nvm ik was ongeduldig
[ Voor 87% gewijzigd door Bezulba op 09-09-2008 08:18 ]
blup
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 87% gewijzigd door Bezulba op 09-09-2008 08:18 ]
blup
Open in firefox 10tabs vul ze allemaal in. Vervolgens achter elkaar versturen. 5min later heb je mail.Hammering helped. Waited for 12 hours and got no mail but after I filled 10 tabs with my details and send em I got my confirmation mail and one error email in 20 minutes. link
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Inderdaad, mooier dan LOTRO en in Monster Play heeft mijn pctje al moeite het spel te trekken, jammer want ik had gehoopt dat ik WAR op hoogst goed kan draaien. Ach ik had het wel kunnen weten met die ouwe CPU van mij.Thormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:51:
@hierboven: Niet miepen ik wacht al sinds half 5 op dat mailtje.
[...]
Dat ziet er best goed uit.
Argh dit meen je niet. Ik heb de code al 3 keer ingevuld en nog steeds niks terug. Als ik vanavond nog niks heb dan ga ik deze techniek ook maar eens toepassen. Erg vreemd dit.lt_cmd_data schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:10:
Ik had 8-9 om 18:15 me key geregistreerd. 9-9 om 8:45 had ik nog geen mail.
Het blijkt dus dat
[...]
Open in firefox 10tabs vul ze allemaal in. Vervolgens achter elkaar versturen. 5min later heb je mail.
Ik kreeg van de 10aanvragen 2mails terug.
Zeer triest om het op deze manier te doen maar het is de enige manier blijkt.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Door dit soort praktijken duurt het volgens mij voor mensen die maar 1 keer hun key hebben ingevuld nog langer.lt_cmd_data schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:10:
Het blijkt dus dat
[...]
Open in firefox 10tabs vul ze allemaal in. Vervolgens achter elkaar versturen. 5min later heb je mail.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als het eenmaal werkt vergeet je alle ellendeOn_E schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:30:
[...]
Door dit soort praktijken duurt het volgens mij voor mensen die maar 1 keer hun key hebben ingevuld nog langer.
Ik wacht al 14 uur op een mail, vanavond als ik thuis ben maar weereens kijken.
En mocht GOA tijdens de echte release dezelfde ''service'' hebben, dan wordt het een korte periode spelen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ok dit ga ik eens even proberen, wel ernstig trouwenslt_cmd_data schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:10:
Het blijkt dus dat
[...]
Ja die tip had ik gelezen op mmorpg.com.lt_cmd_data schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:10:
Het blijkt dus dat
[...]
Nu nog ff 8 uur code bashen op werk voordat ik naar huis kanGreetings Foulstench,
Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:
Open Beta Licence
Open Beta period (07/09/2008 to 13/09/2008 included)
Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.
The WAR Team
Always bet on Huub
Verwijderd
Verwijderd
Het is helaas nog NIET mogelijk om een nieuw account aan te maken. Ze wouden eerst zorgen dat alle pre-orders e.d. erin konden. En hierna gaan ze kijken of ze het account management weer in de lucht gaan krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:43:
Je kan dus alleen de key registreren wanneer je een account hebt, en de optie tot het aanmaken van een account is momenteel niet beschikbaar? Volgens de site zou deze optie gisteren al weer aktief gemaakt zijn, echter zie ik geen verschil op de website, doe ik iets verkeerd?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ok, das duidelijke taal. Ik hoop nog een kleine indruk te kunnen krijgen voor de beta over is. Ik heb namelijk nog niet echt een goed beeld van deze mmorpg. Ook ben ik benieuwd wat voor playerbase dit spel opleverd, als ik zo de screenshots zie ben ik een beetje bang dat het publiek iets te jong zal zijn naar mijn smaak. De humor spreekt me dan wel weer erg aan.SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:51:
[...]
Het is helaas nog NIET mogelijk om een nieuw account aan te maken. Ze wouden eerst zorgen dat alle pre-orders e.d. erin konden. En hierna gaan ze kijken of ze het account management weer in de lucht gaan krijgen.
blup
De reden dat Choppa gecancelled is, is omdat Mythic vond dat deze class niet genoeg eigenschappen had van zichzelf en daardoor niet genoeg toevoegde aan de game. Om deze reden zijn er verscheidene classes uit de game gehaald. ik ga lekker Borc spelen en ga me daar ontzettend op vermaken. Heb diverse filmpjes al gezien. Alles ziet er lekker vertrouwd uit waardoor ik niet twijfel dat dit mijn game gaat worden de komende tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:02:
[...]
Ok, das duidelijke taal. Ik hoop nog een kleine indruk te kunnen krijgen voor de beta over is. Ik heb namelijk nog niet echt een goed beeld van deze mmorpg. Ook ben ik benieuwd wat voor playerbase dit spel opleverd, als ik zo de screenshots zie ben ik een beetje bang dat het publiek iets te jong zal zijn naar mijn smaak. De humor spreekt me dan wel weer erg aan.
Grootste tegenvaller voor mij is het wegvallen van de choppa, die was toch zeker mijn favoriet.
Hmm, ik draai ook Vista, dus ben benieuwd. Ik heb echter nog steeds geen bevestiging gehad. Ondanks nu al herhaaldelijk de 10 tabjes truuk in FF te hebben gedaan.eendje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:03:
ik krijg een mooie dx9 error dat ik een dx9 bestand mis.. nogal logisch, ik draai vista met dx10.. hoe kansloos dit gezeik zeg.. 3 dagen later en ik heb het spel nog niet eens gezien!
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Had hetzelfde probleem.eendje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:03:
ik krijg een mooie dx9 error dat ik een dx9 bestand mis.. nogal logisch, ik draai vista met dx10.. hoe kansloos dit gezeik zeg.. 3 dagen later en ik heb het spel nog niet eens gezien!
[ Voor 11% gewijzigd door pica op 09-09-2008 12:11 ]
Cheers dude! welke class speel je uiteindelijk?JeanLucPicard schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:10:
[...]
Had hetzelfde probleem.
Google voor "directx full package" (zonder quotes) en de 1e hit
( http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html ) fixt het, daarna werkt hij.
Dit spel ruled hard btw als je het eenmaal werkend hebt.
Verwijderd
Vreemd, dat zal geen bal moeten uitmaken, tenslotte speel ik ook nog genoeg DX9 games onder Vista. Ook WoW loopt gewoon goed en is ook DX9.eendje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:03:
[ Voor 39% gewijzigd door Phantasmagoria op 09-09-2008 12:27 ]
Het is gewoon de volledige package van de laatste directx 9, niets huiverigs aan. Heb zelf ook vista x64 trouwens.Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:26:
Hm, heb vista 64 en ben een beetje huiverig om met dx installaties te gaan klooien. (kan wel gewoon wow draaien btw).
Heb ook mijn bol mailtje binnen. En denk dat ik er ook maar van afzie..(wegens 0 vertrouwen in goa: us server) dus nu al 2 exemplaren beschikbaar!
daarom is het juist dubbel zonde dat het gewoon niet werkt met de registratie/activatie en direct x problemen. Als het nou een kutspel was, tjah dan laat je het liggen, maar hij blijkt ook gewoon een erg goed spel te zijn, maar als de service blijft zoals ik nu meemaak van GOA dan weet ik nog niet of ik wel 15 euro per maand wil gaan betalen.. zeker niet als ik opeens van die service gebruik moet maken en ik er dan achterkom dat service niet bestaand isJeanLucPicard schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:10:
[...]
Had hetzelfde probleem.
Google voor "directx full package" (zonder quotes) en de 1e hit
( http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html ) fixt het, daarna werkt hij.
Dit spel ruled hard btw als je het eenmaal werkend hebt.
blup
[ Voor 9% gewijzigd door pica op 09-09-2008 12:31 ]
Verwijderd
Nee, ben nooit aktief geweest met wow, maar het lezen van het wow topic op tweakers zegt me genoegSpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:07:
[...]
De reden dat Choppa gecancelled is, is omdat Mythic vond dat deze class niet genoeg eigenschappen had van zichzelf en daardoor niet genoeg toevoegde aan de game. Om deze reden zijn er verscheidene classes uit de game gehaald. ik ga lekker Borc spelen en ga me daar ontzettend op vermaken. Heb diverse filmpjes al gezien. Alles ziet er lekker vertrouwd uit waardoor ik niet twijfel dat dit mijn game gaat worden de komende tijd.
Ik weet niet of je actief bent geweest met WoW? maar kiddo's zaten daar vanaf het begin al in, en nu nog steeds. toch wist ik dat altijd te omzijlen. Er zal trouwens vast wel een ignore optie in het spel ingebouwd zijn ^^
Ok:) Dan weet ik wat me te doen staat als ik tegen die fout oploop.JeanLucPicard schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:28:
[...]
Het is gewoon de volledige package van de laatste directx 9, niets huiverigs aan. Heb zelf ook vista x64 trouwens.
Okeej, sorry dan voor de verkeerde info ;-) Naja dan heb ik idd respect voor wat ze nu gedaan hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:33:
[...]
Nee, ben nooit aktief geweest met wow, maar het lezen van het wow topic op tweakers zegt me genoeg.
De reden dat o.a. de choppa is gecancelled is niet het gebrek aan eigenschappen, maar omdat deze class al vanaf het begin bugged was. Een collega van me zit al sinds dag 1 in de closed beta, en die wist me te vertellen dat men deze classes heeft gecancelled omdat ze de launch niet willen tegenhouden omdat er 2 of 3 classes niet speelbaar zijn. Deze zullen dus, wanneer opgelost, als een patch of update later in het spel verschijnen.
Since we launched our new validation system yesterday, players have been flooding onto the beta servers. We've been working on the systems constantly and at the moment more than 70,000 fans are able to play. Some of you however have tried to validate your codes and have received a message saying that they were invalid. If this is the case, please take note of the following points:
The letter 'I' can sometimes look like the number '1'
Likewise on some printed sheets, the letters 'D' and 'O' may be hard to tell apart
A zero will be printed as an 'O' with a line through it.
Please ensure that you are only trying to validate an open beta code, headstart or bonus item codes are not valid at this time, the system will now reject these codes immediately to make it easier for you and to prevent the wrong codes from being submitted.
Previously when you validated your code, there was a delay between the confirmation email and you being able to access the servers, our technicians have worked to remove this delay and now you will be able to patch and play as soon as your confirmation email is received. The last remaining 10,000 players who were waiting for access can now join the action on the servers.
Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313
Ook al kun je nog een key regelen, dan kun je toch geen account aanmaken op de website.cadamink schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:02:
Is er nog een mogelijkheid om een key te bemachtigen zonder de pre-order? Wil graag eerst met eigen ogen zien hoe de game is voordat ik 'm koop.
Te druk met werkenBlaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:07:
Ik hoop dat ik nog voor 13-07 aan de Open Beta mee kan doen anders is het wel een hele trieste zaak voor GOA. Wat ik raar vind is dat er nog bijna geen indrukken/previews zijn gepost door de Tweakers.
Te druk met spelen of te lui om te typen?Laat ons terwijl we wachten meer weten!!
Verwijderd
Precies hier zit ik ook op te wachten, dat geklaag over een beta hebben we al genoeg gehoord nu.Blaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:14:
Wat vind je er specifiek goed aan? Hoe bevallen je de graphics? Reageren de spells/actions goed? Hoe vind je de animaties, zijn ze vloeiend? Nadelen tot zover? RvR al gespeeld?
MORE!!!
Specifiek is er niet iets waarvan ik zeg van hee daarom is het een goed spel. Graphics zijn matig, ikzelf vind ze wel aardig, vriend van me vindt ze slecht. Spells/actions reageren prima. Animaties zijn goed, van de zealot in elk geval wel.Blaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:14:
Wat vind je er specifiek goed aan? Hoe bevallen je de graphics? Reageren de spells/actions goed? Hoe vind je de animaties, zijn ze vloeiend? Nadelen tot zover? RvR al gespeeld?
MORE!!!
De Witch Elf en Witch Hunter lijken het meeste op een rogue ja als het goed is.Daantje20 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:21:
Als ik een character aanmaakt denk ik dat het Order - Empire - Witchhunter word. (zou op een Rogue uit WoW moeten lijken?)
Er zijn niet careers sterk.. het is het systeem van Paper Rock Scissors.. je hebt ALTIJD een class die jou weer kan pakken.. maar ook een class die jij kan pakken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:53:
welke careers zijn er wel sterk in RvR? De Marauder lijkt me duidelijk?
Verwijderd
Classes die niet snel doodgaan zijn de tank classes. ( Ironbreaker/Chosen/Swordmaster/Black Orc)Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:57:
Laat ik het anders zeggen. Welke careers hebben een grote impact in RvR als ze niet snel dood gaan. We weten namelijk al dat de marauder wanneer die los gelaten wordt tussen de enemy ranks behoorlijk wat schade aan kan richten en de linie opbreken.
[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 09-09-2008 13:59 ]
De healers, tanks en de damage dealers >,< . Zoals SpoTs al zei is het een kwestie van teamwork. De Runepriest kan bijvoorbeeld heel goed healen als die niet getarget wordt, de Ironbreaker kan een linie opbreken mist hij heals krijgt en support van DPS. De Bright Wizzard heeft hele goed AoE maar wordt snel dood gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:57:
Laat ik het anders zeggen. Welke careers hebben een grote impact in RvR als ze niet snel dood gaan. We weten namelijk al dat de marauder wanneer die los gelaten wordt tussen de enemy ranks behoorlijk wat schade aan kan richten en de linie opbreken.
Verwijderd
@JeanLucPicard: Dat is ook de reactie die ik verwachtte! Klinkt goed.. en bugs kunnen voor mij niet (snel) het speelplezier verknallen, allemaal prima dus.SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:51:
Nou mensen, ik heb net gespeeld. Alles speelt lekker weg, kwa gameplay kan je het wel vergelijken met WoW eigenlijk, alleen veel interactiever.
Voorbeeldje: Quest --> er zijn dwergen opgesloten in een barrel.. Haal ze eruit en maak ze dood.
Hardstikke lol imo.
Daarnaast ziet het er prachtig uit met de volgende settings: Alles max graphics 1920x1200 resolutie. Framerate zit tegen limiet aan.. geloof een stabiel nummertje 60.
Mensen.. Het is even kutten met registreren.. maar als je er doorheen ben.. dan pis je in je broek!
AoC was dan ook een mooie flopVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:04:
Ik ga mijn career niet kiezen op basis daarvan hoor. Daar ben ik al uit namelijk. Op zich wijkt het idee niet veel af van andere MMO's als ik 't zo hoor. Ik hoop wel dat collision detection hier goed de aandacht krijgt i.t.t. in AoC. Daar was het eigenlijk meer vervelend (tot nu toe) dan een hulp.
Ik heb echt geen idee of ik rank 20 haal. Ik ben al blij dat ik met 20 minuten spelen rank 2 heb gheaaldBlaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:08:
@SpoTs: denk je dat je voordat de Open Beta sluit Rank 20 gaat halen? En wat voor ping haal je tijdens het spelen? Heb jij nog nadelen gezien tijdens het spelen?
[ Voor 39% gewijzigd door Dakreal op 09-09-2008 14:11 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Bij WoW is dat ook nooit zo geweest hoor. Blizzard heeft ook nooit gezegd die balans te willen laten draaien om classes. Ook altijd gebalanceerd op groepen. Maar laten we eerlijk zijn, de balans tussen classes mag dan evengoed niet veel van elkaar afwijken. Dat zou in sommige situaties nog een te groot voordeel voor een bepaalde class ontstaan als er pvp tussen kleine groepjes ontstaat.SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:09:
[...]
AoC was dan ook een mooie flopen op friendly targets is er geen collision detection. Dus daar heb je zowiezo geen last van. Maar het wijkt juist wel af van andere MMO's bij andere MMO's proberen ze de game te balancen dat je goed bent of een goede kans maakt tegen elke class, zie bv wow. Warhammer zorgt juist dat het baas boven baas is.. de vicieuze circel der vernietiging
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 14:20 ]
Beste,Crowmeister schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:11:
Ik heb maanden geleden een package gekocht op bol.com. Daarin zat een code die mij extra's gaf oid, kan ik hiermee ook de beta spelen?
Ook zoek ik nog een support class die het goed doet in RvR. Ik dacht aan Runepriest of Shaman, ik wil eigenlijk primair healer zijn en niet korte buffs geven. Sommige mmorpg's hebben support classes die amper healer maar meer een lopende buff of debuffer zijn, dat vind ik niks.
dat krijg je dus idd, en daarom moet je altijd voorbereid gaan pvpenVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:19:
[...]
Bij WoW is dat ook nooit zo geweest hoor. Blizzard heeft ook nooit gezegd die balans te willen laten draaien om classes. Ook altijd gebalanceerd op groepen. Maar laten we eerlijk zijn, de balans tussen classes mag dan evengoed niet veel van elkaar afwijken. Dat zou in sommige situaties nog een te groot voordeel voor een bepaalde class ontstaan als er pvp tussen kleine groepjes ontstaat.
Naast de tanks nog classes die goede survivability hebben? Ik hoorde dat de disciple of khaine zich al lang stand kon houden.
[ Voor 31% gewijzigd door Dakreal op 09-09-2008 14:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Raffuhl, ik begrijp je niet helemaal. Je vraagt welke classes een impact kunnen maken als ze niet gelijk dood gaan: Dat zijn natuurlik alle classes.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:24:
Runepriest en Zealot zijn de meer conventionele heal-classes. Als je WoW gewend bent bijvoorbeeld. Shaman, DoK, Archmage enz. zijn meer hybrid healers omdat ze met damage hun heals verbeteren en andersom.
Verwijderd
*knip*Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:07:
[...]
Raffuhl, ik begrijp je niet helemaal. Je vraagt welke classes een impact kunnen maken als ze niet gelijk dood gaan: Dat zijn natuurlik alle classes.
Het lijkt mij dat jij gewoon op zoek bent naar een cookiecutter om je e-peen te showen. Daar is WAR niet voor, het is een group RvR game..
[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 09-09-2008 16:08 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 15:28 ]
Verwijderd
En ik zou jou aanraden, om de OP eerst eens te lezen. Als je die had gelezen, zou je weten dat er 3 rollen zijn, tanks, mdps(/support), rdps(/support). En allen werken volgens een rock-paper-scissors principe. Tanks kill mdps, mdps kills rdps, rdps kills tanks.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:16:
Ik vraag me dus af of dat wel alle classes zijn. Het survivability verhaal vraag ik me eigenlijk alleen maar af omdat er in andere games altijd een class is die misschien niet buitengewoon effectief is maar wel lang blijft leven. Daarnaast zijn er buitengewoon effectieve classes die niet lang leven. (oftewel, balans) Het feit dat ik wil weten wat er op welk vlak uitblinkt wil niet zeggen dat ik een class zoek die alle aspecten heeft. Ik zou je daarom willen aanraden eerst eens over je ongezouten mening na te denken voor je iets post.
[ Voor 17% gewijzigd door PromoX op 09-09-2008 16:55 ]
Verwijderd
And I'm the only one and I walk alone.
Het begon hier idd wat vijandig te worden.PromoX schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:03:
[mbr]Een discussie is prima, maar het lijkt me beter dat we het vriendelijk houden.[/]
Verwijderd
Tsja, klopt. Ik kreeg weer hoop toen ik het bericht hierboven las dat de laatste 10.000 inmiddels toegelaten waren. Nu kan het aan mij liggen maar volgens mij ben ik niet de enige die nog niet kan inloggen. Jammer, aangezien er al 2 bèta dagen verstreken zijn.SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:09:
[...]
Het begon hier idd wat vijandig te worden.
- Mr fl0ppy, je bent niet de enige met dit probleem. Op het mmoforum zijn ook nog zat mensen die niets hebben gehad. enige wijze raad die ik je kan geven is geduld.. met een flinke portie geduldwant het kan idd lang duren. Maar zodra je erin kan ben je dat spontaan vergeten.. zo ging het bij mij ook ( ik kon er sinds vanmiddag in.. maar zit nu nog op werk
)
Same here.. Ik vraag me af hoe ik er in kan komen.. Snap er niks van.. op beide accounts 0 reactie tot zover.. Een rush met registreren wil ook niet lukken.. Degene die het op die manier gedaan hebben nog tips?MrFl0ppY schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:06:
Nog steeds geen activering. Zelfs naar de FF-tabs-truc. Ik wil vanavond toch echt wel spelen.
Wederom onzin, ik heb nog steeds geen mailtje...15:50 CET, September 9 - Where we are right now
During the night between Monday and Tuesday, the backlogged key validation confirmation e-mails were processed and sent out to players. Many of the players who then received the confirmation of their key validation could still not gain access to the client patcher. This was caused by a delay between the confirmation of keys and the activation of beta access. This morning, our technicians were able to bridge this problem and players should now be able to patch and log in immediately after they receive their key validation.
With all the various problems and technical bottle-necks we have faced the last couple of days, we are now happy to announce that more than 70 000 Europeans have full access to the Open Beta servers. We have seen a strong development of server population and our game servers are continuing to perform very well overall. The few game server issues we have had has been quickly identified by our monitoring team and our internal server status notification systems has proven successful.
Although we are seeing a positive development on many of our platforms, this is much too late. Our systems have not performed satisfactory and we have much, much work to do. Let there be no mistake about one thing though: GOA are 100% committed to WAR in Europe, and we have Mythic by our side, supporting us. There has been increasing drama in the community and speculations are flying left and right. Variations of "we told you so" and "GOA has failed, Mythic should take over and provide WAR to Europe" etc has been uttered countless times over the forums. As much as we humbly accept much of the critique directed toward us for the way we have managed the Open Beta launch, let a couple of things be clear:
GOA and Mythic are in this together, as we have for years. We've been through purgatory together and we've gotten back into the horse. The European Open Beta launch has not lived up to our, Mythics nor our customers expectations and we are sorry for this.
Setting up a business and infrastructure capable of delivering WAR to hundreds of thousands of Europeans in five different languages is not a trivial task. We have had a couple of days of setbacks, but we will get back there and deliver, with the help and support of Mythic.
This is beta. This cannot be underlined sufficiently. When Heathrow launched a new terminal earlier this year, they were supremely confident that they would be able to handle the hordes of passengers going through their system. And they had good reason to be confident; the new terminal was truly state-of-the-art in every way, they had a significant over-capacity, they had executed very successful simulations and rehearsals. Yet at launch day, everything just crumbled. Whether it is an airport or an Open Beta of an MMO, large operations have one thing in common: it is impossible to simulate and prepare for them. No amount of preparations can prepare you for the real thing. This is precisely why we have an Open Beta, as opposed to just launching the game as-is.
Words cannot explain how committed and keen GOA are to bring WAR to Europe. This is why we will let actions speak for us. Very interesting announcements will be available at war-europe today.
Blessings,
-Magnus
Mark Jacobs heeft het over compensation gehad met GOA maar hij kon er nog weinig over zeggen, misschien beta iets langer door laten gaan?MrFl0ppY schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:16:
[...]
Tsja, klopt. Ik kreeg weer hoop toen ik het bericht hierboven las dat de laatste 10.000 inmiddels toegelaten waren. Nu kan het aan mij liggen maar volgens mij ben ik niet de enige die nog niet kan inloggen. Jammer, aangezien er al 2 bèta dagen verstreken zijn.
Ik heb zondag een registratie gedaan en kreeg een melding dat ik een mailtje zou krijgen met een activeringscode. Dat mailtje heb ik nog altijd niet gehad (mijn vriendin overigens wel, die er niks mee kan want het account is al direct gebanned ?!?!). Moet ik nu opnieuw registreren of gewoon nog altijd wachten?SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:09:
[...]
