[PC MMORPG] Warhammer Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 64.815 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heb een paar honderd keer geprobeerd te registreren voor de beta, maar ik blijf een 'data format invalid' error krijgen, en dan ben ik weer bij stap 1 :(

Zou wel prettig zijn als ze wat templates gaven hoe je postcodes enzo moet invullen om geaccepteerd te krijgen; het liefst nadat je het ingevuld hebt ipv van pas aan het eind.

Begint dus al goed: als ik erop google schijnt dat registratieproces vol fouten te zitten.

Kortom: 1e indruk van kwaliteit van GOA: onvoldoende.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had totaal geen problemen met inschrijven hoor. :)
Heb zin in een goede PvP-game.

WAR IS COMING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

gewoon in een keer ingeschreven zonder problemen :? dus je doet vast iets fout

is er al bekend wanneer die beta begint toevallig?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik zit nu op mijn werk deze forum te lezen , kan sommige site niet bezoeken .. maar is warhammer net zo soepel om te spelen als WoW? ik speel nu maanden WoW bevalt me prima maar andere RPG voor afwisseling is ook niet verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

He... warhammer is nog niet uit ;-)

Maar de beta begint hopelijk snel en met een beetje geluk kan/mag ik deelnemen. Ik heb ook redelijk veel wow gespeeld maar ben op zoek naar iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net op het forum dat de amerikaanse closed beta vrijdag is begonnen. Mensen hadden al invites gehad. Nog nergens iets gelezen over europese beta invites behalve dan dat deze waarschijnlijk maandag verstuurd zullen worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb een mailtje gestuurd want ik kreeg het volgende bericht:
Your subscription to the website is complete. From now on, you will be able to enter the noisy and furious world of Warhammer Online: Age of Reckoning. The Old World is being torn apart: you will have to choose your side very quickly and join the army of Order or the army of Destruction. Whether you fight with the Greenskins, the High Elves, the Dwarfs, the Dark Elves, the Empire or the Chaos, your goal will remain the same: become the most glorious warrior on the battlefield and destroy the capital of your enemy!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:59
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:56:
ik las net op het forum dat de amerikaanse closed beta vrijdag is begonnen. Mensen hadden al invites gehad. Nog nergens iets gelezen over europese beta invites behalve dan dat deze waarschijnlijk maandag verstuurd zullen worden.
Vreemd, je kan je namelijk nog steeds inschrijven op de officiele website.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Iemand trouwens in een guild die zich heeft ingeschreven voor de guildbeta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:16
In Only Ten Days More than 200,000 Aspiring Troops Sign Up for the Beta Test of EA's Highly-Anticipated MMO

REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Electronic Arts Inc. (NASDAQ:ERTS), the world’s leading interactive entertainment company, today announced that more than 200,000 players have signed up for the Warhammer Online: Age of Reckoning (WAR) closed beta test.

The Warhammer Online Beta Center opened simultaneously in North America and Europe on May 30th, and the 200,000 registration mark was surpassed over the weekend, less than ten days after launch. This makes the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning one of the most rapidly growing beta tests in the history of the MMORPG category. The Beta Center is currently open and accepting applications at https://betacenter.eamythic.com/signup.php.
200.000 exclusief guild beta inschrijvingen. _/-\o_
Maduth schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:54:
Iemand trouwens in een guild die zich heeft ingeschreven voor de guildbeta?
Ik zit met 2 guilds in the guildbeta ingeschreven. En dan mijn eigen inschrijving nog.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-06-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kaap schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:01:
[...]

200.000 exclusief guild beta inschrijvingen. _/-\o_

[...]

Ik zit met 2 guilds in the guildbeta ingeschreven. En dan mijn eigen inschrijving nog.
Zijn dat guilds van WoW die zich hebben ingeschreven of echt speciaal opgericht voor Warhammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maduth schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:29:
[...]

Zijn dat guilds van WoW die zich hebben ingeschreven of echt speciaal opgericht voor Warhammer?
Eh er zijn nog veel meer MMO's dan WoW hoor. Maar nee, 2 guilds waarmee ik ingeschreven sta zijn Dark Age of Camlot guilds die al enkele jaren bestaan. DAOC is van Mythic, de maker van Warhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb mezelf en mijn guild ingeschreven voor de bèta. Heb er hoge verwachtingen van moet ik zeggen. Overigens, voor de mensen die WoW radio kennen, nubcakenews van afgelopen weekend laat nog een leuke vergelijking tussen WoW en WAR horen. Heerlijk sarcastisch >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

WoW radio???? Geweldig... wist geen eens dat deze bestond en heb toch dik anderhalf dat spel dag en nacht gespeeld.

@Kaap, ik weet dat er meerdere MMO's zijn maar ik ken er persoonlijk niet zoveel (WoW, GW, Everq II en dan houdt het op) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euro beta is ook gestart, sinds gisteren.

Als je overigens een 'data format invalid' melding krijgt op de website, dan het je het verkeerde wachtwoord ingevoerd. Het moet twee hoofdletters, twee getallen en ten minste 4 lowercase letters bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat gestoei om een goede naam en een goed wachtwoord te vinden, ben ik sinds gisteren ook ingeschreven voor de beta en de site...ben bang dat ik geen schijn van kans heb, maar eerder ging het gewoon niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:10:
Euro beta is ook gestart, sinds gisteren.

Als je overigens een 'data format invalid' melding krijgt op de website, dan het je het verkeerde wachtwoord ingevoerd. Het moet twee hoofdletters, twee getallen en ten minste 4 lowercase letters bevatten.
wtf waar haal je die info vandaan? kan er echt niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

MrFl0ppY schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:45:
[...]

wtf waar haal je die info vandaan? kan er echt niks over vinden
Als mijn geheugen me niet in de steek laat, staat die verplichte opmaak van het wachtwoord beschreven in de ALT tekst van het veld. Oftwel: zodra je op het veld wachtwoord blijft staan, verschijnt er al snel een ballonetje tekst met uitleg. Ik heb dat namelijk ook gelezen toen ik me inschreef.

Overigens had ik ook die foutmelding, maar bij mij kwam deze vanwege de dxdiag upload. Blijkbaar herkende hij de naam van mijn onboard geluidskaart niet, dus die moest ik handmatig even aanpassen. Daarna ging hij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Cleetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:16:
[...]

Als mijn geheugen me niet in de steek laat, staat die verplichte opmaak van het wachtwoord beschreven in de ALT tekst van het veld. Oftwel: zodra je op het veld wachtwoord blijft staan, verschijnt er al snel een ballonetje tekst met uitleg. Ik heb dat namelijk ook gelezen toen ik me inschreef.

Overigens had ik ook die foutmelding, maar bij mij kwam deze vanwege de dxdiag upload. Blijkbaar herkende hij de naam van mijn onboard geluidskaart niet, dus die moest ik handmatig even aanpassen. Daarna ging hij wel goed.
nee nee, over die start van de europese béta. Zit nu een paar forums af te zoeken maar nergens kom ik mensen tegen die al zijn begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ken ook niks vinden... en zou zwaar balen als ik er niet in zou zitten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat er er wel verschillende invite golven zijn, ivm. grote belangstelling. (Kan me niet voorstellen dat ze alle 200,000 beta test plaatsen in een keer uitnodigen). i.i.g. Kreeg ik gisteren m'n email bevestiging binnen - client downloaden, game downloaden en testen maar.

Overigens loopt Mythic gelijk me GOA, dus het maakt niet uit in welke beta je zit.

Keep an eye on your mailbox, zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zal ik zeker doen maar als ik er niet in zit (dan ga ik eerst huilen).. kan je dan ff laten weten hoe het is :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
met mmo's heb ik alleen ervaring met wow. Hoe is de pvp anders dan met wow wat iederen zegt nu weer echte pvp te willen gaan spelen? maar in wow vind ik de pvp ook vrij goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen MMO PVP/RVR gespeeld tot je het in DAoC hebt gedaan - alle andere spelen verbleken erbij. Van Warhammer is het de verwachting dat het minstens net zo goed is as DAoC, dus we moeten maar afwachten.

Helaas zit er een stevige NDA op Warhammer, dus kan ik niet zoveel kwijt over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:21:
Je hebt geen MMO PVP/RVR gespeeld tot je het in DAoC hebt gedaan - alle andere spelen verbleken erbij. Van Warhammer is het de verwachting dat het minstens net zo goed is as DAoC, dus we moeten maar afwachten.

Helaas zit er een stevige NDA op Warhammer, dus kan ik niet zoveel kwijt over het spel.
dat hoor ik dus overal dat het totaal anders is maar op wat voor manier. Op hoeveel manieren kun je pvp doen ? Ik neem aan dat het ook gewoon vechten tegen andere spelers is met je eigen skills en gear hoe anders kan dat zijn dan bv wow ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

http://www.warhammeronlin...R_explaination_final.html

Dit geeft al een beetje een idee....(hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:01:
Ik neem aan dat er er wel verschillende invite golven zijn, ivm. grote belangstelling. (Kan me niet voorstellen dat ze alle 200,000 beta test plaatsen in een keer uitnodigen). i.i.g. Kreeg ik gisteren m'n email bevestiging binnen - client downloaden, game downloaden en testen maar.

Overigens loopt Mythic gelijk me GOA, dus het maakt niet uit in welke beta je zit.

Keep an eye on your mailbox, zou ik zo zeggen.
ja er zijn idd golven van invites... Nou maar hopen dat ik de volgende meepak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

heb me ook geregged op de site, nu maar hopen dat ik nog een invite krijg, verwacht niets maja, dan valt het ook niet tegen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen MMO PVP/RVR gespeeld tot je het in DAoC hebt gedaan - alle andere spelen verbleken erbij.
Nou nou nou niet zo generaliseren aub. Ja, ik heb ook DAoC gespeeld maar ook bijvoorbeeld Ragnarok waar 8000 man tegelijk tegen elkaar aan het vechten waren. In vergelijking met WoW is het wel een verademing ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

DAoC is inderdaad een van de beste PvP/RvR-based games beschikbaar, echter zijn er genoeg andere games die ook een aardig PvP concept hebben, Lineage keepsieging is ook echt goed te doen, verder heb ik maar weinig ervaring(lees: relevante ervaring, heb genoeg mmo's gespeeld) met goede PvP MMO's.

NDA my ass, frapsen die handel! O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:23:
[...]

Nou nou nou niet zo generaliseren aub. Ja, ik heb ook DAoC gespeeld maar ook bijvoorbeeld Ragnarok waar 8000 man tegelijk tegen elkaar aan het vechten waren. In vergelijking met WoW is het wel een verademing ja.
PvP in WoW is een drama, zelfs met Arena's.

[ Voor 20% gewijzigd door Mathizsias op 21-06-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Er is maar een manier om er achter te komen of het me bevalt... getting in the Beta ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Mathizsias schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:56:

PvP in WoW is een drama, zelfs met Arena's.
Dat zeg ik toch? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

jah!

vanyr aap!

Bivak hier

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Wilde het voor andere lezers nogmaals herhalen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag is het de 22ste, vandaag zouden de guild beta invites verstuurd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ach ik wacht rustig af... net BF2142 geinstalleerd... zo kom ik me tijd wel door..

Zit namelijk niet in een guild voor WAR :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathizsias schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:17:
[...]

Wilde het voor andere lezers nogmaals herhalen? ;)
Oh ok vooruit dan maar. ;)

@ Bivak, heb je je ingeschreven voor WAR jongen?
Kunnen we eindelijk samen weer eens MMO'en. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mogen er ook geen screenshots geplaatst worden ofzo? Vertel ons ff hoe de béta speeld etc... we want info! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

MrFl0ppY schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:12:
Mogen er ook geen screenshots geplaatst worden ofzo? Vertel ons ff hoe de béta speeld etc... we want info! :P
We want to play :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:10:
[...]

Oh ok vooruit dan maar. ;)

@ Bivak, heb je je ingeschreven voor WAR jongen?
Kunnen we eindelijk samen weer eens MMO'en. :>
hehe nee ga ik nu doen dan. maar ik heb het nogal druk :(. Zit midden in een project en die duurt nu nog 2 weken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al wat meer bekend !? iemand....

heb me inmiddels ook ingeschreven... fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:14:
al wat meer bekend !? iemand....

heb me inmiddels ook ingeschreven... fingers crossed!
Vanmiddag de volledige lijst podcasts maar weer eens bekeken, wat een fantastische mensen werken aan die game en het uiterlijk is heerlijk

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Nog steeds geen beta for me :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nee hier ook niet, zowel de gesloten als de guild beta.Ik neem aan dat het europese front nog wel zal volgen en dat ze eerst in de US testen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik hoop het...maar ja... ze hebben ook meer dan 200.000 aanmeldingen... dus kleine kans helaas op een invite. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
KeeZ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:26:
Nee hier ook niet, zowel de gesloten als de guild beta.Ik neem aan dat het europese front nog wel zal volgen en dat ze eerst in de US testen ?
Nee, in de newsletter stonden vaak genoeg europeanen die gekozen waren.

Er zijn volgens interview 120 guilds geinvite voor de eerste fase. Nou maar hopen dat het geen WoW guilds zijn, want die mogen met hun carebear game en purple pixel pvp geen invloed hebben op Mythic's geweldige RVR. Dat moet puur blijven, en niet beinvloed door whiners die liever willen dat hun gear bepaalt of ze winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb me ook opgegeven voor de Beta
Lijkt me echt een vet spel, RvR was in DAoC al superleuk

Wil ik mn broer ook opgeven, krijg ik ook die data error, wel vaag

Hier wordt _/-\o_ RvR _/-\o_ uitgelegd, stond er geloof ik al ergens
http://youtube.com/watch?v=eLM5JbgXnFY

[ Voor 50% gewijzigd door Cthulhu op 06-07-2007 00:18 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ja check de podcasts op de originele site... fantastische gemotiveerde mensen daar aan het werk, geniet er elke keer weer van..

Kwaliteit is daar dus ook een stuk hoger dan youtuub

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kaap schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Nee, in de newsletter stonden vaak genoeg europeanen die gekozen waren.

Er zijn volgens interview 120 guilds geinvite voor de eerste fase. Nou maar hopen dat het geen WoW guilds zijn, want die mogen met hun carebear game en purple pixel pvp geen invloed hebben op Mythic's geweldige RVR. Dat moet puur blijven, en niet beinvloed door whiners die liever willen dat hun gear bepaalt of ze winnen.
Ik zei hier 120 guilds, maar zijn dus 120 Europese guilds. Totaal zijn er 700 guilds uitgekozen.

Invites moeten nog verstuurd worden meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waarom krijg ik steeds die melding 'data format invalid'?
Probeer mn broer aan te melden voor de Beta, maar dat lukt dus niet :{
En hij geeft ook niet aan wat er dan fout is, klotezooi

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congratulations, Jemhadar !

We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning.

Yay :D Wat een aangename verrasssing. Downloading as we speak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:30:
Congratulations, Jemhadar !

We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning.

Yay :D Wat een aangename verrasssing. Downloading as we speak _/-\o_
Bah, IMHO iedereen met een DAOC account moet standaard beta invite krijgen, de echte rvr kenners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Grats met de invite! Alleen jammer dat er een NDA is :( . Ik had al gelezen op www.warhammeralliance.com dat de beta invites verzonden waren. Een erg leuke en informatieve site trouwens!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, het is officieel bevestigd dat de beta invites verstuurd zijn gisteren.

Ik twijfel nu, op de Euro WAR site heb ik me geregistreerd, PC gegevens staan in profiel etc Kan op de site inloggen, dan ben je toch ingeschreven voor de beta :?

Wat ik overigens wel ruk vind is dat ik al begin 2006 ingeschreven ben voor de US newsletter en dat de combo beta inschrijving+newsletter signup het sterkst is volgens Mythic. Maar Euro kijkt alleen naar de Euro newsletter die pas actief staat sindsdat die beta inschrijving er is.

Ik wil gvd ook me beta invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan helaas dan dus niet meedoen aan de beta...geen invite ontvangen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 08:34
Heb helaas ook geen invite ontvangen, maar op verschillende sites staan dat ze maar een kleine batch invites hebben verstuurt.
Yes it's true! Another round of beta invites went out today, for all servers (NA and EU). It was another small batch, but check those inboxes! You can also log into the beta center and check your status there in case you're worried the invitation email might not have made it past your spam filter. We're still in the process of sending them out, so keep checking!
Gewoon hopen dat we in de volgende invite ronde komen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!
Ik heb gisteren een invite ontvangen , client is 3 files gezamelijk dikke 3GB , alleen de download is erg langzaam hopen dat ik vanavond kan inloggen :P
Ben erg benieuwd hoe dit speelt , na 2 jaar WoW ben ik het behoorlijk zat en als de gameplay en movement net zo soepeltjes gaat kan dit echt een goede vervanger worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:55:
Ben erg benieuwd hoe dit speelt , na 2 jaar WoW ben ik het behoorlijk zat en als de gameplay en movement net zo soepeltjes gaat kan dit echt een goede vervanger worden :*)
Het doel van WAR is alleen 100% tegenovergesteld van WoW. WAR draait niet om 7 avonden per week met 40/25 man proberen een mob te slopen voor paarse pixels. Keep that in mind. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ? wat dan :)
tell us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
to bad. had wel zin in een bétatje zo in de vakantie 8) . Nu maar hopen op de volgende ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Elkaar 7 dagen per week met 4000/2500 man elkaar helemaal de tering in meppen met als doel steden van elkaar af pakken :9~ Kan niet wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Goh waar hebben we dat eerder gehoord.. Oja DAoC.. het werd een leuk lagfestijn toen. En ook vaak crashen van servers door de hoeveelheid spelers. Nee het knokken van duizenden tegen elkaar zie ik niet zitten.. laat staan honderden...

Nee denk dat er nog wel wat haken en ogen zijn aan de pvp in War die nog niet vermeld zijn. Maar we zullen zien..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
aXe schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:39:
Goh waar hebben we dat eerder gehoord.. Oja DAoC.. het werd een leuk lagfestijn toen. En ook vaak crashen van servers door de hoeveelheid spelers. Nee het knokken van duizenden tegen elkaar zie ik niet zitten.. laat staan honderden...

Nee denk dat er nog wel wat haken en ogen zijn aan de pvp in War die nog niet vermeld zijn. Maar we zullen zien..
Neej voorgeprogrammeerde instances met fixed groupen waarin je kunt winnen zonder ooit 1 tegenstander te killen, dat is pas spannend 8)

Laat ze die WoW achtige BG's maar achterwege laten. Een BG met als doel resources gatheren of een NPC slopen is verreweg van PVP/RVR. Dan kies ik voor wat lag maar wel een kicke ervaring en spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik heb wel een bg gezien btw,

iets met een relic die je binnen je team moet houden totdat je xxxx punten hebt. Denk dat dit wel goed gaat werken omdat je geen grote gear verschillen krijgt itt WoW waar je met een premade group die een beetje gegeared is overal over heen walst(behalve andere premades, alhoewel ik soms premades heb gezien die het slechter doen dan randoms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voor die BG's hebben ze zowiezo al gezegd dat ze premades uitfilteren en in aparte que voor premades zetten.

Maar kijk, zon relic in handen houden, betekent wel dat je moet gaan matten. Dat is anders dan dat je een NPC sloopt en wint, lees: AV.

Belangrijkste is dat de BG's in WAR niet de oorlog winnen. Ze zijn van invloed maar de grootste efforts worden gemaakt in het stukje world RVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Steden capturen lijkt mij wel geweldig. Na bijna 3 jaar WoW te hebben gespeeld en nog nooit de King van Ironforge gedood te hebben ( lees amper aangeraakt ) door lag e.d. hoop ik dat Warhammer aan de verwachtingen kan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Maar wat ik me nou afvraag, zijn er ook PVE raid dungeons of andere manieren om echt goeie gear te krijgen??
Snap zelf nog niet helemaal hoe je aan je gear komt...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

TepelStreeltje schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:47:
Maar wat ik me nou afvraag, zijn er ook PVE raid dungeons of andere manieren om echt goeie gear te krijgen??
Als je gaat spelen voor gear kun je beter WoW blijven doen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TepelStreeltje schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:47:
Quests, crafting en enemy capitols plunderen.

Wat ik er van begreep gooit Mythic het gear gedeelte op net zoals het was toen Dark Age of Camelot nieuw was. Aan stats zit een cap. Met gecrafte+enchante gear en slechts enkele gelootte items kon vrijwel iedereen een gearset bouwen waarmee men zijn stats capte.

Op endgamein DAOC had je dus ook nooit dat iemand won puur omdat zijn gear zo uber was. Iedereen was vrijwel gelijk en kwam het dus aan op teamplay en persoonlijke skills. i.t.t. WoW waar een team met gasten die 7 avonden per week raiden zonder moeite een team omleggen die niet die tijd konden toezeggen.
On_E schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:10:
[...]

Precies wat hij zegt, spelen voor gear en PVE, dan is WAR niet de game voor jou.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-07-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Nou nou er zijn al weer behoorlijk wat zelf uitegeroepen experts hier. Spelen voor Gear enpve gaat ook in WAR alleen zijn de quests hier vaak meer direct in verband met de oorlog. Er is verder gezegd dat er ook genoeg normale quests etc zijn. En alle mensen die zeggen ga terug naar WoW. Ga zelf :p ex WoWers zijn irritant omdat ze denken alles te weten. Ook te irritant bij LOTRO :(. Zelfs buiten wow zijn WoWers vervelend(nouja 90% dan :p)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Postius schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:20:
Spelen voor Gear enpve gaat ook in WAR alleen zijn de quests hier vaak meer direct in verband met de oorlog.
Waar het om gaat is dat, in tegenstelling tot WoW, gear niet de bepalende factor is in PVP. Er is geen uberste gear wat slechts voor sommigen te halen is. Daar draait het spel ook niet om. Het wordt geen kijk mij in me tier 16 deze knul in tier 0.5 1-shotten omdat ik 7 avonden per week raid en hij maar 2 uur per avond speelt. Dat is al bevestigd, mede doordat heel veel mensen geen trek hadden in een soort herhaling van WoW's unbalanced PVP.

En wat betreft experts, dit spel wordt gemaakt door Mythic, de makers van Dark Age of Camelot, welke sommigen op GoT jaren lang gespeeld hebben. Mythic heeft al aangegeven verder te bouwen op Dark Age of Camelot en de kennis en ervaring die ze daar aan overgehouden hebben. Vandaar dat heel veel al voorspelt is en daarnaast in de vele interviews al beantwoord is. En tevens een forum op een grote fansite waar devs zelf meeposten. Dus daar kan je al heel veel van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Kaap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:47:
[...]

Waar het om gaat is dat, in tegenstelling tot WoW, gear niet de bepalende factor is in PVP. Er is geen uberste gear wat slechts voor sommigen te halen is. Daar draait het spel ook niet om. Het wordt geen kijk mij in me tier 16 deze knul in tier 0.5 1-shotten omdat ik 7 avonden per week raid en hij maar 2 uur per avond speelt. Dat is al bevestigd, mede doordat heel veel mensen geen trek hadden in een soort herhaling van WoW's unbalanced PVP.

En wat betreft experts, dit spel wordt gemaakt door Mythic, de makers van Dark Age of Camelot, welke sommigen op GoT jaren lang gespeeld hebben. Mythic heeft al aangegeven verder te bouwen op Dark Age of Camelot en de kennis en ervaring die ze daar aan overgehouden hebben. Vandaar dat heel veel al voorspelt is en daarnaast in de vele interviews al beantwoord is. En tevens een forum op een grote fansite waar devs zelf meeposten. Dus daar kan je al heel veel van weten.
Oke maar dat is toch wel iets anders en duidelijker dan die posts hierboven allemaal :). DAoC heb ik zelf ook gespeeld en het was best _/-\o_ al was de lag niet echt geweldig. Zelf kijk ik ook voornamelijk naar warhammer online uit vanwege de RvR combat iedereen moet toch wel een systeem hebben tegenwoordig wat dat redelijk trekt(of beter dan vroegah).

En raiden zuigt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

On_E schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:10:
[...]

well excuse me princess...
gewoon algemene vraag over hoe je nieuwe gear krijgt word al gelijk de grond in getrapt? outrolled op epix in wow ofzo?
voor de rest, wat postius zegt.

voor de rest gewoon nieuwsgierig hoe dat gaat, als je zon stad verovert of je dan je loot kan halen van questgivers ofzo.

Klinkt niet slecht, het systeem van max aantal stats, maar hoop wel dat er dan veel verschillende sets zijn enzo, niet dat je dus allemaal zelfde uiterlijk hebt (wat je nu in wow hebt)

[ Voor 34% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-07-2007 18:57 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TepelStreeltje schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:
[...]

gewoon algemene vraag over hoe je nieuwe gear krijgt word al gelijk de grond in getrapt? outrolled op epix in wow ofzo?
Grappig, volgens mij zei ik gewoon dat als je nu al wil weten hoe je aan de beste gear kunt komen in WAR, je beter WoW kunt blijven spelen, aangezien WAR niet draait om gear.

Als ik je in de grond wil trappen dan schrijf ik heel anders hoor. :+

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 25-07-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
[...]

Klinkt niet slecht, het systeem van max aantal stats, maar hoop wel dat er dan veel verschillende sets zijn enzo, niet dat je dus allemaal zelfde uiterlijk hebt (wat je nu in wow hebt)
Het schijnt dat je bepaalde items van je kills kan looten en die op je gear zetten als een soort van trofee waardoor iedereen er toch wat anders uitziet, weet het niet 100 % zeker maar dacht dit ergens gelezen te hebben met goblin shaman en dwarf skulls met baarden die ze op hun gear konden zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

voor de rest, wat postius zegt.

voor de rest gewoon nieuwsgierig hoe dat gaat, als je zon stad verovert of je dan je loot kan halen van questgivers ofzo.

Iets wat DAOC had was dye, je kon dus zelf je armor pieces een kleur geven. Zodoende zag iedereen er wel verschillend uit. Crafted gear komt ook vaak in verschillende looks met dezelfde stats, dit was voornamelijk headgear.

Ik neem aan dat ze zeker het dye ook meenemen in WAR. Dat maakte ieder char toch wel uniek. Bepaalde guilds droegen allen dezelfde kleurpatronen. Zo kon je mensen herkenner ook en wist je bijvoorbeeld of het een taai gevecht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Is er al iets bekend over een level cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Kaap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:19:
[...]
Ik neem aan dat ze zeker het dye ook meenemen in WAR. Dat maakte ieder char toch wel uniek. Bepaalde guilds droegen allen dezelfde kleurpatronen. Zo kon je mensen herkenner ook en wist je bijvoorbeeld of het een taai gevecht werd.
Was het ook niet zo dat je uiterlijk enigszins veranderd naarmate je sterker wordt? I dacht dat het bij dwarfs om de baard ging die groter zou worden bijv. (Of haal ik nu 2 spellen door elkaar 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fratti schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:44:
Is er al iets bekend over een level cap?
Level 40 volgens mij.
Stealth2000 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:11:
[...]

Was het ook niet zo dat je uiterlijk enigszins veranderd naarmate je sterker wordt? I dacht dat het bij dwarfs om de baard ging die groter zou worden bijv. (Of haal ik nu 2 spellen door elkaar 8)7 )
Neej dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb een nieuwe PC besteld... misschien als ik me nieuwe Diag upload dat ik wel word uitgekozen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Stealth2000 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:11:
[...]

Orcs worder ook groter en donkerder groen naarmate ze sterker woden(level dus lijkt me). Maar of die functie ook het volledige spel haalt. Ik hoop het wel want ik heb het altijd spijtig gevonden dat ontwikkelaars nooit je karakter laten veranderen ondanks alle ervaring doe je doet. Hier is dat al meer wat opzich ook logischer is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Het zou wel mooi zijn als jij je karakter gedurend het spel ziet groeien en sterker worden, wellicht groter qua spieren of littekens van zware battles waaraan je succesvol heb meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maduth schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:24:
Heb een nieuwe PC besteld... misschien als ik me nieuwe Diag upload dat ik wel word uitgekozen :-)
Hangt er ook vanaf hoelang je al subscriber bent van de newsletter. Volgens Mythic worden er bepaalde punten toegekent aan een aantal dingen zoals newsletter subscriber en hoelang. Veteran DAOC subscribers, gamesday bezoekers en nog wat dingen. Staat ook uitgelegd op de warhammeralliance forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kaap schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:35:
[...]

Hangt er ook vanaf hoelang je al subscriber bent van de newsletter. Volgens Mythic worden er bepaalde punten toegekent aan een aantal dingen zoals newsletter subscriber en hoelang. Veteran DAOC subscribers, gamesday bezoekers en nog wat dingen. Staat ook uitgelegd op de warhammeralliance forums.
Was natuurlijk ook een opmerking met een ;)

Maar ter info, ben al redelijk lang subscriber van de newsletter en actief op diverse sites. Ik wacht rustig af en zien wel ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maduth schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:05:
[...]

Was natuurlijk ook een opmerking met een ;)

Maar ter info, ben al redelijk lang subscriber van de newsletter en actief op diverse sites. Ik wacht rustig af en zien wel ... :9
Mjah ik had zelf goede hoop. 2 closed DAOC accounts, 1 active DAOC account. Newsletter subscriber sinds April 2006 en uiteraard ingeschreven via het betacenter. Volgens Mythic zou ik dan een prefered status hebben.

Toch geen invite gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor mij geen betas meer, ooit mee kunnen doen aan de beta van The Burning Crusade, maar dat maakte de ervaring toen ie daadwerkelijk uit was toch stukken minder.

Eerst maar eens Age of Conan in november, en dan WAR in 2008, even kijken wat ik het leukste vind, en dan wederom 2-3 jaar spenderen in een MMO. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik heb een algemene vertaling gemaakt in het Nederlands van het verhaal (maar er kunnen nog wat vertaling/typ fouten in zitten dus mijn excusses alvast.

Koningrijk in Chaos

Wanneer de eerste rapporten van de Plaag van de Chaos in de randgebieden van het Imperium beginnen te verschijnen, worden zij als fantasievolle verhalen verworpen die worden bedacht om ongewenste bezoekers bang te maken. Wanneer de plaag in de straten van Altdorf verschijnt, , verandert volledig de situatie. Tegen de tijd dat de Keizer zijn eerste quarantaineorde uitgeeft, heeft de verachtelijke ziekte reeds over het grootste deel van zijn land uitgespreid. De artsen van het Imperium werken dag en nacht om de ziekte te bestrijden, maar de plaag tart alle inspanningen bij een behandeling.

Slachtoffers van de Plaag van Chaos ervaren eerst vermoeiheid, pijn en extreme dorst. De periodes van misselijkheid volgen, maar het vergt bijna een maand om de definitieve stadia van de ziekte te bereiken. Dan wordt de verschrikkelijke aard van de plaag duidelijk; de ongelukkige zielen die plaagsymptomen drie tot vier weken hebben ervaren beginnen te veranderen verschrikkelijke Chaos mutanten die elk levend schepsel aanvallen die zij zien. Zij die het geluk hadden om de plaag te vermijden, worden vaak door de primitieve monsters gedood die voortkomen uit de plaag

Met elke voorbijgaande maand, neemt het aantal slachtoffers toe. Quarantines en de krijgswet slagen er niet in om de verspreiding van de ziekte te vertragen. Elk dorp en stad binnen de grenzen van het Imperium komen in de greep van angst.

De militanten binnen de steden worden gedwongen om de mutanten van Chaos te bestrijden die in hun straten zwerven, hierbij verwaarlozen zij hun verdediding van de stad en zijn zij kwetsbaar tegen aanvallen van buitenaf.

De “aangemoedigde troepen” van Brigands zwerven over het platteland, plunderend, moordend en steken alles in de brand wat zij tegen komen. De omvang de tragedie is bijna onvergelijkelijk in de geschiedenis van het Imperium. Maar de Plaag van de Chaos is slechts een voorloper aan een veel groter kwaad dat nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dark Omans.

Ondertussen, in het Donkere Elven koninkrijk van Naggaroth, de Seers van Ghrond zetten hun onverbiddelijke studie van the distant Chaos Maelstrom voort. Plotseling, is er een duidelijke verschuiving in de nevelige wervelingen van kleur en vorm. De Seers bekijken aandachtig de onheilspellende nieuwe patronen. Wanneer zij van hun lezingen zeker zijn, verzendt de Seers een boodschapper richting het zuiden naar Naggarond aan boord van een vlugge Zwarte Pegasus. Er worden grote gebeurtenissen in de wereld verwacht, en de Witch King moet worden geïnformeerd.

Dagen later leest Malekith, Lord van Donkere Elves, het bericht van Ghrond. De god Tzeentch van de Chaos heeft een nieuwe Kampioen gevonden. De aanhangers van he Changer of Ways hebben een grote leger verzameld voor hem. Zij treffen voorbereiding voor massale aanval op het land van de mensen, het Imperium als waarschijnlijk doel.

Malekith denkt over het bericht na. Hij is zich goed bewust van de vreselijke plaag die door de Oude Wereld veegt. Als het leger van Chaos een aanval lanceert terwijl het Imperium door de plaag wordt verzwakt, zal de Keizer geen andere keus hebben om de nabijgelegen Dwergen om versterking te vragen. Met de hulp van de Dwergen, is het mogelijk het leger te verslaan. Maar als de dwergen geen mogelijkheid zien om te hulp te komen, zal de Keizer Karl Franz worden gedwongen om aan Hoge Elves van Ulthuan te vragen voor hulp. Malekith is twijfelachtig dat zijn naasten de natie van mensen in de steek zullen laten, want dit zou ander de Hoge Elves van een waardevolle bondgenoot beroven. Dus de High Elfs zullen antwoorden en zullen waarschijnlijk verscheidene grote legioenen van strijders sturen om de aanval van de Chaos af te weren, waardoor Ulthuan kwetsbaar zal zijn
Wanneer de maan van de Chaos het licht van de zon verduistert, zullen de legers van Chaos met hun mars zuidwaarts beginnen. De tijd is kort, en er is nog veel te doen.

The Witch King beveelt dat elk smit en oven in het koninkrijk gebruikt moet worden voor het bewerken van wapens, pantser en belegeringsmachines. De Beastmasters van Karond Kar wordt bevolen om de sterkste en gevaarlijskte dieren in hun bereik te selecteren en klaar te stomen oorlog. De woeste Witch Elves van Khaine treffen voorbereidingen voor een bloedig offer aan Lord of Murder. Morathi, de Hag Queen, roept zijn krachtigste Tovernaars van Convents bijeen en leidt hen op om de legers van Dark Elfs te leiden. Tijdens de voorbereidingen van zijn mensen voor de komende oorlog, schets Malekith een aanvalsplan tegen de dwergen.

Een groep van de beste jagers en de strijders in Naggaroth worden erop uit verzonden naar het land van de Greenskins met één enkele richtlijn: breng terug de krachtigste Orc Warboss die kan worden gevonden

Wanneer de groep terugkomt met zowel een Orc als een Goblin, is Malekith verrast. Het schijnt dat deze twee onafscheidelijk zijn, gezamenlijk leiden zij een krachtige nieuwe stam, genaamd de "Bloody Son Boyz". De shaman Goblin, Gazbag, heeft de hersenen terwijl de torenhoge bruut van een Orc, Grumlok, de kracht levert.

Voor elk, smeedt Malekith één magische amulet die de capaciteiten van de drager vergroot. Bovendien betoverd de WitchKing in het geheim de amulet met een bevel, die de twee leiders zal dwingen om met hun legers richten het oosten te marcheren en te verzamalen bij World's Edge Mountains. Daar, zullen zij de vesting bij Eight Peaks aanvallen en zullen zij een machtige Waaagh bouwen om de Dwergen uit te roeien. Na de betovering van de amuleten, beveelt hij zijn strijders om gevangen Greenskins naar hun huis terug te sturen.

Het plan wordt in werking gesteld en Malekith wacht op nieuws uit de Eight Peaks.Als de Dwergen, die bezig zijn met de de bestrijding van de komst greenskin Waaagh!, kunnen zij de noodkreet van de Keizer om hulp niet kunnen beantwoorden wanneer het leger van de Chaos zijn grenzen bereikt. Hoge Elves zullen vanuit het oosten voor de Oude Wereld varen en Malekith zal dan zijn aanval lanceren. Uiteindelijk, zal de Witch King zijn eerstgeboorterecht opeisen dat voor jaren door zijn Zwakke broeders was ontnomen. De Troon van Ulthuan zal van hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

The Bloody Sun rises

In Badlands, worden Gazbag en Grumlok herenigd met de Bloody Sun Boyz. Onmiddellijk, trachten de twee met magisch-geïnplanteerde bevel van Malekith te vervullen. Geleid door hun onlangs-gemachtigde Warboss en Shaman, beginnen de Boyz met hun mars naar de World's Edge Mountains. Tijdens hun mars verzamelen zij elke Greenskin stam die zij tegenkomen en vernietigen zij degene die niet mee willen. Nooit hebben Orcs en Goblins dergelijke sterkte en macht meegemaakt, en de geruchten van de Bloody Son Boyz nemen toe van hun bloedige daden.

Als Greenskin horde Karak naderen verzamelen de dwergen zich in de Eight Peaks, de Dwergen zijn van mening dat de vestiging geen gevaar loopt met zijn dikke muren. Wanneer Gazbag zijn vergrote magisch kracht gebruikt om een gat in de onmogelijk dikke muur te maken, zijn de Dwergen verrast. Nog nooit heeft een binnenvallend leger door de muren van Karak Eight Peaks heen gebroken. Als de Greenskin binnen vallen, treffen de dwergen voorbereidingen voor hun laatste slag.

Het nieuws verspreidt zich uit als een schokgolf. Hoe kon één stam van greenskins de schijnbaar ondoordringbare vestiging overmeesteren? Hoewel weinigen het zullen toegeven, zijn vele Dwergen geschokt door deze onmogelijke nederlaag. In karaz-a-Karak, High King Thorgrim Grudgebearer zweert wraak en beveelt elke Dwerg in de stad om zich voor te bereiden voor een grote oorlog.

Persoonlijk, is de High King ernstig bezorgd. De geruchten dat de Greenskins worden geleid door een Warboss met de sterkte van tien Orcs en een Shaman met magische capaciteiten die nog nooit zijn gezien, zouden hem normaal niet angstig maken, aangezien de Dwergen vaak overdrijven.

Maar, kan de val van Karak Eight Peaks kan niet worden genegeerd, noch het effect op het moreel van zijn mensen. In het geheim, verzendt de High King een ruiter naar het Imperium om Karl Franz van het mogelijke gevaar voor zijn eigen land te alarmeren indien de Dwergen er niet in slagen om de Greenskininvasie te stoppen. Hoewel de Hoge Koning te trots is om de Keizer om hulp te vragen, hoopt hij de urgentie van zijn bericht in enkel dat zal resulteren.

Ondertussen, ver in het zuiden, rijden de ruiters Squig en de Beer Boyz in alle richtingen van Karak Eight Peaks, die woord het van een grote Waaagh verspreiden! Die zich verzamelen bij de vesting. De legioenen van Orcs en Goblins stromen binnen in het gevangen bolwerk en het land er om heen.. Elke Orc en Goblin zweert trouw aan Grumlok en Gazbag, waardoor zijn moeten helpen bij de vernietigng van de dwergen.

Voor beide kanten, worden de grote legers gevormd. De Dwergen zijn vastbesloten om Karak Eight Peaks opnieuw in te nemen en te wreken voor hun verlies, terwijl Greenskins zoveel mogelijk Dwergen proberen te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

The Dark Powers March

Twee maanden na de val van Karak Eight Peaks, het leger van de High King begint de strijd met het verdrijven van de Greenskins van de World's Edge Mountains. De dwergen marcheren via het zuiden langs de hellingen van de grote vulkaan Karag Dron, als plotseling de wereld schemerig wordt. In de hemel, begint de zon te verdonkeren en het landschap waant zich in een angstaanjagende, onnatuurlijke rood licht .

Op het hoogste punt in Naggarond, bekijkt Malekith de maan van Chaos, Morrslieb, die de zon verduistert. Zijn spionnen in de Oude Wereld hebben hem geinformeerd over het succes van de Greenskins aanval op de Dwergen. De plannen van de Witch King openen precies zoals gepland.

Ver in het noorden, uit het gezichtsveld van de mensen, komt een groot leger op gang. Groepen van groteske schepselen van strijders en stropers starten te marcheren, allen geleid door Lord van Chaos die de banner van Tzeentch draagt.

In het Imperium slaat de verschrikking en de paniek toe bij het zien van de rode verduistering. Rellen en branden breken in elk district van Altdorf uit. De stadswacht heeft moeite om de situatie onder controle te krijgen, maar de verduistering gaat spoedig over door het vallen van de avond en wordt de orde hersteld. De gebeurtenis wordt niet vergeten,en vele burgers van het Imperium, geloven dat er vreselijke gebeurtenissen zullen komen. Zij pakken hun spullen en vluchten naar de bergen in het oosten en zuiden.

Voor het Dwergleger dat richting de vesting in Karak Eight Peaks marcheert om deze terug te winnen, is de verduistering de bevesting van hun ontzetting die binnen hen is gegroeid.

De zwarte zon in de rode hemel is een het nare herinnering van het verlies van Karak Eight Peaks aan de Bloody Son Boyz, en is een symbool van de onvermijdelijke overwinning van Greenskinhorde te zijn die nu zich daar verzamelt. Zijn de laatste dagen van de Dwergen definitief gekomen? Overgelaten aan hun noodlot, de onverbiddelijke strijders marcheren over het ruwe, bergachtige terrein.

In Altdorf, ontvangt de Keizer het bericht van de High King en geeft opdracht tot het sturen verscheidene regimenten in de bergen om de Dwergen bij te staan.

Hoewel hij de troepen nodig heeft om zijn grenzen te verdedigen en de verspreiding van anarchy in zijn koninkrijk te bestrijden, is Karl Franz genoodzaakt om de belofte te eerbiedigen die door Sigmar is gemaakt om nooit hulp aan een Dwerg te weigeren. Op dat moment krijgt de keizer te horen dat er een groot leger van Chaos richting hun komt en de grenzen binnen een week zullen bereiken. Met de beoordeling van zijn troepen in Nordland en Ostland, realiseert Karl Franz dat het beeld erg somber is. De plaag heeft zijn legers uitgedund, toevoerlijnen verdund en het moreel plus industrie van zijn mensen ondermijnd. Het Imperium is rijp voor verovering, en zal snel vallen zonder hulp. De Dwergen kunnen geen strijders sturen om het Imperium te beschermen. Als zij niet de vesting in Karak Eight Peaks snel heroveren, zouden zij dit nooit meer opnieuw kunnen doen. Slechts de High Elves kunnen de mensen nu redden.

Hij heeft zijn meeste vertrouwde Griffon ruiter opgeroepen om een brief te bezorgen waar de keizen smeekt om hulp aan de heerser van de High Elves. Wanneer de boodschapper in Lothern aankomt, is Finubar de Koning van Phoenix van Ulthuan, zich reeds goed bewust van de benarde toestand van het Imperium en treft voorbereidingen om troepen te sturen.

Finubar roept Prins Tyrion op en belast hem met de defensie van het High Elf land. Zeker van het feit dat zijn koninkrijk veilig zal zijn, gaat de Koning van Phoenix voorop bij de vloot van oorlogsschepen. Wanneer het woord van het vertrek van de Koning van Phoenix de oren van Malekith bereikt, geeft de Witch King de orde om met de invasie van Ulthuan te beginnen.

Midden in de nacht, vertrekt een grote vloot van Zwarte Arken uit Naggaroth. Waarneer de drijvende vestingen de kusten van Ulthuan naderen, verdeelt de invasiekracht in twee, de een gaat richting de Verwoeste Eilanden terwijl andere naar het zuiden gaat richting Straits of Lothern. Spoedig, zullen de legioenen van Darks Elfs op de kusten landen van hun voorouderlijk geboorteland.

In Karak Eight Peaks, wordt een grote Greenskin Waaagh! gebouwt. In het noorden zijn de legers van Chaos al reeds diep in Ostland gemarcheerd en vernietigen alles wat in hun weg komt.. Het leger van Tyrion heeft zich richting het noorden verplaats voor de slag met Dark Elfs. Om dat moment krijgt hij te horen dat er een tweede invasiekracht met een belegering van Lothern is begonnen.

Het erkennen dat de enige manier is om zich te kunnen verzetten tegen de externe bedreigingen, is hun sterke punten te combineren. De leiders van het Imperium en de naties van de Dwergen en High Elfs, roepen de grote Raad van Wijsheid in het Keizerkapitaal van Altdorf bijeen. Bij deze top, smeden de drie heersers een pact dat hun volkeren als één terug slaan tegen vijanden en zullen samen de legers bestrijden die hun geboortelanden willen veroveren.

The Age of Reckoning has begun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is er al iets bekend over de sys.reqs? Zit op m'n werk en kan niet zonder meer naar sites waar deze info op zou kunnen staan. So, who can help me out?

Ook ingeschreven voor de beta. Zou mooi zijn als ik erbij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het moet op 'mindere' systemen ook gaan draaien. Voordat de release date werd uitgesteld had men het ook over een engine die geen DX10 ondersteunde, dus kan het sowieso niet ontzettend zwaar zijn. Dit kan echter wel eens veranderd zijn aangezien men de release date dus heeft opgeschoven naar volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk dat je het kwa systeemeisen moet zien als WoW. Echter met epic battles zal je PC het goed te verduren krijgen en dus zal een grafisch sterker systeem verstandiger zijn.

Maar zal wel in de categorie WoW/LOTRO zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd naar deze game, speel WoW al sinds de release en wordt er een beetje gek van. Ik begrijp dat deze game meer PVP is georienteerd. Is deze game meer gebaseerd op gear of wie het eerste zijn aanval doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
net 2 mooie films bekeken voor die van de city's zijn zeer mooi en alles is zooo groot

http://files.filefront.co.../;8238305;;/fileinfo.html

Q&A film

http://files.filefront.co.../;8234267;;/fileinfo.html

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik kijk hier met gemengde gevoelens naar. Ik heb WoW al een tijd geleden afgezworen. Zwaar verslaafd aan geweest, burnout gehad en geprobeerd casual te spelen, maar dat loont niet in WoW.

Hopelijk in WAR wel. Maar voor een PvP orientated game vind ik het nog te veel op WoW lijken. Als je kijkt naar Age of Conan of Darkfall dan vind ik de combat mooi aangepakt. Geen auto-attack, maar gewoon richten. De lengte van je zwaard is van invloed en je kunt verschillende tegenstanders tegelijk raken mits deze in jouw zwaai staan.

Darkfall heeft enorm veel potentieel, maar het is mij nog steeds niet duidelijk hoe ze dit gaan balanceren. WAR heeft goede sfeer en de stijl spreekt me aan, maar lijkt me iets te veel 'cookie-cut' wat betreft mogelijkheden. Je lijkt veel in je class vast te zitten en ik heb nauwlijks customisation gezien.

Het is vrijwel zeker dat ik een van de drie ga spelen, maar ik ben er nog niet over uit welke het wordt. Age of Conan staat hoog in aanzien, maar ja, ik vind Greenskins of Chaos toch wel gaver dan een wereld vol humans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja het combatsystem van Age of Conan is superieur aan alles.

Enigste punt is dat AoC een true PVP game is en er geen gescheiden factions zijn. In principe is het iedereen versus iedereen tenzij je in een guild zit. Enkel de capitolcities zijn PVP-vrij. De rest van de wereld is PVP. Je moet dus een hele dikke huid hebben om in AoC te overleven want overal wordt er gemat, ook in xp zones.

Tenzij je voor een PVE server kiest, maar ik denk dat je dan een beetje het doel van het spel probeert te ontwijken. Je hebt dan wel die frontierzone waar je castlefights enzo hebt.

Daarom verkies ik WAR boven AoC, omdat het een faction versus faction game is en alles om oorlog draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben het met Kaap eens.

Faction vs Faction lijkt mij vele malen leuker dan rondlopen en gewoon iedereen doden die je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ga straks op vakantie en ik eis een beta als ik terugkom (mooi gelijk me nieuwe pc uitchecken) :+

Trouwens wordt de intro nog wel bijgehouden van dit topic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik me de pvp gaan voorstellen? Met spells of geweren? Moet je aimen of gewoon je target selecteren?
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.