Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[PC MMORPG] Warhammer Online OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 60.310 views sinds 30-01-2008

• roodbwoy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11-05 13:21

roodbwoy

Senile Developer

[/quote]
ARGH! ik heb echt de schijt in met die pleuris FRS! Krijg dus net dit mailtje
quote:
Beste klant,

De Warhammer pre- order kit (incl. Beta code & 10,- korting) a 9.99 is helaas uitverkocht.
Er is geen mogelijkheid meer om deze pre- order te kopen op onze website. Dit product is geheel uitverkocht.
Wel is de Warhammer Collectors Edition te bestellen, maar bij dit product wordt geen pre- order kit + Beta code geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Wij hopen je hier voldoende mee van dienst te zijn geweest. Mocht je nog verdere vragen hebben dan verzoeken we je contact met ons op te nemen via onze website.
Met vriendelijke groet,

Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
terwijl ik vorige week een mail had gestuurd met de vraag en status, werd verteld dat ik me niet zorgen hoefde te maken, stelletje mofo's

Kan iemand mij een betrouwbare site geven waar ik dan de normale versie kan bestellen? Want ik neem aan dat de CE overal uitverkocht is!
[/quote]

meh, ben ik nou zo'n leesnewb?
quote:
Wel is de Warhammer Collectors Edition te bestellen, maar bij dit product wordt geen pre- order kit + Beta code geleverd.
heb ze maar een mailtje terug gestuurd of de CE nu geleverd word, of dat het een typo is... :-S

• o0oPhreako0o
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-10 16:41
quote:
SpoTs schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:16:
[...]

Offtopic: Mocht ik die van mn pre-order kit overhouden, dan kun je deze overnemen voor de pre-order kit kosten :) dan krijg je van mij alles wat er op het blaadje staat.

On-Topic: nu alles zo dichtbij komt begint het elke dag meer te kriebelen.

Ook nog even: http://www.alternate.nl/h...40/-1068943/?baseId=31279 aanschaffen voor een mooie resolutie met max graphics :D
Ja die T240 lijkt me ook wel wat... Njah.. ik ben dan geinteresseerd in de 26inch versie :D
Wat me nog laat twijfelen is de rode kleur van het scherm.. Mijn gaming rig bestaat voornamelijk
uit blauwe leds/neon, net zoals mijn G15..

Kortom; Dit scherm is echt tof.. maar ik wil er 1 die volledig zwart/wit is. Of er
moet een blauwe gloed in zitten ipv de rode..
Iemand suggesties ? :) << Dat is nogal offtopic, niet?

#phreak

bnbaz wijzigde deze reactie 29-08-2008 22:20 (2%)

#phreak

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2016
Discussies over welk beeldscherm je moet kopen horen niet thuis in dit topic.

bnbaz wijzigde deze reactie 29-08-2008 22:21 (88%)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Proxzor
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-10 21:16
Dan baal je als je besteld heb bij FRS...

Direct2drive is een goed werkende site

iRP

• o0oPhreako0o
quote:
SpoTs schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:21:
[...]

Ik heb op dit moment de 2232BW van samsung, die is zwart piano lak met blauw lichtje :)
is ook een mooi scherm.. maar is maar 1650 x 1080. Wil graag full hd om mijn pc is op max te laten draaien.. *en ga niet aankomen met crysis.. want ik speel alleen goed geprogrammeerde spellen :P*
Amen ;) ..
Ja ik wil ook graag full HD.. hmm.. mischien komen ze ooit nog met een zwarte/witte/blauwe
versie.. Hoop het wel ;>

Nog meer suggesties ? ^^.. prijs maakt niet zo heel veel uit, tenzij het echt een retarded hoge
prijs is ;) ... Ik betaal liever wat meer, zodat ik goeie kwaliteit heb.. (ben kwaliteits-g.e.i.l :D )
quote:
Dan baal je als je besteld heb bij FRS...

Direct2drive is een goed werkende site
Ja wrijf het er nog ff lekker in joh :P.. Nu baal ik nog meer :'(

#phreak

o0oPhreako0o wijzigde deze reactie 29-08-2008 13:32 (10%)

#phreak

• Dakreal
quote:
o0oPhreako0o schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:30:
[...]

Amen ;) ..
Ja ik wil ook graag full HD.. hmm.. mischien komen ze ooit nog met een zwarte/witte/blauwe
versie.. Hoop het wel ;>

Nog meer suggesties ? ^^.. prijs maakt niet zo heel veel uit, tenzij het echt een retarded hoge
prijs is ;) ... Ik betaal liever wat meer, zodat ik goeie kwaliteit heb.. (ben kwaliteits-g.e.i.l :D )

#phreak
Heb hetzelfde probleem, misschien moet je is wat gaan zoeken op de alternate site. Die hebben best goede producten voor een respectabele prijs. Tevens kun je daar met iDEAL betalen, en de bezorging gaat altijd lekker rap :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Jiz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-01-2012
Jaja, dit is ernstig, ik heb de files van de openbeta gedownload, client gestart, gewacht tot het klaar was met downloaden maar dan gebeurt er niets... Ik kan de files op mijn pc ook niet vinden.. Is er een standaard download plaats waar Warhammer staat?

Gr. Stijn

• Dakreal
quote:
Jiz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:02:
Jaja, dit is ernstig, ik heb de files van de openbeta gedownload, client gestart, gewacht tot het klaar was met downloaden maar dan gebeurt er niets... Ik kan de files op mijn pc ook niet vinden.. Is er een standaard download plaats waar Warhammer staat?

Gr. Stijn
Hij maakt de folder aan op de plek waar jij de downloader hebt gedownload. Dus stel.. je download hem naar je bureaublad. dan staat er op je bureaublad nu een folder: waropenbeta

• Proxzor
Hij staat bij mij in mijn documents and settings/naam map

iRP

• LnS1982
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 02-05-2013
Is niet helemaal waar.... :)

Ik had hem in mijn games folder gezet maar de totale download belande op mijn desktop 8)7

LnS1982 wijzigde deze reactie 29-08-2008 15:11 (4%)

• Proxzor
Ach als je hem maar vind :p me vriend is hem kwijt... die loopt lekker te zoeken

iRP

• DaitoX.nl
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 04-05-2011
quote:
Chubz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:47:
Ach als je hem maar vind :p me vriend is hem kwijt... die loopt lekker te zoeken
Ik sloot hem 1 keer af en toen was ik alles kwijt. Hij vroeg of ik het wou bewaren, ik zei Ja. Gooide die het alsnog weg. Was toen op 40%

2de keer 96% ging ie niet meer downloaden (was werken en toen was PC in standbye was gegaan en dat vond de download client niet leuk blijkbaar). Dus ik was al bang dat ik weer alles kwijt zou zijn, deze keer vroeg ie niet eens of ik het wou bewaren. Maar toen ik naar de download client ging zag ik nu wel een map staan en ging de client dus me files te checken :) 3 minuutjes downloaden nog nu.

Maar kan dus blijkbaar weleens mis gaan.

DaitoX.nl wijzigde deze reactie 29-08-2008 16:15 (3%)

• Dakreal
Jup, die van mij had vanochtend ook wat probs. Even opnieuw de downloader aangezet en hij ging met 1400 kbp/s, toen was die in 5 min binnen 8) zodirect klaar met werken. dan ga ik is kijken of het allemaal gelukt is met het knorretje :P

• Lithius
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01-04-2015
Headstart dates zijn aangekondigt!

CE pre-order start 14 september, normale pre-order start 15 september :)
quote:
We are pleased to announce the information that many of you have been waiting anxiously for - the Headstart dates!

All Collector's Edition pre-order customers will have access to the Headstart from the 14th of September while all Standard Edition pre-orders will be joining them a day later on the 15th. The full range of live servers will be available to choose from when the Headstart begins and you will be able to keep your characters and any progress you made with them for the live launch on the 18th of September (note that this only applies to characters created during the Headstart, all Open Beta characters will be wiped before the Headstart begins).

This will be a very exciting time for everyone as we begin the realm WAR in earnest!
Bron: war-europe.com

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Modbreak:
Discussies over het kopen van een beeldscherm horen niet thuis in het Warhammer topic ;)

• Proxzor
Maar een dagje later valt wel mee :D Toch vind ik het onterecht, aangezien ze maar een aantal CE's verkopen en als je er geen 1 hebt dat je pas een dag later kan beginnen... En aangezien iedereen hem wel pre orderd zal er wel niks overblijven van een zogenaamde "headstart"

iRP

• lief_konijn
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-06 13:05
Voor iedereen die nog een guild zoekt voor als Warhammer 14 september online komt, maar niet per direct in zo'n grote guild als tweakers wilt is welkom bij .... We zijn een groeiende guild met als doel VEEEL RVR, en onze eigen KEEPS.

Check Liever geen werving op GoT voor meer informatie

Fuelke wijzigde deze reactie 30-08-2008 09:55 (8%)

EU/Dutch/Destro Warhammer GUILD? www.occguild.com

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-06 02:03
Heeft iemand die bij ea heeft besteld al codes gekregen?
Hoorde n.l. van iemand dat een andere site de codes al had opgestuurd.

Shuttle st20g5

• Proxzor
Ik heb mijn code van Direct2Drive gekregen...

iRP

• lief_konijn
Ik heb mijn codes al een paar maand, (gewoon gepreordered op bol.com) en werd echt gek omdat ik nergens iets kon invoeren. Gelukkig is er wat info vrijgegeven over hoe en wanneer je deze kan invoeren. Volgens occguild is het nog even wachten op war-europe.com. Daar moet nog iets aangepast worden op de website voordat je de codes in kunt voeren.

Ik vind het wel een brilliant idee om een beperkt aantal mensen toe te laten voor de launch. Hierdoor ben je op de 14e al een paar levels hoger, en zit je mogelijk al op tier2 en dus op een andere server.
En daardoor HOPELIJK minder lag tijdens de launch.
Dat is mijn theorie tenminste.

• Thormodo
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15-10 16:26
quote:
lief_konijn schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:12:
Volgens bbqguild is het nog even wachten op war-europe.com.
Toch nog even reclame proberen te maken voor je guild :X.
quote:
Ik vind het wel een brilliant idee om een beperkt aantal mensen toe te laten voor de launch. Hierdoor ben je op de 14e al een paar levels hoger, en zit je mogelijk al op tier2 en dus op een andere server.
En daardoor HOPELIJK minder lag tijdens de launch.
Dat is mijn theorie tenminste.
Err je snapt toch wel dat alle Open Beta characters weer worden gedelete? Alleen met de personages van de Head Start v.a. 14/15 september, kan je gewoon verder spelen.

En van War-europe:
quote:
I can’t enter my codes anywhere!
The page on the website where you can enter your codes is not yet online but will appear next week before the open beta begins. Keep checking the news page for news about this.

Thormodo wijzigde deze reactie 31-08-2008 11:56 (12%)

Overwatch: Thormodo#2155 | Twitch | Spotify Playlist

• lief_konijn
quote:
Err je snapt toch wel dat alle Open Beta characters weer worden gedelete? Alleen met de personages van de Head Start v.a. 14/15 september, kan je gewoon verder spelen.
Natuurlijk snap ik dat, maar 14september headstart is 4 dagen, en in 4 dagen kan je makkelijk tier 2/3 halen. En dus op een andere server zitten als de launch begint. In de closed beta speelde ik van lvl 1 tot lvl 12 met gemak binnen 1 dag. En level 11 is al tier 2. Dus dan zit je al op een andere sever.

• Thormodo
quote:
lief_konijn schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:04:
[...]

Natuurlijk snap ik dat, maar 14september headstart is 4 dagen, en in 4 dagen kan je makkelijk tier 2/3 halen. En dus op een andere server zitten als de launch begint. In de closed beta speelde ik van lvl 1 tot lvl 12 met gemak binnen 1 dag. En level 11 is al tier 2. Dus dan zit je al op een andere sever.
quote:
Hierdoor ben je op de 14e18e al een paar levels hoger, en zit je mogelijk al op tier2 en dus op een andere server.
Zo dan :P

Maar het lijkt me niet dat het andere servers zijn voor verschillende tiers. Natuurlijk heb je wel dat in het begingebied wat minder mensen rondlopen en je dus wat minder last van lag hebt.

Thormodo wijzigde deze reactie 31-08-2008 12:17 (22%)

• lief_konijn
Ik bedoelde inderdaad de 18e, please forgive me,
In de closed beta waren er korte laadtijden als je van de 1e tier naar de andere ging, dus ik denk dat het wel degelijk om andere servers gaat. (net als bij warcraft als je van outlands naar bijv. eastern kingdoms ging. Maar goed, we zullen zien!

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-06 02:03
quote:
Chubz schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:26:
Ik heb mijn code van Direct2Drive gekregen...
Ja, dat was de site, was de naam vergeten :/
Ik hoop maar dat die codes ergens volgende week binnen komen.

Shuttle st20g5

• w0bbes
  • Laatst online: 22-02 19:26

w0bbes

WAAAGH

Gewoon lekker op bol.com de CE kit besteld, en de CE straks maar op bartsmit!

http://www.warhammeronline.nl

• IAxe
  • Laatst online: 15-05-2012

IAxe

All The Above.

ik ga eens kijken of ik een nieuwe OP maken kan voor deze hopelijk lang wordende topic reeks.

(zou een mooie eerste post zijn gelijk :P)

Als ik um in photoshop maakt, kan iemand um dan "scripten" aangezien ik dr geen reet van snap met die "cell , bg , border" en weet ik wat nogmeer

IAxe wijzigde deze reactie 31-08-2008 21:48 (36%)

"I will be an enemy to your enemies and will oppose those who oppose you."

• BradKing
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:18
yay!

Ik vraag me echt af hoe WAR het gaat doen.. de laatste paar mmorpgs deden het niet echt super, dit kan natuurlijk wel steunen op een enorme background story en ik hoor veel wow gasten die het zeker wel een maandje willen proberen, ik hoop dat de balance er zal zijn om iedereen ook een beetje te houden :)

Ik heb er al zin ieg. Hoop dat die gast van wall of text ook nog een keer de overige classes doet, zou wel chill zijn..

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
BradKing schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:47:
yay!

Ik vraag me echt af hoe WAR het gaat doen.. de laatste paar mmorpgs deden het niet echt super, dit kan natuurlijk wel steunen op een enorme background story en ik hoor veel wow gasten die het zeker wel een maandje willen proberen, ik hoop dat de balance er zal zijn om iedereen ook een beetje te houden :)
Hoorde ik ook van berg WoW spelers over AoC :P Ze zitten allemaal weer in Wow momenteel wachtend op War :P Na AoC was ik zwaar teleurgesteld in 'nieuwe' MMO's, laten we vanuit gaan dat War daar weer verandering in brengt :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• IAxe

IAxe

All The Above.

http://i132.photobucket.com/albums/q25/JimboFotoboek/Warhammer/GOTWARHEAD.jpg

Even een kleine update heb tot zover aleen de header nog en ga zo aan de randen werken.

nogmaals, iemand die t kan scripten voor als t af is ?

• o0oPhreako0o
Mooi gemaakt.. Mischien moet er ook nog een runepriest ofz bij.
Anders gaat order huilen ;).. haha

Als ik nog wat tijd over heb, kan ik het wel scripten.

Btw; Heeft iemand nog goeie kwaliteit filmpjes ? Filefront downloads etc
Niet bang zijn om ze te posten... :P

#phreak

o0oPhreako0o wijzigde deze reactie 01-09-2008 08:46 (25%)

#phreak

• Dakreal
Ooh jongens! Nog 1 weekie en dan kunnen we eindelijk wat nuttigs gaan doen met onze tijd!

• Lithius
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01-04-2015
Op Whmovies.com staan veel filmpjes. Site heb ik ook net pas ontdekt :) Warhammeronline.tv heeft stream filmpjes met soms een link naar de High res versie. Er is ook nog Textwall maar die was hier al bekend dacht ik. Veel kijkplezier :)

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:33
quote:
Thormodo schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:09:
[...]

[...]

Zo dan :P

Maar het lijkt me niet dat het andere servers zijn voor verschillende tiers. Natuurlijk heb je wel dat in het begingebied wat minder mensen rondlopen en je dus wat minder last van lag hebt.
Ik denk dat het voordeel vooral is, dat je bij quests van "kill 10 van deze mobs" niet met 25 man op de respawn van 15 mobs zit te campen.

Ik kan me lineage2 nog herinneren in het begin, somige belangrijke quests stond een rij van 20 man voor de respawn van 1 mob....

TheS4ndm4n#1919

• Dakreal
quote:
RocketKoen schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:45:
[...]

Ik denk dat het voordeel vooral is, dat je bij quests van "kill 10 van deze mobs" niet met 25 man op de respawn van 15 mobs zit te campen.

Ik kan me lineage2 nog herinneren in het begin, somige belangrijke quests stond een rij van 20 man voor de respawn van 1 mob....
Je kunt ook gewoon ff in party gaan ;-) Simpel zat imo

• o0oPhreako0o
quote:
Lithius schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:32:
Op Whmovies.com staan veel filmpjes. Site heb ik ook net pas ontdekt :) Warhammeronline.tv heeft stream filmpjes met soms een link naar de High res versie. Er is ook nog Textwall maar die was hier al bekend dacht ik. Veel kijkplezier :)
Ja WHMovies had ik vorige week ook ontdekt.. Jammer dat ik sommige filmpjes niet kan
streamen, omdat er een mirror site onder constructie is :(

Zal warhammeronline.tv nog even checken.. Bedankt ! :D

Kan niet wachten !.. Moet WAR gewoon spelen. Bij elk filmpje dat ik
bekijk lijkt het spel wel toffer te worden :9

#phreak

#phreak

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08:26

On_E

Housemusic

Ik heb de game toch maar besteld bij de EA-store.

Dus ga ik vanaf aankomende zondag ook maar eens kijken of het me bevalt.

In ieder geval 8 + 30 dagen de tijd om uit te vinden of dit een MMO zal zijn waar ik het jaren in uit kan houden.

Wat de GoT-guild betreft, ik wacht nog even af of er veel mensen uit mijn oude WoW-guild gaan spelen, doen ze dat dan ga ik met hun mee, doen ze dat niet dan wil ik die GoT-guild wel joinen.

Witch Elf en Disciple of Khaine zijn de 2 classes die me het meeste trekken.

Vind trouwens dat als je puur naar de classes kijkt, Order een stuk minder aantrekkelijke classes heeft, of ligt dat aan mij ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
quote:
lief_konijn schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:04:
[...]

Ff voor de complete noob zoals ik, ik vraag me toch af wat tier 1 tier 2 is? :s

• Dakreal
quote:
On_E schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:10:
Ik heb de game toch maar besteld bij de EA-store.

Dus ga ik vanaf aankomende zondag ook maar eens kijken of het me bevalt.

In ieder geval 8 + 30 dagen de tijd om uit te vinden of dit een MMO zal zijn waar ik het jaren in uit kan houden.

Wat de GoT-guild betreft, ik wacht nog even af of er veel mensen uit mijn oude WoW-guild gaan spelen, doen ze dat dan ga ik met hun mee, doen ze dat niet dan wil ik die GoT-guild wel joinen.

Witch Elf en Disciple of Khaine zijn de 2 classes die me het meeste trekken.

Vind trouwens dat als je puur naar de classes kijkt, Order een stuk minder aantrekkelijke classes heeft, of ligt dat aan mij ?
In principe heeft elke faction dezelfde classes alleen ze heetten anders.. Het is net wat bij jou het meeste aangesproken wordt :) En wat ook fijn is.. is dat NIEMAND ( naja behalve je eigen race dan ) er hetzelfde uitziet :)
quote:
am2 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:16:
[...]

Als je wow hebt gespeeld kun je dit in principe zien als een item-set die je kunt kopen wanneer je een bepaalde pvp-rank hebt gehaald ( voor zover ik weet ) dit is gewoon een compleet harnas die je kunt dragen als beloning :).

Wat je ook kunt bedoelen is: een " Area " die is verdeeld in verschillende tiers,

Tier 1 = lvl 1-10
Tier 2 = lvl 11-20
Tier 3 = lvl 21-30
Tier 4 = lvl 31-40

Dit heeft betrekking tot het PvE lvl, ( Experience die je verzameld van monsters en quest's )

Niet te verwarren met je Renown lvl ( Experience die je krijgt van het completen van Public PvP quest's en PvP Kills )

Edit: Typo's ~~

Dakreal wijzigde deze reactie 01-09-2008 10:23 (30%)

• neothor
  • Laatst online: 03-10 16:25
Ik heb helaas geen Pre Order kunnen bemachtingen en heb niet zo'n zin om het online te kopen.
Een hoesje + dvd vind ik altijd wel fijn om te hebben.

Voor mij wordt het dus even wachten. Maar het zal het wachten wel waard zijn :D

Last.fm | LinkedIn | Twitter

• Dakreal
quote:
neothor schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:49:
Ik heb helaas geen Pre Order kunnen bemachtingen en heb niet zo'n zin om het online te kopen.
Een hoesje + dvd vind ik altijd wel fijn om te hebben.

Voor mij wordt het dus even wachten. Maar het zal het wachten wel waard zijn :D
Jammer joh :) moet je helaas tot 18 sept wachten.. maar zelfs dat is nog maar 17 daagjes :) Het begint er nu echt aan te komen.. hoop dat ik er klaar voor ben :D

• lief_konijn
Ik baal zo dat ik de 25e 3maanden op vakantie ga..
maarja.. 3 maanden vakantie is ook wel heerlijk.

• Dakreal
quote:
lief_konijn schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:15:
Ik zou ook balen van 3 maanden vakantie 8)7

Vraag me af wanneer de download beschikbaar word op de EA-store :)

• Sui
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07-12-2009
quote:
lief_konijn schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:15:
8)7

De download is toch beschikbaar via www.war-europe.com? (of doel je op de OB key)

WoW: Suiram, Holy Priest (71), Shival, Blood DK (65)

• lief_konijn
Torrents en Nieuwsgroepen download

Handig mocht je een nieuwsgroepen acc hebben. De client is gratis en het is dus volkomen legaal, houd er wel rekening mee dat er vanaf 12september een patch zal komen van circa 2 gig.
(kleiner voor de mensen die de beta spelen)

• BradKing
quote:
SpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:16:
[..]

Dit heeft betrekking tot het PvE lvl, ( Experience die je verzameld van monsters en quest's )

Niet te verwarren met je Renown lvl ( Experience die je krijgt van het completen van Public PvP quest's en PvP Kills )
[..]
Kleine aanpassing/vraag hierop: voor zover ik nu gezien heb krijg je ook (maar natuurlijk in mindere mate dan volledige quests oplossen) PVE experience in de PVP gebieden/gevechten/quests (vraag gedeelte: klopt dat?)

Zelfs met een avondje pvp-en kom je dus ook op puur level nog best iets vooruit.

Verder lijkt het redelijk zo te zijn dat hoewel je op een core server best nog terug kan naar gebieden van een lagere tier dan jij bent; als je noobs gaat zitten pwnz0ren wordt je een kip en kan je dus niks meer doen op dat moment. Dit is, voor zover ik nu gehoord heb, niet alleen voor het bashen/debuffen van mensen op een lagere tier, maar ook voor het buffen/boosten/healen van je lagere tier vriendjes in pvp enzo. Iets met een punten system, als je teveel bad points krijgt dan wordt je kip.

Zal nog wel niet helemaal vast staan, maar klinkt aannemelijk en eerlijk tbh.

• lief_konijn
quote:
am2 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:16:
[...]

Sorry voor late reactie. Het spel is opgedeeld in tiers

lvl 1-11 = tier 1
lvl 12-22 = tier 2
etc etc

Iedere tier heeft zijn eigen combat area's en keeps die veroverd kunnen worden. In het spel draait het erom dat je de hoofdstad van de tegenpartij over gaat nemen/vernietigen etc etc.
Dit kan je dan doen door eerst tier 1 over te nemen, dan tier2 dan tier 3.. en uiteindelijk tier 4.

Tis wat moeilijk uit te leggen, er staan wel officiele podcasts op het forum, en ook wordt het besproken op onze website

• Dakreal
quote:
BradKing schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:00:
[...]

Kleine aanpassing/vraag hierop: voor zover ik nu gezien heb krijg je ook (maar natuurlijk in mindere mate dan volledige quests oplossen) PVE experience in de PVP gebieden/gevechten/quests (vraag gedeelte: klopt dat?)

Zelfs met een avondje pvp-en kom je dus ook op puur level nog best iets vooruit.

Verder lijkt het redelijk zo te zijn dat hoewel je op een core server best nog terug kan naar gebieden van een lagere tier dan jij bent; als je noobs gaat zitten pwnz0ren wordt je een kip en kan je dus niks meer doen op dat moment. Dit is, voor zover ik nu gehoord heb, niet alleen voor het bashen/debuffen van mensen op een lagere tier, maar ook voor het buffen/boosten/healen van je lagere tier vriendjes in pvp enzo. Iets met een punten system, als je teveel bad points krijgt dan wordt je kip.

Zal nog wel niet helemaal vast staan, maar klinkt aannemelijk en eerlijk tbh.
In principe is alles vanaf Tier 2 ook pvp gebied. Tier 1 = zeg maar het " Ik leer het spel " stukje.
Ik ben even kwijt wat het verschil is tussen Core en niet core. maar volgens mij had het inderdaad betrekking tot het teruggaan naar vorige tiers. En ook nog op bepaalde gebieden waarbij je geforceerd pvp-flagged word. Dit roept aan tot pvp :)

Ik heb verder nog niets over een puntensysteem gelezen. Volgens mij word je zowiezo een kip op bepaalde rule-sets.

• IAxe

IAxe

All The Above.

quote:
lief_konijn schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:37:
Torrents en Nieuwsgroepen download

Handig mocht je een nieuwsgroepen acc hebben. De client is gratis en het is dus volkomen legaal, houd er wel rekening mee dat er vanaf 12september een patch zal komen van circa 2 gig.
(kleiner voor de mensen die de beta spelen)
de girls sectie op dat forum is echt te 13jarig :')

• lief_konijn
Jah, die kerel is echt echt retarded. Hij is 15... maar echt achterlijk, kan er niks anders van maken.

• TweakerMaert
  • Laatst online: 25-08 14:08
Iemand nog een link waar ik de CE kan kopen EA.shop lijkt alleen nog maar de normale versie te hebben. Aangezien FRS nog steeds aan het klooien is (site ligt nu ook al de hele dag down) wordt ik gedwongen hem ergens anders te kopen :)

Hmm bartsmit verwacht m ook pas de 25 e :S WTF worden wij nu gestraft omdat we gewoon een engelse versie willen ?!?!

http://www.bartsmit.com/s...tail.php?productID=192624

TweakerMaert wijzigde deze reactie 01-09-2008 14:13 (28%)

• Dakreal
quote:
TweakerMaert schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:10:
Iemand nog een link waar ik de CE kan kopen EA.shop lijkt alleen nog maar de normale versie te hebben. Aangezien FRS nog steeds aan het klooien is (site ligt nu ook al de hele dag down) wordt ik gedwongen hem ergens anders te kopen :)

Hmm bartsmit verwacht m ook pas de 25 e :S WTF worden wij nu gestraft omdat we gewoon een engelse versie willen ?!?!

http://www.bartsmit.com/s...tail.php?productID=192624
FRS refereerde ook naar de 25e, dus daarom heb ik mijn CE versie maar afgestaan voor een normal pre-order.. krijg bij beide open beta en live start. dat is het belangrijkste voor mij :P

• IAxe

IAxe

All The Above.

frs zei in de winkel dat ze um de 18e binnenkregen (uit mn hoofd) en dus niet de 25ste

• lief_konijn
Mm.. misschien kan je hem hier nog krijgen?

• lief_konijn
Ooh, als je een preorder hebt.. hoef je de retail versie niet bij launch te hebben. De 25e komt ie binnen, maar je mag met de preorder 2-3 weken later je retailversie hebben.

Dus ik blijf bij de CE :D

• Assassinator
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-01-2014
quote:
lief_konijn schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:10:
Ooh, als je een preorder hebt.. hoef je de retail versie niet bij launch te hebben. De 25e komt ie binnen, maar je mag met de preorder 2-3 weken later je retailversie hebben.

Ehh dat snap ik niet echt. Kun je dat even uitleggen :P

• Dakreal
quote:
lief_konijn schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:10:

Bronvermelding svp? :X

• TweakerMaert
Inderdaad want volgens mij heb ik op war-europe gelezen dat je de retail CE binnen 2 dagen moet valideren. (ga ff zoeken)

• lief_konijn
Mmm.. ik heb juist gelezen dat je ruim de tijd krijgt om je retail versie aan te schaffen..
(ga ook zoeken)

• lief_konijn
Nou.. ik kan nu alleen dit vinden

Once the retail version of WAR becomes available, you will need to log into your account and input your retail account key. If you do not register your retail account key, your Head Start access will expire shortly after the official launch date.

Mmm.. maar shortly lijkt me geen 2 weken, maar toch weet ik zeker dat ik ergens heb gelezen dat je ruim de tijd krijgt om je retail aan te schaffen. Beetje raar

• IAxe

IAxe

All The Above.

de 27ste (of 28ste ligt aan je tijdzone) moet je alle codes hebben ingevult.

staat op Warhammer aliance in het forum (ff zoeken bij devtracker.)

• TweakerMaert
Gelukkig maar dan kan ik m lekker bij FRS laten staan.. dat ene weekje maakt dan ook niet veel uit. :D

• LowTech
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-04-2010
/chicken is alleen op open server (niet core), als je teruggaat naar een lagere tier dan je qua level in zit.

Kanhai (DrDK) @ Executus in the guild <eXistenZ>, Orias (NeWr) @ Executus, Cursegirl (UnWl) @ Deathwing

• Assassinator
Kheb een vraagje, preformance/graphics wise. Ik vroeg me namelijk af hoe de WAR graphics zijn vergeleken met LOTRO. Ik wil namelijk kijken hoe goed mijn PC WAR aankan, en als WAR ongeveer dezelfde kwaliteit heeft als LOTRO heb ik in ieder geval een duidelijker beeld. Tuurlijk heb je in LOTRO niet RvR op dezelfde schaal als in WAR, maar ik krijg in ieder geval een duidelijker beeld.
Dit is trouwens mijn systeem:
    CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.0GHz GPU: NVIDIA GeForce 8800 GT RAM: 3GB DDR2 667Mhz Kingston Mobo: ASUS M2N-E OS: Windows XP 32-bit Resolutie: 1024 X 768

• Dakreal
quote:
Assassinator schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:55:
Kheb een vraagje, preformance/graphics wise. Ik vroeg me namelijk af hoe de WAR graphics zijn vergeleken met LOTRO. Ik wil namelijk kijken hoe goed mijn PC WAR aankan, en als WAR ongeveer dezelfde kwaliteit heeft als LOTRO heb ik in ieder geval een duidelijker beeld. Tuurlijk heb je in LOTRO niet RvR op dezelfde schaal als in WAR, maar ik krijg in ieder geval een duidelijker beeld.
Dit is trouwens mijn systeem:
    CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.0GHz GPU: NVIDIA GeForce 8800 GT RAM: 3GB DDR2 667Mhz Kingston Mobo: ASUS M2N-E OS: Windows XP 32-bit Resolutie: 1024 X 768
Er zijn minimum specs bekend gemaakt en in dit topic ook al een website waar je het spel op kan " simuleren " zodat je weet of je computer het aan kan. Over het algemeen zal je dit spel wel op Medium kunnen draaien denk ik. Je bottleneck = je CPU :)

• BradKing
quote:
Basically op de war-europe site (argh die flash frell site is zooo slecht) staat te lezen:
quote:
Will I be able to use this client for release?
Yes, you will be able to use the same client for release, it will just patch you up to the live version. No need to uninstall and reinstall from the box DVDs.
Dus als je hem niet krijgt kan je altijd beginnen met spelen. Je kan wel wat last hebben met misschien de 'eerste maand gratis' spelen, maar ik verwacht dat je gewoon een maand play time krijgt, of je nu de eerste betaald en dan die maand neemt.. meh..

• Assassinator
quote:
SpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:02:
[...]

Er zijn minimum specs bekend gemaakt en in dit topic ook al een website waar je het spel op kan " simuleren " zodat je weet of je computer het aan kan. Over het algemeen zal je dit spel wel op Medium kunnen draaien denk ik. Je bottleneck = je CPU :)
De minimum req's zijn cht waardeloos ;) Die laten alleen maar zien wat je nodig hebt om het spel op te starten :P De website zal dan wel System Requirments Lab zijn, en daar kan men dus ook niet zo heel veel mee tot er meer betrouwbare minimum en recommended req's komen. Mijn CPU zal inderdaad mijn bottleneck zijn, maar helaas kan ik de E8400 waar ik een oogje op heb niet halen door mijn mobo :( Medium valt me eigenlijk wel tegen, zelfs met mijn CPU had ik wel beter verwacht, vooral door de lage resolutie die ik gebruik.

Maar goed, als iemand weet hoe de graphics can LOTRO met die van WAR vergeleken kunnen worden: brand maar los, het is in ieder geval (denk ik) een betere vergelijking dan de minimum specs.

Assassinator wijzigde deze reactie 01-09-2008 17:14 (9%)

• Dakreal
quote:
Assassinator schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:13:
[...]

De minimum req's zijn cht waardeloos ;) Die laten alleen maar zien wat je nodig hebt om het spel op te starten :P De website zal dan wel System Requirments Lab zijn, en daar kan men dus ook niet zo heel veel mee tot er meer betrouwbare minimum en recommended req's komen. Mijn CPU zal inderdaad mijn bottleneck zijn, maar helaas kan ik de E8400 waar ik een oogje op heb niet halen door mijn mobo :( Medium valt me eigenlijk wel tegen, zelfs met mijn CPU had ik wel beter verwacht, vooral door de lage resolutie die ik gebruik.

Maar goed, als iemand weet hoe de graphics can LOTRO met die van WAR vergeleken kunnen worden: brand maar los, het is in ieder geval (denk ik) een betere vergelijking dan de minimum specs.
Eum, ik weet niet of dit mag van de mods maar eum.. voor een paar centen kan je als mobo:

Asus P5B --> 2x module van 2gb + Exxxx processor voor minder dan 300 euro kopen.

Dan heb je een flinke upgrade en je vidkaart kan je hier gewoon in proppen :)

• dragonspirit
  • Laatst online: 01-09-2009

dragonspirit

Certified nutcase

Ik speel zelf LOTRO, heb helaas geen BETA key voor WAR gehad, anders had ik het je wel kunnen laten weten. Zelf kan ik in ieder geval in LOTRO (met uitzondering van Bree) probleemloos overal overweg met Ultra High settings DX10... voor je referentie:

AMD Athlon 64 X2 4200+
4 GB intern geheugen
Geforce 9600 GT SSC 512 MB
Windows Vista Ultimate 64-bits

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

• Assassinator
quote:
SpoTs schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:19:
[...]

Eum, ik weet niet of dit mag van de mods maar eum.. voor een paar centen kan je als mobo:

Asus P5B --> 2x module van 2gb + Exxxx processor voor minder dan 300 euro kopen.

Dan heb je een flinke upgrade en je vidkaart kan je hier gewoon in proppen :)
En wie zegt dat ik als studentje dat geld heb ;) Ik wl wel upgraden naar die mobo en de Intel E8400, maar kan niet :'( Overigens lijkt me 2X een 2GB stripje kopen wat overbodig, XP 32 bit kan toch maar 3GB aan en dat heb ik al.

@dragonspirit: Super, bedankt :) Nu nog van een BETA speler te weten komen hoe de LOTRO graphics te vergelijken zijn met de WAR graphics :P

• Bazvv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17-10 14:53
quote:
Assassinator schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:59:
[...]

En wie zegt dat ik als studentje dat geld heb ;) Ik wl wel upgraden naar die mobo en de Intel E8400, maar kan niet :'( Overigens lijkt me 2X een 2GB stripje kopen wat overbodig, XP 32 bit kan toch maar 3GB aan en dat heb ik al.

@dragonspirit: Super, bedankt :) Nu nog van een BETA speler te weten komen hoe de LOTRO graphics te vergelijken zijn met de WAR graphics :P
Ik vind de graphics van WAR minder mooi dan lotro persoonlijk, war is zoiezo geen dx10. maar ik moet er dan wel weer bij zeggen dat in de closed beta je vrij weinig kon instellen(resolutie en 1 andere optie) bij de graphics en er gezegd werd dat het ongeveer op low/medium van de retail versie gelocked was.
Zelf had ik alleen fps drops in rvr met veel mensen maar dat kwam puur door lag omdat we nog niet op retail server zaten.(heb zelf q6600 8800ultra 4gb ram)

• Proxzor
quote:
Assassinator schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:59:
[...]

http://thegreenskin.com/2...ld-a-warhammer-online-pc/

Dus je kan hem makkelijk in medium - high draaien :)

iRP

• lief_konijn
chaoscast geadd bij de website, hij is best fun. Bedankt voor de link

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

Ik ben nog steeds niet geheel overtuigd of ik dit spel wil gaan spelen. Best lastig. Aan de ene kant ben ik vooral fan van leuke PvE (wat dus zou suggereren dat ik het niet moet proberen) aan de andere kant, vind ik het Warhammer universum, net als het Lord of the Rings wereldje, wel een interessante. Toch ben ik ook wel een beetje bang voor heel veel WoW volk op de WAR servers, en dat volk kon me nu net gestolen worden.

Het blijft natuurlijk afwachten hoe de spelers worden op de WAR servers, denk daarom ook dat ik niet zo'n waanzinnige haast heb als de meesten hier die volgens mij al liever vandaag zouden spelen dan morgen. Wat hierboven ook al ergens gezegd werd, de graphics vind ik nu niet zodanig dat ik het om die reden zou moeten spelen, gaat qua stijl nog iets te veel richting WoW naar mijn bescheiden mening. Nu hebben we natuurlijk nog niet echt iets gezien van high settings, maar toch..ik heb het gevoel dat de sfeer vooral weer cartoony is, kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

• lief_konijn
quote:
Ik ben nog steeds niet geheel overtuigd of ik dit spel wil gaan spelen. Best lastig. Aan de ene kant ben ik vooral fan van leuke PvE (wat dus zou suggereren dat ik het niet moet proberen) aan de andere kant, vind ik het Warhammer universum, net als het Lord of the Rings wereldje, wel een interessante. Toch ben ik ook wel een beetje bang voor heel veel WoW volk op de WAR servers, en dat volk kon me nu net gestolen worden.

Het blijft natuurlijk afwachten hoe de spelers worden op de WAR servers, denk daarom ook dat ik niet zo'n waanzinnige haast heb als de meesten hier die volgens mij al liever vandaag zouden spelen dan morgen. Wat hierboven ook al ergens gezegd werd, de graphics vind ik nu niet zodanig dat ik het om die reden zou moeten spelen, gaat qua stijl nog iets te veel richting WoW naar mijn bescheiden mening. Nu hebben we natuurlijk nog niet echt iets gezien van high settings, maar toch..ik heb het gevoel dat de sfeer vooral weer cartoony is, kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
De sfeer vind ik zeker niet cartoony, het is allemaal wat duistererder en een stuk volwassener.

Hier wat Screenshots die ik gemaakt heb tijdens de closed beta. Misschien geeft je dat een idee van wat je kan verwachten. Ik moet daarbij zeggen dat de settings tijdens de closed beta gelocked waren op medium/low. Persoonlijk vind ik het er nu al redelijk prachtig uitzien. Natuurlijk is het wat blokkerig, maar de sfeer is gewoon prachtig. (Ook ambient geluid!)

Vanaf het begin al, overal waar je komt is er chaos/oorlog alles staat in de vik en je wordt gewoon midden in de combat gegooid. Persoonlijk vond ik het heerlijk dat ik niet de eerste 4 levels kippen en wolfjes hoef te killen.

Ook denk ik dat je niet echt bang hoeft te zijn voor vele WoW kiddies, omdat WotLK ook in de buurt komt. Ik heb al een aantal WoW spelers gesproken, en die zeggen dat WaR zuigt en WoW veel ebter is.. etc etc. Ze hebben nog helemaal niks van WaR gezien of gelezen maar nu is wow al beter. Nou, dat soort spelers kunnen beter weg blijven. :9

Maar goed, ik weet nog hoe WoW eruit zag helemaal in het begin, en WoW zat toen vol met gaten en bugs. Blizzard heeft het geweldig gedaan met WoW, maar ik denk dat WaR voor de pvp community meer brengt. Maar als jij echt voor PVE gaat, dan zou ik LOTRO proberen, want ik heb in de beta wel gemerkt dat WaR echt voor de huge PVP battles gaan.

lief_konijn wijzigde deze reactie 02-09-2008 09:46 (26%)

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

LOTRO speel ik ook al.. ;) Heb eigenlijk nog nooit echte massive PvP gedaan, maar dat wil niet zeggen dat als dat op een leuke manier kan gaan ik het nooit zou willen proberen. ;)

Ik vind het in LOTRO bijvoorbeeld ook heerlijk om met een RAID van 24 man Helegrod in te gaan of met 12 man de Rift. Heerlijk die chaos en drukte van een battle met meerdere mensen. LOTRO zal ik ook zeker blijven spelen no matter what happens. Heb een life-time abo, dus voor de kosten hoef ik het niet meer te laten. ;)

• lief_konijn
fair enough, ik heb LOTRO ook gespeeld, maar vond het niet wat, persoonljik verwacht ik dat WaR de beste graphics voor een MMO ooit gaat krijgen. In ieder geval in het fantasy genre. Maar blijft afwachten tot we de volledige schoonheid te zien krijgen.

• memento__mori
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-10 21:41
Ik kan aan de pre-order kit geraken, maar helaas is dit wel een franstalige versie.
Zouden die codes universeel zijn? Of kan ik dan alleen maar op franstalige servers spelen?

• Dakreal
quote:
memento__mori schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:47:
Ik kan aan de pre-order kit geraken, maar helaas is dit wel een franstalige versie.
Zouden die codes universeel zijn? Of kan ik dan alleen maar op franstalige servers spelen?
Je hebt de ENUS versie en de ENUK versie :) alles in Europa is ENUK, dus zou in principe moeten werken :)

• neothor
  • Laatst online: 03-10 16:25
quote:
lief_konijn schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:48:
fair enough, ik heb LOTRO ook gespeeld, maar vond het niet wat, persoonljik verwacht ik dat WaR de beste graphics voor een MMO ooit gaat krijgen. In ieder geval in het fantasy genre. Maar blijft afwachten tot we de volledige schoonheid te zien krijgen.
Tot nu toe vind ik de screens die ik zie nog niet echt bijzonder.
Maar dat maakt niet uit. Ik geeft toch niet zoveel om graphics.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

quote:
lief_konijn schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:48:
LOTRO is flink bijgeschaafd sinds de release. Ik heb er ook een tijdje niet naar gekeken, toen ik terug kwam was er bijzonder veel veranderd. Ach ja, ieder zijn ding ook he? ;)

We zullen zien hoe WAR zich gaat ontwikkelen, ik denk niet dat ik bij de release meteen het spel zal kopen, eerst maar eens zien en horen hoe de ervaringen zijn met het spel, dan verder kijken.

• Dakreal
quote:
neothor schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:14:
[...]

Tot nu toe vind ik de screens die ik zie nog niet echt bijzonder.
Maar dat maakt niet uit. Ik geeft toch niet zoveel om graphics.
In vergelijking met wat? Ik vind het er prima uit zien. Alles is netjes afgewerkt en ziet er gewoon netjes uit met een bepaalde " Medieval " sfeer. Zeker als je naar de hoofdstad van Order gaat.

• lief_konijn
In het filmpjes hier zie je ook een beetje PVE content, en een aardige indruk wat betreft de sfeer.

WAARSCHUWING!!! ER WORDT DUITS GESPROKEN!!!!

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

Hmm...de omgeving gaat nog wel, maar dat gevecht tegen die trol of wat het ook zijn moest, ligt het aan mij of ziet dat er gewoon wat houterig uit? Naja...thuis maar eens wat beter kijken, inclusief geluid ofzo...zal eens wat meer filmpjes opzoeken.

• lief_konijn
let er wel op, dit filmpje is versneld, en dit is closed beta footage. Over 5 dagen begint de OPEN beta, dan zal ik zelf wat opnames maken en plaatsen op onze website. Ik hoop dat het er dan allemaal wat beter en mooier uitziet. En dat het allemaal wat soepeler draait.

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

Het stukje over de bomen skippen vond ik dan wel weer geinig.. ;) Dacht al dat er iets aan de hand moest zijn met dat filmpje, want vloeiende animaties voor gevechten verwacht ik toch eigenlijk wel.. ;) Anno nu enzo.. :P

• roodbwoy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11-05 13:21

roodbwoy

Senile Developer

Even over de GOT guild, ik neem aan dat deze wel engels-talig word? Aangezien Engels toch door iedereen (die minstens zijn middelbare school afgemaakt heeft) vloeiend gesproken word?

Ik heb een beetje een aversie tegen {insert_taal_naar_keuze}-only guilds

• frankvdtillaart
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09-03 13:34
quote:
roodbwoy schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:53:
Even over de GOT guild, ik neem aan dat deze wel engels-talig word? Aangezien Engels toch door iedereen (die minstens zijn middelbare school afgemaakt heeft) vloeiend gesproken word?

Je bedoelt Engels + Nederlands talig? (+Fries, Duits, etc)
Anders spreek je jezelf nogal tegen namelijk.

Zelf ben ik zowiezo voorstander van Engels hoor ... maar eerst even verder kijken of ik uberhaupt mee ga doen.

Thank you for reading this. Will you meet me at http://frank.vandentillaart.net ?

• Proxzor
quote:
roodbwoy schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:53:

engels vind ik best hoor, maar als er veel nederlanders spelen kunnen we net zo goed NL only.. maar dat moeten we nog bekijken dan maar;)

iRP

• Dakreal
quote:
Chubz schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:30:
[...]

engels vind ik best hoor, maar als er veel nederlanders spelen kunnen we net zo goed NL only.. maar dat moeten we nog bekijken dan maar;)
Als we de leeftijd maar op pijl houden ;-) ik suggereer niet dat iedereen die 16 jaar of jonger is dom overkomt.. maar een hoop van de mensen doen dit wel. Liefst gewoon een volwassen guild met een gezellige chat.

• Thormodo
quote:
RedSoniq schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:57:
[...]

Je bedoelt Engels + Nederlands talig? (+Fries, Duits, etc)
Anders spreek je jezelf nogal tegen namelijk.

Zelf ben ik zowiezo voorstander van Engels hoor ... maar eerst even verder kijken of ik uberhaupt mee ga doen.
Hij bedoeld geen nederlandstalige guild, met allemaal kiddo's van een jaar of 11. Dus dat iedereen gewoon Engels spreekt in guildchat etc.
Maar tot nu toe komt er nog weinig terecht van een Order guild met zo weinig mensen :P.

Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Cidolfas – Warrior Priest

Destruction:
SpoTs - Black Orc
o0oPhreako0o - Shaman / Black Orc
roodbwoy - Black Orc / Squigherder
Damien2004 - Chosen waarschijnlijk.
Chubz - Shaman
Bazvv - Marauder / Disciple of Khaine
kanzlooz - Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
ZipperJR - Black Orc / Shaman
Lithius - Black Orc
TweakerMaert - Zealot

• Sui
Ik switch naar Destruction voor de GoT guild, ik roll wel wat Order gastjes op een andere server ;)
Ik ga trouwens voor de Shaman.

• Proxzor
quote:
SpoTs schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:32:
[...]

Als we de leeftijd maar op pijl houden ;-) ik suggereer niet dat iedereen die 16 jaar of jonger is dom overkomt.. maar een hoop van de mensen doen dit wel. Liefst gewoon een volwassen guild met een gezellige chat.
Mja ben zelf 16 en schaam me inderdaad zelf voor mensen van mijn leeftijd soms..
iig mature mensen :)

iRP

• Sui
Mja ben zelf 26 en schaam me inderdaad zelf voor mensen van mijn leeftijd soms..
(punt is dat leeftijd vaak niet zoveel uithaalt :) )

• Thormodo
quote:
Sui schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:55:
Ik switch naar Destruction voor de GoT guild, ik roll wel wat Order gastjes op een andere server ;)
Ik ga trouwens voor de Shaman.
Shaman of Black Orc lijkt me eventueel ook nog wel leuk :P. Maar Ironbreaker is toch wel mijn eerste keus.

Hoe hard gaat het levelen in WAR trouwens? Want ben nu sinds 2 dagen de LOTRO trial aan het doen, maar daar gaat het wel erg traag. Bovendien vind ik het hele spel weinig aan >,< . Het is allemaal vrij onduidelijk en het speelt gewoon niet zo lekker.

Thormodo wijzigde deze reactie 02-09-2008 18:46 (26%)

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

quote:
Thormodo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:25:
Hoe hard gaat het levelen in WAR trouwens? Want ben nu sinds 2 dagen de LOTRO trial aan het doen, maar daar gaat het wel erg traag. Bovendien vind ik het hele spel weinig aan >,< . Het is allemaal vrij onduidelijk en het speelt gewoon niet zo lekker.
Levellen in LOTRO traag? Ik was in 1 dagje spelen level 17.. :S Dat noem ik toch niet traag...ieder zijn mening natuurlijk, maar wat was je bijvoorbeeld onduidelijk?

• Thormodo
quote:
dragonspirit schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:07:
[...]

Levellen in LOTRO traag? Ik was in 1 dagje spelen level 17.. :S Dat noem ik toch niet traag...ieder zijn mening natuurlijk, maar wat was je bijvoorbeeld onduidelijk?
Quests, waar je NPC's kan vinden, hele crafting gebeuren etc.. Zeker als je het vergelijkt met WoW allemaal vrij wazig. In de beta deed ik met mijn burglar 7 dagen over level 14 geloof ik >,< . Nu ben ik met denk ik 4 uur spelen level 7 met mijn Hunter. Maar goed ik vind het gewoon niet lekker spelen, heb er na een tijdje al snel weer genoeg van.

• dragonspirit

dragonspirit

Certified nutcase

Ah, daar ligt het probleem.. ;) De vergelijking.. :P

Ikzelf vond WoW dan weer zo wazig als iets.. ;) Ik zocht me wezenloos naar de NPCs die ik zou moeten vinden, tot iemand me vertelde dat ik dan de Add-on TOMTOM eens moest installeren..wist ik veel dat ik dat nodig zou hebben.

Bij LOTRO vond ik dat niet zo'n probleem, als je de quest goed leest, dan staat er eigenlijk altijd hoe je daar moet komen...nog nooit lang hoeven zoeken. Maar zoals ik al zei..kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk.. ;)

• Assassinator
quote:
Thormodo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:51:
[...]

Quests, waar je NPC's kan vinden, hele crafting gebeuren etc.. Zeker als je het vergelijkt met WoW allemaal vrij wazig. In de beta deed ik met mijn burglar 7 dagen over level 14 geloof ik >,< . Nu ben ik met denk ik 4 uur spelen level 7 met mijn Hunter. Maar goed ik vind het gewoon niet lekker spelen, heb er na een tijdje al snel weer genoeg van.
Ik heb WoW 2 jaar gespeeld, doe nu 3 dagen de LOTRO trial, en vergelijken met WoW vind ik juist dat je qua NPC's en quests gigantisch aan het handje wordt genomen :D Er staat altijd een perfect mooie route uitgestippeld, crafting is ook redelijk easy (gewoon 1 crafting-class met 3 "trees"). Vond het juist heerlijk soepeltjes spelen, en het begin zeker een stuk gaver dan hoe je begint in WoW met je character. Maar goed dit is het WAR topic ;) Kan iemand misschien wat vertellen hoe het bovenstaande bij WAR in elkaar zit?
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*