Gisteren weer even met m'n IB gespeeld op Norn. Viel me op dat het een stuk drukker was dan voorheen, wel leuk. Ook wist de Order nu eindelijk eens een keep te bemachtigen met destro's er in aan het verdedigen. Daar zat ik op te wachten.
Op een gegeven moment dacht iedereen echter dat ze de wb-leader waren en ging iedereen commando's sturen van wat we moesten doen en wat de volgende target was. Ja, het helpt niet echt als er een paar mensen van je wb bij Mandred staan, nog een paar bij ST, een halve wb in Shadowlands en de rest nog in MoM of BV.
Ben toen maar de wb uit gestapt en een volgende gejoined. Daar luisterde iedereen tenminste wel naar de leader. Wel irritant dat iedereen nu denkt alles te weten na de merges en niemand luisterd. Hopelijk was het een eenmalig iets.
Wat doen andere IB's trouwens bij keep sieges en dan vooral in de offense? Tijdens het neerhalen van de deur ben ik eerst even vooraan gaan staan met Deflect Oil, maar die is na 30 seconden ook op en dan moet je 5 minuten wachten. Aangezien de oil een behoorlijke actieradius heeft gekregen, durf ik niet dichtbij te komen. Verder kun je niet echt damage doen van afstand met je IB om de cannons en oil kapot te krijgen.
Eenmaal binnen ben ik op de trap gaan staan met 'Hold the Line', zodat mensen achter me een beetje worden gebuffed. Ik was echter de enige die dat deed en volgens mij had de rest niet echt door wat de bedoeling van die ability was, of dat ik gewoon heel suf bezig was.
Verder nog m'n guard ability aan gezet op een rune priest (kreeg nog een bedankt-tell van hem). Echt offense kun je met een IB dus volgens mij niet spelen en is het meer om een muur te maken. Wat wel gaaf was, was dat ik continu werd gehealed.
Tijdens een keep defense is het redelijk eenvoudig. Gewoon met Hold the Line bovenaan gaan staan, guard ook aan op een healer en zo nu en dan Shield Wall morale ability aan zetten. Vergelijkbaar dus met offense, alleen is het bovenop die trap een stuk gezelliger
[
Voor 43% gewijzigd door
Jan_V op 11-03-2009 09:06
]