Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
12 uur is voor mij al een hele week.SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:43:
[...]
Eum, met rustig spelen en een beetje pvp zit je zo op een hoge rank hoorik heb denk ik nu in totaal 12 uur gespeeld ofzo en ben rank 11 ( bijna 12 ) en rr is 8. dit is dus Tier 2
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vind het wel een passende naam hoorSpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:49:
[...]
Ik vind het prima, ik weet alleen nog niet of GOTcha wel de juiste naam is voor een Destruction guild.
doe mij eens mailen dan :-) het lijkt erop dat ik de website ga bouwen/hosten, en denk dat www.fruitfucker.nl geen geschikte guildnaam is en www.roodbwoy.nl wil ik gewoon geassocieerd hebben met mijn artiestenleven/muziek en geen MMORPGSkerekrow schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:44:
[...]
Ik werk bij een domeinboer en kan zo tegen inkoop even een domeintje reggen, pm me maar waar die heen moet verwijzen en welke het precies moet worden
En ik heb er ook zeker zin in
e.vandewal [AT] ism [DOT] nl
[ Voor 9% gewijzigd door roodbwoy op 12-09-2008 15:03 ]
Hmmz, naja we moeten dan maar even kijken of ik dan ook join
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
We zullen waarschijnlijk morgen met de 5 oprichters om de virtuele tafel om een aantal afspraken te gaan maken. Belangrijkste bestaansrecht voor de guild is uiteraard het aantal mensen dat ons wil joinen. Vandaar 2 polls:
1. Wil je de destruction guild joinen (naam nog nader te bepalen)?
2. Op welke server wil je gaan spelen?
Voor deze laatste poll heb ik alleen maar de core-servers opgenomen.
Poll 1: Wil je de 'destruction' guild (opgericht door tweakers) joinen?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll 2: Op welke Core server wil je spelen?
• Axe Bite Pass
• Karag Dron
• Karag Orrud
• Karak Eight Peaks
• Karak Ungor
• Karak-Azgal
• Karak-Hirn
• Karak-Izor
• Karak-Norn
• Karak-Vlag
• Karaz-a-Karak
Tussenstand:
404 error: File not found | PSN: The_Bash
We gaan niet speciaal de naam veranderen hoorSpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:06:
[...]
Hmmz, naja we moeten dan maar even kijken of ik dan ook join
Wat dacht jij dan?
Je word ermee geassocieerd heChubz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:08:
[...]
We gaan niet speciaal de naam veranderen hoorlijkt me een beetje kinderachtig als je niet joined vanwege de naam, het boeit vrij weinig...
Is er geen mogelijkheid om een intressantere naam te verzinnen?
of is die naam al vast gesteld? En ik hoef niet direct kinderachtig te zijn als ik niet wil joinen om een naam. Dat is een persoonlijke voorkeur.
nou met GOTcha denk ik niet meteen aan Tweakers...SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:11:
[...]
Je word ermee geassocieerd heals ik speel hoeft niet iedereen te weten dat ik op GoT zit ofzo.
Is er geen mogelijkheid om een intressantere naam te verzinnen?
of is die naam al vast gesteld? En ik hoef niet direct kinderachtig te zijn als ik niet wil joinen om een naam. Dat is een persoonlijke voorkeur.
Verwijderd
Ik vind die naam idd, niet echt indrukwekkend klinken, verzin eens een wat toepasselijker naam voor een destruction guild. Tenslotte moet je het gevoel hebben dat het ook oorlogszuchtig klinkt.SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:49:
[...]
Ik vind het prima, ik weet alleen nog niet of GOTcha wel de juiste naam is voor een Destruction guild.
The Dark Empire, of Chosen off the Bloodpact. om een paar voorbeelden te noemen. Dat klinkt toch al veel meer in de sfeer van het spel.
Ok we kijken wel als we gaan praten.. Ideeen zijn altijd welkomVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:14:
[...]
Ik vind die naam idd, niet echt indrukwekkend klinken, verzin eens een wat toepasselijker naam voor een destruction guild. Tenslotte moet je het gevoel hebben dat het ook oorlogszuchtig klinkt.
The Dark Empire, of Chosen off the Bloodpact. om een paar voorbeelden te noemen. Dat klinkt toch al veel meer in de sfeer van het spel.
Verwijderd
Ik kan Dinsdag starten met mijn pre-order via EAstore ( laat ik nu net die week nog vakante hebben en mijn vrouwtje moet werken
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Je kunt maandag al starten als je een normale versie hebt ge-preordered.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:17:
Ik heb ook wel interesse voor the GoT guild, naam vind ik wel pakkend.
Ik kan Dinsdag starten met mijn pre-order via EAstore ( laat ik nu net die week nog vakante hebben en mijn vrouwtje moet werken), en zal een Sorceress maken.
Verwijderd
Is het nu nog mogelijk om ergens nog te preorderen?On_E schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:19:
[...]
Je kunt maandag al starten als je een normale versie hebt ge-preordered.
Warriors of the Inconvenience
Worshippers of the Confetti Dragon
Snot Glob
Transfiguration of the Yogurt Giant
Storm of Baldness
Violent Fetish
etc etc etc
Moeilijker wordt denk ik wel een naam te vinden die voor alle factions overeenkomt.... Want ik kan wel iets met Khorne gaan roepen, maar dat heeft alleen maar betrekking op Chaos. Gaat dus goed zoeken worden
even een dikke offtopic - de 40k lore = echt fantastisch.. netzoals Dawn of War + uitbreidingen.Jaguar645 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:38:
Ben helaas in de 40K lore bezig, dus kan niet echt een Fantasy naam bedenken op dit moment.... zal eens even wat rondneuzen op fantasy sites.
Moeilijker wordt denk ik wel een naam te vinden die voor alle factions overeenkomt.... Want ik kan wel iets met Khorne gaan roepen, maar dat heeft alleen maar betrekking op Chaos. Gaat dus goed zoeken worden
Ik zou persoonlijk ook niet 1...2..3.. een naam kunnen verzinnen
vind: Violent Fetish
op zich wel leuk
ja, op de Ea StoreVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:34:
[...]
Is het nu nog mogelijk om ergens nog te preorderen?
[ Voor 22% gewijzigd door Dakreal op 12-09-2008 15:48 ]
Ben op dit moment bezig in het boek Blood Ravens: Dawn of War Omnibus, welke diep ingaat op het spel DoW. Erg interresant, en leuk, om te lezen!
[ontopic]
Eergisteren even een Greenskin Shaman aangemaakt om te proberen, beetje hybrid achtig leek me wel leuk. Maar net als wat ik voorheen in WoW had, vond ik het hier ook niet echt bijzonder leuk om te doen... Vanavond maar eens even kijken naar the Dark Elves of daar ook nog wat tussenzit.
EA Store misschien ?Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:34:
[...]
Is het nu nog mogelijk om ergens nog te preorderen?
edit : iemand had het al gezegd.
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 12-09-2008 15:49 ]
wat voor soort class vind jij het leukste om te spelen of wat is je speelstijl, misschien dat ik je op weg kan helpenJaguar645 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:48:
[offtopic]
Ben op dit moment bezig in het boek Blood Ravens: Dawn of War Omnibus, welke diep ingaat op het spel DoW. Erg interresant, en leuk, om te lezen!
[ontopic]
Eergisteren even een Greenskin Shaman aangemaakt om te proberen, beetje hybrid achtig leek me wel leuk. Maar net als wat ik voorheen in WoW had, vond ik het hier ook niet echt bijzonder leuk om te doen... Vanavond maar eens even kijken naar the Dark Elves of daar ook nog wat tussenzit.
Ik dacht aan jou en ik dacht aan : SpottishSpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
[...]
wat voor soort class vind jij het leukste om te spelen of wat is je speelstijl, misschien dat ik je op weg kan helpen
... Leuke guildnaam misschien?
