[PC MMORPG] Warhammer Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 64.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Maduth schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:44:
[...]

http://gathering.tweakers...ages/1125287/7//warhammer

Hier staat het verhaal dus ga je gang...(of wat typ foutjes na) :+
Met credits toegevoegd!

Verzoek aan eenieder om het topic niet onnodig te vervuilen met Beta-key requests. Als je nog niet in de beta zit, zul je moeten wachten tot je een invite krijgt. En als je dan toch zo nodig een request wil doen, PM de betreffende persoon dan!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Beta

Inmiddels is aangekondigd dat een closed beta binnenkort van start gaat. Op de officiële website kun je je hiervoor aanmelden.
Deze is dus al bezig :+

Link:

http://forums.freddyshouse.com/warhammer-308/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:28:
[...]

Hallo? Het is een beta, die zou feature complete moeten zijn en prima geschikt om op functionele basis te beoordelen.
Feature complete? Echt niet, dat is geen vereiste van een beta. De core functionaliteit moet in een beta, ja, maar alle kleine features hoeven nog niet te werken. In de WoW closed beta bijvoorbeeld zat in de eerste instantie bijvoorbeeld geen werkend talent systeem, laat staan een auctionhouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Kwa gameplay is Warhammer een slechte rip-off van World of Warcraft. De leuke elementen die WOW bevat hebben ze weggelaten (Auction House, End Game-instances en geen class met stealth (persoonlijke mening). Daarnaast ga je er grafisch ook niet op vooruit. De gebieden verschillen niet veel van elkaar als je naar de texturen/kleuren kijkt.

Maargoed, het spel is nog lang niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Placid_K schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:26:
Kwa gameplay is Warhammer een slechte rip-off van World of Warcraft. De leuke elementen die WOW bevat hebben ze weggelaten (Auction House, End Game-instances en geen class met stealth (persoonlijke mening). Daarnaast ga je er grafisch ook niet op vooruit. De gebieden verschillen niet veel van elkaar als je naar de texturen/kleuren kijkt.

Het spel is idd nog lang niet uit maar zit je toevallig in de Beta?

Ten tweede, een AH is natuurlijk zo toe te passen. De grafische gebieden zijn niet zo kleurrijk als bijvoorbeeld in WoW en deze zijn dus veel grauwer.

Het is een combi tussen WoW/LOTRO/Guild Wars zou ik zeggen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wie heeft hier zitten te klikken???

Mijn account has been banned...wrom... ? WAR antwoord NO REASON!

Apart of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Placid_K schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:26:

End game instances in WoW waren leuk, maar ten eerste is Warhammer een RVR(massive PVP) game en dus totaal tegenovergesteld van WoW. Ten tweede stel jij dat je end game instances leuk vind, ik zelf heb helemaal geen behoefte in weer een raiding/grind game. Casual karazhan vind ik best, black temple, nee dank je. Kwestie van smaak.

En geen class met stealth is een bewuste keuze geweest denk ik. Het vorige spel van Mythic, Dark Age of Camelot, had 6 verschillende stealthers, 3 archers, 3 assassin's. Deze classes waren totaal niet nuttig in groupsverband, puur solo. Daar liepen heel veel spelers toen over te klagen. Ze vonden het een toffe class maar omdat ze solo moesten spelen, ontbrak het ze aan het redelijk verkrijgen van punten en ze moesten geregeld de massive battles missen tenzij ze ermee akkoord waren dat ze geen heals kregen etc. En dat groupsverband is nou juist waar ze in Warhammer op willen aimen. Ik vind het dus een goede keuze. Wederom smaken verschillen.

En auction house? Tja, in Dark Age of Camelot had je player housing. Iedereen had zijn eigen huis met eigen auctioneer. Van enkele centrale punten kon je dan items opzoeken. Ik zie liever dat systeem met playerhousing komen dan 1 centrale AH.

Maar goed, spel is ook lang nog niet af. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik het getest had. Mijn ervaringen toen waren niet te positief, maar me maat die nu op mijn beta account speelt claimt dat het al stukken beter is.

Verder stel je dat kwa gameplay het een WoW ripoff is, hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen dat heel Warcraft een ripoff van Warhammer is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-02-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27
Maduth schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:18:
Wie heeft hier zitten te klikken???

Mijn account has been banned...wrom... ? WAR antwoord NO REASON!

Apart of niet :(
Das idd balen. Zit je eindelijk in de béta...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ook zonder reden... dus dat snap ik niet :(

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

TAA

Liever IRC

Zonder reden... dat zal wel key4key zijn >:)

Als je een NDA breach aangeeft kun je in ruil daarvoor zelf een beta key krijgen... Speel zelf lotro dus nog niet geprobeerd maar het is natuurlijk een prachtige manier om de community zelf regulerend te maken _/-\o_

Lijkt me technisch niet zo heel gemakkelijk (achterhalen accounts etc.) maar als er in bijv. een screenshot een charname staat is het niet zo heel moeilijk...

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb een andere charnaam plus geen screenshort geplaatst en als laatste ... buiten dit forum heb ik niks gezegd. Zeg nou zelf, wat zou ik hier heb geschreven is ook niet om wakker van te liggen (IMO) :+

UPDATE: Het is waarschijnlijk idd hetgene wat ik hier gezegd heb betreffende WAR, dat me de spot gekost heeft. Er is gesuggeerd dat ik me account wilde verkopen :(

Dus ik zal me maar wat gedeisd houden hier, weet dat ik een flapuit ben maar dat me dat zo zwaar zou vallen, daar had ik niet opgerekend :'( Jammer
Jij wil je accoutn van lvl 70 dwarf rogue met epics ruilen tegen een beta van een game die in het 3de kwartaal uitkomt?????

[ Voor 55% gewijzigd door Maduth op 28-02-2008 13:00 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

TAA schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 07:26:
Zonder reden... dat zal wel key4key zijn >:)

Als je een NDA breach aangeeft kun je in ruil daarvoor zelf een beta key krijgen... Speel zelf lotro dus nog niet geprobeerd maar het is natuurlijk een prachtige manier om de community zelf regulerend te maken _/-\o_
.
Dat is onzin en dat hebben ze ook duidelijk gezegd.

En @ The player housing van Daoc + Consignment Merchants:

NEE DANK JE.

Ik weet niet of je in Daoc zat op het moment dat Housing implemented werd maar dat was echt een doodslag voor de hoofdsteden en dat is NIET goed naar mijn idee.

Ik heb veel liever de actieve steden van WoW dan de dode steden van Daoc.

[ Voor 26% gewijzigd door Pheace op 28-02-2008 13:40 ]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Maduth schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:13:
Dus ik zal me maar wat gedeisd houden hier, weet dat ik een flapuit ben maar dat me dat zo zwaar zou vallen, daar had ik niet opgerekend :'( Jammer
Er zitten hier op Tweakers dus een soort NSBers. Zo zie je maar weer dat op internet niemand te vertrouwen is.

Of Warhammer heeft mensen van elke taal regio in dienst die de hele dag op internet naar breaches zitten te zoeken. Algemeen WAR topic op tweakers zal ongetwijfeld wel in de gaten worden gehouden.

Dit dus.

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:48
Heb een andere charnaam plus geen screenshort geplaatst en als laatste ... buiten dit forum heb ik niks gezegd. Zeg nou zelf, wat zou ik hier heb geschreven is ook niet om wakker van te liggen (IMO) :+

UPDATE: Het is waarschijnlijk idd hetgene wat ik hier gezegd heb betreffende WAR, dat me de spot gekost heeft. Er is gesuggeerd dat ik me account wilde verkopen :(

[...]
ERG zuur dat ze je voor zoiets zouden bannen. Wat ik me wel afvraag, hoe weten ze in godsnaam wij jij bent ingame? Gebruik je je Tweakers nick in je email adres?

[paranoid mode]
Of heeft T.net het eea aan info doorgegeven aan de mensen van Warhammer?
[/paranoid mode]

• JeroenNietDoen
FunkyTrip schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:14:
[...]

Er zitten hier op Tweakers dus een soort NSBers. Zo zie je maar weer dat op internet niemand te vertrouwen is.
Geen NSB'ers, maar tis algemeen bekend dat het gehalte moraalridders hier waanzinnig groot is. Zal er vast 1 van zijn die zich in dit topic ophoudt. :/

• Placid_K

Placid_K

Kaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:59:
[...]

End game instances in WoW waren leuk, maar ten eerste is Warhammer een RVR(massive PVP) game en dus totaal tegenovergesteld van WoW. Ten tweede stel jij dat je end game instances leuk vind, ik zelf heb helemaal geen behoefte in weer een raiding/grind game. Casual karazhan vind ik best, black temple, nee dank je. Kwestie van smaak.

En geen class met stealth is een bewuste keuze geweest denk ik. Het vorige spel van Mythic, Dark Age of Camelot, had 6 verschillende stealthers, 3 archers, 3 assassin's. Deze classes waren totaal niet nuttig in groupsverband, puur solo. Daar liepen heel veel spelers toen over te klagen. Ze vonden het een toffe class maar omdat ze solo moesten spelen, ontbrak het ze aan het redelijk verkrijgen van punten en ze moesten geregeld de massive battles missen tenzij ze ermee akkoord waren dat ze geen heals kregen etc. En dat groupsverband is nou juist waar ze in Warhammer op willen aimen. Ik vind het dus een goede keuze. Wederom smaken verschillen.

En auction house? Tja, in Dark Age of Camelot had je player housing. Iedereen had zijn eigen huis met eigen auctioneer. Van enkele centrale punten kon je dan items opzoeken. Ik zie liever dat systeem met playerhousing komen dan 1 centrale AH.

Verder stel je dat kwa gameplay het een WoW ripoff is, hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen dat heel Warcraft een ripoff van Warhammer is ;)
Om met het laatste te beginnen: ik heb het over de gameplay, niet over de achtergronden van beide spellen 8)7. Hoe de poppetjes bewegen, welke spells ze kunnen doen etc. Het lijkt te veel op WOW.

Dat RVR mag het tegenovergestelde zijn van WOW, maar daardoor denk ik juist dat ze het niet gaan maken. De combinatie PVP en PVE (end game instances raiding) verlengt de houdbaarheid van een spel. Dat RVR-gedeelte bevalt me gewoon niet (en ik zeg dit als een PVP-liefhebber).

Om geen stealth-class te nemen is gewoon dom. Ik snap dat drie stealth-classes te veel is, maar om dan meteen zulke rigoreuze maatregelen te nemen en helemaal geen stealth-class op te nemen? :/ Gemis denk ik.

Ik denk dat AoC (Age of Conan) een prima alternatief is voor beide spellen. Zeker dat combatsysteem bevalt me enorm. Bovendien hebben zij ook drie stealth-classes, maar niet alle drie even goed. Kan dus ook!

• Placid_K

Placid_K

[...]
Ik zou toch wat dichter bij je vriendenkring kijken. Hoe moet iemand van Tweakers jouw nick/accountnaam dan wel jouw e-mailadres weten? Ga geen rare conclusies trekken, nu je in zo'n (schijnbaar) emotionele bui bent |:( |:(

• Placid_K

Placid_K

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:35:
Hallo? Beta? Nog niet alles zit er in?

Dit is waarom ze een NDA hebben. Mensen die een oordeel gaan vellen over een incompleet product en dan het product al publiek met vuil besmeren.
Daar heb jij je NSB'er Marduth >:)

• Maduth

Maduth

Probeersel

Placid_K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:16:
[...]

Ik zou toch wat dichter bij je vriendenkring kijken. Hoe moet iemand van Tweakers jouw nick/accountnaam dan wel jouw e-mailadres weten? Ga geen rare conclusies trekken, nu je in zo'n (schijnbaar) emotionele bui bent |:( |:(
Ik zit niet in een emotionele bui kerel... ik vind dit een gevalletje: shit happens!

Maar wrom ik dit zeg, is het feit dat ik erop geattendeerd ben op een andere site met mijn (war)nick. Daar werd ik op die quote gewezen door een persoon die ik niet ken (dus een link naar tweakers).

Maar zoals ik al zei: shit happens....geen beta voor mij dus ...jammer.

Nu weer ontopic en WAR is de Topic (blijf toch een van me favo releases voor dit jaar _/-\o_ )

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Yay een wonder, via de amerikaanse uitgever uiteindelijk een link gekregen waar ik mijn wachtwoord kon wijzigen zonder mn secret question te hoeven beantwoorden.

Ben nu dus aan het downloaden, hoop dat het al de moeite waard was :P

• Placid_K

Placid_K

Maduth schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:29:
[...]

Ik zit niet in een emotionele bui kerel... ik vind dit een gevalletje: shit happens!

Maar wrom ik dit zeg, is het feit dat ik erop geattendeerd ben op een andere site met mijn (war)nick. Daar werd ik op die quote gewezen door een persoon die ik niet ken (dus een link naar tweakers).

Maar zoals ik al zei: shit happens....geen beta voor mij dus ...jammer.

Nu weer ontopic en WAR is de Topic (blijf toch een van me favo releases voor dit jaar _/-\o_ )
Waarschijnlijk Sharepoint Rob, die doet nogal moeilijk over dat NDA gedoe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Placid_K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:11:
Dat RVR mag het tegenovergestelde zijn van WOW, maar daardoor denk ik juist dat ze het niet gaan maken. De combinatie PVP en PVE (end game instances raiding) verlengt de houdbaarheid van een spel. Dat RVR-gedeelte bevalt me gewoon niet (en ik zeg dit als een PVP-liefhebber).
DAOC wordt vandaag de dag nog steeds door duizenden gespeelt na al die jaren, blijkbaar zijn er toch liefhebbers van RVR.

Smaken verschillen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Placid_K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:23:
[...]

Daar heb jij je NSB'er Marduth >:)
Placid_K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 20:17:
[...]

Waarschijnlijk Sharepoint Rob, die doet nogal moeilijk over dat NDA gedoe :X
Zeg, hou eens op met die verdachtmakingen, dat slaat echt nergens op. Ik doe moeilijk over dat 'NDA gedoe' omdat ik zo zuinig ben op mijn eigen key en simpelweg omdat ik begrijp waarom developers zo enorm strikt in de naleving ervan zijn. Vervelend voor Marduth, maar hij heeft de NDA ook gezien en wist dat hij zijn mond voorbij praatte, hoe weinig ook en dit geeft hij ook toe.

Het hoeft geen poster in deze thread te zijn die hem zijn ban bezorgt, het kan evengoed een van de honderden (duizenden?) lurkers zijn of misschien iets of iemand buiten t.net zoals een medewerker van EA of GOA. Dit is het zelfde als een dierenvriend beschuldigen van ecoterrorisme omdat "hij honden aait en in de buurt was toen de bom afging bij die vervuilende fabriek". Ga aub naar iemand anders modder gooien.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja je hebt pvp en PVP met een grote P een grote V en een grote P.

Als je het mij vraagt is PvP zoals je het sinds kort tegenkomt in EQ 2, zoals het vroeger zat in SWG en nu in Warhammer zal zitten de ECHTE pvp.

De PVP waarvan je bloed gaat koken als je gekillt wordt of je op je stoel zit te springen als je een kill maakt. Waar je in spanning zit als je een vijandige speler tegenkomt.

Sorry hoor, maar van een afstandje 40 spelers nuken waarvan je precies weet waar ze zijn en wanneer ze er zijn, waar elk 'potje' op elkaar lijkt, dat vind ik geen PvP.

In de zojuist genoemde spellen is PvP iedere dag compleet anders. Iedere dag een andere setting en iedere dag een andere gebeurtenis. Dat houdt PvP lang leuk.

Tot nu toe eigenlijk het enige waar ik zeer lovend over ben bij SOE. Zij zijn de enige firma die het bij meer dan 4 MMO's (+EQ I en Planetside) voor elkaar heeft weten te krijgen om PvP echt interessant te maken. Ik denk dat Mythic wat dat betreft heel dicht bij die status gaat komen, ondanks dat ze met DAoC eigenlijk al meer naam hebben gevestigd op PvP gebied dan SOE ooit zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:09:
tja je hebt pvp en PVP met een grote P een grote V en een grote P.

Als je het mij vraagt is PvP zoals je het sinds kort tegenkomt in EQ 2, zoals het vroeger zat in SWG en nu in Warhammer zal zitten de ECHTE pvp.

De PVP waarvan je bloed gaat koken als je gekillt wordt of je op je stoel zit te springen als je een kill maakt. Waar je in spanning zit als je een vijandige speler tegenkomt.

Sorry hoor, maar van een afstandje 40 spelers nuken waarvan je precies weet waar ze zijn en wanneer ze er zijn, waar elk 'potje' op elkaar lijkt, dat vind ik geen PvP.

In de zojuist genoemde spellen is PvP iedere dag compleet anders. Iedere dag een andere setting en iedere dag een andere gebeurtenis. Dat houdt PvP lang leuk.

Tot nu toe eigenlijk het enige waar ik zeer lovend over ben bij SOE. Zij zijn de enige firma die het bij meer dan 4 MMO's (+EQ I en Planetside) voor elkaar heeft weten te krijgen om PvP echt interessant te maken. Ik denk dat Mythic wat dat betreft heel dicht bij die status gaat komen, ondanks dat ze met DAoC eigenlijk al meer naam hebben gevestigd op PvP gebied dan SOE ooit zal doen.
In DAOC ging de PvP ook niet snel vervelen , zelfs na 5 jaar had ik nog altijd dikke fun in DAOC.
Het grootste probleem van PvP is class balance, die moest bij DAOC altijd door patches aangepast worden omdat bepaalde classes te sterk waren ten opzichte van anderen.
Ik hoop dat Warhammer Online veel meer op DAOC zal lijken ipv WoW want WoW vond ik al na een paar maandjes saai. Altijd maar instances doen is niet mijn cup of tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Is er iets mis met mijn verbinding of ligt de authentication server al heel lang plat.

Kan ook niet op het testers forum, dus kan daar even niks vandaan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:22
[edit] hij is down... verder wil/mag ik niks zeggen, staat in de fora wel waarom

[ Voor 57% gewijzigd door Jaguar645 op 02-03-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jaguar645 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 09:35:
[edit] hij is down... verder wil/mag ik niks zeggen, staat in de fora wel waarom
Jammer dat ik daar op die brakke kutsite dus niet inkom.

Zal wel komen doordat ik mn username/password heb veranderd en dat dat niet meegenomen is in het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lijkt me erg leuke game, wacht al tijden op beta uitnodiging.
hopelijk krijg ik deze nog eentje.

zijn er bepaalde warhammer rules terug te vinden in de game?
of is verhaal en models allen gebruikt?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

FF een update hoor.

From the general news category we have: News about the Preorder Box/Collector's Edition! The german website OnlineWelten.com has published some pictures of the WAR-Preorder Box, according to which the box contains:

* Guaranteed Access to Open Beta
* Two Bonus Items
* Early Access to Retail Servers

This seems to be the preorder box for the Collector's Edition, which by default apparently additionally contains

* An Exclusive Games Workshop Miniature
* 12 Bonus Quests that lead to Special Titles and Rewards
* A Comic Book and an Artwork Book

You can find the screens here. In addition, further details may be released at a press event in Paris within the next few days. Also, it seems that some Gamestop subsidiaries are now taking preorders and handing out the three codes necessary for the preorder bonuses. Reportedly some stores may have limited preorders, so better get your game reserved now.

Bron: http://www.warhammeralliance.com/

Dus kan je zeggen dat die game nu toch erg dichtbij lijkt te zijn hier de screens van de box: http://war.onlinewelten.com/news,id1174.html

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien op war-europe.com nog 4 dagen ? of is dit iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

heel veel nieuwe info zal er dan vrijgegeven worden hopelijk ook 1 van de rassen die geheel onbesproken blijkt te zijn tot nu toe.

het zou gaan om een presentatie in frankrijk dacht ik.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Veel gezeur al over, blijkbaar veel dummies bij de gamestops die die slips al hebben uitgegeven aan mensen die geen eens een CE preorderen maar de gewone versie.

Ben laatst trouwens beta leak forums aan het lezen en het verbaast me steeds meer hoe weinig er werkelijk al afgewerkt is aan de game. Crafting bijvoorbeeld staat echt in de kindervoetjes, daar beginnen ze nu net in de laatste week mee met een eerste versie van een paar skills.

Stealth zit er ook in, hoe stern ze er ook in waren dat het zo'n afschuwelijk slecht mechanisme is. Maar hun versie is "beter" zonder al de kwalen die de vorige versies allemaal meebrachten. (max 1,5 min bijvoorbeeld)

Ben persoonlijk blij dat het er in zit, heb je toch nog wat angstmomenten zo nu en dan dat je niet altijd je vijand kan zien komen aanwandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hoppaaaa, weer een delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waar kun je die Betaclient downloaden? Heb wel een key, dus kan spelen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Moet je inloggen bij de main website of zoiets en dan kan je daar downloaden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Pheace schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:41:
Ben laatst trouwens beta leak forums aan het lezen en het verbaast me steeds meer hoe weinig er werkelijk al afgewerkt is aan de game. Crafting bijvoorbeeld staat echt in de kindervoetjes, daar beginnen ze nu net in de laatste week mee met een eerste versie van een paar skills.
Een PM voor een link naar die forums wordt gewaardeerd :)
Beetje zitten googlen maar niets gevonden....

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ok, zal het straks eens proberen, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ok, hij is bezig met downloaden :P
Nog 76%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben ik net lvl2 Archmage, is de Focus Test afgelopen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

FunkyTrip schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Een PM voor een link naar die forums wordt gewaardeerd :)
Beetje zitten googlen maar niets gevonden....
Ik heb echt geen idee hoe ik je PM kom ik net achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
@ Ctulhu: Wil je s.v.p. je edit knop gebruiken i.p.v. 3 posts achter elkaar!

Ben benieuwd welke info wordt vrijgegeven over 2 dagen :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Pheace schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:57:
[...]

Ik heb echt geen idee hoe ik je PM kom ik net achter :)
een hete mail naar Johnny_Lace mag ook

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 27-03-2008 09:18 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Damn weer een dikke delay. Had er al niet zo'n vertrouwen in en dat bleek dus te kloppen. Dacht lekker in de zomervakantie te kunnen gamen maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

Opzich vind ik het niet zo heel erg dattie vertraagd is. Heb ik lekker ff de tijd om AOC te proberen.

Zijn er al nederlandse webshops waar je de CE kan bestellen? Kon er niet echt veel over vinden...

Edit: Las net ook ergens dat Amazon meer CE's verkocht dan dat ze krijgen... gaat lekker zo...

[ Voor 21% gewijzigd door dreekj3 op 31-03-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

dreekj3 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:18:
Opzich vind ik het niet zo heel erg dattie vertraagd is. Heb ik lekker ff de tijd om AOC te proberen.

Zijn er al nederlandse webshops waar je de CE kan bestellen? Kon er niet echt veel over vinden...
Zou me niet verbazen als die CE al weer verkocht zijn ondertussen. Ze hebben er echt weer een vreselijk zootje van gemaakt bij GOA. Site werkte voor geen meter en na een korte tijd waren de engelse links allemaal al weg, had je alleen de poolse en andere vreemde talen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik heb mijn Pre-order al gedaan bij Play.com :) nu alleen nog afwachten tot het zover is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jaguar645 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:03:
Ik heb mijn Pre-order al gedaan bij Play.com :) nu alleen nog afwachten tot het zover is...
Ik heb hem daar ook besteld.. maar stond wel
"Only available to customers with a UK billing address" bij...

maar betaling is gedaan en mijn adres klopt toch echt.. als ze hem cancellen hoop ik wel dat ze het snel doen, want ken nog wel iemand in de UK ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
ReCreator schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:41:
[...]

Ik heb hem daar ook besteld.. maar stond wel
"Only available to customers with a UK billing address" bij...

maar betaling is gedaan en mijn adres klopt toch echt.. als ze hem cancellen hoop ik wel dat ze het snel doen, want ken nog wel iemand in de UK ;)
Ik geloof dat je dan de currency op euro's moet zetten. Dan krijg je die melding niet. Beetje vreemd maar ze zullen dan wel de verzendkosten stiekem verwerken in de prijs. Al is ie dan nog extreem laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
MrFl0ppY schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:23:
[...]

Ik geloof dat je dan de currency op euro's moet zetten. Dan krijg je die melding niet. Beetje vreemd maar ze zullen dan wel de verzendkosten stiekem verwerken in de prijs. Al is ie dan nog extreem laag.
Ook als je de currency op euros zet staat het er in het lijstje met special features, bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dat ik de order deed stond dat er nog niet bij. Maar even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

High Elf vs Dark Elf Focus Test is net voorbij, dit komt er nog(helemaal onderaan), uit het Betatest forum ;)

Sterntaler Sterntaler is online now
GOA

Default [Next Beta Phase] Producer’s Letter
Hello Everyone,

We’re almost ready to re-open the WAR Beta, and I know that our Beta Community has been gnashing their teeth in anticipation. Guess what? They should be giddy with excitement because we’ll have an amazing amount of new features and enhancements in the game for them to test, as well as brand new Elf content for them to experience.

Before getting into content specifics, I wanted to share a quick word about our testing process as we’ll be doing things a little differently in this next phase of Beta II. Instead of bringing up the Beta server and leaving it up 24/7 for free play, we’ll be moving forward with a series of focused Beta events set around a specific concept or two. These events will last anywhere from 3-10 days and will enable us to gather specific, detailed feedback from our Beta Community in regards to specific features and locations. We’ll be bringing the server down between each event for a day or two in order to prepare for the next focused event. This will also give us time to process the feedback we receive and incorporate it in future events.

When Beta reopens, players will be treated to what we’re calling our “Dark Elf Sneak Peek”. During the first weekend, the Beta Community will be able to play through the Dark Elf starting and Tier 1 areas with two new careers. We are going to ease players back into the Beta to spend some quality time with the Dark Elves, as well as with many newly updated UI elements, such as the Tome of Knowledge. We are looking forward to hearing the community’s thoughts on these areas of the game.

The first of the two careers will be the Witch Elf. As the Dark Elf melee DPS career the Witch Elf personifies the sadistic pleasure the Druchii take in the evisceration of their enemies.

The second career will be the previously unannounced Disciple of Khaine. Dark priests of the Bloody handed god, The Disciples of Khaine can be found on the frontline of any Druchii assault. Using wicked ritual blades a Disciple harvests the essence of their enemy and offers it to Khaine in exchange for fell blessings and dark powers. These dark gifts allow the Disciple to tend to the needs of the Dark Elven host, mending bones, suppressing pain, and even raising critically injured warriors to fight again. For the Disciple of Khaine is the Shepard of war, ensuring the bloody slaughter can continue in the name of their dark god.

In small combats the Disciple is a master of shifting the balance of a fight, what they reap from their enemies they give to their allies. What was once you’re strength will soon become their own. Disciples must be watched carefully and their fell magic countered in short order or you will find your very essence trapped in servitude to Khaine.

We will also have a special treat for the Beta Testers as we just added in the ability for them to create Sorceresses as well. The Sorcerer/Sorceress is the Ranged DPS career for the Dark Elves. As noted in the November Newsletter they have the ability to enhance their damage capabilities by accessing Dark Magic spells. The flip side to this is that as they tap into Dark Magic more and more they increase the chance of actually causing a backlash of Magical energy damaging them in the process. It is a fine line that they have to dance between and fits perfectly within the mindset of the Druichii. Note that the male version of the Sorceress (the Sorcerer) will not be playable during the Dark Elf Sneak Peak. The art assets aren’t quite ready for him yet but will be the next time the Beta Community plays the Dark Elves.

Much of the testing over the next three months will be focused on RvR and the enhancements we are implementing to this system. The team has been diligently working on the Open Field RvR experience while the beta has been closed and they are anxious to debut the expanded Battlefield Objectives with ... wait for it ... new RvR Keeps.

While we aren’t ready to publicly discuss Keeps and their siege mechanics in great detail at this time, anyone that has taken part of a Keep battle in Dark Age of Camelot® will have an idea of what we have in store for WAR (though it should be noted that this new Keeps system will differ from the one found in DAoC). The addition of Keeps will bring additional and enhanced focus and meaning to Open Field RvR.

The updated Open World RvR environments will be what Beta Testers will be interacting with after the Dark Elf Sneak Peak. We will re-open the Empire and Chaos pairing for this section of the testing. We feel that the updated Battlefield Objectives and Keeps will be an interesting new focus for the RvR that will happen in WAR. One thing to note about this phase of testing is that the siege aspect of the Keeps will not be in place and ready for testing. We want to make sure that the base Keep concept works and works well before we add the additional complications of using siege equipment during keep battles. By specifically focusing the Beta Community on this aspect of the Open World RvR they will help us gather useful and pertinent information that will enable us to work towards perfecting their experience.

Player Careers have also received a lot of love and attention these past couple of months. One of the biggest issues raised during the beta was the perceived lack of differentiation between characters of the same career and same level. Why should every level 30 Warrior Priest look and play the same way? They shouldn’t!

We are actually approaching this issue from three different angles:

First, we’re introducing the concept of Career Mastery to better differentiate character abilities. This new system allows a player to customize their character’s skills to suit their desired play style. It allows an archetype career (Tank, Ranged DPS, etc.) to stay true to it role, while giving the player the flexibility to pursue specialized skills to make their character more unique.

Second, we are implementing our Trophy system which will allow a player to visually differentiation their character from another of the same career. This system has always been planned and is now being introduced into the game for the first time. In a nutshell, players are awarded visual bits, or Trophies, that they are then allowed to place on their character in pre-determined slots (the number of slots is determined by a characters level). Over the course of the game, you’ll literally be able to earn hundreds of these Trophies, way more than you’ll be able to equip at any one time, and display them in thousands of unique combinations.

Third, the ability for players to tint their armor pieces helps to round out their capability to make their characters stand out in a crowd. Tinting is where a player is able to take a dye and apply that to their armor changing certain color aspects of the armor. That way even if they are standing next to someone wearing the exact same armor, the player chosen tint allows them to be different from each other. While players will not be able to tint their armors right away they will be able to a little bit later in the Beta process.

This combination of the Trophy, Career Mastery, and Tinting systems, combined with our player creation options, numerous available armor sets, and weapon variety will help to ensure that no two players will ever look the same on the field of battle in WAR.

One final system to discuss and that is Public Quests. PQs are an exciting aspect of the PvE side of WAR, and they are something new and completely unique to our game. They have been very well received in beta, but we’ve been tweaking and enhancing them to make them even more engaging and fun. One of the biggest changes to PQs are the way we distribute rewards. We’ve implemented a new and improved reward system and we’ll be very interested to hear what the testers think of it. Gaining influence has also been tweaked and enhanced so that it takes a shorter amount of time to gain the influence that you need for the rewards that you want.

With all of these new additions and exciting new Elf content, we’re certainly going to be keeping the Beta Community busy well into the new year.

Speaking of the new year, you’ll be happy to know that we’ll be inviting the Guild Beta winners to join us in early ’08. They will be helping us test the newly implemented “Living Guild” features. Believe it when we say that guilds won’t just be a glorified chat channel in our game. They will have their own personality that the guild members can craft as they play WAR in addition to other new ideas make them a vital part of our game. You can expect this to happen around the time of the third focus test session.

Following the Empire and Chaos pairing focus test, with new Open Field RvR enhancements the beta community will be introduced to the newest edition to WAR: The High Elf and Dark Elf pairing. The Beta Community will have caught a glimpse of the Dark Elf starting area back in the beginning of December, but now over one month later, they will be able to experience nearly all of the Dark Elf and High Elf areas.

Players will now have access to three tiers of content and multiple classes from both sides of the Elven Conflict.

With the influx of new testers we hope to continue to gather more and more viable data in regards to what does and doesn’t’ work about the various aspects of the game.

After we are done with the High Elf and Dark Elf pairing focus testing we start our most unique segment of testing to date. We go into a series of weekends in which we engage the Beta Community to help us test out specific scenarios at the various Tier brackets. Each weekend we will configure the Beta server to allow players to create characters of a specific racial pairing at a specific level. This way the Beta Testers will just be able to test and enjoy the various scenarios that they will have access to on those specific weekends.

Finally we’ll round out this phase of the Beta Test with our final focused testing before we hit Phase III of our Beta. In this final segment of focus testing we’ll be enabling the Beta Community to test out and give feedback on one of the more innovative and important aspects of the “end game” of WAR itself… Capital Cities! We’ll be ending the focus testing with a WAAAGH! with the siege and capturing of Altdorf and the Inevitable City. Only seen in screen shots and concept art up until this point, the players will now be able to traverse these iconic cities and wage battles for their ownership. It should be exciting to say the least.

Well that’s it for now. The entire WAR team is extremely excited to re-enter beta and see how our testers react to the enhancements that have been made to the game. We are sure that the changes we have made (based on your feedback) will help to make the game glorious and fun for everyone. Thank you all again for helping us to make WAR the best it can possibly be, and for your commitment to us and the game.

See you all in WAR!

Jeff Hickman
Senior Producer
Warhammer Online

You can discuss here.

42
Last edited by Sterntaler : 12/18/2007 at 21:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Je weet dat dat soort informatie niet buiten het beta forum gepost mag worden?

Ik zou het weghalen, voordat iemand je aangeeft en je beta account afneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

accoount is niet van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wie weet is die hele lap tekst wel in een mailtje gestuurd naar de account owner en hebben ze hier en daar letters/woorden aangepast zodat ieder account een unieke versie van de mail heeft en kunnen ze achterhalen welk account bij deze gelekte lap tekst hoort :P

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:12
Pfff, als ik dat mailtje nu weer zo lees heb ik toch wel weer verschrikkelijk veel zin in dit spel :P Laatst nog een paar keer op wow in gelogd en vind het totaal niets meer hebben. World pvp is er totaal niet meer en ga je battlegrounds in loopt iedereen te afk'en voor easymode items |:(

Heb toch het gevoel dat ze dit in warhammer een stuk beter geregeld hebben zodat ik weer kan pvp'en met fun ipv te ergeren aan al die mensen die alleen pvp'en(afk'en) voor de items :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jaguar645 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:12:
Dat ik de order deed stond dat er nog niet bij. Maar even afwachten dus!
Ik dacht het ook niet gezien te hebben. Misschien was het een foutje en maken ze onze bestellingen niet ongedaan :P
Sowieso vreemd dat wij in Nederland deze niet kunnen bestellen.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Volgens mij is Warhammer niet echt 't PvP MMO bij uitstek, da's Age of Conan. Warhammer lijkt me wat is ervan weet een leuke PvE MMO, maar voor de PVP blijf ik wel bij AoC.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
bstard schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:44:
Volgens mij is Warhammer niet echt 't PvP MMO bij uitstek, da's Age of Conan. Warhammer lijkt me wat is ervan weet een leuke PvE MMO, maar voor de PVP blijf ik wel bij AoC.
Volgens mij is het JUIST PvP en dan wel RvR. Als het ook maar een beetje lijkt op DaoC, dan zal dat ook zeker zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ben toch al redelijk wat dompers tegengekomen ondertussen.

De tiers zijn blijkbaar erg duidelijk verdeeld. In zoverre dat je dus als je een andere tier wandelt duidelijk een laadscherm krijgt en zo de nieuwe zone binnenwandelt. Dat vind ik wel wat teleurstellend hoewel het hun uiteraard zeker wel zal helpen met framerate.

Het begint er ook vreselijk op te lijken dat City sieges een soort cap gaan krijgrn van hoeveel man tegelijk daar in kunnen zodat ze de framerates degelijk kunnen houden. Ben toch erg benieuwd hoe ze dat van plan zijn om te gaan doen.

En dan 24 man kill the king quests en zo. Beetje alsof je de stad verovert om dan instances te gaan spelen daar, toch wat minder open en groots dan ik eerst dacht als dit allemaal waar blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

PvP zal meer Faction vs Faction zijn, zoals in DAoC Realm vs Realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
ziet er allemaal veelbelovend uit ^^ helaas nog geen duidelijke release datum :(, of zijn er al geruchten?

[ Voor 15% gewijzigd door Chefbierrr op 03-04-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Herfst dit jaar
Begin volgende week gaat de Closed Beta weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Komt er eigenlijk nog een open beta? Om de servers een beetje te testen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
ajampaniki schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:30:
Nee want dan koopt niemand het spel als het try-before-you-buy is :p

Moet zeggen dat ik het steeds minder begin te vinden, het is een WoW-kloon in alle aspecten (jaja, warhammer universum zal er vast eerder zijn, maar WoW was er eerder dan WAR), en de graphics zijn gewoon niet ok anno 2008 vergeleken met bv AoC, die veel meer nieuwe dingen introduceert. Ik zit er toch sterk over te denken om Conan maar te preorderen en Warhammer te vergeten. Tome of Knowledge is errrug cool, maar niet genoeg om een spel staande te houden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ajampaniki schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:30:
Niet 1 war iedereen zomaar even kan spelen. Alleen preorders en contest winnaars en zo zullen de "Open Beta" kunnen spelen blijkbaar.

Open beta voor Mythic is meer closed beta zonder NDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die geintresseerd is in een vrij lange presentatie van WAR:

http://trailer.onlinewelt..._paris_praesentation.html

Het filmpje staat al een tijdje op internet maar ben benieuwd of jullie hem al gezien hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Eigenlijk wel typisch van dit soort spel da het pas in de herfst uitkomt, maar nu al zoveel aandacht trekt. Aardig wat mensen kijken uit naar dit spel, terwijl er nog een hele lading andere spellen uitkomen voor deze.

Na gestopt te zijn met Daoc krijg ik toch soms wel zin om weer te starten met een MMO, maar aangezien daoc niet echt een positive invloed had op mijn academische resultaten kan ik er maar beter van afblijven :P . We moeten dus maar afwachten tot de herfst. Ondertussen nog leuk naar de filmpjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49
Ik zit in de closed beta, en wat hier wordt gezegd slaat nergens op.
Niemand heeft de game nog gespeeld die hier commentaar heeft gegeven.

De filmpjes die je tot nu toe hebt gezien is niet het volledige spel.
Nog al logisch dat de grafics laag en slecht uit zien omdat de game nog niet af is.

Je kan pas oordelen als de open beta er is, want dan is er pas een volledige speelbare game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ryatzu schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:56:
Ik zit in de closed beta, en wat hier wordt gezegd slaat nergens op.
Niemand heeft de game nog gespeeld die hier commentaar heeft gegeven.

De filmpjes die je tot nu toe hebt gezien is niet het volledige spel.
Nog al logisch dat de grafics laag en slecht uit zien omdat de game nog niet af is.

Je kan pas oordelen als de open beta er is, want dan is er pas een volledige speelbare game.
Graphisch is ook al onzinnig om commentaar op te maken maar genoeg dingen zoals broad gamemechanics waar over te praten valt. De introductie van stealth bijvoorbeeld, ongeacht het aantal limitaties erop.

De toch best wel hoger dan verwachte implementatie van PvE die in het game verwerkt zit zoals de 24man kill the king instance als je een stad verovert etc, zulke dingen kan je makkelijk al over discussieren, zolang men maar beseft dat dingen *kunnen* veranderen.

Maar goed, als alles nog zou veranderen waarom hebben ze dan gemaakt wat ze nu al hebben nietwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ja maar dat dachten ze ook met realm vs realm.
Die wordt nu ook grootendeels aangepast.

We moeten maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
Waar blijft toch die open beta voor pre-orders :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nefiorim schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:11:
Waar blijft toch die open beta voor pre-orders :(
Haha, ik hoop niet dat je serieus verwachte dat dat binnenkort was. Dat wordt waarschijnlijk kort voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Pheace schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:04:
[...]

Haha, ik hoop niet dat je serieus verwachte dat dat binnenkort was. Dat wordt waarschijnlijk kort voor de release.
Neuh, maar WoW begint me na 3+ jaar toch wel stierlijk te vervelen... Het kan me niet vroeg genoeg beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nefiorim schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:01:
[...]

Neuh, maar WoW begint me na 3+ jaar toch wel stierlijk te vervelen... Het kan me niet vroeg genoeg beginnen :)
Ik ben weer met een lange break bezig (ook wel dankzij uni) maar ik zal vast de uitbreiding van WoW wel weer even spelen.

Ik hoop dat WAR ook interessant blijkt maar er zijn nog te veel vragen op het moment en veel dingen die ik zie waarvan ik mogelijk in game zoiets ga hebben van *bleh*. (Het zonen vooral staat me op het moment sterk tegen, dat vermindert het gevoel van een grote wereld als dat tussen elke tier zone gebeurt)

Hopen dat het meevalt maar, de opzet is leuk, of was eerder aangezien het ondertussen toch wel mijlen is van wat het originele idee *leek* te gaan worden met hun "War is everywhere".

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 15-04-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Hmm het is vooral de IP die me interesseert, aangezien ik ook best fan was van t boardgame.
Verder moeten we inderdaad maar zien wat het gaat worden, maar zolang het vermakelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Nefiorim schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:46:
Hmm het is vooral de IP die me interesseert, aangezien ik ook best fan was van t boardgame.
Verder moeten we inderdaad maar zien wat het gaat worden, maar zolang het vermakelijk is...
Tsja dat heb ik dan niet. Dat koste me vroeger te veel geld en altijd als je langs die games workshops loopt zie je alleen maar van die kindertjes spelen dus dat is toch niks meer voor mij ^^

Ik zit toch meer in de gameswereld en dan ben ik meer bekend met Warcraft, ook al is dat oorspronkelijk vooral van WAR gekopieerd natuurlijk maar dat boeit mij helemaal niets als consumer :)

Voor mij gaat het toch hoofdzakelijk om het spel en niet het IP. Al die mensen die zeuren dat je de Lich King dood gaat maken en dat het spel dan is afgelopen voor WoW. Pure onzin, wat maakt mij dat nou uit als MMO speler, het is gewoon weer een nieuwe baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Hmm de warcraft IP heb ik dan wat minder mee... Heb wel wat boeken en heb elk spel ook wel gespeeld, maar bij Warhammer werd t wat echter voor me omdat ik ook echt die poppetjes verfde enzo. Heb er meer een band mee zeg maar :)

Verder kan ik je redenatie goed volgen hoor :)

En wat meer ontopic: Heb dus 2 preorder kitjes gehaald bij Dynabyte, 1 voor mn broertje en 1 voor mij. Nou maar hopen dat ze die CE's dan ook opzij houden maar denk dat ik tegen de tijd dat die verspreid worden nog maar es contact opneem want ik geloof dr geen snars van dat t uit zichzelf goed gaat komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Nefiorim op 15-04-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Iemand in de beta die CHOPPA speelt? ben erg benieuwt naar deze class, aangezien ik alleen maar warrior heb gespeeldt in wow ga ik dat ook doen in warhammer :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb Zealot gespeeld, en speel nu een Sorceress
Bright Wizard is ook leuk, vette damage heeft die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

En dat de graphics laag zijn, komt omdat het een Beta is, die kun je nog niet instellen
Iedereen speelt in de Beta op low ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Cthulhu schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:53:
En dat de graphics laag zijn, komt omdat het een Beta is, die kun je nog niet instellen
Iedereen speelt in de Beta op low ;)
En dan hoor je al mensen die lage fps hebben met een 8800 kaart. Dan hoop ik toch dat het zonder die debug code een *stuk* beter gaat later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan echt niet wachten todat ie uitkomt, heb een preorder kit besteld nu ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Helaas geeft de pre-order geen garantie dat je ook de CE krijgt.
En je hebt helaas de CE key nodig om verder te spelen op je pre-order account.
Niet echt snugger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb hem bij bol.com besteld. Ik zie wel wat er gebeurt.. wil gewoon die open beta in.. koop het spel zowiezo :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Ik volg het nog, maar ik denk dat ik ga afhaken.

En dan ben ik dus echt een warhammer gamer, zowel op de computer als in RL, met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maar waarom ga je dan afhaken? Als je zo een fan bent van het concept.. dan zou je juist leider moeten zijn van de hype ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
SpoTs schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:20:
Maar waarom ga je dan afhaken? Als je zo een fan bent van het concept.. dan zou je juist leider moeten zijn van de hype ^^
Het blijft maar duren, heb jammer genoeg geen beta status, dus kan ik mezelf niet warm houden, wederom uitgesteld, speel LotRO (die wel heel hard doorontwikkeld), systeemeisen lijken me behoorlijk heftig te worden, enz.
Hype gaat er wat vanaf gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zie niet echt een hype om deze game behalve dan de hype die je je zelf voorschrijft.

Heb wel zin in deze game maar kan nog wel ff wachten tot die uitkomt :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SpoTs schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:20:
Zo zeker zou ik daar ook niet van zijn. Het begint elke dag meer op Daoc 2 te lijken dan Warhammer om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:04:
[...]

Zo zeker zou ik daar ook niet van zijn. Het begint elke dag meer op Daoc 2 te lijken dan Warhammer om eerlijk te zijn :)
En daar kan ik alleen maar blij mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:29:
[...]

En daar kan ik alleen maar blij mee zijn :)
Anders ik wel, game waar personal skills uitmaken ipv gear en time invested, werd weer es tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kaap schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:31:
[...]

Anders ik wel, game waar personal skills uitmaken ipv gear en time invested, werd weer es tijd.
[...]

Hmm, naar eigen woorden zit er een verschil van 40-60% in power tussen average gear en uber gear op het top level, hier heb je dan wel weer bepaald level renown voor nodig om het te kunnen dragen.

Als je daar ook nog eens bij kijkt dat meer renown ook nog je char verbetert qua skills en zo dan is het toch wel heel duidelijk dat meer time played je character toch wel veel verbeterd, dan sta je als nieuwe 40 no chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Betere opstelling dan wow imo :) Maar het ziet er volgens mij ook heel mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Naarmate de tijd vordert verlies ik steeds meer interesse in de game.

Zag laatst ook een stuk op tv erover, met veel combat in beeld, en de animaties waren echt om te huilen...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
On_E schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:11:
Naarmate de tijd vordert verlies ik steeds meer interesse in de game.

Zag laatst ook een stuk op tv erover, met veel combat in beeld, en de animaties waren echt om te huilen...
Same here, elke keer uitstellen heeft bij mij ook niet veel goeds gedaan wat betreft de interesse in de game. Ben ook steeds meer naar Age of Conan aan het kijken. Heb het idee dat die game het toch allemaal net wat vernieuwender aanpakt. Bovendien vind ik het hele melee systeem daar beter uitgewerkt. Lijkt me heerlijk om vanaf m'n mount iemands kop eraf te hakken. Zit nu in de béta en het bloed spat al flink in de ronde. Erg bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Stil hier. Heb trouwens een artikel gelezen in magazine DVD game (of zoiets) over warhammer en dat was niet al te positief. Same betreffende andere games, net pre-order gedaan voor AoC.. gonna check it out :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Maduth schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:02:
Stil hier. Heb trouwens een artikel gelezen in magazine DVD game (of zoiets) over warhammer en dat was niet al te positief. Same betreffende andere games, net pre-order gedaan voor AoC.. gonna check it out :+
AoC staat hier ook al in de pre-order. Die game vertoont ook veel meer activiteit imo.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.