Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
"Register for Beta" Onderaan de pagina :D

alleen werkt hij niet echt... je komt bij een zwarte site :) Maar de knop is er :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Speciaal m'n wekkertje gezet. Helaas dat de website er nu uitligt, dit verwachte ik eigenlijk al maar goed :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SpoTs schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:38:
Speciaal m'n wekkertje gezet. Helaas dat de website er nu uitligt, dit verwachte ik eigenlijk al maar goed :(
Ja ik hoopte er zelfs op, omdat ze zeiden dat het goed ging verlopen.. Maar dat kan nou eenmaal niet en vooral niet met flash 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dit arrogante Blizzard gedrag noem ik het maar.

Eerst de Amerikanen voordeel geven op de Europeanen.
En dan er vervolgens niets om geven dat 10 of 100.000 personen 4 uur de tijd hebben om een account te maken en je met 100% zekerheid kan zeggen dat de site er uit knalt.

Maar ja ze weten toch dat genoeg mensen zijn die de game kopen en spelen dus waarom zou je er nog iets aan proberen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
The_Bash schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:34:
Zitten er mensen al op IRC en zo ja, welke kanaal. Zo nee, zullen we dan een kanaaltje opengooien om slow-chat hier te verminderen!

edit: Ik heb een kanaaltje op IRC geopend:
Server: irc.tweakers.net
Kanaal: #war
Goed idee. Ik kom ook wel op irc want ik kan toch nog geen account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:49:

En dan er vervolgens niets om geven dat 10 of 100.000 personen 4 uur de tijd hebben om een account te maken en je met 100% zekerheid kan zeggen dat de site er uit knalt.

Maar ja ze weten toch dat genoeg mensen zijn die de game kopen en spelen dus waarom zou je er nog iets aan proberen te doen.
Service wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje erg negatief. Denk je nou echt dat die lui er niet alles aan gedaan hebben om dit gewoon online te hebben om 09:30? :) Is voor hun ook de beste reclame. Het blijft techniek he... Je ziet wel dat ze er mee bezig zijn nu, zitten vast een paar mensen te zweten daaro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort ongefundeerde teksten kun je beter laten.

[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
De website blijft tenminste up, dat vind ik al heel wat :) ik duik denk ik nog even lekker mijn bed in.. dit voegt toch niet zoveel toe :)

Sterkte met wachten ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dit soort ongefundeerde teksten kun je beter laten.

[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:53:
Beetje erg negatief. Denk je nou echt dat die lui er niet alles aan gedaan hebben om dit gewoon online te hebben om 09:30? :) Is voor hun ook de beste reclame. Het blijft techniek he... Je ziet wel dat ze er mee bezig zijn nu, zitten vast een paar mensen te zweten daaro ;)
Ze hebben precies de zelfde register pagina al bijna 2 maanden of langer draaiende voor de Amerikanen. Vertel mij dan waarom wij maar 4 uur de tijd krijgen om te registeren
Viper2k1 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:56:
[...]

Jij noemt Blizzard, ik noem Sony (PS3), Apple (iPod en iPhone) en noem zo nog maar een paar bedrijven. Ziet er slecht uit, maar ze weten wel hoe ze mensen moeten motiveren om helemaal mee te gaan in de hype. Ik zit ook te F5'en hier!
Heeft niets met motiveren te maken heeft te maken met een goede game maken en het feit dat er veel mensen zijn die gamen belangrijk vinden.
Het probleem is dat ze aan veel dingen lak hebben omdat 100.000' en het spel toch wel kopen.

The server at www.war-europe.com is taking too long to respond.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:53:
Ja als ze zoiets beloven hou ik ze er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:49:

Jij noemt Blizzard, ik noem Sony (PS3), Apple (iPod en iPhone) en noem zo nog maar een paar bedrijven. Ziet er slecht uit, maar ze weten wel hoe ze mensen moeten motiveren om helemaal mee te gaan in de hype. Ik zit ook te F5'en hier!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we toch aan het wachten zijn... Wat zijn de beste keuzes voor een Race, voor deze beta? Aangezien je na de Beta toch wel een ander account pakt en het dus van tijdelijke aard is. Misschien toch een poppetje dat het snelste kan levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

alwinus

Tweaked

hmmm website up?.....krijg de pagina anders toch niet geladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwinus schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:58:
hmmm website up?.....krijg de pagina anders toch niet geladen :)
IE werkt beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:57:
Nu we toch aan het wachten zijn... Wat zijn de beste keuzes voor een Race, voor deze beta? Aangezien je na de Beta toch wel een ander account pakt en het dus van tijdelijke aard is. Misschien toch een poppetje dat het snelste kan levelen?
Beetje nutteloos om voor snel lvlen te gaan :) je kunt het beste gewoon lekker een char kiezen die je leuk lijkt en het spel gaan spelen om een indruk te krijgen. Dat ga ik iig doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:59:
[...]

Beetje nutteloos om voor snel lvlen te gaan :) je kunt het beste gewoon lekker een char kiezen die je leuk lijkt en het spel gaan spelen om een indruk te krijgen. Dat ga ik iig doen ^^
hehe true, aan de andere kant in open beta snel lvlen betekent wel dat je sneller meer maps e.d. kunt doen en meer quests kunt volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Mensen, laten we het netjes houden en ons onthouden van slow-chat. We hebben een IRC kanaal geopend op irc.tweakers.net. Kanaal: #war

edit:
@hieronder, e zonder dreigende banner :). Ik doel eigenlijk op de vele waarschuwingen van onze mods. Bovendien zie ik regelmatig posts van dezelfde persoon met minder dan een paar minuten verschil. De banner was bedoeld om de aandacht op het IRC kanaal te vestigen!

[ Voor 59% gewijzigd door The_Bash op 07-09-2008 10:31 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bash schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:10:

Mensen, laten we het netjes houden en ons onthouden van slow-chat. We hebben een IRC kanaal geopend op irc.tweakers.net. Kanaal: #war
Mag hier toch wel een discussie voeren over welke race handig is voor open beta? :P Beetje dreigende banner zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bash schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:10:

edit:
@hieronder, e zonder dreigende banner :). Ik doel eigenlijk op de vele waarschuwingen van onze mods. Bovendien zie ik regelmatig posts van dezelfde persoon met minder dan een paar minuten verschil. De banner was bedoeld om de aandacht op het IRC kanaal te vestigen!
ikke heb geen IRC wat nu? nu kan ik het dus niet meer volgen hier en moet ik uitwijken naar een ander forum waar het wel kan....MMOzone bijvoorbeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:14:
[...]

Mag hier toch wel een discussie voeren over welke race handig is voor open beta? :P Beetje dreigende banner zo :)
En, iemand al zoveel geluk gehad dat het bij hem werkte?
Ik denk dat ik het pas weer vanmiddag ga proberen, maar ik hoorde daarnet dat de authentication servers maar 4 uur open blijven ofzo? dat zou wel zuur zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Lol echt alle warhammer websites die er zijn gaat het op de forums op precies dezelfde manier, alleen niet in het nederlands natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Account Management pages will be up tomorrow at the latest, before the Open Beta servers. We know there are much concerns going about. Some of these are sound and legitimate, and we accept constructive criticism. However, much of the critique directed toward GOA are simply irrational fears allowed to run rampant. Judge us if you must, but please don't judge us for mistakes we have not committenity ommitted.

I had a chat with two of the server engineers yesterday and they are highly confident that our servers will withstand the onslaught of Open Beta players waiting to sign in and activate their keys. Every single department of GOA, both in Dublin and in Paris are in working this week-end and we are doing as many hours as is humanly possible, stretching working legislation as much we can.

Wie had dat ooit gedacht.
Wat een kneuzen

Edit:
Ja is een post van gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:34:
[...]

ikke heb geen IRC wat nu? nu kan ik het dus niet meer volgen hier en moet ik uitwijken naar een ander forum waar het wel kan....MMOzone bijvoorbeeld....
offtopic:
Je kunt diverse IRC programma's vrij makkelijk downloaden. hier vind je een veelgebruikte.
Mocht je geen aparte software willen installeren, dan kun je overwegen om een plugin voor firefox te gebruiken (er van uitgaande dat je Firefox gebruikt). Kijk b.v. eens naarChatzilla.
Een laatste mogelijkheid is gebruik te maken van leech programma (voor torrents). Deze hebben vaak een ingebouwde IRC plugin.

Mijn bericht hierboven is niet om vervelend te doen, maar we hebben al diverse waarschuwingen van de mods gekregen. Je mag natuurlijk altijd posten als je een vraag hebt of iets concreets toe wil voegen aan het topic. ;)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:41:
The Account Management pages will be up tomorrow at the latest, before the Open Beta servers. We know there are much concerns going about. Some of these are sound and legitimate, and we accept constructive criticism. However, much of the critique directed toward GOA are simply irrational fears allowed to run rampant. Judge us if you must, but please don't judge us for mistakes we have not committenity ommitted.

I had a chat with two of the server engineers yesterday and they are highly confident that our servers will withstand the onslaught of Open Beta players waiting to sign in and activate their keys. Every single department of GOA, both in Dublin and in Paris are in working this week-end and we are doing as many hours as is humanly possible, stretching working legislation as much we can.

Wie had dat ooit gedacht.
Wat een kneuzen
Dat is toch hopelijk een post van gister?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
De registratie zou up gaan om 8.30 GMT, wat inhoud 10:30 onze tijd. Het is pas 10 minuten over tijd, geef ze even.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
JeanLucPicard schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:44:
De registratie zou up gaan om 8.30 GMT, wat inhoud 10:30 onze tijd. Het is pas 10 minuten over tijd, geef ze even.
Nee, 9:30 onze tijd.

Ze zijn dus al 1 uur en 15 minuten te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
ActualFantasy schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:46:
[...]

Nee 15 min. Bron : http://wwp.greenwichmeant...an-union/the-netherlands/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
ActualFantasy schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:46:
[...]

Dat is zonder daylight savings :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
JeanLucPicard schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:44:
fout 09.30, als je vroeg op was weet je wat er aan de hand is :P register werkt wel maar image verification niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
GOA zit in Dublin, ze bedoelden Dublin tijd, ipv GMT. Doordat GMt nie top zomertijd zit, en dublin wel is dublin dus GMT+1 en wij GMT+2 momenteel.

8:30 Dublin tijd was aangekondigd. Dus 9:30 voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn maar heel weinig plekken waar het nu 08:54 is hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
http://www.warhammerallia.../showthread.php?p=1363295

Hier geeft Magnus aan dat het GMT is, tenzij ik zijn post mislees, aangezien hij wel zegt dat voor centraal Europese landen het 9.30 zou moeten wezen.

/edit
Niet iain, magnus :P

[ Voor 7% gewijzigd door pica op 07-09-2008 11:01 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:54:
[...]

Er zijn maar heel weinig plekken waar het nu 08:54 is hoor ;)
Dat maakt niet uit. GMT is en blijft altijd GMT en veranderd niet voor zomertijd.

Wat ActualFantasy zei is correct. Om 9:30 onze tijd werd er ook aangekondigd dat ze up waren. Maar de catchpa werkt dus niet. Nog steeds niet na 1.5 uur.
Hier geeft Iain aan dat het GMT is, tenzij ik zijn post mislees, aangezien hij wel zegt dat voor centraal Europese landen het 9.30 zou moeten wezen.
Dan is het dus 7:30GMT, 8:30UK/ierland en 9:30CET, wat het ook was. Niet 8:30GMT zoals ze zeiden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:52:
[...]

fout 09.30, als je vroeg op was weet je wat er aan de hand is :P register werkt wel maar image verification niet ;)
Register werkt dus nu niet "the registration service is momentarly unavailble" !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good morning guys!
The account and registration pages are now working internally - I've been able to successfully create an account. I don't know the precise nature of the problem, but our technicians are working diligently to resolve the issue as soon they can.

We know this is something you've been looking forward to for a long time, just as we have.

I'll get back to you if I have any more news

Ik krijg nog steeds timeouts etc. dus waarschijnlijk valse hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:03:
[...]

Register werkt dus nu niet "the registration service is momentarly unavailble" !!!!!!!
Gebruik jij wel de grote knop onderaan de pagina? 'register for BETA' Niet de kleine linksboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Azqi schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:10:
[...]

Gebruik jij wel de grote knop onderaan de pagina? 'register for BETA' Niet de kleine linksboven?
Die werkt net zo min.

Allemaal time outs en ALS je der al doorheen komt, dan is er een image error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:06:
Good morning guys!
The account and registration pages are now working internally - I've been able to successfully create an account. I don't know the precise nature of the problem, but our technicians are working diligently to resolve the issue as soon they can.

We know this is something you've been looking forward to for a long time, just as we have.

I'll get back to you if I have any more news

Ik krijg nog steeds timeouts etc. dus waarschijnlijk valse hoop
waar haal je die info vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De knop "register for BETA" waar zit deze bij jullie? Ik zie deze knop helemaal niet op de site. Misschien iemand een screentje?

Edit: Laat maar, na een aantal refreshes werkt het wel

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnS1982
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 14:52
Je kunt ook gewoon gelijk via deze link:

http://war-europe.com/#/registration/?lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Nog maar even het lijstje van Tweakers dat van plan is om te spelen, en wel oor heeft naar een Tweakers Guild. Als je ook mee wilt doen voeg jezelf dan even toe:

Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter
Cidolfas – Warrior Priest

Destruction:
SpoTs - Black Orc
o0oPhreako0o - Shaman / Black Orc
roodbwoy - Black Orc / Squigherder
Damien2004 - Chosen waarschijnlijk.
Chubz - Shaman
Bazvv - Marauder / Disciple of Khaine
kanzlooz - Disciple of Khaine
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
ZipperJR - Black Orc / Shaman
Lithius - Black Orc
TweakerMaert – Zealot
Sui – Shaman
Thormodo - Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd gewoon die link openen.

net zolang F5 spammen totdat je erdoorheen komt ! en als je er doorheen komt.... kom je niet verder dan image verification.

Waar halen jullie steeds die reply's van de mensen van WAR vandaan !? welk forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:24:
Nog maar even het lijstje van Tweakers dat van plan is om te spelen, en wel oor heeft naar een Tweakers Guild. Als je ook mee wilt doen voeg jezelf dan even toe:

Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter

Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
TweakerMaert – Zealot
Sui – Shaman
Thormodo - Shaman
Bommie - Black orc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik zal zo eens posten wat ik ga doen :+ Eerst nog ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:25:
ja idd gewoon die link openen.

net zolang F5 spammen totdat je erdoorheen komt ! en als je er doorheen komt.... kom je niet verder dan image verification.

Waar halen jullie steeds die reply's van de mensen van WAR vandaan !? welk forum....
VNboards en warhammeralliance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnS1982
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 14:52
Thormodo schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:24:

Order:
Thormodo – Ironbreaker
UlyssessNL – White Lion
Sui – Warrior Priest
Blaim – Witch Hunter

Destruction:
SpoTs - Black Orc
Chubz - Shaman
Neothor – Zealot
Cthulhu - Sorceress
Lithius - Black Orc
TweakerMaert – Zealot
Sui – Shaman
Thormodo - Shaman
Lns1982 - Order - Bright Wizzard :)

[ Voor 32% gewijzigd door LnS1982 op 07-09-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:10:
[...]

via de Mythic patcher...i zie op de pagina helemaal geen grote knop register for beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Je moest toch een nieuw account aanmaken voor de Beta? Niet dat het lukt nu aangezien de sites er bij mij uit liggen maar vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Enige wat ik merk bij dat registeren is dat hij aangeeft dat ik al geregistreerd sta met mijn email adres... hebben ze dat niet gereset? want heb maar een email adres en hij geeft aan dat die al geregistreerd staat (heb dat email adres gebruik voor een account op de "oude" website) maar kan ik die dan niet opnieuw gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

ZipperJR schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:44:
Enige wat ik merk bij dat registeren is dat hij aangeeft dat ik al geregistreerd sta met mijn email adres... hebben ze dat niet gereset? want heb maar een email adres en hij geeft aan dat die al geregistreerd staat (heb dat email adres gebruik voor een account op de "oude" website) maar kan ik die dan niet opnieuw gebruiken?
man knal snel naar g-mail of hotmail of whatever en maak een mail adres aan! gebruik je verder toch maar 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Dat de site het vele verkeer niet aankan is wel duidelijk. Dit is gewoon een kwestie van afwachten, proberen en geluk hebben dat wel een keer lukt. Berichten hierover voegen erg weinig toe, hiervoor kun je beter terecht op IRC.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, is deze open beta voor iedereen of alleen de mensen die al een pre-order hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:16:
Vraagje, is deze open beta voor iedereen of alleen de mensen die al een pre-order hebben?
Iedereen die een key heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:17:
[...]

Iedereen die een key heeft :)
Thanks, dan kan ik ons de moeite besparen om proberen te reggen. Bol.com heeft onze games nog niet gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje.. .

Ik had dus al een war-europe account, maar kan hier niet mee inloggen :X ..
MOET ik een nieuwe account aanmaken voor de beta enz ?.. of gewoon wachten
totdat ik kan inloggen met mn oude account ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom maken ze eigenlijk gebruik van zoon labiel plaatjes systeem.
Net of er veel scripts/bots zijn die warhammer accounts aanmaken wat heel erg nuttig is.
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:31:
Ik heb nog een vraagje.. .

Ik had dus al een war-europe account, maar kan hier niet mee inloggen :X ..
MOET ik een nieuwe account aanmaken voor de beta enz ?.. of gewoon wachten
totdat ik kan inloggen met mn oude account ? :)
Ja

Edit:

Ben er nu 1:29 eindelijk doorheen gekomen nu nog wachten op de activatie mail.
Er is nog hoop, succes in ieder geval.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

alwinus

Tweaked

Je moet een nieuw account aanmaken

edit: al beantwoord :P

[ Voor 28% gewijzigd door alwinus op 07-09-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ;) !
*knip* PromoX in "Warhammer Online - Deel 2" lijkt me wel duidelijk.

[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
The last step on the long road to the Open Beta is now here! We have been distributing open beta keys through Collector's Edition pre-orders, premium Standard Edition Pre-orders and partnerships with websites. If you have an Open Beta key, Register a new account and enter it here. Please note that Closed Beta testers do not need to create a new account as Open Beta access is automatically granted all previous testers.

A light patch on 205mb will be available soon and the Open Beta begins early this afternoon. We will be updating you with the exact time that the servers will be open before then. Please note that at this time you should only use your Open Beta key, codes for the head start or bonus items are not yet valid.

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 07-09-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Naja ik moet een nieuw account aanmaken dus ik was er van uitgegaan dat je bestaande war-europe account wel verwijderd was maar nee, na vele pogingen kreeg ik de melding dat de loginnaam en nicknaam al bestaat :S fijn die jongens daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
TomSmit82 schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:43:
Naja ik moet een nieuw account aanmaken dus ik was er van uitgegaan dat je bestaande war-europe account wel verwijderd was maar nee, na vele pogingen kreeg ik de melding dat de loginnaam en nicknaam al bestaat :S fijn die jongens daar.
Erg slecht inderdaad..

Mijn Closed Beta patcher is trouwens gepatched naar de Open Beta versie (nieuwe skin enzo), maar die patcher werkt weer voor geen meter :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Ho eens jongens.

Ik ben zojuist met m´n OUDE war-europe account ingelogged op de website en ik heb daar bij nu de optie om een product key in te vullen. Lijkt er dus op dat je geen nieuw account hoeft aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zucht. Genoeg over registraties... Hoe zijn de prestaties ? Is het 'launch ready' of doable binnen 2 weken ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
KeeZ schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:58:
Zucht. Genoeg over registraties... Hoe zijn de prestaties ? Is het 'launch ready' of doable binnen 2 weken ?
Volgens mij kan niemand nog spelen (iets met registraties enzo..)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ja, het hele authenticatie systeem lijkt door de drukte bezweken te zijn. Zou Mythic totaal géén erg hebben gehad dat het op de launch dag van de Open Beta zo druk zou worden? (duh!)...

Voorspeld veel goeds voor de dag dat ze daadwerkelijk RTM gaan :(

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:07:
Ja, het hele authenticatie systeem lijkt door de drukte bezweken te zijn. Zou Mythic totaal géén erg hebben gehad dat het op de launch dag van de Open Beta zo druk zou worden? (duh!)...

das ook de bedoeling, ze noemen dat stresstest van de servers. :9
laat met z'n allen inloggen en kijken of de servers het aankunnen.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:14:
[...]
das ook de bedoeling, ze noemen dat stresstest van de servers. :9
laat met z'n allen inloggen en kijken of de servers het aankunnen.
Dat had ik ze ook wel kunnen vertellen hoor.

Stresstest laat me niet lachen. Het zijn gewoon een stelletje debielen die het niet erg vinden dat trouwe fans een paar uur langer moeten wachten.

Hebben World of Warcraft en Age of Conan dit niet al genoeg bewezen?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Ik moet nu wachten op een email van me nieuwe account...

Maar ik ben nu ingelogd met me oude login en kan me key invullen alleen het valideren geeft nog kuren... Is er iemand die met ze oude account gewoon ze key gevalideerd heeft? Want hier ben ik wel benieuwd naar... ( sorry als ik dit niet mag vragen vanwege de waarschuwing )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:17:
[...]

Dat had ik ze ook wel kunnen vertellen hoor.

Stresstest laat me niet lachen. Het zijn gewoon een stelletje debielen die het niet erg vinden dat trouwe fans een paar uur langer moeten wachten.

sorry, ik ga hier niet verder op in, wil geen flamewar or what ever. zijn zij debielen of wij, die al uren lang op een site proberen te registeren alsof we niks te doen hebben :9 . ik zie wel.... over and out.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Bloodclot

Jawier!

anderen op warhammer forums zeggen dat de key expired is met oude account :D.
Ik gebruik mijn key nog niet, ook niet bij nieuwe account of oude account. Ik wacht wel tot vanavond, straks heb je je key ingevuld op oude account en je oude account is disabled :p.

ik duik nu ff sportkantine in, en kom vanavond wel weer. ik ga me nu echt niet druk maken. komt wol goed je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:17:
[...]
Het inloggen bij AoC en WoW ging bij mij erg gladjes hoor... alhoewel de server een klein beetje tegenstribbelde bij WoW kon ik bij beide vanaf dag één al online.

Heeft trouwens enig idee waarom men zegt dat je een nieuw account moet aanmaken voor de beta? Zouden ze alle accouts mét beta key om een of andere reden verwijderen als ze RTM gaan? Ik zou namelijk het liefst met het account willen spelen wat ik al eeuwen terug heb aangemaakt...

Erg handig dat tegelijkertijd met het authenticatiesysteem ook de rook uit het officiele onofficiele forum @ warhammer alliance komt trouwens... :(

[ Voor 10% gewijzigd door mindcrash op 07-09-2008 14:33 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
http://members.home.nl/caracca/WAR/screenshot_000.jpg

Op irc hebben we afgesproken dat we op de server burlok gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizZRinaldo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-07 20:50
Even een snelle vraag, waar praten jullie op IRC over dit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:07:

Even om duidelijk te zijn, Mythic heeft hier dus geen zak meer mee te maken ondertussen he. Dit is weer allemaal GOA. Het is erg duidelijk uit de laatste weken dat wat in de EU gebeurt volkomen aan GOA overgelaten wordt en dat de Mythic bemoeienis minimaal is.

Tot nog toe is het weer echt knudde van GOA en bewijzen ze dat mooie woorden niet gelijk staat aan mooie daden. Wat een stommiteit ook om je registratie een paar uur voor de OB open te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

WhizZRinaldo schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:48:
Even een snelle vraag, waar praten jullie op IRC over dit ? :)
Zie The_Bash in "Warhammer Online - Deel 2"
Waarschijnlijk irc.tweakers.net, kanaal: #war.

Misschien dat dit ook aan de startpost toegevoegd kan worden?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik heb besloten om order te gaan aangezien (volgens mij) vele Destro gaan. Persoonlijk denk ik dit naar aanleiding van de splitsing bij WoW. Ten tweede, dan kan ik Tweakers een pak hun donder geven :+

Maar zal wel een caster worden. Kunnen degene die al binnen zijn misschien een poll opgooien met server keuze? Kan ik gelijk kijken welke ik moet pakken om Destro een pak slaag te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet inloggen met oude account en wacht nog steeds op de mail van mijn nieuwe account. Hoelang duurt het ongeveer voor je de mail krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Pheace schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:51:
Tot nog toe is het weer echt knudde van GOA en bewijzen ze dat mooie woorden niet gelijk staat aan mooie daden. Wat een stommiteit ook om je registratie een paar uur voor de OB open te gooien.
Nog erger is dat iemand doodleuk heeft besloten dat je BETA keys schijnbaar niet kunt/mag invoeren op standaard accounts en dat je dus (hopelijk alleen voor de beta) een compleet nieuw account mag gaan aanmaken op een systeem wat zowiezo al überstressed is.

Ik mag hopen dat er iemand binnen EA Europa of Mythic zelf gaat ingrijpen en wat keiharde maatregelen gaat nemen, want als deze Funcom achtige toestanden doorgaan moet het spel zelf wél erg goed zijn, anders hoeft het voor mij helemaal niet meer. En ik ben volgens mij niet de enige die daar op dit moment zo over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:26:
Kan niet inloggen met oude account en wacht nog steeds op de mail van mijn nieuwe account. Hoelang duurt het ongeveer voor je de mail krijgt?
ik wacht al 2 uur op een pietluttig activatie mailtje.
Was gelukkig wel Formule 1 op de buis.

@ giantgiant: Heeft niks met beta te maken heeft te maken met mensen die niet weten hoe dat ze een product moeten release aan een grote groep mensen.

Verder is US live gegaan daar was het zoals gewoonlijk beter voor geregeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mindcrash

Wat begrijp je niet aan het woord BETA? :)

Ik zit nu ook wel erg sterk te denken aan de Order eigenlijk...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:27:
[...]

Nog erger is dat iemand doodleuk heeft besloten dat je BETA keys schijnbaar niet kunt/mag invoeren op standaard accounts en dat je dus (hopelijk alleen voor de beta) een compleet nieuw account mag gaan aanmaken op een systeem wat zowiezo al überstressed is.

Ik mag hopen dat er iemand binnen EA Europa of Mythic zelf gaat ingrijpen en wat keiharde maatregelen gaat nemen, want als deze Funcom achtige toestanden doorgaan moet het spel zelf wél erg goed zijn, anders hoeft het voor mij helemaal niet meer. En ik ben volgens mij niet de enige die daar op dit moment zo over denkt.
haha alsjeblieft zeg wat een kutreactie :')
Natuurlijk loopt het allemaal niet lekker als er 30k+ mensen die site aan het hammeren zijn en ze zijn ermee bezig én het gaat maar om een open beta waar je blij van mag zijn dat ze het uberhaupt houden..

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nummer geschreven over de site crisis
spoiler:
Error 414
Some stay dry and others feel the pain
Error 414
A baby born will die before the sin

Error 414
The school books say it can't be here again
Error 414
The prisons make you wonder where it went

Error 414
Build a tent and say the world is dry
Error 414
Zoom the camera out and see the lie

Error 414
Forecast to be falling yesterday
Error 414
Only in the past is what they say

Error 414
Raised your neighborhood insurance rates
Error 414
Makes us happy 'livin in a gate

Error 414
Made me cross the street the other day
Error 414
Made you turn your head the other way

(Chorus)
Error 414
History quickly crashing through your veins
Error 414
Using you to fall back down again
[Repeat]

Error 414
Seldom mentioned on the radio
Error 414
Its the fear your leaders call control

Error 414
Worse than swearing worse than calling names
Error 414
Say it publicly and you're insane

Error 414
No one wants to hear about it now
Error 414
Wish real hard it goes away somehow

Error 414
Makes the best of friends begin to fight
Error 414
But did they know each other in the light?

Error 414
Every February washed away
Error 414
Stays behind as colors celebrate

Error 414
The same crime has a higher price to pay
Error 414
The judge and jury swear it's not the face

(Chorus)

Error 414
Dirty secrets of economy
Error 414
Turns that body into GDP

Error 414
The bell curve blames the baby's DNA
Error 414
But test scores are how much the parents make

Error 414
'Flippin cars in France the other night
Error 414
Cleans the sewers out beneath Mumbai

Error 414
Cross the world and back its all the same
Error 414
Angels cry and shake their heads in shame

Error 414
Lifts the ark of paradise in sin
Error 414
Which part do you think you're 'livin in?

Error 414
More than 'marchin more than passing law
Error 414
Remake how we got to where we are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Glorificationer426 schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:37:
[...]

haha alsjeblieft zeg wat een kutreactie :')
Natuurlijk loopt het allemaal niet lekker als er 30k+ mensen die site aan het hammeren zijn en ze zijn ermee bezig én het gaat maar om een open beta waar je blij van mag zijn dat ze het uberhaupt houden..
Waarom zijn ze dan in de US op de servers van EA/Mythic dan wel allemaal zonder al te grote problemen online gegaan en kan men daar de Open Beta al gewoon spelen?

GOA maakt er gewoon een potje van. Als je me niet gelooft moet je eens rondkijken waar de meeste negatieve reacties vandaan komen. Juist ja, vanuit Europa; de mensen die gebruik moeten maken van war-europe.com, en de diensten van GOA!

Dus check vooral even eerst de diverse forums binnen de Warhammer community, voordat je iemand lekker af gaat kraken om zijn "kutreactie"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:31:
@ mindcrash

Wat begrijp je niet aan het woord BETA? :)
En wat heeft de beta van een spel te maken met een simpel website registratie systeem? Het hele idee dat je oude war-europe account niet kan gebruiken is rond uit belachelijk. Ze hadden de beta registratie al de hele week kunnen draaien waarom moet het tegelijk met het open gooien van de servers.
Glorificationer426 schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:37:
[...]
30k+ nou toe maar, ben benieuwd op de release date dan. En sommige mensen hebben wel betaald voor die open beta, headstart kit.

[ Voor 33% gewijzigd door TomSmit82 op 07-09-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
30k is wel heel laag ingeschat, er zijn alleen al 80k keys uitgedeeld + een aantal preorders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

zijn er tweakers die door het registratieproces gekomen zijn en daadwerkelijk de game aan het spelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik ben nu ook 'bezig' te registreren maar dat snap je wel....
Is er al bekend op welke server de Tweakers gaan? en welk soort server dit dan is :)
Dan kom ik daar lekker groen spelen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burlok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Overigens heb ik net vernomen dat het volgens iemand in Duitsland wel degelijk mogelijk is om op het account wat je al eerder hebt aangemaakt de BETA key in te voeren; en dat het grootste probleem op dit moment is dat het e.e.a. dus niet lekker met elkaar samenwerkt doordat de authenticatieservers... nouja, je weet het wel :p

Hij zegt dat je hiervoor in moet loggen, vervolgens op deze link klikken (die GOA ook in de nieuwspost heeft geplaatst overigens) et voila.

Opgevangen op het forum van Warhammer Alliance, waar overigens nu ook de roep op een officiële reactie vanuit GOA/Mythic/EA wat betreft dit debacle ook steeds harder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Voordat er een stroom "Het is nog beta" of "Het is niet alsof je hier voor betaald heb" onzin komt.

Quote van IanC
It's why we consider the 7th as our true launch date. From this date forwards we will be providing services to paying customers.
En dan nog is dat niet waar het om gaat. Het gaat erom dat het hier om een bedrijf gaat wat al een verleden heeft van knudde te zijn en wat te bewijzen hebben. Dat hebben ze zelf toegegeven en om een tweede kans gevraagd. En in ieder geval op de toeloop tot dit punt hebben ze dat op bijna elk punt laten vallen (voor mensen die niet *in* de beta zitten in elk geval. Hun site is knudde, signups gaan maar met moeite voor veel mensen. Taalverbeteringen voor de newsletter komen op pagina 37 van een post op 1 forum te staan.

En dan krijg je nu dit. Een registratie probleem waar mensen al weken voor gewaarschuwd hebben dat het dom was om zoiezo voor dezelfde dag voor als de OB laten omdat je er *donder* op kunt zeggen dat er iets mis gaat als je zoiets open gooit en de halve fanbase probeert in te loggen.

Maar nee ze zeiden dat ze dat *makkelijk* aan zouden kunnen en dat ze de registratie ruim op tijd voor de OB open zouden hebben .

Met andere woorden is het gewoon onzin om dit te gaan verdedigen met van die pietluttige opmerkingen als "Het is beta". Ze moeten gewoon eens fatsoenlijk hun dingen op een rij zetten en professioneel werk leveren daar en niet elke keer beloftes maken die ze niet kunnen naleven en als ze dat niet doen niet plotseling zoals nu maar weer eens fijn verdwijnen van het toneel. Urenlang geen een update dat er ook maar iets mis is behalve van een US community rep dat ze er aan aan het werken zouden zijn, nee joh.

Dit gaat weer totaal hetzelfde als tijdens de Daoc dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

From: James_EAMythic

Hey all,

I just wanted to let you know that GOA is hard at work right now to correct these issues. I'm busy with the US side of things but I'll do my best to work with their community team to keep you all informed.

The EU Open Beta servers should be opening shortly as they make final preparations. Thanks for your cooperation everyone, we know how excited you are to get in and play WAR!

Thanks
source: http://vnboards.ign.com/M...brd=22997&start=108510671

nou.... ben benieuwd dan !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dat was de US reply waar ik het over had inderdaad

Hier eindelijk de EU reply
Good afternoon!

Today has been exciting to say the least! By now many closed beta testers have downloaded the new patch, while more and more new players are registering their accounts and validating their Open Beta keys. We are well aware of the numerous problems associated with the registration process. Most of these are due to the relentless pounding we’ve given the servers. As a reference, war-europe had two million (non-unique) hits between 8am this morning and noon. Flash or not, this is enough traffic to give most any website a run. This traffic was expected and a vital part of the Open Beta. Although it may have been a frustrating experience for many of you, we’ve gained lots of valuable data, further helping our preparations for the Live Launch.

We are expecting the Open Beta servers to be online soon(TM) and when they do, tens of thousands of closed beta testers are standing by the door, only to be followed by myriads of new testers who have managed to validate their keys.

Some common issues
-Open Beta key authentication error: Key has expired. This is caused by a communication problem with our databases. We are working on a solution. This error does not mean that your key is invalid.

-Sometimes patching process will abort the download and one is forced to restart. This is caused by patching optimisation by our technicians. When they implement a change your connection may be severed. If this occurs you should restart the patching process; it will continue from the beginning of file you were last downloading.

-There has been mixed messages regarding players who had previously created accounts at war-europe.com but who was never a part of the closed beta and hence not automatically given Open Beta access. I have previously stated that these players must create new accounts. This is not correct; anyone who has an account at war-europe.com but does not currently have Open Beta access is free enter their Open Beta key here: http://www.war-europe.com/#/myproductkey/. We will clarify this in the news shortly.

We are all working very hard and appreciate your patience. Frustration is understandable, but please remember that every single one of you are beta testers. The primary purpose of this day is to test our systems in preparation for live launch. Despite some delays and technical issues, Open Beta is drawing closer and you will soon be bathing in the blood of your enemies!

Oh, and for those of you who haven’t finished patching yet, the English servers are: Karag Dron, Karag Orrud, Nehekhara, Karak-Hirn, Karak-Norn, Alarille, Burlok and Ellyrioon. They are all on the Core ruleset for now. We’ll try to bring you Open-RvR servers during Open Beta but for now we have no ETA on this.

We are well aware of your frustration and apologise for any unnecessary inconvenience. The Open Beta servers will open soon and WAR will be upon Europe.

-Magnus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
martin, de link in je post is niet goed gecropped

/edit
Nou wel, dank

[ Voor 19% gewijzigd door pica op 07-09-2008 17:01 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Pheace schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:55:
Dat was de US reply waar ik het over had inderdaad

Hier eindelijk de EU reply
[...]
Nou, het is in ieder geval al mooi om te zien dat ze hun fouten durven toe te geven en dat ze publiekelijk door het stof durven te gaan, iets wat bijvoorbeeld bij Funcom absoluut niet het geval was.

Overigens zag ik net na het eten dat ze blijkbaar het account management systeem plat hebben gegooid. Wellicht zijn ze nu eindelijk wakker en bezig om wat broodnodige zaken te fixen en eventueel wat servercapaciteit bij te schakelen.

Laten we het bedrijf maar gewoon bij de juiste naam noemen.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]

Nou, het is in ieder geval al mooi om te zien dat ze hun fouten durven toe te geven en dat ze publiekelijk door het stof durven te gaan, iets wat bijvoorbeeld bij Failcom absoluut niet het geval was.

Overigens zag ik net na het eten dat ze blijkbaar het account management systeem plat hebben gegooid. Wellicht zijn ze nu eindelijk wakker en bezig om wat broodnodige zaken te fixen en eventueel wat servercapaciteit bij te schakelen.
beetje loadbalance zou wel fijn zijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

*knip*. De topicwaarschuwing lijkt me toch duidelijk genoeg.

Servers zijn net open btw...

[ Voor 62% gewijzigd door PromoX op 07-09-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

mindcrash schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:11:
[...]

Nou, het is in ieder geval al mooi om te zien dat ze hun fouten durven toe te geven en dat ze publiekelijk door het stof durven te gaan, iets wat bijvoorbeeld bij Failcom absoluut niet het geval was.

Altijd te laat en in het geval van de website niet eens waar. De gal die ze hadden om maar naar het forum te komen en te zeggen dat we onze flash player maar moesten updaten als hun website niet goed werkte. Alsjeblieft zeg.

En het spijt me maar mijn maatstaven liggen toch een stuk hoger dan "beter dan Funcom"
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces