Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.386 views

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:30:
[...]

Het bericht ingame was dat de servers down gaan om 14:00, en weer up om 15:00
alleen staat op de website dat de open beta om 15:00 is afgelopen, en dat de servers dan tot zondag 01:00 down gaan
Open beta gaat nog wat langer door volgens de website..tot "tonight"

linkje: http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en143

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
In order to increase the stability of version 4.1.1, Mythic has made several corrections that we are deploying on our servers. Game servers will be shutdown at 14.00 CET for a short maintenance. However, so as not to shorten this afternoon's gaming, and contrary to what we announced yesterday, the open beta servers will remain accessible until tonight.

In addition, you will be able to update your client with the localised voice-overs this afternoon - note that these are not required if you play with an English client.

Finally, in order to complete the preparation for the head start that goes live tomorrow, we will disable the function of entering "open beta" codes at 16.00 CET. We will have several periods of network maintenance today that could lead to some lag in game, especially in the late afternoon.
Wow, hij was ook werkelijk short deze keer duurde geloof ik maar anderhalf uur :o :+

Edit: Onee laat maar hij ligt er dus nog steeds uit, ach we zien het wel :)

Edit2: Nu wel dus, 2 uur maintenance ze maken progressie :+

[ Voor 8% gewijzigd door -Mike- op 13-09-2008 16:45 ]

Verwijderd

maniak schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:13:
Mja.. ik weet nog niet wat ik van Warhammer moet denken. Maar ik ga zowiezo minimaal 2 maanden wachten om de grootste problemen niet mee te maken en in een situatie te komen dat iedereen het spel weer dumpt na een maand en ik alleen overblijf op de server :)
Het is moeilijk wat jij doet, maar wel de beste keuze op het gebied van mmo's. Ben benieuwd hoelang je dit volhoud. ;) Iig wel wijs van je, laat de rest maar beginnen als testers. :p

• -Mike-
maniak schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:13:
Mja.. ik weet nog niet wat ik van Warhammer moet denken. Maar ik ga zowiezo minimaal 2 maanden wachten om de grootste problemen niet mee te maken en in een situatie te komen dat iedereen het spel weer dumpt na een maand en ik alleen overblijf op de server :)
Daar dacht ik precies hetzelfde over voordat de beta begon, maar na een weekje gespeeld te hebben wil ik meer meer meer :9~

Verwijderd

reggie2000 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:46:
[...]

Dat klopt maar ik zit in een guild die de afgelopen paar maanden hard gewerkt heeft aan het opbouwen van een community en we zitten al rond de 2200+ mensen.
white rose alliance?

we zijn nog met onze guild een server aan het zoeken die beetje rustig is en waar ook niet alle hardcore guilds zitten.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ben ik de enige die de GPU Texture Memory Cache bar niet kan bewegen?...

heb een 8800GTS geen idee of dat uit maakt..

Verwijderd

blouweKip schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:32:
[...]

Dat zullen er wel meer worden gok ik, aangezien het veel pvp spelers uit wow zal aantrekken.

Ik wacht nog even af, heb bitter weinig interessante info over pve gezien en teveel pvp atm (en zo interessant vind ik pvp niet)
Haha, dan is WAR zéker niet de game voor je ;)

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Er zitten een aantal pve instances in game en een aantal raids geloof ik, maar voor alsnog is het als PvE junk beter om een andere game te zoeken.

Mij bevalt het prima, en de PvP hier is zeker beter dan in menig ander spel (veel meer arcade style fast action, maar toch wel wat tactiek)

• -Mike-
Kijk eens heren, de compensatie
Dear all,

More than 100,000 European players have now created characters and launched enthusiastically into the violent and bloody battlefields of the Old World every evening. Despite this, for many of you and for us as well, the launch of the open beta has left a bitter taste. While it is true that the purpose of Beta Testing a game is to indeed expose problems before a game launches, the launch did not happen anywhere near as smoothly as we had planned.

Because of this I have decided to offer seven free days to all of the beta testers. If you decide to continue your adventures in WAR, and we certainly hope you do, you will be credited on your account from the 18th of September and will be able to take part in the adventure without any regret. By the beginning of next week, we expect many more to join us as we open the gates for our Head Start, and we look forward to welcoming all of you in the Warhammer world.

Best regards,

Ghislaine Le Rhun
GOA CEO

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

yo!

website is gebouwd, thanks 2 chubby voor de plaatjes.

www.fruitfucker.nl/war/index.html

hij draait nu nog op mijn domein maar als het goed is kunnen we em spoedig overhevelen naar de guild's domain. Forum is ook up and running , heb alleen niet de moeite genomen om topics te maken, ik wil namelijk ook nog ff WAR! spelen :-)

cheers!

• Proxzor
roodbwoy schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:22:
yo!

hij draait nu nog op mijn domein maar als het goed is kunnen we em spoedig overhevelen naar de guild's domain. Forum is ook up and running , heb alleen niet de moeite genomen om topics te maken, ik wil namelijk ook nog ff WAR! spelen :-)

cheers!
Ziet er cool uit gast :)

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Aangezien ik inmiddels alle careers tot een level of 3/4 heb gespeeld kan ik wel even een overzichtje maken. Dit voor mensen die nog moeite hebben met het kiezen van een career. Eigenlijk heeft elke Destruction career wel een Order counterpart. Zo blijf RvR dus per definitie vrij balanced.

Warrior Priest == Disciple of Khaine (melee vechters die door te vechten “mana” krijgen om te healen)

Bright Wizard == Sorceress (Je standaard mage career, high single target dps/Area of Effect/Damage over time. Door spells te casten krijg je punten, waarmee je extra schade kan doen, maar dit kan ook backfiren.)

Witch Hunter == Witch Elf (Je standaard rogue career, door aanvallen spaar je punten op, die je in kan zetten voor finishing moves.)

Runepriest == Zealot (Deze careers zijn toch wel de meeste gefocussed op het healen/buffen van je allies. Zij hoeven dus ook niet aan te vallen om betere/snellere heals te doen en visa versa.)

Shaman == Archmage (Hybrid Casters, door te healen worden hun aanvallen sneller/sterker en visa versa. Je bouwt zeg maar punten op (max 5) met de ene soort om de andere te versterken.)

Black Orc == Swordmaster (Tank careers, met een 1-2-3 systeem. Je kiest eerst een “zwakkere” aanval 1, vervolgens 2 en als laatste een 3. Dit systeem herhaald zich dus steeds.)

Engineer == Squig Hunter (Je ranged DPS met pet careers. Zij hebben lange afstand, midden afstand en korte afstand aanvallen. De squig hunter heeft levende pets (squigs). De engineer heeft stationaire turrets.)

Ironbreaker = Chosen (Beide Tank careers, de Ironbreaker werkt echter met Grudge, dit zijn punten die je ontvangt als je klappen krijgt óf als je oathfriend (een ally die jij uitkiest) geslagen wordt. De Chosen heeft als unieke systeem zijn aura’s, waarmee hij bijvoorbeeld de strenght van allies versterkt en tegelijkertijd die van de tegenstanders verzwakt.)

Magus = Shadow Warrior (Beide Ranged DPS careers, echter verschillen ze wel vrij veel van elkaar. De Shadow Warrior is een echte Archer/Ranger , terwijl de Magus een caster is die ook stationaire pets kan summonen. In dat laatste opzicht lijkt de Magus dus ook een beetje op de Engineer.)

Marauder = White Lion (Dit zijn beide close ranged DPS careers. De Marauder heeft als uniek systeem zijn arm morphings. De eerste die je krijgt is eentje die je stats verhoogt en waarmee bepaalde aanvallen extra sterk worden. De White Lion is een career die zij and zij met zijn Witte Leeuw vecht.)

== Eigenlijk klonen
= Zelfde speelstijl

Zelf wilde ik lange tijd voor de Ironbreaker gaan, maar omdat de echte Tweakers actie toch op destruction gaat plaatsvinden én ik het systeem van de Black Orc wat leuker/duidelijker vind werken, wordt dat uiteindelijk mijn main.

Hopende hiermee iemand van dienst te zijn, wens ik uw allen alvast een prettige nachtrust toe.

Edit: De website ziet er inderdaad strak uit, zeker zoals ik eerdere ontwerpen heb gezien ;). In ieder geval beide (alvast) bedankt voor de moeite.
Edit2: Forum ziet er nu ook erg mooi uit _/-\o_ .

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 13-09-2008 23:16 ]

Verwijderd

@Thormodo

Bedankt voor de nuttige info, ik denk dat hiermee op een vrij eenvoudige manier duidelijk is geworden van wat men van de classes kan verwachten. :)

Misschien iets om in de TS mee te nemen.

Ik weet nu wat ik interresant vind om mee te gaan spelen bij de live versie. :P

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Forum is nu ook up and running.

Na registratie moet je account geactiveerd worden door een admin

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
roodbwoy schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:22:
yo!

cheers!
offtopic:
Ziet er goed uit. En nog belangrijker: het werkt! ;)
Nog even en dan kan het recruiten beginnen!

Ik vind de compensatie van GOA erg netjes. En terecht dat je dit doet richting de spelers die ook een versie hebben aangeschaft.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Bash op 13-09-2008 23:08 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Hoop dat de order kant ook een beetje van de grond komt.... wat ik totaal niet verwacht had vind ik eigenlijk de shadow warrior erg vet spelen.......... weet niet meer waar ik nu mee begin..... SW of BO boehoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Damn, ze hebben met deze patch net voor de sluitingstijd van de Open Beta nog flink wat dingen verbeterd. Hetgeen wat mij als eerste opviel waren de animaties, die zijn er een stuk vloeiender en minder houterig/stotterend op geworden! Ook de lag was goed te doen op de meeste servers. Maar dat kwam ook grotendeels door de verminderde drukte (zaterdagavond). Ook erg positief zijn de intro filmpjes.. met een leuk idee gedaan al kreeg ik daar het grootste dat-is-best-gejat-van-WoW-gevoel bij..

Ik krijg ontzettend veel zin in morgenmiddag. Is de tijd van 13:00 uur al officieel nu van de CE headstart? De website ziet er gaaf uit, ga me zo even registreren!

Tot morgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
jammer dat de servers zo vaak moester herstarten though,
weinig spelers online betekend dat de PQ's niet echt te doen zijn. vaak heb je toch minstens een party nodig voor het 2e of 3e deel.

Ik ga trouwens Order spelen, max. 2 minutes queue voor scenario's spreekt mij wel aan :P
wordt een swordmaster, geen van de classes in dit spel doet echt veel damage (note, ik ben lineage2 gewend) en dan speel ik liever een class die heel lang kan leven met 3-4 man op hem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06-2021
Even voor de zekerheid....
Het is dus zeker dat we op Karak Eight Peaks gaan spelen?
Want dan weet ik waar ik mijn char aan moet maken als de head start morgen begint...

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
_Cyber_ schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:31:
Even voor de zekerheid....
Het is dus zeker dat we op Karak Eight Peaks gaan spelen?
Want dan weet ik waar ik mijn char aan moet maken als de head start morgen begint...
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Haha, dan is WAR zéker niet de game voor je
Denk t ook, vroeg me t vooral af omdat men het als een directe concurrent van wow zag (en dus nam ik aan dat er goede uitgewerkte pve in zat)
Ga het misschien nog wel uitproberen, zeker als er grootschalige non-instanced pvp inzit die niet direct zoiets als honor oplevert, maar eerder doelen waarvoor je als groep wat skill voor nodig hebt. (dat mis ik sterk in wow)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Headstart registratie gaat heel wat beter als het debacle van vorige week. E-mail binnen 1 minuut:

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Head Start licence
Head Start Collector's Edition period (14/09/2008 to 01/10/2008 included)

Twee weken de tijd om te testen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou vandaag via 12game.com mijn CE bestellen maar ze zijn vergeten in het mailtje te zetten onder wiens naam en welke plaats, weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de headstarts gaan beginnen deze week (ik wil ook! ;) ), zijn er eigenlijk ook cijfers van hoeveel mensen daadwerkelijk een headstart hebben. Als ik dit forum lees heb ik het idee dat ik de enige ben die niet aan de headstart mee doet. Hoe zit dat in de praktijk, grote percentage die daadwerkelijk voor donderdag al met de game beginnen of valt dat allemaal wel mee?

edit:
Nu ga ik jullie maar lastig vallen ook met die OB en headstarts deze week:p

Ik zie de Squig herder wel zitten, hoe zit dat met zijn pet. Ook zo nadrukkelijk aanwezig als WoW op het gebied van eten enzo? Is het ook prima te doen als je hem dood laat liggen? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
TAA schreef op zondag 14 september 2008 @ 07:24:
Headstart registratie gaat heel wat beter als het debacle van vorige week. E-mail binnen 1 minuut:

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Head Start licence
Head Start Collector's Edition period (14/09/2008 to 01/10/2008 included)

Twee weken de tijd om te testen dus!
Dat mailtje had ik ook vrijwel gelijk. Het mailtje voor de bonus items heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
squig's komen uit de grond, zijn monsters en eten vijanden :)
Wat ik tot nog toe heb gezien hoef je ze niet te voeren e.d.

Je krijgt per X levels een nieuw squig type zodat je je op een vijand kan voorbereiden. Een squig is bijvoorbeeld goed tegen melee, ander tegen casters. Op een gegeven moment heb je een heel arsenaal aan squigs die je kan summonen.

Verwacht niet dat je er snel een band mee zal krijgen. zoals je als hunter in WoW wel doetomdat je van het begin samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:19:
squig's komen uit de grond, zijn monsters en eten vijanden :)
Wat ik tot nog toe heb gezien hoef je ze niet te voeren e.d.

Je krijgt per X levels een nieuw squig type zodat je je op een vijand kan voorbereiden. Een squig is bijvoorbeeld goed tegen melee, ander tegen casters. Op een gegeven moment heb je een heel arsenaal aan squigs die je kan summonen.

Verwacht niet dat je er snel een band mee zal krijgen. zoals je als hunter in WoW wel doetomdat je van het begin samen speelt.
Ok klinkt wel goed, maar dat gedeelte van dat arsenaal pets schrik ik een beetje van. Ik wil knokken en me richten op het ranged knallen en niet om iedere keer de juiste pet opzoeken bij de volgende tegenstander. Al een idee hoe dit in de praktijk uitpakt, is de pet erg belangrijk of kun je ook gerust 1 sumonnen en verder niet naar om kijken?
Liever zag ik helemaal geen pet. :)

Even een andere vraag ik keek net naar de sorceress, klopt het dat ik geen mana zie maar wel een soort energy van een rogue (yep WoW weer:p ) Of is de mana regeneration gewoon heel snel zodat je niet hoeft te drinken? Zie ik het goed bij de squig herder dat die soort mana action points heet, en is dit dus te vergelijken met energy in wow?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is het nog mogelijk om aan de Beta key te komen?
Heb het idee dat ik weer net 1 dag te laat ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Dat kan altijd... Squigs geven jou ook buffs. Volgens mij de horned one die je 10% range geeft ofzo...

Kijk anders eens hier voor een lijst met abilties... Staan ook squigs tussen:
http://www.wardb.com/search.aspx?browse=6.1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Woohooo schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:42:
Is het nog mogelijk om aan de Beta key te komen?
Heb het idee dat ik weer net 1 dag te laat ben :'(
Beta is afgelopen, gisteravond om 23.00 uur ofzo. Beta key invullen deed het tot 16.00 gistermiddag.
Dus ja, je bent te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Wackeeh schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:45:
[...]
Beta is afgelopen, gisteravond om 23.00 uur ofzo. Beta key invullen deed het tot 16.00 gistermiddag.
Dus ja, je bent te laat :)
Ah shit :'(

Toevallig iemand zo vriendelijk om zijn account ff uit te lenen waar ik ff paar uurtjes mee kan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:42:
Ok klinkt wel goed, maar dat gedeelte van dat arsenaal pets schrik ik een beetje van. Ik wil knokken en me richten op het ranged knallen en niet om iedere keer de juiste pet opzoeken bij de volgende tegenstander. Al een idee hoe dit in de praktijk uitpakt, is de pet erg belangrijk of kun je ook gerust 1 sumonnen en verder niet naar om kijken?
Liever zag ik helemaal geen pet. :)
Mjah hij zegt het denk ik niet helemaal gelukkig. De typen squigs zijn:
Squig = een Tanker.
Horned Squig = Meer schade dan de normale, wel zwak tegen magie. Je krijgt 10% meer range.
Gas Squig = Sterke afstandsaanvallen, maar zelf erg zwak. Je armor wordt met 100% verhoogd.
Squig Armor = Je wordt zelf een melee squig. (Najah je wordt door een grote squig opgegeten waardoor je hem van binnen kan besturen :P)
Spiked Squig = Ranged DPS, vrij zwak, maar je krijgt 5% meer crit.

Dus het is niet echt zo dat je tegen elke tegenstander een andere pet nodig bent, het is maar net welke speeltijd je leuk vind. Tevens duurt het summonen van een nieuwe maar 2 seconden, dus veel tijd zal je er niet aanverliezen :).
Even een andere vraag ik keek net naar de sorceress, klopt het dat ik geen mana zie maar wel een soort energy van een rogue (yep WoW weer:p ) Of is de mana regeneration gewoon heel snel zodat je niet hoeft te drinken enzo? Als alle mana ingame is vervangen voor deze soort energy, ben ik erg blij. ;)
Klopt. Elke career heeft action points, deze vullen zichzelf vrij snel weer aan. Daarnaast heeft bijna elke career nog een apart mechaniek, waarmee hij weer extra schade kan doen. De sorceress krijgt van aanvallen punten (max 5), die zij vervolgens weer kan inzetten voor andere (sterkere) aanvallen, die echter ook kunnen backfiren.
Ik heb in ieder geval nog nooit hoeven te wachten op mana of iets dergelijks. In de tijd dat je er over doet om een nieuw target te kiezen zijn je Action Points (AP) al weer aangevuld. Je zult in dit spel de term Downtime dan ook erg weinig tegenkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx man dat is nog eens snelle duidelijke info. :) Top om te horen van dat action points gebeuren.

Ik krijg steeds meer het idee dat WAR voor mij ontwikkeld is, het klinkt steeds beter en precies wat ik zocht na WoW. Ik ga donderdag waarschijnlijk voor de squig herder, na jarenlang mmo weet ik inmiddels wel een beetje wat mijn speelstyl is.
Nog wat squig info voor me, kwa feeling enzo? Wil alles horen. ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:02
Zo CE Headstart en Ingame items zijn geregistreerd.... kom maar op met die servers!

Ik ga hoofdzakelijk met een Chaos Magus spelen, voor de tijden dat ik even iets anders wil heb ik voor een Black Orc gekozen, gisteren nog even 6 lvls mee gespeeld en vond het wel erg leuk!

Moet zeggen dat het hele Greenskin gebied er ook erg leuk uitziet. De eerste quests zijn ook al geniaal! *pakt dwarf en stopt hem in bierton*, *duwt dwarf van dam af* :P

[edit]

PROT! je naam komt me erg bekend voor eigenlijk.... zat jij met WoW ook niet in Ravenblood/Blackraven?

[ Voor 11% gewijzigd door Jaguar645 op 14-09-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mijn headstart CE is ook eindelijk validated. kan niet wachten

gaaf dat dr een hele guild opgezet is , had GOTcha al gezien via de game waari k ook inzat ;D gaaf idee leuke site ect ect ;D

ik vind maurador echt leuk spelen :) AOE is gewoon zo sweet O+ een chosen die tankt en dan 5/6 mobs tegelijk killen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:18:
Zo CE Headstart en Ingame items zijn geregistreerd.... kom maar op met die servers!
heb je een activatie mail gekrtegen voor in-game items? hoor van meedere mensen dat het bij hun niet werkt. mijn CE werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw welke server gaat de guild spelen ? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:41:
[...]

heb je een activatie mail gekrtegen voor in-game items? hoor van meedere mensen dat het bij hun niet werkt. mijn CE werkt wel.
die komt later. Staat ook op de website...headstarts wordt voorrang gegeven zodat het even kan duren voordat je een mail krijgt over die extra items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
De server waar DES guild komt op komt staat nog niet vast. Op dit moment komen er steeds meer berichten naar buiten welke groepen zich op welke servers gaan vestigen.

Eerder is Karak-Eight-Peaks genoemd, maar het blijkt dat dat een hele drukke server gaat worden. De meeste Poolse guilds zullen zich hier b.v. ook gaan vestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwinus schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:51:
[...]

die komt later. Staat ook op de website...headstarts wordt voorrang gegeven zodat het even kan duren voordat je een mail krijgt over die extra items...
dat had ik ookal begrepen, daarom beetje in verwarring toen hij zei dat het bij hem al geactiveerd was.

onze guild gaat iig niet eight-peaks, veels te druk nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

In dat geval moeten wij als Uneath misschien ook een andere server kiezen, ik woon in schiedam, heb al genoeg polen om mij heen ;-)

[ Voor 36% gewijzigd door roodbwoy op 14-09-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
zet anders gewoon een normale GoT poll op... denk dat de mensen die aan de order zijde gaan spelen ook wel graag GoT mensen tegen willen komen? bereik je ook meer mensen mee op dit moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Ivm veel poolse fuilds die naar Eight-Peaks gaan en wij niet het risico willen nemen in queues te zitten of een andere taal te moeten leren als we in een alliance willen hier een poll om een nieuwe server te kiezen, ik ben voor Karak-Hirn

Poll: Nieuwe server
Karag Dron
Karag Orrud
Karak Azgal
Karak Hirn
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=307054&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 71% gewijzigd door roodbwoy op 14-09-2008 12:36 . Reden: gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
@ roobwoy, op Hirn gaat Jiz een Order guild aanmaken. Aangezien velen het leuk vinden om ook een destruction alt in een Tweakers guild te hebben en visa versa, wordt dit hem sowieso niet. Dorn schijnt een server te worden waar veel Russen op gaat spelen. Dan blijven Azgal en Orrud over, op Azgal gaat nog een nederlandse guild spelen, hier zouden we dus eventueel een alliantie mee kunnen aangaan.

Edit: Tevens snap ik niet waarom je deze poll tot stand hebt gebracht. En wie dan die we zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 14-09-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Thormodo schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:41:
@ roobwoy, op Hirn gaat Jiz een Order guild aanmaken. Aangezien velen het leuk vinden om ook een destruction alt in een Tweakers guild te hebben en visa versa, wordt dit hem sowieso niet. Dorn schijnt een server te worden waar veel Russen op gaat spelen. Dan blijven Azgal en Orrud over, op Azgal gaat nog een nederlandse guild spelen, hier zouden we dus eventueel een alliantie mee kunnen aangaan.
prima! pro-Azgal dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen, welke server word het nou?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
Onze LOTRO (creep)tribe gaat naar Warhammer en wij gaan naar Karak-Norn. We willen een grote guild maken met goede (volwassen) spelers dus dat is misschien ook een optie voor mensen die het nog niet weten.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik ook wel weten.. Dan weet ik waar ik straks mn char
ga maken.. CE HEADSTART FTW !.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

reggie2000 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:46:
[...]

Dat klopt maar ik zit in een guild die de afgelopen paar maanden hard gewerkt heeft aan het opbouwen van een community en we zitten al rond de 2200+ mensen.
rofl dat word leuk spelen als er maar 3000 man op een server kunnen, in zon guild zou ik nooit willen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:59:
Wil ik ook wel weten.. Dan weet ik waar ik straks mn char
ga maken.. CE HEADSTART FTW !.. :P
Heh, ik heb ook de CE headstart. toch maar gedaan (A)

Ze zouden nu open moeten zijn! :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Ik misbruik GoT nog even voor een mededeling over de DES guild die door een aantal tweakers wordt opgericht.

De Destruction guild zal "Uneath" gaan heten en vindt haar thuis op Karak-Azgal. Eerder is gecommuniceerd dat we op een andere server zouden gaan spelen, maar het wordt dus Karak-Azgal.
De guild wordt 'geleid' door 5 GoT'ers. Dit zijn allemaal volwassenen. Iedereen mag verder lid worden. Belangrijkste uitgangspunt is dat we fun hebben, werk/school/gezin gaat altijd voor. We vragen alle leden om zich fatsoenlijk te gedragen tegenover ALLE andere spelers. Kijk voor meer info op onze 'soon to come' website.

Ga je een destruction character aanmaken en wil je de guild joinen, zorg er dan voor dat je op Karak-Azgal speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
The_Bash schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:07:
Ik misbruik GoT nog even voor een mededeling over de DES guild die door een aantal tweakers wordt opgericht.

De Destruction guild zal "Uneath" gaan heten en vindt haar thuis op Karak-Azgal. Eerder is gecommuniceerd dat we op een andere server zouden gaan spelen, maar het wordt dus Karak-Azgal.
De guild wordt 'geleid' door 5 GoT'ers. Dit zijn allemaal volwassenen. Iedereen mag verder lid worden. Belangrijkste uitgangspunt is dat we fun hebben, werk/school/gezin gaat altijd voor. We vragen alle leden om zich fatsoenlijk te gedragen tegenover ALLE andere spelers. Kijk voor meer info op onze 'soon to come' website.

Ga je een destruction character aanmaken en wil je de guild joinen, zorg er dan voor dat je o Karak-Azgal speelt!
Joe, Chompah doet ook gezellig mee :p

Edit: 13.11, no servers yet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
JohnnyV76 schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:58:
Onze LOTRO (creep)tribe gaat naar Warhammer en wij gaan naar Karak-Norn. We willen een grote guild maken met goede (volwassen) spelers dus dat is misschien ook een optie voor mensen die het nog niet weten.
Karak-Norn doet niet mee aan de headstart:
We gave you the list of launch servers a few days ago however we will not have all servers available for the Headstart. Here then is the list of available English servers:

Core
Axe Bite Pass
Karag Dron
Karag Orrud
Karak Eight Peaks
Karak Azgal
Karak Hirn

Core Roleplay
Burlok

Open RvR
Dragonback Mountains
Eltharion
Finuval Plain

Open RvR Roleplay.
Alarielle
Beetje zonde anders van je headstart dagen :P

[edit]

Krijg net ook het volgende mailtje binnen \o/

Pre-Order Collector's Edition exclusive items
Rittenbach camp

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

The WAR Team
Wat ik me wel af vraag is welke components ze niet hebben kunnen activeren....

[ Voor 25% gewijzigd door Jaguar645 op 14-09-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Karak azgal en hirn zijn genoteerd, plz laat het zo want dan geef ik aan wat vrienden door dat ze ook die kant op moeten, allemaal GOT guild joiners dan..... en we zijn allemaal oude zakken :D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, heeft het nu zin om je beta client geïnstalleerd te laten staan? Als je geen headstart hebt. Dan zou het namelijk betekenen dat ik, als de game eenmaal uit is, alleen maar hoef te patchen, scheelt waar installatie-tijd. Of is de beta-client qua versie en dergelijke veel te achterhaald, vergeleken met de release versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt ook goed voor mij, er zijn dus servers die donderdag pas online komen. Ik zou dus ook een server kunnen nemen waar iedereen op donderdag begint. Al lijkt me het wel weer leuk om in de GoT guild te stappen. Maar even in de gaten hoe het nu in werking gaat kwa queues voor PQs en dat soort dingen na dag 1 van de pre launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:20:
Vraagje, heeft het nu zin om je beta client geïnstalleerd te laten staan? Als je geen headstart hebt. Dan zou het namelijk betekenen dat ik, als de game eenmaal uit is, alleen maar hoef te patchen, scheelt waar installatie-tijd. Of is de beta-client qua versie en dergelijke veel te achterhaald, vergeleken met de release versie?
Volgens mij kun je gewoon met je beta client gaan spelen straks.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:27:
[...]

Volgens mij kun je gewoon met je beta client gaan spelen straks.
Ok, probleem is wel dat ik nogal wat problemen had tijdens de beta (vandaar dat ik geen seconde gespeeld heb) met die client. Het is alleen nog, voor iedereen met die bug, een raadsel waar het nou aan ligt. Het heeft ook amper aandacht van de devs getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:29:
Ok, probleem is wel dat ik nogal wat problemen had tijdens de beta (vandaar dat ik geen seconde gespeeld heb) met die client. Het is alleen nog, voor iedereen met die bug, een raadsel waar het nou aan ligt. Het heeft ook amper aandacht van de devs getrokken.
De Client is in ieder geval stabieler geworden door de laatste (33mb) patch. Ik ben niet meer naar mijn desktop gegooid. En andere mensen merkten ook minder problemen.
Jabba schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:16:
Karak azgal en hirn zijn genoteerd, plz laat het zo want dan geef ik aan wat vrienden door dat ze ook die kant op moeten, allemaal GOT guild joiners dan..... en we zijn allemaal oude zakken :D lol
Karak-Azgal gaat in ieder geval niet meer veranderen. Wat Jiz in zijn hoofd haalt dat is natuurlijk nooit te voorspellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:38:
[...]

De Client is in ieder geval stabieler geworden door de laatste (33mb) patch. Ik ben niet meer naar mijn desktop gegooid. En andere mensen merkten ook minder problemen.
Mooi, maar de mensen met de bug waar ik het over heb, hier meer details hebben geen goede, eenduidige oplossing kunnen vinden en ook Mythic heeft het probleem nog niet aangekaart. Erg vreemd, de patch heeft het ook niet opgelost. Ik kan nu ook geen andere dingen meer proberen omdat ik helemaal niet meer kan inloggen, dat zal wel komen (denk ik) omdat ik mijn account niet van een beta account naar een gewone account heb geupgrade, en de beta is dicht.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
Hmm ik wordt sowieso direct na het accepteren van de EULA naar de desktop gegooid...
(dus ook met de nieuwe 33 MB patch...) Op m'n laptop spelen is ook niet alles (daar werkt hij wel).

[ Voor 6% gewijzigd door woutertje op 14-09-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Servers staan klaar in het lijstje! Nog even en we kunnen starten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 22:14
Dan doe je vast Decline ipv Accept :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Weet iemand of BOL.com aan headstart keys doet met pre-order?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Die accept knop valt niet te missen ;) word pas beschikbaar als je die EULA/Code of Conduct helemaal naar beneden scrolled en het check boxje aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:29:
Weet iemand of BOL.com aan headstart keys doet me pre-order?
als je een pre-order kit hebt besteld.. staat je headstart code daarop.( Dit geld ALLEEN bij CE versies )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Half 4 kunnen we beginnen volgens war-europe!
The waiting is almost over, the Headstart will soon be here and your adventures can begin in earnest. We will be opening the servers at 15:30 CET this afternoon, all Collector's Edition pre-orders will be able to log in and begin their exploration of the Warhammer world. Battle awaits and adventure beckons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:40:
[...]

als je een pre-order kit hebt besteld.. staat je headstart code daarop.( Dit geld ALLEEN bij CE versies )
Morgen begint de Normale editie headstart. Ik had hem gister bij EAgames gepre-ordered maar ik heb geen mailtje binnen gekregen van headstart key en item key. blijkt dat ze vandaag opeens op de site hebben gezet dat ze out of keys zijn.

Dus ik vroeg me af; als ik hem nu bij BOL.com bestel ( Gewone editie ), ontvang ik dan een key? er staat niet dat ze geen keys hebben maar ook niet dat ze ze wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:42:
[...]

Morgen begint de Normale editie headstart. Ik had hem gister bij EAgames gepre-ordered maar ik heb geen mailtje binnen gekregen van headstart key en item key. blijkt dat ze vandaag opeens op de site hebben gezet dat ze out of keys zijn.

Dus ik vroeg me af; als ik hem nu bij BOL.com bestel ( Gewone editie ), ontvang ik dan een key? er staat niet dat ze geen keys hebben maar ook niet dat ze ze wel hebben ;)
Nope die pre-order actie op de normale versie is alleen geldig bij Premium resellers " Ea en Direct2Disc "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:14:
Thnx man dat is nog eens snelle duidelijke info. :) Top om te horen van dat action points gebeuren.

Ik krijg steeds meer het idee dat WAR voor mij ontwikkeld is, het klinkt steeds beter en precies wat ik zocht na WoW. Ik ga donderdag waarschijnlijk voor de squig herder, na jarenlang mmo weet ik inmiddels wel een beetje wat mijn speelstyl is.
Nog wat squig info voor me, kwa feeling enzo? Wil alles horen. ;)
Wat wil je weten precies ?

Squig herder vond ik echt een leuke class, ik heb hem tot rank12 gespeeld: PVE/PVP/RVR quests. Ranged genoeg utility natuurlijk, maar de squig wordt ook steeds beter en leuker qua utility en damage. Echt heerlijk om een horned squig op een priest te zetten; ik heb zelf priest gespeeld en die melee squig is dan echt rete-irritant. Goeie melee damage met z'n passive melee skill en je hebt ook een enraged squig ability oid, doet je squig 50% meer damage voor 30s... >:) Je squigs kun je laten exploderen voor een damage aoe en je kunt daarna binnen 10s een andere squig instant spawnen. Je AP raakt bijna niet op tenzij je constant op een Champion/Hero/Main tank zit te nuken. AP komt snel terug; dit geldt wel voor alle classes en komt ten goede van de snelheid in de gameplay en zo heb je nauwelijks downtime.

Als je een beetje oplet in scenario's, PVP instances, zit je altijd in de top3 damage dealers mocht je dat leuk vinden. Ik stond zelf regelmatig op nr.1 bv. De SH krijgt ook op rank8 meteen een leuke morale; je kan enemies in de lucht slaan zeg maar en het doet ook hoge damage. Ik heb me daarmee echt vermaakt in de scenario van Ekrund >:) Daar heb ik vele uber priests zo van het platform naar beneden gepushed; dag main healer :w . Of melee'ers die naar je toe komen en dan *plop* zo de afgrond in hahah... echt mooie momenten. Dit is wel locatie afhankelijk maar desalniettemin echt een top ability en dat voor een rank1 morale.

Erg goeie ranged class dus, maar je moet wel begrijpen dat je wordt geraped door melee'ers. Het is geen hunter met freeze trap oid. Ik heb wow alleen 1e paar maanden in 2003 gespeeld, ik weet niet wat er allemaal veranderd is enz (ik was die follow the carrot systeem van wow al snel zat ;). Maar goed tactisch spelen en staan natuurlijk met je SH. Hij heeft wel een AOE snare btw, dus je bent niet 123 dood *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:44:
[...]

Nope die pre-order actie op de normale versie is alleen geldig bij Premium resellers " Ea en Direct2Disc "
Direct2drive bedoel je? :) die is alleen voor US/Canada jammer genoeg :( Ok er is ook een .co.uk website blijkbaar.. Ik ben nog niet helemaal wakker.
EA is uitverkocht qua keys. Balen. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 14-09-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Denk dat je met CE's naast de boot grijpt, deze zijn allang gepre-ordered. Je zou het uiteraard wel bij de FRS ofzo kunnen proberen, maar hou de hoop op een CE niet al te hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Na de laatste patch was ik erg te spreken over de graphics, i.t.t tot mijn 1e indruk. Alles op max, 1440x900, 2AA, 16AF en ik vond het spel gewoon echt mooi geworden zelfs. De textures en lightning waren een stuk verbeterd voor mijn gevoel. Ik vond de BlackOrc er zelfs goed uit zien en dat met zo'n pleuriskop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 22:54
Ik heb hem vrijdag via Play.com besteld. Daar staat bij dat op maandag de SE keys worden opgestuurd. Ik ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen die order gaat spelen even op IRC channel "order" joint kunnen we meteen even een guild maken voor order. Ik heb twee leuke namen bedacht:
Sacramente/Sacramentum of Crucifix. Vond allebei wel stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hofnar schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:50:
[...]

Wat wil je weten precies ?

Squig herder vond ik echt een leuke class, ik heb hem tot rank12 gespeeld: PVE/PVP/RVR quests. Ranged genoeg utility natuurlijk, maar de squig wordt ook steeds beter en leuker qua utility en damage. Echt heerlijk om een horned squig op een priest te zetten; ik heb zelf priest gespeeld en die melee squig is dan echt rete-irritant. Goeie melee damage met z'n passive melee skill en je hebt ook een enraged squig ability oid, doet je squig 50% meer damage voor 30s... >:) Je squigs kun je laten exploderen voor een damage aoe en je kunt daarna binnen 10s een andere squig instant spawnen. Je AP raakt bijna niet op tenzij je constant op een Champion/Hero/Main tank zit te nuken. AP komt snel terug; dit geldt wel voor alle classes en komt ten goede van de snelheid in de gameplay en zo heb je nauwelijks downtime.

Als je een beetje oplet in scenario's, PVP instances, zit je altijd in de top3 damage dealers mocht je dat leuk vinden. Ik stond zelf regelmatig op nr.1 bv. De SH krijgt ook op rank8 meteen een leuke morale; je kan enemies in de lucht slaan zeg maar en het doet ook hoge damage. Ik heb me daarmee echt vermaakt in de scenario van Ekrund >:) Daar heb ik vele uber priests zo van het platform naar beneden gepushed; dag main healer :w . Of melee'ers die naar je toe komen en dan *plop* zo de afgrond in hahah... echt mooie momenten. Dit is wel locatie afhankelijk maar desalniettemin echt een top ability en dat voor een rank1 morale.

Erg goeie ranged class dus, maar je moet wel begrijpen dat je wordt geraped door melee'ers. Het is geen hunter met freeze trap oid. Ik heb wow alleen 1e paar maanden in 2003 gespeeld, ik weet niet wat er allemaal veranderd is enz (ik was die follow the carrot systeem van wow al snel zat ;). Maar goed tactisch spelen en staan natuurlijk met je SH. Hij heeft wel een AOE snare btw, dus je bent niet 123 dood *O*
Amen. Ik ben overtuigd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En de Servers zijn UP! :P Maar de worldservers nog niet :( Maar ze zijn goed bezig deze keer, netjes informen en het ook nog nakomen! Goed gedaan GOA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
*O*

Chaos Magus Vivacio & Black Orc Vivace hebben het licht gezien! dat wordt tot vanavond 11/12 uur doorspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Wat een bagger.... "grim" als deel van een naam is niet toegestaan op de RP server. Daar gaat m'n familyname :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel gezeur met de headstart op warhammeralliance, en weet niet zeker wat er nu eigenlijk aan de hand is. Is het nu zo dat alle beta accounts gewist zijn en je een nieuwe moet aanmaken voor de retail versie, waar je dus je CE en SE headstart codes kan invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Cyber_
  • Laatst online: 17-06-2021
Greenskin Shaman Shamizle is geboren..... :)

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Shaman genaamd 'Soulcarver' is ook geboren ! ^^
Balen dat Phreak al in gebruik is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Ik heb gister EA gemaild en ze zeggen dat je tussen zondag en maandagochtend een mail zal krijgen met de headstart key (item key weet ik niet maar ik neem aan die ook). Dit is dus de SE in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43

Mach

[END]Avengers

kaluro2 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:53:
[...]

Direct2drive bedoel je? :) die is alleen voor US/Canada jammer genoeg :( Ok er is ook een .co.uk website blijkbaar.. Ik ben nog niet helemaal wakker.
EA is uitverkocht qua keys. Balen. :'(
Hopelijk zijn de bestellingen van gisteren nog wel met head startkeys....toen stond er nog niks op de site.......

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:03:
Ik zie veel gezeur met de headstart op warhammeralliance, en weet niet zeker wat er nu eigenlijk aan de hand is. Is het nu zo dat alle beta accounts gewist zijn en je een nieuwe moet aanmaken voor de retail versie, waar je dus je CE en SE headstart codes kan invoeren?
Je kan gewoon je beta account gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reggie2000 schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:38:
[...]

Je kan gewoon je beta account gebruiken
Ok mooi, maar ik neem aan dat je daar nog wel een retail key moet invoeren die ergens bij het doosje zit. Da's natuurlijk geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Mach schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:26:
[...]

Hopelijk zijn de bestellingen van gisteren nog wel met head startkeys....toen stond er nog niks op de site.......
Hope so too, ik heb hem gister besteld, EA erover gemailt en zij zeggen dat er tssen vanochtend en morgenochtend een mailtje zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook mensen die een beetje aan kunnen geven hoe het allemaal draait op hun pc. er zijn alleen nog minimale specs voor systeem bekend maar geen recommended. om een beetje een indruk te krijgen hoe iedereen hem kan gaan spelen als die het spel nog moeten kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Het spel komt dus 18 sept uit, weet iemand de maandelijkse kosten al en het spel zelf ( zit er ook een maand gratis bij ?)

Kan je ook codes kopen (maand kaarten net zoals bij WOW) in de winkel want ik heb geen creditcard.

Ik wil de beta ook wel spelen (heb me opgegeven) maar is dat al niet te laat ? Anders hoop ik dat ze me uitkiezen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door idutcher op 14-09-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Na het open beta fiasco van vorige week, was ik erg bang dat het hetzelfde verhaal zou zijn bij de head start. Maar dit liep vloeieloos! Aangevraagd, 1 minuut later binnen, half uur later gepatch en ik kon voor de eerste keer de wereld van warhammer binnen lopen!!

Heb meteen een squig herder gemaakt, vind goblins geweldig. Speel namelijk altijd kleine mannetjes en hunter was mijn favoriete klasse in World of Warcraft. Speel eigenlijk altijd pet classes.

Ik vind het echt een geweldige klasse tot nu toe. Ben nog maar level 4 maar toch. Wat ik ook echt heel gaaf aan het spel vind is dat elke klas een totaal unieke look heeft, je ziet meteen wie je of wat je voor je hebt. Ik heb ook nog een paar scenario's gedaan, maar merk toch dat ik als level 2/3 niet veel in te brengen had :P

Ik ga in ieder geval weer snel verder!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
idutcher schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:38:
Het spel komt dus 18 sept uit, weet iemand de maandelijkse kosten al en het spel zelf ( zit er ook een maand gratis bij ?)

Kan je ook codes kopen (maand kaarten net zoals bij WOW) in de winkel want ik heb geen creditcard.

Ik wil de beta ook wel spelen (heb me opgegeven) maar is dat al niet te laat ? Anders hoop ik dat ze me uitkiezen ;)
De beta is voorbij dus je bent te laat en net de kosten kan je zien op de website van warhammer, lijkt me ook wel zo logisch toch?

je kan de game online kopen in de EA store en dan downloaden, weet niet of je alleen met Cc kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
idutcher schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:38:

Bij het spel zit een maand "gratis" spelen.

Daarna is er de monthly fee:
Per maand: €12,99
Per drie maanden: €35,97
Per 6 maanden: €65,94

Er kan ook gebruik worden gemaakt van Prepaid kaarten, deze kosten geloof ik iets meer namelijk 30 euro per 2 maanden. Ook kan je hoogstwaarschijnlijk met automatische incasso betalen. Dan kan je het geld dus gewoon van je rekening laten afschrijven elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Haha, wel grappig om Mark Jacobs zo te volgen hoe hij zijn dag door gaat tijdens deze launch, wel netjes dat ie de hele tijd de moeite neemt om updates te posten. (ook al is het voor de US :p)

[ Voor 35% gewijzigd door Pheace op 14-09-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:19:
zijn er ook mensen die een beetje aan kunnen geven hoe het allemaal draait op hun pc. er zijn alleen nog minimale specs voor systeem bekend maar geen recommended. om een beetje een indruk te krijgen hoe iedereen hem kan gaan spelen als die het spel nog moeten kopen :D
Core2Duo @ 3.8 met een GTX260 draait perfect op 16xAA/16xAF :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:55
Damn na de beta vind ik het jammer dat ik geen pre-order kit heb aangeschaft(als iemand er nog één heeft liggen en geen tijd heeft, ik hoor het graag :P). Achjah dan maar wachten tot donderdag.

Vond de game verrassend goed, speelde lekker weg en hoewel het levelen niet snel ging bleef het toch interessant, met name door de PQ's en scenario's. Erg vette game dit. Kan niet wachten totdat ik kan spelen :)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
BlackR schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:09:
Damn na de beta vind ik het jammer dat ik geen pre-order kit heb aangeschaft(als iemand er nog één heeft liggen en geen tijd heeft, ik hoor het graag :P). Achjah dan maar wachten tot donderdag.

Vond de game verrassend goed, speelde lekker weg en hoewel het levelen niet snel ging bleef het toch interessant, met name door de PQ's en scenario's. Erg vette game dit. Kan niet wachten totdat ik kan spelen :)
Ik heb vandaag op direct2drive.co.uk besteld en een pre-order code ontvangen (niet de CE) dus kan vanaf morgen aan de slag.
is ook goedkoper als in meeste nederlandse winkels (30 pond, ipv 50 euro die bol.com vraagt)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha- schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:26:
Ik heb gister EA gemaild en ze zeggen dat je tussen zondag en maandagochtend een mail zal krijgen met de headstart key (item key weet ik niet maar ik neem aan die ook). Dit is dus de SE in mijn geval.
Ik heb al mijn EA keys al.

Ik kreeg zaterdag een e-mail met headstart key + item key (zit in dezelfde e-mail) en donderdag kreeg ik een e-mail met een link naar de download. Toen keek ik op mijn order pagina en daar stond mijn retail key toen al.

Ik hoop dat morgen alles een beetje lekker verloopt zodat ik lekker kan gaan spelen na het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Zo dat was een productief dagje headstart :P

Ben net gestopt, na vanmiddag half 4 begonnen te zijn, ben ondertussen lvl 9 (nog 25% te gaan voor 10) en Renown Rank 7. De combinatie questen/RvR/PQ/Scenario houden je lekker bezig zo.

Wat was het alleen druk om half 4 :o Kon bij het Chaos start gebied niet eens normaal een mob targetten of hij was al dood... Net aangekomen in Chapter 4 maar daar valt het allemaal weer mee, het is allemaal weer iets normaler geworden.

Jammer dat er morgen eerst weer gewerkt moet worden, maar om 5 uur gaan we direct weer starten \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
RocketKoen schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:15:
[...]

Ik heb vandaag op direct2drive.co.uk besteld en een pre-order code ontvangen (niet de CE) dus kan vanaf morgen aan de slag.
is ook goedkoper als in meeste nederlandse winkels (30 pond, ipv 50 euro die bol.com vraagt)
Bij de download versie krijg je ook geen DVD, postcards en manual (in boekvorm). Daar betaal je dus minder voor.

De startpost is trouwens weer flink aangepast. Bump!
Moeten in het volgende deel maar eens wat plaatjes bij gaan komne ;)

[ Voor 18% gewijzigd door The_Bash op 15-09-2008 00:00 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces