Ik vind deze wel geinig. Maar goed met de nieuwe software gaat het al niet helemaal meer op.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sygic McGuiderppl schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:28:
[...]
Er is overigens wel iets gaande bij een andere bekende fabrikant voor navigatie op mobieltjes (die net zo goed, zo niet beter is dan TomTom, helaas is de naam me ontschoten). Zij zijn wel aan het werk om iets te maken voor iPhone OS 3.0. Verder is er nog niet echt wat bekend, ook geen fabrikanten die naar voren zijn gekomen met dat ze een versie zouden hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 21-03-2009 16:53 ]
Dat valt wel mee, doe het nu ook immers. Daar heb je namelijk ook abonnementen voorppl schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:28:
[...]
Ow, kunnen is helemaal geen probleem. Je wil alleen op dit moment absoluut geen gebruik maken van dataverkeer in het buitenland met een kaartje uit Nederland. Dan kun je beter een kaartje voor dat land aanschaffen. Of je vindt het leuk om bakken met geld over de balk te smijten (as in geld teveel). Dataverkeer in het buitenland is stervensduur en kan een rekening geven van honderden tot duizenden euro's. Dat ligt niet aan welke telefoon dan ook, dat ligt aan de enorme inhaligheid van de telco's. Gelukkig hebben we nog een Vivian Reding die daar de banden aan gaat leggen. Dan nog is het gebruik van dataverkeer in het buitenland niet zo aantrekkelijk maar het voorkomt wel dat je acties moet uithalen als het verkopen van je auto om je telefoonrekening te betalen.
Als jij internet in het buitenland wil gebruiken dan zou ik sowieso je bankrekening maar doorprikken, daar houd je nadien bar weinig tot niets meer van over
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
makkelijke bron van inkomsten? Je kunt ook zeggen dat ze misschien inkomsten derving hebben. Ik zou nl. vandaag nog een TomTom kopen als ik (een eigen auto heb en) wist dat het er echt niet van ging komen dat ze in de App Store komen.MarcoC schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:51:
[...]
De meeste GPS-ontvangers zijn niet zo heel nauwkeurig, maar TomTom heeft een soort "snap-to-road"-functie in hun software.
Verder ben ik het met je eens dat TomTom dom zou zijn als ze nu niet inspringen. Goede apps verkopen als een trein in de App Store, en TomTom is een hele sterke merknaam. Het zou een hele makkelijke bron van inkomsten zijn.
Hmm-hmm. En waar denk je dat TomTom meer aan verdient:autoreverse schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:34:
[...]
makkelijke bron van inkomsten? Je kunt ook zeggen dat ze misschien inkomsten derving hebben. Ik zou nl. vandaag nog een TomTom kopen als ik (een eigen auto heb en) wist dat het er echt niet van ging komen dat ze in de App Store komen.
[ Voor 21% gewijzigd door Zpottr op 21-03-2009 22:34 ]
Zoef
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Nou ja, alleen MMS is af te strepen. Dat video opnemen is nog een gerucht, niemand die dat nog bevestigd heeft. Videobellen is er ook niet omdat de camera achterop zit en er geen enkele voorop de iPhone zit. Erg handig is het niet om de hele tijd tussen scherm en camera te wisselen tijdens een gesprek.Thombias schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:49:
[afbeelding]
Ik vind deze wel geinig. Maar goed met de nieuwe software gaat het al niet helemaal meer op.
[ Voor 13% gewijzigd door ppl op 21-03-2009 22:33 ]
Verwijderd
De presentatie is erg goed. Ik heb nu een aantal dagen met de 3.0 software gewerkt. De wijzigingen zijn leuk maar verwacht er nu ook weer niet te veel van. Cut Copy Paste en Undo is erg handig.De andere wijzigingen zijn leuke uitbreidingen maar veranderen de gebruikservaring nu ook weer niet zo veel dat je het gevoel hebt een nieuwe telefoon te hebben. Het zoek scherm is erg handig. Heb wel het gevoel dat nog niet alles in de beta versie al volledig werkt. Dus waarschijnlijk dat er tussen nu en release nog wel het een en ander veranderd.UltraSub schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:01:
Net ff de hele presentatie over OS 3.0 bekeken. Damn. Nou wordt het écht een vet telefoontje.
Kan haast niet wachten. De presentatie is overigens waard om uit te zitten
http://events.apple.com.e...3lajkszg/event/index.html
Ik denk dat het niet zo zeer gaat om het feit of je telefoon wel of niet als nieuw voelt, maar meer om het feit dat de iphone, en de iphone os, al heel goed was en nu verder richting perfectie gaat. Het was belachelijk day copy paste en enkele andere dingen in de eerste plaats al misten maar nu het er eindelijk bij zit is dat alsnog geweldig.Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:13:
[...]
De presentatie is erg goed. Ik heb nu een aantal dagen met de 3.0 software gewerkt. De wijzigingen zijn leuk maar verwacht er nu ook weer niet te veel van. Cut Copy Paste en Undo is erg handig.De andere wijzigingen zijn leuke uitbreidingen maar veranderen de gebruikservaring nu ook weer niet zo veel dat je het gevoel hebt een nieuwe telefoon te hebben. Het zoek scherm is erg handig. Heb wel het gevoel dat nog niet alles in de beta versie al volledig werkt. Dus waarschijnlijk dat er tussen nu en release nog wel het een en ander veranderd.
De push notifications is het meest handige nieuwe feature omdat de 3rd party ontwikkelaars nu een mechanisme hebben om berichten naar een iPhone te sturen ook als hun applicatie niet aktief is. Ik verwacht hier de nodige leuke uitbreidingen.
b.v. Applicaties die je b.v. een bericht sturen (TREIN hint) dat je trein vertraagd is. Of een pakket dienst die laat weten dat de chauffeur in jou postcode gebied aan het bezorgen is. Zodat je niet meer de hele dag thuis hoeft te blijven... Mogelijkheden genoeg...
