Dat is overigens niet de volle versie, schijnt.Bloodclot schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:17:
En de nieuwe trailer is uit
http://www.warhammergamer...r-online-trailer-is-here/
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
omdat de support van eu suckdSpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:03:
Maar spotje wil graag wel informatie lezen uit de beta.. vooral uit de richting van Black orc!
http://www.warhammeronline.com/openbeta/
http://www.fileplanet.com/betas/who_key_auth.aspx
waarom word dit niet op de Europe site gezet of waarom word er uberhaupt geen info op de europe site gezegd met betrekking tot release of open beta.
Dit is van de US site af trouwens
beta support was al veel minder dan als usa
en suppport mails werden van mensen gewoon niet beantwoord
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het spel of de open beta? Want het spel staat al een tijdje op 18 september. En de Open EU beta zou tegelijk met die van de US beginnen.SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:09:
Oke duidelijk, maar hoop dat er binnenkort wel is bekend gemaakt gaat worden wanneer die in de EU word gereleased
EA komt naar voren als eerste gedachte ...HellPunk schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:26:
Goa draagt inderdaad een negatieve reputatie uit het verleden met zich mee, maar die problemen dateren al van een hele tijd geleden en je mag toch hopen dat ze van hun fouten geleerd hebben. De laatste jaren verliep alles piekfijn, voor zover ik mij kan herinneren. Het alternatief voor WAR was een nieuwe partner die misschien helemaal geen ervaring had met het hosten van een MMO, daar zou ik persoonlijk met minder vertrouwen naar uitkijken.
Dat zijn dus die incentives waar ik het al over had. Dat is leuk. Maar als als de game begint 2 van de 3 mensen destruction wil spelen dan maakt het niks uit dat je sneller kan levellen op order. De kans is dan nog eens groter dat deze mensen vrienden hebben die ook destruction willen zijn etc.Thormodo schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:43:
@ Pheace:
Eén van de dingen die ze waarschijnlijk gaan doen is de underpopulated kant van de server PvE buffs geven. Bijvoorbeeld snellere experience. En natuurlijk zijn er simpelere dingen, zoals een server/realm aanbevelen aan nieuwe spelers. Dit zal namelijk voor mensen die net beginnen en verder nog geen contacten in het spel hebben weinig uitmaken.
Tevens zijn er eerst drie keeps die moeten worden ingenomen, voordat er daadwerkelijk aan de hoofdstad kan worden begonnen. En die hoofdstad bestaat ook weer uit meerdere lagen, maar heeft ook een hoofdingang en een aantal zij-ingangen.
Ook krijgen de aanvallers daadwerkelijk tijdelijke buffs als ze in de minderheid zijn, zoals tijdelijk meer schade of meer health. Bovendien schijnt gear en level niet zo veel uit te maken in WAR.
Natuurlijk ga je mensen hebben die die keuze heus wel willen maken en doen maar ik geloof nooit dat dat grote getalen zullen zijn. Daar komt nog eens bij dat in de eerste dagen en weken mensen gewoon gaan hopen dat het zich vanzelf wel oplost en dat ze gewoon hun eerste keus gaan spelen (ik neem even aan destro) en dan kom je pas na weken erachter dat je server toch wel erg slanted is richting jouw zijde. Dan kan je wel leuk exp bonuses zien aan de andere zijde maar vrolijk wordt je daar niet van om opnieuw te beginnen zonder de mensen die je al hebt leren kennen.
Het zijn 2 van de drie keeps die je moet hebben voor zover ik weet trouwens. Dat verandert niks aan het idee dat een overmachtige zijde dat niet kan halen, of eigenlijk, waar het meer om gaat, dat ik niet een zwakke zijde het voor elkaar zie krijgen om dat bij hun tegenstanders te doen, hoeveel gelukjes zo ook mogen krijgen tussendoor, wat is de waarschijnlijkheid dat ze weken lang succesjes genoeg hebben om toch werkelijk bij die stad te komen tegen een sterkere tegenstander?
Als het nou iets was wat een korte tijd koste, ok. Maar een campaign van weken. Dan zie je gewoon heel duidelijk welke zijde sterker is en zwakkere zijdes kunnen wel wat successen hebben maar dat zie ik gewoon niet een hele campaign lange gebeuren. (niet vaak in elk geval)
En dit gedeelte staat me dus juist helemaal niet aan. Dus alleen omdat de tegenstanders zijde meer of minder mensen heeft dan mij ben ik in het voor of nadeel als ik een gelijk aantal tegenstanders tegenkom? Dit is waar ik het over heb met dat krachtsverschil. Ik wil niet dat mijn character sterker wordt of zwakker wordt ten opzichte van mij, zo creeer je gewoon een imbalance die het waarschijnlijker maakt dat je wint of verliest desondanks de skill die je gebruikt.Ook krijgen de aanvallers daadwerkelijk tijdelijke buffs als ze in de minderheid zijn, zoals tijdelijk meer schade of meer health. Bovendien schijnt gear en level niet zo veel uit te maken in WAR.
Ergens hebben ze gezegt (mythic) dat het verschil in power tussen een nieuwe level 40 en een "uber" gear level 40 (ik neem aan misschien ook wel renown) 60% (!) zou zijn. Dat vindt ik toch aanzienlijk hoe leuk ze het ook willen laten klinken. Level let ik even helemaal niet op aangezien ik uitga van level 40 voor iedereen
Edit: Trailer was zeer mooi.
Bekijk gewoon hoe het gaat worden en oordeel dan
Ahh maar daar doe ik het juist wel voor ^^ Als ik nu al voor mijzelf kan zien wat de fouten zijn, wat de slechte kanten van het spel zijn dan kan ik daar een beslissing op maken of ik daar mee ga kunnen level op de lange termijn. als dat niet zo is bespaar ik me de kosten van het spel en een *hele* grote lap tijd die ik er anders aan zou besteden om er na een aantal maanden achter te komen dat het niks is ^^SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:35:
Ik weet het niet hoor.. maar ben je nou gewoon voor jezelf een reden aan het verzinnen om het spel niet te spelen? De balancing op World of Warcraft was aan het begin ook ontzettend verziekt waardoor BG's aan het begin vet kut waren. daarnaast moet je ook niet zien dat IEDEREEN tegelijk bezig is met het veroveren van fortresses omdat er verschillende tiers zijn. Daarnaast zullen er ook wel weer een hoop aan het slacken of met Pve content bezig zijn.
Bekijk gewoon hoe het gaat worden en oordeel danhoef je je ook niet zorgen te maken over wat er allemaal wel niet fout kan gaan.. dat zal Mythic zelf wel doen ;-) en die krijgen er nog voor betaald ook.
Wil niet zeggen dat als ik beslis dat het niet op gaat dat ik het mogelijk niet later nog zou kopen maar dan pas als ik echt geloof dat A) Mythic ondertussen werkelijk geleerd heeft van zijn verleden (Nerfbats etc) B ) Goa ondertussen geleerd heeft van zijn verleden (Team Knudde)
Zou misschien wat minder apprehensief zijn als ik niet al een verleden met beide uit Daoc had maar in die tijd heb ik, naar mijn idee, Mythic een geweldig spel rond release tijd met elke nieuwe expansie meer kapot zien maken tot het punt dat het spel gewoon niet meer herkenbaar genoeg was voor mij om er te blijven. (NF) Ze hadden iets heel moois en, weer naar *mijn* idee hebben ze gewoon nooit door gehad *wat* het nou was dat dat spel zo mooi maakte.
Dat wil niet zeggen dat *ik* dat wel weet natuurlijk. Maar dat verleden geeft me ook niet het idee dat ze dat maar plots magisch weer wel zal lukken in hun volgende game. Laat staan dat ze al gelijk een misstap maakten om naar 2 zijdes terug te stappen, weer naar mijn idee
Nou ze schieten weer lekker op met info geven en de client beschikbaar stellen in de EU...SpoTs schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:03:
Maar spotje wil graag wel informatie lezen uit de beta.. vooral uit de richting van Black orc!
http://www.warhammeronline.com/openbeta/
http://www.fileplanet.com/betas/who_key_auth.aspx
waarom word dit niet op de Europe site gezet of waarom word er uberhaupt geen info op de europe site gezegd met betrekking tot release of open beta.
Dit is van de US site af trouwens
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ach de beta begint toch pas de 7e wat moet je dan nu al met de clientCidolfas schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:00:
[...]
Nou ze schieten weer lekker op met info geven en de client beschikbaar stellen in de EU...Mijn keys zullen wel niet werken op die US download...
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Dus kom maar op met die info!
Verwijderd
Moet zeggen dat ik de addons bij WoW wel een van de meer briljante dingen vond, lekker bezig zijn met je eigen interface, gaf toch wel een heel persoonlijk smaakje aan het spel. Ik gok zomaar dat de mate waarin je het spel kon personaliseren toch een van de peilers van het succes is van WoW.
The NDA portion our North American Beta Testing Agreement has been lifted. Feel free to talk amongst yourselves. happy
Europe's NDA will be officially lifted tomorrow.
Mark "
Ow you're fucking kidding me
Nou ja, nog 1 dag.
Anyway, ja de UI zal als het goed is ook gewoon lua based zijn wat betekent dat het ook open staat voor addons net als WoW (waarschijnlijk wel met wat andere limitaties)
Hate to say I told you soPheace schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:45:
"Folks,
The NDA portion our North American Beta Testing Agreement has been lifted. Feel free to talk amongst yourselves. happy
Europe's NDA will be officially lifted tomorrow.
Mark "
Ow you're fucking kidding me
Nou ja, nog 1 dag.
Anyway, ja de UI zal als het goed is ook gewoon lua based zijn wat betekent dat het ook open staat voor addons net als WoW (waarschijnlijk wel met wat andere limitaties)
Hoe het zit met add-ons zou ik echt niet weten. Wel is het zo dat de standaard GUI volledig uit elkaar getrokken, omgedraaid, verplaatst en verwijderd kan worden zoals jij het wil (ongeveer het zelfde als 1 van de meest recente wow gui's). Heb hier vorige week ergens een filmpje van gezien op youtube.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:44:
Heeft iemand eigenlijk enig idee of ze bij Warhammer net zo'n addon ondersteuning zullen leveren als WoW?
Moet zeggen dat ik de addons bij WoW wel een van de meer briljante dingen vond, lekker bezig zijn met je eigen interface, gaf toch wel een heel persoonlijk smaakje aan het spel. Ik gok zomaar dat de mate waarin je het spel kon personaliseren toch een van de peilers van het succes is van WoW.
Er komt geen beta voor iedereen. Voor de Open Beta zullen ze eenvoudigweg meer mensen gaan inviten dan voor de Closed Beta.Hurtebise schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:
Komt er dus een open beta voor iedereen in de EU? Of blijft het met invites only?
En mensen die de pre-order kit gekocht hebben toch? Die hebben een code gekregen waarmee open beta access verkregen kan worden. Tenminste, dat staat in mijn kitThormodo schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:26:
[...]
Er komt geen beta voor iedereen. Voor de Open Beta zullen ze eenvoudigweg meer mensen gaan inviten dan voor de Closed Beta.
Alleen de CE mensen als het goed is. Tot nog toe was er gezegd dat de Standard edition preorders niet in de EU OB zouden raken.Cidolfas schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:36:
[...]
En mensen die de pre-order kit gekocht hebben toch? Die hebben een code gekregen waarmee open beta access verkregen kan worden. Tenminste, dat staat in mijn kit
(zou nog kunnen veranderen uiteraard)
Veeeeeeeeel informatie de laatste paar dagen, lol.
Gladly, we can now share much more substantiated answers to the questions which has been circulating recently.
Will the Flash website be exchanged for an HTML-based website?
Whereas we have many improvements and new features coming up for our website, we will not be exchanging it for a HTML-based website for now.
Upcoming features include:
* Realm WAR pages
* New Account Management pages (will be online by the start of Open Beta)
* Web-Shop (will probably not be online by launch but it's coming)
Phew.. With that out of the way, please keep reading!
Will CE Pre-Order customers gain an extended head-start?
Yes. The final dates are almost but not quite set in stone. For certain, though, CE pre-order customers will have a somewhat longer Head Start than SE pre-order customers.
How many servers will there be for the Head Start? Will I be allocated a server, and if so, what happen if my non-Head Start friend want to play on the same server and it's full?
Players will not be allocated a server, but will be free to choose from the same selection of servers as will be available on Live Launch on September 18th. Naturally, we will be monitoring our servers intensely; if there is a need for more servers, we will plug in more of them from our stock. As of now, we cannot share any specific numbers on this.
When will the actual CE box be available in retailers for those who pre-ordered it?
September 18th.
Will EU SE pre-order customers get into WAR Open Beta?
No. This was a solution well suited for the American market, but less so Europe. With more diverse demographics, we have opted for a solution where we will be giving away 55 000 Open Beta keys through the EA Store and other community sites. This allow for a more focused approach, better suited the five-language market we operate in.
Will EU CE pre-order customers get into WAR Closed Beta?
No. When the Collector Edition pre-order program was designed last autumn, we decided to include Open Beta access as a bonus and we are sticking with this. Naturally, neither will SE pre-order customers.
Will there be a European Preview Weekend?
No. When the Preview Weekend was announced we were frankly caught by the bed. Our schedule leading up to Open Beta and Launch have included large scale testing all along, and a Preview Weekend event of sorts was never part of this plan. In the end, making such large scale changes with such short notice proved unrealistic.
Europeans will not be left in the dark, however. As we speak, WAR is being shown to approximately 200 000 people at the Games Convention, Leipzig.
When will the Open Beta start?
The EU Open Beta is scheduled to start September 7th. This is the date we have been working with for some time but naturally, anything can happen up until then.
Will we be able to download the Open Beta client in beforehand?
Yes. The client will be hosted from the EA Store from the first week of September.
Will WAR be localized in my language on launch?
Warhammer will be launched in Europe on September 18th in Italian, Spanish, German, French and English with 24/7 in-game support.
During EU Beta, servers have often been down during weekends, and with French labour laws in order, there has been no one there to fix them. How do you plan to meet this challenge?
The Closed Beta servers have indeed been hosted and maintained in France, thereby being subject to the infamous French labour laws. Again, the very reason we relocated to Dublin was so that we could get around this in preparation for WAR. The Live servers will be monitored 24/7 from Dublin.
I am very pleased to be able to share this with you and I hope our attempts to provide you with real answers to very real concerns is recognized and appreciated.
Love, peace and WAAAAGH!!
-Magnus
Ik neem aan dat in WAR iets vergelijkbaars zal optreden na verloop van tijd: gebeurde tijdens de closed beta ook al in ieder geval. Was (in RVR) destruction zo overpopulated, dan gingen de mensen naar de andere kant om daar hun chars in te loggen, en zo alsnog beetje balans te krijgen. Dit verwacht ik niet in de retail, maargoed.
Ik heb dit al eerder gezegd maar in Daoc boeide die overpopulation echt bijna *niks*. Wat verloor je nou. Een paar relics en je had niet altijd de kans om DF in te kunnen.Def1ant schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:12:
Met underpopulation etc, met het andere spel van deze ontwikkelaar (DAoC), was het zo dat je meer experience en realm points (Renown) kreeg. Nou waren er hier 3 kanten zeg maar, en vrijwel op alle servers was dezelfde kant overpopulated, maar de meeste ervaring zat juist in de underpopulated kanten, die redden zich daarop ook prima.
Ik neem aan dat in WAR iets vergelijkbaars zal optreden na verloop van tijd: gebeurde tijdens de closed beta ook al in ieder geval. Was (in RVR) destruction zo overpopulated, dan gingen de mensen naar de andere kant om daar hun chars in te loggen, en zo alsnog beetje balans te krijgen. Dit verwacht ik niet in de retail, maargoed.
In WAR zit de helft van het spel aan de andere kant van de kaart. Denk je dat je met hetzelfde soort populatie verschil als in Daoc een campaign naar de vijandelijke stad voor elkaar zou krijgen in WAR? Ik geloof heus wel dat je met wat skill wat succes kan boeken hier en daar maar om aan de andere kant te komen moet je het voor elkaar krijgen om 2 fronten totaal voor je te winnen. Dat wordt toch wel erg onwaarschijnlijk als je zwaar outnumbered bent.
voor zover ik kan zien is populatie echt zwaar WAR's achilles hiel en ik denk dat ze dat zelf ook wel door hebben aangezien ze het zelfs al over populatie restricties gehad hebben. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat lopen maar als het er op neer komt dat straks 2/3 van de mensen destruction wil spelen ben ik toch *vreselijk* benieuwd hoe ze daar mee weg willen komen.
Is er al iets van een GoT federatie?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Als we eruit komen of we Order of Destruction willen worden, ja!Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:15:
Ah wilde net vragen wanneer er wat voor de EU bekend werd
Is er al iets van een GoT federatie?
Ik heb aan beide kanten wel classes die ik interessant vindt (Order- Bright Wizard, Wizard Hunter en mogelijk Shadow Warrior| Destruction- Witch Elf, Disciple en de Shaman met zijn leet hellhornshelmet)
Als we daaruit zijn, kunnen we wel een team samenstellen waar we zoveel mogelijk verschillende soorten classen hebben, als we het serieus nemen.
Verwijderd
Dat is tank No 1, haha.SpoTs schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:11:
Ik ga zelf voor Destruction Black Orcen wat de rest hier doet moeten ze lekker zelf weten
Jap!
Verwijderd
Ik ga om half 6 wel even een mooie nieuwe topicstart maken, zodat alles geüpdatet is en er geen verwarring is voor nieuwe WAR-fans.
edit
Verder ben ik van plan op Order een Swordmaster alt te spelen. en later evt nog een Marauder en/of Bright Wizzard te maken. Ben wel zon iemand die verschillende chars aanmaakt en deze volledig rested te spelen. Maar het blijven zeker alts.
Waarschijnlijk worden het in totaal 5 alts om zo het volledige spel te hebben gespeeld (6 gebieden) elk poppetje lekker zn eigen gebied af te werken
Vind het trouwens wel een beetje lame dat de beta maar zo kort duurt. Had een beetje verwacht dat deze wel deze week zou starten en dat ik dus 3-4 weken zou kunnen spelen.
/edit
[ Voor 83% gewijzigd door TweakerMaert op 21-08-2008 14:52 . Reden: anders ziet het er zo leeg uit :) ]
Verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 14:48 ]
Denk dat Marauder dan wel een goede keus voor je is. Lekker sterk en gewoon bruut hakkenVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:41:
D Ik wilde eigenlijk naar Destruction om een Greenskin Choppa te spelen (lekker geschifte class), maar jammer genoeg is die geschrapt en ik denk niet dat Black Orc dezelfde speelstijl heeft.
Maarja er is dus eigenlijk nog niks wat vast staat.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Federaties? bedoel je Factions? Horde / Alliance?Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:57:
Nouja zoals toen in dat andere spel (wow)Waren er 2 federaties. Ook per server een federatie
Maarja er is dus eigenlijk nog niks wat vast staat.
Verwijderd
Hij bedoeld waarschijnlijk guilds, een Horde en een Alliance guild.SpoTs schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:13:
[...]
Federaties? bedoel je Factions? Horde / Alliance?
Verwijderd
Inderdaad, maar het is géén totaal gestoorde WAAAAAGH OrcTweakerMaert schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:53:
[...]
Denk dat Marauder dan wel een goede keus voor je is. Lekker sterk en gewoon bruut hakken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 15:19 ]
Overigens zal de Open Beta alleen de eerste twee tiers beslaan (dus level 1-20), althans voor zover ik weet. Kan best wel weer wijzigen.
Een ernstiger probleem is de instabiliteit van de applicatie - sinds de laatste patch zijn de hoeveelheid crashes enorm gestegen. Hoop echt dat EAMythic dat toch snel fixt, want anders is het niet zo fijn spelen.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Ik denk persoonlijk dat jij nog steeds een beta-versie speelt. de live versie zal nooit hetzelfde zijn als een beta (versie).Rarz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:19:
Fijn dat de NDA weg is, kunnen we er eindelijk over praten.
Overigens zal de Open Beta alleen de eerste twee tiers beslaan (dus level 1-20), althans voor zover ik weet. Kan best wel weer wijzigen.
Een ernstiger probleem is de instabiliteit van de applicatie - sinds de laatste patch zijn de hoeveelheid crashes enorm gestegen. Hoop echt dat EAMythic dat toch snel fixt, want anders is het niet zo fijn spelen.
maar idd.. ik hoop op zo min mogelijk crashes. Kan natuurlijk ook aan je eigen hardware liggen ;-)
Sinds de NDA drop kan ik gewoon echt niet meer wachten tot het spel uitkomt.
Sorry bedoelde idd 2 guilds aan horde en alliance kant. En dan ook nog eens per server. Meestal versplintert dat altijd omdat er zoveel keuze is in servers en dan ook nog eens aan welke kant je wil gaan vechtenSpoTs schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:13:
[...]
Federaties? bedoel je Factions? Horde / Alliance?
Heb zin in de Open Beta maar denk dat het een teleurstelling word. Niet vanwege de game maar gewoon dat de servers er continu zullen uit knallen. Meestal is de open beta erg instabiel.
Maarja mag de pret niet drukken. Zit nog te twijfelen wat ik zal spelen. Ga met 3 andere vrienden spelen en we willen dus een gebalanceerde groep maken. Dus healer, Tank en damage dealers.
Dit kan aan het begin best wel gebeuren ja.. je moest is weten hoe dat aan het begin met WoW wasDamien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:24:
[...]
Sorry bedoelde idd 2 guilds aan horde en alliance kant. En dan ook nog eens per server. Meestal versplintert dat altijd omdat er zoveel keuze is in servers en dan ook nog eens aan welke kant je wil gaan vechten
Heb zin in de Open Beta maar denk dat het een teleurstelling word. Niet vanwege de game maar gewoon dat de servers er continu zullen uit knallen. Meestal is de open beta erg instabiel.
Maarja mag de pret niet drukken. Zit nog te twijfelen wat ik zal spelen. Ga met 3 andere vrienden spelen en we willen dus een gebalanceerde groep maken. Dus healer, Tank en damage dealers.
Verwijderd
Idd ! Die choppaaaaaa was voor mij ook een pefect fitVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:18:
[...]
Inderdaad, maar het is géén totaal gestoorde WAAAAAGH Orc

Kijk het lijkt dan misschien wat op wow en de feel zal het zelfde zijn maar net effe wat anders. Iedereen heeft wow wel een beetje gezien dus denk dat er een hoop aan iets nieuws en wat anders toe zijn. Erg interessant om te zien hoe de verdeling word. Vroeger had je natuurlijk UO en EQ en meer niet. Nu is WoW de grote jongen maar Warhammer kan er zeker ook één worden
Maar is het nu zo dat alle rassen compleet zijn? Wat bij de één heb je 4 careers en bij de ander maar 3. Ik dacht dat ieder ras 4 careers zou hebben.
Dat heb ik ook met destruction. Ik vind de Greenskin enorm tof, maar ik vind de rest van de rassen en vooral de hoofdstad zo somberVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:41:
Als dat wel mee valt ga ik die wel spelen, ik vind de andere Destruction races zo wanna-be of emo, terwijl de Greenskins zo lekker gestoord zijnAlleen dat stukje in dat filmpje al; vliegende Choppa
Maar ja die zit er niet in, dus ik twijfel nog een beetje.
Er zijn een aantal careers (tijdelijk) geschrapt. Zie ook WarhammerWiki en war-europe.comDamien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:40:
Maar is het nu zo dat alle rassen compleet zijn? Wat bij de één heb je 4 careers en bij de ander maar 3. Ik dacht dat ieder ras 4 careers zou hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2008 15:48 ]
Kijk eens even naar World of Warcraft ;-) Je hebt ook geen BloodElf warriors bv.. oh dear.. geen Bloodelf tanksDamien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:40:
Denk dat ze heel veel klanten gaan krijgen
Kijk het lijkt dan misschien wat op wow en de feel zal het zelfde zijn maar net effe wat anders. Iedereen heeft wow wel een beetje gezien dus denk dat er een hoop aan iets nieuws en wat anders toe zijn. Erg interessant om te zien hoe de verdeling word. Vroeger had je natuurlijk UO en EQ en meer niet. Nu is WoW de grote jongen maar Warhammer kan er zeker ook één worden
Als je dan even op dezelfde server als mij gaat spelen.. ik ben BO ;-0 maar dat wist vrijwel iedereen al! Greenskins!!!!!Thormodo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:45:
Dat heb ik ook met destruction. Ik vind de Greenskin enorm tof, maar ik vind de rest van de rassen en vooral de hoofdstad zo somber. Maar misschien maak ik ook nog wel een shaman. En de Black Orc heeft in ieder geval wel een mastery (path) voor pure schade, maar ik denk toch dat veel mensen je puur als tank gaan zien.
[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 21-08-2008 15:48 ]
Brengt dat niet wat nadelen in de gevechten tegen het vijandige ras?Thormodo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:45:
Er zijn een aantal careers (tijdelijk) geschrapt. Zie ook http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Career en http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en71&lang=en
Klopt maar je heb niet ras tegen ras daar. Bij War wel toch? Alleen in de laatste fase van de game komt het hele zooitje bij elkaar toch?SpoTs schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:47:
Kijk eens even naar World of Warcraft ;-) Je hebt ook geen BloodElf warriors bv.. oh dear.. geen Bloodelf tanks
Ik heb een tijd LOTRO gespeeld, hoe kan ik het daarmee vergelijken?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Najah ze hebben de Hammerer en de Choppa geschrapt, beide melee dps. En de Knight of the Blazing sun en de Black Guard, beide tanks. Dus beide kanten zijn een melee dps en een tank kwijt. Maar dat staat ook allemaal wel in die tweede link. En ik geloof dat ze ook wat abilites van die careers bij andere careers hebben ondergebracht.Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:48:
[...]
Brengt dat niet wat nadelen in de gevechten tegen het vijandige ras?
Als ik zo de filmpjes zie kan gewoon ieder ras meedoen aan alle RvR gebieden. Maar de ene keep en NPC's zijn dan van de Dwarfs en de andere weer van de Greenskin ja.Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:49:
Klopt maar je heb niet ras tegen ras daar. Bij War wel toch? Alleen in de laatste fase van de game komt het hele zooitje bij elkaar toch?
[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2008 15:54 ]
Verwijderd
Net zoals bij de WoW warriors, en ook bij priests (ik krijg op mijn shadow priest aan de lopende band vragen of ik een instance wil healen). Hopelijk is dat dan niet zo met de Black Orc, dat de pure damage tree (ik zag overigens op de WAR site de trees bij de Black Orc, en redelijk veel andere classes, er niet bij staan) wel gewaardeerd wordt.Thormodo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:45:
[...]
Dat heb ik ook met destruction. Ik vind de Greenskin enorm tof, maar ik vind de rest van de rassen en vooral de hoofdstad zo somber. Maar misschien maak ik ook nog wel een shaman. En de Black Orc heeft in ieder geval wel een mastery (path) voor pure schade, maar ik denk toch dat veel mensen je puur als tank gaan zien.
Dan zul je dus wel met de Black Orc de Choppa kant op kunnen gaan.Najah ze hebben de Hammerer en de Choppa geschrapt, beide melee dps. En de Knight of the Blazing sun en de Black Guard, beide tanks. Dus beide kanten zijn een melee dps en een tank kwijt. Maar dat staat ook allemaal wel in die tweede link. En ik geloof dat ze ook wat abilites van die careers bij andere careers hebben ondergebracht.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 15:55 ]
LOTRO is een PvE (vs computer) game, terwijl WAR een RvR (voornamelijk vs andere spelers) spel is.Sneezzer schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:49:
Ik hoop dat het niet teveel "sla 15 monsters de hersenen is en neem het rechter oor mee" soort quests worden. Hopelijk kun je ook gewoon door tijd en crafting levelen.
Dit wil niet zeggen dat er geen PvE content is, maar de nadruk ligt op RvR.
Voor zover ik heb gezien heb je wel van die quests welke je omschrijft, maar in een stuk mindere mate.
Paar coole gameplay filmpjes:
http://www.vimeo.com/1564160
/edit
Doh schijnt dat ze ze verwijderd hebben, geef me paar min zoek ik wat andere op.
/edit2
Okay, check deze link bijvoorbeeld:
http://classygamer.blogspot.com/
[ Voor 14% gewijzigd door pica op 21-08-2008 15:59 ]
En dan verdacht veel monsters tegen komen zonder rechter oor zodat je er 150 moet killen...Sneezzer schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:49:
Ik hoop dat het niet teveel "sla 15 monsters de hersenen is en neem het rechter oor mee" soort quests worden.
Shadowpriests zijn volgens mij nu eindelijk aardig ''ingeburgerd'' , zeker op level 70. Maar de officiële sites zijn nogal outdated. Je kan beter op een fansite kijken. Hier en hier staan bijvoorbeeld wel de masteries van de Black OrcVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:53:
Net zoals bij de WoW warriors, en ook bij priests (ik krijg op mijn shadow priest aan de lopende band vragen of ik een instance wil healen). Hopelijk is dat dan niet zo met de Black Orc, dat de pure damage tree (ik zag overigens op de WAR site de trees bij de Black Orc, en redelijk veel andere classes, er niet bij staan) wel gewaardeerd wordt.
Je kan in ieder geval puur door te PvPen level 40 worden. Of je ook door crafting ''gewoon'' kan levelen weet ik eigenlijk niet?Sneezzer schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:49:
Ik hoop dat het niet teveel "sla 15 monsters de hersenen is en neem het rechter oor mee" soort quests worden. Hopelijk kun je ook gewoon door tijd en crafting levelen.
[ Voor 23% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2008 15:59 ]
Kijk wat je blijft houden is dat het teamwork is. Je kan wat alleen spelen maar voor grote zaken ben je afhankelijk van andere. Je stuurt immers niet een infanterie ergens heen zonder tanks en air support. Ook een medic op de battlefield zou handig zijn
Waar ik van baal in wow is de gear. Iedere niet ervaren speler kon met de juiste gear winnen van iemand zonder de juiste gear. Tuurlijk moet gear wel bij dragen maar bij wow vond ik het te veel
Ik hoop eigenlijk dat het lijkt en speelt als WoW. Ik heb een tijdje LOTR Online gespeeld, maar dit speelde ze ruk. In vergelijking met WoW was het allemaal zo stijfjes. Ik ben inderdaad na 2,5 jaar WoW wel toe aan wat anders, maar moet het wel zoveel speelgenot hebben als WoW.Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:40:
Denk dat ze heel veel klanten gaan krijgen
Default blanke hetero
Met wow gameplay is niks mis idd. Maar de balance wel. Ach we zien wel. Hopelijk maken ze niet de zelfde fouten.Ebayzo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:01:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat het lijkt en speelt als WoW. Ik heb een tijdje LOTR Online gespeeld, maar dit speelde ze ruk. In vergelijking met WoW was het allemaal zo stijfjes. Ik ben inderdaad na 2,5 jaar WoW wel toe aan wat anders, maar moet het wel zoveel speelgenot hebben als WoW.
Daarom is het ook fijn als je in een goede guild zitDamien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:57:
Kijk wat je blijft houden is dat het teamwork is. Je kan wat alleen spelen maar voor grote zaken ben je afhankelijk van andere. Je stuurt immers niet een infanterie ergens heen zonder tanks en air support. Ook een medic op de battlefield zou handig zijn
Volgens Pheace, en ik heb het ook ergens gelezen/gehoord, zou er ongeveer maximaal 60% verschil in sterkte zitten tussen een nieuwe level 40 en een ''uber'' level 40. Hij vindt dat veel, maar ik vind het wel meevallen. Zeker als je kijkt naar WoW.Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:57:
Waar ik van baal in wow is de gear. Iedere niet ervaren speler kon met de juiste gear winnen van iemand zonder de juiste gear. Tuurlijk moet gear wel bij dragen maar bij wow vond ik het te veel
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 21-08-2008 16:03 ]
Tja dat zullen we moeten afwachten. Kijk waar iedere MMO nu op kapot gaat is de end game. Wat als je dus alles heb? Kijk dan kan je wachten op een expansion maar daar heb je dan ook een maandje plezier aanThormodo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:02:
Volgens Pheace, en ik heb het ook ergens gelezen/gehoord, zou er ongeveer maximaal 60% verschil in sterkte zitten tussen een nieuwe level 40 en een ''uber'' level 40. Hij vindt dat veel, maar ik vind het wel meevallen. Zeker als je kijkt naar WoW.
Verwijderd
Ach het gebeurd bij mij om de 5 minutenThormodo schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:56:
[...]
Shadowpriests zijn volgens mij nu eindelijk aardig ''ingeburgerd'' , zeker op level 70. Maar de officiële sites zijn nogal outdated. Je kan beter op een fansite kijken. Hier en hier staan bijvoorbeeld wel de masteries van de Black Orc
Maar dit vat wel samen waarom ik de Greenskin wel spelen:
All in all, the Black Orc is just a fun class. With abilities like "'Da Gud Plan" (described as "hit 'em") which leads up to "'Da Best Plan" (described as "hit 'em again!") you can't go wrong.

Die humor van de Greenskin is

Verwijderd
je hebt verschillende warcamps, dit zijn camps die aan de rand van de RvR gebieden staan. In deze camps kun je naar andere tiers toevliegen, dus van DvG naar EvC bijv. Je vind deze warcamps zo rond rank 8/9, je zou er dus al eerder naartoe kunnen rennen, ben je naar een ander gebied gevlogen kun je daarmee doen aan de RvR, sowieso zul je(zoals het op het moment is) van tier naar tier vliegen om via q's (als je dat wilt) Ranks te maken, je kunt natuurlijk ook via RvR levelen, dit is mogelijk door kills te maken en RvR q's te doen, voor zowel Scenario's als RvR gebieden.Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:49:
[...]
Klopt maar je heb niet ras tegen ras daar. Bij War wel toch? Alleen in de laatste fase van de game komt het hele zooitje bij elkaar toch?
Wat het probleem momenteel is van het missen van de tanks vooral dat je in lagere tiers de PQ's niet fatsoenlijk kunt afmaken omdat je meestal als laatste stage een Hero moet doden en zonder tank valt dit nog niet goed te doen.
Ik heb zelf besloten een Zealot te gaan spelen, dit is eigenlijk toch wel de meest healer oriented class in WAR, shammy moet dmg doen om beter te healen en de DoK moet dit ook door vechten opbouwen.
Ik heb op mijn eigen pc niet veel last van de stability, ik vermoed dat het zeker met hardware/verbinding te maken heeft.
Via crafting levelen kan volgen mij niet, momenteel was het crafting systeem nog steeds ruk, enige skill die mensen gebruikten was scavenging, dit is een verzamel skill die dus ervoor zorgde dat als je lv 20 was je genoeg geld had om een paard te kopen. Je hebt ook nog butchering maar dit werkt alleen op dieren en aangezien je meer humanoids (waar scavenging) tegen komt dan dieren nam iedereen die dus.
End game in dit spel klinkt veelbelovend maar is voor zover ik weet nog nooit echt fatsoenlijk getest. Ja we hebben nu lv 31 templates maar daadwerkelijke city sieges (of het moet zijn gebeurd terwijl ik nu op vakantie ben) is er nog niet geweest.
edit: over grouping, je hebt nu een open group systeem, wat werkt als volgt: je loopt rond komt in een gebied waar mensen een group hebben gemaakt die open staat (je kunt dit zelf aangeven of je hem open of dicht wilt hebben) je ziet onder je naam verschijnen dat er open groups zijn, je kijkt waar ze zijn, zo kun je zien of het een pq/RvR/PvE group is en joined het. zo kunnen er zeer makkelijk groups gevormd worden, wat vooral voor die pq;s erg handig is. IK moet zeggen dat ik dit systeem als zeer positief ervaar.
Er zijn al een aantal grote guilds als mensen willen kan ik later alvast wel een paar links naar europese hardcore guilds neerzetten. Ik zit zelf in ignis wat vooral een semi-hardcore guild gaat worden
nog een goede website is: warhammer alliance
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 10:02 ]
edit:
PS zijn de systeem eisen (waarmee je fatsoenlijk kunt spelen) al definitief?
[ Voor 36% gewijzigd door Sneezzer op 22-08-2008 10:19 ]
Verwijderd
er zijn systeem eisen maar ben te lui om ze te gaan zoeken, of deze definitief zijn weet ik niet zeker
Dus wel auction, maar geen upgrades cq wapens maken uit grondstoffen? das wel jammer...Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:23:
er komen auctioneers, wapens upgraden/maken afaik nee
er zijn systeem eisen maar ben te lui om ze te gaan zoeken, of deze definitief zijn weet ik niet zeker
Was vooral benieuwd of de eisen nu definitief zijn, anders kan ik mooi eerst nog de pc upgraden..
Van War-Europe.com:Sneezzer schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:35:
[...]
Dus wel auction, maar geen upgrades cq wapens maken uit grondstoffen? das wel jammer...
Was vooral benieuwd of de eisen nu definitief zijn, anders kan ik mooi eerst nog de pc upgraden..
PC SYSTEM REQUIREMENTS
FOR WINDOWS XP
2.5 GHz P4 processor or equivalent
1 Gigabyte RAM
A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
At least 15 GB of hard drive space
FOR WINDOWS VISTA
2.5 GHz P4 processor or equivalent
2 Gigabyte RAM
A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
At least 15 GB of hard drive space*
SUPPORTED VIDEO CARDS
ATI Radeon(TM) series
9500, 9600, 9800
X300, X600, X700, X800, X850
X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
2400, 2600, 2900,
3650, 3850, 3870
4850, 4870
NVIDIA GeForce series
FX 5900, FX 5950
6600, 6800,
7600, 7800, 7900, 7950
8400, 8500, 8600, 8800
9400, 9500, 9600, 9800
GTX 260, GTX 280
Intel(R) Extreme Graphics
GMA X4500
Maar dat lijken me mininum eisen. Overigens kan je ook hier kijken of je hem kan draaien. Moet je alleen wel genoeg harde schijf ruimte hebben en niet zoals ik daarop ''failen'' -,- .
Ik mag toch hopen dat ze het crafting system fatsoenlijk voor elkaar hebben als die uitkomt. Dus dat er 4 nuttige gathering skills zijn, Apothecary(Potions & stuff) en Talisman Making (Upgrades voor armor etc.). Cultivating, Magic Salvaging en één van de twee crafting skills zitten op dit moment nog niet in de beta?Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:54:
Via crafting levelen kan volgen mij niet, momenteel was het crafting systeem nog steeds ruk, enige skill die mensen gebruikten was scavenging, dit is een verzamel skill die dus ervoor zorgde dat als je lv 20 was je genoeg geld had om een paard te kopen. Je hebt ook nog butchering maar dit werkt alleen op dieren en aangezien je meer humanoids (waar scavenging) tegen komt dan dieren nam iedereen die dus.
Hé, ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:54:
[...]Er zijn al een aantal grote guilds als mensen willen kan ik later alvast wel een paar links naar europese hardcore guilds neerzetten. Ik zit zelf in ignis wat vooral een semi-hardcore guild gaat worden
Kan niet wachten tot OB van start gaat.
Cultivating en Magic salvaging zijn niet veel anders dan Scavenging en Butchering geloof ik, het is allemaal om materials voor Apothecary of Talisman Making te krijgen dus in principe zijn dat de enige eind crafts wat op zich wel wat jammer is.Thormodo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:01:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze het crafting system fatsoenlijk voor elkaar hebben als die uitkomt. Dus dat er 4 nuttige gathering skills zijn, Apothecary(Potions & stuff) en Talisman Making (Upgrades voor armor etc.). Cultivating, Magic Salvaging en één van de twee crafting skills zitten op dit moment nog niet in de beta?
Ik lees hier en daar ook dat de effecten van beide niet erg bijzonder zijn en in geval van potions iets *te* zwak zijn, of lijken op het moment in elk geval, maar dat zou nog kunnen veranderen in de beta neem ik aan, om maar niet te zeggen dat er misschien nog speciale dingen van de city siege kunnen komen waar toch maar zeer weinig mensen ervaring mee hebben lijkt het.
Deze podcast verklaard dat allemaal wel ja.Pheace schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:12:
[...]
Cultivating en Magic salvaging zijn niet veel anders dan Scavenging en Butchering geloof ik, het is allemaal om materials voor Apothecary of Talisman Making te krijgen dus in principe zijn dat de enige eind crafts wat op zich wel wat jammer is.
Ik lees hier en daar ook dat de effecten van beide niet erg bijzonder zijn en in geval van potions iets *te* zwak zijn, of lijken op het moment in elk geval, maar dat zou nog kunnen veranderen in de beta neem ik aan, om maar niet te zeggen dat er misschien nog speciale dingen van de city siege kunnen komen waar toch maar zeer weinig mensen ervaring mee hebben lijkt het.
Maar ik heb liever dat potions wat te zwak zijn en dat ze dus een beetje overbodig zijn. Dan dat ze sterk zijn en dat iedereen ze eigenlijk moet hebben. Vooral in endgame bij WoW was dat een ramp eerst een uur bezig zijn met potions verzamelen / een shitload geld uitgeven, voordat je aan het raiden kon.
Niet elke MMO gaat kapot op endgame hoor. WoW is extreem succesvol qua endgame. Iedereen *blijft* het immers spelen. Vergeet niet dat de doelen van de ontwerpers anders liggen dan de doelen van de speler. De ontwerpers willen je aan het spelen houden. Eerst je verslaafd maken en vervolgens een 'nog even dit, nog even dat want ik wil dit nog bereiken' sfeer zodat je telkens toch weer blijft inloggen. Endgame moet dus veel dingen bevatten die veel tijd kosten om te bereiken. Hoe meer hoe beter, maar net niet te veel zodat mensen uitgeblust afhaken.Damien2004 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:08:
Tja dat zullen we moeten afwachten. Kijk waar iedere MMO nu op kapot gaat is de end game. Wat als je dus alles heb? Kijk dan kan je wachten op een expansion maar daar heb je dan ook een maandje plezier aan
Dit dus.
Op zich ben ik het daar wel mee eens maar dan moet je toegeven dat er van crafting in WAR wel heel erg weinig over blijft.Thormodo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:36:
[...]
Deze podcast verklaard dat allemaal wel ja.
Maar ik heb liever dat potions wat te zwak zijn en dat ze dus een beetje overbodig zijn. Dan dat ze sterk zijn en dat iedereen ze eigenlijk moet hebben. Vooral in endgame bij WoW was dat een ramp eerst een uur bezig zijn met potions verzamelen / een shitload geld uitgeven, voordat je aan het raiden kon.
Als ze te zwak worden, zal er geen hond meer tijd aan besteden om potions mee te nemen. Ze moeten een duidelijk positief effect hebben om mensen het gevoel te geven dat het nuttig is ze mee te nemen.Thormodo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:36:
[...]
Bij WoW weet je dat je voor je spullen moet zorgen, daar kies je tenslotte ook voor als je raid, dus zul je daar tijd aan moeten besteden.
May you live in interesting times!
Dus jij wou zeggen dat je het leuk vond om een uur in felwood rond te rennen, alleen voor wat buffs? Ik heb liever dat ze goedkoop worden en niet zo sterk, zodat iedereen er gebruik van kan maken en kan kiezen welke buffs hij graag wil. En je voor elke situatie een andere potion kan gebruiken. Dan dat ze achterlijk sterk zijn, heel lang duren, maar heel duur zijn.Tular schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:46:
Als ze te zwak worden, zal er geen hond meer tijd aan besteden om potions mee te nemen. Ze moeten een duidelijk positief effect hebben om mensen het gevoel te geven dat het nuttig is ze mee te nemen.
Bij WoW weet je dat je voor je spullen moet zorgen, daar kies je tenslotte ook voor als je raid, dus zul je daar tijd aan moeten besteden.
Nu is crafting in MMORPG's over het algemeen weinig waard, maar dit wordt zo wel heel matig ja.Pheace schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:41:
Op zich ben ik het daar wel mee eens maar dan moet je toegeven dat er van crafting in WAR wel heel erg weinig over blijft.
[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 22-08-2008 17:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar is het leuk? Imo, nee, het voelt echt als een baan aan om ervoor te zorgen dat je kan raiden. Gelukkig heeft WoW nu bepaalde systemen die dat kunnen verminderen (zoals de Shattrath flasks), en ik hoop dat dergelijke zaken ook in WAR komen. Ik wil geen spel spelen dat lijkt op werk.Tular schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:46:
[...]
Quest? Als ik de WAR Wiki moet geloven wordt de Orc-a-pult de fast-travel van de Bloody Sun BoyzDie humor van de Greenskin isja . Ik hoop dat er nog veel meer van dat soort humor in het spel zit. Heb iig al wel een quest gezien waarbij je jezelf met een katapult moet lanceren.
Anyway, klein vraagje voor de beta-spelers: kunnen Black Orcs 1-hand choppa's ook dual wielden, in waarschijnlijk dan de Brawler tree. Ik ben nooit een fan geweest van grote 2-hand wapens, die zijn zooooo slooooom. Ook vraag me ik iets over het combo systeem van de Black Orc. Werkt het zo als de Rogue in WoW, dat je simpelweg combo points krijgt voor bepaalde attacks die je uitgeeft aan een finisher (die dan misschien, net zoals in WoW, sterker zijn naarmate ze meer combo points kunne verbruiken) of moet je bepaalde attacks chainen (dus meer combo's maken zoals in fighter games) zodat je speciale attacks per verschillende chain (dus de 1ne volgorde van attacks unlocked de ene special attack, etc) krijgt?
Meningen?
Verwijderd
Edit: Heb er een paar gevonden:
http://www.gamespot.com/p...sgs.php?topic_id=26551861 (Zonder AA of AF
http://warhammervault.ign...tyscreenshots.Detail&id=8 (2007)
Maar jammergenoeg geen highest settings, dus als iemand er een paar heeft gevonden, aub melden!
Edit2:
http://www.flickr.com/photos/abriael/
Mee eens, maar dat hoort gewoon bij de High Elves. Gezicht zonder oneffenheden, perfect gezicht zeg maar. Ik vind het wel iets hebben, alhoewel geen van de High Elves classes me aanstaat.Blaim schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:03:
Ik vind het erop lijken alsof de High Elf in deze character creation video (http://vimeo.com/1500335) met veel minder polygonen zijn gemaakt. En ze hebben allemaal zo'n smal, karakterloos gezicht.
Meningen?
Btw. vind het ook stoer dat je quests hebt waar je een bepaald aantal players van een class moet kapotmeppen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 02:57 ]
Default blanke hetero
Verwijderd
Eerst was ik van plan om dit spel gelijk aan te schaffen, maar na de flop van Age of Conan die ik op de release datum had aangeschaft wacht ik hier toch maar even mee.Ebayzo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:15:
Nog niet overtuigd na het zien van de filmpjes. Hoop wel dat ze ook een trial systeem als WoW inbouwen zodat ik het eerst kan proberen.
Over een paar maandjes zien we wel of het een topspel of weer een flop word.
In de beta zijn er nog niet echt settings die je kan veranderen. Ze hebben bewust alle settings op low gezet omdat er op de achtergrond nog van alles meedraait zoals debug programma's en dit beinvloedt ook de performance. Dus AA enzo kan je niet instellen. Bij de release zal dit veranderen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:05:
Trouwens, heeft iemand een link naar beta screenshots, met een degelijke resolutie op highest settings? Overal duiken filmpjes op, maar screenshots?
Verwijderd
wie ben jij dan in de guild? ik ben vurigoogKen G schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
Hé, ik ook![]()
Kan niet wachten tot OB van start gaat.
Ik hoor van veel mensen dat het preview weekend anders "medium" zou behoren te zijn. (zou iets over op het beta forum geplaatst zijn?)reggie2000 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:23:
[...]
In de beta zijn er nog niet echt settings die je kan veranderen. Ze hebben bewust alle settings op low gezet omdat er op de achtergrond nog van alles meedraait zoals debug programma's en dit beinvloedt ook de performance. Dus AA enzo kan je niet instellen. Bij de release zal dit veranderen.
Kan veel zeggen maar ik geloof nooit dat majority (wtf hoe zeg je dat ook al weer) van de bevolking in WAR op High settings gaat kunnen spelen zonder lag tegen te komen als het druk wordt, zeker niet als je ziet dat heel veel mensen van WoW af zullen komen.
Kijk naar mij, ik draai nog Athlon Xp 3700 met 6800GTS en 2 gig ram en dat is echt *ruim* voldoende voor WoW maar voor WAR zit dat toch echt wel ergens aan de bodem.
Oh, dat zou ook wel kunnen kloppen jaVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:23:
Quest? Als ik de WAR Wiki moet geloven wordt de Orc-a-pult de fast-travel van de Bloody Sun Boyz
Ik heb nog nergens beelden gezien van een Black Orc met 2 wapens. En het zou ook niet echt logisch zijn als ze ze hadden. De plaatjes die er van Orcs met 2 wapens zijn lijken me eerder van de geschrapte Choppa. Maar ik weet het niet zeker, omdat ik ook niet in de beta zitVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:23:
Anyway, klein vraagje voor de beta-spelers: kunnen Black Orcs 1-hand choppa's ook dual wielden, in waarschijnlijk dan de Brawler tree. Ik ben nooit een fan geweest van grote 2-hand wapens, die zijn zooooo slooooom.
Het combo systeem van de Black Orc is een 1-2-3 systeem. Dus je doet 1 zwakkere aanval, daarna een sterkere en daarna teh uber 1337 aanval. Geloof dat in tweede van boven van deze filmpjes dat wel wordt verteld. Maar je hebt sowieso ook nog een systeem met Attack Power.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:23:
Ook vraag me ik iets over het combo systeem van de Black Orc. Werkt het zo als de Rogue in WoW, dat je simpelweg combo points krijgt voor bepaalde attacks die je uitgeeft aan een finisher (die dan misschien, net zoals in WoW, sterker zijn naarmate ze meer combo points kunne verbruiken) of moet je bepaalde attacks chainen (dus meer combo's maken zoals in fighter games) zodat je speciale attacks per verschillende chain (dus de 1ne volgorde van attacks unlocked de ene special attack, etc) krijgt?
Dat systeem met combo points van de Rogue in WoW, heeft de Witch Hunter gekregen. Die doet eerst een zooitje zwakkere aanvallen, om vervolgens een hele sterke met zijn gun te doen.
Verwijderd
Vergeet niet dat dit soort zaken juist de basis zijn voor een speler economie. Niemand dwingt jou om dit te doen. Je kunt het ook gewoon van andere spelers kopen. Buffs die iedereen makkelijk kan krijgen die eigenlijk niet zo veel doen zijn waardeloos.Thormodo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:55:
[...]
Dus jij wou zeggen dat je het leuk vond om een uur in felwood rond te rennen, alleen voor wat buffs? Ik heb liever dat ze goedkoop worden en niet zo sterk, zodat iedereen er gebruik van kan maken en kan kiezen welke buffs hij graag wil. En je voor elke situatie een andere potion kan gebruiken. Dan dat ze achterlijk sterk zijn, heel lang duren, maar heel duur zijn.
Verwijderd
En juist omdat de Choppa geschrapt is, voor onbepaalde, tijd lijkt het me wél logischThormodo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:45:
[...]
Ik heb nog nergens beelden gezien van een Black Orc met 2 wapens. En het zou ook niet echt logisch zijn als ze ze hadden. De plaatjes die er van Orcs met 2 wapens zijn lijken me eerder van de geschrapte Choppa. Maar ik weet het niet zeker, omdat ik ook niet in de beta zit.
Klinkt super[...]
Het combo systeem van de Black Orc is een 1-2-3 systeem. Dus je doet 1 zwakkere aanval, daarna een sterkere en daarna teh uber 1337 aanval. Geloof dat in tweede van boven van deze filmpjes dat wel wordt verteld. Maar je hebt sowieso ook nog een systeem met Attack Power.
Dit topic is gesloten.