[PC MMORPG] Warhammer Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 64.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:
[...]

En dit gegeven zouden MMORPG makers toch wel moeten weten. voor 9 miljoen MMORPG spelers, de heflt van de totale markt zo'n beetje, is WoW de norm. De interface en smoothness van jouw nieuwe MMORPG moet dus van het niveau van WoW zijn. En of je het nu leuk vindt of niet, dat niveau is erg, erg hoog. En of je skill systeem, combat systeem en class systeem nu 10x beter is of niet. Mensen loggen in, merken dat de interface en intuitiviteit van de game minder is dan WoW en houden het spel weer voor gezien.

Ik in ieder geval wel. Als je eenmaal een lekkere zitfauteuil gewend bent ga je niet meer terug naar een houten stoeltje ook al is die stoel van goud en ingelegd met diamanten.
Kijk en daar wringt nu net de schoen...dat is jouw mening...jij vind de interface en smoothness van WoW erg hoog. Ik speel nu al een tijdje MMORPG's en heb diverse interfaces onder ogen gekregen. WoW mag dan voor veel mensen erg verslavend zijn, vernieuwend op welk vlak dan ook is het absoluut niet. De verslavingsfactor zit hem mijns inziens voornamelijk in het feit dat WoW lekker makkelijk wegspeelt.

Ik zeg er bij "mijns inziens" omdat ik zelf dus absoluut niet dat gevoel heb met WoW. Er wordt vol lof over gesproken, maar zelf zie ik dat er niet in terug. De interface kun je aanpassen, maar goed, daar doe ik zelf nooit zo aan, maar voelt voor mij erg "sluggish" aan. Sure je kunt alles erin kwijt, maar dat kun je in andere interfaces ook. De gameplay is verder voor de meeste MMORPG's wel hetzelfde, maar wat mij vooral tegenstaat in WoW is de cartoony feel. Hierdoor voel ik mij als speler niet echt betrokken bij wat er om me heen gebeurd. Het grootste nadeel van WoW vind ik echter het zogenaamde "ganken" waar ik gewoon simpelweg het nut niet van zie. Als een speler van 20 levels mij zonodig moet neersabelen en ik dat weiger, word ik een loser genoemd... :S Nou sorry, daar heb ik geen trek in. Misschien dat ik daarom ook iets meer richting LOTRO trek, waar de nadruk nu eenmaal meer ligt op PvE dan PvP, en de verhaallijn me echt in het spel trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:10:
Kijk en daar wringt nu net de schoen...dat is jouw mening...jij vind de interface en smoothness van WoW erg hoog. Ik speel nu al een tijdje MMORPG's en heb diverse interfaces onder ogen gekregen. WoW mag dan voor veel mensen erg verslavend zijn, vernieuwend op welk vlak dan ook is het absoluut niet. De verslavingsfactor zit hem mijns inziens voornamelijk in het feit dat WoW lekker makkelijk wegspeelt.
Het is inderdaad niet vernieuwend, maar omdat het de 'beste' dingetjes pakt van alles is het wel de standaard. Als je vervolgens met een spel komt waar de healthbalkjes weer links bovenaan staan en niet te verschuiven, en met chatboxen met een gedateerd fonttype van grootte 20, dan doe je toch iets verkeerd.

En juist omdat het makkelijk wegspeelt moeten andere spellen daar tegenwoordig ook aan voldoen. Mensen proberen de beta van Tabula Rasa, zien de baggerinterface (welke idioot zorgt er nu voor dat Escape NIET popups weghaalt...je moet een miniem kruisje aanklikken), merken dat ze voor elk schot op de muisknop moeten drukken en denken van 'we gaan wel weer terug naar WoW, want dat speelt *wel* lekker weg.

Een "dat went wel" werkt niet meer. Zoals Theo Maassen al zei: als ik een honkbal knuppel elke ochtend in mijn reet duw, dan went dat ook.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niet het "geluk" gehad om aan de beta van Warhammer te mogen deelnemen, dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar bijvoorbeeld een LOTRO, die veel wordt vergeleken met WoW, logisch gezien de redelijk gelijke interface, vind ik zelf veel lekkerder wegspelen dan WoW. Waarmee ik overigens niet zeg dat WOW een slecht spel zou zijn, maar niet de versie voor mij.

Van de genre-genoten die ik heb mogen spelen vind ik toch Ultima Online, EQ, EQ2 en LOTRO, het lekkerste spelen. In het geval van UO inmiddels vond, want dat is al lang geleden.

Aan de andere kant snap ik veel WoW spelers dan weer niet...want er word bijvoorbeeld bij het uitkomen van LOTRO steen en been geklaagd, dat de interface een bijna directe kopie is van WoW..maar dat willen ze toch zo graag? ;)

Momenteel zit ik in ieder geval voornamelijk ondergedompeld in Middle Earth en daar vermaak ik me voorlopig uitermate prima. De game wordt met iedere update weer wat beter en uitgebreider...en ik zie de toekomst hiervan dan ook zeer rooskleurig toegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:23:
Aan de andere kant snap ik veel WoW spelers dan weer niet...want er word bijvoorbeeld bij het uitkomen van LOTRO steen en been geklaagd, dat de interface een bijna directe kopie is van WoW..maar dat willen ze toch zo graag? ;)
Dat snap ik dus ook niet. Ik vond LOTR best leuk, maar raakte ineens verveeld omdat het wel erg grinderig werd en endgame regions niet echt gebalanceerd waren. De Shire is echt prachtig.

Interface van LOTR was ook best goed, alleen bij lange na nog niet zover door ontwikkeld als Wow, wat me dan weer irriteerde aangezien ze er dus veel meer aandacht had moeten besteden. (Ik doel dus op icoontjes, cooldown timers...in LOTR zijn icons soms amper te onderscheiden, chatfonts is lelijk, namen boven players hoofden in hoofdletters, hoe dom!)

Als men zegt dat de interface een regelrechte copie is van WoW moet dat gewoon als een compliment opgevat worden. Veel spellen mogen blij zijn als ze zo'n interface zouden hebben.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het sowieso lastig is om een vergelijkbare MMORPG te vinden dan WOW. Ook ik was 2 jaar lang verslaafd aan wow. Daarna ben ik opzoek gegaan naar andere MMORPG's. Zo heb ik ook LOTRO geprobeerd. Maar het viel me hardstikke tegen. Alles was wel leuk en mooi uitgewerkt maar ik miste toch iets. De sfeer, het steeds beter willen worden van WOW, dat had ik in LOTRO helemaal niet. Ik ben bang dat ook een game als Warhammer dat gevoel me niet gaat geven. Al heeft Warhammer wel meer het wow comic sfeertje dan lotro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je LOTRO hebt gespeeld, maar er is in de tussentijd al veel veranderd hoor...vooral ook aan die icoontjes die niet te onderscheiden waren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:02:
Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je LOTRO hebt gespeeld, maar er is in de tussentijd al veel veranderd hoor...vooral ook aan die icoontjes die niet te onderscheiden waren.. ;)
Eerste 2 maanden geloof ik. In ieder geval 10 dagen voor de officiele release door de preorder ;)
Snapte al die mensen niet die aan het zeiken waren dat het slechter was dan Wow enzo. LOTRo ziet er gewoon bruut mooi uit. Ik miste persoonlijk gewoon 'iets', ook in instances.

Volg zo nu en dan nog wel de patches maar volgens voegen ze echt superveel content toe elke keer. Player housing enzo. Daarna heb ik nog even City of Heroes geprobeerd. Die zet weer een nieuwe standaard qua character creation. Vooral WoW heeft een bagger character creation. En uiteindelijk Tabula Rasa geprobeerd en dat is gewoon een slechte game volgens mij. Vond de graphics gedateerd, user interface niet intuitief en gameplay ook maar matigjes.

Ik wil in ieder geval Warhammer wel even proberen zodra de beta open wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2007 17:17 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Same here maar het duurt zo lang...

OT: Is er een mogelijkheid om de frontpage te updaten (mei 2007)... is een beetje oud he!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wie speelt er trouwens LOTRO om de tijd te doden hiero???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik, maar laatste tijd niet zo heel veel
Heb een 49 Captain, 34 Minstrel, en 30 Lore Master
Speel nu ff met LM van mn broer, is 31

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:17:
Player housing enzo.

[...]

Ik wil in ieder geval Warhammer wel even proberen zodra de beta open wordt.
En daar zeg je dus net eventjes iets wat ik gewoon gigantisch mis aan WoW (ex-FFXI speler hier). Guild en Player Housing.

Overigens ga ik ook de Warhammer open beta zeer zeker proberen, want ik begin WoW wel erg zat te worden op dit moment. Jammer dat als je FFXI langer dan drie maanden niet speelt je het spel opeens opnieuw moet aanschaffen...

Overigens, snap niet dat iedereen zo vol lof is over de WoW interface. Het enige goede eraan is dat je het volledig kan aanpassen. Want iedere speler die eenmaal weet hoe en wat ie moet doen om z'n interface fatsoenlijk in te richten doet dat ook (en dan wel na iedere patch, want dan mag je alles weer gezellig opnieuw gaan downloaden). Overigens was het ook veel trial and error. Sinds WoW 1.1 is ook de interface gigantisch aangepast / verbeterd. Was mijns inziens ook wel nodig.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Cthulhu schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:31:
Ik, maar laatste tijd niet zo heel veel
Heb een 49 Captain, 34 Minstrel, en 30 Lore Master
Speel nu ff met LM van mn broer, is 31
Ik heb de Beta geprobeerd en was nog niet helemaal onder de indruk. Ik stoorde me vooral de niet aanpasbare (imo veel te grote) UI en al die Namen boven iedereens hoofd (met dikke grote Letters). Nu zijn er wat updates geweest lees ik, hoe de gameplay bijvoorbeeld? Zit te denken om te LOTRO-en om de tijd te doden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik vind de ui wel meevallen, en die namen kun je uitzetten ;)
Je kan best veel aanpassen in advanced ui options

Gameplay is echt leuk, leukste natuurlijk in een fellowsip, die vind je op Snowbourn wel veel
Beste kun je ff naar het Lotro topic gaan

[ Voor 39% gewijzigd door Cthulhu op 06-12-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ben de High Def. nu aan het downloaden en zal in het weekend (toch K*& weer) eens kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Snappie88 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:35:
[...]

En daar zeg je dus net eventjes iets wat ik gewoon gigantisch mis aan WoW (ex-FFXI speler hier). Guild en Player Housing.

Overigens ga ik ook de Warhammer open beta zeer zeker proberen, want ik begin WoW wel erg zat te worden op dit moment. Jammer dat als je FFXI langer dan drie maanden niet speelt je het spel opeens opnieuw moet aanschaffen...

Overigens, snap niet dat iedereen zo vol lof is over de WoW interface. Het enige goede eraan is dat je het volledig kan aanpassen. Want iedere speler die eenmaal weet hoe en wat ie moet doen om z'n interface fatsoenlijk in te richten doet dat ook (en dan wel na iedere patch, want dan mag je alles weer gezellig opnieuw gaan downloaden). Overigens was het ook veel trial and error. Sinds WoW 1.1 is ook de interface gigantisch aangepast / verbeterd. Was mijns inziens ook wel nodig.
Mijn vorige ervaring met player housing van Mythic is juist de grote reden dat ik het juist niet wil zien in WoW, Ik ben blij dat ze besloten hebben dat niet te doen (nog niet in elk geval) in WAR.

Dan, voor zover bekend is er geen "open beta" in de zin dat iedereen met een computer kan inschrijven en inloggen. Het gaat meer zoiets zijn dat mensen die preorderen en contests winnen etc een "open beta' krijgen blijkbaar.

En wat betreft de UI van WoW, als je nou gewoon je UI samenstelt met Ace mods dan kan je net als mij gewoon "Update all installed Addons" indrukken als je de patch gedownload hebt en dan ben je gelijk klaar. Ik heb al een aantal patches geen addon bugs meer en ik heb er echt VEEL :D

De mogelijkheid om je UI naar eigen smaak te kunnen modifieen is briljant naar mijn idee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand nog een Beta key over? Zou het graag eens willen testen :) Binnen enkele dagen Empire vs Chaos
Chaos Zealot lijkt me cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Maduth schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:33:
OT: Is er een mogelijkheid om de frontpage te updaten (mei 2007)... is een beetje oud he!?
Lijkt me een goed plan, ik heb alleen niet veel tijd en heb het nieuws van WAR niet bijgehouden. Dus als iemand een bijdrage heeft is dat meer dan welkom.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melk schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:42:
[...]

Ik heb het 10minuutjes op gameplay gedaan, viel me ZWAAR hard tegen :( keek toch al ruim jaar naar deze game uit.

Het was wel pas de 0.0.2 versie maar dan nog, het speelde gewoon niet lekker. Misschien komt dat wel omdat ik er te veel van verwachtte :(. Maarja lees een hoop soortgelijke verhalen op het inet.
Wat voor dingen vielen je tegen dan?

Ik heb zelf 3 maandjes WoW gespeeld en mn account toen verkocht. Het kon mij niet echt trekken. Verder ben ik ook niet zon MMORPG fan (wel weer fan van de 'gewone' RPG's) maar wel enorm fan van Warhammer en 40K (zie de screenname ;)). Vraag me gewoon af of de hele setting wel goed wordt weergegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nog een paar filmpjes die ik persoonlijk nog niet gezien had:

http://uk.youtube.com/profile?user=drimsun

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Deze filmpjes zien er toch wel erg gaaf uit. Ookal hoor ik veel negatief nieuws toch ben ik nog wel enthousiast over de game.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Mwah hoor niet zo heel veel negatiefs over het spel, hetgene wat ik lees zijn mensen die een beta van vroeg vorig jaar hebben gespeeld, dan is het al snel wat slechter ja.

Ook moet je in gedachten houden dat MMOs altijd even moeten 'rijpen', kijk maar naar EVE-online en WoW, dat zijn nu compleet andere spellen als dat ze waren bij release.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Ikheb me net voor de Beta ingeschreven. Ben benieuwd. Zat ook bij de Beta van LotRO en speel dat ook nog steeds (en steeds meer) Heb vroeger Warhammer RP gespeeld en altijd met veel plezier.
Mocht ik het leuk vinden en ze komen met een lifetime membership, dan ben ik het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ben er nog steeds niet over uit waarneer hij nu echt uit komt... verder vind ik dat de gemid. gamesites er weinig aandacht aan besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Q2 komt hij uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

April, Mei of Juni maar het zou me niet verbazen als het tot het einde van het jaar gaat duren...

Hopelijk krijgen we dan geen ramp zoals met Quakewars... werd hoog aangeschreven maar dat was anderhalf jaar/twee jaar geleden. Toen hij uitkwam, was het eigenlijk allemaal verouderd (vond ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
ETQW is een retegoed spel, sure het is niet zo mooi als crysis byvoorbeeld, maar het is gewoon een heel leuk spel om te spelen.