Het begon hier idd wat vijandig te worden.
- Mr fl0ppy, je bent niet de enige met dit probleem. Op het mmoforum zijn ook nog zat mensen die niets hebben gehad. enige wijze raad die ik je kan geven is geduld.. met een flinke portie geduldwant het kan idd lang duren. Maar zodra je erin kan ben je dat spontaan vergeten.. zo ging het bij mij ook ( ik kon er sinds vanmiddag in.. maar zit nu nog op werk
)
Ik ook niet:D En ik heb toch echt een key gesubmit zo'n 23 uur geleden.Wederom onzin, ik heb nog steeds geen mailtje...
[ Voor 7% gewijzigd door Phantasmagoria op 09-09-2008 16:28 ]
Klopt, je kunt nu je beta key activeren op de activation page, daarna zul je inderdaad moeten wachten op een bevestiging van je key.Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:26:
[...]
Ik ook niet:D En ik heb toch echt een key gesubmit zo'n 23 uur geleden.
Over die mailtjes: ik heb een "Welcome to WAR" mail, dit zou toch moeten betekenen dat mijn user/emailaddress 'validated' is? (user aangemaakt op zondag) En dat ik dus keys kan gaan invoeren op die emailadress/user/password combo (en dan weer wachten op een confirmatie mail daarvan)? Ik heb namelijk ook nog een validate your account email met een onbruikbare link erin.
Verwijderd
haha ja, en dan de release 2 dagen uitstellen zeker ;p-Mike- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:22:
[...]
Mark Jacobs heeft het over compensation gehad met GOA maar hij kon er nog weinig over zeggen, misschien beta iets langer door laten gaan?
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Trek je schoenen alvast maar aan dan.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:31:
Joepie bedankt voor de eerste meningen over de game zelf, helaas vervalt het nu weer in het "geen key damit" verhaal.
Hou ons op de hoogte, wil alles weten van WAR zodat ik weet of ik 18 september kan rennen. ^^
Oeps, helemaal vergeten dat de headstart de dag na de beta begint, geen idee wat ze dan willen aanbiedenGlorificationer426 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:32:
[...]
haha ja, en dan de release 2 dagen uitstellen zeker ;p
Wat dacht je van een aantal free dagen op de live servers?-Mike- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:03:
[...]
Oeps, helemaal vergeten dat de headstart de dag na de beta begint, geen idee wat ze dan willen aanbieden
Ik vind dit spel nu al beter dan WoW en speel WoW sinds de release... maar komt ook omdat ik meer een PvP gast benSpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:42:
[...]
Trek je schoenen alvast maar aan dan.
Ik moet toegeven dat het register en webgedeelte ala AoC is atm. Maar de gameplay en het spel zelf absoluut niet. Iedereen die WoW een goed spel vind maar er op uitgekeken is steek maar je hand op?
Ja, ik zie er al een aantal.. Goed.. bij deze mensen gaat Warhammer zeker in de smaak vallen. De reden hiervoor is dat het vrijwel hetzelfde aanvoelt. De UI en dergelijk zit hetzelfde in elkaar.. dus je voelt je metteen thuis. Dit komt ten goede van de speelbaarheid.
Meer ga ik lekker niet vertellen
Verwijderd
Dat zoiets nu een week voor de launch niet bekent is, is eigenlijk te zot voor woorden. Hoe moet je je daar nou op voor bereiden? Een kaart halen vind ik eigenlijk te gek (en de 'bewaker' van mijn rekening, pa dus, waarschijnlijk ook) en toegang tot een CC heb ik niet. Wat danThormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:45:
[...]
Dat houdt direct debit wel in ja (was ook zo bij WoW). Maar goed je weet natuurlijk pas zeker bij de launch dat het mogelijk is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 18:32 ]
je merkt t vanzelf, als je het moet invullen dan moet je maar een fake CC invullen en daarna maar eraf halen, werkte bij WoW ook. Anders Mythic emailen en vragen of je een fake CC mag invullen of whateverVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:30:
[...]
Dat zoiets nu een week voor de launch niet bekent is, is eigenlijk te zot voor woorden. Hoe moet je je daar nou op voor bereiden? Een kaart halen vind ik eigenlijk te gek (en de 'bewaker' van mijn rekening, pa dus, waarschijnlijk ook) en toegang tot een CC heb ik niet. Wat danIk heb het spel bij GCshop.com nog steeds niet besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door Proxzor op 09-09-2008 19:02 ]
[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 09-09-2008 19:48 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
/Second that. Ik ben ook aan het patchen zonder register e-mail te hebben. Had al wel een account voor 4 maanden..Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:32:
ik kan inmiddels patchen zonder dat ik een mail ontvangen heb. Het proberen waard dus..
hier ook ineens, krijg het gevoel dat ze alles gewoon opengegooid hebben op 1 of andere manier ofzo..... wel vreemdPhantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:32:
ik kan inmiddels patchen zonder dat ik een mail ontvangen heb. Het proberen waard dus..
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Er zijn al 4 mensen op IRC waar dit ook het geval mee was. Zelf heb ik ook geen mail ontvangen (speelde op Dayuum's account, dank daarvoor!), maar ik kan nu ook gewoon inloggen op mijn eigen account. Dus heb je nog geen mail maar al wel je key ingevoerd, dit is het moment om de client op te startenPhantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:32:
Het patchen gaat nu vrij snel denk dat die van mij er 10 minuten over gedaan heeft.The_Bash schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:48:
Het patchen ging bij mij vrij langzaam. De eerste patch was 196 MB en was pas na 80 minuten binnen.
Verwijderd
En welke login en password moet je dan gebruiken? Die je gebruikt hebt bij het aanmelden van je key?mindcrash schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:47:
Mijn ervaring tot nu toe:
GOA's mail server lijkt ineens hartstikke dood te zijn ofzo, want ik heb na een poging gisteren, vandaag weer geprobreerd (helaas wel door de server nogal hard te hammeren... iets van 8 keer een verificatie request ingediend ofzo... sorry) en ben nu dus aan het patchen! Eindelijk! Whoehoe!!!
![]()
![]()
Met andere woorden: GA NIET WACHTEN OP EEN E-MAIL! Die krijg je waarschijnlijk toch niet! In plaats daarvan even wachten en vervolgens hammeren op het authenticatiescherm van de Warhammer patcher (ook niet echt gezond inderdaad), zodra je key geverifieerd is laat hij je de patcher binnen en kun je beginnen met patchen!
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 20:53 ]
De gebruikersnaam en je passwoord die je bij het aanmelden van je key hebt gebruikt ja. Als het goed is is deze account al wel geactiveerd.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:50:
En welke login en password moet je dan gebruiken? Die je gebruikt hebt bij het aanmelden van je key?
Een Order server moeten we nog kiezen ja. Aan de ene kant is Burlok wel leuk om tegen de andere tweakers te vechten, aan de andere kant wil ik wel graag een Destruction ventje maken voor in de Burlok Tweakers guild. Zelf heb ik alvast even de Ironbreaker geprobeerd (die ik als main wilde) en dit wordt zeker mijn main. Melee combat is trouwens zeker niet traag.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:52:
Is er al een Order guild?
Ik heb nog geen mail ontvangen maar kan wel patchen. Ik heb wel WoW gespeeld maar hier nog niets van, een beetje kwekken met NLers zou leuk zijn. Ik ga Archmage of Ironbreaker denk ik maar.
Voor het patchen heb ik de login en ww van de website gebruikt.
[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 09-09-2008 21:06 ]
Verwijderd
Hm helaas, hier werkt dat nog niet. We zullen wel zien.. Ik wacht nog maar evenThormodo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:56:
[...]
De gebruikersnaam en je passwoord die je bij het aanmelden van je key hebt gebruikt ja. Als het goed is is deze account al wel geactiveerd.
[...]
Ik ook, kom zo even kijken op de Burlok server.Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:32:
[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 09-09-2008 21:21 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq