![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
We will bring down all servers next week on Monday 29th September at 8am CET in order to run a short update. The purpose of this update is to change the way in which server queues work which will mean that, if you crash out of the game, you will not need to wait in a queue if you immediately try to reconnect. We expect this operation to be finished by mid-morning.
Thank you for your understanding, we will update you as this operation progresses.
[ Voor 9% gewijzigd door Blaim op 27-09-2008 12:06 ]
Karak-AzgalZamoraak schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:01:
Maar ik geloof dat ik het hele chat systeem niet snapIk heb nog NIEMAND horen praten, en dat lijkt mij een beetje raar (als ik iets zeg zie ik mezelf wel wat zeggen in het chat scherm). En ik heb btw nog een guild nodig (zit op azark-azgal ofzoeits bij de destro kant) Me ign is snitziz
Anoniem: 251423
Dat mis ik eigenlijk wel, ik heb nu eerder het idee dat ik Oblivion aan het spelen ben i.p.v een mmorpg.Verder zie ik ook niet heul veel mensen praten...het is geen geblaat zoals in The Barrens (WoW)
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 27-09-2008 12:04 ]
Anoniem: 238331
ga IC maar eens bezoekeneSCe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:03:
Ik heb nog een vraagje, waar is het auction house nu eigenlijk? Ik ben een r10 dark elf maar nergens heb ik een auction house gevonden
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Had ik gister bij DE Chapter 5. Werkt echt super! Voor je het weet is je influence balkje vol. Kwamen steeds wat meer mensen bij. Stond eerste keer gelijk 1e en er zat een leuke blauwe belt in 't zakje. Heb er verder nog 3 andere goede items aan over gehouden.MrFl0ppY schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:14:
Ah gisteren avond echt een geweldige party gehad. Ben rank 19 en had geen quests meer over in mijn gebied, volgende gebied was nog wat hoog dus ben eens op reis geweest. Kwam bij de empire chapter 9 in een PQ party. Daarmee heb ik wel 6 tot 7 PQ achter elkaar gedaan, afwisselend tussen de 3 natuurlijk. Meteen volle influence en kon meteen een mooi blauw zwaard uitzoeken. Dan zie meteen hoe goed dat open party systeem werkt. Mensen gaan weg naar een succesvolle try maar gaandeweg de volgende zien mensen je bezig en joinen weer. Heerlijk questen is dat. Bovendien kun je zo eindelijk eens plezierig grinden naar een hoger lvl. Natuurlijk is mijn oordeel wel een beetje beïnvloed door de massive bag die ik loote met een epic ring erin
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 217880
Ik vind sowieso de hele manier waarop je door het spel gaat erg fijn. Je hebt lekker veel PvP, zodra je ergens loopt maak je gelijk deel uit van hetgeen wat daar gebeurd - het gevoel alsof je iets kan veranderen zeg maarBoeboe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:49:
De RvR gebieden blijf ik toch ook geniaal vinden, vooral omdat mensen van een heel grote lvl range in hetzelfde gebied kunnen spelen. Gisteravond met onze guild een paar keeps proberen overnemen (eentje is niet gelukt), ikzelf ben lvl 13, maar in de T2 zone wordt mijn lvl omhooggekrikt naar lvl 18. Zo kan je met iedereen samenspelen, terwijl je daarvoor anders moet wachten tot iedereen tot het maximum geleveled is
JA die turrets schieten door muren zo kan ik het ook, maar nee shamans kunnen dat weer nietAce schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:44:
Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over de damage output van mijn engineer. Meestal heb ik in MMO's de neiging om een gimp class te kiezen (warlock in WoW in het begin bv) of in ieder geval een class die het moet hebben van 'pets'. En dat zijn over het algemeen niet de uber classes.
Ik heb dan ook puur de engineer gekozen omdat hij turrets had, was ik Destruction gaan spelen dan was het zeker weten de Squig herder geworden. Wist verder niks van de class zelf, heb niet eens naar de rest gekeken.
Maar wat mij opvalt na elk RvR scenario of PQ dat die kleine dwerg meedoet in de top 5 qua damage en dat ik amper dood ga. De range is echt belachelijk groot en over het algemeen neem ik dus netjes plaats aan de zijlijn van een groot gevecht, knutsel een turret naar keuze in elkaar en het feest kan beginnen.
1 op 1 liet in het begin nogal te wensen over maar nu met 2 snares is dat eigenlijk ook geen probleem meer.
Kortom, ik vermaak mij prima
Anoniem: 275002
Dat is gewoon nog een kleine bug, die word echt wel gefixt maak je maar geen zorgenChubz schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:08:
[...]
JA die turrets schieten door muren zo kan ik het ook, maar nee shamans kunnen dat weer niet
niet toevallig caps-lock ofzo? of je CE key nog niet ingevoerd?Anoniem: 275002 schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:04:
Goed, ik crashte net.
Wil weer inloggen maar mijn password is ineens incorrect. Kan ook niet op de account page op war-europe inloggen. Heel fijn. Zijn de crackers ook al bezig met war?
traktor scratch!
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Nou zo klein is hij anders niet-Mike- schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:59:
[...]
Dat is gewoon nog een kleine bug, die word echt wel gefixt maak je maar geen zorgen
Ik heb het spel week geleden in de winkel gekocht. Gelijk die dag de CDkey ingevuld op de war europe website. En een week gespeeld. Maar gister avond crashte en ik en kon ik niet meer inloggen. Dus ik vrees zelf het ergste. Wat bedoel je dan precies met een CE Key?RocketKoen schreef op zondag 28 september 2008 @ 02:35:
[...]
niet toevallig caps-lock ofzo? of je CE key nog niet ingevoerd?
Muah had ik ook. Waarschijnlijk hebben ze je retail key gewoon niet verwerkt. Ik had hem ook gelijk ingevoerd, maar die van mij hadden ze ook niet verwerkt. Ik heb hem opnieuw ingevoerd en toen kreeg ik een mailtje dat hij verwerkt was. Dus voer hem gewoon nog een keer in.Anoniem: 275002 schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:09:
Ik heb het spel week geleden in de winkel gekocht. Gelijk die dag de CDkey ingevuld op de war europe website. En een week gespeeld. Maar gister avond crashte en ik en kon ik niet meer inloggen. Dus ik vrees zelf het ergste. Wat bedoel je dan precies met een CE Key?
Ik heb op de war website bij 'code' mijn code opnieuw geregisterd. Dus nu is het wachten op een mailtje.Thormodo schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:07:
[...]
Muah had ik ook. Waarschijnlijk hebben ze je retail key gewoon niet verwerkt. Ik had hem ook gelijk ingevoerd, maar die van mij hadden ze ook niet verwerkt. Ik heb hem opnieuw ingevoerd en toen kreeg ik een mailtje dat hij verwerkt was. Dus voer hem gewoon nog een keer in.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 275002 op 28-09-2008 13:06 ]
Leuk he, die rangeChubz schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:33:
[...]
Nou zo klein is hij anders nietEn dan schieten ze nog mega ver ook...
http://www.twitch.tv/jannustitannus
je hebt al een key ingevuld, en je wil nu de CE key erbij invoeren?GrumpyGamerDad schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:32:
Eergisteren mijn CE gehaald en gelijk de code ingevoerd.
Zegt War dat de code niet geregistreerd kan worden om dat het een unique license is.
Wat doe ik dan fout?
ik speel nu op een gewone key maar wil graag op mijn CE key spelen?
Steam/uPlay: EvulKlowne
Anoniem: 251423
Jij verwachte dat een tank class een dps monster zou zijn? Kom nouevilpin0 schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:26:
Vindt de classes echt geen hol aan. Heb nog nooit een mmo gespeelt waar ik geen vette class in kon vinden. Me dark ork zuigt behoorlijk in dps en me mauroder vindt ik ook niks aan. Jammer, maar nog ff doorzetten misschien zie ik wat over het hoofd
Ja inderdaad. Ik had me al helemaal vastgezet op een Squig Herder. Maar ben helemaal verliefd geworden op mijn shaman. Het is gewoon een kwestie van alles uitproberen, en als je er een leuk vind er gewoon mee doorgaan.ambi schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:21:
Je moet echt wel wat experimenteren met de verschillende klassen. Ik heb vorige week een witch elf en een shadow warrior gemaakt, maar was niet echt tevreden ermee. Dit weekend ben ik met een Shaman begonnen (momenteel level 9) en daar amuseer ik me rot mee. Lekker healen en toch ook aardig DPS uitdelen. Ik vind die Goblins (en hun kampen) trouwens echt hilarisch. Veel toffer dan de Elfen-wereld wat mij betreft.
Trouwens, ik ben nog op zoek naar een relaxe nederlandstalige guild (IGN: Kromneus, Sever: Azgal).
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Anoniem: 218701
Anoniem: 124444
misschien de knop download op de website van warhammer?Loque schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:54:
weet iemand waar ik het spel kan downloaden.. ik zoek me rot op de site van warhammer maar nergens een download link.
(heb overigens wel een account, maar geen installatie cd atm)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb een mailtje terug gehad van Warhammer. Ik moet voor de ingame items de code op de validatie pagina invullen maar waar vind ik die?RocketKoen schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:27:
[...]
je hebt al een key ingevuld, en je wil nu de CE key erbij invoeren?
dat kan natuurlijk niet.
de CD key van de CE en de normale game doen nml precies hetzelfde.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Anoniem: 274589
Je had mijn big smile moeten zien toen ik jou weer in het vizier kreeg!Chubz schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:05:
Stomme Floppy net in de scenarioWeer hetzelfde geval als eergisteren.. ik heb de vlag en de rest van het team zit in het midden aan het killen.. en niemand die helpt
ook niet als je het vraagt.. Behalve de Uneath mensen
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2008 11:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
AAAAH dit verklaard waarom mijn action points ineens zonder rede leeg zijnAnoniem: 218701 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:36:
Dat langzame klopt gewoon niet RocketKoen en ik zei ook dat het zo lijkt, niet dat je ze daadwerkelijk kunt ontwijken..
Bij mij was het in ieder geval niet altijd..meestal was ik dan al een tijdje aan het spelen en dan ging het ineens verkeerd.
Persoonlijk ben ik momenteel happy met mijn white lion, die ligt mij tot nu toe het beste. Dikke bak damage die je kunt doen, alleen moet je wel enorm op je action points letten. Gelukkig heb je daar een leuke morale skill voor, die in een keer 200 action points weg snoept bij je tegenstander en die aan jou geeft. Toegegeven het duurt wel even voor je zover bent, maar ach..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Klopt, vriend van me is een iron breaker en roept precies hetzelfde. Hij heeft het path "Stone". Nouja dat zegt natuurlijk wel genoegSpoTs schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:04:
[...]
AAAAH dit verklaard waarom mijn action points ineens zonder rede leeg zijnmaar goed
Vermaak me uitstekend met dit spel op mijn manier.. afgelopen weekend niet veel tidj gehad om te spelen, maar wel lekker van het weer kunnen genieten. Ondertussen is mijn BO al bijna rank 23 en merk dat ik echt een blok beton begin te worden
Gisteren 5 adds van mijn lvl en een champion van mijn lvl.. hp ging niet naar beneden.. Da Toughest is gewoon echt hard
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 29-09-2008 14:51 ]
Hmm zealot is toch de class met feathery shoulders?On_E schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:05:
Voorlopig heb ik een goede keuze gemaakt door de Zealot te kiezen, solo-en duurt wel wat langer dan voor andere classes denk ik, maar dood ga ik ook amper tot niet.
En in RvR sta ik ook wel mijn mannetje, mijn team-maatjes heb ik al enorm vaak in leven gehouden, en mocht ik zelf worden aangevallen dan kan ik vaak nog wegkomen door wat HoTs en een shield op mezelf te gooien.
En de Zealot ziet er natuurlijk enorm cool uit, nog een pluspuntje.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Euh, dit wist ik niet! Is dat echt zo?Uniek aspect aan het spel is de verandering van de avatar. Het uiterlijk verandert naarmate het karakter sterker wordt. B.v. Orcs die groter worden, Dwergen wiens baarden langer worden etc. Uiteraard kan ieder character uniek gemaakt worden met kleding en wapentuig.
Default blanke hetero
Anoniem: 274589
FF de order versie:Jabba schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:44:
Gister eindelijk mijn RVR ervaring gehad zoals ik hem ook zou willen!
...
ZO hoort open rvr te zijn, heerlijk. heb nog een dikke screen van bovenop de keep en een boel order voor de keep.
mijn avond was geslaagd
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 274589 op 29-09-2008 16:06 ]
Klopt.SpoTs schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:29:
[...]
Hmm zealot is toch de class met feathery shoulders?Daar hebben wij nog een chronisch tekort aan @ Uneath
Ja, én waarom niet gewoon twee gathering skills mogen kiezen. Ik heb liever inkomsten dan craftables...Anoniem: 218701 schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:04:
Ik snap werkelijk de ballen van crafting in WAR..Ligt het aan mij of is het ook gewoon heel beperkt? Je kunt maar twee echte crafing zaken doen. De ene is het maken van talismannen, en de andere het maken van potions en dat soort zaken. Alle andere "trade skills" zijn alleen voor het verzamelen.
Default blanke hetero
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
:
Uniek aspect aan het spel is de verandering van de avatar. Het uiterlijk verandert naarmate het karakter sterker wordt. B.v. Orcs die groter worden, Dwergen wiens baarden langer worden etc. Uiteraard kan ieder character uniek gemaakt worden met kleding en wapentuig.
Nee, dit is niet zo! Deze feature was snel geschrapt en in de doofpot gestopt, jammer, want het zou echt iets toevoegen aan de ontwikkeling van je character.Euh, dit wist ik niet! Is dat echt zo?
[ Voor 0% gewijzigd door roodbwoy op 29-09-2008 16:21 . Reden: ik niet kan goed spellen ]
met WAR ligt de nadruk NIET op gold maar op skill ;-)Ebayzo schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:12:
[...]
Ja, én waarom niet gewoon twee gathering skills mogen kiezen. Ik heb liever inkomsten dan craftables...
Ok, even voor de duidelijkheid. Was dit sarcasme?roodbwoy schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:20:
[...]
[...]
Nee, dit is niet zo! Deze feature was snel geschrapt en in de doofpot gestopt, jammer, want het zou echt iets toevoegen aan de ontwikkeling van je character.
Zou dat het zijn?SpoTs schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:20:
[...]
met WAR ligt de nadruk NIET op gold maar op skill ;-)
Default blanke hetero
Het groeien van Characteristieke eigenschappen voor je poppies is uit het spel gehaald. Dit is al vrij snel gebeurt aan het begin van de gameEbayzo schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:29:
[...]
Ok, even voor de duidelijkheid. Was dit sarcasme?Zo ja, you had me!
[...]
Zou dat het zijn?Maargoed, toch vind ik het jammer. Zeker met weinig crafting professions want zo raak je nooit je troep kwijt.
Anoniem: 209587
Tenzij je een destro character speelt natuurlijk.. dan een gigantische oorlog tegen order.[b][message=30812183,noline]Vanaf het eerste begin voel je je betrokken bij een gigantische oorlog tegen de Destruction, echt heel goed gedaan.
Anoniem: 209587
Haha, iddAnoniem: 218701 schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:00:
[...]
Tenzij je een destro character speelt natuurlijk.. dan een gigantische oorlog tegen order.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
[ Voor 12% gewijzigd door Pensmaster-B op 29-09-2008 19:24 ]
DUGG
Healers! Maar goed als je de Chosen leuk vond, moet je om die reden natuurlijk niet opeens een healer gaan rerollenPensmaster-B schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:22:
ga denk ik morgen rerollen op de GOT server ( prolly weer destruction )
wat hebben jullie op dit moment meest nodig aan classes in de guild?
tot nu toe een chosen geleveld naar 7
Als ik ingame was perfect! Heb het prima naar m'n zin als healer :-) heb echt het gevoel dat ik een verschil maak in een RvR battle.SpoTs schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:37:
[...]
Ej eum Wogghie, hoe zit het met die SjamAan van je ?
ai nog steeds zulk grote queusroodbwoy schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:14:
[...]
Als ik ingame was perfect! Heb het prima naar m'n zin als healer :-) heb echt het gevoel dat ik een verschil maak in een RvR battle.
Helaas zit ik nu al 20 minuten in de queue, nog 300 wachtenden voor me, leuk hoor die hotfix dat als je crashed dat je een grace period heb en direct weer kan inloggen, nu moet ik wachten op totdat mensen daadwerkelijk uitloggen,... nog een uur te gaan
Anoniem: 130680
Goh, eigenlijk best wel grappig dat voormallige Alliance spelers bij WoW op eens destruction kiezen in WaRbelfrink schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:43:
ik ben gisteren ook tot aanschaf over gegaan, heb em online besteld bij EAstore.com, simpel via PayPal betaald, en kon meteen beginnen met downloaden, prima service.
Met WoW heb ik eigenlijk altijd Alliance gespeeld en vond het nu wel eens tijd worden voor de duistere zijde in een MMO.
Uiteindelijk dus gekozen voor een Dark Elf/Disciple of Khain, prima class tot nu toe met veel dps en healing mogelijkheden.
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9477 , is toch een rank 10 spell?Anoniem: 130680 schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:54:
[...]
Goh, eigenlijk best wel grappig dat voormallige Alliance spelers bij WoW op eens destruction kiezen in WaR. Ik heb altijd al Horde gespeeld in WoW, dus dat betekende voor mij automatisch Destruction in WaR. Ik ben nu inmiddels rank 11 met mijn Sorceress en bevalt nog steeds, alleen jammer dat ik nog geen snare effects heb kunnen vinden die mobs en Order chars. kunnen vastzetten voor een tijdje. Volgens het intro filmple van WaR zou dit wel mogelijk moeten zijn. Misschien dat het in de hogere levels te voorschijn komt.
Voor de rest nog steeds een boeiende MMORPG.
Klopt ik heb hem al ettelijke malen malen geprobeerd, maar die mobs blijven niet op hun plaats staan zodat ik ze op afstand kan bestoken, ik heb toch het idee dat ie nog een beetje buggie is. Hoe het op door mensen gespeelde chars. werkt kan ik nog niet zeggen want ik heb nog niet echt een full scale batlle tegen order chars. gedaan.Thormodo schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:17:
[...]
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9477 , is toch een rank 10 spell?
Is een grafische bug. Ze blijven wel vast staan!Anoniem: 130680 schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:39:
[...]
Klopt ik heb hem al ettelijke malen malen geprobeerd, maar die mobs blijven niet op hun plaats staan zodat ik ze op afstand kan bestoken, ik heb toch het idee dat ie nog een beetje buggie is. Hoe het op door mensen gespeelde chars. werkt kan ik nog niet zeggen want ik heb nog niet echt een full scale batlle tegen order chars. gedaan.
Ik vind b.v. Frost Nova van de Mage ability in WoW beter uitgewerkt, de mobs blijven echt 8 sec. vast staan, geld ook voor player chars. mits ze geen trinket of shapeshifting act zoals druids gebruiken om uit het snare effect te komen. Tevens is het ook een spell waarmee je heel snel uit range van mobs kan komen en van de hate list verdwijnt. Maar misschien dat deze kleine foutjes met patches er uit gehaald worden en dat het wel werkt zoals het moet werken.
Tenslotte is de game nog maar een blauwe maandag op de markt.
[ Voor 9% gewijzigd door superbassie op 29-09-2008 23:08 ]
Hmm heb toch verscheidene malen gehad dat die mobs gewoon achter je aan blijven gaan en slaan, terwijl ze toch echt vast zouden moeten blijven staan. Echt afstand nemen kon ik niet.superbassie schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:04:
Is een grafische bug. Ze blijven wel vast staan!
In RvR ziet het er wel goed uit.
Bij mij lopen ze de eerste paar seconden gewoon achter me aan als ik afstand neem. Dan opeens staat 'ie dus een paar meter van me vandaan. Dit is enkel in PvE, RVR ziet het er wel goed uit.Anoniem: 130680 schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:13:
[...]
Hmm heb toch verscheidene malen gehad dat die mobs gewoon achter je aan blijven gaan en slaan, terwijl ze toch echt vast zouden moeten blijven staan. Echt afstand nemen kon ik niet.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
hoe heet je char ^^ keer 1 on 1 met me chosenGekkeR schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:17:
Ben vrijdag begonnen met mijn Iron Breaker op World's Edge Mountains.
Wou de nieuwste server hebben (die niet gecloned was).
Daarmee zijn alle levels op de server ongeveer gelijk (hoogste lvl is 30 ofzo).
Maakt het leuker om te levelen.
Daarnaast ben ik order omdat ik altijd voor de minst gespeelde kant kies (WoW was ik Horde).
Gister voor het eerst met een warband een Keep gepakt , LVL15RR9
[ Voor 3% gewijzigd door Pensmaster-B op 30-09-2008 10:20 ]
Hehe , Grawple.Pensmaster-B schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:14:
[...]
hoe heet je char ^^ keer 1 on 1 met me chosen
mm nvrmind die van mij is maar lvl 7
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Dus,Core: Spelers kunnen elkaar alleen aanvallen in special RVR gebieden, contested zones of door specifiek aan te geven dat zij aangevallen mogen worden (flagged).
De PVP en PVE gebieden zijn ingedeeld in 4 tiers.
Als je een RVR gebied betreedt dat onder jouw huidige tier zit (afhankelijk van je rank) verander je in een kip.
Open: Spelers kunnen elkaar overal aanvallen. De "chicken rule" (zie hierboven) is hier van toepassing als je een RVR gebied betreedt dat 2 tiers onder jouw tier zit.
RP: (Role-playing) Deze servers zijn specifiek bedoeld voor role-playing.
[ Voor 47% gewijzigd door Zephyer op 30-09-2008 10:46 ]
GZ jongen! heb sinds een paar maanden ook een eigen huis gekocht! en er is niet heerlijker dan vanuit je luie bureaustoel gamend een pizza te bestellen :-)Skerekrow schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:31:
Vanwege een woningjacht ben ik wat weinig online geweest en zal ik dat de komende weken wat minder zijn, maar het einde is in zicht dus met een maandje heb ik eindelijk tijd voor warhammeren dat waarschijnlijk vanuit een eigen appartementje
IM SO HAPPEH!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq