net in adam rond gelopen en geen 1 winkel heeft de pre order kit nog 
bij eplaza.com zijn ze ook uitverkocht... weet er iemand nog een winkel?
bij eplaza.com zijn ze ook uitverkocht... weet er iemand nog een winkel?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik gok dat ze 4x of 2x Ghz doen, ieg iets in die richting, en dan natuurlijk afhankelijk of je een duo of een quad hebt. Ik heb bijvoorbeeld dit:Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:18:
[...]
Die staat al een hele lange tijd in mijn favorietenIk zit dik over het minimum heen, maar ja het minimum is dan ook het échte minimum. Het spel draait, maar daadwerkelijk spélen met het minimum is een andere zaak. Ik zit dus vooral in over mn CPU, maar op SRL komt er dit uit:
[...]
[...]
Waar halen ze die 5.7 vandaan???
[ Voor 6% gewijzigd door pica op 26-08-2008 16:24 ]
Mijn Q6600 draait op 2.7 GhzJeanLucPicard schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:21:
[...]
Ik gok dat ze 4x of 2x Ghz doen, ieg iets in die richting, en dan natuurlijk afhankelijk of je een duo of een quad hebt. Ik heb bijvoorbeeld dit:
CPU
Minimum: 2.5 GHz Pentium 4 processor or equivalent
You Have: 4 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz PASS
CPU Speed
Minimum: 2.5 GHz
You Have: 2.84 GHz Performance Rated at 10.64 GHz
Geeft me gelijk de gelegenheid om met mijn nieuwe processor te patsen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Zoals er staat heb ik 2.01 Ghz preformance, da's dus voor 1 core (en dan heb ik dus nog een core die 2.01 haalt). Zelfs als je dat bij elkaar optelt is dat nog geen 5.7, dus waar ze dat nummer vandaar halen...SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:27:
[...]
Misschien heb je een Dual core die op 2.866 ghz draait?
Jammer dat een quad core redelijk waardeloos is tegenwoordigGeeft me gelijk de gelegenheid om met mijn nieuwe processor te patsen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 16:30 ]
[ Voor 38% gewijzigd door pica op 26-08-2008 16:35 ]
Met 1024x768 lijkt me dat je helemaal niet zoveel problemen tegen zult komen. En ja de beta engine loopt achter met de engine die de ''elders'' testen, dat zijn degene op de amerikaanse servers die de laatste builds testen, plus er draaide nog van alles en nog wat mee op de achergrond van de client zoals debug programma's.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:15:
Low of medium? Ik had gehoopt op High/Very HighNu is mijn resolutie ook lager, 1024 X 768, dus misschien kan het alsnog. Het is natuurlijk, waarschijnlijk, ook wel zo dat de game engine in de beta nog niet helemaal efficient is.
http://www.eplaza.com/sho...nuID=284&productID=192625Chubz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:36:
nog een shop die de Warhammer pre order kit verkoopt?....
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2008 16:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uitverkocht.. ik kan hem nergens bestellen via die site..
Idd ik had hetzelfde, Iedereen in amsterdam keek me raar aan toen ik het vroeg..SinergyX schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:39:
Ik ben 4 winkels afgegaan, 2 ervan kende die pre-order niet eens, andere 2 hadden hem niet (of nooit gehad). Ach ja, dan maar even paar daagjes langer wachten
En wat betreft hardware verhaal, wacht het lekker af.
edit @ hierboven:
Vul onderstaande gegevens in en wij sturen u een e-mail en/of gratis SMS wanneer u het product kunt bestellen.
Daar is hij niet meer te bestellen
[ Voor 53% gewijzigd door Proxzor op 26-08-2008 16:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Had hiervoor de E6300 proc ( 1.866 Ghz ) en nu draaien mijn cores op 2.7 ghz.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:27:
[...]
Zoals er staat heb ik 2.01 Ghz preformance, da's dus voor 1 core (en dan heb ik dus nog een core die 2.01 haalt). Zelfs als je dat bij elkaar optelt is dat nog geen 5.7, dus waar ze dat nummer vandaar halen...
Kan iemand dus uitleggen waarom mijn 2.0 dual core een 5.7 Ghz rating krijgt?
Overigens, ik heb een vraagje over pre-orderen. Ik zag em bij Bol.com staan, maar is het aan te raden om hem daar te bestellen? Aangezien het best een populaire game is, en ik geen zin heb om een tijd te wachten na de release.
[...]
Jammer dat een quad core redelijk waardeloos is tegenwoordigMet een Dual Core kan ook WAR beter uit te voeten dan en quad.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Heeft misschien te maken met dat je een AMD Athlon(tm) hebt ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:34:
Ik heb geen Vista, en heb mijn CPU ook niet overclocked. Staat eigenlijk al 2-3 jaar zo (elke core is 2.01 Ghz dus), nooit echt afgevraagt waarom Systemrequirmentslab mij een rating van 5.7 Ghz gaf.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 17:52 ]
Najah ik heb sowieso Windows XP. Crysis liep bij mij iig bijna op het hoogst. Geloof alleen shadows iets lager en AA niet op max. Maar als blijkt dat ik te weinig ram heb kan ik inderdaad dan nog wel wat extra kopen, maar dat zie ik dan wel als ik aan het spelen ben. Maar volgens mij deed die eventuele extra ram op het moment dat ik dit systeem kocht nogal weinig. Denk trouwens dat lag eerder een probleem gaat worden dan een te traag systeem.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:50:
Misschien een extra stickje RAM, aangezien MMO's zoiezo wel RAM-zuipers zijn. Ik heb zelf dan een tragere CPU, maar wel 3 GB RAM (en dezelfde gfx kaart). Ik speel ook op een lagere resolutie, 1024 X 768, maar ik vrees toch een beetje dat RvR niet helemaal super duper gaat lopen op High. Hoewel COD4 met alles op High/Very High soepel loopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 26-08-2008 18:09 ]
Verwijderd
Dit zou je vrij makkelijk zelf kunnen opzoeken, maar vooruit:Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:51:
Klopt het nou dat warhammer uitkomt deze maand? En hoe zit het met de maandelijkse kosten?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 22:31 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 22:49 ]
Verwijderd
Dan kijk je wel HEEL slechtVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:40:
Ik kan op de site niet echt iets vinden over classes etc. Waar kan ik dat zien?
Hmm na tijdje toch gevonden. Zijn de facties nou Order en Destruction?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 22:54 ]
Verwijderd
ehh, dat staat er toch?Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:40:
Ik kan op de site niet echt iets vinden over classes etc. Waar kan ik dat zien?
Hmm na tijdje toch gevonden. Zijn de facties nou Order en Destruction?
Makkelijkste is om een link achter een woord te zettenVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:53:
[...]
Dan kijk je wel HEEL slechtHier kun je alles netjes vinden:
http://www.war-europe.com/#/careershp/?lang=en
En ja inderdaad, de factions zijn Order en Destruction.
Edit: Vergeet het ?lang=en er niet achter te typen, kennelijk werkt de link niet zo goed door dat vraagteken.
Beta acces niet, aangezien je de CE pas vlak voor de release in huis krijgt. Headstart volgens mij ook niet. Daarvoor moet je namelijk dat pre-order pakketje voor de CE van 10 euro kopen, daarin zitten dan wat codes daarvoor. Die krijg je namelijk wel ''direct'' in huis. Maar die schijnen dan weer (bijna) uitverkocht te zijn. Zie ook hier. Als je hem online zou kopen zou het wel kunnen dat je die codes voor de beta/headstart wel alvast via de mail krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:25:
Weet iemand toevallig of je bij de freerecord shop CE (online bestellen) ook de beta access en head start krijgt?
Staat niks over op de website...
Zit nu dus hierover, d2d of EA store te twijfelen (EA store en D2D geven sowieso beta en head start).
[ Voor 50% gewijzigd door Thormodo op 26-08-2008 23:17 ]
Ik denk dat het Renown lvl een soort van pvp xp lvl is. Volgen smij krijg je voor elke kill die je maakt en quest's die je dood renown points ( xp dus )Thormodo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:06:
[...]
Makkelijkste is om een link achter een woord te zetten. Een woord selecteren dan het kettinkje klikken en de link invullen. Dus zo.
[...]
Beta acces niet, aangezien je de CE pas vlak voor de release in huis krijgt. Headstart volgens mij ook niet. Daarvoor moet je namelijk dat pre-order pakketje voor de CE van 10 euro kopen, daarin zitten dan wat codes daarvoor. Die krijg je namelijk wel ''direct'' in huis. Maar die schijnen dan weer (bijna) uitverkocht te zijn. Zie ook hier. Als je hem online zou kopen zou het wel kunnen dat je die codes voor de beta/headstart wel alvast via de mail krijgt.
Weet iemand trouwens of elke speler, mist die lang genoeg speelt, Renown Rank 80 kan halen? Of moet je hiervoor bij de top zoveel spelers horen?
http://www.war-europe.com/#/careershp/?lang=enVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:53:
Edit: Vergeet het ?lang=en er niet achter te typen, kennelijk werkt de link niet zo goed door dat vraagteken.
Ja dat snapte ik ook nog welSpoTs schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:22:
[...]
Ik denk dat het Renown lvl een soort van pvp xp lvl is. Volgens mij krijg je voor elke kill die je maakt en quest's die je dood renown points ( xp dus ).
[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 11:04 ]
Verwijderd
Naja, ik denk dat de topspelers met gear lopen van city siegeThormodo schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:02:
[...]
Ja dat snapte ik ook nog wel. Ik vroeg me alleen af of iedereen de laatste paar levels kan halen, of dat je die alleen kan krijgen als je bij de ''beste'' hoort. Zag namelijk al wel een leuk armor setjes op RR 70
. Maar als het alleen xp is zou dus in principe iedereen level 80 moeten kunnen halen. En dan zouden er weer andere speciale rewards zijn voor de top spelers.
[ Voor 3% gewijzigd door Bazvv op 27-08-2008 15:21 ]
Balen alleen dat ik een Ironbreaker ga maken. Zeker na het zien van verschillende filmpjes op Youtube. Nu zoek ik alleen nog een healbot of twee, dus wie meldt zich aanSpoTs schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:14:
[...]
Naja, ik denk dat de topspelers met gear lopen van city siegeen dat dat het verschil is.. ik heb echt geen idee eigenlijk.. alles word weer zo nieuw en fris.. ik vind dat we allemaal lekker Destruction moeten spelen en 1 of andere lamme guild moeten oprichten
[ Voor 48% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 11:46 ]
Requirements: DestructionThormodo schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:42:
[...]
Balen alleen dat ik een Ironbreaker ga maken. Zeker na het zien van verschillende filmpjes op Youtube. Nu zoek ik alleen nog een healbot of twee, dus wie meldt zich aan.
Maar ik heb iig wel zin om een lamme Order guild op te richten. Geen idee trouwens wat de requirements daarvoor zijn.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gewoon lekker spelen johOn_E schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:55:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik ga spelen.
Speel op het moment helemaal geen MMO, en dat bevalt eigenlijk prima. (zoveel vrije tijd ineens om andere dingen te doen)
Maar goed, eind september kan het zomaar weer gaan kriebelen natuurlijk.
Als ik ga spelen ga ik voor een Witch Elf.
Dat je het zelfs 3 maanden uit hebt gehouden @ AoCDennis_k schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:32:
Denk dat dit wel een aardige overstap is van AoC.
Alleen nog niet echt ergens de indrukken gelezen van spelers zelf sinds het opheffen van de NDA.
Zelf heb ik voor AoC, wat ik nu 3 maanden speel, ongeveer 2 jaar lang Eve gespeeld.
Alleen heb ik voor Eve geen tijd meer, dus zoek een leuke vervanger.
Misschien iemand hier die wat indrukken kan geven in het spel?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Yup, ik ook!UlyssesNL schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:39:
Ik ga ieder geval order en een tweakers guild heb ik wel oren naar.
En een paar aardige blogs:SpoTs schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:49:
[...]
Dat je het zelfs 3 maanden uit hebt gehouden @ AoCna 20 dagen vond ik er al geen zak meer aan.
Probeer eens www.war-europe.com of www.warhammeralliance.com of www.warhammerinfo.com
dit zijn verschillende websites met alle informatie die je nodig kan hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 13:26 ]
Verwijderd
Als ik wist hoe ik contact op kon nemen met je had ik dat gedaan, maar heb dus interesse.Bazvv schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:25:
Ik heb nog een 2e CE pre-order kit (er waren er 2 aan me geleverd ^^)liggen. dus wie er €10 ofzo wil betalen en de codes per mail(ophalen in Amstelveen kan ook) wilt moet maar even contact met me opnemen. Hier zit alleen niet de €10 korting op de CE bij
May you live in interesting times!
editedVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:20:
[...]
Als ik wist hoe ik contact op kon nemen met je had ik dat gedaan, maar heb dus interesse.
[ Voor 11% gewijzigd door Bazvv op 27-08-2008 15:21 ]
Jij houdt kennelijk van spam ;-) maar eum Ik denk dat ik met open beta ff lekker ga exploren.. duurt 5 dagen ofzo? dus ik ga niet druk aan het lvlen.. gewoon een beetje kijken wat alles doet.
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 27-08-2008 15:58 . Reden: Quote het dan ook niet 8)7 ]
[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 27-08-2008 16:00 ]
Nog meer Destruction pls!Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:17:
en kanzlooz kiest voor Disciple of Khaine
[ Voor 12% gewijzigd door Bloodclot op 27-08-2008 16:29 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 16:54 ]
he bahBazvv schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:38:
Voor de mensen die willen pre-orderen alvast en geen CE willen, Kan je bij EA-store ook doen.
Je krijgt hier ook gewoon open beta access en andere voordelen.
http://eastore.ea.com/DRH...=BASE&productID=106719600
Click & Buy = eum... IDEAL ;-)Chubz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:56:
[...]
he bahCreditcard of paypal wat ik beide niet heb...
tsja dan maar wachten op pre order kits...
Doe dan iets wat GoT als afkorting heeft, Guardians of Terror oid. Hoewel ik daar ook nog niet echt vrolijk van wordtroodbwoy schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:14:
Iemand al een leuke naam in gedachten voor de guild?
maybe om in stijl van de Warhammer IP te blijven; Tweakboyz
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 17:24 ]
Verwijderd
Nooit van gehoord. Ik wil de CE ook wel bestellen, maar vraag me iets af over de pre-order kit. Is die kit nou voor het spelen in de open beta vanaf de 7de? En zit de headstart zoiezo bij de CE? Zo ja, dan bestel ik de CE gewoon. Geen idee waar alleen, ergens waar ik hopelijk met automatische incasso kan betalen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 17:26 ]
als de CE nog te bestellen is, Ja de headstart zit OOK bij de CE. De preorder op de EA site zit ook de open beta bij en ook een headstart.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:24:
[...]
Nooit van gehoord. Ik wil de CE ook wel bestellen, maar vraag me iets af over de pre-order kit. Is die kit nou voor het spelen in de open beta vanaf de 7de? En zit de headstart zoiezo bij de CE? Zo ja, dan bestel ik de CE gewoon.
Volgens mij zitten er geen codes voor de open beta of een headstart bij de CE, daarvoor moet je namelijk ook het spel in huis hebben en die krijg je bij de CE pas de 17/18e in huis. Daarvoor moet je de pre-order kit hebben, die je wel direct krijgt opgestuurd. Zie ook hier. En blijkbaar krijg je die codes ook als je hem besteld op de EA site. Maar ik ben wel gehecht aan een doosje/boekje, dus ik laat mijn bestelling bij de GCshop wel gewoon staanVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:24:
[...]
Nooit van gehoord. Ik wil de CE ook wel bestellen, maar vraag me iets af over de pre-order kit. Is die kit nou voor het spelen in de open beta vanaf de 7de? En zit de headstart zoiezo bij de CE? Zo ja, dan bestel ik de CE gewoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 17:27 ]
klopt maar je moet 18 jaar zon voor een account bij hun...
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 17:31 ]
Ik heb inderdaad maar de gewone besteld, omdat ik knetter werd van al die verschillende versies en pre-orderpakketen enzoVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:30:
Zie editBij de GCshop zie ik alleen de normale staan, en kennelijk is de FRS (als ik hierboven lees) niet echt aan te raden.
Verwijderd
Als ik Spore mag geloven is dat net zo'n tijdvreter als de gemiddelde MMOThormodo schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:46:
[...]
Ik heb inderdaad maar de gewone besteld, omdat ik knetter werd van al die verschillende versies en pre-orderpakketen enzo. Ik krijg 4 september Spore ook nog binnen, dus daar vermaak ik me wel mee tot de 18e.
Och als je niet te veel tijd met de editors bezig bent kan je Spore in zo'n 40 uur ''uitspelen''. Maar het is sowieso wel leuk om naast een MMO een ander spel te hebben liggen wat je kan doen, anders heb je op een gegeven moment ook maar 20 alts.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:23:
[...]
Als ik Spore mag geloven is dat net zo'n tijdvreter als de gemiddelde MMO![]()
Ik denk dat ik beide ook maar bestel, hoewel die 12 speciale quests + de speciale quest rewards en de extra character opties me ook wel cool lijken. Maar ja anders wordt het ook zo duur. Ik ben benieuwd of die bonus quest/quest rewards een flinke voorsprong geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 19:16 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Proxzor op 27-08-2008 19:22 ]
Das wel vet.. wat voor server gaan we trouwens? Een OPEN of CORE?Lithius schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:27:
Hier nog een interview met Josh Drescher over realm populatieen hij zegt dat een een website komt die de status van alle realms laat zien wat betreft de realm war
klinkt goed!
Verwijderd
Aaa, nu snap ik hoe die tiers in elkaar stekenLithius schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:05:
Voor zover ik heb begrepen, verander je bij Open Realms in een chicken zodra je in een tier lager dan jouw tier komt. Dit zou dus betekenen dat je @ level 40 alleen maar in T4 kunt rondlopen en verder niks kunt in T3 etc. (je game is dus 4x zo klein)
Als je Core speelt kun je wel gewoon naar T3 etc. als je jezelf maar non PvP flagged.
Als deze informatie juist is ga ik op een Core realm spelen omdat je anders nooit meer naar T3 etc. kunt om nog wat ToK unlocks wilt halen of gewoon een vriend wilt helpen met een PQ die nog in T3 zit.
Als deze informatie niet klopt, let me know... ik heb het ook maar gelezen ergens misschien dat iemand in de CB het kan bevestigen/ontkrachten?
Verwijderd
Verwijderd
Deze video laat toch iets heel anders zien. Maar mensen, we moeten 1 ding niet vergeten: THIS. IS. BETAAAA!!!! (kón het niet latenVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:34:
Je wordt alleen maar een chicken als je loopt te griefen (herhaaldelijk doden van lowbies zonder aanleiding).
Niet als je zomaar een zone inloopt .....
Computers are useless. They can only give you answers.
Verwijderd
Ik heb me ook een halfjaar geleden aangemeld voor de CB en nooit wat gehoord, nu ben ik mijn account details zelfs vergeten dus moest maar een nieuwe makenBrainsz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:48:
Ik kreeg onlangs een mailtje dat ik vanaf 1 sept kon inschrijven voor de op beta van Warhammer!
Nou zat ik te zoeken en te kijken, maar ik had maanden terug al een keer ingeschreven voor de closed beta. Maar sinds die tijd heb ik verder helemaal niets vernomen.
Moet ik nou volgende week mezelf opnieuw inschrijven om in de open beta te komen? of is het al gegarandeerd omdat ik me een tijdje terug al voor de closed beta had ingeschreven?
Als ik het goed heb komt begin september een nieuwe account page voor EU players. Hier kun je dan je pre-order codes invoeren en kun je de open beta downloaden.Brainsz schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:48:
Ik kreeg onlangs een mailtje dat ik vanaf 1 sept kon inschrijven voor de op beta van Warhammer!
Nou zat ik te zoeken en te kijken, maar ik had maanden terug al een keer ingeschreven voor de closed beta. Maar sinds die tijd heb ik verder helemaal niets vernomen.
Moet ik nou volgende week mezelf opnieuw inschrijven om in de open beta te komen? of is het al gegarandeerd omdat ik me een tijdje terug al voor de closed beta had ingeschreven?
Verwijderd
1 Ding valt me al een tijdje op in WAR videootjes: die gigantische Critical Hit en Ability not Ready yet en de damage boven de hoofden van je enemies. Ik vind dit persoonlijk redelijk irritant, vind de combat log of het zien van de damage in mijn character portrait wel goed genoeg. Zijn die zaken, in ieder geval die grote letters met Critical etc, optioneel? Ik zou graag uit willen zetten namelijk, als ik ga spelen.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:52:
http://www.gametrailers.com/player/39160.html
Filmpje waardoor ik ben overtuigd dat de graphics goed zijn!
[ Voor 94% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 21:49 ]
Dit is niet waar.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:34:
Je wordt alleen maar een chicken als je loopt te griefen (herhaaldelijk doden van lowbies zonder aanleiding).
Niet als je zomaar een zone inloopt .....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq