Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 41.311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja als het PvP echt zo perfect en vet is uitgewerkt als gezegd word toch maar is proberen heh? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Zo, eindelijk eens echt kunnen spelen vanavond, mijn Zealot naar rank 5 en rr 3 gebracht.

Vermaak me echt goed, de starter quests zijn tenminste tof hiero, dat dorp in de fik zetten enzo als Chaos zijnde, veel leuker dan nietszeggende mobs afmaken voor hun huid ofzo.

En de Scenarios zorgen voor leuke afwisseling, eindelijk eens als healer aan het PvPen in een MMO, en 't bevalt tot nu toe prima, 1 of andere tank volgen en HoTs + Direct heals spammen terwijl hij ze in mootjes hakt. :)

Morgenavond verder spelen, kan niet wachten, het lijkt erop alsof ik eindelijk een waardige vervanger voor WoW heb gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08382/nix_f_001310.jpg.xs.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 16-09-2008 23:23 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een avondje gespeelt. ben nu rank 4 bijna 5 en met die zones ben ik level 2. moet zeggen dat het spel erg onduidelijk is. je hebt soms echt geen idee wat je moet doen. is mijn 5e mmorpg dus daar kan het niet aan liggen.

tevens vind ik de graphics erg tegenvallen. het is een behoorlijk zwaar spel maar dat zie je helemaal niets terug in de graphics of zoiets. nu is dat natuurlijk niet het belangrijkste, maar het voegt toch wel iets toe als alles erg mooi is.

ben nog niet overtuigd. het is wel leuk om te spelen, maar je weet eigenlijk gewoon niet waarvoor je sommige dingen doet. dat mis ik wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel ranks zijn er en wat is rr?

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:54:
Hoeveel ranks zijn er en wat is rr?
Ranks zijn hetzelfde als levels. De rank cap. is op dit moment 40.
RR = Renown Rank. Renown krijg je door PVP. Een hogere rank geeft je toegang tot bepaalde items (gear, wapens etc.)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

rank40 (level 40) is max
RR= renown rank (pvp rank) 80 (krijg je door enemy spelers te doden/ sommige public quests (pve) geven ook RR-points)

met elke RR krijg je 1 punt om in bepaalde renown abilities te besteden, wat extra strength/intel/toughness, tactics waardoor je meer RR-points/gold/exp krijgt als je bijv een dwarf killed. of wat bepaald resists. ook kun je RR-gear kopen (je hebt bijvoorbeeld rr25 nodig voor mooie kickass robe), erg goeie gear, maar diezelfde gear kun je ongeveer ook krijgen met pve(quests of public quests), tis maar net wat je wilt.

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:39:
heb nu een avondje gespeelt. ben nu rank 4 bijna 5 en met die zones ben ik level 2. moet zeggen dat het spel erg onduidelijk is. je hebt soms echt geen idee wat je moet doen. is mijn 5e mmorpg dus daar kan het niet aan liggen.

tevens vind ik de graphics erg tegenvallen. het is een behoorlijk zwaar spel maar dat zie je helemaal niets terug in de graphics of zoiets. nu is dat natuurlijk niet het belangrijkste, maar het voegt toch wel iets toe als alles erg mooi is.

ben nog niet overtuigd. het is wel leuk om te spelen, maar je weet eigenlijk gewoon niet waarvoor je sommige dingen doet. dat mis ik wel heel erg.
aa en af geforceerd via je drivers? vind het nu echt wel mooi hoor

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Wie is er al in GoTland geweest? :D

http://i36.tinypic.com/166nms6.jpg

edit: plaatje vertraagt de hele pagina, dan maar een link.

[ Voor 30% gewijzigd door Blaim op 17-09-2008 10:50 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

Graphics tegenvallen in vergelijking met wat? Ik snap het niet hoor.. het ziet er bij mij echt prachtig uit, en nog presteren mensen het om te beweren dat het er niet uit ziet.. Vergelijk je het spel met CoD4 of Crysis ofzo? dan zeg ik ja.. maar vergelijk je het met wow of Lotr dan zeg ik zeker nee. Het spel is echt fantastisch uitgewerkt kwa details en alles loopt soepel en vlot.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Dat beloofd dan iets voor Warhammer SpoTs, ik draai namelijk LOTRO op Ultra High graphics in Direct-X 10 en ik kan je zeggen dat ziet er verbluffend uit. Mijn PC draait dat bovendien heel soepel, dus voor mij geweldig. Ga Warhammer waarschijnlijk wel proberen, ik heb voor LOTRO toch al lifetime subscription dus om de maandelijkse kosten hoef ik het niet te laten.

Kan me nog maar moeilijk voorstellen overigens dat de graphics die van LOTRO gaan overtreffen, maar wat velen al zeggen, het is niet alleen graphics waar het om gaat. Er zijn voor mij eigenlijk maar twee interessante lores, en dat is die van Middle Earth en die van Warhammer. Eigenlijk was voor LOTRO de originele naam beter geweest Middle Earth Online, want ze hebben beschikking over de gehele lore.

Als ik Warhammer heb gespeeld zal ik laten weten hoe ik de graphics vond. En natuurlijk hoe ik de gameplay vond.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Wat vind je onduidelijk? Want quests nog duidelijker aangeven kan bijna niet. Je krijgt een duidelijke beschrijving in je Tome of Knowledge én het gebied wordt gemarkeerd op je map. Het enige wat ze nog zouden kunnen doen is een ufo mee sturen die het met laserbeams aangeeft.
Dan verwijs ik je graag weer naar de Tome of Knowledge, daar staat alles uitgebreid beschreven zoals de achtergrondverhalen.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:54:
GEWELDIG :( Ik denk dat ik hem maar annuleer en kijk of ik hem bij de plaatselijke Intertoys nog kan regelen (het is toch een kleine, rustige omgeving, verwacht niet dat ik er héél erg veel animo is voor WAR hier).
Inmiddels staat er weer als levertijd 1-2 werkdagen, dus ik neem aan dat ze een nieuwe voorraad binnen hebben gekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 17-09-2008 09:46 ]

Verwijderd

Dan is er denk ik iets mis met je eigen videokaart of settings, want het spel is op 1920x1200 met alles max echt 10x mooier dan andere MMORPGs

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:52:
[...]

Dan is er denk ik iets mis met je eigen videokaart of settings, want het spel is op 1920x1200 met alles max echt 10x mooier dan andere MMORPGs
/signed

valt me trouwens op dat RvR steeds vaker mogelijk is. En dan heb ik het over de Scenario's.
Ben nu bijna rr10 dus gaat al lekker hard. Volgens mij krijg je een nieuwe titel op rank 10?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
R11 RR10 nu :) Bijna R12.... gisteren de hele avond lopen farmen voor een shoulder-piece.. heb geloof ik een halve witch hunter outfit and een zooi dwarven guns geloot, geen warrior priest shoulders :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Verwijderd

Gisteren ook maar de pre-launch gekocht bij Direct2drive. (kun je nog steeds spelen voor release!) GCshop had namelijk tijdelijk niet genoeg exemplaren. Daar mijn bestelling dus maar geannuleerd. Ze hebben ze nu weer wel trouwens. (tijdelijk)

Gisteren dus al vast weer een uurtje of 3 kunnen spelen en maar weer met een Blackorc begonnen. Blijft gewoon mijn favo career! Gek genoeg ben ik nu in hetzelfde stadium als de beta maar had ik daar veel meer geluk met random drops. Had bijna allemaal greens terwijl ik nu nog in grotendeels witte gear rondloop. Daarom dus maar flink aan eht RvRen. Inmiddels R7 RR6. Je merkt wel meteen verschil met de beta, dat niet zomaar iedereen meer voor 1 gat te vangen is. RvR is een stuk pittiger geworden al meteen.

Komt trouwens ook misschien door een gebrek aan healers aan de Destro kant die daadwerkelijk healt! Maar hopen dat ik snel naar de rank kan dat ik Guard krijg, kan ik tenminste een dealtje treffen met een healer! :D

Iemand een idee bij welke renown rank je blue gear begint te krijgen?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm nu 2 daagjes kunnen spelen met mn Magus. Bevalt me prima, maar nu weer aan het werk he! Dus weinig tijd :(

Ben bijna Rank18, en RR13... Jammer dat er weinig BG's up zijn op onze server. En de Hoofdstad is al heel lang down, kunnen we geen guild aanmaken :/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Dakreal
ReCreator schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:15:
Hmm nu 2 daagjes kunnen spelen met mn Magus. Bevalt me prima, maar nu weer aan het werk he! Dus weinig tijd :(

Ben bijna Rank18, en RR13... Jammer dat er weinig BG's up zijn op onze server. En de Hoofdstad is al heel lang down, kunnen we geen guild aanmaken :/
Zo dat doe je best rap, dan heb jij een flinke speeltijd er al op zitten :P ik speel vanaf zondag en ben pas rank 14 en rr 9 .. maarja ik doe het ook wat rustiger aan :) straks heb ik dezelfde problemen als met wow.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

ReCreator schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:15:

Rush je door het spel heen ?

Of lees je alle quests e.d. wel ?

Verwijderd

Iemand nog een positief bericht ontvangen van FRS dat ze de CE morgen ook daadwerkelijk leveren...??

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:18:
[...]

Ik lees ook alleen de objectives (soms niet eens) maar ben toch niet echt aan het rushen. Dus er is toch wel een middenweg denk ik.

We hebben trouwens een guildie die ook rank 13 of zo is maar eigenlijk continu afk is, dus heel veel tijd kan het niet kosten. Als je de quests in beta al hebt gezien kun je denk ik ook veel tijd 'besparen'.

Zijn er al guilds met een hoge rank?

• Dakreal
onze guild heeft op dit moment Rank 4 :) bijna Rank 5 geloof ik.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Als je de Beta hebt gespeeld scheelt het wel kwa questen
heb in de Beta af en toe wel moeten zoeken, dus je lvled nu wel sneller als je de questen al weet

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

Persoonlijk snap ik dat niet echt Raffuhl. Ik vind het juist leuk om even te lezen waar de quest over gaat. Waar doe ik het eigenlijk voor? Het trekt je naar mijn mening veel dieper in het verhaal en dus de lore van het spel. Dat is voor mij dan ook een van de waanzinnig sterke punten aan LOTRO, want daar heb ik voor het eerst ook echt een gevoel dat die quest omschrijvingen er wat toe doen. Ik wil ze lezen, ik WIL weten wat mijn bijdrage oplevert. Hoop dat dat dus bij Warhammer ook zo sterk zal zijn.

Een goede MMORPG valt of staat bij mij bij het gevoel van betrokkenheid en veel daarvan komt uit de verhaallijn.

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Ik had bij LOTRO meer het gevoel guerilla oorlog te voeren (je doet belangrijke dingen in een oorlog tegen big evil) en bij WAR sta je op de frontlinie (er is niet echt een grote boze baas die de wereld wil overnemen) en hak je iedereen in de pan.

Ik heb voornamelijk de greenskin kant gespeeld dus ik doel met name op die campaign, maar al in het begin heb je meteen door dat het oorlog is en waar je het voor doet.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Bij mij heeft het trouwens ontzettend veel geholpen om de GPU slider (die schuifbalk bij de gfx settings) helemaal naar rechts te zetten. Veel minder gestotter en kom geen framedrops meer tegen! 't Ziet er echt schitterend uit.. ik vond de PQ in Empire gebied in Zone 1, chapter 5 waarbij je die altaren kapot moet maken echt een heel mooi verhaal hebben. Dat mensen van de weg af worden geplukt om bekeerd te worden tot een Chaos god. :D

Heeft iemand al een speler op een mount voorbij zien komen? Wel jammer btw dat ik, voordat de GoT guild bekend maakte op welke server die ging, ik al een lvl 6 Witch Hunter op die server had. Kan ik dus niet met destruction mee doen. Mja, heb ik wel de kans om jullie te vernederen op het slagveld.. >:)

Verwijderd

Hoelang denken jullie dat je op max. level zit en maz RR? Het klinkt allemaal veel belovend(?) tot zover.

En hoe groot is de wereld eigenlijk? Enigzins te vergelijken met WoW?

• Jabba

Jabba

Firkan

Kan je trouwens ook zoeken op guilds? zoek nog een leuke guild op HIRN.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Voor de witch hunter heet stealth incognito en duurt 30 sec met een cooldown van 30 seconden en heeft een casting tijd van 3 seconden (kan lopend). Opzich lijkt het niet indrukwekkend, maar je kan de skill ook gewoon incombat gebruiken! Deze skilll krijg je op R10 en maak echt een groot verschil.

Als Witch Hunter ben je een echt glass canon, begon met senarios op R2/3 was leuk maar je wordt soms erg snel neergehaald. Ben nu R11 en zit bij senarios meestal bij de top 3 (met damage).
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:34:
[...]
Ja, de Witch Hunter van Order en de Witch Elf van Destruction. Maar een gróót verschil: stealth is meer een buff, en geen everlasting 'stance' zoals in WoW.
Als je graphics van war en lotro gaat vergelijken komt lotro er waarschijnelijk beter uit. Maar dit kom omdat war is geoptimaliseerd voor RvR. Lotro doet dit niet en dat merk je bijvoorbeeld met monsterplay.
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:01:
Dat beloofd dan iets voor Warhammer SpoTs, ik draai namelijk LOTRO op Ultra High graphics in Direct-X 10 en ik kan je zeggen dat ziet er verbluffend uit. Mijn PC draait dat bovendien heel soepel, dus voor mij geweldig. Ga Warhammer waarschijnlijk wel proberen, ik heb voor LOTRO toch al lifetime subscription dus om de maandelijkse kosten hoef ik het niet te laten.

Kan me nog maar moeilijk voorstellen overigens dat de graphics die van LOTRO gaan overtreffen, maar wat velen al zeggen, het is niet alleen graphics waar het om gaat. Er zijn voor mij eigenlijk maar twee interessante lores, en dat is die van Middle Earth en die van Warhammer. Eigenlijk was voor LOTRO de originele naam beter geweest Middle Earth Online, want ze hebben beschikking over de gehele lore.

Als ik Warhammer heb gespeeld zal ik laten weten hoe ik de graphics vond. En natuurlijk hoe ik de gameplay vond.

Shuttle st20g5

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Mijn guild is sinds gisteren al rank 6 :+ . Zelf ben ik een Squig Herder van rank 11, Renow Rank 11. Deze class vind ik nog steeds leuk, doe misschien wel minder dps dan andere dps classes, maar daar tegen over staat dat deze class wel heel erg veel leuke trucjes heeft.

Gisteren hadden we met de guild ook ons eerste event. Eerst in de hoofdstad een groepfoto gemaakt, daarna doorgegaan naar Ostland(sp?), de Chaos Zones. Het plan was om naar de keep te gaan, en onderweg naar de keep wat party quests doen. We hadden ongeveer een groep van 20 guildies, en de rest werd onderweg steeds opgevuld met mensen die toevallig op die PQ zaten. Eerst wouden we er wat doen in Tier 1. Maar omdat we een paar hogere ranks bij ons hadden, en deze in kippen veranderen gingen we toch maar door naar Tier 2. Partyquests gingen erg snel, ook wat leuke loot gekregen. Waaronder een paarse zealot dagger.

Nadat we een stuk of wat PQ's gedaan hadden, en ik mijn 'The Camper' titel binnenhad ;), gingen we door naar de RvR zone. Onderweg kwamen we een aantal eenzame order leden tegen, die ook snel stof zaten te happen. Als eerste veroverden we de twee gebouwen aan de zijkant, daarna door waarvoor we gekomen waren: de keep!

Toen we bezig waren met de NPC's bij de poort kwam er een gigantische hoeveelheid order aan. We probeerden de keep nog binnen te gaan maar het wou niet baten. We werden met zijn alle afgeslacht.

Geregrouped en nog eens proberen. Deze keer gingen de NPCs echt snel neer en hadden we de keep ingenomen toen het Order groepje eraan kwam. Gelukkig was de deur al dicht en hadden we een paar kannonen om op het kasteel neer te zetten. Daardoor konden we al veel damage doen. Ik zat met mijn goblin op de muur ook flink wat pijlen af te vuren ;). Na een paar minuten lukte het de Order toch om binnen te komen, doordat we strategisch erg goed stonden lukte het ons om ze weer allemaal te doden. Helaas moest ik er toen vandoor.

Conclusie: Was bang dat de RvR een te gehyped iets was in dit spel. Maar gisteravond was echt heel leuk.

Afbeeldingslocatie: http://i530.photobucket.com/albums/dd346/Brokh/BrokhM_012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i530.photobucket.com/albums/dd346/Brokh/BrokhM_010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i530.photobucket.com/albums/dd346/Brokh/BrokhM_009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i530.photobucket.com/albums/dd346/Brokh/BrokhM_011.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Forn op 17-09-2008 11:08 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Dakreal
Ziet er leuk en gezellig uit man! hebben jullie uiteindelijk ook nog de keep met de guild weten te claimen?

Verwijderd

Zo hey, dat ziet er inderdaad heel tof uit! :D

EDIT: Is dit nog allemaal beta, of is ie officieel al uit? :o

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 11:11 ]

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Morgen officieel uit. :P

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:10:
Zo hey, dat ziet er inderdaad heel tof uit! :D

EDIT: Is dit nog allemaal beta, of is ie officieel al uit? :o
Morgen officieel uit en sinds zondag spelen mensen die een pre-order headstart hadden. :)

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:10:
[...]

Ziet er leuk en gezellig uit man! hebben jullie uiteindelijk ook nog de keep met de guild weten te claimen?
Yep, uiteindelijk gelukt! Was wel leuk dat het guild vs guild was, The Rigante vs Semper Dius. De game komt idd officieel morgen uit, maar sinds zondag kon je met de headstart beginnen ;). Dus dit is wel op de live servers.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd

Ik denk dat het byebyezwaaizwaai WoW word dan. :P Heb geen zin meer dat eeuwenlange gegrind van reputatie. :(

Verwijderd

Wow, na de grote teleurstelling gisteren door dit mailtje:
Beste,

Onlangs heb je Warhammer Online, Age of Reckoning voor de PC bij ons besteld. We verwachten echter tekorten voor de release en dit betekent dat we jouw bestelling helaas niet voor de releasedatum kunnen versturen. De volgende levering wordt volgende week verwacht.
wilde ik vandaag de lokale speelgoed/mediawinkels eens bellen of ze hem in huis hadden. Maar eerst GCshop mailen over het hoe en wat van annuleren, en wat zie ik tot mijn verbazing:
We hadden u gisteren gemaild dat de pre-order van Warhammer Online, Age of Reckoning voor de PC een vertraging had opgelopen. Inmiddels hebben we extra exemplaren kunnen regelen en kan ik bevestigen dat je bestelling vandaag verzonden zal worden. Je mag hem dus morgen in huis verwachten.
HULDE GCSHOP!!!! *O* _/-\o_ *O* Hoewel mijn bestelling's status nog steeds op betaald staat, maar ja ik heb ook geen idee hoe het post systeem werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:22:

[...]

wilde ik vandaag de lokale speelgoed/mediawinkels eens bellen of ze hem in huis hadden. Maar eerst GCshop mailen over het hoe en wat van annuleren, en wat zie ik tot mijn verbazing:

[...]

HULDE GCSHOP!!!! *O* _/-\o_ *O* Hoewel mijn bestelling's status nog steeds op betaald staat, maar ja ik heb ook geen idee hoe het post systeem werkt.
En wat heeft dit met WAR te maken? :/ Je kon ook gewoon bij direct2drive bestellen dan had je het spel gelijk

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:22:

[...]

[...]

Cheers dude, scheelt jou weer een hoop geregel.

Ik zie trouwens dat er een nieuwe patch beschikbaar is :)

Verwijderd

Hoop alleen dat FRS hem dan ook verstuurd vandaag...maar ik begin steeds meer te twijfelen

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:29:
Hoop alleen dat FRS hem dan ook verstuurd vandaag...maar ik begin steeds meer te twijfelen
hoe dan ook, je kunt pas morgen spelen zonder headstart. Tevens heb je een grace period tot 1 oktober.. dus de need voor doosje is erg laag hier :p

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:25:
[...]

Cheers dude, scheelt jou weer een hoop geregel.

Ik zie trouwens dat er een nieuwe patch beschikbaar is :)
Bedankt :) Ik ben nog steeds benieuwd of ze op dit moment nog gebruikt maken van de beta engine, of al van de "final" engine.

@Dayuum:
Ik ben gewoon zo'n ouwe rot (*kuch* 17 *kuch*) die heel veel waarde hecht aan een doosje, een boekje, en solide dvd's ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:42:
Persoonlijk snap ik dat niet echt Raffuhl. Ik vind het juist leuk om even te lezen waar de quest over gaat. Waar doe ik het eigenlijk voor? Het trekt je naar mijn mening veel dieper in het verhaal en dus de lore van het spel. Dat is voor mij dan ook een van de waanzinnig sterke punten aan LOTRO, want daar heb ik voor het eerst ook echt een gevoel dat die quest omschrijvingen er wat toe doen. Ik wil ze lezen, ik WIL weten wat mijn bijdrage oplevert. Hoop dat dat dus bij Warhammer ook zo sterk zal zijn.

Een goede MMORPG valt of staat bij mij bij het gevoel van betrokkenheid en veel daarvan komt uit de verhaallijn.
Niet iedereen vind dat leuk. Maar ik snap dat voor sommige mensen die immersie wel belangrijk is. Aan de andere kant, ik heb me jaren lang verdiept in de Warhammer games toen ik een tiener was. Regelmatig de White Dwarf gelezen enzo, dus wat dat betreft ben ik toch al wel behoorlijk op de hoogte van het verhaal en de geschiedenis. Mijn bijdrage vind ik daarin niet zo belangrijk tot je een epic questline aan het doen bent zoals bijvoorbeeld Onyxia in WoW. Een paar squigs killen zie ik niet als een echte bijdrage.

Overigens, voor de mensen die van WoW naar WAR overstappen en zo denken aan rep grinds te ontkomen. Voor Public Quest influence is op hoge levels ook een behoorlijk aantal punten nodig. Of dat een grind wordt is wel aan jezelf omdat het best leuk is met andere mensen. Alleen even een waarschuwing. Ik denk dat de hoogste RvR ranks ook niet makkelijk komen.

Je moet het spel spelen voor de fun uiteindelijk niet om die extra +2 stats te krijgen. In WAR is dat lang niet zo baanbrekend als in WoW.

• Cidolfas
Wat ik wel een beetje jammer vind van die Public Quests is die dice roll van 1000. Ik doe best veel mee aan die dingen en eindig vaak best hoog, maar door die dice rolls heb ik pas 1 keer een small-lootbag mogen looten. Voor de rest niets :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Jabba

Jabba

Firkan

Jabba schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:57:
Kan je trouwens ook zoeken op guilds? zoek nog een leuke guild op HIRN.
iemand? :P

Verwijderd

Cidolfas schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:49:
Wat ik wel een beetje jammer vind van die Public Quests is die dice roll van 1000. Ik doe best veel mee aan die dingen en eindig vaak best hoog, maar door die dice rolls heb ik pas 1 keer een small-lootbag mogen looten. Voor de rest niets :(
ja dat vind ik ook iets idioot ... eindig je op de eerste plaats, maar rol je 0020 met die roll, heb je brute pech :(

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Knowuse schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:01:
Voor de witch hunter heet stealth incognito en duurt 30 sec met een cooldown van 30 seconden en heeft een casting tijd van 3 seconden (kan lopend). Opzich lijkt het niet indrukwekkend, maar je kan de skill ook gewoon incombat gebruiken! Deze skilll krijg je op R10 en maak echt een groot verschil.

Als Witch Hunter ben je een echt glass canon, begon met senarios op R2/3 was leuk maar je wordt soms erg snel neergehaald. Ben nu R11 en zit bij senarios meestal bij de top 3 (met damage).
2 seconden. ;) Het is een erg leuke skill maar ik merk dat mobs die gelijk of 1 level hoger zijn me echt heel erg snel zien. Dat haalt de snelheid uit de gameplay omdat je je achter de mob moet manouvreren en dan is het zeker een 50% kans dat de mob jou eerder ziet waardoor je de skills die je tijdens Incognito hebt niet kan gebruiken.. beetje jammer.

Hoe dit gaat werken in RvR weet ik niet maar dat het in combat te gebruiken is maakt het heel erg leuk. :) Iemand hier die in een leuke Order guild zit op Karak Azgal? Ik ben casual tot semi-hardcore gamer die MMO ervaring heeft. Hook me up!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

On_E schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:18:
[...]

Ik ga er redelijk rapjes doorheen, maar speel vanaf zondagmiddag ongeveer en had maandag en dinsdag vrij ;) Maar nu weer het gewone werkpatroon, dus het is over met de pret :)

Ik doe quests (Lees alles globaal, gewoon objectives), en tussendoor zoveel mogelijk Battlegrounds.
Je krijgt soms makkelijk 10000XP voor een BG van 10 minuten. Sta wel altijd hoog in de damage omdat ik iedereen DoT en AoE DoT geef. :P Best geinig.

Ook probeer ik zoveel mogelijk influence chapters te halen, heb nu Chapter 8 al 3x volledig gehaald bij de verschillende races.

Voordeel is ook dat ik continu met een stel vrienden speel in een groep van 3 tot 6 chars. Dat schiet wel op.

Vanavond hoop ik Rank 19 te worden of mischien zelfs 20... maar dan moet ik wel gaan rushen en hopen dat de queue op de server onder de 30 minuten zit, maar dat zal wel weer meer dan een uur zijn :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:59:
[...]

ja dat vind ik ook iets idioot ... eindig je op de eerste plaats, maar rol je 0020 met die roll, heb je brute pech :(
Dan moet je vaker mee doen aan die public quest, dan krijg je een klein steuntje in de rug. oftewel een roll modifier die naar een paar keer geen loot ervoor zorgt dat je hoog rolt. Zo komt iedereen aan zijn rolls, Trok gister nog mooie blauwe tank shoulders uit een tasje ^^

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:06:
[...]

Dan moet je vaker mee doen aan die public quest, dan krijg je een klein steuntje in de rug. oftewel een roll modifier die naar een paar keer geen loot ervoor zorgt dat je hoog rolt. Zo komt iedereen aan zijn rolls, Trok gister nog mooie blauwe tank shoulders uit een tasje ^^
dat had ik dan ook al wel door, maar dat is nog geen garantie dat je loot haalt hoor! Heb een PQ 3x moeten overdoen eer ik een lesser loot bag had :s (en steeds in top5 geeindigd voor de dice roll)

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:08:
[...]

dat had ik dan ook al wel door, maar dat is nog geen garantie dat je loot haalt hoor! Heb een PQ 3x moeten overdoen eer ik een lesser loot bag had :s (en steeds in top5 geeindigd voor de dice roll)
das dan gewoon bad luck, ik had 95 contribution points en rollde 999 vervolgens stond ik eerste en kreeg ik blauwe sack. Moet natuurlijk niet zo zijn dat je alle rewards naar je toegeworpen krijgt he.

Verwijderd

Ik heb even de bovenstaande screens bestudeerd, maar wat me wel opvalt..damn wat een drukte op je scherm. Is het nog wel een beetje overzichtelijk te houden? Ik zou denk ik knettergek worden van al die zooi die mijn scherm vult. ;) Neem aan dat je wel veel dingen aan en uit kunt zetten op dat gebied?

Wel vaker met MMO's gehad in raids dat je scherm vol staat met bars van andere spelers, gelukkig kun je die bars meestal zelf wel verplaatsen. Deze ook wel neem ik aan?

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Weet iemand toevallig wanneer de server weer online gaan?

Verwijderd

Wel vaker met MMO's gehad in raids dat je scherm vol staat met bars van andere spelers, gelukkig kun je die bars meestal zelf wel verplaatsen. Deze ook wel neem ik aan?
jep, deze kan je verplaatsen hoe je wil :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 12:17 ]

• Dakreal
ZipperJR schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:13:
Weet iemand toevallig wanneer de server weer online gaan?
Wanneer ze klaar zijn met de maintenance.
En daarnaast een beetje lezen doet wonderen.

Van de WAR site:
All servers will be shut down tomorrow morning (the 17th September) for an update. We will bring the servers down at 10:05 CET and we expect them to be back up again by lunchtime.

We will of course keep you updated on the progress of this work.

[ Voor 43% gewijzigd door Dakreal op 17-09-2008 12:14 ]

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:11:
Ik heb even de bovenstaande screens bestudeerd, maar wat me wel opvalt..damn wat een drukte op je scherm. Is het nog wel een beetje overzichtelijk te houden? Ik zou denk ik knettergek worden van al die zooi die mijn scherm vult. ;) Neem aan dat je wel veel dingen aan en uit kunt zetten op dat gebied?
Die laatste screen is van een stukje trap wat leid naar een grotere kamer waar je de Keep baas en z'n 4 henchmen tegenkomt. ;) Dat word idd een beetje krap als je met z'n allen die trap op loopt. Wat ik meestal merk bij de stukken RvR die ik heb meegemaakt is dat alles heel erg overzichtelijk is omdat het niet supersnel gaat en je elke class goed uit elkaar kan houden aan de hand van hun silhouette. Je ziet direct wie er geheald word en waar de healers uithangen etc.

Ook kan je de spelleffects beperken tot jezelf/je party/warband/iedereen zodat je je misschien beter kan concentreren op alleen de meest relevante dingen.

Verwijderd

En het zal vast ook helpen om namen uit te zetten.. ;) Want die staan nogal aanwezig in je beeld.. ;)

Verwijderd

Update: 12:15CET - The maintenance has been successful and the servers are now reopening.

Na de stormachtige start van de open beta moet ik zeggen dat ze het ondanks de negativeit goed oppakken, hopelijk houden ze dit zo vast :) De servers zelf ogen erg stabiel, geen vreemde lag spikes of hikjes!

Gisteravond eindelijk kunnen spelen, ben uiteindelijk toch een Archmage begonnen op Karag-Hirn (?) en nog zoekende naar een internationale guild, iemand ideeen? :)

Verwijderd

Ik zit nog te twijfelen of ik dit morgen ga halen of dat ik toch nog even het begin afwacht...

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Speel al sinds launch WoW, en het bevalt me nog steeds prima, ik zal er ook zeker niet mee stoppen. Maar ik denk dat ik toch WAR ook eens een kans geef. Het spreekt me niet zo aan als WoW (ik hou juist van die cartoon style, en ik vind de afwerking van o.a. health bars minder), maar eigenlijk kan ik 't toch niet laten liggen. :P Zoveel kost het niet om even te kunnen testen.

In de topic start zag ik staan dat je 30 dagen gratis krijgt, is het net als bij WoW dat je wel eerst zelf playtime moet kopen, voor je dat er bij krijgt? M.a.w. moet ik direct gametime kopen met het spel of kan ik eerst de 30 gratis dagen gebruiken?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Het tweede, 30 dagen zit in bij de aanschaf van het spe.

Verwijderd

Volgens mij is dat al wel eens voorbij gekomen OkkE, je kunt als het goed is met die code die erbij zit, meteen 30 dagen spelen. Je hoeft dan dus geen extra tijd eerst aan te schaffen voor je die 30 dagen kunt claimen. Vind ik eerlijk gezegd ook niet meer dan logisch.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zijn er hier wat WoW spelers die iets zinnigs over de gameplay van War kunnen zeggen? Loopt het allemaal net zo smooth, of is het net zo houterig als bijna alle andere mmo's?

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27
Bah, bij zowel direct2drive als EAStore kan ik niet bestellen. Krijg bij alle 2 een error terwijl mijn gegevens gewoon goed zijn...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Dakreal
OkkE schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:54:
Speel al sinds launch WoW, en het bevalt me nog steeds prima, ik zal er ook zeker niet mee stoppen. Maar ik denk dat ik toch WAR ook eens een kans geef. Het spreekt me niet zo aan als WoW (ik hou juist van die cartoon style, en ik vind de afwerking van o.a. health bars minder), maar eigenlijk kan ik 't toch niet laten liggen. :P Zoveel kost het niet om even te kunnen testen.

In de topic start zag ik staan dat je 30 dagen gratis krijgt, is het net als bij WoW dat je wel eerst zelf playtime moet kopen, voor je dat er bij krijgt? M.a.w. moet ik direct gametime kopen met het spel of kan ik eerst de 30 gratis dagen gebruiken?
Je vind de afwerking van de healthbars minder.. laat me raden je gebruikt een UI mod voor wow?
Daarnaast is Warhammer ook cartoony dus daar hoef je je niet druk om te maken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rene59 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:01:
Zijn er hier wat WoW spelers die iets zinnigs over de gameplay van War kunnen zeggen? Loopt het allemaal net zo smooth, of is het net zo houterig als bijna alle andere mmo's?
Ik hoop juist dat het 'beter' is dan WoW, zeker rond ranger en casters. Maar filmpjes die ik zag van rangers (naja, bow whielders zegmaar - shadow warrior?) was dat nog niet het geval.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

De gameplay is wel anders. Om te zeggen dat het niet "smooth" is zou te veel zijn. Je hebt een klein geel balkje, die geeft de hoeveelheid actionpoints aan, als ze op zijn kun je je skills niet gebruiken. Maar voordat die op is kun je achterelkaar je skills spammen. En dat spammen is leuk naar mijn idee >:)
Keerzijde is dat het inderdaad wat "houterig" aanvoelt.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

De gameplay is vergelijkbaar, en het loopt smooth als je niet gaat lopen spammen.

Ga je abilities lopen spammen dan zal het houteriger over komen.

Ik wacht gewoon tot mijn castbar is afgelopen, en dan druk ik pas weer op een ability.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 17-09-2008 13:26 ]

• Dakreal
On_E schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:23:
[...]

De gameplay is vergelijkbaar, en het loopt smooth als je niet gaat lopen spammen.

Ga je abilities lopen spammen dan zal het houteriger over komen.
Imo is het onzin dat het houterig overkomt, zodra jij geen action points meer heb kan je niet aanvallen. hetzelfde geld met wow als je geen rage/energy/mana hebt.. krijg je je auto attacks. precies hetzelfde systeem alleen in mijn ogen bij Warhammer wat beter gerealiseerd.

Dit heeft niets met houterig te maken, dit heeft gewoon met het leren van het spel te maken. Omdat iets anders is als WoW maakt dat het niet houterig. Als je graag houterige games wil spelen verwijs ik je door naar Lineage 2.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:26:
[...]

Imo is het onzin dat het houterig overkomt, zodra jij geen action points meer heb kan je niet aanvallen. hetzelfde geld met wow als je geen rage/energy/mana hebt.. krijg je je auto attacks. precies hetzelfde systeem alleen in mijn ogen bij Warhammer wat beter gerealiseerd.

Dit heeft niets met houterig te maken, dit heeft gewoon met het leren van het spel te maken. Omdat iets anders is als WoW maakt dat het niet houterig. Als je graag houterige games wil spelen verwijs ik je door naar Lineage 2.
Erm ?

Als jij in WAR een ability gaat lopen spammen dan krijg je problemen omdat de cast-animatie soms iets achterloopt op de castbar, vandaar dat ik zeg dat als je niet spamt, er geen sprake is van ''houterige'' gameplay.

Verwijderd

Nog steeds niemand een Collectors Edition van free record shop ontvangen ?

• Dakreal
On_E schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:27:
[...]

Erm ?

Als jij in WAR een ability gaat lopen spammen dan krijg je problemen omdat de cast-animatie soms iets achterloopt op de castbar, vandaar dat ik zeg dat als je niet spamt, er geen sprake is van ''houterige'' gameplay.
Er zit ALTIJD een Global Cooldown op van 1.4 of 1.5 sec, daarom als jij op je knop drukt krijg je een graceperiod, dit houdt in dat hij de spell gaat uitvoerne zodra de GCD is afgelopen.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:31:
[...]

Er zit ALTIJD een Global Cooldown op van 1.4 of 1.5 sec, daarom als jij op je knop drukt krijg je een graceperiod, dit houdt in dat hij de spell gaat uitvoerne zodra de GCD is afgelopen.
Dus moet je niet gaan spammen toch ? 8)

Er staat op warhammeralliance een goed stuk over, zal het zo eens zoeken als ik tijd heb.

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ik heb net de game bij Dynabite gekocht.
Geen pre order.
Nu probeer ik op https://accounts.eamythic.com/wizard/newaccount een nieuw account te maken, maar de cd key (achter op de handleiding) blijkt "Invalid" te zijn.
Klopt dit?
Kan ik pas een account maken op de dag van de opening?

(Misschien dat deze vraag al eerder is geweest. Als dat zo is, sorry, maar ik ben het niet tegen gekomen.)

A dead heealer can't heal you.

• Servitor
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Rochette schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:40:
Geen pre order.
Nu probeer ik op https://accounts.eamythic.com/wizard/newaccount een nieuw account te maken, maar de cd key (achter op de handleiding) blijkt "Invalid" te zijn.
Klopt dit?

(Misschien dat deze vraag al eerder is geweest. Als dat zo is, sorry, maar ik ben het niet tegen gekomen.)
Volgens mij wel. Ik lees op andere fora dat dat idd het geval is. Ik heb het namelijk ook met mijn pre-order van Dynabyte.

• Dakreal
Geen pre order.
Klopt dit?

Je hebt dus geen pre-order.. dus ook geen pre-order code dus je kunt nog niet registreren. morgen ben je aan de beurt om 9.00 geloof ik :)

Verwijderd

Geen pre order.
Klopt dit?

je kan het misschien eens op de europese site proberen 8)7
http://www.war-europe.com

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 13:44 . Reden: Link toegevoegd ]

Verwijderd

Geen pre order.
Klopt dit?

Kan inderdaad pas op de dag van de opening, al vind ik het een beetje een foute melding, zeg dan gewoon dat de key pas te gebruiken is op 18 september..dan ben je er ook.

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:42:
[...]

Je hebt dus geen pre-order.. dus ook geen pre-order code dus je kunt nog niet registreren. morgen ben je aan de beurt om 9.00 geloof ik :)
Cool, Ik wacht gewoon nog even :P
Thanks guys

A dead heealer can't heal you.

Verwijderd

Ben ik hier alleen die op de collectors edition van free record shop aan het wachten is...of zijn er nog meer?
Heeft iemand hem al binnen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:50:
Ben ik hier alleen die op de collectors edition van free record shop aan het wachten is...of zijn er nog meer?
Heeft iemand hem al binnen?
Ik wacht er ook op.. Heb net gekeken, maar hij is nog niet verzonden :S
Enig idee wat er aan de hand is ?.. Kreeg een mailtje dat ik hem voor / op 18 sept
thuis zou hebben..

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:26:
Als ik bijvoorbeeld dit filmpje bekijk:
http://www.youtube.com/watch?v=8e8a83GY2G8

Zie je bij de ranger duidelijk bij het spammen vanaf de berg dat bijna nonstop de animatie halverwege wordt afgekapt en opnieuw begint.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:54:
[...]

Enig idee wat er aan de hand is ?.. Kreeg een mailtje dat ik hem voor / op 18 sept
thuis zou hebben..
Ik heb Debbie van free record net gebeld en zij beloofde mij dat de verzending vanmiddag nog ging plaatsvinden zodat ik hem morgen in huis heb.

Maar waarom heb ik zo'n raar gevoel dat die er morgen niet is??
in mijn orderstatus staat nog steeds "in behandeling"
en die digitale kortingsbon heb ik ook nog niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:58:
[...]

Ik heb Debbie van free record net gebeld en zij beloofde mij dat de verzending vanmiddag nog ging plaatsvinden zodat ik hem morgen in huis heb.

Maar waarom heb ik zo'n raar gevoel dat die er morgen niet is??
in mijn orderstatus staat nog steeds "in behandeling"
en die digitale kortingsbon heb ik ook nog niet
Ja dat gevoel begin ik nu ook te krijgen. Komt mischien door dat eerste mailtje.
Daar stond in dat ze hem niet konden leveren op 18september...

Heb ook nog geen digitale kortingsbon, mischien krijgen we die wel bij de CE :)

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:55:
[...]

Als ik bijvoorbeeld dit filmpje bekijk:
http://www.youtube.com/watch?v=8e8a83GY2G8

Zie je bij de ranger duidelijk bij het spammen vanaf de berg dat bijna nonstop de animatie halverwege wordt afgekapt en opnieuw begint.
Filmpjes uit CLOSED beta promoten als release content = NOT DONE

( filmpje is van : August 11, 2008 )

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:59:
Ja dat gevoel begin ik nu ook te krijgen. Komt mischien door dat eerste mailtje.
Mijn CE was doorgegeven dat hij op de 18de er zou zijn, kan ik hem afhalen. Ze belde wel netjes dat ze de normale wel al binnen hadden, of ik daar mogelijk interesse in had. Maar ik heb hem niet bij FRS vandaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:59:
[...]

Heb ook nog geen digitale kortingsbon, mischien krijgen we die wel bij de CE :)
Gelukkig heb ik dat mailtje dat ze hem niet konden leveren niet ontvangen maar wel een mailtje dat zij garanderen dat die de 18e geleverd wordt.
Maar weet je wat echt klote is......Dixons bij ons heeft de CE gewoon in de winkel liggen (78.50 euro)

• OkkE

OkkE

SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:19:
[...]

Je vind de afwerking van de healthbars minder.. laat me raden je gebruikt een UI mod voor wow?
Daarnaast is Warhammer ook cartoony dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Ik gebruik nu inderdaad een UI Addon, omdat de standaard UI me te weinig info geeft om te kunnen raiden op level 70. :)

Maar het ging me vooral de default UI van beide, ik geef toe dat er niet zo veel verschil in zit, maar ik vind die van WoW net iets mooier.

Kan natuurlijk ook zijn, dat ik twee niet geheel vergelijkbare screenshots heb gezien:
Afbeeldingslocatie: http://azwart.nl/tmp/war-vs-wow.jpg

Maakt verder ook allemaal niet zo uit, ik ga het sowieso eens spelen. Al is het maar om gefundeerd een mening te kunnen hebben. En het is fijn om eens een andere game te kunnen doen als ik WoW even zat ben. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:01:
[...]

Mijn CE was doorgegeven dat hij op de 18de er zou zijn, kan ik hem afhalen. Ze belde wel netjes dat ze de normale wel al binnen hadden, of ik daar mogelijk interesse in had. Maar ik heb hem niet bij FRS vandaan.
de gewone versie is al vanaf gisteren in alle winkels te krijgen...maar de CE ligt nu ook al bij Dixon (laatste keer dat ik een pre-order neem)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
De healthbars vind ik JUIST 1 van de sterke dingen aan WAR, zeker als healer kan je zo zien wie er heals nodig hebben, zelfs al zitten ze niet in je groep.
Samen met een dual targeting systeem is dit een verademing.

[ Voor 16% gewijzigd door pica op 17-09-2008 14:09 ]

Steam

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:54:
[...]

thuis zou hebben..
Tis nog geen 18 september, mijn gok ;). Ze verzenden ze waarschijnlijk vandaag zoals meeste zaken doen met zowel CE als normale versie. Wanneer je hem dan binnen hebt is als het goed is morgen, zoals het mailtje ook zegt. Voor kan eventueel ook nog indien er waar je woont 's avonds pakketjes bezorgd worden.

Zou me er niet druk over maken, je ziet hem morgen vast wel verschijnen :).

• MrFl0ppY
MrFl0ppY schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:15:
Bah, bij zowel direct2drive als EAStore kan ik niet bestellen. Krijg bij alle 2 een error terwijl mijn gegevens gewoon goed zijn...
Eindelijk gelukt bij de EA store. Zelfs nog met early acces. Iemand een indicatie hoe lang het duurt voordat je een key ontvangt?

• Dakreal
MrFl0ppY schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:13:
[...]

Eindelijk gelukt bij de EA store. Zelfs nog met early acces. Iemand een indicatie hoe lang het duurt voordat je een key ontvangt?
snap niet dat je niet gewoon de retail versie in de winkel heb gekocht :)
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:18:
Klein vraagje tussendoor, hoe laat worden games vanuit GCshop normaal verstuurd? WAR staat nu nog steeds op "Betaald", ik dacht dat dat altijd voor de middag gebeurde.
Zulke vragen kun je vast kwijt op hun website.

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 17-09-2008 14:23 ]

Verwijderd

Klein vraagje tussendoor, hoe laat worden games vanuit GCshop normaal verstuurd? WAR staat nu nog steeds op "Betaald", ik dacht dat dat altijd voor de middag gebeurde.

• MrFl0ppY
SpoTs schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:16:
[...]

snap niet dat je niet gewoon de retail versie in de winkel heb gekocht :)
Zit een beetje lastig, als ik hem nu bestel ergens dan krijg ik hem pas vrijdag thuis. Dan kan ik pas maandag (kamer) spelen. Kan hem idd ook in de winkel kopen maar dan heb je geen in game items en is hij even duur. Hoesje etc. boeit me niet zoveel.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

OkkE schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:05:

Kan natuurlijk ook zijn, dat ik twee niet geheel vergelijkbare screenshots heb gezien:
Denk 't ja, aangezien mijn healthbar in die screen is gefade. (is een optie in de UI)

En @ Mr Floppy : Ik heb meerdere mails naar de EA store moeten sturen voor ik mijn keys kreeg.

Verwijderd

morgen 08.00 online......(orderstatus bij free record shop is nu VERZONDEN) dus morgenvroeg heb ik de CE
Nu nog een goede guild zoeken en dan is het echt overal WAR !!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:18:
Ik heb een keer iets bij GCshop besteld en toen was het nooit van betaald afgegaan, kreeg het gewoon de volgende dag in huis en stond nog op betaald. Nooit omgezet naar verzonden of wat dan ook, enkel een mailtje wat aangaf dat het verstuurd was.

@OkkE: Interfaces wennen wel ;), vond WoW eerst ook afgrijselijk bijvoorbeeld maar na een tijdje kijk je daar gewoon doorheen. WAR zal zeker wel hetzelfde zijn, met name als je het ziet in contrast met het spel tegelijk welk je aan het spelen bent ipv op een screenshot.

• OkkE

OkkE

On_E schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:29:
Denk 't ja, aangezien mijn healthbar in die screen is gefade. (is een optie in de UI)
Het is niet alleen dat de healthbar 'gefade' is, ook de vormgeving er van, de afwerking, de letters, etc. Maar zoals ik zei, dit weerhoud me er niet van het binnenkort toch eens te proberen, je kunt tenslotte niet oordelen aan de hand van een paar screenshots... :)

@psychodude;
Klopt, daarom eens zelf kopen en spelen, pas dan is het echt te beoordelen.

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 17-09-2008 14:43 ]

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
psychodude schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:09:
[...]

Tis nog geen 18 september, mijn gok ;). Ze verzenden ze waarschijnlijk vandaag zoals meeste zaken doen met zowel CE als normale versie. Wanneer je hem dan binnen hebt is als het goed is morgen, zoals het mailtje ook zegt. Voor kan eventueel ook nog indien er waar je woont 's avonds pakketjes bezorgd worden.

Zou me er niet druk over maken, je ziet hem morgen vast wel verschijnen :).
Yup, ik heb hem eergister besteld op 12game.com en vanmorgen vroeg kreeg ik een email dat 'ie verzonden is. Aangezien dit soort dingen volgens mij altijd gewoon met de post komen, ligt 'ie morgen op de deurmat :)
Ik heb zelf ook liever een hoesje enzo, maar das meer voor het hebben zeg maar...

• Cidolfas
JeanLucPicard schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:08:
De healthbars vind ik JUIST 1 van de sterke dingen aan WAR, zeker als healer kan je zo zien wie er heals nodig hebben, zelfs al zitten ze niet in je groep.
Samen met een dual targeting systeem is dit een verademing.
Mee eens! Geen healer ervaring in WoW (daar was ik DPS), maar als Warrior Priest is het dual-targetting heel erg handig. En het feit dat je makkelijk iedereens healthbar kan zien in de UI of boven het character als het healing nodig heeft. Echt top!

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen