![]() | |
| |
![]() |
[ Voor 166% gewijzigd door The_Bash op 05-09-2008 14:43 . Reden: Update startpost ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |
| |
![]() |
[ Voor 166% gewijzigd door The_Bash op 05-09-2008 14:43 . Reden: Update startpost ]
[ Voor 22% gewijzigd door Bloodclot op 10-04-2006 17:35 ]
[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-04-2006 21:39 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anoniem: 168820
warhammeronline-project bestond al een aantal jaren, maar de makers konden het niet meer opbrengen. Nu mythic het heeft overgenomen zijn ze overnieuw begonnen. Alle art komt van Gamesworkshop, en Gamesworkshop heeft ook alle toezicht op de art/graphics zodat het 100% warhammer blijft (dacht ik).anandus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:52:
Ik blijf het grappig vinden.
Warcraft is een ripoff van Warhammer, en nu hebben ze met Warcraft een goedlopende MMORPG, dus nu gaat Warhammer er ook achteraan
Maar het is een ongelooflijk grote cultuur/mythologie waar ze met warhammer uit kunnen putten
[ Voor 14% gewijzigd door Bloodclot op 18-04-2006 17:27 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Bloodclot op 04-05-2006 10:08 ]
.........damn dat ziet er bruut uitnudie schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:44:
http://media.pc.ign.com/media/773/773711/vid_1491884.html
check die cinematic, DAMN kippevel
[ Voor 10% gewijzigd door dragon9114 op 14-05-2006 17:02 ]
Dat gaat natuurlijk moeilijk in verband met de latency verschillen tussen Europese servers en Amerikaanse servers.Kaap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:09:
Bekend gemaakt dat wederom GOA het Europese gedeelte gaat afhandelen
Mythic heeft meteen bevestigd dat Euro en US gescheiden zullen zijn. Daar baal ik van want met world PVP games is het belangrijk dat er de klok rond defence aanwezig is.
En uiteraard alle vrienden die ik over de jaren in DAOC gemaakt heb.
Toen ik USA DAOC speelde had ik gewoon een ping onder de 200MS hoor.siknu schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:04:
[...]
Dat gaat natuurlijk moeilijk in verband met de latency verschillen tussen Europese servers en Amerikaanse servers.
Anoniem: 86561
Hoezo ripoff? Warcraft I was toch rond 1992 gemaakt? Hoelang bestaat warhammer dan al?anandus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:52:
Ik blijf het grappig vinden.
Warcraft is een ripoff van Warhammer, en nu hebben ze met Warcraft een goedlopende MMORPG, dus nu gaat Warhammer er ook achteraan
Maar het is een ongelooflijk grote cultuur/mythologie waar ze met warhammer uit kunnen putten
Anoniem: 86561 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:59:
[...]
Hoezo ripoff? Warcraft I was toch rond 1992 gemaakt? Hoelang bestaat warhammer dan al?
En warcraft was 1994The first edition of Warhammer Fantasy Battles was released by Games Workshop in the Spring of 1983.
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 08:17 ]
Geen 10 jaarAnoniem: 86561 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:21:
[...]
Tijd tussen release en verzonnen, zit nog groot verschil in
Anoniem: 14217
Anoniem: 112387
Anoniem: 155011
Had je die gast gezien bij de E3 interview met gamespot? Nog niet vaak zo hard gelachen als toen, die gast is geweldigAnoniem: 112387 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:15:
Hier nog een geweldig interview met Paul Barnett![]()
http://war.jeuxonline.info/view/video/
http://war.jeuxonline.info/view/video2/
[ Voor 6% gewijzigd door Mathizsias op 01-08-2006 09:47 ]
Ik zou wel willen hoor maar een char levelen in DAOC? OuchTidus schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:16:
Nu met de Classic servers (ToA disabled, no buffbots, etc..) is het alweer een stuk drukker en komen de mensen die echt leuk willen PvP'en terug naar deze game. Ik hoop dat Mythic niet wederom eigen ramen gaat staan ingooien door oersaaie grind content(Waar Blizzard ook zo goed in is .. woopie repgrinding!) uit te brengen, maar leuke epic ecounters met goede PvP à-la Dark Age of Camelot.
In het interview met Paul Barnett op jeuxonline.info benadrukt hij dat ze geen 'grindspel' willen maken.Tidus schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:16:
Ik hoop dat Mythic niet wederom eigen ramen gaat staan ingooien door oersaaie grind content(Waar Blizzard ook zo goed in is .. woopie repgrinding!) uit te brengen, maar leuke epic ecounters met goede PvP à-la Dark Age of Camelot.
Dat klinkt toch wel hoopvol. Als ik ergens een hekel aan heb in mmorpg's dan is het wel eeuwig op een dom beestje hakken om je skill level omhoog te krikken. Daarom hoop ik ook op een goede verhaallijn a la Guildwars. Daar was het levelen gewoon fun omdat er steeds een goede verhaallijn aanwezig was. Bovendien waren de quests leuk uitgewerkt."Our plan isn't to make grindingame, but our plan is to make a game that requires commitment. So you can't just expect to level out in a week. But by the same token, we don't want you killing bunny rabbis for ten years. In fact, we never want you killing bunny rabbits."
3 weken = Lvl50 met de nieuwe Darkness Rising en Catacombs expansions.Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:39:
[...]
Ik zou wel willen hoor maar een char levelen in DAOC? Ouch
Hoop ook niet dat het hiermee de wereld beperkt en de mogelijkheden en uitwerking van de game beperkt, ik snap best dat ze een unieke game willen neerzetten. Maar als iedere quest apart moet worden uitgewerkt qua event/scripts dan kost dat meer tijd dan een automated event die een random task maakt.In het interview met Paul Barnett op jeuxonline.info benadrukt hij dat ze geen 'grindspel' willen maken.
Dat klinkt toch wel hoopvol. Als ik ergens een hekel aan heb in mmorpg's dan is het wel eeuwig op een dom beestje hakken om je skill level omhoog te krikken. Daarom hoop ik ook op een goede verhaallijn a la Guildwars. Daar was het levelen gewoon fun omdat er steeds een goede verhaallijn aanwezig was. Bovendien waren de quests leuk uitgewerkt.
Daarmee bedoel ik vooral niet a la RF online. Quest 1: Kill ten evil rabbits, Quest 2: Kill 20 evil rabbits, Quest 3: Kill 40 evil rabbits, Quest 4: Kill 40 mutated evil rabbits. Dat gaan we dus, volgens Paul Barnett, niet zien in WAR.
[ Voor 80% gewijzigd door Mathizsias op 01-08-2006 10:52 ]
Verkoopt anders goed hoor, WoW-accountsDarkShadow schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:56:
Ben erg benieuwt naar deze MMO en ook naar LoTR MEO
maar ben bang dat ik toch teveel verknocht ben aan mn WoW character, beetje zonde om al je tier2 zo weg te gooien en alles wat je met je guild heb opgebouwt te laten zitten. (Ben gm van een guild, en dat zit je er nog net even wat meer aan vast)
waar
Iseci
www.google.comtntkiller schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:27:
[...]
waarheb nog een account op de US liggen te rotten met 3 lvl 60
Deze plek is te koop.
Verdiep je er eens in en vindt uit dat Blizzard eigenlijk het grafische gedeelte van Warhammer gejat heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 08-08-2006 16:26 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[ Voor 11% gewijzigd door nemo55 op 09-08-2006 23:56 ]
OH MY FUCKING GOD!
Absoluut humor!Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:51:
[...]
OH MY FUCKING GOD!
Prachtig gewoon! En die orc tegen die muur
WoW, meet your conquerer!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Haha dat denk ik dus ook heViper2k1 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:25:
Absoluut humor!Maar toch vraag ik me af of dit een WoW conquerer is... WoW heeft toch heel wat dames aan het gamen gekregen en ik heb het gevoel dat die dit toch niet zo heel leuk gaan vinden. De heren natuurlijk wel! Bash, smash, kill!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Daar gaat het hoofdzakelijk wel wat om. maar natuurlijk huppelen er later wel meer dwarfs rond in the human steden om tegen die verrote chaos luitjes te meppenMythrill schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:
net ook maar eens de complete trailer gekeken, ik had tot nu toe alleen het "orc splat tegen muur" stuk gezien. Dat ziet er wel gigatisch heftig uit.
Ik krijg het idee van dit spel dat het echt orc vs dwarf, humen vs chaos en high elf vs dark elf is en daartussen weinig interactie. Nou zal dat er wel zijn lijkt mij anders wordt het denk ik een saie bedoeling.
Ik ben benieuwt en hopelijk binnenkort een beta(?)
Deze plek is te koop.
Anoniem: 194472
eind 2007 komt ie uitAnoniem: 194472 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:11:
Nou die char creating filmpjes zijn hellemaal niks..
Maar die trailer van die gevechten zijn inderdaad super.
Weet iemand ook wanneer dit spel uitkomt??? kan namelijk nergens iets vindemn??
Zie ook dat een hoop mensen wow hebben gespeeld.
Verveeld inderdaad na een tijdje en zeker wanneer je de bekende trier sets wilt hebben met raiden etc..
Ben geen doac speler, maar heb wel even gekeken hoe het eruit ziet.
Warhammer gaat het inderdaad worden denk ik..
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 205359
Inderdaad, waarschijnlijk zullen DAoC spelers ook voorrang krijgen in de beta, alleen jammer dat ik het laatste jaar niet gesubscribed ben voor DAoC (heb DAoC ook zo'n 3 jaar gespeeld).Cthulhu schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:51:
Van de makers van DAoC, kan alleen maar goed worden
Heb ruim 4 jaar DAoc gespeeld
Anoniem: 54100
[ Voor 16% gewijzigd door Bloodclot op 07-02-2007 20:53 ]
Ik d8 ergens gelezen te hebben dat ook Europese DAoC spelers kans maken op een early beta access...DutchCommando schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:46:
Och, als je DAoC op een Europese server hebt gespeeld ben je sowieso niet bekend bij Mythic want dan zat je aan GOA vast. Ook ik heb een lange tijd DAoC gespeeld en kijk uit naar Warhammer!
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
NL'se gamers hebben idd niet zo vaak een CC... Maar voor de rest van de mensen is dat vaak toch heel anders !motormuus schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:54:
Als WaR ook met die prepaid kaarten gaat werken kan het idd een groot succes worden, denk dat de meeste 16+ gamers geen creditcard hebben.
Zelf kan ik trouwens niet wachten
Deze plek is te koop.
Anoniem: 54100
Precies waarom ik er een groot voorstander van ben, van die creditcard-only games dan. Er is niets frusterenders dan jeugdige spelers die geen engels spreken en geen idee hebben wat ze aan het doen zijn in een MMORPG. Niet dat dat voor alle jeugdige spelers geldt, en dat een creditcard dat kan voorkomen, maar alle beetjes helpenmotormuus schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:54:
Als WaR ook met die prepaid kaarten gaat werken kan het idd een groot succes worden, denk dat de meeste 16+ gamers geen creditcard hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Mathizsias op 21-02-2007 12:50 ]
QFTMathizsias schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:24:
Liever gewoon een normale goed bezochte mmo met een gezonde en volwassen community. PVP zal deze game domineren en hopelijk vergelijkbaar zijn met DAoC
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dit klopt niet. De banken en bedrijven zijn niet afhankelijk van BKR. Ze zijn VERPLICHT om BKR toetsing te doen in het kader van de WFD (Wet Financiële Dienstverlening). Onze overheid gaat heel ver in de bescherming van particulieren op het gebied van financiële producten. Daarnaast is de toetsing van BKR niet zo zwaar als je denkt. Als je maandelijks inkomen hebt en geen achterstanden bij BKR, dan kun je gemakkelijk een CC krijgen. Een achterstand wil zeggen een betalingsachterstand. Je moet echt je best doen om zo'n achterstand op te lopen. (Meerdere malen niet betalen b.v.)Mathizsias schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:24:
Nederland is bij uitstek een uitzondering in de creditcard wereld. Banken en bedrijven die creditcards leveren in Nederland zijn te afhankelijk van instanties zoals het BKR... Het probleem is ook dat er weinig animo is voor creditcards in Nederland, misschien ook weer omdat de eisen zo hoog zijn voor jongeren... Zelf ben ik van mening dat creditcards voor iedereen met een inkomen en 18+ beschikbaar moeten zijn, met bepaalde restricties gebonden aan inkomen en limieten uiteraard...
Bedoel je met realm vs realm combat, de goeden tegen de slechten vechten op 1 server ?Postius schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:05:
Het einige waar ik echt op wacht is de Realm vs. Realm combat. Omdat je eindelijk teminste gebieden van elkaar kan veroveren, dit heb ik altijd al bij WoW gespeeld. En dat van CC is maar een zwak argument dat dat jongere kinders buiten de deur houd. Ik denk dat je dan gewoon heel erg veel mensen buiten de deur houdt. En dat WoW een grotendeels onvolwassen commuity heeft is ook te danken aan het feit dat het, het eerste MMORPG spel was dat doorbrak bij het grote publiek en je dan altomatisch veel kinders meetrekt
RVR houdt in dat de faction tegen de andere faction op dezelfde server vecht. Denk dus aan massive battles outdoor waar vele spelers tegelijk op elkaar inhakken.Tha_Freak schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:55:
[...]
Bedoel je met realm vs realm combat, de goeden tegen de slechten vechten op 1 server ?
Of dat er echt verschillende servers tegen elkaar vechten ?
Welke van de twee het ook is, het zal idd erg gaaf worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Bloodclot op 27-04-2007 12:48 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Cthulhu op 08-05-2007 22:14 ]
Anoniem: 143011
Ach met die license heb je al automatisch veel meer mensen die het in de gaten houden, denk dat dat al tonnen scheelt.Mathizsias schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:46:
Waar Mythic faalt is de PR-afdeling. DAoC heeft never nooit genoeg reclame gehad en is daarom ook nooit meer teruggekrabbeld, ik hoop dat er voor WAR een beter business plan is geschreven om de game aan de man te brengen...
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Wat bedoel je met license?Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:03:
Ach met die license heb je al automatisch veel meer mensen die het in de gaten houden, denk dat dat al tonnen scheelt.
Aye 3 weken geleden al me WoW accounts geebayed, was het spuugzat. DAOC classic server gegaan, heb het echt vet naar me zin en het is nog goed druk ook. Midgard/Boss cluster, speel Skald in een grote Euro guild. Echt toppie om weer eens echte PVP te doen.Anoniem: 18800 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:07:
Speel nog steeds DAOC - Skald onlangs RR11 gehaald. Maar ik kijk ook uit naar WAR.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-06-2007 08:18 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq