Solidvision / T-Mobile / BC willen iPhone 3G niet repareren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Vanwege beperkte relevantie heb ik het buiten het topic gehouden, maar ik wil het toch even kwijt.
Ik heb in december mijn iPhone op laten halen door Pro-Assist vanwege stof onder het scherm. Na precies 2 weken had ik zonder problemen een nieuwe iPhone terug. Dat was net voor de kerst, dus ik was tevreden.
Dit tweede toestel weer helemaal op orde gemaakt en toen begon de ellende: ik kreeg geen 3G ontvangst. Omdat ik niet thuis was dacht ik dat het aan het netwerk lag, maar ook thuis kreeg ik geen 3G bereik. Ik heb het toen een paar dagen aangekeken maar nog steeds 3G-ontvangst. Simkaart in een ander toestel en wel 3G-bereik dus aan het netwerk lag het niet.
Na wat restores en gezoek toestel maar weer op laten halen en na 1,5 week kwam die weer terug. Helaas hadden ze 'het probleem niet gevonden'. Ik diezelfde dag toestel weer op laten halen en vorige week stond er weer een mannetje van Pro-Assist voor de deur. iPhone geactiveerd waar die bij was, maar nog steeds geen 3G-ontvangst. Nu voor de derde keer (!!) dit toestel meegegeven. Ondertussen heb ik weer contact opgenomen met Pro-Assist, die me nu doorverwezen naar T-Mobile omdat die de garantie-afhandeling en reparaties doen. Via de helpdesk kwam ik er daar niet door dus ik via de T-Mobile store een aantekening geregeld, weer gebeld en toen kreeg ik het nummer van de 'aftersales' wat Solidvision blijkt te zijn.
Nu heb ik die vandaag aan de lijn gehad en zeggen doodleuk: als het probleem niet op het lijstje staat wordt dan mogen we er niets aan doen. Richtlijnen van Apple.
Wat?? Ze hebben dus een checklistje wat ze doorlopen. Als je iets hebt wat daarbuiten valt dan geen garantie? Bij Solidvision hebben ze nu een aantekening gemaakt en ik mag hopen dat ze er echt iets mee doen.

Zo wat een verhaal. Hier even de managementsamenvatting:
-iphone, stof onder het scherm. Omgeruild.
-Omgeruilde toestel kreeg vanaf begin geen 3G-verbinding.
-2x naar reparateur, maar met de opmerking 'geen probleem gevonden' weer terug
-nu voor de 3e x ter reparatie aangeboden, maar weinig hoop dat het iets uitmaakt

Uiteindelijk is elke partij welwillend om 'iets' te doen, maar blijft het een kastje/muur verhaal en hangt het hele gebeuren van uitbestedingen aan elkaar. Daardoor gaat er bij de communicatie tussen de partijen nogal veel mis. Ik vind het vooral belachelijk dat Solid Vision enorme restricties opgelegd heeft gekregen mbt de reparatie van de iPhone.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je de iPhone gekocht? Als je de iPhone bij een APR hebt gekocht, zou ik zeggen: bon laten zien en daar inleveren. Die sturen hem direct door naar SolidVision. Onthoud de naam van de persoon die je heeft geholpen bij die APR en vraag daar in het geval dat je de iPhone niet-gerepareerd terug hebt gekregen weer naar die persoon als je de iPhone weer wilt inleveren. Als die er niet is, wacht dan tot hij of zij er wel weer is en leg hem of haar jouw probleem nogmaals voor. Je wordt dan een persoon ipv. een nummer en hebt zo meer kans om geholpen te worden, al dan niet door bemiddeling van de APR medewerker. Die zijn stuk voor stuk aardig en kundig en nemen goed de tijd voor je, heb ik gemerkt. Ik ben het niet altijd met ze eens, maar ik weet ook niet alles tenslotte ;) Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk, al dan niet via T-Mobile voor je garantie. Je hebt het toestel bij hen gekocht. In het geval van een T-Mobile shop kun je hetzelfde doen, onthoud de naam van die persoon en ga steeds de winkel in. Het kost je veel tijd, maar bespaart uiteindelijk misschien ook. Bellen via de klantenservice heb ik zelf geen goede ervaringen mee. Je moet telkens opnieuw uitleggen wat er aan de hand is en ze kunnen je van alles beloven om weer op te hangen, etc. etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:41:
[...]

