[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.853 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een plasma of TFT tc kopen.
Ik ben er nu een tijdje mee bezig maar kom er niet helemaal uit.
Ik wil een tv kopen die gewoon super snel is.
Het beste ook nog HDTV en het liefst 32" of groter.
Het lieft ook een goede contrast waarde.
Het scherm moet ook nog een goede resolutie hebben
Ik wil uitelijk 2000 Euri uitgevem.

Welke schermen komen in aanmerkinng voor mij.
Vooral welk scherm snel of langzaam is, is moeilijk te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:51

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:53:
Ik wil ook een plasma of TFT tc kopen.
Ik ben er nu een tijdje mee bezig maar kom er niet helemaal uit.
Ik wil een tv kopen die gewoon super snel is.
Het beste ook nog HDTV en het liefst 32" of groter.
Het lieft ook een goede contrast waarde.
Het scherm moet ook nog een goede resolutie hebben
Ik wil uitelijk 2000 Euri uitgevem.
De TV die ik een halfjaar geleden (oeps, alweer een maand of 9) kocht heeft alles wat jij zoekt en kost inmiddels rond de 2000 euro. Waarom lukte het mij wel om een geschikte TV te vinden en jou niet? Kwestie van googlen, fora doorlezen en zelf oordelen in de winkels.

[ Voor 3% gewijzigd door Exirion op 21-11-2005 14:00 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Exirion schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:59:
[...]

De TV die ik een halfjaar geleden (oeps, alweer een maand of 9) kocht heeft alles wat jij zoekt en kost inmiddels rond de 2000 euro. Waarom lukte het mij wel om een geschikte TV te vinden en jou niet? Kwestie van googlen, fora doorlezen en zelf oordelen in de winkels.
Ben benieuwt welke tv jij dan hebt ;) .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:59:
[...]

Waarschijnlijk omdat jij zo ontzettend bijdehand bent, gezien diverse andere antwoorden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:23:
Op internet kost die samsung 417 euro? Niet zo een scherpe aanbieding dus? Of zie ik iets over het hoofd..
Maar welke is beter om te kopen? Die Dell of Samsung...of nog een andere?

Ik zoek niet groter dan 20 inch...en niet meer dan 500 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:54:
[...]

http://www.time-ce.com/ned/televisies.htm

Bij expert zag ik de la-2000 eerst voor 400 euro liggen, goed beeld maar de kast is wel grijsplastic achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:04:
[...]

Bij expert zag ik de la-2000 eerst voor 400 euro liggen, goed beeld maar de kast is wel grijsplastic achtig.
Krijg ik een beetje dat net-niet gevoel bij. Heb deze voordat ik de Dell kocht ook in de winkel gezien en de Dell is vele malen mooier (zowel qua beeld als design).
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:54:
[...]

Die Samsung is geen breedbeeld en oogt dus heel anders. Als je 'm puur voor het TV-kijken koopt vind ik 16:9 altijd prettiger kijken maar dat is een persoonlijke kwestie.
De Dell is gewoon prachtig en ik verwacht niet dat de Samsung veel aan 'm onder doet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:46:
[...]

Krijg ik een beetje dat net-niet gevoel bij. .
Ik krijg er wel wat meer gevoel bij, HELEMAAL-niet gevoel :+ maar de prijs is er ook naar.
Sharp heeft ook leuke 4:3 schermen van 55cm alleen geen pc aansluiting, die zijn volgens mij ook rond de 500 euro. De Dells zijn inderdaad mooi, wachten is echt verschrikkelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door BARACUS op 22-11-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Aanbieding bij Aldi Duitsland:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_48/BILD01.JPG
32" (82 cm) LCD-TV der Spitzenklasse

Stück 999,-

• HD Ready
• Kontrastverhältnis 1000:1 (typ.)
• Reaktionszeit: 8 ms (grey to grey) (typ.)
• Doppeltuner - verfolgen Sie 2 verschiedene Fernsehprogramme gleichzeitig
• Multi-Bild-Funktion mit 12 Bildern: (1 laufend und 11 nacheinander erneuernd)
• Blickwinkel: 176° H/V (typ.)
• APSAS: Automatisches Installations-System (Land- und sprachenabhängige automatische Sendersuche und Sortierung)
• Intelligente SWAP-Funktion: Dynamische Erkennung und schneller Aufruf des Vorzugsprogramms mit nur einer Taste
• Integrierte 2-Wege-Lautsprecher mit 2 x 10 Watt Sinus
• TOP-Videotext mit 2.100-Seiten-Speicher
• Bildschirmfüllende Darstellung sowohl im 16:9 als auch im 4:3-Modus
36 Monate Hersteller-Garantie inkl. 365 Tage Service Hotline, auch sonn- und feiertags.
Vind alleen de omschrijving extreem vaag. Wat is de resolutie nou precies? aansluitingen? Ken iemand dit model van medion toevallig?

Hij lijkt verdacht veel op deze:
Medion 32" LCD TV

Alleen is hij het toch weer niet helemaal. De contrastverhoudingen en de kijkhoeken zijn net even anders.

[ Voor 20% gewijzigd door Byte_Me op 23-11-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55
op www.medionshop.nl

staat ook een lcd tv:

Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.nl/P23ShopImagesNL//43/437BA194046D29B1E10000000A00005B.jpg

Kenmerken

* All-in-one LCD TV
* 81 cm beeldschermdiagonaal
* 16:9 flatscreen beeldscherm
* Briljante beeldkwaliteit
* Resolutie: 1366 x 768
* Contrastverhouding: 800:1
* Kijkhoek: horizontaal 170º, verticaal 170º
* Helderheid: 550 cd/m2
* Reactietijd: 8 ms
* Uitstekende beeldkwaliteit, zelfs onder slechte belichtingsomstandigheden
* Ideaal voor het aansluiten van home entertainment en multimedia apparatuur
* TOP/FLOF teletekst met 100 pagina's geheugen
* Geheugen voor 100 zenders
* PIP (Picture-in-Picture)
* Automatische zenderzoekfunctie
* Meertalig OSD (On Screen Display)
* Systemen: PAL / SECAM
* TV-Tuner: VHF / UHF / Hyperband
* Geïntegreerde luidsprekers, 2 x 14 Watt piek vermogen
* Multifunctionele IR-afstandsbediening (batterijen inbegrepen)
* Voeding: AC 100-240V~50 / 60Hz
* Kleur: Zwart

Aansluitingen

* 75 Ohm antenne aansluiting
* PC VGA in (15 pin D-Sub)
* PC DVI-D in
* Video
o Scart in (RGB / S-Video)
o S-Video in (Mini DIN)
o Composite Video in (cinch)
o Component in
* Audio
o Stereo Audio in (Cinch) voor Composite Video in / S-Video in / Component in
o PC Stereo Audio in

Afmetingen en gewicht

Afmetingen zonder voet: 790 x 568 x 111 mm

Afmetingen met voet: 790 x 628 x 243 mm

Gewicht zonder voet: ca. 16,5 kg

Gewicht met voet: ca. 18 kg
Garantie 24 maanden garantie

Ik weet niet of het dezelfde is, maar voor het blijft geen dure lcd gezien de grote(32") en de specs(8ms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:04:
[...]

Ziet er idd niet erg aantrekkelijk uit!

Iemand nog andere tip/id?

Verwijderd

jaguarxj16 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:04:
op www.medionshop.nl

staat ook een lcd tv:

[afbeelding]

Kenmerken

* All-in-one LCD TV

.....

Gewicht met voet: ca. 18 kg
Garantie 24 maanden garantie

Ik weet niet of het dezelfde is, maar voor het blijft geen dure lcd gezien de grote(32") en de specs(8ms)
kan helaas hier ff niet op die site komen...wat is de prijs??
En is die gewoon te koop in NL, of moet je wachten tot de LIDL ofzo een actie heeft?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 10:23 ]

• jaguarxj16
prijs is 999 €
De tv is via de site te bestellen geloof ik, je hoeft dus niet te wachten totdat de lidl aldi etc een aanbieding hebben

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:14

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
*update

De Dell w2600 is nu € 537,- [incl. verzendkosten] !!

[ Voor 7% gewijzigd door Sebje op 24-11-2005 20:28 ]

• BARACUS
Sebje schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:25:
*update

GODVER!!!! krijg hem waarschijnlijk morgen binnen :r ik ga dus even aan de telefoon hangen om gewoon geld terug te krijgen :/ Anders stuur ik het hele boeltje terug met de kopen op afstand wet.

202 euro verschil :'(

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 24-11-2005 20:46 ]

Verwijderd

Sebje schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:25:
*update

:r . Net twee weken plezier van.

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Hey mensen ik zoek een 26/27" Lcd scherm met goede prijs/kwaliteit verhouding (zoals denk ik wel iedereen wilt :p) Nu is er bij de mm een tijdelijke aanbieding van een LG scherm van 999 naar 799. Hij zag er zoizo stuk beter uit dan de andere schermen daar van rondt die prijsklasse.
Hij is HD-TV voorbereidt enzo, maar nu vraag ik me af of dit een goede koop is :/ En of niet 1 van de schermen in de topic start beter zijn? (helaas weet ik niet het type nummer :( ik dacht iets met 55, of dat was een ander merk..)
(is voor de slaapkamer, net ook de nieuwe pioneer plasma gekocht PDP 436-XDE :D)

Het was zoiets dergelijks :?

Afbeeldingslocatie: http://www.lgphilips-lcd.com/pr_site/eng/prd/img/lcdtv_img.jpg

[EDIT] Het Dell Scherm in de topic start klopt niet.. Deze korting van 25% is alleen geldig als je minimaal 5 systemen per klant koopt :?

Quote van dell site: Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

De promoties zijn geldig bij aankoop van maximaal 5 systemen per klant.

[ Voor 67% gewijzigd door KappeNou op 24-11-2005 21:11 ]

>PC specs<

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:50:
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:40:
[...]

UIt een ander topic :

Ben ik nou gek

Ik heb een Dell W1900 gekocht, voornamelijk om tv te kijken. Wat blijkt: bij een breedbeeld uitzending (BRT bv) maakt de tv er een mini uitzending van met links rechts, boven en onder zwarte balken (op 4:3 stand). Als ik kijk welke andere modes er zijn, dan vult zoom de zaak wel (min of meer) op, maar vallen vervolgens de ondertitels eraf.

Mijn 4 jaar oude crt breedbeeld springt bij breedbeelduitzendingen keurig naar 'WIDE', beeldvullend en met leesbare ondertitels zoals je het verwacht. Een philips lcd breedbeeld 32" van een vriendin doet het ook prima.

maw ik heb een breedbeeld tv gekocht die niet overweg kan met breedbeeld uitzendingen
Hoe zit hetnou met dit verhaal???? Kan dit niet verholpen worden met deze tv?? en is dit echt storend als je tv kijkt???

Ennuh..Hij is ook in prijs gezakt....355 eurotjes...
Is dat wat voor die prijs...Of is er nog een andere betere optie qua 19 a 20 inch tv...

Verwijderd

KappeNou schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:02:

[EDIT] Het Dell Scherm in de topic start klopt niet.. Deze korting van 25% is alleen geldig als je minimaal 5 systemen per klant koopt :?

Quote van dell site: Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

Er staat bij aankoop van maximaal 5 systemen. Ofwel die korting is geldig zolang je niet meer dan 5 systemen koopt...

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
KappeNou schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:02:
Hey mensen ik zoek een 26/27" Lcd scherm met goede prijs/kwaliteit verhouding (zoals denk ik wel iedereen wilt :p) Nu is er bij de mm een tijdelijke aanbieding van een LG scherm van 999 naar 799.

...

...

Heb je een bron voor die LG?

Verder de Dell aanbieding kun je ook gewoon per stuk kopen, alleen niet meer dan 5 ineens...

• KappeNou
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:19:
[...]

Er staat bij aankoop van maximaal 5 systemen. Ofwel die korting is geldig zolang je niet meer dan 5 systemen koopt...
oww ok.. Verkeerd begrepen :)

Btw ik heb hem als het goed is gevonden. het scherm wat ik bedoel. http://www.pcdumpwinkel.c...ker/easyshopmaker_10.html ( 799€ )
Afbeeldingslocatie: http://www.pcdumpwinkel.com/easyshopmaker/e10_10.jpg

Dit is het type op het einde 50 en waar ik hem zag was die voor de zelfde prijs de 55. De verkoper zei ook, je ziet hem wel voor deze prijs maar dat is de 50. Ze hebben nog is een keer gelijk ook ;)

Nu is de vraag of dit een goed scherm is, en of 1 van de schermen in de topic start niet beter is :)

[edit] is dat dell scherm een beetje interresant? of is dat gewoon zo'n bagger instap model? Ik zie namelijk ook niet echt alle specs erbij staan.

[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 24-11-2005 21:25 ]

>PC specs<

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:23
hier een review van die dell uit december 2004 (minder dan een jaar geleden).

http://www.zdnet.nl/reviews.cfm?id=41724

letterlijk staat er "Voor een bedrag van ruim 1700 euro is de Dell W2600 een van de voordeligste 26 inch lcd-tv's op de markt."

ongelofelijk toch als je ziet waar hij nu voor verkocht wordt!

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Goh. . .wordt nu wel vervelend, maar ik heb weer een aanbieding gezien bij Mediamarkt die verder niet in de folder staat. :? Hij is zoiezo verkrijgbaar bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum en Rotterdam Alexandrium.

Techwood Plasma 42" screen:(model no. komt eraan)
Specs:
Scart: 4
DVI: 1
VGA: 1
Tuners: 2 (PiP mogelijk)
Kg: 48
incl. muurbeugel en standaard.

Prijs: 1499,- >:)

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
maxtrash schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:00:
hier een review van die dell uit december 2004 (minder dan een jaar geleden).

http://www.zdnet.nl/reviews.cfm?id=41724

letterlijk staat er "Voor een bedrag van ruim 1700 euro is de Dell W2600 een van de voordeligste 26 inch lcd-tv's op de markt."

ongelofelijk toch als je ziet waar hij nu voor verkocht wordt!
Zijn er al mensen die deze LCD binnen hebben en er foto's van kunnen maken?
Of ben ik nu te off-topic bezig. Laat het maar weten.
Ben erg benieuwd op deze tv en zit eigenlijk te wachten op gratis verzendkosten :)

WTF? Ik kijk op de Dell site. Hij is nu 451 euro voor bedrijven??? Dit is te ziek voor woorden.
537 voor consumenten is zelfs belachelijk.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2f2f_fan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-10-2024
Is voor bedrijven net zo duur, de prijs die jij ziet staan van 451 is ex BTW.
Plaats het display maar in het mandje als je voor bedrijven kiest en bij consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik heb ze even aan de telefoon gehad en het ging wel wat stroefjes. Ik even alles uitgelegd en toen was het van tja tja toen nog even gezegd dat ik ook het hele boeltje kan terugsturen en weer opnieuw kan bestellen. Uiteindelijk 120 ex btw kunnen regelen dus ongeveer 140 euro, niet helemaal topklasse service maar ook niet bagger slecht. Ik stond ook in mijn hemdje want terugsturen kost me ook 20 euro en de verzendkosten krijg ik niet terug = 60 euro bij elkaar. Hij zat ook nog te zeggen dat ik een 70 euro rekening krijg als ik het terugstuur omdat het naar Engeland terug moet :X Naja mijn maagpijn is in ieder geval weg, de tv is net afgeleverd dus nu maar gaan uitpakken :) Ik zou je willen adviseren om even te bellen misschien dat je ook nog wat terug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:39:
[...]

Ik heb ze even aan de telefoon gehad en het ging wel wat stroefjes. Ik even alles uitgelegd en toen was het van tja tja toen nog even gezegd dat ik ook het hele boeltje kan terugsturen en weer opnieuw kan bestellen. Uiteindelijk 120 ex btw kunnen regelen dus ongeveer 140 euro, niet helemaal topklasse service maar ook niet bagger slecht. Ik stond ook in mijn hemdje want terugsturen kost me ook 20 euro en de verzendkosten krijg ik niet terug = 60 euro bij elkaar. Hij zat ook nog te zeggen dat ik een 70 euro rekening krijg als ik het terugstuur omdat het naar Engeland terug moet :X Naja mijn maagpijn is in ieder geval weg, de tv is net afgeleverd dus nu maar gaan uitpakken :) Ik zou je willen adviseren om even te bellen misschien dat je ook nog wat terug kan krijgen.
Zou je als het niet teveel moeite is je ervaringen kunnen delen, met ondersteuning van een aantal foto's. Voor deze prijs wordt het natuurlijk wel interessant. Toch op zich netjes dat je iets hebt terug gekregen. Zullen ook veel bedrijven zijn die dat niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:18:
[...]

Zou je als het niet teveel moeite is je ervaringen kunnen delen, met ondersteuning van een aantal foto's. Voor deze prijs wordt het natuurlijk wel interessant. Toch op zich netjes dat je iets hebt terug gekregen. Zullen ook veel bedrijven zijn die dat niet doen
Geen moeite, was ik al van plan en iedereen moet even zijn steentje bijdragen aan tweakers. Ik zeur ook vaak om foto's dussss... Ik heb nu zelfs geen tijd om het uit te pakken maar de foto's zullen er voor vanavond wel komen :) dus als iemand bepaalde wensen heeft schrijf het even op dan kan alles in 1 keer. Voor 540 euro is niet interessant dat is gewoon niet nadenken en kopen als je zoiets zoekt.Vooral omdat er een dubele tuner in zit, gekkenwerk 8) Ik denk dat ik weinig kans had gehad als ik niks zei over het terugsturen, ik zat echt met die vent te onderhandelen over de prijs alsof ik op de Turkse markt stond. Wel apart dat de telefonisten behoorlijke beslissingen mogen nemen, niks geen chef erbij gehaald. Toch heb ik wel een beetje een rare smaak in mijn mond, de dag dat mijn betaling binnenkomt was de prijs goedkoper. Ik zal dus niet zo snel mensen vertellen over hoe geweldig Dell is, wij allemaal zouden het eerlijk vinden om gewoon het totale verschil terug te geven.
Naja nog geen 600 euro is ook niet slecht natuurlijk, kan ik een "gratis" logitech z-2300 voor halen wat ik al van plan was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Is er al iemand die meer weet over die LG die ik eerder poste :?

BTW sorry ff foto van me nieuwe plasma in de huiskamer :D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/tv4.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Spreekt voor zich lijkt mij, ik moest helaas flits gebruiken het is echt enorm donker buiten dus ook binnen ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/7.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/8.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/DSCF0017.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/DSCF0018.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/DSCF0019.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/DSCF0020.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/DSCF0028.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/dell/DSCF0029.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
hoe vindt je de beeld kwaliteit vergeleken andere 26/27" schermen die je b.v. bij de MediaMarkt ziet?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Als ik hem bestel op de dell site ben ik totaal 537 euro kwijt! free shipping tot 27 december :D

WTF! Nu nog even wat positieve ervaringen vinden en bestellen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik heb het nog niet aangesloten, effe geen tijd. Vanavond meer nieuws ok.

Het ding ziet er echt mooi uit, alles is wel kunststof ( voet = dik ijzer) maar het ziet er kwalitatief enorm goed uit. Het ding is ook flink zwaar ( de voet waarschijnlijk), vergeleken met de mycom scherm althans. Zoals je ziet zitten ook allerlei kabels erbij, echt helemaal compleet dit pakket. Dit ding ziet er echt super sjiek uit zeker vergeleken met andere budget schermen, zelfs met de hele dure vind ik deze mooier. Ik hou van zwart en zilver, zo'n heel zilver ding vind ik maar niks. Het ding lijkt wel enorm breed in het begin door de boxen en kleur combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, prijs is ook voordelig. Nu nog even live beelden op verschillende aansluitingen als dat mogelijk is en dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik ga nu even de analoge kabel eraan hangen en de laptop. Ik pak net de afstandbediening uit en om even in duidelijke taal te zeggen wat ik ervan vind......ik krijg er bijna een stijve lul van :o Zit een metalen frontje op van glimmend zwart en zilver, als dit ding net zo goed speelt als die eruit ziet _/-\o_

edit: shit ik kom net klaar volgens mij, ik steek de batterijen erin en blauw BACKLIGHT 8)7 8) _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door BARACUS op 25-11-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:41

TdV

hier een reviewtje van dat slettenscherm waar baracus zo geprikkeld door is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit..ten opzichte van normale tv's enz...

Heeft iemand ook fotos van de 19inch versie..of ziet die er het zelfde uit..alleen kleiner...?
Die kleine zit ik namelijk wel verliefd op te worden B)

En hoe zit het met de beeldverhoudingen...met breedbeeld uitzendingen enz.? Die W1900 had er problemen mee..??

Ennuh...Is hij ook aan de muur te bevestigen..of zit de poot er vast aan?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Aan de achterkant waar groot dell staat is een klep, daarachter zitten gaten voor aan de muur.
Ik sta nu de kanalen af te zoeken en het menu schemr is ultra scherp, het beeld van het tv signaal aiiii niet veel goeds even het menu afzoeken. Je krijgt er ook een dik telefoonboek bij en een gebruiksaanwijzing zonder Nederlands. Ik heb ook een regenbook knipper balkje tijdens het zwart wit ruis, hopelijk even warm worden dat had de mycom ook. De inkijkhoek is fantastisch, ik kan geen wazige kleuren opmerken als ik er boven hang etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:15:
Aan de achterkant waar groot dell staat is een klep, daarachter zitten gaten voor aan de muur.
Ik sta nu de kanalen af te zoeken en het menu schemr is ultra scherp, het beeld van het tv signaal aiiii niet veel goeds even het menu afzoeken. Je krijgt er ook een dik telefoonboek bij en een gebruiksaanwijzing zonder Nederlands. Ik heb ook een regenbook knipper balkje tijdens het zwart wit ruis, hopelijk even warm worden dat had de mycom ook. De inkijkhoek is fantastisch, ik kan geen wazige kleuren opmerken als ik er boven hang etc.
kan je is een duidelijke foto maken van wat voor aansluitingen op het scherm zitten?
en is het zwart bij dit scherm ook echt zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:22:
[...]

kan je is een duidelijke foto maken van wat voor aansluitingen op het scherm zitten?
en is het zwart bij dit scherm ook echt zwart?
De aansluitingen staan een aantal bladzijdes terug, heeft iemand anders gepost. Hmm volgens mij heeft essent problemen rtl4 etc. ligt eruit misschien vandaar de storing. Ik merk wel irritante storing rond zender embleempjes en andere computer gegenereerde beeldjes. Er zit ook een enorme ruis in de rechterbox, het geluid is wel verassend goed zoals al in reviews was gezegd. Niet zo'n dozengeluid, je kent het wel. Zwart is behoorlijk zwart ja, zonder uitzending als het beeld helemaal zwart is zie je ook geen backlight vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Tissues iemand :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/Nieuwe%20map%20(2)/DSCF0003.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/Nieuwe%20map%20(2)/DSCF0005.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/Nieuwe%20map%20(2)/DSCF0007.JPG
Ik kijk tekenfilms omdat die bij de mycom HAARSCHERP waren, ook logisch met tekenfilms. Als ik hem hier in het kleine vak zet is het echt super maar misschien omdat het 4 keer zo klein is. De Turk ruist als een gek, als ik ze swap is het net andersom. Misschien is 1 tuner gaar dat zou ook het boxruis verklaren.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/Nieuwe%20map%20(2)/DSCF0009.JPG

Je kunt de pip in 3 groottes weergeven, dit is de grootste, daarna kun je het ook in elke hoek verplaatsen. Druk je op pip select dan krijg je een groene balk over het grote scherm om te zappen, druk je nog een keer dan op het kleine scherm,. Werkt uitstekend.

[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 25-11-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nergens vinden of dit scherm ook HDMI ingang heeft..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Shit, er is echt iets mis met 1 tuner, als ik pip selecteer waardoor beide schermen even groot zijn en dan swap zie je duidelijk verschil. Je kunt de pip ook in allerlei beeldformaten zetten, 4:3, breedbeeld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
De pieten mogen niet ontbreken, vga aangesloten en dan zie je dat wit in het menu.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0001.JPG

Dat knopje ziet er zo geil uit met blauw lampje.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0005.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0008.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0009.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0011.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0015.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0020.JPG

divx filmpjes, ik had niks anders liggen, santa's slay (echt lachen) en nog een andere domme film
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0022.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/ggggggg/DSCF0024.JPG

De foto's zijn niet fantastisch, het is echt ultra scherp de desktop. Ik kan makkelijk 30cm zitten en surfen alleen even de felheid afdimmen. De foto's gaan ook bluren omdat de camera de feilheid niet aankan alsof het een lamp is. Het is ook een lekker straalkacheltje zeg, het is 16.5 graad nu dat helpt ook om het verschil te voelen. Als je hand bij het beeld komt voelt je een deken van warmte.
Ja ik ben zelf ook een straalkachel, 16.5 graad en heb een t-shirt aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
is dit scherm ook geschikt om op te gamen? 25ms lijkt mij veel, maar ik typ dit ook op een 25ms scherm waarop ik prima nfs underground heb gespeeld
BARACUS heb jij een mogelijkheid om te testen of er op te gamen valt???? als dit namelijk het geval is heeft dell er een nieuwe klant bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Is het nou uiteindelijk goedgekomen met het analoge signaal (dat had je toch hè?)?
De 2de tuner is alleen niet goed? De eerste is gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Maar is de beeldweergaven even goed (mooie kleuren en scherp met goede zwart weergaven) als een 26/27" van rondt de 1000€ van bijvoord de MediaMarkt of correct?
En is die HD-TV voorbereidt?

Als dat bijde zo is ga ik voor deze inplaats van de 799€ LG bij de MM :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
KappeNou schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:04:
Maar is de beeldweergaven even goed (mooie kleuren en scherp met goede zwart weergaven) als een 26/27" van rondt de 1000€ van bijvoord de MediaMarkt of correct?
En is die HD-TV voorbereidt?

Als dat bijde zo is ga ik voor deze inplaats van de 799€ LG bij de MM :)
Ik weet niet hoe die van 1000 euro presteren en dan kun je ook onmogelijk zien als je ze niet naast elkaar zet ;) Ik ben zelf nooit onder de indruk geweest van die LG, ik kan je wel vertellen dat de kast veel beter in elkaar zit. Het geluid is wel enorm goed voor zo'n plat ding, het is natuurlijk geen hifi installatie :P Het klinkt heel warm en zware stemmen en begin tunes klinken heel beheerst.
Met zwart merk ik niet zo'n blauwe gloed, dat is niet slecht maar wat is perfect. Eigenlijk mag je niet zeiken voor zo'n prijs en je zult zeker niet teleurgesteld zijn.
PnD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:04:
Is het nou uiteindelijk goedgekomen met het analoge signaal (dat had je toch hè?)?
De 2de tuner is alleen niet goed? De eerste is gewoon goed?
Ik heb alle functies doorgelopen en kan niks vinden wat het kan verhelpen, ik denk dus dat de tuner kapot is. Het lastige is dat de tuner van het kleine scherm werkt, groot scherm geeft dus slecht beeld. Ik kan dus niks zeggen over de werkelijke kwaliteit van een groot scherm. Dit kan onmogelijk prima zijn NIEMAND zou dit accepteren, de andere eigenaar in deze topic had het zeker opgemerkt.
Ik verwacht wel dat het prima beeld is als ik het kleine scherm zie en tussen het ruis door kijk.
jaguarxj16 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:54:
is dit scherm ook geschikt om op te gamen? 25ms lijkt mij veel, maar ik typ dit ook op een 25ms scherm waarop ik prima nfs underground heb gespeeld
BARACUS heb jij een mogelijkheid om te testen of er op te gamen valt???? als dit namelijk het geval is heeft dell er een nieuwe klant bij :P
Ik ben geen gamer dus daar kan ik je niet meer helpen. Ik denk niet dat final fight of streetfighter 2 duidelijkheid gaat geven ;) sneller als dat heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
BARACUS schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:24:
[...]

Ik ben geen gamer dus daar kan ik je niet meer helpen. Ik denk niet dat final fight of streetfighter 2 duidelijkheid gaat geven ;) sneller als dat heb ik niet.
Ah das jammer voor mij, maar in deze review(http://tv.about.com/od/flatpaneltv/fr/dellw2600lcd.htm) geven ze aan dat ze een xbox hebben aangesloten en zonder ghosting hebben gegamed. Nog ff naar wat meer game ervaringen zoeken voordat ik een verder besluit neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik zou trouwens niet voor die LG gaan, deze is mooier, afstandbediening met backlight, dubbele tuner en 250 euro goedkoper. Even vanuit gaan dat normaal het beeld wel prima is :P dit ding heeft nu een eigen klasse gemaakt voor dit geld, noem maar eens iets goedkopers met 2 tuners en geen grijze plastic behuizing.

[ Voor 29% gewijzigd door BARACUS op 25-11-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
BARACUS schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:29:
Ik zou trouwens niet voor die LG gaan, deze is mooier, afstandbediening met backlight, dubbele tuner en 250 euro goedkoper. Even vanuit gaan dat normaal het beeld wel prima is :P dit ding heeft nu een eigen klasse gemaakt voor dit geld, noem maar eens iets goedkopers met 2 tuners en geen grijze plastic behuizing.
De LG vondt ik wel het mooist in die prijs klasse bij de MM. vergeleken nog 5 andere merken. Het is ook een hogere serie dan die je in veel andere winkels ziet. vandaar ook tijdelijke aanbieding van 999 naar 799..
En je ziet echt wel heel snel het verschil bij die schermen. Sommige van 800€ bij de MM hadden echt hele lelijke beeld kwaliteit. Enigste die bijna even mooi was, was eentje van 850€ maar die was wel iets sneller in ms.
Dus ik ben echt benieuwd of ik me niet zou ergeren aan de beeld kwaliteit van de dell. Dat deed ik iedergeval niet aan de LG :) (en ik ben kieskeurig nu ik de nieuwste pioneer plasma heb hangen :P)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

BARACUS schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:24:
Ik heb alle functies doorgelopen en kan niks vinden wat het kan verhelpen, ik denk dus dat de tuner kapot is. Het lastige is dat de tuner van het kleine scherm werkt, groot scherm geeft dus slecht beeld. Ik kan dus niks zeggen over de werkelijke kwaliteit van een groot scherm. Dit kan onmogelijk prima zijn NIEMAND zou dit accepteren, de andere eigenaar in deze topic had het zeker opgemerkt.
Ik verwacht wel dat het prima beeld is als ik het kleine scherm zie en tussen het ruis door kijk.
Dus zonder pip is het beeld fullscreen vd analoge lijn ook brak?
Laten we het maar erop houden dat de tuner brak is dan vd jouwe :)

Uit reviews blijkt toch dat het een goed scherm is..geen topscherm, maar dat kan ook niet voor zo een prijs.

Is gewoon dik onder de goedkoopste 26inch die ik ooit heb gezien.. Als je dan ziet wat je er voor aan accesoires en uiterlijk krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand anders hem al thuis behalve baracus ?
En Baracus heb je al de klanten service gebeld?
Voor de rest, het ziet er inderdaad heeeeel geil uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Computerland heeft een Jewel 27" in de aanbieding:

Beelddiagonaal:27" (68cm)
Resolutie:1280x720
Helderheid:500 cd/m2
Contrast:500:1
Reactietijd:16ms
Inkijkhoek:hor / vert 170 / 170
TV Standaard:PAL, SECAM, NTSC, HDTV
Aantal kanalen:99
Aansluitingen:DSub en DVI
Kanaalinstelling:autosetup
Luidsprekers: 2x 10W

http://www.computerland.n...beschrijving&prodid=18412

[ Voor 45% gewijzigd door joey6666 op 25-11-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:01:
[...]

Dus zonder pip is het beeld fullscreen vd analoge lijn ook brak?
Laten we het maar erop houden dat de tuner brak is dan vd jouwe :)

Uit reviews blijkt toch dat het een goed scherm is..geen topscherm, maar dat kan ook niet voor zo een prijs.

Is gewoon dik onder de goedkoopste 26inch die ik ooit heb gezien.. Als je dan ziet wat je er voor aan accesoires en uiterlijk krijgt :D
De fullscreen tuner lijkt brak te zijn de pip (klein scherm tuner) lijkt wel te werken, ik heb net even de sharpness van 50% naar 0 gezet en dat scheelt een hele hoop. Niet dat het dan modder onscherp wordt hoor ;) ik vind het zelfs prettiger want 50% is toch erg onecht scherp. Misschien dat het zo scherp wordt dat analoog signaal te heftig wordt weergegeven en de analoog "kwaliteit" tevoorschijn komt. Maar toch ik blijf van die kartelrandjes houden bij embleempjes maar door de sneeuw is Essent ook de kluts kwijt, het beeld valt ook constant weg. Ik ga nog een beetje rommelen en de klantenservice bel ik na het weekend wel. Eigenlijk is een digitaal kastje toch een must voor een lcd als je werkelijk ultiem gebruik wilt maken van de techniek. Je hebt ook aso veel instellingen voor geluid en beeld en de menu iconen zijn echt heel mooi. De afstandbediening drukt ook heel erg lekker, echt kwaliteitsgevoel en zacht rubber aan de onderkant. Het is echt een top ding als ik het beeld goed krijg, daar twijfel ik niet aan of het is een instelling of ik moet hem omruilen. Tv brabant kwam wel ineens haarscherp binnen, dat is de beste zender hier. Grote kans dat ik me helemaal druk maak en als de sneeuw weg is het prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Staat al enige tijd in de topicstart hoor..

@baracus:
Je hebt al goed beeld gehad met je TV Brabant? Dus dan ligt het aan het signaal :)
offtopic:
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb :D
Lange levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dus wel een redelijk kwaliteit schermpje. Ik denk dan bijna het zelfde als die LG die ik op het oog heb. Ik vindt persoonlijk die LG er wel mooier uit zien. En het beeld kwaliteit vindt ik echt goed. Ik kan helaas het beeld kwaliteit niet vergelijken. Dat vindt ik echt een nadeel. Ik ga toch denk ik maar voor die LG. Als er wat mis mee is sta ik ook weer binnen 5 min in die winkel.

ff een vraagje nog. is dat dell scherm nou HD-TV voorbereidt? Die LG namelijk wel..
En ik las in dit forum dat die maar 24ms is? Is dat niet een beetje langzaam voor snelle acties en bewegingen in films? En vooral bij spellen op de PC?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:15:
[...]

Staat al enige tijd in de topicstart hoor..

@baracus:
Je hebt al goed beeld gehad met je TV Brabant? Dus dan ligt het aan het signaal :)
offtopic:
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb :D
Lange levertijd?
Zaterdag besteld, geld kwam woensdag binnen, woensdag verzonden en ze leverde vrijdag af.
Weekje ongeveer.

Geen idee of het hd voorbereidt is of niet, heb ik maar weinig verstand van. Kijk even op de Dell site, staat alles lijkt mij. Ms en andere specs zeggen eigenlijk weinig, het is ook maar wat je gewend bent. Als je echt super kieskeurig bent ja dan moet je maar 2000 euro uit je zak trekken, ik vind de huidige schermen echt fantastisch beeld geven, de duurdere nog fantastischer. Vroeger 10 jaar terug had je echt ghosting en was het waardeloos om te gebruiken, nu is het goed beter best.

[ Voor 25% gewijzigd door BARACUS op 25-11-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:29:
Heeft iemand anders hem al thuis behalve baracus ?
En Baracus heb je al de klanten service gebeld?
Voor de rest, het ziet er inderdaad heeeeel geil uit :D
Ik heb het scherm ook.

Ik kocht het scherm in eerst instantie als luxe oplossing voor mijn vorige 17" CRT PC-scherm. Voor echt TV kijken staat er een Sony Trinitron breedbeeld van 70cm (een prima TV). Nu hij hier twee weken staat heb ik besloten dat het scherm beter verdient, de Sony eruit en de Dell aan de muur in combinatie met Windows Media Center. Ik merk aan mezelf dat ik veel liever naar de Dell kijk dan naar de Sony, dankzij de beeldkwaliteit en het design is het gewoon veel lekkerder kijken naar het LCD-scherm.

Lekker LCD kijken klonk mij als toekomstmuziek in de oren maar nu weet ik wel beter (ik verwachtte ook niet dat ik 'm hoofdzakelijk als TV ging gebruiken mede dankzij de prijs).

Kortom ik ben erg, érg blij met deze aankoop en denk dat BARACUS dat ook zal zijn als het signaal eenmaal goed binnekomt bij hem :9.

Wat wordt er bedoeld met een digitaal kastje dat er tussen moet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik zie nie echt uitgebreide specs staan.. Maar als die 24 ms is, dat is best langzaam.. verder ziet wel leuk uit. Alleen jammer dat ik hem niet kan zien, maar wat wil je voor dat geld :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:29:
[...]

Ik heb het scherm ook.

Ik kocht het scherm in eerst instantie als luxe oplossing voor mijn vorige 17" CRT PC-scherm. Voor echt TV kijken staat er een Sony Trinitron breedbeeld van 70cm (een prima TV). Nu hij hier twee weken staat heb ik besloten dat het scherm beter verdient, de Sony eruit en de Dell aan de muur in combinatie met Windows Media Center. Ik merk aan mezelf dat ik veel liever naar de Dell kijk dan naar de Sony, dankzij de beeldkwaliteit en het design is het gewoon veel lekkerder kijken naar het LCD-scherm.

Lekker LCD kijken klonk mij als toekomstmuziek in de oren maar nu weet ik wel beter (ik verwachtte ook niet dat ik 'm hoofdzakelijk als TV ging gebruiken mede dankzij de prijs).

Kortom ik ben erg, érg blij met deze aankoop en denk dat BARACUS dat ook zal zijn als het signaal eenmaal goed binnekomt bij hem :9.

Gebruik je nou ook de tv tuner in je WMC? Die tuners zijn toch meestal slechter als de ingebouwde
in tv's?

Na vele reviews gelezen te hebben (vrijwel allemaal positief, nooit een negatieve conclusie iig) ben ik wel 1 opmerkelijk iets tegengekomen:
Adding insult to injury, there's also a discernible lag on audio out, rendering the option of connecting the W2600 to a hi-fi... well, not an option at all, really.
Is de audio uit echt vertraagd?

Zo ik ben maar gestopt met reviews lezen. Het zijn er zo ontzettend veel :|
Mijn overall conclusie (uit de reviews) is dat het een goed scherm is.

+ Geen ghosting bij xbox
+ Geluid (ivm andere build in audio)
+ Compleetheid (accesoires e.d.)
+ Design
+ Inkijkhoek

Beeld is niet + of -, maar gewoon voldoende..Reviewers vinden het "super" of hebben er kleine aanmerkingen op.
Dus voor degene die van een goede KTV komen zal het zeker een superbeeldje zijn.

- 25ms lijkt niet geschikt te zijn voor gamen via de pc (niet getest/gelezen in reviews)
- Bovenstaand audio probleem??

[ Voor 33% gewijzigd door PnD op 26-11-2005 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:29:
[...]

Even op het eerste gezicht lag een hoop toch aan de sneeuw, nu komen enkele zenders scherp door. Er zullen wel wat schotelantenne's volgesneeuwd zijn, alle rtl's lagen eruit gisteren. Ik zat ook heel lomp met de tv te klooien en had helemaal niet door dat het sneeuwde, net als je wat aan het testen bent gebeurt zoiets natuurlijk. Met digitaal kastje bedoel ik gewoon digitale tv decoder via de kabel of schotel, in dat analoge signaal zit enorme ruis wat je bij lcd snel ziet. Zodra je de computer aansluit dan is het gewoon mega scherp, je kunt natuurlijk wat poedersuiker op een drol gooien maar dan blijft het toch als een drol smaken alleen wat zoeter :P
PnD schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 07:04:
[...]

Gebruik je nou ook de tv tuner in je WMC? Die tuners zijn toch meestal slechter als de ingebouwde
in tv's?

Na vele reviews gelezen te hebben (vrijwel allemaal positief, nooit een negatieve conclusie iig) ben ik wel 1 opmerkelijk iets tegengekomen:

[...]

+ Geen ghosting bij xbox
+ Design
+ Inkijkhoek

Beeld is niet + of -, maar gewoon voldoende..Reviewers vinden het "super" of hebben er kleine aanmerkingen op.
Dus voor degene die van een goede KTV komen zal het zeker een superbeeldje zijn.

- 25ms lijkt niet geschikt te zijn voor gamen via de pc (niet getest/gelezen in reviews)
Of er een lag is bij de audio out geen idee ik gebruik gewoon de standaard speakers. Ze zijn echte rete goed ik zat gisteren nacht echt met tintelende oren te luisteren. Je kunt het vooral bij tmf goed horen daar zit zo'n standaard bass geluid in. Het klinkt heel vol en dan merk je dat het pas op standje 3% staat, zet je het op 8% gaat het al heel hard en beheerst. Je hebt helemaal geen externe speakers nodig voor dit ding, films op dvd gaan toch niet door je tv heen. Ik kwam wel wat flitsende beelden tegen van xbox reclame etc. ik moet zeggen ik zie geen wazige beelden. Het is dus vrij simpel, wil je weinig besteden dan is deze gewoon je enige keus. Heb je meer geld te verbrassen dan heb je ook meer keus en valt deze niet eens direct af zover ik kan beoordelen. 540 euro tja ik vind het een no brainer als je geen zin hebt om echt veel uit te geven, het is niet zo'n goedkope keus=grijze plastic bak vraagstuk het is echt kwaliteit. Heb je zo'n set als in de homecinema topic van enkele duizende euro's dan moet je daar ook een gelijkwaardige lcd neer kwakken want dan ben je serieus en kieskeurig bezig. Als divx fan, surfen over het internet, beetje nieuws programma's kijken is dit ding fantastisch. De dubbele tuner is helemaal fantastisch, droom ik al jarennnnn van, lekker zappen tijdens de reclame en kunnen zien wanneer het weer begint.
Vragen of het net zo goed is als een 1000 euro lcd, tja dat is gewoon appels met peren vergelijken. Er zal wel wat verschil tussen zitten en wil je nu 540 uitgeven of 1000 euro, eerlijk is eerlijk dat is een beetje domme vraag ;) De cnn tekstbalk wordt trouwens wel goed weergegeven, dat heb ik wel veeeeel slechter gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Gewoon een gevalletje van "hebben hebben kopen kopen" is het :D (besteld/betaald, hopelijk net als jij vrijdag binnen :D)

Hier nog een goede foto v/d aansluitingen aan de onderkant voor de geinteresseerden:
Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/page/2965full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Die scartaansluitingen zitten wel vreemd, kom je dan niet in de knoop met een kabel en de achterkant als je hem tegen een muur hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand...of gaat iemand..ook de W1900 bestellen/kopen???

Ik ben benieuwd of er nog veel verschillen tussen zit. Ik zit namelijk te kijken naar die W1900...Ga hem waarschijnlijk wel kopen!

Maar nog 1 vraagje...hoe zit het nou met die breedbeeld-uitzendingen? Hiermee zou hij problemen hebben ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:04:

Ik ben benieuwd of er nog veel verschillen tussen zit. Ik zit namelijk te kijken naar die W1900...Ga hem waarschijnlijk wel kopen!

Maar nog 1 vraagje...hoe zit het nou met die breedbeeld-uitzendingen? Hiermee zou hij problemen hebben ofzo??
Dat ding moet je, net als veel andere LCD "TV's", zien als een monitor met een tuner. Als TV zijn ze vaak rampzalig en ik heb over die Dell ook niet zoveel goeds gelezen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:07:
[...]

Dat ding moet je, net als veel andere LCD "TV's", zien als een monitor met een tuner. Als TV zijn ze vaak rampzalig en ik heb over die Dell ook niet zoveel goeds gelezen.
Ik wil hem voornamelijk als tv gebruiken...dan is dus niet deze de beste keus...of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
PnD schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 07:04:
[...]

in tv's?

[...]

+ Geen ghosting bij xbox
+ Design
+ Inkijkhoek

Ik was tot dezelfde conclusie gekomen na het lezen van vele reviews, maar waarom zou je wel op de xbox prima kunnen gamen en niet op de pc?? vind het raar dat ze dit niet in een van de vele reviews getest hebben.
Maar als er geen ghosting bij de xbox is zou dit ook betekenen dat er geen ghosting bij de xbox360 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Exirion schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:07:
[...]

Waar heb je dat gelezen dan? Na alle reviews heb ik ook met overmaat positieve berichten gelezen. In ieder geval niet negatief, meer van voldoende tot goed. En dat is voor 537 eurootjes ( 8)7 hallooooow) toch geweldig?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:25:
[...]

Waar heb je dat gelezen dan? Na alle reviews heb ik ook met overmaat positieve berichten gelezen. In ieder geval niet negatief, meer van voldoende tot goed. En dat is voor 537 eurootjes ( 8)7 hallooooow) toch geweldig?
Geweldig genoeg om als tv te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:35:
[...]

Geweldig genoeg om als tv te gebruiken?
Als ze een LCD TV reviewen en ze beoordelen hem als voldoende tot goed mag je aannemen dat het hier om tv kijken gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

_Brake_ schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:25:
My prolem with the monitor,it is not a TV, is that the ABC channel drops the audio to an on/off cycle of about 3 seconds. We have been supplied a replacement set after complaining for about 5 weeks that we had a problem. The replacement set had the same problem,after being assured that the sets coming out of the factory now, do not have the problem. No other brands we have know of have the same problem. The advice we received was that the set is "..in fact a monitor, with limitations." The limitation being that it does not operate as a TV set should. The after sales service I received was abysmal, in fact I am still waiting for a resolution to the purchase of a piece of equipment which is not of merchantable quality. Steer clear of Dell.
t's just not a TV. The 16:9 mode displays too wide faces, and the 4:3 too small. Zap-time is 1+ second, which is way too slow compared to normal TV's. And the biggest problem is Dell's support: once you get it delivered it cannot be returned!!
Dit soort apparaten zijn geen echte TV's. Dat is ook de reden dat veel mensen zoveel vooroordelen over LCD TV's hebben: de eerste generatie LCD TV's waren erbarmerlijk slecht en in feite PC monitoren met ingebouwde tuners. De low budget modellen van nu zijn dat nogsteeds.

Overigens vind ik die 537 euro helemaal niet zo goedkoop hoor. Ga eens rondkijken bij mediamarkt en je ziet meerdere simpele LCD TV'tjes voor 400 a 500 euro. En dat zijn soms merken als LG, Sharp en Samsung.

[ Voor 8% gewijzigd door Exirion op 26-11-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

We moeten niet 2 dingen doorelkaar gaan halen

Je hebt inderdaad goedkope lcd tv-tjes die niet meer zijn dan een monitor met tuner. Dit zijn de 15, 17 en 19" modellen bij de MM en andere electro stunters waar je het waarschijnlijk over hebt.

De meeste reacties hier gaan over een 26" (66cm) model dat voornamelijk bedoeld is als TV en verschrikkelijk uitgebreide opties heeft voor zo'n laag bedrag.
Als PC monitor zal je NOOIT een 26 inch scherm vinden met een resolutie van 'maar' 1280x728, dit is echt een TV hoor (waar je natuurlijk ook zonder problemen een pc op aan kan sluiten, maar niet als primaire functie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Phrenetic schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:56:
We moeten niet 2 dingen doorelkaar gaan halen
Precies, maar dat doe jij nu wel :)
Je hebt inderdaad goedkope lcd tv-tjes die niet meer zijn dan een monitor met tuner. Dit zijn de 15, 17 en 19" modellen bij de MM en andere electro stunters waar je het waarschijnlijk over hebt.
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Ik had het over de Dell W1900 van 19" oftewel 48cm.
Als PC monitor zal je NOOIT een 26 inch scherm vinden met een resolutie van 'maar' 1280x728, dit is echt een TV hoor (waar je natuurlijk ook zonder problemen een pc op aan kan sluiten, maar niet als primaire functie).
We hadden het dus over een 19" Dell...

Overigens: het panel heeft niks te maken met de kwaliteiten als volwaardige TV. Achter het panel zit nog een hele berg electronica die het een TV maken. Veel low budget modellen zijn in die zin als een monitor: primair bedoeld voor gamen e.d. maar vanwege de gebrekkige TV functionaliteit als zodanig niet echt interessant.

[ Voor 4% gewijzigd door Exirion op 26-11-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Ik had het over de 26" Dell :) Miscommunicatie dus waarschijnlijk!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:37:
[...]

[...]

[...]

Dit soort apparaten zijn geen echte TV's. Dat is ook de reden dat veel mensen zoveel vooroordelen over LCD TV's hebben: de eerste generatie LCD TV's waren erbarmerlijk slecht en in feite PC monitoren met ingebouwde tuners. De low budget modellen van nu zijn dat nogsteeds.

Overigens vind ik die 537 euro helemaal niet zo goedkoop hoor. Ga eens rondkijken bij mediamarkt en je ziet meerdere simpele LCD TV'tjes voor 400 a 500 euro. En dat zijn soms merken als LG, Sharp en Samsung.
De review die jij aanhaalt gaat over de Dell W1900, een 19" lcd tv van 355 euro. Die 537 euro betreft de Dell W2600, een 26" lcd tv.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

_Brake_ schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:21:
Ik had het over de 26" Dell :) Miscommunicatie dus waarschijnlijk!
Ahem...
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:04:

Hij is de schuldige! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
Hoe zit het met ghosting bij die Dell W2600?

Heb evt interesse in dit scherm voor op m'n slaapkamer.

Kijk veel sport en dvd's

Iemand die dit scherm heeft die hier iets over kan zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Iron Mike schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:49:

Kijk veel sport en dvd's

Heb je uberhaupt de moeite genomen om een paar bladzijdes te lezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iron Mike schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:49:

Kijk veel sport en dvd's

Zoeken met google naar W2600 + ghosting, je zult werkelijk versteld staan van de informatie die je dan tot je krijgt! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:51:
[...]

Zoeken met google naar W2600 + ghosting, je zult werkelijk versteld staan van de informatie die je dan tot je krijgt! O-)
kan er niet zo veel over vinden.. wat had jij dan gevonden? had het scherm veel of weinig last van ghosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
kan er ook niet zoveel over vinden eerlijk gezegd

ik vraag dit omdat de Acer 2671W met 16ms er schijnbaar wel last van heeft en wat moet ik dan van 25ms verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog ff wat verder gezocht. maar aan de reviews te zien zijn ze er wel positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Iron Mike schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:44:
kan er ook niet zoveel over vinden eerlijk gezegd

ik vraag dit omdat de Acer 2671W met 16ms er schijnbaar wel last van heeft en wat moet ik dan van 25ms verwachten
Overall, both issues were very minimal and did not infringe on my ability to enjoy either activity. On a positive note, there was no ghosting on the XBOX, and each game had excellent playability. As a PC monitor, the screen is a nice size. The large desktop would be ideal for video editing or working with multiple open windows.

http://tv.about.com/od/flatpaneltv/fr/dellw2600lcd.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Watt verbruikt de W1900 en W2600....Kan het nergens vinden...
Alleen 14 watt van de versterker...verder geen info over verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Trouwens ik heb dr nu ook een bestelt, maar hoe zit het met de dode pixel garantie ? Baracus heb jij dode/luie pixels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em vandaag ook besteld, ben erg beniewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay mensen hierbij laat ik jullie weten dat de W1900 zeker niet onder doet voor de W2600 (ja qua formaat wel :)).
Beeld is net zo goed, geluid is opperbest, geen ghosting (SWAT 4 op 4:3 gezien die doet het prima zo ook Counterstrike). TV kijken is ook heel mooi, net zo scherp als z'n grotere broer. De logo's van de TV-zenders waren zelfs scherper op de W1900.

Broertje heeft een W1900 en heb ze even naast elkaar gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
B0MBACI schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:48:
Trouwens ik heb dr nu ook een bestelt, maar hoe zit het met de dode pixel garantie ? Baracus heb jij dode/luie pixels ?
Geen dode pixels en het aantal watt verbruik kan ik niet achterop of in de gebruiksaanwijzing vinden.
Hij zapt trouwens ook lekker snel, ik dacht dat thooijs zei dat het langzaam ging. Je kunt er ook nog een cardreader inbouwen. Ik geloof ook dat je kunt instellen dat de audio out stabiel blijft of met de tv volume te bedienen is, erg handig dan hoef je niet 2 afstandbedieningen te gebruiken. Ikzelf wil er een z-2300 logitech setje aan hangen dus dan ben je ook niet afhankelijk van de draad volumeknop.

[ Voor 40% gewijzigd door BARACUS op 27-11-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu zelf ook net besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:00:
Okay mensen hierbij laat ik jullie weten dat de W1900 zeker niet onder doet voor de W2600 (ja qua formaat wel :)).
Beeld is net zo goed, geluid is opperbest, geen ghosting (SWAT 4 op 4:3 gezien die doet het prima zo ook Counterstrike). TV kijken is ook heel mooi, net zo scherp als z'n grotere broer. De logo's van de TV-zenders waren zelfs scherper op de W1900.

Broertje heeft een W1900 en heb ze even naast elkaar gehad
heej mensen ben dit topic op de voet aan het volgen zit er over te denken ook een aan te schaffen maar twijfel dus heel erg over de tv functie.
nou was mijn vraag zou jij van allebij een foto kunnen maken met gewone kabel tv aan... :?
:?
alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:30:
[...]

heej mensen ben dit topic op de voet aan het volgen zit er over te denken ook een aan te schaffen maar twijfel dus heel erg over de tv functie.
nou was mijn vraag zou jij van allebij een foto kunnen maken met gewone kabel tv aan... :?
:?
alvast bedankt _/-\o_
Ik wil je niet teleurstellen maar een foto gaat dus niks opleveren als je de kwaliteit van analoge tv wilt zien. Je kunt mijn foto's ook bekijken, ziet er prima uit hoewel ik persoonlijk wat ruis zie. Ik ga straks even direct op de ingang van de kabel hangen kijken of het aan mijn bekabeling ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Zit er een audio out op dat dell scherm? Want ik heb nu een LG gekocht en ik kan niet eens het geluid van me tv naar me installatie sturen :?
er zit een afstandsbediening aansluiting op, RS-232C aansluiting, DVI input, PC sound, 2 scart aansluitingen, antenne ingang, S-video ingang, DVD in (576i/576p/720p/1080i) en een audio ingang..
weet iemand hoe ik audio naar me installatie krijg? op de ene scart ingang staat wel pijl links en rechts op..

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 27-11-2005 23:07 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

TV naar je installatie doe je toch d.m.v. scart naar tulptulp?
Zo gaat het tenminste bij "normale" tv's dus ook bij deze lijkt me..

Zit er trouwens op lijkt me, zie specs:
http://www1.euro.dell.com...=dhs&~tab=specstab#tabtop

[ Voor 42% gewijzigd door PnD op 27-11-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Kan via de scart aansluiting met de links en rechts pijltjes (dat betekent dat het naast een in- ook een uitgang is).
Ga naar de lokale electronica/stekker boer en koop een scartplug waar je aan de achterkant tulpstekkers in kan pluggen en een schakelaartje erop waarmee je tussen in en out kan schakelen (of een zonder schakelaar die alleen voor out geschikt is, let daar wel op want dezelfde pluggen zijn er ook voor alleen ingaande signalen).
Dan heb je via de rode en witte tulpstekkers stereogeluid uit je tv en mocht je dat willen via de gele tulp een composiet video signaal.

edit: zoiets dus
Afbeeldingslocatie: http://www.cybermarket.co.uk/ishop/images/923/107.879.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Phrenetic op 27-11-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Phrenetic schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:12:
Kan via de scart aansluiting met de links en rechts pijltjes (dat betekent dat het naast een in- ook een uitgang is).
Ga naar de lokale electronica/stekker boer en koop een scartplug waar je aan de achterkant tulpstekkers in kan pluggen en een schakelaartje erop waarmee je tussen in en out kan schakelen (of een zonder schakelaar die alleen voor out geschikt is, let daar wel op want dezelfde pluggen zijn er ook voor alleen ingaande signalen).
Dan heb je via de rode en witte tulpstekkers stereogeluid uit je tv en mocht je dat willen via de gele tulp een composiet video signaal.

edit: zoiets dus
[afbeelding]
Is niet nodig als ik het niet verkeerd heb gelezen gezien zit er op de tv al een audio out plugjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Want ik heb nu een LG gekocht en ik kan niet eens het geluid van me tv naar me installatie sturen
Daarop schijnbaar niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ja ik dacht al dat het op 1 of andere manier zou moeten kunnen via de scart aansluiting :) Maar ik had normaal altijd op me tv's audio out. Zelfs op de 15 jaar oude sony tv die ik hier eerst had staan :?
Iederegeval bedankt!
Verder is dit een leuk schermpje voor de prijs van 799€! Ik heb hem bij de MediaMarkt in Zoetermeer gekocht. Het is een tijdelijke aanbieding, want hij wordt binnenkort weer 999€. Ze hadden nadat ik hem gekocht had nog 4 over. Het is trouwens de RZ-26LZ55 van LG
B0MBACI schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:41:
[...]

Is niet nodig als ik het niet verkeerd heb gelezen gezien zit er op de tv al een audio out plugjes :)
Ja ik had wel verwacht dat ik gewoon audio out had.. Ik heb dit namelijk altijd op al me tv's gehad, maar nu dus niet.. Ik wist wel dat het op 1 of andere manier via de scart kon, nu weet ik dus hoe ;)

[ Voor 33% gewijzigd door KappeNou op 28-11-2005 09:26 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 16:25
B0MBACI schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:48:
Trouwens ik heb dr nu ook een bestelt, maar hoe zit het met de dode pixel garantie ?
Op de Dell site staat een soort van algemeen dead pixel statement: bij meer dan 6 'fixed pixels' (dood of bright) of een aantal pixels dicht bij elkaar je contact op kan nemen met Dell. Erg duidelijk staat het er allemaal niet.

Ik vond online eigenlijk geen verhalen van mensen met dode pixels icm met dit scherm.

* Rukapul overweegt het scherm ook voor de slaapkamer (analoge TV plus 2e HTPC frontend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
bij de specs van dat dell scherm staat: Horizontale kijkhoek +/- 85 graden Verticale kijkhoek +/- 85 graden. Betekent dit (zoals bij mijn specs staat) Viewing Angle?? bij mij is dat 176/176.. betekent dit dan voor dat dell scherm dan 85/85 :? dat lijkt me namelijk erg weinig..

>PC specs<

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.