Wat voor oplichters zijn het toch bij de MM.De tv kost nu 2399€ en niet meer 2057€.Dus als je straks de korting krijgt dan zit je weer op de oude prijs waarschijnlijk.Dus voor mij nooit een televisiekoop bij de MM.En ook niet bij de BCC, die hebben hetzelfde geflikt bij de ANWB "koopavond".Dit is nu voor mij een principekwestie.thefox154 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:03:
[...]
vind ik communiceren met 19% korting naar de consument dus nog steeds not done.
@hierboven, ik hoop dat ze je tv dus niet in prijs verhogen de komende dagenBen benieuwd of het lukt.
Anoniem: 22659
2057 euro klinkt niet als een MM prijs. Volgens mij eindigen de prijzen van MM standaard op een 9. Alle andere eindcijfers zijn het gevolg van concurrentie. Wellicht dus een aanbieding bij een andere winkel die inmiddels is afgelopen. Ik ben het met je eens dat het zuur is dat de prijs juist omhoog gegaan is.
Pas overigens op met principes. Vanwege zijn principes heeft een goede vriend van me nu een zoontje!
Pas overigens op met principes. Vanwege zijn principes heeft een goede vriend van me nu een zoontje!
Anoniem: 285823
Ik had gevraagt bij de mediamarkt, maar die wisten niks van die actie
Kan dat kloppen?
lijkt me ook logisch dat ze niks van te voren zeggen, anders zouden ze die dagen ervoor niks verkopen;)
Kan dat kloppen?
lijkt me ook logisch dat ze niks van te voren zeggen, anders zouden ze die dagen ervoor niks verkopen;)
Als je aan de grens woont, dan kan je eens gaan kijken bij Electro Stock te maasmechelen. Deze verkoopt ook de PS50A557 voor 1049 euro, maar dan krijg je extra een muurbeugel. Als je een muurbeugel niet wilt, doen ze wat af van het bedrag van de TV, dus het kan goed zijn dat je hem voor 1000 euro al kan krijgen.Donny K. schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:46:
Vandaag bij Price X een SAMSUNG PS50A557 Full HD plasma tv voor 1049 euro! Ik weet dat deze bij Redcoon enkele tientjes duurder is, maar Redcoon heeft veel hogere verzendkosten (49,99) en rekent ook nog eens apart verwijderingsbijdrage (8,00) Bij Pricex komt er max 30 euro mij (verzendkosten en verwijderingsbijdrage)
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar deze site is. Ik heb er nog nooit van gehoord en na een kort google "onderzoek" kwam ik geen negatieve berichtgeving tegen over deze site. Heeft er iemand hier ervaring met deze site? Ik heb 'm in elk geval besteld en zal in elk geval mijn ervaringen delen met jullie als ik de boel binnenheb.
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
PriceX is dan nu gekomen met dat luxe Sony scherm. Leuk, maar nog aardig buiten mijn budget. Ik had juist gehoopt dat de 37 inch Samsung eerder voorbij zou komen, daar ben ik namelijk wel naar benieuwd qua prijsstelling.
Ze moeten iig btw afdragenHolgster schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 09:05:
Geven ze nu dat btw percentage als korting en staat er nog wel gewoon btw op de bon?
Dit i.v.m. zakelijke aankoop.
edit:
Als ik er nog eens over nadenk moet er wel btw op de bon staan, volgens mij mogen ze geen produkten verkopen zonder daar btw over te heffen.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Is het jullie opgevallen dat de TV's vanuit GB veel goedkoper zijn. De 37PX8 kost daar 419 £, ongeveer 440 euro !!!!! Ik zoek me een TV om te gamen, maar kon nooit iets fatsoenlijks vinden voor rond de 400 euro. Maar niet alleen deze pana is spotgoedkoop, ook heb ge daar nog veel tv's die van 32" rond de 300 euro !!!!
Dus zeker het zoeken waard
Is bekend ook Toshiba's zijn 40% goedkoper dan hier in Nederland, de 46ZF355DB is een goed voorbeeld. Alleen het versturen van zo'n ding kost een kapitaalMudi schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:42:
Is het jullie opgevallen dat de TV's vanuit GB veel goedkoper zijn. De 37PX8 kost daar 419 £, ongeveer 440 euro !!!!! Ik zoek me een TV om te gamen, maar kon nooit iets fatsoenlijks vinden voor rond de 400 euro. Maar niet alleen deze pana is spotgoedkoop, ook heb ge daar nog veel tv's die van 32" rond de 300 euro !!!!
Mediamarkt Roermond heeft vandaag en morgen de 16% korting aanbieding op alle tvs.
De camera's en laptops komen dinsdag en woensdag aan de beurt.
Een vriend heeft toch een Samsung 40" 5 serie voor 720 euro mee gekregen.
Via internet heb je hem nog iets goedkoper maar dan komen er nog verzendkosten bij en je moet maar net thuis zijn en ze moeten hem maar net op voorraad hebben.
De camera's en laptops komen dinsdag en woensdag aan de beurt.
Een vriend heeft toch een Samsung 40" 5 serie voor 720 euro mee gekregen.
Via internet heb je hem nog iets goedkoper maar dan komen er nog verzendkosten bij en je moet maar net thuis zijn en ze moeten hem maar net op voorraad hebben.
Volgens mij zijn de meeste producten daar erg goedkoop en ik heb al een spel een keer proberen te bestellen. Maar dit duurde langer dan een maand voordat ik het binnen had.Mudi schreef op zondag 25 januari 2009 @ 14:42:
nu is dat natuurlijk erg interessant alleen moet je wel net weten wel shops snel leveren en waarbij je ook garantie hebt.(als iemand een lijst heeft dan heb ik daar naturlijk ook veel interesse in
Verzendtijd zal inderdaad erg schelen per bedrijf, aangezien ik laatst boeken via amazon.co.uk heb besteld en die waren 2 dagen na de bestelling in nederland. Zelfde bestelling op bol.nl duurde 7 dagen. Daarentegen zijn het risico op schade en het mogelijke verlies van garantie toch ook wel belangrijke punten en zou ik daardoor niet zo snel een tv uit GB halen.smok84 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 15:05:
[...]
Volgens mij zijn de meeste producten daar erg goedkoop en ik heb al een spel een keer proberen te bestellen. Maar dit duurde langer dan een maand voordat ik het binnen had.
nu is dat natuurlijk erg interessant alleen moet je wel net weten wel shops snel leveren en waarbij je ook garantie hebt.(als iemand een lijst heeft dan heb ik daar naturlijk ook veel interesse in)
Weet niet waar jullie die MM btw actie gehoord of gelezen hebben maar hier in Eindhoven is nog niets te zien bij MM maar zal woensdag nog eens gaan kijken , overgens zijn er veel verschilende gerugten, de ene forum zegt dat het aleen om laptops gaat en de andere weer over tv's en iemand anders weer over alles.
en somige zegen weer dat het aleen maandag is en dan weer andere zeggen dat het heel de week is met iedere dag weer een ander product...zucht.
Ik weet niet meer wat ik nu moet geloven, straks kom ik woensdag aan en blijkt de tv actie maandag zijn geweest...doh! maar ben zelf nog zeer sceptish over uberhoubth een actie komt op de MM site kan ik niks vinden.
en somige zegen weer dat het aleen maandag is en dan weer andere zeggen dat het heel de week is met iedere dag weer een ander product...zucht.
Ik weet niet meer wat ik nu moet geloven, straks kom ik woensdag aan en blijkt de tv actie maandag zijn geweest...doh! maar ben zelf nog zeer sceptish over uberhoubth een actie komt op de MM site kan ik niks vinden.
Je zou natuurlijk elke dag even langs kunnen gaan en hier een verslag doen van de waarheid..
Hehe, tja, de tijd he.. Altijd een hekel punt.. 
Ok, ik doe de maandag wel.. (wordt dan wel na 6 uur). Doe jij de dinsdag? Zijn vast nog wat andere tweakers die voor het collectief belang op de andere dagen even willen kijken..
Ok, ik doe de maandag wel.. (wordt dan wel na 6 uur). Doe jij de dinsdag? Zijn vast nog wat andere tweakers die voor het collectief belang op de andere dagen even willen kijken..
Ik weet dat Samsung volledige on site garantie geeft als het maar legaal is. Anders als ik gedaan ben met mijn examens (pas donderdag), dan ga ik de week erop de service van alle merken eens mailen/bellen met een verhaal als:
"Ik heb een van jullie producten gewonnen via een wedstrijd via de web, alleen wordt deze TV dan vanuit Groot-Brittanië verzonden. Nu is mijn vraag of ik net als ik een TV hier zou kopen, ook on site garantie heb op deze product van u? Het is voor mij zeer moeilijk om een grote TV van ..." op te sturen als er iets defect zou zijn." ...
Eens zien wie wat antwoord en dan kun je toch bestellen vanuit UK.
Wat me ook enorm opvalt is dat de TV's daar 2de hands toch enorm goedkoop zijn. De Sony KDL-40W4000 2de hands voor maar 380 euro !!!!! Ceck maar eens op amazon.co.uk, alleen is er geen verzending naar Europa
"Ik heb een van jullie producten gewonnen via een wedstrijd via de web, alleen wordt deze TV dan vanuit Groot-Brittanië verzonden. Nu is mijn vraag of ik net als ik een TV hier zou kopen, ook on site garantie heb op deze product van u? Het is voor mij zeer moeilijk om een grote TV van ..." op te sturen als er iets defect zou zijn." ...
Eens zien wie wat antwoord en dan kun je toch bestellen vanuit UK.
Wat me ook enorm opvalt is dat de TV's daar 2de hands toch enorm goedkoop zijn. De Sony KDL-40W4000 2de hands voor maar 380 euro !!!!! Ceck maar eens op amazon.co.uk, alleen is er geen verzending naar Europa
Kan het woensdag doen, maar dinsdag en maandag niet. zolang het voor 7 uur is het prima voor mijGenji schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:31:
Hehe, tja, de tijd he.. Altijd een hekel punt..
Aangezien de MediaMarkten nu wel dicht zijn, en de reclamecampagens vanavond in volle vaart van start gaan kan dit wel gepost worden:
MM BTW actie: 19% BTW Weg Ermee = ongeveer 16% korting op:
Maandag 26-01: LCD en Plasma TV's (Uitzonderingen: Philips 9000-serie en Essence, Samsung 7-, 8- en 9-serie)
Dinsdag 27-01: PC's, Notebooks, Printers en Monitors
Woensdag 28-01: Foto, Video, MP3, Telecom, HiFi en Blu-Ray/DVD spelers
Verder wordt er niet opgeprijsd, maar zijn alle actieprijzen van de afgelopen weken weer naar 'normale' prijs gegaan, alsmede prijzen die aangepast waren vanwege concurrentieprijzen.
Happy shopping!
Maandag 26-01: LCD en Plasma TV's (Uitzonderingen: Philips 9000-serie en Essence, Samsung 7-, 8- en 9-serie)
Verder wordt er niet opgeprijsd, maar zijn alle actieprijzen van de afgelopen weken weer naar 'normale' prijs gegaan, alsmede prijzen die aangepast waren vanwege concurrentieprijzen.
Happy shopping!
[ Voor 6% gewijzigd door NeoPhix op 25-01-2009 17:25 ]
Hehehe, klinkt als MM medewerker die ons tweakers onze vrije tijd gunt! 
Dank je man, scheelt ons wat avondjes.. Is dus duidelijk dat we morgen avond even gaan koekeloeren..
Dank je man, scheelt ons wat avondjes.. Is dus duidelijk dat we morgen avond even gaan koekeloeren..
Anoniem: 787

Donderdag 29-01 bij LIDL voor 299 euro: Targa 22" 1680 x 1050 HDMI VGA
http://www.lidl.nl/nl/hom...20090129.p.22_inch_LCD-TV
HD-Ready HDTV-compatibel via HDMI
HDMI-ingang met HDCP-decodering
LCD-panel met hoge resolutie (1680 x 1050 pixels)
TOP-teletext met een geheugen voor 100 pagina’s
Ook geschikt als computermonitor (HDMI-/VGA-ingang)
Energiebesparend: minder dan 2 watt stand-by-vermogen
Geschikt voor wandmontage (wandhouder niet inbegrepen)
Incl. voet, afstandsbediening en kabel
Afm.: (BxHxD) ca. 53,6 x 45,1 x 17,1 cm
Technische gegevens:
TV-systeem: PAL/SECAM
Audio: 2 x 3 watt RMS (A2 stereo, NICAM)
Contrast: 1000:1
Helderheid: 300 cd/m2
Zichthoek: 170° horizontaal, 160° verticaal
Reactietijd: 5 ms
2 scart-aansluitingen
Mogen jullie zeggen waarom je deze "nooit moet kopen". [Ik woon vlak bij een LIDL, dus spaar ik als fietser bezorg/verzendkosten uit].
Damn jij werk er inderdaad wat een commerciele bullshit.NeoPhix schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:14:
Happy shopping!
Er wordt niet opgeprijst? Behalve vanwege concurrentie.
In de praktijk is dat dus het voglende: Stel een panasonic tv kost in elke winkel 1000 euro en panasonic geeft een adviesverkoopprijs af van 1200. Mediamarkt nu dus die adviesverkoopprijs gaat hanteren van 1200 en daarop 16% korting geeft. Want vanwege concurrentie is de prijs op 1000 euro gezet, die als normale marktprijs gehanteerd wordt door de bcc, expert, en elke andere winkel.
Ik noem het opprijsen, jij mag het anders noemen, maar fair is anders. Is vorige jaar bij dezelfde campange al uitgebreid besproken.
Uitzondering philips 9000 serie...nou das ook belachelijk net degene die ik wil als dit echt zo is ga ik nooit meer naar MM iets koopen, steltjeNeoPhix schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:14:
Aangezien de MediaMarkten nu wel dicht zijn, en de reclamecampagens vanavond in volle vaart van start gaan kan dit wel gepost worden:
Happy shopping!
[ Voor 5% gewijzigd door Ackbar op 25-01-2009 17:45 ]
Uhmm... Je hoeft niet naar de MM... Als je al een keuze hebt gemaakt, dan zoek je toch gewoon naar de goedkoopste aanbieder? En zie je hem ergens in een winkel staan voor een acceptabele prijs, dan ga je met die prijs naar de BCC.. Of je bestelt hem online ergens..Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:43:
[...]
Uitzondering philips 9000 serie...nou das ook belachelijk net degene die ik wil als dit echt zo is ga ik nooit meer naar MM iets koopen, steltjeBCC doed in iedergeval gewoon alle tv's en niet zo stome actie met uitzondringen op de duurdere variante, Bah.
Dt soort geintjes zie je toch eigenlijk overal wel (althans, bij de grotere ketens)? Persoonlijk vind ik dat als je een rasechte prijsbewuste (lees cheapass..
Maar ik vind het een verdomd handige winkel om je keuze eens in levende lijve te kunnen zien.
Wel ik vind het gewoon belachlijk dat MM bijna altijd uitzondringen maakt op acties zo gou het ze teveel geld gaat kosten, zal zeker naar BBC gaan helaas hebben die nu geen acties meer zoals de LCD vier daagsen.
Bij BCC deden de 9 serie van philips en samsung 7,8,9 series vorige week ook niet mee.. Dus wat zeur je? Ga gewoon kijken en vergelijken en onderhandel voor een goeie deal.Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:43:
[...]
Uitzondering philips 9000 serie...nou das ook belachelijk net degene die ik wil als dit echt zo is ga ik nooit meer naar MM iets koopen, steltjeBCC doed in iedergeval gewoon alle tv's en niet zo stome actie met uitzondringen op de duurdere variante, Bah.
9000 serie deed zeker wel mee met de lcd vier daagsen, ik heb het zelf gevraagen. de 47PFL9703D kosten daar 2199 + een kabel paket inplaats van 2599, maar toen kon ik hem helaas nog niet koopen anders had ik het zeker gedaan.mrc16 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:06:
[...]
Bij BCC deed de 9 serie van philips en samsung series vorige week ook niet mee.. Dus wat zeur je? Ga gewoon kijken en vergelijken en onderhandel voor een goeie deal.
[ Voor 5% gewijzigd door Ackbar op 25-01-2009 18:12 ]
omdat je voor dat geld een prima a merk kan kopen?Anoniem: 787 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:34:toon volledige bericht
[afbeelding]
Donderdag 29-01 bij LIDL voor 299 euro: Targa 22" 1680 x 1050 HDMI VGA
http://www.lidl.nl/nl/hom...20090129.p.22_inch_LCD-TV
HD-Ready HDTV-compatibel via HDMI
HDMI-ingang met HDCP-decodering
LCD-panel met hoge resolutie (1680 x 1050 pixels)
TOP-teletext met een geheugen voor 100 pagina’s
Ook geschikt als computermonitor (HDMI-/VGA-ingang)
Energiebesparend: minder dan 2 watt stand-by-vermogen
Geschikt voor wandmontage (wandhouder niet inbegrepen)
Incl. voet, afstandsbediening en kabel
Afm.: (BxHxD) ca. 53,6 x 45,1 x 17,1 cm
Technische gegevens:
TV-systeem: PAL/SECAM
Audio: 2 x 3 watt RMS (A2 stereo, NICAM)
Contrast: 1000:1
Helderheid: 300 cd/m2
Zichthoek: 170° horizontaal, 160° verticaal
Reactietijd: 5 ms
2 scart-aansluitingen
Mogen jullie zeggen waarom je deze "nooit moet kopen". [Ik woon vlak bij een LIDL, dus spaar ik als fietser bezorg/verzendkosten uit].
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zo'n BCC actie komt vanzelf wel weer.. gewoon even geduld hebben.Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:06:
Wel ik vind het gewoon belachlijk dat MM bijna altijd uitzondringen maakt op acties zo gou het ze teveel geld gaat kosten, zal zeker naar BBC gaan helaas hebben die nu geen acties meer zoals de LCD vier daagsen.
Ik ken het wel hoor: Je hebt je keuze gemaakt en nu wil je iegenlijk het liefst dat die morgen in de aanbieding gaat.. Maar ja, in zo'n wereld leven we niet he..
Ik wil de Samsung LE40A656 ook wel voor 750 hebben, maar ik denk niet dat die prijs haalbaar is bij de MM.. Dus dan wacht ik gewoon nog eventjes. Komt vanzelf goed!
Ik spreek maar voor 1 vestiging (je zal als commercieel expert wel weten dat MM werkt met losse BV's als vestigingen) maar bij mijn weten zijn er 4 of 5 TV's die omhoog gaan in prijs. Dit zijn 2 aanbiedingen van vorige week en een 2 of 3 hele scherpe aanbiedingen van BCC vorige week. Met 'niet opprijzen' bedoelde ik dus dat niet alles nu opeens naar adviesprijs niveau gaat, zoals jij het nu voor doet komen. Er zal alleen geen korting op korting gegeven worden nee, het blijft een profit-organisatie hèthefox154 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:36:
[...]
Damn jij werk er inderdaad wat een commerciele bullshit.
Er wordt niet opgeprijst? Behalve vanwege concurrentie.
In de praktijk is dat dus het voglende: Stel een panasonic tv kost in elke winkel 1000 euro en panasonic geeft een adviesverkoopprijs af van 1200. Mediamarkt nu dus die adviesverkoopprijs gaat hanteren van 1200 en daarop 16% korting geeft. Want vanwege concurrentie is de prijs op 1000 euro gezet, die als normale marktprijs gehanteerd wordt door de bcc, expert, en elke andere winkel.
Ik noem het opprijsen, jij mag het anders noemen, maar fair is anders. Is vorige jaar bij dezelfde campange al uitgebreid besproken.
Zoals bij elke actie zullen er goede prijzen tussen staan, en zullen er modellen zijn die je ergens anders goedkoper kan scoren.
Anoniem: 285823
Btw weg ermee!
Ma, di,woensdag
hier in Ede iig
maar was ook op tv dus zal wel landelijk zijn
Ma, di,woensdag
hier in Ede iig
maar was ook op tv dus zal wel landelijk zijn
Weet je zo uit je hoofd wat de 40a656 nu moet kosten? Toegegeven, 750 euro kan ik op mijn buik schrijven, maar ik zou er het liefst zo dicht mogelijk bij in de buurt komen...NeoPhix schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:28:
[...]
Ik spreek maar voor 1 vestiging (je zal als commercieel expert wel weten dat MM werkt met losse BV's als vestigingen) maar bij mijn weten zijn er 4 of 5 TV's die omhoog gaan in prijs. Dit zijn 2 aanbiedingen van vorige week en een 2 of 3 hele scherpe aanbiedingen van BCC vorige week. Met 'niet opprijzen' bedoelde ik dus dat niet alles nu opeens naar adviesprijs niveau gaat, zoals jij het nu voor doet komen. Er zal alleen geen korting op korting gegeven worden nee, het blijft een profit-organisatie hè![]()
Zoals bij elke actie zullen er goede prijzen tussen staan, en zullen er modellen zijn die je ergens anders goedkoper kan scoren.
En ja, ik ben te ongeduldig om nog een hele dag te wachten...
De prijs is vergelijkbaar met de goedkoopsten uit de Pricewatch (prijzen excl. verzenden dan).Genji schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:31:
[...]
Weet je zo uit je hoofd wat de 40a656 nu moet kosten? Toegegeven, 750 euro kan ik op mijn buik schrijven, maar ik zou er het liefst zo dicht mogelijk bij in de buurt komen...
En ja, ik ben te ongeduldig om nog een hele dag te wachten...
is dat inclusief of exclusief die 16%? Want als daar die 16% nog vanaf gaat heb ik morgen een 40A656 thuis staan!NeoPhix schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:37:
[...]
De prijs is vergelijkbaar met de goedkoopsten uit de Pricewatch (prijzen excl. verzenden dan).
Edit: eigenlijk een beetje een domme vraag natuurlijk.. Voor een dubbeltje op de eerste rang is bij MM uitgesloten.. Het zal met die 16% wel in de buurt komen van de webshop prijzen. En dan nog is het een mooie deal natuurlijk..
Ik ga iig morgen even kijken bij de MM in Groningen. Ik zag dat ze vrijdag een nieuwe pallet met 656jes de winkel in reden..
[ Voor 35% gewijzigd door Genji op 25-01-2009 18:51 ]
Anoniem: 251116
Ik zoek een 37 of 40 inch lcd voor reclame presentaties voor een jongerenvereniging. Hierbij heb ik er een nodig met usb ingang en of een card reader. Budget is max 700 euro.
Bij de office center hebben ze tot 5 februari een aanbieding van de LG 37LG5000 voor 499 ex btw. Deze heeft een usb ingang (helaas alleen voor service toepassingen).
Dus wie kan me aan een aanbieding helpen?
Bij de office center hebben ze tot 5 februari een aanbieding van de LG 37LG5000 voor 499 ex btw. Deze heeft een usb ingang (helaas alleen voor service toepassingen).
Dus wie kan me aan een aanbieding helpen?
Hier in Utrecht stond een groot bord dat ze niet meededen. Stond zelfs op de prijskaart. Maar maakt verder ook niet uit.Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:08:
[...]
9000 serie deed zeker wel mee met de lcd vier daagsen, ik heb het zelf gevraagen. de 47PFL9703D kosten daar 2199 + een kabel paket inplaats van 2599, maar toen kon ik hem helaas nog niet koopen anders had ik het zeker gedaan.
Ik ben wel geinteresseerd in de 40w4500 van Sony. Ik zag hem vorige week bij de Media Markt in Rijswijk staan voor 1400 euro. Zonder BTW zou hij 1134 kosten. De goedkoopste webshop is volgens Kieskeurig.nl Redcoon met 1049 euro. Maar daar komen nog verzendkosten bij, en het blijft een webshop, dus lastig met garantie. Dus daar heb ik het prijsverschil wel voor over. MITS hij nog steeds 1400 euro is en ze hem niet ineens de adviesprijs gemaakt hebben. Want dat is 1600 euro. Morgen maar eens even kijken.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Zag net de reclame van Mediamarkt morgen ALLE lcd en plasma tv's zonder 19%btw!
ja NOT dus, groote oplichters zijn het bij Mediamarkt.
Bovendien waren bij de MM Amsterdam meerdere modellen weer in prijs verhoogd.Ik denk echte koopjes maak je niet.Waarschijnlijk ligt de uiteindelijke prijs net iets boven de internetprijzen.
Vond het wel jammer dat de 50PZ800 weer omhoog ging met de prijs.Was anders een mooie aanbieding geweest.Stond zeker meer dan een maand op 2057€.
Vond het wel jammer dat de 50PZ800 weer omhoog ging met de prijs.Was anders een mooie aanbieding geweest.Stond zeker meer dan een maand op 2057€.
In de advertentie hierboven staat het toch wel vrij duidelijk bovenaan vermeld, welke modellen er niet mee doen. Dat het dan wel wat misleidend is om met grote letters 'ALLE LCD EN PLASMA TV'S ' ben ik wel met je eens...Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:02:
Ze zullen het ongetwijfeld in heeeeeeele kleine lettertjes hebben gemeld in de reclame. Als we nou onze nieuwe tv hadden gehad, dan hadden we die waarschijnlijk wel kunnen lezen...Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:02:
En hoewel ik je gevoel ook wel een beetje deel (zoals hierboven ook al gezegd is, het is niet echt netjes), je frustratie over de MM zit wel diep. En eigenlijk hoeft dat helemaal niet, want uiteindelijk hoef je er niets te kopen.. Er zullen vast wat scherpe aanbiedingen tussen zitten en voor mensen die liever bij een winkel kopen ipv een webshop en dan is het zeker aantrekkelijk. Maar als je het te duur vindt kan je altijd nog naar een andere toko gaan.
Heb heel goed gekeken naar de tv reclame stonden heelemaal geen kleine lettertjes in, ik weet het dat ik er wat gefrustreed over doe en het geld maakt me ook niet heel erg veel uit, ik vind het aleen jammer dat ze op zo een gedraaide manier mensen lokken, op de internetsite staat het er inderdaad wel bij vermelt, maar lang niet iedereen die het op tv ziet gaat ook nog even op de mediamarkt site kijken, al met al wel een beetje lichte bedrieging dat ze doen...mja er zijn heel veel winkels die zo fliken, zou wel eens graag naar mm gaan morgen en gewoon net doen of ik van niets weet en die tv koopen maar dan weet al hoe het gaat "Ja meneer maar voor die tv geld het aanbod niet hoor , sorry" en dan ben je bedankt.
Anoniem: 236966
Vandaag bij MM Arena geweest. Hadden al de BTW aktie. Samsung 7,8,9 serie doen niet mee....krijgen 10 % korting maar......hebben uitzonderelijk hoge prijzen!!!!Ackbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:09:
Heb heel goed gekeken naar de tv reclame stonden heelemaal geen kleine lettertjes in, ik weet het dat ik er wat gefrustreed over doe en het geld maakt me ook niet heel erg veel uit, ik vind het aleen jammer dat ze op zo een gedraaide manier mensen lokken, op de internetsite staat het er inderdaad wel bij vermelt, maar lang niet iedereen die het op tv ziet gaat ook nog even op de mediamarkt site kijken, al met al wel een beetje lichte bedrieging dat ze doen...mja er zijn heel veel winkels die zo fliken, zou wel eens graag naar mm gaan morgen en gewoon net doen of ik van niets weet en die tv koopen maar dan weet al hoe het gaat "Ja meneer maar voor die tv geld het aanbod niet hoor , sorry" en dan ben je bedankt.
Idd, alle tv's (aldus tv commercial). Ik durf ook bijna met zekerheid te zeggen dat mocht je hiermee verdere stappen willen ondernemen je veel kans van slagen hebt. Zou het voor de gein eigenlijk wel willen proberen, maar ik heb op dit moment geen TV nodigAckbar schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:02:
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 25-01-2009 22:41 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
maar als ze eerst 16% erbij doen en dan weer 16% eraf hebben we toch een korting van meer dan 2.5% als we het even wiskundig terug rekenen:)Sport_Life schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:41:
[...]
Idd, alle tv's (aldus tv commercial). Ik durf ook bijna met zekerheid te zeggen dat mocht je hiermee verdere stappen willen ondernemen je veel kans van slagen hebt. Zou het voor de gein eigenlijk wel willen proberen, maar ik heb op dit moment geen TV nodig. Die "kleine lettertjes" staan er niet voor niets bij in tv commercials en het ontbreken daarvan betekent dus ook dat die regels niet gelden. Ze mogen natuurlijk wel met de prijs doen wat ze willen, dus eerst 16% duurder en vervolgens 16% korting geven..
100/100*116=116
116/100*84=97.44
netto verschil 2.56
sorry zag staan en dacht doe ff bij de hand:)
maar idd een 16% korting zegt niks en het is altijd maar afwachten wat de werkelijke prijs wordt.
16% korting op een product wat 2x te duur is blijft nog steeds te duur als je ookal heb je 20% korting.
Dus afwachten maar
Anoniem: 248577
Ik vind de Mediamarkt een erg ok winkel. Met name het feit dat je (bijna) alles binnen 14 dagen kunt terugbrengen (ook met aangebroken verpakking) is een voordeel. Bovendien is de MM voor zover ik weet de enige winkel die ook na de garantieperiode zijn verantwoordelijkheid neemt als verkoper en instaat voor een goede werking van een apparaat gedurende de gemiddelde levensduur (betalen daarmee na de garantieperiode mee aan een reparatie naar rato van de nog toekomstige gemiddelde levensduur). De meeste (web)winkels doen dat niet of pas na veel moeilijk gedoe. Bij de Mediamarkt staat deze op de wet gebaseerde verplichting gewoon in de algemene voorwaarden.
Als in dit geval de kleine lettertjes niet in de tv reclame hebben gestaan is dat een potentieel probleempunt als klanten toch graag zo'n tv mee willen met die 16% korting die op de website wel als uitzondering wordt genoemd. Kan me voorstellen dat in die gevallen per geval een oplossing wordt gezocht die eruit kan bestaan dat toch die 16% korting wordt verleend.
Als in dit geval de kleine lettertjes niet in de tv reclame hebben gestaan is dat een potentieel probleempunt als klanten toch graag zo'n tv mee willen met die 16% korting die op de website wel als uitzondering wordt genoemd. Kan me voorstellen dat in die gevallen per geval een oplossing wordt gezocht die eruit kan bestaan dat toch die 16% korting wordt verleend.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 25-01-2009 23:33 ]
Dan ga je ervan uit dat men bereid is tot het zoeken van een oplossing op een dag waarop het personeel het ongelooflijk druk heeft. ik heb bij vorige acties gezien hoe druk het kan zijn bij een winkel en het is commercieel niet verstandig om op zo'n dag een dergelijke discussie aan te gaan, dus kun je verwachten dat je met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Daarnaast vraag ik mij af of ze niet contractueel zijn verbonden aan het voeren van de advies verkoopprijzen net zoals bij merken als Bose en Apple. Wellicht is het compromis 10% korting oid, maar ik heb het vermoeden dat je aan het kortste eind trekt als je ervan uit gaat dat je de volledige korting krijgt.
Daarnaast vind ik dat je met een dergelijke aversie tegen een winkel je jezelf er principieel niet zou moeten vertonen!
Daarnaast vind ik dat je met een dergelijke aversie tegen een winkel je jezelf er principieel niet zou moeten vertonen!
MM kan er toch ook gewoon voor kiezen de buiten de actie vallende tv's gedurende de actieperiode uit de winkel te halen?
En wat schieten ze daarmee op? Ik vind het niet verkeerd om aan te geven welke modellen niet meedoen! Dat scheelt werk en heeft hetzelfde resultaat.EdGnoj schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:42:
MM kan er toch ook gewoon voor kiezen de buiten de actie vallende tv's gedurende de actieperiode uit de winkel te halen?
Nou, dat scheelt ze het gezeik van mensen die boos zijn dat bepaalde modellen buiten de actie vallenAnoniem: 22659 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:10:
[...]
En wat schieten ze daarmee op? Ik vind het niet verkeerd om aan te geven welke modellen niet meedoen! Dat scheelt werk en heeft hetzelfde resultaat.
het is bij wet verboden om 'paar dagen' dervoor de prijs te verhogen om hem dan te verlagen voor zoiets..Sport_Life schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:41:
[...]
Idd, alle tv's (aldus tv commercial). Ik durf ook bijna met zekerheid te zeggen dat mocht je hiermee verdere stappen willen ondernemen je veel kans van slagen hebt. Zou het voor de gein eigenlijk wel willen proberen, maar ik heb op dit moment geen TV nodig. Die "kleine lettertjes" staan er niet voor niets bij in tv commercials en het ontbreken daarvan betekent dus ook dat die regels niet gelden. Ze mogen natuurlijk wel met de prijs doen wat ze willen, dus eerst 16% duurder en vervolgens 16% korting geven..
ze moeten namelijk een periode van X tijd hebben (geen dag op voorhand..) waarbij de prijs'constant' is..
Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
nee ze mogen wel doen met de prijs wat ze willen, dit heeft de man die bij mm werkt in de topic al wel aangegeven. In NL is het zo dat bijna alle elektronica onder de verkoopadviesprijs van de fabrikant verkocht wordt. MM heeft dus al het recht de prijs even aan te passen naar de adviesverkoopprijs. Maar zoals hier, in het fotografie, en de andere topics die inmiddels dit verhaal volgen al veel gezegd wordt. Goedkoop zullen ze niet zijn. Als je iets wilt bestellen komen de adviesprijzen naar voren en val je stijl achterover. Dus ben erg benieuwd naar de echte koopjes, hopelijk posten mensen ze ook even. Bijvoorbeeld een px80 van 700-16%, dan hebben we het over echte koopjes.Icekiller2k6 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:29:
[...]
het is bij wet verboden om 'paar dagen' dervoor de prijs te verhogen om hem dan te verlagen voor zoiets..
ze moeten namelijk een periode van X tijd hebben (geen dag op voorhand..) waarbij de prijs'constant' is..
Net de Samsung 37a656 voor 755 opgehaald bij MM. De Samsung was "opgeprijsd" van 839 vorige week tot 899 vandaag. Al met al nog steeds goedkoper dan de goedkoopste op internet (inclusief verzendkosten).
Al met al is de actie van de MM gewoon een erg mooie actie. Je kunt boos worden dat die paar tv's van Samsung, Philips en Loewe er niet onder vallen maar kijk eens wat er allemaal wel onder valt! Enorm veel. En als ze die actie niet hadden dan zou niemand korting krijgen, ook niet op Sony, Panasonic etc... Dus veel onnodig geklaag m.i.
Overigens gaan veel producten, zoals Apple, niet even snel in prijs omhoog vlak voor deze actie. De meeste producten hebben gewoon de prijs van vorige week minus die korting.
Overigens gaan veel producten, zoals Apple, niet even snel in prijs omhoog vlak voor deze actie. De meeste producten hebben gewoon de prijs van vorige week minus die korting.
In utrecht viel me op dat de panasonic 42pz85 na korting nog 1175 kostte. Iets wat ik in vergelijk met internet nog steeds een erg groot bedrag vind helaas.
Kan wel kloppen, aangezien hij op 1399,- als standaard prijs stond. Prijzen Utrecht zullen vergeleken worden met RAF, BCC Kanaleneiland en de overige toko's rondom. En die waren of vergelijkbaar of duurder. Dus verbaasd het mij niets dat deze prijs hoger is als een internetwinkel.morpheus schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:39:
In utrecht viel me op dat de panasonic 42pz85 na korting nog 1175 kostte. Iets wat ik in vergelijk met internet nog steeds een erg groot bedrag vind helaas.
Overigens mensen de merken die niet meedoen heeft niks met MM te maken maar met de fabrikanten die hebben aangegeven niet met deze actie mee te willen doen. Dit is dus het besluit van de fabrikanten en niet van MM. Dus dat gemekker over MM dit en dat, zij kunnen hier niets aan doen. Klaag dan bij Philips, Samsung of Loewe...
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Waar slaat dit nou weer op? Ten eerste is dat moeite voor niks doen en waarom zou je tv's wég gaan halen? Mensen kunnen die tv's nog steeds kopen, dat ze niet aan de actie meedoen is dan jammer, maar als iemand die per se wil hebben kan dat gewoon en dan is het handig als ze 'm eerst toch nog kunnen zien.EdGnoj schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:42:
The devil is in the details.
Er zit geen limiet aan het aantal tv's dat je mag kopen of iets dergelijks bij deze actie van MM, dus ja dat kan
Zo ook ff kijken hier in amsterdam, heb nog een voordeeltje dat ik een eigen bedrijfje heb, dus bij elkaar 34 procent korting en ik kan mn oude lcd LG 37 inch verkopen aan een vriend van me voor 250 euri ofzo.
Zit geen limiet aan, alleen denk ik niet dat ze nog extra korting zullen geven.Anoniem: 198824 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:54:
[...]
Oeps foutje met reply.
Enig idee of je meer dan 1 (hetzelfde merk en type) toestel mag meenemen met deze MM korting? Ben nl. op zoek naar 3 tv's voor een leuke prijs.
Lijkt me ook niet dat er een harde limiet op zit. Ze maken nog steeds winst op ieder toestel dus weg is weg. Maar als je bijvoorbeeld 10 dezelfde toestellen wilt kan ik me voorstellen dat ze dat niet doen. Waar de grens exact ligt zal afhangen van het verhaal dat je erbij hebt en hoeveel belang de betreffende Mediamarkt erbij heeft niet zn hele voorraad van een bepaald type ineens kwijt te zijn.Anoniem: 198824 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:54:
[...]
Oeps foutje met reply.
Enig idee of je meer dan 1 (hetzelfde merk en type) toestel mag meenemen met deze MM korting? Ben nl. op zoek naar 3 tv's voor een leuke prijs.
Er zal geen grens op liggen aangezien de meeste modellen volgens mij ook besteld kunnen worden tijdens de actieperiode. Dat was de vorige keer in ieder geval wel zo. Een vriend van me kocht een Samsung tv en daarvan waren er op dat moment al 15 klantbestellingen voor de zijne (de voorraad was dus inmiddels 0).Anoniem: 248577 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:18:
[...]
Lijkt me ook niet dat er een harde limiet op zit. Ze maken nog steeds winst op ieder toestel dus weg is weg. Maar als je bijvoorbeeld 10 dezelfde toestellen wilt kan ik me voorstellen dat ze dat niet doen. Waar de grens exact ligt zal afhangen van het verhaal dat je erbij hebt en hoeveel belang de betreffende Mediamarkt erbij heeft niet zn hele voorraad van een bepaald type ineens kwijt te zijn.
Iemand bij de MM toevallig al de nieuwe prijs gespot van de Samsung 40A656?
Ga er maar vanuit dat ie normaal €999 kost en met de BTW-actie dus op €840 uitkomt. Wat goedkoper is dan de goedkoopste webshop.
De verkoper in Groningen vertelde mijn vorige week donderdag dat de Samsung 40A656 naar ong €850 ging. Is er iemand al in MM Groningen geweest met prijzen. Ik wil vanavond wat gaan halen
Die prijs had ik ongeveer wel verwacht.. Is een scherpe prijs! Nu maar hopen dat ze hem vanavond om 18:00 uur nog hebben staan in Groningen...
mm okey, BCC heeft ook een btw terug aanbieding
de LE40A656 is daar 839,50
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Dan ga ik met die info naar de MM, en mogen ze mij een TV verkopen voor 800...slashdev schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:47:
mm okey, BCC heeft ook een btw terug aanbieding
Gaat vast niet lukken, maar is het proberen waard..
Bij de MM is ie waarschijnlijk dezelfde prijs en sowieso wordt er niet meegegaan met dat soort acties, dus je kan je de moeite eigenlijk wel besparen.Genji schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:52:
[...]
Dan ga ik met die info naar de MM, en mogen ze mij een TV verkopen voor 800...
Gaat vast niet lukken, maar is het proberen waard..
Een slimme verkoper levert die 40 euro erop in om toch die TV te verkopen.. Winst is winst..
Maar ja, dan heb je het over slimme, zelfstandige verkopers met de vrijheid om zo'n deal te maken.. En die vind je volgens mij niet bij de MM..
Maar ja, dan heb je het over slimme, zelfstandige verkopers met de vrijheid om zo'n deal te maken.. En die vind je volgens mij niet bij de MM..
De gemiddelde verkoper boeit het vrij weinig of ie een tv meer of minder verkoopt, want zéker op zo'n dag zijn er meer dan genoeg andere klanten die wel gewoon de normale prijs ervoor willen (en gaan) betalen. En winst? Elke tv zit door die actie al op dikke min-marge, nu zal er nog wel iets verdiend worden, want anders houden ze die acties niet, maar 40 euro is een aardige hap, zeker op €800, had je het nou over €2000 dan was het een ander verhaal.
Dan ga je toch naar de bcc, misschien dat daar wel een slimme zelfstandige verkoper rond hobbelt. Met die btw actie gaan vragen/zeuren om lagere prijzen is verspilde moeite, dat doen ze toch niet. Als jij hem niet koopt dan koopt een van de 20 mensen die achter je staan te wachten op die verkoper hem wel
lol wat een toeval :-) http://www.dailymania.nl/
alleen vandaag te bestellen
alleen vandaag te bestellen
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Jullie hebben eigenlijk wel gelijk.. Met dit soort dagen en deze winkels is het niet verstandig om nog krentiger te gaan doen dan we al zijn..
Persoonlijk wacht ik liever op de LED backlight tv's. Zijn al wel een paar maar zullen er steeds meer worden.
Beetje zonde om 1000 euro uit te geven terwijl je over een maand of 6 die led backlights kunt krijgen voor een paar honderd meer.
Beetje zonde om 1000 euro uit te geven terwijl je over een maand of 6 die led backlights kunt krijgen voor een paar honderd meer.
tja, zo kan je wel bezig blijven natuurlijk.. Er komt altijd weer iets beter uit, maar op een gegeven moment moet je gewoon een keuze maken en daarvoor gaan. En een paar honderd meer moet dan ook nog binnen je budget passen.. Ik heb een maximum gesteld op 800 euro. Daarvoor ga ik hem niet krijgen, dus zit er niets anders op dan nog even gedulld te hebben tot de prijs nog iets zakt..
Maar ik ga toch kijken, puur om me nog even lekker te maken..
Anoniem: 288413
Net de Panasonic Viera TX-37LZD85F gekocht bij de MM Groningen voor 1082,75 EU.
Dat is dus 5 EU minder dan de goedkoopste internet winkel
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 288413 op 26-01-2009 12:30 . Reden: smily.. ]
Daar zit ook wel wat in natuurlijk. Voor 800 kun je wel aardig wat leuks krijgen in de 32 en 37 inch sfeer.Genji schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:28:
tja, zo kan je wel bezig blijven natuurlijk.. Er komt altijd weer iets beter uit, maar op een gegeven moment moet je gewoon een keuze maken en daarvoor gaan. En een paar honderd meer moet dan ook nog binnen je budget passen.. Ik heb een maximum gesteld op 800 euro. Daarvoor ga ik hem niet krijgen, dus zit er niets anders op dan nog even gedulld te hebben tot de prijs nog iets zakt..
Dat is een erg mooi toestel. http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4370|607|602|601|4|1Anoniem: 288413 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:29:
Net de Panasonic Viera TX-37LZD85F gekocht bij de MM Groningen voor 1082,75 EU.
Ook mijn 1e keus als ik nu een zou moeten kopen.
Anoniem: 288413
Klopt, ik had het toestel al 2 weken in reservering staan voor 1308 euro, maar heb nu dus 225,25 euro korting gekregenAnoniem: 248577 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:34:
[...]
Dat is een erg mooi toestel. http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=4370|607|602|601|4|1
Ook mijn 1e keus als ik nu een zou moeten kopen.
Iemand enig idee wat normaal een 32w4000 van sony kost bij de media markt? Bol.com zit namelijk er laag me de prijs €729. Vraag me af of de MM daar onder komt met z'n actie.
mm weet ik niet, maar het kan zeker nog goedkoper:ronwiel schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:44:
Iemand enig idee wat normaal een 32w4000 van sony kost bij de media markt? Bol.com zit namelijk er laag me de prijs €729. Vraag me af of de MM daar onder komt met z'n actie.
http://www.homecinemastor...sie_KDL32W4000E_82cm.html
Deze komt ook rond die 730 euro, maar dan incl verzendkosten.
Bij bol kom je dan op bijv 770 euro...
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
BCC heeft ook de 19% BTW dagen momenteel!
En als ik zo op de website kijk zitten er echt wel heel leuke aanbiedingen tussen!
En als ik zo op de website kijk zitten er echt wel heel leuke aanbiedingen tussen!
http://www.bcc.nl/shop/Be...O14FODxk?JumpTo=OfferListronwiel schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:44:
En zoals elk jaar hapt de BCC ook weer, om direct de actie te starten. Die zien altijd al de bui hangen dat ze omzet verliezen op die dag. Altijd leuk die concurrentie.
Zelf de Panasonic TH46PZ85 gereserveerd, vanavond ophalen.
Zelf de Panasonic TH46PZ85 gereserveerd, vanavond ophalen.
Extreem hulde voor de MM in Groningen (dat mag ook wel eens worden gezegd).
Zojuist de Pioneer PDP-LX5090 gekocht voor EUR 2100,- inclusief bezorgen in Amsterdam! En inclusief verwijderingsbijdrage. Dat is ongeveer EUR 400,- goedkoper dan op internet!
Zojuist de Pioneer PDP-LX5090 gekocht voor EUR 2100,- inclusief bezorgen in Amsterdam! En inclusief verwijderingsbijdrage. Dat is ongeveer EUR 400,- goedkoper dan op internet!
Ja idd. Ik werk zelf ook bij de bcc en dan krijg je in de ochtend dus te horen van je bedrijfsleider dat we ook meegaan met die acties. Altijd leuk dat aftroeven. De kdl40z4500 (dat model met 200hz en contrast 80.000:1) kost nu iets minder dan 1700 euro.
Zeer netjes, en extreem mooie tv. Helaas heb ik daar het geld niet voor. En netjes van die bezorging zeg, maar naar Groningen gereden?Oscar Mopperkont schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:21:
Extreem hulde voor de MM in Groningen (dat mag ook wel eens worden gezegd).
Anoniem: 56668
Zojuist even de Philips 42PES0001D bij de mediamarkt in Arnhem bekeken, de prijs is daar 1769,46 euro. Toen ik naar huis liep langs de Smits bleek daar ook de BTW-vrij actie te lopen, maar dan wel 19% korting, de Philips 42PES0001D kost daar op dit moment 1709 euro. Toch weer 60 euro korting extra, plus dat SMITS veel betere service verlenen en weten waar ze over praten.
Zit nu te dubben of ik hem zal halen, had me eigenlijk voorgenomen te wachten op de nieuwe modellen van philips...Helaas zijn daar nog geen specificaties en/of prijzen van bekend.
Zit nu te dubben of ik hem zal halen, had me eigenlijk voorgenomen te wachten op de nieuwe modellen van philips...Helaas zijn daar nog geen specificaties en/of prijzen van bekend.
Anoniem: 288412
'19% actie'
Media Markt Rijswijk
Samsung LCD LE40A656 = EUR 797,47
Panasonic 42PZ80, niet meer leverbaar => 42PZ85 = EUR 1066,38
Panasonic 42PX80 = EUR 671,40
Media Markt Utrecht
Panasonic 42PZ80 = EUR 881,47
Media Markt Rijswijk
Media Markt Utrecht
Tja, ik zou voor de 37" vanriant kunnen gaan van de 656.. Maar je levert behoorlijk wat in voor een nog redelijk hoge prijs. Dus ik ga gewoon wachten tot de 40A656 goedkoper wordt, of er een ander model voorbij komt die zó scherp gesprijst is, dat je hem niet kan laten staan..Anoniem: 248577 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:29:
[...]
Daar zit ook wel wat in natuurlijk. Voor 800 kun je wel aardig wat leuks krijgen in de 32 en 37 inch sfeer.
Alhoewel ik de BCC aanbieding van 839 voor de 40A656 eigenlijk al wel scherp genoeg vind.. Die 4 tientjes zijn dan ook het verschil niet.
Enige minpunt: Geen BCC verstiging hier in Groningen..
Edit: Verdorie, Rijswijk is me nét iets te ver weg...
[ Voor 4% gewijzigd door Genji op 26-01-2009 14:00 ]
Als MM Utrecht de prijs vast heeft gehouden van 1879,- euro standaard dan zou de 42PES0001D nu 1579,- euro zijn.Anoniem: 56668 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:51:
Zojuist even de Philips 42PES0001D bij de mediamarkt in Arnhem bekeken, de prijs is daar 1769,46 euro. Toen ik naar huis liep langs de Smits bleek daar ook de BTW-vrij actie te lopen, maar dan wel 19% korting, de Philips 42PES0001D kost daar op dit moment 1709 euro. Toch weer 60 euro korting extra, plus dat SMITS veel betere service verlenen en weten waar ze over praten.
Damn dat is meer dan 100 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch! Ik wil eigenlijk nog 2 maanden wachten met kopen (ivm verhuizing), maar dit is wel een mooie zeg zo!Anoniem: 288412 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:55:
'19% actie'
Media Markt Rijswijk
Media Markt Utrecht
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 56668
Bij de Mediamarkt in Arnhem had ik de 42PES0001D een week geleden ook voor die prijs zien staan, nu staat er echter 2099 euro dus ik weet niet of dat alleen in Arnhem zo is of dat dat ook in Utrecht zo is. Anders hoor ik het graag. Dan haal ik hem daar.Wicked-Game schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:59:
[...]
Als MM Utrecht de prijs vast heeft gehouden van 1879,- euro standaard dan zou de 42PES0001D nu 1579,- euro zijn.
Ik kan het helaas niet nu voor je verifieren, ben er zelf pas rond een uur of 16:30. Eerst even werken.Anoniem: 56668 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:18:
[...]
Bij de Mediamarkt in Arnhem had ik de 42PES0001D een week geleden ook voor die prijs zien staan, nu staat er echter 2099 euro dus ik weet niet of dat alleen in Arnhem zo is of dat dat ook in Utrecht zo is. Anders hoor ik het graag. Dan haal ik hem daar.
Damn als ik het nu zo lees heb ik ook de neiging om naar Groningen te rijden en daar de Pioneer te kopen.Woon ook in Amsterdam en 2100 €is een zeer nette prijs.
Anoniem: 253774
Niels: Ik heb ook net een Panasonic Viera TX-37LZD85F gekocht in MM Maastricht aan 1007 euro ! Nog 75 euro goedkoper dus
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het posten van aanbiedingen. Diepgaande discussies over kwaliteit, kabels etcetera horen hier niet thuis.
Dit topic is alleen bedoeld voor het posten van aanbiedingen. Diepgaande discussies over kwaliteit, kabels etcetera horen hier niet thuis.