Ben benieuwd wat beschikbaar zal zijn in de appstore direct na de release van 3.0
Verwijderd
Helemaal mee eens. Ben ook niet negatief. Vind alleen wel realistisch gekeken moet worden. apple laat weten hoeveel nieuwe features er wel niet inzitten. Dat geeft een idee dat alles volledig vernieuwd is en dat is niet zo. Er zitten leuke verbeteringen in die handig zijn ik realiseer me ook dat, nu ik een kleine week met het nieuwe OS heb gewerkt, dat het soms de handige kleine dingen zijn die opvallen.Mag schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:25:
[...]
Ik denk dat het niet zo zeer gaat om het feit of je telefoon wel of niet als nieuw voelt, maar meer om het feit dat de iphone, en de iphone os, al heel goed was en nu verder richting perfectie gaat. Het was belachelijk day copy paste en enkele andere dingen in de eerste plaats al misten maar nu het er eindelijk bij zit is dat alsnog geweldig.
Vergeet ook niet dat Apple naast de user-base ook gedacht heeft aan de developers en dat daar ook de nodige aanpassingen en verbetering zijn doorgevoerd. Apple heeft in mijn ogen wel degelijk volledig iPhone-OS vernieuwd.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 07:39:
[...]
Helemaal mee eens. Ben ook niet negatief. Vind alleen wel realistisch gekeken moet worden. apple laat weten hoeveel nieuwe features er wel niet inzitten. Dat geeft een idee dat alles volledig vernieuwd is en dat is niet zo. Er zitten leuke verbeteringen in die handig zijn ik realiseer me ook dat, nu ik een kleine week met het nieuwe OS heb gewerkt, dat het soms de handige kleine dingen zijn die opvallen.
Dus begrijp me niet verkeerd het is absoluut een hele verbetering maar het OS was al goed!
[ Voor 90% gewijzigd door klomp op 23-03-2009 14:47 ]
ik heb de trail van intelliscreen er ondertussen op, maar met deze instelling kun je instellen hoelang het duurt voordat hij het automatisch locked en niet hoelang het lockscreen aanblijft voordat het scherm uit gaatVerwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 18:40:
[...]
Je kan volgens mij in je instellingen gewoon instellen hoe lang het scherm aan moet blijven. Ik dacht bij algemeen>automatisch slot
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Er is ook een appje (via Cydia gevonden) dat je lockscreen-weergave op 20seconden zet, in plaats van de 5seconden ofzo die het standaard zijn. Dit heette ook 20 seconds lockscreen als het goed is. Een hack / progje waarmee hij altijd aanblijft zal lastig te vinden zijn, aangezien een iPhone toch bedoeld is voor onderweg, en als het scherm in je zak per ongeluk aangaat, zal hij altijd aanblijven, dat vreet batterij!borgdaville schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:55:
[...]
ik heb de trail van intelliscreen er ondertussen op, maar met deze instelling kun je instellen hoelang het duurt voordat hij het automatisch locked en niet hoelang het lockscreen aanblijft voordat het scherm uit gaat
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik denk dat dat erg meevalt. Heb gisteren even Google Maps mee laten lopen in de auto en die legt de stip vrijwel de hele tijd op de weg of er tegenaan. TomTom gebruikt, zoals al opgemerkt, clipping waarbij de locatie op de meest waarschijnlijke weg wordt gelegd dus ik zie wat dat betreft geen problemen. Dingen als warmte werende voorruiten zijn natuurlijk wel een issue aangezien je geen externe antenne / receiver kunt gebruiken.UltraSub schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:52:
Vraag me overigens wel af of die GPS chip wel nauwkeurig genoeg is. Kijk eens naar de vele apps die iets met GPS doen, en waar de reviews stuk voor stuk zeggen dat het niet echt bruikbaar is omdat het zo onnauwkeurig is.
Zoef
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 20:17 ]
Verwijderd
Hoe doe je dit precies dan? Ik heb momenteel op de pc in outlook 2 agenda's (persoonlijk en zakelijk). Beide sync ik via MobileMe met mijn Macbook en mijn iPhone. Overal heb ik nu dus 2 agenda's.Castor385 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:17:
[...]
Ik ben ook van neuva overgestapt naar google sync. Ik heb wel gekleurde agenda items en volgens mij is het maximum aantal agenda's 5 (ik heb er nu 4) Volgens mij heb ik niets specifiek gedaan om die kleurtjes te krijgen.
Deze ervaring heb ik niet. Ik merk dat het blauwe stipje soms 'hapert' (niet of nauwelijks no mee beweegt met de auto) waardoor ik wel eens een afslag mis. Het duurt soms 300 a 400 meter voordat de blauwe stip ineens weer mee beweegt, dan versnelt hij even. Maar dan rij ik allang verkeerdZpottr schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:33:
[...]
Ik denk dat dat erg meevalt. Heb gisteren even Google Maps mee laten lopen in de auto en die legt de stip vrijwel de hele tijd op de weg of er tegenaan. TomTom gebruikt, zoals al opgemerkt, clipping waarbij de locatie op de meest waarschijnlijke weg wordt gelegd dus ik zie wat dat betreft geen problemen. Dingen als warmte werende voorruiten zijn natuurlijk wel een issue aangezien je geen externe antenne / receiver kunt gebruiken.
Verwijderd
3.0 werkt nog zoals 2.2.1 met vpn, je moet het echt zelf aanzetten met de switch en laten verbinden.fZeroNewbie schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:05:
Is er iemand die de 3.0 software aan het beta testen is en die iets kan zeggen over vpn on demand. Momenteel moet ik iederekeer handmatig mijn vpn aan zetten, en daarna naar mail toe om te synchroniseren. Zou echt fijn zijn als mijn vpn automatisch aan gaat als hij een fetch moet doen.VPN aan laten staan kosten teveel batterijkracht dus is niet wenselijk.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Krijg je geen leentoestel dan? Lijkt me wel zo handig...To_Tall schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:46:
hmm.. Net ProAssist gebeld
M'n iPhone valt soms zomaar uit!
