![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door The_Bash op 16-09-2008 10:02 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
je moet er ook niet op gaan zitten heChubz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:09:
JAAAAAAAA nog 3uur en ik ben uithmm ben benieuwd of we een patch krijgen......
USB is trouwens net helemaal kapot gegaan met al me huiswerk erop.. zucht
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Hmm, ik heb wel last van het ULA verhaal, maar niet van keybindings, en m'n bars blijven nu ook zitten als ik uitlog ( was in open-beta nog niet het geva. )Phantasmagoria schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:14:
[herhaling uit einde deel 2]
Lijkt alsof sommige dingen niet gesaved worden en per sessie ingesteld moeten worden: ik moet elke keer als ik WAR opstart de 2 license agreements accepteren en ook mijn custom keybindings zijn elke keer weg, dwz ze staan nog wel in de keybindingslijst, maar werken niet meer. Meer mensen last van?
Anoniem: 37006
Kan wel inloggen en spelen. Dus ik snap hem niet helemaal. Iemand anders dit ook gehad?Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:
Head Start licence
Head Start Standard Edition period (15/09/2008 to 24/09/2008 included)
Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.
die bars heb ik ook aangepast en die blijven wel op dezelfde plek. De bindings helaas niet.SpoTs schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:16:
[...]
Hmm, ik heb wel last van het ULA verhaal, maar niet van keybindings, en m'n bars blijven nu ook zitten als ik uitlog ( was in open-beta nog niet het geva. )
Gewoon het bovenste gedeelte lezen en lekker spelenAnoniem: 37006 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:20:
Gisteren geordered bij Direct2drive. Krijg ik deze melding na activatie.
[...]
Kan wel inloggen en spelen. Dus ik snap hem niet helemaal. Iemand anders dit ook gehad?
Op welke server zit jij dan? Als je ook bij Karak-Azgal zit moet je lekker de server joinnen.. te weinig chaos in de guild atmAnoniem: 238331 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:28:
Laatste tijd goed aan het spelen lv 12 rr11, erg goed te doen dus. Moet zeggen dat ik behalve dan die eula notice nergens echt last van heb.
Speel loopt echt super soepel (e6850 nvidia8800gt 512, 2gig mem).
Healen als een zealot is echt super goed te doen, veel hots op iedereen gooien
en als er de kans is een big heal doen. Dus nu op naar t2 hoop dat we met onze guild
binnenkort beginnen met keep sieges.
[ Voor 42% gewijzigd door Dakreal op 16-09-2008 10:30 ]
Anoniem: 238331
neuj want de pre order items krijg je netjes in je ingame mailbox, dus snap ook niet wat ze daarmee bedoelenSpoTs schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:24:
[...]
Gewoon het bovenste gedeelte lezen en lekker spelenje key werkt namelijk prima. ik heb hetzelfde mailtje gehad. Misschien te maken met " pre-order items "
Anoniem: 130184
Kan je niet gewoon een ander joinen? elke server heeft toch tig guilds normaal gezien?Jabba schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:31:
pffff baal eigenlijk best wel van geen order guild op hirn....
ja tuurlijk maar dutch only... zullen er niet veel zijn denk ik.Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:36:
[...]
Kan je niet gewoon een ander joinen? elke server heeft toch tig guilds normaal gezien?
Ik heb helemaal niets ervan gehad. beetje spijtig. Maarja ik heb wel een dikke game nu weer om te spelenJabba schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:29:
[...]
neuj want de pre order items krijg je netjes in je ingame mailbox, dus snap ook niet wat ze daarmee bedoelen
je hebt geen 2 keys gehad van je bestelling? 1 headstart en 1 item key?SpoTs schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:41:
[...]
Ik heb helemaal niets ervan gehad. beetje spijtig. Maarja ik heb wel een dikke game nu weer om te spelen
kheb er zelfs 3 gehad ;-) maar de item key werkt niet.. zal wel typo zijn op dat stomme pre-order doosje. En kheb ook geen zin om er veel moeite voor te doen.. zo spannend is het ook niet.Jabba schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:48:
[...]
je hebt geen 2 keys gehad van je bestelling? 1 headstart en 1 item key?
Oh mag dat niet... kut.. kon je dat niet eerder zeggen?... ach balenSpoTs schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:10:
[...]
je moet er ook niet op gaan zitten heof heb je hem in een WAAAGH tegen de muur gesmeten toen je in de queue stond
Ik mag vanavond pas weer om 18.00 ofzo.. dus 16.30 de queue in
Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 Russische server neerzetten. Hetzelfde met een Nederlandse server.. 1 kan er toch wel af. Al laten ze de tekst gewoon in het Engels, dan krijg je iig niet dat gezeik in de general chat elke keer. Nederlanders zijn er nog aardig netjes in maar die Russen zijn echt verschrikkelijk met hun speciale tekens.UlyssesNL schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:12:
Hmm wel balen blijkbaar is axe bite pass verkozen tot onofficiele russische server tot er echte russische servers komen in januari. Hopelijk komt er gauw de mogelijkheid tot migration en anders wachten tot januari.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Brazalianen zijn nog erger dus wees blij dat je die niet heb:P mja daarom zijn we ook naar deze server gegaanMrFl0ppY schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:35:
[...]
Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 Russische server neerzetten. Hetzelfde met een Nederlandse server.. 1 kan er toch wel af. Al laten ze de tekst gewoon in het Engels, dan krijg je iig niet dat gezeik in de general chat elke keer. Nederlanders zijn er nog aardig netjes in maar die Russen zijn echt verschrikkelijk met hun speciale tekens.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Anoniem: 104748
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-09-2008 11:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 86703
Hmm, I beg to differ, de NL guilds die ik in WoW ben tegengekomen waren nou ook niet echt de meest sociaalste naar buiten toe.MrFl0ppY schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:35:
[...]Ik snap niet waarom ze niet gewoon 1 Russische server neerzetten. Hetzelfde met een Nederlandse server.. 1 kan er toch wel af. Al laten ze de tekst gewoon in het Engels, dan krijg je iig niet dat gezeik in de general chat elke keer. Nederlanders zijn er nog aardig netjes in maar die Russen zijn echt verschrikkelijk met hun speciale tekens.
Anoniem: 37006
Ik had wel 2 keys. Van de headstart kreeg ik na activatie meteen een mailtje, Die van het item heb ik meteen daarna ingevuld, maar nog geen bevestigingsmail gehad (14 uur nu)Jabba schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:48:
[...]
je hebt geen 2 keys gehad van je bestelling? 1 headstart en 1 item key?
Helemaal mee eens, zo een guild met één nationaliteit heeft mij nooit aangesproken. Het is juist leuk om met mensen van allemaal verschillende nationaliteiten op ventrilo te zitten en mee te spreken. Vaak zijn die ook nog een stuk beleefder. Het enige probleem is dat hun Engels niet altijd goed te vestaan is, maar dat vind ik ook wel weer iets hebbenAnoniem: 86703 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:07:
[...]
Hmm, I beg to differ, de NL guilds die ik in WoW ben tegengekomen waren nou ook niet echt de meest sociaalste naar buiten toe.
Misschien een beetje generaliserend maar Nederlanders hebben vaak van nature al een grote bek/zijn bijdehand vergeleken met mensen in sommige andere landen en als ze in een groep zitten is dat vaak nog erger. Op mijn WoW server stonden de NL guilds ook echt bekend als arrogant en cocky.
Sowieso denk ik dat guilds met 1 nationaliteit al snel een soort "elite" gevoel in de hand werkt met alle gevolgen van dien. Zelf zou ik er iig nooit in gaan, het gemengde vind ik juist een van de leukere aspecten van een mmo
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Dat beperkt zich niet echt tot WoWAnoniem: 86703 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:07:
Misschien een beetje generaliserend maar Nederlanders hebben vaak van nature al een grote bek/zijn bijdehand vergeleken met mensen in sommige andere landen en als ze in een groep zitten is dat vaak nog erger. Op mijn WoW server stonden de NL guilds ook echt bekend als arrogant en cocky.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2008 12:29 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 218701
OT: al eens langs de gates van Schiphol gelopen? Of een willekeurige buitenlandse luchthaven? Je pikt de NL' ers er zo uit zelf al hoor je de taal nietSinergyX schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:28:
[...]
Dat beperkt zich niet echt tot WoWZo'n beetje elk spel dat ik heb gespeeld was zoiets het geval, maar veelal (generaliserend) leeftijd gerelateerd. Gister nog leuke chat meegemaakt in Guildwars, waar de 2 nederlanders dacht dat ze de enige waren die nederlands spraken.
Nee, dan liever een clan/guild met alle nationaliteit, grote fun gegarandeerd op ventrilo
Ben je gedeeltelijk nog NL of dat niet?Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:54:
[...]
OT: al eens langs de gates van Schiphol gelopen? Of een willekeurige buitenlandse luchthaven? Je pikt de NL' ers er zo uit zelf al hoor je de taal nietNee wat dat betreft schaam ik me ook voor een hoop hollanders. Sterker nog ik ben zelfs blij dat ik een westerse allochtoon ben
O, ik dacht dat het de bedoeling was om voor een echte GoT guild te gaan als het mogelijk was. Te weinig mensen of wat is de reden om intern. te gaan?Chubz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:51:
All players, regardless of age, sex, experience and character level, are welcome in our guild. When you join us, we expect you to behave poperly. (i.e. no racial comments, no continues cursing, repecting all other players).
Een regel van de Guild
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-09-2008 13:02 ]
Begrijp me niet verkeerd hoor, arrogant etc. klopt als een bus. Maar wat betreft het volspammen van general chat met andere talen dan het Engels is toch wel Russisch eigen. Nederlanders zijn vaak wel bereidt om Engels te praten/typen.Anoniem: 86703 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:07:
[...]
Hmm, I beg to differ, de NL guilds die ik in WoW ben tegengekomen waren nou ook niet echt de meest sociaalste naar buiten toe.
Sowieso denk ik dat guilds met 1 nationaliteit al snel een soort "elite" gevoel in de hand werkt met alle gevolgen van dien. Zelf zou ik er iig nooit in gaan, het gemengde vind ik juist een van de leukere aspecten van een mmo
Mja ik zie geen reden om GOT only te gaan.. aangezien je dan maar 20 mensen ong heb.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:58:
[...]
O, ik dacht dat het de bedoeling was om voor een echte GoT guild te gaan als het mogelijk was. Te weinig mensen of wat is de reden om intern. te gaan?
En dat verhaal over schamen om hollander enzo te zijn, ik "schaam" me om mens te zijn op het moment. Kijk lekker allemaal naar jezelf zou ik zeggen.
Zullen we weer allemaal OnTopic gaan mensen?MrFl0ppY schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:01:
[...]
Begrijp me niet verkeerd hoor, arrogant etc. klopt als een bus. Maar wat betreft het volspammen van general chat met andere talen dan het Engels is toch wel Russisch eigen. Nederlanders zijn vaak wel bereidt om Engels te praten/typen.
Ja ok, maar als ik de guild regels lees die je net heb neergezet neem ik aan dat engels de taal is?Chubz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:02:
[...]
Mja ik zie geen reden om GOT only te gaan.. aangezien je dan maar 20 mensen ong heb.
En omdat er niet echt een variatie van raiden tot nu toe in zit kunnen we net zo goed veel nederlanders hebbenEn het is nog goed voor de guild lvl ook...
www.eurogamer.net heeft een review.Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:11:
Ik heb trouwens nog nergens een review gelezen kan dat kloppen? Dacht dat IGN ofzo wel wat sneller zou zijn.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 52038
Ik heb hem ook bij dynabyte besteld en zou hem vandaag ontvangen dus ben eens benieuwd.Anoniem: 52038 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:17:
volgens mij heeft dynabyte hem al in de winkels liggen. zal wel dezelfde openbeta client zijn die ze op de dvd hebben gezet.
of zou het evrstandig zijn het spel te kopen en dan nu emt een headstart key te gaan spelen :D:D
[ Voor 6% gewijzigd door The_Bash op 16-09-2008 14:11 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Kijk dat is goed nieuws, hoe het hoort imo. Damn dat installeren duurd lang, kan niet wachten om ook te beginnen. Ik ga eerste maar op de GoT guild server kijken hoe het daar is.Glorificationer426 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:34:
volgens mij hoef je atm alleen je code in te vullen en geen payment details, heb ik in ieder geval nog nergens ingevuld
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-09-2008 14:39 ]
Zeker een wow-fanbase die een review heeft gedaan? word op alle mogelijke fronten die het spel juist superleuk maken afgekraakt.
Anoniem: 130680
Mwoah, ik vind het juist toch prettiger om in NL/BE guild te zitten. Domweg omdat je in je eigen taal kan spreken. Want als je vaak in een internationale guild zit, heb je toch kans dat je verschillende talen door de chat heen ziet gaan. Niet dat ik dat erg vind mijn engels is best in orde. En wat beleefdheidsvormen e.d. In de guild waar ik altijd inzat had ik niet het idee, dat onze toenmalige members/guild arrogant overkwamen naar andere internationale guilds toe op de server waar ik zit in WoW.Anoniem: 86703 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:07:
[...]
Zij gaven WoW ook een 8 toen het net uit was.SpoTs schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:37:
[...]
Zeker een wow-fanbase die een review heeft gedaan? word op alle mogelijke fronten die het spel juist superleuk maken afgekraakt.
Mja persoonljk vind ik het een review van niets.. aangezien het een review van de openbeta is van voor 11 september.. En dan klagen over de hoeveelheid mensen die online zijn.On_E schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:39:
[...]
Zij gaven WoW ook een 8 toen het net uit was.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-09-2008 14:50 ]
Volgens mij kun je dan toch echt nog niet inloggen tot de officiele releasedatum hoor.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:36:
[...]
Kijk dat is goed nieuws, hoe het hoort imo. Damn dat installeren duurd lang, kan niet wachten om ook te beginnen. Ik ga eerste maar op de GoT guild server kijken hoe het daar is.
TIP: Ga even bij je game shops langs in de buurt. Heb m hier bij de BS en Eplaza al zien liggen.
LOTRO gaven ze een 9 en de uitbreiding van WoW een 10..On_E schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:39:
[...]
Zij gaven WoW ook een 8 toen het net uit was.
O jee, ben benieuwd.Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:57:
[...]
Volgens mij kun je dan toch echt nog niet inloggen tot de officiele releasedatum hoor.Je hebt dan namelijk geen headstart. Zou een beetje lullig zijn tegenover de mensen die specifiek headstart hebben gekocht en dan zou jij, omdat de game eerder in de winkel ligt, toch ongeveer gelijk kunnen beginnen...I doubt it.
Kom maar naar Finuval Plain op OrderAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:49:
Kan iemand vertellen hoe het er nu aan toe gaat op Karak-Azgal?
Aan te raden om op te beginnen vandaag, of last van queues of andere dingen? Wil niet op een server starten waar bijv. nu al problemen zijn met queues voor PQs of wat dan ook.(ik weet van de server cap atm)
Is er geen site of zo waar je de balans kunt terug zien op servers op het gebied van order en destr.?
Ik weet niet precies hoe het bij Destruction scenario's zit, maar op Order hebben wij iets van 2 seconden queue tijdMrFl0ppY schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:10:
Zit nog steeds te twijfelen over of ik nu order of destruction moet gaan spelen. Destr. is leuker maar met order kun je waarschijnlijk sneller in scenario's komen en sta je minder lang in de wachtrij. Bovendien is de bright wizard ook wel erg vet om mee te spelen... moeilijk moeilijk.
Als het wel lukt om in te loggen dan heb je geluk, en dan lezen we het hier vast wel.
het enige verschil tussen jou en een echte rank 8 is dat zijn skills meer damage doen hij meer stats heeftJabba schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:18:
gister nog ff gelachen op hirn met mijn shadow warrior. was net level 2, ik denk ik join ff een rvr scenario, je word toch op level 8 gezet.
de scenario laad, begint er meteen iemand tegen me te zeuren "waarom join je met een level 2, dat is echt zinloos" afijn scenario begint. order wint. 5e plek overal!! ik pm de persoon die zo bijdehand was waarom hij met zijn level 9 10 plekken onder me stond.
bleef verdacht stil
Anoniem: 215361
Je kunt al online met je pre-order kitje dudeAnoniem: 215361 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:21:
hoe kan dit nu? free record shop is de CE versies al aan het versturen....kun je dan morgen al online? of zijn dit gewoon geruchten?
het gaat er om dat WARHAMMER ONLINE nu al in de winkels ligt in plaats van donderdag en dat free record shop de CE versie vandaag ook al aan het versturen is.....KLOPT DIT ??? of zijn het geruchten?SpoTs schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:27:
[...]
Je kunt al online met je pre-order kitje dudedeze is geldig tot en met 24 september. in die tijd heb jij allang je CE of je standaard edition
Ik kun je iig vertellen dat ik WAR nu uit de winkel heb en aan het installen ben. Maar het is dus maar de vraag ofdattie voor donderdag wil werken. Ik zou het iig niet vreemd vinden als het gaat lukken, al dat gezeik met release datums. Tis gewoon WAR week voor mij, boeiend de dag.Anoniem: 215361 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:31:
[...]
het gaat er om dat WARHAMMER ONLINE nu al in de winkels ligt in plaats van donderdag en dat free record shop de CE versie vandaag ook al aan het versturen is.....KLOPT DIT ??? of zijn het geruchten?
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-09-2008 15:38 ]
dus de headstart duurde maar 2 dagen (lol) laat ff weten of die werkt? kan ik morgen met mijn CE ook onlineAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:35:
[...]
Ik kun je iig vertellen dat ik WAR nu uit de winkel heb en aan het installen ben. Maar het is dus maar de vraag ofdattie voor donderdag wil werken.
Maar de headstart van SEs ging toch zowiezo pas vandaag van start? Dacht dat enkel de CEs zondag al mochten.On_E schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:39:
Mijn SE code werkte niet gisteren, alleen headstart codes werken, dus ik denk dat jullie toch echt tot donderdag moeten wachten.
Nee, US SE ging vandaag van start, EU SE gisteren al.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:41:
[...]
Maar de headstart van SEs ging toch zowiezo pas vandaag van start? Dacht dat enkel de CEs zondag al mochten.
nee maandag om 9:00 ging de se van startAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:41:
[...]
Maar de headstart van SEs ging toch zowiezo pas vandaag van start? Dacht dat enkel de CEs zondag al mochten.
dus als frs de CE nu verstuurd (zij doen dat zonder pre-order) dan zou je dus online kunnenOn_E schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:42:
[...]
Nee, US SE ging vandaag van start, EU SE gisteren al.
Wat jammer voor jou maar misschien lukt het morgen wel......Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:49:
Helaas, patchen gaat niet omdat inloggen niet lukt. En de key is ook niet valid, kan helaas dus nog niet WAR. damnit.
neem ontslag joh....kun je lekker spelenJabba schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:52:
mmmm waarom moet ik nou weer overwerken vandaag, het is een complot ik zweer het je
hahaha ... very temptingAnoniem: 215361 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:53:
[...]
neem ontslag joh....kun je lekker spelen
Anoniem: 96292
Hehe daar ben ik ook een beetje bang voor, want iedereen gaat automatisch naar destro lijkt het wel. En ik vind het wel leuk om bij de minderheid te zitten.Anoniem: 96292 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:41:
Speel Order (Runepriest) want destro is de nieuwe Alliance naar het er zo uitziet. Haha, enjoy!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-09-2008 17:29 ]
Anoniem: 96292
Anoniem: 251423
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 16-09-2008 18:51 ]
Anoniem: 52038
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Er zijn wat third party addons in de maak die dat kunnen.Anoniem: 52038 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:51:
heb net effe snel gespeeld. moet zeggen dat lotr online er beter uit ziet. had eigenlijk verwacht dat deze mooier zou zijn. het spel is wel zwaarder helaas dan lotr online.
gameplay nog weinig van gedaan.alleen effe snel wat staan hakken. komt wat houterig over op het eerste gezicht, maar niet storend.
ben benieuwd wat het spel doet als je eenmaal wat verder bent.
dit is een ervaring van een half uurtje spelen en kijken naar wat dingen.
kan iemand mij vertellen of er ook een optie is op de frames per seconde weer te geven???
Ik heb hem 7 september besteld, en heb vandaag om 2 uur een mailtje gekregen dat hij verstuurd was. In principe geldt die levertijd dus alleen voor mensen die hem nog niet gepreorderd hebben.Anoniem: 251423 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:50:
Weet iemand of ik nou inderdaad zo lang kan wachten op WAR, of geld die levertijd alleen voor de mensen die hem nog niet besteld hebben?
De Runepriest is, samen met de Zealot(dit zijn mirrored careers), de echte healer/buffer van het stel. Hij hoeft dus ook geen schade te doen om beter te kunnen healen.Cthulhu schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:56:
Ga het binnenkort ook spelen denk ik
Hoe speelt de Runepriest? Ga die ws spelen
[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 16-09-2008 19:53 ]
Ik lees je post, denk even mijn email te checken, krijg ik dit:Thormodo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:52:
[...]
Ik heb hem 7 september besteld, en heb vandaag om 2 uur een mailtje gekregen dat hij verstuurd was. In principe geldt die levertijd dus alleen voor mensen die hem nog niet gepreorderd hebben.
GEWELDIGOnlangs heb je Warhammer Online, Age of Reckoning voor de PC bij ons besteld. We verwachten echter tekorten voor de release en dit betekent dat we jouw bestelling helaas niet voor de releasedatum kunnen versturen. De volgende levering wordt volgende week verwacht.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 16-09-2008 20:10 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Blaim op 16-09-2008 20:47 ]
Er zijn twee verschillende sites he? Een voor US en een voor EU.. EU site is zoiezo ruk...redfoxert schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:17:
Door de problemen die ik had zoals vermeld in het vorige topic kan ik nu niet eens de EULA goedkeuren en accepteren
Ik heb inmiddels al van allerlei drivers geprobeert van hele oude tot de nieuwste beta drivers maar niks van dat alles.
Ook de zogenaamde Support van Mythic valt me vies tegen. Online is er niks te vinden en een officieel forum hebben ze niet eens.
De bekende forums hebben nergens specifieke probleem forum onderdelen zoals problemen met hardware en dergelijke.
Zwaar teleurgesteld. Gelukkig heb ik nog niks gekocht.
je krijgt elke 10 levels een bad erbijBlaim schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:10:
Iemand die ook problemen ondervind met het zonen op dit moment? Ik kan niet van Tier 1 naar Tier 2 of naar Altdorf.
Nvm.. was niks structureels.
Andere vraag dan: hoe krijg ik meer bagspace?Nu met cultivating en apothecary beginnen m'n bags aardig vol te raken.
Anoniem: 158967
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 16-09-2008 22:39 ]
Ja dat kan.Hoe zit het nou. Kun je met alle rassen van dezelfde facties naar elkaar toe gaan net zoals met wow bijv. dat humans ook gewoon naar de dwarfs, elfs, draenei en gnomes kunnen?
Ja, de Witch Hunter van Order en de Witch Elf van Destruction. Maar een gróót verschil: stealth is meer een buff, en geen everlasting 'stance' zoals in WoW.En is er ook een class zoals een rogue? Dus melee en misschien ook nog met stealth?
*proest* Niet bekent zegt ie. *giechelt*Heb op zich wel zin in een nieuwe frisse start in een een game die niemand kent.
Voor zover ik weet proberen ze grinden en farmen te beperken, maar de details daarover weet ik niet.Oja, hoe gaat het leven precies? En hoelang duurt het om op max. level te komen? En niet te vergeten, als je op max. level zit moet je dan alsnog allerlei mats en reputatie grinden om ergens te komen?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 16-09-2008 22:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq