[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 5 |
---|
Welkom bij deel 5 van het van het LCD & Plasma TV's aanbiedingen topic. Hier kan, zoals in de voorgaande delen, TV aanbiedingen gepost worden. Dit wordt even centraal gehouden in dit topic zodat er niet talloze aanbiedingen topics in LCD, Plasma, Projectie & Recording verschijnen. Enige discussie over de geplaatste TV aanbiedingen mag wel maar we zien liever geen diepgaande discussie over de kwaliteit, kabels enz. Zoek daarvoor de bestemde topic(s) op in dit subforum of als er nog geen topic over het onderwerp bestaat open dan zelf een discussie / ervaringen topic als je er over wil discussiëren. Voordat je post zijn er nog wat kleine punten waar je op kan letten. Kijk uiteraard eerst of de aanbieding niet al is geplaatst. Als de aanbieding nog niet is geplaatst vermeld dan de prijs met winkel/bron waar je de aanbieding vandaan hebt, anders hebben anderen er niets aan. Heb je dus een goedkope Plasma of LCD TV gespot? Laat anderen mee profiteren van een aanbieding. De volgende grafiek (die ik heb van JvS) leek me wel aardig om even in de TS te doen. Hierin staat of de resolutie van je TV (naar verwachting) merkbaar is bij een bepaalde grootte van je scherm (x-as) en afstand tot de TV (y-as). ![]() |
LCD of Plasma TV topics |
Lijstje is alfabetisch gesorteerd op merk, daarna op datum van start (van deel 1).
|
Andere aanbiedingen topics op GoT |
Complete Systemen & Laptops aanbiedingen hebben een eigen aanbiedingen topic: Audio en HiFi aanbiedingen hebben een eigen aanbiedingen topic: Fotografie aanbiedingen hebben ook een eigen aanbiedingen topic: |
Voorgaande Delen |
Opmerkingen? |
Heb je opmerkingen over deze Topic Start kan je mij het beste bereiken via DM. |
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 14-01-2010 22:37 ]