![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
[ Voor 37% gewijzigd door The_Bash op 14-09-2008 23:50 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
[ Voor 37% gewijzigd door The_Bash op 14-09-2008 23:50 ]
![]() | |
| |
![]() |
[ Voor 248% gewijzigd door The_Bash op 14-09-2008 23:57 ]
[ Voor 255% gewijzigd door The_Bash op 06-09-2008 14:42 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 05-09-2008 16:33 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb nu info van MMOZone gehaald (met bronverwijzing) ik zal deze ook even bekijken.Thormodo schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:29:
-Op tentonhammer staan overigens iets uitgebreidere samenvattingen van de verschillende careers, bijvoorbeeld deze. Ik geloof echter dat nog niet alle careers aan de beurt zijn geweest.
Wordt aan gewerkthttp://www.tentonhammer.com/war is dus eventueel ook nog wel een goede site voor in de OP.
-Wat recentere screenshots zou ook wel leuk zijn
Goed punt, ga ik verwerken.-Kosten en minimum systeemeisen (hoewel die niet zo heel veel zeggen) zijn misschien ook nog wel aardig voor in de OP.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hiervoor hoef ik eigenlijk enkel naar de waarschuwing te verwijzen. Liever niet dus. Ook een apart topic hierover lijkt me overigens niet gewenst.maartend schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:16:
Wel een vraag; mogen keys nog wel aangeboden worden in dit deelt of zullen we daarvoor ook even een ander deeltje openen?
[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 05-09-2008 16:44 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Dat is juist 1 van de vetste dingen in war. Ieder ras heeft zijn eigen unieke classes.SinergyX schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:40:
Vind het toch wat jammer dat ze veel restricties hebben op race vs class. Ben zelf geen Greenskin fan, maar wilde Squig herder proberen. Dus dan waarschijnlijk maar high elf - white lion gaan
Ik vind het zelf een nadeel, het beperkt je enorm is keuze van class als je wat kieskeurig bent voor race. (zeker op RP servers vind ik dit jammer).UlyssesNL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:44:
Dat is juist 1 van de vetste dingen in war. Ieder ras heeft zijn eigen unieke classes.
Ik vond het juist altijd zo jammer in wow dat er zo weinig classes waren.
En als je white lion gaat kun je me maatje worden want dat wordt ik ook.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Deze poll van warhammeralliance bedoel je. (Staat trouwens nog veel meer leuks op thegreenskins) Kan alleen de poll? van tentonhammer niet vinden.On_E schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:35:
Hmm, volgens tentonhammer wordt de Witch Elf de meest gespeelde class, terwijl een poll op warhammeralliance.com juist doet denken dat het de op 1 na minst gespeelde class zal worden.
Maar eens kijken hoe het loopt in de retail, als er straks een hele rits Witch Elves rondlopen dan ga ik toch maar voor de DoK.
De rassen hangen op zich wel samen met de careers die je van ze zou verwachten. Als je fan bent van een bepaald ras, is dat toch vaak om de dingen die ze kunnen / hoe ze er uit zien. En alle careers zijn op zich wel gemirrored, dus de zijde beperkt je ook niet echt in je keuze voor career.SinergyX schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:47:
Ik vind het zelf een nadeel, het beperkt je enorm is keuze van class als je wat kieskeurig bent voor race. (zeker op RP servers vind ik dit jammer).
[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 05-09-2008 17:02 ]
Stond in de class omschrijving van de WE :Thormodo schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:53:
[...]
Deze poll van warhammeralliance bedoel je. (Staat trouwens nog veel meer leuks op thegreenskins) Kan alleen de poll? van tentonhammer niet vinden.
Maar de combat belooft toch wel veel massaler te worden dan in WoW. Dus volgens mij kan je in RvR niet zo gek veel met een rogue class. Denk dus dat het wel mee zal vallen met het aantal Witch Elves
The Ten Ton thought:
At long last, the Witch Elves. Dark Elves are always the most popular class of almost any MMOG they're in. They're sleek, they're sexy, and they're deadly. Who wouldn't want to play one? Well, the Brides of Khaine are no different. Looking like they just stepped out of a W.A.S.P. video, these Divas of Death are hardcore warriors. Utilizing poisons and "frenzy" (which sounds a lot like the Blackguard mechanic "Hatred"), the Witch Elves barrage of attacks culminates in a massive damage dealing strike. It sounds as if the only way to stop it is to kill them before they kill you. Not an easy task to be sure. Get ready folks, our prediction is that this will be the most popular class in this game and unlike the 80's all girl hair metal band Vixen, they'll stay at the top of the charts for a very long time.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Op het moment wint de shaman in elke poll.. maar kan nog veranderen door de OBOn_E schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:56:
[...]
Stond in de class omschrijving van de WE :
[...]
Zo krijg je tenminste niet netzoals met WoW dat iedereen er hetzelfde uit ziet.. maar dat je ook werkelijk het gevoel heb.. dat je tegen een RAS vecht.. en niet tegen een tier6 mageSinergyX schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:47:
[...]
Ik vind het zelf een nadeel, het beperkt je enorm is keuze van class als je wat kieskeurig bent voor race. (zeker op RP servers vind ik dit jammer).
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Muah, vertrouw die poll op zich meer, dan een stukje wat iemand ooit een keer heeft geschrevenOn_E schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:56:
Stond in de class omschrijving van de WE :
Ik denk wel dat er relatief veel Shamans en Black Orcs zullen zijn, maar goed dat zullen we pas zien als het spel een tijdje live isChubz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:58:
[...]
Op het moment wint de shaman in elke poll.. maar kan nog veranderen door de OBIk hoop het wel want ik word 100% cker een shaman en heb geen zin als er 999999999 shamans rondlopen
Aan het begin van wow rollde bijna iedereen rogueThormodo schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:02:
[...]
Muah, vertrouw die poll op zich meer, dan een stukje wat iemand ooit een keer heeft geschreven.
[...]
Ik denk wel dat er relatief veel Shamans en Black Orcs zullen zijn, maar goed dat zullen we pas zien als het spel een tijdje live is
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Hij kan het allemaal wel goed verwoorden.Maduth schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:03:
Ik vind het persoonlijk een domme actie van wow om Shaman voor ally open te stellen (same voor pally). De restricties vind ik persoonlijk wel wat hebben maar absoluut geen idee nu van wat ik wil gaan proberen. Keuzes!!
Pre-TBC was 50% van de horde ook undead Rogue. Maar door ze te nerfen / andere classes te buffen , en doordat er een hele groep spelers bij is gekomen, is het evenwicht wat herstelt jaSpoTs schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:04:
Aan het begin van wow rollde bijna iedereen rogueDaarna is dit wat uitgesmeerd over de rest van de classes. Je hebt aan het begin altijd een hoop van hetzelfde, daarna vloeit het wat uit. Hoop zelf dat er niet teveel greenskins zijn (A)
Verschil is, als een class populair wordt (rogue wow), zal elke race hier voordeel mee hebben. Rogue was geen race-only class, gaf dus in principe iedereen de kans een rogue te spelen (WoW veel races vind ik ronduit lelijk).SpoTs schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:59:
[...]
Zo krijg je tenminste niet netzoals met WoW dat iedereen er hetzelfde uit ziet.. maar dat je ook werkelijk het gevoel heb.. dat je tegen een RAS vecht.. en niet tegen een tier6 mage
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2008 17:15 ]
Najah het is maar net hoe diep je kijkt natuurlijk. Zo zijn er 4 tank careers. Wil je een Ranged Damage dealer, dan heb je ook genoeg keuze etcetera. Is echter wel wat door de war geschopt door de geschrapte caeers. Een aardig overzichtje.SinergyX schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:12:
Normaal kies ik een class en vanuit de beschikbare een race. Nu heb je dus maar 1 keuze, class.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
red een boom - eet een bever
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 197857
Op de goa site kun je ook de torrent file zelf downloaden. Ik heb hem gewoon in utorrent gegooid en gaat op volle snelheid. Torrent downloaders van bedrijven zelf zijn altijd een stuk trager.MrFl0ppY schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:31:
Iemand nog een goede mirror voor de client? 500kbps word ik niet echt vrolijk van met de officiele downloader.
Idd hetzelfde heb ik op dit moment... ik zit nu ook veel te twijfelen.. misschien toch maar de goblin squic herder..T!m0n schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:39:
/facepalm
Maarja ik wilde eigenlijk Greenskin Shaman gaan maar als echt teveel mensen dat gaan, ga ik misschien iets van Chaos Marauder
Dat heet een stresstestSpoTs schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:11:
Mensen, ik lees net dat de openbeta key-invoer pagina op zondag voordat de servers opengaan live gaat. Oftewel ;-) De kans dat de site crashed is dan 100%.. dit is NIET handig gedaan imo.
O god neeeeeeeeeeeeeeeee dan kan je ook al niet inloggen in het spelSpoTs schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:11:
Mensen, ik lees net dat de openbeta key-invoer pagina op zondag voordat de servers opengaan live gaat. Oftewel ;-) De kans dat de site crashed is dan 100%.. dit is NIET handig gedaan imo.
Iemand van GOA poste dat het open ging voor de servers.SpoTs schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:11:
Ik hoop niet op zondag want dan word het een rampAnoniem: 197857 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 21:07:
[...]
Iemand van GOA poste dat het open ging voor de servers.
Toen er gevraagd werd of het gelezen moest worden als zondags voor de beta begint of gewoon voor de beta begint zei hij het tweede.
Dus het kan ook op zaterdag, maar dus ook op zondag.
Of te wel: nog steeds geen antwoord wanneer.
fawk, dat word om de 2 uur m'n wekker zetten vannacht ( lol )Chubz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 21:11:
[...]
Ik hoop niet op zondag want dan word het een ramp
[ Voor 37% gewijzigd door The_Bash op 06-09-2008 14:28 ]
Hmm Probeer het is met groen... blauw is zo blizzard likeThe_Bash schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:15:
[afbeelding]
Mensen, wat vinden jullie van deze stijl om te gebruiken als lay-out voor de startpost? ben benieuwd naar jullie op- en aanmerkingen.
Zelf wil ik de header nog versieren met het WAR logo en onderaan WAR is coming zoals in de huidige SP, maar dan in het wit.
(Ik heb al gezien dat de bgcolor achter de tekst afwijkt van het kader, daar ga ik nog mee aan de slag.)
[afbeelding]
Anoniem: 272895
[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 06-09-2008 01:00 ]
Anoniem: 139600
Ik heb er 2Anoniem: 139600 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:28:
Zo, ik loop al sinds gisterenmiddag weer heeerlijk preview weekend te spelen. Heeerlijk lvl 9 Black Orc.
Ik merk al wel dat er veeeeleee bug fixes zijn uitgevoerd, en het spel er een stuk beter uitziet dan closed beta.
Als iemand vragen heeft, stel ze hier en ik zal mijn best doen ze te beantwoorden.
Ik heb ongeveer de helft van alle classes nu redelijk kunnen spelen.
Anoniem: 139600
Yah, het is alleen voor amerikanen, but i got Lucky.!Ik heb er 2Preview weekend is toch voor amerikanen?
en nr 2, Lopen er veel shamans rond?
Bedankt, perfectAnoniem: 139600 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:24:
[...]
Yah, het is alleen voor amerikanen, but i got Lucky.!
nr 2.. in de closed beta waren er redelijk wat. Maar gisteren heb ik beetje RVR scenario's lopen doen, en daar hebben we alles verloren omdat we geen healers hadden.
Squig herders en black orcs blijken ergg populair. Hoop dat je hier wat mee kan.!
Anoniem: 214426
Hetzelfde dacht ik, maar ik vind shaman gewoon echt iets bij me passen dus hoop dat er niet teveel van zijnT!m0n schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:42:
Ik ga Shaman of Squigherder maar als dat te populair is ga ik liever Marauder die zijn echt ziek
Voor een Rogue moet je toch echt meer zijn bij een Witch Elf of een Witch Hunter. De Marauder is meer een soort van Fury Warrior.Anoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:13:
Verbaast me dat zo weinig mensen marauder kiezen. Toen WoW net begon was iedereen rogue
Dit staat trouwens ook op de War-Europe site. Daaruit zou ik opmaken dat ze toch wel een paar uur van te voren de "key-servers" open gooien.Many of you may be wondering what to do with your open beta key also. Before the servers open on Sunday we will open the validation page and you will be able to complete your preparations for the start of the open beta. We will of course post an update to let you know the moment the page is available.
Anoniem: 272565
Anoniem: 272565
Anoniem: 173535
Anoniem: 18437
http://www.fileplay.net/keys/warhammerAnoniem: 18437 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:48:
Zijn er ergens nog open beta keys te krijgen? Die links geven allemaal aan dat ze er geen meer hebben
Die hebben ook geen keys meer. kan wel reggen maar er zijn geen keys.Anoniem: 173535 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:05:
[...]
http://www.fileplay.net/keys/warhammer
Als je een beetje moeite had gedaan (vorige topic doorspitten), had je deze gemakkelijk gevonden.
Ja maar wel iets minder dan pveAnoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:30:
Geeft pvp ook exp?
Jap, PvE exp en Renown PointsAnoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:30:
Geeft pvp ook exp?
Hehe de website heeft het nu al zwaarAnoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:30:
Geeft pvp ook exp?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ik vind hem zo ook vrij lelijk, dus je bent niet de enigeAnoniem: 272565 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:32:
Vind alleen de donker groene tekstkleur niet zo mooi.. Maarja
ik ben een zeikerd
Dat Black Orcs groter worden, Dwarfs langere baarden krijgen en meer van dat zit er niet (meer) in. Wel kan je trophies verzamelen van verschillende PvE en RvR gebeurtenissen, die je vervolgens kan laten zien door ze bijvoorbeeld aan je riem te hangenAnoniem: 173535 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:47:
Zijn features als 'black orcs die groter worden naarmate ze levelen' en 'andere races die skulls collecten die ze dan op hun gear kunnen doen' er nog ?
Anoniem: 272565 in "Warhammer Online - Deel 2" , de ironie....Anoniem: 173535 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:47:
En weet een van jullie hoe laat precies de Open Beta morgen begint?
[ Voor 9% gewijzigd door Synder op 06-09-2008 19:42 ]
Oh gelukkig dus dan lag het niet aan mij, dat word nog leuk morgen
[ Voor 11% gewijzigd door Proxzor op 06-09-2008 19:16 ]
Jup, doet ie ook ngo iets bij jou?Chubz schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:09:
[...]
Oh gelukkig dus dan lag het niet aan mij, dat word nog leuk morgen
edit: Oh nice een vernieuwde patcher en login screen
Nope daarna doet hij niks meer, Maar de site is nou ook lekker bezig die werkt ook niet meer.. al het nieuws en de inlog ding laat hij telkens niet zien.. Dus ik heb een kleine hoop dat ze die nu updatenSpoTs schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:35:
[...]
Jup, doet ie ook ngo iets bij jou?na het invullen van credentials niet meer zoveel (A)
Ik heb er 2 ontvangen (freddyshouse en mmozone), je kunt hem gratis van me krijgen. Hoe kan ik je bereiken?ustoopia schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:00:
Als iemand toevallig nog een key over heeft dan heb ik daar serieuze interesse in. Heb er zelfs geld voor over. Ik moet namelijk echt aan iets anders verslaafd zien te raken om van mijn wow verslaving af te komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Saev op 06-09-2008 20:13 ]
[ Voor 79% gewijzigd door PromoX op 06-09-2008 21:20 ]
Het begint allemaal erg basis en straight-forward, je hebt niet direct met tactics/tomes te maken of iets dergelijks. Het is in principe gewoon questen en je class leren kennen.Anoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:11:
En voor de mensen die WAR al gespeelt hebben: Hoe ingewikkeld is het spel in het begin? Als je bijvoorbeeld quests volgt kom je dan vanzelf PVP tegen?
Maak je maar geen zorgen die komen wel op tijd hoor, Ik heb bij direct2drive besteld en is ong hetzelfde dus zal wel optijd zijnAnoniem: 214426 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:03:
Bedankt, Kan niet wachten tot morgen
Wie heeft nog meer bij de eastore besteld? Ik hoop wel dat ik de headstart key om tijd krijg
[ Voor 12% gewijzigd door Proxzor op 06-09-2008 22:07 ]
Dat wordt lachen morgenNew account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access
A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Zo vroeg..New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access
A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.
[ Voor 31% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 00:26 ]
[ Voor 13% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 00:30 ]
Anoniem: 192559
Inderdaad , maar dit zal dan ook wel komen omdat ik ook mensen ken die 20x een andere dxdiag hadden en dus 20 CL beta's aanvroegen ..Chubz schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:16:
[mbr]*knip*[/]
Ik lees trouwens net op de warhammeralliance site dat iedereen behalve de CB testers een nieuw account moet maken omdat alles verwijderd isOpzich wel handig want ik was de gegevens van me 1e account vergeten..
Hoe weet je dat zo zeker? GOA is namelijk een Frans bedrijf dus ik kan me voorstellen dat het GMT+1 isreggie2000 schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:38:
Dat de account pages open gaan is voor ons overigens niet om 8.30 maar 9.30.
8.30 is voor de engelsen (tijdsverschil enzo)
Dat jullie het maar even weten, kan je nog een uurtje langer slapen
Timezone
Pardon for not clarifying the timezone in the news. The account pages will go up 8.30am GMT, so for central Europeans this equal 9.30am. This is assuming that we are all on summer time still.
[ Voor 22% gewijzigd door -Mike- op 07-09-2008 01:54 ]
Als het 8:30 GMT is, dan is het 10:30 voor ons, niet 9:30. Want GMT veranderd niet door zomertijd.-Mike- schreef op zondag 07 september 2008 @ 01:26:
[...]
Hoe weet je dat zo zeker? GOA is namelijk een Frans bedrijf dus ik kan me voorstellen dat het GMT+1 is
Edit: Van een developer
[...]
UK tijd is GMT, de tijd in Nederland is CET ofwel GMT+1. Ben je niet in de war met UTC?Anoniem: 197857 schreef op zondag 07 september 2008 @ 04:29:
[...]
Als het 8:30 GMT is, dan is het 10:30 voor ons, niet 9:30. Want GMT veranderd niet door zomertijd.
Maarja, ze bedoelen dus 8:30 UK tijd (gmt+1 nu dus), dus 9:30 voor ons maak ik op van deze post.
Bedankt voor de quote want ik vroeg me wel af wat ze bedoelden
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ga maar Dwarf.. veel hier gaan chaos.. zorgen we hier op toch een beetje voor een goede verdeling tussen Order en Chaos..Anoniem: 192559 schreef op zondag 07 september 2008 @ 08:58:
Zijn er mensen die hun classes hebben gekozen ? ik zit nog te twijfelen tussen ORCs of Dwarfs .. kan iemand mij anders over halen om meer voor de en dan voor de ander te kiezen
Kunnen we dan niet beter allemaal bijna het zelfde gaan dan kunnen we een Chaos Guild maken en dik pwnen ?bechown schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:02:
[...]
Ga maar Dwarf.. veel hier gaan chaos.. zorgen we hier op toch een beetje voor een goede verdeling tussen Order en Chaos..
Kan maar niet iedereen wil datAnoniem: 192559 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:07:
[...]
Kunnen we dan niet beter allemaal bijna het zelfde gaan dan kunnen we een Chaos Guild maken en dik pwnen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Proxzor op 07-09-2008 09:15 ]
Nederland zit nu in de CEST (Central European Summer Time), GMT+2Shuriken schreef op zondag 07 september 2008 @ 08:36:
UK tijd is GMT, de tijd in Nederland is CET ofwel GMT+1. Ben je niet in de war met UTC?
dat valt nog wel mee , de TDU van 2 jaar geleden was 12-14 GB\\Anoniem: 18437 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:25:
Wow, 10 GB om die game te installeren. Flink spelletje
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 07-09-2008 09:28 ]
Ik denk dat we een nieuwe account page krijgen oftewel nieuwe register waar je de OB key moet invullen :]Anoniem: 18437 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:28:
Krijg een error op de verification image bij het registeren. Heb zo het idee dat ze 09:30 niet halen2 min.
Die site werkt al 25 minuten maar hij is nog niet goed. IE werkt overigens beter dan Firefox of ChromeAnoniem: 192559 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:31:
Mensen de register page doet het !
Alleen de page blijft zwart
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 07-09-2008 09:32 ]
Anoniem: 257393
Yup zelfde probleemAnoniem: 18437 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:32:
[...]
Die site werkt al 25 minuten maar hij is nog niet goed. IE werkt overigens beter dan Firefox of ChromeKrijg alleen geen plaatje bij "Please copy the characters in the image.".
[ Voor 24% gewijzigd door The_Bash op 07-09-2008 09:48 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq