Warhammer Online - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 41.166 views

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Anoniem: 215361 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:33:
Ik kan maar 3 mobs in een keer killen met mijn witch elf maar worden het 4 mobs dan ben ik dood.....de titel van 100 keer dood gaan heb ik dus al lang.

natuurlijk weet ik dat ik geen tank ben maar het is wel leuk om met een witch elf voor tank te spelen.
vanavond eens kijken of ik tier 2 af krijg en verder kan gaan met tier 3
Ach, met mijn sorc kan ik er maar 2 hebben, meer wordt erg lastig :)

En over dat levelen: die mensen spelen gewoon verschrikkelijk veel. En echte powerlevelers spelen vaak met z'n tweeen of meer (bv. healer erbij), ja dan gaat het hard.

Ben zelf ook pas 12 omdat ik gewoon weinig tijd heb, alleen 's avonds...

Anoniem: 181786

Misschien een vreemde vraag (en zeker niet bedoeld als flame) maar zijn er hier ook mensen die langere tijd LOTRO hebben gespeeld en die nu hier mee bezig zijn. Zo ja, wat vakt er op, wat zijn de verschillen.

Ik heb gelezen dat deze game ook gigantische belegerings mogelijkheden bied. Hoe moet ik me dat voorstellen, dat een vijandelijke hoofdstad tot de grond toe afgebrand kan worden (dat zou vrij nadelig zijn voor de verliezende partijd :) ) of dat de stad simpelweg overgedragen wordt. Of.. ja, zo'n duidelijk beeld heb ik daar niet van. Ik heb wat youtube filmpjes hierover gekeken maar dat verschafte ook niet echt duidelijkheid.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zamoraak schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:10:
Wat ik wel zwak vind is de graphical settings, er staat niet eens AA bij, ik heb geporbeert dit te forceren via het Nvidia menu maar het wil niet lukken :(
In het nVidia menu kan ik AA aanzetten en dat werkt prima. Ik heb de laatste nVidia drivers en een Asus ENGTX260 videokaart.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:57
Panthera schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:07:
Ik heb hem net maar besteld bij Bol.com, zekere voor het onzekere.
Bij Play.com heeft nog steeds de CE edities op voorraad.
http://www.play.com/Games...ctor-Edition/Product.html
Die van mij is gisteren net opgestuurd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:32
Wat ik wel niet echt snap is hoe je een scenario start, ik sta al 3 uur in de queue maar hij wil maar niet starten, mij server is Mid populated (karaz-vlag)

Anoniem: 251423

Ja hoor, heb WAR op mijn laptop gezet, Acer Aspire 5920 met een Intel T5550 dual core 1.8Ghz, ATI Radeon Mobile 3740 en 4GB RAM (hoewel ie maar 3 gebruikt door Vista 32 bit), en daarop loopt ie béter dan op mijn PC met een AMD Athlon 3800+ dual core 2.0Ghz, GeForce 8800GT en 3GB RAM. Ik heb op mijn laptop even de T2 GvsD scenario gedaan, daar liep hij vlekkeloos, terwijl ik op mijn PC gigantisch last had van schokken. Juist...

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 24-09-2008 20:15 ]

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 13:04

Erikie

www.erikie.nl

geez, mazzel :p, ik probeer dus war op m'n macbook (niet pro, 2e revisie) te installeren, nou het werkt prima totaan de login. De characters login gaat prima, maar zodra ik in probeer te loggen, dan gaat het spel toch wel redelijk flippen (helft textures flikkert, 0.5 fps). wel jammer want dan kon ik vanuit bed spelen (aangezien ik amper achter de pc kan zitten, klote griep).

Als iemand t is gelukt om op een macbook te installeren, gaarne instructies !

macbook, bootcamp, xp sp 2

Op mn pc draait ie trouwens vlekkeloos (8600gt, e6600, 4gb 533, 1650x1050). En alles op high, alleen animaties die veraf afspelen gaan wel schokkerig, maar dat zal aan de engine liggen denk ik. Wel, als ik meer dan een uur of 4 heb gespeeld gaat m'n fps naar beneden.

traktor scratch!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
Zamoraak schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:00:
Wat ik wel niet echt snap is hoe je een scenario start, ik sta al 3 uur in de queue maar hij wil maar niet starten, mij server is Mid populated (karaz-vlag)
is net een patch gedaan.
in de patchnotes staat dat een bug met mensen die eeuwig in de queue stonden voor scenario's op somige servers nu is gefixed

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 86703

Waar kun je die patch notes vinden? Op de off. site zie ik ze niet en ook niet zo snel op andere WAR sites.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 21:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begint hier weer erg fijn, Disk 1 heeft lees problemen :/ Morgen maar ruilen voor nieuwe disk, kijk ik verder volgende week wel naar het spel ofzo :P Eerst mijn nieuwe kabelinternet installeren :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• superbassie
Begin m'n sorc al steeds meer te waarderen. Ik ga richting r13.
In scenario's sta ik vaak in de top 5 qua damage en als je maar afstand houdt ga je ook niet vaak dood :9
wat ook leuk is in Khaine's Embrace is enemies rooten zodat ze niet kunnen vluchten voor die Khaine's Wrath! en dan zelf snel schuilen :D

• Ace
  • Laatst online: 15:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ook nog een leuke bug ontdekt, je kan met een resolutie van 1600x1200 niet je backpack openen om iets in het AH window te plaatsen voor een auction.

Ik ben echt kwartier aan het klooien geweest, handleiding gelezen, schoorvoetend eens in /g gevraagd en toen maar eens gegoogled :)

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Werkt Alt-tab goed bij jullie? Bij mij word het hele beeld zwart en zie ik alleen de ingame muis voorbij komen.

Anoniem: 238331

bekend probleem, al eerder naar gevraagd.

Als ik het goed had
/logout doen en dan opnieuw inloggen
of in windowed mode spelen.

• Lector
  • Laatst online: 21-06-2018
Is er eigenlijk al bevestiging vanuit Mythic dat er performance problemen zijn met AMD processoren tov hun Intel evenknie? Volgens mij lopen bijna alle AMD-ers te klagen over framedrops. Net even een testje gedaan met mijn systeem; het schokken blijft gelijk tussen normale settings en de allerlaagste.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Erikie schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:45:

Als iemand t is gelukt om op een macbook te installeren, gaarne instructies !
Op mijn MacBook Pro (Laatste versie, 2,5Ghz 512MB videokaart), draait hij op zijn hoogst, (bijna) vlekkeloos onder bootcamp. Niks bijzonders aan gedaan eigenlijk.
Helaas weet ik niet of hij op een Macbook draait. 0,5 FPS lijkt me wat weinig. Welk type gebruik je?

Op mijn Vista PC vind ik de performance ook wat tegenvalen. Heb wel 4xAA aangezet, maar in scenario's valt het tegen. Kan ook lag zijn, maar binnenkort sluit ik ook mijn ADSL maar eens aan om mee te testen.

• Erikie
  • Laatst online: 07-06 13:04

Erikie

www.erikie.nl

ReCreator schreef op donderdag 25 september 2008 @ 01:19:
[...]

Op mijn MacBook Pro (Laatste versie, 2,5Ghz 512MB videokaart), draait hij op zijn hoogst, (bijna) vlekkeloos onder bootcamp. Niks bijzonders aan gedaan eigenlijk.
Helaas weet ik niet of hij op een Macbook draait. 0,5 FPS lijkt me wat weinig. Welk type gebruik je?

Op mijn Vista PC vind ik de performance ook wat tegenvalen. Heb wel 4xAA aangezet, maar in scenario's valt het tegen. Kan ook lag zijn, maar binnenkort sluit ik ook mijn ADSL maar eens aan om mee te testen.
Ik gebruik macbook laatste versie, en dan de middelste (witte) versie, helaas zit er zo'n crappy intel 965 express chipset in, dus met shared memory. gekke is dat hij wow wel zonder slag of stoot trekt (net als eve online en trackmania nation). war ziet er naar mijn mening niet al te moeilijk uit om te renderen? naja, bugger :) misschien wel beter ook, dan slaap ik ook nog eens af en toe :)

ps, ik heb gewoon het spel van mn vista bak naar m'n macbook gekopieerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Erikie op 25-09-2008 01:31 ]

traktor scratch!

Anoniem: 197857

Tier 3 is nog zo saai, niet genoeg mensen nog voor constante scenarios :(

Dus lange queues, ook voor order (wij hebben in T1 en T2 instant access zo'n beetje).

Ik ben nu rr24r21, m'n renown rank begint een beetje te lijden onder het feit dat er nog geen goede aanlevering is van scenarios jammergenoeg.

Ook zag m'n tome er wel beter uit met 3800 RvR kills en maar 800 pve kills. Nu is het ong 4200 RvR kills en 1500 pve kills :(, hoopte pve eigenlijk onder de 1000 te houden.

Hopelijk wat meer mensen in tier 3 gauw, zodat ik weer puur scenarios kan doen.
Werkt Alt-tab goed bij jullie? Bij mij word het hele beeld zwart en zie ik alleen de ingame muis voorbij komen.
Bij mij werkt het wel. Als het beeld zwart word dan wacht ik gewoon even. Na een half minuutje, soms iets langer, komt het beeld weer terug.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 25-09-2008 03:47 ]

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:14
Jan_V schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:28:
[...]

Ik heb hem ook van play.com alleen had ik hem gepreordered zodra het kon. erg te spreken over Play, geweldige service.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 23:22

On_E

Housemusic

Gisteren voor het eerst in die dungeon geweest (The Sacellum), met 5 man de eastern wing gecleared, erg makkelijk.

Ook amper XP, maar goed, ’t was wel grappig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Maxtorrr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-10-2020
Ik ben inmiddels ook begonnen met WAR, heb een tijdje WoW gespeeld tot lvl 50 met een shadow-priest, vind WaR inmiddels wel iets leuker spelen als wat ik heb meegemaakt met WoW, natuurlijk begint WoW pas op 60/70 dus ik kan er niet heel goed over oordelen.

Heb voor een White Lion gekozen en ben nog niet heel erg bekend met de controls/interface. Zoek ook nog een Guild dus ik vroeg me af hoe het werkt met de GoT guild? Gaan jullie nog over naar Zhufbar nu Karak Azgal wordt gecloned? En hebben jullie nog eisen/tryouts?

Maxtorrr

*Edit* Zie net dat jullie Des zijn.. dus het houdt op denk ik :9

[ Voor 6% gewijzigd door Maxtorrr op 25-09-2008 09:10 ]

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Erikie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 01:29:
ps, ik heb gewoon het spel van mn vista bak naar m'n macbook gekopieerd.
Ik heb hem opnieuw geinstalleerd op XP. Ik weet niet of het uitmaakt maar is het proberen waard denk ik :) Veel slechter zou het niet worden.

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Is er nog plaats voor een rune priest in de order guild op Karak Azgal?

Character name: Loktharr

Thanks! :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Anoniem: 82860

Ik loop gisteren lekker door het moeras van Troll Country op zoek naar wat trollekes om te killen, kom ik een Archmage tegen van 4 levels hoger. Ik was RvR enabled, hij niet! Eerst staan we een beetje te emoten, maar ik voel natuurlijk al lang de bui hangen! Ik ga gewoon door met trollekes killen!

Uiteindelijk voel ik iets in m'n rug kietelen, ik draai me om en, nee maar! De archmage heeft een rood naampje in plaats van een oranje naampje! Ik duik in het gevecht en probeer vooral mijn toughness hoog te houden. (de enige buff die helpt tegen casters!) Ik zie dat de Archmage mijn damage kan healen, dus ik begin na een halve minuut toch wel te vrezen dat ik het loodje ga leggen. Aangezien een Blackorc te dom is om te vluchten en alleen maar wil smashen met z'n choppa, blijf ik vrolijk doorhakken. Mijn health daalt naar 1.5k hp en ik begin al te denken aan het eind dat ik terug moet gaan lopen, maar wat ziet mijn oog? Een grote troll met 'Champion' in zijn health bar komt aanwaggelen en de Archmage ziet hem niet. Archmage aggro't grote troll > Archmage wordt gevloerd > Archmage verandert in een verschrompelt platgedrukt stukje dood vlees! Ik lach een keer hardop, activeer m'n shieldwall en ik flee om van de grote boze troll weg te komen!

Wat zou ik graag willen dat ik die archmage even kon whisperen toen! :D

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:48:
Ik loop gisteren lekker door het moeras van Troll Country op zoek naar wat trollekes om te killen, kom ik een Archmage tegen van 4 levels hoger. Ik was RvR enabled, hij niet! Eerst staan we een beetje te emoten, maar ik voel natuurlijk al lang de bui hangen! Ik ga gewoon door met trollekes killen!

Uiteindelijk voel ik iets in m'n rug kietelen, ik draai me om en, nee maar! De archmage heeft een rood naampje in plaats van een oranje naampje! Ik duik in het gevecht en probeer vooral mijn toughness hoog te houden. (de enige buff die helpt tegen casters!) Ik zie dat de Archmage mijn damage kan healen, dus ik begin na een halve minuut toch wel te vrezen dat ik het loodje ga leggen. Aangezien een Blackorc te dom is om te vluchten en alleen maar wil smashen met z'n choppa, blijf ik vrolijk doorhakken. Mijn health daalt naar 1.5k hp en ik begin al te denken aan het eind dat ik terug moet gaan lopen, maar wat ziet mijn oog? Een grote troll met 'Champion' in zijn health bar komt aanwaggelen en de Archmage ziet hem niet. Archmage aggro't grote troll > Archmage wordt gevloerd > Archmage verandert in een verschrompelt platgedrukt stukje dood vlees! Ik lach een keer hardop, activeer m'n shieldwall en ik flee om van de grote boze troll weg te komen!

Wat zou ik graag willen dat ik die archmage even kon whisperen toen! :D
Hehe, leuk verhaaltje.. maar heb jij problemen met archmages? :o Wat is je spec e.d?

Ik heb gister in Troll County bij een public quest voor het eerst een LORD class mob getanked. zoo.. die deed me een partij damage :| maar wel erg stoer om te doen!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Glorificationer426
  • Laatst online: 08-06 21:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hebben hier meer mensen een mail gehad war-europe met de melding dat de subscription expired is? kan niet testen of ik nog kan inloggen atm ; <

Verder had ik gisteravond ngo een leuk "gevecht" met een shaman :P ik als runepriest kon gewoon blijven staan en HoT's gebruiken terwijl de 3lv hogere shaman vanalles op me afgooide maar het deed weinig xD uiteindelijk ben ik maar naast m gaan staan en een beetje dom staan emoten omdat we elkaar toch niet neer konden krijgen :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 217880

Maxtorrr schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:09:
*knip*
Er is ook een order guild op Azgal (Invictus), zover ik weet blijven we daar ook lekker zitten!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 217880 op 25-09-2008 12:08 ]

Anoniem: 82860

SpoTs schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:54:
[...]

Hehe, leuk verhaaltje.. maar heb jij problemen met archmages? :o Wat is je spec e.d?

Ik heb gister in Troll County bij een public quest voor het eerst een LORD class mob getanked. zoo.. die deed me een partij damage :| maar wel erg stoer om te doen!
Dat was zeker die grote troll in dat bos? Dat is de moeilijkste boss om te tanken tot nu toe inderdaad. Maar er schijnt in chapter 9 (als ik het me goed herinner) van Chaos ook een behoorlijk moeilijke te zitten.

Ik heb zeker problemen met Archmages. Het was een pure wedstrijd tussen mijn dps en zijn healing. Nu op lvl 18 heb ik pas mijn knockdown, dus dan had ik hem nog kunnen interrupten. Daarnaast heb ik een sword en board van renown rank 14 (Rewards) omdat Mythic mijn blauwe sword en board van PQ rewards had omgeruild voor een groene 2-hander toen ik inlogde gisteren! :| Mijn tactics slots waren ook allemaal ingericht op tanking en mijn morale abilities waren challenge en shield wall op dat moment. Ik kan dus niet veel meer doen dan skills spammen.

Oh, mijn spec is Da Toughest (5 pts of zo)

• Dakreal
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:14:
[...]

Dat was zeker die grote troll in dat bos? Dat is de moeilijkste boss om te tanken tot nu toe inderdaad. Maar er schijnt in chapter 9 (als ik het me goed herinner) van Chaos ook een behoorlijk moeilijke te zitten.

Ik heb zeker problemen met Archmages. Het was een pure wedstrijd tussen mijn dps en zijn healing. Nu op lvl 18 heb ik pas mijn knockdown, dus dan had ik hem nog kunnen interrupten. Daarnaast heb ik een sword en board van renown rank 14 (Rewards) omdat Mythic mijn blauwe sword en board van PQ rewards had omgeruild voor een groene 2-hander toen ik inlogde gisteren! :| Mijn tactics slots waren ook allemaal ingericht op tanking en mijn morale abilities waren challenge en shield wall op dat moment. Ik kan dus niet veel meer doen dan skills spammen.

Oh, mijn spec is Da Toughest (5 pts of zo)
Die LORD class zit ook in chapter 9 ;-) dus die bedoel ik ook ^^, die gast critte mij voor 2853 damage :( maar vond het wel vet om te doen, werd netjes gehealed en iedereen kon volluit dpsen zonder aggro van me af te krijgen. Ik mis nog wel een aggro metertje. Tis wat lastig om te zien nu ;-) voor de rest is het tanken tenminste echt cool :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:33
Anoniem: 197857 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 03:45:
Tier 3 is nog zo saai, niet genoeg mensen nog voor constante scenarios :(

Dus lange queues, ook voor order (wij hebben in T1 en T2 instant access zo'n beetje).
Tja, niet iedereen gaat zo snel ;). Maar denk dat volgende week, of misschien dit weekend al, een goede instroomm van tier 2 naar tier 3 zal gaan. In scenarios zie ik nu al steeds meer en meer lvl 18~21 voorbij komen, bijna geen lagere meer in verhouding.

Kan natuurlijk wel per server verschillen, Karag Orrud hier.

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 17:06
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat je scenario's je mount kan gebruiken. Dat geeft in sommige erg veel voordeel t.o.v. diegene die nog geen mount hebben. Dan vooral in tier 2, tier 3 en 4 zal iedereen wel over een mount beschikken.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Maxtorrr schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:09:
Ik ben inmiddels ook begonnen met WAR, heb een tijdje WoW gespeeld tot lvl 50 met een shadow-priest, vind WaR inmiddels wel iets leuker spelen als wat ik heb meegemaakt met WoW, natuurlijk begint WoW pas op 60/70 dus ik kan er niet heel goed over oordelen.

Heb voor een White Lion gekozen en ben nog niet heel erg bekend met de controls/interface. Zoek ook nog een Guild dus ik vroeg me af hoe het werkt met de GoT guild? Gaan jullie nog over naar Zhufbar nu Karak Azgal wordt gecloned? En hebben jullie nog eisen/tryouts?

Maxtorrr

De GoT-Order guild Invictus op Karak-Azgal blijft. De queue is lang niet zo erg als bij destruction. 5 min bij Order ten opzichte van 25 minuten bij destruction gisteravond om 10 uur. :)

Je bent van harte welkom bij ons en je kan elk iemand whisperen voor een invite, die vragen dat dan in Guild chat aan een van de Veterans of de Guildmaster (ik :p).

@bdvisser: jup, van harte welkom en er zijn geen eisen/tryouts: the more the merrier. Word wel gewaardeerd om een Guild Tithe in te stellen omdat we banners van dat geld halen.

Nu moet de server alleen weer online komen, ik ga cold turkey hiero.. :p

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-06 13:54
voor invites op GOT guild btw.
ingame druk je op "O" en je krijgt een server-search
search op guildname invictus en pm iemand die je vind.

voor de patchnotes: die staan in het linker scherm van je patcher (ff scrollen)

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 218701

Over banners gesproken Blaim, ik heb er gisteren alvast eentje gekocht. Was 2 gold maar goed ik had er inmiddels ruim 10..dus dat was geen probleem. ;)

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

offtopic: DAMN! wat is dat nieuwe forum lelijk/irritant/vervelend/pijn aan m'n ogen

ontopic: heb Woggha de Black Orc maar ff in de koelkast gezet, gister een Marauder aangemaakt, Lvl 10/9 op het moment en damn!! wat een leuke class, dikke DPS, geen survivability; CHARGE! HAK HAK HAK, ff 3 luitjes killen voor ik zelf neer val :-) I love it

• Skerekrow
Marauder is inderdaad echt een heerlijke class, geweldig voor melee dps. Maar dat de black orc hier in achter blijft is logisch omdat het een tankclass is. Ik kan echt niet wachten tot de 'choppa' uit komt, of wat het ook mag worden (savage orc hoop ik vurig) .

• Dakreal
roodbwoy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:23:
offtopic: DAMN! wat is dat nieuwe forum lelijk/irritant/vervelend/pijn aan m'n ogen

ontopic: heb Woggha de Black Orc maar ff in de koelkast gezet, gister een Marauder aangemaakt, Lvl 10/9 op het moment en damn!! wat een leuke class, dikke DPS, geen survivability; CHARGE! HAK HAK HAK, ff 3 luitjes killen voor ik zelf neer val :-) I love it
Oh noes.. dus geen Woggha meer maar nu Seven? :P Ik tank alles wel kan jij alles slopen! ;-)

Chompah...

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Gisterenavond heb ik ook WAR geinstalleerd en ben ik een Disciple of Khaine gestart. De eerste indrukken zijn goed maar van het weekend ga ik er maar eens goed voor zitten om uit te zoeken welke class ik het leukste vind.
Een dps-healer hybrid heeft over het algemeen wel mijn voorkeur.

May you live in interesting times!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SpoTs schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:21:
[...]

Oh noes.. dus geen Woggha meer maar nu Seven? :P Ik tank alles wel kan jij alles slopen! ;-)

Chompah...
ben helemaal voor :-) moet ik eerst ff doorlevelen, jij bent L23 nou ofzo?
Dat wordt dus pep snuiven en nachten door grinden ;-) (<- grapje)

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
Gister voor 21:00 besteld, vanmiddag mijn CE in huis ;) bol.com had ze dus nog.

Nu heb ik ongeveer een half uurtje geleden een account aangemaakt en een maltje ontvangen dat ik nu in kan loggen, maar mijn patcher zegt dat mijn username en password (nog) niet bekend zijn. Hoe lang gaat daar meestal overheen? -ongeveer 45 minuten dus, ben nu aan het patchen.

[ Voor 7% gewijzigd door Panthera op 25-09-2008 18:41 ]

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Via myreact>voorkeuren kun je ook nog voor het oude template kiezen.

Vandaag helaas weer een CTD gehad tijdens het RVRen met guildmembers. Kon daarna niet zo snel meer ingame komen en heb het maar opgegeven. Het gebruik van de standard vind ik nog wel een beetje tegenvallen. Bij het planten komen de order leechers als magneten op de flag af. Als bearer kun je m niet oppakken als je schade krijgt of gehealed wordt. Zo verlies je dus heel makkelijk je standard.

Tijd voor een nieuw deeltje zo te zien. Iemand nog tips voor een nieuwe layout?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 20:54
Jan_V schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:28:
[...]

Heb je dan ook een engels adres want anders wordt deze niet geshipped. Zie de notes bij play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
nadd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:56:
[...]

Heb je dan ook een engels adres want anders wordt deze niet geshipped. Zie de notes bij play.com.
dat staat er inderdaad wel bij maar ik had hem in mei besteld en ik had hem vorige week maandag in prima staat ontvangen, ondanks mijn nederlandse adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:45:
[...]

ben helemaal voor :-) moet ik eerst ff doorlevelen, jij bent L23 nou ofzo?
Dat wordt dus pep snuiven en nachten door grinden ;-) (<- grapje)
Eum, ben bijna rank 22 :p dus het valt nog mee ;-) En ik doe rustig aan :) Ik speel het spel om alles lekker te zien en niet om zo snel mogelijk rank 40 te worden.

Gister weer max influence gefixed bij Chaos Ch10 :) Nu begonnen met Greenskin Chapter 10. Op deze manier houdt mijn lvl ook nog de mobs bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Zijn er hier meer mensen die bij hun account op de website niet bij de items "licence", "billing" en "subscription" kunnen? Die zijn bij mij grijs en ik kan ze niet aanklikken. Maakt het wel lastig om ooit nog een betaling toe te voegen zo..

Offtopic: hé chubz, kun je een elven tier 2 potje gisteren nog herinneren waarin jij de order vlag had en je stond te wachten bij de keep? Als vies klein smerig gremlin en je slaag kreeg van een swordmaster genaamd MrFloppY? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 08-06 21:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

25% download van de client binnen :) Ooit op een dag, zal ik ook WAR kunnen spelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panthera
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 14:10
Gister een warrior priest aangemaakt, even kijken of ik het leuk vind om te healen in dit spel.
Is er eigenlijk een mode voor auto-attack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:48:
Zijn er hier meer mensen die bij hun account op de website niet bij de items "licence", "billing" en "subscription" kunnen? Die zijn bij mij grijs en ik kan ze aanklikken. Maakt het wel lastig om ooit nog een betaling toe te voegen zo..
Mjah dat heeft iedereen. Maar als je de retail key van het spel invult kun je weer 30 dagen verder. Je hoeft namelijk niet eerst, zoals bij WoW bijvoorbeeld, een subcription betaling uit te voeren.
Panthera schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:56:
Gister een warrior priest aangemaakt, even kijken of ik het leuk vind om te healen in dit spel.
Is er eigenlijk een mode voor auto-attack?
Als je aanvalt heb je automatisch auto-attack.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 26-09-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Thormodo schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:59:
[...]

Mjah dat heeft iedereen. Maar als je de retail key van het spel invult kun je weer 30 dagen verder. Je hoeft namelijk niet eerst, zoals bij WoW bijvoorbeeld, een subcription betaling uit te voeren.

[...]

Als je aanvalt heb je automatisch auto-attack.
Nee, ik heb de key al dagen geleden ingevuld en ben nu vrolijk aan het spelen maar volgende maand zal er toch weer betaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:00:
Nee, ik heb de key al dagen geleden ingevuld en ben nu vrolijk aan het spelen maar volgende maand zal er toch weer betaald moeten worden.
Mjah ik had de key ook al dagen geleden ingevuld. Gisteren kon ik echter opeens niet meer inloggen, bleek dat mijn key niet eens geactivereerd was -,0 . Ik speelde nog op de 7 dagen van de Open Beta. Dus gisteren de key ingevult en ik kreeg gelijk een mailtje dat hij geactiveerd was.
Maar ik mag hopen dat ze over een maand de subcription wel een keertje op orde hebben }:O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:00:
[...]

Tegen die tijd gaat dat vanzelf open :p Ben je nou een hollander of niet? die staan altijd voorraan als er iets gratis uitgedeelt word.. maar nu wil jij graag betalen? :O

Ik heb al gezien wat de timecards kosten bij de music shop --> 29.99 dus ik hoop dat ze ook een automatische incasso hebben o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

meh, vanmorgen vergadering zat ik daar een beetje gaar te zijn kreeg ik plots zwaar de neiging om mijn arm is een knuppel te morphen en ff een flink bloedbad aan te richten, volgens mij speel ik te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:03:
[...]

Tegen die tijd gaat dat vanzelf open :p Ben je nou een hollander of niet? die staan altijd voorraan als er iets gratis uitgedeelt word.. maar nu wil jij graag betalen? :O

Ik heb al gezien wat de timecards kosten bij de music shop --> 29.99 dus ik hoop dat ze ook een automatische incasso hebben o.i.d.
Ik heb begrepen dat die optie er wel zou komen. Maar ik vind die account pagina's maar erg wazig. Ik zie geen mogenlijkheid om de manier van betalen te veranderen naar direct debet of cc, ook nergens te zienhoe lang ik nog te gaan heb. Voor zover ik kan zien moet ik m'n gamecard code in gaan vullen op de plek waar je eerst je gamekey hebt ingevuld. Dit zou wel een stuk duidelijker kunnen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:50:
meh, vanmorgen vergadering zat ik daar een beetje gaar te zijn kreeg ik plots zwaar de neiging om mijn arm is een knuppel te morphen en ff een flink bloedbad aan te richten, volgens mij speel ik te veel...
Volgens mij moet je even wat minder bier drinken in de avond :P Straks denk je nog dat je vriendin epics dropt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 15:55

Jabba

Firkan

mja heb af en toe ook wel die neiging, BO is een leuke class, ziet er bruut uit, met een healer niet dood te krijgen maar pfff wat een prut damage doet die zeg. krijg soms spontaan zin om een bright wizard te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:08:
[...]

mja heb af en toe ook wel die neiging, BO is een leuke class, ziet er bruut uit, met een healer niet dood te krijgen maar pfff wat een prut damage doet die zeg. krijg soms spontaan zin om een bright wizard te rollen.
Ik vind dat de BO uitstekende damage doet. Je moet alleen wel weten WAT je doet.. en niet zo maar een random 1-2-3 combo gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

marauder ftw :-)

gister T2 scenario, ik charge (50% runspeed ability) in een groep, kill 1 archmage en 1 bright wizard en spring over the ledge in het water met 500 HP over, ren terug naar mijn groep, wordt gehealed, rinse & repeat :-) als lvl 11 zijnde 30k damage gedaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roodbwoy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:32:
marauder ftw :-)

gister T2 scenario, ik charge (50% runspeed ability) in een groep, kill 1 archmage en 1 bright wizard en spring over the ledge in het water met 500 HP over, ren terug naar mijn groep, wordt gehealed, rinse & repeat :-) als lvl 11 zijnde 30k damage gedaan ^^
Dat is erg netjes ja :P ik had gister met Sword & Board 47 k damage. ik vind het gewoon erg leuk dat het lang duurt voordat je dood gaat. Killen ook wel leuk maar op deze manier outlast ik ze hard waardoor ik EN damage EN lekker kan irriteren :p.

Dus als je een keer een Brightmage of RunePriest ziet rennen.. dan kun je er bijna vanuit gaan dat ik erachter aan ren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:54:
[...]

Dat is erg netjes ja :P ik had gister met Sword & Board 47 k damage. ik vind het gewoon erg leuk dat het lang duurt voordat je dood gaat. Killen ook wel leuk maar op deze manier outlast ik ze hard waardoor ik EN damage EN lekker kan irriteren :p.

Dus als je een keer een Brightmage of RunePriest ziet rennen.. dan kun je er bijna vanuit gaan dat ik erachter aan ren >:)
Ironbreakers zijn ook zo irritant wat dat betreft. Ik heb er in de beta een gespeeld en daarmee kun je echt goed een healer ondersteunen.

Ik zit nu te twijfelen of marauder wel de juiste class voor me is, maarja ik ben nog erg laag level, dus ik heb nog maar een fractie van mij abilitys dus kan geen goeie beslissing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Skerekrow schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:18:
[...]

Ironbreakers zijn ook zo irritant wat dat betreft. Ik heb er in de beta een gespeeld en daarmee kun je echt goed een healer ondersteunen.

Ik zit nu te twijfelen of marauder wel de juiste class voor me is, maarja ik ben nog erg laag level, dus ik heb nog maar een fractie van mij abilitys dus kan geen goeie beslissing maken.
Wat zoek jij in een class om te spelen dan? misschien dat ik je wat op weg kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Gisteren ook via Bart smit ook mij CE binnen gekregen.
Nu kan ik mijn gewone Warhammer Online doorverkopen aan mijn collega.
Moet alleen ff kijken hoe ik de reg key kan verwijderen. :)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Voor die gene die net als ik Suf zoeken naar de Warhammer CE op de bol..com site (ik had alweer gebeld waarom het er niet op stond) het staat gewoon aan de rechterkant onder Tips!

Nu zit ik me een beetje in te lezen maar kan geen keuze maken om iets te gaan levelen Order of Distruction welke zijde had nou veel snellere in log tijd?
Wat loop er het minst nu van rond ...Tank - Healers - of hunter enz. ik wil me wel zo aanpassen dat er een optimale groep kan gaan ontstaan.

mvg

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 15:55

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:14:
[...]

Ik vind dat de BO uitstekende damage doet. Je moet alleen wel weten WAT je doet.. en niet zo maar een random 1-2-3 combo gebruiken :)
ehm ja als je gewoon je meest damaging attacks en debuffs gebruikt wat kan je nog meer doen? 2 handed is eigenlijk niet te doen in rvr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:04:
[...]

ehm ja als je gewoon je meest damaging attacks en debuffs gebruikt wat kan je nog meer doen? 2 handed is eigenlijk niet te doen in rvr.
Lekker dotten e.d. Armor reducen en moral attack erop. Ik crit met mijn 1 hander ook al voor 300 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:48:
Zijn er hier meer mensen die bij hun account op de website niet bij de items "licence", "billing" en "subscription" kunnen? Die zijn bij mij grijs en ik kan ze niet aanklikken. Maakt het wel lastig om ooit nog een betaling toe te voegen zo..

Offtopic: hé chubz, kun je een elven tier 2 potje gisteren nog herinneren waarin jij de order vlag had en je stond te wachten bij de keep? Als vies klein smerig gremlin en je slaag kreeg van een swordmaster genaamd MrFloppY? :P
helaas nog al te goed:( Ik kreeg geen hulp en mijn snelheid was met 50% verminderd door die vlag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:37:
[...]

Wat zoek jij in een class om te spelen dan? misschien dat ik je wat op weg kan helpen :)
Mijn favoriete classes in WoW waren fury warrior (ook pvp preTBC) en rogue, melee dps ( en daarmee de marauder) is zeker iets wat ik leuk vind. Maar ik heb ook squig herder gespeeld, en hoewel ik erg slecht ben in kiten en wel erg vaak dood ga vind ik dat ook wel leuk . Ook warrior priest geprobeerd, wat ik ook wel kon waarderen maar dan ben ik bang dat ik een healbot word (aaargh, verantwoordelijkheid nooooo) . Kortom ik heb een hele brede smaak en bijna alle characters passen er in.

Ik was van plan hammarar of choppa te gaan spelen maarja :( die zijn removed, maar dat zijn pas echt 'mijn' classes. opbouwende damage/frenzie vind ik echt tof. ( dat miste ik echt aan de rogue wat de fury warrior wel had )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ik kan bijna geen goed info vinden over het craften.
Iemand die daar een goede site van weet?
Apothecary snap ik maar voor 50%.
Een potion maken is geen probleem, maar wat moet ik met de andere kant? Wat kan je daar mee maken en waar kan je de spullen vinden die je daar voor nodig hebt? ik heb ze niet gezien.
Misschien iemand die closed beta heeft gedaan die hier meer van weet?

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik heb het in een scenario zonet een bepaalde Shaman wel heel lastig gemaakt. Sorry Bhadoga (?) van Uneath. :p Expres iemand opzoeken en 3 keer achter elkaar killen is niet zo netjes, ik weet het. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Blaim schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:34:
Ik heb het in een scenario zonet een bepaalde Shaman wel heel lastig gemaakt. Sorry Bhadoga (?) van Uneath. :p Expres iemand opzoeken en 3 keer achter elkaar killen is niet zo netjes, ik weet het. :D
Jij was Witch Elf he? :P welke tier hang je uit en welke class ben je? beetje onze shamans lastig vallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215361

gisteren rank 18 gehaald, nog een paar quests vanavond doen en dan naar tier 3
mijn witch elf doet het nog steeds prima, alleen snap ik een ding niet.....ik gebruik de volgorde van mijn skills steeds hetzelfde alleen sloop ik in 3 klappen een mob maar even later heb ik 4 klappen nodig om een mob van hetzelfde level te mollen...veranderd mijn dmg dan steeds? ondanks dat ik dezelfde skills gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Zijn de servers down voor een grote patch? of zit er iemand mij in de maling te nemen? >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey Spots, hoe is het nu afgelopen met die onenigheid in jouw guild? jij was daar tocg weggegaan of ben je weer terug, ik neem aan dat het nu uitgesproken is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chubz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:18:
Zijn de servers down voor een grote patch? of zit er iemand mij in de maling te nemen? >.<
ze nemen je in de maling, een grote patch komt pas volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Anoniem: 215361 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:19:
[...]

helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie zit er hier nu allemaal op de server KARAK HIRN ?
wat is jouw ingame naam dan add ik je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Chubz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:29:
[...]

helaas nog al te goed:( Ik kreeg geen hulp en mijn snelheid was met 50% verminderd door die vlag..
Ja ik zag het, toch heb ik meestal nog wel moeite met een shaman omdat ze maar blijven healen. Gelukkig krijg ik wel steeds meer skills om de heals interrupten. Kom trouwens best vaak Uneath luitjes tegen, wel lachen. Toch iets meer bekend zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:33:
[...]

Ja ik zag het, toch heb ik meestal nog wel moeite met een shaman omdat ze maar blijven healen. Gelukkig krijg ik wel steeds meer skills om de heals interrupten. Kom trouwens best vaak Uneath luitjes tegen, wel lachen. Toch iets meer bekend zeg maar.
Mja ik ben heel erg gefocused op het damage dealer, maar toen jij kwam was ik energieloos :P omdat ik weg wilde rennen met die skill aangezien er ong 3 order op me af sprinte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 215361 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:18:
Hey Spots, hoe is het nu afgelopen met die onenigheid in jouw guild? jij was daar tocg weggegaan of ben je weer terug, ik neem aan dat het nu uitgesproken is......
Is opgelost en uitgesproken :) Gzelligheid staat nu voorop in het vaandel @ Uneath..

Nu nog even die swordmaster terugpakken die onze shamans ganked.. :P welke rank was je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:46:
[...]

Is opgelost en uitgesproken :) Gzelligheid staat nu voorop in het vaandel @ Uneath..

Nu nog even die swordmaster terugpakken die onze shamans ganked.. :P welke rank was je trouwens?
Rank 18 maar dat wordt vanavond waarschijnlijk 19 en in het weekend kom ik wel boven de 20 maar ik doe het rustig aan, wil geen enkele quest overslaan en al mijn quests alleen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 215361 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:57:
[...]

Rank 18 maar dat wordt vanavond waarschijnlijk 19 en in het weekend kom ik wel boven de 20 maar ik doe het rustig aan, wil geen enkele quest overslaan en al mijn quests alleen doen.
Ik had het over de Swordmaster :P maar okeej. Ik doe het zelf ook lekker rustig aan, bijna rank 22 op het moment. Vanavond lekker kroegje pakken dus warhammer zal wel nie veel mee gebeuren :)

Genieten van de game is voor mij belangrijker dan zo snel mogelijk het cijfertje 40 halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 04-06 17:03
Anoniem: 215361 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:19:
[...]

Heb je hier een bron voor?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Rochette schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:10:
Ik kan bijna geen goed info vinden over het craften.
Iemand die daar een goede site van weet?
Apothecary snap ik maar voor 50%.
Een potion maken is geen probleem, maar wat moet ik met de andere kant? Wat kan je daar mee maken en waar kan je de spullen vinden die je daar voor nodig hebt? ik heb ze niet gezien.
Misschien iemand die closed beta heeft gedaan die hier meer van weet?
Ik snap apothecary eigenlijk helemaal niet. Alles zegt ie dat het "niet goed gaat" (Weet even exacte benaming niet) Hoe maak je goede potions? Combineer van alles, maar heb nog niks durven craften ;D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 04-06 17:03
Ebayzo schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:06:
[...]
Ik snap apothecary eigenlijk helemaal niet. Alles zegt ie dat het "niet goed gaat" (Weet even exacte benaming niet) Hoe maak je goede potions? Combineer van alles, maar heb nog niks durven craften ;D
Je moet er water bij donderen, dan worden ze stabieler.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:00:
[...]

Ik had het over de Swordmaster :P maar okeej. Ik doe het zelf ook lekker rustig aan, bijna rank 22 op het moment. Vanavond lekker kroegje pakken dus warhammer zal wel nie veel mee gebeuren :)

Genieten van de game is voor mij belangrijker dan zo snel mogelijk het cijfertje 40 halen. :P
Jammer genoeg heb ik geen lekkere guild, dus veel genieten van de game zit er nog niet in :') Scenario's zijn zonder goede (guild) premade ook niet veel aan, PQ's moet je echt geluk mee hebben (de helft is verlaten, en nowai dat ik de 1ste 2 phases in mn uppie ga grinden, da's nog erger dan WoW grinding...) en open world RvR (oftewel keep sieging) is ook niet te doen zonder guild. Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Als je nog een guild zoekt dan kun je eens kijken op mmozone.nl in het forum. De dragonwake templars. Grote guild en tot nu toe wel gezellig. Al een paar keer een rvr raid georganiseerd en al 2 keeps gesacked in tier 2. Dus mocht nog interesse hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:40:
Als je nog een guild zoekt dan kun je eens kijken op mmozone.nl in het forum. De dragonwake templars. Grote guild en tot nu toe wel gezellig. Al een paar keer een rvr raid georganiseerd en al 2 keeps gesacked in tier 2. Dus mocht nog interesse hebben...
Bedankt, ik zal het zeker opzoeken ;) Zolang het maar geen NL-only guilds zijn :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 26-09-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Tfoe mensen levelen snel :o had ik ook maar wat meer tijd :'(
Mja nu weekend dus ff een paar lvl's omhoog gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 08-06 21:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

;D de pest is alleen dat de rest dat ook doet

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
so true :')
mja, ik hou maar gewoon m'n eigen tempo aan :)
was met WoW ook en voor ik het wist dingde m'n tweede char ook lvl 60 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

SpoTs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:42:
[...]

Jij was Witch Elf he? :P welke tier hang je uit en welke class ben je? beetje onze shamans lastig vallen :(
Witch Hunter. ;) Ben nu R19/RR15 en doe vooral veel scenarios. Troll's Crossing/Phoenix Gate etc. Hoop vanavond rank 20 te halen!

Weet iemand waar de renown gear vendor zit voor mijn ranks?

[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 26-09-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:50
MrFl0ppY schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:40:
Groote kans dat ik jouw ben tegen gekomen, ik ben namelijk Destruction op Azgal en zit al 2 a bijna 3 jaar bij mmozone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Blaim schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:43:
[...]

Witch Hunter. ;) Ben nu R19/RR15 en doe vooral veel scenarios. Troll's Crossing/Phoenix Gate etc. Hoop vanavond rank 20 te halen!

Weet iemand waar de renown gear vendor zit voor mijn ranks?
Ik weet het niet 100% zeker. Maar volgens mij zit de renown gear vendor voor tier 2 in keeps die jouw factie veroverd moet hebben. Dan verschijnt er een vendor op het dak. Succes ermee!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238331

Forn schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:43:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker. Maar volgens mij zit de renown gear vendor voor tier 2 in keeps die jouw factie veroverd moet hebben. Dan verschijnt er een vendor op het dak. Succes ermee!
klopt vanaf t2 zitten renown trainers en renown gear sellers in de keeps. Ook zitten ze in de stad :) dus kun je daar nog altijd naartoe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Blehh, na een week lang geen i-net verbinding te hebben gehad, kan ik eindelijk weer spelen. :( En jammer genoeg zal ik achter de feiten aan moeten lopen. Ik zit nog maar op LvL 7 met mijn Sorcerres, terwijl de rest inmiddels denk ik de 20 gepasserd zijn. Nou, is het maar te hopen dat de startgebieden nog niet leeg zijn gelopen, want dan ga ik heel wat kansen missen om PQ quest's te kunnen doen in tier 1 en Tier 2. Want dat is inmiddels uit al wat review sites gebleken, dat je dan hetzelfde probleem krijgt als in WoW en andere MMORPG's dat nieuwkomers nauwelijks fatsoenlijke gear kunnen krijgen in de 1e lvl's.

Nu, maar hopen dat er nog genoeg deelnemers zijn in de eerste 15 lvl's :)

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:53:
Blehh, na een week lang geen i-net verbinding te hebben gehad, kan ik eindelijk weer spelen. :( En jammer genoeg zal ik achter de feiten aan moeten lopen. Ik zit nog maar op LvL 7 met mijn Sorcerres, terwijl de rest inmiddels denk ik de 20 gepasserd zijn. Nou, is het maar te hopen dat de startgebieden nog niet leeg zijn gelopen, want dan ga ik heel wat kansen missen om PQ quest's te kunnen doen in tier 1 en Tier 2. Want dat is inmiddels uit al wat review sites gebleken, dat je dan hetzelfde probleem krijgt als in WoW en andere MMORPG's dat nieuwkomers nauwelijks fatsoenlijke gear kunnen krijgen in de 1e lvl's.

Nu, maar hopen dat er nog genoeg deelnemers zijn in de eerste 15 lvl's :)
Je hoeft je geen zorgen te maken dat lagere PQ's en scenario's niet meer gespeeld worden hoor. Wordt nog veel geexperimenteerd en zijn nog altijd mensen die nieuw beginnen.

Ik heb mijn Squig Herder van Rank 17 RR 14 ook voor even in de koelkast gezet. Dat hij niet zoveel damage doet maakt me niks uit. Maar de animatie en squig bugs begonnen me steeds meer te irriteren. Was bijvoorbeeld nu weer een bug dat als ik een speer in mijn rechterhand had, de herder ook deed alsof hij een onzichtbare shaman staff vast had. Dat soort kleine dingen irriteert me mateloos.

Ben nu met een shaman bezig Rank 10 RR 10. Deze is wel echt geweldig. Helemaal in RvR vermaak ik me top. Ik merk echt dat ik het verschil kan maken in gevechten. Net de laatste heal afkrijgen en de dps weer tot 100% zetten en dan samen met hun flink wat schade uitdelen!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:05

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Nou ik speel ook op de server Worlds Edge Mountains ( als destruction ) maar daar valt het met de drukte heel erg tegen. PQ's hoef je in tier2 niet eens over te beginnen, er is gewoon niemand. Laat staan Keep battles. Nee die worden gewoon 24/7 bewaakt door NPC's.

Als je daar iemand tegenkomt in een RvR gebied dan heb je echt veel geluk, er is gewoon in tier2 niets te doen. Weet niet hoe het met hogere tier's zit. Tuurlijk zie je af en toe wel iemand rond dorpjes etc. Nee geef mij dan maar een queue voor Azgal. :]

En aangezien ze maandag een update gaan doen dat wanneer je crasht je niet meer terug hoeft in de queue. Dus dat is positief.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:57
nadd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:56:
[...]

Ik bestel al jaren m'n games bij Play.com en nog nooit problemen met de shipping gehad.
Wel moet je tegenwoordig de prijzen in Euro's laten tonen in plaats van Ponden. Wanneer je dat doet kan er naar heel Europa worden verstuurd. Let wel, er zijn bij het uitchecken enkele regels waar je aan moet voldoen. Wanneer je bij hardware boven een bepaald bedrag uit komt, moet het in Gr. Brittanie worden verstuurd. Bij games nog nooit iets speciaals gezien.
Kreeg m'n CE eergisteren binnen op m'n werk adres. Prachtig pakket. Grote, zware, doos met allerlei goodies er in. Hoewel ik nog geen Warhammer fan was, begin ik het nu wel een beetje te worden. Wat enorm gaaf zo'n doos. Zal hem na het weekend eens installeren, voor 1 oktober iig.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18
tuinïnen schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:30:
Nou ik speel ook op de server Worlds Edge Mountains ( als destruction ) maar daar valt het met de drukte heel erg tegen. PQ's hoef je in tier2 niet eens over te beginnen, er is gewoon niemand. Laat staan Keep battles. Nee die worden gewoon 24/7 bewaakt door NPC's.

Als je daar iemand tegenkomt in een RvR gebied dan heb je echt veel geluk, er is gewoon in tier2 niets te doen. Weet niet hoe het met hogere tier's zit. Tuurlijk zie je af en toe wel iemand rond dorpjes etc. Nee geef mij dan maar een queue voor Azgal. :]

En aangezien ze maandag een update gaan doen dat wanneer je crasht je niet meer terug hoeft in de queue. Dus dat is positief.
We hebben op Azgal ondertussen ook niet echt een queue meer :) enigste wat ik gezien heb is max 20 man. Daarentegen is het RvR in Azgal wel lekker druk ja! leuke keep battles al gehad, en scenario's joinen duurt niet al te lang.

Mijn magus is gisteren 20 gedinged \o/ eindelijk mount om wat sneller te kunnen vliegen :P jammer dat ik niet echt super veel tijd heb dit weekend om te spelen ;o

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
En alweer tijd voor een nieuw deel!

Laten we in het volgende deel de slowchat nog verder beperken ;)

Deeltje 4

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Hier dus verder: Warhammer Online - Deel 4.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen slowchats (hiervoor is er irc.tweakers.net, kanaal: #war)
* Niet offtopic gaan
* Technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen