Ik ben ook wel te spreken over de performance van mijn nieuwe systeem. Ik draai WAR op een Asus P5Q Pro, Intel E8400 met Freezer 7 Pro erop, 4 GB PC6400 CL5, Asus HD4850 512 MB, Samsung F1 640 GB 16 MB. Alles op stock speed btw, ben nog niet toegekomen aan overclocken maar dat moet prima lukken want op load heb ik temps van ~35 graden op m'n E8400.. dat kan hoger
Ik draai WAR op 1920x1200 met alles op high en enabled maar (nog) zonder AA of ASF.
In de meeste grote buitenomgevingen zie ik de framerate wel droppen (vooral bij Dark Elf startgebied, die is huge) maar bij het startgebieg van de Empire draait alles vlekkeloos. Ook alle effecten worden mooi afgebeeld en zelfs de grootste explosies krijgen mijn framerate niet omlaag. Zeer tevreden op dit moment en moet nog wel de eerste echte grote Open RVR battle meemaken maar ik vertrouw erop dat dat op een acceptabele snelheid vs beeldkwaliteit te doen is. Ik vind het niet erg om op eyecandy te bezuinigen om de gameplay leuker te maken..
Verder: waarom is het in sommige gebieden donker/'s nachts terwijl het nog maar 5 uur in de middag is? Het Empire startgebied was volledig donker.. (waardoor wel de Burning Windmill er erg gaaf uitzag, maargoed). Toen ik een character aanmaakte in het gebied van de Greenskins was het overdag..
En wat ik wel had verwacht is dat Destruction flink bevolkter is dan Order wat voor mij eigenlijk goed uitkomt omdat ik verliefd ben op m'n Witch Hunter

Wat een vent zeg.. Na 5 uur gespeeld te hebben ziet ie er al precies uit zoals ik het me had voorgesteld! Erg vet hoe hij aanvalt en met z'n pistool mobs op hun kop ramt.

Ook de wachttijden voor een scenario zijn heerlijk kort.. meestal binnen ~30 seconden zit ik er in en word het heel snel geladen (onder de 10 seconden). Bij de Dark Elves op een andere server moest ik 15 minuten wachten.
[
Voor 17% gewijzigd door
Blaim op 15-09-2008 10:32
]