Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:31:
[...]

Momenteel zijn de servers gecapped op 1/3 van hun capaciteit en en onstaan dus queues(wachtrijen) die oplopen tot 550 man!
i can beat that :D

position 653, estimated wait: 2 uur +

dit was om half 6 vanavond op karak 8 peaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:31:
[...]

Momenteel zijn de servers gecapped op 1/3 van hun capaciteit en en onstaan dus queues(wachtrijen) die oplopen tot 550 man!

Je krijgt een 30 dagen gratis trial als je de game koopt.
En hoeveel spelers kunnen er nu op? Met de 1/3 cap dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
-Mike- schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:11:
[...]

En hoeveel spelers kunnen er nu op? Met de 1/3 cap dus
1000 (per side) per server geloof ik

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:24:
ben ik vrolijk met mijn lvl 7 (bijna lvl 8 ) witch hunter aan het vechten tegen de destruction gastjes (bij de stranden in northland) krijg ik een crash to desktop. Kan ik weer 20 minuten in de queue blijven hangen :( achja het brengt de goede oude herinneringen weer naar boven van wow in de begindagen :) maar moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het spel. Het is het beste van wow met het beste van LOTRO en dan nog wat toevoegingen. Vooral de Public Quests vind ik een pracht uitvinding!
En nou maar hopen dat die wachtrijen snel verleden tijd zijn, want in het verleden in WoW was dat idd erg irritant. Want je betaald tenslotte niet om in een rij van 1 uur te wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
RocketKoen schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:58:
[...]

1000 (per side) per server geloof ik
Dus uiteindelijk 3000 vs 3000? Dat is wel lekker zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Gezellig anderhalf uur wachttijd :D en dan 3x crashen.. maargoed vandaag een nieuwe dag... ben benieuwd wat ze veranderen in de downtime..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Nieuwe server binaries...
Geen idee, misschien office service pack ofzo :)

Trouwens een tip voor de mensen die de 18e op Azgal willen rollen en Uneath willen joinen: we kunnen wat andere classes gebruiken dan shaman... Als je bijv twijfelt tussen DoK en Shaman, ga voor DoK :)

[ Voor 57% gewijzigd door Wackeeh op 16-09-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:52:
[...]

Dus uiteindelijk 3000 vs 3000? Dat is wel lekker zeg :9~
Wat was de player cap op WoW servers eigenlijk ?..
Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:40:
Nieuwe server binaries...
Geen idee, misschien office service pack ofzo :)

Trouwens een tip voor de mensen die de 18e op Azgal willen rollen en Uneath willen joinen: we kunnen wat andere classes gebruiken dan shaman... Als je bijv twijfelt tussen DoK en Shaman, ga voor DoK :)
Hebben we al genoeg zealots ? :).. We hebben iig
genoeg shamans, (en black orcs ?)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Dit is de verdeling op dit moment:

31 members waarvan:
Witch Elf: 2
Black Orc: 6
Shaman: 11
Marauder: 1
Squig Herder: 4
Zealot: 2
Magus: 2
DoK: 1
Sorcerer: 1
Chosen: 1

Je kan in ieder geval zo bepalen als welke class je het meeste kans op epix heb :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wackeeh op 16-09-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:54:
Dit is de verdeling op dit moment:

31 members waarvan:
Witch Elf: 2
Black Orc: 6
Shaman: 11
Marauder: 1
Squig Herder: 4
Zealot: 2
Magus: 2
DoK: 1
Sorcerer: 1
Chosen: 1

Je kan in ieder geval zo bepalen als welke class je het meeste kans op epix heb :P
had Chosen en Marauder toch wat populairder verwacht.. Maar worden er nog steeds
nieuwe shamans geaccepteerd ?.. Of zegt de guild nu 'No Waiii !.." tegen shamans :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Volgens mij is alles nog steeds wel ok, maar als je in RvR een potje wilt breken heb je toch wat meer balance nodig :P

Werden gisteravond echt geslacht in Gates omdat we met 8 shamans rondrenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:58:
Volgens mij is alles nog steeds wel ok, maar als je in RvR een potje wilt breken heb je toch wat meer balance nodig :P

Werden gisteravond echt geslacht in Gates omdat we met 8 shamans rondrenden :P
Ik mis altijd goede tanks in mn scenario RvR... En als we een tank hebben is het een rank 3 BOrc.. :P
Gisteravond ook een scenario meegemaakt met 12 andere shamans ofzo.. Was echt chaos, maar we hadden wel gewonnen !.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Vannacht eindelijk mijn headstart key van de EA Store gekregen...

Vanochtend dus gelijk een char aangemaakt op Karak Izor, en vanavond als ik thuis ben eindelijk eens echt beginnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Lijkt me sterk dat de server 3000 vs 3000 aankan. Ik verwacht meer iets in de trend van 3000 in total, 1500 per kant. DAOC kon nauwelijks 3000 aan, en in het begin waren er zat zone-crashes als er 300-400 man in een zone rondrenden. ;)

De queues zijn -erg- irritant, zeker als je crashed en weer een half uur moet wachten om verder te kunnen (want je krijgt geen voorrand in de rij, helaas.)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Is er nou al een Order guild op Hirn? Ondertussen Rank 10 RR9 :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Ik denk dat ze de cap erop houden zodat mensen die met de echte launch meekomen toch nog kunnen aansluiten bij hun guild. Bovendien worden zo de spelers beter verdeeld. Alleen maar beter in de long run denk ik zo.

Hoop dan ook niet op Warsong achtige taferelen met WoW. Die server uitgezocht door de guild blijkt ie echt altijd vol te zitten. Kon bijna nooit ff snel inloggen. Altijd que en 's avonds was het een hell. Toen ook nog russen die de server overnamen... Als ik er nog aan terug denk..

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rarz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:09:
Lijkt me sterk dat de server 3000 vs 3000 aankan. Ik verwacht meer iets in de trend van 3000 in total, 1500 per kant. DAOC kon nauwelijks 3000 aan, en in het begin waren er zat zone-crashes als er 300-400 man in een zone rondrenden. ;)

De queues zijn -erg- irritant, zeker als je crashed en weer een half uur moet wachten om verder te kunnen (want je krijgt geen voorrand in de rij, helaas.)
Ik heb DAOC niet gespeeld, maar 1500 vs 1500 zou opzich wel tof zijn. Behalve als je een
k*t computertje heb.. LAGFEST! :9
Heb eigelijk nog helemaal geen lagg enz. gehad in WAR. Wel een paar keer een crash..
mjah, blame Vista x64 :P ?

Ja queues zijn zeker irritant, Maar had het idee dat ze daar gisteravond rond een uur
of 9 wat aan hadden gedaan. Toen kon ik gelijk joinen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Laatst online: 12-09 15:12
Nou,

Nog niets gehoord van EA, gebelt gemailt etc, heb mijn order gecancelled (hopen dat ze dat daadwerkelijk ook gaandoen) en een order bij direct2drive geplaatst, binnen 3 min headstart key etc in mijn mail....

EA store nooit meer. enfin, hoop dat ik niet de enige ben die hier wat van heeft opgestoken.

groetjes.

Emiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJN
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-04 10:58

AJN

Ik heb gisteravond ook even kunnen spelen en me aangemeld bij de guild. Die que is vervelend maar ik heb er niet zo veel last van. Als ik thuis kom zet ik WAR aan en na het eten ben ik door die que heen.

Ik moet wel zeggen dat ondanks de druk bezochte begin gebieden ik duidelijk minder(geen) last heb van lag in vergelijking met de beta. Ook lijkt het dat ik de RvR scenarios sneller in kom dan in de beta. Dus wat dat betreft ben ik alleen maar positief over deze server.

PS. In de guild message staat dat je, je GoT naam in je WAR profiel kan zetten. Maar hoe doe je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
AJN schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:26:
PS. In de guild message staat dat je, je GoT naam in je WAR profiel kan zetten. Maar hoe doe je dat? :)
Die knakkers hadden in de laatste build officer / member notes toegevoegd, maar lijkt erop dat ze later een oude build hebben uitgerold... 8)7

Dus even geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Cidolfas schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:11:
Is er nou al een Order guild op Hirn? Ondertussen Rank 10 RR9 :)
heb gister ook gezocht naar Jizra maar was niet online! nog 2 vrienden zitten ook op de guild te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Wat ik van Jiz begreep in IRC is dat het guild ivm gebrek aan tijd / animo er niet komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ben begonnen op Karak Azgal, heb daar 2 characters aangemaakt.

Boomstick - Dwarf Engineer
DeDominee - Empire Warrior Priest

Ben wel al in een UK/Internationaal guild gestapt. Ze gaven aan puur voor fun te spelen en niet zo zeer om de absolute top te zijn. Oh ja, ze hebben een trial periode ingesteld, dit om "retards" er op tijd uit te kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Lijkt alsof sommige dingen niet gesaved worden en per sessie ingesteld moeten worden: ik moet elke keer als ik WAR opstart de 2 license agreements accepteren en ook mijn custom keybindings zijn elke keer weg, dwz ze staan nog wel in de keybindingslijst, maar werken niet meer. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
hmm die dialogs wel, maar keybindings en chat colors en zo werken prima...
hoewel die vanuit open beta zo staan, dus misschien dat ie met nieuwe build het kapot gemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo gister weer lekker kunnen spelen. ook al moest ik de queue in :P Ondertussen rank 12 en RR 8 nog steeds, hik tegen 9 aan :) hoop vanavond richting rank 14 te kunnen gaan en rr 10 :o.

Ben ondertussen bezig in Chapter 6 van Greenskin area.. wat is het toch een lekker spelletje!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Verder in Warhammer Online - Deel 3 dus :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces