euhm als je een beta code hebt kan je die toevoegen aan je account....overigens kon ik pas patchen na 10x een tab in FF gegevens op te geven en vervolgens snel achter elkaar submitten..
OI!
sinda vanavond 18:30 zit ik dus WAR te spelen en WOW! ik ben verliefd! Ondanks dat er bugs zijn, soms de animaties stotteren en de gevechten er in de verte houterig uit zien is de game zooo brilliant! de humor, de questes, de RvR, de gevechten alles
Mijn IGN is Woggha op de Tweakers guild, so hook me up!!!
sinda vanavond 18:30 zit ik dus WAR te spelen en WOW! ik ben verliefd! Ondanks dat er bugs zijn, soms de animaties stotteren en de gevechten er in de verte houterig uit zien is de game zooo brilliant! de humor, de questes, de RvR, de gevechten alles
Zo de guild groeit al snel
Tijd om te slapen, als je in de tweakers guild zit en je zit op burlok destruction whisper Basha of Chubz
Het is al iets van 30 uur geleden dat ik me heb ingeschreven met me beta key, meerdere keren geprobeerd maar nog niks ontvangen!
En om één of andere reden kan ik me beta key wel weer opnieuw gaan invoeren maar de 'Confirm' knop is verdwenen!
En om één of andere reden kan ik me beta key wel weer opnieuw gaan invoeren maar de 'Confirm' knop is verdwenen!
Verwijderd
Ik ben altijd héél huiverig met dergelijke vormen van fraudeChubz schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:01:
[...]
je merkt t vanzelf, als je het moet invullen dan moet je maar een fake CC invullen en daarna maar eraf halen, werkte bij WoW ook. Anders Mythic emailen en vragen of je een fake CC mag invullen of whateverbij WoW deed iedereen het dusja..
morgen weer een dag :-) eerst ff slapen! oh, en als het toch mis gaat met die LHC morgen, heb ik toch nog WAR! gespeeld
het was leuk jullie te kennen
Als het goed is kun je gewoon patchen en spelen. Ik ben iig aan het patchen zonder een confirmatie mailtje, ik ga nu kijken of het idd wat isrethxoth schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:54:
Het is al iets van 30 uur geleden dat ik me heb ingeschreven met me beta key, meerdere keren geprobeerd maar nog niks ontvangen!
Verwijderd
Nooit een mail ontvangen, maar zit toch te spelen, dus check het inderdaad.
Maargoed, Genaamd: Dorsath op Burlok
Wie kan ik vragen voor de got guild?
Edit: nvm im in
Maargoed, Genaamd: Dorsath op Burlok
Wie kan ik vragen voor de got guild?
Edit: nvm im in
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 00:28 ]
Wil je graag inviten, maar krijg te zien dat die naam niet bestaat op de server. Zit je op Burlok?roodbwoy schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:29:
OI!
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Bij mij dus precies hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:06:
[...]
Hm helaas, hier werkt dat nog niet. We zullen wel zien.. Ik wacht nog maar even
Ik registreer mijn OP-key met loginnaam en pw. Wordt geaccepteerd, krijg geen mail binnen en als ik dan probeer in te loggen in de game krijg ik een bericht dat loginnaam/pw niet bestaan.
Heb ondertussen even kunnen spelen, en meteen een Witchhunter aangemaakt, op Burlok.
Ingame Naam: Nekschot (wel toepasselijk dacht ik zo
)
Eerste indruk is dat het wat minder "af" aanvoelt als WoW, maar dat klopt dus geen probleem daar. Heb te kort gespeeld en ben heel erg moe dus later meer.
Wat ik wel apart vind is dat iedereen bij één NPC zijn nieuwe skills leert. (Ik maar zoeken naar de Witchhunter trainer
)
Quests zijn niet moeilijk in begin, wel een keer een moeilijke tegenstander gehad en een keer 3 - 4 tegenstanders achter me aan gehad. De rewards zijn naast geld ook gear, dus dat is wel beter (en ook zoals meeste andere MMORPG's dat doen.
Bewegingen zijn inderdaad af en toe houterig. sommige textures zijn echt vaag/slecht als je ze van veraf ziet. Maar is wel soepel, speel op 1440x900 op High met een C2D E8400/Radeon HD4870.
Weet niet wie er nog meer een witchhunter speelt, maar je kan (als de rogue in wow) combopunten opbouwen, maar ik zie nergens in die hele interface hoeveel ik er heb
Helaas kan ik maar niet ophouden met vergelijken met de MMO die ik nu speel, het lijkt allemaal erg op WoW tot nu toe. Hoop deze week (binnen de béta) nog aan RvR mee te doen, daar zit het verschil als het goed is.
Ingame Naam: Nekschot (wel toepasselijk dacht ik zo
Eerste indruk is dat het wat minder "af" aanvoelt als WoW, maar dat klopt dus geen probleem daar. Heb te kort gespeeld en ben heel erg moe dus later meer.
Wat ik wel apart vind is dat iedereen bij één NPC zijn nieuwe skills leert. (Ik maar zoeken naar de Witchhunter trainer

Quests zijn niet moeilijk in begin, wel een keer een moeilijke tegenstander gehad en een keer 3 - 4 tegenstanders achter me aan gehad. De rewards zijn naast geld ook gear, dus dat is wel beter (en ook zoals meeste andere MMORPG's dat doen.
Bewegingen zijn inderdaad af en toe houterig. sommige textures zijn echt vaag/slecht als je ze van veraf ziet. Maar is wel soepel, speel op 1440x900 op High met een C2D E8400/Radeon HD4870.
Weet niet wie er nog meer een witchhunter speelt, maar je kan (als de rogue in wow) combopunten opbouwen, maar ik zie nergens in die hele interface hoeveel ik er heb
Helaas kan ik maar niet ophouden met vergelijken met de MMO die ik nu speel, het lijkt allemaal erg op WoW tot nu toe. Hoop deze week (binnen de béta) nog aan RvR mee te doen, daar zit het verschil als het goed is.
[ Voor 66% gewijzigd door Daantje20 op 10-09-2008 09:44 ]
Verwijderd
Vanochtend ff het spel gestart. Wachtwoord ingevoerd,
patcher start,
play knop gedrukt,
EA logo komt voorbij,
*Windows error geluid*,
"Error, Authentication Failed"
iemand anders ook?
Hmm, errug vaag, als ik het spel start zie ik geen knoppen na het EA logo verschijnen, het EA logo verdwijnt maar de rest van het logo (de text onderin) blijft plakken.
Als ik dan rechts onderin het beeld wat klik gaat het spel plots authenticaten, wat nu dus wel werkt. Lijkt alsof het openings scherm niet laad.
Iemand iets soortgelijks?
patcher start,
play knop gedrukt,
EA logo komt voorbij,
*Windows error geluid*,
iemand anders ook?
Hmm, errug vaag, als ik het spel start zie ik geen knoppen na het EA logo verschijnen, het EA logo verdwijnt maar de rest van het logo (de text onderin) blijft plakken.
Als ik dan rechts onderin het beeld wat klik gaat het spel plots authenticaten, wat nu dus wel werkt. Lijkt alsof het openings scherm niet laad.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 06:35 ]
Ik ben er nu definitief klaar mee
De beta vond ik het al weinig, maar hoopte dat er inmiddels dusdanig veel veranderd was dat het misschien toch wel erg tof zou zijn. Dus ik heb een open beta key gekregen, toch een soort trial wat voor mij erg belangrijk was na negatieve ervaringen met WAR.
inmiddels de afgelopen 4 dagen zon 40 keer geprobeerd te registreren. Gistermorgen nog met 10 tabs tegelijk, s'avonds weer, en 15 minuten geleden weer. Er gebeurt gewoon echt niks. Inloggen op patcher lukt gewoon niet, en tevens geen bevestigingsmail.
Nah, denk dat WAR hier voor mij dan maar eindigt. Zonder trial ga ik het echt niet overwegen te spelen.
inmiddels de afgelopen 4 dagen zon 40 keer geprobeerd te registreren. Gistermorgen nog met 10 tabs tegelijk, s'avonds weer, en 15 minuten geleden weer. Er gebeurt gewoon echt niks. Inloggen op patcher lukt gewoon niet, en tevens geen bevestigingsmail.
Nah, denk dat WAR hier voor mij dan maar eindigt. Zonder trial ga ik het echt niet overwegen te spelen.
Same here, heb nu al 4 keer een nieuw account geregistreerd, notabene elke keer met dezelfde gegevens. Ik krijg gewoon GEEN bevestigings email dat mijn account uberhaubt gemaakt is. Probeer ik dan de beta code in te voeren, krijg ik wel ZEVEN keer een mailtje dat de key niet geregistreerd is omdat mijn account niet geactiveerd is. NEE DUH.Kaap schreef op woensdag 10 september 2008 @ 06:42:
Ik ben er nu definitief klaar meeDe beta vond ik het al weinig, maar hoopte dat er inmiddels dusdanig veel veranderd was dat het misschien toch wel erg tof zou zijn. Dus ik heb een open beta key gekregen, toch een soort trial wat voor mij erg belangrijk was na negatieve ervaringen met WAR.
Ik hoor net van mijn vriendin dat ze 16 van die mailtjes heeft gehad! Echt ... het registratie proces is een grote puinhoop. Dat wordt nog wat als ze volgende week een miljoen of meer registraties voor hun kiezen krijgen. Zo jammer dat dit spel nu weer op deze manier slecht in beeld komt. Eerst was er al de mededeling dat er zowat de helft van de content geschrapt was en dan nu dit. Nee ... voor mij hoeft het niet meer.
Ik blijf het wel proberen maar ik heb er vooralsnog erg weinig vertrouwen in.
Edit:
Ik probeer nu weer te registreren en nu zijn mn Nickname en Login name al registered ?! WAAR IS MIJN EMAIL DAN ?!
/frustratie

[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 10-09-2008 07:47 ]
Gisteren heb ik meerdere uurtjes WAR gespeeld als Dark Elf (Sorcerer). En ik heb wat tegenstrijdige gevoelens:
- De wereld ansich ziet er goed bevolkt uit. Er is veel interactie en gevechten, alleen in bepaalde gevallen lijkt het enorm overdone waardoor er gewoon chaos is terwijl het aantal mede-spelers beperkt is;
- Respawning gaat te freaking snel, kamer uit en kamer in en vervolgens zijn de afgemaakte gasten al gerespawned;
- Ik heb enorm veel last van lag waarbij spellcasting soms langer duurt en dat ik nog hits krijg terwijl de tegenstander al dood is;
- Ik mis een tutorial/inleiding als je het spel start;
- Ik moet draaien met de muis om de tegenstander te looten, wanneer ik erop klik en ik ben er in de buurt selecteert hij mij;
- Animatie is houterig (kan komen door de lag) en in bepaalde gevallen zijn de graphics soms slecht van de tegenstanders;
- Client is bij mij al vijf keer gecrashed (Windows error) waardoor ik weer in de queue komt te staan;
Des ondanks deze tekortkomingen, is het spel wel iets voor mij. Ik heb mij wel vermaakt met het gehele principe van WAR (om eerlijk te zijn, voorgaande/afgeleide WAR spellen heb ik nog nooit gespeeld) en de PvR is gewoon bruut! Het levelen via quests gaat ook relatief makkelijk (ondanks de vijf crashes, heb ik in 3 uur mij omhooggewerkt tot level 5 oid. En hierbij ook nog PvR gespeeld) zonder het irritante grinden (waar ik mij behoorlijk aan erg binnen WoW). Ook de gehele chaos sfeer heeft wel wat, het is natuurlijk gebaseerd op het Warhammer universum waarin oorlog centraal staat (iig, wat ikervan heb begrepen) alleen soms lijkt het gewoon erg overdone.
Verder, ik speel op Vista (32-bits) in combinatie met een Core2Quad en een Radeon 3870. Performance is gewoon goed (zat op de achtergrond nog een MKV te converteren naar MP4 en alles draaide vrolijk door) alleen de graphics zijn wat minder op 1280x1024 @ Alles high.
- De wereld ansich ziet er goed bevolkt uit. Er is veel interactie en gevechten, alleen in bepaalde gevallen lijkt het enorm overdone waardoor er gewoon chaos is terwijl het aantal mede-spelers beperkt is;
- Respawning gaat te freaking snel, kamer uit en kamer in en vervolgens zijn de afgemaakte gasten al gerespawned;
- Ik heb enorm veel last van lag waarbij spellcasting soms langer duurt en dat ik nog hits krijg terwijl de tegenstander al dood is;
- Ik moet draaien met de muis om de tegenstander te looten, wanneer ik erop klik en ik ben er in de buurt selecteert hij mij;
- Animatie is houterig (kan komen door de lag) en in bepaalde gevallen zijn de graphics soms slecht van de tegenstanders;
- Client is bij mij al vijf keer gecrashed (Windows error) waardoor ik weer in de queue komt te staan;
Des ondanks deze tekortkomingen, is het spel wel iets voor mij. Ik heb mij wel vermaakt met het gehele principe van WAR (om eerlijk te zijn, voorgaande/afgeleide WAR spellen heb ik nog nooit gespeeld) en de PvR is gewoon bruut! Het levelen via quests gaat ook relatief makkelijk (ondanks de vijf crashes, heb ik in 3 uur mij omhooggewerkt tot level 5 oid. En hierbij ook nog PvR gespeeld) zonder het irritante grinden (waar ik mij behoorlijk aan erg binnen WoW). Ook de gehele chaos sfeer heeft wel wat, het is natuurlijk gebaseerd op het Warhammer universum waarin oorlog centraal staat (iig, wat ikervan heb begrepen) alleen soms lijkt het gewoon erg overdone.
Verder, ik speel op Vista (32-bits) in combinatie met een Core2Quad en een Radeon 3870. Performance is gewoon goed (zat op de achtergrond nog een MKV te converteren naar MP4 en alles draaide vrolijk door) alleen de graphics zijn wat minder op 1280x1024 @ Alles high.
Gister maar eventjes gespeeld want vanochtend weer vroeg op..
Eerste indrukken (tot level 4..:) ) :
- lijkt qua spelmechanismen en besturing heel veel op wow en dat is imho een pluspunt: je zit er zo in. Ik had ook geen problemen met de camera/besturing
- wereld lijkt veel meer lineair, maar na bij wijze van spreken na elke stap vind je vele dingen om te doen
- graphics zijn OK, als je dit aspect heel erg belangrijk vind kan het misschien tegenvallen (ik zag maar 1 gfx setting, en die heb ik op 'balanced' gezet)
- na alle kritiek die ik las vond ik de combat niet te langzaam of asynchroon oid
- meest opvallende bug: 'cannot attack' bug
- geen crashes/lag in die paar uur
ik zat gelijk veel meer in het spel en wilde langer doorspelen dan bij bijvoorbeeld Lotro of Aoc en da's een goed teken denk ik..
Eerste indrukken (tot level 4..:) ) :
- lijkt qua spelmechanismen en besturing heel veel op wow en dat is imho een pluspunt: je zit er zo in. Ik had ook geen problemen met de camera/besturing
- wereld lijkt veel meer lineair, maar na bij wijze van spreken na elke stap vind je vele dingen om te doen
- graphics zijn OK, als je dit aspect heel erg belangrijk vind kan het misschien tegenvallen (ik zag maar 1 gfx setting, en die heb ik op 'balanced' gezet)
- na alle kritiek die ik las vond ik de combat niet te langzaam of asynchroon oid
- meest opvallende bug: 'cannot attack' bug
- geen crashes/lag in die paar uur
ik zat gelijk veel meer in het spel en wilde langer doorspelen dan bij bijvoorbeeld Lotro of Aoc en da's een goed teken denk ik..
Het lijkt erop alsof je niet meer op een mail hoeft te wachten als je je key hebt ingevoerd. Ik heb tot nu toe geen mail binnen, maar kom wel binnen. Nu eerst slapen en dan later eens uitproberen
Zie trouwens nu dat ik om 3 uur vanacht 7 mailtjes van GOA heb ontvangen allemaal met :
Greetings,
Your code hasn’t been registered. Click here to view the reason: etc
Ik heb mijn code slechts 1 keer gesubmit..en kon gister gewoon spelen.
Greetings,
Verwijderd
Misschien was die mail voor mij. Ik heb de code 7 keer gesubmit, geen mail maar kan wel inloggenPhantasmagoria schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:59:
Zie trouwens nu dat ik om 3 uur vanacht 7 mailtjes van GOA heb ontvangen allemaal met :
Greetings,
nwagenaar schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:30:
Dat is ook zo bij de dwarfs ja, er zijn wel erg veel NPC''s die meevechten. In het begin was dat wel even vreemd maar ik heb er nu geen problemen mee.
Ik vind het juist wel fijn dat de respawning lekker snel is als er zo veel spelers aanwezig zijn. Anders zit je ook maar steeds te zoeken naar bepaalde mobs/items.. De grote PvE objectives waar je echt last hebt van respawns zullen toch instanced zijn.
Ik heb vrij weinig gemerkt van lag.
Je hebt natuurlijk wel de vraagtekens boven je actionbar als je iets "onbekends" selecteerd. Ik zou niet weten wat voor tuturial je nog meer wil. Alles werkt immers vrij intuïtief.
Looten werkt bij mij prima. Rechtermuisknop op de mob, shift erbij = autoloot.
Animaties van de Ironbreaker waren prima, van de Squig hunter leken ze wel soms wat houterig.
Enige crash die ik heb gehad was toen ik alt tabde terwijl ik in het laadscherm zat, na het char kiezen.
Gisteren om 10 uur dan eindelijk kunnen spelen. Nooit geen mail gehad maar kon toch inloggen. Char op Burlok is inmiddels aangemaakt maar er stond zo'n grote wachtrij dat ik maar even op een andere server ben gaan spelen. Punten die mij opvielen:
- Graphics zijn lelijk. Sorry maar WoW is nog mooier. Is niet het belangrijkste maar ook niet onbelangrijk.
- Die fire mage van de order is sterk!
- Oorlog sfeertje doet het goed
- Questen zijn duidelijk
- Interface is op sommige punten wat klein. Maar volgens mij is dit nog wel aan te passen
Vanavond nog maar eens goed testen, heb gisteren maar een uur kunnen spelen.
- Graphics zijn lelijk. Sorry maar WoW is nog mooier. Is niet het belangrijkste maar ook niet onbelangrijk.
- Die fire mage van de order is sterk!
- Oorlog sfeertje doet het goed
- Questen zijn duidelijk
- Interface is op sommige punten wat klein. Maar volgens mij is dit nog wel aan te passen
Vanavond nog maar eens goed testen, heb gisteren maar een uur kunnen spelen.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
Mijn eerste ervaring met WAR is ronduit goed.
Ondanks het registratieproces om het spel heen, wat door GOA zelf niet goed is opgepakt heb ik gister toch eindelijk kunnen patchen. Het spreekt voor zich dat het voorafgaande proces niets afdoet aan de status en kwaliteit van het spel.
Na het patchen de game gestart en de settings op hoog gezet (zover mogelijk).
Vervolgens heb ik een Bright Wizard gerolled op [EN]Burlok en vanaf punt een kreeg ik een warm gevoel bij het spel. Zoals hierboven al wordt genoemd: het is chaotisch en dat is exact wat ik verwacht had. Overal gebeurd wat, het stadje/ dorpje is levendig. De kleuren zijn mooi, niet te grauw of te licht. Het geluid en de muziek is ok. Je wordt het spel ingezogen door de combinatie van bovenstaande.
Je wordt gelijk in het geweld gegooid. Een quest om een stadje te bevrijden van marauders (dacht ik). Overal zie je de lokale bevolking zichzelf verdedigen.
Ondanks een aantal problemen (de loot-bug zoals hierboven beschreven, animatie probleempjes en een beetje lag) heb ik mij kostelijk vermaakt. De public quests zijn goed neergezet, een goed sfeertje, leuke verhaallijn, het contribution en roll-systeem is goed aanwezig en geeft achteraf voldoening. En lukt het niet, dan probeer je het een aantal minuten later nog een keer!
PvP en PvE zijn naar mijn mening goed gebalanceerd, alles ruikt naar PvP. De scenario's (battlegrounds in WoW) zijn verslavend, kort en simpel. Op te merken was dat vooral order op Burlok ondergeschikt was aan destruction.Zowel qua hoeveelheid en rank.
Aan het einde van de avond zijn we nog even kort bezig geweest met world PVP in het empire gebied. Ik denk dat vooral hier in de toekomst het meeste plezier te halen is. Het bracht bij mij het gevoel van het "oude" WoW naar voren (de raids op astranaar etc), maar dan beter!
Kortom, het spel staat als een huis. Ik denk dat als ze goed op de bugjes blijven letten, dat dit mij prima gaat vermaken
In-game naam is: Shival. Ik ben er zeker van dat ik wat mede-tweakers ben tegengekomen...in de vorm van @#$# orcs!
// Edit
Als speler lig ik trouwens niet wakker van de graphics: het is de gameplay die het spel maakt. De graphics waren naar mijn gevoel zeker niet slecht voor een MMO!
Ondanks het registratieproces om het spel heen, wat door GOA zelf niet goed is opgepakt heb ik gister toch eindelijk kunnen patchen. Het spreekt voor zich dat het voorafgaande proces niets afdoet aan de status en kwaliteit van het spel.
Na het patchen de game gestart en de settings op hoog gezet (zover mogelijk).
Vervolgens heb ik een Bright Wizard gerolled op [EN]Burlok en vanaf punt een kreeg ik een warm gevoel bij het spel. Zoals hierboven al wordt genoemd: het is chaotisch en dat is exact wat ik verwacht had. Overal gebeurd wat, het stadje/ dorpje is levendig. De kleuren zijn mooi, niet te grauw of te licht. Het geluid en de muziek is ok. Je wordt het spel ingezogen door de combinatie van bovenstaande.
Je wordt gelijk in het geweld gegooid. Een quest om een stadje te bevrijden van marauders (dacht ik). Overal zie je de lokale bevolking zichzelf verdedigen.
Ondanks een aantal problemen (de loot-bug zoals hierboven beschreven, animatie probleempjes en een beetje lag) heb ik mij kostelijk vermaakt. De public quests zijn goed neergezet, een goed sfeertje, leuke verhaallijn, het contribution en roll-systeem is goed aanwezig en geeft achteraf voldoening. En lukt het niet, dan probeer je het een aantal minuten later nog een keer!
PvP en PvE zijn naar mijn mening goed gebalanceerd, alles ruikt naar PvP. De scenario's (battlegrounds in WoW) zijn verslavend, kort en simpel. Op te merken was dat vooral order op Burlok ondergeschikt was aan destruction.Zowel qua hoeveelheid en rank.
Aan het einde van de avond zijn we nog even kort bezig geweest met world PVP in het empire gebied. Ik denk dat vooral hier in de toekomst het meeste plezier te halen is. Het bracht bij mij het gevoel van het "oude" WoW naar voren (de raids op astranaar etc), maar dan beter!
Kortom, het spel staat als een huis. Ik denk dat als ze goed op de bugjes blijven letten, dat dit mij prima gaat vermaken
In-game naam is: Shival. Ik ben er zeker van dat ik wat mede-tweakers ben tegengekomen...in de vorm van @#$# orcs!
// Edit
Als speler lig ik trouwens niet wakker van de graphics: het is de gameplay die het spel maakt. De graphics waren naar mijn gevoel zeker niet slecht voor een MMO!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 09:15 . Reden: edit: graphics reactie ]
Geen mail ontvangen maar kan wel inloggen..
gewoon proberen.. Had het ook opgegeven.. zodra je mail krijgt dat je niet kan registreren dan is er 1 in ieder geval goed gegaan.. ook bij mijn 2de account..
Chaos en Dark elves waren niet mijn ding en daar begon ik mee.. Toen mijn eerste keuze geprobeerd Green Skins en was meteen al een paar uur verder met spelen zonder dat ik het door had.. Ben er wel uit dat ik dit spel ga kopen.. Al is het maar voor een paar maanden(hoop dat het langer leuk blijft).. Quests zijn fun om te doen en de feel is net als bij WoW.. Denk dat de paar mensen die dit spel te langzaam vinden het vergelijken met hun lvl 70 char vol met skills.. De skills in het begin zijn van alle chars lang casten maar daarna krijg je al bij sommige instant skills(shaman instant heal bijv.).. Graphics moest ik aan wennen maar doet niet onder aan WoW en is in sommige opzichten veel beter..
Ik blijf toch het spel vergelijken met WoW en ben zeer tevreden tot zover.. Vanavond maar ff power lvlen zodat ik nog wat content kan zien voor release..
Chaos en Dark elves waren niet mijn ding en daar begon ik mee.. Toen mijn eerste keuze geprobeerd Green Skins en was meteen al een paar uur verder met spelen zonder dat ik het door had.. Ben er wel uit dat ik dit spel ga kopen.. Al is het maar voor een paar maanden(hoop dat het langer leuk blijft).. Quests zijn fun om te doen en de feel is net als bij WoW.. Denk dat de paar mensen die dit spel te langzaam vinden het vergelijken met hun lvl 70 char vol met skills.. De skills in het begin zijn van alle chars lang casten maar daarna krijg je al bij sommige instant skills(shaman instant heal bijv.).. Graphics moest ik aan wennen maar doet niet onder aan WoW en is in sommige opzichten veel beter..
Ik blijf toch het spel vergelijken met WoW en ben zeer tevreden tot zover.. Vanavond maar ff power lvlen zodat ik nog wat content kan zien voor release..
De graphics zijn iig zeker niet slechter dan WoW.
En in de retail straks kun je volgens mij alles nog wat hoger zetten en zal het er dus mooier uit zien.
Verder heb ik me wel vermaakt tot aan lvl 4 met mijn Witch Elf, de combat is nog niet echt spannend natuurlijk met die paar abilities, maar dat komt vast nog wel.
De normale quests waren wel ok, iig geen 10 boars afmaken ofzo, maar gelijk NPCs van de andere faction (High Elves in mijn geval), toch wel iets leuker dan boars op de 1 of andere manier.
Ook een Public Quest gedaan volgens mij, er moesten ergens 4 tomes worden ge-opend waardoor bepaalde mobs zouden spawnen, voordat ik het door had zag ik een bericht dat alle tomes open waren en kon ik direct zo’n mob afmaken, en toen was het volgens mij alweer voorbij.
Misschien dat er nog een vervolg op komt ofzo, snap het nog niet echt allemaal.
Verder geen RvR scenarios gedaan, lijkt me nogal nutteloos de eerste levels ?
Vanavond wat langer de tijd om te spelen als het goed is, eens kijken of het nog leuker wordt.
En in de retail straks kun je volgens mij alles nog wat hoger zetten en zal het er dus mooier uit zien.
Verder heb ik me wel vermaakt tot aan lvl 4 met mijn Witch Elf, de combat is nog niet echt spannend natuurlijk met die paar abilities, maar dat komt vast nog wel.
De normale quests waren wel ok, iig geen 10 boars afmaken ofzo, maar gelijk NPCs van de andere faction (High Elves in mijn geval), toch wel iets leuker dan boars op de 1 of andere manier.
Ook een Public Quest gedaan volgens mij, er moesten ergens 4 tomes worden ge-opend waardoor bepaalde mobs zouden spawnen, voordat ik het door had zag ik een bericht dat alle tomes open waren en kon ik direct zo’n mob afmaken, en toen was het volgens mij alweer voorbij.
Misschien dat er nog een vervolg op komt ofzo, snap het nog niet echt allemaal.
Vanavond wat langer de tijd om te spelen als het goed is, eens kijken of het nog leuker wordt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik kon ook inloggen vanochtend 
Ik heb een HE gemaakt op Bulrok (zo goed geschreven?) zodat ik die GOT-ters kan meppuh. Vanavond ff checken hoe het speelt. Maar ik kan dus inloggen
Ik heb een HE gemaakt op Bulrok (zo goed geschreven?) zodat ik die GOT-ters kan meppuh. Vanavond ff checken hoe het speelt. Maar ik kan dus inloggen
Hoezo nutteloos? Je rank wordt geupscaled naar rank 8, dus meer health/stats etc. Het enige wat je mist zijn de abilities van hogere ranks. En je krijgt een hele berg PvE (rank) xp van RvR.On_E schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:28:
Dat wist ik dus niet.Thormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:43:
[...]
Hoezo nutteloos? Je rank wordt geupscaled naar rank 8, dus meer health/stats etc. Het enige wat je mist zijn de abilities van hogere ranks. En je krijgt een hele berg PvE (rank) xp van RvR.
Najah je wordt waarschijnlijk nog steeds met de grond gelijk gemaakt door een echte rank 8, maar je maakt iig nog een kansje.
Trouwes bij de Archmage zijn High Magic staat:
Build up force to improve your damaging skills, or build up tranquility to improve your healing skills.
Je krijgt force van dmg skills en tranquility van healing skills. Dus dat zou toch net andersom moeten zijn? Ik heb het ook even getest en volgens mij werkt het wel, maar klopt die tekst gewoon net >,< .
Verwijderd
Dat wist ik ook niet, ik dacht dat de PvP XP die voor je Rank is meer te vergelijken viel met het oude PvP systeem van WoW met de ranks (Private, Warlord, etc etc). Hier koop je er dan die abilities en armorsets voor, maar ik wist niet dat je Rank ook bijdroeg aan je stats.Thormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:43:
[...]
Hoezo nutteloos? Je rank wordt geupscaled naar rank 8, dus meer health/stats etc. Het enige wat je mist zijn de abilities van hogere ranks. En je krijgt een hele berg PvE (rank) xp van RvR.
Nee, je hebt Rank(PvE) en Renown Rank(RvR). Je gewone Rank(PvE) wordt geupscaled, naar bijvoorbeeld 8 bij de eerste scenario''s.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:09:
[...]
Dat wist ik ook niet, ik dacht dat de PvP XP die voor je Rank is meer te vergelijken viel met het oude PvP systeem van WoW met de ranks (Private, Warlord, etc etc). Hier koop je er dan die abilities en armorsets voor, maar ik wist niet dat je Rank ook bijdroeg aan je stats.
Je Renown Rank(RvR) is inderdaad wat je zegt, die gebruik je om nieuwe armorsets te kopen of wat kleine upgrades (zie ook hier).
Maar tijdens RvR krijg je Rank(PvE) xp én Renown Rank(RvR) xp.
Verwijderd
Na eindelijk alle ellende door gelopen te hebben m.b.t registreren/mail terug krijgen gister eindelijk kunnen spelen, althans, dat dacht ik...
Inloggen, Patchen en spelen maar. Maar nee na het Warhammer logo (met loading erboven) klap ik steeds terug naar mijn desktop. (heb dit probleem zowel op mijn pc thuis als op mijn laptop)
Iemand enig idee wat hier aan te doen is ? (handig ook dat war-europe niet echt een forum of troubleshooting section heeft)
Inloggen, Patchen en spelen maar. Maar nee na het Warhammer logo (met loading erboven) klap ik steeds terug naar mijn desktop. (heb dit probleem zowel op mijn pc thuis als op mijn laptop)
Iemand enig idee wat hier aan te doen is ? (handig ook dat war-europe niet echt een forum of troubleshooting section heeft)
Ik had precies hetzelfde toen ik de eerste keer opstarte, mijn firewall (zonealarm) blokte de client. Toen ik voor de tweede keer opstarte kwam zonealarm met een popup dat de client toegang wou. Hoop dat dit help.
Er was om 21uur maar 1 engelse server die nog ruimte had aan de order kant, hierop heb ik dus maar een dwaf engeneer aangemaakt. Nog geen senario's gedaan, maar wel aan een public quest meegedaan. Erg leuk, alleen hit de eind baas erg hard
Wat ik mij nog afvroeg zijn er ook OOC chat kanalen enzo? Kon dit niet echt vinden.
Het lijkt er op dat na 2/3 dagen de problemen langzaam worden opgelost. Kon gisteren eindelijk ook spelen, had daarvoor al wel heel de registratie doorlopen alleen kon ik niet inloggenVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 06:27:
Vanochtend ff het spel gestart. Wachtwoord ingevoerd,
patcher start,
play knop gedrukt,
EA logo komt voorbij,
*Windows error geluid*,
iemand anders ook?
Er was om 21uur maar 1 engelse server die nog ruimte had aan de order kant, hierop heb ik dus maar een dwaf engeneer aangemaakt. Nog geen senario's gedaan, maar wel aan een public quest meegedaan. Erg leuk, alleen hit de eind baas erg hard

Wat ik mij nog afvroeg zijn er ook OOC chat kanalen enzo? Kon dit niet echt vinden.
Shuttle st20g5
Verwijderd
? Je level werd toch door die Bolster buff naar level 8 gebracht, en toch niet Rank 8? Zoals ik de rest van je stukje lees is Rank eerder een soort reputation-systeem, waarbij je Rank 8 met "exalted" zou kunnen vergelijken, in WoW termen. Renown Rank is dan een honor-punten systeem waarmee je dat spul kan kopen. Level staat daar dan toch helemaal buiten? Bepaald dan alleen in welke Tier je hoort.Thormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:13:
[...]
Nee, je hebt Rank(PvE) en Renown Rank(RvR). Je gewone Rank(PvE) wordt geupscaled, naar bijvoorbeeld 8 bij de eerste scenario''s.
Je Renown Rank(RvR) is inderdaad wat je zegt, die gebruik je om nieuwe armorsets te kopen of wat kleine upgrades (zie ook hier).
Maar tijdens RvR krijg je Rank(PvE) xp én Renown Rank(RvR) xp.
Ik heb gisteravond even gespeeld en tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk, speel een disciple of khaine, en vind het gewoon niet zo lekker spelen maar misschien ligt dat aan de lag. Kan ook niet echt zeggen of het nu de lag is of gewoon de char animaties ;/
Vanavond probeer ik ff andere char
maar tot nu toe heb ik niet echt iets van "omg dit wil ik spelen "
Vanavond probeer ik ff andere char
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Nu moet ik nog een weekje, maar hoor toch al wat 'nare' berichten over de animaties. Menig MMO valt of staat bij mij op de manier hoe de animaties gaan (casters in WoW bv is een totale no-go voor mij), wacht ik nu een beetje met mixed feelings.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rank = Level , if you whish. Zij noemen het echter Career Rank(PvE) en Renown Rank(PvP)Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:27:
[...]
? Je level werd toch door die Bolster buff naar level 8 gebracht, en toch niet Rank 8? Zoals ik de rest van je stukje lees is Rank eerder een soort reputation-systeem, waarbij je Rank 8 met "exalted" zou kunnen vergelijken, in WoW termen. Renown Rank is dan een honor-punten systeem waarmee je dat spul kan kopen. Level staat daar dan toch helemaal buiten? Bepaald dan alleen in welke Tier je hoort.
Denk dat DoK zo'n career is waar je wat meer skills voor nodig hebt, voordat hij leuk wordt. Ik vond hem de eerste 3 levels ook weinig aan. Hij killed ook vrij traag.Glorificationer426 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:31:
Ik heb gisteravond even gespeeld en tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk, speel een disciple of khaine, en vind het gewoon niet zo lekker spelen maar misschien ligt dat aan de lag. Kan ook niet echt zeggen of het nu de lag is of gewoon de char animaties ;/
[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 10-09-2008 10:42 ]
geen flame oid maar wat vind je dan verkeerd aan de animaties in wow?
(@DiscWout) omg
Trouwens nog even een vraagje, had al aardig wat zooi in mijn inventory gisteren, maar heb nog geen optie kunnen vinden om zooi te verkopen ?
Bij zo’n merchant kon ik alleen maar zijn items browsen en repairen leek ‘t.
inventory openen (
en rechtsklikken op itamz
(@DiscWout) omg
Ja dat vind ik ook een beetje vreemd geregeld. Je moet je eigen inventory openen als je bij een merchant bent en dan rechtermuisknop daar om te verkopen. Er is niet echt een sell tab.On_E schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:41:
Trouwens nog even een vraagje, had al aardig wat zooi in mijn inventory gisteren, maar heb nog geen optie kunnen vinden om zooi te verkopen ?
Ik heb trouwens nog steeds geen PQ gevonden
[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 10-09-2008 10:44 ]
Glorificationer426 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:42:
inventory openen (en rechtsklikken op itamz
Ok, vanavond maar even doen dan.
Verwijderd
? Maar je kan toch levelen tot level 40?Thormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:39:
[...]
Rank = Level , if you whish. Zij noemen het echter Career Rank(PvE) en Renown Rank(PvP). Je Career Rank wordt geupgrade.
Als je War.exe opent komt er zo'n login scherm waar je username/pass in kan vullen. Maar mijn username en pass worden niet geaccepteerd omdat aan dat account geen OB key zit. Maar om aan zo'n key te komen moet je inloggen met je account en dan vervolgens je key opvragen, alleen dat inloggen gaat dus niet op het moment. En een nieuw account aan maken gaat niet omdat de gegevens van me huidige account dus al in gebruik zijn. Kan ik gewoon een vaag nieuw account maken key krijgen en die key bij me huidige account gebruiken?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hij wordt dan ook tijdelijk geupgradeVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:44:
[...]
? Maar je kan toch levelen tot level 40?
@ye-roon: Deze pagina moet je hebben. Is je account echter nog niet actief dan heb je pech >,< . En je zegt key opvragen, maar je kan helemaal geen (meer) keys opvragen. Het is niet zo dat iedereen met een account aan de Open Beta mee kan doen. Ik heb eventueel nog wel een key over, die kan je van me krijgen op IRC.
[ Voor 46% gewijzigd door Thormodo op 10-09-2008 11:04 ]
Verwijderd
Aaa, ik heb het doorThormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:46:
[...]
Hij wordt dan ook tijdelijk geupgrade. Je Career Rank is idd tot level 40 en je Renown Rank tot level 80.
aha,Thormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:46:
[...]
Hij wordt dan ook tijdelijk geupgrade. Je Career Rank is idd tot level 40 en je Renown Rank tot level 80.
@ye-roon: Deze pagina moet je hebben. Is je account echter nog niet actief dan heb je pech >,< . En je zegt key opvragen, maar je kan helemaal geen (meer) keys opvragen. Het is niet zo dat iedereen met een account aan de Open Beta mee kan doen. Ik heb eventueel nog wel een key over, die kan je van me krijgen op IRC.
mja zit op werk nu, maar beetje vage open beta als niet iedereen mee kan doen
Nee, open slaat op het feit dat iedereen van de beta mag publiceren wat hij wil.ye-roon schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:54:
[...]
aha,
mja zit op werk nu, maar beetje vage open beta als niet iedereen mee kan doenhet hele concept open vervalt dan
moet toch erg wennen! het char customizen is echt NIKS vergeleken met COX, daar zal ik hard aan moeten wennen, in COX loopt geen 1 char die er hetzelfde uitziet, je ziet dus ook echt aan de char wie het is. in WAR ziet eigenlijk iedereen er hetzelfde uit.
het is ook wat chaotisch, wat ook wel weer leuk is.
de omgeving is wel super sfeervol en je hebt echt het gevoel midden in een oorlog beland te zijn, dat hebben ze zeker goed voor elkaar.
heb wel erg het solo gevoel terwijl deze game daar juist totaal niet om draait. je kan wel in een party zitten maar door het onherkenbare van je maatjes en de drukte heb je het gevoel dat je nog alleen loopt.
ik heb nog niet echt van JAAA dit MOET ik spelen.
het is ook wat chaotisch, wat ook wel weer leuk is.
de omgeving is wel super sfeervol en je hebt echt het gevoel midden in een oorlog beland te zijn, dat hebben ze zeker goed voor elkaar.
heb wel erg het solo gevoel terwijl deze game daar juist totaal niet om draait. je kan wel in een party zitten maar door het onherkenbare van je maatjes en de drukte heb je het gevoel dat je nog alleen loopt.
ik heb nog niet echt van JAAA dit MOET ik spelen.
Ik krijg ineens deze nacht mijn e-mailtje! Staat er het volgende in:
http://img234.imageshack.us/my.php?image=errorrbr0.jpg
Die 'reason' is dus het volgende:
http://img225.imageshack.us/my.php?image=autheney9.jpg
Dit is echt onzin! Ik weet 100% zeker dat mijn account en password correct zijn!
Ik heb het zelfs geprobeerd met me 2e account (Toen het rumoer rondging dat je een nieuw account moest maken om iets te ontvangen) en zei precies hetzelfde!
http://img234.imageshack.us/my.php?image=errorrbr0.jpg
Die 'reason' is dus het volgende:
http://img225.imageshack.us/my.php?image=autheney9.jpg
Dit is echt onzin! Ik weet 100% zeker dat mijn account en password correct zijn!

Ik heb het zelfs geprobeerd met me 2e account (Toen het rumoer rondging dat je een nieuw account moest maken om iets te ontvangen) en zei precies hetzelfde!
[ Voor 57% gewijzigd door rethxoth op 10-09-2008 11:18 ]
Ah ... een nieuwe bug in het registratie systeem ontstaan...:(
Kan me voorstellen dat er enorm veel technische mensen ongelooflijk hard aan het werken zijn om voor de launch alles op orde te hebben. 
Lijkt soms net alsof GOA niet gewent is aan grote aantallen spelers.
Lijkt soms net alsof GOA niet gewent is aan grote aantallen spelers.
[ Voor 21% gewijzigd door Daantje20 op 10-09-2008 11:18 ]
Heb gisteren eindelijk voor het eerst in kunnen loggen. Op zich ziet het er niet slecht uit, al vind ik de character customisation aardig beperkt van wat ik tot nog toe gezien heb. Ook voelt de wereld niet zo betoverend als die van sommige andere spellen (al dan niet MMO). Ook zijn de eerste quests wel heel erg recht toe, recht aan, wat niet veel goeds belooft voor het verloop van het spel. Positief is de splitsing van queue's voor Order en Destruction, zodat een zo eerlijk mogelijke balans op een server mogelijk is.
Buiten dat alles zal ik zeer waarschijnlijk geen dag 1 speler zijn. Daarvoor heeft GOA veel te veel geklooid met alle registraties, accounts en wat niet anders wat eigenlijk appeltje, eitje had moeten zijn. Dat loads hoog kunnen zijn op dag 1 kun je als bedrijf natuurlijk zelf ook bedenken. Dat je dan niets hebt wat werkt en vervolgens daarom alles maar helemaal plat gooit, is natuurlijk triest. Het geeft me in ieder geval niet het vertrouwen dat ik nodig heb om op dag 1 een retail key in te voeren (of te proberen) in een account.
Buiten dat alles zal ik zeer waarschijnlijk geen dag 1 speler zijn. Daarvoor heeft GOA veel te veel geklooid met alle registraties, accounts en wat niet anders wat eigenlijk appeltje, eitje had moeten zijn. Dat loads hoog kunnen zijn op dag 1 kun je als bedrijf natuurlijk zelf ook bedenken. Dat je dan niets hebt wat werkt en vervolgens daarom alles maar helemaal plat gooit, is natuurlijk triest. Het geeft me in ieder geval niet het vertrouwen dat ik nodig heb om op dag 1 een retail key in te voeren (of te proberen) in een account.
Ze hadden gewoon naar mijn mening wat professionele mensen van de US versie naar Europa moeten sturen om een oogje in 't zeil te houden.
Hey dudeChubz schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:51:
Zo de guild groeit al snelTijd om te slapen, als je in de tweakers guild zit en je zit op burlok destruction whisper Basha of Chubz
lijkt me wel gezellig om de guild te joinen.
Op dit moment ben ik Rank 8 en RR 4

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zitten er ook GOT-ters on the order site (server Burlok)?
Ja, ik zit bij order, Empire - Witch Hunter - Nekschot
empire - thesandman - bright wizzardMaduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:30:
Misschien wel handig om te vermelden in welk startgebied je hebt gespeeld en tot welk leveldahakon schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:23:
Ook voelt de wereld niet zo betoverend als die van sommige andere spellen (al dan niet MMO). Ook zijn de eerste quests wel heel erg recht toe, recht aan, wat niet veel goeds belooft voor het verloop van het spel.
Ik speel nu gewoon van alles een beetje tot een level of 3SpoTs schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:24:
Op dit moment ben ik Rank 8 en RR 4, wil nog even doorlevelen naar Rank 10 en dan m'n RenownRanking gaan fixen
Ik ben echt verliefd op dit spel
MUST PLAY
Marauder, Bright Wizard, Archmage, Squig Hunter en de Ironbreaker(wordt mijn main) waren ook allemaal leuk om te spelen. Alleen de DoK vond ik minder.
Maar het wordt dus met zijn allen massaal op Burlok? Het leek mij wel aardig om een destro alt op Burlok te hebben en mijn main op een andere server.
[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 10-09-2008 11:44 ]
De eerste PQ voor de dwarven krijg je, als je gewoon je quests doet, rond level 5. Als je de brug overgaat, waar je de tonnen buskruit vanaf moet gooien op de greenskinsThormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:42:
[...]
Ja dat vind ik ook een beetje vreemd geregeld. Je moet je eigen inventory openen als je bij een merchant bent en dan rechtermuisknop daar om te verkopen. Er is niet echt een sell tab.
Ik heb trouwens nog steeds geen PQ gevonden. Ik heb nu characters in alle startgebieden en vind ze allemaal wel leuk. Maar de dwarven en de greenskin spreken me toch het meeste aan.
Shuttle st20g5
Zoals ik al had gezegdThormodo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:42:
[...]
Misschien wel handig om te vermelden in welk startgebied je hebt gespeeld en tot welk level. Ik had jouw gevoel alleen bij de Elves (maar daar heb ik sowieso niks mee).
[...]
Ik speel nu gewoon van alles een beetje tot een level of 3. Vind het ook een beetje zonde om nu één char heel ver te levelen aangezien het toch weer gedelete wordt. Ben helaas nog geen PQ tegengekomen. Maar ik ben nu net begonnen met een Engineer en die bevalt me ook wel, dus ik denk dat ik met die wat verder ga.
Marauder, Bright Wizard, Archmage, Squig Hunter en de Ironbreaker(wordt mijn main) waren ook allemaal leuk om te spelen. Alleen de DoK vond ik minder.
Als ik rank 10 heb behaald ga ik daarna lekker pvpen zodat ik wat bekend word met dat. Als ik dan de live versie begin, dan heb ik niet zo een gepiel op het begin, want dan ken ik mijn class al een beetje.
Tevens kun je PQ's herkennen op je map aan het grote schatkistjeKnowuse schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:45:
[...]
De eerste PQ voor de dwarven krijg je, als je gewoon je quests doet, rond level 5. Als je de brug overgaat, waar je de tonnen buskruit vanaf moet gooien op de greenskins, dan loop je tegen het PQ gebied aan. De quests sturen je vanzelf die kant op.
[ Voor 14% gewijzigd door Dakreal op 10-09-2008 11:47 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Helf - Archmage - WintrowMaduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:30:
Guildje opzetten vanavond? Heb nog wel wat suggesties
Verwijderd
Shival - Bright MageMaduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:30:
Met betrekking tot de animaties: Ik merkte dat de animaties "slechter" zijn naarmate je verder van je vijand staat, waarschijnlijk performance gerelateerd ofzo, maar zover ik kon zien bewust gedaan. Zodra je die grote Orc van dichtbij neermept zie je dat hij bijzonder goed en mooi neervalt
I'm inuildje opzetten vanavond? Heb nog wel wat suggesties
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 12:26 ]
We hebben al een guild... Vanmiddag ben ik er weer, wal jammer dat het zaterdag over is en pas maandag kan ik weer beginnenMaduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:03:
Guildje opzetten vanavond? Heb nog wel wat suggesties
Righto, ik zal vanavond je even een tell geven.The_Bash schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:48:
We hebben op de server Burlok een destruction guild opgericht. De naam is GOTcha. Wil je joinen, stuur dan een /tell naar Basha of Chubz.
Ook voor order?Chubz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:25:
[...]
We hebben al een guild... Vanmiddag ben ik er weer, wal jammer dat het zaterdag over is en pas maandag kan ik weer beginnenMensen met een CE hebben echt geluk...
Want die kan ik nergens zien (en vinden)... maar ik ben soms heel dom met zoeken
Tja, gister CE besteld. De game lijkt me zeer gaaf maar GOA is een rampzalige partij zeg, jammer dat EA het niet zelf doet. Kreeg net als enkele GoT-ers een mailtje dat de code niet goed was, dan niet, ik wacht wel even op retail.
Gemengde gevoelens, als de game niet goed is kan je daar wat aan doen.
Maar een rampzalige leverancier is lastiger
Gemengde gevoelens, als de game niet goed is kan je daar wat aan doen.
Maar een rampzalige leverancier is lastiger
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Hahaha dat laatste hoor je tegenwoordig niet zo vaakCrowmeister schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:56:
Tja, gister CE besteld. De game lijkt me zeer gaaf maar GOA is een rampzalige partij zeg, jammer dat EA het niet zelf doet.
Trouwens, over dat betaal-info-invoeren-voor-je-kan-spelen gedoe waar ik eerder wat over vroeg, wilde ik eigenlijk wel de EU afdeling van Mythic ofzo bellen, maar ik kan nergens een telefoonnummer vinden. Heeft iemand enig idee?
Nee een Order guild is er naar mijn weten nog niet. De meeste Tweakers spelen dan ook destruction op Burlok. Alleen de vraag is wat leuker is. Beide guilds op een server, zodat je ook maar 1 van de twee kan joinen of de Order guild op een andere server, zodat je dus een Order en een Destruction char kan hebben in een Tweakers guild.Maduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:28:
[...]
Ook voor order?
Want die kan ik nergens zien (en vinden)... maar ik ben soms heel dom met zoekendus als je me naam even wil geven, kan ik me nml aanmelden.
Ik zou kiezen voor het eerste, beetje strijd creëren is altijd leuk
Was er al helemaal op in gegaan, zelf al een titel voor een eventuele guild bedacht
Pff, ik begin hier er wel van te balen zeg, gisteren om deze tijd geregistreerd en 4 mailtjes teruggekregen. Met de mededeling dat de account naam, password of de code onjuist was. Zou niet weten wat er fout aan is.
Ook heb ik 13 euro betaald voor het pre-order kit, en dan zijn ze al 3 dagen te laat..
Ook heb ik 13 euro betaald voor het pre-order kit, en dan zijn ze al 3 dagen te laat..
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
moet... spelen...
denk dat ik me maar ziek meld om verder met m'n blackorcje de wondere wereld der Warhammer te verkennen
denk dat ik me maar ziek meld om verder met m'n blackorcje de wondere wereld der Warhammer te verkennen
Verwijderd
Ik sluit me hier bij aan. Daarnaast gaan een groot aantal vrienden toch op Burlok (order) spelen, dus kan ik niet naar destruction.Maduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:34:
Ik zou kiezen voor het eerste, beetje strijd creëren is altijd leukWas er al helemaal op in gegaan, zelf al een titel voor een eventuele guild bedacht
Ik ben hier dus ook voor!
Verwijderd
Voor de beta maakt niet zoveel uit toch? die paar dagen...
We maken gewoon een leuk guildje voor Order op Burlock.
Het spel is wel dikke humor, dat zie je niet zo veel in WoW.
Voorbeeldje:
Je krijgt een quest om tonnen naast het meer open te maken, blijken er dwergen in te zitten. Dus ik snap er niets van, maarja, ik ga verder questen.
Half uurtje later vindt ik mezelf bovenop een groot kasteel een bewusteloze dwerg in een ton proppen en van het kasteel in het water schoppen
Echt geniaal
Edit: Eeste blue
Talisman reagant (ben ik toevallig!)
Voorbeeldje:
Je krijgt een quest om tonnen naast het meer open te maken, blijken er dwergen in te zitten. Dus ik snap er niets van, maarja, ik ga verder questen.
Half uurtje later vindt ik mezelf bovenop een groot kasteel een bewusteloze dwerg in een ton proppen en van het kasteel in het water schoppen
Echt geniaal
Edit: Eeste blue
[ Voor 7% gewijzigd door Alpha- op 10-09-2008 14:34 ]
Verwijderd
Dit gaat ook deels over de periode na de OB lijkt meVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:51:
Voor de beta maakt niet zoveel uit toch? die paar dagen...
Verwijderd
Volgens mij hadden deze dwergen zelfs bijzonder weinig kleren aan, en das geen verbetering trouwens. Wel grappig om te horen dat je later erachter komt hoe ze in die tonnen terecht zijn gekomen. Zover ben ik gisteren niet gekomen
.
Kon maar een half uurtje spelen toen ik eindelijk door de patcher heenkwam. Ik wacht ook nog even met conclusies trekken.
Kon maar een half uurtje spelen toen ik eindelijk door de patcher heenkwam. Ik wacht ook nog even met conclusies trekken.
Maakt EA er ook een potje van in US? Erger dan GOA kan het niet lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:25:
[...]
Hahaha dat laatste hoor je tegenwoordig niet zo vaak
GOA is volgens mij ook een company van niks, kan er niks over vinden op Google. Snap niet waarom EA met GOA in zee is gegaan.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Poll: Wat voor Order guild moet het worden
• Fabricati diem - Make my day
• Justitia omnibus - Justice for all
• Memento mori - Remember that you must die
• Sit vis vobiscum - May the Force be with yo
• Antebellum - Before the war
• Carpe Cerevisi - Seize the beer!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ben idd een poll verslaafde
Vanavond lekker knalluh!
• Fabricati diem - Make my day
• Justitia omnibus - Justice for all
• Memento mori - Remember that you must die
• Sit vis vobiscum - May the Force be with yo
• Antebellum - Before the war
• Carpe Cerevisi - Seize the beer!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ben idd een poll verslaafde
Vanavond lekker knalluh!
Eerste indruk (en ik ben een Warhammer fantasy RPG-player , zoeen met vrienden, pen en papier)
Overall feeling doet me erg aan LotRO denken. Kan het niet specifizeren, is gewoon een gevoel. Is dus niet negatief.
Vechten gaat vreemd in het begin. Al dat rechtsklikken en dan lijkt er niet veel te gebeuren. Lag?
Gfx, soso. Maar dat is niet het belangrijkste. Kleurstelling vindt ik wel oke.
RvR. Eerste quest wordt je er ingegooiod, nix van te begrijpen. Na 10 minuten klaar, gelukkig wel quest gehaald.
Erg veel info op het scherm, gelukkig aan te passen.
Ga ik het verder spelen na de Beta? weet ik niet. Ik heb al LotrO en GW en ik weet niet of ik een van die twee wil inwisselen.
Overall feeling doet me erg aan LotRO denken. Kan het niet specifizeren, is gewoon een gevoel. Is dus niet negatief.
Vechten gaat vreemd in het begin. Al dat rechtsklikken en dan lijkt er niet veel te gebeuren. Lag?
Gfx, soso. Maar dat is niet het belangrijkste. Kleurstelling vindt ik wel oke.
RvR. Eerste quest wordt je er ingegooiod, nix van te begrijpen. Na 10 minuten klaar, gelukkig wel quest gehaald.
Erg veel info op het scherm, gelukkig aan te passen.
Ga ik het verder spelen na de Beta? weet ik niet. Ik heb al LotrO en GW en ik weet niet of ik een van die twee wil inwisselen.
Verwijderd
EA is niet in zee gegaan met GOA.. Mythic heeft tot mijn grote horror een verleden met GOA.. Mythic hoste Dark age of Camelot in de US en GOA hosten het in de EU voor ons..
En ik kan je nu zeggen GOA is niks verandert.. het was een enorme ramp met DAOC... iedere patch iedere expansion was het raak.. die gasten kunnen echt niks goeds doen..
Ik denk dat ik op de US servers gaat spelen..
En ik kan je nu zeggen GOA is niks verandert.. het was een enorme ramp met DAOC... iedere patch iedere expansion was het raak.. die gasten kunnen echt niks goeds doen..
Ik denk dat ik op de US servers gaat spelen..
Het was niet EA die dat gedaan heeft, maar Mythic nog snel even voor de overname door EA geregeld had met GOA. EA zelf is ook niet al te blij met de rotzooi die GOA er (weer) van heeft gemaakt, nadat ze in het verleden ook al een potje van DaoC hadden gemaakt.Crowmeister schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:04:
[...]
Maakt EA er ook een potje van in US? Erger dan GOA kan het niet lijkt me.
GOA is volgens mij ook een company van niks, kan er niks over vinden op Google. Snap niet waarom EA met GOA in zee is gegaan.
Helaas niets aan te doen, tenzij EA GOA overkoopt en ontmantelt, maar ik ben bang dat dat niet zal gebeuren.
aaaah, iemand die aand de evil kant speeltroodbwoy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:35:
moet... spelen...
als het me lukt vanmiddag te beginnen wordt het prolly een disiple of khaine of een squig hunter. Ik ga niet weer de fout maken door aan de happy happy legolas kant te beginnen
Lol, ik krijg vandaag ineens 10 mailtjes binnen dat mijn key geactiveerd is. Zijn ze dan ook lekker op tijd mee...
Zal vanavond ook eens proberen de Destruction guild te joinen. Nu maar hopen dat de que meevalt.
Zal vanavond ook eens proberen de Destruction guild te joinen. Nu maar hopen dat de que meevalt.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
jups, je kan nu in ieder geval de elf spelers met namen zoals XxxLeGoLaZxxX of LegolaszhuntarX gewoon even flink van kant maken :-)ye-roon schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:15:
[...]
aaaah, iemand die aand de evil kant speelt
als het me lukt vanmiddag te beginnen wordt het prolly een disiple of khaine of een squig hunter. Ik ga niet weer de fout maken door aan de happy happy legolas kant te beginnen
Welcome to the Darkside, we have cookies
[ Voor 4% gewijzigd door roodbwoy op 10-09-2008 15:03 ]
Destruction is ook veel menselijker dan Orderroodbwoy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:03:
[...]
jups, je kan nu in ieder geval de elf spelers met namen zoals XxxLeGoLaZxxX of LegolaszhuntarX gewoon even flink van kant maken :-)
Welcome to the Darkside, we have cookies
Ik blijf er bij dat bij WAR niet het zelfde gaat gebeuren wat volgens vele bij WoW wel gebeurd is, oudere gamers naar de "evil" side en de jonkies zijn de good ones. Iedereen die MMORPG speelt weet dit nu onderhand dus zal de verhoudingen wel meevallen (kan er natuurlijk ook totaal naast zitten
)
Eerlijk gezegd denk ik dat ‘t hier andersom zal zijn, aangezien Destruction qua uiterlijk juist de meest toffe classes heeft.Maduth schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:39:
Ik blijf er bij dat bij WAR niet het zelfde gaat gebeuren wat volgens vele bij WoW wel gebeurd is, oudere gamers naar de "evil" side en de jonkies zijn de good ones. Iedereen die MMORPG speelt weet dit nu onderhand dus zal de verhoudingen wel meevallen (kan er natuurlijk ook totaal naast zitten)
Al blijft het natuurlijk uiteindelijk altijd een beetje 50-50 denk ik, aan beide kanten zullen jongere en oudere spelers zitten.
Zelf weet ik 't eigenlijk nog niet precies wat ik ga spelen, eerst maar eens de Witch Elf tot rank 10 brengen, daarna een Zealot/Disciple/Swordmaster/Shadow Warrior proberen.
Ik ben positief verrast! Ik wist niet goed wat ik van de gameplay moest verwachten maar de sfeer, de (public) quests, de skills, hoe de characters er uit zien zijn allemaal punten die beter zijn dan verwacht!
Er zijn ook nadelen natuurlijk, zoals de (vele) bugs die er nog inzitten, de graphics buitenom de characters zijn middelmatig tot goed op dit moment (waarschijnlijk hebben ze moeten besparen op de polygonen omdat de characters zo gedetailleerd zijn), toch best veel gekopïeerd van WoW (Rally Points, anyone?
).
Maar dat zijn voor mij geen punten om het NIET te spelen. Ik ben er eigenlijk vrij enthousiast over en ik moet het RvR gedeelte nog spelen.. Heb het gisteravond een uurtje of 3 gespeeld op m'n oude rig (P4 2.8 ghz, 1 GB ram, Nvidia 6800 XT 128MB, ouwe Dell mobo) en het draaide goed en stabiel genoeg op de laagste settings.
Morgen kan ik het gaan draaien op m'n nieuwe comp (E8400, 4 GB ram, AMD 4850 512 MB, Asus P5Q pro) zodra ik m'n nieuwe voeding binnen heb en kan écht niet wachten. Als ik al aan het overwegen ben om me ziek te melden op m'n werk om deze game te spelen dan zit het meestal wel in orde haha
Er zijn ook nadelen natuurlijk, zoals de (vele) bugs die er nog inzitten, de graphics buitenom de characters zijn middelmatig tot goed op dit moment (waarschijnlijk hebben ze moeten besparen op de polygonen omdat de characters zo gedetailleerd zijn), toch best veel gekopïeerd van WoW (Rally Points, anyone?
Maar dat zijn voor mij geen punten om het NIET te spelen. Ik ben er eigenlijk vrij enthousiast over en ik moet het RvR gedeelte nog spelen.. Heb het gisteravond een uurtje of 3 gespeeld op m'n oude rig (P4 2.8 ghz, 1 GB ram, Nvidia 6800 XT 128MB, ouwe Dell mobo) en het draaide goed en stabiel genoeg op de laagste settings.
Morgen kan ik het gaan draaien op m'n nieuwe comp (E8400, 4 GB ram, AMD 4850 512 MB, Asus P5Q pro) zodra ik m'n nieuwe voeding binnen heb en kan écht niet wachten. Als ik al aan het overwegen ben om me ziek te melden op m'n werk om deze game te spelen dan zit het meestal wel in orde haha
De graphics buiten de chars om zijn idd wat minder, maar ik heb nog geen terran bugs mee gemaakt. Wat wel wat storend is is de public quest mobs.. die buggen nogal vaak, maar daar wacht ik nog even mee met conclusies trekken omdat dit nog steeds beta is. Quest's werken erg goed. 5x baard van dwerg = 5x dwerg killen. enz. dit is natuurlijk erg fijn.. dus geen uren grinden meer voor 1 f'ing itemBlaim schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:48:
Ik ben positief verrast! Ik wist niet goed wat ik van de gameplay moest verwachten maar de sfeer, de (public) quests, de skills, hoe de characters er uit zien zijn allemaal punten die beter zijn dan verwacht!
Er zijn ook nadelen natuurlijk, zoals de (vele) bugs die er nog inzitten, de graphics buitenom de characters zijn middelmatig tot goed op dit moment (waarschijnlijk hebben ze moeten besparen op de polygonen omdat de characters zo gedetailleerd zijn), toch best veel gekopïeerd van WoW (Rally Points, anyone?).
Edit: en nu mijn text buiten de quote
[ Voor 15% gewijzigd door Dakreal op 10-09-2008 16:02 ]
Gisteren 1 bugged quest gedaan, For Your Amusement o.i.d. bij de Dark Elves, dan moet je een mob charmen en meenemen naar de quest NPC, maar die mob blijft altijd ergens staan en verdwijnt dan na een poosje.SpoTs schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:00:
Quest's werken erg goed.
wel even de hele context ervan lezen: Quest's werken erg goed. 5x baard van dwerg = 5x dwerg killen. enz. dit is natuurlijk erg fijn.. dus geen uren grinden meer voor 1 f'ing itemOn_E schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:15:
[...]
Gisteren 1 bugged quest gedaan, For Your Amusement o.i.d. bij de Dark Elves, dan moet je een mob charmen en meenemen naar de quest NPC, maar die mob blijft altijd ergens staan en verdwijnt dan na een poosje.
Ik vat 'm, was ook meer een melding van een bugged quest eigenlijk.SpoTs schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:31:
[...]
wel even de hele context ervan lezen: Quest's werken erg goed. 5x baard van dwerg = 5x dwerg killen. enz. dit is natuurlijk erg fijn.. dus geen uren grinden meer voor 1 f'ing item
Verwijderd
Zozo, mijn eeste post hier, meteen maar ff met de deur in huis vallen!
Ik ga straks ook WAR spelen, maar ik vroeg me af, wat zijn de healing classes nu? Ik heb de class descriptions wel allemaal gelezen, maar ik werd er niet veel wijzer van.
Ik wil iig geen Order gaan spelen, maar wel Destruction. Is de Goblin Shaman dan een goede keuze?
Ik ga straks ook WAR spelen, maar ik vroeg me af, wat zijn de healing classes nu? Ik heb de class descriptions wel allemaal gelezen, maar ik werd er niet veel wijzer van.
Ik wil iig geen Order gaan spelen, maar wel Destruction. Is de Goblin Shaman dan een goede keuze?
Verwijderd
Shaman moet dpsen om goed te healen, Zealot zal wel iets meer richting de traditionele healer gaan, maar is nog steeds een stuk actiever dan je waarschijnlijk gewent bent.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:44:
Zozo, mijn eeste post hier, meteen maar ff met de deur in huis vallen!
kreeg af en toe toch flinke healings op m'n bek hoor. valt me trouwens echt bijzonder op dat je uberhaupt gehealed word als je aant tanken ben.. en zoals gewoonlijk word je daar snel verwend van.. GIEF HEALSVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:50:
[...]
Shaman moet dpsen om goed te healen, Zealot zal wel iets meer richting de traditionele healer gaan, maar is nog steeds een stuk actiever dan je waarschijnlijk gewent bent.
Verwijderd
tanken heeft nu ook echt een functie in pvp. Dat is het grote verschil denk ik. Waarom zou je dan niet iemand anders helpen jou helpen langer te leven.
Shamans hebben trouwens standaard even sterke heals als de zealot op dit moment aldus de war forums. Gaan die shamans nog damage dealen, wordt dat nog beter. Er gaat dus in ieder geval iets in retail veranderen denk ik.
Shamans hebben trouwens standaard even sterke heals als de zealot op dit moment aldus de war forums. Gaan die shamans nog damage dealen, wordt dat nog beter. Er gaat dus in ieder geval iets in retail veranderen denk ik.
Ik hoop dat ze het snel gaan veranderen dat als je het camerapunt wijzigt dat het niet automatisch weer naar achter je gaat als je ergens heen loopt/rent.
Dwarf classes zijn te erg overpowered >.< is niet leuk.. en die engineer zn turret is bugged die schiet door gebouwen lol
Ahhh duidelijk verhaal thanks (u2 ye-roondahakon schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:11:
[...]
Het was niet EA die dat gedaan heeft, maar Mythic nog snel even voor de overname door EA geregeld had met GOA. EA zelf is ook niet al te blij met de rotzooi die GOA er (weer) van heeft gemaakt, nadat ze in het verleden ook al een potje van DaoC hadden gemaakt.
Helaas niets aan te doen, tenzij EA GOA overkoopt en ontmantelt, maar ik ben bang dat dat niet zal gebeuren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces