[PC MMORPG] Warhammer Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 64.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Hehehe... nadat ik de Beta ben uitgekicked (wat nog steeds ONTERECHT is en wat ze indirect hebben toegegeven, idd zit me nog steeds hoog :+ ) is mijn interesse toch wel sterk gedaald. Toen kwam wedeorm een uitstel en een zeer kritische preview van een magazine. Check AoC wel eerst maar keep eye out for this one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vergeet niet welke financiële input er nu achter de studio zit... Ik hoop echt dat er wat los komt, of dat ze het cancellen mocht het echt niets wezen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

TAA

Liever IRC

Vandaag m'n pre-order kit ontvangen met open beta & early access code. Iemand enig idee wanneer de open beta zou kunnen beginnen? Staat me iets bij van juli 2008?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Volgens mij uitgesteld wederom maar zeker weten doe ik het niet. Game staat nu gescheduled voor okt/nov 2008. Dus logischerwijs zou de open beta dan eind aug/ begin sept zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Iemand nog een plek gevonden waar ze preorders van collectors edition nog hebben (in nederland hopelijk)?

Wil deze toch maar gaan bestellen. Als de game niet aanslaat bij de massa kan ik hem altijd nog doorverkopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft Bart Smit er nog een paar op hun online website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:41:
Volgens mij heeft Bart Smit er nog een paar op hun online website...
Enkel zo'n preorder kit.. er moeten websites zijn waar ik ook vast Collector's Edition kan bestellen, bij Bart Smit niet, die hebben daar geen bestel knop bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Nou, WAR heeft net 4 classes weggeknipt en 4 hoofdsteden gaan ook niet meer gebeuren voor release.

Gaat weer lekker met Mythic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

yup helaas,
4 classes en 4 steden zijn niet bij de release en komen pas later.

ik denk niet dat ze het weer uit wouden stellen. ze willen het dolgraag releasen in 2008 ivm 25 jarig bestaan van warhammer. dus die 4 classes en cities komen pas 2009 uit is mijn schatting :). ik denk onder vorm van gratis addon. zoals ze ook wel bij daoc hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
Welke classes worden weggelaten dan?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hammerer, choppah, blackguard en knight of the blazing sun

Volledig artikel:

http://www.mmorpg.com/gam...E=239&FEATURE=2041&bhcp=1

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Jammer van Knight of the Blazing Sun...die had toch zeker wel potentieel..
Maarja, ze doen het niet uit tijdsgebrek omdat de classes al wel bestonden, er zal dus goed over nagedacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Liever zo denk ik dan een ongebalanceerde class in het spel gooien en er veel gezeur over krijgen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Liever nog een delay dan dat ze dit geknipt hadden vindt ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Persoonlijk denk ik dat 2 steden alleen maar voordelig zal wezen, nu zal de actie geconcentreerder zijn, en heb je niet 4 steden die niet worden gebruikt (denk aan WoW).
Aan de andere kant vind ik het jammer van de 4 klassen die worden geknipt, hier heb ik niet veel goeds over te zeggen afgezien dat ze de ballen hebben om zulke rigoureuze stappen te nemen als het kennelijk niet goed werkt, in tegenstelling tot funcom met AoC die gewoon liegt over features die nog niet in het spel zitten.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het een goed spel gaat worden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

JeanLucPicard schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:59:
Persoonlijk denk ik dat 2 steden alleen maar voordelig zal wezen, nu zal de actie geconcentreerder zijn, en heb je niet 4 steden die niet worden gebruikt (denk aan WoW).
Aan de andere kant vind ik het jammer van de 4 klassen die worden geknipt, hier heb ik niet veel goeds over te zeggen afgezien dat ze de ballen hebben om zulke rigoureuze stappen te nemen als het kennelijk niet goed werkt, in tegenstelling tot funcom met AoC die gewoon liegt over features die nog niet in het spel zitten.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het een goed spel gaat worden.
Vergelijken met WoW is compleet onzinnig in dit respect om eerlijk te zijn. In WAR was er, voor zover wij dachten in elk geval, een hele goede reden om steden aan te vallen.

Blijkbaar achteraf dan misschien toch niet, dus wat maakt dat de andere steden dan? Een leuke uitzichtsverandering voor precies hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

2 steden, dat word laggen.

En 4 classes weg is ook niet echt een goed teken, maar goed, we zien het allemaal wel als de game eindelijk eens is gereleased.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Jup, hoop dat ik binnenkort lekker de Open beta in mag.. die closed beta sta ik ook al 1 jaar voor inschreven.. nog steeds geen invite gehad :S Ik vind het jammer dat er een aantal classes zijn geknipt.. maar die dorpen dat vind ik niet zo spannend. Zo is de actie idd goed geconcentreerd en haal je het maximale eruit. Ik heb geen ervaring met deze ontwikkelaars. Maar heb er goede hoop bij :)
Zelf wil ik een Black Orc gaan starten.. lijkt mij een toffe class!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Tja,

Ik heb er ook een tijdje over nagedacht, maar ik zie voorlopig het probleem niet. De steden zijn onnodig voor de meeste content. Misschien zitten veel mensen in de WoW context vast.

Je bent niet op level 5 in je hoofdstad. Het is niet nodig voor trainers, niet voor stores, niet voor pvp, geen battlemasters, etc.

Wat betreft de classes is het vooral vervelend voor guilds die een ras willen hebben, omdat er nu voor 2 rassen tanks missen. Ik vraag me af of het in dit geval geheel aan Mythic te wijten is. Het is een vaste wereld met bestaande IP. Ze hebben uit de IP klassen gekozen en die blijken nu niet te werken. 'Knights of the blazing sun' kunnen geen "vuile trucs" als ability hebben. Als ze allemaal "nice" abilities hebben worden ze weer een soort paladin (wat ze in principe ook zijn). Nadeel is natuurlijk dat als je spiegelende klassen hebt, dat zou betekenen dat de blackguard ook allemaal "nice" abilities zou moeten hebben.

Ik denk dat hetzelfde is gebeurd met choppa/hammerer. Het zijn wel 4 classes, maar slechts 2 spiegelende paren. Ik verwacht persoonlijk dat het bij blazing sun <> blackguard is vastgelopen op abilities. Bij hammerer <> choppa dat de hammerer niet werkt en daarom de destruction tegenhanger ook verwijderd hebben.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta volledig neutraal tegenover Warhammer. Ik vind de poppetjes enzo wel leuk, maar nooit echt iets of iemand gevonden om het bij/met te spelen, maar het lijkt me wel vet.

Hoe de game is zal wel blijken na release. "Less is more" is soms ook van toepassing. Zijn genoeg games die wel veel features hebben en ook geen zak aan zijn, dus ik vorm mn mening wel als hij uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Denk dat je zelf juist te veel aan de WoW context denkt daar.

Dit gaat om RvR. De steden aanvallen(en verdedigen) is juist gejubeld als *het* grote verkooppunt van het spel. Wat boeit mij die trainers en zo nou allemaal, het ging om die steden aan te kunnen vallen en veroveren met al het voordeel wat daar, voor zover wij dachten toch, mee gepaard zou gaan als beloning voor onze overwinning.

Nu is plots die hele gedachte gereduceerd tot 1 stad en blijkbaar verandert dat zeer weinig aan het spel als alles nog mogelijk zou zijn. Dan hadden die andere steden wel heel weinig in hun mars als het enige verschil gewoon is dat het er anders uit ziet in plaats van dat je ook werkelijk andere dingen kon bereiken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2 videos met beelden van de 2 steden die er wel in zitten. Enjoy!

Inevitable City (Chaos)
Altdorf (Order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Pheace schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:53:
Denk dat je zelf juist te veel aan de WoW context denkt daar.

Dit gaat om RvR. De steden aanvallen(en verdedigen) is juist gejubeld als *het* grote verkooppunt van het spel. Wat boeit mij die trainers en zo nou allemaal, het ging om die steden aan te kunnen vallen en veroveren met al het voordeel wat daar, voor zover wij dachten toch, mee gepaard zou gaan als beloning voor onze overwinning.

Nu is plots die hele gedachte gereduceerd tot 1 stad en blijkbaar verandert dat zeer weinig aan het spel als alles nog mogelijk zou zijn. Dan hadden die andere steden wel heel weinig in hun mars als het enige verschil gewoon is dat het er anders uit ziet in plaats van dat je ook werkelijk andere dingen kon bereiken daar.
Nee hoor ik ben best bekend met RvR. Mijn punt is meer, dit is iets voor 200+ lvl 40 mensen. De eerste 6 maanden zie ik uberhaubt geen siege gebeuren. Bovendien zijn de andere steden niet gecancelled, ze zijn uitgesteld (letterlijke woorden van mr Jacobs). Voor die tijd zijn er wel veel keep fights e.d. Region-RvR. Persoonlijk zie ik meer in die RvR scenario's dan het feit dat eens in de X maanden het iemand lukt om een siege succesvol af te sluiten

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Tot voor kort was ik redelijk cynisch met betrekking tot WAR. Dit na het spelen van diverse andere mmorpg'.s De laatste update echter biedt mij momenteel meer speelplezier dan de andere games. De public quests zijn echt geweldig! Het zet aan tot groepvorming voor een korte periode, welke meteen wordt beloond met een reward als je meewerkt.
Al met al een verademing te noemen hoe in het begin van het spel het sociale aspect wordt gestimuleerd.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
* Dakreal is jaloers @ Kronos1979 ... ik wil ook die beta in :p. Is er heel stiekum al ergens iets bekend over de open beta? Heb namelijk die pre-order kit daar speciaal voor gehaald.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
SpoTs schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:19:
Is er heel stiekum al ergens iets bekend over de open beta? Heb namelijk die pre-order kit daar speciaal voor gehaald.
Normaal gesproken is een open beta ongeveer 1 ~ 1.5 maand voor de release.
De release staat gepland voor eind september. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat het ongeveer medio augustus zou zijn wanneer de Open Beta geopend zal worden.
Dit zal dan ook overeenkomen met de huidige Beta fase en de Focus Testing. Dat zou dan ongeveer 1 maand geduurd hebben.

Maar helaas is er nog niets officieel bekend.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:25:
[...]

Normaal gesproken is een open beta ongeveer 1 ~ 1.5 maand voor de release.
De release staat gepland voor eind september. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat het ongeveer medio augustus zou zijn wanneer de Open Beta geopend zal worden.
Dit zal dan ook overeenkomen met de huidige Beta fase en de Focus Testing. Dat zou dan ongeveer 1 maand geduurd hebben.

Maar helaas is er nog niets officieel bekend.
Okeej, naja nog even geduldig afwachten.. heb toch pas 28 juli weer internet thuis :/
Kijk in ieder geval uit naar deze game! tijd voor weer wat verfrissing. Wat voor class speel jij? Mij lijkt de Black Orc erg leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
SpoTs schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:31:
[...]

Okeej, naja nog even geduldig afwachten.. heb toch pas 28 juli weer internet thuis :/
Kijk in ieder geval uit naar deze game! tijd voor weer wat verfrissing. Wat voor class speel jij? Mij lijkt de Black Orc erg leuk om te spelen
Momenteel vind ik een Rune Priest van de Dwarves echt ontzettend leuk om te spelen. De Greenskin / Dwarves scenario spreekt me ook het meeste aan, dit ligt aan je persoonlijke voorkeur denk ik. Een heel grote verbetering ten opzichte van de meeste andere games is de compleet aanpasbare UI. Ieder facet kun je verkleinen / vergroten / verplaatsen! Dit zonder het draaien van mods. Ik hoop dat het in de final release ook zo zal zijn.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Belgar schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:12:
[...]

Nee hoor ik ben best bekend met RvR. Mijn punt is meer, dit is iets voor 200+ lvl 40 mensen. De eerste 6 maanden zie ik uberhaubt geen siege gebeuren. Bovendien zijn de andere steden niet gecancelled, ze zijn uitgesteld (letterlijke woorden van mr Jacobs). Voor die tijd zijn er wel veel keep fights e.d. Region-RvR. Persoonlijk zie ik meer in die RvR scenario's dan het feit dat eens in de X maanden het iemand lukt om een siege succesvol af te sluiten
Persoonlijk lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat het een half jaar gaat duren, tegenwoordig is er een grote populatie bezig met de "race" naar top level en een beetje pvp dat mogelijk is ondertussen gaat die mensen echt niet tegenhouden. De eerste maand zullen er al aardig wat level 40+ ers rond lopen, ik denk zelf dat het echt niet meer als 3 maanden gaat duren voor er keep sieges beginnen, misschien al vroeger op sommige servers.

Die andere steden zou ik echt niet binnenkort verwachten. A heb je eerst dat ze moeten wennen met het omgaan van het server beheer, bugs crushen die rond release tijd duidelijk worden etc etc. Dan krijg je dat ze zelf gezegt hebben dat ze eerst willen kijken hoe het met deze ene stad gaat zodat ze dan verbeteringen op de andere steden kunnen doen en *dan* misschien zelfs eerst nog roeleren van de steden in plaats van ze gewoon toe te voegen.

Al met al sta je dan echt wel naar 6 maanden tot een jaar te kijken hoogst waarschijnlijk voordat die steden terug komen en naar die classes kunnen ze misschien zoiezo al fluiten nu aangezien ze zelf al gezegd hebben dat de abilities van die classes zijn overgezet in classes van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Ik ben net level 10 op char - en ik heb de hoofdstad nog niet eens gezien. Die is nog wel wat zones weg (de starterzone is mijlen weg van de hoofdstad). Ik verwacht dat het niet echt negatief is dat we maar twee focus punten hebben voor RVR. Het zal lekker druk (= complete chaos, denk aan de eerste maanden van DAOC) zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Rarz op 16-07-2008 09:51 ]

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:44:
[...]

Momenteel vind ik een Rune Priest van de Dwarves echt ontzettend leuk om te spelen. De Greenskin / Dwarves scenario spreekt me ook het meeste aan, dit ligt aan je persoonlijke voorkeur denk ik. Een heel grote verbetering ten opzichte van de meeste andere games is de compleet aanpasbare UI. Ieder facet kun je verkleinen / vergroten / verplaatsen! Dit zonder het draaien van mods. Ik hoop dat het in de final release ook zo zal zijn.
Kan je een paar eigenschappen geven van de Runepriest wat hem leuk maakt om te spelen? ( probeer beetje 1 char te gaan spelen ipv wow dat ik er teveel had )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Rarz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:49:
Ik ben net level 10 op char - en ik heb de hoofdstad nog niet eens gezien. Die is nog wel wat zones weg (de starterzone is mijlen weg van de hoofdstad). Ik verwacht dat het niet echt negatief is dat we maar twee focus punten hebben voor RVR. Het zal lekker druk (= complete chaos, denk aan de eerste maanden van DAOC) zijn.
Lekker druk ja, dus lag.

Of verwacht je dat het allemaal soepel gaat lopen als er duizenden spelers verspreid zijn over 2 steden ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

On_E schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Lekker druk ja, dus lag.

Of verwacht je dat het allemaal soepel gaat lopen als er duizenden spelers verspreid zijn over 2 steden ?
dat merken we pas bij de eerste stresstests in de open beta's :p.

ja daoc was ook erg laggy op mijn toen nog average pc. keepsiege, 250 defenders, 300-400 attackers en nog 's 100 van de 3e realm in de buurt als aaseters :). zucht goede oude tijd.

nu mag je blij zijn als je op de eu server 50 man (totaal in zone) hebt bij een keeptake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet er sowieso vanuit gaan dat je de eerste weken performance en opstartproblemen hebt, dat is vrij gebruikelijk bij dit soort games en ik zie niet in waarom het bij Warhammer ineens WEL allemaal goed zou gaan :) Ongeacht het soort en hoeveelheid tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Lekker druk ja, dus lag.

Beetje onzin denk ik; je speelt op een Realm.. maakt dus niet uit hoeveel mensen er dan op 1 kluitje staan ( zal wel een beetje meespelen ), maar je speelt op 1 realm met bv 1000 mensen.

Geld hetzelfde voor wow.. als alle spelers van 1 server in Shattrath staan o.i.d. heb je hetzelfde idee.
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:58:
Je moet er sowieso vanuit gaan dat je de eerste weken performance en opstartproblemen hebt, dat is vrij gebruikelijk bij dit soort games en ik zie niet in waarom het bij Warhammer ineens WEL allemaal goed zou gaan :) Ongeacht het soort en hoeveelheid tests.
Zulke dingen kan je idd testen als een dolle. En toch is er een grote kans dat het bij de release fout gaat, komt gewoon omdat er meestal meer mensen gaan spelen dan dat ze verwachten. Hoeft trouwens niet altijd voor Performance problemen te zorgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Dakreal op 16-07-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Um, hoeveel mensen er op 1 plek staan is juist uitermate belangrijk.

Het gaat om de bubbel die rond jouw heen staat en waarin alles dat daar binnen komt ontvagen en verwerkt wordt zodat jij het kan zien.

Als daar plotseling 400-500 mensen binnenkomen met allemaal verschillende armors aan etc en ook nog eens massaal spells en zo beginnen te gebruiken kan de netwerk connectie en je computertje lachen :)

Anyway, dat was het grootste probleem toch, kan me de relic raids nog wel herinneren, wat een slideshow was dat en dan was mijn computer voor die tijd en mijn internet toch echt wel boven niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Pheace schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:44:
Um, hoeveel mensen er op 1 plek staan is juist uitermate belangrijk.

Het gaat om de bubbel die rond jouw heen staat en waarin alles dat daar binnen komt ontvagen en verwerkt wordt zodat jij het kan zien.

Als daar plotseling 400-500 mensen binnenkomen met allemaal verschillende armors aan etc en ook nog eens massaal spells en zo beginnen te gebruiken kan de netwerk connectie en je computertje lachen :)

Anyway, dat was het grootste probleem toch, kan me de relic raids nog wel herinneren, wat een slideshow was dat en dan was mijn computer voor die tijd en mijn internet toch echt wel boven niveau :)
Yup absoluut waar.. met WoW alle 3 de (open)beta's + final waren er lag problemen bij start.. de final in Europa had iets minder problemen dan Amerika omdat de registratie server tussendoor plat lag.. Daarnaast als je een raid van 5 of 6 guilds van 40+ op een van de hoofdsteden deed(ja toen waren er nog geen arena's) ging soms zelfs de server plat..

Denk dat iedere mmorpg hier last van heeft bij drukte.. er wordt vanuit gegaan van een gelijktijdigheid belasting en die loopt scheef bij massale drukte op 1 punt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Wat nieuws van het beta front blijkbaar. Schijnt dat de Eu testers niet zo happy zijn.

the EU beta forum is currently full of heavily expressed concerns regarding a successful launch of WAR (the Europeans in general have a very different mentality concerning this compared to all-the-way positive and optimistic Americans). 1st guild beta players are already complaining about the boring and sluggish combat. the decision that the Europeans won't participate in the focus tests has lead to a lot of disappointment ("we are 2nd class beta testers, Mythic doesn't care about our feedback.").

also now that territories w/o tanks (DE, IMP) are "test-live", many complain about the unplayability of esp. the DE / HE pairing. DEs are frustrated b/c they can't complete the PQs and switch over to Chaos and Greenskin territories. Elves territories are largely underpopulated. consequently, most High Elf players switch over to the Empire area since it's "the main pairing" due to the capital cities. current result are an overpopulated Empire area, a slightly underpopulated Greenskin - Dwarves area, and an almost deserted Elves area.

This does not work like this. There are no guild vs guild fights, even not in guild beta.

My experience is from Beta 2. In Beta 3 RVR is non existent, at least on the EU servers. You never see more than 10 people around a keep (usually none).

The PVP is taking place in instances, 20 vs 20 mostly random players.

Waxing the healers is barely possible, they have 150 yards heal range (you have 80 yards ae range) and because of collision detection it would be suicidal for a non tank to run thru a zerg (almost every melee has some sort of snare ability).

So fights are either

a. range zergfests where almost nobody dies

or

b. melee zergfests around an objective (like a flag on a hill with no line of sight for casters) where 3 melees kill 1 caster/healer in 1-2 seconds and then go to the next one.

To explain the bad situation on EU servers:

There are 27.000 registered EU testers (you see the count in the official forum). On best weekends you have about 2000 total players online (across 5 servers).

Why are most testers not playing?

1. Bugs

The number of bugs is simply hard to describe.

I give you 2 examples.

First example: Hotkeys

60% of hotkeys is not saved. this means on logon you have to redo your keybindings which can take 10 minutes. You can also not use all keybindings, e.g. setting Autorun to Ctrl + X results in all Ctrl Hotkeys to trigger Autorun. You can also configure Hotkeys only on the first of your four action bars. Hotkeys on bar 2-4 do not work (besides the standard Alt + Hotkeys). You cannot bind any mouse keys at all.

The not saving bug has been introduced in Beta 3. The other Bugs are since Beta 1 in the game and have been reported 37624 times with no response whatsoever.

Second example: Public Quests.

They are great (because of this I think leveling is much better than in wow). I've done 8 of them yesterday. 4 were bugged. You are doing a PQ for 20 minutes, then comes another step and 8 champions are supposed to spawn so you can kill them. Only 7 spawn. The quest fails and you have to start over. You start over and 8 spawn so you can complete it. You do it another time and again only 7 spawn. Totally inconsistent and we have experienced such bugs in 4 of the 8 PQs we have tried (there are about 5-7 per zone). The quests have been since 6 months in the game. Why is it so freaking difficult to spawn the correct amount of mobs?

This is all fixable and I really hope it will be done in the next 2 months until release. But it makes you just mad that game breaking bugs like the hotkey problems are for months in the game.

2. Char Wipes

There have been constant character wipes in the last year. Just imagine leveling the char for the 5-10 time. Sometimes they started a new beta test where you had to start over. Then they have deleted your chars after 5 days! Most testers get demotivated and simply leave the game.

3. No Communication

There is a thread in EU forum which summarizes about 50 constructive suggestions players have contributed in the last months. Most very reasonable (like making the item you use for teleportation to your binding point movable within your inventory).

There has been not one reply to any of these suggestions. Even not a "NO - we are not gonna do it". Complete silence in months.

The testers have a feeling like they are speaking to a wall, and some get angry.

;

I have played some years Daoc and Wow.

What do I think about War?

I think it can become a great game. Definitely better than Wow.

What worries me is that they apparently plan to release it within 2 months, even if there are 1000 bugs left, most of them untouched since months.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Snap niet dat die gast zo aant whinen is.. Het doel van een beta is om bugs te vinden en te noteren op een forum. Character wipes horen erbij en dat er niet veel gepvpd word is omdat het spel niet echt gespeeld word maar dat er test's uitgevoerd worden. Aka.. een kiddie die graag gamed maar klaagt dat ie een beta speelt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo klinkt ie naar mijn idee helemaal niet. Hij klaagt dat er nog zo veel bugs zijn zo close bij release en dat de helft daar van er al langer dan een half jaar in zitten zonder dat er iets aan gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik lees ook dat forum waar die reactie vandaan komt, waar ik helaas niet heen mag linken, maar als je de rest van dat topic leest zie je toch voornamelijk positieve geluiden van de meeste beta testers.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:03:
Zo klinkt ie naar mijn idee helemaal niet. Hij klaagt dat er nog zo veel bugs zijn zo close bij release en dat de helft daar van er al langer dan een half jaar in zitten zonder dat er iets aan gedaan is.
Misschien zijn ze gewoon alles achter de schermen aan het voorbereiden. Beta patches uitbrengen is onzin in deze fase imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:12:
Ik lees ook dat forum waar die reactie vandaan komt, waar ik helaas niet heen mag linken, maar als je de rest van dat topic leest zie je toch voornamelijk positieve geluiden van de meeste beta testers.
Even nog een vraagje.. spelen jullie nou via https://betacenter.eamythic.com/ of via www.war-europe.com. Er stond namelijk bij m'n preorder dat ik deze kon registreren in beta center.. maar kom er dus net achter dat het bovenstaande link dan waarschijnlijk is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik speel helemaal nergens :P ik heb geen beta, maar ik bedoelde een forum waar bepaalde informatie word gelekt.

Als je je voor de europese beta wil opgeven moet je je registreren op http://www.war-europe.com/ in elk geval. Ik heb zelf (nog) niet gepreorderd, dus ik kan je vraag met betrekking tot de beta key niet antwoorden.

[ Voor 14% gewijzigd door pica op 23-07-2008 16:31 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

denk dat het gaat tegenvallen net als AoC ..vind het spel vet.. maar wereld is niet zo open als dat ik hoopte :( en tog blijft de stijl van WoW mij meer aanspreken maargoed ,zoiezo dat ik warhammer wel ff probeer.

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 23-07-2008 16:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ricmaniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:33:
denk dat het gaat tegenvallen net als AoC ..vind het spel vet.. maar wereld is niet zo open als dat ik hoopte :( en tog blijft de stijl van WoW mij meer aanspreken maargoed ,zoiezo dat ik warhammer wel ff probeer.
Speel jij dan de beta? Tekenstijl van WoW en WAR is vrijwel precies hetzelfde. En AoC is gewoon een brakke beta game ( heb het gespeeld tot lvl 35 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Whuahaha, Ik haal het ook gewoon van beta leaks dus geen EU of NA NDA om mij voor aan te geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:09:
Whuahaha, Ik haal het ook gewoon van beta leaks dus geen EU of NA NDA om mij voor aan te geven >:)
Ik wil je ook niet aangeven ;-) wil zelf graag de beta in! maar deze informatie is gewoon prettig leesvoer :p Als je die gast persoonlijk kent zeg dan maar het volgende;

Als je zo gefrustreerd bent van het spel moet je je account maar even geven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Iemand vondt zijn gevoelens heel erg resoneren met deze post dus ik post hem ook even hier :)
"ok its boring, because
you do allways the same. you dont use only 2 or 3 skills, but you have a set of skills which may work well because the cooldowns and synergy effects running smooth if you use these skills in a special order.
if your target do something, you will not change this order in any way.
of course you may have different sets of skills depending what class your target is, but it doesnt matter what your target does you use your set of skills allways in the same order.

it is non-reactionary because
if you get tons of dots on you, your healer dont remove the dots, he just heals your hitpoints. if you get any kind of cc, no one will remove it, because the cc duration is so short that there is no need. you got a curse and the brightwizzard now can do much more dmg on you because of this curse ? ok the healer will heal that incomming dmg or not. everyone just do his own stuff. you hit a caster and he just do nothing then casting on, maybe he will kick you bac first and then going on with his set of skills.

it is slow because of that 1,5 sec gcd - and yes i have played for about 7 years mmorpgs, but except a few month of playing wow i never played a game with gcd. hit a button and 1,5 seconds nothing. even the animation is over after 0,5 seconds (ok that is getting better with every patch)
look at all this videos. there are standing 3 chosen around, they all hit and then standing around, doing nothing. somehow in wow it didnt felt like waiting between 2 skills.

as i played daoc the most time i choose this as a good combat system. ok it is very old and has some problems. it would not be a good idea to put this in a new game, but in daoc it is working well.

daoc combat is not boring
because its extrem reactionary and very fast.

daoc is extrem reactionary because
every actoin a player in daoc can do is extrem powerfull and can lead within seconds to the death of a player, but also there are very powerfull counter abilitys versus absolutly everything.
a warlock puts a critical dot on you ? your healer remove this dot and dont wait until you take dmg and healing this dmg.
4 melee dps charging you caster ? he would die within 0,1 seconds without a chance of heal, but your defensiv tank can stop them.
your groupmates are cced? your own cc char can remove it and try the same on the enemy players.
your melee dps is charging a target and the healerclass of th enemygroup steals all his strengh buffs ? the melee dps will do no dmg anymore, so your own healer class have to buff the missing buffs and try the same on the enemy players.
a caster is casting without any interuption ? he maybe casts with about 1 second casttime or faster an hits your groupmembers for about 30-40% points of the maximum hitoints. you have your main interuption class making hm stop casting. or you will die, because it is not possible to heal this amount of dmg in most cases.
and so on. every action is extrem powerfull, but every action has a counter ingame that is much more powerfull but only vs this one kind of action.
so dealing dmg is still the only way to kill someone, but there are so many other things you have to do which have nothing to do with dmg or healing
offensiv tank skills are about 10% anytime ( like 90% of the warhammer tank skills) and about 40% reactional and 40% positional skills. and these anytime skills are much weaker. so you have to fight almost with positional skills or reactional skills or you dont deal enough dmg

daoc is fast because
cast skills are much faster, even much faster then the warhammer instant skills. basic casttime is between 2 and 3 seconds and can be reduced by up to 60%, what means that you often cast faster then 1 second.
melee skills have a 1,5 seconds hard cap as delay, but often is much slower. usually in rvr you hit with 3-1,5 seconds delay which sounds much slower then warhammer melee. but every class have lots of other skills.
as defensiv tank you maybe hit only every 3 seconds, but in the time between this hits you can use other abilitys, like guard, bodyguard, intercept, realmabilitys, artifactabilitys, potions, cl abilitys, masterlevel abilitys and so on and that is the list of a non magical pure melee defensiv tank.
as caster you have to avoid interuption because nearly everything prevent you from casting. while casting your 1 second nukes, you put instant debuffs on your target, maybe on other targets, use masterlevel, realmabilitys, items and other instant skills (WHILE casting nukes with lees then 1 second for each cast)
as healer you can use while healing or buffingor buffshearing or ccing other players your instant skills to. that means you cc your target, steal him his buffs and than seeing that your groupmate is taken lots of dmg. so you start to heal him with your fastest 0,8 second heal but you see even that is to slow. so you hit the instantheal button while casting the heal and than maybe an instant cc while healing him.

so you dont have time while fighting and then you start your warhammer betaclient and hit a skill button and wait 1,5 second ( maybe 2 or 3 seconds because of lag) and you wait and wait and wait and even if you put guard on your friend you have to wait another 1,5 seconds. if things run bad you can "fight" 5 seconds activ without hiting your target because you are waiting for the gcd.

and yes in europe there are maybe about 50% of the testers daoc player. so i can say everyone who liked daoc combat will hate warhammer."
@ above, als je nou even goed googled op wat beta leak keywords kan je het hem zo vragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Het is gemakkelijk om te zoeken naar slechte ervaringen van Beta testers... waarom?
Omdat veel Beta testers helaas niet helemaal door hebben waar het echt om gaat.
Je kunt en mag geen oordeel vellen over een Beta, je kunt pas een oordeel vellen zodra de Open Beta afgerond is (en deze moet zelfs nog starten).
Als ze met een Betarelease de daadwerkelijke release induiken dan zijn bovenstaande argumenten allemaal terecht (zoals bij Age of Conan het geval is).

Houdt er tevens rekening mee dat het gemakkelijker aandacht vragen is met een negatieve post dan met een positieve (deze laatste worden zelden of nooit gepost).

Heb nu in de Beta's gezeten van 3 mmorpg's (WoW, AoC en WAR) en ik ben absoluut niet negatief gestemd over deze game. Natuurlijk zijn er punten van kritiek maar geen van deze zijn momenteel "gamebreakend"

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:00:
Het is gemakkelijk om te zoeken naar slechte ervaringen van Beta testers... waarom?
Omdat veel Beta testers helaas niet helemaal door hebben waar het echt om gaat.
Je kunt en mag geen oordeel vellen over een Beta, je kunt pas een oordeel vellen zodra de Open Beta afgerond is (en deze moet zelfs nog starten).
Als ze met een Betarelease de daadwerkelijke release induiken dan zijn bovenstaande argumenten allemaal terecht (zoals bij Age of Conan het geval is).

Houdt er tevens rekening mee dat het gemakkelijker aandacht vragen is met een negatieve post dan met een positieve (deze laatste worden zelden of nooit gepost).

Heb nu in de Beta's gezeten van 3 mmorpg's (WoW, AoC en WAR) en ik ben absoluut niet negatief gestemd over deze game. Natuurlijk zijn er punten van kritiek maar geen van deze zijn momenteel "gamebreakend"
Je slaat de spijker precies op zijn kop :) Nog half maandje wachten en dan kan ik misschien met m'n pre-order kit in de Open beta :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Eerder deze maand werd al aangekondigd dat Warhammer Online: Age of Reckoning in de laatste fase van de ontwikkeling zit. Dit lijkt nog eens extra versterkt te worden door de officiële website van EA Singapore, waar ineens de releasedatum is verschenen.

Warhammer Online zou volgens de site op 23 september verschijnen, maar dit werd al snel gewijzigd in september. Het wachten blijft op een formele aankondiging, maar eind september lijkt een zeer logische datum.

In Warhammer Online: Age of Reckoning is het overal oorlog: Dwarves tegen Greenskins, High Elves tegen Dark Elves en Empire tegen Chaos. Als speler kies je één van de zijden en krijg je dus een natuurlijke vijand, maar je bent verder wel vrij om bondgenoten te helpen in deze MMORPG. Het uiltieme doel: de hoofdstad van je vijand leegroven. Hiervoor moet je met een leger het land van je tegenstander bezetten en deze tegenstander bestrijden in PvP-gevechten. Her en der zijn echter ook PvE-quests te vinden, die allemaal op één of andere manier de grote strijd kunnen beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44

Dhrax

Prog Lord

Laten we september hopen !

Zit echt met smart te wachten op deze game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn WAR guild heeft net 20 beta spots gekregen, en ik zit erook bij :D wooptiewooop
Ik hoop dat het allemaal leuk wordt, ik weet iig dat er leuke mensen in mijn guild zitten, maar Mystic heeft flink lopen uitstellen om vervolgens gigantische hoeveelheid content alsnog weg te laten.... ik hoop voor het beste :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik droom al van een warhammer mmorpg sinds ik jaaaaaren terug everquest speelde

Toen ik hoorde dat er world of warcraft kwam, was ik best blij. ik ben toen daoc gaan spelen tot dat wow uitkwam, maar wow nooit echt aangeraakt (soms wat gespeeld met broers acc) vanwege de superieure rvr systeem van mythic.

ik was toen ook blij dat er een warhammer online game in de maak was, helaas na 1 jaar ofzo ontwikkeling werd de productie op stop gezet. ik sprong uiteraard een gat in de lucht toen mythic het later overnam! toen ook gelijk ingeschreven voor beta, inmiddels 2+ jaar geleden? helaas nog steeds geen uitnodiging:p

maar in september komt eindelijk mijn droom uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
voel ik me even lullig zeg...

heb op donderdag de pre-order kit in huis gekregen, zaterdag op de website geregistreerd en kreeg maandag's een mailtje met uitnodiging voor de (closed) beta.

Wat kan het leven toch oneerlijk zijn he :)

Ik denk dat ze interesse hadden in mijn config want ander vrienden/ bekenden etc. die ook de kit hadden besteld zijn niet uitgenodigd. Ik draai windows XP x64 dus het lijkt haast wel of dat wat uitgemaakt heeft. Kan me voorstellen dat er daar toch minder van zijn dan de gangbare XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ai haha:p

ja, ik heb geen super pc. hij zou er eventueel wel op draaien. maar ik ben van plan het wel up te graden als war uitkomt. nieuwe mobo+proc+2gb geheugen+vidkaart. 350-400 euro en hij kan er weer een paar jaar tegen aan.

ik vind het geen ramp om niet in de beta te zitten, eerste paar dagen zal het tof zijn, maar zijn blijkbaar nog wel paar irri bugs etc. ik heb wel geduld tot eind september met mijn nieuwe pc.

eerst mijn heerlijke lichaam lekker bronzen in de hete zon van augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithius
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 20:58
Heb naar GameStop US gebeld, en de verkoper zei dat ze hem 16 september al ging verkopen. :9

Wanneer kunnen we dan ongeveer de open beta verwachten? cant wait!

edit: hier nog een mailtje van iemand die de CE besteld heeft:
Thank you for pre-ordering:

Warhammer Online Collector's Edition

The release date for this product has changed:

New Release Date: September 16, 2008

Please Note: Servers will not go live until 10:00am EST on 9/18/08. See site for additional information and updates.
This date is our best estimate based on the information
available, and the date is subject to change at any time.
In our efforts to keep you informed, we are in constant communication with our vendors, and we are committed to
providing you with the most accurate release dates possible.

Thank you for choosing GameStop.com!

[ Voor 68% gewijzigd door Lithius op 31-07-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

PC SYSTEM REQUIREMENTS

For Windows XP

· 2.5 GHz P4 (single core) processor or equivalent
· 1 Gigabyte RAM
· A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
· At least 15 GB of hard drive space

For Windows VISTA

· 2.5 GHz P4 processor or equivalent
· 2 Gigabyte RAM
· A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
· At least 15 GB of hard drive space

Supported Video Cards

ATI Radeon(TM) series

· 9500, 9600, 9800
· X300, X600, X700, X800, X850
· X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
· 2400, 2600, 2900,
· 3650, 3850, 3870
· 4850, 4870

NVIDIA GeForce series

· FX 5900, FX 5950
· 6600, 6800,
· 7600, 7800, 7900, 7950
· 8400, 8500, 8600, 8800
· 9400, 9500, 9600, 9800
· GTX 260, GTX 280

Hou me op de hoogte hoe deze speelt, ik wacht eerst de reviews en ervaring af. Heb AoC ook zomaar aangeschaft maar was toch een beetje een tegenvaller en deze ligt dus in de kast te roesten. Daarnaast is mijn Ban nog steeds nog steeds niet opgeheven, pissed me nog steeds off :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Bloodclot schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:56:
ik droom al van een warhammer mmorpg sinds ik jaaaaaren terug everquest speelde

Toen ik hoorde dat er world of warcraft kwam, was ik best blij. ik ben toen daoc gaan spelen tot dat wow uitkwam, maar wow nooit echt aangeraakt (soms wat gespeeld met broers acc) vanwege de superieure rvr systeem van mythic.

ik was toen ook blij dat er een warhammer online game in de maak was, helaas na 1 jaar ofzo ontwikkeling werd de productie op stop gezet. ik sprong uiteraard een gat in de lucht toen mythic het later overnam! toen ook gelijk ingeschreven voor beta, inmiddels 2+ jaar geleden? helaas nog steeds geen uitnodiging:p

maar in september komt eindelijk mijn droom uit!
Als ex-DAOC speler en ex-Warhammer beta tester wil ik bij deze die droom van je maar alvast onderuit halen om teleurstelling te voorkomen. Sorry! Dat stukje wat iets terug gepost is, over gameplay speed enzo van DAOC, klopt 100% i.v.m. Warhammer. Behalve het concept "RvR" en het bedrijf Mythic heeft Warhammer helemaal niks weg van DAOC. Het lijkt er niet op, het heeft er niks van overgenomen en het speelt al helemaal niet, zoals heel veel ex-DAOC spelers hadden verwacht, zoals DAOC.

Ik ben ook maar gestopt met de beta. Vriend van me speelt sinds enkele maanden op mijn beta account. Ook hij is ex-DAOC speler. Af en toe vraag ik hem of er al verbetering inzit maar telkens benadrukt ie dat het niet wordt wat we hadden gehoopt. En dat is jammer, want DAOC is oud, en ondanks dat het best veel nog gespeeld wordt, is het tijd voor wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Kaap schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:58:
[...]

Als ex-DAOC speler en ex-Warhammer beta tester wil ik bij deze die droom van je maar alvast onderuit halen om teleurstelling te voorkomen. Sorry! Dat stukje wat iets terug gepost is, over gameplay speed enzo van DAOC, klopt 100% i.v.m. Warhammer. Behalve het concept "RvR" en het bedrijf Mythic heeft Warhammer helemaal niks weg van DAOC. Het lijkt er niet op, het heeft er niks van overgenomen en het speelt al helemaal niet, zoals heel veel ex-DAOC spelers hadden verwacht, zoals DAOC.

Ik ben ook maar gestopt met de beta. Vriend van me speelt sinds enkele maanden op mijn beta account. Ook hij is ex-DAOC speler. Af en toe vraag ik hem of er al verbetering inzit maar telkens benadrukt ie dat het niet wordt wat we hadden gehoopt. En dat is jammer, want DAOC is oud, en ondanks dat het best veel nog gespeeld wordt, is het tijd voor wat nieuws.
ik vind het juist niet nadelig dat het niet op daoc lijkt. community heeft ook wel invloed op mij, we gaan met een oude eu daoc guild spelen, allemaal oude vertrouwde gezichten zien, de lol herbeleven die we jaren terug bij daoc hadden. de daoc community was super! ook lekker veel gezeur van andere realms etc, heerlijk om te lezen :D.

ja, de gamefun die ik met daoc had zal wel niet te evenaren zijn, ook niet met de huidige daoc en opkomende daoc origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

van een beta leak forumpje:

I thought you'd want to know that Mythic is starting to confirm some of Gamestop's antics. I would expect a public announcement by the weekend.

From the horse's mouth:

Quote:
Standard Edition pre-order news is coming soon

You are eligible for the headstart if you have a headstart key, however, you won't get any of the benefits of having a Collectors Edition if you don't register a CE after launch.

Thanks guys
From gamestop about their non-CE pre-order:

Quote:
Reserve Warhammer Online: Age of Reckoning and receive:

Open Beta Access: Be one of the first players to experience the glory of battle and the thrill of WAR! Open Beta will run from September 3, 2008 at 10am EST until September 12, 2008 at 10am EST. The Open Beta will level capped and content restricted.

Live Game Head Start: Reserve customers will get a 3-day head start on the battlefields of WAR. The Live Game Head Start begins on September 15, 2008 at 10am EST.

Bonus In-Game Items: Equip your characters for the journey to the frontlines with Rittenbach’s Portable Camp and Sentinel’s Amber Band.

Universal Fighting System Battle Deck: The Emperor Karl Franz and Tchar’zanek, dread Champion of Tzeentch, go head-to-head in this exclusive collectible card game deck from Fantasy Flight Games.

ONLINE/IN-STORE PICKUP CUSTOMERS: You will receive a code for the bonus items. Please provide a valid email address at time of purchase.

STORE CUSTOMERS: All bonus items will be available in store at time of reservation. Items available in store week of August 4. Please call ahead to confirm availability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Denk dat veel mensen de CE toch wel voor de OB en headstart gekocht hebben dus misschien een beetje zuur maar tenminste wel een datum.

Een week misschien wat kort voor een OB? Misschien is er meer tijd voor de CE's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithius
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 20:58
Open beta binnen 3 weken?

In een interview tijdens E3 zegt Jeff Hickman dat de open beta in Europa binnen 4 weken komt. :9~

interview @ 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

En Mark's antwoord
Originally Posted by Mbj View Post
Folks,

Okay, I'm a bit confused here. I've gone through our website, GOA's website and our press releases and based on what I've read there and here, let's start off with some basics:

1) Characters will not roll over from the OB. Not a chance, prayer, etc. OB is for primarily the load testing of the game and not for people to level up their toons and then bring them over to the Head Start or into the game. Whoever is giving out their information is wrong.

2) When we put up the websites for the CE, we separated the CE from the CE Pre-order program on purpose. Nowhere in the CE Pre-order program does it say that *only* CE Pre-orders will get the HS and the OB. There's even a line that says "All pre-order customers will receive one of the following items..." It also says a number of times in the same section the words "pre-order customers" and not "CE pre-order customers." We weren't trying to be clever, cute, devious, etc. but to simply covey the basics of the program. Apparently we may have needed to be even clearer than I thought we were being.

3) In terms of the length of OB, the final length of it is still to be determined. Don't expect a 30 day OB or anything like that. We've never promised, hinted or even inferred that OB was going to be a long process, that's what our Beta is for. If we need a longer OB, then it will be longer. If a shorter one will suffice, that is fine by us.

4) In terms of the Head Start, the length of the Head Start is still being discussed which is why we haven't posted anyway how long it will last.

5) In terms of the Head Start as it pertains to the CE POs and the SE POs, our intention is that the length of the Head Start will not be the same. While we have never said that they would or wouldn't be the same, we do want to give some extra time to the CE POs.

6) We also hope to make an announcement sometime before we go into OB about another bonus thing for our CE POs customers. I can't go into detail about it yet but it will also be seen as a nice little extra for the CE POs.

7) In Europe, the plan is for the OB to invite the CE POs customers but the SE POs will not get a special invitation.

In terms of the whole "OMG, I wouldn't have bought the CE if I could get the HS/OB time with the regular PO" thing. If that's how you feel, no problem at all. Cancel your CE then and pre-order the regular game. If all the special items, librams, quests, heads, art book, graphic novel and miniature aren't worth the difference in price, either cancel your order or don't pre-order the CE (if you can still find a copy). Our CE has more useful in-game goodness than any other MMORPG. And the fact that the CE contains a very special miniature (that will not be reissued by GW and/or EA) along with all the other stuff, makes it, in our opinion, the best CE of any MMORPG to date. The fact that it is essentially sold out in NA and almost there in Europe this far before launch means that the players agree. And yes, the items/quests/etc. that are listed in the CE section of our website (as opposed to the Pre-Order Program) part of the webwite, will still only be for the CE and not the SE.

9) In terms of why we didn't announce this sooner, well, we thought we were clear when we posted all the information. Apparently not, at least for some of you and that's why I'm here.

10) In terms of the OB being for CE pre-orders only, well, that's a bit of nonsense. I've posted enough and I'seen enough people talk about the OB to know that most of you knew that OB wasn't for the CE people only.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat mensen met de CE versie ook speciale quests krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:59:
Begrijp ik het goed dat mensen met de CE versie ook speciale quests krijgen?
Dat zou wel lame zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Als er buddy keys komen, houd ik mij aanbevolen. Trouwens als het goed is, heb ik nog wat AoC keys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik vind van niet, maakt het nut van een collectors edition ook weer wat groter. Mensen die geen CE editie willen kopen die hebben dat dan lekker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:16:
[...]
Ik vind van niet, maakt het nut van een collectors edition ook weer wat groter. Mensen die geen CE editie willen kopen die hebben dat dan lekker niet :P
Het is als bedrijf niet verstandig om kwaad bloed te zetten bij je toekomstige gebruikers. Ik koop nooit CE versies omdat er over het algemeen alleen maar nutteloze dingen inzitten tov de normale versie. Dit soort akties werpt voor mij juist een drempel op om het spel te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:16:
[...]

Het is gote onzin, ook al zou ik een CE WILLEN kopen dan kan het waarschijnlijk niet eens omdat dat overal uitverkocht is. Ben ook benieuwd hoe het werkt.. net als call of duty met maps die je niet gekocht hebt? Ben je aan het spelen, gaat je groep in een "CE-instance" en dan word je uit de groep gekicked omdat je maar een normale editie user bent? Ik mag toch echt hopen dat het niet op die manier werkt. Ik wil niet gelijk negatief zijn omdat ik niet precies weet hoe het werkt, maar ik sta wel erg sceptisch tegenover extra features voor de mensen die toevallig 3 maanden geleden een game besteld hebben, en jan met de pet valt weer buiten de boot. Kan je gewoon niet maken imho.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Die quests en andere goodies zijn gewoon extraatjes.
Leuk om te hebben maar niet noodzakelijk. Het niet hebben van deze extraatjes zullen geen belemmering zijn in je spelervaring.
Persoonlijk neem ik graag een CE en dat is bij deze game niet anders.

Kleine leak mbt Beta, grafische update (klein onderdeel van een veel grotere update, in totaal 6GB) is echt een eye opener voor mij. Zeker omdat ik ook forced AA heb weten aan te zetten.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kronos1979 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:30:
Die quests en andere goodies zijn gewoon extraatjes.
Leuk om te hebben maar niet noodzakelijk. Het niet hebben van deze extraatjes zullen geen belemmering zijn in je spelervaring.
Persoonlijk neem ik graag een CE en dat is bij deze game niet anders.

Kleine leak mbt Beta, grafische update (klein onderdeel van een veel grotere update, in totaal 6GB) is echt een eye opener voor mij. Zeker omdat ik ook forced AA heb weten aan te zetten.
De vraag is dan, hoe loopt dat in grootschalig PvP en wat voor systeem heb je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:28:
[...]

Het is gote onzin, ook al zou ik een CE WILLEN kopen dan kan het waarschijnlijk niet eens omdat dat overal uitverkocht is. Ben ook benieuwd hoe het werkt.. net als call of duty met maps die je niet gekocht hebt? Ben je aan het spelen, gaat je groep in een "CE-instance" en dan word je uit de groep gekicked omdat je maar een normale editie user bent? Ik mag toch echt hopen dat het niet op die manier werkt. Ik wil niet gelijk negatief zijn omdat ik niet precies weet hoe het werkt, maar ik sta wel erg sceptisch tegenover extra features voor de mensen die toevallig 3 maanden geleden een game besteld hebben, en jan met de pet valt weer buiten de boot. Kan je gewoon niet maken imho.
Als je echt zo gehyped was dat je een CE wou.. dan had jij er ook makkelijk een kunnen bestellen aangezien ze vrij goed beschikbaar waren. En wie zegt dat je een instance in moet om een quest te doen? allemaal speculaties gebasseerd op onwaarheden. First come first serve.. maar die heb je vast al eerder gehoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Daar ben ik het dan echt niet mee eens, 80% van de verkopers waren scandinavische bedrijven en als de website al werkte, de engelse providers van de CD waren de eerste dag al verdwenen op de GOA site.

Heb toen gelijk gezegd "screw this". Weer GOA staat me echt totaal niet aan maar goed we zullen het er maar weer mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:44:
[...]

Als je echt zo gehyped was dat je een CE wou.. dan had jij er ook makkelijk een kunnen bestellen aangezien ze vrij goed beschikbaar waren. En wie zegt dat je een instance in moet om een quest te doen? allemaal speculaties gebasseerd op onwaarheden. First come first serve.. maar die heb je vast al eerder gehoord? :)
Ik ben ook niet gehyped, en al helemaal niet zo gehyped dat ik een half jaar vantevoren games ga pre-orderen waar qua gameplay eigenlijk nog niks van bekend is. Ik ben het type dat een beetje rondneust op forums en af en toe de gameshop binnenstapt om eens te kijken wat er nu weer uit is. Ik heb dus geen kans om een CE te kopen, dit geldt overigens niet alleen voor WAR. Blijkbaar val ik dan buiten de doelgroep ofzo. Ik vind het gewoon onzin dat zo'n valse schaarste gecreerd wordt.

Maargoed we zien wel, als het een leuk spel blijkt te zijn dan ga ik het gewoon wel eens proberen, maar dan moet er niet teveel van die ongein in zitten van "dikke neus je kan de leukste quests niet doen want je hebt geen CE!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als je hier even klikt word je vast een blij persoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Gisteren in Weert (E-plaza) lag er nog gewoon een pre-order kit.
Dus mocht je echt willen dan zijn er nog mogelijkheden.
Verder zullen die quests meer als extraatje zijn (wellicht misschien met een item wat je uiteindelijk krijgt). Het zal het spel verder niet daadwerkelijk veranderen.

Met betrekking tot de vraag van Mass PvP en mijn system specs:
De RvR scenarios (deze zijn niet echt heel groot, vergelijkbaar met een soort van battleground in WoW maar dan anders) hebben geen nadelig effect op mijn pc (AMD X2, 3GB, 8800GTS 320mb versie). Wat ik verder heb kunnen concluderen uit de verschillende beta's (WoW, AoC en WAR) zijn de performance in de Beta en de final erg verschillend (in een Beta wordt er nogal eens data gegathered en is niet alles geoptimaliseerd).

CitySieges heb ik zelf nog niet geprobeerd, ik heb me vooral gefoccussed om ieder starting area en class (tot en met level ~15) te verkennen. Dus hier kan ik geen mening over geven helaas.
Wat ik wel kan vertellen is dat ik iedere keer wanneer ik een nieuwe toon start ik weer opnieuw meegezogen wordt in het hele "WAR" gebeuren (voorkeur momenteel voor greenskins en dwarves).
Het enige wat wennen is, waardoor voor sommigen het spel ook langzamer voelt spelen, is de global cooldown van spells / abilities. Deze is langer dan bij de reeds bekende games.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:31:
Gisteren in Weert (E-plaza) lag er nog gewoon een pre-order kit.
Dus mocht je echt willen dan zijn er nog mogelijkheden.
Verder zullen die quests meer als extraatje zijn (wellicht misschien met een item wat je uiteindelijk krijgt). Het zal het spel verder niet daadwerkelijk veranderen.

Met betrekking tot de vraag van Mass PvP en mijn system specs:
De RvR scenarios (deze zijn niet echt heel groot, vergelijkbaar met een soort van battleground in WoW maar dan anders) hebben geen nadelig effect op mijn pc (AMD X2, 3GB, 8800GTS 320mb versie). Wat ik verder heb kunnen concluderen uit de verschillende beta's (WoW, AoC en WAR) zijn de performance in de Beta en de final erg verschillend (in een Beta wordt er nogal eens data gegathered en is niet alles geoptimaliseerd).

CitySieges heb ik zelf nog niet geprobeerd, ik heb me vooral gefoccussed om ieder starting area en class (tot en met level ~15) te verkennen. Dus hier kan ik geen mening over geven helaas.
Wat ik wel kan vertellen is dat ik iedere keer wanneer ik een nieuwe toon start ik weer opnieuw meegezogen wordt in het hele "WAR" gebeuren (voorkeur momenteel voor greenskins en dwarves).
Het enige wat wennen is, waardoor voor sommigen het spel ook langzamer voelt spelen, is de global cooldown van spells / abilities. Deze is langer dan bij de reeds bekende games.
Ah dat betekend dat dat spul bij mij ook lekker gaat draaien ( Quad 6600 / Gforz 8800 GTS 512mb, 3gb ram ) Wel cool dat je wat inside info geeft :) maakt het voor mij nog leuker om te wachten -.-.

Ik zit zelf een beetje te twijfelen tussen welke chars ik wil gaan spelen:

Black orc --> Ziet er vet uit en tja.. orcs :D
Chosen - Ziet er ook vet uit, kan ook 2-h wielden? ( uit verhaal begrepen )
Shadowwarrior - Ik heb wel iets met archery.. maar er word ook veel verwezen naar melee combat. Wat ik niet bij een archer vind passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Met betrekking tot die ranger archer types vind ik persoonlijk de squig herder erg leuk.
De pijlen maken echt een parabolische vlucht terwijl je squig rustig je tegenstander aan het irriteren is. Lijkt me leuk om een regen(tje) van pijlen naar de vijanden te sturen. Je krijgt ook om de paar levels een 'nieuwe' squig.
Je hebt trouwens big shot en quick shots. Deze hebben dan ook echt een andere curve.
Gewoon een leuk detail wat me direct opviel.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:48:
Met betrekking tot die ranger archer types vind ik persoonlijk de squig herder erg leuk.
De pijlen maken echt een parabolische vlucht terwijl je squig rustig je tegenstander aan het irriteren is. Lijkt me leuk om een regen(tje) van pijlen naar de vijanden te sturen. Je krijgt ook om de paar levels een 'nieuwe' squig.
Je hebt trouwens big shot en quick shots. Deze hebben dan ook echt een andere curve.
Gewoon een leuk detail wat me direct opviel.
En zulke informatie vind ik dus erg bruut :) Misschien die dan ook maar even bekijken.

Wat ik mij ook afvraag.. is dat je de Chosen en de Black orc met elkaar kunt vergelijken? ( Zijn het dezelfde classes in een ander jasje?

Wil niet teveel informatie ontfutselen.. maar ik wil een keer 1 class spelen vanaf het begin en alleen met die spelen ;-) Met WoW heb ik van elke class bijna een lvl 70.. kost zoveel tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Het idee wat ik verder krijg van het spel, (om niet verder in te gaan op de classes die beschreef, de black orc heb ik gespeeld de chosen weinig), is dat het levelen sneller gaat dan bij een game als WoW. Een level is niet persé sneller maar er zijn er uiteindelijk maar 40 (PvE) levels.
Hierdoor hoef je niet maanden te spelen om meerdere characters op een behoorlijk level te krijgen. Dit is echter informatie uit de Beta dus het kan zijn dat ze de XP curve nog aanpassen.

Je ziet wel vergelijkenissen met de counterparts binnen classes, zo heeft een HighElf Swordmaster 3 verschillende oplopende balances (die ieder bepaalde moves vrijgeven), de counter part heeft dan weer de BlackOrc die 3 verschillende oplopende hits heeft.
De goblin shaman krijgt +damage als hij healt en +healing als hij damage doet, dit geldt ook voor High Elves counter part. Dus er zijn wel counterparts te vinden natuurlijk, anders zou je flinke balance problemen gaan krijgen in een game die toch voornamelijk PvP georienteerd is.

Het meest leuke wat ik momenteel tegen kom, en wat iedere keer veel lol en nieuwe contacten opleverd met betrekking tot nieuwe mensen leren kennen, zijn de public quests. Het is trouwens geweldig hoe ze daar de loot distrubution geregeld hebben bij het behalen van de public quest target.
Diegene die de meeste effort heeft verzet in de PublicQuest (PQ) krijgt een bonus op zijn roll (0-1000). Diegene die niets heeft gedaan krijgt helemaal geen bonus (in sommige gevallen, bij genoeg andere contenders geeneens een roll). Dus het zet je echt aan tot participatie / samenwerken e.d.
Maar ook al krijg je helemaal niets, dan krijg je alsnog Rep points en voldoende XP.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:03:
Het idee wat ik verder krijg van het spel, (om niet verder in te gaan op de classes die beschreef, de black orc heb ik gespeeld de chosen weinig), is dat het levelen sneller gaat dan bij een game als WoW. Een level is niet persé sneller maar er zijn er uiteindelijk maar 40 (PvE) levels.
Hierdoor hoef je niet maanden te spelen om meerdere characters op een behoorlijk level te krijgen. Dit is echter informatie uit de Beta dus het kan zijn dat ze de XP curve nog aanpassen.

Je ziet wel vergelijkenissen met de counterparts binnen classes, zo heeft een HighElf Swordmaster 3 verschillende oplopende balances (die ieder bepaalde moves vrijgeven), de counter part heeft dan weer de BlackOrc die 3 verschillende oplopende hits heeft.
De goblin shaman krijgt +damage als hij healt en +healing als hij damage doet, dit geldt ook voor High Elves counter part. Dus er zijn wel counterparts te vinden natuurlijk, anders zou je flinke balance problemen gaan krijgen in een game die toch voornamelijk PvP georienteerd is.

Het meest leuke wat ik momenteel tegen kom, en wat iedere keer veel lol en nieuwe contacten opleverd met betrekking tot nieuwe mensen leren kennen, zijn de public quests. Het is trouwens geweldig hoe ze daar de loot distrubution geregeld hebben bij het behalen van de public quest target.
Diegene die de meeste effort heeft verzet in de PublicQuest (PQ) krijgt een bonus op zijn roll (0-1000). Diegene die niets heeft gedaan krijgt helemaal geen bonus (in sommige gevallen, bij genoeg andere contenders geeneens een roll). Dus het zet je echt aan tot participatie / samenwerken e.d.
Maar ook al krijg je helemaal niets, dan krijg je alsnog Rep points en voldoende XP.
Je weet het goed te brengen iig, krijg nog meer zin om het spel te spelen ;-) kunnen we niet ff een dealtje maken met betrekking tot het beta account van jou? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vond de beta tegen vallen.
veel button mashing, geen mana pool etc alleen maar skill point bar die na een tijdje replenishd
maar ach, denk dat ik beetje mmorpg moe ben
oeh en beta kan ik nu niet aan iemand anders geven, want ik speelde dit op een maat zijn account :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pensmaster-B schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:00:
vond de beta tegen vallen.
veel button mashing, geen mana pool etc alleen maar skill point bar die na een tijdje replenishd
maar ach, denk dat ik beetje mmorpg moe ben
oeh en beta kan ik nu niet aan iemand anders geven, want ik speelde dit op een maat zijn account :+
Misschien dat je een beta niet als referentie moet gebruiken maar moet wachten op de final versie.

En MMORPG moe kan idd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Speeltijd tot max level wilde Mythic volgens eigen woorden rond de 250 uur zetten dus dat is niet zo veel anders dan WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Pheace schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:29:
Speeltijd tot max level wilde Mythic volgens eigen woorden rond de 250 uur zetten dus dat is niet zo veel anders dan WoW :)
Dan is de xp curve in de Beta wel erg verschillend van de uiteindelijke versie.
Vergeet trouwens ook niet dat Mythic met 2 verschillende level trees rekent. De PvP max level en de PvE max level.

Toen ik een paar maanden geleden de beta key ontving was ik niet enthousiast.
Dit is mede door de recente ontwikkelingen omgeslagen. Maar goed iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren wat men precies zoekt in een game.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die extra quests enzo wel beetje matig. Dat de speciale versies leuke ingame gadgets hebben vind ik geen probleem. Maar extra quests vind ik wel beetje raar, geen idee hoeveel impact die dingen hebben maar ik hoop niet teveel. Als je met die versies echt goede ingame dingen kan krijgen vind ik dat een hele slechte zet.

Maar ga vanaf volgende week de beta eens verkennen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat, net als dat je debuggers hebt voor beta, dat op het moment de Xp curve gewoon verhoogt is voor het testen. Bij WoW werd ook op het laatste moment de XP nog verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Die extra quests stellen niet zo gek veel voor, je krijgt er gewoon een geinig itempje van. Zie:
http://www.warhammeronline.com/collectorsedition/

Heeft iemand ervaring met zo'n pre-order kitje? Krijg je dan gewoon een 'papiertje' met wat codes toegestuurd? En hoe weet ik dat ik daadwerkelijk 10 euro korting ga krijgen op de CE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thormodo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:12:
Die extra quests stellen niet zo gek veel voor, je krijgt er gewoon een geinig itempje van. Zie:
[url]http://http://www.warhammeronline.com/collectorsedition/[/url]

Heeft iemand ervaring met zo'n pre-order kitje? Krijg je dan gewoon een 'papiertje' met wat codes toegestuurd? En hoe weet ik dat ik daadwerkelijk 10 euro korting ga krijgen op de CE?
Voor zover ik weet is het helemaal in de SOEP gelopen met doe CE's. Of je 10 euro korting krijgt weet ik niet.. dat moet je aan de retailer vragen waar je hem besteld/gekocht hebt. Wat ik wel weet is dat je een CE moet kopen om uberhaupt de key op de Pre-order te kunnen activeren :/

Oh en nog iets.. waar jij zit is de US site:

www.war-europe.com moet je zijn ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 04-08-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:15:
[...]

Voor zover ik weet is het helemaal in de SOEP gelopen met doe CE's. Of je 10 euro korting krijgt weet ik niet.. dat moet je aan de retailer vragen waar je hem besteld/gekocht hebt. Wat ik wel weet is dat je een CE moet kopen om uberhaupt de key op de Pre-order te kunnen activeren :/

Oh en nog iets.. waar jij zit is de US site:

www.war-europe.com moet je zijn ;-)
Hmm dan bestel ik maar gewoon alleen de CE -,- .
Voor die quests maakt het niet uit welke site ik gebruik, maar je kan ook op http://www.war-europe.com/#/event/?lang=en kijken ja :P. Hoewel het op de Amerikaanse site wat duidelijker staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 04-08-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als je op de Free Record shop site kijkt, daar kan je nog de CE bestellen voor 80 euries. MET een acceptgiro ( Hulde! ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:55:
Als je op de Free Record shop site kijkt, daar kan je nog de CE bestellen voor 80 euries. MET een acceptgiro ( Hulde! ).
Ja dat is naast bol.com en bart smit de winkel waar je hem kan bestellen. Hoewel die bij Bol al weg lijkt te zijn en bij bart smit kan je hem pas bestellen als die dreigt uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Slaagt er iemand eigenlijk in om een beta account aan te maken op de europese site? Zowel Opera als Firefox tonen bij mij onvolledige forms en in IE geeft hij een foutmelding zodra ik het veld met de link naar men dxdiag file invul :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Boeboe schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:57:
Slaagt er iemand eigenlijk in om een beta account aan te maken op de europese site? Zowel Opera als Firefox tonen bij mij onvolledige forms en in IE geeft hij een foutmelding zodra ik het veld met de link naar men dxdiag file invul :|
Hmm, het is trouwens geen beta account he.. het is een community account waar je in de toekomst mogelijkheid kan krijgen voor betatesting. Voor problemen bij het aanmaken van zo een account verwijs ik je toch door naar de tech department van Warhammer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Twee nieuwe artikelen die misschien hinten dat de NDA binnenkort dropt.

http://www.gamesradar.com...77/g-20060321174818190065

http://pc.gamespy.com/pc/warhammer-online/895250p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Helaas

""Folks,

A quick update:

1) NDA lift is indeed coming very soon but not this week. We've still got a few things to knock off the "Must do before lift" list before I lift the NDA. But it is going to be sooner, rather than later. Still plenty of time to go before launch.

2) Lots of news coming this week (hopefully). It should be tomorrow but when you are part of a big corporation and have lots of partners, sometimes things can take a little longer than you would like. I have no doubt though that the news will be worth the wait.

So, I think the rest of the week is going to be a very good and very interesting one for WAR fans.

Mark"

From the WHA boards.

http://www.warhammerallia...hread.php?t=48174&page=8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nog blije mensen hier die gister een beta-key hebben ontvangen? ik viel weer is buiten de boot :(

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.