[PC MMORPG] Warhammer Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 64.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:52:
Bij veel games heeft EA een 'deal' met Nvidia dat ze hun logo laten zien als het spel opstart en dat ze beweren dat het geoptimaliseerd is voor Nvidia videokaarten. Weet iemand of dat bij WAR ook het geval zal zijn/is?
Ze hebben inderdaad een deal met Nvidia, zoals je al zei. Is ook onderaan de frontpage te zien van WAR: http://warhammeronline.com/ .
Maar EA Mythic is veranderd in Mythic Entertainment (nog steeds wel deel van EA), waardoor ze iets onafhankelijker zijn geworden. Ik denk dat het gewoon aan de drivers gaat liggen die ATI en Nvidia uitbrengen, maar dat de samenwerking misschien iets nauwer is bij Nvidia. Al met al denk ik dat het bij gelijkwaardige kaarten niet meer dan een paar FPS uit zal maken, if anything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik heb opzich wat positievere ervaringen met Nvidia kaarten dan die van AMD/ATi dus dat maakt het lastig om een nieuwe vid. card voor m'n nieuwe PC uit te zoeken gezien die voornamelijk voor WAR gekocht gaat worden. Ik heb op dit moment Nvidia 6800 XT maar de AMD HD4850 en 4870 zien er uit alsof ze erg leuke prestaties levereren voor het geld.. lastig. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:00:
Ik heb opzich wat positievere ervaringen met Nvidia kaarten dan die van AMD/ATi dus dat maakt het lastig om een nieuwe vid. card voor m'n nieuwe PC uit te zoeken gezien die voornamelijk voor WAR gekocht gaat worden. Ik heb op dit moment Nvidia 6800 XT maar de AMD HD4850 en 4870 zien er uit alsof ze erg leuke prestaties levereren voor het geld.. lastig. :o
Ligt aan je prijsklasse, als je rond de 200 EU zit raadt ik toch echt een HD 4870 aan. Als je daarboven zit een GTX280 of een HD 4870 X2. Als je voor rond de 140 EU een kaart wil uitzoeken, raadt ik de HD 4850 ipv de 9600 GT (voor minder dan 140). Ik denk dat je zowiezo geen betere kaart nodig hebt dan de HD 4870, voor WAR. Ik had eerst ook positievere ervaringen met Nvidia, maar ATI levert met zijn nieuwe kaarten meer waard voor z'n geld dan de Nvidia kaarten, volgens vele benchmarks.

Koop ook snel geheugen tussen de 2-4GB, minstens zo belangrijk met Open RVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Pheace schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Ik hoor van veel mensen dat het preview weekend anders "medium" zou behoren te zijn. (zou iets over op het beta forum geplaatst zijn?)
Daar kan ik niks over zeggen omdat het preview weekend voor amerikanen is en niet voor ons.
Heb niks op de beta forums voor europa gezien over settings voor dat weekend.
Kijk naar mij, ik draai nog Athlon Xp 3700 met 6800GTS en 2 gig ram en dat is echt *ruim* voldoende voor WoW maar voor WAR zit dat toch echt wel ergens aan de bodem.
Ik heb zelf een Athlon 64 X2 4200+ met 7900GS en 2 gig ram en speel met een resolutie van 1920 x 1200.
Ik heb nu meerdere malen in wat grotere gevechten gezeten met minimaal 100 man en had absoluut geen last van lag. Viel me toch 100% mee voor een 2,5 jaar oude video kaart.
Moet zeggen dat ik wel spell effects alleen heb ingesteld om te laten zien van mijzelf en m'n groep.
Dat scheelt echt een hoop. En dit is zowiezo prettiger om overzicht te houden op de gevechten, had ik bij DaoC ook altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

[b][message=30624616,noline]
Ik heb zelf een Athlon 64 X2 4200+ met 7900GS en 2 gig ram en speel met een resolutie van 1920 x 1200.
Ik heb nu meerdere malen in wat grotere gevechten gezeten met minimaal 100 man en had absoluut geen last van lag. Viel me toch 100% mee voor een 2,5 jaar oude video kaart.
Moet ik zeggen dat jouw systeem nog wel een stapje hoger ligt dan de mijne maar goed, kan ik het mogelijk op low misschien toch spelen zonder upgrade, yay! ^^
Moet zeggen dat ik wel spell effects alleen heb ingesteld om te laten zien van mijzelf en m'n groep.
Dat scheelt echt een hoop. En dit is zowiezo prettiger om overzicht te houden op de gevechten, had ik bij DaoC ook altijd ;)
Dit vindt ik nou niet bijzonder een plus om eerlijk te zijn.

Wel grappig, ik zag laatst een video van WAR, al die verblindend explosies en ik dacht "nou dat wordt leuk als je daar midden in zit, zie je echt niks meer xD". En toen zag ik een gelinkte video van Daoc en zag ik diezelfde explosies terug (andere kleur) en ik dacht "Wtf, dat herinner ik me helemaal niet" . En inderdaad, omdat ik ook altijd spell effects self deed.

Maar moet je daar nou blij mee zijn? Dat een game spell effects heeft die je uitzet omdat dat handiger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pheace

Dat is natuurlijk maar net wat je gewend bent. Een spel hoort mooi te zijn en de meer casual spelers zullen smullen van de graphics.

Mensen die echter spelen om te winnen, tweaken hun client zodat ze meer kunnen zien. Dit was vroeger bij games als Quake2 net eender ( en daar had je standaard al aardig goed zicht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al Nederlandse premade clans/guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In het kader 'ik spaar CE's' heb ik maar deze CE ook gereserveerd :P

Zal het zeker een maandje gaan spelen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:49:
Zijn er al Nederlandse premade clans/guilds?
Ik ben in ieder geval wel van plan een Order guild te starten. Ben al bezig met namen verzinnen, maar heb nog niet echt iets geweldigs :P. Maar ben zeker niet van plan om hem NL-only te maken. Dat trekt vaak nogal veel ''tuig' aan. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 23-08-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
Pheace schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:04:

Maar moet je daar nou blij mee zijn? Dat een game spell effects heeft die je uitzet omdat dat handiger is?
Nou ja of je daar blij mee moet zijn ligt natuurlijk aan jezelf. De reden dat ik spel effects op self en group zet is meer een tactische overweging, dat daarbij de performance er ook op vooruit gaat is een plus en handig voor mensen met wat oudere systemen.
Er zullen genoeg mensen zijn die prima met al die effecten kunnen spelen en het juist erg vet vinden om het allemaal in beeld te hebben.
Ik vind het goed dat er een keuze is. Het is een beetje wat Sui zegt, ik speel (rvr) om te winnen en als ik sneller de vijand kan vinden door effecten te downscalen als het ware, dan doe ik dat en ja dan ben ik blij dat mij die keuze wordt gegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je meedoen aan de open beta zonder maar iets te preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:27:
Nee

en @hierboven. Persoonlijk vindt ik dat gewoon slecht design. Maak dan de graphics zo dat dat geen nadeel geeft als je het aan laat. Ik begrijp jullie opmerkingen wel maar het spreekt gewoon tegen het design van de graphics naar mijn idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:00:
[...]

Nee

en @hierboven. Persoonlijk vindt ik dat gewoon slecht design. Maak dan de graphics zo dat dat geen nadeel geeft als je het aan laat. Ik begrijp jullie opmerkingen wel maar het spreekt gewoon tegen het design van de graphics naar mijn idee :)
Het is naar mijn idee alleen maar goed design. Spell effects zijn alleen maar eye candy. Je hebt er geen nadeel van als je het niet ziet. Dus wat dat betreft is er geen probleem. Als je puut het trekt kun je het aanlaten en anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:52
Als je meedoet aan de closed beta kan je ook meedoen aan de open beta zonder preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:34:
[...]

Het is naar mijn idee alleen maar goed design. Spell effects zijn alleen maar eye candy. Je hebt er geen nadeel van als je het niet ziet. Dus wat dat betreft is er geen probleem. Als je puut het trekt kun je het aanlaten en anders niet.
Goed, het ging hier niet om performance maar dat hij zij dat hij nou eenmaal beter alles kon zien als de graphics uit staan. Wat ik volkomen met hem eens ben want met die explosies verlies je de helft van de tijd zicht op wat er gebeurt.

Dus, zoals hij zegt, geeft het een voordeel als je de spell effects *uit* zet.

En *dat* vindt ik gewoon dom design dan, zo zou het spel niet in elkaar moeten zitten. Maak dan spell effects die je zicht niet blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik dacht dat Fileplanet bij de Open Beta lancering een x aantal duizend OB downloads beschikbaar stelt op een first come, first serve base. Weet alleen niet of het ook voor EU is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Aangezien vanavond de laatste avond van de Closed Beta is, is er een Tier 1 zone geopend. We zijn allemaal Tier 3, dus verander je meteen in een kip als je er naar binnen loopt.. het is een gekakel van jewelste. :D

Bwaaaak, Bwaaaaak! (1 damage!) Bwaaaaak!

Afbeeldingslocatie: http://www.meepmeepvroom.com/junk/warhammer/_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.meepmeepvroom.com/junk/warhammer/_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.meepmeepvroom.com/junk/warhammer/_3.jpg

Servers gaan morgen plat ter voorbereiding van de Open Beta.

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
Pheace schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Ik hoor van veel mensen dat het preview weekend anders "medium" zou behoren te zijn. (zou iets over op het beta forum geplaatst zijn?)

Kan veel zeggen maar ik geloof nooit dat majority (wtf hoe zeg je dat ook al weer) van de bevolking in WAR op High settings gaat kunnen spelen zonder lag tegen te komen als het druk wordt, zeker niet als je ziet dat heel veel mensen van WoW af zullen komen.

Kijk naar mij, ik draai nog Athlon Xp 3700 met 6800GTS en 2 gig ram en dat is echt *ruim* voldoende voor WoW maar voor WAR zit dat toch echt wel ergens aan de bodem.
De gamebryo engine die door Mythic gebruikt word is erg CPU afhankelijk. Het is dezelfde engine die ook in DAOC gebruikt is - je schiet meer op met CPU cycles dan met een nieuwere GPU. (Alhoewel dat natuurlijk ook helpt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simenon
  • Laatst online: 03-02-2023
Rarz schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:27:
[...]

De gamebryo engine die door Mythic gebruikt word is erg CPU afhankelijk. Het is dezelfde engine die ook in DAOC gebruikt is - je schiet meer op met CPU cycles dan met een nieuwere GPU. (Alhoewel dat natuurlijk ook helpt.. :)
Ik heb van het weekend de beta gespeeld en doorsnee genomen speelt het uitermate goed. Echter wanneer ik in de serieuze public quests met meerdere mensen of RvR kom dan knalt mijn fps keihard omlaag. Geloof niet echt dat het aan mijn vid kaart ligt want dat is een GF8800GTX dus die zou het met gemak moeten trekken. Heb een dual core 2.2g cpu met 4gb geheugen dus overall moet ik het redelijk goed kunnen spelen, maar klaarblijkelijk niet. Ik vind het vreemd en kan niet echt een oorzaak aanwijzen. Wellicht dat mijn cpu het niet trekt maar het kan ook aan de beta client liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik denk dat het bij mij wel prettig gaat draaien. Kheb zelf een Q6600 @ 2.7 Ghz, 3 Gb HyperX ram. Geforce 8800 GTS OC edition. Het komt steeds dichterbij, en elke dag heb ik mee zin om het spel te spelen :p nog maar heel even...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu zat ik dit filmpje te kijken, ben wel een ranger fan dus dat was mijn eerste class als keuze.
http://de.youtube.com/watch?v=8e8a83GY2G8

Maar nu ik hier zie, het lijkt wel echt allemaal 'langzaam' te gaan. Nu heb ik toch wel veel rangers/archers gespeeld, maar hier kreeg ik toch even mijn twijfels over (ongeacht hoeveel damage hij niet wel kan doen). Bijna elk schot zie je een chant-bar van zo'n 2seconde en als het iets is waar ik een hekel aan heb is het wel zo'n stomme chantbar (boe naar casters in WoW :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:18:
Nu zat ik dit filmpje te kijken, ben wel een ranger fan dus dat was mijn eerste class als keuze.
http://de.youtube.com/watch?v=8e8a83GY2G8

Maar nu ik hier zie, het lijkt wel echt allemaal 'langzaam' te gaan. Nu heb ik toch wel veel rangers/archers gespeeld, maar hier kreeg ik toch even mijn twijfels over (ongeacht hoeveel damage hij niet wel kan doen). Bijna elk schot zie je een chant-bar van zo'n 2seconde en als het iets is waar ik een hekel aan heb is het wel zo'n stomme chantbar (boe naar casters in WoW :P).
Op zich als je met een boog zou schieten.. moet je de pijl spannen.. vervolgens ook nog mikken en daarna loslaten.. Lijkt mij erg realistisch imo :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, elfjes en orcs zijn ook zo realistisch he? :P
(zo zie je ook in filmpje dat auto-attack midden in animation wordt onderbroken door een cast, dus verwacht dat ze het niet zo superrealistisch hebben gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:33:
Ja, elfjes en orcs zijn ook zo realistisch he? :P
(zo zie je ook in filmpje dat auto-attack midden in animation wordt onderbroken door een cast, dus verwacht dat ze het niet zo superrealistisch hebben gemaakt)
Dat iets niet bestaat maakt het niet onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, ik ga het eens aankijken. Nu maar hopen dat de CE wel op tijd binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Over dat langzame boogschieten, hij doet wel allemaal spells met z'n boogje, misschien dat de auto-attack van z'n boog sneller is :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
simenon schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

Ik heb van het weekend de beta gespeeld en doorsnee genomen speelt het uitermate goed. Echter wanneer ik in de serieuze public quests met meerdere mensen of RvR kom dan knalt mijn fps keihard omlaag. Geloof niet echt dat het aan mijn vid kaart ligt want dat is een GF8800GTX dus die zou het met gemak moeten trekken. Heb een dual core 2.2g cpu met 4gb geheugen dus overall moet ik het redelijk goed kunnen spelen, maar klaarblijkelijk niet. Ik vind het vreemd en kan niet echt een oorzaak aanwijzen. Wellicht dat mijn cpu het niet trekt maar het kan ook aan de beta client liggen.
Ik heb bijna dezelfde hardware, alleen een dual core die op 2.4 draait. Helaas is de game niet multithreaded (onvoorstelbaar in 2008), dus meerdere cores zijn weinig effectief. Mijn ervaring in vijf jaar DAOC is dan ook: CPU is king. Bij situaties waar je veel (tegen)spelers tegelijk tegenkomt zakt je FPS door de grond. :)

(Dat kan overigens ook een voordeel zijn - als je aanvoelt dat er achter die bergtop een leger staat te wachten omdat je HD begint te ratelen en je FPS inzakken kun je nog maken dat je wegkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

T!m0n schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:44:
Over dat langzame boogschieten, hij doet wel allemaal spells met z'n boogje, misschien dat de auto-attack van z'n boog sneller is :)
Dat is waar, laat ik daar vooralsnog maar vanuit gaan :P (ben zelf grote fan van de rangers uit GW en Cabal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simenon schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

Hmm, ik heb een AMD 64X 3800+ 2.0 (of 2.2, geen idee) dual core, GF8800GT en 3 GB RAM. Ik begin dus ook te twijfelen hoe lekker ik em kan gaan draaien... Misschien moeten ze de efficientie van de game engine (van hoe goed hij je systeem gebruikt) nog aanpassen, maar dat is natuurlijk maar een wilde gok. Ik hoop dat ik het met mijn systeempje soepel kan spelen, Systemrequirmentslab geeft aan dat ik het minimum wel haal. Maar ja mijn laptop ook, dus daar heb ik niet zoveel aan.
Helaas is de game niet multithreaded (onvoorstelbaar in 2008), dus meerdere cores zijn weinig effectief.
Als ik een beetje rondgoogle wordt dual-core support voor WAR bevestigt hoewel quad-core wat vager is, misschien ligt dit ook aan de Beta?
Als ik deze thread lees: http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=38651
zie ik dat dual-core cpu's goed gebruikt worden, en hoewel quad-core door WAR ook ondersteund wordt doet de game dat kennelijk minder goed dan een dual-core.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
Het zou best kunnen dat dat in de beta anders geregeld is. Als ik check zie ik dat de CPU belasting nooit boven de 50% uitkomt - beetje vreemd dat beide cores niet volledig gebruikt worden.

Was toch al van plan om de zaak te vervangen op het moment dat de Nehalem beschikbaar komt, dus als een quad-core beter schaalt is dat zeker goed nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
I heb een Q6600 (standaard klok) 4GB ram, een 4870 en draai Vsiat Business 64 bit, ik speel op 1920x1080 (42' plasma) en HIgh Quality en ik heb eigenlijk nergens last van. Het drukste dat het ooit op me scherm is geweest was met een keep siege,stuk of 15-20 spelers en daarnaast nog een tiental npc's met wat siege wapens (trebuchet en ram) en dat liep soepel.

Ik heb dus nog niet de echte massive gevechten meegemaakt (denk 50-100 man per kant) dus dat moet ik nog even afwachten.

Hieronder wat screenshots van hoe het eruit ziet:
.
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/168/screenshot000eb0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/139/004qk3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/1750/000ew6.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 25-08-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:00:
[...]
wie ben jij dan in de guild? ik ben vurigoog ;)
Flitspaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Wat een kutnamen }:O. Kies dan iets wat daadwerkelijk bij het spel past >,< .
Hoewel die guild van jullie me wel weer aardig lijkt :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 25-08-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thormodo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:09:
[...]

Ik weet ook nog niet of ik een " orc " naam neem of gewoon 1tje uit mijn vocabulairy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Ik weet ook nog niet of ik een " orc " naam neem of gewoon 1tje uit mijn vocabulairy :P
Najah er zit verschil tussen een naam als flitspaal en bijv. Spots. Die eerste zou ik op het eerste gezicht totaal niet serieus nemen. Die tweede is in ieder geval nog een naam, hoewel die in het geval van een Orc ook totaal niet zou passen. Nu ga ik waarschijnlijk ook gewoon voor Thormodo, maar dan heb ik het ''geluk'' dat dat wel aardig bij een Dwarf Ironbreaker past :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 25-08-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thormodo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:09:
[...]

Hoewel die guild van jullie me wel weer aardig lijkt :P.
Zulke namen zie je echt in elke MMO langs komen, gister nog in Guildwars kwam ik een ranger tegen met de naam 'boogventje'. Orginaliteit ten top :+

* SinergyX heeft standaard lijst met namen :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 25-08-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:26:
[...]

Zulke namen zie je echt in elke MMO langs komen, gister nog in Guildwars kwam ik een ranger tegen met de naam 'boogventje'. Orginaliteit ten top :+

* SinergyX heeft standaard lijst met namen :P
Ik ben ZOOOO slecht in het bedenken van fatsoenlijke namen. Ik ga waarschijnlijk Orc of Dark Elf, een Orc naam is nog wel te doen maar dan houd het snel op :P Hoe doen jullie dat eigenlijk, fatsoenlijke namen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt altijd nog van die cheesy name-generators (zie google) als je ECHT niks kunt bedenken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:40:
[...]

Ik ben ZOOOO slecht in het bedenken van fatsoenlijke namen. Ik ga waarschijnlijk Orc of Dark Elf, een Orc naam is nog wel te doen maar dan houd het snel op :P Hoe doen jullie dat eigenlijk, fatsoenlijke namen bedenken.
Er zijn sowieso tientallen name generators. Bijvoorbeeld deze (Orc) of deze (Dark Elf, wel man en vrouw door elkaar). Gewoon even googlen Name Generator (ras). En verder gewoon ergens noteren als je wat leuks ziet/bedenkt, voordat je het vergeet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:40:
Speel veel op RP servers en veel MMO's, kan je flink wat namen 'lenen' ;) Ook varianten op namen van andere games werkt goed.

Of je pakt een 'goedklinkende' naam en die bouw je wat om (niet met die 0 en 1 er doorheen - zoals l3g0laZ). Met name in CoH heb ik een hele RP family, daarvanuit kan je alles opbouwen. Al mijn guildwars characters heeten iets met 'nina' (van Nina Williams, tekken). Nina Valore, Kunor Di Nina etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Goed, zit te twijfelen of ik wel of niet ga spelen dus heb ik een aantal vragen voor jullie. De openingspost van de topic is nog niet erg up2date ;)

Wat is het doel van PvP? Heeft het een 'hoger' doel zoals het veroveren van gebieden? Zo jah, wat is het doel/nut om het gebied in handen te hebben?

Wat is jullie oordeel over het spel? Wat is de kans dat het een fiasco is/wordt zoals Vanguard of AOC?

Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
maniak schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:00:
Goed, zit te twijfelen of ik wel of niet ga spelen dus heb ik een aantal vragen voor jullie. De openingspost van de topic is nog niet erg up2date ;)

Wat is het doel van PvP? Heeft het een 'hoger' doel zoals het veroveren van gebieden? Zo jah, wat is het doel/nut om het gebied in handen te hebben?

Wat is jullie oordeel over het spel? Wat is de kans dat het een fiasco is/wordt zoals Vanguard of AOC?

Bvd :)
over PvP, er staat in dit topic een uitgebreide podcast over het pvp/end content gedeelte. Tevens is het nog lastig om te oordelen omdat het spel zich nog in de beta fase bevind. Zulke statements kun je in principe pas maken als het spel Gold is.

Voor zover ik heb gelezen maakt dit spel over het algemeen een goede indruk bij de spelers. Maar nog steeds zijn dat meningen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:17:
[...]

over PvP, er staat in dit topic een uitgebreide podcast over het pvp/end content gedeelte. Tevens is het nog lastig om te oordelen omdat het spel zich nog in de beta fase bevind. Zulke statements kun je in principe pas maken als het spel Gold is.

Voor zover ik heb gelezen maakt dit spel over het algemeen een goede indruk bij de spelers. Maar nog steeds zijn dat meningen :P
Wat je wel al met zekerheid kan zeggen is dat het geen fiasco als AoC wordt, maar dat wil niet veel zeggen :P .

Je kan op www.warhammeralliance.com reviews over de beta vinden, over het algemeen is het erg positief.

Ikzelf ben ieg vrij enthousiast over wat ik tot nu toe heb gezien (ik zit zelf niet in beta maar heb wel zo'n beetje alle info die er is geabsorbeerd :P )

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Heb trouwens zelf ook ff een vraagje aan de 1337ors hier. Kan je als EU pre-order al registreren voor de open beta? als ik mijn key wil invullen van mijn pre-order kit zegt ie dat ie niet geldig is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:42:
Heb trouwens zelf ook ff een vraagje aan de 1337ors hier. Kan je als EU pre-order al registreren voor de open beta? als ik mijn key wil invullen van mijn pre-order kit zegt ie dat ie niet geldig is :S
1|< D3|\||< D47 J3 63\/\/00|\| |\|06 3\/3|\| 63DU1D |\/|037 |-|3883|\|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:52:
[...]

1|< D3|\||< D47 J3 63\/\/00|\| |\|06 3\/3|\| 63DU1D |\/|037 |-|3883|\|
Ik heb genoeg geduld maar als ik 6 sept op de open beta kan.. zou ik het fijn vinden als ik nu alvast de client kan downloaden en eventuele problemen vroegtijdig oplossen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat je in WAR eens níet zomaar door elkaar heen kan lopen, maar dat er collision is :D Geweldig! Zo krijgt tanken een hele nieuwe betekenis, ik denk dat ik tóch maar voor de Black Orc ga. Ik kan me wel goed voorstellen dat collision met friendlies wel irritant wordt, dan krijg je "a chain is only as strong as it's weakest link" situaties.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:33:
Ik las net dat je in WAR eens níet zomaar door elkaar heen kan lopen, maar dat er collision is :D Geweldig! Zo krijgt tanken een hele nieuwe betekenis, ik denk dat ik tóch maar voor de Black Orc ga. Ik kan me wel goed voorstellen dat collision met friendlies wel irritant wordt, dan krijg je "a chain is only as strong as it's weakest link" situaties.
Je hebt het zelf denk ik half gelezen :P
Er is idd collision detection met Vijandelijke spelers en met NPC's maar niet met vriendelijke spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Er is idd collision detection met Vijandelijke spelers en met NPC's maar niet met vriendelijke spelers :)
Lekker, dan zijn er altijd van die lamers die met drie man voor een ingang gaan staan, zodat je er niet door kan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FragNeck schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:47:
[...]

Lekker, dan zijn er altijd van die lamers die met drie man voor een ingang gaan staan, zodat je er niet door kan.
Dan maak je ze lekker dood.. simpel zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Nou ik ben anders vaak genoeg tegen andere guildies aan gelopen in een smalle hallway en dat ik dan niet verder kon ;)
Misschien dat die collission voor ''friendly players'' er niet in hoort te zitten maar het komt wel degelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
reggie2000 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:48:
[...]

Nou ik ben anders vaak genoeg tegen andere guildies aan gelopen in een smalle hallway en dat ik dan niet verder kon ;)
Misschien dat die collission voor ''friendly players'' er niet in hoort te zitten maar het komt wel degelijk voor.
Okeej, dit is wat ik uit de informatie heb gehaald die op het internet verspreid word. Als dat niet zo is dan is de broninfo incorrect.. don't shoot the messenger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Nope je hebt gelijk hoor, het hoort zo te zijn dat er geen vriendelijke collision detection zou moeten wezen, maar schijnbaar is dat er wel in de beta ATM :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
maniak schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:00:
Jij kan inderdaad het beste gewoon even deze podcast bekijken :).

Overigens staan op tentonhammer al een aantal samenvattingen van een aantal careers.
Black Orc
Chaos Chosen
Warrior Priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:33:
Aye, geen melee classes meer die door je heen lopen en een /face doen om hun attack-bonus te krijgen voor een backstab _/-\o_

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Cidolfas schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:20:
[...]

Aye, geen melee classes meer die door je heen lopen en een /face doen om hun attack-bonus te krijgen voor een backstab _/-\o_
En geen casters meer die als een hippie door je heen lopen te springen, zodat je constant de melding hebt dat het target zich voor je moet bevinden. Je zou nu dus in principe met een paar tanks gewoon een doorgang kunnen blokkeren :).
Valt me trouwens op die poll van Warhammeralliance zeker niet tegen hoe de careers verdeeld zijn. Blijkbaar is elke career wel in trek.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 25-08-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

En geen casters meer die als een hippie door je heen lopen te springen, zodat je constant de melding hebt dat het target zich voor je moet bevinden. Je zou nu dus in principe met een paar tanks gewoon een doorgang kunnen blokkeren :).
Valt me trouwens op die poll van Warhammeralliance zeker niet tegen hoe de careers verdeeld zijn. Blijkbaar is elke career wel in trek.
Daardoor krijg ik weer helemaal zin in het spelen van een Black Orc :D Maar wat ik me nog wel afvraag is of dat ook geld voor ranged/magic attacks, of je dus voor iemand kan springen om die aanvallen te incasseren. Zou ook wel leuke, tactische mogelijkheden openen.

Oja, ik had nog een ander vraagje, namelijk over mijn CPU. Ik heb een AMD Athlon 64 X2 3800+ 2 gig per core. Ik begreep dat WAR Dual Core's wel goed gebruikt, en hoewel mijn CPU dus redelijk oud is of deze WAR toch goed kon draaien. Ik heb dan immers bijna (er zijn altijd andere applicaties) 4 gig aan cpu kracht. Zou dat niet goed genoeg zijn (samen met mijn 3 gig RAM en GF 8800GT) om WAR soepel in RvR battles te laten draaien?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
In PVP is er collision detection voor iedereen, vriend en vijand. Als je geen collision detection zou hebben voor vriend zou je characters kunnen stacken - dus dat gaat echt niet verdwijnen na de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Er staat trouwens ook al een hele berg informatie in de WAR database. Onder andere armor,skills en quests.

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 25-08-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:58:
Er staat trouwens ook al een hele berg informatie in de WAR database. Onder andere armor,skills en quests.
De WoWHead van WAR ;) Maar we willen niks spoilen niet waar?

PS: Mijn technische vraag staat emm, nog open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:00:
[...]

De WoWHead van WAR ;) Maar we willen niks spoilen niet waar?

PS: Mijn technische vraag staat emm, nog open :P
Ach ik vond het wel leuk om te zien om te zien wat voor skills de Ironbreaker ongeveer allemaal krijgt. En aangezien je dat ook gewoon bij de trainer kan zien, valt daar weinig aan te spoilen :P.
Nu is het me ook duidelijker geworden met de verschillende soorten ''aanvallen''. Action zijn de standaard skills. Dan heb je morale skills, die opbouwen terwijl je vecht, en vrij krachtig zijn. Daarnaast heb je tactics, passive buffs. De career mastery, met allerlei skills voor een bepaald path. En natuurlijk de Renown (PvP) skills, wat meestal kleine passive buffs zijn.

PS: Thottbot was er veel eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 22:45
ik zie net dat er een open beta is op fileplanet. alleen 1 nadeel geen europe. mijn vraag is: is er niet een manier om dit te omzeile iets van een proxy ofsow zodat ik gewoon kan spelen. heb me al hele tijd ingeschreven voor de beta en ik denk dat dit me enigste kans wordt. alvast bedankt :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:18:
Oja, ik had nog een ander vraagje, namelijk over mijn CPU. Ik heb een AMD Athlon 64 X2 3800+ 2 gig per core. Ik begreep dat WAR Dual Core's wel goed gebruikt, en hoewel mijn CPU dus redelijk oud is of deze WAR toch goed kon draaien.
Ik heb zelf een Athlon 64 X2 4200+ met 7900GS en 2 gig ram en speel met een resolutie van 1920 x 1200. Heb geen problemen gehad in beta met gevechten waar 100+ man bij betrokken waren, wel effects op self en group gezet en de graphic settings in de beta stonden default op low en konden niet gewijzigd worden.

Jij hebt meer RAM en een wat snellere videokaart dus lijkt me dat je geen probleem moet krijgen met low of medium settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Waar kan ik ergens een OB pre order kit kopen? Geen 1 winkel had hem in hoorn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:10:
Waar kan ik ergens een OB pre order kit kopen? Geen 1 winkel had hem in hoorn :(
Je kunt nog proberen bij de free record shop.. begint nu wel een beetje laat te worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:14:
[...]

Je kunt nog proberen bij de free record shop.. begint nu wel een beetje laat te worden ;-)
gister gekeken ze hadden niks, kijk vandaag wel in amsterdam dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:24:
[...]

gister gekeken ze hadden niks, kijk vandaag wel in amsterdam dan....
Laatst online nog gezien bij www.eplaza.com

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ok bedankt, bartsmit.com had hem ook maar dat boeltje vertrouw ik nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:45:
[...]

ok bedankt, bartsmit.com had hem ook maar dat boeltje vertrouw ik nooit :p
Je weet dat eplaza hetzelfde is als bartsmit he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik doelde zelf op www.freerecordshop.nl

Wat doen jullie zoal om de tijd te breken todat het spel eindelijk uitkomt? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
TF2

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere MMO's spelen :+ En zal ik ook blijven doen als WAR uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Warcraft 3 custom games :'(. Maar 5 september krijg ik ook Spore nog binnen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Speel op dit moment nog lekker World of Warrcaft. Ik ga zelf iig niet 2 MMO's tegelijk spelen. Het is of Warhammer of WoW. en ik ga voor het eerste uiteraard ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:10:
[...]

Je weet dat eplaza hetzelfde is als bartsmit he?
Nee.... Iemand via eplaza besteld? Wil nog weten of ze nog de kits hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:09:
[...]

Mijn collega heeft laatst bij bartsmit nog 1 besteld en binnen gekregen. Dus probeer het zou ik zeggen.
* 4ourty2 zwaait naar pica van tf2 naar war :) ga je order of destruction pica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Trouwens, is het niet even leuk om een Poll te plaatsen Order / Destruction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

"Het dochterbedrijf van Bart Smit is E-Plaza, dat vooral computerspellen verkoopt." (bij gebrek aan google hier maar ff wiki: Wikipedia: Bart Smit) In de praktijk gebruiken ze volgens mij gewoon dezelfde distributiekanalen etc. Dus je kan mazzel hebben dat je een winkel aantreft die nog voorraad heeft, maar als het op magazijn etc aankomt maakt het normaal gezien geen zak uit of je bartsmit of eplaza gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook maar gepre'orderd. Zit op het moment om eerlijk te zijn wat te wowen. Maar TF2 is op het moment ook weer erg leuk.

Ik heb geen idee wat ik ga doen, maar ik denk dat ik gewoon hetzelfde ga doen als Pica (aangezien ik em irl ken), wat waarschijnlijk destruction is, hoewel ik er geen kont van af weet. Misschien toch maar wat research doen voordat ik begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
UlyssesNL schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

Mijn collega heeft laatst bij bartsmit nog 1 besteld en binnen gekregen. Dus probeer het zou ik zeggen.
* Proxzor zwaait naar pica van tf2 naar war :) ga je order of destruction pica.
Ok bedankt, ga na school even amsterdam is in kijken of daar nog wat rond zwerft..

en anders pre-order ik em wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:18:
[...]

"Het dochterbedrijf van Bart Smit is E-Plaza, dat vooral computerspellen verkoopt." (bij gebrek aan google hier maar ff wiki: Wikipedia: Bart Smit) In de praktijk gebruiken ze volgens mij gewoon dezelfde distributiekanalen etc. Dus je kan mazzel hebben dat je een winkel aantreft die nog voorraad heeft, maar als het op magazijn etc aankomt maakt het normaal gezien geen zak uit of je bartsmit of eplaza gebruikt.
verklaart een hoop.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
UlyssesNL schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

* pica zwaait naar pica van tf2 naar war :) ga je order of destruction pica.
Afhankelijk van mijn guild van WoW, maar hoogst waarschijnlijk wordt het een zealot, destruction dus.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:39:
[...]

Afhankelijk van mijn guild van WoW, maar hoogst waarschijnlijk wordt het een zealot, destruction dus.
Gaat jouw hele guild over naar Warhammer? Zo ja.. gief info.. misschien ben ik wel geintresseerd om te joinen als de mogelijkheid er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:40:
[...]

Gaat jouw hele guild over naar Warhammer? Zo ja.. gief info.. misschien ben ik wel geintresseerd om te joinen als de mogelijkheid er is :)
Nee, meesten niet zelfs, maar de mensen die de moeite waard zijn wel :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
[...]

Ja, ik vorige week. Dag later was hij binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik vermaak me nog prima met m'n PS3. Ik heb MMO's even opgegeven nadat ik in februari m'n WoW account had stopgezet.

Toch ziet WAR er ontzettend gaaf uit en ik heb nog een pre-order kitje liggen dus ik ga nav de Open Beta beslissen of ik het vaker ga spelen.

Dan word het voor mij een Witch Hunter en op een andere server waarschijnlijk een Squig Herder om Destruction te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:39:
[...]
Zo jammer he.
De White Lion lijkt mij een heerlijke class dus dat wordt hem voor mij.
Ik had nagedacht over choppa en dat zou de enige destruction class zijn die ik had willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
UlyssesNL schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:25:
[...]

Zo jammer he.
De White Lion lijkt mij een heerlijke class dus dat wordt hem voor mij.
Ik had nagedacht over choppa en dat zou de enige destruction class zijn die ik had willen spelen.
waarom geen scuiq herder dan? is ong hetzelfde als een white lion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:35:
Omdat een White Lion met een dikke vette axe loopt ipv een boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:35:
[...]

Je bent in de war met shadow warrior van de high elves, de marauder is de chaos versie van de white lion (zonder pet :P ).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
UlyssesNL schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:37:
[...]

Omdat een White Lion met een dikke vette axe loopt ipv een boog.
oja das waar.. ligt erook aan welke side je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand nu de precieze prijs van de CE? Rondje door de stad en heb nu 4 verschillende prijzen gehoord (40, 60, 75 en 79 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SinergyX schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:56:
Weet iemand nu de precieze prijs van de CE? Rondje door de stad en heb nu 4 verschillende prijzen gehoord (40, 60, 75 en 79 euro).
70 is hij bij de meeste sites dus ik gok ook zoiets in de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Volgens mij 79,- en 69,- als je de pre-order kit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reggie2000 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:34:
[...]

Ik heb zelf een Athlon 64 X2 4200+ met 7900GS en 2 gig ram en speel met een resolutie van 1920 x 1200. Heb geen problemen gehad in beta met gevechten waar 100+ man bij betrokken waren, wel effects op self en group gezet en de graphic settings in de beta stonden default op low en konden niet gewijzigd worden.

Jij hebt meer RAM en een wat snellere videokaart dus lijkt me dat je geen probleem moet krijgen met low of medium settings.
Low of medium? Ik had gehoopt op High/Very High :( Nu is mijn resolutie ook lager, 1024 X 768, dus misschien kan het alsnog. Het is natuurlijk, waarschijnlijk, ook wel zo dat de game engine in de beta nog niet helemaal efficient is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:15:
[...]

Low of medium? Ik had gehoopt op High/Very High :( Nu is mijn resolutie ook lager, 1024 X 768, dus misschien kan het alsnog. Het is natuurlijk, waarschijnlijk, ook wel zo dat de game engine in de beta nog niet helemaal efficient is.
Ik weet niet of je hier nog wat aan hebt, maar kan je in ieder geval kijken hoe ver je over het minimum heen zit :P. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thormodo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:59:
[...]

Ik weet niet of je hier nog wat aan hebt, maar kan je in ieder geval kijken hoe ver je over het minimum heen zit :P. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Volgens mij is dit spel op elke pc die je nu koopt voor zo een ~500 euro uitstekend te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:59:
[...]

Die staat al een hele lange tijd in mijn favorieten ;) Ik zit dik over het minimum heen, maar ja het minimum is dan ook het échte minimum. Het spel draait, maar daadwerkelijk spélen met het minimum is een andere zaak. Ik zit dus vooral in over mn CPU, maar op SRL komt er dit uit:
CPU
Minimum: 2.5 GHz Pentium 4 processor or equivalent
You Have: 2 processors running - AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
CPU Speed
Minimum: 2.5 GHz
You Have: 2.01 GHz Performance Rated at 5.70 GHz
Waar halen ze die 5.7 vandaan???

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:18:
[...]

Die staat al een hele lange tijd in mijn favorieten ;) Ik zit dik over het minimum heen, maar ja het minimum is dan ook het échte minimum. Het spel draait, maar daadwerkelijk spélen met het minimum is een andere zaak. Ik zit dus vooral in over mn CPU, maar op SRL komt er dit uit:

[...]

[...]

Waar halen ze die 5.7 vandaan???
Misschien heb je een Dual core die op 2.866 ghz draait? :)

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.