Warhammer Online - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:03:
Over de performance: het kan toch niet zo zijn dat systemen die games als CoD4 op het allerhoogst soepel kunnen draaien gaan laggen in een spel als WAR? Ik hoop niet dat de headstart speelt op de release engine, als ik naar alle berichten over performance kijk. Dan ben ik bang dat we na donderdag AoC achtige taferelen krijgen, en dat wil niemand.
snap niet war jij je beweringen vandaan haalt.. maar kwa inhoud is het echt 0.
Het spel draait uitstekend. Daarnaast is CoD4 met max 32 spelers en een fps game. Dat is een totaal ander genre dan een MMORPG. Volgende keer misschien even informatie opzoeken voordat je vergelijkingen gaat maken met 0 informatie :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:00
SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:42:
[...]

Mounts = lvl 20 req en kosten 20g

Over textures nog even.. je geheugen op je kaart is gewoon je buffer, hoe meer je kan bufferen des te sneller de verwerking. Hoe minder geheugen op je vidkaart hoe meer die bezig is met gepre-buffered textures overschrijven.

auw.. op 12.15 nu al een queue van 10 man :S dat word vanavond echt drama... :/
Euh, er is dus WEL een headstart voor benelux? Nou ben ik helemaal in de war.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:00
SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:06:
[...]

snap niet war jij je beweringen vandaan haalt.. maar kwa inhoud is het echt 0.
Het spel draait uitstekend. Daarnaast is CoD4 met max 32 spelers en een fps game. Dat is een totaal ander genre dan een MMORPG. Volgende keer misschien even informatie opzoeken voordat je vergelijkingen gaat maken met 0 informatie :/
Denk dat hij het baseert op de voorgaande paginas, framedrops etc waar ze het over hebben. Maarja, één meldt er dat hij een framedrop had naar 50 fps :+, dus niet echt bijzonder ofzo verder en zeker geen AoC taferelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychodude schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:11:
[...]

Denk dat hij het baseert op de voorgaande paginas, framedrops etc waar ze het over hebben. Maarja, één meldt er dat hij een framedrop had naar 50 fps :+, dus niet echt bijzonder ofzo verder en zeker geen AoC taferelen.
ja :p stel je voor 50 fps.. terwijl je oog er maar 30 kan waarnemen. In any case :) het is uitstekend geprogrammeerd.. en zelfs met mijn bergklimskills ben ik nog geen 1x echt vast blijven zitten ( af en toe wel even pielen :D ) maarja, het is foolproof.. kheb ook geen blink op mijn BO, dus dat zorgt er ook voor dat ik niet in een hekje vast zit ;(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen. ik wil ook gaan spelen. heb hem nog niet. als ik hem bestel via direct2drive kan ik dan vandaag gelijk beginnen of meot ik dan wachten tot donderdag????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik basseer het vooral op dit draadje. En dat is nog niet eens het enige draadje waar mensen klachten over de performance posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:19:
Ik basseer het vooral op dit draadje. En dat is nog niet eens het enige draadje waar mensen klachten over de performance posten.
Ik heb een monster machine dus ik kan niet met deze 'interessante' discussies meedoen :P

Maargoed hier liep hij prima. Wat me ook opviel is dat hij van alle 4 de cores van mijn quad processor gebruik maakte.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JeanLucPicard schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:32:
[...]

Ik heb een monster machine dus ik kan niet met deze 'interessante' discussies meedoen :P

Maargoed hier liep hij prima. Wat me ook opviel is dat hij van alle 4 de cores van mijn quad processor gebruik maakte.
dat viel mij ook op ja :p kan eindelijk dat stof er is afgeschud worden.
Het valt mij gewoon op dat mensen het raar vinden dat hun High end machine van 2000 niet meer high end is in 2008. vind ik ook heel erg raar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:18:
hey mensen. ik wil ook gaan spelen. heb hem nog niet. als ik hem bestel via direct2drive kan ik dan vandaag gelijk beginnen of meot ik dan wachten tot donderdag????
Ik heb hem vannacht daar gepre-ordered en kan nu spelen:)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:32:
[...]

Als ik dat topic doorlees zie ik ook mensen met hele goeie PC's toch geen even geweldige FPS halen. Het lijkt wel alsof WAR meer eist van je PC dan dat je ervoor terug krijgt in looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:48:
[...]

Als ik dat topic doorlees zie ik ook mensen met hele goeie PC's toch geen even geweldige FPS halen. Het lijkt wel alsof WAR meer eist van je PC dan dat je ervoor terug krijgt in looks.
Toch vreemd dat ik en Jean wel goede graphics krijgen met onze systemen. Misschien moet je is een forum zoeken waar mensen wel blij zijn met grraphics ipv altijd een negatieve post erbij te halen.

Graphics zijn uitstekend, niets te klagen. Alles ziet er netjes gedetallieerd uit. Zodra ik mijn CE binnen krijg ga ik hem wel installeren via de CE :p heb nu nog de openbeta client namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:51:
[...]

Toch vreemd dat ik en Jean wel goede graphics krijgen met onze systemen. Misschien moet je is een forum zoeken waar mensen wel blij zijn met grraphics ipv altijd een negatieve post erbij te halen.

Graphics zijn uitstekend, niets te klagen. Alles ziet er netjes gedetallieerd uit. Zodra ik mijn CE binnen krijg ga ik hem wel installeren via de CE :p heb nu nog de openbeta client namelijk :)
Nou nee, het zijn de problemen die de aandacht verdienen ;) Dáár moet namelijk aan gewerkt worden, als alles prima is, is het toch in orde :P Kennelijk valt dat tegen voor een bepaalde groep, hoe groot die is weet ik niet (is ook moeilijk te schatten). Maar een interessant probleem is het zeker. De echte monster PC's hebben inderdaad goede preformance, maar er wordt nergens gezegt (door de developers) dat je een monster PC moet hebben wil je optimaal genieten van WAR.
Kortgezegt: het valt me gewoon op, en het verbaast en intrigeert me.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net gekocht op Direct2drive.co.uk en kan gelijk spelen en ik heb ook gelijk de items ontvangen :)

[ Voor 16% gewijzigd door BladePHQ op 15-09-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Allerlaatste vraag over de graphics.. ik lees iets over de GPU Slider.. die optie in de graphic option om die sleepbalk hoger te zetten (iets met GPU memory). Die heb ik tot op heden nog niet aangeraakt waardoor die standaard nog helemaal naar links staat.. zou het helpen om die (iets) verder naar rechts te slepen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Zo,
Net maar meteen 3x besteld ;-) bij proxis.nl (43,99 euro)
Broertje en dinnetje wilden ook wel spelen.

Denk trouwens dat ik op een open server ga spelen.. lekker gevaarlijk!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Headstart key als eerste ingevoerd, 5 minuten later een mail dat de activatie geslaagd was. daarna de items key ingevoerd, 2 uur later nog niks.... ?

iemand bij wie de items correct geactiveerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Sneezzer schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:47:
Zo,
Net maar meteen 3x besteld ;-) bij proxis.nl (43,99 euro)
Broertje en dinnetje wilden ook wel spelen.

Denk trouwens dat ik op een open server ga spelen.. lekker gevaarlijk!
een vriendin die met je meespeelt.... damn, waar heb je die vandaan man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:49:
[...]

www.mmomatchmaker.com ?

:+

even mijn hotmail kunnen checken, nog geen keys van EA, dat wordt dus pas komend weekend spelen ben ik bang.....

[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 15-09-2008 14:50 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Heeft iemand al zijn pre order items? Ik kreeg net een mail dat mijn items active zijn, maar ze zijn nergens te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

wat zijn die ingame items eigenlijk? soort van pet als in WoW of echt usable equip

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ja, items zijn correct geactiveerd (na ongeveer 4 uur na activatie het mailtje gekregen) en al op meerdere characters uit de mail gehaald. Vond mezelf vrij exclusief met die epic ring totdat ik me realiseerde dat ik gister speelde met alleen maar CE eigenaren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:50:
Heeft iemand al zijn pre order items? Ik kreeg net een mail dat mijn items active zijn, maar ze zijn nergens te vinden....
als ik het goed begrijp moet je naar het mail punt op de map en daar haal je ze dan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

On_E schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:50:
[...]

www.mmomatchmaker.com ?

:+

even mijn hotmail kunnen checken, nog geen keys van EA, dat wordt dus pas komend weekend spelen ben ik bang.....
hahahaha is nog gewoon echt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:49:
[...]

Tja ;)
2 pc's op een lang bureau naast elkaar en lekker gamen maar!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Sneezzer schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:07:
[...]

Tja ;)
2 pc's op een lang bureau naast elkaar en lekker gamen maar!
Hoelang is dat bureau ? Lang hoop ik voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb een vraagje met een vrij hoog n00bgehalte. En ik vond het antwoord niet terug in de faq van war-eruope.com. Ik heb de game gisteren gepre-ordered via direct2download en daar kreeg ik een naast de code voor de headstart ook een code voor speciale items bij.
Nu is de vraag of ik die speciale items maar 1 keer kan claimen of niet. (dwz met maar 1 character).
Ik zou het zelf uitproberen, maar WAR is nog aan het updaten.... (met een baggersnelheid ;( )

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:03:
Allerlaatste vraag over de graphics.. ik lees iets over de GPU Slider.. die optie in de graphic option om die sleepbalk hoger te zetten (iets met GPU memory). Die heb ik tot op heden nog niet aangeraakt waardoor die standaard nog helemaal naar links staat.. zou het helpen om die (iets) verder naar rechts te slepen? :D
Dat heeft bij mij heel veel nut gehad.
Loopt een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Elvis schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:24:
Ik heb een vraagje met een vrij hoog n00bgehalte. En ik vond het antwoord niet terug in de faq van war-eruope.com. Ik heb de game gisteren gepre-ordered via direct2download en daar kreeg ik een naast de code voor de headstart ook een code voor speciale items bij.
Nu is de vraag of ik die speciale items maar 1 keer kan claimen of niet. (dwz met maar 1 character).
Ik zou het zelf uitproberen, maar WAR is nog aan het updaten.... (met een baggersnelheid ;( )
elke char die je aanmaakt kan je die items voor ophalen, oneindig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:24:
Naar mijn weten kan je die op al je characters claimen.. Ze zitten in je
mailbox als je een nieuwe character heb gemaakt. Hier blijven ze
30 dagen instaan, en dan word je mail verwijderd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Is er een pagina te vinden waar staat welke wapentypes de chars kunnen gebruiken? In-game is dat te zien in het 'v' menu en dan onder de general tab. Ik heb alleen niet alle chars bekeken en zou graag even willen zien welke wapens bij welke classes horen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:03:
ja zou makkelijk geweest zijn als erbij had gestaan setting recommended for graphic cards with 512mb+ mem ofzo.... nu is het maar gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:36:
[...]

ja zou makkelijk geweest zijn als erbij had gestaan setting recommended for graphic cards with 512mb+ mem ofzo.... nu is het maar gokken
Precies, om die exacte reden ben ik tot nu toe van die slider afgebleven omdat ik dacht dat het meer instabiliteit zou veroorzaken omdat ie standaard helemaal naar links geschoven was.

Anyway, ander vraagje over crafting: waar vind ik het crafting menu? Ik had gisteren op m'n Witch Hunter cultivating als gathering skill maar kon er nergens wat over vinden.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:44:
[...]

Precies, om die exacte reden ben ik tot nu toe van die slider afgebleven omdat ik dacht dat het meer instabiliteit zou veroorzaken omdat ie standaard helemaal naar links geschoven was.

Anyway, ander vraagje over crafting: waar vind ik het crafting menu? Ik had gisteren op m'n Witch Hunter cultivating als gathering skill maar kon er nergens wat over vinden.. :o
Je crafting skills staan tussen de rest van je skills. Boven in het scherm vind je een aantal
icoontjes. Een daarvan is skills ofzo.. Die moet je aanklikken, en dan staan je crafting skills
in het laatste tabje volgens mij..

correct me if I am wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Blaim schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:44:
[...]

Ik heb hem helemaal naar rechts gedaan omdat ik 512mb heb in me kaart.
Mijn performance is er echt mega op vooruit gegaan. Eerst 20 - 30 fps nu 30 - 40 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

hoe kan je de fps ingame zien? of gebruik je fraps oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Jabba schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:38:
hoe kan je de fps ingame zien? of gebruik je fraps oid?
Ja ik gebruik fraps, helaas is er geen commando daarvoor.
Op cursed gaming van war zag ik wel een addon daarvoor, maar die addons vertrouw ik allemaal niet.
Ik ga dus denk nooit addons gebruiken. Veiligheid voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:42:
[...]

Ja ik gebruik fraps, helaas is er geen commando daarvoor.
Op cursed gaming van war zag ik wel een addon daarvoor, maar die addons vertrouw ik allemaal niet.
Ik ga dus denk nooit addons gebruiken. Veiligheid voor alles.
Mwah, gewoon even een paar weekjes wachten dan zijn er wel zat populaire addons die het zonder problemen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
-Mike- schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:43:
[...]

Mwah, gewoon even een paar weekjes wachten dan zijn er wel zat populaire addons die het zonder problemen doen.
Ja, maar hoe test je dan of ze veilig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, nog steeds geen WAR :( Ik krijg nog steeds die zwarte-achtergrond-bug (beschreven in dit draadje op warhammeralliance), je moet Windows kennelijk opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan (via de disc boot, en dan de setup in en de xP installatie repareren), maar nog geen succes :( Heeft iemand al enig idee A wat voor bug dit is B waardoor deze veroorzaakt wordt en C hoe ik natuurlijk deze kan oplossen. Ik heb er verder nog heel weinig info over kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:46:
[...]

Add-ons zijn gebaseerd op .LUA code en die zijn vrij veilig. Die kunnen iig geen persoonlijke informatie zoals inlog of password doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Even aan de guildleaders op dit forum... er is op dit moment al een queue op Karak Azgul van 400.. ik denk dat ik ga stoppen op deze server en een rustigere uitzoek. Hier voel ik echt verdomd weinig voor om elke avond 1.5 uur in de wachtrij te gaan staan.. en het is nu nog niet eens primetime.. 18.00 - 19.00 zou dat zijn :S kan je nagaan als de livestart begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:50:
Even aan de guildleaders op dit forum... er is op dit moment al een queue op Karak Azgul van 400.. ik denk dat ik ga stoppen op deze server en een rustigere uitzoek. Hier voel ik echt verdomd weinig voor om elke avond 1.5 uur in de wachtrij te gaan staan.. en het is nu nog niet eens primetime.. 18.00 - 19.00 zou dat zijn :S kan je nagaan als de livestart begint...
Ja ik zit nu op de Azgal IRC channel, ik hoorde het net.
Ik zit daar ook op met me guild destruction, niet echt fijn.
Maar we blijven wel op de server omdat we een groote alliance hebben.
Er zullen vast geen nieuwe mensen meer bij komen, diegene die dadelijk voor eerst gaan spelen gaan snel naar een andere server vanwege de quee. En ze gaan elke dag de population verhogen per server, dus de quee wordt dan gelijk lager, of helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Precies waarom het nu nog steeds geen nut heeft om alweer te verkassen naar een andere server als je je daar druk om maakt. Niet permanent toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:52:
[...]

Precies waarom het nu nog steeds geen nut heeft om alweer te verkassen naar een andere server als je je daar druk om maakt. Niet permanent toch.
Naja vind het wat vervelend dat als ik thuis kom op prime time ik 2 uur moet wachten voordat ik kan spelen :/ je hebt op zich wel gelijk daarin.. hoop idd dat de server capaciteiten verhoogd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

vergeet niet dat de servers op het moment nog hardcapped zijn op 1/3 he! vandaag of morgen gaat deze naar 2/3 en dan vrijdag naar 3/3. Daarna gaat de hardcap eraf en maakt de server gebruik van een softcap. Queues zijn dus tijdelijk (als het goed is)

disclaimer: behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:56:
[...]

vergeet niet dat de servers op het moment nog hardcapped zijn op 1/3 he! vandaag of morgen gaat deze naar 2/3 en dan vrijdag naar 3/3. Daarna gaat de hardcap eraf en maakt de server gebruik van een softcap. Queues zijn dus tijdelijk (als het goed is)

disclaimer: behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Kijk dit zijn dan weer prettige berichten. De reden waarvoor ik hier bang ben is omdat met World of Warcraft aan het begin ook van deze queue's waren.. alleen dan blijvend.. toen ben ik gewoon geforceerd naar een andere servere gegaan omdat ik elke avond 45 minuten zat te wachten.

Een spel kan ook bv een keertje crashen.. dan zit je daarna weer 45 min te wachten. vind ik wat zonde van mijn tijd :P speel liever op m'n Borcjuh
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:52:
[...]

Ja ik zit nu op de Azgal IRC channel, ik hoorde het net.
Ik zit daar ook op met me guild destruction, niet echt fijn.
Maar we blijven wel op de server omdat we een groote alliance hebben.
Er zullen vast geen nieuwe mensen meer bij komen, diegene die dadelijk voor eerst gaan spelen gaan snel naar een andere server vanwege de quee. En ze gaan elke dag de population verhogen per server, dus de quee wordt dan gelijk lager, of helemaal weg.
Waarschijnlijk zitten we ook nog in dezelfde guild ook :p

Mijn naam is trouwens Chompah

[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 15-09-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:58:
[...]

Kijk dit zijn dan weer prettige berichten. De reden waarvoor ik hier bang ben is omdat met World of Warcraft aan het begin ook van deze queue's waren.. alleen dan blijvend.. toen ben ik gewoon geforceerd naar een andere servere gegaan omdat ik elke avond 45 minuten zat te wachten.

Een spel kan ook bv een keertje crashen.. dan zit je daarna weer 45 min te wachten. vind ik wat zonde van mijn tijd :P speel liever op m'n Borcjuh

[...]

Waarschijnlijk zitten we ook nog in dezelfde guild ook :p

Mijn naam is trouwens Chompah
ja ik heb die informatie van mmorpg.com, deze had een reference naar een mythic post. kan deze ff niet terug vinden, ik hoop zo erg dat het allemaal gaat lukken, ik zie het al gebeuren dat mijn vrienden straks op vrijdag niet eens de server kunnen joinen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn. heb hem voor direct 2 drive besteld, maar downloaden start pas over een uur.... zijn er snelle downloadservers ergens????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar... hoe bevalt het spel tot nu toe?? :p Queues voor RvR en dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik heb ook besloten qua server, ik ga op Karag Orrud als destruction spelen als ik eindelijk mag.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Damn ik moet nog wachten tot donderdag, ik hoop dat alles me goed bevalt.
En euh op welke server ging "de GoT" guild opgericht worden? Ik ben wel geïnteresseerd om de guild te joinen (maakt niet uit of het nu order of destruction word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
JeanLucPicard schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:13:
Ik heb ook besloten qua server, ik ga op Karag Orrud als destruction spelen als ik eindelijk mag.
Tof! Daar speel ik nu ook op. Guild wou daar graag heen en tot nu toe nog echt geen spijt. Veel mensen uit de UK en uit Nederland spelen op de server. Iedereen ook heel erg volwassen tot nu toe. In scenario's en party quests. Als je eenmaal begonnen bent moet je me maar eens whisperen ;)

Brokh, Squig Herder rank 8.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Ik speel als order op Axe Bite Pass.
Als daar nog meer mensen spelen stuur me vanavond een berichtje (ulysses is de ingame naam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJN
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04

AJN

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:54:
damn. heb hem voor direct 2 drive besteld, maar downloaden start pas over een uur.... zijn er snelle downloadservers ergens????
Ik heb WAR van direct2drive gedownload maar dan gewoon met firefox en ik zag toen geen que waar je voor moest wachten. Dit was was echter wel een paar dagen geleden.

Anders kan je deze torrent proberen:
http://forums.freddyshous...ilable-8.html#post3405372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UlyssesNL schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:20:
Als daar nog meer mensen spelen stuur me vanavond een berichtje (ulysses is de ingame naam).
Ik begreep dat dat een 'Russische' server wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
eSCe schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:14:
Damn ik moet nog wachten tot donderdag, ik hoop dat alles me goed bevalt.
En euh op welke server ging "de GoT" guild opgericht worden? Ik ben wel geïnteresseerd om de guild te joinen (maakt niet uit of het nu order of destruction word)
Check de startpost. We zitten op Karak-Azgal, Destruction. Ingame kun je o.a. mij een PM sturen. Ingame naam is Bashah.

Over de queu's: Wees allemaal niet te snel met je oordeel. Op dit moment zijn de servers gecapped en unbalanced. Dat zal zich de komende dagen stabiliseren (zeker als de retail live gaat). Dus no worries. Ik vind het nu te vroeg om al van server te gaan verhuizen. Dat kan altijd nog!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:54:
Gewoon de beta client op war-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

voor mensen met usenet toegang. de beta kun je ook downloaden in a.b.boneless

link naar nzb: http://binsearch.net/?q=%...ax=250&adv_age=21&server=

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik heb net warhammer online gedownload en account gemaakt met de head start key.
Maar kan nog niet inloggen enig idee waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Het is erg grappig om te zie dat bijna op alle servers chaos een que heeft (zag er 1 van 400 oO ) en order een populatie heeft die high is. Vraag me af of ze het aantal servers gaan beperken om er voor te zorgen dat er balans is tussen order en chaos.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Knowuse schreef op maandag 15 september 2008 @ 19:57:
Het is erg grappig om te zie dat bijna op alle servers chaos een que heeft (zag er 1 van 400 oO ) en order een populatie heeft die high is. Vraag me af of ze het aantal servers gaan beperken om er voor te zorgen dat er balans is tussen order en chaos.
Karak-Azgal heeft er nu één van 550 en ik zit er midden in...-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:15:
[...]

Karak-Azgal heeft er nu één van 550 en ik zit er midden in...-_-
Leg eens uit ik snap niet waarover jullie het hebben XD.

Maar ik wacht nog even voordat ik het spel ga halen, ga morgen 4 dagen op kamp dus kan hem ook niet op de release datum halen.

Ik wil ook even weten als ik hem in de winkel koop dat er 1 maand gratis bij zit, en of je codes in de winkel kan kopen ( heb geen creditcard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
idutcher schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:23:
[...]

Leg eens uit ik snap niet waarover jullie het hebben XD.

Maar ik wacht nog even voordat ik het spel ga halen, ga morgen 4 dagen op kamp dus kan hem ook niet op de release datum halen.

Ik wil ook even weten als ik hem in de winkel koop dat er 1 maand gratis bij zit, en of je codes in de winkel kan kopen ( heb geen creditcard).
Momenteel zijn de servers gecapped op 1/3 van hun capaciteit en en onstaan dus queues(wachtrijen) die oplopen tot 550 man!

Je krijgt een 30 dagen gratis trial als je de game koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
BlackR schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:31:
[...]

Momenteel zijn de servers gecapped op 1/3 van hun capaciteit en en onstaan dus queues(wachtrijen) die oplopen tot 550 man!

Ah ik snap het, en srry ik had het al gelezen van die 30 dagen in het start topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel merken, dat dit topic hot is. :P Kan haast niet wachten tot Donderdag als de game live gaat.

Ik heb er echt zin om mij eens in dit spel te verdiepen. O ja dit worden weer goold old times zoals in WoW in het begin als ik het allemaal zo lees :9~

Ben er alleen nog steeds niet uit welke faction ik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

ben ik vrolijk met mijn lvl 7 (bijna lvl 8 ) witch hunter aan het vechten tegen de destruction gastjes (bij de stranden in northland) krijg ik een crash to desktop. Kan ik weer 20 minuten in de queue blijven hangen :( achja het brengt de goede oude herinneringen weer naar boven van wow in de begindagen :) maar moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het spel. Het is het beste van wow met het beste van LOTRO en dan nog wat toevoegingen. Vooral de Public Quests vind ik een pracht uitvinding!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ryatzu schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:46:
[...]

Niet, maar zoals aan gemeld was zijn ze vrij weinig door de .LUA code. En door comments/ratings oid te lezen word het ook allemaal een stuk duidelijker :)
MazeWing schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:24:
ben ik vrolijk met mijn lvl 7 (bijna lvl 8 ) witch hunter aan het vechten tegen de destruction gastjes (bij de stranden in northland) krijg ik een crash to desktop. Kan ik weer 20 minuten in de queue blijven hangen :( achja het brengt de goede oude herinneringen weer naar boven van wow in de begindagen :) maar moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het spel. Het is het beste van wow met het beste van LOTRO en dan nog wat toevoegingen. Vooral de Public Quests vind ik een pracht uitvinding!
Haha zelfde verhaal hiero, zit alleen al 30 minuten in de queue en heb er nog 200 voor me zitten :+

[ Voor 52% gewijzigd door -Mike- op 15-09-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

2 nieuwe En Core servers zijn online, nu zal het zich langzaam wat gaan uitspreiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

UlyssesNL schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:20:
was makkelijker als je op HIRN zou spelen aangezien die server als order server aangegeven was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:05
Is WAR grafisch gezien veel zwaarder dan WoW?
Met mijn simpele systeem kon ik WoW prima spelen:

AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz
1,5Gb RAM
GeForce 7600 GT

Zou WAR ook lukken? :)

Ben trouwens van plan om gewoon 18 september in te stappen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

superbassie schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:36:
Is WAR grafisch gezien veel zwaarder dan WoW?
Met mijn simpele systeem kon ik WoW prima spelen:

AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz
1,5Gb RAM
GeForce 7600 GT

Zou WAR ook lukken? :)

Ben trouwens van plan om gewoon 18 september in te stappen 8)
tuurlijk lukt dat alleen niet op hoogste settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:05
Ok, super :*)
Hoogste instellingen hoeft ook niet voor mij..als de gameplay maar soepel is en het er nog een beetje netjes uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
[...]

i can beat that :D

position 653, estimated wait: 2 uur +

dit was om half 6 vanavond op karak 8 peaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
[...]

En hoeveel spelers kunnen er nu op? Met de 1/3 cap dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
-Mike- schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:11:
[...]

En hoeveel spelers kunnen er nu op? Met de 1/3 cap dus
1000 (per side) per server geloof ik

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:24:
En nou maar hopen dat die wachtrijen snel verleden tijd zijn, want in het verleden in WoW was dat idd erg irritant. Want je betaald tenslotte niet om in een rij van 1 uur te wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
RocketKoen schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:58:
[...]

1000 (per side) per server geloof ik
Dus uiteindelijk 3000 vs 3000? Dat is wel lekker zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Gezellig anderhalf uur wachttijd :D en dan 3x crashen.. maargoed vandaag een nieuwe dag... ben benieuwd wat ze veranderen in de downtime..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06-2018
Nieuwe server binaries...
Geen idee, misschien office service pack ofzo :)

Trouwens een tip voor de mensen die de 18e op Azgal willen rollen en Uneath willen joinen: we kunnen wat andere classes gebruiken dan shaman... Als je bijv twijfelt tussen DoK en Shaman, ga voor DoK :)

[ Voor 57% gewijzigd door Wackeeh op 16-09-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:52:
[...]

Dus uiteindelijk 3000 vs 3000? Dat is wel lekker zeg :9~
Wat was de player cap op WoW servers eigenlijk ?..
Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:40:
Nieuwe server binaries...
Geen idee, misschien office service pack ofzo :)

Trouwens een tip voor de mensen die de 18e op Azgal willen rollen en Uneath willen joinen: we kunnen wat andere classes gebruiken dan shaman... Als je bijv twijfelt tussen DoK en Shaman, ga voor DoK :)
Hebben we al genoeg zealots ? :).. We hebben iig
genoeg shamans, (en black orcs ?)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Dit is de verdeling op dit moment:

31 members waarvan:
Witch Elf: 2
Black Orc: 6
Shaman: 11
Marauder: 1
Squig Herder: 4
Zealot: 2
Magus: 2
DoK: 1
Sorcerer: 1
Chosen: 1

Je kan in ieder geval zo bepalen als welke class je het meeste kans op epix heb :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wackeeh op 16-09-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:54:
Dit is de verdeling op dit moment:

31 members waarvan:
Witch Elf: 2
Black Orc: 6
Shaman: 11
Marauder: 1
Squig Herder: 4
Zealot: 2
Magus: 2
DoK: 1
Sorcerer: 1
Chosen: 1

Je kan in ieder geval zo bepalen als welke class je het meeste kans op epix heb :P
had Chosen en Marauder toch wat populairder verwacht.. Maar worden er nog steeds
nieuwe shamans geaccepteerd ?.. Of zegt de guild nu 'No Waiii !.." tegen shamans :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Volgens mij is alles nog steeds wel ok, maar als je in RvR een potje wilt breken heb je toch wat meer balance nodig :P

Werden gisteravond echt geslacht in Gates omdat we met 8 shamans rondrenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackeeh schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:58:
Volgens mij is alles nog steeds wel ok, maar als je in RvR een potje wilt breken heb je toch wat meer balance nodig :P

Werden gisteravond echt geslacht in Gates omdat we met 8 shamans rondrenden :P
Ik mis altijd goede tanks in mn scenario RvR... En als we een tank hebben is het een rank 3 BOrc.. :P
Gisteravond ook een scenario meegemaakt met 12 andere shamans ofzo.. Was echt chaos, maar we hadden wel gewonnen !.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Vannacht eindelijk mijn headstart key van de EA Store gekregen...

Vanochtend dus gelijk een char aangemaakt op Karak Izor, en vanavond als ik thuis ben eindelijk eens echt beginnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Lijkt me sterk dat de server 3000 vs 3000 aankan. Ik verwacht meer iets in de trend van 3000 in total, 1500 per kant. DAOC kon nauwelijks 3000 aan, en in het begin waren er zat zone-crashes als er 300-400 man in een zone rondrenden. ;)

De queues zijn -erg- irritant, zeker als je crashed en weer een half uur moet wachten om verder te kunnen (want je krijgt geen voorrand in de rij, helaas.)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:31
Is er nou al een Order guild op Hirn? Ondertussen Rank 10 RR9 :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
Ik denk dat ze de cap erop houden zodat mensen die met de echte launch meekomen toch nog kunnen aansluiten bij hun guild. Bovendien worden zo de spelers beter verdeeld. Alleen maar beter in de long run denk ik zo.

Hoop dan ook niet op Warsong achtige taferelen met WoW. Die server uitgezocht door de guild blijkt ie echt altijd vol te zitten. Kon bijna nooit ff snel inloggen. Altijd que en 's avonds was het een hell. Toen ook nog russen die de server overnamen... Als ik er nog aan terug denk..

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rarz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:09:
Lijkt me sterk dat de server 3000 vs 3000 aankan. Ik verwacht meer iets in de trend van 3000 in total, 1500 per kant. DAOC kon nauwelijks 3000 aan, en in het begin waren er zat zone-crashes als er 300-400 man in een zone rondrenden. ;)

De queues zijn -erg- irritant, zeker als je crashed en weer een half uur moet wachten om verder te kunnen (want je krijgt geen voorrand in de rij, helaas.)
Ik heb DAOC niet gespeeld, maar 1500 vs 1500 zou opzich wel tof zijn. Behalve als je een
k*t computertje heb.. LAGFEST! :9
Heb eigelijk nog helemaal geen lagg enz. gehad in WAR. Wel een paar keer een crash..
mjah, blame Vista x64 :P ?

Ja queues zijn zeker irritant, Maar had het idee dat ze daar gisteravond rond een uur
of 9 wat aan hadden gedaan. Toen kon ik gelijk joinen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Laatst online: 08:03
Nou,

Nog niets gehoord van EA, gebelt gemailt etc, heb mijn order gecancelled (hopen dat ze dat daadwerkelijk ook gaandoen) en een order bij direct2drive geplaatst, binnen 3 min headstart key etc in mijn mail....

EA store nooit meer. enfin, hoop dat ik niet de enige ben die hier wat van heeft opgestoken.

groetjes.

Emiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJN
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04

AJN

Ik heb gisteravond ook even kunnen spelen en me aangemeld bij de guild. Die que is vervelend maar ik heb er niet zo veel last van. Als ik thuis kom zet ik WAR aan en na het eten ben ik door die que heen.

Ik moet wel zeggen dat ondanks de druk bezochte begin gebieden ik duidelijk minder(geen) last heb van lag in vergelijking met de beta. Ook lijkt het dat ik de RvR scenarios sneller in kom dan in de beta. Dus wat dat betreft ben ik alleen maar positief over deze server.

PS. In de guild message staat dat je, je GoT naam in je WAR profiel kan zetten. Maar hoe doe je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
AJN schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:26:
PS. In de guild message staat dat je, je GoT naam in je WAR profiel kan zetten. Maar hoe doe je dat? :)
Die knakkers hadden in de laatste build officer / member notes toegevoegd, maar lijkt erop dat ze later een oude build hebben uitgerold... 8)7

Dus even geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Cidolfas schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:11:
Is er nou al een Order guild op Hirn? Ondertussen Rank 10 RR9 :)
heb gister ook gezocht naar Jizra maar was niet online! nog 2 vrienden zitten ook op de guild te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
Wat ik van Jiz begreep in IRC is dat het guild ivm gebrek aan tijd / animo er niet komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ben begonnen op Karak Azgal, heb daar 2 characters aangemaakt.

Boomstick - Dwarf Engineer
DeDominee - Empire Warrior Priest

Ben wel al in een UK/Internationaal guild gestapt. Ze gaven aan puur voor fun te spelen en niet zo zeer om de absolute top te zijn. Oh ja, ze hebben een trial periode ingesteld, dit om "retards" er op tijd uit te kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
Lijkt alsof sommige dingen niet gesaved worden en per sessie ingesteld moeten worden: ik moet elke keer als ik WAR opstart de 2 license agreements accepteren en ook mijn custom keybindings zijn elke keer weg, dwz ze staan nog wel in de keybindingslijst, maar werken niet meer. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackeeh
hmm die dialogs wel, maar keybindings en chat colors en zo werken prima...
hoewel die vanuit open beta zo staan, dus misschien dat ie met nieuwe build het kapot gemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo gister weer lekker kunnen spelen. ook al moest ik de queue in :P Ondertussen rank 12 en RR 8 nog steeds, hik tegen 9 aan :) hoop vanavond richting rank 14 te kunnen gaan en rr 10 :o.

Ben ondertussen bezig in Chapter 6 van Greenskin area.. wat is het toch een lekker spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Verder in Warhammer Online - Deel 3 dus :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Geen beta key requests/vragen
* Geen berichten over de (on)bereikbaarheid van de site en het registratieproces