easy wifi werkt geniaal kan ik vertellen...Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:58:
Easy Wi-Fi wil ik wel 's gaan proberen; 3.0 duurt mij nog te lang![]()
Bedankt!
Verwijderd
Wat ik al aangaf: als ik naar mezelf kijk, en naar vrienden/kennissen om mij heen met een iPhone, dan heeftMarcoC schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:20:
Hoe kom je erbij dat WM veel piraatgevoeliger is?
iedereen wel content (MP3/applicatie's) op zijn/haar iPhone staan waarvoor men betaald heeft. Uiteraard niet alles, maar best aardig wat. Vergelijk ik dat met de Smartphonegebruikers dan zie je een totaal ander beeld: het is een zeldzaamheid als men uberhaupt ergens voor betaald heeft.
Er staat uiteraard volop illegaal iPhone spul online, maar met name de beginnende iPhone gebruiker wil
nog wel eens wat legaal kopen. Dit alles natuurlijk veroorzaakt door iTunes en de App store die standaard op de iPhone geïnstalleerd staan. Tomtom in de App store is straks gewoon goed voor tientallen miljoenen euries omzet.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 01:18 ]
Verwijderd

A cool way to listen to music or podcasts on your iPhone without worrying about interference from the phone or being connected to wires. The Griffin AirCurve is simply a plastic dock molded to allow amplification of the sound coming out of the iPhone speaker. No external power is needed, although you can plug in a Griffin power cord to charge your iPhone while docked.
http://www.griffintechnology.com
Ik wacht met smart op fatsoenlijke navigatie software op de iphone. De eerste die een functionele applicatie heeft krijgt mijn centen. Dat zou ook meteen de eerste betaalde app zijn voor mij maar het gebrek aan bruikbare navigatie is echt een groot gemis.
Dat het er nog niet op zat wist ik bij aanschaf maar een jaar wachten op wat basisfunctionaliteit vind ik wel ruimachtig lang.
Dat het er nog niet op zat wist ik bij aanschaf maar een jaar wachten op wat basisfunctionaliteit vind ik wel ruimachtig lang.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat meer komt omdat er veel meer apps voor de iPhone gekocht worden dan voor andere smartphones. Dat betekent echter niet dat de iPhone minder piraatgevoelig isVerwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 01:11:
[...]
Wat ik al aangaf: als ik naar mezelf kijk, en naar vrienden/kennissen om mij heen met een iPhone, dan heeft
iedereen wel content (MP3/applicatie's) op zijn/haar iPhone staan waarvoor men betaald heeft. Uiteraard niet alles, maar best aardig wat. Vergelijk ik dat met de Smartphonegebruikers dan zie je een totaal ander beeld: het is een zeldzaamheid als men uberhaupt ergens voor betaald heeft.![]()
Er staat uiteraard volop illegaal iPhone spul online, maar met name de beginnende iPhone gebruiker wil
nog wel eens wat legaal kopen. Dit alles natuurlijk veroorzaakt door iTunes en de App store die standaard op de iPhone geïnstalleerd staan. Tomtom in de App store is straks gewoon goed voor tientallen miljoenen euries omzet.
Mijn huidig abo loopt half juli af en ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Mijn voorkeur gaat uit naar een iPhone, maar lees in dit topic toch redelijk veel gebruikers met een lage kwaliteit behuizing. Mijn vraag is of dit een 'ouder' type is (lees: meer dan half jaar oud, dus wel 3G) of ook bij de latere generatie iPhone zo is. En is deze dan kapot gegaan door het zogenaamde User Abuse (laten vallen, meenemen in zwembad e.d.), of zonder dat je het in de gaten hebt gehad door normaal gebruik. Ik lees zoals gezegd van redelijk wat mensen dat er overal wat haarscheurtjes in de behuizing komen, en daar zit ik niet echt op te wachten met een abo van 2 jaar
greetz, me
Vergeet niet dat alleen gebruikers met haarscheurtjes zich laten horen; de overgrote meerderheid heeft nergens last van.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik krijg een iphone ca 3 maanden oud aangeboden voor ca 200,- maar heb sterke twijvels of het hier om een echte iphone gaat of om een clone....
waar moet ik op letten om uit te vogelen of het hier om een clone of een echte gaat.
waar moet ik op letten om uit te vogelen of het hier om een clone of een echte gaat.
Hallo,
Ik heb een vraagje. De laatste tijd als ik vanaf mijn iphone (3G) updates probeer uit te voeren via de app store. Blijven de applicaties dagen lang op laden... staan. Ik kan ze niet aanklikken. Ook als ik de iphone via usb aanlsuit en een sync uitvoer worden ze niet goed gezet.
Iemand een idee?
Ik heb een vraagje. De laatste tijd als ik vanaf mijn iphone (3G) updates probeer uit te voeren via de app store. Blijven de applicaties dagen lang op laden... staan. Ik kan ze niet aanklikken. Ook als ik de iphone via usb aanlsuit en een sync uitvoer worden ze niet goed gezet.
Iemand een idee?
Klopt, en om dat te bevestigen laat ik ook maar even iets van me horenvooghel schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:22:
Vergeet niet dat alleen gebruikers met haarscheurtjes zich laten horen; de overgrote meerderheid heeft nergens last van.
Ik ga na contact met de T-Mobile helpdesk mijn iPhone in een door T-M verstrekte envelop opsturen. Dit naar aanleiding van het opmerken van twee (haar)scheurtjes met een gezamenlijke lengte van 5 mm. De man die ik sprak ging er vanuit dat het geen probleem zou vormen, zo kort na de Kassa-uitzending. Dus, twee tot drie weken zonder telefoon en dan zou het opgelost moeten zijn.
Peace is not simply the absence of war.
Door het gewoon niet te kopen 200 Euro slaat nergens op, tenzij de verkoper erg dom is. Als hij gewoon bij T-mobile zit, dan krijg je dus zijn nummer, ook niet handig en je hebt nog steeds de maandelijkse kosten, kan je zowiezo beter een nieuwe halen. Gewoon sparen en of los kopen of via een abbonnement, voor niets gaat de zon op en ik heb mij nog nooit laten bedotten.SaanBitch schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:38:
Ik krijg een iphone ca 3 maanden oud aangeboden voor ca 200,- maar heb sterke twijvels of het hier om een echte iphone gaat of om een clone....
[ Voor 6% gewijzigd door vgroenewold op 02-04-2009 11:45 ]
Heb ik ook een tijd gehad. Geconnect naar wifi en toen ging het allemaal wel weer. Anders even een herstel? Hopelijk heb je een backup.Jigs schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:08:
Hallo,
Iemand een idee?
Ik had er hele lange tijd geen last van, maar toch is er 1 scheurtje ontstaan (wel 1 van de eerste modellen ook). Gelukkig breidt deze zich niet uit. Het is wat jammer, maar eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit, de telefoon is verder pico-bello terwijl ik geen hoesje gebruik. Dat er soms iets ontstaat gebeurde bij al mijn andere mobieltjes standaard na een paar maanden, terwijl ik heel zuinig ben. Het is een fabrieksfout, maar ik vind het probleem niet groot genoeg om de hele handel 2-3 weken kwijt te zijn.KroeT schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:43:
[...]
Klopt, en om dat te bevestigen laat ik ook maar even iets van me horen
Ik ga na contact met de T-Mobile helpdesk mijn iPhone in een door T-M verstrekte envelop opsturen. Dit naar aanleiding van het opmerken van twee (haar)scheurtjes met een gezamenlijke lengte van 5 mm. De man die ik sprak ging er vanuit dat het geen probleem zou vormen, zo kort na de Kassa-uitzending. Dus, twee tot drie weken zonder telefoon en dan zou het opgelost moeten zijn.
Verwijderd
Hoi,
Ik weet dat er in de voorgaande topics hierover is gesproken, maar ik vind het wel echt frappant dat je de gprs niet op een simpele manier uit kan zetten. Zodat je niet de risico loopt om data binnen te halen.
Ik heb ook een htc touch dual en daarin kun je dmv NoData software heel makkelijk alle internet verbindingen blokkeren. En zoiets zocht ik ook voor Apple maar zo te zien is dit niet mogelijk neem ik aan..
Jailbraken om dit te realiseren lijkt me ook niks. Ik vind het dus riskant om een Iphone te hebben zonder internet abb. Heeft niemand een makkelijke oplossing hiervoor gevonden?? Dmv een software gprs te blokkeren??? (zonder jailbraik). En dat puntje naast tmobile ontvangs is dat de grps?? Betekent dat dan dat je nu per direkt verbinding hebt??
Een ander vraag is hoe je het moet doen als je in het buitenland bent. Ik heb in voorgaande topics gelezen dat je roaming uit moet zetten, maar wat me niet duidelijk is wat dit inhoud.
Volgens mij is roaming dat je naar een ander provider overschakelt als je in het buitenland bent. Dus hoe ga je dan de gprs blokkeren???
En ik heb wel gezocht op deze onderwerpen (voordat iemand weer zegt van gebruik de zoek functie) maar heb niet het antwoord gevonden die ik wou.
Ik weet dat er in de voorgaande topics hierover is gesproken, maar ik vind het wel echt frappant dat je de gprs niet op een simpele manier uit kan zetten. Zodat je niet de risico loopt om data binnen te halen.
Ik heb ook een htc touch dual en daarin kun je dmv NoData software heel makkelijk alle internet verbindingen blokkeren. En zoiets zocht ik ook voor Apple maar zo te zien is dit niet mogelijk neem ik aan..
Jailbraken om dit te realiseren lijkt me ook niks. Ik vind het dus riskant om een Iphone te hebben zonder internet abb. Heeft niemand een makkelijke oplossing hiervoor gevonden?? Dmv een software gprs te blokkeren??? (zonder jailbraik). En dat puntje naast tmobile ontvangs is dat de grps?? Betekent dat dan dat je nu per direkt verbinding hebt??
Een ander vraag is hoe je het moet doen als je in het buitenland bent. Ik heb in voorgaande topics gelezen dat je roaming uit moet zetten, maar wat me niet duidelijk is wat dit inhoud.
Volgens mij is roaming dat je naar een ander provider overschakelt als je in het buitenland bent. Dus hoe ga je dan de gprs blokkeren???
En ik heb wel gezocht op deze onderwerpen (voordat iemand weer zegt van gebruik de zoek functie) maar heb niet het antwoord gevonden die ik wou.
Er is wel een profiel te installeren welke je toegangspunt weg haalt. Als je dit profiel verwijderd heb je internet weer terug. Zal even zoeken, ergens thuis in de bookmarks.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:31:
Dmv een software gprs te blokkeren??? (zonder jailbraik). En dat puntje naast tmobile ontvangs is dat de grps?? Betekent dat dan dat je nu per direkt verbinding hebt??
Je kan dataverkeer blokkeren in het buitenland. Instellingen, Algemeen, Netwerk, Dataroaming.Een ander vraag is hoe je het moet doen als je in het buitenland bent. Ik heb in voorgaande topics gelezen dat je roaming uit moet zetten, maar wat me niet duidelijk is wat dit inhoud.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaak op 02-04-2009 12:39 ]
Zoals vaker in dit topic gezegd: dataroaming staat standaard uit, dus als je naar het buitenland gaat kun je alleen maar bellen. Wil je toch GPRS/UMTS gebruiken in het buitenland, dan moet je dat handmatig aanzetten in de instellingen.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:31:
Hoi,
[...]
Mwa, hier geen enkel probleem; 4 maand oude iPhone. Heb een maandje geleden wel m'n iPhone in de (harde) sneeuw laten stuiteren met een gebroken glas als gevolg; inmiddels een volledig nieuw display en SwitchEasy Rebel case (aanrader!) en nergens last van, behuizing is nog als nieuw.eWobbuh schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:54:
Mijn huidig abo loopt half juli af en ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Mijn voorkeur gaat uit naar een iPhone, maar lees in dit topic toch redelijk veel gebruikers met een lage kwaliteit behuizing. Mijn vraag is of dit een 'ouder' type is (lees: meer dan half jaar oud, dus wel 3G) of ook bij de latere generatie iPhone zo is. En is deze dan kapot gegaan door het zogenaamde User Abuse (laten vallen, meenemen in zwembad e.d.), of zonder dat je het in de gaten hebt gehad door normaal gebruik. Ik lees zoals gezegd van redelijk wat mensen dat er overal wat haarscheurtjes in de behuizing komen, en daar zit ik niet echt op te wachten met een abo van 2 jaar
(note: SwitchEasy Rebel case is vooralsnog de enige met een dock adapter die past in een universal dock; met dock en al syncen/laden dus, geweldig
Dat kan ik bevestigen inderdaad. Toen ik vorig weekend in Zweden was moest ik het handmatig aanzetten.vooghel schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:59:
[...]
Zoals vaker in dit topic gezegd: dataroaming staat standaard uit, dus als je naar het buitenland gaat kun je alleen maar bellen. Wil je toch GPRS/UMTS gebruiken in het buitenland, dan moet je dat handmatig aanzetten in de instellingen.
[ Voor 18% gewijzigd door r0b op 02-04-2009 13:05 ]
Wat is het probleem dandev10 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 09:56:
[...]
Hier wordt de SSH-server bedoelt.Daarnaast werkt TouchTerm niet echt heel goed.
* r0b heeft nog wel eens last van een bokkende dns-server...
Verwijderd
Zoals vaker in dit topicg gezegd: DANK JE.vooghel schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:59:
[...]
Zoals vaker in dit topic gezegd: dataroaming staat standaard uit, dus als je naar het buitenland gaat kun je alleen maar bellen. Wil je toch GPRS/UMTS gebruiken in het buitenland, dan moet je dat handmatig aanzetten in de instellingen.
Jammer dat ze niet zo'n simpele optie hebben gemaakt om het in NL ook te laten uit zetten.
Verwijderd
Ok bedankt ik zal het vanavond even proberen...sjaak schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:37:
[...]
Er is wel een profiel te installeren welke je toegangspunt weg haalt. Als je dit profiel verwijderd heb je internet weer terug. Zal even zoeken, ergens thuis in de bookmarks.
[...]
Je kan dataverkeer blokkeren in het buitenland. Instellingen, Algemeen, Netwerk, Dataroaming.
O ja nog even een toevoeging. Als je de profiel installeert, dan neem ik aan dat het niet nodig is om de dataroaming uit te zetten toch?? Ik neem aan dat het vanwege de profiel helemaal niet meer de internet op kan.. toch?? lukt wifi dan wel??
Kortom ik wil dus vrij zeker weten dat het in het buitenland geen gebruikt maakt van internet. Want ik las in voorgaande topics dat mensen ondanks dat ze de dataroaming uit hadden staan kosten kregen ivm internet gebruik.
Dus als er vanwege de profiel ook tegengehouden wordt is dat eigenlijk een dubbele blokkering.. Klopt deze redenatie??
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 16:34 ]
Vindt het trouwens echt bullshit dat je niet kan skypen over 3G maar alleen over wifi... waar betaal ik dan in godsnaam voor?
En dan te bedenken dat telefoons met WindowsMobile dit wel kunnen!
Hier trouwens ook last van scheurtjes in de behuizing. Niet dat je er nu zoveel last van hebt maar dat hoort natuurlijk gewoon niet bij zo'n duur apparaat. Weet nog niet wat ik eraan laat doen, dat gehannes met opsturen en ding paar weken kwijt te zijn zit ik natuurlijk ook niet op te wachten,
Het kan dus zeer waarschijnlijk wel met de iPhone OS 3.0 update. Nog even wachten, of je moet gaan jailbreaken. (wat ik zelf liever ook niet doe, maar ik heb nog wel even geduld iig)Wootism schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:52:
Vindt het trouwens echt bullshit dat je niet kan skypen over 3G maar alleen over wifi... waar betaal ik dan in godsnaam voor?
Dat is ook geen technische beperking maar een restrictie van Apple dat met de SDK gemaakte applicaties geen VoIP mogen aanbieden over 3G. In verband met afspraken met de carriers.Wootism schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:52:
Het bleek uiteindelijk dat het wel kon:Wootism schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:52:
http://www.9to5mac.com/skype-works-on-3G-3.0
Alleen is het niet zeker of het in Nederland ook werkt

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nofi hoor, maar wat verwacht je als je voor een spotprijs een ongelimiteerde mobiele databerbinding krijgt? Ik snap best dat de telco's dan bepaalde dingen zoals voip en internet delen met je laptop willen beperken. Dat is overigens ook in het belang van de gebruiker, omdat het ook capaciteitsproblemen voorkomt. Liever zo dan tien of twintig euro meer te betalen per maand. Daar komt bij dat dit al bekend was, er zijn al zat voip apps.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
T-Mobile NL heeft verklaart hier geen probleem mee te hebben.Hoedje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:38:
Nofi hoor, maar wat verwacht je als je voor een spotprijs een ongelimiteerde mobiele databerbinding krijgt? Ik snap best dat de telco's dan bepaalde dingen zoals voip en internet delen met je laptop willen beperken. Dat is overigens ook in het belang van de gebruiker, omdat het ook capaciteitsproblemen voorkomt. Liever zo dan tien of twintig euro meer te betalen per maand. Daar komt bij dat dit al bekend was, er zijn al zat voip apps.
PSN: Shiver23
Dat zullen we dan zien bij de 3.0 software, eerst zien dan gelovenShiver23 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:45:
[...]
T-Mobile NL heeft verklaart hier geen probleem mee te hebben.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Heeft iemand een oplossing voor het volgende:
ik heb in de mailapplicatie van mijn iPhone mijn Gmail account staan (IMAP). In Gmail heb ik een viertal labels.
Als ik nu op de iPhone een email binnenkrijg, staat hij in de map inkomend. Als ik hem dan verplaats naar de map "label 1" dan verdwijnt hij op de iPhone uit de map inkomend, en staat alleen nog in de map "label 1".
Op de PC staat de mail dan ook niet meer in mijn inbox, maar zie ik hem alleen als ik klik op "label 1"'.
Als ik op de PC een email in mijn inbox heb staan, en ik hang er het label "label 1" aan, dan staat de mail zowel in mijn inbox als onder het label.
Op de iPhone staat de mail dan zowel in de map inkomend, als in de map "label 1"'.
Hoe kan ik op de iPhone een label toekennen aan een email zodat de mail zowel in die map staat, als in de map inkomend?
ik heb in de mailapplicatie van mijn iPhone mijn Gmail account staan (IMAP). In Gmail heb ik een viertal labels.
Als ik nu op de iPhone een email binnenkrijg, staat hij in de map inkomend. Als ik hem dan verplaats naar de map "label 1" dan verdwijnt hij op de iPhone uit de map inkomend, en staat alleen nog in de map "label 1".
Op de PC staat de mail dan ook niet meer in mijn inbox, maar zie ik hem alleen als ik klik op "label 1"'.
Als ik op de PC een email in mijn inbox heb staan, en ik hang er het label "label 1" aan, dan staat de mail zowel in mijn inbox als onder het label.
Op de iPhone staat de mail dan zowel in de map inkomend, als in de map "label 1"'.
Hoe kan ik op de iPhone een label toekennen aan een email zodat de mail zowel in die map staat, als in de map inkomend?
Bartaz schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:01:
Hoe the fuck machtig ik mijn iTunes en iPhone om te kunnen downloaden via de Itunes store?
Ik heb een account aangemaakt bij Click and Buy, die heb ik ook geactiveerd.
[...]
Als ik dan via iTunes mijn pc wil machtigen om te kunnen downloaden word ik doorgestuurd naar de website van Click and Buy, bevestig ik daar alles en zou het scherm van de store in iTunes moeten veranderen naar iets van: Machtiging geslaagd ofzo... maar dat gebeurt dus niet.
als ik dit alles via firefox doet zegt hij dat hij imtss niet kan openen. En via internet explorer word ik doorgestuurd naar de website van apple.
Wwie o wie heeft de gouden tip om mijn pc en account te machtigen?
Het probleem is dat ik alleen mijn laptop tot mijn beschikking heb en hetw erkt godverdomme (sorry, ik ben echt pissed) nog steeds niet.Had dit ook. Probleem zit hem in IE8 (als je dat hebt geinstalleerd). Probeer even een andere pc met IE7. Dan zal het wel lukken. (daarna van die pc de machtiging weer intrekken als je hem niet meer gebruikt).
Ik koop een Apple product wat eigenlijk al tegen mijn zin is, en dan werkt het ook nog niet eens.
Heeft iemand anders een idee?
EDIT: Laat maar, account geactiveerd bij de iFactory Store.
Verwijderd
Ik zit gewoon op skype. Via 3G en via wifi. Met de SKYPE application.Shiver23 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:45:
[...]
T-Mobile NL heeft verklaart hier geen probleem mee te hebben.
Geen probleem werkt perfect.
Dat kan niet, volgens mij. Het mappen <=> labels ding is een hack van Google. Een standaard IMAP client snapt dat niet.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:09:
Weet je dit heel zeker? Ik geloof er niets van, en kan me geen enkel bericht herinneren waar iemand in het buitenland datakosten moest betalen omdat deze functie niet naar behoren werkte.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:03:
Kortom ik wil dus vrij zeker weten dat het in het buitenland geen gebruikt maakt van internet. Want ik las in voorgaande topics dat mensen ondanks dat ze de dataroaming uit hadden staan kosten kregen ivm internet gebruik.
[ Voor 42% gewijzigd door Zpottr op 02-04-2009 20:24 ]
Zoef
Ik heb laatst nog een week in frankrijk gezeten, geen punt. Wil je het echt zeker weten? Stel dan ook ook nog je APN-server op "i.phone" o.i.d. in, dan kan hij niet eens een server vinden om ook maar 1byte te versturen.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Het gaat hier om een toestel dat simlock vrij is en kan m'n eigen sim dus gebruiken, wat de herkomst is van het ding boeit me niet zo (dat soort dingen rollen nog wel eens van vrachtwagens ofzo) Ik wil alleen weten waaraan herken ik een orginele aan.vgroenewold schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:44:
[...]
Door het gewoon niet te kopen 200 Euro slaat nergens op, tenzij de verkoper erg dom is. Als hij gewoon bij T-mobile zit, dan krijg je dus zijn nummer, ook niet handig en je hebt nog steeds de maandelijkse kosten, kan je zowiezo beter een nieuwe halen. Gewoon sparen en of los kopen of via een abbonnement, voor niets gaat de zon op en ik heb mij nog nooit laten bedotten.
dus svp geen antwoorden over gestolen goed en de reactie als hier boven. Alleen hoe herken ik een echte van een clone.
en.... hoe dat? Bedoel je nou dat je ook voip kan gebruiken over 3G of wat?Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:34:
[...]
Ik zit gewoon op skype. Via 3G en via wifi. Met de SKYPE application.
Geen probleem werkt perfect.
[ Voor 10% gewijzigd door Xeanor op 03-04-2009 00:32 ]
Op dit moment zit ik in china en heb hier ongeveer 10 verschillende versies van een iphone in m'n handen gehad. Bij allemaal stond er een echt apple product achterop en werden ze gepresenteerd als iphone. Maar zodra ik mijn echte iphone er naast hield, viel de helft er al vanaf. Inclusief de iphone mini (bestaat die dan al?) en de mooie echte roze iphone! Vervolgens kijk je naar de software en dan blijkt al weer 80% af te vallen. Vaak reageerd het touch screen slecht en bestaan er compleet nieuwe applicaties, sommige wel een mooi voorbeeld voor apple.SaanBitch schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:38:
Wat mij helemaal op viel is dat 99% van de cloons je gewoon bij de batterij kan! Neem daar eens een voorbeeld van apple.
Prijs hier in china op de copy-marked: € 90,=
Dus als je een kopie kunt kopen voor € 200,= dan verdient hij flink aan.
Life is all about priorities!!
Verwijderd
Ja.. hier hebben ze daarover.Zpottr schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:22:
[...]
Dat kan niet, volgens mij. Het mappen <=> labels ding is een hack van Google. Een standaard IMAP client snapt dat niet.
[...]
Weet je dit heel zeker? Ik geloof er niets van, en kan me geen enkel bericht herinneren waar iemand in het buitenland datakosten moest betalen omdat deze functie niet naar behoren werkte.
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 15
maar ik krijg nu het vermoeden dat die persoon iets verkeerds heeft gedaan. Want als ik naar de meeste reacties kijk is dataroaming wel voldoende.
Maar heb alsnog op aanraden van Sjaak een profiel ingesteld, (http://brent.kearneys.ca/...cellular-internet-access/) nu heb ik 2 blokkades.. Voor mijn gevoel vind ik dat beter.
Geloof me die € 90 wordt ook al flink aan verdient. In de "normale" officiele winkels in china kosten de meeste dingen bijna hetzelfde als in Nederland.Maksietje schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 04:05:
[...]
Op dit moment zit ik in china en heb hier ongeveer 10 verschillende versies van een iphone in m'n handen gehad. Bij allemaal stond er een echt apple product achterop en werden ze gepresenteerd als iphone. Maar zodra ik mijn echte iphone er naast hield, viel de helft er al vanaf. Inclusief de iphone mini (bestaat die dan al?) en de mooie echte roze iphone! Vervolgens kijk je naar de software en dan blijkt al weer 80% af te vallen. Vaak reageerd het touch screen slecht en bestaan er compleet nieuwe applicaties, sommige wel een mooi voorbeeld voor apple.
Wat mij helemaal op viel is dat 99% van de cloons je gewoon bij de batterij kan! Neem daar eens een voorbeeld van apple.
Prijs hier in china op de copy-marked: € 90,=
Dus als je een kopie kunt kopen voor € 200,= dan verdient hij flink aan.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Het onderste gedeelte van m'n touchscreen heeft het begeven.
Zal men zeker op laten vallen gooien waardoor er geen garantie is of wel? Je ziet er geen krassen/barsten oid op.
Zou anders de verzekering dit dekken?
Zal men zeker op laten vallen gooien waardoor er geen garantie is of wel? Je ziet er geen krassen/barsten oid op.
Als er geen fysieke schade is, dan kunnen ze dat natuurlijk onmogelijk op valschade gooien. Dus ik zou gewoon garantie claimen, bij verzekering ben je ook weer je eigen risico kwijtPLAE schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:13:
Een telefoonverzekering dekt valschade sowieso, maar ivm eigen risico en je premie (die gaat omlaag als je niet claimt) zou ik proberen het eerst op je garantie te gooien. Anders kan je altijd nog je verzekering aansprekenPLAE schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:13:
Ik heb het volgende probleem. Mijn iphone beweert het volgende: 
Maar ik heb al heel wat apps verwijdert evenals een aantal foto's, dus er zou genoeg ruimte moeten zijn. Iemand een idee?

Maar ik heb al heel wat apps verwijdert evenals een aantal foto's, dus er zou genoeg ruimte moeten zijn. Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Westmania op 03-04-2009 14:07 ]
Heb je al een keer gesynct? Dan worden de programma's pas echt verwijderd.
Jep, dat hielp inderdaad. Vind ik wel redelijk onhandig, dat je er geen dingen af kunt halen, als je onderweg bent...
En wat betekenen die dingen die onder 'overige' staan. Is toch weer 277 mb. Kan ik zien wat dat is?
En wat betekenen die dingen die onder 'overige' staan. Is toch weer 277 mb. Kan ik zien wat dat is?

Volgens mij is dat het iPhone OS.Westmania schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:46:
Jep, dat hielp inderdaad. Vind ik wel redelijk onhandig, dat je er geen dingen af kunt halen, als je onderweg bent...
[afbeelding]
De overige ruimte bestaat uit dingen zoals opgeslagen emails, contacten, kalender, etc.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Neemt dat 277 mb in beslag? Vinnik wel erg veel... Is het mogelijk om het te bekijken?
Dat zit bij mij in de MP3 files ingebakken en elke cover is hoogstens 20kB. Never nooit niet dat dat bij mij over de 20MB komt mocht het iPhone OS ze uit de MP3 files halen en ze in een aparte database stoppen. Maar ik heb wel 367MB ruimte in gebruik door overigen. iPhone OS à 250MB eraf, blijft er nog 120MB in gebruik door dingen die ik niet meteen kan verklaren met een weinig gebruikte kalender, 30 contacts zonder foto en 4 IMAP email accounts. Tenzij hij die email headers erg lomp opslaat, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk.johnnyv.nl schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:02:
Wat dacht je van de covers van al je albums...
De album art wordt volgens mij apart opgeslagen, ook al zit het in de MP3.
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week m'n iPhone 3G en ben er helemaal blij mee! Vandaag heb ik voor het eerst geprobeerd de meegeleverde oordopjes erop aan te sluiten. Echter, de plug gaat niet helemaal diep in het gaatje van het toestel. Het steekt als het ware een beetje uit. Er komt wel gewoon geluid uit de oordopjes maar het ziet er niet uit. Ik weet niet of dit zo hoort; ben ook bang dat ik iets breek als ik te hard erop duw (de plug kan bijna niet meer dieper).
Eerst dacht ik dat er iets in het gaatje zat, maar ik zie alleen een kleine zilveren plaat aan het einde ervan.
Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt,
JohnnyGui
Ik heb sinds een week m'n iPhone 3G en ben er helemaal blij mee! Vandaag heb ik voor het eerst geprobeerd de meegeleverde oordopjes erop aan te sluiten. Echter, de plug gaat niet helemaal diep in het gaatje van het toestel. Het steekt als het ware een beetje uit. Er komt wel gewoon geluid uit de oordopjes maar het ziet er niet uit. Ik weet niet of dit zo hoort; ben ook bang dat ik iets breek als ik te hard erop duw (de plug kan bijna niet meer dieper).
Eerst dacht ik dat er iets in het gaatje zat, maar ik zie alleen een kleine zilveren plaat aan het einde ervan.
Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt,
JohnnyGui
Voorkant Invisibleshield zit erop, ziet er redelijk goed uit. Achterkant was echt een kutwerk, zat er ook na een uur nog niet goed op én voelde niet lekker. Die ligt nu in de prullenbak.
Ja, dat doe ik hier ook nu. Bij mij (op het KPN netwerk) werkt de data gewoon als ik alle APN instellingen (dus APN, username en paswoord) helemaal leeg laat. Alleen als ik er onzin invul (zoals jij ook voorstelde) lukt het wel om het datagebruik onmogelijk te maken. Simpelweg leeg laten is niet genoeg om dataverbruik te voorkomen, niet op het KPN netwerk in elk geval (ik heb er namelijk het SIM kaartje van mijn werk in gedaan, maar daar zit geen onbeperkt data op, vandaar).stevenP schreef op donderdag 02 april 2009 @ 22:44:
Ik heb laatst nog een week in frankrijk gezeten, geen punt. Wil je het echt zeker weten? Stel dan ook ook nog je APN-server op "i.phone" o.i.d. in, dan kan hij niet eens een server vinden om ook maar 1byte te versturen.
Trouwens nog iets grappigs: Ik merkte laatst toen ik naar Ierland reisde, dat de iPhone zich helemaal uit zichzelf al aan de tijdzone had aangepast. Ik wou hem bij aankomst een uur terug zetten maar dat hoefde niet. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Cool
Ik zit hier ook op KPN-netwerkGekkePrutser schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:40:
[...]
Ja, dat doe ik hier ook nu. Bij mij (op het KPN netwerk) werkt de data gewoon als ik alle APN instellingen (dus APN, username en paswoord) helemaal leeg laat. Alleen als ik er onzin invul (zoals jij ook voorstelde) lukt het wel om het datagebruik onmogelijk te maken. Simpelweg leeg laten is niet genoeg om dataverbruik te voorkomen, niet op het KPN netwerk in elk geval (ik heb er namelijk het SIM kaartje van mijn werk in gedaan, maar daar zit geen onbeperkt data op, vandaar).
Trouwens nog iets grappigs: Ik merkte laatst toen ik naar Ierland reisde, dat de iPhone zich helemaal uit zichzelf al aan de tijdzone had aangepast. Ik wou hem bij aankomst een uur terug zetten maar dat hoefde niet. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Cool
Voor m'n broertje (Telfort Sim Only) heb ik het ook ingesteld, het vrat aan z'n kosten kan ik je verklappen (vooral de mail-check, dat is echt een vreter)..
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Vergeet niet dat het OSX is he, dat ze het hebben kunnen comprimeren tot maar 277mb vind ik knap.Westmania schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:57:
Neemt dat 277 mb in beslag? Vinnik wel erg veel... Is het mogelijk om het te bekijken?
Voor de liefhebbers: Stanford gaat nu videocasts online zetten vand e iPhone programmeer cursus
.
http://www.iphoneclub.nl/...programming-via-itunes-u/
Mag ik je hartelijk bedanken voor die tip?ronwiel schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:25:
Voor de liefhebbers: Stanford gaat nu videocasts online zetten vand e iPhone programmeer cursus.
Ik ben al een tijdje met iPhone apps aan het knutselen, maar ik moet zeggen dat het aantal tutorials etc. op internet nogal tegenvalt. Er is opzich nogal wat te vinden, maar in-depth gaat het nooit echt.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Hoe groot is de kans dat de nieuwste iPhone van juli 2009 (veel) duurder is dan de iPhone 3G? Mijn volgende telefoon wordt een iPhone, maar ik ben nu aan het beslissen wat het beste koopmoment zal zijn. Nu, omdat ik dan direct een iPhone heb. Of over 3 maand, omdat dan de nieuwe iPhone uit is en deze net zo duur is als de huidige iPhone 3G.
Ben benieuwd hoe mijn 1e Apple ervaring gaat bevallen. Misschien ga ik wel een Apple-boy worden en dan veel op de FP posten.
Ben benieuwd hoe mijn 1e Apple ervaring gaat bevallen. Misschien ga ik wel een Apple-boy worden en dan veel op de FP posten.

Iha blijven bij Apple prijzen gelijk en verbeteren de specs met de volgende generatie. Maar omdat de prijspolicies bij de operators liggen is er hier niet echt iets van te zeggen. Mijn gok zou zijn dat het 'nieuwe' topmodel even duur wordt als het huidige nu maar wat Tmob doet is niet echt te voorspellen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:27:
Hoe groot is de kans dat de nieuwste iPhone van juli 2009 (veel) duurder is dan de iPhone 3G? Mijn volgende telefoon wordt een iPhone, maar ik ben nu aan het beslissen wat het beste koopmoment zal zijn. Nu, omdat ik dan direct een iPhone heb. Of over 3 maand, omdat dan de nieuwe iPhone uit is en deze net zo duur is als de huidige iPhone 3G.
Stevige ruggengraat heb je dan zegBen benieuwd hoe mijn 1e Apple ervaring gaat bevallen. Misschien ga ik wel een Apple-boy worden en dan veel op de FP posten.

Zoef
Verwijderd
Ik zit met precies hetzelfde. Ik kan in principe al een Iphone nemen, maar misschien is het beter om even te wachten...Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:27:
Verwijderd
Software. Er zijn clones waarvan de buitenkant 100% gelijk is aan een iPhone, inclusief logo en modelnummer etc. De software moet je eerst goed bestuderen van een echte iPhone en dan vergelijken. Wat je ook kan doen, als je de mogelijkheid hebt: aan een PC koppelen met iTunes en kijken of iTunes hem herkent/kijk op Deze Computer of er ook 8 of 16GB aan geheugen wordt weergeven.SaanBitch schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:43:
[...]
Het gaat hier om een toestel dat simlock vrij is en kan m'n eigen sim dus gebruiken, wat de herkomst is van het ding boeit me niet zo (dat soort dingen rollen nog wel eens van vrachtwagens ofzo) Ik wil alleen weten waaraan herken ik een orginele aan.
dus svp geen antwoorden over gestolen goed en de reactie als hier boven. Alleen hoe herken ik een echte van een clone.
Iemand ook "last" van de backlight die zichtbaar is aan de linker kant van de iPhone in het donker?
De rechterkant sluit volledig af, maar bij mijn iPhone komt er aan de linker kant toch wat licht tussen de zwart en chroom gekleurde delen uit.
De rechterkant sluit volledig af, maar bij mijn iPhone komt er aan de linker kant toch wat licht tussen de zwart en chroom gekleurde delen uit.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ik heb het ook, aar het is wel schadelijk als er stof enzo tussen komt, mijn schermpje steekt aan de linker kant ook iets meer omhoog als rechts. heeft iemand een idee of ze dit vervangen?Cidolfas schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:08:
Iemand ook "last" van de backlight die zichtbaar is aan de linker kant van de iPhone in het donker?
Ik heb hem paar maanden geleden meegenomen naar Indonesie samen met mijn t-mobile nummerstevenP schreef op donderdag 02 april 2009 @ 22:44:
enige wat ik heb gedaan is 3G uitgezet en push uit en WIFI aan. Werkte goed heb geen problemen
gehad met hoge rekening
Heb ik zelf ook, al sinds de aankoop (2 weken geleden).Cidolfas schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:08:
Troost je, die van mij vangt stof en de kantjes laten los na een aantal weken.yok schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:42:
Voorkant Invisibleshield zit erop, ziet er redelijk goed uit. Achterkant was echt een kutwerk, zat er ook na een uur nog niet goed op én voelde niet lekker. Die ligt nu in de prullenbak.
De voorkant zit ok en is perfect in orde.
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
IS voor de achterkant is natuurlijk eigenlijk waardeloos, boeit mij niet echt of daar krasjes op komen.HeyDude schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:25:
[...]
Troost je, die van mij vangt stof en de kantjes laten los na een aantal weken.
De voorkant zit ok en is perfect in orde.
Enige reden dat ik zo'n ding (van BestSkinsEver) er op heb zitten is dat hij dan minder glad is. Dat stickerspul is lekker stroef waardoor je 'm minder snel laat vallen.yok schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:38:
[...]
IS voor de achterkant is natuurlijk eigenlijk waardeloos, boeit mij niet echt of daar krasjes op komen.
BSE is wel een aanrader trouwens, veel goedkoper en best OK aan te brengen als je genoeg geduld hebt. Helaas blijft geen van de merken meer dan een maand of 3 netjes als je 'm de hele dag in en uit broekzakken haalt e.d.
[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 05-04-2009 20:03 ]
Zoef
Voorheen syncte ik mijn iPhone via mijn Macbook, maar nu ik er een iMac bij heb wil ik mijn iPhone op mijn iMac syncen..
Het probleem is echter dat ik niets kan vinden om deze switch van Macbook -> iPhone naar iMac -> iPhone werkelijkheid kan maken.. Iemand hier tips om me op weg te helpen?
Het probleem is echter dat ik niets kan vinden om deze switch van Macbook -> iPhone naar iMac -> iPhone werkelijkheid kan maken.. Iemand hier tips om me op weg te helpen?
Hallo mensen,
ik zit met een klein probleem, ik krijg geen draadloze netwerken te zien op me iphone. (iphone 3G paar dagen terug van iemand overgenomen, heb nu FW 2.2.1 (custom van Michael -> iphoneclub), iPhone is hardware unlocked).
Ik zat op FW 2.1 (jailbreaked), toen ben ik naar 2.2.1 gegaan, hielp ook niet, heb alles geprobeerd maar niks hellpt, heb meerdere malen hersteld en gejailbreaked, maar dat hielp ook niet.
Niet alleen bij mij thuisnetwerk, maar ook op werk, bij de buren, bij vriendin, kan gewoonweg geen netwerk vinden.
Ik zit op baseband 02.11.07
Ik heb in dit topic gezocht, en lees dat er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, maar er wordt niet een specifiek oplossing aangeboden.
Iemand een idee?
ik zit met een klein probleem, ik krijg geen draadloze netwerken te zien op me iphone. (iphone 3G paar dagen terug van iemand overgenomen, heb nu FW 2.2.1 (custom van Michael -> iphoneclub), iPhone is hardware unlocked).
Ik zat op FW 2.1 (jailbreaked), toen ben ik naar 2.2.1 gegaan, hielp ook niet, heb alles geprobeerd maar niks hellpt, heb meerdere malen hersteld en gejailbreaked, maar dat hielp ook niet.
Niet alleen bij mij thuisnetwerk, maar ook op werk, bij de buren, bij vriendin, kan gewoonweg geen netwerk vinden.
Ik zit op baseband 02.11.07
Ik heb in dit topic gezocht, en lees dat er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, maar er wordt niet een specifiek oplossing aangeboden.
Iemand een idee?
Niet echt heel erg storend maar gewoon irritant: ik heb een programma geïnstalleerd, en weer van m'n telefoon afgegooid. Vrij standaard en normaal ook niks aan de hand, maar nu zet iTunes het programma élke keer terug op m'n telefoon zodra ik synchroniseer. Geen andere programma's, alleen die.
Iemand enig idee hoe ik hier weer vanaf kan komen (behalve een complete restore, wat vast zal helpen maar waar ik geen zin in heb omdat ik dan alles weer opnieuw terug kan zetten).
Iemand enig idee hoe ik hier weer vanaf kan komen (behalve een complete restore, wat vast zal helpen maar waar ik geen zin in heb omdat ik dan alles weer opnieuw terug kan zetten).
met een hamer past alles
Heb je het al in iTunes, onder de menu kop programma's uitgeschakeld (uitgevinkt)? Natuurlijk daarna even "toepassen" klikken.Punksmurf schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:46:
Niet echt heel erg storend maar gewoon irritant: ik heb een programma geïnstalleerd, en weer van m'n telefoon afgegooid. Vrij standaard en normaal ook niks aan de hand, maar nu zet iTunes het programma élke keer terug op m'n telefoon zodra ik synchroniseer. Geen andere programma's, alleen die.
Je moet het programma ook verwijderen uit je iTunes library (applicaties).Punksmurf schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:46:
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Ah, nee. Is een goeie, stom dat ik daar niet aan dacht... Stond daar inderdaad nog aangevinkt, wazig.EN-IS schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:55:
Heb je het al in iTunes, onder de menu kop programma's uitgeschakeld (uitgevinkt)? Natuurlijk daarna even "toepassen" klikken.
Ik heb nog nooit een programma moeten verwijderen uit m'n iTunes (noch zelf dat bovengenoemde vinkje uit hoeven te zetten).HeyDude schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:08:
Je moet het programma ook verwijderen uit je iTunes library (applicaties).
met een hamer past alles
Is er een iphone webbrowser emulator? Of zit er een volledige iphone emulator in de SDK zoals bij window mobile?
Poe, ik had laatst iets voor firefox. Met die plugin kom je de websites als iphone gebruik laten renderen.
iPhoney (voor Mac).Furfoot schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:30:
Is er een iphone webbrowser emulator? Of zit er een volledige iphone emulator in de SDK zoals bij window mobile?
Zoef
Is er ondertussen al een imap oplossing voor hotmail? Ik heb er naar gegoogled maar ik kom alleen een tussen service tegen die je na 20 dagen moet gaan betalen (izzymail).
Een gmail account nemen en die je hotmail leeg laten trekken door POP. Dan met je gmail gaan imappenxAndyx schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:03:
Is er ondertussen al een imap oplossing voor hotmail? Ik heb er naar gegoogled maar ik kom alleen een tussen service tegen die je na 20 dagen moet gaan betalen (izzymail).
mbox mail in de appstore (eenmalig 3,99) of is dat geen imap? (gebruik het zelf niet)xAndyx schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:03:
Trollen is nergens voor nodig, onderbouw je reactie of post niets.
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 07-04-2009 19:18 ]
Verwijderd
Moet t persé imap zijn? Pop3 toegang is sinds kort namelijk standaard voor alle hotmail accounts... werkt net zo makkelijk, iPhone download automagisch je instellingen en mobiel mail versturen, via smtp.hotmail.com werkt ook...
vandaag me iphone teruggebracht vanwege die kier aan de linkerkant, al zat het scherm ook ietsjes hoger aan die kant.
Ik vertrouw die kier in ieder geval niet in verband met stof enzo.
Me vorige Iphone had het in ieder geval niet maar daar verschenen scheurtjes in de behuizing.
Nou maar hopen dat ze het niet mij de schuld geven, aangezien ik nooit dat ding ergens tegen aan heb laten stoten, of heb laten vallen. ben nogal voorzichtig met mijn gadgets
Ik vertrouw die kier in ieder geval niet in verband met stof enzo.
Me vorige Iphone had het in ieder geval niet maar daar verschenen scheurtjes in de behuizing.
Nou maar hopen dat ze het niet mij de schuld geven, aangezien ik nooit dat ding ergens tegen aan heb laten stoten, of heb laten vallen. ben nogal voorzichtig met mijn gadgets
[ Voor 23% gewijzigd door Sn0wblind op 06-04-2009 20:55 ]
mboxmail werkt voor hotmail perfect, even wat eurotjes betalen maar wel de moeite. synchroniseert gewoon.
Verwijderd
Ja dat bedoel ik. Skype werkt zowel op wifi als op 3G...Xeanor schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:32:
[...]
en.... hoe dat? Bedoel je nou dat je ook voip kan gebruiken over 3G of wat?
Ik draai wel iPhone OS 3.0 Maar volgens mij moet dat geen verschil uit maken.
Dat maakt dus wel verschil.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:17:
[...]
Ja dat bedoel ik. Skype werkt zowel op wifi als op 3G...
PSN: Shiver23
EN-IS schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:55:
Heb je het al in iTunes, onder de menu kop programma's uitgeschakeld (uitgevinkt)? Natuurlijk daarna even "toepassen" klikken.
Werkt, thanks!Punksmurf schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:25:
Ah, nee. Is een goeie, stom dat ik daar niet aan dacht... Stond daar inderdaad nog aangevinkt, wazig.
met een hamer past alles
ff off-topic...
De nieuwe (gespeculeerde) Iphone is daar al een discussie over? ;-)
De nieuwe (gespeculeerde) Iphone is daar al een discussie over? ;-)
Hoi,Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:17:
[...]
Ja dat bedoel ik. Skype werkt zowel op wifi als op 3G...
Wil ook OS 3.0 draaien, hoe kan ik dit doen?
Je hebt een account nodig???
*knip*
Denk dat ik maar de boel laat binnen halen door mn gmail en daarmee synchroniseer.
Gaat de iphone trouwens een beetje goed om met 2 acounts voor mail / agenda?
Ik sync nu mn zakelijke dingen via exchange en zou dan straks prive via gmail binnen halen.
Voor zover ik begrepen heb verwijderd pop3 de mail ook van de server. Mocht mn iphone dan ooit crashen ben ik mn mail kwijtVerwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:15:
Moet t persé imap zijn? Pop3 toegang is sinds kort namelijk standaard voor alle hotmail accounts... werkt net zo makkelijk, iPhone download automagisch je instellingen en mobiel mail versturen, via smtp.hotmail.com werkt ook...
Gaat de iphone trouwens een beetje goed om met 2 acounts voor mail / agenda?
Ik sync nu mn zakelijke dingen via exchange en zou dan straks prive via gmail binnen halen.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 07-04-2009 19:27 ]
Sinds begin deze maand werkt hotmail zelf ook met pop geloof ik.xAndyx schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:03:
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want ik gebruik geen hotmail, maar op enkele andere fora hebben ze het er wel over dat het nu werkt i.c.m. iphone.
twee opties:mobile625 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:00:
[...]
Hoi,
Wil ook OS 3.0 draaien, hoe kan ik dit doen?
Je hebt een account nodig???
1) zelf een account nemen ($99,-)
2) een developer vinden die jouw iPhone ID wil toevoegen
Zoef
Zeker weten?xAndyx schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:20:
[...]
Ja? Het doet toch wat het moet doen? Maar goed beetje offtopic.
xAndyx schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:03:
Is er ondertussen al een imap oplossing voor hotmail?
Hotmail loopt echt achter, en doet wat mij betreft zeker niet wat het moet doen. POP3-ellende, en zelfs dat pas sinds een paar maanden...
Zoef
Je kunt in je Iphone gewoon instellen of de mail op de server moeten blijven staan of niet.
Ik sync 2 e-mailadressen op me iphone maar alles staat gewoon nog op de server zodat ik het thuis in me thunderbird ook nog op kan halen. Of op me werk me mail nog kan lezen.
Ik sync 2 e-mailadressen op me iphone maar alles staat gewoon nog op de server zodat ik het thuis in me thunderbird ook nog op kan halen. Of op me werk me mail nog kan lezen.
Die eerste optie duurt alleen erg lang..Zpottr schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:26:
[...]
twee opties:
1) zelf een account nemen ($99,-)
2) een developer vinden die jou iPhone ID wil toevoegen
Niet dat ik alleen developper heb gehaald om 3.0 te kunnen draaien ..
Hmm, wat bedoel je? En is er iemand die mij aan een Iphone ID kan helpen?ZpAz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:43:
[...]
Die eerste optie duurt alleen erg lang..
Niet dat ik alleen developper heb gehaald om 3.0 te kunnen draaien ..
Wil echt super graag 3.0 draaien.
Mooi
Niemand die mij kan helpen met mijn WIFI probleem ?
Verwijderd
Waarom zou je dit willen. Een aantal zaken werkt nog niet dus als je b.v. verwacht dat je MMS kunt versturen dan moet ik je teleurstellen. Verder is het een beta. Dus niet stabiel. Er zitten bugs in die vreemd gedrag kunnen geven. Ik ben zelf al een aantal zaken tegen gekomen. verder kun je niet meer terug naar de stabiele 2.X.X versies nadat je 3.0 beta hebt geinstalleerd.mobile625 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:50:
[...]
Hmm, wat bedoel je? En is er iemand die mij aan een Iphone ID kan helpen?
Wil echt super graag 3.0 draaien.
Kortom het is niet de officiele release 3.0. Die bestaat ook nog niet het is een betal met alle nadelen. Maar natuurlijk ook voordelen want een aantal zaken werkt wel.
Je kunt je aanmelden als developer bij Apple. Dat kost je 99,00 en een hoop werk om alles goed in te stellen. Plus je moet een MAC hebben voor de ontwikkel omgeving.
Na het lezen van dit bericht wordt ik wel erg nieuwsgierig naar de nieuwe firmware. Zou het ook betekenen dat de op de 3G video functies krijgen? Ik neem aan dat de hardware daar prima voor is geschikt
.
http://www.macrumors.com/...ol-and-auto-focus-camera/
http://www.macrumors.com/...ol-and-auto-focus-camera/

Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.