Waar heb je de iPhone gekocht?
Heb hem bij de Belcompany gehaald en heb daarnaast een toestelverzekering. Vanwege een leentoestel en omdat het toestel netjes komen brengen/ophalen (betaal ik dan ook premie voor) heb ik de eerste en daarop volgende keren de verzekering ingeschakeld, niet wetende dat het zo'n slepend verhaal zou worden.
Ik ben ook bij de Belcompany geweest, maar kunnen met de garantie en de iPhone ook niet veel anders dan doorverwijzen naar T-Mobile, die weer doorverwijst naar Solid Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:52:
[...]

Heb hem bij de Belcompany gehaald en heb daarnaast een toestelverzekering. Vanwege een leentoestel en omdat het toestel netjes komen brengen/ophalen (betaal ik dan ook premie voor) heb ik de eerste en daarop volgende keren de verzekering ingeschakeld, niet wetende dat het zo'n slepend verhaal zou worden.
Ik ben ook bij de Belcompany geweest, maar kunnen met de garantie en de iPhone ook niet veel anders dan doorverwijzen naar T-Mobile, die weer doorverwijst naar Solid Vision.
Tja, typisch verhaal van afschuiven van verantwoordelijkheden. Ik heb er geen ervaring mee/kennis over, maar volgens mij moet Belcompany dit voor jou oplossen. Daar heb je het toestel gekocht, jij hebt hen betaald voor het toestel. Als je een willekeurige Nokia of SE had gekocht, dan zeggen ze toch ook niet: ga maar naar T-Mobile/KPN of Vodafone? Het door hen verkochte toestel is niet in orde, dat is hun probleem. Probeer bij Belcompany vol te houden dat je overige 'bezoeken' aan T-Mobile niet hebben gewerkt en dat jij wilt dat zij het nu voor je oplossen. Probeer ook bij BC één contactpersoon te handhaven voor jezelf en blijf hoe moeilijk het ook is, uitermate vriendelijk. Als ze een hekel aan je gaan krijgen ben je verder van huis. Kijk ook eens op consuwijzer.nl Laat het toestel achter en probeer goed uit te vinden wat je rechten wel/niet zijn. Die verzekering die je hebt afgesloten, is toch alleen als er iets door jouw eigen schuld kapot is gegaan? Een nieuw of vervangend toestel waarvan iets (3G) niet werkt, hoort gewoon onder de garantie te vallen, dus daar hoeft je verzekering volgens mij niet eens aan te pas te komen?
Edit: SolidVision doet helemaal niets anders als in opdracht van de eigenaar een telefoon repareren. Als jij een kapotte telefoon onder garantie inlevert, moet T-mobile/BC de telefoon opsturen naar SolidVision. SolidVision repareert/vervangt die telefoon voor T-Mobile/BC om hem vervolgens aan jou uit te keren. Correct me if i'm wrong.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 12:43 . Reden: jou=jouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Deze posts zijn afgesplitst van het [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 17 topic. Dit begon namelijk behoorlijk offtopic te gaan. Daarnaast zijn er in het Shopping Forum hopelijk meer mensen die hier iets van af weten en je op weg kunnen helpen. Succes :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmja.. Als ik dit verhaal zo lees, ga ik mee met Strijk.. Ik denk ook dat Belcompany verantwoordelijk is voor dit probleem.. Tenslotte heb je daar de telefoon gekocht en hebben die je ook het vervangende toestel geleverd.. Je bent ook een overeenkomst aangegaan met Belcompany.. Zij moeten een deugelijk product leveren en hebben dat niet gedaan.. Het feit dat je het toestel al drie keer hebt ingeleverd, werkt in dit geval ook in je voordeel..

Het is vervelend dat ze "het probleem niet kunnen vinden".. Daarentegen moet jij daar heel consequent in zijn; erg jammer voor jullie, maar ik heb recht op een goed werkend toestel.. Dit toestel heeft vanaf het begin af aan al niet goed gewerkt en daarom heb ik hem ook steeds ingeleverd.. Ik wil nu graag een goed werkend toestel.. (Uiteraard mag je dit wat minder bot brengen dan het nu misschien over komt ;))

Het feit dat je een verzekering hebt afgesloten op het product, geeft mijns inziens alleen maar een sterkere positie.. Door je verzekering heb je namelijk al helemaal recht op een goede vervanging en blabla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Misschien een stomme vraag, maar staat 3G wel aan?

Mijn inziens moet de gene waar je het toestel hebt aangeschaft deze ook terug nemen en repareren. Lijkt met niet dat die onder je Pro Assist verzekering valt.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
CrashOne schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:49:
Misschien een stomme vraag, maar staat 3G wel aan?

Mijn inziens moet de gene waar je het toestel hebt aangeschaft deze ook terug nemen en repareren. Lijkt met niet dat die onder je Pro Assist verzekering valt.
Dat was inderdaad een beetje overbodige vraag :) Ik heb mijn 3G vanaf het moment dat hij hier te koop was dus weet wel een beetje hoe het werkt. 3G wel 100x aan en uit gezet. Toestel gereset, gerestored. Ding is gewoon niet goed. Dit was een vervangend toestel voor mijn eerdere 3G die stof onder het scherm had en 3G heeft bij dit toestel vanaf dag 1 niet gewerkt.

Voor de duidelijkheid, toestel is inmiddels alweer 1,5 weg.
En ik had het via de verzekering laten lopen, omdat ik dan een vervangend toestel krijg en ze hem netjes komen ophalen/brengen.
Inmiddels heb ik rechtstreeks contact met Solid-vision en blijf ik die gewoon stalken. Hoorde echter dat ze hem vrijdag pas van Pro-Assist hebben ontvangen. Dus dat schiet lekker op. Heb nu niet voor een vervangend toestel gekozen van Pro-Assist, en het lijkt of ze meteen een paar stapjes rustiger lopen. Maar misschien zie ik spoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Update:
- Toestel vorige week weer teruggekregen met uiteraard hetzelfde probleem (waarom zouden ze ook even bellen om en om een uitleg vragen na 3x)

- Bij de T-Mobile shop langsgeweest. Daar hebben ze het probleem ook geconstateerd. Die hebben de verzekering gebeld en toen heb ik het toestel weer op laten halen.

- Vandaag werd ik gebeld door de verzekering dat ze het probleem niet konden vinden. Vrouwtje aan de lijn zou proberen het toestel in handen te krijgen. Die belde paar uur geleden terug en toen zijn ze er inderdaad achter gekomen dat het toestel geen 3G-verbinding kan maken (NO SHIT!). Nu gaat het toestel weer door naar de reparateur en als het terug komt dan controleren ze hem daar weer.

Toont goed de gebrekkige communicatie tussen de verschillende partijen en gebrek aan servicegerichtheid. Als het toestel inmiddels voor de 4e keer terugkomt en je kan het probleem nog steeds niet vinden. Misschien was het dan handig om het bij de 2e of 3e keer al een keer te bellen zodat ik nogmaals duidelijk kan vertellen wat het probleem is. De vertaling van mijn klacht op papier komt blijkbaar niet over. Het scheelt Pro-Assist 4-6x heen-en-weer rijden. Het scheelt Solid Vision de nodige tijd om het toestel steeds te controleren. En het scheelt mij een hoop tijd, gedoe en frustratie.
Volgende keer gaat het toestel gewoon in een emmer water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Shiver23 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:56:
Volgende keer gaat het toestel gewoon in een emmer water.
Dan hoop ik dat je verzekering waterschade dekt ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Ik heb vrijdag te horen gekregen dat Solid Vision uiteindelijk een nieuw toestel naar Pro-Assist heeft verstuurd. Zal vandaag of morgen wel een telefoontje krijgen voor een leverafspraak. Excuus van Solid Vision was dat ze de klacht nooit ontvangen hadden. Dat terwijl ik bij de derde keer zelf al meerdere malen contact met ze had gezocht om het probleem uit te leggen. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen. Er gaat nog wel een briefje naar beide organisaties. Miscommunicatie eerste klas en hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25
Toch even mijn ervaring delen, ik heb de APR weg gekozen.

Twee weken terug 2 haarscheurtjes ontdekt in mn iPhone 16 GB wit. 1 bij trilknop (5mm), 1 bovenop (heel klein).

Mijn tel is verzekerd bij Pro Assist, maar aangezien ik bij iCentre A'dam om de hoek woon en m daar gehaald heb leek het mij de kortste weg om m via hen te laten omruilen. Het blijft een productiefout van Apple dat iPhones onder invloed van warmte en kou gaan scheuren dus t leek me niet meer dan logisch dat ze de mensen die zo'n ding voor (uiteindelijk) een boel euri gekocht hebben zo snel mogelijk tevreden willen stellen als deze buiten hun schuld gebreken gaat vertonen.

Van t weekend maar even langsgelopen om te kijken hoe t ermee stond (Solid Vision had ik al gebeld voor de status, maar die hadden m nog niet ontvangen...). De technische dienst van iCentre had er naar gekeken en besloten dat het scheurtje was ontstaan door drukschade. Ze gingen m niet naar SolidVision opsturen omdat zij de verzendkosten moeten betalen en er niet van overtuigd zijn dat het een productiefout is.

Vandaag of morgen krijg ik m weer terug. Dan kan ik t altijd op de verzekering gooien, maar aan Shiver23´s verhaal te horen pakt dat ook niet altijd goed uit. Daarnaast: t is niet mijn fout. Apple kan niet verwachten dat iedereen zijn toestel verzekert om hun productiefouten te dekken. Ik ga toch niet expres hard tegen mn trilknop drukken?

Ik ga achter de 'we willen m niet versturen' mededeling van iCentre aan. Er wordt namelijk volledig voorbijgegaan aan het tweede heel kleine scheurtje bovenop. Nogmaals, dat ik mijn telefoon verzeker om m te kunnen laten repareren als ik m per ongeluk laat vallen is 1 ding. Ik weiger op te draaien voor productiefouten.

Nou heb ik ook een lang verhaal staan ;)

Concluderend:
- iCentre mag t van mij oplossen
- Optie 2 is langs T-Mo store
- Optie 3 is er lang mee doorlopen tot ie echt vol haartscheurtjes zit en ze m wel moeten repareren.
- Optie 4 last resort - Apple's productiefout door mijn verzekering proberen te laten oplossen
- Optie 5 Suggesties?

Oh ja, en onderstussen mis ik m elke dag meer. Wat een topding is t toch. Ik besef t pas echt nu ik weer met mn touch dual rondloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Kadettilac schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:52:
[...]
Twee weken terug 2 haarscheurtjes ontdekt in mn iPhone 16 GB wit. 1 bij trilknop (5mm), 1 bovenop (heel klein).
Bij mij vrijwel zelfde verhaal, haarscheurtje bij de tripknop. Ook verzekerd bij T-Mobile...

Weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen, kans is groot dat mij de schuld in de schoenen geschoven wordt; Zou je je ervaringen in dit topic kunnen posten als er iets gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Bewijslast ligt de eerste 6 maanden bij de fabrikant en niet bij de consument. Je kan overigens zelf direct contact opnemen met Solid Vision (www.gsmrepareren.nl). De verzekering doet zelf overigens niets met garantiegevallen en schade aan de behuizing die de werking niet belemmeren vallen ook niet onder je dekking. Ze sturen het toestel gewoon door naar Solid Vision, al dan niet met een heldere klachtomschrijving :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
Red Nalie schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:20:
[...]

Bij mij vrijwel zelfde verhaal, haarscheurtje bij de tripknop. Ook verzekerd bij T-Mobile...

Weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen, kans is groot dat mij de schuld in de schoenen geschoven wordt; Zou je je ervaringen in dit topic kunnen posten als er iets gebeurd?
Jazeker, ik laat weten hoe t verder gaat

EDIT: @Shiver Hoe ga ik iCentre danwel Apple met bewijslast laten komen dat mijn toestel niet door drukschade maar door normaal gebruik barstjes is gaan vertonen? Zoiets lijkt mij makkelijker gezegd dan gedaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Kadettilac op 16-02-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Kadettilac schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:35:
[...]

Jazeker, ik laat weten hoe t verder gaat

EDIT: @Shiver Hoe ga ik iCentre danwel Apple met bewijslast laten komen dat mijn toestel niet door drukschade maar door normaal gebruik barstjes is gaan vertonen? Zoiets lijkt mij makkelijker gezegd dan gedaan.
Jij hoeft ze niet met bewijslast te laten komen, ze moeten natuurlijk zelf hun argumenten kunnen ondersteunen en aantonen dat jij de schade veroorzaakt hebt. Aangezien ze dat niet kunnen, zullen ze hem (in theorie) wel moeten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
Ìk heb m maandag weer opgehaald, of liever, laten halen omdat ik zelf niet op tijd bij de winkel kon zijn. Ongerepareerd retour dus, met als reden dat de haarscheur bij de trilknop voelbaar is. Dat is inderdaad waar en daarmee valt ie buiten de zeer stenge regels van Appel.

Het haarscheurtje bovenop (bij aan/uit knop) is inderdaad fout van Apple, maar omdat er ook een scheurtje in zit dat voelbaar is gaan ze (iCentre CS) er niet aan beginnen om m naar Solid Vision te sturen. Ze schrijven ook dat ik met T-Mo of Solid Vision contact op kan nemen als ik t niet eens ben.

Rekening houdend met de volgende zaken:
- 2-jarig contract (nog 20 mnd te gaan)
- Verzekerd
- Scheurtje is niet storend en hindert de werking niet
- Ik kan niet meer aan mn WM6 toestel wennen en heb geen zin om een paar weken zonder iPhone te zitten en dan alsnog naast de pot te pissen.

heb ik nu een optie 5 erbij bedacht:

Ik ga mn iPhone gewoon gebruiken tot er iets gebeurt (en dat gaat me gebeuren in 20 maanden). Dan spreek ik mn verzekering aan. Ik heb geen zin in dit kinderachtige getouwtrek (ik heb toch niet keihard tegen mn trilknop zitten duwen omdat ik me verveelde? Er zit gewoon een barst omdat dat plastic te slap is om de druk van t knopje aan/uit/aan/uit te kunnen weerstaan)!

Voorlopig 1-0 voor Apple. Maar maak je geen zorgen, van mij gaan ze niet rijk worden bij de verzekering danwel Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassa inventariseert klachten over haarscheuren en de problemen met T-mobile, zie ook http://www.iphoneclub.nl/...uizing-22.html#post262995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Shiver23,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Iphone 3G. Ik had een haarscheurtje aan de achterkant. Opgestuurd en een nieuwe gekregen. Vervolgens geen 3G meer. Het alles geprobeerd, reset en herstel van software niks helpt. Terwijl mijn kaartje het wel doet in een ander toestel. En een andere Iphone gewoon wel ontvangst heeft. Het hem opnieuw opgestuurd en kreeg hem na 5 dagen terug met de melding dat het toestel goed is!!! Weer geprobeerd en weer hetzelfde. Is de ellende bij jou nu opgelost ? Hoe kan je dit het best aanpakken.

Bedankt voor de reactie

gr
Martijn
mail2martijn@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
paar weken terug werkte mijn gps opeens niet meer, paar dagen later wel weer maar erg slecht, had maar even contact en dan was het weer weg. had het een weekje aangezien maar het werd niet beter.

ik met de iphone terug naar tmobile shop, zij mij nog adviseren om systeemherstel enzo te doen welk ik allemaal al geprobeerd had. dus uiteindelijk sturen ze hem op.

krijg vandaag een brief van tmobile / solid vision, dat er "vocht schade" is geconstateerd en dit word niet
gedekt door de garantie (lees mijn iphone is max 4 weken oud) als ik het wil laten repareren kost mij dat
270 euro !!

ik viel van mn stoel toen ik het las en eerlijk gezegd geloof ik er geen donder van, mijn iphone werkt perfect op het gps na dan (dit heeft ook perfect gewerkt). nu staat er een vage optie bij dat als ik min. 3 maanden in het contract zit een vervangend toestel van tmobile kan krijgen (dit zal vast wel niet een andere iphone zijn)
maar voor mij geld dit niet omdat ik nog maar een maand in zit.

ik ga morgen naar tmobile shop heen om deze laatste optie te bespreken mocht ik er niet uit komen met hun wat kan ik dan nog meer doen of wat kan ik als antwoord van ze verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:59
fuqua schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:47:
paar weken terug werkte mijn gps opeens niet meer, paar dagen later wel weer maar erg slecht, had maar even contact en dan was het weer weg. had het een weekje aangezien maar het werd niet beter.

ik met de iphone terug naar tmobile shop, zij mij nog adviseren om systeemherstel enzo te doen welk ik allemaal al geprobeerd had. dus uiteindelijk sturen ze hem op.

krijg vandaag een brief van tmobile / solid vision, dat er "vocht schade" is geconstateerd en dit word niet
gedekt door de garantie (lees mijn iphone is max 4 weken oud) als ik het wil laten repareren kost mij dat
270 euro !!

ik viel van mn stoel toen ik het las en eerlijk gezegd geloof ik er geen donder van, mijn iphone werkt perfect op het gps na dan (dit heeft ook perfect gewerkt). nu staat er een vage optie bij dat als ik min. 3 maanden in het contract zit een vervangend toestel van tmobile kan krijgen (dit zal vast wel niet een andere iphone zijn)
maar voor mij geld dit niet omdat ik nog maar een maand in zit.

ik ga morgen naar tmobile shop heen om deze laatste optie te bespreken mocht ik er niet uit komen met hun wat kan ik dan nog meer doen of wat kan ik als antwoord van ze verwachten ?
Vochtschade verhaal is bijna standaard bij alle merken telefoons. Je wordt keihard genaaid terwijl je er weinig tegen kan doen. Eneige optie is eigenlijk alleen een verzekering erbij nemen
Pagina: 1