Dus voor mij zou het alleen maar mooi wezen ^_^

En ik betwijfel of het nog lang ging duren, had een interview met paul en die andere gast gezien en hun zeiden dat er hoofden gingen rollen als januari niet werd gehaald. Goed, januari hebben ze dan niet gehaald, maar het laat toch wel zien dat ze dachten dat het rond januari klaar zou zijn. Ik denk persoonlijk dat ze de laatste paar maanden nog een paar kleine dingen tweaken, maar het grootste gedeelte is waarschijnlijk wel af. Ook als je de filmpjes ziet die ik een paar posts omhoog gelinked had zie je dat het er wel af uit ziet.

Maar dit is natuurlijk allemaal speculatie, het kan morgen af zijn en het kan ook zijn dat het nooit af komt, je weet het nooit.

[ Voor 65% gewijzigd door pica op 17-01-2008 15:03 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Nou je kan met zekerheid zeggen dat het sowieso April wordt maar ik hoop met je mee ... eerder natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

JeanLucPicard schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:58:
ETQW is een retegoed spel, sure het is niet zo mooi als crysis byvoorbeeld, maar het is gewoon een heel leuk spel om te spelen.

Dus voor mij zou het alleen maar mooi wezen ^_^

En ik betwijfel of het nog lang ging duren, had een interview met paul en die andere gast gezien en hun zeiden dat er hoofden gingen rollen als januari niet werd gehaald. Goed, januari hebben ze dan niet gehaald, maar het laat toch wel zien dat ze dachten dat het rond januari klaar zou zijn. Ik denk persoonlijk dat ze de laatste paar maanden nog een paar kleine dingen tweaken, maar het grootste gedeelte is waarschijnlijk wel af. Ook als je de filmpjes ziet die ik een paar posts omhoog gelinked had zie je dat het er wel af uit ziet.

Maar dit is natuurlijk allemaal speculatie, het kan morgen af zijn en het kan ook zijn dat het nooit af komt, je weet het nooit.
Dat was vast toen ze er nog van overtuigd waren dat hun game toppie was zoals het was voordat ze door kregen van de beta testers dat hun open world pvp toch wel redelijk zoog. Vandaar de verandering op dat gebied en het uitstel. Nu hopen dat ze het deze keer wel goed doen. De eerste ervaring die ik gehoord heb sinds de heropening zijn nog niet bepaald bemoedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Vermaak mij weer met WoW maar ik hou deze game toch in de gaten maar hoe langer ze wachten ... hoe kleiner de kans dat ik toch over ga stappen...

Dat domme adverteren: We Hebben 500,000 Beta Tester...woehoe... maar er mogen maar een paar duizend meedoen. Waarom dan laten inschrijven nog? Waarom de hoopgeven dat je mag testen en je mening mag geven? Ten tweede, ik krijg steeds meer het gevoel via verhalen/roddels en screens die ik zelf zie, dat het niet echt een succes gaat worden...

Maar ik heb het vaker fout gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Let op... er gaan deze week een hele ritz beta's de deur uit (www.war-europe.com)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb zojuist beta toegang gekregen _/-\o_
ben zeer benieuwt!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:41:
Kheb zojuist beta toegang gekregen _/-\o_
ben zeer benieuwt!
Gratz... ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Nu online
argh ik ook niet. Iemand die béta al zat is: pm/mail me plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
MrFl0ppY schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:59:
[...]

argh ik ook niet. Iemand die béta al zat is: pm/mail me plz
Same :P zat ook al het hele weekend te f5-en

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ben echt benieuwd waarneer de release date is?

Van mij mag deze pas in September zijn (slecht he) >:)

Tot september heb ik geen tijd om eens lekker te knalluh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Laat ons weten hoe het gaat. Maak me persoonlijk erg druk over hoe het gaat.

Voor een game wat al bijna af zou wezen laatste november en alleen maar uitstelde "om World PvP te verbeteren" lijken ze toch wel *erg* veel nog niet af te hebben. De classes nog wel het meest verbazende. Zonder classes geen balance testing en ik mag toch hopen dat dat niet in 1 maandje gebeurt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in de beta! :D

Eerste impressie (ben heel voorzichtig vanwege NDA): Het is heel anders dan WoW, maar ik heb WoW ook in de gesloten Beta gespeeld en heb gezien dat een spel dan nog enorm kan veranderen. De besturing voelt heel anders en is even wennen, maar de sfeer in het spel komt goed over. Maar er gaat nog veel veranderen denk ik. Nog maar een uurtje gespeeld, maar tot zover geen bugs tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Nu online
Pheace schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:08:
Laat ons weten hoe het gaat. Maak me persoonlijk erg druk over hoe het gaat.

Voor een game wat al bijna af zou wezen laatste november en alleen maar uitstelde "om World PvP te verbeteren" lijken ze toch wel *erg* veel nog niet af te hebben. De classes nog wel het meest verbazende. Zonder classes geen balance testing en ik mag toch hopen dat dat niet in 1 maandje gebeurt zeg.
True nog niet eens alle classes zijn duidelijk. Misschien expres om wat over te laten voor de release maar het komt over op mij alsof ze die nu nog aan het bedenken zijn. Als ze dan al over een maand willen releasen dan hou ik mijn hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ze pas wilden releasen in Q2? Dat kan dus nog wel langer duren dan een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

zo strikt bedoelde ik een maand ook weer niet maar ze zijn ook zeker nog niet klaar met die dingen op het moment dus die maand komt steeds dichterbij terwijl ik toch echt zou hopen dat ze er meer tijd in zouden steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
MrFl0ppY schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:20:
[...]

True nog niet eens alle classes zijn duidelijk. Misschien expres om wat over te laten voor de release maar het komt over op mij alsof ze die nu nog aan het bedenken zijn. Als ze dan al over een maand willen releasen dan hou ik mijn hart vast.
Dat is meer PR als wat anders :) , alle classes zijn wel bekend trouwens:

Order:
Empire:
Witch hunter
Knight of the Blazing sun
Warrior priest
Bright wizzard

Dwarves:
Hammerer
Ironbreaker
Runepriest
Engineer

High Elves:
Shadow warrior
White lion
Archmage
Swordmaster

Destruction:
Chaos:
Zealot
Marauder
Chosen
Magus

Greenskins:
Shaman
Choppa
Black orc
Squig herder

Dark elves:
Witch elf
Disciple
Sorcerer
Black guard

En het is inderdaad ingeplanned voor release in het 2e seizoen, waarschijnlijk ergens in de zomer.

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 13-02-2008 09:54 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:19:
Ik zit ook in de beta! :D

Eerste impressie (ben heel voorzichtig vanwege NDA): Het is heel anders dan WoW, maar ik heb WoW ook in de gesloten Beta gespeeld en heb gezien dat een spel dan nog enorm kan veranderen. De besturing voelt heel anders en is even wennen, maar de sfeer in het spel komt goed over. Maar er gaat nog veel veranderen denk ik. Nog maar een uurtje gespeeld, maar tot zover geen bugs tegengekomen.
Gefeliciteerd :)
Kun je de gameplay misschien een beetje toelichten? Voelt het net zo smooth als WoW, of is het meer dat "houterige" gevoel (moeilijk te omschrijven, is denk ik erg persoonlijk) wat ik in vrijwel alle andere mmo's tegenkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind zelf de besturing best goed, alleen is het soms wat moeilijk om het monster goed te "facen"
misschien onkunde van mij :P
Ben DAoC gewend van Mythic, en dat bestuurt toch wel super goed moet ik zeggen :)

en ben wel wat bugjes tegen gekomen,
mobs in een gebouw / op een steen. oftewel, zo'n bekende pathing bug.
Maar daar hebben we de "report bug" functie voor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:29:
ik vind zelf de besturing best goed, alleen is het soms wat moeilijk om het monster goed te "facen"
misschien onkunde van mij :P
Ben DAoC gewend van Mythic, en dat bestuurt toch wel super goed moet ik zeggen :)

en ben wel wat bugjes tegen gekomen,
mobs in een gebouw / op een steen. oftewel, zo'n bekende pathing bug.
Maar daar hebben we de "report bug" functie voor d:)b
Dat is nou toch echt wel het laatste wat ik van Daoc zou zeggen zeg :|

Misschien dat het veel verandert is in de laatste jaren maar in de eerste 3 zou ik de besturing toch echt niet bijzonder noemen en als /stick er niet eens was geweest waarschijnlijk zelfs nog veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
hey iedereen, cool om te zien dat er ook hier een warhammer topic is. hou war al lang in de gaten, dus zal deze topic ook maar een bij mijn fovorieten voegen. slaapie lekker iedereen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hmm, niets nieuws van paul zn kant en video footage met de oude graphics nog :( .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik had ze nog niet gezie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Video is wel nieuw, alleen vertelde Paul niets nieuws, en werden de oude graphics nog gebruikt, wel een hoop nieuwe footage van een marauder.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb de BETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh ik kreeg ook invite, was allang vergeten dat ik me had ingeschreven.
Vraagje over die NDA: hoeveel kunnen ze me maken als ik toch dingen lek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Word je uit de Beta gekicked, das een.

Rechtzaak? Dunno... denk het persoonlijk van niet...maar ff lezen zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:55:
Word je uit de Beta gekicked, das een.

Rechtzaak? Dunno... denk het persoonlijk van niet...maar ff lezen zou ik zeggen...
Nouja, ben benieuwd dan. :P . Niet dat ik van plan was maximaal te lekken, maar wil toch wel even aan wat vrienden laten weten hoe het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Als ze toevallig achter je staan of achter je PC zitten, who knows :+ ???

Zolang je maar geen screens/movies op het internet plaats of van de krant bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:54:
Heh ik kreeg ook invite, was allang vergeten dat ik me had ingeschreven.
Vraagje over die NDA: hoeveel kunnen ze me maken als ik toch dingen lek?
Ze kicken je meteen. Op het closed forum kwam er al een langs die een screenshot op photobucket had gezet, die kreeg een uur de tijd om het te verwijderen. Dat gebeurde niet dus kick.

En ze mogen je wel degelijk voor de rechter slepen. Uitlekken van bedrijfsgeheim noemt men dat. Zullen ze niet om een screenshot doen, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:07:
[...]

Gefeliciteerd :)
Kun je de gameplay misschien een beetje toelichten? Voelt het net zo smooth als WoW, of is het meer dat "houterige" gevoel (moeilijk te omschrijven, is denk ik erg persoonlijk) wat ik in vrijwel alle andere mmo's tegenkom?
Hier mag ik niets over vertellen, maar ik raad je aan om de officiele videos te bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ben benieuwd... can't wait to install :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Nu online
Ah man, iedereen krijgt béta keys en ik niet /cry!

Niemand die het niet meer speelt hiero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik ben toegevoegd aan de beta, maar ik kom met geen mogelijkheid die site meer in, want ik ben EN mn wachtwoord vergeten (daar waren belachelijk eisen aan, dus kon geen standaard wachtwoord nemen) EN je moet een secret question beantwoorden (wat schijnbeveiliging is en waar ik het antwoord ook niet meer op weet).

Daarnaast is er gewoon NERGENS enige vorm van customer support te vinden om deze vraag aan te stellen.

Zeer kwalijk en voor mij hoeft het nu al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 21:22
Waarom doet iedereen zo ongelofelijk benauwd over de NDA? Als je hier iets inhoudelijks in het Nederlands typt dan organiseren ze heus geen klopjacht om je te vinden. Sterker nog, success voor ze om te achterhalen wie je bent.

Om dan de eerder gestelde vraag over de gameplay te herhalen, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Heb een aantal movies gezien, en van wat ik daar zag doet het spel me nog het meeste aan LOTRO denken. Mocht die gelijkenis er echt zijn, dan komt WAR never nooit niet in de buurt van WoW, wat heel erg jammer zou zijn.

Verwijderd

Ik vind het erg leuk tot nu toe d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 12:12 ]

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dacht gisterenmiddag, hup aanzetten die download... is het 9 gig bijna :(... vanavond maar even installen dan :+

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Bezig met installeren :D heb de beta gekregen van een vriend die een invite heeft gekregen maar geen interesse heeft.

Ben zeer benieuwd, grote Warhammer games fan sinds Shadow of the Horned Rat op de PS1, en was een WoW junkie.

Edit - Engine is wel heel erg low res die we krijgen voor beta.. bomen in 1998 zagen er beter uit :S allemaal bitmapjes overal

[ Voor 103% gewijzigd door Dantar op 22-02-2008 09:18 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:46:
[...]

Ze kicken je meteen. Op het closed forum kwam er al een langs die een screenshot op photobucket had gezet, die kreeg een uur de tijd om het te verwijderen. Dat gebeurde niet dus kick.

En ze mogen je wel degelijk voor de rechter slepen. Uitlekken van bedrijfsgeheim noemt men dat. Zullen ze niet om een screenshot doen, maar wie weet.
Bedrijfsgeheim, haha. Dat is toch wel heel wat anders.

Die Beta NDA's zijn zo zielig. Als je echt denkt dat een beta als iets super super bindends beschouwt wordt dan mag je je afvragen waarom ze uberhaupt random mensen inviten voor zoiets.

Er is *no* way dat ze ook maar enig idee hebben wie er in hun beta wandelen, dat kunnen mensen zijn die gewoon bij de concurrentie werken of daar vrienden van zijn en "over de schouder" meekijken.

Nee, dat idee van NDA tegen de concurrentie in MMO's is belachelijk.

Het is heel simpel. Wat ze *echt* niet willen dat mensen buiten de beta weten dat houden ze gewoon intern, weg van de beta mensen tot ze er klaar voor zijn of het gewoon niet anders meer kan.

De rest van hun info is free for all zodra ook maar 1 van hun beta testers het plotseling beu is en de brei heeft aan de NDA en er is gewoon geen mogelijkheid om te weten wie dat uberhaupt is en dat weten ze zelf maar al te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Gisteren al even gespeeld en tis even wennen vanwege de beperkte keuze ivm testen. Er zijn wat dingen die me tegenstonden en een aantal die ik cker leuk vond. De RvR heb ik nog niet meegemaakt aangezien ik maar 2 uurtjes kon spelen.

Ik ben nu in dubio of ik het moet gaan vergelijken met WoW of dat ik het echt als een totaal nieuw spel moet zien. Ik weet dat WAR het zelf ziet als een nieuwe game maar de vergelijking kan niet worden onderdrukt...

Vanavond ga ik er eens goed voor zitten en dat wordt dus een gameround van enkele uren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mocht iemand het spel wel gezien hebben, dan neem ik graag je account of key over (als je en geen interesse/tijd hebt, maar wel ineens een invite kreeg omdat je ooit je eens ingeschreven had) :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hapSnap schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:39:
Waarom doet iedereen zo ongelofelijk benauwd over de NDA? Als je hier iets inhoudelijks in het Nederlands typt dan organiseren ze heus geen klopjacht om je te vinden. Sterker nog, success voor ze om te achterhalen wie je bent.

Om dan de eerder gestelde vraag over de gameplay te herhalen, ik ben hier ook erg benieuwd naar. Heb een aantal movies gezien, en van wat ik daar zag doet het spel me nog het meeste aan LOTRO denken. Mocht die gelijkenis er echt zijn, dan komt WAR never nooit niet in de buurt van WoW, wat heel erg jammer zou zijn.
Ik heb geen zin het te riskeren. Er zijn al een hele rits testers gekickt om de meest kleine lekjes. Screenshotje hier, feature daar, allemaal gekickt. Ze nemen het gewoon bloedserieus omdat dit niet het spel is zoals het zal zijn als het af is en daarom willen ze niet dat testers verhalen gaan vertellen over iets dat nog goed kan veranderen. Ook mensen op buitenlandse forums. Er hoeft er maar 1 je aan te naaien en het lijkt haast alsof er mensen zijn die niets beters te doen hebben dan het net af te struinen naar mensen die de NDA breken.

Ik vind ook dat als je in de beta zit je gewoon ook niets moet lekken, dat is de afspraak. En ik weet van eerdere closed beta's (ik zat in de WoW, War3, War3:tft en EVE closed betas) dat het spel zo enorm kan veranderen dat wat ik nu zie nog totaal op de schop kan gaan. Op sommige punten verwacht ik ook niet anders. Het spel is nog niet af en dat lijken veel testers te vergeten (ze verwachten in een compleet finished spel te zitten en klagen over bugs en unfinished features, jeesh), dus ik kan er nog geen oordeel over vellen. Het enige wat ik kan is de developers helpen een goed product af te leveren en daarom zit ik in de beta. Niet om een paar nieuwsgierige lui de scoop te geven. Het spel is niet af. Het werkt allemaal nog niet zoals het gaat werken. Alle impressies die nu gegeven worden kunnen obsolete zijn bij de volgende release. Why bother?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Komende weken worden er wekelijks weer een zooi invites eruit gestuurd...:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ik nog een invite zal krijgen...jammer, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:13:
[...]

....omdat dit niet het spel is zoals het zal zijn als het af is en daarom willen ze niet dat testers verhalen gaan vertellen over iets dat nog goed kan veranderen. ...
Dat is een reden waarom ik altijd twijfel of ik dit soort beta's ga doen of niet. Verder vind ik het niet tof dat je al content ziet die half af is, en vaak ben je je stats kwijt aan het eind van een beta dus kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Ik denk dat ik ff de retail release van deze en Conan afwacht en dan ff aanzie of het wel geschikt is voor iemand die een uurtje of 5 a 10 per week over heeft voor zoiets als dit, en dan kijken we wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Conan is ook eentje die ik de gaten houd maar die Beta boeit me niet zoveel, doe wel een demo :+

Maar Warhammer staat torenhoog op me lijstje vooral de mega PvP trekt me aan, dus hopelijk vanavond iets van mee krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Iemand nog een account over die hij/zij niet meer gebruikt? Kan er iets tegenover zetten (bijvoorbeeld lvl 70 fat dwarf rogue met epics =) )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Jij wil je accoutn van lvl 70 dwarf rogue met epics ruilen tegen een beta van een game die in het 3de kwartaal uitkomt?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Ik speel het spel niet meer..Zijn maar vijf epics of zo. Misschien kan ik er iemand mee blij maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...in dat geval...hou ik me aanbevolen Placid_K.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Linkje amor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Moet je even je direct message aanzetten onder voorkeuren :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:28:
[...]

Dat is een reden waarom ik altijd twijfel of ik dit soort beta's ga doen of niet. Verder vind ik het niet tof dat je al content ziet die half af is, en vaak ben je je stats kwijt aan het eind van een beta dus kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Ik denk dat ik ff de retail release van deze en Conan afwacht en dan ff aanzie of het wel geschikt is voor iemand die een uurtje of 5 a 10 per week over heeft voor zoiets als dit, en dan kijken we wel weer :)
Je bent er ook niet om het spel in zijn volle glorie te spelen. Je beent geen speler, maar een tester. Groot verschil. En je bent niet alles alleen aan het einde kwijt, maar iedere beta phase doet men een regelmatig een wipe om het volgende aspect 'clean' te testen. Zoals in de WoW beta regelmatig gebeurde. (true, de level cap was 20 destijds, maar dat was in de closed beta toch zo'n 30-40 uur spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Placid_K schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:26:
Moet je even je direct message aanzetten onder voorkeuren :0
Je mag mij ook wel een berichtje sturen, klinkt als een leuke deal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

You got a message! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik wil ook wel graag een berichtje met een uitnodiging voor de Beta. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Ik ook wel :P Maar vraag me af hoeveel mensen er van af willen :'(

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt superbenieuwd naar dit spel. Lineage 2, Ragnarok 2, WoW en vele andere mmorpgs heb ik al gespeeld.

Maar helaas heb ik hier geen key/account voor ... :'(
Als iemand een key/account voor mij over hebt ... dan mag je mij wel een mailtje sturen :P arjenmsn[@]hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Zit zelf helaas nog niet in de beta. Zodoende heb ik nog niet veel zin gehad om de TS te updaten. Dus mocht iemand zin hebben om de tekst aan te leveren, be my guest.

Hopen dat de invite snel komt :P

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

The_Bash schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:33:
Zit zelf helaas nog niet in de beta. Zodoende heb ik nog niet veel zin gehad om de TS te updaten. Dus mocht iemand zin hebben om de tekst aan te leveren, be my guest.

Hopen dat de invite snel komt :P
http://gathering.tweakers...ages/1125287/7//warhammer

Hier staat het verhaal dus ga je gang...(of wat typ foutjes na) :+

Ben nu een paar dgn aan het gamen geweest met WAR en toch vergelijk ik het heel erg sterk met WoW (dat doe ik dus wat anderen zouden doen boeit me niet ;) )

Pluspunten zover (hierdoor kan ik gekicked worden maar vooruit)

- Public quests (lachuh)
- Book (vergelijkbaar met LOTRO) en je kan titels halen
- UI (maar dat is dus wel met een knipoog naar WoW)

Minpunten:

- Sfeer ontbreekt nog (met nadruk op NOG)
- Persoonlijk mag het af en toe wat kleurrijker (ben pas in 3 gebieden geweest, ter info)
- Actiesnelheid (is moeilijk uit te leggen)

Maar nog steeds durf ik (kan ook zeker niet) geen oordeel te vellen (ondanks dat ik 5-6 uur gespeeld)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Is de belichting al aangezet bij jouw beta? Zo niet kan het er inderdaad allemaal wat flets uitzien, zie ook hier:

http://www.youtube.com/watch?v=LBMkYOfAZXg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bosmonster schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:27:
Ik ben toegevoegd aan de beta, maar ik kom met geen mogelijkheid die site meer in, want ik ben EN mn wachtwoord vergeten (daar waren belachelijk eisen aan, dus kon geen standaard wachtwoord nemen) EN je moet een secret question beantwoorden (wat schijnbeveiliging is en waar ik het antwoord ook niet meer op weet).

Daarnaast is er gewoon NERGENS enige vorm van customer support te vinden om deze vraag aan te stellen.

Zeer kwalijk en voor mij hoeft het nu al niet meer.
Nou even een updateje. Na een aantal maal GOA (de europese exploitant) geprobeerd hebben te bereiken, maar de amerikaanse support gemaild. Die reageerden wel, maar konden helaas niks voor me doen natuurlijk. Zij hebben me weer doorverwezen naar een e-mailadres van GOA, maar je raadt het al: 0,0 reactie van hun.

GOA is imho een zeer onbetrouwbare partij, waar ik absoluut niet mee in zee ga.

Hoop dat TCOS snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

En geen auction house... :-[ Ben bang dat dit spel niet genoeg te bieden heeft om op te volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo? Beta? Nog niet alles zit er in?

Dit is waarom ze een NDA hebben. Mensen die een oordeel gaan vellen over een incompleet product en dan het product al publiek met vuil besmeren.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:57:
[...]

Nou even een updateje. Na een aantal maal GOA (de europese exploitant) geprobeerd hebben te bereiken, maar de amerikaanse support gemaild. Die reageerden wel, maar konden helaas niks voor me doen natuurlijk. Zij hebben me weer doorverwezen naar een e-mailadres van GOA, maar je raadt het al: 0,0 reactie van hun.

GOA is imho een zeer onbetrouwbare partij, waar ik absoluut niet mee in zee ga.

Hoop dat TCOS snel uitkomt.
mja khad ook GOA gemaild aangezien ik secret question wel wist maar me inlog gegevens niet meer
ook niks meer van gehoord helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Placid_K schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:25:
En geen auction house... :-[ Ben bang dat dit spel niet genoeg te bieden heeft om op te volgen...
Als je van je beta key af moet houd ik mij aanbevolen :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:13:
[...]

Als je van je beta key af moet houd ik mij aanbevolen :P .
En anders ik wel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
what he said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heehu, vergeet mij niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Nu online
Doe er daar maar 2 van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht in spanning af op de release!

En ook op een beta-key, hoe groot is ongeveer de kans dat je er een krijgt van hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Volgens mij zijn er 20,000 actieve spelers nu (van de meer dan 500,000)...

Die 20,000 gok naar aanleiding van het aantal actieve members op het forum (kan dus hoger liggen)
Is de belichting al aangezet bij jouw beta? Zo niet kan het er inderdaad allemaal wat flets uitzien, zie ook hier:

http://www.youtube.com/watch?v=LBMkYOfAZXg
Nee ik bedoel kleurrijker (check Nagrand bij WoW ivhouding met bv. Blasted Lands)...:+

Dit is waarom ze een NDA hebben. Mensen die een oordeel gaan vellen over een incompleet product en dan het product al publiek met vuil besmeren.
Ik vel ook geen oordeel en geef alleen een update van wat ik gezien heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:35:

Hallo? Het is een beta, die zou feature complete moeten zijn en prima geschikt om op functionele basis te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Bosmonster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:28:
[...]

Hallo? Het is een beta, die zou feature complete moeten zijn en prima geschikt om op functionele basis te beoordelen.
Wel voor een spel wat eigenlijk in November al uit zou zijn en alleen maar uitgesteld is voor "Beter World PvP"

Right...
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.