[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4

Welkom bij deel 4 van het van het LCD & Plasma TV's aanbiedingen topic. Hier kan, zoals in de voorgaande delen, TV aanbiedingen gepost worden, waar je ook over kan discussiëren. Dit wordt even centraal gehouden in dit topic zodat er niet talloze aanbiedingen topics in LCD, Plasma, Projectie & Recording verschijnen.

Voor de vaste bezoekers van deze topic reeks is wellicht de titel verandering opgevallen. In overleg is dit besloten omdat deze nieuwe titel wat netter staat en zo ook in overeenstemming is met de andere aanbiedingen topics op GoT. (Zie daarvoor hieronder "Andere aanbiedingen topics op GoT")

Voordat je post zijn er nog wat kleine punten waar je op kan letten. Kijk uiteraard eerst of de aanbieding niet al is geplaatst. Als de aanbieding nog niet is geplaatst vermeld dan de prijs met winkel/bron waar je de aanbieding vandaan hebt, anders hebben anderen er niets aan. ;) Geef daarnaast indien bekend in het kort de specificaties en omschrijving van het apparaat met eventueel met foto of afbeelding erbij.

Heb je dus een goedkope Plasma of LCD TV gespot? Overleg hier of het wat is of laat anderen mee profiteren van een aanbieding.

De volgende grafiek (die ik heb van JvS) lijk me wel aardig om even in de TS te doen. Hierin staat of de resolutie van je TV (naar verwachting) merkbaar is bij een bepaalde grootte van je scherm (x-as) en afstand tot de TV (y-as).
Afbeeldingslocatie: http://comcal.wboc.com/img/resvsdist.jpg

LCD of Plasma TV topics

Lijstje is alfabetisch gesorteerd op merk.
Andere aanbiedingen topics op GoT

Complete Systemen & Laptops aanbiedingen hebben een eigen aanbiedingen topic:Audio en HiFi aanbiedingen hebben een eigen aanbiedingen topic:
Voorgaande Delen
Slot

Heb je opmerkingen en/of suggesties over de TS kan je dat het beste via DM doen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Regeneration op 04-05-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
LCD van de kruidvat is inmiddels uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
LCD 4-Daagse bij BCC: tot 25% korting. Zitten flinke koopjes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:37
Bij Saturn (in elk geval Groningen) gaan veel demomodellen weg met 10-35% korting. Veelal vorige generatie modellen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Nog steeds niet zo goedkoop als plasma-discounter.nl ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 15:43
mrc16 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:38:
LCD 4-Daagse bij BCC: tot 25% korting. Zitten flinke koopjes tussen.
goede tip! Ik ga vanavond meteen even kijken...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in Pioneer plasma´s. Ik begreep van iemand hier van het forum dat ze bij Foka (die de tv´s nu al het goedkoopst aanbieden) er over enkele weken een prijsdaling zal zijn. Als je nog even geduld hebt, zou ik dus wachten.

Natuurlijk kun je altijd wachten, omdat producten altijd langzaam goedkoper worden, maar bij een "aangekondigde" prijsdaling is het natuurlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 06:37
Donnie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:34:
Nog steeds niet zo goedkoop als plasma-discounter.nl ;-)
Daarom heb ik ook niets gekocht, en omdat het demomodellen zijn. Maar als je wil zien wat je krijgt en het wil halen bij een fysieke winkel die ook nog eens goede service verleent, dan kan het interessant zijn :)

Overigens denk ik dat je als je tevreden bent met een last-gen model je er een flinke slag kan slaan; prijzen daarvan zijn standaard al niet veel hoger dan online en met 35% korting heb je goede kans dat ze er onder duiken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:11
De lcd;s bij de kruidevat zijn er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:46
kdl 32 v 4220 Sony Bravia

Bij de Saturn voor 444 Net gehaald:)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
leuke prijs. De laagste prijs op kieskeurig 524 euro. Ik heb het gevoel dat de prijzen de laatste weken keihard aan het dalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Aangezien de euro erg gunstig is ten opzichte van de pond, is het niet verstandig om een tv in de UK te kopen????
Ik heb echt belachelijk lage prijzen gezien, soms scheelt het wel 25% op de laagste internetprijs hier in Nederland.
Hoe zit dit met garantie, geldt de fabrieksgarantie gewoon??
En zit er nog verschil tussen de modellen???
Iemand ervaringen met een LCD kopen in de UK??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201582

Vandaag bij PriceX de Toshiba 32CV500 voor 379,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Eikkie schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:51:
kdl 32 v 4220 Sony Bravia

Bij de Saturn voor 444 Net gehaald:)
Hadden ze er nog veel op voorraad? Dat schermpje wil ik er wel bij hebben. Geld alleen in Groningen denk ik? Wel raar typenummer maar is volgens mij exact aan de v4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 22:53
mrc16 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:43:
[...]

Hadden ze er nog veel op voorraad? Dat schermpje wil ik er wel bij hebben. Geld alleen in Groningen denk ik? Wel raar typenummer maar is volgens mij exact aan de v4000.
Ik heb me laten vertellen dat dit type (v4210) speciaal voor Saturn en Media Markt gemaakt is. Je zal er ook weinig info over vinden. Hij is exact gelijk aan de (v4000), behalve veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Rino schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:17:
[...]

Ik heb me laten vertelen dat dit type (v4210) speciaal voor Saturn en Media Markt gemaakt is. Je zal er ook weinig info over vinden. Hij is exact gelijk aan de (v4000), behalve veel goedkoper.
BCC heeft m ook, maar wel weer 120 euro duurder. Dus het is zeker waard om even bij saturn te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
mrc16 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:52:
[...]

BCC heeft m ook, maar wel weer 120 euro duurder. Dus het is zeker waard om even bij saturn te kijken.
Als BCC precies dezelfde heeft kan je hem beter daar halen. Aangezien BCC laagste prijsgarantie heeft waardoor je het verschil + 25% van het verschil terugkrijgt! Daardoor wordt de tv dus nog eens 30 euro goedkoper dan bij de Saturn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-03-2024
Die Sony 32KDLv4210 zou mij ook wel passen..
Weet iemand toevallig of deze ook in Enschede bij de MM voor die prijs te krijgen is?

Dan moet ik er vanavond maar snel heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:47
Heb hem gisteren zo snel niet zien staan. Wel een Grundig 32 3821 voor 349,--. Die krijgen ze morgen weer op voorraad.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:04
ik heb wel een zwak voor grundig, maar als ik die niet eens kan vinden op hun site, dan wordt het lastig....

Dat was was bij welke MM?

Oh, mijn MM heeft hem ook, en 2x dvi, mwa niet echt slecht...

[ Voor 30% gewijzigd door Sjah op 15-01-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
Dat klopt die heb ik ook zien staan.
Heb ik voor 100euro meer liever die sony.

Dan nog maar even afwachten tot er iets anders leuks voorbij komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:46
mrc16 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:43:
[...]

Volgens de verkoper stond het magazijn nog helemaal vol!! Dit alleen in Groningen denk ik.. De Saturn.
Naar mijn weten inderdaad hetzelfde aan de V4000.
Bevalt prima!! Alleen wel even de kleuren herinstellen, kreeg er hoofdpijn van, zo fel.. 8)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
Voor degene die van Toshiba houden;
Bij de Saturn in Groningen staat de Toshiba 40XF355D €909.35 (35% korting op 1399).
Dit is bijna €100 onder de laagste kieskeurigprijs.

Beelddiagonaal 101 cm
Helderheid 500 cd/m²
Dynamisch contrast 10000 :1
Resolutie 1920 x 1080 pixels
Full HD ja

Ben zelf niet echt weg van deze tv.

Zit zelf nog te twijfelen tussen Sony KDL40V4210,Samsung LE40A656 (999 bij Saturn) en de Philips 42PFL7403.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
vandaag toch nog even wezen kijken naar de: 32KDLv4210. Mooi beeld. Maar vind het design echt afschuwelijk. Dus kijken we weer even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 15:51
misschien vind je het design van de 32u4000 beter? Is ook maar rond de 450 online en 500 in de winkel.
Is gelijk aan de v4000 serie alleen ander design

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 07:49
Vraag tussendoor... zijn de meeste lcds die je nu koopt TN panelen? Als je een computerscherm koopt staat het er vaak bij. Bij tvs niet. Aangezien de prijs denk ikdat het allemaal om TN gaat... of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Holgster schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:28:
misschien vind je het design van de 32u4000 beter? Is ook maar rond de 450 online en 500 in de winkel.
Is gelijk aan de v4000 serie alleen ander design
Heb de U4000 gezien. Erg mooi scherm. Even kijken of ie ergens in het zwart te verkrijgen is. Silver zie ik overal maar zwart schijnt moeilijk aan te komen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
lowfi schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:09:
Vraag tussendoor... zijn de meeste lcds die je nu koopt TN panelen? Als je een computerscherm koopt staat het er vaak bij. Bij tvs niet. Aangezien de prijs denk ikdat het allemaal om TN gaat... of zit ik er naast?
Yup, goeie vraag, nu het antwoord nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
Voor de mensen die (net als ik) vlak bij de grens wonen, MM Duitsland heeft een paar hele aardige aanbiedingen!

Folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Weet iemand als er binnenkort nog een prijsdaling gaat komen? dit ivm het uitkomen van nieuwe modellen e.d. Het blijft natuurlijk een beetje gokken, om op het juiste tijdstip de tv te kopen die je op het oog hebt, maar ik wil het toch weten als hier iets over bekend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:58
Jaaaa, de prijzen gaan omlaag!! Over zes maanden weer. Volgend jaar misschien wel weer!

Uiteraard gaan die omlaag. Waar wacht je op dan? Welk merk? Elk merk heeft meestal zo zijn "normale" introductie-datum van nieuwe modellen. Die vaak wel weer wat leuker zijn. En wil je die vaak weer hebben. Etc.

[ Voor 81% gewijzigd door Brad Pitt op 16-01-2009 09:53 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
Volgens mij is het net andersom. Het zijn over het algemeen S-PVA achtigen, vooral vanwege de betere kijkhoek.
Alleen de echte budget tv's hebben TN.
Maar het staat er inderdaad nooit bij. Je ziet het wel eens in een review voorbijkomen maar ook niet altijd.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja,maar zitten wij niet net de hele tijd naar de budgetachtigen te kijken? Of bedoel jij Blokker-tv's van 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Rep1v schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:02:
Weet iemand als er binnenkort nog een prijsdaling gaat komen? dit ivm het uitkomen van nieuwe modellen e.d. Het blijft natuurlijk een beetje gokken, om op het juiste tijdstip de tv te kopen die je op het oog hebt, maar ik wil het toch weten als hier iets over bekend is :)
Zie =>
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:03:
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in Pioneer plasma´s. Ik begreep van iemand hier van het forum dat ze bij Foka (die de tv´s nu al het goedkoopst aanbieden) er over enkele weken een prijsdaling zal zijn. Als je nog even geduld hebt, zou ik dus wachten.

Natuurlijk kun je altijd wachten, omdat producten altijd langzaam goedkoper worden, maar bij een "aangekondigde" prijsdaling is het natuurlijk anders.
Maar verder valt er niet heel veel hierover te vertellen, het zou zo over een paar dagen een sterke daling zijn, maar ook niet. Dit topic in de gaten houden lijkt me de beste optie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:05
Voor de mensen die niet via Internet willen bestellen.

De Panasonic 50PZ800 kost bij de Media Markt Amsterdam 2057€.Vind het een nette prijs.Alleen een beetje vreemd dat het 42" model daar nog 1999€ kost.

Weet ook iemand waar in de omgeving Amsterdam de 50PZ800 bij de BCC in de schappen staat? Want door de laagste prijs garantie van de BCC zou je het toestel nog goedkoper kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-03 13:18
Vandaag in mediamarkt Groningen: Panasonic 42PX8 voor €666,-

Lijkt me geen onaardige prijs, vooral als we kijken naar de prijzen volgens pricewatch. Wat daar tevens opvallend is, is dat de 42PX80 goedkoper wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
even tussendoor.
TN panelen herken je aan kleine inkijkhoek, 160 ofzo. In feite hebben deze tv's een pc paneel. Als de specs van een tv lijken op een pc monitor, is het vaak een TN.
Meeste merk tv's hebben geen tn paneel.
Kijk eens naar:
http://www.avforums.com/f...what-your-impression.html

voor zover tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 19:21
2dope schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:53:

Lijkt me geen onaardige prijs, vooral als we kijken naar de prijzen volgens pricewatch. Wat daar tevens opvallend is, is dat de 42PX80 goedkoper wordt weergegeven.
Bij redcoon is ie 596, vind het nog een behoorlijk verschil

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
DNS666 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:31:
[...]

Bij redcoon is ie 596 + 49,99 + 1,99 = 647,98.

Daar komt bij dat veel mensen hun voorkeur geven aan aanschaf in een winkel/retailer in de buurt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232094

DNS666 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:31:
[...]

En bij Redcoon heb je vrijwel zeker geen Nederlands model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 11:39
Ik zou ook zeker voor de px80 ipv de px8, die geeft echt een veel mooier beeld en dan is mij die 100~150 euro zeker wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Komende dinsdag ga ik mijn LCD tv ophalen, na lang wikken en wegen is het de LG 32LG3000 geworden. Later die dag nieuwe coax trekken (de huidige is zo verrot als wat) en dan kijken wat ik eruit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 19:21
2dope schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:46:
[...]

Bij redcoon is ie 596 + 49,99 + 1,99 = 647,98.

Daar komt bij dat veel mensen hun voorkeur geven aan aanschaf in een winkel/retailer in de buurt :) .
Bij de MM heb je ook last van verzendkosten, die word dus ook duurder.
Anoniem: 232094 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:53:
[...]

En bij Redcoon heb je vrijwel zeker geen Nederlands model.
Duits model komt uit dezelfde fabriek hoor.
Het minimale risico durf ik wel te nemen hoor.

[ Voor 29% gewijzigd door Sinned123 op 17-01-2009 22:04 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 22-04 07:49
Cableguy434 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:05:
[...]

even tussendoor.
TN panelen herken je aan kleine inkijkhoek, 160 ofzo. In feite hebben deze tv's een pc paneel. Als de specs van een tv lijken op een pc monitor, is het vaak een TN.
Meeste merk tv's hebben geen tn paneel.
Kijk eens naar:
http://www.avforums.com/f...what-your-impression.html

voor zover tussendoor.
Nuttige link. Mijn vraag kwam voor uit het feit dat een 30" pc monitor begint bij minimaal 1000 euro (1400 is realistischer) terwijl je een 32" tv hebt voor 300. Goed de resolutie is anders maar dat dat een factor 3 tot 4 kan schelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:40
Ben ik laatst bij de mediamarkt gaan kijken voor een mooi TV`tje, LCD.
Als gamer ga ik natuurlijk voor Full HD, om m`n 8800 GT eens flink aan het werk te zetten.
(Mijn xbox ook , maar die doet niet aan full hd :/ )

Dus zag ik tussen alle Tv`s een mooie 37 inch, alleen de kleuren waren iets apart. Dit was geloof ik de Samsung LE 37 A 552, ik keek even naar links en daar stond ie. De Le 40 A 552, iets groter. De kleuren zagen er daar beter uit, en het beeld flikkerde niet zoals de rest :P

Ik heb hem bijna gekocht, hij stond in de MM voor 799 euro. Dus ik kom thuis, google even en hij is toch wel goedkoper op bol.com en andere websites. Maar nog niet gekocht. ( Dus, let hier altijd goed op voor wie geregelt naar de MM gaat )

Nou verveelde ik mij een beetje, dus keek ik 5 minuten geleden nog even, kom ik op een suggestie van de LE40A558, een geloof ik nieuwere versie mét DVB-T tuner. Verder compleet dezelfde specs, alleen heb ik deze nog niet in een winkel gezien.

Dus nou vroeg ik mij af of iemand nog een reactie hier op heeft, want ik had bijna die "gratis" (?) tuner gemist.
Ik ben nog maar 16 en dit is toch wel een redelijk groote uitgave, en moet het nog een tijdje doen. Ik zal een grotere TV hebben dan mijn ouders, die kijken beneden op een tv-buis met groene strepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232094

DNS666 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:03:

Duits model komt uit dezelfde fabriek hoor.
Het minimale risico durf ik wel te nemen hoor.
Je hebt met een duits model dan geen 2 jaar onsite garantie vanuit Panasonic tenzij je in Duitsland woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
DNS666 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:03:
[...]

Bij de MM heb je ook last van verzendkosten, die word dus ook duurder.
[...]
Neen. Ik woon er praktisch naast. Het verschil is dat je bij redcoon moet laten bezorgen omdat ze (momenteel) geen mogelijkheid hebben om producten af te halen. Ik zet er ook specifiek bij welke mediamarkt het betreft, zodat het voor de mensen uit die omgeving vooral aantrekkelijk is.

Ik snap niet zo goed wat je nou wilt bereiken. Het IS een aanbieding, en nogmaals, er zijn zat mensen die liever niet bij een webshop bestellen. We weten nou wel dat het bij redcoon allemaal heel goedkoop is. Als je echter een aantal shopreviews leest van mensen is dat voor veel potentiele kopers al genoeg reden om wat extra dollars op te hoesten voor een "persoonlijke" afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Laatst online: 09-04 13:36

Praetextatus

the dutch_paki

kwam deze tegen: 37LG5000 Full HD voor 544,-

http://www.bobshop.nl/nl/...lcd-tv/lg/37lg5000/p22439

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 20:59
Is niet zo heel bijzonder hoor, bij Redcoon, Internetshop.nl, Aabatron, Elektrogigant.nl en Koopjeskampioen zijn de prijzen voor die TV ongeveer hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Chrisg schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 08:55:
Voor de mensen die (net als ik) vlak bij de grens wonen, MM Duitsland heeft een paar hele aardige aanbiedingen!

Folder
Hoe is de service van de MM in Duitsland? Ik woon in Almelo en dan is een ritje Nordhorn voor een Denon AVR-1709 nét te doen, maar dan wil ik wel weten dat ik goed geholpen word als er iets mis is.

//Edit: Is de MM in Nordhorn trouwens de dichtstbijzijnde?

[ Voor 7% gewijzigd door Mei op 19-01-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Mei schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:43:
[...]

Hoe is de service van de MM in Duitsland? Ik woon in Almelo en dan is een ritje Nordhorn voor een Denon AVR-1709 nét te doen, maar dan wil ik wel weten dat ik goed geholpen word als er iets mis is.

//Edit: Is de MM in Nordhorn trouwens de dichtstbijzijnde?
Als je een beetje duits kan, zou ik eerst bellen of tv die je wil hebben nog (ruim) op voorraad is...Bespaart je eventueel een hoop gevloek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Vonkie schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:55:
[...]

Als je een beetje duits kan, zou ik eerst bellen of tv die je wil hebben nog (ruim) op voorraad is...Bespaart je eventueel een hoop gevloek ;)
't Is een receiver en ik was al van plan te bellen of ze er eentje konden reserven als er nog weinig stonden. Wil best naar Nordhorn kachelen, maar niet als het op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 285983 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:08:
Heb lang getwijfeld tussen panasonic plasma 37px8 en 42px80. Ik zit slechts 3m van het scherm.
Bij MM en bij Vanden Borre staat de 37px8 nu aan 549€ !!! Staat 699 op de site maar 549 klopt wel degelijk. Heb heb bij Vanden Borre besteld omdat zij hem gratis leveren en installeren.
En hoe bevalt de Panasonic 37px8? Zag hem vandaag ook bij de MM staan voor €555 en dat vond ik wel een leuke prijs.. :). Twijfel tussen deze of de Samsung A330 37", maar dat model werd eerder in deze reeks nogal afgeschilderd als een low-budget model (mja Panasonic tuurlijk ook, maar da's geen LCD).

[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 19-01-2009 19:25 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

[...]

Hebben ze er nog een paar, willen ze er niet even eentje apart leggen als ik hem morgenavond kom ophalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
[...]

Ik dacht dat Oberhausen dichterbij is? Gewoon even de lijst op de website met een routeplannertje nalopen? En bellen is inderdaad wel slim!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Vandaag bij iBOOD de Samsung LE32A456 voor €379,95 (+ 7,95 verzending)!
Goedkoopste in de Pricewatch inclusief verzending is €444,95!
Lijkt me goede deal!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:30

ST10©DE

Dus.............

En bij Pricex vandaag de PANASONIC TX-37LZD80F voor € 799,-

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 14:15
Haazzz schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:11:
Vandaag bij iBOOD de Samsung LE32A456 voor €379,95 (+ 7,95 verzending)!
Goedkoopste in de Pricewatch inclusief verzending is €444,95!
Lijkt me goede deal!?!
Ik heb hem besteld, reviews waren goed, prijs is idd ook goed. Aansluitingen volop, geluid was niet zo super maar daar heb ik een audio set voor. DVB-t ingebouwd dus maar is ff proberen als ie binnen is.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-04 14:07
2dope schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:53:

Een Duivels aanbod ;) Krijg je dan ook de DVD erbij van Hellboy I & II ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 23-04 12:09
kickassmen schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:58:
[...]

Ik heb hem besteld, reviews waren goed, prijs is idd ook goed. Aansluitingen volop, geluid was niet zo super maar daar heb ik een audio set voor. DVB-t ingebouwd dus maar is ff proberen als ie binnen is.
waar heb je gezien/gelezen dat DVB-t is ingebouwd, kan het namelelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

murata schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:52:
[...]

waar heb je gezien/gelezen dat DVB-t is ingebouwd, kan het namelelijk niet vinden.
Kieskeurig Samsung LE32A456

Het staat op deze website bij de specificaties en wordt ook in de reacties/ervaringen besproken. Heb zelf deze televisie ook via iBOOD besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Bij MM A'dam nu de 37LZ8 voor 699. Volgens mij is dat dezelfde, zie geen 37LZ8 op de site staan, dus zou me niet verbazen als het een opgavefout is van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
van 19 t/m 24 januari is er de Samsung LE22A457 bij Expert te verkrijgen voor €288-,

22" niet zo groot dus, maar misschien als combinatie PC beeldscherm en TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

ThinkPadd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:08:
van 19 t/m 24 januari is er de Samsung LE22A457 bij Expert te verkrijgen voor €288-,

22" niet zo groot dus, maar misschien als combinatie PC beeldscherm en TV ?
Het ziet eruit als een computerscherm met televisieaansluitingen, zo aan de resolutie te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
NvM schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:07:
[...]

Kieskeurig Samsung LE32A456

Het staat op deze website bij de specificaties en wordt ook in de reacties/ervaringen besproken. Heb zelf deze televisie ook via iBOOD besteld!
dankjewel, heb het ook besteld, nu afwachten wanneer ze het gaan bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:07
Wat zijn jullie ervaringen met iBood? Ik kan er geen shopreviews over terugvinden maar ik vind hun concept erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
addictive_rhymz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:34:
Wat zijn jullie ervaringen met iBood? Ik kan er geen shopreviews over terugvinden maar ik vind hun concept erg leuk.
Ach, ze hebben regelmatig leuke aanbiedingen. Meestal gaat het gewoon goed, maar er zitten producten tussen waarmee echt problemen ontstaan. Ook de levertijd van iBOOD is meestal niet zo best! Maar het wil wel is gebeuren dat deelnemers paar weken moeten wachten op hun spullen of gewoon helemaal niet krijgen. Uiteraard krijgen ze wel hun geld terug dan, maar het verloopt meestal erg moeizaam!
Ook de klantenservice reageert niet zo best!
Klinkt nu beetje negatief, maar al met al is het een goed bedrijf met leuke aanbiedingen, alleen soms loopt het even mis!
Mocht er dus echt een leuke aanbieding voor je tussen zitten moet je gewoon bestellen. Mocht het erg lang duren of wordt het helemaal niet geleverd krijg je je geld toch wel weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Hoi,
allereerst sorry als dit het verkeerde topic is, ik zie dat het topic Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen is opgesplitst in Audio en HiFi, aanbiedingen CSL en deze, vandaar dat ik het hier post.

In het Gamma krantje staat een Kleuren-TV/DVD-combinatie (merk TVE) in de aanbieding en mijn broertje is van plan om deze te gaan kopen. Voordat hij deze gaat kopen zou ik op internet nog even opzoek gaan naar verdere informatie (ondersteunende dvd-formaten). Nu heb ik echter niks over dit product kunnen vinden. Op de site van Gamma staat geen uitgebreidere informatie dan dit:
- Scartaansluiting.
- DVD-speler ondersteunt alle gangbare formaten.
- Fabrieksgarantie 1 jaar.

Heeft iemand ervaring met dit product? of met een soortgelijk merk (Xiron, Vestel)?
Alvast bedank!

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

Z3R0 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:22:
Hoi,
allereerst sorry als dit het verkeerde topic is, ik zie dat het topic Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen is opgesplitst in Audio en HiFi, aanbiedingen CSL en deze, vandaar dat ik het hier post.

In het Gamma krantje staat een Kleuren-TV/DVD-combinatie (merk TVE) in de aanbieding en mijn broertje is van plan om deze te gaan kopen. Voordat hij deze gaat kopen zou ik op internet nog even opzoek gaan naar verdere informatie (ondersteunende dvd-formaten). Nu heb ik echter niks over dit product kunnen vinden. Op de site van Gamma staat geen uitgebreidere informatie dan dit:
- Scartaansluiting.
- DVD-speler ondersteunt alle gangbare formaten.
- Fabrieksgarantie 1 jaar.

Heeft iemand ervaring met dit product? of met een soortgelijk merk (Xiron, Vestel)?
Alvast bedank!
99 euro voor zo'n televisie is onderhand wel duur. Je hoeft natuurlijk niet meteen naar LCD televisies te gaan kijken, maar er staan goede breedbeeld CRT televisies op Marktplaats.nl van verschillende A-merken rond dezelfde prijs. Ik zou in ieder geval geen 100 euro uitgeven aan zo'n matig kleine televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
  • Laatst online: 16-04 13:12
addictive_rhymz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:34:
Ik bestel er regelmatig iets (tussen de 10 a 15 keer), heb nog nooit een probleem gehad met de producten. Altijd goed verpakt en werkend afgeleverd. Er verschijnen incidenteel wel wat probleemverhalen op het forum maar die worden doorgaans netjes opgelost in zoverre als ik dat kan beoordelen. Alleen de levertijd indicatie is regelmatig onjuist (tot max 2 a 3 weken is mijn ervaring). Sinds kort wordt de bestelstatus en track en trace info wat netter weergegeven, dus ik denk dat daar wel aan gewerkt wordt. Als je geen haast hebt en je de spullen niet per se voor een bepaalde datum nodig hebt een prima site. Er wordt ook wel redelijk gereageerd op klantenservice mails en telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Panasonic -type nb-
* Plasma TV
* 107 cm Beeldschermdiagonaal
* True Cinema 24p modus
* 42"
* Full HD 1920 x 1080 p
* 100 Hertz
* DVB-T
* 3 x HDMI
* Excl. voet: 106,4 x 67,4 x 9,2 cm
* Incl. voet: 106,4 x 72,3 x 32,7 cm
online en bij MM Arena: prijs 999 euro
http://www.dailymania.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Z3R0 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:22:

Alvast bedank!
Mijn ervaring ermee is dat die dingen redelijk vaak terugkomen (ik werk bij een bouwmarkt). Verder zijn ze wel redelijk.

Maar €99 is inderdaad duur voor zo'n klein TVtje. Moet je op Marktplaats toch wel heel wat beters kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 18-04 14:28
Het plaatje is een 42PZ85, beetje "apart" dat ze het type vergeten te vermelden. De aanbieding is wel aardig, op kieskeurig is ie te krijgen vanaf 1022,- euro (al dan niet Duits model).

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 21:22
Saturn in Belgie biedt de 50PX8 voor 879 en carrefour de 42PX80 voor 779. Ben dik aan het twijfelen tussen deze 2, aan de ene kant veel groter formaat, aan de andere kant mss wel de beste prijs/kwaliteit. Eens thuis eens bespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 15:43
Mudi schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 02:01:
Saturn in Belgie biedt de 50PX8 voor 879 en carrefour de 42PX80 voor 779. Ben dik aan het twijfelen tussen deze 2, aan de ene kant veel groter formaat, aan de andere kant mss wel de beste prijs/kwaliteit. Eens thuis eens bespreken
Mooi prijs voor de 50px8, en maar 2 uur rijden vanaf A'dam naar 1 van de 2 Saturn vestigingen in Belgie.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Mijn televisie van de Kruidvat is ondertussen binnen. Hij bevalt erg goed, vooral in combinatie met mijn 360. Toch een wereld van verschil tussen spelen op een CRT breedbeeld en een LCD tv in 720p. Het enige probleem met de Teco televisie is dat de afstandsbediening lelijk en onhandig is. Gelukkig heb ik een universele afstandsbediening van de Aldi, dus dat mag geen probleem zijn. Probleem is echter dat de Teco televisie niet in het code-boekje van de Medion staan. Iemand enig idee of die code nog ergens te achterhalen is?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Mas- schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:36:
Mijn televisie van de Kruidvat is ondertussen binnen. Hij bevalt erg goed, vooral in combinatie met mijn 360. Toch een wereld van verschil tussen spelen op een CRT breedbeeld en een LCD tv in 720p. Het enige probleem met de Teco televisie is dat de afstandsbediening lelijk en onhandig is. Gelukkig heb ik een universele afstandsbediening van de Aldi, dus dat mag geen probleem zijn. Probleem is echter dat de Teco televisie niet in het code-boekje van de Medion staan. Iemand enig idee of die code nog ergens te achterhalen is?
Kan die Aldi afstandsbediening niet leren van die van je TV? Dus dat je zeg maar een knop op je AB van je TV drukt en dan ook op die van je Aldi AB en dat hij dat signaal dan overneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-04 19:20
Sony KDL-32V4500 LCD tv vandaag als lunchbreaker bij de www.wehkamp.nl

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
voor de plazma liefhebbers PANASONIC TH-46PZ85 €1429,00 bij www.PriceX.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
murata schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:00:
voor de plazma liefhebbers PANASONIC TH-46PZ85 €1429,00 bij www.PriceX.nl
Dat is gewoon een normale "lage prijs" en elders ook voor te koop. Niets bijzonders aan dus imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Volgende week, vanaf woensdag is er een actie bij de media markt; 20% korting op alle TV's. Of het plasma en/of LCD's betreft weet ik niet.
Ik wacht dus nog een paar dagen op een 40W4500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
DopdeDouwer schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
Volgende week, vanaf woensdag is er een actie bij de media markt; 20% korting op alle TV's. Of het plasma en/of LCD's betreft weet ik niet.
Dat is wel ff de moeite waard om te gaan kijken, ik neem nationale actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-04 15:23
Nu is het alleen nog afwachten of ze voor die actie niet eerst de prijzen even omhoog schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Weet iemand wat de normale prijs bij MM is dan van: sony 32 u4000 of 32 v4000; en de pana 37px80 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
V4000 bij MM (gronigen) is 1199 (40"). Bij Saturn is die 999, dus eigenlijk bij de MM ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Rino op 23-01-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DopdeDouwer schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:27:
Ik had begrepen van een vriend die ook bij de mediamarkt werkt dat het de 19% BTW korting acties zijn.
Geldt dus waarschijnlijk voor alle producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Justawitte schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:16:
[...]

Ik had begrepen van een vriend die ook bij de mediamarkt werkt dat het de 19% BTW korting acties zijn.
Geld dus waarschijnlijk voor alle producten.
Ja zoiets, ik begreep dat laptops er ook onder vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 21:13
Justawitte schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:16:
[...]

Geld dus waarschijnlijk voor alle producten.
en daar heeft mediamarkt altijd weer een of ander vaag truukje in de bereking (excl/incl btw en korting) dat het feitelijk neer komt op iets van 15%. Zal vast een tweaker hier zijn met een beter geheugen. Plus het feit dat vorig jaar in de arnhem de verkoopprijzen opeens verhoogd waren in vergelijking met een week voor dekortingsactie. Waren toen meer meldingen van hier op tweakers.

Dus alsnog goed je huiswerk doen voordat je DENKT goedkoop uit te zijn en de praktijk toch anders is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nou ja, is geen trucje natuurlijk maar gewoon zoals het eigenlijk *is*. Je betaald de "excl-BTW prijs".

Dus een artikel van bijv. €100 kost excl. BTW €84, dat betaal je dus. En niét "100 min 19%".

Komt dus neer op 16% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:05
Zelf 16% korting zou al top zijn.De Panasonic 50PZ800 kost bij de MM Arena ook maar 2057€.Dus met de korting erbij zou het wel een mooie koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 21:13
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:51:
Nou ja, is geen trucje natuurlijk maar gewoon zoals het eigenlijk *is*. Je betaald de "excl-BTW prijs".

Dus een artikel van bijv. €100 kost excl. BTW €84, dat betaal je dus. En niét "100 min 19%".

vind ik communiceren met 19% korting naar de consument dus nog steeds not done.

@hierboven, ik hoop dat ze je tv dus niet in prijs verhogen de komende dagen :+ Ben benieuwd of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:51:

€100,- zonder BTW is €81,-. €100,- minus 19% daarvan is óók €81,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
Mei schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:18:
[...]

€81 ex btw is €96,39 incl BTW

Ben heel benieuwd hoeveel er nog af te dingen valt bij MM a.s. week. Als je de verschillen noemt met de internetshops, willen ze vaak wel wat eraf halen. Gister had ik er na die opmerking ook 300€ afgelul bij de 40W4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285823

gaat ie woensdag in ja
ik dacht maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002

Sport_Life

Solvitur ambulando

thefox154 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:03:
[...]

vind ik communiceren met 19% korting naar de consument dus nog steeds not done.
Ze zullen het communiceren als btw-vrij. Een winkel berekent 19% BTW over de verkoopprijs ex btw, niet over de prijs incl btw, dan zou je btw over btw berekenen... Logisch dus.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
Geven ze nu dat btw percentage als korting en staat er nog wel gewoon btw op de bon?
Dit i.v.m. zakelijke aankoop.

edit:
Als ik er nog eens over nadenk moet er wel btw op de bon staan, volgens mij mogen ze geen produkten verkopen zonder daar btw over te heffen.

[ Voor 39% gewijzigd door Holgster op 24-01-2009 09:08 ]

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mei schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:18:
[...]
Dat eerste klopt niet, dat tweede wel. Maar goed, dat merk je vanzelf als je bij de MM iets gaat kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-12-2024
Vandaag bij Price X een SAMSUNG PS50A557 Full HD plasma tv voor 1049 euro! Ik weet dat deze bij Redcoon enkele tientjes duurder is, maar Redcoon heeft veel hogere verzendkosten (49,99) en rekent ook nog eens apart verwijderingsbijdrage (8,00) Bij Pricex komt er max 30 euro mij (verzendkosten en verwijderingsbijdrage)

Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze site is. Ik heb er nog nooit van gehoord en na een kort google "onderzoek" kwam ik geen negatieve berichtgeving tegen over deze site. Heeft er iemand hier ervaring met deze site? Ik heb 'm in elk geval besteld en zal in elk geval mijn ervaringen delen met jullie als ik de boel binnenheb.

http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Donny K. schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:46:
Vandaag bij Price X een SAMSUNG PS50A557 Full HD plasma tv voor 1049 euro! Ik weet dat deze bij Redcoon enkele tientjes duurder is, maar Redcoon heeft veel hogere verzendkosten (49,99) en rekent ook nog eens apart verwijderingsbijdrage (8,00) Bij Pricex komt er max 30 euro mij (verzendkosten en verwijderingsbijdrage)

Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze site is. Ik heb er nog nooit van gehoord en na een kort google "onderzoek" kwam ik geen negatieve berichtgeving tegen over deze site. Heeft er iemand hier ervaring met deze site? Ik heb 'm in elk geval besteld en zal in elk geval mijn ervaringen delen met jullie als ik de boel binnenheb.

http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Mwah, geen superaanbieding hoor:

http://www.kieskeurig.nl/.../ps50a557/prijzen/279171/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Vandaag heb ik de tv van mijn ouders zitten in te stellen. namelijk de teco 26... van de kruidvat. Heb deze negatieve punten ontdekt:
-het geluid is zeer zwaark
-als je de verlichting op een lagere stand zet gaat het piepen
-de afstandsbediening doet het niet meer na 10 minuten

Hebben de andere mensen ook last van punt 2 het piepen als je de verlichting later zet.

Over de kwaliteit ben ik tevreden. Hij doet wat hij moet doen, beeld weergeven. Voor 200 euro kan je niks beters krijgen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het posten van aanbiedingen. Diepgaande discussies over kwaliteit, kabels etcetera horen hier niet thuis.