Okay anders geformuleerd dan: zorg ervoor dat je zowel een nieuwe accountnaam als nickname gebruikt anders moet je opnieuw het registratie proces in (zien te komen). Kennelijk zijn de oude accounts niet gewiped ondanks dat je er niet of moeilijk op in kunt loggen.TAA schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:32:
[mbr]*knip*. De topicwaarschuwing lijkt me toch duidelijk genoeg.[/]
Servers zijn net open btw...
TAA schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:38:
[...]
Okay anders geformuleerd dan: zorg ervoor dat je zowel een nieuwe accountnaam als nickname gebruikt anders moet je opnieuw het registratie proces in (zien te komen). Kennelijk zijn de oude accounts niet gewiped ondanks dat je er niet of moeilijk op in kunt loggen.
Does not compute-There has been mixed messages regarding players who had previously created accounts at war-europe.com but who was never a part of the closed beta and hence not automatically given Open Beta access. I have previously stated that these players must create new accounts. This is not correct; anyone who has an account at war-europe.com but does not currently have Open Beta access is free enter their Open Beta key here: http://www.war-europe.com/#/myproductkey/. We will clarify this in the news shortly.
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
Hmmz, misschien een stomme vraag, maar kan het nergens vinden...
Wordt alles weer gereset met de offi release?
Wordt alles weer gereset met de offi release?
Eerder nog Rappie... Alles wordt gereset voor de CE headstart (die begint 15 sept meen ik).
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
CE headstart is 14 sept.Nefiorim schreef op zondag 07 september 2008 @ 19:28:
Eerder nog Rappie... Alles wordt gereset voor de CE headstart (die begint 15 sept meen ik).
"preferred seller" (ea store, d2d etc) headstart is 15 sept.
Over de CE gesproken... dit is wat ik heb gehoord van BOL.com:
1) BOL.com zowiezo géén CE's gaat verkopen aan klanten zonder Pre Order Box; of:
2) BOL.com zowiezo genoeg CE's reserveerd voor mensen met een Pre Order Box en deze via een exclusieve link bestelbaar gaat maken.
Anyway, hopelijk zien we dus de komende week iets concreets daar
Dit kan betekenen dat:De precieze datum waarop de e-mail naar u toe verstuurd zal worden is helaas nog niet bekend. U zal in ieder geval voor de releasedatum (18 september 2008) een e-mail ontvangen waarin een link staat waarmee u de Warhammer online collectors edition kunt bestellen.
1) BOL.com zowiezo géén CE's gaat verkopen aan klanten zonder Pre Order Box; of:
2) BOL.com zowiezo genoeg CE's reserveerd voor mensen met een Pre Order Box en deze via een exclusieve link bestelbaar gaat maken.
Anyway, hopelijk zien we dus de komende week iets concreets daar
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Kijk da's to the point en eerlijk.Hallo,
zunächst möchte ich mich für die lange Wartezeit und die Probleme mit der Aboseite entschuldigen. Ja, es war vorhersehbar, dass sie Probleme macht und ja es ist kein guter Plan, sowas am selben Tag zu machen. So wurde durch die Fehler der Seite aus einem normalen Stresstest des Systems ein Stresstest für euch.
Nachdem die Probleme mit der Aboseite, bzw. ihrer Kommunikation mit der Accountdatenbank noch nicht gelöst sind, versuchen wir gleich noch einen weiteren Ansatz. Auf alle Fälle lassen wir die Techniker nicht in Ruhe, bevor ihr uns in Ruhe lasst.
Was dagegen die Beschränkung der Fraktionen auf 500 Spieler angeht, bitte ich euch, diese Zahlen im vollen Zusammenhang zu zitieren.
Ihr müsst keinen zweiten Flaschenhals fürchten, wenn ihr endlich durch die Registrierung eures Codes durch sein werdet. Abhängig von der steigenden Bevölkerung stehen wir bereit, die Bevölkerungszahlen sofort zu erhöhen oder weitere deutsche Server bereit zu stellen.
Es soll simuliert werden, wie sich die anstürmenden Spieler am besten und gleichmäßigsten auf die Server verteilen lassen. Nun sabotiert unsere Aboseite gerade den Ansturm (zumindest den auf die Server), aber ihr könnt euch sicher sein, dass ihr nach dem Patchen eine Heimat findet.
As you might have expected, Mythic has been talking to GOA for the entire day about today's events. GOA is still our partner and no matter what the difficulties are right now, we must act as partners. I expect you'll be hearing more shortly.
Mark
P.S. The key Mythic personnel (including yours truly) have been involved in these discussions since way too early this morning. Hopefully that will give you some comfort on how seriously we are taking things.
[ Voor 7% gewijzigd door -Mike- op 07-09-2008 22:34 ]
Mark Jacobs bemoeit zich er ook mee:
Folks,
As you might have expected, Mythic has been talking to GOA for the entire day about today's events. GOA is still our partner and no matter what the difficulties are right now, we must act as partners. I expect you'll be hearing more shortly.
Mark
P.S. The key Mythic personnel (including yours truly) have been involved in these discussions since way too early this morning. Hopefully that will give you some comfort on how seriously we are taking things.
Verwijderd
Nou, ik kan mij als de dag van gisteren nog herinneren, dat bij WoW-Europe ook de inlog en account registration plat lag door de enorme stormloop op launchday 11 feb. 2005. Dus zo gladjes liep dat niet. Het WoW topic werd toen ook volgespamd met boze GoT klanten over deze onderschatting van Blizzard.mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:29:
Het inloggen bij AoC en WoW ging bij mij erg gladjes hoor... alhoewel de server een klein beetje tegenstribbelde bij WoW kon ik bij beide vanaf dag één al online.
ik herriner het me ja, duurde ook een dag of 2 voordat deze problemen toen gefixed warenVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:37:
[...]
Nou, ik kan mij als de dag van gisteren nog herinneren, dat bij WoW-Europe ook de inlog en account registration plat lag door de enorme stormloop op launchday 11 feb. 2005. Dus zo gladjes liep dat niet. Het WoW topic werd toen ook volgespamd met boze GoT klanten over deze onderschatting van Blizzard.
Verschil met toen en nu is dat hun het never nooit niet van tevoren hadden zien aankomen, en nou wel.
Toen wisten ze nog niet dat de EU markt zo groot was, en het was een "echte" open beta.
Nu weten ze wel dat de potentiële markt groot is, en hun hebben zelf hun keys weg gegeven.
Toen wisten ze nog niet dat de EU markt zo groot was, en het was een "echte" open beta.
Nu weten ze wel dat de potentiële markt groot is, en hun hebben zelf hun keys weg gegeven.
Wat je dan wel weer kan beargumenteren is dat dat ondertussen 4 jaar geleden is en dat andere developers daar toch wel van hadden mogen leren zou je gehoopt hebben ^^Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:37:
[...]
Nou, ik kan mij als de dag van gisteren nog herinneren, dat bij WoW-Europe ook de inlog en account registration plat lag door de enorme stormloop op launchday 11 feb. 2005. Dus zo gladjes liep dat niet. Het WoW topic werd toen ook volgespamd met boze GoT klanten over deze onderschatting van Blizzard.
Nou ja, GOA is geen developer
Het ziet er naar uit dat op warhammeralliance de communicatie met de communitie wordt gedaan:
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=76947
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=76947
Change Log
01:10
Split "Account registration and key authentication unavailable"
Updated "Account registration"
Updated "Key Authentication"
00:15 CET
Edited "Personal note"
Added "Why not simply add more servers?"
Edited "Server caps"
Added "Retailer updates"
Updated "Account registration and key authentication unavailable"
Updated "Key has expired"
Updated "Patching"
Added "General update"
19:50 CET
added personal note.
Open Beta Server status: Online
Patcher: Online
Website: Online
Account registration: Offline
Open Beta key authentication: Offline
...
...
Shuttle st20g5
Vanaf gisteravond hebben ze de authentication server offline gehaald. Volgens de diverse berichtgeving is Mythic absoluut niet blij met hoe GOA zich heeft gemanifesteerd. (getuige het bericht van de CEO van GOA op de europese website en de reacties van Mythic die her en der te lezen zijn.)
Op dit moment blijven de servers gesloten. Ze zullen in de loop van maandagochtend worden geopend.
Mijn verwachting is dat het gros van de spelers pas later deze week daadwerkelijk het spel in zullen kunnen.
Ik vind de uitspraken over de stabiliteit van de gameserver en de updater een beetje een wassen neus gezien het geringe aantal spelers dat daar daadwerkelijk gebruik van heeft gemaakt of kunnen maken.
Op dit moment blijven de servers gesloten. Ze zullen in de loop van maandagochtend worden geopend.
Mijn verwachting is dat het gros van de spelers pas later deze week daadwerkelijk het spel in zullen kunnen.
Dear all,
I rarely address players directly, but I wanted to write you as too few of you have been able to access the open beta today.
As my team explained in the previous post, although we have opened the servers and corrected numerous issues during the last 24 hours but we have not yet solved the issue of saturated Open Beta key activations that we’re currently experiencing. I am sincerely sorry for this, and I understand all the frustration the situation has spawned.
Today was a dark day. We expected a massive influx of players, but reality was even harsher.
I personally commit that we will communicate to you as clearly as possible on the resolution of these current issues. My goal is to give Warhammer Online the success it deserves. Be ensured that all GOA teams, with Mythic’s support, are working hard to bring you the best possible game experience.
Best regards,
Ghislaine Le Rhun
GOA CEO
Ik dacht dat de onbereikbaarheid van maandag voorzien was en dat het een serverload test betrof. Maar bovenstaande en de berichtgeving van Mythic getuigt dat dit toch echt niet de bedoeling was.We have encountered serious problems with the authentication system since this morning, while the stability of the game servers, the speed of the patcher and the performance of the downloader have all been satisfactory. This issue, combined with an exceptional amount of traffic and a fault which was not identified during the extensive tests we ran on our platform has unfortunately limited the access to our servers to only a few of you along with our closed beta testers who had already been a part of the closed beta.
During the day, we have reconfigured authentication and database servers several times, both of which suffered under the huge number of simultaneous connections. The investigations and corrections we have done so far were essentially targeting the parts of the system which didn’t require a complete stop of the writing process in the database. This means we preferred to keep the database turned on during the day to let it work on the huge number of accounts that were in the process of being handled. This operation will continue through the night and when complete, we will shut down the database and reconfigure it.
If the operation works as anticipated, we can once again give you access to the account page and let you register your code for the open beta. We expect the whole maintenance to be finished late Monday morning.
Naturally, we will keep you informed of the development of this maintenance and we expect to give you an update mid-morning.
We thank you for your understanding at this very impatient time and we sincerely apologize for the situation.
Ik vind de uitspraken over de stabiliteit van de gameserver en de updater een beetje een wassen neus gezien het geringe aantal spelers dat daar daadwerkelijk gebruik van heeft gemaakt of kunnen maken.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
GOA deed destijds ook de service voor de europese DAOC servers. Support was bagger, veel bugs die niet opgelost werden serverside en allerlei andere fratsen. Niet voor niets dat heel veel europeanen op de US servers gingen spelen.Pheace schreef op maandag 08 september 2008 @ 01:04:
[...]
Wat je dan wel weer kan beargumenteren is dat dat ondertussen 4 jaar geleden is en dat andere developers daar toch wel van hadden mogen leren zou je gehoopt hebben ^^
Toen WAR bekend gemaakt werd en dat GOA de europese service zou verlenen hield ik mijn hart al vast voor de rampen die in het verleden gebeurt zijn.
Wellicht dat ik maar een US retail aanschaf. Mythic > GOA
Het is wel open beta voor het geval we het vergeten zijn. Over een week wordt toch alles gewist.
Blijft heel vervelend. Ik baalde er ook van dat ik pas in de avond in kon loggen aangezien ik in CB zat en dus blijkbaar geen OB key nodig had.
Ga er maar vanuit dat US altijd voor gaat lopen wat betreft updates/fixes e.d net als bij DAOC. Verder is het wel een vette game maar geef het even een kans. WOW was inderdaad ook een ramp op dag van opening bv.
Als je nog een preorder versie wil hebben. In Nederland schijnt het nogal moeilijk te zijn. Bestel hem gewoon in Engeland. Je kan een boxed versie bestellen of gewoon een digital download, hoef je geeneens meer langs de winkel.
Kijk eens op:
eastore
direct2drive
Verder vind ik het een leuke game. Heb me gisteren lekker vermaakt met RvR. Ik wou dat we al een week verder waren
Blijft heel vervelend. Ik baalde er ook van dat ik pas in de avond in kon loggen aangezien ik in CB zat en dus blijkbaar geen OB key nodig had.
Ga er maar vanuit dat US altijd voor gaat lopen wat betreft updates/fixes e.d net als bij DAOC. Verder is het wel een vette game maar geef het even een kans. WOW was inderdaad ook een ramp op dag van opening bv.
Als je nog een preorder versie wil hebben. In Nederland schijnt het nogal moeilijk te zijn. Bestel hem gewoon in Engeland. Je kan een boxed versie bestellen of gewoon een digital download, hoef je geeneens meer langs de winkel.
Kijk eens op:
eastore
direct2drive
Verder vind ik het een leuke game. Heb me gisteren lekker vermaakt met RvR. Ik wou dat we al een week verder waren
Kennelijk heeft mijn cdkey spammen op de site zin gehad, kreeg dit mailtje vanochtend:
.
En ik ben as we speak aan het patchen, jammer dat ik vandaag heel de dag moet werkenGreetings Pica,
Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:
Open Beta Licence
Open Beta period (07/09/2008 to 13/09/2008 included)
Nou jij treft het welJeanLucPicard schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:49:
Kennelijk heeft mijn cdkey spammen op de site zin gehad, kreeg dit mailtje vanochtend:
[...]
En ik ben as we speak aan het patchen, jammer dat ik vandaag heel de dag moet werken.
Ik lees idd dat de servers rond het middag uur weer open zullen gaan. Dus misschien dat dat meer perspectief brengt.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
En dat GOA is dat een bedrijf waar Mythic en EA hun europese serverpark hebben uitbesteed? Nou heb ik zowiezo nooit veel vertrouwen in EA gehad, dat is toch het bedrijf wat voor het snelle geld wil gaan en ik ben ook bang dat Warhammer er gaat onder leiden, dus ik kijk de kat voorlopig rustig uit de boom. Opzich lijkt mij Warhammer ook wel interresant, maar aan de andere kant lees ik hier en elders dat het vooral PvP based is en weinig PvE. Denk ook dat het op den duur gaat vervelen als je eenmaal in de end-game content terecht komt.Pheace schreef op maandag 08 september 2008 @ 01:04:
[...]
Wat je dan wel weer kan beargumenteren is dat dat ondertussen 4 jaar geleden is en dat andere developers daar toch wel van hadden mogen leren zou je gehoopt hebben ^^
Kijk nou, weet iedereen onderhand wel dat de lat enorm hoog is gezet door Blizzard dus die discussie hoeven we niet te gaan voeren. Maar EA heeft express de release datum versneld om Warhammer online maar voor WotLK te laten uit te komen, dus meestal brengt dat vaak niet veel goeds en ga ik toch het idee krijgen dat de game in de laatste fase afgeraffeld is. Want in eerdere berichtgeving o.a. ook op tweakers.net hebben ze dingen uiteindelijk noodgedwongen geschrapt uit de game.
Dus het is te hopen dat Warhammer online een lange houdbaarheidsdatum heeft en niet hetzelfde lot krijgt als AoC.

Ik zou wel graag broninformatie willen van jou bewering. klopt namelijk van geen kant omdat Mythic wel onder hun vlag werkt maar wel zelfstandig werkt.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:44:
[...]
En dat GOA is dat een bedrijf waar Mythic en EA hun europese serverpark hebben uitbesteed? Nou heb ik zowiezo nooit veel vertrouwen in EA gehad, dat is toch het bedrijf wat voor het snelle geld wil gaan en ik ben ook bang dat Warhammer er gaat onder leiden, dus ik kijk de kat voorlopig rustig uit de boom. Opzich lijkt mij Warhammer ook wel interresant, maar aan de andere kant lees ik hier en elders dat het vooral PvP based is en weinig PvE. Denk ook dat het op den duur gaat vervelen als je eenmaal in de end-game content terecht komt.
Kijk nou, weet iedereen onderhand wel dat de lat enorm hoog is gezet door Blizzard dus die discussie hoeven we niet te gaan voeren. Maar EA heeft express de release datum versneld om Warhammer online maar voor WotLK te laten uit te komen, dus meestal brengt dat vaak niet veel goeds en ga ik toch het idee krijgen dat de game in de laatste fase afgeraffeld is. Want in eerdere berichtgeving o.a. ook op tweakers.net hebben ze dingen uiteindelijk noodgedwongen geschrapt uit de game.
Dus het is te hopen dat Warhammer online een lange houdbaarheidsdatum heeft en niet hetzelfde lot krijgt als AoC.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik hoop echt voor Mythic dat ze een goede SLA afgesproken hebben met GOA en dat ze flink gaan claimen. GOA verneukt eigenhandig de release van Mythic's DAoC en WAR...The_Bash schreef op maandag 08 september 2008 @ 06:33:
Vanaf gisteravond hebben ze de authentication server offline gehaald. Volgens de diverse berichtgeving is Mythic absoluut niet blij met hoe GOA zich heeft gemanifesteerd. (getuige het bericht van de CEO van GOA op de europese website en de reacties van Mythic die her en der te lezen zijn.)
[...]
[...]
Ik dacht dat de onbereikbaarheid van maandag voorzien was en dat het een serverload test betrof. Maar bovenstaande en de berichtgeving van Mythic getuigt dat dit toch echt niet de bedoeling was.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Wat een discussies weer zeg. Alleen omdat er een probleem is nu met de open beta wordt gelijk de vergelijking getrokken met AoC? Persoonlijk vind ik overigens helemaal niet dat Blizzard de lat nu zo verschrikkelijk hoog heeft gelegd, maar dat is een heel ander verhaal waar ik het maar niet eens over ga hebben. 
Zolang zo'n beetje niemand heeft kunnen spelen tijdens de Open Beta valt er gewoon geen ene barst te zeggen over het wel of niet geslaagd zijn van het spel en zelfs wanner er mensen hebben gespeeld...geef het even tijd voor een dergelijke opmerking te maken. Een spel moet groeien, het is echt een kwestie van appels met peren vergelijken. Een spel dat net uit is, is nog niet zover doorontwikkeld als een spel dat al jaren op de markt is.
Wat ik hier lees heeft vooral GOA de schuld van een slechte start en dat zegt dus niets over het spel zelf.
Zolang zo'n beetje niemand heeft kunnen spelen tijdens de Open Beta valt er gewoon geen ene barst te zeggen over het wel of niet geslaagd zijn van het spel en zelfs wanner er mensen hebben gespeeld...geef het even tijd voor een dergelijke opmerking te maken. Een spel moet groeien, het is echt een kwestie van appels met peren vergelijken. Een spel dat net uit is, is nog niet zover doorontwikkeld als een spel dat al jaren op de markt is.
Wat ik hier lees heeft vooral GOA de schuld van een slechte start en dat zegt dus niets over het spel zelf.
Ik heb gister de hele avond weer zitten spelen en heb er weer helemaal zin in 
Persoonlijk vind ik ook dat GOA wel wat beter zijn best kan doen in de closed beta hadden we 4 weekenden (achter elkaar) dat de servers down waren.
Op welke servers zit iedereen? ik zit op Worlds Edge Mountains nu op destruction side,
Persoonlijk vind ik ook dat GOA wel wat beter zijn best kan doen in de closed beta hadden we 4 weekenden (achter elkaar) dat de servers down waren.
Op welke servers zit iedereen? ik zit op Worlds Edge Mountains nu op destruction side,
Ik denk dat jij 1 van de weinigen bent die wel aan het spelen is, aangezien registratie (bijna) niet werkt.Bazvv schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:28:
Burlok was het plan van de meeste tweakers geloof ik. Ik heb gisteren in ieder geval een Warrior Priest gemaakt op Burlok genaamd Cid.Bazvv schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:28:
Erg veel lol gehad weer, vooral de RvR missies en Public Quests zijn super!
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Ik kon vanochtend om half 4 eindelijk spelen !.. 
Het spel is echt super!.. kon een half uurtje spelen
en toen gingen de servers weer offline ;x..
Ja, er is afgesproken dat de tweakers guild wordt gevormd
op de server Burlok..
Nou, vind dat het wel weer tijd is voor een newsflash van GOA..
op de server Burlok..
Een mmo moet het ook van z'n service hebben. Al is het spel nog zo goed, als jij niet kan inloggen om je playtime te verlengen om maar iets te noemen is dat toch erg vervelend. En als dat soort dingen constant blijven voorkomen dan gaat jouw speelplezier ook weg.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:21:
Wat een discussies weer zeg. Alleen omdat er een probleem is nu met de open beta wordt gelijk de vergelijking getrokken met AoC? Persoonlijk vind ik overigens helemaal niet dat Blizzard de lat nu zo verschrikkelijk hoog heeft gelegd, maar dat is een heel ander verhaal waar ik het maar niet eens over ga hebben.
Wat veel mensen vooral stoort is volgens mij de arrogantie aan de kant van GOA. De constante meldingen dat alles goed zou gaan en dat 4 uur voor het openen van de servers meer dan genoeg was om de accountpage open te gooien. Dat klopt dus gewoon niet. En ook de waardeloze communicatie gisteren helpt ook niet. Dat geeft gewoon weinig vertrouwen in het echte spel. Als je dus wel betaald hebt om te mogen spelen wil je toch niet deze problemen hebben..
blup
Of Warhammer een goede game is of niet, alle negatieve reacties rondom het spel tot nu toe (al is het een Beta) is natuurlijk niet echt leuk (vanuit de ontwikkelaar gezien). Opstartproblem zullen er altijd zijn maar wees duidelijk. IMO hadden ze beter kunnen zeggen dat alle (inlog)servers offline gingen voor min. 24 uur (iets in die geest) t/m maandag(avond). Weten wij waar we aan toe zijn, krijg je geen to weinig gezeur op forums en als ze eerder online komen weer, vindt iedereen het geweldig dat ze het zo snel voor elkaar gekregen hebben
Beter be save then sorry!
Beter be save then sorry!
Verwijderd
O.a. uit dit bericht, krijg ik toch het idee dat EA druk op de ketel voert. LeesSpoTs schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:47:
[...]
Ik zou wel graag broninformatie willen van jou bewering. klopt namelijk van geen kant omdat Mythic wel onder hun vlag werkt maar wel zelfstandig werkt.
Helemaal mee eens Maduth. Alleen al een indicatie van de servers gaan voor 1/2/20 uur down zou al een heel stuk schelen. Zelfde met de nieuwsberichten op de frontpage. Daar mag ook wel een timestamp bij.. stonden gewoon 8 berichten van gisteren op zonder enige idee hoe laat deze gepost waren
blup
Dat hele artikel klopt al nietVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:18:
[...]
O.a. uit dit bericht, krijg ik toch het idee dat EA druk op de ketel voert. Lees
Er word namelijk verteld dat ze een massive battle willen van ALLE volkeren. En niet dat Greenskins vs Dwarves enzovoorts... alleen maar voorkomt. Dat je dus de rest van je " faction " laat zitten.
De redenen dat ze er 4 classes hebben uitgehaald is omdat ze weinig variatie boden.
Dit heeft dus erg weinig met EA te maken en meer met balancing en fun van deze game.
Podcast is hier te vinden.
Kijk daar komt al meer informatie aan. Heb het idee dat ze eindelijk door krijgen dat klanten best begrip hebben voor iets dat niet werkt, als je maar informatie krijgt over waarom iets niet werkt en hoe de oplossing in de maak is.Early this morning we told you that we were working on our database servers and that we would update you with more information as we had it. Now we can tell you that the situation is as follows:
We have processed all the information from yesterday, all the new signups from yesterday have been processed and you should have received your validation email, while the database server is down however it will not be possible to follow the link to validate your account.
We have brought down our database servers to reconfigure it as we explained to you previously. Currently we are in the process of finalising the software changes and we expect to be able to update you on the progress of this at around Noon CET today.
Once again, we are sorry for the disappointment and we ask for your patience for just a little longer.
Je kan beter een klant laten weten dat je geen moer verder komt, dan niets laten weten.
Verwijderd
Uiteraard! Communication is key..eendje schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:19:
Helemaal mee eens Maduth. Alleen al een indicatie van de servers gaan voor 1/2/20 uur down zou al een heel stuk schelen. Zelfde met de nieuwsberichten op de frontpage. Daar mag ook wel een timestamp bij.. stonden gewoon 8 berichten van gisteren op zonder enige idee hoe laat deze gepost waren
Verwijderd

Komt net van IRC af ..
Hopelijk houden ze zich nu aan het woord en komt alles om 12/1 uur online
Dag later als geplant.. mja who cares
Tis alleen spijtig dat dat plaatje al dateerd van gisteren rond dit tijdstip
Volgende week is de headstart
hoop jeSpoTs schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:08:
[...]
Tis alleen spijtig dat dat plaatje al dateerd van gisteren rond dit tijdstip
Volgende week is de headstartdan kunnen we voor het echie gaan spelen.
Heeft er iemand nog een web irc dat werkt ofzo? Ik kan niet via mirc op de tweakers irc komen.... Dus mensen op mirc ik ben via pm berijkbaar..
Nu komt alles vanavond ipv late morning >.<
Lol, dit is wel zuur zeg. Ik baalde er al van dat ik pas maandag avond kon inloggen omdat ik niet bij mijn eigen computer kon in het weekend (kamer). Ik zie echter dat ik niks gemist heb in deze 2 dagen. Probeerde zelf ook nog even mijn key te activeren maar hij werd de hele tijd aangegeven als invalid. Hopelijk kunnen we vanavond wel inloggen want nu heeft het wel lang genoeg geduurd. Nou maar afwachten of GOA/Mythic ervan geleerd heeft met de echte launch.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Verwijderd
http://irc.tweakers.net// teminste daar zit ik nu opChubz schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:30:
Heeft er iemand nog een web irc dat werkt ofzo? Ik kan niet via mirc op de tweakers irc komen.... Dus mensen op mirc ik ben via pm berijkbaar..
GOA: Group Of Amateurs
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 13:33 ]
http://www.bratschi.net/cbirc/ werkt goed.Chubz schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:30:
Ach, je hebt in elk geval een aantal uren eindeloos F5 indrukken gemist. Ik denk dat we blij mogen zijn als dit woensdag gefixed is.MrFl0ppY schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:31:
Lol, dit is wel zuur zeg. Ik baalde er al van dat ik pas maandag avond kon inloggen omdat ik niet bij mijn eigen computer kon in het weekend (kamer). Ik zie echter dat ik niks gemist heb in deze 2 dagen. Probeerde zelf ook nog even mijn key te activeren maar hij werd de hele tijd aangegeven als invalid. Hopelijk kunnen we vanavond wel inloggen want nu heeft het wel lang genoeg geduurd. Nou maar afwachten of GOA/Mythic ervan geleerd heeft met de echte launch.
[ Voor 50% gewijzigd door Shuriken op 08-09-2008 13:40 ]
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Zal tegen de tijd dat ik met mijn CE kan beginnen hopelijk wel zijn opgelost
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Probeer eens ChatZilla. Dit is een IRC Addon voor FireFoxChubz schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:30:
ChatZilla
Anders kan je het nog proberen via irc.tweakers.net
Hoop dat het lukt !
Verwijderd
Begrijp ik het goed dat als je normaal wil spelen je beter voor de USA (lees: non-GOA) versie kan gaan?
Verwijderd
Nou.. op dit moment zijn er nog steeds problemen met de
OB Auth servers.. je kan je OB key vaak dus niet
verifiëren via war-europe.com.. Heb je je OBkey
geverifieerd ?.. Dan kan je spelen op de OB servers, die zijn gewoon
online. Het enige probleem is dat er een cap van 1000 spelers
op de servers staat..
In de US loopt alles goed.. Maar ik zou het niet aanraden
om de US versie te gaan spelen. Want ik weet niet of je
verbinding met de oceanic servers zo goed is/blijft..
OB Auth servers.. je kan je OB key vaak dus niet
verifiëren via war-europe.com.. Heb je je OBkey
geverifieerd ?.. Dan kan je spelen op de OB servers, die zijn gewoon
online. Het enige probleem is dat er een cap van 1000 spelers
op de servers staat..
en mocht je in een guild gaan op een US server dan is de kans groot dat die allemaal dingen gaan doen op tijden die voor jouw onmogelijk zijn. 9 uur 's avonds amerikaanse tijd is 3 uur 's nachts onze tijd
blup
http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en116&lang=enAs we told you in previous news, the account validation system has been taken offline while our technical teams work on it. A lot of work has been done and some of the hardware on the database server has been changed as well as a lot of software improvements and our teams are still working hard to prepare the systems.
As a result, we will launch a new code registration page today at 16:00 CET. This new page will feature a delay between registration and account validation but you will still receive a confirmation email within a few minutes of creating your account.
If you had already created an account yesterday and have a validation email then you will still be able to follow the link from that email after 16:00 today to validate your account, if you do not have an email then you should create a new account as described above.
Thank you for your patience.
[ Voor 3% gewijzigd door Maduth op 08-09-2008 13:53 ]
heb geen idee hoe dat chatzilla werkt maar toch bedankt,Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:35:
[...]
Probeer eens ChatZilla. Dit is een IRC Addon voor FireFox
ChatZilla
Anders kan je het nog proberen via irc.tweakers.net
Hoop dat het lukt !
moet ik /server irc.tweakers.net 6667 invoeren ofzo of hoe? maar met elke programma kan ik niet connecten dus ze zullen het hier wel geblokkeerd hebben.
4 uur.. nou ben benieuwd maar ik geloof er niks van..
Menig MMO speelt nog steeds erg goed op de US servers, ok je ping is een 100-200ms hoger maar nog steeds erg goed speelbaar.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:44:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Klein vraagje over het betalen. Ik weet dat je een gratis maand krijgt bij WAR, maar kun je daarmee meteen spelen of moet je eerst je een CC nummer of een timecard nummer invoeren. Ik weet nog wel toen ik met WoW begon ik ook nog een timecard erbij wilde kopen wilde ik spelen, ook al had ik een gratis maand. Als ik bijvoorbeeld na de eerste maand het spel niets had gevonden had ik daar gezeten met 2 waardeloze maanden. Hopelijk is dat met WAR niet het geval, dat je gewoon een account kan maken en kan gaan spelen met die gratis maand zonder andere betaalinfo in te voeren. Ik heb namelijk geen CC, en een timecard kopen vind ik wel redelijk voorbarig.
Je kunt er vanuit gaan dat je ook hier een CC/Timecard/Automatische Incasso in moet vullen voor je kan spelen.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:49:
Klein vraagje over het betalen. Ik weet dat je een gratis maand krijgt bij WAR, maar kun je daarmee meteen spelen of moet je eerst je een CC nummer of een timecard nummer invoeren. Ik weet nog wel toen ik met WoW begon ik ook nog een timecard erbij wilde kopen wilde ik spelen, ook al had ik een gratis maand. Als ik bijvoorbeeld na de eerste maand het spel niets had gevonden had ik daar gezeten met 2 waardeloze maanden. Hopelijk is dat met WAR niet het geval, dat je gewoon een account kan maken en kan gaan spelen met die gratis maand zonder andere betaalinfo in te voeren. Ik heb namelijk geen CC, en een timecard kopen vind ik wel redelijk voorbarig.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Met een CC kan je meestal gelijk weer je subscription stoppen. Zodat je niet aan een extra maand vast zit. Maar ja....word lastig als je er geen hebt.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:49:
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ok ik blijf nu nog even op world's edge mountain heb geen zin om lvl 1t/m7 opnieuw te doen maar ga na de OB op Burlok spelen.(wel destruction natuurlijk)Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:01:
Ik kon vanochtend om half 4 eindelijk spelen !..
op de server Burlok..
Verwijderd
Jammer, hoewel automatische incasso niet verkeerd klinkt. Kon kennelijk ook met WoW maar dat wist ik toen niet. Maar ik begin dan toch te twijfelen of ik niet een timecard moet meebestellen. Is het bevestigt dat je inderdaad automatische incasso kan gebruiken? Dat zou wel handig zijn.On_E schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:58:
[...]
Je kunt er vanuit gaan dat je ook hier een CC/Timecard/Automatische Incasso in moet vullen voor je kan spelen.
Met WoW kwam automatische incasso ook pas later. Ik hoop dat je het bij WAR wel gelijk kan doen. Anders moet ik even de creditcard van mijn pa lenenVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:35:
[...]
Jammer, hoewel automatische incasso niet verkeerd klinkt. Kon kennelijk ook met WoW maar dat wist ik toen niet. Maar ik begin dan toch te twijfelen of ik niet een timecard moet meebestellen. Is het bevestigt dat je inderdaad automatische incasso kan gebruiken? Dat zou wel handig zijn.
Het is 5 uur hoor, wij zitten nog steeds CEST – Central European Summer Time en nog niet CETChubz schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:55:
[...]
heb geen idee hoe dat chatzilla werkt maar toch bedankt,
moet ik /server irc.tweakers.net 6667 invoeren ofzo of hoe? maar met elke programma kan ik niet connecten dus ze zullen het hier wel geblokkeerd hebben.
4 uur.. nou ben benieuwd maar ik geloof er niks van..
War-europe lijkt overigens een stuk sneller geworden
[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 08-09-2008 16:17 ]
Verwijderd
Tsja wij hebben hier helemaal geen CC. Het rare is dat ik er ook niks op de site over kan vinden, en heb zelfs geen idee waar ik heen zou kunnen bellen om informatie erover op te vragen. Je zou denken dat zo vlak voor de release daar wel wat meer informatie over zou zijnThormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:01:
[...]
Met WoW kwam automatische incasso ook pas later. Ik hoop dat je het bij WAR wel gelijk kan doen. Anders moet ik even de creditcard van mijn pa lenen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 16:11 ]
Ok het was een drama inderdaad gisteren maar de berichten van de mensen die nu aan het spelen zijn, zijn echt lyrisch, iedereen heeft Uber schik! daar gaat het uiteindelijk toch om. liever het gekloot van gister en straks een zeer gave game dan alles van een leien dakje en gameplay van niks!
ondanks het GOA gebeuren krijg ik nu juist meer zin om mijn bestelling alvast te plaatsen na het horen van de 1e ingame ervaringen
WAAAAGH!!
ondanks het GOA gebeuren krijg ik nu juist meer zin om mijn bestelling alvast te plaatsen na het horen van de 1e ingame ervaringen
WAAAAGH!!
Hopelijk gaat het vanavond vlot. Gaan we gelijk testen. Als de bevestigingsmail na keyingave maar niet op zich laat wachten.
ok, ik heb net mijn key kunnen activeren, na 47896578949 keer op validate te drukken en verschillende errors terug te krijgen, nu nog wachten op bevestigings email en dan de client patchen, hopefully kan ik vanavond spelen :-)
http://www.warhammeralliance.com/forums/faq.php?faq=2 Staat bij PayByCash, als ik die link volg kom je op een heleboel mogelijkheden en daartussen staat ook gewoon automatisch incasso.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:10:
[...]
Tsja wij hebben hier helemaal geen CC. Het rare is dat ik er ook niks op de site over kan vinden, en heb zelfs geen idee waar ik heen zou kunnen bellen om informatie erover op te vragen. Je zou denken dat zo vlak voor de release daar wel wat meer informatie over zou zijnIk heb het spel nou nog steeds niet besteld, alleen maar door dit probleem.
hmmm bij mij staat die al een half uur te malen op mijn validatie...het laadschermpje blijft maar staan...laat het nog maar ff zo
Verwijderd
Dat ik niet aan warhammeralliance dacht, dom van meThormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:55:
[...]
http://www.warhammeralliance.com/forums/faq.php?faq=2 Staat bij PayByCash, als ik die link volg kom je op een heleboel mogelijkheden en daartussen staat ook gewoon automatisch incasso.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 17:12 ]
Was de eerste hit op googleVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:08:
[...]
Dat ik niet aan warhammeralliance dacht, dom van meBedankt voor de link! Ik denk dat "Money Order or Cashiers Check by Mail" automatische incasso is?
Het beste kun je even een nieuwe proberen. Dus browser afsluiten en dan opnieuw daar die pagina gaan en gegevens opnieuw invullen. Dat werkte bij een aantal van ons op IRC gelijk.alwinus schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:06:
hmmm bij mij staat die al een half uur te malen op mijn validatie...het laadschermpje blijft maar staan...laat het nog maar ff zo
Verwijderd
Aaa, danku very much. Gewoon een kwestie dus van het spel kopen, account aanmaken, bank nummer e.d invoeren en spelen maar, toch? Als dat het geval is, bestel ik het spel nu nogThormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:11:
[...]
Was de eerste hit op google. En Direct Dibet = automatische incasso.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 17:16 ]
Gouden tip!Thormodo schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:11:
[...]
Het beste kun je even een nieuwe proberen. Dus browser afsluiten en dan opnieuw daar die pagina gaan en gegevens opnieuw invullen. Dat werkte bij een aantal van ons op IRC gelijk.
FF issues al van de baan, of is reggen via IE aangeraden.
naja de post van 16:00 met daar in de link voor de nieuwe activatie pagina is al weer verwijderd.
nou die activation pagina lijkt nu weer van de aardbodem verdwenen
http://www.war-europe.com/#/activation/TomSmit82 schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:22:
naja de post van 16:00 met daar in de link voor de nieuwe activatie pagina is al weer verwijderd.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Thanks, registratie voltooid ^_^ nu wachten op de bevestiging.
Verwijderd
Yep FF deed bij mij helemala niks. IE werkte wel gewoon, dus IE is wel aan te raden!Hurtebise schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:19:
FF issues al van de baan, of is reggen via IE aangeraden.
met 1600 CET word gewoon 1600 europese tijd bedoelt.. dus nu zo'n 1.5 uur geleden. Echt niemand doet aan CEST of GMST of meer van die onzin. Beschaafde landen hebben gewoon een zomertijd die gesynced is.-Mike- schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:08:
[...]
Het is 5 uur hoor, wij zitten nog steeds CEST – Central European Summer Time en nog niet CET
War-europe lijkt overigens een stuk sneller geworden
Wow doet ook alleen maar aan CET aankondigingen en dat is tijdens de zomer echt niet spontaan een uur later/eerder
blup
Dat houdt direct debit wel in ja (was ook zo bij WoW). Maar goed je weet natuurlijk pas zeker bij de launch dat het mogelijk isVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:15:
[...]
Aaa, danku very much. Gewoon een kwestie dus van het spel kopen, account aanmaken, bank nummer e.d invoeren en spelen maar, toch? Als dat het geval is, bestel ik het spel nu nog
[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 08-09-2008 17:46 ]
Verwijderd
Nou ik heb het gespeeld (blijkbaar is me beta key toch doorgekomen gisteren) en moet zeggen ik had er meer van verwacht.
Ik had geen intentie om dit te spelen, maar nu er toch beta keys waren wou ik even kijken waar de hype toch overging.
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het ziet er net zo uit als alle andere mmorpg's, of doe ik nu gewoon iets fout?

Ik vind het er ook niet echt mooi uit zien, getuige deze screenshot
Ik had geen intentie om dit te spelen, maar nu er toch beta keys waren wou ik even kijken waar de hype toch overging.
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het ziet er net zo uit als alle andere mmorpg's, of doe ik nu gewoon iets fout?

Nou, denk dat GOA zich ondertussen voor de nieuwelingen onder ons ook weer vol naar zijn aangeprezen waarde bewezen heeft ^^
advanced graphics opties komen pas na de beta geloof ik ivm het meedraaien van debug engines. maar al in een rvr area geweest? de grote battles zijn toch waar dit spel zich mee onderscheid.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:09:
Nou ik heb het gespeeld (blijkbaar is me beta key toch doorgekomen gisteren) en moet zeggen ik had er meer van verwacht.
[afbeelding]
Hoe hoog heb je de graphics staan dan?Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:09:
[afbeelding]
lol das makkelijk, gratis key opgepakt. Morgen of zo eens proberen
Boven aan in het menu van de website staat een link naar de pagina "Code". Via die pagina kan je je beta key invoeren als je al je registratie mail hebt gekregen.
Verwijderd
Hmmm ik ben niet zo'n podcast freak, maar dat terzijde. Ik zal het eens doornemen en de bevindingen van alle andere GoT'ers in de gaten houden in dit topic. Voor dat ik uberhaupt een keuze ga maken om deze MMORPG te proberen. ik bedoel 30 dagen is opzich geen probleem, alleen het zou jammer zijn als deze game toch niet is wat men beloofd en ligt er 40 eu op de kast te verstoffen.SpoTs schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:31:
[...]
Dat hele artikel klopt al nietHeb jij wel eens de podcast gekeken?
Er word namelijk verteld dat ze een massive battle willen van ALLE volkeren. En niet dat Greenskins vs Dwarves enzovoorts... alleen maar voorkomt. Dat je dus de rest van je " faction " laat zitten.
De redenen dat ze er 4 classes hebben uitgehaald is omdat ze weinig variatie boden.
Dit heeft dus erg weinig met EA te maken en meer met balancing en fun van deze game.
Podcast is hier te vinden.
De Warhammer RTS series waren wel good BTW, maar dat is weer een heel ander genre en in een modernere setting speelt zich dat af.
In ieder geval mocht ik het spel een kans geven en is het niks, dan heb ik WotLK nog achter de hand
Verwijderd
Op high, heb er niet zoveel naar gekeken maar er waren geen verdere opties behalve custom 1 2 en low volgens mij
Klopt met die advanced graphics ziet het er echt een stuk beter uit.Jabba schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:24:
[...]
advanced graphics opties komen pas na de beta geloof ik ivm het meedraaien van debug engines. maar al in een rvr area geweest? de grote battles zijn toch waar dit spel zich mee onderscheid.
http://ff.247xs.nl/warhammeronline/screenshot39a.jpg
Dan heb je zeker de andere Warhammer rts niet gespeeld?Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:33:
[...]
De Warhammer RTS series waren wel good BTW, maar dat is weer een heel ander genre en in een modernere setting speelt zich dat af.
Er is Warhammer Dawn of War + de 3 uitbreidingen, speelt zich af in duistere gotische sci-fi fantasy setting erg erg gaaf.. is een topic van op GoT
En je hebt Warhammer Mark of Chaos(uitbreiding Battle march komt eraan) zitten de zelfde klasses als in Warhammer online. Is meer een rts zoals Rome total war, dus geen basebuilding.
Zelf vond ik het maar niks

Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat de beta key in het nieuwe (tijdelijke) systeem verwerkt is? Ik heb 5 minuutjes geleden de key ingevoerd, en wil eigenlijk niet m'n mailserver op z'n knieën dwingen door om de paar seconden een mailfetch te doen 
Het lijkt me ook dat ie die bedoelt... vanwege de genoemde "modernere setting". En als je Dawn of War vet vond... ga dan vooral ZEKER op zoek naar informatie over Dawn of War II ... zelfde setting... zelfde races... alleen dan met een sterk verbeterde Company of Heroes engine erondermotormuus schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:06:
Dan heb je zeker de andere Warhammer rts niet gespeeld?
Er is Warhammer Dawn of War + de 3 uitbreidingen, speelt zich af in duistere gotische sci-fi fantasy setting erg erg gaaf.. is een topic van op GoT
[ Voor 54% gewijzigd door mindcrash op 08-09-2008 19:52 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
nou ik heb alweer anderhalf uur mijn key opgevoerd. Kreeg melding dat het gelukt was maar nog steeds geen mail...:(
@hierboven: Niet miepen ik wacht al sinds half 5 op dat mailtje.
.
Dat ziet er best goed uit-Mike- schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:02:
Klopt met die advanced graphics ziet het er echt een stuk beter uit.
http://ff.247xs.nl/warhammeronline/screenshot39a.jpg
Kent iemand een site / fysieke shop (liefst in België) waar je nog zo'n preorder kan krijgen voor de headstart? Ik ging vandaag even naar de lokale keten en blijkt dat ze hem pas eind deze maand zouden binnenkrijgen
Gamemania zal hem 18 september krijgen, maar ik zou liever deelnemen aan de headstart.
Mvg
Mvg
Ik zou een nieuw account willen aanmaken daar voor de beta, maar zie nergens register meer staan.
Account registration ligt plat, zie ook hier.Hurtebise schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:18:
Ik zou een nieuw account willen aanmaken daar voor de beta, maar zie nergens register meer staan.
Verwijderd
Ja die trailer heb ik gezien vond hem gaafmindcrash schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:47:
Het lijkt me ook dat ie die bedoelt... vanwege de genoemde "modernere setting". En als je Dawn of War vet vond... ga dan vooral ZEKER op zoek naar informatie over Dawn of War II ... zelfde setting... zelfde races... alleen dan met een sterk verbeterde Company of Heroes engine eronder
Heeft iemand met een chosen in Tier3/4 gespeeld en hoe is je ervaring ermee? Kent iemand nog een goeie site/forum met veel info over alle characters?
Hmmm, gisterenavond om 18.00 uur via de alternatieve manier mijn beta-key kunnen opgeven. Kreeg ook netjes de melding dat het gelukt was. Vervolgens moet er dus een mailtje komen...maar helaasch nog steeds niets. Lijkt dus ook niet helemaal goed te werken daaro....
Interessante quote vanuit de EU Herald thread @ Warhammer Alliance:
Overigens is dit geen tip van GOA, maar van een user die het wachten zat was en het gewoon tegen het advies van GOA in opnieuw de boel heeft ingevuldIF YOU HAVE WAITED MORE THAN 2 HOURS, JUST RE-ENTER YOUR CODE
I waited 12 hours before registering again, mail came 2 mins after the second try and I am on 80% in the patching process as I type this
[ Voor 21% gewijzigd door mindcrash op 09-09-2008 07:10 ]
Gister om 7 uur ingevuld... vandaag om 7 uur s'ochtends nog niets...
Mag hopen dat het systeem wat stabieler is om deze tjid, dus nog maar eens proberen
Mag hopen dat het systeem wat stabieler is om deze tjid, dus nog maar eens proberen
Gisteren om half vier eerste keer ingevuld, daarna in totaal 3 keer ingevuld, heb ook nog niet gekregen. Maar volgens de FAQ heeft het weinig zin om meedere keren de key in te vullen.Alpha- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 07:16:
En de account registratie ligt ook nog steeds plat1. The website confirmed that it stored your data but you haven’t received a confirmation e-mail yet:
You have to stay patient. There is no sense in trying to connect to the patcher before you have the conformation. Before, there was an additional delay between the conformation mail and your access to the server, but our technical team improved the situation and got rid of that delay.
2. You have received the confirmation mail before but your attempts to login end with an authentication failure:
Our technical teams are aware of this issue and are currently fixing it. It should work at the end of the evening.
3. You get the error message “This key cannot be registered as it is not yet valid”:
You used the wrong key, probably one from the headstart or the bonus items. Valid open beta codes have the prefix “PCOB01”, “WARPBE” or “WARPBF”.
4. You’ve been waiting several hours and try to register your code several times with different browsers:
There is no reason to try to activate your code again and again. If you try you only stress the servers and in the end you will receive one mail that you code has been activated followed by several mails saying that “This key has already been activated”.
As we have announced before we have temporarily deactivated account creation on our web page to allow the database server to completely focus on the open beta code validation.
This procedure is efficient and you are finally able to register their codes slowly and access the game. Due to the large amount of the registration requests, this will still take several hours before all entries have been processed.
Because of this we will have to keep the account creation deactivated until tomorrow. Please be assured that every step we take is done to – under the circumstances – deliver WAR to Europe as soon as possible.
We thank you for your understanding and your patience. Naturally, we will give you an update about the situation tomorrow morning.
Ik keek net hier http://www.warhammerallia...php?p=1376818#post1376818 en daar staat dat de open beta server weer onstabiel is dus deze zal starks weer onderuit gaan.Alpha- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 07:16:
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces