Zonder ook maar iets van de BETA gezien te hebben heb ik zelf het idee dat ie redelijk succesvol zal zijn. Het zou me verbazen als ie de eerste paar maanden niet aan 1 miljoen + mensen komt.
Ik maak me meer zorgen over lange termijn. Er zitten echt veel dingen in het design waarvan ik zelf zo het idee heb dat dat op lange termijn gewoon problematisch is en qua populatie hebben we ook nog niks realistisch als oplossing gezien.
Ik krijg echt het idee dat ze maar afwachten en hopen dat de servers magisch gelijk blijven en dat ze anders maar eens gaan kijken. Dat is naar mijn idee al te laat. Die "incentives" van ze om mensen naar de andere zijde te lokken, bleh. Dat is echt zoiets als achter de feiten aanlopen en dan nog neem je aan dat die mensen A) hun character etc willen opgeven

vrienden/guild willen achterlaten C) Uberhaupt wel Order/Destr willen spelen.
Maak me ook nog druk om repetetiefheid (het uit de stad geduwd worden is gewoon een beetje blah), scenario's versus open world PvP, werkingen van World PvP (Blijkt dat een BO capturen veel meer punten geeft dan het verdedigen en dat mensen dus het capturen en het dan niet verdedigen want als ze het kwijtraken kunnen ze het dus weer nemen = meer punten... leuk

, maar goed, misschien verandert dat nog tegen release day of is het al verandert )
Class balance uiteraard en hoe een character voelt als je er mee speelt.
Wordt World-PvP Zerg of kleine groepjes en kan je solo ook nog wat teweeg brengen of is dat redelijk hopeloos?
LoL, er zijn echt zo veel vragen nog open. En dat staat nog los van het feit dat wij zitten opgescheept met GOA en los van het feit dat ik toch echt hoop dat Mythic niet meer zo'n afschuwelijke nerfbat heeft als in de Daoc dagen en ook niet meer expansies uitbrengt met zwaar overpowerde classes.