[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 195.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 5

Welkom bij deel 5 van het van het LCD & Plasma TV's aanbiedingen topic. Hier kan, zoals in de voorgaande delen, TV aanbiedingen gepost worden. Dit wordt even centraal gehouden in dit topic zodat er niet talloze aanbiedingen topics in LCD, Plasma, Projectie & Recording verschijnen. Enige discussie over de geplaatste TV aanbiedingen mag wel maar we zien liever geen diepgaande discussie over de kwaliteit, kabels enz. Zoek daarvoor de bestemde topic(s) op in dit subforum of als er nog geen topic over het onderwerp bestaat open dan zelf een discussie / ervaringen topic als je er over wil discussiëren. :)

Voordat je post zijn er nog wat kleine punten waar je op kan letten. Kijk uiteraard eerst of de aanbieding niet al is geplaatst. Als de aanbieding nog niet is geplaatst vermeld dan de prijs met winkel/bron waar je de aanbieding vandaan hebt, anders hebben anderen er niets aan. ;) Geef daarnaast indien bekend in het kort de specificaties en omschrijving van het apparaat met eventueel met foto of afbeelding erbij. Tot slot kan een link (indien beschikbaar) naar de pricewatch ook handig zijn.

Heb je dus een goedkope Plasma of LCD TV gespot? Laat anderen mee profiteren van een aanbieding.

De volgende grafiek (die ik heb van JvS) leek me wel aardig om even in de TS te doen. Hierin staat of de resolutie van je TV (naar verwachting) merkbaar is bij een bepaalde grootte van je scherm (x-as) en afstand tot de TV (y-as).
Afbeeldingslocatie: http://comcal.wboc.com/img/resvsdist.jpg

LCD of Plasma TV topics

Lijstje is alfabetisch gesorteerd op merk, daarna op datum van start (van deel 1).
Andere aanbiedingen topics op GoT

Complete Systemen & Laptops aanbiedingen hebben een eigen aanbiedingen topic:
Audio en HiFi aanbiedingen hebben een eigen aanbiedingen topic:
Fotografie aanbiedingen hebben ook een eigen aanbiedingen topic:
Voorgaande Delen
Opmerkingen?

Heb je opmerkingen over deze Topic Start kan je mij het beste bereiken via DM. :)

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 14-01-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:56:
[...]

Als je het scherm vooral al monitor wilt gebruiken lijkt me dat een goede keus, maar dit scherm heeft wel een TN-paneel. Dus geen geweldige kleuren.

Als je vooral TV/films wilt kijken zou ik een pricewatch: LG 32LG3000 of pricewatch: LG 26LH2000 aanraden maar die zitten allebei net iets boven het budget. Tweedehands zou ik per definitie afraden, je komt dan wel net onder die magische 300 euro grens maar je moet veel teveel betalen voor een gebruikt verouderd product zonder garantie, de prijzen van tweedehands TV's zijn belachelijk hoog.
Ja inderdaad, ik zou ook graag de optie willen hebben om er tv op te kijken, dus die Samsung koop ik liever niet.
Van LG ben ik ook nog niet overtuigd aangezien ik niet kapot ben van het merk. Maar ik zal hem zeker eens in het echt in de winkel gaan bekijken.

Tweedehands zoek ik natuurlijk de goeden uit. Mensen verkopen hun tv's soms ook nieuw omdat ze hem hebben gekregen/gewonnen en hem niet nodig hebben. Dan kun je weer een paar euries van de prijs afsnoepen :P

Wat vinden jullie trouwens van de Samsung LE32A330/LE32A430 ? Lijkt me ook een erg mooi toestel en is ongeveer even duur als de LG. Ligt iets boven het budget, maar er mag iets speling zijn. Echter, dit is wel de maximale prijs hoor, anders kun je door blijven gaan. Je moet ergens de grens trekken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
Die Samsung le32a430 staat toevallig deze week bij Media Markt Rijswijk voor 339,- ben aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik neem aan dat die aanbiedingen bij alle Media Markt ketens van toepassing zijn? Zo ja, dan ga ik van de week even langs om te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
Op de website van Media Markt kan je de krantjes bekijken per filiaal. Ik denk dus dat de aanbiedingen per filiaal verschillen. Ik ga in mijn pauze naar de media markt in Rotterdam Alexandrium, dan kan ik het even bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Snoop schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:58:
Ik neem aan dat die aanbiedingen bij alle Media Markt ketens van toepassing zijn? Zo ja, dan ga ik van de week even langs om te kijken!
offtopic:
Alle MediaMarkten opereren in principe individueel (meende ik, kan namelijk even niet zo snel bevestiging vinden op de MediaMarkt site). Het kan dus zo zijn dat bij de ene MediaMarkt een product een paar tientjes goedkoper of duurder is dan de andere. Het beste is zoals danii1986 zegt om even te kijken bij de flyer voor jou MediaMarkt. Staat er niets in de flyer kan je altijd nog langsgaan bij de MediaMakrt of even bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Bij Saturn van donderdag 28 t/m zaterdag 30 mei tot 20% korting op bijna alle TV's. Ik snap alleen niet wat ze precies bedoelen met tot 20%, kan het ook maar 5% zijn bijv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
Het zou ook 5% kunnen zijn inderdaad.

Wat hier vaak gedaan wordt is de prijs hoger zetten zodat als je bijvoorbeeld 20% procent eraf haalt, er nog steeds een goede marge gemaakt wordt. De klant denkt een goede prijs te betalen maar in negen van de tien gevallen heeft hij bijvoorbeeld maar een tientje korting gekregen.

Zou iemand mij wat kunnen zeggen over de le32a430 van Samsung die bij de MediaMarkt Rijswijk aangeboden wordt voor 339 euro?

Kan er vrij weinig over vinden... En is het niet een te oud toestel als die van medio 2008 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

1DayFly:

Sony KDL-40L4000 voor 599,=

[ Voor 22% gewijzigd door HeyDude op 26-05-2009 12:48 ]

♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 22:15
danii1986 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:10:

Zou iemand mij wat kunnen zeggen over de le32a430 van Samsung die bij de MediaMarkt Rijswijk aangeboden wordt voor 339 euro?

Kan er vrij weinig over vinden... En is het niet een te oud toestel als die van medio 2008 is?
Is exact hetzelfde als de A330 qua beeld. Alleen in een luxere behuizing. En als extra 2x scart ipv 1 en 3x hdmi ipv 2 tegenover de A330.

Het is gewoon een instap samsung toestelletje met een zeer mooie beeldweergave. Ook de kijkhoek is zeer prima. Voor de prijs kun je m bijna niet laten staan. 2 maanden geleden nog gespot voor 449,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
Dus een goed ding? Ik wil er voornamelijk een beetje op gaan xboxen(360) en af en toe tv kijken filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
danii1986 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:23:
Dus een goed ding? Ik wil er voornamelijk een beetje op gaan xboxen(360) en af en toe tv kijken filmpje.
Ik vind m prima, er is altijd beter, je kan ook de 530 halen die is Full HD en zit net op 420 euro. Ook in de aanbieding. Maar dan is het net weer de vraag of je FULL hd apparatuur tot je beschikking hebt. De 430 is zeer prima voor de rest :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
mrc16 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:26:
[...]

Ik vind m prima, er is altijd beter, je kan ook de 530 halen die is Full HD en zit net op 420 euro. Ook in de aanbieding. Maar dan is het net weer de vraag of je FULL hd apparatuur tot je beschikking hebt. De 430 is zeer prima voor de rest :D.
FULL HD vind ik persoonlijk geen must op een 32 inch, groter wel..

Ik zit echt heel erg te twijfelen tussen dit toestel en de Sharp lc32sb25. Die heb ik zien staan voor 389.

Sharp= drie jaar garantie en een nieuwer model. Daarnaast ook nog eens response van 6 ms..

Moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wat raar dat ik niemand verder hoor, behalve een iemand. over de aanbieding bij 1dayfly.
Lijkt mij een zeer scherpe prijs, of mis ik iets?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 01:09
Heb ook erg zitten twijfelen om de aanbieding van onedayfly te nemen.

Maar aangezien ik de tv veel ga gebruiken om mee te Xboxen, valt hij af :(
Heb veel reacties gelezen dat er veel motion blur is en dat vele hem om deze reden weer ingeruild hebben.

Nu maar op zoek naar een andere :(
Jammer was een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quagmire84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-04 23:05
vanaf vandaag tot volgende week dinsdag in de mediamarkt (BE):

De Philips 26PFL5403D voor 249 euro (Als het geen drukfout is...)...

Volgens de pricewatch kost hij minstens 362 euro anders....

Iemand ervaring met dit model? Zou het een aanrader zijn voor deze prijs?

http://www.testfreaks.co.uk/tvs/philips-26pfl5403d-10/ lijkt te bevestigen dat het een redelijk model is (score 7.7) maar de reviews (http://www.kieskeurig.be/...6pfl5403d/reviews/284625/) van de gebruikers zijn toch eerder verdeeld....

Ik ben van plan om er een Western Digital media player op aan te sluiten om dan standard definition MKV-bestanden te kijken...

[ Voor 40% gewijzigd door Quagmire84 op 26-05-2009 23:15 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Laatst online: 24-03-2024
Bij de De Block de Philips 32PFL5403 voor 398,-.
Overweeg hem te gaan halen (voor de slaapkamer), maar de LG 32LH2000 is ook een optie. Is een nieuw model van LG , alleen nergens nog iets over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 20:06

Shapeshifter

Get it over with

Coromoto schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:31:
Bij Saturn van donderdag 28 t/m zaterdag 30 mei tot 20% korting op bijna alle TV's. Ik snap alleen niet wat ze precies bedoelen met tot 20%, kan het ook maar 5% zijn bijv.?
Als er iemand naar de Saturn gaat, zou hij/zij dan zou vriendelijk willen zijn om de aanbiedingsprijzen van de LE40A656 en de LE40B650 te posten? Maakt dat verder nog uit per vestiging trouwens?

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-04 12:47

Mex

(jarig!)
De LG 42PG100 plasma is in de aanbieding bij MM Eindhoven, 499€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-04 15:53

Sherlock

No Shit

quagmire84 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:01:
vanaf vandaag tot volgende week dinsdag in de mediamarkt (BE):

De Philips 26PFL5403D voor 249 euro (Als het geen drukfout is...)...

Volgens de pricewatch kost hij minstens 362 euro anders....

Iemand ervaring met dit model? Zou het een aanrader zijn voor deze prijs?

http://www.testfreaks.co.uk/tvs/philips-26pfl5403d-10/ lijkt te bevestigen dat het een redelijk model is (score 7.7) maar de reviews (http://www.kieskeurig.be/...6pfl5403d/reviews/284625/) van de gebruikers zijn toch eerder verdeeld....

Ik ben van plan om er een Western Digital media player op aan te sluiten om dan standard definition MKV-bestanden te kijken...
Die ziet er wel interessant uit, heeft iemand hem al gehaald?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revhappy
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Ben vandaag bij Saturn geweest om te kijken naar een LE40B650. Met die aktie van hen komt die dan op € 879,- Mooie prijs, maar we halen hem pas als we terug zijn van vakantie. Ik twijfel alleen nog over die soundbar. Als dat DLNA goed werkt dan is het een optie, anders toch maar een complete surroundset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 20:06

Shapeshifter

Get it over with

revhappy schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:27:
Ben vandaag bij Saturn geweest om te kijken naar een LE40B650. Met die aktie van hen komt die dan op € 879,- Mooie prijs, maar we halen hem pas als we terug zijn van vakantie. Ik twijfel alleen nog over die soundbar. Als dat DLNA goed werkt dan is het een optie, anders toch maar een complete surroundset.
Weet je toevallig ook wat de LE40A656 moest kosten? De B650 kun je trouwens online veel goedkoper halen: [Link] Dus om nou te spreken van een mooie prijs...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78121

Coromoto schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:31:
Ik ben afgelopen dinsdag bij saturn wezen kijken voor de LG 42LH4000 voor €799.- nu met de 20% voordeel actie is hij zelfs duurder €999.- (waarschijnlijk bruto prijs min 20%) = €839.- 8)7 40 euri meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revhappy
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Shapeshifter schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:49:
[...]

Weet je toevallig ook wat de LE40A656 moest kosten? De B650 kun je trouwens online veel goedkoper halen: [Link] Dus om nou te spreken van een mooie prijs...
Ik ga persoonlijk het liefst naar een winkel in de buurt. Webshops zijn over het algemeen goedkoper, maar hier kan ik zonder transportkosten (afgezien van brandstof natuurlijk) hem direct meenemen en onderhandelen over eventuele accesoires. En bij bv Plasma-Discounter moet ik weer wat verder rijden dan de Saturn. Dus ik vindt dit een mooie prijs. Zeker als je ziet dat iemand bij een andere winkel gewoon €1199,- voor datzelfde toestel betaald. (was aan het koopjesjagen, moest me inhouden niets te zeggen tegen die klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dinsdag 2 juni vanaf 18.00 10% korting op alles @ media markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Jay-v schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:25:
Dinsdag 2 juni vanaf 18.00 10% korting op alles @ media markt.
Heb je een uitnodiging dan :P. Op vertoon van de uitnodiging 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quagmire84
  • Laatst online: 14-04 23:05
mrc16 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:24:
[...]

Heb je een uitnodiging dan :P. Op vertoon van de uitnodiging 10% korting.
Kun je hier iets meer over vertellen? Is dit enkel voor de nederlandse vestigingen ofzo? Of zou dat ook in België zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
quagmire84 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:59:
[...]
Kun je hier iets meer over vertellen? Is dit enkel voor de nederlandse vestigingen ofzo? Of zou dat ook in België zijn.
Alleen voor NL vestigingen. Op uitnodiging via een speciale coupon. Korting geld op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Waar komt die coupon vandaan? Krantje, of iets heel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Bas_V schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:16:
Bump, ik ben ook benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
RAF heeft 1ste en 2de Pinksterdag 10% korting op alles in de webshop zie ik net op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
Goeie tip, dank! Jammer dat RAf er geen levertijd bij vermeldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298634

Ik heb meer en meer de indruk dat de grote ketens niet meer van hun spullen af raken. De laatste tijd slaan ze je om de oren met kortingen.
Heb mijn LE40B650 989 euro betaald, vond dat toen een goede prijs, maar als ik zie welke kortingen nog geen maand later gegeven worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Yippie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 03:31:
RAF heeft 1ste en 2de Pinksterdag 10% korting op alles in de webshop zie ik net op de website.
Lekker die aanbieding, de actie code werkt (nog)niet.

Edit: Nu wel, camera besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door WidgetTWW op 31-05-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-04 23:53
Bas_V schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:16:
Iemand vandaag al een coupon gespot ofzo? Voor de 10% koting @ MM?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
mrc16 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:36:
[...]

Lekker die aanbieding, de actie code werkt (nog)niet.

Edit: Nu wel, camera besteld.
Heb je enig idee van de levertijd? Dat houdt mij nog tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Bas_V schreef op zondag 31 mei 2009 @ 13:05:
[...]

Heb je enig idee van de levertijd? Dat houdt mij nog tegen...
Ik doe het nu altijd op afhalen, maar heb een keer een laptop besteld(sony), duurde 4 dagen met bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
RAF heeft wel hoge prijzen zeg! Voor de lcd tv's althans. Zelfs met 10% korting is het niet voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:42
Nee, maar koop je bij hen, kies je voor goeie service als er iets mis gaat aan je LCD na een half jaar.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Mentalist

[avdD]

Volgende week een 32" MT-Logic voor €330 bij de Aldi. Vreemd, van de Aldi zou ik een lagere prijs verwachten, of het moet heel goede kwaliteit zijn, wat ik betwijfel..

Ik zoek nog een TV maar begin het idee te krijgen dat ik achter het net vis. Mijn eisen zijn wat apart:

DVB-T
2x SCART
VGA/D-sub aansluiting
Hoofdtelefoonaansluiting
Analoge audio out zou helemaal mooi zijn, maar kan me eventueel met de headphone output redden.
Knopjes op de zijkant om de meest basic functies zonder AB te kunnen bedienen.
<€500

Full HD hoeft niet, HDMI hoeft ook niet. De 32LG3000 stond een tijdje terug ergens voor €350 maar die voorraad is zo te zien ook op. De Samsung LE32A456 wa ook leuk maar zelfde verhaal.

Toen ben ik maar naar de nieuwe TV's gaan kijken, zoals de Samsung LE32B550. Tot ik zag dat die hele B-series maar één SCART-aansluiting heeft. Wat is dat voor armoede? B-series is exit dus.

Philips is van mening dat VGA niet nodig is. Heel verstandig. Philips exit.

De LG 32LH2000 is nog een optie, als heb ik het idee dat je dan extra betaalt voor een overbodige DVB-C tuner. Uit de manual van de 32LH2000: "When changing A V M O D E with a headphone connected, the change is applied to video but not to audio.". 32LH2000 is ook exit.

In januari was de Samsung A456 voor minder dan €400 bij iBood.. Had hem toen moeten kopen, dan had ik er al een half jaar plezier van gehad hij is alleen maar duurder geworden. :(

Ik kan het ook moeilijk verkroppen dat ik nu meer zou moeten betalen dan een half jaar geleden, dus als iemand de gouden tip heeft.. :P
Yippie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 03:31:
Wat een nepaanbieding.

pricewatch: Sharp Aquos LC-32D44E > RAF € 454,09. Klik je door, RAF prijs €499. Die 10% korting zie ik nergens, maar 499/100*90=€449,10.

€4,99 korting, wauw!

Check de pricewatch trouwens maar, dit is nu iig bij alle TV's.

[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 31-05-2009 15:35 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189171

Heeft een van jullie ervaring met het bestellen bij Neckermann?
Op de website staat 10% korting op TV/Audio. Gaat het dan nog van de prijs af? Als ik het in mijn mandje leg blijft het nog de oude prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

kRiZzZiZ schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:44:
[...]

Je hebt volgens mij geen coupon nodig, stipt 18.00 gaan alle artikelen -10% aan de kassa. (tenminste dat was de vorige keer zo). Ik heb 5 "uitnodigingen" hier liggen.

Er staat letterlijk op:
"Dinsdag 2 juni vanaf 18.00 uur is het jubileum supersale bij media markt. Op deze avond ontvang je 10 extra voordeel op alles! noteer deze datum in je agenda en profiteer van 10% extra korting"

[ Voor 9% gewijzigd door Jay-v op 31-05-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
W3ird_N3rd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:12:
[...]
Wat een nepaanbieding.

pricewatch: Sharp Aquos LC-32D44E > RAF € 454,09. Klik je door, RAF prijs €499. Die 10% korting zie ik nergens, maar 499/100*90=€449,10.

€4,99 korting, wauw!

Check de pricewatch trouwens maar, dit is nu iig bij alle TV's.
PW is ook geen heilige graal, kom ook regelmatig goedkopere aanbieders tegen via bijv. Kieskeurig.
Als je dan toch in de PW kijkt, zie je dat de andere aanbieders in dezelfde prijsklasse hem niet op voorraad hebben, net als met een hoop zo niet andere artikelen.

Dat het niet allemaal zo is zo als men doet voorkomen, dat is niks nieuws, MM, BCC noem maar op doen het meerdere keren paar jaar. Feit is dat je nu toch het goedkoopst uit bent mbt de PW aanbieders die het wel op voorraad hebben, en dat je de ouderwetse service krijgt indien gewenst. Indien je afhaalt kan je ook nog de verzendkosten besparen.

Je mag er van vinden wat je wilt, maar dit zijn mijn 2 centen.
Voor de rest moet een ieder voor zich beslissen wat die ermee doet. Sommigen zijn er wel blij mee kennelijk, anderen niet of minder.

Wat ook wel interessant kan zijn is de producten ( voornamelijk high end ) in de demohoek.
Wellicht kan je als je er toch heen gaat, nog wat vanaf praten.
Anoniem: 189171 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 15:41:
Heeft een van jullie ervaring met het bestellen bij Neckermann?
Op de website staat 10% korting op TV/Audio. Gaat het dan nog van de prijs af? Als ik het in mijn mandje leg blijft het nog de oude prijs.
Maak is een account aan en kijk wat er gebeurt bij stap 3 betaling.
Denk dat het daar pas wordt bijgewerkt omdat de aanbieding alleen vandaag geldt.

[ Voor 15% gewijzigd door Yippie op 31-05-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@W3ird_N3rd: volgens mij hebben quasi alle LG lcd tv's een analog out (2x RCA/cinch).
Misschien ben je daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

kRiZzZiZ schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:44:
[...]

Ik heb een coupon gekregen van een vriend, maar ga toch maar niet. Wil je de mijne overnemen voor 20% van het verschil? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Shit jammer dat ik niet zo'n 10% korting bon heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Yippie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:18:
[...]

PW is ook geen heilige graal, kom ook regelmatig goedkopere aanbieders tegen via bijv. Kieskeurig.
Als je dan toch in de PW kijkt, zie je dat de andere aanbieders in dezelfde prijsklasse hem niet op voorraad hebben, net als met een hoop zo niet andere artikelen.

Dat het niet allemaal zo is zo als men doet voorkomen, dat is niks nieuws, MM, BCC noem maar op doen het meerdere keren paar jaar. Feit is dat je nu toch het goedkoopst uit bent mbt de PW aanbieders die het wel op voorraad hebben, en dat je de ouderwetse service krijgt indien gewenst. Indien je afhaalt kan je ook nog de verzendkosten besparen.
Ik heb het niet over andere aanbieders maar over RAF zelf. Het lijkt er sterk op dat ze gewoon de prijs verhoogd hebben voor ze de 10% korting gaven, waardoor je dus geen 10% maar +/- 1% korting krijgt.
Anoniem: 298634 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 03:08:
@W3ird_N3rd: volgens mij hebben quasi alle LG lcd tv's een analog out (2x RCA/cinch).
Misschien ben je daar iets mee?
Dan staat het iig niet in de specs. En op de fotos van een 32LG3000 kan ik die ook niet bespeuren. Het gaat denk ik toch een Sharp worden, dat lijkt het enige merk te zijn die duidelijk alles heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 01-06-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Bij blokker een DVD speler met 1080p upscaling en USB / SD reader voor maar 39,95!

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2yl6vfc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51
Gasten is deze Sony LCD KDL 40 V4000 wat.. Ik wil graag upgraden van een 32'' Sony naar deze grotere broer.. Ik speel voornamelijk ps3 games en kijk af en toe films. :/

Afbeeldingslocatie: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-19324647/NL_MM_FOLDER

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 17:00
Heeft iemand toevallig nog nieuws over de 10% kortings-sale vanavond?

Net even Mediamarkt Eindhoven gebeld en de telefoniste daar wist van niets 8)7

Geldt het voor alle fialen? En iemand toevallig bereid zo'n coupon in te scannen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
saturn21 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:00:
Heeft iemand toevallig nog nieuws over de 10% kortings-sale vanavond?

Net even Mediamarkt Eindhoven gebeld en de telefoniste daar wist van niets 8)7

Geldt het voor alle fialen? En iemand toevallig bereid zo'n coupon in te scannen? :P
Deelnemende vestigingen
•Alkmaar
•Amsterdam ArenA
•EnschedeBergen op Zoom
•Cruquius
•Ede
•Heerlen
•Hengelo
•Maastricht
•Roermond
•Rotterdam Alexandrium
•Rotterdam Centrum
•Heerlen
•Utrecht

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/specials/supersale/supersale.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
Dank voor de info - ik moet in Utrecht zijn (hoihoi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik sta op het punt de Samsung LE32B450 te bestellen voor 399 euro. Ik heb zelf al zitten zoeken naar waar ik hem het goedkoopst kon kopen, maar ik kan natuurlijk een paar winkels over het hoofd hebben gezien. Weet iemand daarom of hij misschien nog ergens goedkoper te krijgen is?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
Snoop schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:31:
Ik sta op het punt de Samsung LE32B450 te bestellen voor 399 euro. Ik heb zelf al zitten zoeken naar waar ik hem het goedkoopst kon kopen, maar ik kan natuurlijk een paar winkels over het hoofd hebben gezien. Weet iemand daarom of hij misschien nog ergens goedkoper te krijgen
Als je naar de verschillende prijsvergelijkers kijkt is hij bij een aantal online winkels goedkoper. Dus exclusief verzendkosten, maar afhankelijk van je woonplaats kun je hem misschien zelf ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
MikoMission schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:41:
[...]

Als je naar de verschillende prijsvergelijkers kijkt is hij bij een aantal online winkels goedkoper. Dus exclusief verzendkosten, maar afhankelijk van je woonplaats kun je hem misschien zelf ophalen.
Inderdaad, daar had ik al op gekeken, maar de winkels zijn helaas allemaal te ver verwijderd van mij. Inclusief verzenden komen ze op een hogere prijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Als je hier kijkt lijkt hij bij Redcoon en Foka toch iets goedkoper te zijn:
http://www.kieskeurig.nl/...0/prijzen/327456/#prijzen

edit:
bah, Redcoon heeft hem 'verzendklaar binnen 2 weken', blijft dus alleen Foka.

[ Voor 21% gewijzigd door Sherlock op 02-06-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:40

DarkSide

theres no place like ::1

mrc16 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:53:
[...]

Deelnemende vestigingen
•Alkmaar
•Amsterdam ArenA
•EnschedeBergen op Zoom
•Cruquius
•Ede
•Heerlen
•Hengelo
•Maastricht
•Roermond
•Rotterdam Alexandrium
•Rotterdam Centrum
•Heerlen
•Utrecht
toon volledige bericht
Deventer doet ook mee. Heb van MM deventer een mail gekregen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Sherlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:09:

edit:
Thanks! Scheelt me weer een paar euries :P

Alleen die prijs van Redcoon klopt niet:

Samsung LE32B450
redcoon-productcode: B176327 € 374,00* € 374,00*
Tussentotaal € 374,00*
Verwijderingsbijdrage € 8,00*
Verzendkosten € 16,99*
Transportverzekering € 1,99*

Totaalsom (*incl. BTW) € 400,98*

Dus ik ga maar eens kijken of ze hem bij Foka daadwerkelijk op voorraad hebben!

EDIT: oh nee, die prijs bij Foka klopt ook al niet. De verwijderingsbijdrage is hier ook niet meegerekend. Als je die prijs er bij op telt, kom je ook op 400 euro uit. Is dus niet voordeliger. Jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door Snoop op 02-06-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik heb vandaag een pricewatch: Sharp Aquos LC-32D44E gekocht bij Mikro-Electro voor een nette prijs. :) Winkelprijs is 499, na de vraag of daar iets vanaf kon was ie 475. €8 verwijderingsbijdrage erbij betaalde ik dus 483. In de PW staat inclusief verzendkosten maar één shop met onduidelijke levertijd die daaronder zit, dus imho een hele nette prijs waarvoor ik hem dan ook direct heb. :)

Oftewel, ipv. online shoppen kan je ook naar een IRL-winkel gaan en gewoon proberen af te dingen. Als je het goed doet valt het prijsverschil met online best mee, en dan heb je de TV ook direct, en even IRL bekijken is toch ook een voordeel. :)

Wat dat betreft is die 10% korting bij de MM e.d. ook niet zo bijzonder gok ik, als je het gewoon lief vraagt krijg je denk ik ook bijna overal wel 10% korting op (op dingen met een hele lage prijs na dan, maar je moet wel lef hebben en/of schaamteloos zijn om af te dingen op een DVD van €5).

[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 02-06-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 27-04 19:49

Floor-is

5.2

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:59:
Ik heb vandaag een pricewatch: Sharp Aquos LC-32D44E gekocht bij Mikro-Electro voor een nette prijs. :) Winkelprijs is 499, na de vraag of daar iets vanaf kon was ie 475. €8 verwijderingsbijdrage erbij betaalde ik dus 483. In de PW staat inclusief verzendkosten maar één shop met onduidelijke levertijd die daaronder zit, dus imho een hele nette prijs waarvoor ik hem dan ook direct heb. :)

Oftewel, ipv. online shoppen kan je ook naar een IRL-winkel gaan en gewoon proberen af te dingen. Als je het goed doet valt het prijsverschil met online best mee, en dan heb je de TV ook direct, en even IRL bekijken is toch ook een voordeel. :)

Wat dat betreft is die 10% korting bij de MM e.d. ook niet zo bijzonder gok ik, als je het gewoon lief vraagt krijg je denk ik ook bijna overal wel 10% korting op (op dingen met een hele lage prijs na dan, maar je moet wel lef hebben en/of schaamteloos zijn om af te dingen op een DVD van €5).
Bij RAF was dezelfde TV tijdens pinksteren €457,10 inclusief verwijderingsbijdrage... zij hebben overigens ook drie winkels waar je langs kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Randal Peelen op 03-06-2009 09:48 . Reden: edit op verzoek van Floris ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Hoort deze hier ook?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_23/OFF13.SHTML

Is op zich niet veel geld voor 32", maar 1 HDMI aansluiting is wel magertjes. Kijkhoek van 170 graden is ook niet echt optimaal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Sherlock schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:52:
Hoort deze hier ook?

Is op zich niet veel geld voor 32", maar 1 HDMI aansluiting is wel magertjes. Kijkhoek van 170 graden is ook niet echt optimaal geloof ik.
Doe maar niet, slechte ervaring met MTlogic, beetje vergelijkbaar met de rotzooi van Xyno(MM) en Level(MM). Voor dit bedrag en 40 tientjes meer koop je een mooie samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
MTlogic zie ik nog weleens in de Blokker. Zegt genoeg , toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ach, mijn autoradio is ook van MTLogic en dat is een prima dingetje. Maar voor iets waar je zo vaak naar kijkt als een tv zou ik wel een paar tientjes meer betalen om een 'merk' te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
mrc16 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:59:
[...]

Doe maar niet, slechte ervaring met MTlogic, beetje vergelijkbaar met de rotzooi van Xyno(MM) en Level(MM). Voor dit bedrag en 40 tientjes meer koop je een mooie samsung.
Idd, ik vind die prijs niet echt voordelig. De Samsung A330 was te koop bij de MM voor 333 euro. Zelfde prijs, beter merk.
Als die MTlogic nou 100 euro goedkoper was, dan zou ik zeggen a la. Maar dit is echt te duur, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ _VooDooMen_ : die Sony KDL40V4000 is een goede TV. Ga je geen miskoop aan doen voor die prijs.

Hier de review van hdtvtest:
http://www.hdtvtest.co.uk...00-review-20080822127.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04 13:30
mrc16 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:59:
[...]

Die instapmodellen van samsung vind ik ook niet geweldig hoor, de kwaliteitsindruk vind ik toch wat minder (materiaal, condensatoren die na een jaar gaan piepen ect :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Sherlock schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:09:

edit:
Bobshop ook 379,-

Weet iemand wat die DVB-C tuner kan? Moet daar een Alphacrypt in, of kan het goedkoper?

[ Voor 13% gewijzigd door Cableguy434 op 03-06-2009 14:30 . Reden: per ongeluk leeg gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Floor-is schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:15:
[...]

Bij RAF was dezelfde TV tijdens pinksteren €457,10 inclusief verwijderingsbijdrage... zij hebben overigens ook drie winkels waar je langs kan.
Die alle drie heel ver weg zijn. :P Waren er toch verzendkosten bijgekomen.
Sherlock schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:52:
Hoort deze hier ook?

Was al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:20

Bever!

3

Samsung le40b650 staat weer voor 798 euro bij de Block deze week.
Alleen in de filialen, niet via internet beschikbaar. En nog ruim op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De TV die bij de aanbieding van de block staat is volgens mij een LE40A656 en geen LE40B650...
Verwarrend...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-04 14:06
Ik zie dat PriceX zijn site vernieuwd heeft. Kwam daar altijd extreem goede aanbiedingen tegen, vaak nog goedkoper dan iBood!

http://www.pricex.nl/

Vond de vorige site altijd een beetje vreemd en schreeuwerig. Dat deed me dan ook beslissen om uiteindelijk m'n tv daar niet te kopen. Dit is nu wel anders vind ik, zo met dat iDeal logo prominent aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik heb dus wel mijn tv bij PriceX gekocht in Februari, moest binnen 2 uur beslissen, had er ook geen heel fijn gevoel bij. Maar achteraf ben ik 100% tevreden, de prijs was goed, de TV blijkt goed, en de levering was snel. Nu leek er iets mee dus ik mailen; ook hun aftersales was goed, werd gebeld, er werd meegedacht, en de tv bleek niet kapot te zijn, dus verder geen gebruik meer hoeven te maken ervan. Maar die meneer wilde de tv op komen halen hier en reservetv tijdelijk neerzetten, das meer dan sommige bedrijfjes bieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 04-06-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:20

Bever!

3

Anoniem: 298634 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:36:
De TV die bij de aanbieding van de block staat is volgens mij een LE40A656 en geen LE40B650...
Verwarrend...!
Dat is inderdaad verwarrend, de 40a656 is al enige tijd niet meer leverbaar vanuit samsung en dus wordt dze tv aangeboden voor dezelfde prijs. Echt een leuke aanbieding tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Een Panasonic TX-P42S10E (42", 1080p, plasma) voor €717 vind ik toch wel een waanzinnig goede deal:

klikkerdeklik (Redcoon.nl)

En dan geen kabeltjes van €100 erbij gaan kopen ;) Gewoon voor €10 twee 1m kabeltjes kopen (tenzij je langer nodig hebt) en je merkt met die lengte waarschijnlijk geen verschil met dure kabels.

€100+ voor een kabeltje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik hoorde gister opde radio, dat flatscreens heet laatste kwartaal met "enkele honderden euro's " gedaald zijn. Heb ik wat gemist, of gaat her hier om tv's die normaal 1200 kostten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
De TX-P42S10E heeft een verbruik volgens de handleiding van 295 W max, niet 175 W zoals vermeld op Redcoon.
Het is wel een goede aanbieding denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Soldaatje op 06-06-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Sjah schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:07:
Ik hoorde gister opde radio, dat flatscreens heet laatste kwartaal met "enkele honderden euro's " gedaald zijn. Heb ik wat gemist, of gaat her hier om tv's die normaal 1200 kostten?
Ja, 1080p plasma's zijn veel goedkoper geworden! Goede TVs zijn nu eenmaal relatief duur dus je zult nooit voor een prikkie op de eerste rij zitten.
Soldaatje schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:11:
De TX-P42S10E heeft een gebruik volgens de handleiding van 295 W max, niet 175 W zoals vermeld op Redcoon.
Klopt, 175W is het nominale verbruik. Het blijft natuurlijk een stuk meer dan LCD-TVs, maar het is in ieder geval ongeveer 50-100W minder (voor plasma's) ten opzichte van een jaar geleden. Ik zal de TV even aan een verbruiksmeter hangen als ik hem binnen heb en binnen een week wat van me laten horen. Het zou natuurlijk geen deal zijn als dat ding continue 300W blijkt te zuipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een Samsung LE40B530 voor 679 euro bij bol.com.

http://www.bol.com/nl/p/e...00000006576112/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-03 13:06
Soldaatje schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:11:
De TX-P42S10E heeft een verbruik volgens de handleiding van 295 W max, niet 175 W zoals vermeld op Redcoon.
Het is wel een goede aanbieding denk ik.
maar jongens dit lijkt me toch een top deal? Waarom is plasma tegenwoordig zo goedkoop eigenlijk? ik vraag me dit nogsteeds af want volgens mij is het beeld een stuk mooier dan vele LCD's. Maakt dit trouwens nog wat uit met gamen (x360/ps3) ?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
adros schreef op maandag 08 juni 2009 @ 02:20:
[...]

maar jongens dit lijkt me toch een top deal? Waarom is plasma tegenwoordig zo goedkoop eigenlijk? ik vraag me dit nogsteeds af want volgens mij is het beeld een stuk mooier dan vele LCD's. Maakt dit trouwens nog wat uit met gamen (x360/ps3) ?
Ik zou eerder voor deze gaan: linkje

Deze 37G10 van Panasonic is iets minder agressief geprijsd en 3 inch kleiner, maar in ruil daarvoor krijg je wel het nieuwe generatie full HD plasmapanel met betere helderheid en kwaliteit en een lager stroomverbruik.

Die S10 gebruikt immers nog het vorige generatie panel met beduidend mindere beeldkwaliteit. De G10 scoort in de reviews dan ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Oli469 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 06:32:
[...]

Ik zou eerder voor deze gaan: linkje

Deze 37G10 van Panasonic is iets minder agressief geprijsd en 3 inch kleiner, maar in ruil daarvoor krijg je wel het nieuwe generatie full HD plasmapanel met betere helderheid en kwaliteit en een lager stroomverbruik.

Die S10 gebruikt immers nog het vorige generatie panel met beduidend mindere beeldkwaliteit. De G10 scoort in de reviews dan ook veel beter.
De 37G10 is LCD. FULL HD Plasma begint bij panasonic pas vanaf 42inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli469
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10-2023
mrc16 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:17:
[...]

De 37G10 is LCD. FULL HD Plasma begint bij panasonic pas vanaf 42inch.
Dat verklaart natuurlijk het prijsverschil. Ik had me gebaseerd op een review van de 42 inch G10 modellen, maar die is minstens €1000. Ik dacht dan dat het model kleiner ook plasma zou zijn. Niet dus...

Het is dan toch verwarrend van Panasonic dat ze LCD's en plasma's hetzelfde typenummer meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393

Best duur als je bedenkt dat de LE32B530 slechts 467,- kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
Anoniem: 239393 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:46:
[...]

Best duur als je bedenkt dat de LE32B530 slechts 467,- kost
Volgens mij is iets meer dan 200 euro verschil tussen een 32" en een 40" helemaal niet zo bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oli469 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:36:
[...]

Het is dan toch verwarrend van Panasonic dat ze LCD's en plasma's hetzelfde typenummer meegeven.
Het is de L37G10 en P42S10. 3x raden waar de L en P voor staan in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
  • Laatst online: 24-02 21:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
En op concurrent PriceX de LG 47LG5000 voor 729,- + 30,- verz kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 27-04 12:47

Mex

(jarig!)
€869 op kieskeurig bij Redcoon
Yippie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 00:45:
En op concurrent PriceX de LG 47LG5000 voor 729,- + 30,- verz kosten
€837,99 op kieskeurig bij plasmadiscounter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 21:11
Alleen vandaag via Daily Mania bij de Media Markt Amsterdam Arena: JVC LT32R90 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dailymania.nl/crop/265/300/uploads/producten/week23/fabc3eb1e6a1b119e9560fd164fe9507.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoeveel inch? JVC is geen bekende flatscreen maker, maar slecht zal het niet zijn. in de tijd van de breedbeeld crt tv's waren ze heel bekend (2000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Sjah schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:34:
Hoeveel inch? JVC is geen bekende flatscreen maker, maar slecht zal het niet zijn. in de tijd van de breedbeeld crt tv's waren ze heel bekend (2000).
32 inch (zie ook het typenummer ;)) én Full HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229931

Samsung LE46A556 voor € 899,95 incl BTW

In de Members Only shop van www.1dayfly.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 06:45
Vanaf de 16e bij de makro de:
grundig vision 3 32-7952

32" LCD, Full HD.

Voor €391,51

Ik kan alleen niks op internet vinden over deze tv, heeft iemand hier meer informatie over?

[edit]
Ik denk dat het de vision 7 is.
Maar de Makro folder kun je op www.makro.nl zien

[ Voor 19% gewijzigd door DoDo op 12-06-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsurf
  • Laatst online: 24-02 21:50
DoDo schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:15:
Vanaf de 16e bij de makro de:
grundig vision 3 32-7952

32" LCD, Full HD.

Voor €391,51

Ik kan alleen niks op internet vinden over deze tv, heeft iemand hier meer informatie over?

[edit]
Ik denk dat het de vision 7 is.
Maar de Makro folder kun je op www.makro.nl zien
Volgens mij staat er een foutje in de folder, zover ik weet moet als het een version 3 is het eerste getal van de 4cijferige code 7952 ook met een 3 beginnen en niet met een 7.
Als het een 7 serie is zullen dit waarschijnlijk de specs zijn http://www.elcheapo.nl/lc...n_7_32_7952_t/specs.rhtml
Het plaatje in de makro folder lijkt er wel op ook al mag je daar niet zoveel van aannemen :N . Maar ik zou denken dat het een version 7 is.
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/nonfood/index.asp
Als je het zeker wil weten zou ik bellen. Anders is het wel een aardige aanbieding :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rondlite
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07-2024
de vision 3 bestaat niet volgens de grundig site en de foto die ik overal zie is dezelfde als in de macro folder. ook is er geen 3952 als dat de fout zou zijn. dus moet het wel om een Vision 7 gaan bij de Macro.

Nou lees ik alleen dat Grundig is overgenomen door Alba (Goodmans, Bush) en dat je dus eigenlijk rommel koopt. Weet iemand hier meer van of zijn er ervaringen met recente Grundig tv's? kan niets vinden.

even verder gezocht: http://www.computerbild.d...n-7-32-7952T-4341494.html
korte conclusie: zwart is donkerblauw en schokkend beeld...

[ Voor 17% gewijzigd door rondlite op 13-06-2009 19:10 . Reden: url naar test ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LG 32LF2500 MediaMarkt 444,-

Ik heb nog geen reviews kunnen vinden. Ook het LG topic zegt er niets over. Op ElCheapo en YouTellMe zijn wel wat meer specs te vinden.

De specs in de MM folder zeggen:
32" 81cm full hd lcd
breedbeeld fullhd 1080p
1920x1080
contrast 50.000:1
helderheid 500cd/m2
5ms
dvb-t/c
aansluitingen 1x hdmi, 2xscart, component, pc

Van 15/6-21/6/2009 bij MM in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Alexio schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:54:
Een Panasonic TX-P42S10E (42", 1080p, plasma) voor €717 vind ik toch wel een waanzinnig goede deal:

klikkerdeklik (Redcoon.nl)

En dan geen kabeltjes van €100 erbij gaan kopen ;) Gewoon voor €10 twee 1m kabeltjes kopen (tenzij je langer nodig hebt) en je merkt met die lengte waarschijnlijk geen verschil met dure kabels.

€100+ voor een kabeltje :X
Goeie actie, maar Redcoon valt niet onder de Authorized Dealer. Dus dit betekend wel 2 jaar garantie. Maar geen kosteloze herstelling aan huis van Panasonic indien er iets fout is. Ook geen pixelgarantie. De lijst is te downloaden vanaf Panasonic. Kan m ook wel online plaatsen.

[ Voor 4% gewijzigd door WidgetTWW op 17-06-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
BelJoost schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:23:
LG 32LF2500 MediaMarkt 444,-

Ik heb nog geen reviews kunnen vinden. Ook het LG topic zegt er niets over. Op ElCheapo en YouTellMe zijn wel wat meer specs te vinden.

De specs in de MM folder zeggen:
32" 81cm full hd lcd
breedbeeld fullhd 1080p
1920x1080
contrast 50.000:1
helderheid 500cd/m2
5ms
dvb-t/c
aansluitingen 1x hdmi, 2xscart, component, pc

Van 15/6-21/6/2009 bij MM in Den Haag.
toon volledige bericht
Redcoon heeft hem (en met nog wat extra specificaties) ook alleen dan voor 499 euro. Prijs bij MM is dus wel aardig te noemen, maar niet spectaculair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04-2024
Makro BE heeft de Q.Media qlc-32g61 voor 289,- van 17/06/2009 t.e.m. 30/06/2009.
32" LCD, HD-Ready

Hij is niet terug te vinden via Google en staat ook niet op Q.Media's site dus weet niet wat ik er van moet denken..
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Géén: "wat moet ik kopen / is dit goed / hoe werkt $functie op $apparaat" vragen...