Ik denk dat mijn main gewoon een Chaos Magus wordt, heb altijd wel al iets met daemons/necromancer/warlock achtige typjes gehadSpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
[...]
wat voor soort class vind jij het leukste om te spelen of wat is je speelstijl, misschien dat ik je op weg kan helpen
Was eigenlijk meer aan het kijken voor een 2e character ernaast die wat meer in de heat of a fight ook kan staan. Dus mischien dat ik maar naar een Black Ork ga kijken, of als je een ander idee hebt
Marauder of Chosen is ook iets wat je kan nemen..Jaguar645 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:55:
[...]
Ik denk dat mijn main gewoon een Chaos Magus wordt, heb altijd wel al iets met daemons/necromancer/warlock achtige typjes gehad![]()
Was eigenlijk meer aan het kijken voor een 2e character ernaast die wat meer in de heat of a fight ook kan staan. Dus mischien dat ik maar naar een Black Ork ga kijken, of als je een ander idee hebt
bijvoorbeeld idd, ik speel zelf Black Orc en ik ben er dolenthousiast over.. maar dit kan natuurlijk per persoon verschillen!Chubz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:55:
[...]
Marauder of Chosen is ook iets wat je kan nemen..
Ik wil zelf heel graag Witch Hunter gaan spelen, kan ook wel Witch Elf zijn, maar ik vindt WH toch aantrekkelijker...
En wat denken jullie dat het gaafste onderdeel word qua RvR? Grote veldslagen met een gecoördineerde groep? City siege? Scenario's? Keep siege/control?
Lijkt me ook zeer gaaf om over een maandje of 2 m'n eigen standbeeld in Altdorf/Inevitable City!
[ Voor 41% gewijzigd door Blaim op 12-09-2008 16:21 ]
Hehe, het moest ook Fetish for Violence zijn, of iets in die trant, nog steeds hyped van de koffie dus denk sneller dan ik typBlaim schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:15:
Ik zal zeker een Squig Herder aanmaken om in de GoT guild te spelen..Mijn voorkeur gaat uit naar een suggestie van roodbwoy met een kleine aanpassing: Fetish for Violence.
Zolang het niet Knights of the Totally Awesome Happy Making Friendly Time wordt ben ik allang blij
je kan het altijd afkorten naar: OOTVFTFWMCNW
Krijg ik bericht als ik het spel kan downloaden? Hebben jullie al een headstart key?
Hmm, ik heb in een Dark Age of Camelot guild gezeten die zo heette ;-)
Toffe naam, niet alleen echt iets voor destruction :-)
wat weerhoud jou ervan om een GoT Order guild op te zetten?Alpha- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:11:
Er komt geen GoT Order guild?
Ik wil zelf heel graag Witch Hunter gaan spelen, kan ook wel Witch Elf zijn, maar ik vindt WH toch aantrekkelijker...
Verder nog een suggestie voor de Guild naam : GOT's of [vul maar een ev0l term in].
GOT's of Oblivion,
GOT's of Terror
GOT's of Annihilation
etc
etc
DUGG
Najah je hebt de Renown Rank merchant die spul verkoopt. Voor het eerste setje hoef je maar RenownRank 2 en Rank 4? te zijn. Ook komt er een Auction House waar je gear kan kopen van andere mensen. In WoW verkochten merchants wel gear, maar dit was totale bagger, dus daar had je ook weinig aanMach schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:17:
Heb ook een paar uur de open beta gespeeld en ben onder de indruk. Ik vroeg mij alleen nog af waarom merchants geen gear (armor, weapons ect) verkopen? Is dat alleen in de beta, of komt dat pas op latere lvls ?
Verder ben ik er niet echt voor om de guild een naam mee te geven, waaraan je gelijk kan zien dat we Nederlanders/Tweakers zijn..
[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 12-09-2008 17:22 ]
Kan ik EA Download Manager verwijderen van mijn computer nadat de download is voltooid?
Nee, EADM is vereist voor de DRM-licenties die je nodig hebt om je game te spelen. EADM controleert of jij werkelijk de licentiehouder bent van de game die je wilt spelen.
Zucht? Nu moet ik hem ook nog eens van usenet downloaden zodat ik een stuk waardeloze software kan deïnstalleren? >_< Ik wil gewoon mijn key ...
waarom niet gewoon Gathering of Tweakers :-)Mach schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:17:
Heb ook een paar uur de open beta gespeeld en ben onder de indruk. Ik vroeg mij alleen nog af waarom merchants geen gear (armor, weapons ect) verkopen? Is dat alleen in de beta, of komt dat pas op latere lvls ?
Verder nog een suggestie voor de Guild naam : GOT's of [vul maar een ev0l term in].
GOT's of Oblivion,
GOT's of Terror
GOT's of Annihilation
etc
etc
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Verwijderd
Weet iemand trouwens wat je moet doen als je niet op de site (www.war-europe.com) kan inloggen?
Heb al geruime tijd een account, maar het is me nog nooit gelukt om te inloggen. Krijg altijd 414-error melding. Op deze account kon ik wel de beta-key registreren en inloggen in het spel. Vind het een beetje vreemd dat je dan niet op de site zelf kan inloggen.
Het is trouwens GoT hé geen GOTMach schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:17:
GOT's of Oblivion,
GOT's of Terror
GOT's of Annihilation
etc
etc
Poll: Ik ga WAR zeker aanschaffen
• Ja!
• Nee...
• Weet het nog niet
Tussenstand:
Waar slaat dat nou op
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
damn ik moest gewoon lachen hierom... zoveel negatieve posts over het gebeuren met GOA.. en terecht want het is echt een puinhoop hahahCrowmeister schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:08:
Uhm, dit is raar. Probeer mijn wachtwoord te resetten, gaat allemaal goed. Zegt ie: An email has been send to the following adres: azazeaez@azeae.com. Dat is mijn email helemaal niet, ik moest aan het begin mijn mail invullen (voor de secret question) en dat was wel mijn email.
Waar slaat dat nou op

Nogal onnodig om dat nu alweer te posten, de poll staat op de vorige pagina...Maduth schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:24:
Schaamteloze bump ;-)
Maduth in "Warhammer Online - Deel 2"
Gotcha ziet er al beter uit idd. Of iets zoals Deathrow ?Chubz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:16:
Veel mensen vinden Gotcha toch wel leuk, misschien kunnen we dat nemen ipv GOTcha...
Nee ik vind het ook niets, maar ik ga toch Order spelenVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:54:
Ben ik de enige die aan pokémon denkt bij de guild naam Gotcha?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
ze moeten gaan zeggen: OMFG daar heb je die nederlanders weer..... RUN ABANDON KEEP
Verwijderd
Daar ben ik nog neit helemaal over uit, Dwarf is me enige reden om eventueel Order te gaan. Ik wil ook graag weten wat wijzer is ivm queues enzo.Cidolfas schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:20:
[...]
Nee ik vind het ook niets, maar ik ga toch Order spelen
Waarom btw niet gewoon "GoT" als guildnaam?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 19:55 ]
Misschien dat de mensen die de lore kennen een paar leuke voorstellen kunnen doen! Gotcha is als naam gekozen omdat we op dat moment even snel de guild op wilden richten. Ik vind het zelf ook erg "Goblin" klinken.
Verwijderd
Er is niks leuker als leedvermaakHofnar schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:18:
[...]
damn ik moest gewoon lachen hierom... zoveel negatieve posts over het gebeuren met GOA.. en terecht want het is echt een puinhoop hahahNu ook weer met deze patch; ze blijven maar stuntelen
Ik ben benieuwd hoe ze de komende 'headstarts' gaan verwerken, ik verwacht weer vuurwerk van ze!! Ikzelf begin pas met de normale release, ik moet de komende tijd wat nuttigs doen ipv hooked warhammer spelen
Maar eigenlijk is het droevig, beter is het dat ik een dag langer wacht met inloggen totdat de grootste problemen met launchday voorbij zijn.

Wat vind de rest hiervan?
[ Voor 6% gewijzigd door Proxzor op 12-09-2008 20:58 ]
de patch waarvoor de euro servers nu al meer dan 6 uur down zijn, was op de amerikaanse servers na 45 min klaar....
ook kon je daar al vanaf het begin van de open beta binnen een uur nadat je je account en key invult spelen (op de euro servers koste het me 48 uur)
Wat ik niet snap is dat de registratie voor HS wat een officieel onderdeel is van de Live release (dus het beta excuus gaat helaas voor Goa niet meer op) weer wordt uitgesteld tot het aller-allerlaatste moment. Na het debacle van afgelopen weekend onvoorstelbaar eigenlijk.
Verwijderd
Go Go GOARocketKoen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:14:
Wie gaat er allemaal op de Amerikaanse servers spelen?
de patch waarvoor de euro servers nu al meer dan 6 uur down zijn, was op de amerikaanse servers na 45 min klaar....
ook kon je daar al vanaf het begin van de open beta binnen een uur nadat je je account en key invult spelen (op de euro servers koste het me 48 uur)
Ik las trouwens dat EA Mythic GOA niet zomaar kan dumpen, weet iemand hoe dat zit?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 21:28 ]
Hoezo 'hoping'? Dat impliceert ofwel nog steeds levensgrote problemen met authenticatie/registratie servers ofwel een gebrek aan knowhow maw met trial en error komen we er wel, misschien. Heel vreemd."We are cooperating closely with Mythic to enable a simultaneous Head Start launch. I wouldn't be surprised if there were a minor difference but as said, we're really pulling all the strings not to repeat last Sunday."
About when the new account management will be online: "3. Sunday at the latest, but we're hoping to get it online before that."
quootje van de forums:
so, where and when am I supposed to enter the code for CE headstart and ingame items?
on the myproduct key page it says beta key, so I guess I don't fill them in there. But where to go then? :\
cheers
Very good question, my guess is that you will have to input them around 5 mins before the server goes live... Then wait a few days for a confirmation email
6 uur later nog steeds geen servers, de website ligt plat.... goed bezig! Gaat vast leuk worden zondag als de headstart van start gaat. (of niet dus, waarschijnlijk)
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
GOA adverteerd nu dus wel met "7 years of experience in hosting MMO games"-Mike- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:19:
Ik begin er echt steeds meer aan te denken om naar de NA servers te gaan, GOA is echt te triest voor woorden. Zeven jaar geleden hebben ze het verpest met DaoC en er blijkbaar niets van geleerd, ik zie het erg somber in
Als je geen van de namen bevalt, geef dan een voorkeur of stem niet! S.v.p. geen discussie over de namen!
Uitleg van de gekozen namen:
Gotcha (naam van de Open Beta guild)
Havoc (betekenis: widespread destruction)
Uneath (betekenis: hard/not easy)
Vaaagh (verbastering van Waaagh)
Spawn of the Raven (Tzeentch wordt in de lore ook wel The Raven genoemd)
Hakai (betekenis: destruction)
Poll: Guildnaam voor destruction!
• Gotcha
• Havoc
• Uneath
• Vaaagh
• Spawn of the Raven
• Hakai
Tussenstand:
Verwijderd
Wat ik dan niet snap is waarom EA Mythic niet ingrijpt, zij hebben toch GOA hiervoor "ingehuurd" o.i.d? Waarom dumpten ze GOA niet gewoon na dat gezeur met DaoC? Of anders gezegt, waarom laat Mythic dit toe?-Mike- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:19:
Ik begin er echt steeds meer aan te denken om naar de NA servers te gaan, GOA is echt te triest voor woorden. Zeven jaar geleden hebben ze het verpest met DaoC en er blijkbaar niets van geleerd, ik zie het erg somber in
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 23:06 ]
@hierboven. Wat boeit het voor hun. De meeste reacties is "Nu koop ik US ipv van of naast de EU die ik al heb".
Dat is win/win voor hun.
[ Voor 20% gewijzigd door Pheace op 12-09-2008 23:08 ]
Het was Mythic die juist zelf weer naar GOA is gegaan om te vragen of ze WAR in Europa zouden willen doen. Dit alles amper voordat Mythic definitief door EA overgenomen werd. Wellicht hadden ze bij Mythic hoop dat GOA het nu allemaal wel beter zou gaan doen, maar het is ondertussen wel duidelijk dat dat niet echt het geval is.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:04:
[...]
Wat ik dan niet snap is waarom EA Mythic niet ingrijpt, zij hebben toch GOA hiervoor "ingehuurd" o.i.d? Waarom dumpten ze GOA niet gewoon na dat gezeur met DaoC? Of anders gezegt, waarom laat Mythic dit toe?
In ieder geval is het op een moment als nu, vlak voor de launch, geen doen om GOA toch nog te dumpen. Ten eerste liggen alle game-boxes al lang bij de toeleveranciers en is de hele structuur opgezet. Om nu een ander bedrijf te gaan aanspreken, of het zelf te gaan doen, gaat zo veel tijd in beslag nemen, dat een september release voor Europa totaal onmogelijk zou zijn geworden. Los daarvan zullen er vast nog wel contractuele redenen zijn om niet met GOA te breken.
Verwijderd
De server waar wij op gaan spelen is niet het zelfde als waar onze Destruction guild gaat spelen zodat we altijd onze alt's in de Destruction guild kunnen zetten en zij in onze guild.
Even al wat info die mij leuk leken voor de guild (jullie kunnen natuurlijk ook zelf dingen inbrengen):
Name: Onbekend (suggestie's graag)
Stijl: Mixed; PQ's, PVP-teams, helpen met questen. Endgame word het allemaal wat strakker geregeld qua balance in careers en tactic's etc.
Server: Karak-Hirn (verder geen speciale reden, maar je moet er een kiezen).
Playercap: Geen, maar zoals ik al eerder zei op endgame zal er gezocht worden naar balance en naar mensen die weten hoe het spelletje in elkaar zit. Of deze guild only-GoT word hangt af van de hoeveelheid spelers die order gaan in GoT (zijn er relatief weinig).
Indien je interesse hebt om te joinen of interesse hebt om officier te worden kom dan langs op tweakers: irc.tweakers.net en dan channel #war.
See you on the battlefield!
(En @ Assassinator)Alpha- schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:04:
In mijn ervaring ben je credit card nodig bij de meeste mmorpg's ook al heb je de 1e maand gratis... maar misschien is dat tegenwoordig niet meer zo, ze weten wel dat veel mensen er geen hebben.
Volgens mij is deze FAQ nieuw? In ieder geval staat er dit op:
En op Warhammer Alliance stond het volgende:We intend to offer a wide range of payment options. Credit and debit cards will be one way to pay, in some countries you may also be able to pay through your ISP bill and we are looking into the possibility of offering game time cards as well through retail stores.
Het lijkt me dat je hier net als in de meeste andere MMORPG's gelijk een methode van betalen moet invoeren. Maar dit kan dus ook automatische incasso zijn, aangezien bijna iedereen dit wel kan.Credit Cards and Game Cards are confirmed at this time. EA will also work with PayByCash to provide a suitable method for everyone. For all methods offered, see the list at http://www.paybycash.com/options/index.php.
Succes met het oprichten van de guild, ik wou even hinten dat deze server bij voorbaadt al propvol zit, dus je kan rekenen op lange Que's helaas[b][message=30729031,noline]
Server: Karak-Azgal (verder geen speciale reden, maar je moet er een kiezen).
En hoe kom je tot deze inside informatie? Aangezien niemand nog een character heeft op een retail server.reggie2000 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:40:
Succes met het oprichten van de guild, ik wou even hinten dat deze server bij voorbaadt al propvol zit, dus je kan rekenen op lange Que's helaas
Dat klopt maar ik zit in een guild die de afgelopen paar maanden hard gewerkt heeft aan het opbouwen van een community en we zitten al rond de 2200+ mensen.Thormodo schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:41:
[...]
En hoe kom je tot deze inside informatie? Aangezien niemand nog een character heeft op een retail server.
Verwijderd
Dus? Omdat jullie een guild beginnen, kan de rest dat beter maar niet doen? (misschien een beetje kortaf, maar dat slaat natuurlijk nergens opreggie2000 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:46:
[...]
Dat klopt maar ik zit in een guild die de afgelopen paar maanden hard gewerkt heeft aan het opbouwen van een community en we zitten al rond de 2200+ mensen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 10:56 ]
Lees z'n reactie daarvoor ook eens:Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:54:
[...]
Dus? Omdat jullie een guild beginnen, kan de rest dat beter maar niet doen?
Hij geeft enkel aan dat men misschien maar beter voor een andere server kan kiezenik wou even hinten dat deze server bij voorbaadt al propvol zit,
And I'm the only one and I walk alone.
Dankjewel, dat wou ik inderdaad alleen maar aangeven, iedereen is vrij om een server naar keuze te nemen natuurlijk. Ben echt niet zo arrogant om te zeggen dat je een bepaalde server niet op mag.PromoX schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:09:
[...]
Lees z'n reactie daarvoor ook eens:
[...]
Hij geeft enkel aan dat men misschien maar beter voor een andere server kan kiezen.
Het gaat trouwens niet om 1 guild maar om een heleboel guilds. Als ik in een guild zou zitten met 2200+ man zou ik een beetje gek worden hehe.
De open Beta had al flink last van Que's en die zullen alleen maar groter worden ben ik bang.
Hopelijk gooit GOA nog wat extra servers open bij de release.
[ Voor 10% gewijzigd door reggie2000 op 13-09-2008 11:30 ]
Ah k. Vraag me trouwens af hoeveel mensen de servers kunnen gaan houden. Aangezien er een stuk meer mensen moeten opkunnen als nu...reggie2000 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:46:
Dat klopt maar ik zit in een guild die de afgelopen paar maanden hard gewerkt heeft aan het opbouwen van een community en we zitten al rond de 2200+ mensen.
Ga zelfde als ons AUBVerwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:30:
Ok dan doen we een andere:
Karak-Hirn.
Ik edit hem ook even in mn andere post.
Geruchten gaan rond van 3000 population cap en dit is door een Mythic manager niet ontkent maar ook niet bevestigd in een post op warhammer alliance. Dit is 3000 totaal (beide factions opgetelt)Thormodo schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:28:
[...]
Ah k. Vraag me trouwens af hoeveel mensen de servers kunnen gaan houden. Aangezien er een stuk meer mensen moeten opkunnen als nu...
edit: hier een link naar de post http://www.warhammerallia...ms/showthread.php?t=40286
[ Voor 10% gewijzigd door reggie2000 op 13-09-2008 11:47 ]
Na de EA downloadmanager te hebben geïnstalleerd, kwam daar idd. de game te staan, maar hij begint nog niet met downloaden (en nee, hij staat niet op pauze). Klopt dat en moet ik gewoon geduldig zijn, of doe ik ergens iets vaud?
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Verwijderd
van dit forum. Kennelijk is zowat alles al geprobeerd, en trekt het kennelijk bar weinig aandacht van de devs. O happy daysWhen I log in, and select a server the character creation screen is blank. I can't see any races to select and the background is black. It does however show the two top panels where it says which side's which and which races belong to it. When I move my mouse over the screen however no single race gets highlighted.
I've been able however to create a char as I noticed that when I fired up the client it would light up the character races on the Destruction side shortly. So I figured I'd click quickly to see if I could make a character that way. As such I randomly rolled up a Destro guy.
Still the problem persists and I can't view or create new characters easily.
Whenever I actually try to log in with my character, the game locks up on the loading screen for Norsca (running the load graphic indefinetly), OR it crashes with an exception, OR it crashes without any warning
Alle eerder genoemde kritiek over GFX en animaties mag worden weggewuifd. Het spel ziet er op dit moment fenomenaal uit (en nee ik ben geen fanboy). GFX zijn erg goed, vooral de characters zijn erg mooi. Ook de soundFX zijn aangepast en het spel heeft veel meer sfeer gekregen.
De gameplay blijft goed, ook met betere graphics! Echt een aanrader dit spel.
(+) punten:
- Goede sfeer ingame door mooie graphics en goede geluidseffecten
- Goede gameplay
- PvE en PvP zijn erg mooi op elkaar afgestemd. Je komt soms ineens vijanden tegen terwijl je in een grensgebied loopt.
- Uitgebreid guildsysteem
- Weinig grinding
- Bijna geen PUKs nodig vanwege Public Quests (1e en 2e tier)
- Enorme variatie aan gear (je ziet er straks op lvl 40 niet allemaal het zelfde uit met Pink Plastic Pwny Gear)
(-) punten:
- Op lore gebied klopt het niet helemaal. Age of Reckoning is bedacht om het spel een plek te geven.
- Kleine (irritante) bugs zoals NPC lag en flikkerende shadows.
- Onduidelijk crafting systeem (wordt te weinig over uitgelegd)
- Veel ettertjes tijdens OB (WOW man, wheeeer diedd you gat thet cloak, tell meee, tell meee... plssssss)
- Verslavend
- GOA (need I say more?); om 15:00 CET sluiten de server en dan krijgen alle OB spelers een bericht dat om 14:00 CET de servers sluiten vanwege maintenance. Uiteraard is GOA nu stipt op tijd. Beetje vreemde actie!
[ Voor 11% gewijzigd door The_Bash op 13-09-2008 16:56 ]
Verwijderd
I stand corrected, het was vroegreggie2000 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:27:
[...]
Dankjewel, dat wou ik inderdaad alleen maar aangeven, iedereen is vrij om een server naar keuze te nemen natuurlijk. Ben echt niet zo arrogant om te zeggen dat je een bepaalde server niet op mag.
*knip*
On-topic: Afgelopen week vooral met de bright wizard bezig geweest, maar vandaag toch wat andere klassen geprobeerd - waaronder de Arch Mage. Resultaat: ik weet nog steeds niet wat ik ga rollen
Misschien toch maar gewoon rustig aan meerdere klassen werken, ik hoef gelukkig niet als een speer naar rank 40.
Het bericht ingame was dat de servers down gaan om 14:00, en weer up om 15:00The_Bash schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:46:
- GOA (need I say more?); om 15:00 CET sluiten de server en dan krijgen alle OB spelers een bericht dat om 14:00 CET de servers sluiten vanwege maintenance. Uiteraard is GOA nu stipt op tijd. Beetje vreemde actie!
alleen staat op de website dat de open beta om 15:00 is afgelopen, en dat de servers dan tot zondag 01:00 down gaan
Dat zullen er wel meer worden gok ik, aangezien het veel pvp spelers uit wow zal aantrekken.- Veel ettertjes tijdens OB (WOW man, wheeeer diedd you gat thet cloak, tell meee, tell meee... plssssss)
Ik wacht nog even af, heb bitter weinig interessante info over pve gezien en teveel pvp atm (en zo interessant vind ik pvp niet)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Site zijn we mee bezig en is bijna klaar mensen!
Ik heb hem er nu ook in staan, maar hij start pas als het volgens EA beschikbaar mag zijn... geen idee wanneer dat is maar hopelijk ergens vandaag.VERINGTENTJE schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:57:
Ik heb net WAR besteld via EA-store en betaald.
Na de EA downloadmanager te hebben geïnstalleerd, kwam daar idd. de game te staan, maar hij begint nog niet met downloaden (en nee, hij staat niet op pauze). Klopt dat en moet ik gewoon geduldig zijn, of doe ik ergens iets vaud?
Je kan trouwens sowieso de open beta client gebruiken, mocht je al willen beginnen met download - dat kan ik trouwens aanraden omdat de EA Download Manager DRM heeft ingebakken... ik wil alleen mijn key...
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 13-09-2008 15:26 ]
Dit topic is gesloten.
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces