Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.320 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Heeft iemand het spel toevallig gekocht via dat direct2drive? Hoezo is het spel daar een dikke 10 Euro goedkoper dan de EA store download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:54:
Heeft iemand het spel toevallig gekocht via dat direct2drive? Hoezo is het spel daar een dikke 10 Euro goedkoper dan de EA store download?
Ja ik heb het op direct2drive.co.uk gekocht en tis idd goeiekoper :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren echt lol gehad met onze guild's eerste RvR ervaring. Met een groepje van 7 naar Ekrund gegaan en Order een beetje het leven zuur gemaakt. Werden al snel meer mensen. Ik kwam er al gauw achter dat mijn Borc het zo'n 5x langer uithoudt met een healer. Blijkt dat sword en board toch meer mijn ding is. Hoe langer ik leef, hoe langer ik het de vijand het leven zuur kan maken.

Aan de einde van de dag (leest nacht! :|) eindelijk rank 10 en RR7 gehaald, dus ik heb eindelijk mijn guard ability (save da runts) en nog wat andere hulpzame skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Sjonge jonge gisteren mijn CE binnen gehad. Wat een doos zeg! Past niet eens in mijn game-verzamel kast!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:43:
LOTRO zag er in ieder geval een stuk scherper en duidelijker uit. Maar goed, ik ben ook zeer te spreken over hoe GOA de launch heeft gehandeld. Echt het tegenovergestelde van de beta.

Maar daarnaast heb ik ook na het reïnstalleren van de game géén action bar :( Ik begin me langzamerhand heel erg bedrogen te voelen, ik kan gewoon niet spelen zo! Ik heb ook al een tijdje een petition open staan, maar ook dat schiet niet op. Het help-formulier op de site heeft ook nog niks opgeleverd.
Voordeel van LOTRO vind ik dat het scherm ook een stuk overzichtelijker oogt. Hoe druk het ook was in LOTRO, ik kon duidelijk zien wat er gaande was, ik zag gisteren al een beetje dat dat iets minder is in WAR, maar goed, LOTRO is gewoon een heel ander soort spel.

Ik zal allebei voorlopig nog wel even spelen. WAR om te proberen voorlopig, geen idee hoe dat gaat verlopen, LOTRO heb ik toch al een lifetime subscription voor en dat is ook heel erg mijn ding. WAR zal zeker een eind kunnen komen omdat ik denk dat veel WoW spelers de graphics erg prettig vinden, toch een beetje dezelfde stijl en ook heel erg vertrouwd zullen zijn met de feel van het geheel. Ik wen er zelf ook vast wel aan, en zal vast nog wel uitvogelen hoe ik een aantal zaken nog kan tunen en overzichtelijker maken.

Werd me gisteren ook al door Blaim gevraagd hoe ik WAR vond ten opzichte van LOTRO, naar mijn idee is het gewoon niet te vergelijken. LOTRO is echt gericht op de avonturier, de quester die graag zijn omgevingen verkent en geniet van de schitterende omgevingen die ze daar hebben. WAR is gericht op pure oorlogvoering. Raggen als het ware. Voor allebei is een markt en ik denk ook niet dat ze elkaar in de weg zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:39:
[...]

nou dat onvolledig buggy spel waarvoor je moet betalen om de beta te spelen en er een stoere bink met de naam Conan in rondloopt, had dit wel direct :)
Haha Maar dat was dan ook ongeveer het beste van AoC
:)

[ Voor 11% gewijzigd door Rochette op 19-09-2008 11:01 ]

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Rochette schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:00:
[...]

Haha Maar dat was dan ook ongeveer het beste van AoC
:)
sad but true ;(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:47:
[...]

CET = Central Europe Time.. oftewel om 10.00 :P En eta's over de servers online staat op de site. Wij werken namelijk niet voor GOA.
Beetje raar natuurlijk aangezien we nu in CEST [Central European Summer Time (GMT+2)] leven en niet CET.

Zelf gister even met een andere speler begonnen (Chaos Chosen). Moet zeggen dat het tot nu toe erg leuk is, maar goed dat was Age of Conan ook in het begin. Ben benieuwd of het aanbod van quests ook goed blijft. Op dit moment rank 5 , maar het was wel erg druk gister. Naarmate we iets verder vanaf het startgebied kwamen werd het iets rustiger in de omgeving.

Ik hoop dit weekend richting rank 10 te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
tuinïnen schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:07:
[...]

Beetje raar natuurlijk aangezien we nu in CEST [Central European Summer Time (GMT+2)] leven en niet CET.

Zelf gister even met een andere speler begonnen (Chaos Chosen). Moet zeggen dat het tot nu toe erg leuk is, maar goed dat was Age of Conan ook in het begin. Ben benieuwd of het aanbod van quests ook goed blijft. Op dit moment rank 5 , maar het was wel erg druk gister. Naarmate we iets verder vanaf het startgebied kwamen werd het iets rustiger in de omgeving.

Ik hoop dit weekend richting rank 10 te kunnen gaan.
Dan nog steeds, is CET ALTIJD hetzelfde dus dat maakt op zich niet uit he :) Ah, een Chosen.. ik zie ze af en toe wel maar hoe bevalt zoiets nou?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
FF net een story getypt over mijn char. niet op de grammatica letten. :)
Why the anger, why the hate.

