[PC MMORPG] Warhammer Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 64.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Denk toch dat de 16 september datum realistisch is dus zo lang hoef je niet meer te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pheace schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:48:
Denk toch dat de 16 september datum realistisch is dus zo lang hoef je niet meer te wachten :)
Is nog steeds 39 dagen te lang :( Wil het gewoon zo graag spelen en ben aan wat nieuws toe :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Heb ik geluk dat ik me nog steeds met WoW en TF2 kan vermaken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Ik heb nu pc upgrade gedaan (5ghz 2gbRAM geforce 9600gt). maar helaas is die dxdiag upload al dagen plat en je kan het ook niet meer handmatig invullen..

en nieuwe beta invites zijn net verstuurd, heb ik weer. begint nu toch echt te kriebelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

8800 was beter geweest waarschijnlijk, blijkbaar aardig wat mensen die daar regelmatig mee crashen. Denk dat dat is wat MJ eerst nog wil fixen voor ze werkelijk de NDA droppen.

Mijn grootste zorg:

"Erm...

You should know what hes talking about, it happens hourly on the guild test servers.

Basically heres how it rolls:

Destruction caps everything. They then push us all the way back to our Warcamp. We of course cant get out, so we do the old mexican standoff with our guns and trying to get our hero guards in on the action.

If our guns and the guards do enough damage, we'll push out and take a BO, then get rolled back again.

I dont sympathize with the poster, but hes telling the truth. Nothing in there is a lie or untrue. However, if destruction didnt freaking outnumber order 2 or 3:1 every damn night, maybe we'd get some meaningful RvR in.

Yeah I know, fat chance right?"

"I actually agree with what Ash's saying.

We've heard a bunch about how there's going to be rebalancing mechanics, it's one of the reasons I'm still holding out hope for Order instead of planning on going Destruction like everyone, their grandma, both their dogs and their neighbor.

Yet, we haven't seen anything. It's almost Open Beta, hell it's almost Release and still no sign or even any hints as to what the system will be?

I don't wanna be overly critical but it seems very likely to be one of those things they don't have time to get in before release. Afterall, everyone's hoping it'll be even come release (Which I somewhat doubt but lets be optimistic) so why spend time making mechanics for when it's not when you need to be finishing the game?

Either way I'm wary.

EDIT: On the other hand I completely disagree with the OP since zerging someone to their only spawn point and then saying you should be able to take that as well strikes me as incredibly goddamn lame."

Daarom kan overpopulation in dit spel echt niet gebeuren dus het is toch echt te hopen dat ze iets bijzonders rond release hebben. Zoals dit spel in elkaar zit kan de game dat echt niet hebben.

Dat is van vandaag dus tot op heden zitten die balancing systemen nog niet eens in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
SpoTs schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:02:
[...]

Is nog steeds 39 dagen te lang :( Wil het gewoon zo graag spelen en ben aan wat nieuws toe :P
Ik heb er ook geen ontvangen :(. Speel sinds kort weer custom warcraft 3 games ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

bij daoc had je soort underpopulated bonusses.

bijvoorbeeld om de 3 dagen een free level, als je zowiezo 1 keer hebt geleveld.

dit implementeren ze natuurlijk (nog) niet bij WAR. Maar een % exp bonus zowel pve als pvp zou wel goed kunnen, misschien is dit al zo maar ik weet van niks. of dmg/morale/skill bonus.

paar jaar terug was hibernia underpopulated, maar op de meeste servers hadden ze toch wel een aantal power relics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pheace schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:35:
8800 was beter geweest waarschijnlijk, blijkbaar aardig wat mensen die daar regelmatig mee crashen. Denk dat dat is wat MJ eerst nog wil fixen voor ze werkelijk de NDA droppen.

Mijn grootste zorg:

"Erm...

You should know what hes talking about, it happens hourly on the guild test servers.

Basically heres how it rolls:

Destruction caps everything. They then push us all the way back to our Warcamp. We of course cant get out, so we do the old mexican standoff with our guns and trying to get our hero guards in on the action.

If our guns and the guards do enough damage, we'll push out and take a BO, then get rolled back again.

I dont sympathize with the poster, but hes telling the truth. Nothing in there is a lie or untrue. However, if destruction didnt freaking outnumber order 2 or 3:1 every damn night, maybe we'd get some meaningful RvR in.

Yeah I know, fat chance right?"

"I actually agree with what Ash's saying.

We've heard a bunch about how there's going to be rebalancing mechanics, it's one of the reasons I'm still holding out hope for Order instead of planning on going Destruction like everyone, their grandma, both their dogs and their neighbor.

Yet, we haven't seen anything. It's almost Open Beta, hell it's almost Release and still no sign or even any hints as to what the system will be?

I don't wanna be overly critical but it seems very likely to be one of those things they don't have time to get in before release. Afterall, everyone's hoping it'll be even come release (Which I somewhat doubt but lets be optimistic) so why spend time making mechanics for when it's not when you need to be finishing the game?

Either way I'm wary.

EDIT: On the other hand I completely disagree with the OP since zerging someone to their only spawn point and then saying you should be able to take that as well strikes me as incredibly goddamn lame."

Daarom kan overpopulation in dit spel echt niet gebeuren dus het is toch echt te hopen dat ze iets bijzonders rond release hebben. Zoals dit spel in elkaar zit kan de game dat echt niet hebben.

Dat is van vandaag dus tot op heden zitten die balancing systemen nog niet eens in de beta.
jep, in de eu beta was dat ook zo
veel gespeel bij destro kant, teh zerg is strong in this game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed snap speelt het gros van de mensen met "Destruction" en zorgt dat voor problemen in de gameplay omdat de andere factions (hoe dat ook heet in dit spel) te weinig spelers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mja ik wil zelf Black Orc gaan spelen ( Heb eindelijk mijn keuze gemaakt :D ) dus iki dan ook Destruction.. maar is idd wel lam als er geen tegenstand is.. Maar ik denk dat het wel goed komt.. ze kunnen er vast wel een limit opzetten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Als er een overpopulation is zal dit uiteindelijk opgelost gaan worden.
De ontwikkelaars hebben gelukkig voldoende ervaring om dit op te lossen, de mogelijkheden zijn derhalve ook voldoende aanwezig.
Hoe je het ook wend of keert, je zult altijd een overhand hebben van het een of het ander. Wellicht dat NPC's bijv. een variabele kunnen zijn om het op te heffen, of bonussen, serverlimit. Genoeg opties, de vraag is wanneer men deze implementeerd. Dit zal denk ik niet in de Beta zijn.

Balancing is namelijk niet een proces wat je van te voren helemaal kunt afkaderen, iedere kleine verandering in een ander gebied kan deze balance weer aanpassen. Dus het zal een voortdurend proces worden (Balance van classes, races, alliance)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik wilde een Dwarf hammerer gaan maken maar die zijn geschrapt >,<. Ga nu denk ik voor een Dwarf Engineer, vanwege de gadgets, of misschien een Ironbreaker aangezien je als tank altijd wel gewild bent in parties.

En van de EU site:
After years of development and a long beta period, the date you've all been waiting for is at hand. Warhammer Online: Age of Reckoning will open to hordes of fans in Europe on the 18th of September 2008, simultaneously with the North American launch.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 06-08-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu de client aan het binnentrekken.

En ik hoop toch echt dat de verhoudingen rechtrekken, mijn guild zit ook aan de destruction kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:39:
Ben nu de client aan het binnentrekken.

En ik hoop toch echt dat de verhoudingen rechtrekken, mijn guild zit ook aan de destruction kant.
Ik ben echt jaloers op jou :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Volgens de website is de OB client beta download te doen vanaf de 5de. Begint er toch op te lijken dat het een korte OB voor iedereen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:56:
Volgens de website is de OB client beta download te doen vanaf de 5de. Begint er toch op te lijken dat het een korte OB voor iedereen wordt.
Waar haal jij die informatie vandaan dan? Ik kan dat nergens vinden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

EU hebben ze daarvoor nog niet bijgewerkt denk ik.

"http://www.warhammeronline.com/preorder/"

Staat heel duidelijk "Na 15 augustus kan je preorder invullen, NA 15 augustus kan je ..."

Ow doh ... zit maanden door elkaar te halen, nevermind :p

Dan nog, dat is wel precies hetzelfde als wat gamestop hiervoor liet zien dus het kan wel kloppen.

Maar dat wil weer niet zeggen dat het ook voor de CE zo is maar zeker wel de SE dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:11:
EU hebben ze daarvoor nog niet bijgewerkt denk ik.

"http://www.warhammeronline.com/preorder/"

Staat heel duidelijk "Na 15 augustus kan je preorder invullen, NA 15 augustus kan je ..."

Ow doh ... zit maanden door elkaar te halen, nevermind :p

Dan nog, dat is wel precies hetzelfde als wat gamestop hiervoor liet zien dus het kan wel kloppen.

Maar dat wil weer niet zeggen dat het ook voor de CE zo is maar zeker wel de SE dan.
www.war-europe.com pls :) we wonen hier in Europe en niet in Amerika :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Pff geloof me, als de OB in US niet begint begint ie in EU niet, anders ken je Mythic/Goa duidelijk nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:22:
Pff geloof me, als de OB in US niet begint begint ie in EU niet, anders ken je Mythic/Goa duidelijk nog niet ;)
Idd ken de uitgever idd niet ;-) maar dacht dat het af en toe wel regio afhankelijk is. En dan bedoel ik dus dat mogelijk niet alles gelijk word getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
After years of development and a long beta period, the date you've all been waiting for is at hand. Warhammer Online: Age of Reckoning will open to hordes of fans in Europe on the 18th of September 2008, simultaneously with the North American launch.

You can read the full launch announcement along with final confirmation of the subscription prices on our press releases page.

WAR is here, are you ready?
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En als je even iets vaker het topic leest:
Thormodo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:15:
Ik wilde een Dwarf hammerer gaan maken maar die zijn geschrapt >,<. Ga nu denk ik voor een Dwarf Engineer, vanwege de gadgets, of misschien een Ironbreaker aangezien je als tank altijd wel gewild bent in parties.

En van de EU site:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MJ
Folks,

Well, the big day is here as this morning saw some major announcements hit the newswire. I’ll now go into some detail regarding the press release as well as make some other announcements here. I’ll also give some color to the stuff that has been swirling around here lately:

1) Our launch date of September 18th is indeed official. Last week I had said that this week’s news wasn’t going to cover the release date but some things came together just a wee bit faster than we expected (and how surprising is that?). Plus, with the retailers announcing the date (though some did put in the wrong date), we felt that we owed it to the community to announce our release date a little earlier than planned. Coordinating all the partners, retailers, etc., is as usual, *interesting* so we made the decision to announce the date today. As always, that date is still dependent on the remainder of beta going well, but as of this morning we are still on track for the 18th. As to why it’s on a Thursday, in order to ensure a simultaneous launch in North America and Europe and Oceania, we determined that Thursday was the optimal day and date. Coordinating a simultaneous launch in North America and Europe alone is quite challenging and because we did not want our European customers to have to wait even a few days longer than those in North America, we chose Thursday as the best possible day of the week to launch. With a launch on the 18th, WAR’s development time will still rank as one of the shortest of any major North American and European MMORPGs to date. I am amazingly proud of our team’s effort and I hope, in about a month, you’ll agree that WAR is a great MMORPG.

2) As to the subscription pricing, this subject has been debated continually since we announced the development of WAR. We have been very upfront with the community about our willingness to charge more than what is the current “established” MMO subscription rate, just as we did when we launched DAoC. We have seen lots of polls, heard lots of comments and after much thought and discussion, we decided to keep prices on the same level with the competition. We know that the vast majority of the community will be happy with this decision so we’re happy to be able to do this for our players.

3) Regarding the pre-order, Collector’s Edition and the Standard Edition, I’m pleased to announce that we will be holding a special “Preview Weekend” in addition to the normal Open Beta. Those people who pre-ordered the CE will be given priority entrance into the PW. You will need to download the client (of course) from one of several download options, none of which will require any additional payment of any kind. Once the CE buyers have had their chance to register and download the client, we will allow our Closed Beta testers into the PW as well. We would like to have around 100K people load testing and playing the game so depending on how many CE purchasers sign up for this, we will invite other people into the PW as well.

4) Regarding the pre-order, Collector’s Edition and the Standard Edition, we are extending the Head Start for the pre-order CE (not the SE) buyers by at least an additional day as an added thank you for buying our CE. Just as with the PW, no additional fee will be required to play in our Head Start.

5) Regarding the pre-order, Collector’s Edition and the Standard Edition, we are pleased to announce that we will also be inviting our pre-order CE buyers into our Closed Beta test starting next week. There will still be some hardware spec requirements (but they are much lower than our current requirements) since we are still in Closed Beta but we expect that the vast majority of our PO CE buyers will meet the lowered requirements. We gotten a lot of feedback from the community on this point over the last few weeks asking for this and we are now going to make it happen.

6) Regarding the start of OB, we are still working out all the details and when we are 100% locked into a date, we will be happy to confirm it unequivocally. As the history of MMOs has shown, a bad OB can hurt both the long-term and the short-term the success of a game just as surely as a great OB can help the game succeed and we need to make sure that we are ready for OB on the day it begins.

7) Regarding the NDA lift, we hope to lift the NDA next week, one month before launch. I wish I could lift it right now but as I’ve said elsewhere, we need to take care of a three issues before the NDA is lifted. One has already been taken care of and I hope that by the end of next week, the other two will be taken care of as well. Once we lift the NDA I’ll go into more detail as to what the issues were and why I wanted to hold things up. The remaining two issues are not earth-shattering by any means but when I explain things, I hope you’ll understand why I wanted to wait another week.

So, that’s it for today’s announcements. We will have more over the remaining weeks before launch but I believe that all of these announcements are both great news for the community and well in keeping with our long-standing approach of talking with and getting feedback from the community. Whether it is the longer HS, the extra PW or the subscription pricing, we have shown that we are responsive to the needs/desires of our community and will act accordingly.

I hope that these announcements both fulfill my promise of major news this week as well as news that was going to make the entire community very happy. This message is chock full of more positive things that almost any I have been able to deliver about WAR since we signed the deal for Warhammer three years ago.

I also hope that these announcements, taken along with the previews that we have been receiving, show the community that WAR is both coming and coming along nicely.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
En zoals gebruikleijk is die lap tekst niet geldig voor europa...

I don't know yet what the situation for the EU will be regarding this. To be honest this announcement was a surprise to us as well and so we'll need to talk to Mythic, our other partners and our various internal teams to see what is possible under the circumstances. The timetable we were working to appears to have changed dramatically so we'll need to re-evaluate a lot of things and look at where our resources are at the moment. It's Mythic's prerogative to change things - in fact there have been many changes prior to this that we've worked through together - we just need to see if it's possible to adapt our plans to bring things back into line again. As always our intention will be to try and give the same opportunities to European fans as Mythic give to NA fans but we need to see if it is possible to shuffle our timetable to match given the fact that everything is pretty much committed at the moment to gearing up for launch.

I expect we'll be able to announce what we will be doing for the European fans within the next few days.

http://www.warhammerallia...php?p=1049237#post1049237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Eum, dit betekend dus dat de EU versie later gereleased gaat worden kennelijk? :S lekker gaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
SpoTs schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:47:
Eum, dit betekend dus dat de EU versie later gereleased gaat worden kennelijk? :S lekker gaar :X
Nee, dit betekend dus dat er nog niet bekend is wat er gaat gebeuren met de EU versie.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
JeanLucPicard schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:13:
[...]

Nee, dit betekend dus dat er nog niet bekend is wat er gaat gebeuren met de EU versie.
Dit betekend voor mij echter langzaam maar zeker dat ik toch ga afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als duitsers fransen en italianen nou niet zo lui waren en gewoon engels leerden, hoefde niet heel die game vertaald te worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Het zijn toch wel goede gamestijden ineens weer, echt maanden geen goede games uitgekomen, en nou ineens sc2, wotlk en war online die allemaal in een rap tempo worden gereleased :) . Gister ook maar WAR gepreordert, ik vind het er toch wel heel veelbelovend uitzien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:42:
Als duitsers fransen en italianen nou niet zo lui waren en gewoon engels leerden, hoefde niet heel die game vertaald te worden. ;)
Ze mogen die lui ook wel eens bannen van EN servers. Tenminste ik zie dat bij andere games wel eens, zit iemand op een EN server zie je een hoop hablahabla van een stel spanjolen voorbij komen. Kicken die handel zou ik zeggen als dat op een engelstalige server gebeurt. Zelfs overigens met "omfg you == teh fag0rzz ROTFLOL!!!" op met name RP servers. Als WAR dat nu eens als eerste zou introduceren.... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
' Thursday, 07 August 2008
OPEN BETA ACCESS
Experience the glory of battle and the thrill of WAR before the game goes live.

The Open Beta will be level capped and content restricted. You will be allowed to choose any of the game's 20 unique careers and advance through rank 20. You will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army's homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.

To register for Open Beta:
1. After August 15, 2008 visit the Mythic Entertainment Account Management website.
2. Create a new Warhammer Online game account.
3. When prompted, enter your Open Beta code.

( bron: http://www.warhammeronline.com/preorder/ )
maartend schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

Dit betekend voor mij echter langzaam maar zeker dat ik toch ga afhaken.
Dus je gaat afhaken omdat het misschien wel 2 hele dagen langer duurt! Nou lekkere fan ben jij dan he ;-) Toch maar weer lekker aan de WoW dan!

[ Voor 18% gewijzigd door Dakreal op 07-08-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

^
Klinkt goed! Geld dit ook voor de EU Open Beta codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[bDus je gaat afhaken omdat het misschien wel 2 hele dagen langer duurt! Nou lekkere fan ben jij dan he ;-) Toch maar weer lekker aan de WoW dan!
a is dit niet de eerste keer.
b ik haak niet langzaam af vanwege die 2 dagen, maar juist vanwege onduidelijkheid binnen de uitgever/ontwikkelaar
c ik speel LotRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik het uiteindelijk ook maar de gewone versie gepreorderd bij GCshop (40,- incl.) en ook maar gelijk Spore besteld :). Veertig euro verschil vind ik toch aardig wat voor 2 boeken, een muismat, wat ingame stuff en een poppetje wat je zelf nog moet schilderen (en wat mij dus niet fatsoenlijk gaat lukken :P). Bovendien vind ik het allemaal maar een vaag gebeuren met die pre-order kits enzo.
Weet iemand trouwens of er al een maand spelen bij het spel zelf zit?

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 07-08-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
maartend schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:42:
[...]

a is dit niet de eerste keer.
b ik haak niet langzaam af vanwege die 2 dagen, maar juist vanwege onduidelijkheid binnen de uitgever/ontwikkelaar
c ik speel LotRO
Waarom zou je uberhaupt een andere Pay 2 Play gaan spelen als je je nog vermaakt met LotRO.

Ik weet trouwens niet of bovenstaand ook voor EU is. Maar voor zover ik weet proberen ze wel alles gelijk te houden.

Edit @ hierboven: Ja er zit 30 dagen " Free play " bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 07-08-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Wat jij linkt is hoogst waarschijnlijk alleen US, aangezien het Europese aanspreekpunt tot zover elke keer www.war-europe.com is geweest

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SpoTs schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:04:
[...]
Waarom zou je uberhaupt een andere Pay 2 Play gaan spelen als je je nog vermaakt met LotRO.
LotRO speel ik al vanaf Beta, ik ben een LotR fan, altijd al geweest. Verder speel ik ook nog Guildwars. reden is dat het totaal verschillende spelconcepten zijn.

En Warhamer fantasy heb ik jaren gespeeld als RPG (met vrienden pen en papier). En eigenlijk trekt het me heel erg en heb ik ook geprobeerd in de Beta te komen. het spelconcept leek me ook wel wat. Maar op de een of andere manier krijg ik steeds meer het gevoel dat ze zaken aan het afbreken zijn en heb ik er gewoon geen goed gevoel meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
maartend schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

LotRO speel ik al vanaf Beta, ik ben een LotR fan, altijd al geweest. Verder speel ik ook nog Guildwars. reden is dat het totaal verschillende spelconcepten zijn.

En Warhamer fantasy heb ik jaren gespeeld als RPG (met vrienden pen en papier). En eigenlijk trekt het me heel erg en heb ik ook geprobeerd in de Beta te komen. het spelconcept leek me ook wel wat. Maar op de een of andere manier krijg ik steeds meer het gevoel dat ze zaken aan het afbreken zijn en heb ik er gewoon geen goed gevoel meer bij.
Ik vind zowiezo ( even puur een mening ) dat als je online gamed ( betaald ) dat je het bij 1 game moet houden. Online games nemen zoveel tijd in beslag dat je aan beide games nooit de aandacht kan besteden die een desbetreffende game verdiend. Ik heb LotRO ook gespeeld, maar ik vond er zelf geen " piep " aan. reden hiervoor is dat de actie mij veelste traag is. Guildwars speel ik ook af en toe om even lekker te meppen. Maar, Guildwars is gratis. Warhammer daarentegen kost wel geld.

Als ik jou was, en je wilt Warhammer echt spelen. Kijk of je bij een maat kan meekijken of spelen, en bepaal dan wat je wilt gaan doen. Of je blijft lekker bij LotRO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

een Leaker's probleempjes met de huidige 3.3 versie van beta, waarschijnlijk waarom de NDA nog niet gedropt is.

"There are really 3 major things I've noticed with 3.3

lag: Unbearable, and makes chaos/empire unplayable. Even in scenarios I get "ability not yet ready" when trying to use abilities that don't even have a cooldown. My morale abilities will just not work at times, and I end up dying a lot, or letting people die needlessly. This is the major factor, and is potentially game breaking. The way things are there is no way in hell a city siege will be playable. Just no way. And while this is mostly in regards to empire/chaos (other zones were fine), it also was true to an extent in scenarios. i did battle for praag and was having these same problems, and this was at 1:00 in the morning just now. And no, it isn't my problem. It is server side lag on abilities, and everyone is having these problems.

Ranged: With the resist bug fixed, bright wizards are beasts. I really can't comment TOO much on this, because the lag prevents me from healing effectively to really know how this is.

Collision detection: This is a minor bug, and one I'm sure will be fixed. But people keep getting stuck inside one another.

All said and done, I've enjoyed the small amount of lag free action i've gotten, and have even had some fun despite the lag. If the lag can be fixed, this game will be fucking awesome at end game. If it remains as is, then I don't see it working at all, unless they have way less people per server than now."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het is ook nog steeds de beta ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
SpoTs schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:10:
' Thursday, 07 August 2008
OPEN BETA ACCESS
Experience the glory of battle and the thrill of WAR before the game goes live.

The Open Beta will be level capped and content restricted. You will be allowed to choose any of the game's 20 unique careers and advance through rank 20. You will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army's homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.

To register for Open Beta:
1. After August 15, 2008 visit the Mythic Entertainment Account Management website.
2. Create a new Warhammer Online game account.
3. When prompted, enter your Open Beta code.

( bron: http://www.warhammeronline.com/preorder/ )

[...]

Dus je gaat afhaken omdat het misschien wel 2 hele dagen langer duurt! Nou lekkere fan ben jij dan he ;-) Toch maar weer lekker aan de WoW dan!
Al die zaken die in dat artikel staan gelden NIET voor Europa.

GOA, de europese distributeur WIST hier niet eens vanaf. Lekker zooitje ongeregeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SpoTs schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:13:
Dat begint ondertussen toch wel een zielig argument te worden zo dicht voor de release hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:13:
Je gelooft zelf toch niet dat als de beta tot net voor release brak werkt dat de release dan ineens magisch probleemvrij draait? Dit geldt in het algemeen trouwens, ik heb deze beta nog niet eens gezien laat staan gespeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:44:
[...]

Je gelooft zelf toch niet dat als de beta tot net voor release brak werkt dat de release dan ineens magisch probleemvrij draait? Dit geldt in het algemeen trouwens, ik heb deze beta nog niet eens gezien laat staan gespeeld.
Het schijnt in mindere mate voor AoC wel te hebben gewerkt... de "miracle patch" zoals het genoemd werd, die het spel ineens wel soepel deed draaien. De overige bugs even buiten beschouwing gelaten natuurlijk ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:33:
[...]

Dat begint ondertussen toch wel een zielig argument te worden zo dicht voor de release hoor :p
Tja, zolang de boel niet gepatched word naar Live, dan blijft het een beta. Tis gewoon zo. En nee, het is geen zielig argument. Het is een feit gebasseerd op de werkelijkheid.

Ik kijk wel hoe de live versie straks is, en vanuit daar maak ik mijn mening op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Pheace schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:33:
[...]

Welke regio speelde deze betatester?
Ik speel namelijk zonder enkele vorm van lag in de europese beta, heb nog een enkel moment last gehad van lag trouwens.
Als één iemand problemen met lag heeft hoeft dit niet aan de server te liggen.

Ik word langzaam moe van mensen die louter en alleen de negatieve berichten van leakers overnemen. Niet dat mensen hun ogen moeten sluiten voor de bugs maar meer om het feit dat hele horden mensen deze berichtgeving meteen als waarheid bestempelen. Zonde.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kronos1979 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:10:
[...]

Ik speel namelijk zonder enkele vorm van lag in de europese beta, heb nog een enkel moment last gehad van lag trouwens.

Ik word langzaam moe van mensen die louter en alleen de negatieve berichten van leakers overnemen. Niet dat mensen hun ogen moeten sluiten voor de bugs maar meer om het feit dat hele horden mensen deze berichtgeving meteen als waarheid bestempelen. Zonde.
.. signed .. Trouwens Kronos.. Als de NDA gedropped word. Ga jij dan een mooi verhaaltje maken met plaatjes? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ik denk dat de NDA pas gedropped gaat worden zodra de Beta in de fase zit waar de Open Beta op gaat draaien. Gisteravond hebben we een patch ontvangen waardoor we nu met een template spelen. De characters zijn gewiped en nieuwe characters worden aangemaakt op een bepaald PvE / PvP level waardoor de zwaarte van de test meer op het midden / eind segment loopt.

Toen ik trouwens gisteren inlogde waren er ongeveer 30 ~ 40 andere spelers op een zelfde starting area. Geen enkele vorm van lag enkel een verwachte framedrop. Dus ik maak me geen zorgen over sieges.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kronos1979 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:10:
[...]

US Elder die 3.3 speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Derhalve is zo'n post niet meer of minder dan een momentopname van een individu.
Je kunt je dan daadwerkelijk afvragen of het posten van dergelijke ervaringen van groot nut is voor de europese gebruiker die het eindproduct gaat spelen, of je moet dergelijke posts willen gebruiken om aan te tonen dat WAR gedoemd is om te floppen.
Dat is een ieders goed recht alleen vind ik het voorbarig en niet helemaal correct om je mening te basseren op dergelijke 'feiten'.

De beste, en uiteindelijk enig juiste, mening over een game kan alleen jijzelf maken. Ik kan een game helemaal geweldig vinden een ander kan het een aanfluiting vinden.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gedoemd is te floppen? Ik zeg dat dit mogelijk is waardoor de NDA *nu* nog niet gedropped wordt. De problemen die MJ *nu* genoemd had die die eerst nog wilde oplossen voor hij de NDA dropt. Ow, wat is dat? *Nu*? Een moment opname dus, het moment waarop ze dat zeiden, juist ja.

En aangezien de 3.3 van de elders op het moment toch de verst gevorderde versie is van de game is dat waar ik het op baseer inderdaad.

Wil je werkelijk zeggen dat EU en US andere games spelen? Niet dus, alleen de servers *kunnen* mogelijk een verschil maken en dat zou niet moeten.

[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 08-08-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:51:
Gedoemd is te floppen? Ik zeg dat dit mogelijk is waardoor de beta *nu* is uitgesteld. Ow, wat is dat? *Nu*? Een moment opname dus, het moment waarop ze dat zeiden, juist ja.

En aangezien de 3.3 van de elders op het moment toch de verst gevorderde versie is van de game is dat waar ik het op baseer inderdaad.

Wil je werkelijk zeggen dat EU en US andere games spelen? Niet dus, alleen de servers *kunnen* mogelijk een verschil maken en dat zou niet moeten.
En natuurlijk de hardware en internet connection van de eindgebruiker. Dit willen sommige mensen nog wel is vergeten. Hoeveel mensen spelen nu de beta? 500.000 man? en als er dan 1tje brult dat iets zo is.. dan zal dat ook wel zo zijn. Dan nog.. het is niets voor niets de beta versie op het moment. Mogelijk hebben ze alles gefixed in de live versie. Op basis van die versie ga ik mijn oordeel vellen. En niet vanwege iemand die wat brult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Niet alleen de servers kunnen een probleem opleveren met Lag. Ook een individuele configuratie kan problemen opleveren. Misschien download hij wel pron terwijl hij aan het spelen was en vergat hij het uit te zetten (ik noem maar een mogelijkheid).
Sinds gisteren speelt iedereen in de Beta 3.3. dus dat is momenteel gelijk aan de versie van de Elders.
Verder je meningen basseren op een selecte groep die echt experimentele dingen voorgeschoteld krijgen is geen goede basis om een indruk te krijgen van de uiteindelijke release. De reguliere Beta zal dichterbij de release versie liggen dan alle probeersels bij de "Elder" server (jammer trouwens dat dit niet in EU door is gegaan).

Het is geen kritiek op jouw berichtgeving Pheace, ik waardeer dat je de moeite neemt om nieuws te vinden. Ik probeer alleen mensen die berichtgeving vanuit de beta als 'de bijbel' lezen te informeren dat deze informatie niet altijd objectief is.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik zeg toch ook helemaal niet dat dit feiten zijn en dat de game zo released gaat worden, ik zeg alleen dat dit *mogelijk* is waarom de NDA nog niet valt.

Daarnaast ben ik dat "Het is nog beta" argument na bijna 10 jaar MMO's gewoon behoorlijk zat. 90+% van MMO's tot not toe heeft niet plotseling een "magic patch" voor release gekregen dus dat argument is niks meer dan waard dan hopen op het onwaarschijnlijke als je het baseert op het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Voor mij persoonlijk behoeft deze game momenteel geen magic patch.
De game is momenteel in een betere staat dan AoC (om een voorbeeld te noemen) is op dit moment.
Persoonlijk heb ik geen gamebreakende bugs kunnen ontdekken. Natuurlijk is er ruimte voor verbetering dat ontken ik niet.
Maar deze Beta heeft geen wonder patch nodig. Als ik de lijn van de afgelopen patches doortrek naar de releasedatum medio - eind september dan heb ik er 100% vertrouwen in.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben gewoon meer van de negatieve persoonlijk, ik probeer zo veel mogelijk op te zoeken wat me niet gaat bevallen aan een game. Als ik dan zie dat ik weet dat ik daar over een paar maanden hoogst waarschijnlijk toch niet mee zal kunnen leven dan heb ik mij gelijk een paar maanden tijd bespaard (mijn MMO tijd is wel gelimiteerd ja ^^). De leuke dingen dat geloof ik wel, daar hoef ik me niet in te verdoepen, die blijven gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Nu snap ik helemaal geen drol meer van dat pre-order gedoe >,< . Staat het volgend in de nieuwsbrief van gisteren:
WAR Regular Edition Pre-Order Benefits include:

Live Game Head Start
Begin your adventures in the Age of Reckoning before the raw recruits arrive! As a pre-order customer, you’ll get access to the live servers before the game officially launches to help lead your Realm to victory.

Bonus In-Game Items
Equip your characters for their journey to the frontlines with these helpful bonus items:

Rittenbach’s Portable Camp
Rest your weary soul and heal your wounds between battles.

Champion’s Sapphire Band
Enhance your stats and cast "Touch of Frost," increasing your chance of doing additional elemental damage with each hit. (Usable in PvE combat only.)
Maar of iedereen dat dan krijgt als hij hem pre-orderd :? . Ik heb hem wel al besteld, maar of dat onder die actie valt.

En de EU boxart, vind hem zelf niet echt mooi:
Afbeeldingslocatie: http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/newsletter/2008_07/WAR_Std_PackShot_EN_s.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 08-08-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik kan niet wachtne todat ik een dergelijke box in mijn handen heb.. kijk al 2 jaar uit naar deze game.. en kan nog niet de beta in >_<. Vind de box art simpel maar mooi. Meer hoeft er ook niet op namelijk :) Maarja.. als je het op deze manier bekijkt " over 2 maanden speel ik lekker WAR :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:54:
Ik kan niet wachtne todat ik een dergelijke box in mijn handen heb.. kijk al 2 jaar uit naar deze game.. en kan nog niet de beta in >_<. Vind de box art simpel maar mooi. Meer hoeft er ook niet op namelijk :) Maarja.. als je het op deze manier bekijkt " over 2 maanden speel ik lekker WAR :D "
Eerder 6 weken :P. Maar ik vind het wit niet echt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Speel al en hele tijd de Beta, vind het wel een cool spel, heb ook 5jaar DAoC gespeeld
Weet alleen niet wat voor character ik ga maken, vind ze allemaal leuk :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cthulhu schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:26:
Speel al en hele tijd de Beta, vind het wel een cool spel, heb ook 5jaar DAoC gespeeld
Weet alleen niet wat voor character ik ga maken, vind ze allemaal leuk :P
Gemeen.. ik wil zo graag spelen en sommige spelen het al zoooo lang :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Volgende maand kun je spelen, ik ga denk ik een Swordmaster maken, High Elf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Cthulhu schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:46:
Heb je al een Ironbreaker gespeeld? En zo ja, speelt die echt als een tank aka weinig schade en lange gevechten vs creeps. Of kan die ook nog een beetje snel door monsters heen hakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cthulhu schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 09:46:
Makkelijk gezegd als je zelf al lekker kan spelen he ;-)

Ik ga een Black Orc starten - orc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Iron Breaker heb ik niet gespeeld, meeste heb ik gespeeld met Zealot en Bright Wizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Direct2drive.co.uk heeft nu pre-orders voor de UK(EU) versie van het spel. Ik heb het net besteld , enige probleem ... ik heb de open beta , headstart access keys niet gemailed gekregen erna , die ik wel zou moeten krijgen volgens hun site. Ben nu tickets naar support aan het sturen , maar die lijken onder de indruk dat ik die keys krijg als ik op de "download" knop druk bij het spel in "mijn account" , maar die download knop is een figuur met pre-order erop , die geen link heeft.
Nu wacht ik al dag en half op verder antwoord , zullen zien ...
Ik heb desnoods CE open beta codes , headstart codes , maar dan moet ik achteraf ook een CE versie kopen om met hetzelfde personage van headstart voort te kunnen spelen. Alleen CE serial zou dan werken om account up te graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:54:
Direct2drive.co.uk heeft nu pre-orders voor de UK(EU) versie van het spel. Ik heb het net besteld , enige probleem ... ik heb de open beta , headstart access keys niet gemailed gekregen erna , die ik wel zou moeten krijgen volgens hun site. Ben nu tickets naar support aan het sturen , maar die lijken onder de indruk dat ik die keys krijg als ik op de "download" knop druk bij het spel in "mijn account" , maar die download knop is een figuur met pre-order erop , die geen link heeft.
Nu wacht ik al dag en half op verder antwoord , zullen zien ...
Ik heb desnoods CE open beta codes , headstart codes , maar dan moet ik achteraf ook een CE versie kopen om met hetzelfde personage van headstart voort te kunnen spelen. Alleen CE serial zou dan werken om account up te graden.
Ik denk dat je deze codes zowiezo pas krijgt in september :) Daarnaast.. vind je het niet veel leuker om een mooie boxart erbij te krijgen? Dan heb je tenminste het gevoel dat je nog iets koopt voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh nee , ik gooi alle dozen toch weg , hoe minder cds hoe beter. Heb nooit echt de nood gehad aan manuals , boxes , collector items..

Als het niet lukt om die codes te krijgen van direct2drive , neem ik de codes van een CE pre-orderkit die een maat van me in UK heeft gekocht , dan gaat die op release day 2 CE boxes halen en stuurt hij me serial uit 1 van de 2 , box en CE items mag hij houden. Heb alleen serial nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:53:
oh nee , ik gooi alle dozen toch weg , hoe minder cds hoe beter. Heb nooit echt de nood gehad aan manuals , boxes , collector items..

Als het niet lukt om die codes te krijgen van direct2drive , neem ik de codes van een CE pre-orderkit die een maat van me in UK heeft gekocht , dan gaat die op release day 2 CE boxes halen en stuurt hij me serial uit 1 van de 2 , box en CE items mag hij houden. Heb alleen serial nodig ;)
Mja, misschien ben ik nog wel ouderwets daarin :p ik wil iets in mijn handen kunnen hebben wat ik heb gekocht. voegt voor mij wel wat toe.. anders lijkt het net of ik het illegaal heb gedownload :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh ik downloade paar jaar geleden wel al eens een spel illegaal moet ik toegeven (maar dan meestal games waarvan ik dacht dat ik ze waarschijnlijk toch niet goed ging vinden) , maar sinds ik werk is een spel = 4 uur op men bureau stoel zitten. Ik bestel nu soms 5 games per maand bij play.com , moet ik zelfs niet naar winkel , direct2drive voor warhammer leek me handig omdat je dan niet moet wachten op fysische verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hmm, kreeg net een vervelend mailtje van 12game.com, waar ik mijn Warhammer Online had gepreorderd, mijn mail:
Goedendag,

Ik vroeg me af wat het verschil is tussen
http://www.12game.nl/PC_G...Online_Pre-Order_Kit.aspx

en

http://www.12game.nl/PC_Games/Warhammer_Online.aspx

Ik heb namelijk de 2e link bij jullie besteld en ik wou graag weten of je
bij deze link ook toegang tot de open beta en de headstart krijgt.
Zo ja, wanneer worden de open beta codes ongeveer verstuurd?

Met vriendelijke groeten,

Matthijs de Waard
Hun antwoord:
Geachte meneer De Waard,

Met het spel Warhammer Online heeft u geen toegang tot de open beta codes en
is zonder de head start. U kunt deze alleen verkrijgen met de Warhammer
online Pre order Kit.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen
hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Customerservice@12game.com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com
Dus moet ik ze nou beiden aanschaffen om toegang tot de OB te krijgen? :?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vreemd, de pre-order op de normale editie zou je ook al toegang moeten geven op de open beta en volgens mij ( weet ik niet zeker ) ook op de headstart.. Stond volgens mij in de nieuwsletter die onlangs verstuurd is door Mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:45:
Vreemd, de pre-order op de normale editie zou je ook al toegang moeten geven op de open beta en volgens mij ( weet ik niet zeker ) ook op de headstart.. Stond volgens mij in de nieuwsletter die onlangs verstuurd is door Mythic.
Van die nieuwsbrief.
As of the 28th August you will be able to prepare for the coming war by pre-ordering the regular edition of Warhammer Online ®: Age of ReckoningTM and this will give you some great added benefits.

Dus of die actie komt nog, of de winkels weten er nog niks van of er wordt gewoon niks mee gedaan.
Bij die pre-order kit zitten ook andere items dan die van de pre-order van de gewone versie volgens die nieuwsbrief. Die pre-order kit was ook bedoeld als pre-order op de Collectors Edition. En volgens iemand anders op dit forum moest je zelfs de CE hebben, voordat die codes werkten.
Sowieso zijn al die pre-order acties zo onduidelijk als het maar kan zijn >,< . Ik heb hem bij GCshop besteld en zolang ik het spel in de bus krijg ben ik blij :P.

Edit:
Je zou volgens die nieuwsbrief als je de gewone versie pre-orderd (gewoon besteld) het onderstaande krijgen. Maar volgens 12Game.com zou je helemaal niks krijgen als je de gewone versie pre-orderd.

Live Game Head Start
Begin your adventures in the Age of Reckoning before the raw recruits arrive! As a pre-order customer, you’ll get access to the live servers before the game officially launches to help lead your Realm to victory.

Rittenbach’s Portable Camp
Rest your weary soul and heal your wounds between battles.

Champion’s Sapphire Band
Enhance your stats and cast "Touch of Frost," increasing your chance of doing additional elemental damage with each hit. (Usable in PvE combat only.)

[ Voor 49% gewijzigd door Thormodo op 11-08-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SpoTs schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:45:
EU SE preorder geeft geen toegang tot OB alleen HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Standard Edition

[ Voor 3% gewijzigd door pica op 11-08-2008 17:02 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij 12game.com de pre-order versie besteld, maar ik ga de normale versie kopen. Dit geeft mij dan gewoon toegang tot alles dat bij de pre-order versie beloofd is, toch? Kan er verder iemand een kleine review over de Bright Wizard schrijven (wordt overduidelijk mijn class).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:45:
Ik heb bij 12game.com de pre-order versie besteld, maar ik ga de normale versie kopen. Dit geeft mij dan gewoon toegang tot alles dat bij de pre-order versie beloofd is, toch? Kan er verder iemand een kleine review over de Bright Wizard schrijven (wordt overduidelijk mijn class).
Op dit moment is er geloof ik nog een NDA, voor zover ik weet word deze ergens deze week opgeheft waardoor er meer informatie vrij gaat komen. Waar je ook kan kijken is: www.warhammeralliance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Tentonhammers is begonnen met het (p)reviewen van de classes. De eerste is de Dwarf Engineer. Ook hebben ze inmiddels een verhaal over de Black Orc geschreven.
Als ik dat zo lees valt de Engineer me toch een beetje tegen en met name het feit dat ze vooral goed zijn in defense bij RvR en niet zo zeer in de aanval. Aangezien ik wel het type ben voor suicidal aanvallen :).

Edit: Net ook het stuk over de Black Orc gelezen en dat klinkt toch wel leuk :). Hoewel ik nog meer geneigd ben naar een Dwarf maak ik misschien ook wel een Orc. Vooral de humor van de Orcs spreekt me wel aan. Ik hoop dat er nog veel meer van dat soort humor in het spel zit, want bij WoW waren alleen sommige Gnome quests wel grappig.

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 12-08-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Goed bezig met die info! En idd, bruut aanvallen is gewoon leuk.. en als je het dan ook nog even uithoudt is voor mij een trigger om Black orc te starten.. ben blij dat daar nu wat info voor is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:35:
Goed bezig met die info! En idd, bruut aanvallen is gewoon leuk.. en als je het dan ook nog even uithoudt is voor mij een trigger om Black orc te starten.. ben blij dat daar nu wat info voor is :D
Ik zit te wachten op info over de Ironbreaker, maar dat zal snel ook wel komen aangezien ze eerst de Greenskins en de Dwarves doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker geregeld weer. Koop ik vandaag die pre-order van de collectors edition (Waar je dus beta acces bij krijgt) is de website www.war-europe.com down (alwaar ik dus me beta key moet invullen)

Iemand hier toevallig die eventueel de exacte link heeft van de beta registratie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:25:
Lekker geregeld weer. Koop ik vandaag die pre-order van de collectors edition (Waar je dus beta acces bij krijgt) is de website www.war-europe.com down (alwaar ik dus me beta key moet invullen)

Iemand hier toevallig die eventueel de exacte link heeft van de beta registratie ?
Je kon nog niet registreren met je pre-order keys.
Ik hoop dat ze dat nu aan het doen zijn dan kan ik mijn pre-order ook verzilveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Dit geld trouwens voor de OPEN beta, dus niet voor de huidige beta die nu bezig is. Dus gewoon nog even geduld netzoals iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intressant om te kijken: http://mythicmktg.filebur...lash/2008-07_podcast.html

podcast over hoe RvR nu eruit gaat zien, inc city siege.

Baal er wel van, dat ik wel een pre-order voor CE heb gedaan maar ben vergeten een extra pre-order set te doen, waardoor ik dus niet een head-start heb en niet extra in-game items krijg. Gelukkig al wel al tijden in closed beta en dus weet ik iig waar alles zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die pre-order kits nog te krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:19:
intressant om te kijken: http://mythicmktg.filebur...lash/2008-07_podcast.html

podcast over hoe RvR nu eruit gaat zien, inc city siege.

Baal er wel van, dat ik wel een pre-order voor CE heb gedaan maar ben vergeten een extra pre-order set te doen, waardoor ik dus niet een head-start heb en niet extra in-game items krijg. Gelukkig al wel al tijden in closed beta en dus weet ik iig waar alles zit :)
kan maar 1 dingen zeggen hierop... BRILLIANT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:20:
[...]

zijn die pre-order kits nog te krijgen dan?
Wees gerust, je kan de key nog niet invoeren.

Dat duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:46:
[...]

Wees gerust, je kan de key nog niet invoeren.

Dat duurt nog wel even.
dat is het niet zozeer, ik heb namelijk alleen maar de CE gepre-ordered maar niet de pre-order kit die je de headstart etc geeft.... dus als die nog ergens te krijgen is, zou ik die wel graag willen hehe

edit: blijkbaar bij bart-smit hebben ze de pre-order kit nog :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

kan maar 1 dingen zeggen hierop... BRILLIANT!!!
Ik weet niet of je de rest hebt gezien, maar er zijn er nog 20, die zijn hier te bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thormodo schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:57:
[...]

Ik weet niet of je de rest hebt gezien, maar er zijn er nog 20, die zijn hier te bekijken. :)
True, maar ik wil ook nog wat aan de verbeelding overlaten :) en dit wou ik nou net even WEL weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:47:
[...]

dat is het niet zozeer, ik heb namelijk alleen maar de CE gepre-ordered maar niet de pre-order kit die je de headstart etc geeft.... dus als die nog ergens te krijgen is, zou ik die wel graag willen hehe

edit: blijkbaar bij bart-smit hebben ze de pre-order kit nog :)
Heb hem zelf bij E-Plaza gekocht. Hoezo kan je die key nog niet invullen dan ? Dacht dat die beta al bezig was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:00:
[...]

Heb hem zelf bij E-Plaza gekocht. Hoezo kan je die key nog niet invullen dan ? Dacht dat die beta al bezig was :?
De beta die bezig is is closed beta en niet open beta.
Wat ik mij afvraag is ik heb die pre-order bij de webwinkel van bart smit gehaald hoe kunnen hun mij straks die ce geven met 10 euro korting dan?

Verwijderd

krijg je dat niet in je doosje of wat je dan ook krijgt voor je open-beta key code?

en zoals er al word gezegt, closed beta is nog bezig, open beta komt eraan. wat voor mij niet uitmaakt aangezien ik al een tijd in closed beta zit dus gewoon in open-beta kom. Ik wil die pre-order hebben voor die head-start en extra bonus items :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 01:34 ]

• Dakreal
Vraag me af wanneer de website weer open gaat.. volgens de huidige mededeling zijn ze al bijna 12 uur te laat :/

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:32:
Vraag me af wanneer de website weer open gaat.. volgens de huidige mededeling zijn ze al bijna 12 uur te laat :/
Website is inmiddels alweer open, echter kan ik nergens terug vinden waar ik die beta key kan invullen. Ook als je naar www.war-europe.com/collectorsedition gaat en de instructies leest (accountje maken en aldaar ergens je key invoeren) kom ik er niet uit (kom gewoon niks tegen waar die key ingevuld kan worden...)

Dacht dat je met die pre-order kit de beta vervroegd kon spelen maar dit blijkt toch niet helemaal zo te zijn. Daar zit ik dan met een pre-order kit waar verder niks boeiends in zit :(

• Dakreal
Volgens mij moet je eerst is lezen wat je koopt.. je kunt de OPEN beta in.. op dit moment is de CLOSED beta bezig.

voor zover ik heb kunnen ontdekken is het Dxdiag toevoeg gedeelte aangepast. Dit werkt nu weer 8)

• Kronos1979
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

Website is inmiddels alweer open, echter kan ik nergens terug vinden waar ik die beta key kan invullen. Ook als je naar www.war-europe.com/collectorsedition gaat en de instructies leest (accountje maken en aldaar ergens je key invoeren) kom ik er niet uit (kom gewoon niks tegen waar die key ingevuld kan worden...)

Dacht dat je met die pre-order kit de beta vervroegd kon spelen maar dit blijkt toch niet helemaal zo te zijn. Daar zit ik dan met een pre-order kit waar verder niks boeiends in zit :(
Het is nu reeds meerdere malen geschreven:
- Je Pre-Order codes kun je nu nog niet registreren.
- Pre-Order is voor je Open Beta (deze is momenteel nog niet bezig, verwacht begin september)
- Huidige Beta (Closed Beta) is op "invitation only", dus je registreren en afwachten of je nog een code krijgt.

PSN RobinNova

• Dakreal
Kronos1979 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:46:
[...]

Het is nu reeds meerdere malen geschreven:
- Je Pre-Order codes kun je nu nog niet registreren.
- Pre-Order is voor je Open Beta (deze is momenteel nog niet bezig, verwacht begin september)
- Huidige Beta (Closed Beta) is op "invitation only", dus je registreren en afwachten of je nog een code krijgt.
Heb jij nog nieuwe dingen kunnen vinden die gerepareerd of toegevoegd zijn aan de site?

Voor zover ik kon zien is alleen het " Dxdiag " gedeelte gerepareerd. Kan ik eindelijk me diag file toevoegen @ home :)

• Kronos1979
Ik ga er van uit dat zodra je de codes in kunt voeren, dit gecommuniceerd zal gaan worden in de newsletter. Dus mocht je een pre-order hebben, registreer je dan voor de nieuwsletter zodat je weet wanneer je de codes in kunt voeren.

PSN RobinNova

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.