The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Anoniem: 251423
Bedankt, ik zal het zeker opzoekenMrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:40:
Als je nog een guild zoekt dan kun je eens kijken op mmozone.nl in het forum. De dragonwake templars. Grote guild en tot nu toe wel gezellig. Al een paar keer een rvr raid georganiseerd en al 2 keeps gesacked in tier 2. Dus mocht nog interesse hebben...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 26-09-2008 16:49 ]
Mja nu weekend dus ff een paar lvl's omhoog gaan!
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
mja, ik hou maar gewoon m'n eigen tempo aan
was met WoW ook en voor ik het wist dingde m'n tweede char ook lvl 60
Witch Hunter.SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:42:
[...]
Jij was Witch Elf he?welke tier hang je uit en welke class ben je? beetje onze shamans lastig vallen
Weet iemand waar de renown gear vendor zit voor mijn ranks?
[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 26-09-2008 19:03 ]
Groote kans dat ik jouw ben tegen gekomen, ik ben namelijk Destruction op Azgal en zit al 2 a bijna 3 jaar bij mmozone.MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:40:
Als je nog een guild zoekt dan kun je eens kijken op mmozone.nl in het forum. De dragonwake templars. Grote guild en tot nu toe wel gezellig. Al een paar keer een rvr raid georganiseerd en al 2 keeps gesacked in tier 2. Dus mocht nog interesse hebben...
Ik weet het niet 100% zeker. Maar volgens mij zit de renown gear vendor voor tier 2 in keeps die jouw factie veroverd moet hebben. Dan verschijnt er een vendor op het dak. Succes ermee!Blaim schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:43:
[...]
Witch Hunter.Ben nu R19/RR15 en doe vooral veel scenarios. Troll's Crossing/Phoenix Gate etc. Hoop vanavond rank 20 te halen!
Weet iemand waar de renown gear vendor zit voor mijn ranks?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Anoniem: 238331
klopt vanaf t2 zitten renown trainers en renown gear sellers in de keeps. Ook zitten ze in de stadForn schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:43:
[...]
Ik weet het niet 100% zeker. Maar volgens mij zit de renown gear vendor voor tier 2 in keeps die jouw factie veroverd moet hebben. Dan verschijnt er een vendor op het dak. Succes ermee!
Anoniem: 130680
Nu, maar hopen dat er nog genoeg deelnemers zijn in de eerste 15 lvl's
Je hoeft je geen zorgen te maken dat lagere PQ's en scenario's niet meer gespeeld worden hoor. Wordt nog veel geexperimenteerd en zijn nog altijd mensen die nieuw beginnen.Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:53:
Blehh, na een week lang geen i-net verbinding te hebben gehad, kan ik eindelijk weer spelen.En jammer genoeg zal ik achter de feiten aan moeten lopen. Ik zit nog maar op LvL 7 met mijn Sorcerres, terwijl de rest inmiddels denk ik de 20 gepasserd zijn. Nou, is het maar te hopen dat de startgebieden nog niet leeg zijn gelopen, want dan ga ik heel wat kansen missen om PQ quest's te kunnen doen in tier 1 en Tier 2. Want dat is inmiddels uit al wat review sites gebleken, dat je dan hetzelfde probleem krijgt als in WoW en andere MMORPG's dat nieuwkomers nauwelijks fatsoenlijke gear kunnen krijgen in de 1e lvl's.
Nu, maar hopen dat er nog genoeg deelnemers zijn in de eerste 15 lvl's
Ik heb mijn Squig Herder van Rank 17 RR 14 ook voor even in de koelkast gezet. Dat hij niet zoveel damage doet maakt me niks uit. Maar de animatie en squig bugs begonnen me steeds meer te irriteren. Was bijvoorbeeld nu weer een bug dat als ik een speer in mijn rechterhand had, de herder ook deed alsof hij een onzichtbare shaman staff vast had. Dat soort kleine dingen irriteert me mateloos.
Ben nu met een shaman bezig Rank 10 RR 10. Deze is wel echt geweldig. Helemaal in RvR vermaak ik me top. Ik merk echt dat ik het verschil kan maken in gevechten. Net de laatste heal afkrijgen en de dps weer tot 100% zetten en dan samen met hun flink wat schade uitdelen!
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Als je daar iemand tegenkomt in een RvR gebied dan heb je echt veel geluk, er is gewoon in tier2 niets te doen. Weet niet hoe het met hogere tier's zit. Tuurlijk zie je af en toe wel iemand rond dorpjes etc. Nee geef mij dan maar een queue voor Azgal. :]
En aangezien ze maandag een update gaan doen dat wanneer je crasht je niet meer terug hoeft in de queue. Dus dat is positief.
Ik bestel al jaren m'n games bij Play.com en nog nooit problemen met de shipping gehad.nadd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:56:
[...]
Heb je dan ook een engels adres want anders wordt deze niet geshipped. Zie de notes bij play.com.
Wel moet je tegenwoordig de prijzen in Euro's laten tonen in plaats van Ponden. Wanneer je dat doet kan er naar heel Europa worden verstuurd. Let wel, er zijn bij het uitchecken enkele regels waar je aan moet voldoen. Wanneer je bij hardware boven een bepaald bedrag uit komt, moet het in Gr. Brittanie worden verstuurd. Bij games nog nooit iets speciaals gezien.
Kreeg m'n CE eergisteren binnen op m'n werk adres. Prachtig pakket. Grote, zware, doos met allerlei goodies er in. Hoewel ik nog geen Warhammer fan was, begin ik het nu wel een beetje te worden. Wat enorm gaaf zo'n doos. Zal hem na het weekend eens installeren, voor 1 oktober iig.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
We hebben op Azgal ondertussen ook niet echt een queue meertuinïnen schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:30:
Nou ik speel ook op de server Worlds Edge Mountains ( als destruction ) maar daar valt het met de drukte heel erg tegen. PQ's hoef je in tier2 niet eens over te beginnen, er is gewoon niemand. Laat staan Keep battles. Nee die worden gewoon 24/7 bewaakt door NPC's.
Als je daar iemand tegenkomt in een RvR gebied dan heb je echt veel geluk, er is gewoon in tier2 niets te doen. Weet niet hoe het met hogere tier's zit. Tuurlijk zie je af en toe wel iemand rond dorpjes etc. Nee geef mij dan maar een queue voor Azgal. :]
En aangezien ze maandag een update gaan doen dat wanneer je crasht je niet meer terug hoeft in de queue. Dus dat is positief.
Mijn magus is gisteren 20 gedinged \o/ eindelijk mount om wat sneller te kunnen vliegen
Laten we in het volgende deel de slowchat nog verder beperken
Deeltje 4
404 error: File not found | PSN: The_Bash
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen