"Register for Beta" Onderaan de pagina 
alleen werkt hij niet echt... je komt bij een zwarte site
Maar de knop is er
alleen werkt hij niet echt... je komt bij een zwarte site
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja ik hoopte er zelfs op, omdat ze zeiden dat het goed ging verlopen.. Maar dat kan nou eenmaal niet en vooral niet met flashSpoTs schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:38:
Speciaal m'n wekkertje gezet. Helaas dat de website er nu uitligt, dit verwachte ik eigenlijk al maar goed
Verwijderd
Goed idee. Ik kom ook wel op irc want ik kan toch nog geen account maken.The_Bash schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:34:
Zitten er mensen al op IRC en zo ja, welke kanaal. Zo nee, zullen we dan een kanaaltje opengooien om slow-chat hier te verminderen!
edit: Ik heb een kanaaltje op IRC geopend:
Server: irc.tweakers.net
Kanaal: #war
Service wat is dat?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:49:
Beetje jammer dit arrogante Blizzard gedrag noem ik het maar.
Eerst de Amerikanen voordeel geven op de Europeanen.
En dan er vervolgens niets om geven dat 10 of 100.000 personen 4 uur de tijd hebben om een account te maken en je met 100% zekerheid kan zeggen dat de site er uit knalt.
Maar ja ze weten toch dat genoeg mensen zijn die de game kopen en spelen dus waarom zou je er nog iets aan proberen te doen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 09:59 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 10:00 ]
Verwijderd
Ze hebben precies de zelfde register pagina al bijna 2 maanden of langer draaiende voor de Amerikanen. Vertel mij dan waarom wij maar 4 uur de tijd krijgen om te registerenVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:53:
Beetje erg negatief. Denk je nou echt dat die lui er niet alles aan gedaan hebben om dit gewoon online te hebben om 09:30?Is voor hun ook de beste reclame. Het blijft techniek he... Je ziet wel dat ze er mee bezig zijn nu, zitten vast een paar mensen te zweten daaro
Heeft niets met motiveren te maken heeft te maken met een goede game maken en het feit dat er veel mensen zijn die gamen belangrijk vinden.Viper2k1 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:56:
[...]
Jij noemt Blizzard, ik noem Sony (PS3), Apple (iPod en iPhone) en noem zo nog maar een paar bedrijven. Ziet er slecht uit, maar ze weten wel hoe ze mensen moeten motiveren om helemaal mee te gaan in de hype. Ik zit ook te F5'en hier!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 09:59 ]
Ja als ze zoiets beloven hou ik ze er ook aan.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:53:
Beetje erg negatief. Denk je nou echt dat die lui er niet alles aan gedaan hebben om dit gewoon online te hebben om 09:30?Is voor hun ook de beste reclame. Het blijft techniek he... Je ziet wel dat ze er mee bezig zijn nu, zitten vast een paar mensen te zweten daaro
Jij noemt Blizzard, ik noem Sony (PS3), Apple (iPod en iPhone) en noem zo nog maar een paar bedrijven. Ziet er slecht uit, maar ze weten wel hoe ze mensen moeten motiveren om helemaal mee te gaan in de hype. Ik zit ook te F5'en hier!Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:49:
Beetje jammer dit arrogante Blizzard gedrag noem ik het maar.
Eerst de Amerikanen voordeel geven op de Europeanen.
En dan er vervolgens niets om geven dat 10 of 100.000 personen 4 uur de tijd hebben om een account te maken en je met 100% zekerheid kan zeggen dat de site er uit knalt.
Maar ja ze weten toch dat genoeg mensen zijn die de game kopen en spelen dus waarom zou je er nog iets aan proberen te doen.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Verwijderd
IE werkt beteralwinus schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:58:
hmmm website up?.....krijg de pagina anders toch niet geladen
Beetje nutteloos om voor snel lvlen te gaanVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:57:
Nu we toch aan het wachten zijn... Wat zijn de beste keuzes voor een Race, voor deze beta? Aangezien je na de Beta toch wel een ander account pakt en het dus van tijdelijke aard is. Misschien toch een poppetje dat het snelste kan levelen?
Verwijderd
hehe true, aan de andere kant in open beta snel lvlen betekent wel dat je sneller meer maps e.d. kunt doen en meer quests kunt volgenSpoTs schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:59:
[...]
Beetje nutteloos om voor snel lvlen te gaanje kunt het beste gewoon lekker een char kiezen die je leuk lijkt en het spel gaan spelen om een indruk te krijgen. Dat ga ik iig doen ^^
[ Voor 59% gewijzigd door The_Bash op 07-09-2008 10:31 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
Mag hier toch wel een discussie voeren over welke race handig is voor open beta?The_Bash schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:10:
Mensen, laten we het netjes houden en ons onthouden van slow-chat. We hebben een IRC kanaal geopend op irc.tweakers.net. Kanaal: #war
Verwijderd
ikke heb geen IRC wat nu? nu kan ik het dus niet meer volgen hier en moet ik uitwijken naar een ander forum waar het wel kan....MMOzone bijvoorbeeld....The_Bash schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:10:
Mensen, laten we het netjes houden en ons onthouden van slow-chat. We hebben een IRC kanaal geopend op irc.tweakers.net. Kanaal: #war
edit:
@hieronder, e zonder dreigende banner. Ik doel eigenlijk op de vele waarschuwingen van onze mods. Bovendien zie ik regelmatig posts van dezelfde persoon met minder dan een paar minuten verschil. De banner was bedoeld om de aandacht op het IRC kanaal te vestigen!
En, iemand al zoveel geluk gehad dat het bij hem werkte?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:14:
[...]
Mag hier toch wel een discussie voeren over welke race handig is voor open beta?Beetje dreigende banner zo
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:34:
[...]
ikke heb geen IRC wat nu? nu kan ik het dus niet meer volgen hier en moet ik uitwijken naar een ander forum waar het wel kan....MMOzone bijvoorbeeld....
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Dat is toch hopelijk een post van gister?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:41:
The Account Management pages will be up tomorrow at the latest, before the Open Beta servers. We know there are much concerns going about. Some of these are sound and legitimate, and we accept constructive criticism. However, much of the critique directed toward GOA are simply irrational fears allowed to run rampant. Judge us if you must, but please don't judge us for mistakes we have not committenity ommitted.
I had a chat with two of the server engineers yesterday and they are highly confident that our servers will withstand the onslaught of Open Beta players waiting to sign in and activate their keys. Every single department of GOA, both in Dublin and in Paris are in working this week-end and we are doing as many hours as is humanly possible, stretching working legislation as much we can.
Wie had dat ooit gedacht.
Wat een kneuzen
Nee, 9:30 onze tijd.JeanLucPicard schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:44:
De registratie zou up gaan om 8.30 GMT, wat inhoud 10:30 onze tijd. Het is pas 10 minuten over tijd, geef ze even.
Nee 15 min. Bron : http://wwp.greenwichmeant...an-union/the-netherlands/ActualFantasy schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:46:
[...]
Nee, 9:30 onze tijd.
Ze zijn dus al 1 uur en 15 minuten te laat.
Dat is zonder daylight savingsActualFantasy schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:46:
[...]
Nee, 9:30 onze tijd.
Ze zijn dus al 1 uur en 15 minuten te laat.
fout 09.30, als je vroeg op was weet je wat er aan de hand isJeanLucPicard schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:44:
De registratie zou up gaan om 8.30 GMT, wat inhoud 10:30 onze tijd. Het is pas 10 minuten over tijd, geef ze even.
GOA zit in Dublin, ze bedoelden Dublin tijd, ipv GMT. Doordat GMt nie top zomertijd zit, en dublin wel is dublin dus GMT+1 en wij GMT+2 momenteel.Thormodo schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:50:
[...]
Nee 15 min. Bron : http://wwp.greenwichmeant...an-union/the-netherlands/
Verwijderd
Er zijn maar heel weinig plekken waar het nu 08:54 is hoorThormodo schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:50:
[...]
Nee 15 min. Bron : http://wwp.greenwichmeant...an-union/the-netherlands/
[ Voor 7% gewijzigd door pica op 07-09-2008 11:01 ]
Verwijderd
Dat maakt niet uit. GMT is en blijft altijd GMT en veranderd niet voor zomertijd.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:54:
[...]
Er zijn maar heel weinig plekken waar het nu 08:54 is hoor
Dan is het dus 7:30GMT, 8:30UK/ierland en 9:30CET, wat het ook was. Niet 8:30GMT zoals ze zeiden.Hier geeft Iain aan dat het GMT is, tenzij ik zijn post mislees, aangezien hij wel zegt dat voor centraal Europese landen het 9.30 zou moeten wezen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 11:07 ]
Verwijderd
Register werkt dus nu niet "the registration service is momentarly unavailble" !!!!!!!Chubz schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:52:
[...]
fout 09.30, als je vroeg op was weet je wat er aan de hand isregister werkt wel maar image verification niet
Verwijderd
Gebruik jij wel de grote knop onderaan de pagina? 'register for BETA' Niet de kleine linksboven?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:03:
[...]
Register werkt dus nu niet "the registration service is momentarly unavailble" !!!!!!!
Die werkt net zo min.Azqi schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:10:
[...]
Gebruik jij wel de grote knop onderaan de pagina? 'register for BETA' Niet de kleine linksboven?
Verwijderd
waar haal je die info vandaan?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:06:
Good morning guys!
The account and registration pages are now working internally - I've been able to successfully create an account. I don't know the precise nature of the problem, but our technicians are working diligently to resolve the issue as soon they can.
We know this is something you've been looking forward to for a long time, just as we have.
I'll get back to you if I have any more news
Ik krijg nog steeds timeouts etc. dus waarschijnlijk valse hoop
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 11:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Thormodo schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:24:
Nog maar even het lijstje van Tweakers dat van plan is om te spelen, en wel oor heeft naar een Tweakers Guild. Als je ook mee wilt doen voeg jezelf dan even toe:
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Cidolfas – Warrior Priest
Destruction:
SpoTs - Black Orc
o0oPhreako0o - Shaman / Black Orc
roodbwoy - Black Orc / Squigherder
Damien2004 - Chosen waarschijnlijk.
Chubz - Shaman
Bazvv - Marauder / Disciple of Khaine
kanzlooz - Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
ZipperJR - Black Orc / Shaman
Lithius - Black Orc
TweakerMaert – Zealot
Sui – Shaman
Thormodo - Shaman
Bommie - Black orc
VNboards en warhammeralliance.comVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:25:
ja idd gewoon die link openen.
http://war-europe.com/#/registration/?lang=en
net zolang F5 spammen totdat je erdoorheen komt ! en als je er doorheen komt.... kom je niet verder dan image verification.
Waar halen jullie steeds die reply's van de mensen van WAR vandaan !? welk forum....
Lns1982 - Order - Bright WizzardThormodo schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:24:
Nog maar even het lijstje van Tweakers dat van plan is om te spelen, en wel oor heeft naar een Tweakers Guild. Als je ook mee wilt doen voeg jezelf dan even toe:
Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Cidolfas – Warrior Priest
Destruction:
SpoTs - Black Orc
o0oPhreako0o - Shaman / Black Orc
roodbwoy - Black Orc / Squigherder
Damien2004 - Chosen waarschijnlijk.
Chubz - Shaman
Bazvv - Marauder / Disciple of Khaine
kanzlooz - Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
ZipperJR - Black Orc / Shaman
Lithius - Black Orc
TweakerMaert – Zealot
Sui – Shaman
Thormodo - Shaman
[ Voor 32% gewijzigd door LnS1982 op 07-09-2008 11:29 ]
Verwijderd
via de Mythic patcher...i zie op de pagina helemaal geen grote knop register for beta...Azqi schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:10:
[...]
Gebruik jij wel de grote knop onderaan de pagina? 'register for BETA' Niet de kleine linksboven?
man knal snel naar g-mail of hotmail of whatever en maak een mail adres aan! gebruik je verder toch maar 1xZipperJR schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:44:
Enige wat ik merk bij dat registeren is dat hij aangeeft dat ik al geregistreerd sta met mijn email adres... hebben ze dat niet gereset? want heb maar een email adres en hij geeft aan dat die al geregistreerd staat (heb dat email adres gebruik voor een account op de "oude" website) maar kan ik die dan niet opnieuw gebruiken?
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Iedereen die een key heeftVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:16:
Vraagje, is deze open beta voor iedereen of alleen de mensen die al een pre-order hebben?
Verwijderd
Thanks, dan kan ik ons de moeite besparen om proberen te reggen. Bol.com heeft onze games nog niet gestuurd
Verwijderd
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:31:
Ik heb nog een vraagje.. .
Ik had dus al een war-europe account, maar kan hier niet mee inloggen..
MOET ik een nieuwe account aanmaken voor de beta enz ?.. of gewoon wachten
totdat ik kan inloggen met mn oude account ?
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 13:35 ]
[ Voor 28% gewijzigd door alwinus op 07-09-2008 12:33 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 13:12 ]
The last step on the long road to the Open Beta is now here! We have been distributing open beta keys through Collector's Edition pre-orders, premium Standard Edition Pre-orders and partnerships with websites. If you have an Open Beta key, Register a new account and enter it here. Please note that Closed Beta testers do not need to create a new account as Open Beta access is automatically granted all previous testers.
A light patch on 205mb will be available soon and the Open Beta begins early this afternoon. We will be updating you with the exact time that the servers will be open before then. Please note that at this time you should only use your Open Beta key, codes for the head start or bonus items are not yet valid.
[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 07-09-2008 13:29 ]
Erg slecht inderdaad..TomSmit82 schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:43:
Naja ik moet een nieuw account aanmaken dus ik was er van uitgegaan dat je bestaande war-europe account wel verwijderd was maar nee, na vele pogingen kreeg ik de melding dat de loginnaam en nicknaam al bestaatfijn die jongens daar.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Deze plek is te koop.
Volgens mij kan niemand nog spelen (iets met registraties enzo..)KeeZ schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:58:
Zucht. Genoeg over registraties... Hoe zijn de prestaties ? Is het 'launch ready' of doable binnen 2 weken ?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
das ook de bedoeling, ze noemen dat stresstest van de servers.mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:07:
Ja, het hele authenticatie systeem lijkt door de drukte bezweken te zijn. Zou Mythic totaal géén erg hebben gehad dat het op de launch dag van de Open Beta zo druk zou worden? (duh!)...
Voorspeld veel goeds voor de dag dat ze daadwerkelijk RTM gaan
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Verwijderd
Dat had ik ze ook wel kunnen vertellen hoor.Lord_Salo schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:14:
[...]
das ook de bedoeling, ze noemen dat stresstest van de servers.
laat met z'n allen inloggen en kijken of de servers het aankunnen.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 14:24 ]
sorry, ik ga hier niet verder op in, wil geen flamewar or what ever. zijn zij debielen of wij, die al uren lang op een site proberen te registeren alsof we niks te doen hebbenVerwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:17:
[...]
Dat had ik ze ook wel kunnen vertellen hoor.
Stresstest laat me niet lachen. Het zijn gewoon een stelletje debielen die het niet erg vinden dat trouwe fans een paar uur langer moeten wachten.
Hebben World of Warcraft en Age of Conan dit niet al genoeg bewezen?
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Het inloggen bij AoC en WoW ging bij mij erg gladjes hoor... alhoewel de server een klein beetje tegenstribbelde bij WoW kon ik bij beide vanaf dag één al online.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:17:
[...]
Hebben World of Warcraft en Age of Conan dit niet al genoeg bewezen?
[ Voor 10% gewijzigd door mindcrash op 07-09-2008 14:33 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Even om duidelijk te zijn, Mythic heeft hier dus geen zak meer mee te maken ondertussen he. Dit is weer allemaal GOA. Het is erg duidelijk uit de laatste weken dat wat in de EU gebeurt volkomen aan GOA overgelaten wordt en dat de Mythic bemoeienis minimaal is.mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:07:
Ja, het hele authenticatie systeem lijkt door de drukte bezweken te zijn. Zou Mythic totaal géén erg hebben gehad dat het op de launch dag van de Open Beta zo druk zou worden? (duh!)...
Voorspeld veel goeds voor de dag dat ze daadwerkelijk RTM gaan
Zie The_Bash in "Warhammer Online - Deel 2"WhizZRinaldo schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:48:
Even een snelle vraag, waar praten jullie op IRC over dit ?
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Nog erger is dat iemand doodleuk heeft besloten dat je BETA keys schijnbaar niet kunt/mag invoeren op standaard accounts en dat je dus (hopelijk alleen voor de beta) een compleet nieuw account mag gaan aanmaken op een systeem wat zowiezo al überstressed is.Pheace schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:51:
Tot nog toe is het weer echt knudde van GOA en bewijzen ze dat mooie woorden niet gelijk staat aan mooie daden. Wat een stommiteit ook om je registratie een paar uur voor de OB open te gooien.
Verwijderd
ik wacht al 2 uur op een pietluttig activatie mailtje.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:26:
Kan niet inloggen met oude account en wacht nog steeds op de mail van mijn nieuwe account. Hoelang duurt het ongeveer voor je de mail krijgt?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 15:36 ]
Verwijderd
haha alsjeblieft zeg wat een kutreactiemindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:27:
[...]
Nog erger is dat iemand doodleuk heeft besloten dat je BETA keys schijnbaar niet kunt/mag invoeren op standaard accounts en dat je dus (hopelijk alleen voor de beta) een compleet nieuw account mag gaan aanmaken op een systeem wat zowiezo al überstressed is.
Ik mag hopen dat er iemand binnen EA Europa of Mythic zelf gaat ingrijpen en wat keiharde maatregelen gaat nemen, want als deze Funcom achtige toestanden doorgaan moet het spel zelf wél erg goed zijn, anders hoeft het voor mij helemaal niet meer. En ik ben volgens mij niet de enige die daar op dit moment zo over denkt.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Waarom zijn ze dan in de US op de servers van EA/Mythic dan wel allemaal zonder al te grote problemen online gegaan en kan men daar de Open Beta al gewoon spelen?Glorificationer426 schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:37:
[...]
haha alsjeblieft zeg wat een kutreactie
Natuurlijk loopt het allemaal niet lekker als er 30k+ mensen die site aan het hammeren zijn en ze zijn ermee bezig én het gaat maar om een open beta waar je blij van mag zijn dat ze het uberhaupt houden..
En wat heeft de beta van een spel te maken met een simpel website registratie systeem? Het hele idee dat je oude war-europe account niet kan gebruiken is rond uit belachelijk. Ze hadden de beta registratie al de hele week kunnen draaien waarom moet het tegelijk met het open gooien van de servers.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:31:
@ mindcrash
Wat begrijp je niet aan het woord BETA?
30k+ nou toe maar, ben benieuwd op de release date dan. En sommige mensen hebben wel betaald voor die open beta, headstart kit.Glorificationer426 schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:37:
[...]
Natuurlijk loopt het allemaal niet lekker als er 30k+ mensen die site aan het hammeren zijn en ze zijn ermee bezig én het gaat maar om een open beta waar je blij van mag zijn dat ze het uberhaupt houden..
[ Voor 33% gewijzigd door TomSmit82 op 07-09-2008 15:50 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
En hierzo staat de server lijst (van Chubz IRC post):
En dan nog is dat niet waar het om gaat. Het gaat erom dat het hier om een bedrijf gaat wat al een verleden heeft van knudde te zijn en wat te bewijzen hebben. Dat hebben ze zelf toegegeven en om een tweede kans gevraagd. En in ieder geval op de toeloop tot dit punt hebben ze dat op bijna elk punt laten vallen (voor mensen die niet *in* de beta zitten in elk geval. Hun site is knudde, signups gaan maar met moeite voor veel mensen. Taalverbeteringen voor de newsletter komen op pagina 37 van een post op 1 forum te staan.It's why we consider the 7th as our true launch date. From this date forwards we will be providing services to paying customers.
Verwijderd
source: http://vnboards.ign.com/M...brd=22997&start=108510671From: James_EAMythic
Hey all,
I just wanted to let you know that GOA is hard at work right now to correct these issues. I'm busy with the US side of things but I'll do my best to work with their community team to keep you all informed.
The EU Open Beta servers should be opening shortly as they make final preparations. Thanks for your cooperation everyone, we know how excited you are to get in and play WAR!
Thanks
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 16:55 ]
Good afternoon!
Today has been exciting to say the least! By now many closed beta testers have downloaded the new patch, while more and more new players are registering their accounts and validating their Open Beta keys. We are well aware of the numerous problems associated with the registration process. Most of these are due to the relentless pounding we’ve given the servers. As a reference, war-europe had two million (non-unique) hits between 8am this morning and noon. Flash or not, this is enough traffic to give most any website a run. This traffic was expected and a vital part of the Open Beta. Although it may have been a frustrating experience for many of you, we’ve gained lots of valuable data, further helping our preparations for the Live Launch.
We are expecting the Open Beta servers to be online soon(TM) and when they do, tens of thousands of closed beta testers are standing by the door, only to be followed by myriads of new testers who have managed to validate their keys.
Some common issues
-Open Beta key authentication error: Key has expired. This is caused by a communication problem with our databases. We are working on a solution. This error does not mean that your key is invalid.
-Sometimes patching process will abort the download and one is forced to restart. This is caused by patching optimisation by our technicians. When they implement a change your connection may be severed. If this occurs you should restart the patching process; it will continue from the beginning of file you were last downloading.
-There has been mixed messages regarding players who had previously created accounts at war-europe.com but who was never a part of the closed beta and hence not automatically given Open Beta access. I have previously stated that these players must create new accounts. This is not correct; anyone who has an account at war-europe.com but does not currently have Open Beta access is free enter their Open Beta key here: http://www.war-europe.com/#/myproductkey/. We will clarify this in the news shortly.
We are all working very hard and appreciate your patience. Frustration is understandable, but please remember that every single one of you are beta testers. The primary purpose of this day is to test our systems in preparation for live launch. Despite some delays and technical issues, Open Beta is drawing closer and you will soon be bathing in the blood of your enemies!
Oh, and for those of you who haven’t finished patching yet, the English servers are: Karag Dron, Karag Orrud, Nehekhara, Karak-Hirn, Karak-Norn, Alarille, Burlok and Ellyrioon. They are all on the Core ruleset for now. We’ll try to bring you Open-RvR servers during Open Beta but for now we have no ETA on this.
We are well aware of your frustration and apologise for any unnecessary inconvenience. The Open Beta servers will open soon and WAR will be upon Europe.
-Magnus
Nou, het is in ieder geval al mooi om te zien dat ze hun fouten durven toe te geven en dat ze publiekelijk door het stof durven te gaan, iets wat bijvoorbeeld bij Funcom absoluut niet het geval was.Pheace schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:55:
Dat was de US reply waar ik het over had inderdaad
Hier eindelijk de EU reply
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 17:48 ]
beetje loadbalance zou wel fijn zijn jamindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]
Nou, het is in ieder geval al mooi om te zien dat ze hun fouten durven toe te geven en dat ze publiekelijk door het stof durven te gaan, iets wat bijvoorbeeld bij Failcom absoluut niet het geval was.
Overigens zag ik net na het eten dat ze blijkbaar het account management systeem plat hebben gegooid. Wellicht zijn ze nu eindelijk wakker en bezig om wat broodnodige zaken te fixen en eventueel wat servercapaciteit bij te schakelen.
[ Voor 62% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 17:39 ]
Altijd te laat en in het geval van de website niet eens waar. De gal die ze hadden om maar naar het forum te komen en te zeggen dat we onze flash player maar moesten updaten als hun website niet goed werkte. Alsjeblieft zeg.mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]
Nou, het is in ieder geval al mooi om te zien dat ze hun fouten durven toe te geven en dat ze publiekelijk door het stof durven te gaan, iets wat bijvoorbeeld bij Failcom absoluut niet het geval was.
Overigens zag ik net na het eten dat ze blijkbaar het account management systeem plat hebben gegooid. Wellicht zijn ze nu eindelijk wakker en bezig om wat broodnodige zaken te fixen en eventueel wat servercapaciteit bij te schakelen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq