Gister R6 en RR5 met Grafel (Shaman) geworden, 3 x Greenskin scenario gedaan, wel leuk, maar blijft toch een battleground (waar ik een beetje een afkeer tegen heb, komt door WoW, moet ik dus nog overheen) anyways, hoorde dus van Chubz in de guildchat dat er een mega open-RvR battle gaande was, dus ik zoeken naar een flightmaster die ik nergens kon vinden, toch weer verder gaan questen, bleek dat gebied 5 minuten lopen was van mij,... toen ik daar achter kwam was ik dus al te laat en was het gevecht deels afgelopen, ik werd nog wel even snel in de pan gehakt door een L15 Ironbreaker :-) maar dat was het, dus heb nog geen ervaring in "echte" RvR, hopelijk dat ik daar vanavond aan toe kom
Nu heb ik zoiets van, ik stop met WAR spelen, game is te leuk en ik wil het newbiegevoel/fun niet verzieken als de game Live gaat en ik kan beginnen aan m'n echte character
Oh! en waar ik me ook aan ergerde, ik kwam Order tegen, dus ik frontaal in de aanval waren ze niet flagged! (wtf?) beetje afknapper, ik denk dat ik daarom (zeker met de nieuwe veranderingen aa nde ruleset) OpenServer ga rollen, ik hoop dat de GOT guild dit ook overweegt, want zeg eerlijk, Stunties tegen komen en ze niet kunnen bashen is een beetje immersionbreaking