Lcd/Plasma: Aanbiedingen |
UPDATE 6/7: De aanbiedingenlijst wordt niet meer bijgewerkt, het kost me teveel tijd. Iemand anders mag het stokkie rustig van me overnemen, of de topicstart gebruiken in een nieuw deeltje. Alle aanbiedingen kunnen apart besproken worden in dit topic In navolging van het Mycom lcd topic en de recente prijsdaling van de zgn."platte" tv's, dacht ik dat het tijd is om een overzicht te maken van alle actuele aanbiedingen op plasma / lcd gebied. Ik vond echter nog geen centraal topic met daarin een overzicht van alle aanbiedingen en de aldi/lidl topics gaan toch niet zo specifiek in op deze produktgroep. Wellicht kunnen we met z'n allen een mooi overzichtstopic maken, met daarin goede, actuele aanbiedingen van plasma of lcd tv's. Geef aub aan wie de aanbieder is, natuurlijk wat de prijs is en eventuele specificaties. Een afbeelding is daarbij natuurlijk ook gewenst. Daarnaast de eventuele looptijd van de aanbieding en natuurlijk waar je hem gevonden hebt. Getoonde aanbiedingen zijn vaak tijdelijk en prijzen/beschikbaarheid veranderen sneller dan ik het hier kan bijhouden. Daarom toon ik alle aanbiedingen onder voorbehoud. Let vooral op de data die er genoemd staan om te zien hoe actueel een aanbieding nog is. Dit topic heb ik vooral bedoeld voor een overzicht van actuele aanbiedingen. Als je een tv post geef dan ook even aan waar je de aanbieding hebt gevonden en natuurlijk moet het wel echt een aanbieding zijn en niet een willekeurig model voor de normaal gangbare prijs. Daar zijn echt genoeg ander topics voor. Tv's die echt scherp geprijst zijn t.o.v. de directe concurrentie mogen natuurlijk ook! |
Links |
Gerelateerde topics:
|
Aanbiedingen |
26/27" (inch)
|
30/32" (inch)
|
40/42" (inch)
|
[ Voor 255% gewijzigd door Sebje op 07-07-2006 16:29 ]