Wat betreft het syncen van iPhone 3G op Mac: Hoe valt dit over te zetten naar een andere mac? Alle data overzetten, en vanaf dat moment vanaf de nieuwe Mac syncen?
Anoniem: 290423
voor diegene die een goede en goedkope autohouder & autolader zoekt
http://www.hsow.nl/index...._item=16806&form_cat=2132
De telefoonhouder is voorzien van een flexibele arm, zuignap en is 360 graden draaibaar .inclusief autolader

De telefoonhouder is voorzien van een flexibele arm, zuignap en is 360 graden draaibaar .inclusief autolader
Anoniem: 298927
Ik heb een vraagje.
Ik heb sinds paar dagen een Iphone met os 2.2.1.
Alles werkt perfect, maar als ik bel dan verdwijnt mn bel menu. Hij komt ook niet meer terug tot diegene ophangt. Of soms als ik de iphone beweeg ofzo komt hij even terug. Als ik met luidspreker bel, gebeurt het niet.
Ik vraag me af moet dat belmenu ten alle tijde zichtbaar zijn? of als je beld verdwijnt het scherm dan als energiebesparing o.i.d? Hoe werkt dat want ik vind het een beetje vreemd?
Alles werkt perfect, maar als ik bel dan verdwijnt mn bel menu. Hij komt ook niet meer terug tot diegene ophangt. Of soms als ik de iphone beweeg ofzo komt hij even terug. Als ik met luidspreker bel, gebeurt het niet.
Ik vraag me af moet dat belmenu ten alle tijde zichtbaar zijn? of als je beld verdwijnt het scherm dan als energiebesparing o.i.d? Hoe werkt dat want ik vind het een beetje vreemd?
door de lichtsensor gaat je display uit, waarom zou je display aan moeten als je hem aan je oor houd ?Anoniem: 298927 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:30:
Ik heb een vraagje.
normaal gesproken als je hem dan van je oor afhaalt springt het scherm weer gewoon aan.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Anoniem: 298927
Jah ik dacht ook dat dat zou moeten werken, maar hij blijft bij mij dus meest van de tijd zwart.
En hij reageerd ook niet om de homebutton of wat dan ook..
En hij reageerd ook niet om de homebutton of wat dan ook..
Ehm, je nieuwe Mac authorizen in iTunes en gewoon je iPhone eraan hangen?wdekreij schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:13:
Wat betreft het syncen van iPhone 3G op Mac: Hoe valt dit over te zetten naar een andere mac? Alle data overzetten, en vanaf dat moment vanaf de nieuwe Mac syncen?
Het punt van syncen is dat het twee kanten op werkt.
Tesla Model Y RWD (2024)
Exact hetzelfde ding is te koop via Dealextreme voor 5 euro inclusief verzendkosten. Mooi ding, heb 'm ook, maar hij bekrast je iPhone een beetje.Anoniem: 290423 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:09:
voor diegene die een goede en goedkope autohouder & autolader zoekt![]()
Peace is not simply the absence of war.
als je de ipnone er met beleid in zet en het klepje open houd bekrast de houder helemaal nietsKroeT schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:43:
[...]
Exact hetzelfde ding is te koop via Dealextreme voor 5 euro inclusief verzendkosten. Mooi ding, heb 'm ook, maar hij bekrast je iPhone een beetje.
krijg je bij dealextreme er ook een autolader bij,denk het niet
er zijn ook mensen die niet met een creditcard of paypal kunnen en willen betalen,en geen 20 dagen op hun houder willen wachten
Geloof niet dat het negatief bedoeld was naar je post, maar meer als alternatief.Anoniem: 290423 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:08:
[...]
als je de ipnone er met beleid in zet en het klepje open houd bekrast de houder helemaal niets![]()
krijg je bij dealextreme er ook een autolader bij,denk het niet![]()
er zijn ook mensen die niet met een creditcard of paypal kunnen en willen betalen,en geen 20 dagen op hun houder willen wachten
Ik heb deze houder ook. Behoorlijk stevig ding dat goed blijft plakken. Maar inderdaad heb ik ook wat krassen op de rand zitten door het gebruik. Niet heel erg, maar voor de 'neat-freaks' wel van belang.
PSN: Shiver23
Ik heb de iCal/iPhoto/iTunes databases als eerste overgezet. Daarna de map /Users/[username]/Library/Application Support/MobileSynce/Backup overgezet. Hierin staan de backups en instellingen van je iPhone. Hierna kon ik gewoon syncen zonder dat de data opnieuw overgekopieerd hoefde te wordenwdekreij schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:13:
Ik weet overigens niet of dit de makkelijkste oplossing is, maar het is zeer weinig werk iig.
Dat zal ik vanavond aanpassen als ik het nieuwe deel open. Ik kan me niet voorstellen dat daar een limiet van 8 aanhangt. Ik denk dat ik daar de hoeveelheid tabs of homescreen o.i.d. door elkaar gehaald hebZpottr schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:33:
[...]
Tuurlijk, druk op het plusje onderin Safari, kies "Add to Home Screen". Is het maximum daar echt 8 trouwens??
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
no hard feelings hoorShiver23 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:17:
[...]
Geloof niet dat het negatief bedoeld was naar je post, maar meer als alternatief.
Ik heb deze houder ook. Behoorlijk stevig ding dat goed blijft plakken. Maar inderdaad heb ik ook wat krassen op de rand zitten door het gebruik. Niet heel erg, maar voor de 'neat-freaks' wel van belang.
de "neat" " freaks"zullen deze ook niet snel kopen....veel te goedkoop
kan nooit wat zijn

Anoniem: 16195
Ik snap iets niet:
In de OP staat bij de specs: Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480, maar bij de specificaties staat lager weer Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
Dus.. het toestel speelt wel 640*480 video of, maar het scherm gaat maar tot 320*480
beetje verwarrend, ben blond
In de OP staat bij de specs: Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480, maar bij de specificaties staat lager weer Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
Dus.. het toestel speelt wel 640*480 video of, maar het scherm gaat maar tot 320*480
Dat klopt, overigens mag de resolutie ook een andere verhouding hebbenAnoniem: 16195 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:04:
Ik snap iets niet:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hij kan video tot 640x480 verwerken. Dit wordt dan gewoon teruggescaled naar het schermformaat 320x480.
Anoniem: 144797
Ik wil hier een duurdere en zeer goede variant noemen van een ipod / iphone houder/transmitter/oplader etc....
http://www.wheelsonlineau...9274e087b7d9aedf648a5d6d5
http://www.wheelsonlineau...9274e087b7d9aedf648a5d6d5
Het is de hoogste tijd voor een nieuwe deel: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 19
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.