En de glas plaat laat aan de linkerkant een beetje los. hierdoor raak je je het LCD scherm aan![]()
ProAssist haalt binnen 4 uur m'n telefoon op, na 14 dagen zal ik pas m'n telefoon terug krijgen
Iemand beetje ervaaring met dit soort klachten en afhandeling van ProAssist?
Ja wel.. Ik krijg wel een leen toestelxAndyx schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:13:
[...]
Krijg je geen leentoestel dan? Lijkt me wel zo handig...
Als de klacht duidelijk is en onder garantie valt dan sturen ze het toestel door naar Solidvision. Mochten die tot dezelfde conclusie komen dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe iPhone (of refurbished). Die 14 dagen is wel een goede termijn om aan te houden, maar meestal gaat het iets sneller (10-12 dagen). Afhankelijk van wat ze bij zich hebben krijg je een cheape Nokia, een Nokia N73 of een of andere HTC. Mocht je niet akkoord gaan met de cheape Nokia (basismodel) dan kan je nog wel even bellen om later een iets luxer toestel te krijgen. Let op dat ze je klacht goed omschrijven.To_Tall schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:46:
hmm.. Net ProAssist gebeld
M'n iPhone valt soms zomaar uit!
En de glas plaat laat aan de linkerkant een beetje los. hierdoor raak je je het LCD scherm aan![]()
ProAssist haalt binnen 4 uur m'n telefoon op, na 14 dagen zal ik pas m'n telefoon terug krijgen
Iemand beetje ervaaring met dit soort klachten en afhandeling van ProAssist?
PSN: Shiver23
Hier zelfde ervaring. Dit staat volgens mij aardig los van clipping.autoreverse schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:19:
[...]
Deze ervaring heb ik niet. Ik merk dat het blauwe stipje soms 'hapert' (niet of nauwelijks no mee beweegt met de auto) waardoor ik wel eens een afslag mis. Het duurt soms 300 a 400 meter voordat de blauwe stip ineens weer mee beweegt, dan versnelt hij even. Maar dan rij ik allang verkeerd
[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 25-03-2009 10:44 ]
Applicaties voor radarwaarschuwingen e.d. werken ook erg slecht. Wel heb ik het idee dat de nauwkeurigheid ook een losse optie is. Zo kan je bij Runkeeper de filtering zetten op laag, gemiddeld of hoog. Misschien dat veel apps hier niets mee doen en standaard voor gemiddeld kiezen? (wilde gok in de hoop dat navigatie op de iPhone wel goed gaat werken)UltraSub schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:
[...]
Hier zelfde ervaring. Dit staat volgens mij aardig los van clipping.
Kijk maar eens bij een TomTom (of een ander GPS device), naar de realtime positie info. Die veranderd echt zo ongeveer iedere 5 meter. Het lijkt er voor mij (en meerderen dus) toch echt op dat of:
1. De hardware (gps chip of overall hardware) te langzaam is
2. De hardware (gps chip) te onnauwkeurig is.
/edit
Clipping is niet bedoeld om onnauwkeurigheid van GPS te "verdoezelen". Het is bedoeld om een eventuele onnauwkeurigheid van een kaart te verdoezelen. Niet meer, niet minder.
PSN: Shiver23
Tja TomTom was op mijn vorige WM toestel wel zo slim om door te lopen bij geen GPS ontvangst (tunnels enzo). Het zou ook kunnen dat TomTom maar eens in de 10 sec de echt positie checkt op de GPS om zo wat batterij te besparen.UltraSub schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:
[...]
Kijk maar eens bij een TomTom (of een ander GPS device), naar de realtime positie info. Die veranderd echt zo ongeveer iedere 5 meter. Het lijkt er voor mij (en meerderen dus) toch echt op dat of:
/edit
Clipping is niet bedoeld om onnauwkeurigheid van GPS te "verdoezelen". Het is bedoeld om een eventuele onnauwkeurigheid van een kaart te verdoezelen. Niet meer, niet minder.
Hoe zou dat dan volgens jou werken? Als de kaart onnauwkeurig is, dan kun je toch juist niet clippen? Hoe weet het programma dan waar de weg loopt, de kaart is immers niet nauwkeurig? Imo is het weldegelijk om onnauwkeurigheden in de GPS (ontvangst) op te vangen.UltraSub schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:
[...]
/edit
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 25-03-2009 11:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
refurbished? Ik dacht dat apple dat niet toe liet en nieuwe apperaten geeft aan de klanten. nah ik zie wel wat er gaat komen. ik heb toen in jullie de iphone terug gegeven na 9 dagen ivm defecte pixels. heb toen na 14 dagen een nieuwe gekregen.Shiver23 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:42:
[...]
Als de klacht duidelijk is en onder garantie valt dan sturen ze het toestel door naar Solidvision. Mochten die tot dezelfde conclusie komen dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe iPhone (of refurbished).
Natuurlijk wel. Net als de kaart onnauwkeurig is is het makkelijk om te clippen. TomTom weet écht wel wat een weg is en wat geen weg is. Ligt die weg 30 meter naast de GPS positie, dan zet je de cursor gewoon op de weg. Ligt de weg te ver naast de GPS positie, dan heeft het geen nut meer om te clippen, en zet je de cursor gewoon naast de weg, resulterend in off-road meldingen.Hoedje schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:13:
[...]
Hoe zou dat dan volgens jou werken? Als de kaart onnauwkeurig is, dan kun je toch juist niet clippen? Hoe weet het programma dan waar de weg loopt, de kaart is immers niet nauwkeurig? Imo is het weldegelijk om onnauwkeurigheden in de GPS (ontvangst) op te vangen.
Ik zit er nog steeds tegenaan te dubben of ik hem weg moet brengen voor 1 stofje onder mijn scherm. Maar ik ben bang dat ik niet weet wat er mee gaat gebeuren, en wat ik terug krijg. Ik weet nu wat ik hebTo_Tall schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:20:
[...]
refurbished? Ik dacht dat apple dat niet toe liet en nieuwe apperaten geeft aan de klanten. nah ik zie wel wat er gaat komen. ik heb toen in jullie de iphone terug gegeven na 9 dagen ivm defecte pixels. heb toen na 14 dagen een nieuwe gekregen.
[ Voor 16% gewijzigd door UltraSub op 25-03-2009 11:27 ]
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. 10 seconden kan bij het navigeren cruciaal zijnL-VIS schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:07:
[...]
Het zou ook kunnen dat TomTom maar eens in de 10 sec de echt positie checkt op de GPS om zo wat batterij te besparen.
...less is more
Meen ergens op T.net en iphone club en volgens mij andere bronnen te hebben gelezen dat de reparatie service van de iPhone alleen maar mag controleren of het toestel defect is. Maar reparatie's niet mag uitvoeren.UltraSub schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:25:
[...]
Ik zit er nog steeds tegenaan te dubben of ik hem weg moet brengen voor 1 stofje onder mijn scherm. Maar ik ben bang dat ik niet weet wat er mee gaat gebeuren, en wat ik terug krijg. Ik weet nu wat ik heb
10seconden?! met 50km/u is dat dus al zo'n 140meter in de verkeerde richting doorrijden, voordat hij uberhaupt doorheeft dat je verkeerd rijdtL-VIS schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:07:
[...]
Tja TomTom was op mijn vorige WM toestel wel zo slim om door te lopen bij geen GPS ontvangst (tunnels enzo). Het zou ook kunnen dat TomTom maar eens in de 10 sec de echt positie checkt op de GPS om zo wat batterij te besparen.
Verwijderd
In de iPhone zitten meerdere talen waaronder spaans voorgeïnstalleerd.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:46:
Hallo , ben nieuw op dit forum ; de kogel is door de kerk......mijn OMNIA wordt verkocht en ik ga een stabiele phone kopen , te weten een gebruikte I-phoneEr is echter een maar : het toestel komt uit Spanje...duss....kan ik er zonder problemen nederlandse versie op zetten ??
Hebben jullie nog tips m.b.t. mijn a.s. aankoop ?? Alvast bedankt !!
[ Voor 4% gewijzigd door funk-e op 25-03-2009 15:52 ]
...less is more
jij mag niet liegen heVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:46:
Hallo , ben nieuw op dit forum
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Verwijderd
Iemand enig idee hoe het zit met je abonnement als je via gsmtrack.nl besteld?Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:44:
Yeaahh! Vanaf morgen ben ik ook trotse eigenaar van... een iPhone 3G 16GB, via de aanbieding op gsmtrack.nl.
Nu zag ik dat je hem voor 5,95 kon verzeker via T-mobile, bij Pro-assist. Is dat aan te raden of is een goed hoesje er omheen voldoende als je hem niet in het water gooit?
Verwijderd
De iPhone verzekeren via T-Mobile bij ProAssist is 6,95.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:44:
Yeaahh! Vanaf morgen ben ik ook trotse eigenaar van... een iPhone 3G 16GB, via de aanbieding op gsmtrack.nl.
Nu zag ik dat je hem voor 5,95 kon verzeker via T-mobile, bij Pro-assist. Is dat aan te raden of is een goed hoesje er omheen voldoende als je hem niet in het water gooit?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Voor zover ik het kan zien heb je geen SMS tegoed bij deze bundel, maar heb je wel meer belminuten dan bij het i-150 abonnement van T-Mobile. Ook is de 3G verbinding trager dan bij het iPhone abonnement. Misschien dat je voor dat SMS tegoed een aparte bundel kunt afsluiten, maar dan kom je al snel op €32 per maand uit.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:
[...]
Iemand enig idee hoe het zit met je abonnement als je via gsmtrack.nl besteld?
Je krijgt meer voor minder, doet mij altijd dingen vermoeden die er misschien niet zijn. Wel is het internet wat minder langzaam dan bij een "echt" T-Mobile abonnement.
PSN: Rich_E1988
TomTom weet gewoon waar de tunnels zijn en zal afhankelijk van de snelheid dat gedeelte simuleren. Ondertussen wordt toch geprobeerd om een fix te krijgen, welke bij het uitrijden van de tunnel er dan ook meestal weer snel is.L-VIS schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:07:
[...]
Tja TomTom was op mijn vorige WM toestel wel zo slim om door te lopen bij geen GPS ontvangst (tunnels enzo). Het zou ook kunnen dat TomTom maar eens in de 10 sec de echt positie checkt op de GPS om zo wat batterij te besparen.
Verwijderd
Het scheelt "maar" 170 euro in aanschaf. Wat minder langzaam? Dus sneller?Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:
[...]
Iemand enig idee hoe het zit met je abonnement als je via gsmtrack.nl besteld?
Je krijgt meer voor minder, doet mij altijd dingen vermoeden die er misschien niet zijn. Wel is het internet wat minder langzaam dan bij een "echt" T-Mobile abonnement.
niemand die iets weet voor mij?CrankyGamerOG schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:33:
Humm toen ik nog een HTC Touch Diamond had, had ik zon app op mijn mac draaien.
Ik kon toen vanuit me mac bellen/smen/mailen (op de tel) en alles met die app(maar typte e.d. dus gewoon op de mac)
Ik weet de naam van de app helaas niet meer, maar is er ook zoiets voor de iphone (icm met macosx)?
Hoogswaarschijnlijk bedoel je BluePhoneElite. Zoals op hun site te vinden is, heeft de iPhone nog beperkte mogelijkheden:
PSN: Rich_E1988
ECHT? mijne is verzekerd bij Pro Assist via Belcompany en ik betaal iets minder dan 30 euro per kwartaal. 9,95 per maand.Chester schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:48:
[...]
De iPhone verzekeren via T-Mobile bij ProAssist is 6,95.
Dat was hem niet wel, maar wel errug interessant , thnx man !stevenP schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:28:
[...]
Hoogswaarschijnlijk bedoel je BluePhoneElite. Zoals op hun site te vinden is, heeft de iPhone nog beperkte mogelijkheden:
[afbeelding]
..Dit zal waarschijnlijk verbeteren als de nieuwe software uitkomt, waar meer bluetooth support in zit
Dit betaal ik ook voor mijn verzekering bij pro assistKingKoning schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:16:
[...]
ECHT? mijne is verzekerd bij Pro Assist via Belcompany en ik betaal iets minder dan 30 euro per kwartaal. 9,95 per maand.![]()
Inmiddels ligt ie btw ook bij Pro Assist omdat ik hem liet vallen op mijn parket waardoor er een dikke ster in zetgelukkig wel een redelijke telefoon voor terug gekregen. HTC Touch Cruise, dus ik betaal iig niet voor niks voor internet.
ja de service is idd top. Ik belde vanaf me werk en binnen 2,5 uur stond er iemand voor me neus met een gloednieuw leentoestel. ok, geen Iphone maarja je kan niet alles hebben. Het is morgen 2 weken geleden dus verwacht wel binnenkort mijn iphone terugThe_Ghost16 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:24:
[...]
Dit betaal ik ook voor mijn verzekering bij pro assist. Dit is gewoon een standaard smartphone verzekering.
Misschien dat ze nu een soort aanbieding hebben of zo.
Ze hebben gelukkig wel goede service daarzo. Mijn telefoon is er ook al een keer heen gegeaan voor een kapotte glasplaat. Kreeg ook een HTC terug alleen dat ding was behoorlijk traag. Maar me iphone was best snel weer terug. En kreeg gewoon me eigen telefoon terug maar wel met een iets dikkere glasplaat waardoor het net niet meer super aanvoelt maar werkt verder weer perfect
Bij mij zit er ook een scheur in, tussen het metaal rond het glas en het schakelaartje. Ik heb zelf een witte overigens, en bij mn dock connector zitten er wel meerdere kleinere scheurtjesVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:47:
Hmm de eerste scheur(tje) zit in mijn zwarte 7 maanden oude en altijd binnen gestane Iphone...
bij de trilschakelaar
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 6% gewijzigd door Flatwhite op 26-03-2009 11:33 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
[ Voor 7% gewijzigd door Xeanor op 26-03-2009 11:34 ]
Hoe lang heb je de iPhone al...???Xeanor schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:34:
Als het probleem steeds terug komt, doe je volgens mij toch echt zelf iets fout. Er mankeert helemaal niets aan de mijne. Ik heb de indruk dat mensen met hun 'haarscheurtjes" soms teveel de telefoon laten buigen of teveel dwarskracht op de headphone plug zetten, waardoor het ding scheurt. Ik heb nou al een tijd een 3G en er is helemaal niets mis mee. Ik heb overigens ook een witte. Nog 100% pico bello.
[ Voor 13% gewijzigd door Flatwhite op 26-03-2009 11:45 ]
Verwijderd
Als je iPhone aan staat en NIET in Standbymodus krijg je inderdaad twee (rode en groene) knoppen. Staat de iPhone WEL in standby als je gebeld wordt...DAN krijg je een slider te zien...Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:43:
Ik heb hem vanmorgen binnen gekregen van GSMtrack. Mooi toestel, maar dat wisten we al...
Dingen die me opvallen:
- De koerier die uitlegt hoe je hem jailbreakt...
- Geen visual voicemail... is dus een los abbo en niet de "iphone abbo"? Gelukkig gebruik ik voicemail nooit.
- Als ik gebeld wordt, krijg ik 2 knopjes in plaats van zo'n mooie slider... Kan daar geen instellingen van vinden... Iemand...?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat is het probleem dus.... Je bent dan gewoon te laat!! De iPhone wordt niet gerepareerd als er een voelbaar scheurtje in zit. En al helemaal niet als de scheur erg diep is. Antwoord van SolidVision, Apple en T-Mobile?Chiron schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:48:
Hmm..
Tja zolang het bij haarscheurtjes blijft dan stoor ik me er niet zo heel erg aan, het blijft een gebruiksvoorwerp.
Het wordt pas een groter probleem als er echt diepe scheuren in gaan komen en er stukken af breken/vallen. Dan breng ik hem wel weg, het scheurtje bij mijn mute schakelaar is voelbaar, en ik moet er nog 1,5 jaar mee
Het is op zich wel een leuke theorie. Maar zo warm wordt de iPhone natuurlijk nietFlatwhite schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:41:
[...]
Het zit 'm in het warm worden van de iPhone en het uitzetten van het plastic. Rond de zwakste punten van de iPhone komen er vervolgens haarlijnscheurtjes die vervolgens kunnen lijden tot echte diepe scheuren.
Laten we hopen dat een nieuwe iPhone terug gaat naar het aluminium design...Of op zijn minst een veel stevigere behuizing krijgt!!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb ook de IPhone 3G 16 GB via gsmtrack.nl besteld.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:44:
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde geval maar dan besteld via 2call.nlparpes schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:08:
[...]
Ik heb ook de IPhone 3G 16 GB via gsmtrack.nl besteld.
Gisteren netjes ontvangen, maar tijdens het uitpakken viel het al op dat de boekjes en de achterkant van de box in het italiaans waen. Ook het modelnummer wees op een italiaanse IPhone.
Heb dus m'n vodafone sim geprobeerd en deze werd netjes geaccepteerd. Ook updaten via Itunes verliep zonder problemen. Conclusie ik heb dus een simlock vrije italiaanse Iphone 3G ontvangen.
Uiteraard super dat ie simlock vrij is maar hoe zit het met de garantie?
Op de factuur staat netjes een IPhone met simlock van TMobile vermeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 12:12 ]
[ Voor 11% gewijzigd door musiqman op 26-03-2009 17:31 ]
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Dat clipping is anders iets wat heel mooi voor beiden werkt. Bij iets als een TomTom gaat het erom dat je weet op welke weg je zit en wat er aan komt (dus wanneer je moet afslaan, etc.). De exacte positie van de GPS is dan inderdaad niet iets wat erg boeiend is. De ene stuk software doet dit weer mooier dan het andere stuk software dus het is niet zomaar iets wat per definitie dan ook meteen maar aan de hardware ligt. Je mist dus nogal wat punten in je lijstje.UltraSub schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:
[...]
/edit
Dat schokken is volgens mij ook iets wat te maken heeft met Google Maps. Ik heb het in den beginne niet gehad maar na een of andere update ineens wel. Dan verspringt hij bepaalde stukken. Kennelijk kan hij dan ineens niet meer de snelheid bijbenen (op een 80 kmh weg) om wat voor reden dan ook (minder aantal keren pollen wat de accu weer saved, etc.).UltraSub schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:25:
[...]
Draai je het verhaal om, ja, je kunt ook een onnauwkeurigheid van een GPS chip weg clippen. Maar dan krijg je dus het schokken wat zo vaak voor komt bij de iPhone. We zetten de cursor op een weg, we krijgen 5 seconden geen nauwkeurige info, en hoppa, we zetten hem weer op de dichtsbijzijnde positie ergens op de weg.
Ik weet niet meer of het een instelling is van Nokia Maps of dat het in de Garmin Nuvifone of iets anders zat maar er zijn devices waarbij je in kunt stellen hoe vaak er gepollt moet worden waarbij het hele idee inderdaad het saven van accuduur is. Ik weet in ieder geval bijna zeker dat Suunto horloges met GPS (ja die zijn er!) deze optie hebben (je hebt 3 keuzemogelijkheden). Het kan er dus wel degelijk inzitten ondanks dat zoiets bij navigatie op een snelweg inderdaad nogal een groot verschil uit kan maken tussen het halen of missen van een afslag (hoewel dat eerder een probleem is tussen stuur en stoelfunk-e schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:27:
[...]
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. 10 seconden kan bij het navigeren cruciaal zijn
Die vlekjes heb ik ook. Rondje dingetjes. Volgens mij hoort dat gewoon.Sn0wblind schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:09:
ik hoop alleen dat maar een kleine selectie van de Iphones die haarscheurtjes krijgen want heb er al 1 gehad ermee en die kon ik ruilen en heb er nu 1tje met 2 lichte vlekjes die je onder sterk licht ziet in de behuizing. heb overigens een zwarte Iphone.
Verwijderd
Dit werkt, maar helaas hebben de meeste xvids en divx-en een te hoge bitrate, dat kan de iphone niet snel genoeg verwerken en dus hakkelt het.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:10:
Beste mensen,
Ik heb een iphone besteld bij 2call icm verlenging van mijn huidige vodafone abonnement.
2 vraagjes.
1. Xvid en divx direct op de iphone, mogelijk?
Als ik zoek naar xvid op de iphone vind ik op tweakers forum niet veel. Via google een linkje naar vlc4iphone. Een bericht van de iphoneclub.nl uit april 2008. Bestaat dit nog? Heeft iemand dit programma in gebruik? Zijn er alternatieven. Ik heb geen zin om steeds al m'n filmpjes te converteren...
Mijn iPhone 3G heb ik wel bij T-Mobile vandaan, maar daarmee heb ik via een omweg de 3 maanden2. De iphone activeren via vodafone.. Gaat dit problemen opleveren in itunes. Omdat t-mobile eigenlijk de enige provider is die de iphone aanbied in NL.
Bedankt voor de reacties alvast jongens!! (en meisjes)
*zucht*
Als je bedoelt aan de voorkant dan hoort dat, ja. Daar zitten toch de licht/warmtesensoren (voor het bijstellen van het backlight en het de/reactiveren van het scherm als de telefoon bij je gezicht houdt)?yok schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:09:
[...]
Die vlekjes heb ik ook. Rondje dingetjes. Volgens mij hoort dat gewoon.
Ja, alleen is het een proximity sensor en geen warmtesensor.4nGeLuS schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:20:
[...]
Als je bedoelt aan de voorkant dan hoort dat, ja. Daar zitten toch de licht/warmtesensoren (voor het bijstellen van het backlight en het de/reactiveren van het scherm als de telefoon bij je gezicht houdt)?
[ Voor 19% gewijzigd door vr6-only op 27-03-2009 09:48 ]
It ain't stupid if it works!
Alleen jammer dat Songbird voorlopig nog niet kan syncen met iPhone/iPod Touch (enkel Classic, Nano dus).vr6-only schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:22:
.... ff googlen leverde mij een leuk programma op, Songbird
[ Voor 17% gewijzigd door vr6-only op 27-03-2009 09:47 ]
iTunes zal altijd je hele telefoon langs lopen. dat is wel eens traag.vr6-only schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:46:
Ik heb nu alles wel instaan, dus syncen zal niet meer zo droevig zijn via iTunes.
iTunes is ook wel beperkt, vind ik. Ik kan niet één bestand ff snel overzetten. Misschien ben ik er nog niet achter, maar ik heb het niet kunnen vinden!
Maar de Macbook pro komt volgende weer terug en daar draait iTunes gelukkig een stuk beter op.
Ik sync mijn agenda, contacts over wifi met de exchange webmail server van mn werk. Werkt als een trein.vr6-only schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:04:
Sync je dan met Google contact of zo? Of bedoel je met over the air, dat je over WIFI/3G gaat?
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?vr6-only schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:22:
Gisteren de knoop doorgehakt en een origineel simlock vrije iPhone 3G gehaald. 550 euro lichter ben ik een trotse eigenaar van een iPhone. Ik heb sinds 2002 geen andere toestellen dan op WM gebaseerd aangeraakt en dit is een verademing. Wat een heerlijk toestel, zeg.
Tegenover WM is de iPhone natuurlijk zo gelocked als maar kan. Maar wat die wel kan, doet het toestel subliem (wist jullie al, duh). Thuis heb ik ook vol 3G ontvangst met KPN (nooit geen T-Mobile voor mij).
één groot minpunt:
iTunes voor Windows werkt voor geen meter! Wat een ... programma zeg. Even 10 GB syncen, 45 min lang een Quadcore op z'n knieën. Die zal ik dus voortaan links laten liggen (Macbook is terug voor reparatie). ff googlen leverde mij een leuk programma op, Songbird
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Belgie en Italie zijn de enige landen die ze simlockvrij verkopen volgensmijBeQuietAndDrive schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:09:
Waarom wordt de Iphone zo veel in Belgie gekocht eigenlijk? Met de huidige pond koers is het in de UK met zo'n 350 pond veel interessanter toch? Of werken die hier niet?
Verwijderd
bij mij juist de achterkant, het is heel klein en alleen in bepaald licht te zien maar het zijn geen barstjes, ik baal een beetje dat ik een Iphone heb gekocht want heb er veel trouble mee en het voelt gewoon niet aan alsof het 2 jaar meegaat. Ipod touch 2nd gen was geweldig maar die heb ik helaas verkocht4nGeLuS schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:20:
[...]
Als je bedoelt aan de voorkant dan hoort dat, ja. Daar zitten toch de licht/warmtesensoren (voor het bijstellen van het backlight en het de/reactiveren van het scherm als de telefoon bij je gezicht houdt)?
Sn0wblind schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:09:
ik hoop alleen dat maar een kleine selectie van de Iphones die haarscheurtjes krijgen want heb er al 1 gehad ermee en die kon ik ruilen en heb er nu 1tje met 2 lichte vlekjes die je onder sterk licht ziet in de behuizing. heb overigens een zwarte Iphone.
Ja sorry hoor, maar hebben mensen niet een béétje onrealistische verwachtingen van hun telefoon? Je ziet dus (onder sterk licht, als je goed kijkt) twee vlekjes (niet eens barstjes) in het kunststof. Je hebt hier toch echt totaal geen last van of zie ik het verkeerd? Ja, tenzij je onder bepaald licht de achterkant van je telefoon gaat bestuderen. Ik zie een simpele oplossingschreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:40:
[...]
bij mij juist de achterkant, het is heel klein en alleen in bepaald licht te zien maar het zijn geen barstjes, ik baal een beetje dat ik een Iphone heb gekocht want heb er veel trouble mee en het voelt gewoon niet aan alsof het 2 jaar meegaat. Ipod touch 2nd gen was geweldig maar die heb ik helaas verkocht
Zoef
Misschien dat je er even bij moet vertellen dat Apple in Nederland en Belgie helemaal geen winkels heeft, hooguit een hoofdkantoor in Bunnik waar ze je Apple stuff niet aannemen. M.a.w. je hebt geen schijt van Apple maar van de winkel die je afscheept met die MacBook. Er zijn zat anderen die het juist wel zonder morren vervangen onder garantie.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
Krijg zo langzamerhand wel een beetje de schijt van apple...
User Abuse My ass.....
Mijn vrouw haar witte macbook (puntgaaf alleen thuis gebruikt) vertoond scheuren in de Bottom Case...terug naar Apple--> Sorry mijnheer sinds kort is een scheur in de Bottom Case altijd user Abuse
En nu mij iphone waarvan ik hier lees als je de scheur kan voelen is het altijd user Abuse....
Nou mijn iPhone zit altijd in zijn beschermende crumpler hoes en ik ben er echt voorzichtig mee....
Ik ben best een Apple fan, heb hier een mac pro + mbp + mb + iphone + meerdere ipods maar de kwaliteit van hun draagbaar spul is echt van een dubieuze kwaliteit de laatste tijd.....
Verwijderd
Dat mag jij vinden maar als je al helaas weet dat de backcover van de Iphone al een zwak punt is wat snel problemen vertoont ga je daar inderdaad op letten. Wat als het ook uitloopt op een voelbaar scheurtje wat niet onder garantie valt. Dan zit je met een toestel waar je nog ruim anderhalf jaar vanwege abbo aan vast zit zonder garantie. Dan maar een mierenneukerZpottr schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:12:
[...]
[...]
Ja sorry hoor, maar hebben mensen niet een béétje onrealistische verwachtingen van hun telefoon? Je ziet dus (onder sterk licht, als je goed kijkt) twee vlekjes (niet eens barstjes) in het kunststof. Je hebt hier toch echt totaal geen last van of zie ik het verkeerd? Ja, tenzij je onder bepaald licht de achterkant van je telefoon gaat bestuderen. Ik zie een simpele oplossing
Heb je enig ander apparaat dat je ooit gekocht hebt op dezelfde manier bekeken? Ik weet niet wat er nog meer aan de hand is en ik heb het natuurlijk niet zelf gezien maar dit soort berichten... wow.
Verwijderd
Keep on dreaming dude....ppl schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:02:
Daar geloof ik weinig van aangezien dat juridisch gezien op oplichting/fraude neerkomt en dus een misdrijf van Apple is. Zo ver drijven ze het bij Apple nou ook weer niet. Wat vaak wel voorkomt is dat helpdeskpersoneel (lees: dom callcentre volk dat alleen maar tekst op hun scherm kan opdreunen en verder echt niets kan) je een verhaaltje vertelt waar geen enkele onderbouwing of waarheid aan vast zit. Zeker als je bekijkt dat er nog immer veel mensen zijn die gewoon bij Apple of een reseller aankloppen waarna dingen gewoon netjes zonder morren worden vervangen. Er wordt echter altijd gekeken of iets wel garantie is en geen user abuse maar dat zullen ze wel moeten onderbouwen (aka bewijzen). Wat Apple wel doet is garantie weigeren na 1 jaar tenzij je AppleCare hebt aangeschaft (en ook dat is niet in lijn der wet maar wel heel wat minder ernstig dan iemand valselijk beschuldigen en de boel flessen).
Overigens was in geval van die scheur in de iPhone de winkel/reparateur die het als user abuse bestempelde (en dat dus ook moet onderbouwen), niet Apple. Dat is overigens wel iets wat heel begrijpelijk is. Als jij haarscheurtjes meldt/ziet/etc. dan moet je er als de kippen bij zijn. Dat is niet iets wat vanuit Apple of T-Mobile zo is, dat is iets wat overal zo is. Als jij een deuk in je auto hebt en dat niet direct laat repareren dan ben jij bij een aanrijding het haasje. De verzekering van de andere partij die de aanrijding veroorzaakt (om maar eens een voorbeeld te nemen) beroept zich dan op het feit dat de auto al stuk was en dat de veroorzaker (hun client) het dus niet stuk gemaakt kan hebben. Juridisch gezien kun je daar niets aan doen, hoe onzinnig dat ook is. Tja, het is en blijft een verzekeringsmaatschappij, die doen er alles aan om maar niet uit te keren. Dat werkt dus niet alleen voor auto's maar ook voor iPhone's. Daarom ook dat je helaas altijd direct de zut moet laten repareren en niet moet gaan zitten wachten. Als er dan iets gebeurt wil niemand het nog vergoeden en mag je alles uit eigen zak gaan betalen.
Overigens is het niet juist dat men iets kostenloos moet vergoeden omdat het garantie betreft. De Nederlandse wet gaat uit van enige redelijkheid. M.a.w. als iets gloednieuw is dan mag je ervanuit gaan dat het onder garantie kostenloos wordt gerepareerd maar als iets al een jaar oud is dan mag daar best een vergoeding voor gevraagd worden gezien de leeftijd. Apple doet echter wel vaak dingen kostenloos repareren bij mensen die er AppleCare voor hebben afgesloten. Binnen dat kader is het dus een aanvulling op de wet ondanks het feit dat het nogal dubbel is omdat de wet stelt dat je mag verwachten dat iets een x aantal jaar mee gaat waarvoor de winkelier/fabrikant (daar waar je het gekocht hebt) dan ook garantie moet verlenen (maar dat is dus niet kostenloos!).
Prima dat je ergens boos over bent maar doe dan wel wat beter je huiswerk. Wijzen met het vingertje is niet zo netjes, enige nuance is wel zo rechtvaardig in deze ongeacht of Apple (of wie dan ook) nou wel of geen schuld treft. Zoiets is gewoon fatsoen.
Volgens mij mogen ze dat dus niet zomaar doen. Als ik consuwijzer.nl goed begrijp is het binnen 1 jaar na aanschaf aan de verkoper om aan te tonen dat het user abuse is ipv andersom.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:55:
[...]
Keep on dreaming dude....
JIJ moet dus bewijzen dat het geen User Abuse... en dat kan je dus niet....
Apple gaat er gewoon vanuit dat het user Abuse is PUNT (en ja ik heb met apple gebeld )
....
[ Voor 56% gewijzigd door DRvDijk op 27-03-2009 19:06 ]
Verwijderd
Volgens de wet wordt de bewijsplicht na 6 maand omgedraaid. Dan moet je als gebruiker aantonen dat het een fabricagefout is.DRvDijk schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:01:
[...]
Volgens mij mogen ze dat dus niet zomaar doen. Als ik consuwijzer.nl goed begrijp is het binnen 1 jaar na aanschaf aan de verkoper om aan te tonen dat het user abuse is ipv andersom.
Hier wil ik toch aan toevoegen dat apple wel degelijk apple stores heeft in België(in Turnhout bv.) in Nederland weet ik niet maar dat moet dan ook maar denk ik.ppl schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:32:
[...]
Misschien dat je er even bij moet vertellen dat Apple in Nederland en Belgie helemaal geen winkels heeft, hooguit een hoofdkantoor in Bunnik waar ze je Apple stuff niet aannemen. M.a.w. je hebt geen schijt van Apple maar van de winkel die je afscheept met die MacBook. Er zijn zat anderen die het juist wel zonder morren vervangen onder garantie.
Kennelijk heeft het wel iets te maken met witte kunststof ofzo. Alles wat tegenwoordig van witte kunststof is gemaakt begint aan haarscheurtjes. Inmiddels is iets als een T-Mobile G1 in het wit ook al geen uitzondering op de haarscheurtjes. Klinkt dus niet bepaald als iets wat fabrikant afhankelijk is. Het zou me niets verbazen dat de fabrieken te goedkoop kunststof binnen halen en het te goedkoop produceren waardoor je die haarscheurtjes krijgt.
Dat zijn geen Apple Stores. Een Apple Store is een winkel van Apple die Apple spul verkoopt. Wat jij bedoelt zijn Apple Premium Resellers (APR's). Deze winkels hebben net zoveel met Apple te maken als elke andere winkel die Apple-spul verkoopt. Ze verkopen producten van Apple, maar meer hebben ze ook niet met Apple te maken.robin5210 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:40:
[...]
Hier wil ik toch aan toevoegen dat apple wel degelijk apple stores heeft in België(in Turnhout bv.) in Nederland weet ik niet maar dat moet dan ook maar denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door MarcoC op 27-03-2009 21:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq