Lange vakantie dan!Maduth schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:33:
Ik ga straks op vakantie en ik eis een beta als ik terugkom (mooi gelijk me nieuwe pc uitchecken)![]()
Trouwens wordt de intro nog wel bijgehouden van dit topic??
Korte vakantie, BETA ....
Lange vakantie en dan pas BETA...
Win Win situation
Melee en spells. En je selecteerd je target.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:46:
Hoe moet ik me de pvp gaan voorstellen? Met spells of geweren? Moet je aimen of gewoon je target selecteren?
Guild beta invites zijn in NA gisteravond verstuurd. EU volgt vandaag of morgen.
http://www.warhammerherald.com/news/news.php?newsid=60
Iemand een key over? Krijgt diegene account van de beta van QuakeWars, ook leuk
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
woot, net key voor closed beta van MMOFPS Tabula Rasa gekregen. Straks eens aan de tand voelen. Zit op werk
Keep my fingers crossed...Kaap schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:25:
[...]
Melee en spells. En je selecteerd je target.
Guild beta invites zijn in NA gisteravond verstuurd. EU volgt vandaag of morgen.
http://www.warhammerherald.com/news/news.php?newsid=60
Trouwens op www.war-europe.com:
Since last week, thousands of players across Europe have been taking part in the WAR beta. We’ve had a fantastic amount of feedback and many, many bugs have been reported, logged and squashed since then. However, some testers have already fallen by the wayside. In some cases they broke the NDA by posting screenshots or sharing their game experiences with others outside the beta program. We’ve even had a few cases of beta testers attempting to trade or sell their accounts! All of the accounts involved in such activity were immediately closed. If you are one of the fortunate few to be invited to the beta, please remember that the NDA is very strict and we will find out if you break it. Don’t waste your chance just for the sake of a few minutes of internet infamy.
Je krijgt geen key, je useraccount op warhammeronline.com of war-europe.com wordt slechts geflagged waardoor je een download optie krijgt.Cthulhu schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:53:
Iemand een key over? Krijgt diegene account van de beta van QuakeWars, ook leuk
Keys uitwisselen is wat ik ervan begreep niet mogelijk. Coupons verkregen op gamesdays, andere beurzen zijn wel overdraagbaar.
hmm ok
Ben wel benieuwd naar Warhammer Online, van de makers van
DAoC
Ben wel benieuwd naar Warhammer Online, van de makers van
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ben zwaar benieuwd.. Ben al vanaf de eerste dag dat de site up is lid.. hopelijk is dat voldoende..
Geen idee. Ik sta ook al zolang ingeschreven op de site en tevens newsletter sinds april 2006 en heb een active Mythic DAOC account.bechown schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:35:
Ben zwaar benieuwd.. Ben al vanaf de eerste dag dat de site up is lid.. hopelijk is dat voldoende..
Helaas nog geen invite gehad
Same here, maarja ... onze tijd komt hopelijk nog welKaap schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:52:
[...]
Geen idee. Ik sta ook al zolang ingeschreven op de site en tevens newsletter sinds april 2006 en heb een active Mythic DAOC account.
Helaas nog geen invite gehad
Mijn oude DAOC guild heeft een beta invite gekregen. 25 slots maar er zijn 41 members die mee wouden doen. Nu gaan ze dus opnieuw inventariseren wie er willen en dan strepen wie er niet mee mag.
Ik help je hopen om binnen te komenKaap schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:13:
Mijn oude DAOC guild heeft een beta invite gekregen. 25 slots maar er zijn 41 members die mee wouden doen. Nu gaan ze dus opnieuw inventariseren wie er willen en dan strepen wie er niet mee mag.
* Stealth2000 checkt ook nog elke dag even zijn spamfolder of daar niet per ongeluk een beta invite in is gekomen
Mij juist niet, in AoC zullen de spelers zelf ‘’de factions’’ bepalen, lijkt me juist een stuk toffer dan wederom prefab good vs evil in WAR.Fratti schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:48:
Ik ben het met Kaap eens.
Faction vs Faction lijkt mij vele malen leuker dan rondlopen en gewoon iedereen doden die je ziet.
Maar we zullen zien, aangezien AoC nu is uitgesteld zal ik me voorlopig nog moeten richten op WoW.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja, maar hou er wel rekening mee dat je zodra je buiten een capitol stapt, je meteen 3 random players in je nek kunt hebben hangen die je killen.On_E schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:14:
[...]
Mij juist niet, in AoC zullen de spelers zelf ‘’de factions’’ bepalen, lijkt me juist een stuk toffer dan wederom prefab good vs evil in WAR.
Maar we zullen zien, aangezien AoC nu is uitgesteld zal ik me voorlopig nog moeten richten op WoW.
Dergelijke gameplay hebben een zeer hoog grief gehalte. Als je dat in WoW al erg vond, dan is het in AoC nog erger omdat het dan ook nog eens toegestaan is om iemand een uur lang te volgen, te ganken, te griefen en te campen.
Is het niet zo dat er FFA-PvP en gewone PvP servers zouden komen, en alleen bij die FFA servers je inderdaad door iedereen aangevallen kan worden ?Kaap schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:05:
[...]
Ja, maar hou er wel rekening mee dat je zodra je buiten een capitol stapt, je meteen 3 random players in je nek kunt hebben hangen die je killen.
Dergelijke gameplay hebben een zeer hoog grief gehalte. Als je dat in WoW al erg vond, dan is het in AoC nog erger omdat het dan ook nog eens toegestaan is om iemand een uur lang te volgen, te ganken, te griefen en te campen.
Op normale PvP servers zou je alleen mensen kunnen aanvallen van guilds waar je mee ''at war'' bent.
Kan me ook vergissen, maar dacht dit op de AoC boards gelezen te hebben.
Ik meen dat ik begrepen had dat de PVP servers juist FFA zijn met uitzondering van jouw guildies, die kunnen jou niet killen. En dat er overal behalve in de captiols gekilled kan worden.
De PVE server zou enkel PVP toelaten in de battlegrounds.
Maar ik moet eerlijk zeggen, heel duidelijk is het mij ook niet hoor.
De PVE server zou enkel PVP toelaten in de battlegrounds.
Maar ik moet eerlijk zeggen, heel duidelijk is het mij ook niet hoor.
Beetje raar. FFA PvP kostte Ultima Online's halve playerbase. Toen kwamen er PvE en PvP servers en op de PvP servers zat vrijwel niemand omdat FFA gewoon niet prettig werkt. Internet maakt het slechtst in de mens wakker immers en een flink aantal mensen op de FFA servers zullen hun best doen om jouw leven zo zuur mogelijk te maken met zo veel mogelijk semi-vals spelen.Kaap schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:49:
Ik meen dat ik begrepen had dat de PVP servers juist FFA zijn met uitzondering van jouw guildies, die kunnen jou niet killen. En dat er overal behalve in de captiols gekilled kan worden.
Aangezien veel mensen voor hun plezier spelen is dit niet echt populair.
Dit dus.
Originally Posted by Pica
Hello,
I was at work today and to my surprise I recieved the beta invite, so when I was back home the first thing I did was trying to download the beta.
I logged into the war-europe.com site to see whether I got the extra access described in the mail, when to my surprise the NDA popped up just as I clicked on some link, accidently accepting the NDA, then another window popped up asking me whether I wanted to continue, and I was like 'no, I want to read what I just agreed on' so I clicked no expecting to get back to the NDA.
Instead the thing closed and as far as I know there is no way for me to get back into the screen.
Is there any way for me to read the NDA again so I can accept it and like get the access to the download link, or did I just piss away my chance to play the beta because of this?
Thanks in advance,
Matthijs de Waard
\o/I'm afraid you just gave up your beta spot. The second popup is the one asking if you are a member of the press or the gaming industry. Once you've flagged yourself that way, your beta invite is automatically and permanently revoked and we can't reverse that I'm afraid.
[ Voor 31% gewijzigd door pica op 17-08-2007 19:57 ]
Welke Nvidia drivers kan k het best pakken op Vista?
Kan helaas niet op het officiele forum om het te vragen omdat ik op de account van een vriend speel en die weet de login en pass van het forum niet
Nm, workaround gevonden
Kan helaas niet op het officiele forum om het te vragen omdat ik op de account van een vriend speel en die weet de login en pass van het forum niet

Nm, workaround gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door bcd87 op 20-08-2007 13:20 ]
Wat is eigenlijk het level limit in de beta? Komen er nog meer rassen in de game of blijft het hierbij?
Ik moet zeggen dat de begin quests wel erg makkelijk zijn en het levelen een stuk slomer gaat als in WoW. Maar daar komt ook bij kijken dat ik een gigantische noob ben, ik snap niks van die tactics die je kan trainen. Ik gooi die tactics in een soort van profiel en laad die (zijn het een soort van passive dingen die je kan selecteren ofzo?).
Ik moet zeggen dat de begin quests wel erg makkelijk zijn en het levelen een stuk slomer gaat als in WoW. Maar daar komt ook bij kijken dat ik een gigantische noob ben, ik snap niks van die tactics die je kan trainen. Ik gooi die tactics in een soort van profiel en laad die (zijn het een soort van passive dingen die je kan selecteren ofzo?).
[ Voor 35% gewijzigd door Baiko op 21-08-2007 01:39 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Betekent dit dat jij momenteel in de Beta zit ? Zo ja, dan kun je dit soort vragen beter op het Beta forum stellen. Ze hebben onlangs al diverse beta players gebanned omdat ze informatie over de Beta naar buiten hebben gebracht.Baiko schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:35:
Baal wel van de scheiding (opnieuw) tussen NA en Europa.
Speelde DAoC op US servers (omdat het daar o.a. eerder uitkwam na de beta) en had een leuke internationale guild daar.
Mocht er een guild invite komen voor WHO dan kunnen de spelers in Europa niet meehelpen met testen, zal dus moeten wachten tot GOA een invite stuurt voor de Euro beta.
FF een rant hehe
Speelde DAoC op US servers (omdat het daar o.a. eerder uitkwam na de beta) en had een leuke internationale guild daar.
Mocht er een guild invite komen voor WHO dan kunnen de spelers in Europa niet meehelpen met testen, zal dus moeten wachten tot GOA een invite stuurt voor de Euro beta.
FF een rant hehe
[ Voor 7% gewijzigd door Blackloch op 24-08-2007 14:03 ]
Maar het is wel het beste wat een MMORPG kan overkomen. IN UO MOEST je wel samenwerken. Dat maakte het zo leuk en vele male spannender dan wat er tegenwordig op de markt is. Veel beter dan dat gecarebear momenteel.FunkyTrip schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:53:
[...]
Beetje raar. FFA PvP kostte Ultima Online's halve playerbase.
[ Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 24-08-2007 12:28 ]
Dat is dus erg subjectief aangezien de helft van het aantal spelers quitte vanwege het gegank en gegrief. Dus niet echt 'het beste'... hooguit in jouw visieActualFantasy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:26:
[...]
Maar het is wel het beste wat een MMORPG kan overkomen. IN UO MOEST je wel samenwerken. Dat maakte het zo leuk en vele male spannender dan wat er tegenwordig op de markt is. Veel beter dan dat gecarebear momenteel.
Dit dus.
Hoe zit het met de lore en quests in warhammer ik ben een vrij grote fan van warhammer 40k omdat het in de toekomst af speelt sci fi enzo. Lijkt dit er op of is het totaal anders. Of is het net zoals wow met orcs humans undead en nog wat rassen die er om heen zwerven ?
Ga je inlezen smeerlapDefector schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:55:
Hoe zit het met de lore en quests in warhammer ik ben een vrij grote fan van warhammer 40k omdat het in de toekomst af speelt sci fi enzo. Lijkt dit er op of is het totaal anders. Of is het net zoals wow met orcs humans undead en nog wat rassen die er om heen zwerven ?

Deze plek is te koop.
ben meer een ork persoon maar toe maar
maar ik zal me is inlezen zoals je voorsteld mischien vind ik het wel wat
Klopt het dat de release datum is gezet op 28 maart 2008???
Geruchten he ;-)
Geruchten he ;-)
Age of Conan is 28 maart volgens mij. Warhammer in februari van wat ik gelezen heb.Maduth schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:21:
Klopt het dat de release datum is gezet op 28 maart 2008???
Geruchten he ;-)
Ik had ook liver Warhammer 40K Online gezien. De fantasy setting is al zo bekend inmiddels. Juist de sci-fi elementen toegevoegd aan de fantasy rassen geven het een hele aparte sfeer. Gemiste kans. Maar misschien waren ze bang potentiele spelers te vervreemden en hebben ze voor een meer vertrouwdere setting gekozen.
Overigens zijn er classes voor de Elves bekend gemaakt.
High Elf
Archmage - Andere casters in WAR beperken zich tot één magic school. Deze zullen van alle soorten kunnen tappen.
Swordmaster - Een soort defender met een groot zwaard die hele stylistische moves zal hebben.
Dark Elf
Black Guard - Ook een soort defender, de meest heavy armor class van de Dark Elves.
Witch Elf - Een soort Rogue zonder stealth, maar wel moves om op afstand te blijven wanneer nodig. Poisons, snelle high damage attacks.
Als ik ga spelen zal het zeker Destruction zijn. In tegenstelling tot bij WoW kun je hier tenminste een echt EVIL ras spelen. En ik vind dual wield melee het meest gaaf. Dus zo te zien Orc Choppa, Marauder of Witch Elf.
High Elf
Archmage - Andere casters in WAR beperken zich tot één magic school. Deze zullen van alle soorten kunnen tappen.
Swordmaster - Een soort defender met een groot zwaard die hele stylistische moves zal hebben.
Dark Elf
Black Guard - Ook een soort defender, de meest heavy armor class van de Dark Elves.
Witch Elf - Een soort Rogue zonder stealth, maar wel moves om op afstand te blijven wanneer nodig. Poisons, snelle high damage attacks.
Als ik ga spelen zal het zeker Destruction zijn. In tegenstelling tot bij WoW kun je hier tenminste een echt EVIL ras spelen. En ik vind dual wield melee het meest gaaf. Dus zo te zien Orc Choppa, Marauder of Witch Elf.
Bijna ieder spel wat van warhammer is uitgekomen was al op het 40k universum. Uitzonderingen zijn Shadow of the Horned rat (1996 geloof ik) en Dark Omenharlekein schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:21:
Ik had ook liver Warhammer 40K Online gezien. De fantasy setting is al zo bekend inmiddels. Juist de sci-fi elementen toegevoegd aan de fantasy rassen geven het een hele aparte sfeer. Gemiste kans. Maar misschien waren ze bang potentiele spelers te vervreemden en hebben ze voor een meer vertrouwdere setting gekozen.
High Elf
Dark Elf
Zelf vind ik beide universums verreweg even leuk, mischien die van Warhammer normaal iets leuker omdat het bordspel zelf daar een stuk tactischer is, en je er nog dwarfs hebt. Al is de setting van 40k ook vrij geniaal
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
400.000 aanmeldingen... donderzzzThe Age of Reckoning draws near and the armies of Order and Destruction are filling their ranks. More than 400,000 willing participants have registered so far, making this one of the largest ever beta tests for an MMORPG. However, we are always looking for new recruits so sharpen your sword, unleash your mutation, and prepare to meet your destiny on the battlefields of Warhammer Online.
Warhammer: mark of chaos is dit jaar ook uitgekomen. fantasy style, helaas niet echt een pakkende game qua verhaal lijn net zoals horned rat en dark omen. ziet er wel gelikt uitPostius schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:19:
[...]
Bijna ieder spel wat van warhammer is uitgekomen was al op het 40k universum. Uitzonderingen zijn Shadow of the Horned rat (1996 geloof ik) en Dark Omen![]()
(1998 geloof ik). Laatste paar spellen waren allemaal 40k universum(Dawn of War oa. en die werd bijzonder goed ontvangen).
Zelf vind ik beide universums verreweg even leuk, mischien die van Warhammer normaal iets leuker omdat het bordspel zelf daar een stuk tactischer is, en je er nog dwarfs hebt. Al is de setting van 40k ook vrij geniaal
Ik zit iig in de beta en ik vind er geen zak aan. Helaas kan ik niet in details treden.
Je zou kunnen overwegen om je account-info dan aan iemand anders te gevenKaap schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:58:
Ik zit iig in de beta en ik vind er geen zak aan. Helaas kan ik niet in details treden.

Dit dus.
De account die ik gebruik is al van een collega op me werk, ook die vond er geen zak aan.
speel 'm door aan mij, misschien vind ik 't ook geen zak aan en maak ik iemand anders gelukkigKaap schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:35:
De account die ik gebruik is al van een collega op me werk, ook die vond er geen zak aan.

Geen zak aan??? Jammer dat je niet in details kan treden ....
Laten we het erop houden dat enkele nare eigenschappen van World of Warcraft ook een plekje hebben gevonden in Warhammer.
Die nare eigenschappen zullen vooral veel ex-WoW'ers zelf wel kunnen invullen.
Die nare eigenschappen zullen vooral veel ex-WoW'ers zelf wel kunnen invullen.
Ganken toevallig? Al zou je denken dat je toch ook veel in de savezones kunt zitten.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Neej, het heeft meer met WoW's endgame te maken.
slechte pvp?
eentonige pvp-instance 6vs6 (WaR-groupslots) battles?
eentonige pvp-instance 6vs6 (WaR-groupslots) battles?
Het is nog steeds een early-beta dus ik neem aan dat de PvP nog niet helemaal geintegreerd is. Dit is trouwens ook de reden waarom er een NDA zit op beta's, als je nu verteld over de slechte dingen in een beta en vanuit gaat dat het uiteindelijke spel ook zo zal zijn ga je natuurlijk een slechte indruk achterlaten bij de mensen.
Het heeft ook helemaal niks met PVP te maken
Hmmm, niets wat niet via DM kan...
[ Voor 82% gewijzigd door ImdaMned op 11-09-2007 09:27 . Reden: offtopic reactie weghalen ]
Saaie endgame content.
Zou het anders niet weten
Surfin' paradise!
eindeloos moeten grinden misschien?
Uw advertentie hier?
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd welke spellen je hiervoor hebt gespeeld, dit om een indruk te krijgen van je smaak in spellen, waar je wel en niet van houdt.Kaap schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:58:
Daarnaast is het natuurlijk zo dat je iets speelt wat nog niet af is, wanneer je in een huis gaat staan waar nog geen dak op zit zul je ook zeggen, geen zak aan, maar wanneer je ondersteuning biedt aan de bouwers en daarom dus meehelpt het dak te plaatsen, kan het eindresultaat dus wel de moeite waard zijn
Ik heb zelf steeds meer het idee dat mensen een Beta account zien als een gratis manier om een spel te spelen, terwijl het account is bedoeld om het spel te testen en dus feedback te geven aan de programmeurs.
Feedback als "ik vindt er geen zak aan" zal dan ook niet echt helpen om het spel te verbeteren

-Tank-a-Holic-
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 12:01 ]
Voorheen jarenlang Dark Age of Camelot gespeelt, ook van Mythic, de makers van Warhammer. Uiteraard World of Warcraft gespeelt. Everquest 2 ook een tijdje. Maar voornamelijk Dark Age of Camelot. Nu nog dagelijks.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:59:
[...]
Ik ben wel benieuwd welke spellen je hiervoor hebt gespeeld, dit om een indruk te krijgen van je smaak in spellen, waar je wel en niet van houdt.
Ik beoordeel niet op dingen die niet af zijn. Dat hoort bij een beta. Ik heb ook al meerdere spellen fanatiek getest. Punt is, er zitten een aantal zaken in Warhammer die voor vele in WoW tot ergenis leidde, inclusief ondergetekende. En dan bedoel ik niet dat het niet af is, maar het feit dat het zowiezo er al inzit.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:59:
Daarnaast is het natuurlijk zo dat je iets speelt wat nog niet af is, wanneer je in een huis gaat staan waar nog geen dak op zit zul je ook zeggen, geen zak aan, maar wanneer je ondersteuning biedt aan de bouwers en daarom dus meehelpt het dak te plaatsen, kan het eindresultaat dus wel de moeite waard zijn
Zie mijn reactie boven, ik ben serieus eraan begonnen. Ook toen ik die bepaalde zaken ervaarde ben ik stug nog enkele keren door blijven spelen om te kijken of ik er doorheen kon prikken. En uiteraard feedback gegeven erover.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:59:
Ik heb zelf steeds meer het idee dat mensen een Beta account zien als een gratis manier om een spel te spelen, terwijl het account is bedoeld om het spel te testen en dus feedback te geven aan de programmeurs.
Feedback als "ik vindt er geen zak aan" zal dan ook niet echt helpen om het spel te verbeteren![]()
-Tank-a-Holic-
Verwijderd
Noem gewoon de zaken die je vervelend vindt. Nu zitten we alleen maar te gokken omdat je zo vaag zit te doen.Kaap schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:05:
[...]Ik beoordeel niet op dingen die niet af zijn. Dat hoort bij een beta. Ik heb ook al meerdere spellen fanatiek getest. Punt is, er zitten een aantal zaken in Warhammer die voor vele in WoW tot ergenis leidde, inclusief ondergetekende. En dan bedoel ik niet dat het niet af is, maar het feit dat het zowiezo er al inzit.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie Kaap, en Ryack , hij mag die dingen niet benoemen omdat het een closed beta betreft.
Zelf heb ik nooit WoW gespeeld omdat het publiek mij niet aantrekt. ( beetje jong ) Ik heb wel EQ2 gespeeld sinds launch, met wat breaks , en sinds vorige week definitief mijn account gesloten, dus..dag dag 4 level 70 chars
Ben dus wel aan het kijken naar een andere MMORPG, maar niet een die al lang uit is. Warhammer online is/was 1 van de kandidaten, maar eer deze uitkomt zijn we 6 maanden verder.
-Tank-a-Holic-
Zelf heb ik nooit WoW gespeeld omdat het publiek mij niet aantrekt. ( beetje jong ) Ik heb wel EQ2 gespeeld sinds launch, met wat breaks , en sinds vorige week definitief mijn account gesloten, dus..dag dag 4 level 70 chars
Ben dus wel aan het kijken naar een andere MMORPG, maar niet een die al lang uit is. Warhammer online is/was 1 van de kandidaten, maar eer deze uitkomt zijn we 6 maanden verder.
-Tank-a-Holic-
Ik zit ook in de beta en heb het spel ook al 2 weken niet aangeraakt ofzo, het kan me tot nu toe ook weinig boeien. Maargoed, het is een beta dus het kan nog alle kanten op.
Als mensen niks met hun beta account doen dan is er altijd nog wel iemand die ze wil.
* MrFl0ppY wijst naar zichzelf
* MrFl0ppY wijst naar zichzelf
Hij zou het altijd nog in de vorm kunnen gieten wat er in WoW mis isVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:42:
Bedankt voor je reactie Kaap, en Ryack , hij mag die dingen niet benoemen omdat het een closed beta betreft.
Hier kan ik mij ook in vinden. Not impressed. Ik speel de beta van Tabula Rasa een stuk vaker, en dát vind ik al niet echt geniaal.Gimbooze schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:10:
Ik zit ook in de beta en heb het spel ook al 2 weken niet aangeraakt ofzo, het kan me tot nu toe ook weinig boeien. Maargoed, het is een beta dus het kan nog alle kanten op.
[ Voor 11% gewijzigd door DeadKennedy op 13-09-2007 03:00 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Volgens de NDA mag hij helemaal niks zeggen. Maar toch komt hij even hier om te zeggen dat hij er niks aan vindt. Daarmee heeft hij de NDA al gebroken. Hij zou altijd nog kunnen zeggen welke onderdelen van WoW hij niet leuk vindt als de NDA zo'n probleem is.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:42:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 09:04 ]
Alsof de mensen van Warhammer kunnen achterhalen welk account een tweaker heeft...
Ik zou ook graag wel eens eventjes iemand zijn account willen lenen om te spelen. Dus als je er toch geen bal aanvindt...leen het dan effe uit zou'k zeggen.
Ik zou ook graag wel eens eventjes iemand zijn account willen lenen om te spelen. Dus als je er toch geen bal aanvindt...leen het dan effe uit zou'k zeggen.
Dit dus.
Verwijderd
Wat ik wel een donders gemis vind is dat ze er geen undead ras in hebben gestopt! Denk aan vampire counts achtig iets. Het spel heeft zen oorsprong natuurlijk bij de tabletop game; Warhammer Fantasy, en daar was undead er ook al vanaf het begin erbij
misschien in de toekomst 
maar welke kant zouden de counts dan staan? zowiezo niet destruction, eerder order.
vampiren leven daar vrij broederlijk tussen mensen in hun eigen land (sylvania ofzo?). elke vampier heeft wel zijn eigen "cattle", gewoon aantal slaven die zich laten bijten en wat laten drinken, die cattles hebben ook een rijk luizen leventje. alleen eens per week/maand laten drinken
waardoor je een paar dagen best "leeg"voelt
. af en toe loopt er welleens een evil vamp rond beetje troep te maken. (vampire slayer van gotrek en felix worden vamps wel goed omschreven)
Wat ik denk ik zeker weet wat er gaat komen zijn de skaven aan de destruction side. skaven zijn eigenlijk net zo inmisbaar in warhammer als orcs imo.
aan order side zouden highlanders/britons uit albion (nee geen daoc luitjes:p) een optie kunnen wezen.
weet niet echt welke factie lizard people staan.
maar welke kant zouden de counts dan staan? zowiezo niet destruction, eerder order.
vampiren leven daar vrij broederlijk tussen mensen in hun eigen land (sylvania ofzo?). elke vampier heeft wel zijn eigen "cattle", gewoon aantal slaven die zich laten bijten en wat laten drinken, die cattles hebben ook een rijk luizen leventje. alleen eens per week/maand laten drinken
Wat ik denk ik zeker weet wat er gaat komen zijn de skaven aan de destruction side. skaven zijn eigenlijk net zo inmisbaar in warhammer als orcs imo.
aan order side zouden highlanders/britons uit albion (nee geen daoc luitjes:p) een optie kunnen wezen.
weet niet echt welke factie lizard people staan.
Verwijderd
Het wordt trouwens hoog tijd om the startpost up te graden aangezien er shitload meer bekend is dan er nu in de SP staat. Ik kan helaas de The_Bash niet DM-en omdat hij dat uit heeft staan
Enige idee waarneer er weer een ronde invites komt? Weet het... wordt het wachten een beetje zat. PC is helemaal up too date inclusief scherm dus ken er tegen aan :-D
Verwijderd
Een collega van mij heeft vorige week een Beta account toegewezen gekregen. Dus ze worden nog steeds verstuurd, alleen niet met duizenden tegelijk 
Kwestie van geluk/geduld hebben dus
-Tank-a-Holic-
Kwestie van geluk/geduld hebben dus
-Tank-a-Holic-
Als je af en toe bij www.warhammeralliance.com op het forum kijkt, en dan de dev post tracker zie je wanneer ze weer een batch beta invites hebben weggedaan dus dan weet je dus of je weer de boot hebt gemist of niet
.
Laatste nieuwsbrief bevatte een uitleg over het combat systeem. Klinkt allemaal wel erg tof. Zeker omdat je voor elke situatie je eigen "talents" in kan vullen.
Verwijderd
Ik stel mezelf ook nog beschikbaar mocht iemand zijn beta account weg willen doen / tijdelijk uitlenen, ik kan gewoon niet langer wachten
Verwijderd
Ik ben via men wow guild ook in de closed beta gekomen... Ik speel het spel momenteel toch 3 à 4 avonden per week. Ik ammusseer mij op dit moment nog wel maar hogere lvl contect is uit den boze... veel te weinig spelers...
Ik mag natuurlijk ook niets posten door de ToA die je telkens terug moet accepteren bij het opstarten. Maar het ziet er zeker nog hoopvol uit... beter dan de eerste beta's van Lotro
Ik mag natuurlijk ook niets posten door de ToA die je telkens terug moet accepteren bij het opstarten. Maar het ziet er zeker nog hoopvol uit... beter dan de eerste beta's van Lotro
Zou je iets kunnen vertellen over de feel van het spel? Vond juist WoW zo'n lekker soepele feel hebben. Iets wat bij vooral oosterse MMORPG's ontbreekt. Speelt het lekker en voelt het niet zo houterig aan allemaal?Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:51:
Ik ben via men wow guild ook in de closed beta gekomen... Ik speel het spel momenteel toch 3 à 4 avonden per week. Ik ammusseer mij op dit moment nog wel maar hogere lvl contect is uit den boze... veel te weinig spelers...
Volgens mij komt dat vooral door de lage polygon count van WoW en de cartoongraphics. Die oosterse MMORPGs willen graag realistisch zijn en dan komt het vaak houterig over.MrFl0ppY schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:22:
Zou je iets kunnen vertellen over de feel van het spel? Vond juist WoW zo'n lekker soepele feel hebben. Iets wat bij vooral oosterse MMORPG's ontbreekt. Speelt het lekker en voelt het niet zo houterig aan allemaal?
LOTR is ook houteriger in animaties dan WoW om deze reden. WAR heeft toch ook een beetje cartoonlook, dus die zal ook lekker vloeiend en soepel gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 08-10-2007 17:29 ]
Dit dus.
Verwijderd
Het hangt er een beetje vanaf wat je speelt... de Greenskins zijn bijvoorbeeld heel fijn om te spelen, lekker vloeiende bewegingen.. goeie hack & slash momenten... terwijl je bij andere races soms houterige dingen tegenkomt. Chaos is hier een goed voorbeeld van. Maar het is ook hun stijl dan, droog, zonder gevoel, zonder "mercy" dingen kappot maken en chaos veroorzaken. Ze hebben zo per ras eigenlijk een stijl ontwikkeld. Dwergen zijn bijvoorbeeld ook heel fijn, je ziet aan hun bewegingen dat ze een krachtig volk zijn en niet snel terug terugtrekken. Het komt op sommige vlakken beter over dan WoW zelfs. Het is enkel nog afwachten wat ze met de Elfs zullen doen.MrFl0ppY schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:22:
[...]
Zou je iets kunnen vertellen over de feel van het spel? Vond juist WoW zo'n lekker soepele feel hebben. Iets wat bij vooral oosterse MMORPG's ontbreekt. Speelt het lekker en voelt het niet zo houterig aan allemaal?
voorlopig is de beta beperkt tot Empire, Dwarfs, Chaos & Greenskins. Sommige zelfs niet met al hun classes.
Klein extra'tje: Het skillsysteem vind ik beter dan dat van WoW. Maar ik ben een MMORPG'er, ik kom niet van FPS-shooters zoals de meeste WoW spelers...
Dat vind ik dus een groot pluspunt van WoW, het grafische gedeelte. Idd misschien niet de mooiste en realitischie look maar imo wel de leukste voor de gameplay. Daarom vond ik LOTRO oa. tegenvallen.FunkyTrip schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:28:
[...]
Volgens mij komt dat vooral door de lage polygon count van WoW en de cartoongraphics. D
Moet ik erbij zeggen dat ik van non-gamer tot gamer geworden dmv WoW. Alleen ging het me vervelen op het einde
Maar kan niet wachten op WAR, errug hoge verwachtingen van
Trouwens, iemand contact met de opstarter van het topic want het mag wel weer eens een update krijgen.
Van een ander forum :
Zegt weinig natuurlijk, maar goed.There are a few things that are awful with WAR, and I've been in since the beginning. If they don't choose to fix some of these things, the game will be less than expected. I won't be playing it
1. Class design is awful. Skills, Morals and Tactics just don't blend together, or seem to flow well with a character. Skills don't make sense and some are useless. Combat is just spam an attack with a very quick cooldown.
2. Animations are atrocious.
3. World and Level design is bad. Old school EQ2 bad. Textures and animations at a distance are not good. And this is running off of 3.5 GHz 2gig RAM 7950 512MB rig with all graphic settings on full. Textures and animations go "solid color" with a jerky motion like in EQ2. I've tried all the graphic settings. If I can run EQ2 at almost full bore with no distance problems, I should play WAR fine.
4. Another thing on world design. It doesn't feel like a world to me. I might not of explored very far into it but it seems like each area is a map with some PVP in a corner somewhere. The PVP corner grows in size while the PVE corner shrinks as you get higher. Even so, the lay outs, design, and how everything is pieced together is just bad. It feels like each area, or zone, is it's own game that you have to beat to get to the next. Just think of a bad Alterac Valley map with varying degrees and number of PCs and more PVE objectives, then make 10 of those maps and link them together through tunnels and roads etc.
5. Races. You have sets of races that are opposed to each other through lore. All good etc, but each race has a tank, healer, melee dps and range dps. Each are unique in name but they all seem similar, kind of like EQ2's evil/good classes.
One more little tidbit on the art style. I doubt they are anywhere close to finishing it since half way through the BETA they added lighting, but it just doesn't work, and it looks bad in places, and I'm talking about the environment only since they havn't really finished PC and NPC modeling. Point of reference, I think LOTRO environment is the best I've seen so far.
Niet echt positief maar vooruit, het is een beta. Trouwens persoonlijk wil ik het gewoon spelen om me eigen mening te vormen (hoe sneller hoe beterOn_E schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:00:
Van een ander forum :
[...]
Zegt weinig natuurlijk, maar goed.
Dus ff wachten weerJames Nichols wrote:
Greetings all!
Recently, all WAR Beta participants received a letter stating our plan to end this phase of the closed beta test this Wednesday, October 10th. We periodically close Beta, our last closure being in March of this year, to focus on major improvements and polish. The next phase of Beta will reopen in early December with plenty of new and improved content, art and systems for our beta-testers.
We are very proud to have reached this point in development. Beta has been going very well and the testing community is extremely active. Excitement around the game continues to grow and the team is looking forward to enhancing many features already in the game as well as continuing to add new features to an already great game.
Based on player feedback, our own observations and our current schedule, we have set the following major development goals:
* Improve open field skirmishes and battlefield objectives with major enhancements.
* Provide players with even more options to customize their character both through their abilities and visual appearance.
* Continue to enhance Public Quests and the PQ System.
* Prepare the elves for their release into the world!
When the beta reopens, we look forward to welcoming back all of our current testers, as well as many new faces. Shortly after re-opening the doors, we will be inviting the first wave of guilds into the beta to really get things rolling.
Thank you!
- The Warhammer: Age of Reckoning Team
Als ik zo de commentaren lees ben ik toch niet echt helemaal positief. Ik denk dat WoW de verwachtingen en de lat zo hoog heeft gelegd dat er echt veel nodig is om de (beginnende) MMORPG'r over te halen naar WAR. Nouja ik hoop in ieder geval dat de game op tijd launched al zal dat ook wel niet het geval zijn.
Verwijderd
Dacht ergens gelezen te hebben dat hij al gepushed is, maar ik kan de bron niet vinden, dus zeker weet ik het niet.MrFl0ppY schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
Als ik zo de commentaren lees ben ik toch niet echt helemaal positief. Ik denk dat WoW de verwachtingen en de lat zo hoog heeft gelegd dat er echt veel nodig is om de (beginnende) MMORPG'r over te halen naar WAR. Nouja ik hoop in ieder geval dat de game op tijd launched al zal dat ook wel niet het geval zijn.
Q1 2008Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:56:
[...]
Dacht ergens gelezen te hebben dat hij al gepushed is, maar ik kan de bron niet vinden, dus zeker weet ik het niet.
Gezien dat ik vreselijk ongeduldig ben betreffende WAR vind ik het verschil van 3 maanden (januari - maart), nog steeds errug groot
Verwijderd
Ik denk niet dat WoW de verwachtingen hoog heeft gelegd, maar dat de gamers dit doen. Door constant een nieuw te launchen MMORPG te vergelijken met een MMORPG dat al 3 jaar draait, en dus al 3 jaar de tijd heeft gehad om alle bugs en schoonheidsfoutjes eruit te halen.MrFl0ppY schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:49:
Op deze wijze zul je dus ook nooit een ander spel het voordeel van de twijfel gunnen. Geloof ook zeker niet dat WoW zoals het nu draait precies hetzelfde is als tijdens de Beta en vlak na de launch. Er zijn vele veranderingen aangebracht in de loop van de tijd.
Het belangrijkste is dat de basis goed is. De kleine aanpassingen komen later wel, met behulp van de spelers zelf.

Anyway, ik heb Warhammer online nog niet gespeeld, dus daar kan ik ook geen oordeel over geven. Maar iemand die niet begrijpt dat je in een Beta meestal niet alle graphics tot je beschikking hebt en dat het er dus niet super uitziet, snapt het begrip Beta niet
Ik vond de graphics in de beta anders best aardig. Ok, het was nog niet compleet op het gebied van character animaties maar world details en graphics zagen er gelikt uit. Beter dan WoW vind ik.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:37:
Anyway, ik heb Warhammer online nog niet gespeeld, dus daar kan ik ook geen oordeel over geven. Maar iemand die niet begrijpt dat je in een Beta meestal niet alle graphics tot je beschikking hebt en dat het er dus niet super uitziet, snapt het begrip Beta niet
Verwijderd
Hehehe , zoals ik al zei, ik heb het zelf niet gezien dus geen oordeel hierover.Kaap schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
Ik vond de graphics in de beta anders best aardig. Ok, het was nog niet compleet op het gebied van character animaties maar world details en graphics zagen er gelikt uit. Beter dan WoW vind ik.
oke, WoW is wel verbeterd ten opzichte van de beta maar toch was ik al bij de beta meteen verslingerd. Terwijl ik helemaal geen rpg fan ben. WoW wist me gewoon meteen te vast te pakken en pas anderhalf jaar later weer los te laten. Toen begon het teveel te eisen en te vervelen. Maar het lvl'n van 0 naar 60 was echt geweldig. Ik zal de eerste keer death mines nooit vergeten met 2 vrienden van me. Wat was dat spannendVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:37:
[...]
Ik denk niet dat WoW de verwachtingen hoog heeft gelegd, maar dat de gamers dit doen. Door constant een nieuw te launchen MMORPG te vergelijken met een MMORPG dat al 3 jaar draait, en dus al 3 jaar de tijd heeft gehad om alle bugs en schoonheidsfoutjes eruit te halen.![]()
Op deze wijze zul je dus ook nooit een ander spel het voordeel van de twijfel gunnen. Geloof ook zeker niet dat WoW zoals het nu draait precies hetzelfde is als tijdens de Beta en vlak na de launch. Er zijn vele veranderingen aangebracht in de loop van de tijd.![]()
Het belangrijkste is dat de basis goed is. De kleine aanpassingen komen later wel, met behulp van de spelers zelf.![]()
WoW heeft ook mij aan het totale gamen gekregen. Speelde wel eens wat maar dat mag geen naam hebben. Door WoW heb ik me hele PC ge-upgrade en was ik bijna... idd bijna... een complete addictMrFl0ppY schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:04:
[...]
oke, WoW is wel verbeterd ten opzichte van de beta maar toch was ik al bij de beta meteen verslingerd. Terwijl ik helemaal geen rpg fan ben. WoW wist me gewoon meteen te vast te pakken en pas anderhalf jaar later weer los te laten. Toen begon het teveel te eisen en te vervelen. Maar het lvl'n van 0 naar 60 was echt geweldig. Ik zal de eerste keer death mines nooit vergeten met 2 vrienden van me. Wat was dat spannend

Maar door WoW ben ik dus andere games anders gaan bekijken, na WoW Guild Wars geprobeerd. Conclusie: big mistake. Daarnaast nog diverse andere geprobeerd zoals LOTRO en momenteel Fury. Allemaal leuk maar net niet, dus nu maar afwachten op Warhammer waar ik al vanaf het begin het idee had: mijn nieuwe verslaving
Verwijderd
Ok, dan heb ik een andere conclusie
Zelf had ik het WAUW gevoel bij EQ2, en dit was dan ook mijn eerste MMORPG die ik speelde. Zoveel mooie herinneringen aan !!
Maar wat mij opviel is dat mensen die ook EQ1 hadden gespeeld, altijd beweerde dat EQ1 vele malen beter was !!
Conclusie, ik denk dat mensen het gevoel dat ze hadden bij hun allereerste mmorpg nooit meer terug krijgen. Het is allemaal hetzelfde , maar dan anders. Andere graphics, andere stats, andere classes, maar hetzelfde principe, alleen zonder dat gevoel van "de eerste keer !"
Ik denk ook niet dat er een spel is dat het plezier dat ik heb gehad met EQ2 ook maar enigszins kan benaderen. Ik heb me daar maar gewoon bij neergelegd
-Tank-a-Holic-
Maar wat mij opviel is dat mensen die ook EQ1 hadden gespeeld, altijd beweerde dat EQ1 vele malen beter was !!

Conclusie, ik denk dat mensen het gevoel dat ze hadden bij hun allereerste mmorpg nooit meer terug krijgen. Het is allemaal hetzelfde , maar dan anders. Andere graphics, andere stats, andere classes, maar hetzelfde principe, alleen zonder dat gevoel van "de eerste keer !"
Ik denk ook niet dat er een spel is dat het plezier dat ik heb gehad met EQ2 ook maar enigszins kan benaderen. Ik heb me daar maar gewoon bij neergelegd
-Tank-a-Holic-
Zeker niet eens met dit stuk, Ik had 3 jaar Daoc gespeeld, ik had 3 accounts en zodra ik aan de beta van WoW begon was Daoc uit mijn gedachten verdwenen, dat spel greep je gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:37:
[...]
Ik denk niet dat WoW de verwachtingen hoog heeft gelegd, maar dat de gamers dit doen. Door constant een nieuw te launchen MMORPG te vergelijken met een MMORPG dat al 3 jaar draait, en dus al 3 jaar de tijd heeft gehad om alle bugs en schoonheidsfoutjes eruit te halen.![]()
Op deze wijze zul je dus ook nooit een ander spel het voordeel van de twijfel gunnen. Geloof ook zeker niet dat WoW zoals het nu draait precies hetzelfde is als tijdens de Beta en vlak na de launch. Er zijn vele veranderingen aangebracht in de loop van de tijd.![]()
Het belangrijkste is dat de basis goed is. De kleine aanpassingen komen later wel, met behulp van de spelers zelf.![]()
Ik ben het er wel mee eens dat mensen games die al lang uit zijn vergelijken met nieuwe games maar waar WoW juist de "bar" hoog gelegd heeft is in de qualiteit van de release versie(software wijs, de servers konden de load niet zo aan). De polish die die game had in de open beta al was amazing voor wat MMO's normaal betrefde.
Denk dat je jezelf toch vrolijk voor de gek aan het houden bent als je verwacht dat de "leeftijd" in Warhammer plotseling veel hoger gaat liggen dan in WoW. Hoewel de gemiddelde leeftijd in WoW zoiezo meestal toch al hoger blijkt te liggen dan het "stereotypische" twaalfjarige. Ben zelf 29.Zelf heb ik nooit WoW gespeeld omdat het publiek mij niet aantrekt. ( beetje jong )
-Tank-a-Holic-
[ Voor 37% gewijzigd door Pheace op 12-10-2007 22:58 ]
Weer uitgesteld... tot april 2008.
Op zijn vroegst, Q2 is niet per see april
Verwijderd
Warhammer Online zal speelbaar zijn op de Gameplay aankomend weekend!
http://www.gameplay.nl/index.php?news=137
http://www.gameplay.nl/index.php?news=137
iemand het gezien op gameplay? ben er zelf niet geweest maar kijk ZO ERG uit naar deze game!
meer info plz
meer info plz
Die ene, met die snor
Ik heb het 10minuutjes op gameplay gedaan, viel me ZWAAR hard tegenTjado schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:35:
iemand het gezien op gameplay? ben er zelf niet geweest maar kijk ZO ERG uit naar deze game!
meer info plz
Het was wel pas de 0.0.2 versie maar dan nog, het speelde gewoon niet lekker. Misschien komt dat wel omdat ik er te veel van verwachtte
Je leest inderdaad overal dat het tegenvalt. Blizzard zal zich in zijn handjes knijpen denk ik. Warhammer en Age of Conan zouden 'de' mmorpg's worden die weliswaar niet gaan concurreren met Wow maar toch klantjes gingen wegsnoepen.
Ach ja, nu maar kijken wat Age of Conan gaat doen. Er is nog niet echt veel over de gameplay weggelekt daarover helaas.
Ach ja, nu maar kijken wat Age of Conan gaat doen. Er is nog niet echt veel over de gameplay weggelekt daarover helaas.
Dit dus.
Jammer van de negatieve ervaringen. Ik had ook hoge verwachtingen over WAR. Ik heb WoW sinds de Europa release gespeeld. Vanaf het begin op een nieuwe server tot ik uiteindelijk 5 avonden per week raide. >_< Toen een lange break. Bij Burning Crusade was ik weer begonnen in mijn oude guild tot ik in de lvl 70 endgame kwam en zag dat het weer allemaal hetzelfde was. MMORPG's zijn gevaarlijke spellen als je een fanatiek gamer bent.
Misschien wel goed dus dat WAR mij waarschijnlijk niet over de streep gaat trekken.
Misschien wel goed dus dat WAR mij waarschijnlijk niet over de streep gaat trekken.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens, WoW was voor mij toevallig de eerste MMO ervaring en ik ben bang dat geen enkel spel daar overheen kan komen qua "Wauw effect". In je 2e of 3e MMO etc. ga je toch meestal vergelijken met wat je gewend bent...Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:46:
Ok, dan heb ik een andere conclusieZelf had ik het WAUW gevoel bij EQ2, en dit was dan ook mijn eerste MMORPG die ik speelde. Zoveel mooie herinneringen aan !!
![]()
Maar wat mij opviel is dat mensen die ook EQ1 hadden gespeeld, altijd beweerde dat EQ1 vele malen beter was !!![]()
Ik denk ook niet dat er een spel is dat het plezier dat ik heb gehad met EQ2 ook maar enigszins kan benaderen. Ik heb me daar maar gewoon bij neergelegd![]()
-Tank-a-Holic-
-Ook-tank-a-holic-
En dit gegeven zouden MMORPG makers toch wel moeten weten. voor 9 miljoen MMORPG spelers, de heflt van de totale markt zo'n beetje, is WoW de norm. De interface en smoothness van jouw nieuwe MMORPG moet dus van het niveau van WoW zijn. En of je het nu leuk vindt of niet, dat niveau is erg, erg hoog. En of je skill systeem, combat systeem en class systeem nu 10x beter is of niet. Mensen loggen in, merken dat de interface en intuitiviteit van de game minder is dan WoW en houden het spel weer voor gezien.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:23:
Ik ben het helemaal met je eens, WoW was voor mij toevallig de eerste MMO ervaring en ik ben bang dat geen enkel spel daar overheen kan komen qua "Wauw effect". In je 2e of 3e MMO etc. ga je toch meestal vergelijken met wat je gewend bent...
Ik in ieder geval wel. Als je eenmaal een lekkere zitfauteuil gewend bent ga je niet meer terug naar een houten stoeltje ook al is die stoel van goud en ingelegd met diamanten.
Dit dus.
Ik kan heel goed komen in wat je zegt. Ik ben ooit begonnen met Ultima Online en Asheron's Call meer dan 10 jaar geleden. Die zullen voor mij altijd de meeste 'sfeervolle' MMORPG's blijven die er zijn. Dat zal grotendeels komen door het feit dat ik ze toen gewoon helemaal geweldig vond.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:46:
Ok, dan heb ik een andere conclusieZelf had ik het WAUW gevoel bij EQ2, en dit was dan ook mijn eerste MMORPG die ik speelde. Zoveel mooie herinneringen aan !!
![]()
Maar wat mij opviel is dat mensen die ook EQ1 hadden gespeeld, altijd beweerde dat EQ1 vele malen beter was !!![]()
Ik denk ook niet dat er een spel is dat het plezier dat ik heb gehad met EQ2 ook maar enigszins kan benaderen. Ik heb me daar maar gewoon bij neergelegd![]()
-Tank-a-Holic-
Ik denk nog regelmatig met een soort heimwee terug naar die titels. Maar ik weet dat als ik ze nu weer op ga pakken het technisch en grafisch toch tegen gaat vallen.
Ook WoW brengt dat gevoel niet meer bij me naar boven, ondanks dat ik dat spel ook al bijna 3 jaar redelijk fanatiek speel.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2007 11:47 ]
Dit topic is gesloten.