“Why are the other kids throwing rocks and calling names to us, mom” I said.
“sssttt Sephyra, be quiet and walk faster, don’t look to them”. Mother was starting to get afraid of the High Elves past 30 years. Elves where whispering, “War, the war is coming”.
What war? I didn’t understand it. Ouch a rock landed on my head and made me dizzy. Than I felt the metal taste on my tongue and look into my right hand. A red sparkle in the palm of my hand!!
I have this feeling, every time I get angry or afraid. What is happening to me! I was afraid to tell it to my mother.

My mother, my beloved mother Semira. She was exiled from Naggaroth, homeland of Dark Elves. She was not a true worshipper of the Elven god Kaela Menscha Khaine anymore, so she said, so she ran away.
She to fled Saphery the land of Wizardry of High Elves and there she met my farther
My father Ferhid, a High Elf Archmage capable of manipulating all the winds of magic weaving. But my mother had forbidden him to use magic when I was born.
He past away 60 years ago, when I was a teenager. “His boat sunk when he was travelling” my mom said. But I did not believe her. My father can’t be dead. He is alive, I just know it, and I feel it!!!

I had a wonderful youth, had lots of friends. High Elves and Dark Elves living together as friends. I even went few times on vacation to Naggaroth, homeland of dark elves, to visit my aunt Seraphine. I really loved her, but my mom and my aunt haven’t spoken to each other for the past 200 years, because my mother isn’t a believer anymore. My aunt loved me and I love her, we had great time with each other.
Than it started, 50 years ago, High elves started to hate dark elves. “To many dark elves are in Saphery”, they said. “They will make slave of us” they yelled.
Dark Elves make several additional sacrifices a year. And slaver other races is a common thing in Naggaroth.
They started to bully us, parents forbidden there children to play with Dark elves kids.
And at those times my ‘hate’ started against them. So every time I get angry or sad, I get a metal taste on my tongue, feeling light in my head and getting a red sparkle in my hand.
Once I told my aunt about this. She got a bit afraid when I told her. "Your time will come, Sephyra" she said to me. Than she will tell be about it. We have never spoken about it again.

One night High Elves surrounded our house with torches. “Be gone slave drivers, be gone or we will burn u to the ground”. My mother was in panic, collecting some clothes and food.
I was afraid and screaming to them to leave us alone. My mother screamed at that time. Looking to me with eyes wide open. A black/red aura was surrounding me. She took my hand and fled trough the back door. We ran as fast as we could. They came after us with torches. “We will burn u to the ground witches”.
“Faster Sephyra, run faster”! She put something in my hand while running. “Take this letter and flee to Nohk ’da and find the Shadow Warrior named Ramasa. It’s an old friend of your father, he will help u.
“letter? Flee? will help me?, what about her”? At that time I noticed that my mother wasn’t running next to me. I stopped and looked behind. There she was standing, with High Elves around her. I never saw her using magic! She was shooting magic bolts and doing area damage. High Elves dropped like flies on the ground. The air was filled with blood. With flames coming out of her eyes, she was screaming to me.

Run Sephyra!!! RUAANNN!!!!

So I run, I run as fast as I can. Crying my heart out, I saw the area was filled with red light, it came from me.

I found Ramasa, told what happened underway and gave him the letter. Before I even noticed, I was on a boat heading to Naggaroth, crying, crying about my mother, crying about this war. The more I cried, the more my heart started to fill with hate.
When I was in Naggaroth, I went to my aunt in Har Ganeth, the City of Executioners.
When I arrived crying to her house, she knows what happened, even when she was standing in her house. The entire area around her house was filled with a red glow.
I told her what happened and that my heart was filled with hate instead of love. She brought me to a temple and told me the history the Elven god Kaela Mensha Khaine. She told me about Elven God bloodline. OMG, was I a grandchild of Kaela? That can not be, was THAT the reason my mother run away, to protect me?
My aunt Seraphine and other Sorceress teaches me everything about Dark magic.
After many decades I learned everything about Dark Magic, even Dark Elves starting to fear me.

The war already spread around the world. High Elves started to attack Dark Elves. Green skins entered the homeland of the Dwarfs; The Empire started to interfere with the war to and started to attack Chaos.

THE WAR STARTED! IT WAS INEVITABLE!!!

So when u entered the battleground for slaughtering and u noticed that the air is heavy and thick, taste like blood... U look up in the sky and u see that it is getting darker.
Look around u quickly!! If u notice a dark elf with a glowing aura around her, just do one thing, RUN….RUUAAANNNN!!!
!!

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:41
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:59:
[...]
WAR zal zeker een eind kunnen komen omdat ik denk dat veel WoW spelers de graphics erg prettig vinden, toch een beetje dezelfde stijl en ook heel erg vertrouwd zullen zijn met de feel van het geheel.
Ik speel veel WoW, maar sinds gister ook met warhammer gestart om het te proberen. Maar ik vind de WAR graphics juist maf, neem bijvoorbeeld de haren, die worden lelijk doordat ze onafhankelijk moeten kunnen bewegen. Dan zeg ik, doe dat dan net ff niet. Ik had iig meer verwacht van de graphics.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik het een best vermakelijke game vind. In vergelijking met WoW hebben ze allebei negatieve en positieve punten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie je eigenlijk als een quest public is? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Net in "Spielerij problemen & vragen" een topic geopend over de performance problemen met WAR!, misschien handig voor de mensen die ook problemen hebben om hier configuraties en problemen te verzamelen zodat we misschien iets kunnen ontdekken of fixen.

[PC] Performance problemen WAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Lord_Salo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:14:
FF net een story getypt over mijn char. niet op de grammatica letten. :)

[...]
RP server neem ik aan. Zit zelf te denken om een RP server te joinen, maar hoever gaan mensen in het RP gedeelte? Mij trekt voornamelijk de behulpzaamheid, is toch zo?, erg aan op zulke servers. Op WoW heb ik vanaf het begin de verkeerde keuze gemaakt qua server, PVP - ganking all the way, en vrij vaak spijt van gehad dus wil nu een goede keuze maken.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:20:
Hoe zie je eigenlijk als een quest public is? :o
check de map, als het een PQ is staat er een schatkist getekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:22:
[...]

check de map, als het een PQ is staat er een schatkist getekend
Bwa, kijk gewoon rechtsboven, daar staat je influence meter (lichtgroenig) als je in de influence zone zit van een PQ.

Tevens, wanneer je in die zone de 1e keer binnenkomt, krijg je een bericht op je scherm dat je dus niet kan missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Ebayzo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:22:
[...]
RP server neem ik aan. Zit zelf te denken om een RP server te joinen, maar hoever gaan mensen in het RP gedeelte? Mij trekt voornamelijk de behulpzaamheid, is toch zo?, erg aan op zulke servers. Op WoW heb ik vanaf het begin de verkeerde keuze gemaakt qua server, PVP - ganking all the way, en vrij vaak spijt van gehad dus wil nu een goede keuze maken.
Sommige mensen gaan daar echt veel te ver in. Af en toe wel grappig, maar niet de hele tijd, dan gaat het mij altijd behoorlijk vervelen.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schaam me ervoor, maar ik maak even reclame voor mijn nieuwe draadje over mijn UI problemen. Als iemand weet wat ik kan doen om het op te lossen, ik zou je eeuwig dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:22:
[...]
pak nou gewoon de server waar iedereen hier op zit! Ganking is echt geen probleem op een Core server hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nou, hoef niet bij de hele GoT community te zitten, dat interesseert me vrij weinig. Wil gewoon niet weer dat kansloze gegank krijgen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:38:
Nou, hoef niet bij de hele GoT community te zitten, dat interesseert me vrij weinig. Wil gewoon niet weer dat kansloze gegank krijgen.
pak om het even welke core server dan :-) Je moet geen RP pakken om niet geganked te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cidolfas schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:32:
[...]

Sommige mensen gaan daar echt veel te ver in. Af en toe wel grappig, maar niet de hele tijd, dan gaat het mij altijd behoorlijk vervelen.
Die mensen die op die servers gaan vinden dat juist prachtig. Daar zijn die servers ervoor :) als je er niet van houdt zijn er nog zat andere opties mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al zo een toffe site zoals thottbot voor wow dat je van alle classes hun spells en abilities kan zien? Zou mij ver op weg helpen om te zien welke class mij het meeste zal boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:43:
Is er al zo een toffe site zoals thottbot voor wow dat je van alle classes hun spells en abilities kan zien? Zou mij ver op weg helpen om te zien welke class mij het meeste zal boeien.
www.wardb.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik wil er toch nog even op wijzen dat dit forum een zoekfunctie en een startpost heeft.
Wil iedereen deze eerst gaan lezen voordat hij zijn vraag stelt?

Alvast bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 19-09-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu kan het zijn dat het aan mijn chatinstellingen ligt, maar hetgene wat mij momentele het meest opvalt is het gebrek aan chat, ik zie nergens mensen praten , geen meningen over het spel, geen whiners, geen guild recruiters, niks. Regional chat =empty. (behalve de /say uiteraard )

Guild chat werkt goed, dus misschien staat er bij mij wel ergens een optie uit ofzo :) . Zal dalijk nog eens kijken hoe het nu precies zit, wanneer server weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de destruction guild nog mensen gebruiken (low lvl Sorceress)? En zo ja, met wie kan ik eventueel contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:26:
[...]

Bwa, kijk gewoon rechtsboven, daar staat je influence meter (lichtgroenig) als je in de influence zone zit van een PQ.

Tevens, wanneer je in die zone de 1e keer binnenkomt, krijg je een bericht op je scherm dat je dus niet kan missen
Dat eerste was me dan weer niet opgevallen...dat tweede...dat kun je inderdaad niet missen...behoorlijk grote lichtblauwe letters midden in je scherm...als je daar omheen kijkt...vind ik het best knap... ;)

@Tank-a-Holic
In het eerste gebied waar ik zat vond ik dat ook, later zag ik toch meer gechat worden en vragen gesteld worden. Ook een guild recruiter message voorbij zien komen, ik dacht eerst ook dat het niet klopte...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:56:
Kan de destruction guild nog mensen gebruiken (low lvl Sorceress)? En zo ja, met wie kan ik eventueel contact opnemen?
Je kan contact opnemen met mij (Thormasha) voor een invite zodra de servers weer up zijn >,< .
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:53:
Nu kan het zijn dat het aan mijn chatinstellingen ligt, maar hetgene wat mij momentele het meest opvalt is het gebrek aan chat, ik zie nergens mensen praten , geen meningen over het spel, geen whiners, geen guild recruiters, niks. Regional chat =empty. (behalve de /say uiteraard )
Najah, veel van die chat was LFG to ... , en aangezien WAR een geïmplenteerd systeem heeft zul je dat zeer weinig zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:00:
[...]

Je kan contact opnemen met mij (Thormasha) voor een invite zodra de servers weer up zijn >,< .
dankje, dat zal ik doen... zodra ik thuis ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thormodo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:00:
[...]

[...]

Najah, veel van die chat was LFG to ... , en aangezien WAR een geïmplenteerd systeem heeft zul je dat zeer weinig zien.
valt mij trouwens op dat we best weinig Black orcs in de guild hebben :) stuk of 4 maar?

Weet iemand ook toevallig welke specs deze mensen hebben?
Ik ga iig voor Da Toughest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:05:
[...]

valt mij trouwens op dat we best weinig Black orcs in de guild hebben :) stuk of 4 maar?

Woggha hier; BO.
Zit nog te twijfelen tussen Path of Da Brawler of Da Toughest; iig nu punten in brawler gedaan met oog op grinden en dps. Denk het echte tanken toch op latere lvls gebeurt en loop op het moment graag rond met mn 2-hander.

of maybe een hybrid, of maybe toch reroll sorceress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:05:

Vier zegt die :+ , twaalf stuks atm.
Ik ga ook voor de Thoughest, denk dat ik als build zoiets doe. En als Renown Build, zoiets. Valt me trouwens wel op dat rond de rank die ik nu ben (8 ), er maar weinig Black Orcs rondlopen met een schild.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:03:
dankje, dat zal ik doen... zodra ik thuis ben ;)
In dat geval kan je Bashah, Wacky, Villalobos of Chubz ook nog proberen als ik niet online ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Als het goed is krijg ik WAR ook vandaag binnen en ik heb er zin in! Na 4 jaar WOW ben ik wel eens toe aan wat anders en vooral omdat je WAR niet echt persee hardcore hoeft te spelen trekt me dit spel me erg aan. Alleen kan iemand mij misschien vertellen wat de classes ongeveer doen in een RVR (tank, healer, dps etc). Ik zat zelf te denken aan een Greenskin Shaman aangezien ik 4 jaar lang een Shaman in WOW heb gespeelt en dit toch de leukste class uit het spel heb gevonden. Maar lijkt de Shaman uit WAR op die van WOW of zijn het totaal verschillende classes (sorry voor de vergelijkingen met WOW maar ik heb geen andere MMO's gespeelt). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hmm, het leuke aan Da toughest is is dat ik gewoon eigenlijk niet meer doodga :p had gister stuk of 10 mobs op me te gelijk van dezelfde rank als ik.. en ik sloopte ze gewoon allemaal zonder probs :) I like it!
Synth schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:12:
Als het goed is krijg ik WAR ook vandaag binnen en ik heb er zin in! Na 4 jaar WOW ben ik wel eens toe aan wat anders en vooral omdat je WAR niet echt persee hardcore hoeft te spelen trekt me dit spel me erg aan. Alleen kan iemand mij misschien vertellen wat de classes ongeveer doen in een RVR (tank, healer, dps etc). Ik zat zelf te denken aan een Greenskin Shaman aangezien ik 4 jaar lang een Shaman in WOW heb gespeelt en dit toch de leukste class uit het spel heb gevonden. Maar lijkt de Shaman uit WAR op die van WOW of zijn het totaal verschillende classes (sorry voor de vergelijkingen met WOW maar ik heb geen andere MMO's gespeelt). Alvast bedankt!
Shaman van WAR lijkt in de verste verte niet op die van WoW. Healing is ook niet hetzelfde als in WoW. Met Warhammer ben je actief aan het healen zeker als shaman Om goed te healen moet je damage doen en om goed damage te doen moet je healen :)

[ Voor 70% gewijzigd door Dakreal op 19-09-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synth schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:12:
LEES EERST DE STARTPOST

Zoiets zou je de volgende keer ook wel wat vriendelijker kunnen brengen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 19-09-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus wat cared het, niet iedereen leest alles maar juist vooral dit forum. Voor sommige andere mensen is dit ook nuttig, want uiteindelijk kun je het toch wel ergens anders vandaan halen.

Anyway, was net een kleine patch, misschien dat servers weer online zijn.

EDIT: Blijkbaar nog niet. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:10:

In dat geval kan je Bashah, Wacky, Villalobos of Chubz ook nog proberen als ik niet online ben :P
dankje dankje... gaat helemaal goedkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:13:
[...]

LEES EERST DE STARTPOST

[mbr]Zoiets zou je de volgende keer ook wel wat vriendelijker kunnen brengen ;)[/]
helemaal mee eens.....tjee dat gezeik hier soms als je niet goed kijks of snel iets wilt weten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:53:

Guild chat werkt goed, dus misschien staat er bij mij wel ergens een optie uit ofzo :) . Zal dalijk nog eens kijken hoe het nu precies zit, wanneer server weer online is.
Ja, ik vond ook dat er zo weinig gezegd werd. Nam eigenlijk eerst aan dat iedereen dus tevreden is en zich druk concentreerde op de game. Toen ik gister in Altdorf was en niks voorbij zag komen in /1 vond ik ook al raar. It's al so queiet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[mbr]Zoiets zou je de volgende keer ook wel wat vriendelijker kunnen brengen ;)[/]
Zowel Spots als ik hebben op de vorige paginas al een vriendelijke melding gemaakt, denk je nou dat dat helpt?

Wat is het nut van een startpost als iedereen om de 5 posts gaat vragen welke classes er zijn, of er een guild is, wat het verschil tussen open en core rvr is? Het is weer duidelijk dat dit spel de echte WoW kiddies aantrekt, liever lui dan moe

zulks een continue wederkerende vragen wekken wrevel op ipv de discussie ivm het spel gaande te houden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:26:
[...]

Zowel Spots als ik hebben op de vorige paginas al een vriendelijke melding gemaakt, denk je nou dat dat helpt?

Wat is het nut van een startpost als iedereen om de 5 posts gaat vragen welke classes er zijn, of er een guild is, wat het verschil tussen open en core rvr is? Het is weer duidelijk dat dit spel de echte WoW kiddies aantrekt, liever lui dan moe

zulks een continue wederkerende vragen wekken wrevel op ipv de discussie ivm het spel gaande te houden
Blijf je nu aan het zeiken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:29:
[...]

ga nog een breezer drinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe maar, de servers zijn toch nog offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:29:
[...]

hij heeft wel een punt, op deze manier kan er net zo goed geen startpost gemaakt worden. Een startpost is gewoon een kleine samenvatting van het spel. Als iemand te lui is of te makkelijk om dat even te bekijken moeten wij zeker wel moeite doen om antwoord te geven op hun vraag? Ik doe er in ieder geval niet meer aan mee.

Als je echt geintresseerd ben in een spel dan zoek je zoiets op en als je het dan niet kan vinden dan vraag je het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Startposts worden inderdaad niet voor niets gemaakt. Men mag best wat moeite doen om zaken zelf uit te zoeken. Dat wordt op GoT ook van je verwacht.

Modbreak:En nu graag ontopic verder.

[ Voor 65% gewijzigd door PromoX op 19-09-2008 12:36 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:32:
[...]

hij heeft wel een punt, op deze manier kan er net zo goed geen startpost gemaakt worden. Een startpost is gewoon een kleine samenvatting van het spel. Als iemand te lui is of te makkelijk om dat even te bekijken moeten wij zeker wel moeite doen om antwoord te geven op hun vraag? Ik doe er in ieder geval niet meer aan mee.

Als je echt geintresseerd ben in een spel dan zoek je zoiets op en als je het dan niet kan vinden dan vraag je het pas.
dat weet ik wel, maar ik kan het ook begrijpen waarom ze het zo vaak vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Sorry, maar ik heb de startpost gelezen alleen ik word er niet echt veel wijzer van wat het main doen van de class is (tanken, DPS, Heal etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Het staat ook gewoon op de war-europe site > universe > careers

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lunch is toch tot 13.00 uur ?? dus gaan de servers 13.00 on line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Synth schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:39:
Sorry, maar ik heb de startpost gelezen alleen ik word er niet echt veel wijzer van wat het main doen van de class is (tanken, DPS, Heal etc).
Thormodo in "Warhammer Online - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:45:
lunch is toch tot 13.00 uur ?? dus gaan de servers 13.00 on line?
Lunch is relatief. Als ik om 12:00 ga lunchen, dan is lunch 12:00. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hij is weer online dames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor een Witch elf is eerst weaponskill dan strenght en dan wounds,wilpower het belangrijkste of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

nee in frankrijk duurt de lunch tot het avondeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:57:
voor een Witch elf is eerst weaponskill dan strenght en dan wounds,wilpower het belangrijkste of niet?
Dat ligt maar net aan je spec natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Je kunt weer zien dat de servers up zijn :p hele topic sterft metteen uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Nou, ik heb t ook maar gekocht via direc2drive. Via ea store kreeg ik een server error bij de creditcard transacties.. tot 2maal geprobeerd. Ok, dus ik naar direct2drive, is het gewoon 30 pound , wat dus zo'n 37 euro is, dikke 10 euro goedkoper.. Echter kreeg ik 2 uur later van ea een melding dat m'n download gereed stond! echt m*ther*fckers. Ik neem aan als je een server error krijgt tijdens je cc transactie dat dan alles wordt terug gedraaid, tenminste, zo is het hoe wij programeren bij ons op de zaak. stelletje nubs.. nouja, gebeld, en ik krijg me geld terug . Ben blij dat ik het achteraf niet gedaan heb, krijg je weer zo'n vage ea downloader en je kan maar 6 maanden downloaden. ik weet trouwens niet hoe dat bij ign zit. Maaruh, Ik ben benieuwd, nog 1 uur en dan installen :)

Ik heb voornamelijk gekozen voor dit spel omdat ik vooral massaal wil pvp-en, net zoals in eve online. alleen daar is het zo dat je 2 uur voorbereiding nodig hebt voor een fight van soms maar 5 min :) Tuurlijk, de schade is enorm groot voor de tegenpartij (of voor ons :P ) maar ik ben toch ook op zoek naar een iets snellere game waar je bij wijze van spreke zo de battlefield oploopt en anticipeert met de rest van het spel. (en dan bedoel ik niet wow battlegrounds of arena, da's toch nog steeds een soort van 'hee kijk mij nou'). Dus ik hoop dat ik welkom ben :P, en ik hoop dat het geen aoc 2 is, dat is zo'n dikke domper geweest. :S dat pvp sloeg gewoon nergens op, geen schade, je bent niks verloren, kan niks looten.. blergh.

tot zometeen hehe

/ps

nofi, maar die startpost is niet te lezen man. groen op zwart, en rood op zwart is bij lange na niet ideaal, zeker niet voor mannen, die toch al moeite hebben met die kleuren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Erikie op 19-09-2008 13:50 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Erikie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:44:
Nou, ik heb t ook maar gekocht via direc2drive. Via ea store kreeg ik een server error bij de creditcard transacties.. tot 2maal geprobeerd. Ok, dus ik naar direct2drive, is het gewoon 30 pound , wat dus zo'n 37 euro is, dikke 10 euro goedkoper.. Echter kreeg ik 2 uur later van ea een melding dat m'n download gereed stond! echt m*ther*fckers. Ik neem aan als je een server error krijgt tijdens je cc transactie dat dan alles wordt terug gedraaid, tenminste, zo is het hoe wij programeren bij ons op de zaak. stelletje nubs.. nouja, gebeld, en ik krijg me geld terug . Ben blij dat ik het achteraf niet gedaan heb, krijg je weer zo'n vage ea downloader en je kan maar 6 maanden downloaden. ik weet trouwens niet hoe dat bij ign zit. Maaruh, Ik ben benieuwd, nog 1 uur en dan installen :)

Ik heb voornamelijk gekozen voor dit spel omdat ik vooral massaal wil pvp-en, net zoals in eve online. alleen daar is het zo dat je 2 uur voorbereiding nodig hebt voor een fight van soms maar 5 min :) Tuurlijk, de schade is enorm groot voor de tegenpartij (of voor ons :P ) maar ik ben toch ook op zoek naar een iets snellere game waar je bij wijze van spreke zo de battlefield oploopt en anticipeert met de rest van het spel. (en dan bedoel ik niet wow battlegrounds of arena, da's toch nog steeds een soort van 'hee kijk mij nou'). Dus ik hoop dat ik welkom ben :P, en ik hoop dat het geen aoc 2 is, dat is zo'n dikke domper geweest. :S dat pvp sloeg gewoon nergens op, geen schade, je bent niks verloren, kan niks looten.. blergh.

tot zometeen hehe

/ps

nofi, maar die startpost is niet te lezen man. groen op zwart, en rood op zwart is bij lange na niet ideaal, zeker niet voor mannen, die toch al moeite hebben met die kleuren :)
Specsavers ^^

Het is makkelijk te lezen hoor... weet niet wat het probleem is :/

In ieder geval ben je altijd welkom in onze guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specsavers ^^

Het is makkelijk te lezen hoor... weet niet wat het probleem is :/
Het gaat niet om een bril, maar het feit dat iemand kleurenblind kan zijn :)

Los daarvan, je kan beter Order joinen, ipv de guild van Chubz :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

En dan ben je natuurlijk altijd welkom op Karak-Azgal (de server) bij onze nog te vormen GoT guild Invictus. ;)

Niet alle peeps verleiden om de dark side te joinen, eh Chubz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Als er een pakketje van proxis.nl op de mat ligt komen er vanavond weer 2 high-elfs en een dwergje bij ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

goed, wie betaald het meest? ^^

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Als je geen zin hebt in een wachtrij dan is de keuze aardig duidelijk denk ik hoor >:)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Blaim schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:05:
En dan ben je natuurlijk altijd welkom op Karak-Azgal (de server) bij onze nog te vormen GoT guild Invictus. ;)

Is zijn eige keus, maar zoiezo is destruction al leuker dan order en de destruction guild heeft 65+ members en order heeft er maar 3... your own choice =] WAAAGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Het lijkt me juist leuk om een guild van de grond af mee te maken, niet joinen als het al groot is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Nja komt er uiteindelijk gewoon op neer welke class je het meeste aanspreekt natuurlijk. ;)

Nog een leuk nieuwtje voor dragonspirit (en ieder ander die een achternaam wil hebben voor z'n char): http://www.only-war.com/Forums/viewtopic.php?f=5&t=1420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat een normale wachttijd is voor aan Appeal? Ik ben nu al 2 uur aan het wachten, of doe ik iets verkeerd bij het maken ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:58:
Heeft iemand enig idee wat een normale wachttijd is voor aan Appeal? Ik ben nu al 2 uur aan het wachten, of doe ik iets verkeerd bij het maken ervan?
Denk dat je nog even gduld moet hebben. Aangezien er vast meer mesnen zijn met problemen kan het wel meerdere uren duren. probeer anders je graphics eens te tweaken ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:05:

Wanneer komt die eens? Ik wil mijn big choppa wel in het gezicht planten van een stunty met die guild-tag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:06:
[...]

Denk dat je nog even gduld moet hebben. Aangezien er vast meer mesnen zijn met problemen kan het wel meerdere uren duren. probeer anders je graphics eens te tweaken ingame.
Ik heb alles geprobeerd, niets had succes. Tweaken niet, op default zetten niet, cache en de speciale bar map deleten niet, full file check niet, reinstalleren niet, bar addons doen niets (die zijn dus ook weer weg) drivers zijn up to date en ik en een vriend hebben accounts gewisseld; ik had geen bars op zijn account, hij wel op de mijne. Het enige wat me rest is duimendraaien, chagerijnig zijn en wachten op de appeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:12:
[...]

Ik heb alles geprobeerd, niets had succes. Tweaken niet, op default zetten niet, cache en de speciale bar map deleten niet, full file check niet, reinstalleren niet, bar addons doen niets (die zijn dus ook weer weg) drivers zijn up to date en ik en een vriend hebben accounts gewisseld; ik had geen bars op zijn account, hij wel op de mijne. Het enige wat me rest is duimendraaien, chagerijnig zijn en wachten op de appeal.
Heb je de open beta installatie of heb je vanaf CDs geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:22:
[...]

Heb je de open beta installatie of heb je vanaf CDs geinstalleerd?
Vanaf de DVD's ja, maar: NEVERMIND!!! Heugelijk nieuws! Ik had gewoon het verkeerde mapje verwijderd, ik heb weer action bars!!! HOEZEE!!! *ahem* Zo, en nu eindelijk spelen!
Nu heb ik alleen een ander vraagje: waarom krijg ik mijn graphics niet op het minimum? Ze staan in de User Settings wel op het laagst, maar grafisch zie ik nog geen verschil met toen ik ze op het hoogst had staan, en het spel stottert nog steeds.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:29:
[...]

Vanaf de DVD's ja, maar: NEVERMIND!!! Heugelijk nieuws! Ik had gewoon het verkeerde mapje verwijderd, ik heb weer action bars!!! HOEZEE!!! *ahem* Zo, en nu eindelijk spelen!
Nu heb ik alleen een ander vraagje: waarom krijg ik mijn graphics niet op het minimum? Ze staan in de User Settings wel op het laagst, maar grafisch zie ik nog geen verschil met toen ik ze op het hoogst had staan, en het spel stottert nog steeds.
Heb je je goede drivers niet per ongeluk verwijderd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de login op de site uitgeschakeld is? Als ik naar de site ga dan is de login box grijs/zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:54:
Klopt het dat de login op de site uitgeschakeld is? Als ik naar de site ga dan is de login box grijs/zwart.
Is dit relevant met betrekking tot het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Mijn eerdere (slechte) punten over dit spel staan nog steeds, maar moet zeggen als je eenmaal wat verder bent in het spel het toch wel redelijk vermakelijk is, open world rvr en pq is leuk om te doen.
Lijkt in ieder geval wat om te doen tot wrath of the lich king (sunwell op farm en full season 4 gladiator op 2 chars dus in wow is er niet zoveel meer te doen :p).

In dit spel lijkt orde een beetje de underdog op rvr gebied, geen idee of dit aan het aantal speler ligt of aan iets anders, heb mijn bright wizard ingeruild voor een sorceress en het voelt een stuk beter aan om te spelen (wat meer dark enzo).

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 19-09-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:08:
[...]

Wanneer komt die eens? Ik wil mijn big choppa wel in het gezicht planten van een stunty met die guild-tag! :D
En wij andersom, trust me! :D

Ik ga vanavond met genoeg mensen online het weer proberen. Nadeel is alleen dat je met 5 andere in Altdorf moet zijn om de guild charter te kopen.. Dat lukte gisteravond niet omdat de Dwarven flightmaster te lui was om die korte beentjes de lucht in te sturen. ;)

Dit word een mooi WAR weekend iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb het spel nu ook gekocht. Een account had ik al eerder, nu dus ook mijn key gelinkt. Ik zit echter al 3 kwartier te wachten op de bevestigingsmail die ik hiervan zou moeten krijgen :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Boeboe schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:08:
Heb het spel nu ook gekocht. Een account had ik al eerder, nu dus ook mijn key gelinkt. Ik zit echter al 3 kwartier te wachten op de bevestigingsmail die ik hiervan zou moeten krijgen :|
Gewoon het spel opstarten.
Dit had ik ook maar na 20 minuten wachten heb ik het gewoon geprobeerd en het ging gelijk goed.
Een half uur daarna had ik pas mijn bevestigingsmail.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Ik heb wat vragen waarop ik niet meteen een antwoord op kon vinden:

Waar staan de servers? US of EU? Is er sowieso een EU server om op te spelen?
Wat zijn de ping tijden (latency)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

razoon schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:12:
Ik heb wat vragen waarop ik niet meteen een antwoord op kon vinden:

Waar staan de servers? US of EU? Is er sowieso een EU server om op te spelen?
Wat zijn de ping tijden (latency)?
EU, geloof dat de servers recentelijk zijn verhuisd van Ierland naar Parijs, maar kan ook andersom zijn geweest. 8)7 En ja, er zijn meer dan zat servers om uit te kiezen die allemaal in de EU zijn. Je kan zelf een Spaanse nemen, doe eens gek!

Latency zelf is ingame nog niet te checken maar zou je geloof ik wel via externe programmaatjes kunnen meten. Mijn latency is met een 2mbit lijn prima en vergelijkbaar met bijvoorbeeld mijn verbinding naar de WoW servers.

Anyhing else? :>

[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 19-09-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Excuus, verkeerde knop.

[ Voor 86% gewijzigd door Blaim op 19-09-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
bah :( mijn vriendin zit al te spelen en ik zit nog te wachten op mijn SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Blaim schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:18:
[...]

EU, geloof dat de servers recentelijk zijn verhuisd van Ierland naar Parijs, maar kan ook andersom zijn geweest. 8)7 En ja, er zijn meer dan zat servers om uit te kiezen die allemaal in de EU zijn. Je kan zelf een Spaanse nemen, doe eens gek!

Latency zelf is ingame nog niet te checken maar zou je geloof ik wel via externe programmaatjes kunnen meten. Mijn latency is met een 2mbit lijn prima en vergelijkbaar met bijvoorbeeld mijn verbinding naar de WoW servers.

Anyhing else? :>
Servers hebben geloof ik altijd physiek in parijs gestaan. Ze kunnen ze nu alleen remote vanaf ierland beheren ook, wat betekent dat ze ook werkelijk in het weekend service kunnen leveren, wat blijkbaar in frankrijk niet kan of zo omdat mensen dan niet werken of zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Kan ik nog ergens zo'n beta key vandaan halen of moet ik hem dan nu al kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

:P ban imo

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:43:
[...]

Heb je je goede drivers niet per ongeluk verwijderd? :+
Nee daar had ik nog niet aan gesleuteld, het lijkt alsof de graphics "vast" staan op hoog, en niet op laag gaan. Redelijk vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:46:
[...]

Nee daar had ik nog niet aan gesleuteld, het lijkt alsof de graphics "vast" staan op hoog, en niet op laag gaan. Redelijk vreemd.
Gaat dit over hetzelfde als Warhammer Online UI problemen: geen action bar?? ? Dan weet je dat je daar of anders in een nieuw topic in SPV terecht kunt.

En voor de slowchatters en one-liners: irc.tweakers.net, kanaal: #war.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, installatie compleet, en ik kan nog altijd niet inloggen waardoor ik zelfs de update niet kan uitvoeren. Blijft zeggen dat het wachtwoord (dat ik een uur geleden nog ingegeven heb en wel degelijk juist is) incorrect is. Uit wanhoop maar eens op de site gaan kijken, maar daar staat de loginbox in het grijs :? Help!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

2 exemplaartjes binnen, voor mijn broer en mij. Gister besloten om WoW toch maar eens aan de kant te zetten en wat nieuws te proberen samen. Als dit niet gaat bevallen zeg ik de MMO maar gedag. Maar heb goede hoop haha. Wel een leuke update gelijk voor je kiezen, maar Mythic is gelukkig wel snel in tegenstelling tot WoW updaters :X

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CamelNLD schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:43:
Kan ik nog ergens zo'n beta key vandaan halen of moet ik hem dan nu al kopen?
Nee, je kan geen beta-key meer halen, je zal de game moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:05:
[...]

En wij andersom, trust me! :D

Ik ga vanavond met genoeg mensen online het weer proberen. Nadeel is alleen dat je met 5 andere in Altdorf moet zijn om de guild charter te kopen.. Dat lukte gisteravond niet omdat de Dwarven flightmaster te lui was om die korte beentjes de lucht in te sturen. ;)

Dit word een mooi WAR weekend iig!
Wel hele mooie korte beentjes he. ;)
Dit word zkr een WAR weekend, hopelijk kunnen we de guild vanavond regelen. Ik ga nu maar even wat lezen over de beroepen, begrijp daar nog niks van en heb al die seads (witte tekst) naar de vendor gebracht. Hoop dat dat geen verkeerde zet was achteraf...

Weet iemand een goede site met uitleg over de profs?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Nog een vraagje:

Kan ik het spel online downloaden en een key online kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

razoon schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:01:
Nog een vraagje:

Kan ik het spel online downloaden en een key online kopen?
Ik hoor mensen over http://www.direct2drive.com/ in dit topic. En ik geloof zelfs via EA zelf, denk dat het ook op de warhammer website staat :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:51:
[...]

[mbr]Gaat dit over hetzelfde als Warhammer Online UI problemen: geen action bar?? ? Dan weet je dat je daar of anders in een nieuw topic in SPV terecht kunt.

En voor de slowchatters en one-liners: irc.tweakers.net, kanaal: #war.[/]
Zoals je daar kan lezen, is het action bar probleem opgelost :) Dit is iets geheel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Heb eindelijk ff kunnen spelen met m'n Sorceress, Lafemme. Ze is lvl 3 nu.
Zit op Karak-Azgal trouwens.
Het is wel ff wennen en ik ben duidelijk aan een nieuwe pc toe, het is erg zwaar (al valt dat niet aan de graphics af te zien).
Gameplay vind ik wel lekker soepel gaan, weer een beetje dat WoW-gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

ReCreator schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:13:
[...]

Ik hoor mensen over http://www.direct2drive.com/ in dit topic. En ik geloof zelfs via EA zelf, denk dat het ook op de warhammer website staat :)
WAs ook gelijk mijn eerste gedachte maar ik gellof niet dat ze de EU versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 21:16:
[...]

WAs ook gelijk mijn eerste gedachte maar ik gellof niet dat ze de EU versie hebben.
Klopt, voor de EU versie moet je naar de UK versie, voor het gemak het linkje toegevoegd :)
http://www.direct2drive.c...-of-Reckoning-UK-Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Wacht met smart op de Order guild, ben wel rerolled engineer bleek me toch niet zo te liggen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen