Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:55
The_Bash schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:59:
[...]

Bij de download versie krijg je ook geen DVD, postcards en manual (in boekvorm). Daar betaal je dus minder voor.

De startpost is trouwens weer flink aangepast. Bump!
Moeten in het volgende deel maar eens wat plaatjes bij gaan komne ;)
Achjah vind ik allang goed:P Als ik morgen aan de slag kan, DVD'tjes komen na installatie toch ergens onder een dikke laag stof te liggen.

Wel jammer dat direct2drive alleen maar creditcards accepteert.

Edit: Heb hem daar besteld en vrijwel meteen mijn headstart code gekregen...sweet:)

[ Voor 6% gewijzigd door WolfsRain op 15-09-2008 00:45 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Hmm, heb nog geen headstart key van de EA store gehad, die krijg je toch apart per mail ?

Heb alleen een activatiecode bij mijn download staan, maar dat zal 't wel niet zijn.

Hopelijk vanavond als ik thuis ben een mailtje, en anders gaat de headstart aan mijn neus voorbij...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:27
Afgelopen vrijdag bij EA besteld (12-09) maar tot op heden heb ik ook nog geen keys ontvangen .... Las hier: http://forums.electronica...mer-online-age-reckoning/ dat ik niet de enige ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
YaNightmare schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:32:
Afgelopen vrijdag bij EA besteld (12-09) maar tot op heden heb ik ook nog geen keys ontvangen .... Las hier: http://forums.electronica...mer-online-age-reckoning/ dat ik niet de enige ben....
Best wel zuur op zich :/ Doen ze nog aan compensatie ofzo? Ik had hem wel netjes gehad namelijk.

Kwa performance... Ik heb een Q6600 @2700 mhz, Gefoz 8800 GTS 512mb OC en 3gb hyper memory. Ik draai alles op hoogste kwaliteit en op 1920x1200. Performance is bijzonder goed. Al merkte ik wel toen er 50 BO's en nog 100 andere spelers op de public quest boss aant inbeuken waren dat er toch wel frameskips kwamen :P (ruimte voor nieuwe hardware dus) Maar overall gezien heb ik een uitstekende performance.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

YaNightmare schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:32:
Die kan ik natuurlijk weer niet lezen op mijn werk. :X

Kan niets anders dan hopen dat ik 'm vanavond rond 18:15 in mijn hotmail box vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik ben ook wel te spreken over de performance van mijn nieuwe systeem. Ik draai WAR op een Asus P5Q Pro, Intel E8400 met Freezer 7 Pro erop, 4 GB PC6400 CL5, Asus HD4850 512 MB, Samsung F1 640 GB 16 MB. Alles op stock speed btw, ben nog niet toegekomen aan overclocken maar dat moet prima lukken want op load heb ik temps van ~35 graden op m'n E8400.. dat kan hoger :D

Ik draai WAR op 1920x1200 met alles op high en enabled maar (nog) zonder AA of ASF.

In de meeste grote buitenomgevingen zie ik de framerate wel droppen (vooral bij Dark Elf startgebied, die is huge) maar bij het startgebieg van de Empire draait alles vlekkeloos. Ook alle effecten worden mooi afgebeeld en zelfs de grootste explosies krijgen mijn framerate niet omlaag. Zeer tevreden op dit moment en moet nog wel de eerste echte grote Open RVR battle meemaken maar ik vertrouw erop dat dat op een acceptabele snelheid vs beeldkwaliteit te doen is. Ik vind het niet erg om op eyecandy te bezuinigen om de gameplay leuker te maken..

Verder: waarom is het in sommige gebieden donker/'s nachts terwijl het nog maar 5 uur in de middag is? Het Empire startgebied was volledig donker.. (waardoor wel de Burning Windmill er erg gaaf uitzag, maargoed). Toen ik een character aanmaakte in het gebied van de Greenskins was het overdag..

En wat ik wel had verwacht is dat Destruction flink bevolkter is dan Order wat voor mij eigenlijk goed uitkomt omdat ik verliefd ben op m'n Witch Hunter :> Wat een vent zeg.. Na 5 uur gespeeld te hebben ziet ie er al precies uit zoals ik het me had voorgesteld! Erg vet hoe hij aanvalt en met z'n pistool mobs op hun kop ramt. 8) Ook de wachttijden voor een scenario zijn heerlijk kort.. meestal binnen ~30 seconden zit ik er in en word het heel snel geladen (onder de 10 seconden). Bij de Dark Elves op een andere server moest ik 15 minuten wachten. |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Blaim op 15-09-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

damn, koppijn, moe, dikke ogen! veels te lang doorgegaan met gamen! maarja, order had ook onze battleobjectives overgenomen en wilde deze toch terug veroveren :-)

Heb me dik verslapen en m'n baas is niet blij met me, maar ik ben voldaan, nu ff 8 uur werken en dan weer WAR!

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 15-09-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
roodbwoy schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:08:
damn, koppijn, moe, dikke ogen! veels te lang doorgegaan met gamen! maarja, order had ook onze battleobjectives overgenomen en wilde deze toch terug veroveren :-)

Heb me dik verslapen en m'n baas is niet blij met me, maar ik ben voldaan, nu ff 8 uur werken en dan weer WAR!
Haha rood verslaafde :P welk lvl ben je nu?

Kan iemand me helpen met de IRC java tweakers? er staat:

Als je een java beveiligingsmelding krijgt moet je de sessie toestaan om te kunnen chatten via deze applet.

hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Nog steeds geen headstart key... :(
Schijnt dat ze in de middag komen omdat er zo veel vraag was... hadden ze wel even mogen communiceren voordat de deadline afliep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Blaim
Ik kan het niet geloven dat je met jouw systeem de kwaliteit van de graphics omlaag moet halen wil je een speelbare (30+ als je het mij vraagt) framerate halen in grote RvR battles. In de beta ala, maar ze hebben nu toch wel een betere, geoptimaliseerde engine? Of speelt de headstart eigenlijk nog op de oude beta engine en komt de "final", geoptimaliseerde en getweakte engine (voor de headstart mensen in de vorm van een patch) uit op de "echte" release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43

Mach

[END]Avengers

Alpha- schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:24:
Schijnt dat ze in de middag komen omdat er zo veel vraag was... hadden ze wel even mogen communiceren voordat de deadline afliep...
Wanneer heb jij besteld ?

Ik heb zaterdagmiddag besteld rond een uur of 3 en ook nog geen key.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

de 7e heb ik besteld, enige wat ik heb is een activeringscode in Bestelstatus van eastore (WARSEA- ... ) maar die werkt niet en verder heb ik nog niks gezien ... Heb de gewone headstart versie overigens, op het forum van EA staat het ook vol met mensen in precies dezelfde situatie

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Alpha- schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:24:
Staat dat op het EA forum ofzo ?

Ik heb 29 augustus de game daar besteld, dus ga er wel vanuit dat ik nog keys krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dam ik wil ook spelen! ;)
Dit is best wel erg om te lezen als je zelf nog niet kan beginnen. :p
Kunnen jullie een beetje uitleggen hoe het nu echt is in de game?
Ik zelf zit aan een squig herder te denken, hoe doet deze classe z'n werk op het moment? Heb het een en andere gelezen over slechte dps, is dat veranderd? Na me verdiept te hebben in verschillende carreers spreekt de SH me het meeste aan.
En hoe gaat het met de GoT guild?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:24:
@Blaim
Ik kan het niet geloven dat je met jouw systeem de kwaliteit van de graphics omlaag moet halen wil je een speelbare (30+ als je het mij vraagt) framerate halen in grote RvR battles. In de beta ala, maar ze hebben nu toch wel een betere, geoptimaliseerde engine? Of speelt de headstart eigenlijk nog op de oude beta engine en komt de "final", geoptimaliseerde en getweakte engine (voor de headstart mensen in de vorm van een patch) uit op de "echte" release?
Mja, ik had het al een beetje verwacht eigenlijk. Ik heb nog geen grote RvR battle meegemaakt en na het inladen van het gebied en characters draait het ook zeker op 30+ FPS maar de kleine hickups tijdens dat inladen kunnen me gaan storen, dat weet ik zeker. Misschien na het overclocken van m'n gfx card en proc kan ik het vloeiender krijgen.. ik merk iig dat m'n GPU zeker niet een bottleneck is.

De versie die nu online staat is zonder de feedback tools dus ik denk dat we vrij dicht op de final version zitten. Maar het zou me zeker niets verbazen als er op of net na de 18e nog een patch uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Voor mensen die inmiddels kunnen spelen (vanmiddag of vanavond). De Destruction guild Uneath is opgestart. We spelen op Karak-Azgal. Stuur een PM naar Bashah als je wil joinen (Dus niet Basha zoals in beta, die naam is door een ander ingepikt).

Performance vind ik goed. Speel zelf op een E6600@2.4Ghz met 2Gig RAM en een X1950 PRO @ 256MB. In RVR moet ik de settings op balanced zetten.
Ik heb de indruk dat ze een oudere build gebruiken. Ik ben benieuwd hoe de performance blijft gedurende de headstart!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:39:
[...]

Mja, ik had het al een beetje verwacht eigenlijk. Ik heb nog geen grote RvR battle meegemaakt en na het inladen van het gebied en characters draait het ook zeker op 30+ FPS maar de kleine hickups tijdens dat inladen kunnen me gaan storen, dat weet ik zeker. Misschien na het overclocken van m'n gfx card en proc kan ik het vloeiender krijgen.. ik merk iig dat m'n GPU zeker niet een bottleneck is.

De versie die nu online staat is zonder de feedback tools dus ik denk dat we vrij dicht op de final version zitten. Maar het zou me zeker niets verbazen als er op of net na de 18e nog een patch uitkomt.
Kan me niet voorstellen dat mijn Q6600 zoveel meer presteerd als jouw E8400. Heb je echt last van dikke framedrops? ik eigenlijk nooit namelijk.

De guild is trouwens rank2 atm :p dus meer invites = sneller groeien. Unlocken we meer stuffies.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:47:
[...]

Kan me niet voorstellen dat mijn Q6600 zoveel meer presteerd als jouw E8400. Heb je echt last van dikke framedrops? ik eigenlijk nooit namelijk.

