Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Dan ben je overgeleverd aan de grillen van zo'n verkoper, dat wisselt sterk als ik het zo lees. Ik zit in dezelfde situatie (haarscheurtje en stukje daardoor afgebroken), maar lees overal in fora dat men dit dan onder "drukschade" e.d. plaatst en het weer iets van 300 Euro kost om te verhelpen. Ik heb de enveloppe, maar twijfel sterk om er gebruik van te maken, ben dan toch de boel weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:21

Grozno

acts without consequence!

Bij een goede winkel ben je natuurlijk niet overgeleverd aan de 'grillen' van de verkoper.
Er zijn nu eenmaal regels en afspraken met betrekking tot garantie-afhandeling en daar heeft iedereen zich aan te houden.
Als je iPhone bijvoorbeeld binnen 6 maanden haarscheurtjes krijgt is dat gewoon een garantie-geval, tenzij de verkoper kan bewijzen dat het door eigen schuld is. Dat laatste lijkt me echter sterk, aangezien het een veel voorkomende klacht is.
Het probleem is alleen vaak dat winkels hun verantwoordelijkheid volledig ontlopen of negeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Grozno op 09-04-2009 14:42 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:13
Ik had m'n iPhone in september ingeleverd bij de T-Mobile winkel hier in de buurt (daar had ik hem niet gekocht). Ik had toen vanaf het begin een spleet tussen het glas/rubber en de roestvrijstalenrand waardoor er een aardige hoeveelheid stof tussen het glas en het scherm was gekomen. Zij hebben contact opgenomen met de (telefonische) klantenservice, bevestiging gekregen en ik heb hem daar ingeleverd. Het is prima afgehandeld. Natuurlijk was het geen haarscheurtje en al enige tijd terug, maar ik kan me niet voorstellen dat de procedure is gewijzigd of zoveel anders is :).
vgroenewold schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:33:
Dan ben je overgeleverd aan de grillen van zo'n verkoper, dat wisselt sterk als ik het zo lees. Ik zit in dezelfde situatie (haarscheurtje en stukje daardoor afgebroken), maar lees overal in fora dat men dit dan onder "drukschade" e.d. plaatst en het weer iets van 300 Euro kost om te verhelpen. Ik heb de enveloppe, maar twijfel sterk om er gebruik van te maken, ben dan toch de boel weken kwijt.
Ik denk dat je dan ook wel wat laat bent. Het wordt moeilijk om aan te tonen dat iets is afgebroken vanwege een haarscheurtje... Dan kan de verkoper / T-Mobile natuurlijk er makkelijk onderuit door te wijzen op valschade o.i.d. Dat is natuurlijk sowieso een lastige situatie, omdat ze ergens de grens moeten leggen. Anders gaat iedereen garantie claimen nadat ze hun iPhone hebben laten vallen :P. Maar goed, je kan iig even langs gaan bij een T-Mobile winkel.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-04 22:52
Hoedje schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:59:

Ik denk dat je dan ook wel wat laat bent. Het wordt moeilijk om aan te tonen dat iets is afgebroken vanwege een haarscheurtje... Dan kan de verkoper / T-Mobile natuurlijk er makkelijk onderuit door te wijzen op valschade o.i.d. Dat is natuurlijk sowieso een lastige situatie, omdat ze ergens de grens moeten leggen. Anders gaat iedereen garantie claimen nadat ze hun iPhone hebben laten vallen :P. Maar goed, je kan iig even langs gaan bij een T-Mobile winkel.
Hier ga ik dus misschien in de problemen komen :(
Ik ben ERG lomp geweest en heb m'n telefoon laten vallen, op stoeptegels ook nog eens. hierdoor zijn er wat putjes ingekomen op een van de hoeken, dus ik ben bang dat als ik haarscheurtjes krijg, ik kan fluiten naar m'n garantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:22
Ik wil nu graag een iphone kopen, maar omdat ik nog een jaar abbo heb bij kpn moet ik hem dus los kopen
nu kan ik voor 400 euro een nieuwe iphone kopen.
waar moet ik nou opletten als ik er 1 koop b.v. via marktplaats?
en wat voor versie moet ik absoluut niet kopen als ik hem dalijk wil updaten naar de 3.0?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-04 15:54
Dirk0s schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:13:
Dat ie niet kapot is.
en wat voor versie moet ik absoluut niet kopen als ik hem dalijk wil updaten naar de 3.0?
De iPod Nano.

En eXSs, je krijgt geen haarscheurtjes van het laten vallen, dat is echt een productiefout. Repareren van de achterkant en chrome ring kost ongeveer 150 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door Maks op 09-04-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-04 22:52
Maks schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:18:
[...]

Dat ie niet kapot is.

[...]

De iPod Nano.

En eXSs, je krijgt geen haarscheurtjes van het laten vallen, dat is echt een productiefout. Repareren van de achterkant en chrome ring kost ongeveer 150 euro.
Bedankt :) weet niet precies hoe het werkt bij de iPhone qua garantie omdat ik vaker lees dat ze haarscheurtjes toe wijzen aan het laten vallen van de telefoon. Ik ga 'em iig lekker verder vertroetelen ;) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Hoedje schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:09:
[...]

[...]

Jij denkt dat T-Mobile maar 250 euro per toestel aan Apple betaald? Misschien begrijp ik je verkeerd, maar geloof me dat ligt een stuk hoger anders kloppen de boeken van Apple niet. Sterker nog, dan zou Apple verlies draaien op de iPhone :P
Apple regelt dat direct met Solid VIsion dus het betreft alleen de reparatie modellen, tenminste dit is wat ik begrepen heb vam een kennis die bij Tmobile werkt.

Maar vandaag dus me Iphone weer terug, een vervanger, en juist waarvoor ik ermee terug ben gegaan zit ook op de nieuwe Iphone, oftewel glasplaat die aan de linker kant een stukje hoger in de behuizing rust en waardoor er de backlight doorheen schijnt bij de rand en er dus weer stof in kan komen.

Ik word echt enorm Apple moe, belachelijke quality control want dit is me 4de Iphone met kuren. Solid Vision ziet me ook weer aankomen met gezeur om een andere Iphone XD, Hun kunnen er niks aan doen natuurlijk. maar ik voel er weinig voor om ;m weer een aantal dagen kwijt te zijn.

Ik zou ;m zo omruilen voor een HTC Diamond touch 2

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 09-04-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik kan de IPhone 3G 8 gb simlockvrij voor 375 euro 2de hands krijgen, is pas 1 week gebruikt zegt meneer.

Zou ik het doen? :P :9 :)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 09-04-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

alwaysleft schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:43:
Ik kan de IPhone 3G 8 gb simlockvrij voor 375 euro 2de hands krijgen, is pas 1 week gebruikt zegt meneer.

Dat moet je zelf weten.

Het is zo'n 150-200 euro goedkoper dan een 1e hands 8gb ding, maar het is 2e hands... je moet zelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Mag schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:58:
[...]

Dat moet je zelf weten.

Het is zo'n 150-200 euro goedkoper dan een 1e hands 8gb ding, maar het is 2e hands... je moet zelf beslissen.
Ja heb foto's gezien van het toestel van meneer en het is echt nog gloednieuw :)
Pff, moeilijke beslissing ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Dirk0s schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:13:
Ik wil nu graag een iphone kopen, maar omdat ik nog een jaar abbo heb bij kpn moet ik hem dus los kopen
nu kan ik voor 400 euro een nieuwe iphone kopen.

alvast bedankt
Hier wel een leuke advertentie _/-\o_
Als je dus geen T-mobile/Orange als provider hebt moet je dus een orginele (Italiaans/Belgisch) toestel of een die door T-mobile simlockvrij is gemaakt op de kop tikken (wil je hem dadelijk naar 3.0 updaten).

http://link.marktplaats.nl/243601238

375 is niet duur voor een zgan (orginele) simlockvrije 3G 8gb.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 09-04-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-04 07:53

hmmm ik kan een 16gb Iphone 3G voor 350,00 onder rembours op laten sturen...
doen of niet doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-04 16:10
Cs_Alpha schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:00:
[...]

Als je je iPhone in een T-Mobile winkel gekocht hebt, ga je toch gewoon terug naar de winkel?
Zo simpel ligt dat kennelijk niet. Ten eerste kan ik weer weggestuurd worden door zo'n kerel en ik heb alleen verhalen gelezen van mensen die een ongelofelijk grote bek op hebben gezet dat ze dan uiteindelijk toch geholpen werden. Maar zo'n type ben ik niet, dus daar pas ik voor. Als T-Mobile mij zelf benaderd naar aanleiding van een Kassa uitzending doen zij een poging voor mij in plaats van andersom. Op dat moment wordt het al een stuk simpeler. Trouwens, de mijne komt van een Apple Reseller, dus nou ja, wat dat nog aan dit verhaal afneemt of toevoegt.
Het probleem is bovendien dat ik de iPhone al heb sinds september vorig jaar, dus de zes maanden zitten er al op. De haarscheurtjes zitten ten slotte ook nog eens alleen bij het dock connector (lopen vanaf de uitsparing omhoog naar het midden), en ik kan me zo voorstellen dat dat niet onder de garantie valt, want het oordeel is vast: ik zet ik mijn telefoon te lomp op mijn (3g) dock o.i.d.. Leer mij verkopers kennen en consumentenrecht hebben en dan verhalen. Nee, mijn bloeddruk zet ik niet op het spel. Ook ik denk nog even na voordat ik mijn toestel minimaal 3 weken lang (want die "10 dagen" zullen vast werkdagen zijn) wegstuur in een envelopje... :|

[ Voor 10% gewijzigd door autoreverse op 09-04-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Hi all,

De standaard oordopjes die bijgeleverd worden met de iPhone hebben een aardig triest geluid, vandaar dat ik deze op het oog heb.
Mijn vraag is alleen, hebben deze oordopjes alle functionaliteit dan die ik nu heb? Ze worden namelijk niet gelist bij de iPhone accessoires in de Apple store, maar alleen bij de iPod accessoires!
Bij de compatibiliteits informatie staat de iPhone niet eens genoemd..

Kan je deze set dus wel of niet gebruiken als headset voor het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Ik denk niet dat het werkt, anders zou het er wel bij staan? Het lijkt mij dat je beter voor deze kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-03 01:29
haroldinho schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:09:
[...]

hmmm ik kan een 16gb Iphone 3G voor 350,00 onder rembours op laten sturen...
doen of niet doen?!
Dit is niet de plek om aankoopadvies te krijgen. Maar vooruit. Onder rembours geeft je totaal geen zekerheid
dat de verkoper geen lege doos opstuurt. Eerst openmaken zit er niet in bij de postbode. Doe verstandig en koop alleen iets wat je hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-04 16:10
Wootism schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:13:
Hi all,

De standaard oordopjes die bijgeleverd worden met de iPhone hebben een aardig triest geluid, vandaar dat ik deze op het oog heb.
Mijn vraag is alleen, hebben deze oordopjes alle functionaliteit dan die ik nu heb? Ze worden namelijk niet gelist bij de iPhone accessoires in de Apple store, maar alleen bij de iPod accessoires!

als je even gegoogled had, kon je vinden dat alleen de volume knopjes niet werken. Er zijn geloof ik nog wat gelovigen die hopen dat dat in een software update alsnog geleverd wordt... Maar de rest van de functies werkt gewoon wel (geluid/mic/skippen etc.) dus een prima keus verders als je met dat gebrek kan leven. De MM50 in de post onder jou heb ik gehad en meteen weer doorverkocht. Bagger kwaliteit (van de touwtjes hoor, niet het geluid) + een lelijke, grote microfoon.

[ Voor 6% gewijzigd door autoreverse op 09-04-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:21

Grozno

acts without consequence!

Wootism schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:13:
Hi all,

Ik heb ze en het werkt prima!

Exact dezelfde functionaliteit, dus ook pauzeren, forward en backward bij muziek door op de microfoon te klikken, veel beter geluid :D

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Thanks all!
Ga ze meteen bestellen :)
Grozno schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:56:
[...]
Exact dezelfde functionaliteit, dus ook pauzeren, forward en backward bij muziek door op de microfoon te klikken, veel beter geluid :D
Maar het regelen van het volume werkt dus niet?

[ Voor 79% gewijzigd door Wootism op 09-04-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227507

broodjepoep schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:50:
[...]
Dit is niet de plek om aankoopadvies te krijgen. Maar vooruit. Onder rembours geeft je totaal geen zekerheid
dat de verkoper geen lege doos opstuurt. Eerst openmaken zit er niet in bij de postbode. Doe verstandig en koop alleen iets wat je hebt gezien.
En vergeet ook even niet al die aziatische iPhone kloonen die in omloop zijn. We hebben hier al meerdere berichten op het forum over gezien... Is toch erg slordig als je de doos openmaakt er zit een niet zo heel orginele iPhone in die niet herkent wordt door iTunes en die ook nog eens heel andere sofware heeft... Waarvoor je ook nog eens het dubbele van de waarde hebt betaald... :X Dus volg advies van boordjepoep op en koop alleen iets wat je hebt zien werken en wat je zelf hebt vastgehouden en getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
broodjepoep schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:50:
[...]

Dit is niet de plek om aankoopadvies te krijgen.
Met ^^. Het is niet echt de bedoeling om elke (tweedehandsaanbieding) die je tegenkomt hier te plaatsen en te vragen of het een goede deal is. Maar voor jezelf die afweging ;)
Wootism schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:28:

Maar het regelen van het volume werkt dus niet?
Nope :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25
Mag schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:58:
[...]

Dat moet je zelf weten.

offtopic:
Er bestaat een mooi gezegde; te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
autoreverse schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:55:
[...]

als je even gegoogled had, kon je vinden dat alleen de volume knopjes niet werken. Er zijn geloof ik nog wat gelovigen die hopen dat dat in een software update alsnog geleverd wordt... Maar de rest van de functies werkt gewoon wel (geluid/mic/skippen etc.) dus een prima keus verders als je met dat gebrek kan leven. De MM50 in de post onder jou heb ik gehad en meteen weer doorverkocht. Bagger kwaliteit (van de touwtjes hoor, niet het geluid) + een lelijke, grote microfoon.
Ik gebruk de mm50 al ruim een half jaar en heb nog geen problemen, en ik gebruik ze intensief. En zo groot is die mic niet.

De bovengenoemde Apple dopjes werken uitsteken met uitzondering van de volume buttons.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Heeft iemand ervaring met een gebarsten back cover van een iPhone 3G? Ik had al twee uitgescheurde hoekjes bij de connector aansluiting maar sinds gisteren zit precies in het midden hiervan een scheur van 2cm.
De telefoon is niet gevallen, lijkt me gewoon een constructiefout.

Volgens mij heb ik nog gewoon garantie bij T-Mobile maar vraag me af of anderen hier mee te maken hebben gehad en hoe eea wordt afgehandeld.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Miki schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:51:
[...]

offtopic:
Er bestaat een mooi gezegde; te mooi om waar te zijn.
Risico dat het ding nep is bestaat altijd als je het 2e hands koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 21:36

KroeT

[...]

Anoniem: 68540 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:08:
Heeft iemand ervaring met een gebarsten back cover van een iPhone 3G? Ik had al twee uitgescheurde hoekjes bij de connector aansluiting maar sinds gisteren zit precies in het midden hiervan een scheur van 2cm.
De telefoon is niet gevallen, lijkt me gewoon een constructiefout.

Volgens mij heb ik nog gewoon garantie bij T-Mobile maar vraag me af of anderen hier mee te maken hebben gehad en hoe eea wordt afgehandeld.

Thanks
Even bellen naar T-Mobile, ze sturen je dan een envelop toe waarin je de iPhone kunt versturen. Na twee tot drie weken krijg je 'm (als het goed is!) gerepareerd terug. Die van mij is nu een week weg, ik hoop op een goede afloop.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om bepaalde netwerken uit te sluiten op de iPhone, zodat ze niet worden weergegeven in de netwerklijst. Als ik nu op mijn werk zit worden er bij het openen van bijvoorbeeld mijn mail een stuk of zes beveiligde wifi verbindingen weergegeven. Beetje irritant als je telkens eerst die hele lijst te zien krijgt.

Ik heb al zitten proberen om bij de Instellingen deze netwerken op een of andere manier te blokkeren, maar het is me nog niet gelukt. Ik heb me al suf gegoogeld, maar kan er helaas niets over vinden. Wie weet of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:35

g0tanks

Moderator CSA
Je kan toch gewoon instellen dat hij automatisch verbindt naar het goede netwerk? Dan hoef je ook niet meer naar de lijst tegaan om daar handmatig verbinding te maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Probleem is dat ik daar op locatie geen wifi verbinding heb, dus het gewoon met GPRS moet doen. Het blijf dan toch irritant dat telkens die netwerken verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Waarom ga je dan überhaupt kijken of er WiFi netwerken zijn?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Punksmurf schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 14:44:
Waarom ga je dan überhaupt kijken of er WiFi netwerken zijn?
Dat doet ie toch automatisch? Ik heb dat ook weleens: start ik Safari op en dan laat hij allerlei beveiligde netwerken zien waar ik niet op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Heel simpel, je gaat naar instellingen --> wifi --> vraag naar verbinding (schuifje uitzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Dat had ik dus ook al bedacht, maar ik heb geen zin om telkens dat schuifje aan en uit te zetten. Als ik ergens anders ben waar wel een onbeveiligd netwerk is, wil ik daar automatisch direct gebruik van kunnen maken en niet eerst dat schuifje aan te moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jwkempeneers schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:20:
Dat had ik dus ook al bedacht, maar ik heb geen zin om telkens dat schuifje aan en uit te zetten. Als ik ergens anders ben waar wel een onbeveiligd netwerk is, wil ik daar automatisch direct gebruik van kunnen maken en niet eerst dat schuifje aan te moeten zetten.
Zet het er dan bij, zo blijft het natuurlijk gissen ;) Maar als je gewoon die netwerken toevoegt, dan wordt daar nog steeds automatisch verbinding mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Sorry :D Maar dan heb ik weer niet het geval dat onbeveiligde netwerken, waar ik nog nooit verbinding met gemaakt heb, automatisch worden weergeven. Wat ik wil is dus eigenlijk beveiligde netwerken kunnen uitsluiten zodat deze niet weergegeven worden. Maar of dat mogelijk is betwijfel ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jwkempeneers schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:37:
Sorry :D Maar dan heb ik weer niet het geval dat onbeveiligde netwerken, waar ik nog nooit verbinding met gemaakt heb, automatisch worden weergeven. Wat ik wil is dus eigenlijk beveiligde netwerken kunnen uitsluiten zodat deze niet weergegeven worden. Maar of dat mogelijk is betwijfel ik wel.
Dat kan niet, maar ik weet niet of je op veel verschillende (nieuwe) plaatsen komt... je kunt namelijk de onbeveiligde (en de andere netwerken) nog steeds zien via instellingen --> wifi. Persoonlijk vind ik het fijner, om die enkele keer dat ik een onbekend onbeveiligd draadloos netwerk wil gebruiken, het zo "handmatig" toe te voegen. Dan steeds dat nag-screen te krijgen, als je bijv. wilt gaan browser en er geen bekend draadloos netwerk in de buurt is. Dat blijft een afweging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Bedankt voor je informatie en tips. Ik zal het inderdaad eens tegen elkaar afwegen wat het beste zal zijn. Het is natuurlijk sowieso te proberen.

Verder heb ik nog iets. Onlangs merkte ik dat de zogenaamde 'mute-knop' (waarmee je het geluid aan/uit zet) was afgebroken. Het zilverkleurige 'dingetje' van het knopje is verdwenen. Ik heb gebeld met T-Mobile en die stellen dat het eigen schuld is en dat het waarschijnlijk onder val- of stootschade zal vallen, en dus buiten de garantie valt. Uiteraard heb ik gezegd dat ik het daar niet mee eens ben omdat ik dat knopje twee keer op een dag gebruik en mijn iPhone voor de rest altijd in een siliconen hoesje zit ter bescherming en het toestel nog maar een half jaar oud is.

Volgens de man aan de telefoon kon ik het toestel opsturen waarna bekeken zou worden of het toch eventueel onder de garantie zou vallen. Mocht dat niet het geval zijn dan kost het vervangen van het knopje -schrik niet- bijna 300 euro. Als ik hem dan niet laat repareren moet ik nog wel zo'n 70 á 80 euro onderzoekskosten dokken. Kan het niet gerepareerd worden dan kan ik een andere apparaat krijgen voor ik meen zo'n 500 euro.

Is dit een normale gang van zaken bij T-Mobile / Apple of niet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo een knopje bij normaal gebruik zomaar af kan breken en dat het dan ook nog eens niet binnen de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Volgens reacties hier in het topic kost het glas of de achterkant vervangen zo'n e150 meen ik (is op de vorige pagina's nog langsgekomen in ieder geval) dus het lijkt me vrij sterk dat het vervangen van dat knopje e300 moet kosten. Zo'n knopje kost een paar cent (en met de gebruikelijke marges een euro of 5) en het lijkt mij dat dat knopje vervangen nu niet direct meer werk is dan de achterkant of het glas verwisselen.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Ik zal er binnenkort nog wel eens een belletje richting T-Mobile aan wagen... Misschien dat ze inmiddels op andere gedachten gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-04 14:24
Punksmurf schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:58:
Volgens reacties hier in het topic kost het glas of de achterkant vervangen zo'n e150 meen ik (is op de vorige pagina's nog langsgekomen in ieder geval)
Glas is zo'n ~ 260 EUR. Ik spreek uit ervaring helaas.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292789

Sparta schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:48:
[...]

Mijn glas aan de voorkant was stuk en ik heb hem vorige week laten maken door Iphone service, voor 70 euro is ie weer als gloednieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Het verschil in prijs zit hem in het laten vervangen door een APR service provider of door een ''buitenstaander'' die vaak via makkelijkere/goedkopere wegen aan parts kan komen en ook het uitvoeren ervan goedkoper kan doen.

Als wij (APR) bijv. een part bij apple bestellen is dat natuurlijk prijziger dan dat bij een niet APRkost, die het onderdeel ook via andere wegen kan verkrijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door musiqman op 10-04-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14
[...]

Hier ook ervaring... :X Daarnaa verzekerd (eigenlijk dus te laat) en een maand later liet ik hem weer flikkeren, weer het glas stuk :X

Heb er nu maar een hoesje om :P

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

musiqman schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:33:
Het verschil in prijs zit hem in het laten vervangen door een APR service provider of door een ''buitenstaander'' die vaak via makkelijkere/goedkopere wegen aan parts kan komen en ook het uitvoeren ervan goedkoper kan doen.

Als wij (APR) bijv. een part bij apple bestellen is dat natuurlijk prijziger dan dat bij een niet APRkost, die het onderdeel ook via andere wegen kan verkrijgen.
wat een kromme redenering. Waarom zou een onderdeel direct bij Apple vandaan duurder zijn? Ik denk dat je marges ook een stuk hoger liggen. 260 euro voor max een kwartier werk en 40 euro aan onderdelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Laatst online: 18-04 14:24
Shiver23 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:00:
[...]

wat een kromme redenering. Waarom zou een onderdeel direct bij Apple vandaan duurder zijn? Ik denk dat je marges ook een stuk hoger liggen. 260 euro voor max een kwartier werk en 40 euro aan onderdelen.
Het is dan ook niet het glas alleen; sowieso glas + digitizer, en als je die 2 delen apart wil vervangen mag je 3/4 van de behuizing met een föhn los weken om daarna weer vast te zetten. Makkelijk een uurtje werk.

Ik heb voor ~€ 150 op eBay een glass+digitizer+LCD+frame gekocht; oude display loswippen, kabels los, nieuwe display erin, kabels aandrukken en klaar :)
ZpAz schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:55:
[...]

Hier ook ervaring... :X Daarnaa verzekerd (eigenlijk dus te laat) en een maand later liet ik hem weer flikkeren, weer het glas stuk :X

Heb er nu maar een hoesje om :P
Yup, ik zweer nu bij m'n SwitchEasy Rebel case. :)
Afbeeldingslocatie: http://apsprostore.com.au/images/Switcheasy%20Rebel%20for%20iphone%203G%20Black.jpg

Grote voordeel dat deze case heeft is dat hij een eigen dock insert voor de universal dock heeft :)

[ Voor 28% gewijzigd door Sparta op 11-04-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Shiver23 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:00:
[...]

Ik ben apr tech en ik ken de verschillen en marges daar ik dagelijks onderdelen bestel en soms doorverwijs naar bedrijven die bijv. Ipods buiten garantie kunnen repareren (iets waf je als apr niet kan doen, deze stuur je binnen garantie door naar Apple)

De marges zijn niet met 100en euro sverschil maar ze zijn er zeker wel.

[ Voor 13% gewijzigd door musiqman op 11-04-2009 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Laatst online: 24-01 17:55
parpes schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:08:
[...]

Ik heb ook de IPhone 3G 16 GB via gsmtrack.nl besteld.
Gisteren netjes ontvangen, maar tijdens het uitpakken viel het al op dat de boekjes en de achterkant van de box in het italiaans waen. Ook het modelnummer wees op een italiaanse IPhone.

Heb dus m'n vodafone sim geprobeerd en deze werd netjes geaccepteerd. Ook updaten via Itunes verliep zonder problemen. Conclusie ik heb dus een simlock vrije italiaanse Iphone 3G ontvangen.

Uiteraard super dat ie simlock vrij is maar hoe zit het met de garantie?
Op de factuur staat netjes een IPhone met simlock van TMobile vermeld.
Ik heb ook eens een samsung daar gekocht die uit maleisië kwam ofzo, heel raar. Daarom kan die niet gemaakt worden ofzo in Nederland toen hij stuk was...Rare praktijken daar bij gsmtrack.nl. Kreeg wel 200 euro (waarde toestel) om te besteden voor een nieuw toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Laatst online: 19-11-2020
[...]

Een kennis liet hier pdatech.nl/ het enkele glas vervangen voor €75.-. Kon hij nog op wachten ook, na een afspraak dan wel.Ze hebben een aardige goede naam en schijnen de originele spullen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:06

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

er brak vanochtend een stukje van m'n glas af... :/ Het is echter wel heel klein, maar toch :P

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131623

Helemaal hip: stickers om je iPhone te 'downgraden' naar een oude Nokia of Samsung:

Afbeeldingslocatie: http://www.scienceofthetime.com/images/cool/1_7white3310.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.scienceofthetime.com/images/cool/1_7blacksamsung.jpg\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Laatst online: 25-04 13:33
Leuk, die stickers, maar afgelopen week is me iets overkomen waar ik niet blij mee was... iPhone valt uit jaszak terwijl ik over een hekje moest klimmen om de bus te halen (Logica bij Station Haarlem, een hek plaatsen bij de uitgang!). Nu zitten er dus aardig diepe krassen op de achterkant en lijkt het brushen van de achterkant een goed idee (Kan ik meteen een ander kleurtje kiezen).

Ik meen me te herinneren dat ik ooit eens wat banners voorbij heb zien komen op verschillende websites waar je o.a. blauwe backs zag bij een iPhone (Je kon die speciale iPhone winnen als je je aan zou melden bij een abonnementsdienst blabla), weet iemand waar iPhones op die manier gebrushed kunnen worden (Zonder lelijke "hoesjes" als deze)? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Jermaine op 12-04-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Jermaine schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:19:
Leuk, die stickers, maar afgelopen week is me iets overkomen waar ik niet blij mee was... iPhone valt uit jaszak terwijl ik over een hekje moest klimmen om de bus te halen (Logica bij Station Haarlem, een hek plaatsen bij de uitgang!). Nu zitten er dus aardig diepe krassen op de achterkant en lijkt het brushen van de achterkant een goed idee (Kan ik meteen een ander kleurtje kiezen).

Ik meen me te herinneren dat ik ooit eens wat banners voorbij heb zien komen op verschillende websites waar je o.a. blauwe backs zag bij een iPhone (Je kon die speciale iPhone winnen als je je aan zou melden bij een abonnementsdienst blabla), weet iemand waar iPhones op die manier gebrushed kunnen worden (Zonder lelijke "hoesjes" als deze)? 8)
Mooi maar duur:
http://www.colorwarepc.com/p-161-iphone-3g.aspx

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Laatst online: 25-04 13:33
Zoiets bedoelde ik, yes! Alleen mag je dan voor dat absurde bedrag je iPhone ook naar de US and A sturen, no way dat ik dat doe. Iemand met oplossingen die dichterbij zijn? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Tja ze zijn nou eenmaal experts op dit gebied. In europa is er geen die het zo goed doet (en waarvan de lak ook blijft zitten bijv,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:49
Anoniem: 131623 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 21:51:
Helemaal hip: stickers om je iPhone te 'downgraden' naar een oude Nokia of Samsung:
verschrikkelijk, lelijk en zo zinloos..niks hips aan als je het mij vraagt, ieder zijn ding natuurlijk.
Vind hem er super uitzien zoals hij eruit ziet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
ff een vraagje.. heb vorige week mijn iphone 3g 16gb gekregen(nieuw)

Nu heb ik het idee dat in de usb kabel een breuk zit (bij de aansluiting van de iphone, hij flikkert aan en uit in windows).
Kan ik hier gewoon een mailtje over sturen ? zonder dat ik de hele telefoon moet opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 23:27
joosthaarman schreef op zondag 12 april 2009 @ 22:05:
ff een vraagje.. heb vorige week mijn iphone 3g 16gb gekregen(nieuw)

Nu heb ik het idee dat in de usb kabel een breuk zit (bij de aansluiting van de iphone, hij flikkert aan en uit in windows).
Kan ik hier gewoon een mailtje over sturen ? zonder dat ik de hele telefoon moet opsturen ?
Hmm maf.. Maar het is best mogelijk. Als ik jou was zou ik lekker naar een Apple Premium Reseller gaan, stukken makkelijker. Zei zullen zo kunnen testen of het aan je kabel ligt, of dat het je iPhone is.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295220

Argh! Ik wordt helemaal gek van mijn iPhone 3G. Dag 1 gehaald. Ik wou net na het updaten van iTunes mijn 3G updaten naar 2.2.1 want ik draaide 2.2. De reden dat ik wachtte was omdat het de vorige 2x fout ging. Ik druk op updaten nadat hij zegt dat er een nieuwe firmware is. Ik druk op prima, en vervolgens gaat hij de FW downloaden en daarna installeren. Meteen bij aanvang installatie krijg ik weer een "Onbekende fout of-iets-dergelijks code 2020). Wederom geen screenshot gemaakt.. Anyway, iPhone zit in herstelmodus en ik moet hem (weer!!) naar fabrieksintellingen (!!) terugzetten, net als de vorige 2x. Gelukkig heb ik ervoor een reservekopie gemaakt, maar hij backt niet alles up. Dus nu is hij hem alweer 30min aan het herstellen..

Wat doe ik fout? Ik heb er echt genoeg van want moet nu weer alles op de juiste plek zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wat is de exacte fout die je krijgt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295220

Een onbekende fout, foutcode 2020 volgens mij, direct vanuit iTunes. Vervolgens geeft iPhone gewoon het "verbind met iTunes status" aan en die zegt dat hij terugmoet naar fabrieksinstellingen. Ik heb niets raars met m'n iPhone gedaan, gewoon stock. Alleen hij gaat gewoon altijd fout met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Laatst online: 21-11-2022
Anoniem: 295220 schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:49:
Alleen hij gaat gewoon altijd fout met updaten.
De iPhone van mijn vriendin wilde ook maar niet updaten en net zoals bij jou terug naar fabrieksinstellingen. De oplossing bleek het direct op een vrije usb poort aansluiten. In eerste instantie was de iPhone via een niet gepowerde USB hub aangesloten met meerdere devices aangesloten. Wellicht kan je hier iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Weet je zeker dat het 2020 was, ik kan op Google helemaal niks er over vinden. Andere foutcodes geven zat resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:54
iTunes gewoon even updaten naar de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Arro schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:37:
[...]

De iPhone van mijn vriendin wilde ook maar niet updaten en net zoals bij jou terug naar fabrieksinstellingen. De oplossing bleek het direct op een vrije usb poort aansluiten. In eerste instantie was de iPhone via een niet gepowerde USB hub aangesloten met meerdere devices aangesloten. Wellicht kan je hier iets mee.
Ik gebruik een gepowerde usb-poort om de iphone op te laden.....
Echter... op moment dat opladen klaar is... slaat pc vast :(
Bekend verschijnsel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Nieuws van vandaag
Slashphone recaps a ChinaTimes / Commercial Times report which claims that Apple has placed an order for 4 million units of the next generation iPhone. Per Slashphone's summary:

According to its insider news, Apple has already ordered 4 million units of new iPhones and expected to receive the shipment by end of this quarter. These iPhones might be a combination of 3 new models, with one only supports EDGE wireless data connection, another one for 3G wireless data connection and one model made for China market (for China’s TD-SCDMA network?). There will not be iPhone Nano and the new iPhone 2009 will be similar to the current iPhone 3G, according to the report.
China Times had may have somewhat accurately predicted the original iPhone's production in 2007. The possibility of multiple versions of the next iPhone has been raised in an earlier analyst report with the possibility of a high-end and low-end model.

Apple is rumored to be revising its iPhone this summer with the 2009 WWDC in June being the likely announcement venue.
Mijn huidige KPN abbo loopt in Juli af... ik wil al een tijdje een iphone, ik hoop dat ik geluk heb en dat dan precies een nieuwe uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door T7D_Sneezy op 14-04-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297567

Hoi,

Ik heb gezocht maar t is lastig om hierover iets te vinden.
Ik wil zodra je bv op SMS snelkoppeling drukt een soort beveiliging dat je een code moet invoeren.
Dus een soortgelijke functionaliteit als bij toetsblokkeringscode.
Is dit mogelijk?? Heeft iemand idee hoe dit moet??

TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Anoniem: 297567 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:14:
Hoi,

Ik wil zodra je bv op SMS snelkoppeling drukt een soort beveiliging dat je een code moet invoeren.

TMF
Volgens mij niet. Ik vind sowieso dat Apple wel erg slordig omgaat met de privacy bij het ontvangen van een sms bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 16-03 00:09
strax weer me Iphone wegbrengen naar Solid Vision, en dit keer hopen dat ik wel een goede Iphone terug krijg zonder een kier van een milimeter tussen het scherm en de behuizing etc etc.

Apple heeft denk ik nog niet gehoord van quality control, het daalt iig sterk in aanzien bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:49
Anoniem: 151391 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:52:
[...]

Volgens mij niet. Ik vind sowieso dat Apple wel erg slordig omgaat met de privacy bij het ontvangen van een sms bericht.
Klopt, standaard zie je het gelijk op het scherm verschijnen, er is wel een tip dat je dat uit kunt zetten en dat je alleen maar ziet dat een sms bericht binnen is gekomen.

Kijk maar eens op http://www.iphoneclub.nl/...-sms-berichten-verbergen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt die SMS preview uitzetten maar dan moet je een beveiligingscode instellen die je iedere keer dat je de iPhone wil gebruiken moet intoetsen (zoals Punksmurf al meldt kun je een tijdsduur instellen maar in de praktijk komt het hier wel zo'n beetje op neer, hou daar rekening mee). In die opties voor de beveiliging krijg je dan ook een schuifje om de preview van SMS uit te zetten. In iPhone OS 3.0 heb je die code niet meer nodig en zit dat schuifje bij de opties voor SMS/MMS. Het wordt er dus heel wat gemakkelijker op om dat uit te zetten :)

Overigens zie ik qua beveiliging Apple hetzelfde doen als wat je met PalmOS en Windows Mobile al hebt. Met Symbian op een Nokia telefoon heb je helemaal pech, daar is vrijwel niets mogelijk. Erg slordig is het bij Apple dus niet, het is imho alleen te omslachtig omdat ze meteen de hele iPhone locken ipv dat je aan kunt geven welke apps wel en welke niet. Bij PalmOS heb je dat ook wel maar daarnaast ook de mogelijkheid om bijv. hidden afspraken te maken (hij laat ze niet zien of hij scrambled ze; scramble is handiger want zodra je erop klikt moet je dan je code invoeren en krijg je de inhoud te zien).

[ Voor 6% gewijzigd door ppl op 15-04-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ppl schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:51:
Je kunt die SMS preview uitzetten maar dan moet je een beveiligingscode instellen die je iedere keer dat je de iPhone wil gebruiken moet intoetsen.
Niet helemaal correct: je kan de tijdsduur instellen. Ik heb hem zelf op 4u staan, waardoor ik hem doorgaans maar 1x per dag hoef in te voeren bij het eerste gebruik.

Lijkt me overigens heel irritant om steeds een code in te moeten toetsen, voor uit standby halen of sms toegang of whatever, maar kan me voorstellen dat het in sommige gevallen noodzakelijk is. In zo'n geval lijkt me iets met biometrie eigenlijk wel praktisch, een vingerafdrukscanner in de homeknop ofzo :9.

Op mijn vorige telefoon, een Samsung D600, kon je verschillende functies van een code voorzien: sms, email -- en ook de toegang tot de geheugenkaart welke je gewoon uit de telefoon kon halen en in de computer steken om uit te lezen :'). Maar verder was hij dus wel goed voorzien begrijp ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Punksmurf op 14-04-2009 22:04 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe kun je een iPhone het best leeghalen voordat je hem verkoopt? Want als je nu een herstel doet vanuit iTunes pakt ie alsnog je iTunes account erbij.

Of moet je in iTunes eerst uitloggen en dan een herstel doen om vervolgens een andere account te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerotje88
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04-2024
Anoniem: 297567 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:14:
Hoi,

TMF
Hey TMF,

Datgene wat jij vraagt is mogelijk. Iemand die ik ken heeft het zelf ook en is er erg tevreden over.
Het programma heet lockdown (als ik het goed heb) en is te vinden in Cydia. Hierbij kun je op al je applicaties (waar nodig) een cijferslot op zetten.
Volgens mij precies wat jij bedoelde.
Gr Nerotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb ook een passcode. En heb geen belemmering om de code in te toetsen. 3x verkeerd en je kan er niets meer mee. Wel zo handig als deze gestolen word (wat dat betrefd heeft Apple daar een goede punt behaald) Heb al een aantal keren iemand aan de balie gehad met zon passlock. Dan staat er iets in de trand van ''deze telefoon word automatisch unlocked over 111.11.11 minuten'' sucses met wachten ;) Is ook niet te herstellen via iTunes, want dan moet je eerst je code ingevoerd hebben.

Vind trouwens wel dat het of altijd de code, of niet. Eens in de 4 uur :S dan heeft het geen nut en wekt het idd alleen iritatie op lijkt me)

Ik heb die preview ook uitgezet en het werkt uitstekend. Als ik in mn phone zit en ik krijg een sms zie ik hem wel verschijnen en kan ik (ongeacht in welke app ik zit) in hetzelfde popupje beantwoorden (dank u BiteSms)

[ Voor 9% gewijzigd door musiqman op 14-04-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 11-10-2024
Dit haal ik uit de startpost

"Daarnaast is het mogelijk om tot 8 bookmarks (waarbij o.a. de zoom onthouden wordt) te plaatsen op je springboard. Die zijn dus met 1 tap bereikbaar."

Is dit uberhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

RSD1982 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:12:
Dit haal ik uit de startpost

"Daarnaast is het mogelijk om tot 8 bookmarks (waarbij o.a. de zoom onthouden wordt) te plaatsen op je springboard. Die zijn dus met 1 tap bereikbaar."

Is dit uberhaupt mogelijk?
Tuurlijk, druk op het plusje onderin Safari, kies "Add to Home Screen". Is het maximum daar echt 8 trouwens??

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 14-04-2009 23:34 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand het volgende probleem al gehad?

Ik heb nu een half jaartje een iPhone 3G. In het begin was het wel eens zo dat de camera raar deed met strepen door het beeld of vreemde kleuren, maar na een reboot was dit vaak weer weg. Nu is het alleen zo dat ik als ik een foto wil maken ik zwart beeld krijg en een volledige groene foto als ik er een maak.

Ik heb al een firmware herstel geprobeerd, maar niets helpt. En het rare is dat het normaal zichzelf wel weer herstelde. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Laatst online: 19-11-2020
Helaas heeft mijn T-Mobile iPhone 3G nu ook een klein haarscheurtje bij de koptelefoon-ingang.Ben ik er zo zuinig op gebeurd het nog! Hij is pas 4 maanden oud. Weet iemand hoe T-Mobile hier mee omgaat?. Ik heb er geen verzekering bijgenomen omdat de vorige Mobiel voor garantie werd afgewezen door waterschade terwijl er nooit iets bijzonders mee was gebeurd, vanaf toen geen verzekering meer bijgekocht.Het scheurtje is moeilijk zichtbaar en je kunt het vrijwel niet voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ronwiel schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:01:
Iemand het volgende probleem al gehad?

Ik heb nu een half jaartje een iPhone 3G. In het begin was het wel eens zo dat de camera raar deed met strepen door het beeld of vreemde kleuren, maar na een reboot was dit vaak weer weg. Nu is het alleen zo dat ik als ik een foto wil maken ik zwart beeld krijg en een volledige groene foto als ik er een maak.

Ik heb al een firmware herstel geprobeerd, maar niets helpt. En het rare is dat het normaal zichzelf wel weer herstelde. Iemand een idee?
Dat had ik ook. Conclusie: Hardware dood, nieuwe iPhone onder garanantie.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

KroeT schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:31:
[...]

Even bellen naar T-Mobile, ze sturen je dan een envelop toe waarin je de iPhone kunt versturen. Na twee tot drie weken krijg je 'm (als het goed is!) gerepareerd terug. Die van mij is nu een week weg, ik hoop op een goede afloop.
joopata schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:26:
Helaas heeft mijn T-Mobile iPhone 3G nu ook een klein haarscheurtje bij de koptelefoon-ingang.Ben ik er zo zuinig op gebeurd het nog! Hij is pas 4 maanden oud. Weet iemand hoe T-Mobile hier mee omgaat?. Ik heb er geen verzekering bijgenomen omdat de vorige Mobiel voor garantie werd afgewezen door waterschade terwijl er nooit iets bijzonders mee was gebeurd, vanaf toen geen verzekering meer bijgekocht.Het scheurtje is moeilijk zichtbaar en je kunt het vrijwel niet voelen.
Ter aanvulling op de eerste quote en als reactie op de tweede: Ik heb zojuist een nieuwe iPhone ontvangen als vervanging voor mijn wegens haarscheurtjes ter reparatie verstuurde model. Anderhalve week ging er overheen, uiterst snel dus. Wel adviseer ik je eerst even te bellen en je zorg uit te spreken betreffende de afhandeling van dergelijke reparaties. Ze maken dan een aantekening in het systeem die in elk geval in mijn situatie geleid zou kunnen hebben tot verbeterde service van de reparatiedienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ronwiel schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:08:
Hoe kun je een iPhone het best leeghalen voordat je hem verkoopt? Want als je nu een herstel doet vanuit iTunes pakt ie alsnog je iTunes account erbij.

Of moet je in iTunes eerst uitloggen en dan een herstel doen om vervolgens een andere account te gebruiken?
Je kunt op je iPhone zeggen dat hij alles moet wissen. Dat is wel een proces wat een hele tijd (uurtje of 2) kan duren omdat je iPhone dan ook echt compleet wordt gewist en geformatteerd (gezien de tijd die het hele proces in beslag neemt lijkt het er op dat hij 'm ook formatteerd). Zie Instellinge -> Algemeen -> Stel Opnieuw In -> Wis alle inhoud en instellingen.

Als jij je iPhone vanuit iTunes gaat herstellen is het nogal wiedes dat hij alles weer terugzet, dat vertel je 'm ook nota bene! Als je een andere iPhone hebt (bijv. omdat de oude stuk is en vervangen is voor een nieuwe) dan kun je alles weer middels herstellen terugzetten op je iPhone, is alles weer zoals op de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Wat betreft het syncen van iPhone 3G op Mac: Hoe valt dit over te zetten naar een andere mac? Alle data overzetten, en vanaf dat moment vanaf de nieuwe Mac syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290423

voor diegene die een goede en goedkope autohouder & autolader zoekt O-)
http://www.hsow.nl/index...._item=16806&form_cat=2132
De telefoonhouder is voorzien van een flexibele arm, zuignap en is 360 graden draaibaar .inclusief autolader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298927

Ik heb een vraagje.
Ik heb sinds paar dagen een Iphone met os 2.2.1.

Alles werkt perfect, maar als ik bel dan verdwijnt mn bel menu. Hij komt ook niet meer terug tot diegene ophangt. Of soms als ik de iphone beweeg ofzo komt hij even terug. Als ik met luidspreker bel, gebeurt het niet.

Ik vraag me af moet dat belmenu ten alle tijde zichtbaar zijn? of als je beld verdwijnt het scherm dan als energiebesparing o.i.d? Hoe werkt dat want ik vind het een beetje vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Anoniem: 298927 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:30:
Ik heb een vraagje.
Ik heb sinds paar dagen een Iphone met os 2.2.1.

Alles werkt perfect, maar als ik bel dan verdwijnt mn bel menu. Hij komt ook niet meer terug tot diegene ophangt. Of soms als ik de iphone beweeg ofzo komt hij even terug. Als ik met luidspreker bel, gebeurt het niet.

Ik vraag me af moet dat belmenu ten alle tijde zichtbaar zijn? of als je beld verdwijnt het scherm dan als energiebesparing o.i.d? Hoe werkt dat want ik vind het een beetje vreemd?
door de lichtsensor gaat je display uit, waarom zou je display aan moeten als je hem aan je oor houd ? ;)
normaal gesproken als je hem dan van je oor afhaalt springt het scherm weer gewoon aan.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298927

Jah ik dacht ook dat dat zou moeten werken, maar hij blijft bij mij dus meest van de tijd zwart.
En hij reageerd ook niet om de homebutton of wat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 27-04 16:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

wdekreij schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:13:
Wat betreft het syncen van iPhone 3G op Mac: Hoe valt dit over te zetten naar een andere mac? Alle data overzetten, en vanaf dat moment vanaf de nieuwe Mac syncen?
Ehm, je nieuwe Mac authorizen in iTunes en gewoon je iPhone eraan hangen? :P
Het punt van syncen is dat het twee kanten op werkt. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Anoniem: 290423 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:09:
voor diegene die een goede en goedkope autohouder & autolader zoekt O-)
http://www.hsow.nl/index...._item=16806&form_cat=2132
De telefoonhouder is voorzien van een flexibele arm, zuignap en is 360 graden draaibaar .inclusief autolader _/-\o_
Exact hetzelfde ding is te koop via Dealextreme voor 5 euro inclusief verzendkosten. Mooi ding, heb 'm ook, maar hij bekrast je iPhone een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KroeT schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:43:
[...]

Exact hetzelfde ding is te koop via Dealextreme voor 5 euro inclusief verzendkosten. Mooi ding, heb 'm ook, maar hij bekrast je iPhone een beetje.
als je de ipnone er met beleid in zet en het klepje open houd bekrast de houder helemaal niets 8)

krijg je bij dealextreme er ook een autolader bij,denk het niet :?

er zijn ook mensen die niet met een creditcard of paypal kunnen en willen betalen,en geen 20 dagen op hun houder willen wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 290423 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:08:
[...]

als je de ipnone er met beleid in zet en het klepje open houd bekrast de houder helemaal niets 8)

krijg je bij dealextreme er ook een autolader bij,denk het niet :?

er zijn ook mensen die niet met een creditcard of paypal kunnen en willen betalen,en geen 20 dagen op hun houder willen wachten ;)
Geloof niet dat het negatief bedoeld was naar je post, maar meer als alternatief.

Ik heb deze houder ook. Behoorlijk stevig ding dat goed blijft plakken. Maar inderdaad heb ik ook wat krassen op de rand zitten door het gebruik. Niet heel erg, maar voor de 'neat-freaks' wel van belang.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:10
wdekreij schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:13:
Ik heb de iCal/iPhoto/iTunes databases als eerste overgezet. Daarna de map /Users/[username]/Library/Application Support/MobileSynce/Backup overgezet. Hierin staan de backups en instellingen van je iPhone. Hierna kon ik gewoon syncen zonder dat de data opnieuw overgekopieerd hoefde te worden :)

Ik weet overigens niet of dit de makkelijkste oplossing is, maar het is zeer weinig werk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zpottr schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:33:
[...]

Tuurlijk, druk op het plusje onderin Safari, kies "Add to Home Screen". Is het maximum daar echt 8 trouwens??
Dat zal ik vanavond aanpassen als ik het nieuwe deel open. Ik kan me niet voorstellen dat daar een limiet van 8 aanhangt. Ik denk dat ik daar de hoeveelheid tabs of homescreen o.i.d. door elkaar gehaald heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:17:
[...]

Geloof niet dat het negatief bedoeld was naar je post, maar meer als alternatief.

Ik heb deze houder ook. Behoorlijk stevig ding dat goed blijft plakken. Maar inderdaad heb ik ook wat krassen op de rand zitten door het gebruik. Niet heel erg, maar voor de 'neat-freaks' wel van belang.
no hard feelings hoor :)
de "neat" " freaks"zullen deze ook niet snel kopen....veel te goedkoop :+
kan nooit wat zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Ik snap iets niet:
In de OP staat bij de specs: Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480, maar bij de specificaties staat lager weer Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
Dus.. het toestel speelt wel 640*480 video of, maar het scherm gaat maar tot 320*480 :?

beetje verwarrend, ben blond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 16195 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:04:
Ik snap iets niet:
In de OP staat bij de specs: Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480, maar bij de specificaties staat lager weer Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
Dus.. het toestel speelt wel 640*480 video of, maar het scherm gaat maar tot 320*480 :?

beetje verwarrend, ben blond :P
Dat klopt, overigens mag de resolutie ook een andere verhouding hebben :). Als je video alleen voor de iPhone overzet dan is het niet zo nuttig om hoger te gaan dan 320*480. Maar het kan natuurlijk middels de video-out wel veel verschil maken als je de iPhone aansluit op een TV. Daarbij kan het ook schelen met het omzetten, dan hoef je bijv. niet speciaal het videobestand om te zetten voor de iPhone omdat de resolutie te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:10
Hij kan video tot 640x480 verwerken. Dit wordt dan gewoon teruggescaled naar het schermformaat 320x480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797

Ik wil hier een duurdere en zeer goede variant noemen van een ipod / iphone houder/transmitter/oplader etc....

http://www.wheelsonlineau...9274e087b7d9aedf648a5d6d5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is de hoogste tijd voor een nieuwe deel: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 19 :Y)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.