Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.323 views

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Invictus

Links GoT nick, rechts WAR nick ;)

Blaim - Blaim (Witch Hunter)
Darkdemoman - Subhe Trollslayer (Engineer/Iron Breaker)
PROT
Daverock - Lightning (Bright Wizard)
ErikRedbeard - Damsel (Warrior Priest)
Dragonspirit - Norsun Thrkrak (Runepriest)
Sui - Shival (Bright Wizard)

Vul maar aan.

Reden dat voor Karak-Azgal is gekozen is omdat een aantal van ons hier al een character op heeft en dit, naar mijn mening, een vrij internationale server is. En toch blijft het een maincharacter guild.. een alt blijft een alt dus die kan je dan altijd nog op een alt-got-guild-server-ergens-anders kwijt. :p

Ps. Misschien handig om in de startpost te plaatsen zodra de guild gevormd is? :>

[ Voor 27% gewijzigd door Blaim op 18-09-2008 16:06 ]

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:55:
[...]

Nice flame, en jij bent? Misschien moet je is proberen niet metteen te gaan schelden.. en fanboi pff.. hoe kom je erbij? Ik zeg alleen dat mensen makkelijk wijzen naar een game o.i.d.

Als 2 mensen dezelfde configuratie hebben en de 1 heeft problemen en de ander niet.. dan ligt dat aan het spel? Ga lekker een eindje lopen zou ik zeggen.
Wat ik alleen wil duidelijk maken is dat het te makkelijk is om te zeggen dat het aan de machine ligt? Sorry voor de flame, excuses, maar ik kom dit zo vaak tegen en ik snap niet waarom mensen direct in defence stance springen om de game te verdedigen; er zijn duidelijk performance problemen en het enige wat ik zie wat overeen komt is dat het gross AMD machines zijn. Als deze informatie gewoon neutraal gepost kan worden dan kan er een misschien een performance fix gemaakt worden, of misschien dat iemand een instelling/config weet om het euvel te verhelpen. Op een performance issue post reageren met "het ligt aan je machine niet aan de game" helpt ook niet.

nogmaals. mijn machine draait de meest intensieve games/applicaties perfect

*Crysis - high- perfect
*AOC - high - perfect
etc

waarom draait een game zoals WAR op mijn config dan niet zo goed als op andere configs (ik heb posts gezien van mensen met mindere configs dan ik en die beweren op AA, alles high te draaien, fps van 60 en geen interface lag bij rvr battles)

en om nogmaals te benadrukken, ik heb het niet overal in de game, voor mij genoeg bewijs dat er performance issues zijn.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:00:
Invictus

PROT

Vul maar aan.

Ps. Misschien handig om in de startpost te plaatsen zodra de guild gevormd is? :>
Lijkt mij wel een goede ze moeten ook weten dat er een Order guildje is he :) er moet zowiezo nog wat gesleuteld worden aan de startpost imo :P maar dat is niet mijn taak.

Zijn er mensen op dit moment thuis aan het spelen, zo ja.. hoe is de performance nu de servers wat drukker zijn.. en minstens zo belangrijk.. hoelang is de queue?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Jabba schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:57:
[...]

tsja gelukkig heb ik nergens last van.... zelfs in grote rvr battles geen schokje of niks. 1680x1050 16AA/16AF via drivers.

speel je in een hogere res ofzo?
1920*1200

• Dakreal
roodbwoy schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:04:
[...]

Wat ik alleen wil duidelijk maken is dat het te makkelijk is om te zeggen dat het aan de machine ligt? Sorry voor de flame, excuses, maar ik kom dit zo vaak tegen en ik snap niet waarom mensen direct in defence stance springen om de game te verdedigen; er zijn duidelijk performance problemen en het enige wat ik zie wat overeen komt is dat het gross AMD machines zijn. Als deze informatie gewoon neutraal gepost kan worden dan kan er een misschien een performance fix gemaakt worden, of misschien dat iemand een instelling/config weet om het euvel te verhelpen. Op een performance issue post reageren met "het ligt aan je machine niet aan de game" helpt ook niet.

nogmaals. mijn machine draait de meest intensieve games/applicaties perfect

*Crysis - high- perfect
*AOC - high - perfect
etc

waarom draait een game zoals WAR op mijn config dan niet zo goed als op andere configs (ik heb posts gezien van mensen met mindere configs dan ik en die beweren op AA, alles high te draaien, fps van 60 en geen interface lag bij rvr battles)

en om nogmaals te benadrukken, ik heb het niet overal in de game, voor mij genoeg bewijs dat er performance issues zijn.
Het zou ook kunnen zijn dat dit bijvoorbeeld te maken heeft met het wegschrijven van gebieden in het geheugen. Dat hij als hij een nieuw gebied moet laden of er veel spelers tevoorschijn komen, er tijdelijk een fps drop komt omdat hij te druk is met het schrijven naar het geheugen.

Waar ik zelf niet van hou is wat veel mensen heel snel doen.. Oeh het werkt niet.. dan ligt het aan de applicatie. Het welbekende wijzen.. en daar schiet je ook niets mee op.

Post gewoon je bevindingen en specs op het forum of maak een petition aan ingame.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:08:
[...]

Waar ik zelf niet van hou is wat veel mensen heel snel doen.. Oeh het werkt niet.. dan ligt het aan de applicatie. Het welbekende wijzen.. en daar schiet je ook niets mee op.
daar heb je een punt, irritante pebkac gebruikers, maarja zeg eens eerlijk, die verwacht je toch niet zo snel bij tweakers.net :-)

anyways, ik zal m'n dxdiag vanavond wel ff posten + mijn bevindingen. Misschien dat iemand verdere tips heeft. Ik heb namelijk de hoop al opgegeven. (nou moet ik zeggen, spelen op lagere kwaliteit heb ik niet eens meer door ivm de hectiek in de grote battles :-))

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

psychodude schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:23:
[...]

Mwuah, hij geeft geen OS. Ik heb ook 4GB op mijn desktop bijvoorbeeld, maar met Vista + wat andere dingen als Firefox e.d. aan zit ik op zo'n 2.5GB gebruik, resterend 1.5GB.

Zodra WAR dus 1.7GB in heavy RvR gaat vragen... do the maths :).

RAM is zeer zeker wel een bottleneck voor WAR, en zelfs met 4GB kan je deze dagen echt nog wel te weinig hebben.
Windows XP pro. Dedicated installation (er draaien dus geen andere applicaties mee). door 32bit cap 3.75 ram totaal. Heb meestal wel meer 1 gig vrij aan ram tijdens het gamen.

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:05:
[...]
Zijn er mensen op dit moment thuis aan het spelen, zo ja.. hoe is de performance nu de servers wat drukker zijn.. en minstens zo belangrijk.. hoelang is de queue?
Nog niet, ben nog aan het installeren. ;) Zal ik wel alvast een account aanmaken of is het slimmer om te wachten tot het spel geinstalleerd is? Gewoon maar alvast een account aanmaken he?

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:17:
[...]

Nog niet, ben nog aan het installeren. ;) Zal ik wel alvast een account aanmaken of is het slimmer om te wachten tot het spel geinstalleerd is? Gewoon maar alvast een account aanmaken he?
ik zou nu alvast idd het accountje aanmaken, dan kan je misschien metteen spelen als die geinstalleerd is :P

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:37

tuinïnen

Eventus stultorum magister

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:21:
[...]

ik zou nu alvast idd het accountje aanmaken, dan kan je misschien metteen spelen als die geinstalleerd is :P
Lijkt me sterk, ik zit al een uur op account validatie mail te wachten. En daarna mag je pas patchen, dat wordt dus vanavond. :(

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Heb geen pre-order geregeld, maar wil 'm eigenlijk toch nog kopen. Ben nu de client aan het downloaden van War-Europe. Waar kun je nu een key bestellen om te spelen? Ik hoef geen DVD-versie.

If you think sex is a pain in the ass, try different position

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

nota schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:23:
Heb geen pre-order geregeld, maar wil 'm eigenlijk toch nog kopen. Ben nu de client aan het downloaden van War-Europe. Waar kun je nu een key bestellen om te spelen? Ik hoef geen DVD-versie.
Google. ;)

Nah, probeert het via Direct2Drive.

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:21:
[...]

Done, nu wachten op het mailtje...zodat ik het kan activeren, dan code invoeren en klaar is klara...maar natuurlijk wel ook nog de rest installeren en de updates binnenfietsen..

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Ik ben 'm nu aan het installeren, maar heb nog geen idee welke server 't gaat worden. :?

Na (erg) lang twijfelen denk ik dat ik toch maar shadow warrior ga rollen, nadat Archmage en Ironbreaker een beetje zijn afgevallen. Ik begreep dat deze 3 classes overgens allemaal tekort waren in de beta.
Heeft iemand daar ervaring mee? Ik zat er toch niet op te wachten om tank te gaan spelen, en archmages zijn me toch wat te squishy.

edit:
Is er al iets meer bekend over een/de Order guild die gevormd wordt?
Dat zou handig zijn bij 't server kiezen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Lord_aragorn op 18-09-2008 16:29 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kom pas volgende week richting WAR :+ Zojuist mailtje dat er 2 andere games flinkje updates hebben gekregen dus ga ik me daar nog even vervelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

tuinïnen schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:22:
[...]

Lijkt me sterk, ik zit al een uur op account validatie mail te wachten. En daarna mag je pas patchen, dat wordt dus vanavond. :(
Dat klinkt niet tof.. ;) Maar ik wacht het rustig af...

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Paar uurtjes gespeeld nu, eerste indrukken zijn dat het weer een game is die tegenvalt.
  • Graphics zijn erg achterhaald
  • Ze adverteren met veel classes maar eigenlijk is er maar de helft, elke order class heeft een bijna precies hetzelfde destruction class.
  • Scenario's lijken erg random, veel meer tactiek dan eerst de healers killen komt er niet bij kijken.
  • Character animation is om te huilen.
Zal iig nog een tidje verder spelen maar tot dus ver lijkt dit voor mij een age of conan versie 2 :'(

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Websnake schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:32:
Paar uurtjes gespeeld nu, eerste indrukken zijn dat het weer een game is die tegenvalt.
  • Graphics zijn erg achterhaald
  • Ze adverteren met veel classes maar eigenlijk is er maar de helft, elke order class heeft een bijna precies hetzelfde destruction class.
  • Scenario's lijken erg random, veel meer tactiek dan eerst de healers killen komt er niet bij kijken.
  • Character animation is om te huilen.
Zal iig nog een tidje verder spelen maar tot dus ver lijkt dit voor mij een age of conan versie 2 :'(
* graphics: heb je AA geforceerd via je videokaart? ik weet dat het een debiele workaround is die gewoon in de client hoort te zitten maar maakt een wereld van verschil.

* doen ze dit niet dan krijg je een DAoC v2: facties die whinen omdat class x van realm x sterker is dan class y van realm y

*ik snap ook niet waarom scenarios er in zitten, vind dit een slechte zet van mythic. open RVR is veel leuker, als het goed is kom je bij je battle objectives rond level 8. Mount Bloodhorn voor greenskins. andere ken ik (nog) niet.

*zelf geen last van; BO doet het goed, animaties zijn top. Dark Elf ook prima, alleen wel raar bugje als je aangevallen wordt tijdens casten, de spelanimatie loopt af terwijl de damage nog niet doorberekent is, soms lastig tijdens hectic, je ziet castbar weg, je denkt spel is afgegaan maar door interupts is er niks gebeurt. Doel je misschien hierop? Want dit is een known-issue bij mythic.

[ Voor 40% gewijzigd door roodbwoy op 18-09-2008 16:41 ]

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

haha voor ik begon had ik een mindset van "het kan niet erger zijn dan aoc"

mn mindset nu is, tof maar net geen wow-kwaliteit. (niet dat ik hier minder om speel hoor =D, maar toch mist het nog iets heb ik het gevoel)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Leuk! Eindelijk geïnstalleerd en gepatched, heb ik nog steeds de zwarte-achtergrond bug :( Ik kan dus alsnog niet spelen, en dit probleem heeft ook nog niet de aandacht van Mythic/GOA getrokken :( Fijn! Heeft iemand al meer info over deze bug, waardoor deze veroorzaakt wordt, kan worden gefixed. Ik heb al vanalles geprobeerd tijdens de beta, waar ik hetzelfde probleem had ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 16:35 ]

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:05:
[...]

Lijkt mij wel een goede ze moeten ook weten dat er een Order guildje is he :) er moet zowiezo nog wat gesleuteld worden aan de startpost imo :P maar dat is niet mijn taak.

Ik was aan het spelen met 1 Sorceress voor ongeveer 1 uur geleden, queue's none :P De performance is dik in orde. Moet er ook bij zeggen dat ik een vrij recent systeem heb. Ik weet natuurlijk niet hoe de performance invloed daarop heeft. Framerate was tijdens het spelen constant, geen lagspikes nog gezien.Is natuurlijk afwachten hoe het straks gaat als je grote raids en battle's hebt. :)

Verwijderd

Hmm, key invoeren gaat, patchen nog niet..authentication failed...geduld hebben maar dus.. :)

Overigens geen mailtje ontvangen hoor, gewoon geprobeerd of het invoeren van de key zou werken en dat ging allemaal goed met het account dat ik heb aangemaakt, wel vreemd dat de mail niet kwam waar over is gesproken...misschien dat ik nu moet wachten op de mail ter activatie zodat de patcher kan starten, maar dat stond er niet.. :P

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 16:40 ]

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Glorificationer426 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:33:
haha voor ik begon had ik een mindset van "het kan niet erger zijn dan aoc"

mn mindset nu is, tof maar net geen wow-kwaliteit. (niet dat ik hier minder om speel hoor =D, maar toch mist het nog iets heb ik het gevoel)
Ben je niet onbewust aan het kijken hoe dicht WAR in de buurt van WoW komt?
Wellicht heeft WAR opzich een goeie gameplay, die op bepaalde punten verschilt van WoW en daarom wat onbekend / anders aanvoelt? (ben zelf ook benieuwd hoe ik dit ga ervaren hoor, na een lang wow gespeeld te hebben)

• nota
Ben op Direct2Drive aan het zoeken naar WAR maar ik vind alleen een versie waar bij staat: This product is only available for purchase in the United States and Canada.

Er wordt steeds gesproken over download, maar ik ben de client al lang aan het downloaden (gratis). Ik wil eigenlijk niets anders dan een key! Heeft iemand een directe link?

Verwijderd

Als ze nu eens ergens zouden laten weten hoe lang het ongeveer duurt voor je dat mailtje hoort te hebben. Staat toch echt op hun site dat het binnen 5 minuten zou moeten zijn gebeurd...ik heb het spel geinstalleerd, maar patchen kan ik zo nog niet.. :( *snif*

Verwijderd

nota schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:50:
Ben op Direct2Drive aan het zoeken naar WAR maar ik vind alleen een versie waar bij staat: This product is only available for purchase in the United States and Canada.

Er wordt steeds gesproken over download, maar ik ben de client al lang aan het downloaden (gratis). Ik wil eigenlijk niets anders dan een key! Heeft iemand een directe link?
heb je wel de .co.uk site en niet de .com site?

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lord_aragorn schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:39:
Ben je niet onbewust aan het kijken hoe dicht WAR in de buurt van WoW komt?
Wellicht heeft WAR opzich een goeie gameplay, die op bepaalde punten verschilt van WoW en daarom wat onbekend / anders aanvoelt? (ben zelf ook benieuwd hoe ik dit ga ervaren hoor, na een lang wow gespeeld te hebben)
Maar daar is toch ook niets mis mee? Ik denk dat menig 2+ jaar WoW speler hetzelfde WAR zal bekijken, is het goed genoeg om over te gaan of blijft WoW (voor mij) leuker om te spelen?

Zelf heb ik ook een lijst van criteria die ik langs ga, doe ik bij elke MMO die ik tegenkom. Sommige hebben 1 punt enorm goed of zelfs beter uitgewerkt dat het weer wat compenseerd met de slechtere punten. Daarom wacht ik nu ook nog een week, is er al wat begin issues opgelost hopelijk enheb ik een wat rustigere start.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:57:
[...]

Maar daar is toch ook niets mis mee? Ik denk dat menig 2+ jaar WoW speler hetzelfde WAR zal bekijken, is het goed genoeg om over te gaan of blijft WoW (voor mij) leuker om te spelen?

Zelf heb ik ook een lijst van criteria die ik langs ga, doe ik bij elke MMO die ik tegenkom. Sommige hebben 1 punt enorm goed of zelfs beter uitgewerkt dat het weer wat compenseerd met de slechtere punten. Daarom wacht ik nu ook nog een week, is er al wat begin issues opgelost hopelijk enheb ik een wat rustigere start.
Ik speelde wow omdat er niets beters was. Ik ga WAR echt niet met wow vergelijken, is ook niet nodig want ik vermaak me met Warhammer en verveel me met wow :p

Verwijderd

Dat mailtje komt maar niet...hebben volgens mij toch behoorlijk veel mensen last van.. :S

• tuinïnen
  • Laatst online: 08:37

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:05:
Dat mailtje komt maar niet...hebben volgens mij toch behoorlijk veel mensen last van.. :S
Je zal echt niet de enige zijn ;) Aangezien ik al 2 uur zit te wachten. Toch lees ik er verder vrij weinig over. Maar goed , dan maar nog meer geduld hebben. En dat is moeilijk als je al zo lang zit te wachten op een spel O-)

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

SpoTs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:59:
[...]

Ik speelde wow omdat er niets beters was. Ik ga WAR echt niet met wow vergelijken, is ook niet nodig want ik vermaak me met Warhammer en verveel me met wow :p
nofi maar dit soort replies geven mij ook t idee dat je een biased opinion geeft omdat WAR nu nieuw en leuk en anders is.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Heeft er iemand zijn direct2drive cd key mail al gehad? zou toch vandaag komen?... mja kan toch spelen maar wil hem wel al hebben..

Verwijderd

Ja joh...lekker..krijg ik een mail, is het enige wat ik krijg dat mijn account niet geregistered is, met een link waar ik niks te zien krijg behalve dat mijn account nog niet is gevalideerd...maar dat kan ik ook niet doen ook.. :S

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:05:
Zucht, na de desastreuze open beta... gewoon identiek hetzelfde bij de release.

• Dakreal
Hurtebise schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:17:
[...]

Zucht, na de desastreuze open beta... gewoon identiek hetzelfde bij de release.
Spuit 11, volgens mij geld dit maar voor een paar mensen hoor, en dat is erg vervelend idd.
Gewoon nog even geduld jullie kunnen er straks allemaal op!

Verwijderd

Eindelijk! Ik speel! De framerate valt me vies tegen, zelfs met mijn systeem. Maar goed, mijn CPU is ook gewoon zwaar zuig: AMD Athlon 3800+ Dual Core 2 GH, kennelijk heeft WAR iets tegen AMD... Ik wil ook wel een E8400 en een leuk bijpassend moederbord, maja: financieën he. Misschien later. Maar eerst een meer dringend iets: waar is mijn hotkey bar?? Ik kan hem nergens vinden, ook geen optie om hem aan aan te zetten o.i.d.

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:24:
Eindelijk! Ik speel! De framerate valt me vies tegen, zelfs met mijn systeem. Maar goed, mijn CPU is ook gewoon zwaar zuig: AMD Athlon 3800+ Dual Core 2 GH, kennelijk heeft WAR iets tegen AMD... Ik wil ook wel een E8400 en een leuk bijpassend moederbord, maja: financieën he. Misschien later. Maar eerst een meer dringend iets: waar is mijn hotkey bar?? Ik kan hem nergens vinden, ook geen optie om hem aan aan te zetten o.i.d.
Heb je geen boekje?

• nota
ik heb nu de co.uk versie van direct2drive. Nu klopt het inderdaad. Maar voor die 30 pond ontvang ik dus een key? Ik hoef namelijk die hele download niet.

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Chubz schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:09:
Heeft er iemand zijn direct2drive cd key mail al gehad? zou toch vandaag komen?... mja kan toch spelen maar wil hem wel al hebben..
Ik kreeg mijn key na 15 minunten. Als je op de 'download now' knop druk via Direct2Drive dan wordt namelijk ook de key opgestuurd (staat ook in de tekst op die pagina).

Verwijderd

Nou, nieuw account aangemaakt...en nu wel meteen...ik ben aan het patchen...vaag...maar ik klaag niet..als ie het maar doet.. ;)

Verwijderd

Haha jazeker ;) Daar staat ook een heel mooi plaatje waar inderdaad een hotkey/ability bar staat. Die ontbreekt alleen bij mij, en heb geen idee hoe ik em tevoorschijn moet toveren (staat er ook niet bij, in het boekje). Het lullige is, is dat ik zo gewoonweg niet kan spelen, zo zonder abilities (niet eens auto-attack) omdat ik simpelweg geen hotkey bar zie waar ze in horen te staan. Die was er ook niet toen ik inlogde. Zeer vreemd en vervelend, zie nergens een optie staan om de hotkey bar te openen. Reloggen of de game restarten werkt niet, en ook een andere char kiezen werkt niet :( Ik wil nu echt wel eens gaan spelen!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 18:04 ]

Verwijderd

Net 1,5 uur gespeeld, en tot zover vind ik het niet heel bijzonder. Het zijn gewoon nog steeds quests van dood daar een aantal van, en haal van dat ventje een item.

Ik ben een Witch Elf en ze schreeuwen het uit als ze alleen maar een sprongetje maken, heel irritant.

Daarbij komt dat ik last heb van lage framerate. Nu is mijn PC niet de beste meer, maar dit had ik niet verwacht. WoW draai ik op alles high met 50+ frames/sec.

Ik ben nu level 5 en rr2, dat PvP gedeelte snap ik nog niet helemaal of komt dat pas op een later level?

Conclusie: Als het blijft als het nu is, gaat het imo WoW niet verslaan. Ik vind de gameplay en de graphics van WoW 10x beter, maar misschien komt het omdat ik daar aan gewend ben. Maar als het niet bevalt, ga ik WotLK spelen. :)

Verwijderd

Ik kan inloggen, ik kan mijn karakter aanmaken en dergelijke, maar zodra ik iets begin te doen slaat mijn beeld op zwart en kan ik niks meer... :S

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:11:
Ik kan inloggen, ik kan mijn karakter aanmaken en dergelijke, maar zodra ik iets begin te doen slaat mijn beeld op zwart en kan ik niks meer... :S
Ik zou eerst even een full check draaien (aanvinken in het loginschermpje).
En anders eens directx updaten.

Verwijderd

Ben in ieder geval alvast mijn drivers van de videokaart aan het updaten.. vreemd dat het nodig zou zijn...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:55:
Net 1,5 uur gespeeld, en tot zover vind ik het niet heel bijzonder. Het zijn gewoon nog steeds quests van dood daar een aantal van, en haal van dat ventje een item.
uhm.. het is een MMORPG?
klaag jij ook bij een FPS dat je steeds moet aimen en schieten, of bij bij een RTS dat je al een game gespeeld hebt waarbij je units moet bouwen en daarmee je tegenstander aanvallen....

TheS4ndm4n#1919

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:11:
Je hebt nu tig berichten gepost hier. Vele daarvan, waaronder deze, voegen niet echt wat toe. Doe zelf wat moeite en als je er niet uitkomt, maak dan een topic (dat aan de eisen voldoet) aan dat in Spielerij - Problemen & Vragen. En dan geldt ook voor de rest van de warhammende tweakers :). Probeer de slowchat een beetje te beperken.

And I'm the only one and I walk alone.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:55:
Daarbij komt dat ik last heb van lage framerate. Nu is mijn PC niet de beste meer, maar dit had ik niet verwacht. WoW draai ik op alles high met 50+ frames/sec.

Conclusie: Als het blijft als het nu is, gaat het imo WoW niet verslaan. Ik vind de gameplay en de graphics van WoW 10x beter, maar misschien komt het omdat ik daar aan gewend ben. Maar als het niet bevalt, ga ik WotLK spelen. :)
Toen WoW net uit was waren veel pc's ook niet de beste meer en was er best wel wat last van lage framerates, zo had ik dat ook. Nu heb ik in WoW dan wel framerates van 130+ met alles high maar zeker niet altijd zo geweest. Toch heeft dat voor WoW weinig uitgemaakt aangezien ook oudere systemen het nog wel speelde, al was het met lag.

Hetzelfde zal uiteindelijk voor WAR gelden, de demands zijn niet extreem a la AoC met zijn crysis like requirements dus blijft het speelbaar. Natuurlijk gaat er wel wat kwaliteit verloren, maar zo begonnen veel in de 1e dagen met WoW ook.

Probleem is een beetje degene welk pas later WoW zijn gaan spelen en daarbij dus al wat nieuwere hardware hadden, zie je het niet helemaal meer in hetzelfde perspectief :).

• Proxzor
James Bond 007 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:27:
[...]

Ik kreeg mijn key na 15 minunten. Als je op de 'download now' knop druk via Direct2Drive dan wordt namelijk ook de key opgestuurd (staat ook in de tekst op die pagina).
De headstart of de release key? Want ik heb het met me vorige keys wel gehad.. alleen zou die release key vandaag komen maar nog geen mail van..

Verwijderd

psychodude schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:33:
[...]

Toen WoW net uit was waren veel pc's ook niet de beste meer en was er best wel wat last van lage framerates, zo had ik dat ook. Nu heb ik in WoW dan wel framerates van 130+ met alles high maar zeker niet altijd zo geweest. Toch heeft dat voor WoW weinig uitgemaakt aangezien ook oudere systemen het nog wel speelde, al was het met lag.

Hetzelfde zal uiteindelijk voor WAR gelden, de demands zijn niet extreem a la AoC met zijn crysis like requirements dus blijft het speelbaar. Natuurlijk gaat er wel wat kwaliteit verloren, maar zo begonnen veel in de 1e dagen met WoW ook.

Probleem is een beetje degene welk pas later WoW zijn gaan spelen en daarbij dus al wat nieuwere hardware hadden, zie je het niet helemaal meer in hetzelfde perspectief :).
Nou ja, bij WAR is het wel erg vreemd. Ik kan met mijn systeempje LOTRO in een grote keep siege battle met high/medium settings goed spelen. Maar bij WAR is zonder iets te doen High al teveel...

Anyway, als iemand weet hoe ik mijn action bar/hotkey bar tevoor schijn kan toveren, dan hoor ik het graag. Ik logde voor het eerst in, en toen zag ik er al geen. Ik heb ook geen optie kunnen vinden (of ben ik nou zo blind?) om hem aan te zetten. Of misschien is de bar er wel (toen ik inlogde zaten die 2 uiteinden, zoals je in het boekje kan zien, tegen elkaar aan geplakt) maar zijn er 0 slots. Hoe kan ik dan instellen dat er meer slots komen?
Best lullig, want zo kan ik alleen doelloos rondlopen en niet lekker questen/knokken :( Nou ja, nu moet ik wachten op de queue.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 19:21 ]

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Vinden er trouwens meer dat er grafisch veel meer belooft is dan er daadwerkelijk in zit, of heeft de beta client geen high quality textures?
Ik mis met name normalmapping/parallaxmapping en de texture resolutie vind ik nogal laag.
Vooral in de eerste screenshots zag het er nogal wat beter uit.
Hopelijk komt dit dan nog.

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Chubz schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:54:
[...]

De headstart of de release key? Want ik heb het met me vorige keys wel gehad.. alleen zou die release key vandaag komen maar nog geen mail van..
Ik heb opnieuw 'download now' geclickt en kreeg toen automatisch de release key na ongeveer 15 min.

• Proxzor
James Bond 007 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:19:
[...]

Ik heb opnieuw 'download now' geclickt en kreeg toen automatisch de release key na ongeveer 15 min.
Ohja heb hem nu ook :) wel vaag dat ze het niet emailen..

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Wie moe ik contacteren om Uneath te joinen? Helaas is de website down en ik kan het niet direct vinden in het topic :s

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Shit,

moet voortaan eerst maar es op de site kijken alvorens ik iets registreer...
Daar staat namelijk dat hotmail gebruikers meer vertraging oplopen dan normaal met mail.. :S
Heb ik net mn account aangemaakt en mn key gevalideerd... op mn hotmail adres :(

Nog even wachten dus.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Crowmeister schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:47:
[...]

Haha, Squid Herder zei ik. Zou dat niet een toffe class zijn?! _/-\o_

Anyway, duidelijk verhaal. Magus en Squig Herder klinken inderdaad alsof ze leukere gameplay hebben (imo). En door de extra's leveren ze dus iets van DPS in. Path of Quick Shooting lijkt me dus erg leuk, maar als ze echt zo zwak zijn als ze in dit forum zeggen weet ik niet zeker of ik er wel een moet rollen.
Ik ben nog niet zo heel erg hoog (rank 12 renown rank 11) moet zeggen dat ik het met verscheidene dingen wel eens bent. Squig pathing is soms bar slecht, helemaal in grotten. Animaties van de ranged squigs zijn nog niet af, lijkt of ze een onzichtbare mob aan het mollen zijn. Zelfs een skill bij de spiked squig werkt niet. Maar dit zijn allemaal dingen die veranderd kunnen worden en ook zeker zal gebeuren.

Als je het idee tof vindt, goblins er leuk uit vind zien, van utility houdt (wat dat heeft een squig herder zeker, aoe root, slowing arrow, 50% minder damage op jezelf voor 10s, squigs die je op kan blazen en opnieuw kan oproepen, squig armor etc) dan zou ik me niet laten tegenhouden door een forum!!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Proxzor
eSCe schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:44:
Wie moe ik contacteren om Uneath te joinen? Helaas is de website down en ik kan het niet direct vinden in het topic :s
Chubz, Wacky, Thormasha, Bashah of Villalobos :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:16:
[...]

Nou ja, bij WAR is het wel erg vreemd. Ik kan met mijn systeempje LOTRO in een grote keep siege battle met high/medium settings goed spelen. Maar bij WAR is zonder iets te doen High al teveel...

Anyway, als iemand weet hoe ik mijn action bar/hotkey bar tevoor schijn kan toveren, dan hoor ik het graag. Ik logde voor het eerst in, en toen zag ik er al geen. Ik heb ook geen optie kunnen vinden (of ben ik nou zo blind?) om hem aan te zetten. Of misschien is de bar er wel (toen ik inlogde zaten die 2 uiteinden, zoals je in het boekje kan zien, tegen elkaar aan geplakt) maar zijn er 0 slots. Hoe kan ik dan instellen dat er meer slots komen?
Best lullig, want zo kan ik alleen doelloos rondlopen en niet lekker questen/knokken :( Nou ja, nu moet ik wachten op de queue.
Heb het spel zelf niet, dus weet niet zeker of het iets is hoor, maar zou het kunnen zijn dat je videokaart niet een of andere shader/mapping aan kan die de transparantie van de hotbar regelt? Weet niet of hij transparant is, maar dat gok ik wel. Zou je dan misschien met een ge-update DirectX of videokaart drivers kunnen oplossen.

Ben dus geen ervaringsdeskundige, maar dit kwam bij me op.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Jan_V schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:05:
[...]

Heb het spel zelf niet, dus weet niet zeker of het iets is hoor, maar zou het kunnen zijn dat je videokaart niet een of andere shader/mapping aan kan die de transparantie van de hotbar regelt? Weet niet of hij transparant is, maar dat gok ik wel. Zou je dan misschien met een ge-update DirectX of videokaart drivers kunnen oplossen.

Ben dus geen ervaringsdeskundige, maar dit kwam bij me op.
Die zijn allemaal prima up to date. Maar het is ook zo dat de left en right cap die tegen de action bar aan horen te zitten, standaard tegen elkaar aan zitten geplakt. Er zitten dus geen slots tussen. De rest van de bars kan ik wel keurig zien, zijn ook niet half transparant o.i.d. Vreemd, en daardoor kan ik gewoonweg niet spelen. Ik voel me blijgemaakt met een dooie mus :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 20:09 ]

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Volgens mij gaat de meeste cpu tijd van de servers naar het berekenen van de estimated time als je weer eens in de que zit ;)

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-08 10:21
Net thuis, ingelogd op de open beta client die nog op mijn computer stond.

patchen, maar het was een vrij kleine patch.

Zit nu in de rij voor Azgal, nog 100 wachtende voor U

klopt het van die kleine patch?

red een boom - eet een bever

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

klopt ja

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ben ik nou de enige die een realmqueue van meer dan 300 pers. aka +40min wachttijd onacceptabel vindt?

PS: Dragonback Mountains (EN, open)

[ Voor 16% gewijzigd door eMKa op 18-09-2008 20:34 ]

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Verwijderd

eMKa schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:31:
Ben ik nou de enige die een realmqueue van meer dan 300 pers. aka +40min wachttijd onacceptabel vindt?

De servers zijn nog niet helemaal "open" zeg maar, volgens mij zit er nog een cap op.

Maar goed, ik loop nog steeds een beetje doelloos rond in Mount Bloodhorn omdat ik gewoon weg niets aan kan vallen :(

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Bah RvR servers lijken momenteel niet de werken op Azgal.
Btw aanmelding voor de Order guild, momenteel een lvl 6 engineer (Kaelar)

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Blaim schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:00:
Invictus

PROT

Vul maar aan.

Reden dat voor Karak-Azgal is gekozen is omdat een aantal van ons hier al een character op heeft en dit, naar mijn mening, een vrij internationale server is. En toch blijft het een maincharacter guild.. een alt blijft een alt dus die kan je dan altijd nog op een alt-got-guild-server-ergens-anders kwijt. :p

Mijn Warnaam moet veranderd woden in Goblinbattler ( Ironbreaker) kan nl geen voor en achternaam doen.
dus dit is het geworden.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Verwijderd

Ik heb even een screenie gemaakt van mijn Default UI. Kijk maar onderin, geen skill slots. En waar die te bekennen zijn mag joost weten :(

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:09:
Ik heb even een screenie gemaakt van mijn Default UI. Kijk maar onderin, geen skill slots. En waar die te bekennen zijn mag joost weten :(
Als je op escape drukt, dan custom interface, dan staat er een "layout editor", als je die aanklikt moet je wel kunnen zien waar ze gebleven zijn :) (maakt alles visible).

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Heb inmiddels een Sorceress aangemaakt op Karak Azgal :)
Er was een aardige queue dus ik heb eerst ff op een legere server wat gerotzooid. Maar ik heb weinig tijd nu om me er echt in te verdiepen, dat komt in het weekend wel!

• nota
Ik heb via war-europe de client gedownload, maar waar wordt de data opgeslagen nadat deze voltooid is? Ik kan het echt niet terug vinden. De executable draaide vanaf een temporary locatie maar ook in deze map staat de data niet. Als ik nu opnieuw de downloader start gaat ie wel alle files checken...

Verwijderd

Websnake schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:24:
[...]

Als je op escape drukt, dan custom interface, dan staat er een "layout editor", als je die aanklikt moet je wel kunnen zien waar ze gebleven zijn :) (maakt alles visible).
Ook geprobeerd: niets, nergens staan action bars. Ik heb alle action bar types (die 4 opties) geprobeerd, ook niets. Ook een Full File Check heb ik geprobeerd, volgens die was alles in orde, maar toen ik daarna inlogde waren er weer géén action bars. Ik begin echt mn 'cool' te verliezen :(
Dan maar opnieuw installeren, maar ik betwijfel of dat gaat werken... na al die tegenslag met WAR ben ik behoorlijk pessimistisch geworden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 21:45 ]

Verwijderd

staat er niks op warhammer alliance over dit probleem? anders kun je daar een post maken, voor zover ik weet kijken medewerkers daar ook.

Ik heb zelf vandaag mijn pakketje (CE) binnekregen, code ingevoerd en lekker doorgegaan war ik was gebleven gisteren. Gelukkig niks aan de hand dus.

Verwijderd

Ik heb daar inderdaad een post gemaakt, helaas in het verkeerde subforum O-) Wel even een mod gevraagt of hij/zij het kon verplaatsen naar het UI Forum. Zie hier het draadje in kwestie.
Overigens, de action bar is ook écht weg, en niet ergens verborgen. Als ik namelijk of 1 of 2 druk (waar standaard kennelijk 2 skills horen te staan) gebeurd er ook niets.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 22:16 ]

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:31:
[...]

Het heeft hoogstwaarschijnlijk met het videogeheugen te maken en niet met het gewone geheugen.
Probeer anders eens bij User Settings / Performance / Customize / GPU de Texture Memory Cache te veranderen.

Dit hielp bij mij nogal veel.

En daarbij als ik alt-tab kan ik mijn geheugengebruik van het spel niet zien; Taskmanager geeft 1K aan en dat geloof ik niet.
In welke menu bedoel je dit? Ik heb namelijk ook last van low fps en toevallig ook amd processor. :(

Oja, met firefox kan ik ook nog steeds niet op de site komen. Ik kom eigenlijk wel op de site, maar er komen geen plaatjes of tekst tevoorschijn..

EDIT: Het was zon lelijke addon die ik had die het verpeste. Adblocker oid.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 22:20 ]

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Eindelijk klaar met patchen hiero, en mijn Black Orc Morgh heeft het viruele levenslicht gezien en is klaar om Uneath te joinen :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
eMKa schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:31:

Zeer zeker niet, maarja, ik gooi het op launch day. In zo'n beetje iedere MMO welk ik gespeeld heb heb ik wel met zulke wacht tijden te maken gehad op launch day, en al waren het geen wacht tijden was het gewoon total flooding van de server met crashes tot gevolg.
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:16:
[...]

Mwuah, draait op zich goed bij mij. Alhoewel er wel met langer spelen een drop in frames zichtbaar is van een gemiddelde van 60 naar iets van 40 over 2 uur. Relog nadat internet eruit lag en was weer terug op 60, langzaam afbouwende. Maar moet zeggen, voel ik vrij weinig van over het algemeen.

Dat LOTRO sneller speelt is ook niet zo verassend, system specs liggen sowiezo lager. Waar het aan op gebruikt wordt in WAR though, geen idee :P. Mythic heeft het vast goed gebruikt ;).

Maarja, moet wel zeggen dat ik wat graphics options mis. Ten minste AA en AF had er wel tussen mogen staan, maar wie weet wat nog komt :).

Vind het over het algemeen wel een vrij soepel verlopende launch, misschien omdat ik er niet direct om 8 (or make that 9) vanochtend bij was, maar naast de queues gaat alles wel goed. Heb niet het gevoel alsof ik een paid beta aan het spelen ben zoals met zoveel mmo's of continue DC's vanwege server overbelasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTRO zag er in ieder geval een stuk scherper en duidelijker uit. Maar goed, ik ben ook zeer te spreken over hoe GOA de launch heeft gehandeld. Echt het tegenovergestelde van de beta.

Maar daarnaast heb ik ook na het reïnstalleren van de game géén action bar :( Ik begin me langzamerhand heel erg bedrogen te voelen, ik kan gewoon niet spelen zo! Ik heb ook al een tijdje een petition open staan, maar ook dat schiet niet op. Het help-formulier op de site heeft ook nog niks opgeleverd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:43:
LOTRO zag er in ieder geval een stuk scherper en duidelijker uit. Maar goed, ik ben ook zeer te spreken over hoe GOA de launch heeft gehandeld. Echt het tegenovergestelde van de beta.

Maar daarnaast heb ik ook na het reïnstalleren van de game géén action bar :( Ik begin me langzamerhand heel erg bedrogen te voelen, ik kan gewoon niet spelen zo! Ik heb ook al een tijdje een petition open staan, maar ook dat schiet niet op. Het help-formulier op de site heeft ook nog niks opgeleverd.
Kun je niet je GUI resetten? in het menu naar User Interface, daar naar Customize, en daar resetten.
(misschien moet je eerst even op 'start customize' klikken.)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heeft mijn Runepriest Norsun het licht gezien. Na wat kleine strubbelingen kon er dan echt gespeeld worden. Het gevoel van chaos is er inderdaad meteen, en dan heb ik het niet alleen over het feit dat iedereen aan het vechten is. Misschien dat ik nog maar eens wat met de interface moet spelen, maar het scherm voelde enorm vol aan. Te vol naar mijn idee, maar goed. Aan de slag.

Het duurde even voor ik de quest methode precies door had. Je krijgt een quest en dan wordt er zowel op je minimap als op je grote map een rood gebied omcirkel...naja..een cirkel is het niet. ;) waarin je dan je quest objectives kunt volbrengen. Op zich duidelijk, maar ik merkte dat ik soms toch nog erg zoekende was, zal ook wel door de nieuwigheid komen.

Maar goed, na een tijdje had ik dat ook wel door. Wat me toen echter opviel was dat er een raar soort lag was, als ik een mob aanviel, dan leek deze gewoon te blijven staan om vervolgens ineens al halfverwege mij of voor mijn neus te staan. Op zich niet bijzonder storend, maar ik hoop dat daar nog iets aan gedaan kan worden.

In de tussentijd was mijn rank alweer veranderd naar drie en ging het killen van de mobs steeds makkelijker. Ik nam er soms wel 5 tegelijk die toch echt mijn level waren. Leuk vond ik dat je steeds acchievements unlocked, beetje te vergelijken met de deeds en traits van LOTRO, alleen weet je bij deze niet dat je die acchievement kunt behalen tot je hem hebt.

Na lang ronddwalen kwam ik bij mijn eerst Public Quest. Veel over gehoord en misschien ook wel iets te veel van verwacht. Ik vond het nog een beetje vreemd, had het gevoel dat je zo'n quest echt als een groep moest doen, maar het was vooral ieder voor zich en aan het einde bleek ik 17e te zijn (niet zo vreemd, ik was er nog maar net binnen gestapt.) Misschien dat ik nog een beetje de clue miste van de PQ's. maar op deze manier viel het me lichtelijk tegen.

Toch heb ik wel een hoop lol gehad. Helaas is de order guild nog niet aangemaakt, omdat vanuit het dwergen gebied met geen mogelijkheid gebruik gemaakt kon worden van de Flight Master. Was op zich wel humor om iedereen om dat mannetje heen te zien staan en dat iedereen daar stond zo van... uhh..bugged?

Ik ga in ieder geval de komende dagen nog eens verder ronddwalen, waarschijnlijk ook nog wel wat andere personages proberen enzo...komt wel goed.

Tot zo ver mijn eerste ervaringen WAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde ik gisteren mijn collector's edition ophalen, HADDEN ZE HEM NIET! Vervolgens verteld die PFY dat het goed dinsdag kan worden! BAH! Slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 07:38:
Na lang ronddwalen kwam ik bij mijn eerst Public Quest. Veel over gehoord en misschien ook wel iets te veel van verwacht. Ik vond het nog een beetje vreemd, had het gevoel dat je zo'n quest echt als een groep moest doen, maar het was vooral ieder voor zich en aan het einde bleek ik 17e te zijn (niet zo vreemd, ik was er nog maar net binnen gestapt.) Misschien dat ik nog een beetje de clue miste van de PQ's. maar op deze manier viel het me lichtelijk tegen.
Denk dat het eerder komt dat je op de 17e positie hebt kunnen komen te staan. In mijn 1e public quest in dark elf gebied waren we met een stuk of 5 man en alhoewel de 1e 2 rounds wel makkelijk waren moesten we voor de boss toch echt samen werken om het te kunnen halen. Toen het later wat drukker werd en er een stuk of 10 waren was dat al vele malen minder, met 17 blijft daar natuurlijk niks van over en wals je zo over dat ding heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Vanmorgen voordat ik naar mn werk ging nog even gekeken in mn mail en ja hoor mn account was geregistreerd :)

Hotmail problemen lijken nu opgelost want toen ik mijn key ging registreren had ik binnen 5 minuten een mailtje.
Zit inmiddels op mn werk en de 820 mb patch wordt thuis binnengehaald.

Vanavond dan eindelijk spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
PQ zijn het leukste als je die vanaf het begin meemaakt. Dan zie je ook de chapters en heb je tevens kans op nog wat leuke loot. De loot is trouwens wel altijd aardig. Wel jammer vind ik dit roll met 1000 punten. Gisteren 1 keer gehad, stond 1e met damage en eindigde 6e na de roll. Geen loot voor mij dus. Een andere keer was ik gewoon aan het questen en moest toevallig dezelfde creeps hebben als de PQ. Ik heb dat natuurlijk niet in de gaten totdat ik ineens in mijn beeld kreeg "rolling for PQ". Sta ik 7e op de damage lijst en roll ik 988 :*) . Hoppa 1e en blauwe zak mogen loten met een mooie blauwe ring. Ik moest alleen wel haasten omdat ik al in een ander gebied was. Nouja beetje raar natuurlijk.

Verder gisteren wat meer open RvR gedaan, best aardig al moet er nog een stuk meer samenwerking komen. Op dit moment staat iedereen een beetje ranged op elkaar te knallen en ben je als tank nog niet veel waard. Je wordt namelijk meteen genuked zodra je de linie achterlaat. Wat je wel ziet is dat de tanks wel het verschil kunnen maken. 1 keer liepen we met 4 Sword Masters vooruit en werden we redelijk gehealth en meteen verschoof de battle 100m.

Scenario was gisteren nog offline dus die nog niet kunnen testen maar de launch is perfect verlopen. 1 uur uitstel daarna meteen kunnen invoeren, inloggen, createn en spelen maar. Hoe bevalt de que trouwens boys? 8) . Als order heb je daar gelukkig helemaal geen last van.

Ohja shamans zijn echt (te) sterk op low lvl. Gisteren was ik als Sword Master lvl 7 tegen een lvl 7 shaman. Ik verraste hem van achter en stond dus meteen tegen hem aan. Ik unleash mijn krachten tegen hem maar hij blijft maar healen en rustig aan damage doen. Na een half uur leg ik het loodje en loopt hij vrolijk verder met 50% 8)7

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Een beetje vriendelijk advies, click op je grouping window. Meestal is er een PQ groep gevormd op die locatie. Die kan je dan gewoon joinen, en dan gaat t een pakje beter. Gewoon iedereen in je group healen en nu en dan wat damage doen en je staat id top 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:48:
[...]

Een beetje vriendelijk advies, click op je grouping window. Meestal is er een PQ groep gevormd op die locatie. Die kan je dan gewoon joinen, en dan gaat t een pakje beter. Gewoon iedereen in je group healen en nu en dan wat damage doen en je staat id top 5
en dit zelfde geld als healer eigenlijk voor alles. Ik als zealot heal eigenlijk alleen maar en sta daardoor vaak bovenaan in de renown ranking. Erg goed te doen. Gisteren bijvoorbeeld in een potje stone troll crossing (t2 chaos vs empire scenario) had ik 1.1k renown. ik bedoel maar :D

pq's: wat er word gezetg, met een grote groep is er echt niks aan, maar als je later met een kleinere groep een pq moet doen waar bijv allemaal groepjes champions staat (de eerste pq die je bijv tegenkomt in chaos nordland area) maakt het in één keer veel spannender :)

Owww zitten er nog mensen eigenlijk op karak-hirn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 09-09 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:26:
[...]

en dit zelfde geld als healer eigenlijk voor alles. Ik als zealot heal eigenlijk alleen maar en sta daardoor vaak bovenaan in de renown ranking. Erg goed te doen. Gisteren bijvoorbeeld in een potje stone troll crossing (t2 chaos vs empire scenario) had ik 1.1k renown. ik bedoel maar :D

pq's: wat er word gezetg, met een grote groep is er echt niks aan, maar als je later met een kleinere groep een pq moet doen waar bijv allemaal groepjes champions staat (de eerste pq die je bijv tegenkomt in chaos nordland area) maakt het in één keer veel spannender :)

Owww zitten er nog mensen eigenlijk op karak-hirn?
Ikke! (Cid, Warrior Priest R14 RR10)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:48:
[...]

Daar zal ik volgende keer eens naar kijken, was er eigenlijk min of meer per ongeluk in terecht gekomen. Had overigens ook een keer gehad dat ik uiteindelijk qua damage op de 6e plek was terecht gekomen van 23 (wat dus ook achterlijk veel is) en qua loot een 5e plek kreeg. Me alleen eerst rot lopen zoeken waar ik die chest moest vinden. ;) Maar ik heb hem gevonden. En een white bag mogen oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 07:38:
En let op dat je de eerste levels nog allemaal groentjes bent. Quests en PQs zijn dan relatief simpel, mensen weten vaak nog niet goed hoe effectief samen te spelen, iedereen is nog erg onervaren.. Dat verandert allemaal nog zodra je de eerste noobishness achter je laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

YES! Mijn weekend begint goed!
Beste Erik-Jan ,

(Een deel van) je bestelling (1-xxxxxxxx) is verzonden.

Het betreft de volgende artikelen:
1 x Warhammer Online Collectors Edition (CD-rom in doos)

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.

Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!

Met vriendelijke groet,

Het team van Free Record Shop
*EDIT*

en nog meer goed nieuws!!! Emailtje van DAoC/Mythic wat ik vroeger gespeeld heb :-)
We have another bit of good news for all those of you who consider themselves Dark Age of Camelot enthusiasts: note that thanks to the key below, your Warhammer® Online: Age of ReckoningTM characters will receive a special triskel trophy that will show that you are a veteran on the battlefields.
To activate this item, entre the key number in the Account section of the WAR website from the 29th September on.

[HIER-STAAT-EEN-KEY]

If or you have forgotten your password, go to the Subscription section of the DAoC website and click on Account. If you have lost your game login, contact us to get your details.

To know more about Warhammer® Online: Age of ReckoningTM,
visit the official European site.

[ Voor 46% gewijzigd door roodbwoy op 19-09-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo, gisteren weer flink zitten questen en PQ influence verzamelen :) kheb gister mijn eerste paarse bag mogen loten met imba schoentjes erin! ondertussen ook alweer rank 17 :) en door een paar area captures heb ik ondanks dat de Scenario's eruit lagen toch nog lekker 1.3k renown gescoord :p

Hoe meer ik dit spel speel hoe leuker het word en ook het feit dat ik nu wat betere gear begin te krijgen gaat mijn survivalness ook omhoog :p op dit moment heb ik zo een 5400 hp en 1100 armor :) hopelijk vanavond proberen rank 18 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:26:
Zo, gisteren weer flink zitten questen en PQ influence verzamelen :) kheb gister mijn eerste paarse bag mogen loten met imba schoentjes erin! ondertussen ook alweer rank 17 :) en door een paar area captures heb ik ondanks dat de Scenario's eruit lagen toch nog lekker 1.3k renown gescoord :p

Hoe meer ik dit spel speel hoe leuker het word en ook het feit dat ik nu wat betere gear begin te krijgen gaat mijn survivalness ook omhoog :p op dit moment heb ik zo een 5400 hp en 1100 armor :) hopelijk vanavond proberen rank 18 :D
Nice en ik was al blij met mijn eerste blauwe zakje op lvl 12 :-)

Vind t wel spijtig dat je geen items kan linken id chat of tells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:30:
[...]

Nice en ik was al blij met mijn eerste blauwe zakje op lvl 12 :-)

Vind t wel spijtig dat je geen items kan linken id chat of tells
Eum, dit zat aan het begin van wow er ook nog niet in hoor :) Geloof me, als er vraag naar is word dat hier ook wel geimplement. En een blauw zakje = ook heel erg relaxt hoor! ik ben daar ook al blij mee, maar dit was echt relax :D was 1e met contribution en had een pref roll dus kwam uit op 1458 :O

Gief purple bag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Spots, zijn er nog genoeg quests op jouw lvl? Tot nu toe (lvl 9) is er nog veel te doen maar dat was in AoC ook als je begrijpt wat ik bedoel ;).

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Het was gister erg leuk maar zoals dragonspirit al zei, we konden nog geen guild aanmaken omdat het niet mogelijk was om van de Dwarves naar Altdorf te vliegen. Dan gaan we het vanavond gewoon nog een keer proberen! Mijn indruk van het spel is niet veranderd: RvR is bruut, m'n Witch Hunter is de ultieme vorm van badassery en questen is de moeite waard en vooral grappig!

Ik ga het spel zeker nog een tijdje ondersteunen zodat ik hoop dat ze de meest voorkomende bugs eruit kunnen halen.

@Daverock: ik kon je character gisteravond niet online zien. Als je vanavond gaat spelen, spreek me gerust aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:33:
[...]

Eum, dit zat aan het begin van wow er ook nog niet in hoor :)
nou dat onvolledig buggy spel waarvoor je moet betalen om de beta te spelen en er een stoere bink met de naam Conan in rondloopt, had dit wel direct :)

En ik ben geen wow speler, maar een oude AO speler, waar dit 8j geleden ook al kon :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
roodbwoy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:56:
YES! Mijn weekend begint goed!

[...]

*EDIT*

en nog meer goed nieuws!!! Emailtje van DAoC/Mythic wat ik vroeger gespeeld heb :-)

[...]
Dat mailtje heb ik ook gehad :)
1 van de redenen ook dat ik warhammer online wil proberen. Omdat ik me goed vermaakt heb met Dark Age of Camelot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Forn schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:00:
[...]

Ik ben nog niet zo heel erg hoog (rank 12 renown rank 11) moet zeggen dat ik het met verscheidene dingen wel eens bent. Squig pathing is soms bar slecht, helemaal in grotten. Animaties van de ranged squigs zijn nog niet af, lijkt of ze een onzichtbare mob aan het mollen zijn. Zelfs een skill bij de spiked squig werkt niet. Maar dit zijn allemaal dingen die veranderd kunnen worden en ook zeker zal gebeuren.

Als je het idee tof vindt, goblins er leuk uit vind zien, van utility houdt (wat dat heeft een squig herder zeker, aoe root, slowing arrow, 50% minder damage op jezelf voor 10s, squigs die je op kan blazen en opnieuw kan oproepen, squig armor etc) dan zou ik me niet laten tegenhouden door een forum!!
Yeah, heb er gister een gemaakt, rank 8 nu. Het is gewoon een hele leuke class, misschien wat bugged en nog niet heel sterk maar dat wordt hopelijk wel gladgestreken.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren WaR opgehaald bij de vree record shop, het was de laatste die ze nog hadden.
En natuurlijk ben ik meteen gaan spelen, en moet zeggen... de eerste indruk is erg goed!
Hoop dat WaR me net zo kan boeien als Everquest 1 deed. Time will tell....

Btw, hoe laat is 10.00 CET? En wat is de ETA dat de servers weer online gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrFl0ppY schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:38:
Spots, zijn er nog genoeg quests op jouw lvl? Tot nu toe (lvl 9) is er nog veel te doen maar dat was in AoC ook als je begrijpt wat ik bedoel ;).
er zijn zat quest's te doen, maar je moet nog wel een beetje grinden hoor ( maar dit kun je dus ook bij public ques'ts doen. ) de beste manier om dit te doen is gebleken op de volgende manier:

1. Ga je alquest's doen in een area
2. Start PQ 1 in de area (1xtje doen vanaf het begin )
3. Ga naar PQ2
4. ga naar PQ3.

Zo krijg je telkens extra xp omdat je chapters unlocked in je tome. Maar ook een dubbele xp bonus van de participatie. dit geld echter alleen als je het de eerste keer doet.

Als je op deze manier de PQ"s afhandeld zul je nooit problemen hebben kwa lvls.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:47:
Gisteren WaR opgehaald bij de vree record shop, het was de laatste die ze nog hadden.
En natuurlijk ben ik meteen gaan spelen, en moet zeggen... de eerste indruk is erg goed!
Hoop dat WaR me net zo kan boeien als Everquest 1 deed. Time will tell....

Btw, hoe laat is 10.00 CET? En wat is de ETA dat de servers weer online gaan?
CET = Central Europe Time.. oftewel om 10.00 :P En eta's over de servers online staat op de site. Wij werken namelijk niet voor GOA.

[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 19-09-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de info ongeveer rond lunchtijd, klinkt niet echt hoopgevend
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen