Ik hoor van sommige beta mensen dat de Core servers juist meer actie hebben, omdat je maar in bepaalde gebieden kan PvPen die ook nog eens daarvoor ontworpen zijn, i.p.v dat de open world pvp wat meer verspreid is over alle gebieden. Op Core heb je misschien dan wel minder open world pvp, maar de open world pvp die er is zou kwalitatief beter zijn. En kwaliteit > kwantiteitLithius schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:52:
Ik vind het ook raar dat je niet naar lower tiers mag, ik heb ook altijd op een PvP server gespeeld met WoW en houd wel van een beetje actie @ open world PvP, maar het schijnt toch zo te zijn dat je instant chicken word @ Open ruleset. Ik heb in dit topic gelezen dat ze ook zeggen dat de beta testers het graag zien veranderen.
In WoW waren er op een PvE server maar weinig PvP gebieden. In WAR is met Core nog steeds in tier 4 het grootste gedeelte RvR.
Als ik dat zo lees weet ik wel zeker dat ik Core wil.
Core ruleset: RvR in RvR areas. Otherwise, unflagged. You can go back and do lower-tier PvE content without being chickened.
Open ruleset: RvR everywhere. Once you rank out of a tier, going back will chicken you. No way to go back and do unfinished/unobtained quests in lower tiers.
In the game there are "lakes" of RvR that make up each zone. In those areas all players become flagged for RvR. They make up a good size fraction of each zone and progressively get larger and larger until the later zones where they make up the majority of the zone.
Once you get to those areas, doesn't matter if you're on a core or open ruleset, you're going to be flagged RvR regardless.
The difference is that on Open, there are no areas (aside from a sparse few) that you will be unflagged for RvR. There's also the whole "chicken" mechanic which I won't talk about because I firmly believe that will be rehauled entirely before release, no use wasting wind about it now.
Allemaal uit: http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=63797Keep in mind that ganking isn't the only justification for chicken debuff. They have also stated they don't want high lvl characters buff botting/healing low lvl characters, or blockng chokes with their 10k hp and i've even heard mention about not showing off their "leet armorz" to low lvl enemies.
Absolutely no reason to go Open atm. Other than the chicken rule, for anyone who's played its clear the zones are very large, and are 6 per tier (more with pragg at higher). This means that w/o RvR zones the pvp will be SOOOOO Spread out you'll have trouble finding anyone.
Also, I just can't find a way to enjoy being ganked while doing a tough PQ or anything. If I wan't pvp i KNOW i'll find it in sc or rvr zones, no need to open the world and allow for either 1. not enough pvp or 2. gank fest while PQing/Questing.
Als ik dat zo lees weet ik wel zeker dat ik Core wil.
[ Voor 76% gewijzigd door Thormodo op 27-08-2008 22:12 ]
Verwijderd
En je kan dus ook geen lagere level vrienden boosten o.i.d. Het is dus wellicht een iets draconische maatregel voor Open RvR, als je het mij vraagt. Nu ga ik waarschijnlijk toch wel naar Core, kwaliteit > kwantiteit zeg ik altijd maar, en je kan jezelf toch PvP flaggen als je dat wilt.
Verwijderd
Oke ik had het dus verkeerd begrepen uit interviews, dat is dus duidelijk
mijn excuses/
Maar dat is wel irritant dan, lijkt me hoe ik dacht dat het was toch een stuk beter
Maar dat is wel irritant dan, lijkt me hoe ik dacht dat het was toch een stuk beter
Verwijderd
Een Warhammer Online Tweakers 'guild' lijkt me ook wel vet
Ik zou zeker willen joinen.
Faction: Destruction
Class: Nog niet zeker
#phreak
Ik zou zeker willen joinen.
Faction: Destruction
Class: Nog niet zeker

#phreak
Er is overigens nog niks definities betreffende het hele chicken gebeuren.
Lijstje tot dusver:
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
roodbwoy - Black Orc/Squigherder
Damien2004 - Chosen waarschijnlijk.
Chubz - Squig Herder
Bazvv - Marauder/Disciple of Khaine
kanzlooz - Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Lijstje tot dusver:
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Squig Herder
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Zo ff veranderd voor je
Ik ga shaman ipv scuiq..
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Zo ff veranderd voor je
Verwijderd
Dank je
En ik heb een probleempje;
Ik heb al een tijdje een account @ war-europe. Nu wil ik mijn
persoonlijke gegevens aanpassen, maar bij de dropdownbox
'Country' kan ik dus niets kiezen. Deze is helemaal leeg
Nu kan ik mijn persoonlijke info ook niet aanpassen, want ik
heb geen land geselecteerd
...
Iemand een fix ?
#phreak
edit: Zal mn cookies enz even proberen te verwijderen, mischien
helpt dit...
edit2: Gefixxed; Cookies verwijderd van war-europe
'Country' kan ik dus niets kiezen. Deze is helemaal leeg
heb geen land geselecteerd

Iemand een fix ?
#phreak
helpt dit...
edit2: Gefixxed; Cookies verwijderd van war-europe
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 23:28 ]
Probeer het in explorer, ik had het ook met firefoxVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:23:
Dank je![]()
'Country' kan ik dus niets kiezen. Deze is helemaal leeg![]()
heb geen land geselecteerd...
Iemand een fix ?
#phreak
helpt dit...
Verwijderd
Hier nog wat info... Had ik gevonden op warhammeralliance 
die maar met een snelheid van 100kb/s deze 12GB kunnen binnenhalen...
#phreak
Hehe.. 12GB, Gelukkig zit ik wel goed met mn internetsnelheid. Wel balen voor de mensenThe german CM Sterntaler has posted some clarifying facts on how the Open Beta process will roll out in the future as well as some comments on the communication between Mythic and GOA. Here is the translated version:
- European payment options include, but are not limited to, credit card, gametime card,
pay-paland Click&Buy. For Germany, ELV (bank transfer) is also a valid option.- Starting tomorrow (28th of August) the PreOrder versions of the Standard Edition will be
available and the online retailers will start sending out the codes and boxes.- The standard pre-order does not guarantee access to Open Beta.
- Some selected retailers, however, will supply a guaranteed access to open beta with the
acquisition of the pre-order. The full list of these partners will be made available tomorrow.- For the german speaking community, thousands of beta spots will be given out through
community sites (Note by Avien: sry, no information on english/french, etc. so far)- For both the Open Beta or headstart, the client will be available for download. It will be about 12 GB in size. This client can then be patched for release day.
- With the headstart code, you will be able to play until September 22nd (that is for day after
launch) until we will require you to put in a retail box code. This is to ensure everyone will
be able to play even if there is some delay in delivery.
die maar met een snelheid van 100kb/s deze 12GB kunnen binnenhalen...

#phreak
Heel erg fijn, das voor mij maar 3 uurtjes downloaden * als de downloader dit ondersteund *Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:09:
Hier nog wat info... Had ik gevonden op warhammeralliance![]()
[...]
Hehe.. 12GB, Gelukkig zit ik wel goed met mn internetsnelheid. Wel balen voor de mensen
die maar met een snelheid van 100kb/s deze 12GB kunnen binnenhalen...![]()
#phreak
Hoop het wel iig
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ja ik hoop ook dat die nieuwe downloader van ze wat is... Als het net zo
snel gaat als een torrent, dan heb ik in die situatie niet zo veel aan mn snelle internet
verbinding
En btw; Ik heb de CE edition dus gepreorderd (1ste dag dat je deze kon preorderen), en ik
heb dus ook een preorder box thuis liggen. Ik neem aan dat dit dan een CE-preorder box is ?
Want wil mn extra heads enzo wel gaan gebruiken
...
#phreak
snel gaat als een torrent, dan heb ik in die situatie niet zo veel aan mn snelle internet
verbinding
En btw; Ik heb de CE edition dus gepreorderd (1ste dag dat je deze kon preorderen), en ik
heb dus ook een preorder box thuis liggen. Ik neem aan dat dit dan een CE-preorder box is ?
Want wil mn extra heads enzo wel gaan gebruiken
#phreak
Kan je bekijken door op het formuliertje wat er in zit. Als er 3 code's opstaan, waaronder een voor de Open Beta dan is die voor de CE.
Ik heb zelf ook die Pre-Order ( Kit ) maar heb toch van de CE afgezien. Dit komt ook mede door de slechte communicatie @ Free Record Shop. Na mijn order bevestiging helemaal niets gehoord en het product is van de website verwijderd.. dus dat schoot niet op. Gister mijn bestelling geannuleerd en via de EA-shop besteld. Nu met spanning aan het wachten todat hij in mijn downloader verschijntVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:51:
Ja ik hoop ook dat die nieuwe downloader van ze wat is... Als het net zo
verbinding![]()
Want wil mn extra heads enzo wel gaan gebruiken...
#phreak
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vanavond poging #4 om nog een preorder ergens te vinden, of uberhaubt een zaak de ze ooit heeft gehad. Anders laat ik het erbij en zie ik die CE wel een keer als hij uit is.
Afhankelijk van de hoeveelheid character slots zal ik blijven swappen tussen order en destruction
Afhankelijk van de hoeveelheid character slots zal ik blijven swappen tussen order en destruction
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
zoals hier al eerder is vermeld.. je kunt pre-orderen bij de EA store. Met deze kun je ook de Open-Beta in.SinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:02:
Vanavond poging #4 om nog een preorder ergens te vinden, of uberhaubt een zaak de ze ooit heeft gehad. Anders laat ik het erbij en zie ik die CE wel een keer als hij uit is.
Verwijderd
Ik heb mn CE besteld @ Free Record Shop.. Maar een paar weken geleden heb ik een mailtje
ontvangen van Free Record Shop, waarin stond vermeld dat WAR is uitgesteld tot eind september -,-"..
18September is geen eind september, dus Nederland zal wel weer worden gen*aid..
Anywayz.. Hier een paar filmpjes over de IronBreaker en Shaman (Gameplay). Na deze filmpjes
gezien te hebben, lijkt een goblin shaman mij ook wel leuk
http://textwall.blogspot.com/
#phreak
ontvangen van Free Record Shop, waarin stond vermeld dat WAR is uitgesteld tot eind september -,-"..
18September is geen eind september, dus Nederland zal wel weer worden gen*aid..
Anywayz.. Hier een paar filmpjes over de IronBreaker en Shaman (Gameplay). Na deze filmpjes
gezien te hebben, lijkt een goblin shaman mij ook wel leuk
#phreak
Dit mailtje heb ik dus nooit gehadVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:19:
Ik heb mn CE besteld @ Free Record Shop.. Maar een paar weken geleden heb ik een mailtje
18September is geen eind september, dus Nederland zal wel weer worden gen*aid..![]()
gezien te hebben, lijkt een goblin shaman mij ook wel leuk![]()
#phreak
Verwijderd
Even als fix op mijn vorige post;
Ik kom er ook net pas achter dat er meerdere filmpjes over andere
classes op de geposte site staan. Hier een overzichtje;
Order:
Bright Wizard
Witch Hunter
Engineer
White Lion
Rune Priest
IronBreaker
Destruction:
Marauder
Chosen
Shaman
Black Orc
Zealot
De filmpjes kunnen ook worden gedownload, dan kan je genieten van 'high-quality'.. Link
staat vaak onder het filmpje
#phreak
Ik kom er ook net pas achter dat er meerdere filmpjes over andere
classes op de geposte site staan. Hier een overzichtje;
Order:

Bright Wizard
Witch Hunter
Engineer
White Lion
Rune Priest
IronBreaker
Destruction:
Marauder
Chosen
Shaman
Black Orc
Zealot
De filmpjes kunnen ook worden gedownload, dan kan je genieten van 'high-quality'.. Link
staat vaak onder het filmpje
#phreak
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 10:37 ]
Probleem bij die pre-order klik je de volledige versie meteen moet kopen, maar ik heb al een CE in bestelling staan, weinig zin dingen dubbel te gaan betalenSpoTs schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:12:
[...]
zoals hier al eerder is vermeld.. je kunt pre-orderen bij de EA store. Met deze kun je ook de Open-Beta in.
Of mogelijk hebben ze geen pre-orders zoals Guildwars ze altijd had.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
AhSinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:46:
[...]
Probleem bij die pre-order klik je de volledige versie meteen moet kopen, maar ik heb al een CE in bestelling staan, weinig zin dingen dubbel te gaan betalen.
Of mogelijk hebben ze geen pre-orders zoals Guildwars ze altijd had.
Over de hele open en core situatie.
Ik ga ieder geval core spelen omdat er juist leukere pvp is op core als op open servers.
Dus als er een tweakers guild op een open server gemaakt wordt dont count me in.
Ik ga ieder geval core spelen omdat er juist leukere pvp is op core als op open servers.
Dus als er een tweakers guild op een open server gemaakt wordt dont count me in.
www.thegreenskin.com is ook een handige site voor guides en filmpjes
Destruction - Sorceress
#Demanto
#Demanto
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
@UlyssesNL , Ik ga in ieder geval ook op een Core server.
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Cthulhu - Sorceress
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Cthulhu - Sorceress
Ik sta er niet meer tussen
oh en ik ga Core.. zullen we dat er ook bijzetten of word het dan te rommelig?
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc

Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
Mensen die niet core gaan kun je er beter gewoon niet opzetten aangezien dat dan toch niet uitmaakt. Ik ga ook Core
Ik doe ook mee!
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Cidolfas – Warrior Priest
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - ?
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - Shaman/Black Orc //Twijfels
.. Jammer dat choppa er niet in zit
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - Shaman/Black Orc //Twijfels
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 15:58 ]
Verwijderd
Je kunt niet zowel Order als Destruction characters maken op dezelfde server, dit was alleen voor Beta. Net als de PvP servers van 'die ander MMO'.SinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:02:
Je vergeet iemandVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:01:
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
o0oPhreako0o - Shaman/Black Orc //Twijfels.. Jammer dat choppa er niet in zit
![]()
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Wel er voor zorgen dat de twee tweakguilds (Order & Destro) op dezelfde server zitten :-)
Ik las hierboven ergens dat vanaf 28 aug. de client is te downloaden maar op war-europe kan ik hier niks over vinden, laat staan een download link.. doe ik wat fout of is die download uitgesteld ?
Verwijderd
Heh.. Klopt.. Maar GOA is een beetje traag met de siteZipperJR schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:47:
Ik las hierboven ergens dat vanaf 28 aug. de client is te downloaden maar op war-europe kan ik hier niks over vinden, laat staan een download link.. doe ik wat fout of is die download uitgesteld ?

Dus zal mij benieuwen of de client er vandaag nog op gaat..
@Cidolfas
Sorry
en je kan mij ook al toevoegen aan de lijst... ik word een of een Blackorc of een shaman.. ik twijfel nog een beetje
[ Voor 13% gewijzigd door ZipperJR op 28-08-2008 16:10 ]
Verwijderd
Aha.. naäper !ZipperJR schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:09:
en je kan mij ook al toevoegen aan de lijst... ik word een of een Blackorc of een shaman.. ik twijfel nog een beetje
Order:

Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
o0oPhreako0o - Shaman / Black Orc
roodbwoy - Black Orc / Squigherder
Chubz - Shaman
Bazvv - Marauder / Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
ZipperJR - Black Orc / Shaman
Lithius - Black Orc
Zet mij dr ook maar bij. Chaos Zealot Specialized in HAOE/HOT Core Server Ofc. Heb ook 3days Head start.. en had die week vrij gepland maar nu is er een cursus voor mij geregeld in A-dam terwijl ik zelf in Tilburg woon :< Maar goed een vriend gaat voor mij de Zealot starten 
We need more Range DPS
Maar goed de Core classes zijn er iig Tank/Healer
We need more Range DPS
[ Voor 12% gewijzigd door TweakerMaert op 28-08-2008 16:40 ]
Verwijderd
TweakerMaert schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:38:
Zet mij dr ook maar bij. Chaos Zealot Specialized in AOE/DOT Core Server Ofc. Heb ook 3days Head start.. en had die week vrij gepland maar nu is er een cursus voor mij geregeld in A-dam terwijl ik zelf in Tilburg woon :< Maar goed een vriend gaat voor mij de Zealot starten
We need more Range DPS
Order:

Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Destruction:
SpoTs - Black Orc
o0oPhreako0o - Shaman / Black Orc
roodbwoy - Black Orc / Squigherder
Chubz - Shaman
Bazvv - Marauder / Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
ZipperJR - Black Orc / Shaman
Lithius - Black Orc
TweakerMaert - Zealot
Je staat erbij
Ja ik heb ook headstart enz.. Wie heeft er nog meer headstart ?
Alle mensen die hebben gepre-orderedVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:42:
[...]
Je staat erbij..
Ja ik heb ook headstart enz.. Wie heeft er nog meer headstart ?
Ja beetje teveelTweakerMaert schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:38:
Zet mij dr ook maar bij. Chaos Zealot Specialized in HAOE/HOT Core Server Ofc. Heb ook 3days Head start.. en had die week vrij gepland maar nu is er een cursus voor mij geregeld in A-dam terwijl ik zelf in Tilburg woon :< Maar goed een vriend gaat voor mij de Zealot starten
We need more Range DPSMaar goed de Core classes zijn er iig Tank/Healer
en de WAR EU site zou vandaag toch ook verandere?
als het bij FRS allemaal goed gaat, heb ik ook headstart :-), zal ff een paar dagen vrij regelen :-)
Verwijderd
Haha.. Regel jij ff een paar dagen vrijroodbwoy schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:52:
als het bij FRS allemaal goed gaat, heb ik ook headstart :-), zal ff een paar dagen vrij regelen :-)
Hmm.. waar blijft Order ?
#phreak
Onder onze voetenVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:04:
[...]
Haha.. Regel jij ff een paar dagen vrij...
Hmm.. waar blijft Order ?![]()
#phreak
Head start heb je sowieso (neem aan dat je de codes heb) maar of je daarna ook verder kan spelen hangt IDD af van de FRS.
Ik heb de FRS net nog aan de lijn gehad met de vraag hoe het nu precies zit (aangezien er verhalen rondraan dat hun m pas de 25e zouden hebben ipv de 18e. En het aardige mevrouwtje (mag ook wel eens gezegd worden) zei dat ik ervan uit mocht gaan dat als het spel de 18e gereleased wordt deze dan ook bij mij op de mat zou liggen.
Verder mocht ik ook mijn Ordernummer doorgeven zodat zij als ze meer duidelijkheidheid had een mail zou sturen met de info daarin. Laten we dus maar hopen op het beste!
Ik heb de FRS net nog aan de lijn gehad met de vraag hoe het nu precies zit (aangezien er verhalen rondraan dat hun m pas de 25e zouden hebben ipv de 18e. En het aardige mevrouwtje (mag ook wel eens gezegd worden) zei dat ik ervan uit mocht gaan dat als het spel de 18e gereleased wordt deze dan ook bij mij op de mat zou liggen.
Verder mocht ik ook mijn Ordernummer doorgeven zodat zij als ze meer duidelijkheidheid had een mail zou sturen met de info daarin. Laten we dus maar hopen op het beste!
alle FRS winkels zeiden bij mij 25 september... ik hoop het voor je dat je hem de 18e krijgt...TweakerMaert schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:05:
Head start heb je sowieso (neem aan dat je de codes heb) maar of je daarna ook verder kan spelen hangt IDD af van de FRS.
ach ja dan cancel ik m alsnog wel en trek ik mn betaling in (mochten ze toch het lef hebben om het van mn CC af te schrijven) Het blijft wel erg vaag allemaal vooral omdat ik helemaal geen rare berichten heb gehoord over andere winkels.
[ Voor 3% gewijzigd door TweakerMaert op 28-08-2008 17:17 ]
Dit is ook de reden dat ik hem gecancelled heb bij FRS. Gewoon geen communicatie.. en vervolgens werd het product ook nog is van de site afgehaald.. De rest is te lezen in eerdere post'sTweakerMaert schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:14:
ach ja dan cancel ik m alsnog wel en trek ik mn betaling in (mochten ze toch het lef hebben om het van mn CC af te schrijven) Het blijft wel erg vaag allemaal vooral omdat ik helemaal geen rare berichten heb gehoord over andere winkels.
Ik hoop voor jullie dat het goed gaat.. anders begint je periode vroeg in September
Iemand al ideen voor een guildname? persoonlijk hou ik wel van een mooie korte naam zoals: Zerg, Forged, Trophy, Brute, Sworn, Born or what-so-ever. Verder heb ik geen ambities voor guildleader oid ben maar gewoon een 3-a-4-avonden-in-de-week-paar-uurtjes-casual-gamer
Order is zegmaar de Alliance van WoW?Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:04:
Haha.. Regel jij ff een paar dagen vrij...
Hmm.. waar blijft Order ?
Vond in WoW die kant echt 'flut', berg midgets, bizar lelijk uitziende humans en die nightelfs met de paardepoten
Don't mess with my gnome rogue or i will stand on ur feet!SinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:22:
[...]
Order is zegmaar de Alliance van WoW?
Vond in WoW die kant echt 'flut', berg midgets, bizar lelijk uitziende humans en die nightelfs met de paardepotenHopen dat ze het hier wat beter doen
Tweakies
Tweaks
Tweax
Tweaki
Ach zoveel guildnamen die we kunnen doen..
Tweaks
Tweax
Tweaki
Verwijderd
Tweakers is toch tof ?Chubz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:28:
Tweakies
Tweaks
Tweax
Tweaki
Toffe naam; "My Little Pwny".. (WoW Guild)
#phreak
Verwijderd
Update !
Blijkbaar is Team GOA bezig met de site te fixen..
click mah!
Oh.. goed nieuws
..
Nou nu maar F5 blijven spammen @ war-europe.com ..
Nou blijkbaar was dit het nieuws:
link!
#phreak
click mah!
Oh.. goed nieuws
link!
#phreak
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 18:01 ]
Verwijderd
Nee nee het is "or I'll f*ck up your kneecaps!" of "or I'll bite off your balls!"SpoTs schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:24:
[...]
Don't mess with my gnome rogue or i will stand on ur feet!
en het is weer is prut.. waarom is de amerikaanse site trouwens anders?.. volgens mij krijgen we een dikke middelvinger..Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:55:
Update !
click mah!
Oh.. goed nieuws..
link!
![]()
#phreak
Verwijderd
Jup.. die amerikaanse site ziet er ook echt mooi uitChubz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:12:
[...]
en het is weer is prut.. waarom is de amerikaanse site trouwens anders?.. volgens mij krijgen we een dikke middelvinger..
Maarja.. wij zitten in europa he.. We krijgen idd een dikke middelvinger
De hele WAR community vind de war-europe site prut, en tjah.. GOA luisterd niet..
#phreak
Ja komt ook omdat de site bugged is, het werkt alleen als je via google gaatVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:47:
[...]
Jup.. die amerikaanse site ziet er ook echt mooi uit![]()
Maarja.. wij zitten in europa he.. We krijgen idd een dikke middelvinger![]()
De hele WAR community vind de war-europe site prut, en tjah.. GOA luisterd niet..
#phreak

Ach ik hoop maar dat de OB goed verloopt bij de EU aangezien de amerikanen al helemaal klaar zijn en wij nog niks ervan horen...
EDIT: eindelijk er is nieuw nieuws op de site... en het gaat nergens over
http://img.war-europe.com...gustmnl/nlprelude_EN.html
[ Voor 11% gewijzigd door Proxzor op 28-08-2008 19:28 ]
Verwijderd
Ah jammer.. Had echt graag meer willen horen over OB....Chubz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:09:
[...]
Ja komt ook omdat de site bugged is, het werkt alleen als je via google gaat![]()
Ach ik hoop maar dat de OB goed verloopt bij de EU aangezien de amerikanen al helemaal klaar zijn en wij nog niks ervan horen...
EDIT: eindelijk er is nieuw nieuws op de site... en het gaat nergens over
http://img.war-europe.com...gustmnl/nlprelude_EN.html
Wat zou GOA eigelijk aan het doen zijn ?.. US is al klaar, die
hoeven alleen nog maar te wachten ^^
Maar denk wel dat alles goed komt, zou anders wel een grote blunder zijn
#phreak
Laten we hopen van die troep site afkomen.. het is nu in flash en daar heb ik geen trek in als de game launched.. kan je er niet opVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:57:
[...]
Ah jammer.. Had echt graag meer willen horen over OB....
Wat zou GOA eigelijk aan het doen zijn ?.. US is al klaar, die
hoeven alleen nog maar te wachten ^^
Maar denk wel dat alles goed komt, zou anders wel een grote blunder zijn![]()
#phreak
De Open beta client is hier te downloaden.
En wat info over dat pre-order programma voor de gewone editie staat hier wat informatie. Staan helaas geen nederlandse winkels bij. Maar ik houd het gewoon bij mijn bestelling die al staat, headstart en die 2 items geloof ik wel.
Una (japans voor samen), Story of our Lives (Sool) of No method men kan ook voor een een Order guild, dunno ik verzin maar wat
. Moeten we alleen nog wel meer mensen hebben die Order gaan spelen. Vooral een runepriest als mijn healslaafje zou wel handig zijn
.
En wat info over dat pre-order programma voor de gewone editie staat hier wat informatie. Staan helaas geen nederlandse winkels bij. Maar ik houd het gewoon bij mijn bestelling die al staat, headstart en die 2 items geloof ik wel.
Una (japans voor samen), Story of our Lives (Sool) of No method men kan ook voor een een Order guild, dunno ik verzin maar wat
[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 28-08-2008 20:35 ]
vet bedankt voor de link
2 en een half uur downloaden valt mee 
enig idee wanneer we de cd key bij Direct2Drive krijgen?
Verwijderd
Ik gok op volgende week maandag...Chubz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:41:
vet bedankt voor de link2 en een half uur downloaden valt mee
Gaat bij mij toch echt nog 5 uur duren.Chubz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:41:
vet bedankt voor de link2 en een half uur downloaden valt mee

De download lijkt ook niet echt op een Torrent. Ik haal m'n max downloadsnelheid atm..
edit: mijn CE heb ik preordert bij Dixons en heb wel een mooie preorder box maar de game staat niet op de site. Is ie er af gehaald omdat de CE is uitverkocht? Er stond specifiek op de website vermeld dat je alleen een CE kon bemachtigen als je een preorder box via hun kocht.
[ Voor 21% gewijzigd door Blaim op 28-08-2008 21:31 ]
Verwijderd
Ik zat net weer een beetje te forumwhoren op een groot WAR forum, kom ik dit topic tegen over een mogelijke vervanger voor de geschrapte Choppa: de Savage Orc. Klinkt echt heel erg vet, vooral deze post vat het 1 en het ander wel samen:
Wat zouden jullie van de Savage Orc vinden?QFT. Slayers and Savage Orcs would WORK.
Yes there's the "Slayers want to die it's weird that they'd do that in game then come back to life" argument - but it's no more weird than any other character magically coming back to life after being hacked to pieces.
So what if they wouldn't have as many armour pieces? People can get creative with tatoos, fur cloaks, piercings, jewlery, arm cuffs for Slayers, chainmail pants for Slayers, bone jewlery for Savage Orcs.
They'd be like glass cannons, but for Savage Orcs, the tatoos would confer extraordinary buffs (if you read the lore on them - it says the tatoos work to protect them because they believe it does) upon the wearer. And Slayers could just have a really high base toughness. They and the savage orcs could also use positional attacks to represent them fighting fast and furious, and the dual wielding works as well.
Choppas and Hammerers were good, but they didn't have enough to differentiate them from Black Orcs and Ironbreakers, really they were only slightly less armoured dual weilding versions of the tanks, - at least in their image
ik download lekker snel met me 9mb connectie... nog een uurtje ong dan is hij klaar, heb nog geen problemen gehad tot nu toe
Ik zal wel voor de drukte geweest zijn 
edit: die "problem connecting" zal wel een bug zijn want ik heb geen probleem..
[ Voor 20% gewijzigd door Proxzor op 28-08-2008 22:46 ]
Verwijderd
ik speel als chaos marauder
en ik heb headstart
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 23:13 ]
Net begonnen met de client te downloaden en hij geeft ook die problem connecting melding.Chubz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:44:
ik download lekker snel met me 9mb connectie... nog een uurtje ong dan is hij klaar, heb nog geen problemen gehad tot nu toeIk zal wel voor de drukte geweest zijn
Snelheden van +-500KBps, dus zal idd wel een bug zijn.
There is not enough free space blablabla... wat een bugs
heb 37gig nog op me HD staan... ach hij download gewoon door.. 30min nu... snelheid is wel omlaag gegaan met 200kb
mja toch nog 700kb over..

heb 37gig nog op me HD staan... ach hij download gewoon door.. 30min nu... snelheid is wel omlaag gegaan met 200kb
Verwijderd
Ik denk dat als je problem connecting hebt je alleen problemen hebt met het peer 2 peer gedeelte. Hebben jullie die poorten wel open?eSCe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:17:
[...]
Net begonnen met de client te downloaden en hij geeft ook die problem connecting melding.
Snelheden van +-500KBps, dus zal idd wel een bug zijn.
Ik niet en krijg ook die melding.
nee maar hij download met volle snelheid, 1min te gaanVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:32:
[...]
Ik denk dat als je problem connecting hebt je alleen problemen hebt met het peer 2 peer gedeelte. Hebben jullie die poorten wel open?
Ik niet en krijg ook die melding.
Ben al even klaar met downen maar, krijg een patcher met login die ik nog niet heb. Wel mijn war-europe account geprobeerd maar nog geen effect...

Hier exact hetzelfde... krijg de patcher , maar dan vraagt hij om log-in informatieLnS1982 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:16:
Ben al even klaar met downen maar, krijg een patcher met login die ik nog niet heb. Wel mijn war-europe account geprobeerd maar nog geen effect...
Ik heb een probleem om te registreren voor beta tester op de site.
Ik vul netjes alles in klik op continue, vul het volgende blad in en voeg het "dxdiag" bestand toe en klik op continue maar ik krijg dan een melding; "your dxdiag has not been attached."
Dit is echt vervelend, weet iemand hoe ik dit oplos? heb reeds geprobeerd met IE en Firefox.
Anders weer een flink stuk van mijn dierbare limiet down the drain. (Stomme belgische limieten
)
Ik vul netjes alles in klik op continue, vul het volgende blad in en voeg het "dxdiag" bestand toe en klik op continue maar ik krijg dan een melding; "your dxdiag has not been attached."
Dit is echt vervelend, weet iemand hoe ik dit oplos? heb reeds geprobeerd met IE en Firefox.
Anders weer een flink stuk van mijn dierbare limiet down the drain. (Stomme belgische limieten
Verwijderd
Probeer eens je cookies te verwijderen.eSCe schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 02:58:
Ik heb een probleem om te registreren voor beta tester op de site.
Anders weer een flink stuk van mijn dierbare limiet down the drain. (Stomme belgische limieten)
Ben je ingelogd als administrator?
#phreak
Wooohoo
Direct2drive heeft zojuist me open beta key gegeven
Verwijderd
Gratz.. Nu mag je er naar kijken, want volgens mij kunnen we de OB-key nog nergens invoerenChubz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:31:
Wooohoo
#phreak
Mijn open-beta client was vanmorgen aant installeren
hoop dat ik binnenkort de open-beta key krijg van mijn pre-order. En anders heb ik nog een open-beta key op m'n pre-order kit staan
Verwijderd
Net gebeld met Free Record shop, en volgens hun is de release date 25 September, maar ze zijn bezig om de Pre Order open beta keys te bemachtigen, deze worden dan toegestuurd naar de mensen die de CE hebben besteld...
Afwachten maar dus.....
Afwachten maar dus.....
Ik ben HEEL erg blij dat ik hem gecancelled heb bij FRS. zit je straks aan de live headstart en dan kan je niet spelen op dag van releaseVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:50:
Net gebeld met Free Record shop, en volgens hun is de release date 25 September, maar ze zijn bezig om de Pre Order open beta keys te bemachtigen, deze worden dan toegestuurd naar de mensen die de CE hebben besteld...
Afwachten maar dus.....

Verwijderd
Ach zoveel maakt het mij niet uit, aantal vrienden van mij hebben ook geen OB acces, en ik speel liever samen met hun dan alleen.. En ik ben klaar met het lvl rushen, alles rustig aan.SpoTs schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:51:
[...]
Ik ben HEEL erg blij dat ik hem gecancelled heb bij FRS. zit je straks aan de live headstart en dan kan je niet spelen op dag van release
ik heb het niet over de OB en ook niet over rushenVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:05:
[...]
Ach zoveel maakt het mij niet uit, aantal vrienden van mij hebben ook geen OB acces, en ik speel liever samen met hun dan alleen.. En ik ben klaar met het lvl rushen, alles rustig aan.
Verwijderd
OMG! .. 25 september.. -,-".. En blij dat ik was joh.. dat ik mn CE had besteld bij FRS.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:50:
Afwachten maar dus.....
En nu ben ik pislink
Waarom voor FRS nou weer 25sept?... Ze zullen zelf ook wel vrij nemen om WAR te spelen

Zal zo ook even bellen, en mijn mening hierover geven. Betaal je veel geld voor de collectors edition,
en dan krijg je deze niet eens op tijd

Naja, komt wel goed hoop ik.. (zei ik gisteren ook, en toen kwam het ook goed met de OB download
#phreak
Nog frusterender is ik heb die key al lang hier liggen, staan hier 3 codes op de doos.
Maar kan ze nog nergens invoeren, want de servers gaan pas 7 sept online samen met de account manager enc...
Maar kan ze nog nergens invoeren, want de servers gaan pas 7 sept online samen met de account manager enc...
[ Voor 24% gewijzigd door LnS1982 op 29-08-2008 10:54 ]
Ik volg dit spel al vanaf het begin van 2006, kan je nagaan hoe een lange wacht dat is ;-)LnS1982 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:50:
Nog frusterender is ik heb die key al lang hier liggen, staan hier 3 codes op de doos.
die paar dagen die nu over zijn is echt nietig
Hmm een goeie maat van me heeft ook de CE bij FRS gepre-ordered, heb hem meteen ff gemaild, ben benieuwd wat hij te horen krijgt.
Wij zijn trouwens van plan om een groepje greenskins te beginnen, dus weer 3+ destruction erbij, al zullen we (zeker in het begin) nog niet bij de tweakers beginnen, waarschijnlijk kijken of er wat mensen mee komen vanuit oude wow guilds van de anderen.
Dit gaat voor mij m'n eerste fantasy mmo worden, speel EvE sinds basically beta en mijn TR account heb ik net af laten lopen. SciFi is mijn ding, maar ik ben ook redelijk fan van warhammer, dus m'n buddies hebben me overgehaald. Ik ben erg 'bang' dat de gui en alle snelkoppelingen, spells en 'shit' me wel redelijk te veel worden in het begin, al die bars overal, totaal niet wat ik gewend ben..
Ik was dus redelijk te laat voor een CE, heb de standaard besteld bij play, nog geen order confirm, maar als het goed is zit er wel een early start bij, waarschijnlijk geen beta, maar we zullen zien, ik ben benieuwd.
Ook ik was van plan een choppa boy te maken en ben nog steeds redelijk annoyed dat die geknipt is voor de release (hopelijk later nog, maar das toch anders he). Black orc ziet er redelijk als plan b uit, maar na het zien van de filmpjes op wall of text blog (super die gast) vind ik hem te traag. Misschien squig herder, ziet er grappig uit.
Maar ik heb wel een paar vraagjes, die mensen hier wellicht kunnen beantwoorden:
- Wat gebeurt er als je dood gaat, als in wat zijn de negatieve effecten? Raak je xp kwijt, of is het meer zoals in TR, je krijgt tijdelijke (zware) debuffs?
- Kan je redelijk samen pve-en met verschillende rassen (binnen destruction/order natuurlijk)? Ik denk eraan om een witchelfje te starten, dagger damage madness lijkt me grappig, maar m'n buddies gaan zeker greenskins doen, ik wil eigenlijk wel vanaf het begin mee kunnen lopen, maar zowel de pve als sommige pvp quests die ik nu gezien heb lijken best wel race specific..
En een wat off topic vraag: Welke TS hero gaat een nieuwe TS voor deel twee maken.. pagina 48 en de eerste 30 pagina's zijn niet echt nuttig qua info, laat staan de TS.. I know I know, step up or shut up, maar ik dacht met het weekend in het verschiet, misschien dat iemand zich geroepen voelt
Wij zijn trouwens van plan om een groepje greenskins te beginnen, dus weer 3+ destruction erbij, al zullen we (zeker in het begin) nog niet bij de tweakers beginnen, waarschijnlijk kijken of er wat mensen mee komen vanuit oude wow guilds van de anderen.
Dit gaat voor mij m'n eerste fantasy mmo worden, speel EvE sinds basically beta en mijn TR account heb ik net af laten lopen. SciFi is mijn ding, maar ik ben ook redelijk fan van warhammer, dus m'n buddies hebben me overgehaald. Ik ben erg 'bang' dat de gui en alle snelkoppelingen, spells en 'shit' me wel redelijk te veel worden in het begin, al die bars overal, totaal niet wat ik gewend ben..
Ik was dus redelijk te laat voor een CE, heb de standaard besteld bij play, nog geen order confirm, maar als het goed is zit er wel een early start bij, waarschijnlijk geen beta, maar we zullen zien, ik ben benieuwd.
Ook ik was van plan een choppa boy te maken en ben nog steeds redelijk annoyed dat die geknipt is voor de release (hopelijk later nog, maar das toch anders he). Black orc ziet er redelijk als plan b uit, maar na het zien van de filmpjes op wall of text blog (super die gast) vind ik hem te traag. Misschien squig herder, ziet er grappig uit.
Maar ik heb wel een paar vraagjes, die mensen hier wellicht kunnen beantwoorden:
- Wat gebeurt er als je dood gaat, als in wat zijn de negatieve effecten? Raak je xp kwijt, of is het meer zoals in TR, je krijgt tijdelijke (zware) debuffs?
- Kan je redelijk samen pve-en met verschillende rassen (binnen destruction/order natuurlijk)? Ik denk eraan om een witchelfje te starten, dagger damage madness lijkt me grappig, maar m'n buddies gaan zeker greenskins doen, ik wil eigenlijk wel vanaf het begin mee kunnen lopen, maar zowel de pve als sommige pvp quests die ik nu gezien heb lijken best wel race specific..
En een wat off topic vraag: Welke TS hero gaat een nieuwe TS voor deel twee maken.. pagina 48 en de eerste 30 pagina's zijn niet echt nuttig qua info, laat staan de TS.. I know I know, step up or shut up, maar ik dacht met het weekend in het verschiet, misschien dat iemand zich geroepen voelt
Al je dood gaat door vallen of npc's krijg je 10 min debuff met stats reduced met 10%, deze is stackable.Dood gaan door RvR heeft geen effect. Als je dood gaat in rvr rez je in het warcamp en ga je dood in PvE dan rez je bij het dichtsbijzijnde chapter.
Je kan PvE doen waar je wilt je heb dus 3 pairings Chaos versus Empire, High Elf versus Dark Elf en Dwarves versus Greenskin. Er zijn geen race-specific quest je kan gewoon gaan spelen waar je zin in heb.
Je kan PvE doen waar je wilt je heb dus 3 pairings Chaos versus Empire, High Elf versus Dark Elf en Dwarves versus Greenskin. Er zijn geen race-specific quest je kan gewoon gaan spelen waar je zin in heb.
Verwijderd
Bijzonder veel mensen die voor Desctruction gaan, misschien handig om 2 Core servers te nemen (op die manier kan je zowel een Chaos als Order guild maken. Ik kies eerst voor Order (warrior priest), maar het zou leuk zijn als je vervolgens als Destruction de andere guild kan joinen..niet dan?
Ik hou het lekker bij Black Orc, dus in principe is 1 server voldoende lijkt me. En op 2 realms spelen is zowiezo KwalitatiefUiterstTreurig ^^Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:26:
Bijzonder veel mensen die voor Desctruction gaan, misschien handig om 2 Core servers te nemen (op die manier kan je zowel een Chaos als Order guild maken. Ik kies eerst voor Order (warrior priest), maar het zou leuk zijn als je vervolgens als Destruction de andere guild kan joinen..niet dan?
http://www.fileplanet.com...online/keyauth_login.aspx
Misschien iets voor de mensen waar het downen niet lukt om het hier te doen....
En nog even de torrent voor degene die hem gemist hebbben
http://torrent2.eamythic.com/WarBeta.torrent
Misschien iets voor de mensen waar het downen niet lukt om het hier te doen....
En nog even de torrent voor degene die hem gemist hebbben
http://torrent2.eamythic.com/WarBeta.torrent
[ Voor 27% gewijzigd door LnS1982 op 29-08-2008 11:56 ]
super, thnxBazvv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:23:
Al je dood gaat door vallen of npc's krijg je 10 min debuff met stats reduced met 10%, deze is stackable.Dood gaan door RvR heeft geen effect. Als je dood gaat in rvr rez je in het warcamp en ga je dood in PvE dan rez je bij het dichtsbijzijnde chapter.
Geldt die debuff voor PvE ook als je geressed wordt of alleen als je zelf bij het dichtbijzijnde chapter ressed? Zou toch niet erg fijn zijn, als je bijvoorbeeld wiped op de King en je steeds 10 min moeten wachten op die debuffs.Bazvv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:23:
Als je er één over houdt, houd ik me aanbevolenSpoTs schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:17:
Mijn open-beta client was vanmorgen aant installerenhoop dat ik binnenkort de open-beta key krijg van mijn pre-order. En anders heb ik nog een open-beta key op m'n pre-order kit staan
Offtopic: Mocht ik die van mn pre-order kit overhouden, dan kun je deze overnemen voor de pre-order kit kostenThormodo schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:13:
[...]
Geldt die debuff voor PvE ook als je geressed wordt of alleen als je zelf bij het dichtbijzijnde chapter ressed? Zou toch niet erg fijn zijn, als je bijvoorbeeld wiped op de King en je steeds 10 min moeten wachten op die debuffs.
[...]
Als je er één over houdt, hou ik me aanbevolen
On-Topic: nu alles zo dichtbij komt begint het elke dag meer te kriebelen.
Ook nog even: http://www.alternate.nl/h...40/-1068943/?baseId=31279 aanschaffen voor een mooie resolutie met max graphics
Als je geressed wordt door een healer dan heb je geen debuff nee.Thormodo schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:13:
[...]
Geldt die debuff voor PvE ook als je geressed wordt of alleen als je zelf bij het dichtbijzijnde chapter ressed? Zou toch niet erg fijn zijn, als je bijvoorbeeld wiped op de King en je steeds 10 min moeten wachten op die debuffs.
[...]
Als je er één over houdt, houd ik me aanbevolen
ARGH! ik heb echt de schijt in met die pleuris FRS! Krijg dus net dit mailtje
Kan iemand mij een betrouwbare site geven waar ik dan de normale versie kan bestellen? Want ik neem aan dat de CE overal uitverkocht is!
terwijl ik vorige week een mail had gestuurd met de vraag en status, werd verteld dat ik me niet zorgen hoefde te maken, stelletje mofo'sBeste klant,
De Warhammer pre- order kit (incl. Beta code & € 10,- korting) a € 9.99 is helaas uitverkocht.
Er is geen mogelijkheid meer om deze pre- order te kopen op onze website. Dit product is geheel uitverkocht.
Wel is de Warhammer Collectors Edition te bestellen, maar bij dit product wordt geen pre- order kit + Beta code geleverd.
Excuses voor het ongemak.
Wij hopen je hier voldoende mee van dienst te zijn geweest. Mocht je nog verdere vragen hebben dan verzoeken we je contact met ons op te nemen via onze website.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
Kan iemand mij een betrouwbare site geven waar ik dan de normale versie kan bestellen? Want ik neem aan dat de CE overal uitverkocht is!
Http:\\eastore.ea.com --> is een digitale bestelmethode. Hier kun je betalen via iDEAL.roodbwoy schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:28:
ARGH! ik heb echt de schijt in met die pleuris FRS! Krijg dus net dit mailtje
[...]
terwijl ik vorige week een mail had gestuurd met de vraag en status, werd verteld dat ik me niet zorgen hoefde te maken, stelletje mofo's
Je moet vervolgens de game downloaden.
Verwijderd
Zo, heb mijn bestelling maar geannuleerd bij FRS... ( 3 weken om het geld terug te storten
)
Ik ga eerst lkkr op vakantie, en daarna zie ik wel hoe ik m bemachtig, waarschijnlijk via de EA store, ik zie enkel geen IDEAL mogelijkheid, wel creditcard/paypal enz. Niet dat dat een probleem is, maar IDEAl is makkelijker.
Ik ga eerst lkkr op vakantie, en daarna zie ik wel hoe ik m bemachtig, waarschijnlijk via de EA store, ik zie enkel geen IDEAL mogelijkheid, wel creditcard/paypal enz. Niet dat dat een probleem is, maar IDEAl is makkelijker.
Click & Buy --> iDEALVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:56:
Zo, heb mijn bestelling maar geannuleerd bij FRS... ( 3 weken om het geld terug te storten)
Dit topic is gesloten.