Aangezien ik inmiddels alle careers tot een level of 3/4 heb gespeeld kan ik wel even een overzichtje maken. Dit voor mensen die nog moeite hebben met het kiezen van een career. Eigenlijk heeft elke Destruction career wel een Order counterpart. Zo blijf RvR dus per definitie vrij balanced.
Warrior Priest == Disciple of Khaine (melee vechters die door te vechten “mana” krijgen om te healen)
Bright Wizard == Sorceress (Je standaard mage career, high single target dps/Area of Effect/Damage over time. Door spells te casten krijg je punten, waarmee je extra schade kan doen, maar dit kan ook backfiren.)
Witch Hunter == Witch Elf (Je standaard rogue career, door aanvallen spaar je punten op, die je in kan zetten voor finishing moves.)
Runepriest == Zealot (Deze careers zijn toch wel de meeste gefocussed op het healen/buffen van je allies. Zij hoeven dus ook niet aan te vallen om betere/snellere heals te doen en visa versa.)
Shaman == Archmage (Hybrid Casters, door te healen worden hun aanvallen sneller/sterker en visa versa. Je bouwt zeg maar punten op (max 5) met de ene soort om de andere te versterken.)
Black Orc == Swordmaster (Tank careers, met een 1-2-3 systeem. Je kiest eerst een “zwakkere” aanval 1, vervolgens 2 en als laatste een 3. Dit systeem herhaald zich dus steeds.)
Engineer == Squig Hunter (Je ranged DPS met pet careers. Zij hebben lange afstand, midden afstand en korte afstand aanvallen. De squig hunter heeft levende pets (squigs). De engineer heeft stationaire turrets.)
Ironbreaker = Chosen (Beide Tank careers, de Ironbreaker werkt echter met Grudge, dit zijn punten die je ontvangt als je klappen krijgt óf als je oathfriend (een ally die jij uitkiest) geslagen wordt. De Chosen heeft als unieke systeem zijn aura’s, waarmee hij bijvoorbeeld de strenght van allies versterkt en tegelijkertijd die van de tegenstanders verzwakt.)
Magus = Shadow Warrior (Beide Ranged DPS careers, echter verschillen ze wel vrij veel van elkaar. De Shadow Warrior is een echte Archer/Ranger , terwijl de Magus een caster is die ook stationaire pets kan summonen. In dat laatste opzicht lijkt de Magus dus ook een beetje op de Engineer.)
Marauder = White Lion (Dit zijn beide close ranged DPS careers. De Marauder heeft als uniek systeem zijn arm morphings. De eerste die je krijgt is eentje die je stats verhoogt en waarmee bepaalde aanvallen extra sterk worden. De White Lion is een career die zij and zij met zijn Witte Leeuw vecht.)
== Eigenlijk klonen
= Zelfde speelstijl
Zelf wilde ik lange tijd voor de Ironbreaker gaan, maar omdat de echte Tweakers actie toch op destruction gaat plaatsvinden én ik het systeem van de Black Orc wat leuker/duidelijker vind werken, wordt dat uiteindelijk mijn main.
Hopende hiermee iemand van dienst te zijn, wens ik uw allen alvast een prettige nachtrust toe.
Edit: De website ziet er inderdaad strak uit, zeker zoals ik eerdere ontwerpen heb gezien

. In ieder geval beide (alvast) bedankt voor de moeite.
Edit2: Forum ziet er nu ook erg mooi uit

.
[
Voor 3% gewijzigd door
Thormodo op 13-09-2008 23:16
]