jazzVL schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:21:
hmmm vraag me af of die actie ook nog geldig is in combi met die cashback actie van die samsung led tv's
zou voor de 46b7000 dus betekenen 285 korting op inruil actie en daarna nog 150 cashback?
zou zeker relaxed zijn, morgen even langsgaan om na te vragen (vraag me ook af of er nog voorwaarde gesteld wordt aan type tv dat je inlevert)
hmm er staat op de site
De TV Inruilweek actie is niet van toepassing op de volgende modellen:
# Loewe
# Panasonic V en G serie
# Philips 9000 serie
# Samsung 7 en 8 serie
# Sharp LC65XS1 en LC52XS1
maar als voorbeeld hebben ze wel de Samsung LE40B750 geplaatst?
Wel vaag inderdaad, er staat Samsung 7&8 serie uitgezonderd, en vervolgens in de flyer wel de LE40B750 voor 1134.
Al duidelijkheid iemand hierover, en of de
LED cashback actie dan ook nog van toepassing is ?
Normaal is het bij actie's niet icm andere actie's, maar MM doet wel vaker gekke dingen, en omdat de ene actie van hunzelf is, en de ander van de fabrikant, zou het zomaar kunnen.
Weet iemand uit eigen ervaring of het echt zo is dat je een oude TV moet inruilen, of dat je de korting zo ook wel krijgt.
ps: sowieso raar met die LED cashbackactie van Samsung.
Stel dat ik nu bij een winkel het model koop met grootste cashback, vul de coupon in en stuur dit samen met aankoopsbewijs op voor cashback, breng vervolgens de tv terug, en vraag geld terug, heb ik dan makkelijk max 300 EUR verdiend ?
Niet dat ik dit van plan ben, maar zie niks in de actievoorwaarden staan wat deze manier van handelen belet.
[
Voor 115% gewijzigd door
Yippie op 14-07-2009 16:29
]