De guild is trouwens rank2 atm :p dus meer invites = sneller groeien. Unlocken we meer stuffies.
Neehoor, echt grote framedrops zijn het niet. Ik merk dat als ik een 'nieuw' gebied in loop dat het eerst geladen moet worden waardoor het voor 1 seconde misschien gaat stotteren. En als ik me dan ga omdraaien/wild ga rondspringen dan zie ik een framedrop. Verder als ik al in een gebied zit (bijvoorbeeld met een PQ) en er staan 20 gastjes om me heen op een Ogre in te hakken en ik draai rond en doe m'n ding dan gaat het echt met meer dan 50+ FPS.

Ik ga me pas zorgen maken als ik tijdens een ingeladen gebied dit soort framedrops ga krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:59:
[...]

Neehoor, echt grote framedrops zijn het niet. Ik merk dat als ik een 'nieuw' gebied in loop dat het eerst geladen moet worden waardoor het voor 1 seconde misschien gaat stotteren. En als ik me dan ga omdraaien/wild ga rondspringen dan zie ik een framedrop. Verder als ik al in een gebied zit (bijvoorbeeld met een PQ) en er staan 20 gastjes om me heen op een Ogre in te hakken en ik draai rond en doe m'n ding dan gaat het echt met meer dan 50+ FPS.

Ik ga me pas zorgen maken als ik tijdens een ingeladen gebied dit soort framedrops ga krijgen..
Vind het toch nog een vreemd verhaal, je hebt namelijk gewoon een prima pc, die fd's zouden niet eens voor mogen komen denk ik.

Kheb zin om vanavond weer even hard door te lvlen. Misschien ook ff m'n renownrank naar 10 gooien.. zit nu op 8 namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Chubz schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:23:
[...]

Haha rood verslaafde :P welk lvl ben je nu?

Kan iemand me helpen met de IRC java tweakers? er staat:

Als je een java beveiligingsmelding krijgt moet je de sessie toestaan om te kunnen chatten via deze applet.

hoe doe ik dit?
Rank 9 RR 7,9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor

hoe doe ik dit?

Nice rood :)

zit nu lekker op school unreal tournament te spelen tot 5uur.. dan mag ik weer naar huis.. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik het gemist, maar is de patch die klaarstond voor release al doorgevoerd, of kunnen we die de 18e verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:03:
[...]

Vind het toch nog een vreemd verhaal, je hebt namelijk gewoon een prima pc, die fd's zouden niet eens voor mogen komen denk ik.

Kheb zin om vanavond weer even hard door te lvlen. Misschien ook ff m'n renownrank naar 10 gooien.. zit nu op 8 namelijk :)
Ik ga het nog zeker in de gaten houden hoor.. Ik heb nog niet alle drivers ge-update behalve de BIOS en de GPU drivers en ik draai het op 1920x1200 waardoor de 512 mb misschien te weinig is. Ik ga het ook posten op warhammeralliance om te kijken of dit normaal is. Tot zover mijn WAR rig. ;)

Ander puntje: als je je best doet heb je binnen 2 of 3 keer een PQ doen je influence maxed out. Gaat dat nog lastiger worden bij de PQ's op hogere levels? En vanaf welk level kan je een mount halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:12:
[...]

Ik ga het nog zeker in de gaten houden hoor.. Ik heb nog niet alle drivers ge-update behalve de BIOS en de GPU drivers en ik draai het op 1920x1200 waardoor de 512 mb misschien te weinig is. Ik ga het ook posten op warhammeralliance om te kijken of dit normaal is. Tot zover mijn WAR rig. ;)

Ander puntje: als je je best doet heb je binnen 2 of 3 keer een PQ doen je influence maxed out. Gaat dat nog lastiger worden bij de PQ's op hogere levels? En vanaf welk level kan je een mount halen?
Bij pubby's op hogere ranks is het wel wat meer doen dan lagere. Het hangt ook af van je participation. Zeker bij Grind PQ's. Vanaf lvl 20 kan je je mount halen :)

Edit: Mijn vidkaart heeft ook 512mb geheugen, dus daar kan je bottleneck niet zitten iig.

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 15-09-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugen heeft alleen invloed op de grootte van de textures die je kunt laden met je kaart. Schijnbaar was een 512 mb tot voor kort (en misschien nu zelfs nog niet) niet eens nodig omdat de textures nog lang niet een dergelijke grootte hebben dat dit een bottleneck kan zijn.

Mounts kosten nog steeds 15 G in retail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:25:
geheugen heeft alleen invloed op de grootte van de textures die je kunt laden met je kaart. Schijnbaar was een 512 mb tot voor kort (en misschien nu zelfs nog niet) niet eens nodig omdat de textures nog lang niet een dergelijke grootte hebben dat dit een bottleneck kan zijn.

Mounts kosten nog steeds 15 G in retail?
Nog niet gezocht...ondertussen rank 9, maar heb nog niet eens 1 goud hehe. Dure grap dus, die mounts...

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cidolfas schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:37:
[...]

Nog niet gezocht...ondertussen rank 9, maar heb nog niet eens 1 goud hehe. Dure grap dus, die mounts...
Mounts = lvl 20 req en kosten 20g

Over textures nog even.. je geheugen op je kaart is gewoon je buffer, hoe meer je kan bufferen des te sneller de verwerking. Hoe minder geheugen op je vidkaart hoe meer die bezig is met gepre-buffered textures overschrijven.

auw.. op 12.15 nu al een queue van 10 man :S dat word vanavond echt drama... :/

[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 15-09-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de performance: het kan toch niet zo zijn dat systemen die games als CoD4 op het allerhoogst soepel kunnen draaien gaan laggen in een spel als WAR? Ik hoop niet dat de headstart speelt op de release engine, als ik naar alle berichten over performance kijk. Dan ben ik bang dat we na donderdag AoC achtige taferelen krijgen, en dat wil niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:03:
Over de performance: het kan toch niet zo zijn dat systemen die games als CoD4 op het allerhoogst soepel kunnen draaien gaan laggen in een spel als WAR? Ik hoop niet dat de headstart speelt op de release engine, als ik naar alle berichten over performance kijk. Dan ben ik bang dat we na donderdag AoC achtige taferelen krijgen, en dat wil niemand.
snap niet war jij je beweringen vandaan haalt.. maar kwa inhoud is het echt 0.
Het spel draait uitstekend. Daarnaast is CoD4 met max 32 spelers en een fps game. Dat is een totaal ander genre dan een MMORPG. Volgende keer misschien even informatie opzoeken voordat je vergelijkingen gaat maken met 0 informatie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:42:
[...]

Mounts = lvl 20 req en kosten 20g

Over textures nog even.. je geheugen op je kaart is gewoon je buffer, hoe meer je kan bufferen des te sneller de verwerking. Hoe minder geheugen op je vidkaart hoe meer die bezig is met gepre-buffered textures overschrijven.

auw.. op 12.15 nu al een queue van 10 man :S dat word vanavond echt drama... :/
Euh, er is dus WEL een headstart voor benelux? Nou ben ik helemaal in de war.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:06:
[...]

snap niet war jij je beweringen vandaan haalt.. maar kwa inhoud is het echt 0.
Het spel draait uitstekend. Daarnaast is CoD4 met max 32 spelers en een fps game. Dat is een totaal ander genre dan een MMORPG. Volgende keer misschien even informatie opzoeken voordat je vergelijkingen gaat maken met 0 informatie :/
Denk dat hij het baseert op de voorgaande paginas, framedrops etc waar ze het over hebben. Maarja, één meldt er dat hij een framedrop had naar 50 fps :+, dus niet echt bijzonder ofzo verder en zeker geen AoC taferelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychodude schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:11:
[...]

Denk dat hij het baseert op de voorgaande paginas, framedrops etc waar ze het over hebben. Maarja, één meldt er dat hij een framedrop had naar 50 fps :+, dus niet echt bijzonder ofzo verder en zeker geen AoC taferelen.
ja :p stel je voor 50 fps.. terwijl je oog er maar 30 kan waarnemen. In any case :) het is uitstekend geprogrammeerd.. en zelfs met mijn bergklimskills ben ik nog geen 1x echt vast blijven zitten ( af en toe wel even pielen :D ) maarja, het is foolproof.. kheb ook geen blink op mijn BO, dus dat zorgt er ook voor dat ik niet in een hekje vast zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen. ik wil ook gaan spelen. heb hem nog niet. als ik hem bestel via direct2drive kan ik dan vandaag gelijk beginnen of meot ik dan wachten tot donderdag????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik basseer het vooral op dit draadje. En dat is nog niet eens het enige draadje waar mensen klachten over de performance posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:19:
Ik basseer het vooral op dit draadje. En dat is nog niet eens het enige draadje waar mensen klachten over de performance posten.
Ik heb een monster machine dus ik kan niet met deze 'interessante' discussies meedoen :P

Maargoed hier liep hij prima. Wat me ook opviel is dat hij van alle 4 de cores van mijn quad processor gebruik maakte.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:32:
[...]

Ik heb een monster machine dus ik kan niet met deze 'interessante' discussies meedoen :P

Maargoed hier liep hij prima. Wat me ook opviel is dat hij van alle 4 de cores van mijn quad processor gebruik maakte.
dat viel mij ook op ja :p kan eindelijk dat stof er is afgeschud worden.
Het valt mij gewoon op dat mensen het raar vinden dat hun High end machine van 2000 niet meer high end is in 2008. vind ik ook heel erg raar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:18:
hey mensen. ik wil ook gaan spelen. heb hem nog niet. als ik hem bestel via direct2drive kan ik dan vandaag gelijk beginnen of meot ik dan wachten tot donderdag????
Ik heb hem vannacht daar gepre-ordered en kan nu spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:32:
[...]

Als ik dat topic doorlees zie ik ook mensen met hele goeie PC's toch geen even geweldige FPS halen. Het lijkt wel alsof WAR meer eist van je PC dan dat je ervoor terug krijgt in looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:48:
[...]

Als ik dat topic doorlees zie ik ook mensen met hele goeie PC's toch geen even geweldige FPS halen. Het lijkt wel alsof WAR meer eist van je PC dan dat je ervoor terug krijgt in looks.
Toch vreemd dat ik en Jean wel goede graphics krijgen met onze systemen. Misschien moet je is een forum zoeken waar mensen wel blij zijn met grraphics ipv altijd een negatieve post erbij te halen.

Graphics zijn uitstekend, niets te klagen. Alles ziet er netjes gedetallieerd uit. Zodra ik mijn CE binnen krijg ga ik hem wel installeren via de CE :p heb nu nog de openbeta client namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:51:
[...]

Toch vreemd dat ik en Jean wel goede graphics krijgen met onze systemen. Misschien moet je is een forum zoeken waar mensen wel blij zijn met grraphics ipv altijd een negatieve post erbij te halen.

Graphics zijn uitstekend, niets te klagen. Alles ziet er netjes gedetallieerd uit. Zodra ik mijn CE binnen krijg ga ik hem wel installeren via de CE :p heb nu nog de openbeta client namelijk :)
Nou nee, het zijn de problemen die de aandacht verdienen ;) Dáár moet namelijk aan gewerkt worden, als alles prima is, is het toch in orde :P Kennelijk valt dat tegen voor een bepaalde groep, hoe groot die is weet ik niet (is ook moeilijk te schatten). Maar een interessant probleem is het zeker. De echte monster PC's hebben inderdaad goede preformance, maar er wordt nergens gezegt (door de developers) dat je een monster PC moet hebben wil je optimaal genieten van WAR.
Kortgezegt: het valt me gewoon op, en het verbaast en intrigeert me.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net gekocht op Direct2drive.co.uk en kan gelijk spelen en ik heb ook gelijk de items ontvangen :)

[ Voor 16% gewijzigd door BladePHQ op 15-09-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Allerlaatste vraag over de graphics.. ik lees iets over de GPU Slider.. die optie in de graphic option om die sleepbalk hoger te zetten (iets met GPU memory). Die heb ik tot op heden nog niet aangeraakt waardoor die standaard nog helemaal naar links staat.. zou het helpen om die (iets) verder naar rechts te slepen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Zo,
Net maar meteen 3x besteld ;-) bij proxis.nl (43,99 euro)
Broertje en dinnetje wilden ook wel spelen.

Denk trouwens dat ik op een open server ga spelen.. lekker gevaarlijk!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Headstart key als eerste ingevoerd, 5 minuten later een mail dat de activatie geslaagd was. daarna de items key ingevoerd, 2 uur later nog niks.... ?

iemand bij wie de items correct geactiveerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Sneezzer schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:47:
Zo,
Net maar meteen 3x besteld ;-) bij proxis.nl (43,99 euro)
Broertje en dinnetje wilden ook wel spelen.

Denk trouwens dat ik op een open server ga spelen.. lekker gevaarlijk!
een vriendin die met je meespeelt.... damn, waar heb je die vandaan man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:49:
[...]

www.mmomatchmaker.com ?

:+

even mijn hotmail kunnen checken, nog geen keys van EA, dat wordt dus pas komend weekend spelen ben ik bang.....

[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 15-09-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Heeft iemand al zijn pre order items? Ik kreeg net een mail dat mijn items active zijn, maar ze zijn nergens te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

wat zijn die ingame items eigenlijk? soort van pet als in WoW of echt usable equip

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ja, items zijn correct geactiveerd (na ongeveer 4 uur na activatie het mailtje gekregen) en al op meerdere characters uit de mail gehaald. Vond mezelf vrij exclusief met die epic ring totdat ik me realiseerde dat ik gister speelde met alleen maar CE eigenaren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:50:
Heeft iemand al zijn pre order items? Ik kreeg net een mail dat mijn items active zijn, maar ze zijn nergens te vinden....
als ik het goed begrijp moet je naar het mail punt op de map en daar haal je ze dan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

On_E schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:50:
[...]

www.mmomatchmaker.com ?

:+

even mijn hotmail kunnen checken, nog geen keys van EA, dat wordt dus pas komend weekend spelen ben ik bang.....
hahahaha is nog gewoon echt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:49:
[...]

Tja ;)
2 pc's op een lang bureau naast elkaar en lekker gamen maar!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Sneezzer schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:07:
[...]

Tja ;)
2 pc's op een lang bureau naast elkaar en lekker gamen maar!
Hoelang is dat bureau ? Lang hoop ik voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb een vraagje met een vrij hoog n00bgehalte. En ik vond het antwoord niet terug in de faq van war-eruope.com. Ik heb de game gisteren gepre-ordered via direct2download en daar kreeg ik een naast de code voor de headstart ook een code voor speciale items bij.
Nu is de vraag of ik die speciale items maar 1 keer kan claimen of niet. (dwz met maar 1 character).
Ik zou het zelf uitproberen, maar WAR is nog aan het updaten.... (met een baggersnelheid ;( )

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:03:
Allerlaatste vraag over de graphics.. ik lees iets over de GPU Slider.. die optie in de graphic option om die sleepbalk hoger te zetten (iets met GPU memory). Die heb ik tot op heden nog niet aangeraakt waardoor die standaard nog helemaal naar links staat.. zou het helpen om die (iets) verder naar rechts te slepen? :D
Dat heeft bij mij heel veel nut gehad.
Loopt een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Elvis schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:24:
Ik heb een vraagje met een vrij hoog n00bgehalte. En ik vond het antwoord niet terug in de faq van war-eruope.com. Ik heb de game gisteren gepre-ordered via direct2download en daar kreeg ik een naast de code voor de headstart ook een code voor speciale items bij.
Nu is de vraag of ik die speciale items maar 1 keer kan claimen of niet. (dwz met maar 1 character).
Ik zou het zelf uitproberen, maar WAR is nog aan het updaten.... (met een baggersnelheid ;( )
elke char die je aanmaakt kan je die items voor ophalen, oneindig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:24:
Naar mijn weten kan je die op al je characters claimen.. Ze zitten in je
mailbox als je een nieuwe character heb gemaakt. Hier blijven ze
30 dagen instaan, en dan word je mail verwijderd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Is er een pagina te vinden waar staat welke wapentypes de chars kunnen gebruiken? In-game is dat te zien in het 'v' menu en dan onder de general tab. Ik heb alleen niet alle chars bekeken en zou graag even willen zien welke wapens bij welke classes horen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:03:
ja zou makkelijk geweest zijn als erbij had gestaan setting recommended for graphic cards with 512mb+ mem ofzo.... nu is het maar gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:36:
[...]

ja zou makkelijk geweest zijn als erbij had gestaan setting recommended for graphic cards with 512mb+ mem ofzo.... nu is het maar gokken
Precies, om die exacte reden ben ik tot nu toe van die slider afgebleven omdat ik dacht dat het meer instabiliteit zou veroorzaken omdat ie standaard helemaal naar links geschoven was.

Anyway, ander vraagje over crafting: waar vind ik het crafting menu? Ik had gisteren op m'n Witch Hunter cultivating als gathering skill maar kon er nergens wat over vinden.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:44:
[...]

Precies, om die exacte reden ben ik tot nu toe van die slider afgebleven omdat ik dacht dat het meer instabiliteit zou veroorzaken omdat ie standaard helemaal naar links geschoven was.

Anyway, ander vraagje over crafting: waar vind ik het crafting menu? Ik had gisteren op m'n Witch Hunter cultivating als gathering skill maar kon er nergens wat over vinden.. :o
Je crafting skills staan tussen de rest van je skills. Boven in het scherm vind je een aantal
icoontjes. Een daarvan is skills ofzo.. Die moet je aanklikken, en dan staan je crafting skills
in het laatste tabje volgens mij..

correct me if I am wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:44:
[...]

Ik heb hem helemaal naar rechts gedaan omdat ik 512mb heb in me kaart.
Mijn performance is er echt mega op vooruit gegaan. Eerst 20 - 30 fps nu 30 - 40 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

hoe kan je de fps ingame zien? of gebruik je fraps oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:38:
hoe kan je de fps ingame zien? of gebruik je fraps oid?
Ja ik gebruik fraps, helaas is er geen commando daarvoor.
Op cursed gaming van war zag ik wel een addon daarvoor, maar die addons vertrouw ik allemaal niet.
Ik ga dus denk nooit addons gebruiken. Veiligheid voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:42:
[...]

Ja ik gebruik fraps, helaas is er geen commando daarvoor.
Op cursed gaming van war zag ik wel een addon daarvoor, maar die addons vertrouw ik allemaal niet.
Ik ga dus denk nooit addons gebruiken. Veiligheid voor alles.
Mwah, gewoon even een paar weekjes wachten dan zijn er wel zat populaire addons die het zonder problemen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
-Mike- schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:43:
[...]

Mwah, gewoon even een paar weekjes wachten dan zijn er wel zat populaire addons die het zonder problemen doen.
Ja, maar hoe test je dan of ze veilig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, nog steeds geen WAR :( Ik krijg nog steeds die zwarte-achtergrond-bug (beschreven in dit draadje op warhammeralliance), je moet Windows kennelijk opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan (via de disc boot, en dan de setup in en de xP installatie repareren), maar nog geen succes :( Heeft iemand al enig idee A wat voor bug dit is B waardoor deze veroorzaakt wordt en C hoe ik natuurlijk deze kan oplossen. Ik heb er verder nog heel weinig info over kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:46:
[...]

Add-ons zijn gebaseerd op .LUA code en die zijn vrij veilig. Die kunnen iig geen persoonlijke informatie zoals inlog of password doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Even aan de guildleaders op dit forum... er is op dit moment al een queue op Karak Azgul van 400.. ik denk dat ik ga stoppen op deze server en een rustigere uitzoek. Hier voel ik echt verdomd weinig voor om elke avond 1.5 uur in de wachtrij te gaan staan.. en het is nu nog niet eens primetime.. 18.00 - 19.00 zou dat zijn :S kan je nagaan als de livestart begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:50:
Even aan de guildleaders op dit forum... er is op dit moment al een queue op Karak Azgul van 400.. ik denk dat ik ga stoppen op deze server en een rustigere uitzoek. Hier voel ik echt verdomd weinig voor om elke avond 1.5 uur in de wachtrij te gaan staan.. en het is nu nog niet eens primetime.. 18.00 - 19.00 zou dat zijn :S kan je nagaan als de livestart begint...
Ja ik zit nu op de Azgal IRC channel, ik hoorde het net.
Ik zit daar ook op met me guild destruction, niet echt fijn.
Maar we blijven wel op de server omdat we een groote alliance hebben.
Er zullen vast geen nieuwe mensen meer bij komen, diegene die dadelijk voor eerst gaan spelen gaan snel naar een andere server vanwege de quee. En ze gaan elke dag de population verhogen per server, dus de quee wordt dan gelijk lager, of helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Precies waarom het nu nog steeds geen nut heeft om alweer te verkassen naar een andere server als je je daar druk om maakt. Niet permanent toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:52:
[...]

Precies waarom het nu nog steeds geen nut heeft om alweer te verkassen naar een andere server als je je daar druk om maakt. Niet permanent toch.
Naja vind het wat vervelend dat als ik thuis kom op prime time ik 2 uur moet wachten voordat ik kan spelen :/ je hebt op zich wel gelijk daarin.. hoop idd dat de server capaciteiten verhoogd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

vergeet niet dat de servers op het moment nog hardcapped zijn op 1/3 he! vandaag of morgen gaat deze naar 2/3 en dan vrijdag naar 3/3. Daarna gaat de hardcap eraf en maakt de server gebruik van een softcap. Queues zijn dus tijdelijk (als het goed is)

disclaimer: behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:56:
[...]

vergeet niet dat de servers op het moment nog hardcapped zijn op 1/3 he! vandaag of morgen gaat deze naar 2/3 en dan vrijdag naar 3/3. Daarna gaat de hardcap eraf en maakt de server gebruik van een softcap. Queues zijn dus tijdelijk (als het goed is)

disclaimer: behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Kijk dit zijn dan weer prettige berichten. De reden waarvoor ik hier bang ben is omdat met World of Warcraft aan het begin ook van deze queue's waren.. alleen dan blijvend.. toen ben ik gewoon geforceerd naar een andere servere gegaan omdat ik elke avond 45 minuten zat te wachten.

Een spel kan ook bv een keertje crashen.. dan zit je daarna weer 45 min te wachten. vind ik wat zonde van mijn tijd :P speel liever op m'n Borcjuh
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:52:
[...]

Ja ik zit nu op de Azgal IRC channel, ik hoorde het net.
Ik zit daar ook op met me guild destruction, niet echt fijn.
Maar we blijven wel op de server omdat we een groote alliance hebben.
Er zullen vast geen nieuwe mensen meer bij komen, diegene die dadelijk voor eerst gaan spelen gaan snel naar een andere server vanwege de quee. En ze gaan elke dag de population verhogen per server, dus de quee wordt dan gelijk lager, of helemaal weg.
Waarschijnlijk zitten we ook nog in dezelfde guild ook :p

Mijn naam is trouwens Chompah

[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 15-09-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:58:
[...]

Kijk dit zijn dan weer prettige berichten. De reden waarvoor ik hier bang ben is omdat met World of Warcraft aan het begin ook van deze queue's waren.. alleen dan blijvend.. toen ben ik gewoon geforceerd naar een andere servere gegaan omdat ik elke avond 45 minuten zat te wachten.

Een spel kan ook bv een keertje crashen.. dan zit je daarna weer 45 min te wachten. vind ik wat zonde van mijn tijd :P speel liever op m'n Borcjuh

[...]

Waarschijnlijk zitten we ook nog in dezelfde guild ook :p

Mijn naam is trouwens Chompah
ja ik heb die informatie van mmorpg.com, deze had een reference naar een mythic post. kan deze ff niet terug vinden, ik hoop zo erg dat het allemaal gaat lukken, ik zie het al gebeuren dat mijn vrienden straks op vrijdag niet eens de server kunnen joinen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn. heb hem voor direct 2 drive besteld, maar downloaden start pas over een uur.... zijn er snelle downloadservers ergens????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar... hoe bevalt het spel tot nu toe?? :p Queues voor RvR en dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik heb ook besloten qua server, ik ga op Karag Orrud als destruction spelen als ik eindelijk mag.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Damn ik moet nog wachten tot donderdag, ik hoop dat alles me goed bevalt.
En euh op welke server ging "de GoT" guild opgericht worden? Ik ben wel geïnteresseerd om de guild te joinen (maakt niet uit of het nu order of destruction word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
JeanLucPicard schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:13:
Ik heb ook besloten qua server, ik ga op Karag Orrud als destruction spelen als ik eindelijk mag.
Tof! Daar speel ik nu ook op. Guild wou daar graag heen en tot nu toe nog echt geen spijt. Veel mensen uit de UK en uit Nederland spelen op de server. Iedereen ook heel erg volwassen tot nu toe. In scenario's en party quests. Als je eenmaal begonnen bent moet je me maar eens whisperen ;)

Brokh, Squig Herder rank 8.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik speel als order op Axe Bite Pass.
Als daar nog meer mensen spelen stuur me vanavond een berichtje (ulysses is de ingame naam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJN
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-04 10:58

AJN

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:54:
damn. heb hem voor direct 2 drive besteld, maar downloaden start pas over een uur.... zijn er snelle downloadservers ergens????
Ik heb WAR van direct2drive gedownload maar dan gewoon met firefox en ik zag toen geen que waar je voor moest wachten. Dit was was echter wel een paar dagen geleden.

Anders kan je deze torrent proberen:
http://forums.freddyshous...ilable-8.html#post3405372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:20:
Als daar nog meer mensen spelen stuur me vanavond een berichtje (ulysses is de ingame naam).
Ik begreep dat dat een 'Russische' server wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
eSCe schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:14:
Damn ik moet nog wachten tot donderdag, ik hoop dat alles me goed bevalt.
En euh op welke server ging "de GoT" guild opgericht worden? Ik ben wel geïnteresseerd om de guild te joinen (maakt niet uit of het nu order of destruction word)
Check de startpost. We zitten op Karak-Azgal, Destruction. Ingame kun je o.a. mij een PM sturen. Ingame naam is Bashah.

Over de queu's: Wees allemaal niet te snel met je oordeel. Op dit moment zijn de servers gecapped en unbalanced. Dat zal zich de komende dagen stabiliseren (zeker als de retail live gaat). Dus no worries. Ik vind het nu te vroeg om al van server te gaan verhuizen. Dat kan altijd nog!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:54:
Gewoon de beta client op war-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

voor mensen met usenet toegang. de beta kun je ook downloaden in a.b.boneless

link naar nzb: http://binsearch.net/?q=%...ax=250&adv_age=21&server=

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:07
Ik heb net warhammer online gedownload en account gemaakt met de head start key.
Maar kan nog niet inloggen enig idee waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Het is erg grappig om te zie dat bijna op alle servers chaos een que heeft (zag er 1 van 400 oO ) en order een populatie heeft die high is. Vraag me af of ze het aantal servers gaan beperken om er voor te zorgen dat er balans is tussen order en chaos.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Knowuse schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:57:
Het is erg grappig om te zie dat bijna op alle servers chaos een que heeft (zag er 1 van 400 oO ) en order een populatie heeft die high is. Vraag me af of ze het aantal servers gaan beperken om er voor te zorgen dat er balans is tussen order en chaos.
Karak-Azgal heeft er nu één van 550 en ik zit er midden in...-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:15:
[...]

Karak-Azgal heeft er nu één van 550 en ik zit er midden in...-_-
Leg eens uit ik snap niet waarover jullie het hebben XD.

Maar ik wacht nog even voordat ik het spel ga halen, ga morgen 4 dagen op kamp dus kan hem ook niet op de release datum halen.

Ik wil ook even weten als ik hem in de winkel koop dat er 1 maand gratis bij zit, en of je codes in de winkel kan kopen ( heb geen creditcard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
idutcher schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:23:
[...]

Leg eens uit ik snap niet waarover jullie het hebben XD.

Maar ik wacht nog even voordat ik het spel ga halen, ga morgen 4 dagen op kamp dus kan hem ook niet op de release datum halen.

Ik wil ook even weten als ik hem in de winkel koop dat er 1 maand gratis bij zit, en of je codes in de winkel kan kopen ( heb geen creditcard).
Momenteel zijn de servers gecapped op 1/3 van hun capaciteit en en onstaan dus queues(wachtrijen) die oplopen tot 550 man!

Je krijgt een 30 dagen gratis trial als je de game koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:31:
[...]

Momenteel zijn de servers gecapped op 1/3 van hun capaciteit en en onstaan dus queues(wachtrijen) die oplopen tot 550 man!

Je krijgt een 30 dagen gratis trial als je de game koopt.
Ah ik snap het, en srry ik had het al gelezen van die 30 dagen in het start topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel merken, dat dit topic hot is. :P Kan haast niet wachten tot Donderdag als de game live gaat.

Ik heb er echt zin om mij eens in dit spel te verdiepen. O ja dit worden weer goold old times zoals in WoW in het begin als ik het allemaal zo lees :9~

Ben er alleen nog steeds niet uit welke faction ik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

ben ik vrolijk met mijn lvl 7 (bijna lvl 8 ) witch hunter aan het vechten tegen de destruction gastjes (bij de stranden in northland) krijg ik een crash to desktop. Kan ik weer 20 minuten in de queue blijven hangen :( achja het brengt de goede oude herinneringen weer naar boven van wow in de begindagen :) maar moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het spel. Het is het beste van wow met het beste van LOTRO en dan nog wat toevoegingen. Vooral de Public Quests vind ik een pracht uitvinding!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:46:
[...]

Niet, maar zoals aan gemeld was zijn ze vrij weinig door de .LUA code. En door comments/ratings oid te lezen word het ook allemaal een stuk duidelijker :)
MazeWing schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:24:
ben ik vrolijk met mijn lvl 7 (bijna lvl 8 ) witch hunter aan het vechten tegen de destruction gastjes (bij de stranden in northland) krijg ik een crash to desktop. Kan ik weer 20 minuten in de queue blijven hangen :( achja het brengt de goede oude herinneringen weer naar boven van wow in de begindagen :) maar moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het spel. Het is het beste van wow met het beste van LOTRO en dan nog wat toevoegingen. Vooral de Public Quests vind ik een pracht uitvinding!
Haha zelfde verhaal hiero, zit alleen al 30 minuten in de queue en heb er nog 200 voor me zitten :+

[ Voor 52% gewijzigd door -Mike- op 15-09-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

2 nieuwe En Core servers zijn online, nu zal het zich langzaam wat gaan uitspreiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

UlyssesNL schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:20:
was makkelijker als je op HIRN zou spelen aangezien die server als order server aangegeven was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Is WAR grafisch gezien veel zwaarder dan WoW?
Met mijn simpele systeem kon ik WoW prima spelen:

AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz
1,5Gb RAM
GeForce 7600 GT

Zou WAR ook lukken? :)

Ben trouwens van plan om gewoon 18 september in te stappen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

superbassie schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:36:
Is WAR grafisch gezien veel zwaarder dan WoW?
Met mijn simpele systeem kon ik WoW prima spelen:

AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz
1,5Gb RAM
GeForce 7600 GT

Zou WAR ook lukken? :)

Ben trouwens van plan om gewoon 18 september in te stappen 8)
tuurlijk lukt dat alleen niet op hoogste settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Ok, super :*)
Hoogste instellingen hoeft ook niet voor mij..als de gameplay maar soepel is en het er nog een beetje netjes uitziet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces