Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.389 views

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Ik heb drie kwart van de klassen zo'n beetje gespeeld (niet zo veel healers, alleen shaman geprobeerd) en ik denk dat ik het bij Witch Hunter houd (das dus Order), Bright Wizard vindt ik ook heel vet, maar misschien later :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:56:
Heb nu zowat alle classes geprobeerd en kom tot 2 kandidaten...
1 - Is een High Elf -- Shadow warrior ( Order )
2 - Is een Dark Elf -- Sorceress ( Destruction )

Eigenlijk vind ik de Sorceress leuker om te spelen, maar aangezien de 3/4 van de spelers voor Destruction gaan ben ik geneigd om naar de Order kant over te hevelen...

Wat te doen... "grumble" ?
Je moet gewoon doen wat je zelf het leukste lijkt en waarmee je end-game later mee wil ingaan, mits je de live versie natuurlijk ook dan nog steeds leuk blijft vinden. En wat ook belangrijk kan zijn met welke van de factions je de meeste affiniteit hebt. :)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok iemand een idee hoe lang het duurt voordat een account eindelijk werkt? al eeuwen geleden me key ingevuld, maar nog geen mail :s ik wil spelen! en wel jammer dat er veel mensen destruction gaan. ik wilde of shadow warrior of DoK, maar ja, ik wil niet aan de kant staan waar de meeste mensen zitten, maja aan kant met minste is ook niks. ik was juist aan het hopen op meer balance.

Al is het wel zo dat vaak mensen de factie testen die ze niet willen doen in retail, hoop ik...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Probeer het nu nog eens. Ik heb het vanmiddag gedaan, binnen 2 minuten had ik een account mail én een beta key mail.
Trouwens, als je meer balance wilt moet je júist Order gaan dan, als je Destruction dan ook gaat wordt het alleen maar erger :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

ye-roon schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:42:
Ok iemand een idee hoe lang het duurt voordat een account eindelijk werkt? al eeuwen geleden me key ingevuld, maar nog geen mail :s ik wil spelen! en wel jammer dat er veel mensen destruction gaan. ik wilde of shadow warrior of DoK, maar ja, ik wil niet aan de kant staan waar de meeste mensen zitten, maja aan kant met minste is ook niks. ik was juist aan het hopen op meer balance.

Al is het wel zo dat vaak mensen de factie testen die ze niet willen doen in retail, hoop ik...
Een Shadow Warrior is Order. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
eSCe schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:19:
Hallo,
Na enkele uren gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het spel me echt goed bevalt dus vandaag maar gaan bestellen bij de lokale gamewinkel.

Ik zou ook wel graag in de GoT-guild komen als het spel uitkomt, maar het is me nu niet echt duidelijk wordt deze guild nu order of destruction? of beide? liefst zou ik als dark elf door het leven gaan ;)
iig kan niet wachten tot het volledige spel released is :)
We hebben nu een destruction guild met circa 50 mensen op de server Burlok, als Warhammer officieel released gaan wij ook hiermee verder, Voor meer info whisper Basha of Chubz ingame ;) Ik kan je ook inviten in de guild als je geintresseerd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje, ik heb eindelijk WAR helemaal klaar voor gebruik, ik logde in, klikte Burlok aan maar wilde even terug om naar de settings te kijken. Nu kan ik geen server meer selecteren! Ook Burlok niet, hij zegt dat ik al ben ingelogd op een andere server. Wat moet ik nu doen?? Ik wil dolgraag spelen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Laatst online: 23-07 17:10
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:52:
Ik heb een klein vraagje, ik heb eindelijk WAR helemaal klaar voor gebruik, ik logde in, klikte Burlok aan maar wilde even terug om naar de settings te kijken. Nu kan ik geen server meer selecteren! Ook Burlok niet, hij zegt dat ik al ben ingelogd op een andere server. Wat moet ik nu doen?? Ik wil dolgraag spelen :(
Spel overnieuw opstarten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:00:
[...]

Spel overnieuw opstarten? :)
Obvious, maar nee :( Ook een reboot helpt niet, niets. Geen enkele server kan ik in! Steeds zegt ie: Your account is already logged in to a diff - en toen stond er niks meer. Wat is dit voor gezeik?? Dit maakt me echt pissig.

Edit: Ook reïnstallatie mocht NIET baten!! Hoe los ik dit in vredesnaam op??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

heb nu lvl10 sorc (op karak hirn, clot).

26.000 dmg tijden nordenwatch is mijn record (paar keer AE dmg doen op groepje levert al gauw 1k+ op)
en 8 kills (100% dmg ofzo op 1 character)

8k exp is mijn exp record in tier1 scenario, dat tikt lekker aan.

ja, sorc is vrij overpowered als je darkmagic op 100 hebt :p
pre is wel dat je wordt gehealed vanwege backlash, in het begin vergat ik dat wel eens, maar dat leer je snel af.

wat ik ook knap vind, zijn chosen warriors of ironbreakers die ook de 20k-25k dmg voorbij gaan. dat heavy tanks zoveel dmg kunnen uitdelen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bloodclot op 12-09-2008 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

gister eindelijk even kunnen spelen. En ik moet zeggen, van een spel van 2008 vind ik de animaties wel erg achterhaald. Maar verder, DoK is awesome. Ben nog niet zo hoog, maar het is zeker wel een vette class. ik ga ook sorc, en shaman proberen. en ff op een andere server war order classes checken. maja moet snel wezen, want de OB is maar tot morgen :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Launch servers zijn bekend gemaakt, dus waar gaan we met ons GOTcha guild naartoe?

Check http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en136&lang=en
tis erg onduidelijk omdat er ook staat dat sommige servers er pre launch niet zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Wackeeh op 12-09-2008 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Wackeeh schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 07:45:
Launch servers zijn bekend gemaakt, dus waar gaan we met ons GOTcha guild naartoe?

Check http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en136&lang=en
tis erg onduidelijk omdat er ook staat dat sommige servers er pre launch niet zijn ;)
Ja das nog even de vraag... moeten we vanmiddag maar bespreken.. wel jammer dat burlok RP word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 01:04:
[...]

Obvious, maar nee :( Ook een reboot helpt niet, niets. Geen enkele server kan ik in! Steeds zegt ie: Your account is already logged in to a diff - en toen stond er niks meer. Wat is dit voor gezeik?? Dit maakt me echt pissig.

Edit: Ook reïnstallatie mocht NIET baten!! Hoe los ik dit in vredesnaam op??
Vriend van mij heeft dit ook sinds dinsdag geloof ik. Ik had gister dit bij een GM voorgelegd en hij zei dat je bij WAR-europe.com in moet loggen en dan naar help -> beta help form en daar vragen of ze je van de server willen kicken. Zie ook:

http://vnboards.ign.com/w...d/b22997/108514868/p1/?32

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Wauw! Heel nieuw account geregistreerd op WAR site, toen beta code en het werkt. Goh kan ik vanavond en morgen effe spelen nog :+

Zit Chaos Chosen trouwens wel in het spel of was die geskipped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Kaap schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:53:
Wauw! Heel nieuw account geregistreerd op WAR site, toen beta code en het werkt. Goh kan ik vanavond en morgen effe spelen nog :+

Zit Chaos Chosen trouwens wel in het spel of was die geskipped?
Die zit in het spel, iedereen en hun moeder rolled chosens :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Laatst online: 02-10-2023
Ook vanochtend beta key kunnen registreren en een kijkje genomen ingame.

Ik speel chaos en sfeer is geweldig. De duisterheid druipt er van af >:)
Af en toe vond ik de animatie van de mobs wel wat schokkerig.

Vanavond eens wat verder in deze wereld duiken.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
Zo mensen, dit weekend begint de retail. Allemaal een beetje zin erin?
Ik ga denk ik vanaf het begin hard pvpen
zo krijg je imo de beste gear erg snel :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit weekend begint de Headstart. ;) De retail moet nog even wat langer wachten hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 20:27

Maduth

Probeersel

Blizzard heeft een antwoord op Warhammer gegeven (als je van een antwoord kan spreken):

http://www.wow-europe.com/en/index.xml

PVE --> PVP is nu mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:12:
Nee, dit weekend begint de Headstart. ;) De retail moet nog even wat langer wachten hoor. ;)
Volgens 12game.com geldt die headstart niet in de benelux, waar heb jij hem besteld?

http://www.12game.com/PC_Games/Warhammer_Online.aspx

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:18:
[...]

Volgens 12game.com geldt die headstart niet in de benelux, waar heb jij hem besteld?

http://www.12game.com/PC_Games/Warhammer_Online.aspx
Ik heb hem zelf bij de EA-store besteld. maar heb ook nog een live-headstart code liggen van een CE :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Is het nog steeds mogelijk om via de EA store de game met de headstart te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-Mike- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:26:
Is het nog steeds mogelijk om via de EA store de game met de headstart te bestellen?
Try ur luck & find out. Zulke dingen controleer je met 1 adress ingave en 2 muisklikjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:13:
Blizzard heeft een antwoord op Warhammer gegeven (als je van een antwoord kan spreken):

http://www.wow-europe.com/en/index.xml

PVE --> PVP is nu mogelijk :+
Heb zo het gevoel dat Blizzard Warhammer toch ziet als de eerste serieuze concurentie kandidaat. Een PVE -> PVP transfer is jarenlang onbespreekbaar geweest en nu ineens het roer om? Yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Stuurt die EA store ook gewoon de schijfjes op of moet je downloaden?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 01-08 10:21
Na 2 dagen wachten totdat de registratie weer mogelijk was gister eindelijk gespeeld.

Heerlijke game. Heb nu een Squig Herder op lvl 8. De opzet van het spel bevalt me goed. Ik heb dan ook WoW vanaf de start gespeeld maar werd dat uiteindelijk moe.

War nu lekker verfrissend. aantal puntjes vallen me wel op;

-alle servers die ik in de lijst zag hadden een low population bij order en medium of high bij destruction. Dit resulteerd in langere wachttijden voor een scenario. Zo had ik met mijn bright wizard binnen de minuut een scenario en met mijn SH duurd het minimaal 30 min. Ik hoop niet dat dit ook na de launch zal zijn.

-Veel quest die je op kan halen, wat ik alleen mis is het lvl van de desbetreffende q (of ik zie wat over het hoofd). Wel kan je zien hoeveel xp je krijgt voor de q maar ik dacht meer aan het aangegeven met een kleur groen geel rood ( i known its wow style, so what)

- animatie's niet anno 2008, maar gameplay weegt daar tegenop. Graphics iets minder alhoewel ik na het zelf instellen via nvidia paneel (aa en dat soort dingen) een goede verbetering zag.

- public quests leuk onderdeel, makkelijk om in te stappen. Voor mijn SH wel moeilijk om rol van betekenis te spelen bij sommige ivm met attacks die 1/2 sec duren. Vaak mob al dood dan, alleen niet de hero mob

- scenario's zijn ok opgezet. makkelijk ook om daar xp te halen. Wel wordt ik moe van alle topics op warhammer alliance over underpowered classes omdat ze niet genoeg dmg doen. Er komt meer bij kijken dan hoog op de lijst staan met dmg. Check maar eens of je wat reknown binnenhaalt. Werk eens als een team. Weet je functie van je class. Ondersteunend/healer etc
Voor destruction alleen lange wachttijden, dat is jmmr.

Al met al zal dit weer een verslavende game voor me worden. Kan ik ook wel gebruiken na de desillusie van Aoc. Heb daar een herald of xotli tot lvl 72 gehaald maar werd me uiteindelijk te veel. Graphics zijn niet alles.

Ik zal met launch een Squig Herder gaan spelen, wacht nog even op het bericht welke server de tweakers allemaal joinen en dan knallen!

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb trouwens besloten dat ik echt puur voor " Da Toughest " ga met mijn orc. is wel vet op zich.. kan nu champions van mijn eigen lvl dood maken zonder dat ik hp verlies :D imba!

Op dit moment zijn er geen schijfjes meer:

Klikkie

[ Voor 29% gewijzigd door Dakreal op 12-09-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:28:
[...]

Try ur luck & find out. Zulke dingen controleer je met 1 adress ingave en 2 muisklikjes :/
Dat begrijp ik, maar alle EA sites zijn hier geblacklist ;)

Overigens vond ik dit op een ander forum, dus zo te zien met headstart
Status: Pre-release Officiële releasedatum: 18/09/08 ;

€ 49,99 incl. btw
pre-order

INCLUSIEF: VOORSPRONG IN GAME

30 dagen gratis abonnement - Toegang tot bonus-items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:43:
[...]

Vriend van mij heeft dit ook sinds dinsdag geloof ik. Ik had gister dit bij een GM voorgelegd en hij zei dat je bij WAR-europe.com in moet loggen en dan naar help -> beta help form en daar vragen of ze je van de server willen kicken. Zie ook:

http://vnboards.ign.com/w...d/b22997/108514868/p1/?32
Bedankt, ik ga het meteen proberen! Trouwens, ik heb nog geen character aangemaakt, wat is er dan om van de server te kicken?

Edit:
Ik heb onder het mom "Lag and Disconnection errors" het form ingevuld, gezegt wat er aan de hand is en om een kick van de servers gevraagt. Hopelijk reageren ze snel, dat ik na school kan spelen. Had ik overigens nog account info o.i.d erbij moeten zetten, of vinden ze dat wel via mijn email?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
-Mike- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:44:
[...]

Dat begrijp ik, maar alle EA sites zijn hier geblacklist ;)

Overigens vond ik dit op een ander forum, dus zo te zien met headstart

[...]
Mjah ik heb voor de zekerheid nog even een mail gestuurd naar 12game.com maar heb er een hard hoofd in.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nog steeds moeite om definitief een class te kiezen om te gaan spelen in de retail.

Misschien maar een muntje op gooien straks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:47:
[...]

Bedankt, ik ga het meteen proberen!

Edit:
Ik heb onder het mom "Lag and Disconnection errors" het form ingevuld, gezegt wat er aan de hand is en om een kick van de servers gevraagt. Hopelijk reageren ze snel, dat ik na school kan spelen. Had ik overigens nog account info o.i.d erbij moeten zetten, of vinden ze dat wel via mijn email?
Nouja je hebt niet voor niets ingelogd neem ik aan :P .

/edit
Hmm, je hoeft niet in te loggen om van het formulier gebruik te maken :X denk dan dat hij je gegevens niet meeneemt nee.

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 12-09-2008 09:57 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:52:
Nog steeds moeite om definitief een class te kiezen om te gaan spelen in de retail.

Misschien maar een muntje op gooien straks. ;)
Welke classes lijken jou intressant en wat zie jij jezelf straks uitvoeren? ( kwa rol in WAR )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:53:
[...]

Nouja je hebt niet voor niets ingelogd neem ik aan :P .
Oja, vergeten ;) Maar niet met een character, ik had Brulok geselecteerd, logde in, maar zag dat ik daar niet naar de settings kon kijken. Dus ik ging even terug naar het server select schermpje om naar de settings te kijken maar kon vervolgens niet meer terug naar welke server dan ook. Ik heb dus nog geen character aangemaakt om van de server af te kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:56:
[...]

Oja, vergeten ;) Maar niet met een character, ik had Brulok geselecteerd, logde in, maar zag dat ik daar niet naar de settings kon kijken. Dus ik ging even terug naar het server select schermpje om naar de settings te kijken maar kon vervolgens niet meer terug naar welke server dan ook. Ik heb dus nog geen character aangemaakt om van de server af te kicken.
je bent dus logged in op Burlok :) als je op het character knopje drukt kan je een char aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:54:
[...]

Welke classes lijken jou intressant en wat zie jij jezelf straks uitvoeren? ( kwa rol in WAR )
Ik weet 't echt nog niet, Zealot, Disciple, Witch Elf, Swordmaster, Squig Herder, en Rune Priest lijken me allemaal opzich wel wat.

Puur qua uiterlijk en lore vind ik de Zealot het tofste, maar ik weet nog niet zeker of ik wel Destruction ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik ga in retail dus echt BLORC spelen! Gister in scenario Order helemaal naar hun warcamp terug gedreven, in de hal gaan staan met een andere BLORC, dmv collision detection konden de Order pwoesies er niet door :) Dat soort dingen maakt het allemaal net een stuk tactischer, dan maar geen uber DPS maar wel veel utilty en use in group-RvR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:59:
[...]

je bent dus logged in op Burlok :) als je op het character knopje drukt kan je een char aanmaken.
Nee dus. Ik kom geen enkele server in omdat ik de Your character is logged into a diff- message krijg, ook bij Brulok.

In die link zag ik trouwens deze post:
My brilliant wife did what one poster above recommended and contacted a CSR for me, gave them my account name, and Shazam! All fixed. They also said that it was not something that you could prevent, just a random act that happens sometimes. She mentioned that there were some folks on the boards having the same issue and they said they would pass it on. Thanks Mythic and esp Jafnabr our CSR for your fast and kindly response!
Betekent dat dat iemand anders ingame voor mij een GM moet contacten? Als dat het geval is, mijn account naam is Cowabungaa (of moeten ze die andere hebben?) en als iemand dus ingame een GM wil vragen om die account van de server te kicken, zou dat hééééél erg op prijs gesteld worden :P Het is kennelijk dat of 703-934-0169 bellen, maar ja dat is in de US waar de tijd 6 uur achter loopt (of 5, geen idee waar ze precies zitten). Volgens mij zou de telefoonrekening dat ook niet echt op prijs stellen

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ah fuck it, ik ga gewoon voor de class die me het tofste lijkt, de Chaos Zealot dus.

Eens een MMO spelen als healer, lijkt me ook weleens leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
Below are the European English servers, organised by rule set.
Core
Axe Bite Pass
Karag Dron
Karag Orrud
Karak Eight Peaks
Karak Ungor
Karak-Azgal
Karak-Hirn
Karak-Izor
Karak-Norn
Karak-Vlag
Karaz-a-Karak

Open RvR
Dragonback Mountains
Eltharion
Finuval Plain
Mount Silverspear
Sea of Dreams
Shifting Isles
Tiranoc

Role-Play
Burlok
Makaisson

Open RvR Role Play
Alarielle
Ellyrion

Geen Burlok voor mij denk ik dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Cidolfas op 12-09-2008 10:23 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Ben ook wel benieuwd of de balance beter wordt, in de open rvr gebieden merk je dat verschil goed. Zie een paar order toons en een volledige warband van chaos camping de gate. Heb tot nu toe voornamelijk order gespeeld omdat een aantal mensen die ik ken daar spelen. Al behoorlijk wat senarios gedaan met een witch hunter en swordmaster en aan de order kant kun je inderdaad lekker snel achter elkaar senario's doen.

Moet zeggen dat de Chaos kant me ook trekt. Zal zeker een Squig herder en een orc rollen. Met mijn engeneer in een senario het tegen Squig herders opgenomen was niet makkelijk.
Sakhmet schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:34:
...

-alle servers die ik in de lijst zag hadden een low population bij order en medium of high bij destruction. Dit resulteerd in langere wachttijden voor een scenario. Zo had ik met mijn bright wizard binnen de minuut een scenario en met mijn SH duurd het minimaal 30 min. Ik hoop niet dat dit ook na de launch zal zijn.
....
Ik zal met launch een Squig Herder gaan spelen, wacht nog even op het bericht welke server de tweakers allemaal joinen en dan knallen!
Vreem dat ze 1 server een andere naam geven, Axe Bite Pass word vast erg populair.
Core
Axe Bite Pass
...

[ Voor 11% gewijzigd door Knowuse op 12-09-2008 10:32 . Reden: serverlist staat al in de post boven deze ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Welke server gaat er gespeeld worden trouwens door ons? dan geef ik dit ook even aan vrienden door :)
Ik heb net even de patcher gestart.. ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 01-08 10:21
Btw houdt de open beta zaterdag avond op?

omdat zondag die start is? of zit ik verkeerd

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Sakhmet schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:48:
Btw houdt de open beta zaterdag avond op?

omdat zondag die start is? of zit ik verkeerd
Volgens mij klopt dat ja, dan begint zondag de headstart voor CE preorders, en dinsdag voor normale preoders, en donderdag is het voor de rest live

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

JeanLucPicard schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:54:
[...]

Volgens mij klopt dat ja, dan begint zondag de headstart voor CE preorders, en dinsdag voor normale preoders, en donderdag is het voor de rest live
Dinsdag ?

Dacht maandag voor normale pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:00:
[...]

Dinsdag ?

Dacht maandag voor normale pre-orders.
is idd ook maandag :) 14 voor CE 15 voor normaal.

" is blij dat ie een CE -preorder kit heeft besteld.. :P " vervolgens activate ik mijn account met m'n andere pre-rder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:47
The_Bash schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:53:
[...]

Sinds de open beta hebben we met een aantal GoT'ers een destruction guild opgericht. Het is nu nog een beetje een ongeorganiseerde bende. Als je nu wil joinen (tijdens OB) PM me dan even ingame. We zitten op de Burlok server en mijn naam is Basha.

Ik heb de afgelopen dagen redelijk wat zitten lezen over guilds in WAR en heb ook veel zitten proberen in onze GOTcha guild. Ik ben in meerdere mmo's officer geweest en ben tot de conclusie gekomen dat de guilds een zeer belangrijke rol gaan spelen in deze game. Meer dan in andere MMO's (voorzover ik die gespeeld heb). Een goede guild met goede afspraken gaat echt het verschil maken. De mogelijkheden voor de guild zijn heel erg uitgebreid. Ook nu al op een relatief lage rank. De admin van de guild is erg flexibel. Je kunt meerdere ranks creeëren en elke rank eigen preferences geven.

offtopic:
Onze OB guild heeft nu bijna 50 members en dat geeft volgens mij wel bestaansrecht. Ik denk dat het verstandig is om met een aantal mensen duidelijke afspraken te gaan maken voor de retail. Wat worden onze regels en welke rollen gaan we verdelen.
M.a.w. het lijkt mij leuk om een guild te beginnen met tweakers, maar dan wel met een solide basis. Een guild die goed vertegenwoordigd is in de ranks gaat echt een leuke speelervaring geven. Dus mocht je mee willen denken over een Destruction guild, PM me dan hier of spreek me ingame aan. Ingame naam is Basha (Burlok server).
Aangezien de open beta niet lang meer duurt denk ik dat we ons bij de livegame aan zullen melden.

Over het belang van guilds heb ik maanden lang met mijn neef (die ook in de closed beta zat) zitten filosoferen. En dan vooral over wat de beste guild zou zijn voor in warhammer. Niet alleen prestaties (wat zeker niet het belangrijkste is) maar vooral qua bestaansrecht en fun (events sieges etc) die je kunt hebben. Hierbij kwamen we tot de conclusie dat in deze game anders dan in andere games (bijvoorbeeld WoW) je niet hoeft zo veel hoeft te balanceren en een strenge selectieprocedure zoals bij wow-guilds te voeren. Elke class die enthousiast gespeeld word is nuttig, pvp is het voornaamste doel dus hoe meer spelers hoe sterker je staat (zeker in rvr gebieden). Hoewel je in scenario's maar met een beperkt aantal mensen kan spelen is het voor een grote guild mogelijk om hier complete teams in te vullen aar een kleine guild moeite mee zal hebben. Een grote guild zal altijd mankracht hebben op keeps aan te vallen en te verdedigen en ik denk dat het daardoor erg belangrijk is dat er bij het starten van de guild een zo groot mogelijke groep word geformeerd.

Wat zijn jullie meningen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Zijn er hier ook mensen die afgelopen week een preorder op EAstore hebben gemaakt en nog geen product key hebben ontvangen? Ik heb wel 2 OB keys gekregen die alle2 niet werken (already registered ;/) Of mis ik iets en worden ze vanzelf toegezonden dit weekend?

Kga in ieder geval even bellen straks :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Glorificationer426 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:13:
Zijn er hier ook mensen die afgelopen week een preorder op EAstore hebben gemaakt en nog geen product key hebben ontvangen? Ik heb wel 2 OB keys gekregen die alle2 niet werken (already registered ;/) Of mis ik iets en worden ze vanzelf toegezonden dit weekend?

Kga in ieder geval even bellen straks :)
Ik heb ‘m op 29 augustus besteld, en gisteravond iig nog geen headstart/product-key.

Voor de Open Beta key moest ik ze ook al mailen, dus ga vanavond nog maar een keer mailen over die andere keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
On_E schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:17:
[...]

Ik heb ‘m op 29 augustus besteld, en gisteravond iig nog geen headstart/product-key.

Voor de Open Beta key moest ik ze ook al mailen, dus ga vanavond nog maar een keer mailen over die andere keys.
Ik heb mijn open-beta key ruim op tijd gehad. nog geen head-start code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn client van closed naar open beta geupdated en tot mijn grote verbazing is een groot deel van de houterigheid er uit gehaald. Het spel speelt nu veel soepeler. Qua gameplay is het nu dus een stuk beter. Ik ben maar eens een shaman gestart en ben aan het genieten hoe ik bijna niet dood te krijgen ben. (op lvl 4 een champion gesolo'd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:31:
Ik heb mijn client van closed naar open beta geupdated en tot mijn grote verbazing is een groot deel van de houterigheid er uit gehaald. Het spel speelt nu veel soepeler. Qua gameplay is het nu dus een stuk beter. Ik ben maar eens een shaman gestart en ben aan het genieten hoe ik bijna niet dood te krijgen ben. (op lvl 4 een champion gesolo'd).
Dat klinkt goed,
Hoe groot was die patch eigenlijk? had hem even aangezet.. maar hij was wel HEEL erg snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:08:
[...]
Het is kennelijk dat of 703-934-0169 bellen, maar ja dat is in de US waar de tijd 6 uur achter loopt (of 5, geen idee waar ze precies zitten). Volgens mij zou de telefoonrekening dat ook niet echt op prijs stellen
Slightly OT, maar zoek de kosten van jouw telefoon provider eens op. Wellicht zal het je nog aangenaam verrassen. Hier is bv USA een van de goedkoopste landen om te bellen. Het is voor mij goedkoper om iemand in USA te bellen dan iemand die net over de grens in Belgie woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje aan de beta testers hier. Heeft iemand hier al ervaringen met de Magus en de Sorceress?

M'n vriendin en ik spelen mage, priest en lock in WoW en dit bevalt ons prima. Dus de keus voor Magus en Sorceress lijkt ons wel een goede.. Iemand meer insight in tot hoeverre deze classes zich laten vergelijken met hun WoW broertjes/zusjes?

En 2e vraag, hoe zit het met de crowd controll abbilities van deze classes. Iets waar ik als Mage zijnde altijd erg van genoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:45:
En 2e vraag, hoe zit het met de crowd controll abbilities van deze classes. Iets waar ik als Mage zijnde altijd erg van genoot :)
Er is iig heel weinig CC in Warhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:39:
[...]

Slightly OT, maar zoek de kosten van jouw telefoon provider eens op. Wellicht zal het je nog aangenaam verrassen. Hier is bv USA een van de goedkoopste landen om te bellen. Het is voor mij goedkoper om iemand in USA te bellen dan iemand die net over de grens in Belgie woont.
Maar ik bedenkt me net, de USA klantenservice gaat niet over de EU servers. Volgens mij schiet dat dus zoiezo niet op. Als iemand dus ingame een GM kan contacten voor mij om mijn account van de server te kicken, zou dat HEEL erg gewaardeerd worden :) Mijn accountnaam is Cowabungaa, volgens mij is dat het enige wat de GM nodig heeft.
Als iemand het gedaan heeft, stuur maar een PMetje hier of plaats een berichtje. Ik ben met alles blij, ik wil alleen maar spelen :D

Edit: Of iemand moet het nummer weten van de EU helpservice, heb die namelijk nog niet kunnen vinden (ook voor een andere vraag).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Burlok wordt een roleplay server volgens het laatste nieuwsbericht op de site.
Ik ga dus niet op burlok spelen maar op Axe Bite Pass (dat is de enige core server met een enigzins fantsoenlijke naam).

Edit:
Sorry lees nu dat het al gepost is |:(

[ Voor 10% gewijzigd door 4ourty2 op 12-09-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UlyssesNL schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:51:
Burlok wordt een roleplay server volgens het laatste nieuwsbericht op de site.
Ik ga dus niet op burlok spelen maar op Axe Bite Pass (dat is de enige core server met een enigzins fantsoenlijke naam).

Edit:
Sorry lees nu dat het al gepost is |:(
Even gewoon een vraagje he.. wtf boeit een server naam...
Mij gaat het er gewoon om dat er geen queue's zijn voor het inloggen en dat alles beetje balanced is kwa verdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:47:
[...]

Maar ik bedenkt me net, de USA klantenservice gaat niet over de EU servers.
Verrek, je hebt gelijk idd . Ik ben ook lekker bij de les vandaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:57:
[...]

Mij gaat het er gewoon om dat er geen queue's zijn voor het inloggen en dat alles beetje balanced is kwa verdeling.
Idd servernaam maakt mij ook niks uit zolang het maar goed balanced is ;)

[ Voor 20% gewijzigd door MrKonings op 12-09-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:45:
Klein vraagje aan de beta testers hier. Heeft iemand hier al ervaringen met de Magus en de Sorceress?

M'n vriendin en ik spelen mage, priest en lock in WoW en dit bevalt ons prima. Dus de keus voor Magus en Sorceress lijkt ons wel een goede.. Iemand meer insight in tot hoeverre deze classes zich laten vergelijken met hun WoW broertjes/zusjes?

De Sorceress kun je het beste vergelijken een Mage (hoge schade zowel AoE als single target, maar wel vrij fragiel). En de Magus het beste met een warlock (caster dps met pets)
Verder is er inderdaad niet echte CC aanwezig, op wat snares en roots na die ~10 seconden duren.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:47:
Mijn accountnaam is Cowabungaa, volgens mij is dat het enige wat de GM nodig heeft.
Als iemand het gedaan heeft, stuur maar een PMetje hier of plaats een berichtje. Ik ben met alles blij, ik wil alleen maar spelen :D
Ik zal het eens proberen, denk dat ik dan een appeal moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:08:

[...]

Ik zal het eens proberen, denk dat ik dan een appeal moet hebben.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik dank u very much, maar ehhh, wat is een appeal :P Gewoon een ticket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Denk dat het een beetje afhangt van wanneer je speeld, als je veel buiten de piekuren speelt is een drukke server leuk omdat er dan op die tijden ook nog wat activiteiten zijn. Het viel mij op de server Worlds Edge Mountains later nog steed drukker is (low/mid), terwijl aller andere servers dan (low/low) zijn. En een volle server is natuurlijk balanced ;)
SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:57:
[...]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Heb een hoop verschillende rassen en careers geprobeerd, en denk dat het voor mij een dwarf engineer word.

Meegedaan aan een public quest, en dat is wel lache zeg. Je moet echt je best doen om in de prijzen te vallen. Ben er nog niet achter of het aantal kills helpt of het aantal quest items die je verzameld. Heb het één keer gepresteerd om in de prijzen te vallen en daarbij een leuk stukje gear gekregen.

Het idee van de public quest is leuk, maar het eindeloos herhalen totdat je eindelijk een keertje leuk spullen krijgt kan wel vergeleken worden met honor grinden in WoW. Daarnaast moet gezegd worden dat de influence rewards wel goed zijn, en snel verdient.

Begin het spel nu steeds leuker te vinden. En mijn CE word als het goed is netjes door BOL.com geleverd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:12:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik dank u very much, maar ehhh, wat is een appeal :P Gewoon een ticket?
Dit had ik dus gedaan voor die vriend, en die GM zei dat hij dat niet zomaar kon doen, en dus dat je wat ik eerder zei op war-europe.com moet doen.

En ja, een appeal is een ticket

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 12-09-2008 12:18 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:33:
[...]

Dat klinkt goed,
Hoe groot was die patch eigenlijk? had hem even aangezet.. maar hij was wel HEEL erg snel klaar.
Patch is uitgesteld tot later vandaag...

As we said yesterday, we will be patching the open beta servers to version 4.1.1 today. Originally we expected to run this update between 9:00 and 10:00 this morning however we have had to delay this while we await an additional fix for a stability issue. As soon as we have an ETA for this patch we'll be sure to let you know.

Additionally we have been working on some other problems that have been reported to us. Some of you may have had problems with the password retrieval system on the website and the FAQ that was posted. Our teams have been working on these and have now resolved these issues.

Finally some players have reported that their characters are being deleted if a server crashes. We have been investigating this urgently and have prepared a fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:17:
[...]

Dit had ik dus gedaan voor die vriend, en die GM zei dat hij dat niet zomaar kon doen, en dus dat je wat ik eerder zei op war-europe.com moet doen.

En ja, een appeal is een ticket
Ai, nou ja dat heb ik dan wel geprobreerd. Nu maar hopen op een respons, maar ik heb geen informatie meegestuurd. Hopelijk nemen ze contact met me op. Maar ik heb wel wat meer opgezocht, ik zag wel berichten van mensen die wat jij geprobeerd hebt ook hebben gedaan en waar het wel gelukt is.

Ik zie dat ik een respons heb, die is redelijk basic: deze ochtend (heb vanochtend even gekeken: geen patch) komt er een patch die de servers resetten, dat lost alles op. Kan iemand dat bevestigen, en vooral wanneer die patch dan echt komt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Knowuse schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:15:
Denk dat het een beetje afhangt van wanneer je speeld, als je veel buiten de piekuren speelt is een drukke server leuk omdat er dan op die tijden ook nog wat activiteiten zijn. Het viel mij op de server Worlds Edge Mountains later nog steed drukker is (low/mid), terwijl aller andere servers dan (low/low) zijn. En een volle server is natuurlijk balanced ;)

[...]
Low / Low = balanced
Med / Med = Balanced
High / High = Queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Skerekrow schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:11:
Hoewel je in scenario's maar met een beperkt aantal mensen kan spelen is het voor een grote guild mogelijk om hier complete teams in te vullen aar een kleine guild moeite mee zal hebben.
Je kan een scenario alleen maar joinen als groep, niet als warband. Wellicht veranderd dit in de toekomst op dit moment is het dus zo dat als je al in een volledige guild warband terrecht komt (2 volle groepen), dit eigenlijk puur mazzel is.
Een grote guild zal altijd mankracht hebben op keeps aan te vallen en te verdedigen en ik denk dat het daardoor erg belangrijk is dat er bij het starten van de guild een zo groot mogelijke groep word geformeerd.

Mijn mening is kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.
Ik heb liever een guild met zo'n 50 man waarbij ik nog overzicht heb op alle members en weet wat ze kunnen, dan 1 of andere big ass guild van 100+ man waar de meeste members elkaar niet tot nauwelijks kennen en "grouping" meer lijkt op 1 of andere PUG groep.

In warhammer kan je net als in DaoC gebruik maken van Alliances met andere guilds en als je dit goed aanpakt maakt het helemaal niet uit of je guild wat kleiner is, zelfs niet als het een guild is met < dan 20 members.
Ik vond dit ook altijd een plus punt bij DaoC, het vormen van Alliances zorgt ook meteen voor een soort wij gevoel en de community wordt er beter van. Iets wat ik totaal mis in WoW, daar ben ik alleen maar bezig geweest met mijn eigen guild, er was totaal geen reden/behoefte om contact te hebben met andere guilds.
Ik heb er een goed gevoel over dat dit bij Warhammer in positieve zin zal veranderen. Uiteraard zal de community op de meeste servers nog wel vanaf 0 opgebouwd moeten worden maar ook dit is "part of the game" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Er is toch nog niks besproken welke server we gaan? en wat boeit de naam nou wel...

Ik heb liever een med/med dan high/high met queue's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NPCs Will Behave
Imagine going to work in the morning and knowing it's your job to be pummeled into a bloody pulp by the masses. We wouldn't want to do it either! But we've whipped our NPCs into shape. Now they'll come when provoked, attack back right away instead of flinching and hesitating like wussies, and properly engage the enemy rather than staying stuck at range. Also, they'll no longer fall into an "Unattackable" state or disappear in mid-combat.
Van de website af, als er iets irritant was.. dan was het wel " unattackable ". Ben dus ook bijzonder blij dat ze dit nu al gefixed hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:13:
[...]

Van de website af, als er iets irritant was.. dan was het wel " unattackable ". Ben dus ook bijzonder blij dat ze dit nu al gefixed hebben :)
ja public quests duurde daardoor echt veeeeeel langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:13:
[...]

Hahaha, kijk zo maak je een news item als je bij een game bedrijf werkt _/-\o_

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Cidolfas schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:15:
[...]

Hahaha, kijk zo maak je een news item als je bij een game bedrijf werkt _/-\o_
Eindelijk is goed nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Skerekrow schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:11:
[...]

Aangezien de open beta niet lang meer duurt denk ik dat we ons bij de livegame aan zullen melden.

Over het belang van guilds heb ik maanden lang met mijn neef (die ook in de closed beta zat) zitten filosoferen. En dan vooral over wat de beste guild zou zijn voor in warhammer. Niet alleen prestaties (wat zeker niet het belangrijkste is) maar vooral qua bestaansrecht en fun (events sieges etc) die je kunt hebben. Hierbij kwamen we tot de conclusie dat in deze game anders dan in andere games (bijvoorbeeld WoW) je niet hoeft zo veel hoeft te balanceren en een strenge selectieprocedure zoals bij wow-guilds te voeren. Elke class die enthousiast gespeeld word is nuttig, pvp is het voornaamste doel dus hoe meer spelers hoe sterker je staat (zeker in rvr gebieden). Hoewel je in scenario's maar met een beperkt aantal mensen kan spelen is het voor een grote guild mogelijk om hier complete teams in te vullen aar een kleine guild moeite mee zal hebben. Een grote guild zal altijd mankracht hebben op keeps aan te vallen en te verdedigen en ik denk dat het daardoor erg belangrijk is dat er bij het starten van de guild een zo groot mogelijke groep word geformeerd.

voor zover ik weet is er geen membercap op de guild in retail, strenge selectie is ook niet echt nodig aangezien er toch geen Molten Core in WAR zit, dus DKP opbouwen en op vaste dagen raiden met een vaste groep van classes hoeft dus niet (<- PLUSPUNT!)

Tactic > Zerg, dat heb ik iig geleerd in DAoC, waar me met 12 man, een zerg van 30 wisten tegen te houden, alhoewel een gecoordineerde zerg natuurlijk weer pwnt. Ik ben tegen strenge selectie, tegen class cap in guild, WAR is geen elitaire game ala WOW waar Gear > all.

Kortom, IK HEB ER ZIN AN!

*sorry voor de wazige post/zinstructuur. Heb een deadline op werk + 12 bakjes koffie zorgen voor een vaage gedachtenstroming

**

Chubz/Basha

Is er al een hostname voor de guildwebsite? Ik kan iig mySQL databases hosten + data op www.roodbwoy.nl of www.fruitfucker.nl.

Als Subformat de plaatjes aanlevert dan bouw ik een simpele HTML/CSS site in elkaar met een PHPBB forum

[ Voor 9% gewijzigd door roodbwoy op 12-09-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
roodbwoy schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:22:
[...]

voor zover ik weet is er geen membercap op de guild in retail, strenge selectie is ook niet echt nodig aangezien er toch geen Molten Core in WAR zit, dus DKP opbouwen en op vaste dagen raiden met een vaste groep van classes hoeft dus niet (<- PLUSPUNT!)

Tactic > Zerg, dat heb ik iig geleerd in DAoC, waar me met 12 man, een zerg van 30 wisten tegen te houden, alhoewel een gecoordineerde zerg natuurlijk weer pwnt. Ik ben tegen strenge selectie, tegen class cap in guild, WAR is geen elitaire game ala WOW waar Gear > all.

Kortom, IK HEB ER ZIN AN!

*sorry voor de wazige post/zinstructuur. Heb een deadline op werk + 12 bakjes koffie zorgen voor een vaage gedachtenstroming

**

Chubz/Basha

Is er al een hostname voor de guildwebsite? Ik kan iig mySQL databases hosten + data op www.roodbwoy.nl of www.fruitfucker.nl.

Als Subformat de plaatjes aanlevert dan bouw ik een simpele HTML/CSS site in elkaar met een PHPBB forum
Nee is er nog niet, Ik had je trouwens toegevoegt op msn.. niks gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Chubz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:28:
[...]

ben niet zo vaak online (als ik game zet ik alles uit)

mail me ff op m'n werk

e.vandewal [AT] ism [DOT] nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Daantje20 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:16:
Meegedaan aan een public quest, en dat is wel lache zeg. Je moet echt je best doen om in de prijzen te vallen. Ben er nog niet achter of het aantal kills helpt of het aantal quest items die je verzameld.
Als het goed is het aantal influence wat je haalt (ook al zit je balk vol). Dat krijg je dus van monsters killen en quest items verzamelen.
Tevens begint het toch wel vrij irritant te worden dat rollen. Ik heb bijna altijd goud, maar wordt steeds 9e of lager -,- . Ben nu van de ~12 PQ's 1 keer derde en 1 keer zesde geworden.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 12-09-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Thormodo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:33:
[...]

Als het goed is het aantal influence wat je haalt (ook al zit je balk vol). Dat krijg je dus van monsters killen en quest items verzamelen.
Tevens begint het toch wel vrij irritant te worden dat rollen. Ik heb bijna altijd goud, maar wordt steeds 9e of lager -,- . Ben nu van de ~12 PQ's 1 keer derde en 1 keer zesde geworden.
Influence is een soort reputatie grind in wow, contribution is zeg maar hoeveel je mee hebt gewerkt in een PQ

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Da's vervelend, Heb wel een CE gepre-orderd bij FRS maar heb geen headstart code.
Dus een weekje wachten dan vanaf zondag tot ik de CE in handen heb.

[ Voor 0% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 12-09-2008 13:37 . Reden: letter vergeten ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Even een impressie:

- Graphics: Ik begon met een squig herder in 'goblin country' oid. en ik schrok van de graphics eerlijk gezegd (alles max. 1440x900). Maar verder in het spel zagen een aantal plekken er mooier uit; bv scenario van elves vs. chaos, mooie map graphic wise. En met 2xAA/maxAF ziet het er ook een stuk beter uit moet ik zeggen, mooi genoeg want het spel draait uiteindelijk om grote battles. Met dat in het achterhoofd vind ik het wel prima zo aangezien ik mijn grafische settings omlaag doe als ik lage fps krijg.

Het draait trouwens prima op m'n C2D 6750 @ 3.6Ggz, 2GB @ 900mhz, 8800GT @ 700mhz. Ik wil EAX geluid nog horen op m'n X-fi xtrememusic, maar dat kun je nog niet aanvinken.

- Gameplay: Het is inderdaad te vergelijken met WoW, maar dat is juist goed. Ze hebben een aantal goeie elementen eruit overgenomen en ze hebben het expen/spelen allemaal wat interessanter gemaakt en versneld. Zoals het ontzettend makkelijk vinden van party's, public quests, meedoen met scenario's etc. Dit is echt heel goed gedaan en komt ten goede van de fun factor; het speelt allemaal wat lekkerder weg dan andere mmorpgs. Dit vind je ook terug in kleine elementen/dingetjes zoals een zeer overzichtelijke map waar je heel snel de goeie info vind om bepaalde quests uit te voeren. Je kan er lekker snel doorheen gaan als het verhaal je niet zo boeit. Zo zijn er nog meer van die details die het spel gelikter maken; bv. het niet hoeven zoeken/praten met een flightmaster, maar je hebt het gebied gevonden en je flightpath is meteen gefixed.

Classes geprobeerd allemaal low lvl behalve de SH rank 11/8 Goo op Burlok:

Squigherder: leuke ranged class, versatile in pve/pvp en de daarbij horende groups
Runepriest: Ik ben verbaasd om hoe goed deze class is. Insta heal en goeie damage.R7
Withchunter: Z'n gun is nice :) dikke dps, snel slachten en wegwezen in pvp.R4
Chosen: Flinke beuker zeg, lacheh om achter mensen te rennen en flink te meppen ;). R5

Ik twijfel nog welke class ik neem, maar ik neig naar Chosen. Ik wil wel gaan tanken e.d., maar ik vraag me hoe de class endgame is, iemand ervaring of info daarover?

Het spel is nog buggy: kijken of de eind versie een stuk verbeterd is. Het is iig leuk genoeg om hem uit te proberen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rolls moeten ze wat dichter bij elkaar leggen denk ik. 1-1000 is gewoon een te groot spectrum denk ik. Plus je bonus doet er niet echt toe. Beetje raar dat je met een bonus van 500 toch nog kan verliezen. Dan zou je eigenlijk gegarandeerd minstens een white bag moeten krijgen. Is op zich ook wel vaak zo, maar toch.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:46:
Die rolls moeten ze wat dichter bij elkaar leggen denk ik. 1-1000 is gewoon een te groot spectrum denk ik. Plus je bonus doet er niet echt toe. Beetje raar dat je met een bonus van 500 toch nog kan verliezen. Dan zou je eigenlijk gegarandeerd minstens een white bag moeten krijgen. Is op zich ook wel vaak zo, maar toch.
Vind ik niet.. er word zowiezo gerolled en aan de hand van je contribution heb je een voorsprong op degene die crap gespeeld hebben. Daarnaast is rollen altijd een kwestie van geluk. en ik vind 1 - 1000 een mooi roll spectrum. nee hoor, de Public Quest's is kwa loot prima geregeld.

Ik heb ook altijd pech kwa rolls maja.. shit happens they say. Heb ook al een keer 65 contribution gehad ( kwam net uit Scenario )en toen rolde ik 990.. had ik nog loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dam heb echt geen idee hoe ik aan de headstart zou mee kunnen doen, er word zoveel over geluld zodat het enkel vager word voor mij. :p
Toch wel bagger idee dat heel veel zondag/dinsdag al beginnen aan een game die op donderdag niet veel zal verschillen. Maar goed ik hou het allemaal in de gaten en ik heb nog de kans om de game te cancelen als het allemaal toch niet zo top blijkt te zijn bij de headstart. ;)
Vind het toch al geen leuke trend van de mmo makers met al die extra's als je maar pre order, werkt bij mij averechts aan 1 kant.

Ga maar proberen om minder op dit forum te komen, je word gek van al die headstart en OB verhalen. :p

Hoe zit het trouwens met gear in deze game, is het veel minder belangrijk dan in bv WoW? Ik hoop het wel, fun en skill is belangrijkste imo. Als gear > over alles niet het geval is in deze game heb je ook niet dat "je hebt pech je loopt achter met je gear omdat je minder dan ons speelt" gedoe.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:00:
Dam heb echt geen idee hoe ik aan de headstart zou mee kunnen doen, er word zoveel over geluld zodat het enkel vager word voor mij. :p
Toch wel bagger idee dat heel veel zondag/dinsdag al beginnen aan een game die op donderdag niet veel zal verschillen. Maar goed ik hou het allemaal in de gaten en ik heb nog de kans om de game te cancelen als het allemaal toch niet zo top blijkt te zijn bij de headstart. ;)
Vind het toch al geen leuke trend van de mmo makers met al die extra's als je maar pre order, werkt bij mij averechts aan 1 kant.

Ga maar proberen om minder op dit forum te komen, je word gek van al die headstart en OB verhalen. :p

Hoe zit het trouwens met gear in deze game, is het veel minder belangrijk dan in bv WoW? Ik hoop het wel, fun en skill is belangrijkste imo.
Als jij mag beginnen zijn wij al in Tier 2 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:02:
[...]

Als ik het goed begrijp betekend dat, dat ik met jullie in game niets meer mee te maken heb omdat jullie dan hoger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:02:
[...]

Ik iig niet, vind dit geen spel om te gaan rushen, volgens mij is er in elke tier genoeg te doen om je een tijdje te vermaken.

En ik zal sowieso ook niet zoveel gaan spelen als ooit in WoW, het moet dit keer wel leuk blijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:05:
[...]

Ik iig niet, vind dit geen spel om te gaan rushen, volgens mij is er in elke tier genoeg te doen om je een tijdje te vermaken.

En ik zal sowieso ook niet zoveel gaan spelen als ooit in WoW, het moet dit keer wel leuk blijven. ;)
Kijk dat heb ik dus ook. En dat bepaalt voor mij dus grotendeels of WAR de game voor mij word, je moet het gevoel hebben dat ieder lvl geweldig is ipv rush rush rush anders loop je achter de feiten aan. Dan ken ik net zo goed met WotlK verder gaan. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Nog steeds geen server genomineerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Cidolfas schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:07:
Ik zeg: Karak Eight Peaks

waarom? geen idee, maar ik heb het gevoel dat op het moment de game echt live gaat er mega queues staan op die axe shizzle server, plus, kleine irritante OMGWTFPWNT kiddies willen wel eens naar de server gaan met de stoerste naam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag nog even navraag gedaan bij de gameshop waar ik CE in bestelling heb staan, de normale client staat alsnog op 18 september, maar CE heeft nog geen datum. Andere zaak zegt over de CE pas eind van de maand, grappig dat BS hem op 11 sept had staan :P

Wel weet ik zeker dat ik niet in een guild oid ga, gewoon solo spel verkennen en kijken of het wat is. Als het wat is ga ik wel verder kijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:00:
Hoe zit het trouwens met gear in deze game, is het veel minder belangrijk dan in bv WoW? Ik hoop het wel, fun en skill is belangrijkste imo. Als gear > over alles niet het geval is in deze game heb je ook niet dat "je hebt pech je loopt achter met je gear omdat je minder dan ons speelt" gedoe.
Volgens de makers zit er ongeveer 60% verschil tussen een "newbie" rank 40 en eentje met de beste gear. Als je dat met WoW vergelijkt is dat zeker niet veel. Ik let eerlijk gezegd nu ook totaal nog niet op gear, bovendien kan je ook goede PvE gear verdienen door te PvPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:57:
[...]

Vind ik niet.. er word zowiezo gerolled en aan de hand van je contribution heb je een voorsprong op degene die crap gespeeld hebben. Daarnaast is rollen altijd een kwestie van geluk. en ik vind 1 - 1000 een mooi roll spectrum. nee hoor, de Public Quest's is kwa loot prima geregeld.

Ik heb ook altijd pech kwa rolls maja.. shit happens they say. Heb ook al een keer 65 contribution gehad ( kwam net uit Scenario )en toen rolde ik 990.. had ik nog loot :)
Ik ben het er wel mee eens dat het ook van geluk af mag hangen. Toen ik toevallig als noep voor het eerst een public quest area binnen liep, krijg ik wel meteen een zak loot in m'n handen, terwijl mijn contributie vrijwel nop was. Leuk voor mij, voor anderen wellicht een stuk minder. Zeker als je die public quest al 3 keer gedaan hebt. Maar het is zeker niet ernstig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:06:
[...]

Kijk dat heb ik dus ook. En dat bepaalt voor mij dus grotendeels of WAR de game voor mij word, je moet het gevoel hebben dat ieder lvl geweldig is ipv rush rush rush anders loop je achter de feiten aan. Dan ken ik net zo goed met WotlK verder gaan. ;)
Eum, met rustig spelen en een beetje pvp zit je zo op een hoge rank hoor :) ik heb denk ik nu in totaal 12 uur gespeeld ofzo en ben rank 11 ( bijna 12 ) en rr is 8. dit is dus Tier 2 :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:42:
[...]

Ik ben het er wel mee eens dat het ook van geluk af mag hangen. Toen ik toevallig als noep voor het eerst een public quest area binnen liep, krijg ik wel meteen een zak loot in m'n handen, terwijl mijn contributie vrijwel nop was. Leuk voor mij, voor anderen wellicht een stuk minder. Zeker als je die public quest al 3 keer gedaan hebt. Maar het is zeker niet ernstig nee.
Wat ik zelf meestal doe is achter elkaar de public quest todat ik max influence heb, daarna haal ik de rewards op en dan ga ik questen :) zo kwam ik gister dus aan hele nice shoulders voor BO :) 12x armor 15 str en 6 wounds.. brilliant! :D

[ Voor 39% gewijzigd door Dakreal op 12-09-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:47
Chubz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:28:
[...]

Ik werk bij een domeinboer en kan zo tegen inkoop even een domeintje reggen, pm me maar waar die heen moet verwijzen en welke het precies moet worden

En ik heb er ook zeker zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Van de War Website.
We will be bringing down all open beta servers to apply patch 4.1.1 at 3pm CET today. We expect this operation to take approximately one hour and we will be sure to let you know when the servers are available once more.

While the servers are down, why not take the opportunity to read the patch notes. This update will also include the fixes we mentioned this morning about the crash issue and the character deletion bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Cidolfas schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:07:
Karak Eight peaks word het wss, Heb met bash gepraat en die wil daar ook heen dus wss word dat de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Chubz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:47:
[...]

Karak Eight peaks word het wss, Heb met bash gepraat en die wil daar ook heen dus wss word dat de server.
Ik vind het prima, ik weet alleen nog niet of GOTcha wel de juiste naam is voor een Destruction guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:43:

Wat ik zelf meestal doe is achter elkaar de public quest todat ik max influence heb, daarna haal ik de rewards op en dan ga ik questen :) zo kwam ik gister dus aan hele nice shoulders voor BO :) 12x armor 15 str en 6 wounds.. brilliant! :D
Ja doe ik inderdaad ook. Het mooie daarvan is dat je ook altijd als 1e aanwezig bent samen met de mensen die hem ook nog een keer doen. Vorm je daar meteen een groep mee, krijg je ook voor alle kills inf en xp. En krijg je toch wel gegarandeerd +300 bonus denk ik. Ik zat veelal boven de +400 bonus op m'n roll.

En inderdaad, je kunt sowieso 1 green als loot verwachten uit de treasure (op zo'n laag lvl) en dan uiteindelijk nog een green van het hoogste influence level. Heb je toch weer mooi je halve toon geupgrade. Jammer dat het nog niet voor 't echie is, want mijn Borc begint al aardige gear bij elkaar te krijgen nu!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces