Het is niet de bedoeling om hier te gaan vragen/bedelen om bij een developer te worden bijgeschrevenmobile625 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:50:
[...]
Hmm, wat bedoel je? En is er iemand die mij aan een Iphone ID kan helpen?
Wil echt super graag 3.0 draaien.
Het komt waarschijnlijk door een probleem met de baseband dat is veroorzaakt door het jailbreaken. Je moet dus eigenlijk een update hebben die je baseband overschrijft. Dit gebeurt sowieso bij de 3.0 update, maar dan moet je wel lang geduld hebben. Gedurende die tijd weet je nog niet of dat echt het probleem is of dat het toch een hardwarematig defect is.EN-IS schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:14:
[...]
Mooi
Niemand die mij kan helpen met mijn WIFI probleem ?
Er is wel een andere oplossing. Je kunt met option (of shift) restore kiezen om te updaten naar 2.2.0. Volgens mij is 2.2.1 nog niet gejailbreakt (broken, whatever
Ik zou zeggen van wel. Alhoewel de beeldopbouw nu al soms traag is (dan krijg je ook die coole verschoven foto's). Dus misschien dat dat de reden is om het niet aan de 3G toe te voegen. Het is immers vreemd dat ze dat niet hebben aangekondigd.ronwiel schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:09:
Na het lezen van dit bericht wordt ik wel erg nieuwsgierig naar de nieuwe firmware. Zou het ook betekenen dat de op de 3G video functies krijgen? Ik neem aan dat de hardware daar prima voor is geschikt.
http://www.macrumors.com/...ol-and-auto-focus-camera/
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."