Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

nvm ik was ongeduldig :P

[ Voor 87% gewijzigd door Bezulba op 09-09-2008 08:18 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had 8-9 om 18:15 me key geregistreerd. 9-9 om 8:45 had ik nog geen mail.
Het blijkt dus dat
Hammering helped. Waited for 12 hours and got no mail but after I filled 10 tabs with my details and send em I got my confirmation mail and one error email in 20 minutes. link
Open in firefox 10tabs vul ze allemaal in. Vervolgens achter elkaar versturen. 5min later heb je mail.
Ik kreeg van de 10aanvragen 2mails terug.
Zeer triest om het op deze manier te doen maar het is de enige manier blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik moet wachten op de password retrieval service, omdat mijn wachtwoord fout schijnt te zijn.
Maar ja wanneer is die weer actief.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:51:
@hierboven: Niet miepen ik wacht al sinds half 5 op dat mailtje.

[...]

Dat ziet er best goed uit :o.
Inderdaad, mooier dan LOTRO en in Monster Play heeft mijn pctje al moeite het spel te trekken, jammer want ik had gehoopt dat ik WAR op hoogst goed kan draaien. Ach ik had het wel kunnen weten met die ouwe CPU van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
lt_cmd_data schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:10:
Het blijkt dus dat

[...]

Open in firefox 10tabs vul ze allemaal in. Vervolgens achter elkaar versturen. 5min later heb je mail.
Argh dit meen je niet. Ik heb de code al 3 keer ingevuld en nog steeds niks terug. Als ik vanavond nog niks heb dan ga ik deze techniek ook maar eens toepassen. Erg vreemd dit.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Het blijkt dus dat

[...]

Door dit soort praktijken duurt het volgens mij voor mensen die maar 1 keer hun key hebben ingevuld nog langer.

Ik wacht al 14 uur op een mail, vanavond als ik thuis ben maar weereens kijken.

En mocht GOA tijdens de echte release dezelfde ''service'' hebben, dan wordt het een korte periode spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
On_E schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:30:
[...]

Door dit soort praktijken duurt het volgens mij voor mensen die maar 1 keer hun key hebben ingevuld nog langer.

Ik wacht al 14 uur op een mail, vanavond als ik thuis ben maar weereens kijken.

En mocht GOA tijdens de echte release dezelfde ''service'' hebben, dan wordt het een korte periode spelen.
Als het eenmaal werkt vergeet je alle ellende :) Ik Heb zelf vanochtend een mailtje gehad nadat ik om 6.00 nog even m'n bedje uit was gegaan om een poging te wagen.

Patchen gaat bijzonder snel, en ik denk dat je die binnen 20 min binnen heb afhankelijk van je inet. gemiddeld zit de downloader op 150 kbp/s maar bij sommige files schiet ie uit naar 600-700 ( dit moet je inet dus wel trekken ). Verder ben ik nog niet gekomen want moest naar werk :( erg jammer!

Maar als ik in de pauze thuis ben geweest zal ik even mijn perspective geven aan de mensen hier!

Geloof me.. dit word vast ERG positief ( tenzij de servers eruit liggen 8)7 )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Het blijkt dus dat

[...]

Ok dit ga ik eens even proberen, wel ernstig trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Het blijkt dus dat

[...]

Ja die tip had ik gelezen op mmorpg.com.

Ik had 5 tabs, alle tabs in gevult en alle 5 de tabs achter elkaar submitted, binnen de minuut had ik mail :-)
Greetings Foulstench,

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Open Beta Licence
Open Beta period (07/09/2008 to 13/09/2008 included)

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

The WAR Team
Nu nog ff 8 uur code bashen op werk voordat ik naar huis kan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Het werkt inderdeed...

Heel ernstig XD

Gelukkig chat en browse ik via remote desktop, kan ik alvast updaten en meteen spelen als ik huis ben ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 22:37
Fijn nu ook net mijn mail ontvangen , vanavond eens even kijken of ik kan patchen en inloggen :)
ben zeer benieuwd.

Ik heb 15 uur gewacht op de mail en toen nog 2 keer mijn registratie doorgestuurd (via de code tab).
Ik had binnen 10 minuten de mail.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
eindelijk ook mijn key doorgekomen ;)
uiteindelijk na 20 keer overnieuw te doen is het toch gelukt.

vanavond maar eens patchen en dan eens kijken als alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Vanmiddag over uurtje ongeveer uit en dan 3uur thuis :(

Dan ff verder met me shaman rank 5 :D Gister was trouwens leuk want we deden gezamelijk een public quest, waar ik 4e bij werd en nog een pakketje kreeg :P

Iedereen speelt op Borluk dus ga daar ook spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dus alleen de key registreren wanneer je een account hebt, en de optie tot het aanmaken van een account is momenteel niet beschikbaar? Volgens de site zou deze optie gisteren al weer aktief gemaakt zijn, echter zie ik geen verschil op de website, doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een puinhoop zeg, lijkt me verstandig om de eerste week van deze game maar ff af te wachten want dat zal allemaal wel weer een doorlopend drama worden waarbij je af en toe eens een uurtje kan spelen voor de zooi weer offline gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:43:
Je kan dus alleen de key registreren wanneer je een account hebt, en de optie tot het aanmaken van een account is momenteel niet beschikbaar? Volgens de site zou deze optie gisteren al weer aktief gemaakt zijn, echter zie ik geen verschil op de website, doe ik iets verkeerd?
Het is helaas nog NIET mogelijk om een nieuw account aan te maken. Ze wouden eerst zorgen dat alle pre-orders e.d. erin konden. En hierna gaan ze kijken of ze het account management weer in de lucht gaan krijgen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:51:
[...]

Het is helaas nog NIET mogelijk om een nieuw account aan te maken. Ze wouden eerst zorgen dat alle pre-orders e.d. erin konden. En hierna gaan ze kijken of ze het account management weer in de lucht gaan krijgen.
Ok, das duidelijke taal. Ik hoop nog een kleine indruk te kunnen krijgen voor de beta over is. Ik heb namelijk nog niet echt een goed beeld van deze mmorpg. Ook ben ik benieuwd wat voor playerbase dit spel opleverd, als ik zo de screenshots zie ben ik een beetje bang dat het publiek iets te jong zal zijn naar mijn smaak. De humor spreekt me dan wel weer erg aan.

Grootste tegenvaller voor mij is het wegvallen van de choppa, die was toch zeker mijn favoriet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik krijg een mooie dx9 error dat ik een dx9 bestand mis.. nogal logisch, ik draai vista met dx10.. hoe kansloos dit gezeik zeg.. 3 dagen later en ik heb het spel nog niet eens gezien! :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:02:
[...]

Ok, das duidelijke taal. Ik hoop nog een kleine indruk te kunnen krijgen voor de beta over is. Ik heb namelijk nog niet echt een goed beeld van deze mmorpg. Ook ben ik benieuwd wat voor playerbase dit spel opleverd, als ik zo de screenshots zie ben ik een beetje bang dat het publiek iets te jong zal zijn naar mijn smaak. De humor spreekt me dan wel weer erg aan.

Grootste tegenvaller voor mij is het wegvallen van de choppa, die was toch zeker mijn favoriet ;).
De reden dat Choppa gecancelled is, is omdat Mythic vond dat deze class niet genoeg eigenschappen had van zichzelf en daardoor niet genoeg toevoegde aan de game. Om deze reden zijn er verscheidene classes uit de game gehaald. ik ga lekker Borc spelen en ga me daar ontzettend op vermaken. Heb diverse filmpjes al gezien. Alles ziet er lekker vertrouwd uit waardoor ik niet twijfel dat dit mijn game gaat worden de komende tijd.

Ik weet niet of je actief bent geweest met WoW? maar kiddo's zaten daar vanaf het begin al in, en nu nog steeds. toch wist ik dat altijd te omzijlen. Er zal trouwens vast wel een ignore optie in het spel ingebouwd zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

eendje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:03:
ik krijg een mooie dx9 error dat ik een dx9 bestand mis.. nogal logisch, ik draai vista met dx10.. hoe kansloos dit gezeik zeg.. 3 dagen later en ik heb het spel nog niet eens gezien! :|
Hmm, ik draai ook Vista, dus ben benieuwd. Ik heb echter nog steeds geen bevestiging gehad. Ondanks nu al herhaaldelijk de 10 tabjes truuk in FF te hebben gedaan.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Had hetzelfde probleem.
Google voor "directx full package" (zonder quotes) en de 1e hit
( http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html ) fixt het, daarna werkt hij.

Dit spel ruled hard btw als je het eenmaal werkend hebt :P .

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 09-09-2008 12:11 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:10:
[...]

Had hetzelfde probleem.
( http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html ) fixt het, daarna werkt hij.

Cheers dude! welke class speel je uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Heb tot nu toe een Zealot tot rank 6/7 gekregen met pvp rank 5/6

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Net een e-mail gehad van BOL.com om de CE te bestellen omdat ik de preorder gekocht heb. Dit moet vóór donderdag 11 september gedaan worden.

Tip voor iedereen die toch nog een CE wil scoren: houd BOL.com in de gaten vanaf donderdag want daar komt er zowieso 1 beschikbaar O-)

Hoop volgende week in ieder geval nog even gebruik te kunnen maken van de headstart om iig zelf een mening te kunnen vormen over de game (ja, dat kan in een paar dagen als je er tenminste in komt :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, dat zal geen bal moeten uitmaken, tenslotte speel ik ook nog genoeg DX9 games onder Vista. Ook WoW loopt gewoon goed en is ook DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Hm, heb vista 64 en ben een beetje huiverig om met dx installaties te gaan klooien. (kan wel gewoon wow draaien btw).

Heb ook mijn bol mailtje binnen. En denk dat ik er ook maar van afzie..(wegens 0 vertrouwen in goa: us server) dus nu al 2 exemplaren beschikbaar! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Phantasmagoria op 09-09-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:26:
Hm, heb vista 64 en ben een beetje huiverig om met dx installaties te gaan klooien. (kan wel gewoon wow draaien btw).

Heb ook mijn bol mailtje binnen. En denk dat ik er ook maar van afzie..(wegens 0 vertrouwen in goa: us server) dus nu al 2 exemplaren beschikbaar! :)
Het is gewoon de volledige package van de laatste directx 9, niets huiverigs aan. Heb zelf ook vista x64 trouwens.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

JeanLucPicard schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:10:
[...]

Had hetzelfde probleem.

daarom is het juist dubbel zonde dat het gewoon niet werkt met de registratie/activatie en direct x problemen. Als het nou een kutspel was, tjah dan laat je het liggen, maar hij blijkt ook gewoon een erg goed spel te zijn, maar als de service blijft zoals ik nu meemaak van GOA dan weet ik nog niet of ik wel 15 euro per maand wil gaan betalen.. zeker niet als ik opeens van die service gebruik moet maken en ik er dan achterkom dat service niet bestaand is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hoogstwaarschijnlijk dat met heel de versie gewoon de laatste versie van directx wordt meegeleverd, dit is puur een beta client natuurlijk. Het is ook heel makkelijk te verhelpen, dus wat dat betreft kan ik hier niet over zeuren.

Wat GOA betreft is het wel belachelijk ja.

[ Voor 9% gewijzigd door pica op 09-09-2008 12:31 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:07:
[...]

De reden dat Choppa gecancelled is, is omdat Mythic vond dat deze class niet genoeg eigenschappen had van zichzelf en daardoor niet genoeg toevoegde aan de game. Om deze reden zijn er verscheidene classes uit de game gehaald. ik ga lekker Borc spelen en ga me daar ontzettend op vermaken. Heb diverse filmpjes al gezien. Alles ziet er lekker vertrouwd uit waardoor ik niet twijfel dat dit mijn game gaat worden de komende tijd.

Ik weet niet of je actief bent geweest met WoW? maar kiddo's zaten daar vanaf het begin al in, en nu nog steeds. toch wist ik dat altijd te omzijlen. Er zal trouwens vast wel een ignore optie in het spel ingebouwd zijn ^^
Nee, ben nooit aktief geweest met wow, maar het lezen van het wow topic op tweakers zegt me genoeg :D.

De reden dat o.a. de choppa is gecancelled is niet het gebrek aan eigenschappen, maar omdat deze class al vanaf het begin bugged was. Een collega van me zit al sinds dag 1 in de closed beta, en die wist me te vertellen dat men deze classes heeft gecancelled omdat ze de launch niet willen tegenhouden omdat er 2 of 3 classes niet speelbaar zijn. Deze zullen dus, wanneer opgelost, als een patch of update later in het spel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
JeanLucPicard schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:28:
[...]

Het is gewoon de volledige package van de laatste directx 9, niets huiverigs aan. Heb zelf ook vista x64 trouwens.
Ok:) Dan weet ik wat me te doen staat als ik tegen die fout oploop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:33:
[...]

Nee, ben nooit aktief geweest met wow, maar het lezen van het wow topic op tweakers zegt me genoeg :D.

De reden dat o.a. de choppa is gecancelled is niet het gebrek aan eigenschappen, maar omdat deze class al vanaf het begin bugged was. Een collega van me zit al sinds dag 1 in de closed beta, en die wist me te vertellen dat men deze classes heeft gecancelled omdat ze de launch niet willen tegenhouden omdat er 2 of 3 classes niet speelbaar zijn. Deze zullen dus, wanneer opgelost, als een patch of update later in het spel verschijnen.
Okeej, sorry dan voor de verkeerde info ;-) Naja dan heb ik idd respect voor wat ze nu gedaan hebben.
Ik ga zo lekker naar huis om even lekker Warhammer te spelen (A) kijken of het werkt.. of dat ik 30 minuten bezig ben met fouten oplossen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Since we launched our new validation system yesterday, players have been flooding onto the beta servers. We've been working on the systems constantly and at the moment more than 70,000 fans are able to play. Some of you however have tried to validate your codes and have received a message saying that they were invalid. If this is the case, please take note of the following points:

The letter 'I' can sometimes look like the number '1'
Likewise on some printed sheets, the letters 'D' and 'O' may be hard to tell apart
A zero will be printed as an 'O' with a line through it.
Please ensure that you are only trying to validate an open beta code, headstart or bonus item codes are not valid at this time, the system will now reject these codes immediately to make it easier for you and to prevent the wrong codes from being submitted.

Previously when you validated your code, there was a delay between the confirmation email and you being able to access the servers, our technicians have worked to remove this delay and now you will be able to patch and play as soon as your confirmation email is received. The last remaining 10,000 players who were waiting for access can now join the action on the servers.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Is er nog een mogelijkheid om een key te bemachtigen zonder de pre-order? Wil graag eerst met eigen ogen zien hoe de game is voordat ik 'm koop.

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
:D je mag toch verwachten dat GOA in elk geval inzicht heeft in hoeveel OB keys ze zelf hebben uitgedeeld..

Ik wacht nog op een key-valid-mailtje sinds gister 17.00, maar dat zal wel niet meer komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

cadamink schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:02:
Is er nog een mogelijkheid om een key te bemachtigen zonder de pre-order? Wil graag eerst met eigen ogen zien hoe de game is voordat ik 'm koop.
Ook al kun je nog een key regelen, dan kun je toch geen account aanmaken op de website.

Kan dat straks wel, dan is er een grote kans dat je dagen kunt wachten op bevestigings-mailtjes.
Zou lekker wachten tot de release als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik hoop dat ik nog voor 13-07 aan de Open Beta mee kan doen anders is het wel een hele trieste zaak voor GOA. Wat ik raar vind is dat er nog bijna geen indrukken/previews zijn gepost door de Tweakers.

Te druk met spelen of te lui om te typen? :p Laat ons terwijl we wachten meer weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Blaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:07:
Ik hoop dat ik nog voor 13-07 aan de Open Beta mee kan doen anders is het wel een hele trieste zaak voor GOA. Wat ik raar vind is dat er nog bijna geen indrukken/previews zijn gepost door de Tweakers.

Te druk met spelen of te lui om te typen? :p Laat ons terwijl we wachten meer weten!!
Te druk met werken :P . Tis een retegoed spel :P . Wat wil je verder weten?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Wat vind je er specifiek goed aan? Hoe bevallen je de graphics? Reageren de spells/actions goed? Hoe vind je de animaties, zijn ze vloeiend? Nadelen tot zover? RvR al gespeeld?

MORE!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:14:
Wat vind je er specifiek goed aan? Hoe bevallen je de graphics? Reageren de spells/actions goed? Hoe vind je de animaties, zijn ze vloeiend? Nadelen tot zover? RvR al gespeeld?

Precies hier zit ik ook op te wachten, dat geklaag over een beta hebben we al genoeg gehoord nu. :p
Wij willen impressies!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Nog even een kleine post van mij, sinds ik weet dat deze game er aan zit te komen zit ik met spanning te wachten tot ik het ook kan spelen.

Ben momenteel nog met WoW bezig, maar ga ook wat tijd aan deze game spenderen.

Heb ook een CE headstart kit, en vandaag via Bol.com linkje de CE ook daadwerkelijk besteld, al is het alleen al vanwege de Warhammer Miniture die er bij zit. :P

Helaas ben ik ook zeer teleurgesteld afgelopen zondag, denk ook dat GOA gewoon niet voorbereid was. Waarschijnlijk onderschatting. :(

Als ik thuis ben na werk ga ik toch proberen mijn key geactiveerd te krijgen (met 4 - 5 request inschieten via browser tabs) en dan eens patchen, en als er tijd over is spelen.

Als ik een character aanmaakt denk ik dat het Order - Empire - Witchhunter word. (zou op een Rogue uit WoW moeten lijken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Blaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:14:

Specifiek is er niet iets waarvan ik zeg van hee daarom is het een goed spel. Graphics zijn matig, ikzelf vind ze wel aardig, vriend van me vindt ze slecht. Spells/actions reageren prima. Animaties zijn goed, van de zealot in elk geval wel.

Nadelen zijn er ook, maar dat zijn meer bugjes dan wat anders. Je hebt een soort invalid target bug wat irri is, en een ander ding wat me zeer stoorde is een soort 'smart' camera waardoor je tijdens het rennen niet achter je kan kijken die je niet kan uitzetten.

En ik heb al RvR gespeeld ja, ben rank 5 of 6, heb nog geen vendor kunnen vinden voor de gear hiervan. Order schopt wel destructions kont in meeste scenario's wat ik tot zover heb gedaan :( .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Daantje20 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:21:
Als ik een character aanmaakt denk ik dat het Order - Empire - Witchhunter word. (zou op een Rogue uit WoW moeten lijken?)
De Witch Elf en Witch Hunter lijken het meeste op een rogue ja als het goed is.
Let wel op : veel mensen beweren dat deze classes vrijwel nutteloos zijn in open RvR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nou mensen, ik heb net gespeeld. Alles speelt lekker weg, kwa gameplay kan je het wel vergelijken met WoW eigenlijk, alleen veel interactiever.
Voorbeeldje: Quest --> er zijn dwergen opgesloten in een barrel.. Haal ze eruit en maak ze dood.

Hardstikke lol imo.

Daarnaast ziet het er prachtig uit met de volgende settings: Alles max graphics 1920x1200 resolutie. Framerate zit tegen limiet aan.. geloof een stabiel nummertje 60.

Mensen.. Het is even kutten met registreren.. maar als je er doorheen ben.. dan pis je in je broek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke careers zijn er wel sterk in RvR? De Marauder lijkt me duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:53:
welke careers zijn er wel sterk in RvR? De Marauder lijkt me duidelijk?
Er zijn niet careers sterk.. het is het systeem van Paper Rock Scissors.. je hebt ALTIJD een class die jou weer kan pakken.. maar ook een class die jij kan pakken.

Er is dus geen supremend ras of class als bij WoW, maar je moet in teamverband iedereen proberen te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het anders zeggen. Welke careers hebben een grote impact in RvR als ze niet snel dood gaan. We weten namelijk al dat de marauder wanneer die los gelaten wordt tussen de enemy ranks behoorlijk wat schade aan kan richten en de linie opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:57:
Laat ik het anders zeggen. Welke careers hebben een grote impact in RvR als ze niet snel dood gaan. We weten namelijk al dat de marauder wanneer die los gelaten wordt tussen de enemy ranks behoorlijk wat schade aan kan richten en de linie opbreken.
Classes die niet snel doodgaan zijn de tank classes. ( Ironbreaker/Chosen/Swordmaster/Black Orc)

En als je goed speelt kan je met diverse shouts en aanvallen de vijand het bijzonder lastig maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 09-09-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:57:
De healers, tanks en de damage dealers >,< . Zoals SpoTs al zei is het een kwestie van teamwork. De Runepriest kan bijvoorbeeld heel goed healen als die niet getarget wordt, de Ironbreaker kan een linie opbreken mist hij heals krijgt en support van DPS. De Bright Wizzard heeft hele goed AoE maar wordt snel dood gemaakt.
Volgens mij kan je beter je career kiezen om de speelstijl die je leuk vind, dat op zo'n ''feit''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn career niet kiezen op basis daarvan hoor. Daar ben ik al uit namelijk. Op zich wijkt het idee niet veel af van andere MMO's als ik 't zo hoor. Ik hoop wel dat collision detection hier goed de aandacht krijgt i.t.t. in AoC. Daar was het eigenlijk meer vervelend (tot nu toe) dan een hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:51:
Nou mensen, ik heb net gespeeld. Alles speelt lekker weg, kwa gameplay kan je het wel vergelijken met WoW eigenlijk, alleen veel interactiever.
Voorbeeldje: Quest --> er zijn dwergen opgesloten in een barrel.. Haal ze eruit en maak ze dood.

Hardstikke lol imo.

Daarnaast ziet het er prachtig uit met de volgende settings: Alles max graphics 1920x1200 resolutie. Framerate zit tegen limiet aan.. geloof een stabiel nummertje 60.

Mensen.. Het is even kutten met registreren.. maar als je er doorheen ben.. dan pis je in je broek!
@JeanLucPicard: Dat is ook de reactie die ik verwachtte! Klinkt goed.. en bugs kunnen voor mij niet (snel) het speelplezier verknallen, allemaal prima dus.

@SpoTs: denk je dat je voordat de Open Beta sluit Rank 20 gaat halen? En wat voor ping haal je tijdens het spelen? Heb jij nog nadelen gezien tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:04:
Ik ga mijn career niet kiezen op basis daarvan hoor. Daar ben ik al uit namelijk. Op zich wijkt het idee niet veel af van andere MMO's als ik 't zo hoor. Ik hoop wel dat collision detection hier goed de aandacht krijgt i.t.t. in AoC. Daar was het eigenlijk meer vervelend (tot nu toe) dan een hulp.
AoC was dan ook een mooie flop :) en op friendly targets is er geen collision detection. Dus daar heb je zowiezo geen last van. Maar het wijkt juist wel af van andere MMO's bij andere MMO's proberen ze de game te balancen dat je goed bent of een goede kans maakt tegen elke class, zie bv wow. Warhammer zorgt juist dat het baas boven baas is.. de vicieuze circel der vernietiging >:)
Blaim schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:08:
@SpoTs: denk je dat je voordat de Open Beta sluit Rank 20 gaat halen? En wat voor ping haal je tijdens het spelen? Heb jij nog nadelen gezien tijdens het spelen?
Ik heb echt geen idee of ik rank 20 haal. Ik ben al blij dat ik met 20 minuten spelen rank 2 heb gheaald :) dit spel gaat geloof ik niet om het snelle levelen.. maar om de pracht van de wereld.. Ik heb eerst is even een mooi rondje gedaan hoe alels eruit zag. Ik heb nog geen nadelen gezien eigenlijk. Mobs reageren goed en zijn ook metteen hostile naar je toe vanaf het begin. dus dat is weer wat verfrissend.

Ping heb ik nog niet naar gekeken, maar alle skills die reageerde direct. Het leuke detail is dat er al standaard een timertje op je skills zit. die rekend met halve secondes. erg handig in gebruik.
Hiernaast heeft elke char class een Actionpoints bar. Deze kun je het beste vergelijken met de energy bar van een rogue alleen gaat ie dan niet zo snel op.

[ Voor 39% gewijzigd door Dakreal op 09-09-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik heb maanden geleden een package gekocht op bol.com. Daarin zat een code die mij extra's gaf oid, kan ik hiermee ook de beta spelen?

Ook zoek ik nog een support class die het goed doet in RvR. Ik dacht aan Runepriest of Shaman, ik wil eigenlijk primair healer zijn en niet korte buffs geven. Sommige mmorpg's hebben support classes die amper healer maar meer een lopende buff of debuffer zijn, dat vind ik niks.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:09:
[...]

AoC was dan ook een mooie flop :) en op friendly targets is er geen collision detection. Dus daar heb je zowiezo geen last van. Maar het wijkt juist wel af van andere MMO's bij andere MMO's proberen ze de game te balancen dat je goed bent of een goede kans maakt tegen elke class, zie bv wow. Warhammer zorgt juist dat het baas boven baas is.. de vicieuze circel der vernietiging >:)
Bij WoW is dat ook nooit zo geweest hoor. Blizzard heeft ook nooit gezegd die balans te willen laten draaien om classes. Ook altijd gebalanceerd op groepen. Maar laten we eerlijk zijn, de balans tussen classes mag dan evengoed niet veel van elkaar afwijken. Dat zou in sommige situaties nog een te groot voordeel voor een bepaalde class ontstaan als er pvp tussen kleine groepjes ontstaat.

Naast de tanks nog classes die goede survivability hebben? Ik hoorde dat de disciple of khaine zich al lang stand kon houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Crowmeister schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:11:
Ik heb maanden geleden een package gekocht op bol.com. Daarin zat een code die mij extra's gaf oid, kan ik hiermee ook de beta spelen?

Ook zoek ik nog een support class die het goed doet in RvR. Ik dacht aan Runepriest of Shaman, ik wil eigenlijk primair healer zijn en niet korte buffs geven. Sommige mmorpg's hebben support classes die amper healer maar meer een lopende buff of debuffer zijn, dat vind ik niks.
Beste,

Er is geen primary healing class in dit spel. In dit spel ben je actief aan het healen. Dit houdt in dat als jij bv damage spells cast, je benefits krijgt op je healing spells waardoor ze of kortere casttimes hebben of meer healen. Het is dus niet meer het " Ik kijk tv als ik moet raiden " gevoel.

Runepriest of Shaman zijn idd de support classes die dit kunnen. Volgens mij DoK ook.. maar dat weet ik niet zeker :)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:19:
[...]

Bij WoW is dat ook nooit zo geweest hoor. Blizzard heeft ook nooit gezegd die balans te willen laten draaien om classes. Ook altijd gebalanceerd op groepen. Maar laten we eerlijk zijn, de balans tussen classes mag dan evengoed niet veel van elkaar afwijken. Dat zou in sommige situaties nog een te groot voordeel voor een bepaalde class ontstaan als er pvp tussen kleine groepjes ontstaat.

Naast de tanks nog classes die goede survivability hebben? Ik hoorde dat de disciple of khaine zich al lang stand kon houden.
dat krijg je dus idd, en daarom moet je altijd voorbereid gaan pvpen :) simpel zat. Eum, van DoK zoals net hierboven genoemd heb ik weinig tot geen verstand. Probeer anders even www.mmozone.nl daar staat wel redelijke informatie over die class.

[ Voor 31% gewijzigd door Dakreal op 09-09-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runepriest en Zealot zijn de meer conventionele heal-classes. Als je WoW gewend bent bijvoorbeeld. Shaman, DoK, Archmage enz. zijn meer hybrid healers omdat ze met damage hun heals verbeteren en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:24:
Runepriest en Zealot zijn de meer conventionele heal-classes. Als je WoW gewend bent bijvoorbeeld. Shaman, DoK, Archmage enz. zijn meer hybrid healers omdat ze met damage hun heals verbeteren en andersom.
Raffuhl, ik begrijp je niet helemaal. Je vraagt welke classes een impact kunnen maken als ze niet gelijk dood gaan: Dat zijn natuurlik alle classes.
Het lijkt mij dat jij gewoon op zoek bent naar een cookiecutter om je e-peen te showen. Daar is WAR niet voor, het is een group RvR game.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:07:
[...]

Raffuhl, ik begrijp je niet helemaal. Je vraagt welke classes een impact kunnen maken als ze niet gelijk dood gaan: Dat zijn natuurlik alle classes.
Het lijkt mij dat jij gewoon op zoek bent naar een cookiecutter om je e-peen te showen. Daar is WAR niet voor, het is een group RvR game.. |:(
*knip*

Ik vraag me dus af of dat wel alle classes zijn. Het survivability verhaal vraag ik me eigenlijk alleen maar af omdat er in andere games altijd een class is die misschien niet buitengewoon effectief is maar wel lang blijft leven. Daarnaast zijn er buitengewoon effectieve classes die niet lang leven. (oftewel, balans) Het feit dat ik wil weten wat er op welk vlak uitblinkt wil niet zeggen dat ik een class zoek die alle aspecten heeft. Ik zou je daarom willen aanraden eerst eens over je ongezouten mening na te denken voor je iets post.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 09-09-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
We kunnen het hier ook gezellig houden, maarja dat is dan weer mijn mening.

Vanavond ga ik iig weer lekker aan de WAR, bevalt mij bijzonder goed. Hoop dat er al een aantal vrienden van mij erop kunnen. Teamspeak aan.. dikke pret @ pubby quest's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, jammer dat dat toch altijd weer moet van die opmerkingen.

Het valt mij nu pas op trouwens dat je siege abilities krijgt. Dat verbreed de hele RvR scope wel aanzienlijk.

Voorbeeld: Chosen kunnen dus Stronghold deuren repareren met een skill en de cooldown van siege weapons tijdelijk verminderen.

Klinkt interessant!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:16:
Ik vraag me dus af of dat wel alle classes zijn. Het survivability verhaal vraag ik me eigenlijk alleen maar af omdat er in andere games altijd een class is die misschien niet buitengewoon effectief is maar wel lang blijft leven. Daarnaast zijn er buitengewoon effectieve classes die niet lang leven. (oftewel, balans) Het feit dat ik wil weten wat er op welk vlak uitblinkt wil niet zeggen dat ik een class zoek die alle aspecten heeft. Ik zou je daarom willen aanraden eerst eens over je ongezouten mening na te denken voor je iets post.
En ik zou jou aanraden, om de OP eerst eens te lezen. Als je die had gelezen, zou je weten dat er 3 rollen zijn, tanks, mdps(/support), rdps(/support). En allen werken volgens een rock-paper-scissors principe. Tanks kill mdps, mdps kills rdps, rdps kills tanks.

[ Voor 17% gewijzigd door PromoX op 09-09-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed jij hebt gewoon mijn totale post verkeerd begrepen. Zou je gewoon kunnen toegeven maar a la boys will be boys. Ik zeg verder met de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Een discussie is prima, maar het lijkt me beter dat we het vriendelijk houden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Nog steeds geen activering :(. Zelfs naar de FF-tabs-truc. Ik wil vanavond toch echt wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
PromoX schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:03:
[mbr]Een discussie is prima, maar het lijkt me beter dat we het vriendelijk houden.[/]
Het begon hier idd wat vijandig te worden.

- Mr fl0ppy, je bent niet de enige met dit probleem. Op het mmoforum zijn ook nog zat mensen die niets hebben gehad. enige wijze raad die ik je kan geven is geduld.. met een flinke portie geduld :P want het kan idd lang duren. Maar zodra je erin kan ben je dat spontaan vergeten.. zo ging het bij mij ook ( ik kon er sinds vanmiddag in.. maar zit nu nog op werk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff.. Ook nog steeds geen mail, ben een van de weinigebrave mensen die maar 1 keer al zn gegevens in heeft gevuld en die nog steeds geen bericht heeft ! THANK GOA om de 'cheaters' voor te trekken.

Gaan we straks thuis maar lekker spammen net zo lang totdat niemand meer kan validaten of ik mn mailtje heb. mocht het voor morgen niet lukken heeft Blizzard er weer een Account betaler bij.

LF Raid GOA HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:09:
[...]

- Mr fl0ppy, je bent niet de enige met dit probleem. Op het mmoforum zijn ook nog zat mensen die niets hebben gehad. enige wijze raad die ik je kan geven is geduld.. met een flinke portie geduld :P want het kan idd lang duren. Maar zodra je erin kan ben je dat spontaan vergeten.. zo ging het bij mij ook ( ik kon er sinds vanmiddag in.. maar zit nu nog op werk :P )
Tsja, klopt. Ik kreeg weer hoop toen ik het bericht hierboven las dat de laatste 10.000 inmiddels toegelaten waren. Nu kan het aan mij liggen maar volgens mij ben ik niet de enige die nog niet kan inloggen. Jammer, aangezien er al 2 bèta dagen verstreken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
MrFl0ppY schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:06:
Nog steeds geen activering :(. Zelfs naar de FF-tabs-truc. Ik wil vanavond toch echt wel spelen.
Same here.. Ik vraag me af hoe ik er in kan komen.. Snap er niks van.. op beide accounts 0 reactie tot zover.. Een rush met registreren wil ook niet lukken.. Degene die het op die manier gedaan hebben nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

15:50 CET, September 9 - Where we are right now
During the night between Monday and Tuesday, the backlogged key validation confirmation e-mails were processed and sent out to players. Many of the players who then received the confirmation of their key validation could still not gain access to the client patcher. This was caused by a delay between the confirmation of keys and the activation of beta access. This morning, our technicians were able to bridge this problem and players should now be able to patch and log in immediately after they receive their key validation.

With all the various problems and technical bottle-necks we have faced the last couple of days, we are now happy to announce that more than 70 000 Europeans have full access to the Open Beta servers. We have seen a strong development of server population and our game servers are continuing to perform very well overall. The few game server issues we have had has been quickly identified by our monitoring team and our internal server status notification systems has proven successful.

Although we are seeing a positive development on many of our platforms, this is much too late. Our systems have not performed satisfactory and we have much, much work to do. Let there be no mistake about one thing though: GOA are 100% committed to WAR in Europe, and we have Mythic by our side, supporting us. There has been increasing drama in the community and speculations are flying left and right. Variations of "we told you so" and "GOA has failed, Mythic should take over and provide WAR to Europe" etc has been uttered countless times over the forums. As much as we humbly accept much of the critique directed toward us for the way we have managed the Open Beta launch, let a couple of things be clear:

GOA and Mythic are in this together, as we have for years. We've been through purgatory together and we've gotten back into the horse. The European Open Beta launch has not lived up to our, Mythics nor our customers expectations and we are sorry for this.

Setting up a business and infrastructure capable of delivering WAR to hundreds of thousands of Europeans in five different languages is not a trivial task. We have had a couple of days of setbacks, but we will get back there and deliver, with the help and support of Mythic.
This is beta. This cannot be underlined sufficiently. When Heathrow launched a new terminal earlier this year, they were supremely confident that they would be able to handle the hordes of passengers going through their system. And they had good reason to be confident; the new terminal was truly state-of-the-art in every way, they had a significant over-capacity, they had executed very successful simulations and rehearsals. Yet at launch day, everything just crumbled. Whether it is an airport or an Open Beta of an MMO, large operations have one thing in common: it is impossible to simulate and prepare for them. No amount of preparations can prepare you for the real thing. This is precisely why we have an Open Beta, as opposed to just launching the game as-is.

Words cannot explain how committed and keen GOA are to bring WAR to Europe. This is why we will let actions speak for us. Very interesting announcements will be available at war-europe today.

Blessings,
-Magnus
Wederom onzin, ik heb nog steeds geen mailtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
MrFl0ppY schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:16:
[...]

Tsja, klopt. Ik kreeg weer hoop toen ik het bericht hierboven las dat de laatste 10.000 inmiddels toegelaten waren. Nu kan het aan mij liggen maar volgens mij ben ik niet de enige die nog niet kan inloggen. Jammer, aangezien er al 2 bèta dagen verstreken zijn.
Mark Jacobs heeft het over compensation gehad met GOA maar hij kon er nog weinig over zeggen, misschien beta iets langer door laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:09:
[...]

Ik heb zondag een registratie gedaan en kreeg een melding dat ik een mailtje zou krijgen met een activeringscode. Dat mailtje heb ik nog altijd niet gehad (mijn vriendin overigens wel, die er niks mee kan want het account is al direct gebanned ?!?!). Moet ik nu opnieuw registreren of gewoon nog altijd wachten?

De website van WAR is continu overbelast, kan nergens inloggen, tis 1 grote zooi als je het mij vraagt en de zin om het uberhaubt te proberen vergaat me hier behoorlijk van. Ik moet bijna terugdenken aan het AoC-debacle ....

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen key, maar ik wil wel screenies zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
Wederom onzin, ik heb nog steeds geen mailtje...
Ik ook niet:D En ik heb toch echt een key gesubmit zo'n 23 uur geleden.

Over die mailtjes: ik heb een "Welcome to WAR" mail, dit zou toch moeten betekenen dat mijn user/emailaddress 'validated' is? (user aangemaakt op zondag) En dat ik dus keys kan gaan invoeren op die emailadress/user/password combo (en dan weer wachten op een confirmatie mail daarvan)? Ik heb namelijk ook nog een validate your account email met een onbruikbare link erin.

[ Voor 7% gewijzigd door Phantasmagoria op 09-09-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:26:
[...]

Ik ook niet:D En ik heb toch echt een key gesubmit zo'n 23 uur geleden.

Over die mailtjes: ik heb een "Welcome to WAR" mail, dit zou toch moeten betekenen dat mijn user/emailaddress 'validated' is? (user aangemaakt op zondag) En dat ik dus keys kan gaan invoeren op die emailadress/user/password combo (en dan weer wachten op een confirmatie mail daarvan)? Ik heb namelijk ook nog een validate your account email met een onbruikbare link erin.
Klopt, je kunt nu je beta key activeren op de activation page, daarna zul je inderdaad moeten wachten op een bevestiging van je key.

21,5 uur voor mij nu. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie bedankt voor de eerste meningen over de game zelf, helaas vervalt het nu weer in het "geen key damit" verhaal. :p
Hou ons op de hoogte, wil alles weten van WAR zodat ik weet of ik 18 september kan rennen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

-Mike- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:22:
[...]

Mark Jacobs heeft het over compensation gehad met GOA maar hij kon er nog weinig over zeggen, misschien beta iets langer door laten gaan?
haha ja, en dan de release 2 dagen uitstellen zeker ;p

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:31:
Joepie bedankt voor de eerste meningen over de game zelf, helaas vervalt het nu weer in het "geen key damit" verhaal. :p
Hou ons op de hoogte, wil alles weten van WAR zodat ik weet of ik 18 september kan rennen. ^^
Trek je schoenen alvast maar aan dan.

Ik moet toegeven dat het register en webgedeelte ala AoC is atm. Maar de gameplay en het spel zelf absoluut niet. Iedereen die WoW een goed spel vind maar er op uitgekeken is steek maar je hand op?

Ja, ik zie er al een aantal.. Goed.. bij deze mensen gaat Warhammer zeker in de smaak vallen. De reden hiervoor is dat het vrijwel hetzelfde aanvoelt. De UI en dergelijk zit hetzelfde in elkaar.. dus je voelt je metteen thuis. Dit komt ten goede van de speelbaarheid.

Meer ga ik lekker niet vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Glorificationer426 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:32:
[...]

haha ja, en dan de release 2 dagen uitstellen zeker ;p
Oeps, helemaal vergeten dat de headstart de dag na de beta begint, geen idee wat ze dan willen aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-Mike- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:03:
[...]

Oeps, helemaal vergeten dat de headstart de dag na de beta begint, geen idee wat ze dan willen aanbieden :)
Wat dacht je van een aantal free dagen op de live servers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Net met Bash en Phreak pvp gedaan :D god wat is dat vet zeg.. behalve als je een Ironbreaker + Runepriest tegen over je heb... die zijn overpowered >.< beide ook verloren lol.........

rank 6 nu met me shaman.. doe het rustig aan en beetje alles te checken :) Public Quests is echt ziekelijk leuk tot nu toe :D vermaak me elke keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SpoTs schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:42:
[...]

Trek je schoenen alvast maar aan dan.

Ik moet toegeven dat het register en webgedeelte ala AoC is atm. Maar de gameplay en het spel zelf absoluut niet. Iedereen die WoW een goed spel vind maar er op uitgekeken is steek maar je hand op?

Ja, ik zie er al een aantal.. Goed.. bij deze mensen gaat Warhammer zeker in de smaak vallen. De reden hiervoor is dat het vrijwel hetzelfde aanvoelt. De UI en dergelijk zit hetzelfde in elkaar.. dus je voelt je metteen thuis. Dit komt ten goede van de speelbaarheid.

Meer ga ik lekker niet vertellen :P
Ik vind dit spel nu al beter dan WoW en speel WoW sinds de release... maar komt ook omdat ik meer een PvP gast ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

lang gewacht, meerdere tabs geprobeerd tot 3 keer toe. Niets...ik geef het op..Ik zie wel of het nog gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:45:
[...]

Dat houdt direct debit wel in ja (was ook zo bij WoW). Maar goed je weet natuurlijk pas zeker bij de launch dat het mogelijk is :P.
Dat zoiets nu een week voor de launch niet bekent is, is eigenlijk te zot voor woorden. Hoe moet je je daar nou op voor bereiden? Een kaart halen vind ik eigenlijk te gek (en de 'bewaker' van mijn rekening, pa dus, waarschijnlijk ook) en toegang tot een CC heb ik niet. Wat dan 8)7 Ik heb het spel bij GCshop.com nog steeds niet besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:30:
[...]

Dat zoiets nu een week voor de launch niet bekent is, is eigenlijk te zot voor woorden. Hoe moet je je daar nou op voor bereiden? Een kaart halen vind ik eigenlijk te gek (en de 'bewaker' van mijn rekening, pa dus, waarschijnlijk ook) en toegang tot een CC heb ik niet. Wat dan 8)7 Ik heb het spel bij GCshop.com nog steeds niet besteld.
je merkt t vanzelf, als je het moet invullen dan moet je maar een fake CC invullen en daarna maar eraf halen, werkte bij WoW ook. Anders Mythic emailen en vragen of je een fake CC mag invullen of whatever :P bij WoW deed iedereen het dusja..

[ Voor 8% gewijzigd door Proxzor op 09-09-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Mijn ervaringen met Warhammer tot zover:(kende het plaatje nog niet)

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/5058/warkh7aa9.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb inmiddels een aantal uurtjes weg kunnen spelen. Hieronder een aantal korte bevindingen. Let op dat dit mijn mening is.

Software:

De client van WAR is vrij fors. Met een slordige 10GB zonder patches heb je een flinke brok code op je solid staan. Deze client is ook nog eens zonder cinematics.

Het patchen ging bij mij vrij langzaam. De eerste patch was 196 MB en was pas na 80 minuten binnen. Inloggen gaat prima. Persoonlijk vind ik dat ze wat meer begeleiding mogen geven bij het kiezen van een server en het aanmaken van je char. B.v. middels help balloons. Op zich werkt het vrij intuitief hoewel ik zelf al redelijk wat ervaring heb met fantasy MMO(RPG)'s.

De client draait redelijk stabiel op mijn PC mid/high-end met alle settings op high. Inmiddels via Catalyst AA en AF geforced. Ziet er goed uit. Op mijn office-laptop (onder minimum specs) draait het met alles op low ook prima. Af en toe op beide PC's een crash, maar dat kan ook heel goed door de servers komen die nu flinke klappen krijgen.

Graphics: Zijn leuk, voldoende, maar niet briljant. Ik heb nu de graphics van elven, chaos, dark elf en greenskins gezien. Persoonlijk vind ik de sfeer bij CHAOS lijken op die uit goedkope asian grinding games. De elven-wereld en greenskin/dwarf wereld is erg mooi met leuke details. Ik vind het persoonlijk allemaal wat minder af en refined dan b.v. Guildwars en LOTRO. De UI is vrij groot. Deze kan wel verkleind maar dan wordt het slecht leesbaar. (kwestie van uitproberen denk ik). Animaties reageren goed en ook diverse emo's zijn al uitgewerkt (incl. geluid). Wel veel floating tekst, maar deze kun je uitzetten.

Gameplay: Erg vermakelijk en vanaf het begin zit je er lekker in. Je rolt van de ene actie in de andere en je pakt het systeem vrij snel op.

Skills: Werken goed, maar je krijgt geen enkele uitleg in het begin. In tegenstelling tot andere games mis ik een korte introductie instance. Middels je Tome Of Knowledge kun je veel te weten komen. Maar je moet het zelf doen. Je krijgt wel diverse tooltips, maar deze zijn erg vanzelsprekend.

Quests: Hier ben ik erg positief over. Leuke/grappige en logische quests zonder grinding (tot nu toe). Ik speel zelf Greenskins en de humor is goed.

Public Quests: Systeem werkt goed, leuk om te doen en leuke rewards.

RVR: Nog een beetje unbalanced, maar dat komt misschien ook omdat mensen nog moeten wennen aan hun class.

Dat waren even een paar korte punten van mijn kant.
We hebben op de server Burlok een destruction guild opgericht. De naam is GOTcha. Wil je joinen, stuur dan een /tell naar Basha of Chubz.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 09-09-2008 19:48 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm tot op heden lees ik redelijke positieve berichten over de game, van de open beta mededingers. Ik kijk nog steeds de kat uit de spreekwoordelijke boom. Ik vind het nog te vroeg om nou te zeggen ik pre-order het spel. Eens kijken of de meningen na een paar dagen spelen en testen bij gedraaid zijn. Mochten diegenen dan nog overtuigt zijn dan sluit ik mij ook bij de Warhammer clans aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
ik kan inmiddels patchen zonder dat ik een mail ontvangen heb. Het proberen waard dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Phantasmagoria schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:32:
ik kan inmiddels patchen zonder dat ik een mail ontvangen heb. Het proberen waard dus..
/Second that. Ik ben ook aan het patchen zonder register e-mail te hebben. Had al wel een account voor 4 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

hier ook ineens, krijg het gevoel dat ze alles gewoon opengegooid hebben op 1 of andere manier ofzo..... wel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Mijn ervaring tot nu toe:

GOA's mail server lijkt ineens hartstikke dood te zijn ofzo, want ik heb na een poging gisteren, vandaag weer geprobreerd (helaas wel door de server nogal hard te hammeren... iets van 8 keer een verificatie request ingediend ofzo... sorry :|) en ben nu dus aan het patchen! Eindelijk! Whoehoe!!! :) :) :)

Met andere woorden: GA NIET WACHTEN OP EEN E-MAIL! Die krijg je waarschijnlijk toch niet! In plaats daarvan even wachten en vervolgens hammeren op het authenticatiescherm van de Warhammer patcher (ook niet echt gezond inderdaad), zodra je key geverifieerd is laat hij je de patcher binnen en kun je beginnen met patchen!

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Er zijn al 4 mensen op IRC waar dit ook het geval mee was. Zelf heb ik ook geen mail ontvangen (speelde op Dayuum's account, dank daarvoor!), maar ik kan nu ook gewoon inloggen op mijn eigen account. Dus heb je nog geen mail maar al wel je key ingevoerd, dit is het moment om de client op te starten :P.
The_Bash schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:48:
Het patchen ging bij mij vrij langzaam. De eerste patch was 196 MB en was pas na 80 minuten binnen.
Het patchen gaat nu vrij snel denk dat die van mij er 10 minuten over gedaan heeft.
En wat mij inderdaad ook opvalt is de grote hoeveelheid fun. Bij WoW vond ik het begin weinig aan. Maar hier val je van de ene leuke quest in de andere (dwarf gebied). Empire gebied vind ik ook vrij sfeervol (wel donker), maar ik heb dan weer niks met het high elven gebied. Ik heb het nog maar even gespeeld, maar denk dat het wel een topper gaat worden. Ik heb nu nog niet zo veel zin om een lang verhaal te typen, maar dat doe ik morgen wel :P. Vragen kan altijd natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:47:
Mijn ervaring tot nu toe:

GOA's mail server lijkt ineens hartstikke dood te zijn ofzo, want ik heb na een poging gisteren, vandaag weer geprobreerd (helaas wel door de server nogal hard te hammeren... iets van 8 keer een verificatie request ingediend ofzo... sorry :|) en ben nu dus aan het patchen! Eindelijk! Whoehoe!!! :) :) :)

Met andere woorden: GA NIET WACHTEN OP EEN E-MAIL! Die krijg je waarschijnlijk toch niet! In plaats daarvan even wachten en vervolgens hammeren op het authenticatiescherm van de Warhammer patcher (ook niet echt gezond inderdaad), zodra je key geverifieerd is laat hij je de patcher binnen en kun je beginnen met patchen!
En welke login en password moet je dan gebruiken? Die je gebruikt hebt bij het aanmelden van je key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een Order guild?

Ik heb nog geen mail ontvangen maar kan wel patchen. Ik heb wel WoW gespeeld maar hier nog niets van, een beetje kwekken met NLers zou leuk zijn. Ik ga Archmage of Ironbreaker denk ik maar.

Voor het patchen heb ik de login en ww van de website gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:50:
En welke login en password moet je dan gebruiken? Die je gebruikt hebt bij het aanmelden van je key?
De gebruikersnaam en je passwoord die je bij het aanmelden van je key hebt gebruikt ja. Als het goed is is deze account al wel geactiveerd.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:52:
Is er al een Order guild?

Ik heb nog geen mail ontvangen maar kan wel patchen. Ik heb wel WoW gespeeld maar hier nog niets van, een beetje kwekken met NLers zou leuk zijn. Ik ga Archmage of Ironbreaker denk ik maar.

Voor het patchen heb ik de login en ww van de website gebruikt.
Een Order server moeten we nog kiezen ja. Aan de ene kant is Burlok wel leuk om tegen de andere tweakers te vechten, aan de andere kant wil ik wel graag een Destruction ventje maken voor in de Burlok Tweakers guild. Zelf heb ik alvast even de Ironbreaker geprobeerd (die ik als main wilde) en dit wordt zeker mijn main. Melee combat is trouwens zeker niet traag.

Tevens komt allen op IRC! :+
Het lijkt me overigens niet meer nuttig om te posten dat de patcher (en het inloggen) het opeens doet. Speel het eerst en post daarna je ervaringen :).

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 09-09-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

lol...patcher werkt...blijkbaar nu wel doorgekomen maar idd geen email...vreemde zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:56:
[...]

De gebruikersnaam en je passwoord die je bij het aanmelden van je key hebt gebruikt ja. Als het goed is is deze account al wel geactiveerd.

[...]
Hm helaas, hier werkt dat nog niet. We zullen wel zien.. Ik wacht nog maar even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ook, kom zo even kijken op de Burlok server.

Eerst maar eens de Witch Elf proberen.

edit 2 : laat maar :+

[ Voor 18% gewijzigd door On_E op 09-09-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:24
Duidelijk dat er veel mensen bij zijn gekomen :P

Er staat gewoon een queue.... naja heb niet te klagen, heb al mogen genieten van het spel sinds closed beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok iemand een idee hoe ik aan me open beta key kan komen?

ik heb al een account op de war site, maar daarmee kan ik dus niet inloggen, en ik kan geen nieuwe aanmaken omdat me gegevens hetzelfde zijn als dat andere account. En ik wil toch wel graag open beta spelen. Iemand een idee dus? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces