Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 74.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 17:17
Ik kom oppeen niet meer in het spel. Ik log in, dan blijft dat pop-up scherm heel lang hangen bij Initializing. Na 5 min laad ie en dan start ik WAR. Maar dan krijg ik een leeg hokje zonder serverlijst en kan ik niks doen behalve settings en afsluiten. Na 10 min ongeveer krijg ik een melding 'You have been disconnected from the server" en komt er een serverlijst maar ik kom in geen enkele server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294806

we’ll commence this process 03:00 CET on Wednesday morning. We expect it to be done by Wednesday afternoon. During this time, all European servers will be offline and when brought back online, you should find any remaining source server characters safe and sound on a lively and active server. Further, players who completed the Bitter Rivals event will also be able to roll Slayer and Choppa!

Update 03:00 CET: The transfer process has now begun and all European servers are now offline.
Update 14:00 CET: The transfer process is taking longer than anticipated and we now expect servers to come back online after 17:00 CET. We apologize for the inconvenience.

PATCH DAY vriend!
Rond 17:00 is ie weer online.
hou altijd www.war-europe.com in de gaten voor het laatste nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241649

Ow, net op de middag dat ik vrij ben :( Vond het op WoW toch beter geregeld, rond 12-13 u weer online

[ Voor 118% gewijzigd door Anoniem: 241649 op 11-03-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beter geregeld?
WAR zeggen ze nog hoelang het nog gaat duren.
WoW zeggen ze nix en late ze je koud staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:16
Anoniem: 241649 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:35:
Ow, net op de middag dat ik vrij ben :( Vond het op WoW toch beter geregeld, rond 12-13 u weer online
Normaal is dat ook het geval. Nu is het een grote patch en duurt het wat langer. Het zal wel met de nieuwe classes en de server transfers te maken hebben.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

Snap dat het vervelend is (Zyll wil ook een choppaaaaahh! aanmaken), maar ze vermelden netjes hoe of wat met updates, dus wat dat betreft.. Ik vind het ook niet zo erg eigenlijk, die patches zijn in het voordeel van ons allemaal.. Dan ene dagje doet het em dan ook niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 281234 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:51:
Snap dat het vervelend is (Zyll wil ook een choppaaaaahh! aanmaken), maar ze vermelden netjes hoe of wat met updates, dus wat dat betreft.. Ik vind het ook niet zo erg eigenlijk, die patches zijn in het voordeel van ons allemaal.. Dan ene dagje doet het em dan ook niet hoor..
Daarbij.. Grote patches bij WoW in het verleden hebben tot langere downtimes geleid.. dus tja.. beetje kort door de bocht aangezien wow al sinds tijden geen grote patches meer heeft gedaan.

Binnekort mijn abbo ook even verlengen. Nog mensen van de oude garde op Karak-Azgal? (Uneath? )Binnekort maak ik een choppa aan.. so be scared! :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 17:17
*Ongeduldige Zamoraak wil spelen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zamoraak schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:15:
*Ongeduldige Zamoraak wil spelen*
Ain't we all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:00
Lol ik herriner mij een grote patch van WoW nog, de overstap naar versie 3.0.1 ofzo.
heeft de gehele dag geduurt dus het is niet erg. Even wat vrije tijd, en daarna, SLAY DA CHOPPA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update 17:30 CET: We are still working on the automatic server transfers. We apologize for the delay and will keep you updated in the news here.

gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:11
SpoTs schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:12:
[...]

Daarbij.. Grote patches bij WoW in het verleden hebben tot langere downtimes geleid.. dus tja.. beetje kort door de bocht aangezien wow al sinds tijden geen grote patches meer heeft gedaan.

Binnekort mijn abbo ook even verlengen. Nog mensen van de oude garde op Karak-Azgal? (Uneath? )Binnekort maak ik een choppa aan.. so be scared! :P
ik heb de domeinen nog van uneath, dat is geloof ik het enige wat er van over is. De rest geloof ik met de bakery gemerged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

Hmja.. het wordt waarschijnlijk morgen choppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 10:21
Kan inmiddels weer inloggen :).

Zealot is inmiddels rank 16(bijna 17) ben nu een intellect setje bij mekaar aan het sparen zodat ik solo er wat meer van bak :P Ben er inmiddels wel achtergekomen dat Warrior Priests niet kapot te krijgen zijn. Doen best dikke damage en houden zichzelf met groot gemak in leven tegen 2/3 man :S. Lukt mij ook wel met me zealot maar dan ben ik meer aan het wegrennen naar een keep met ondertussen alleen maar instant heals en hots op me eigen te spammen :P, WP legt die 3 man die tegen hem aan het rammen waren nog plat ook :/

Kan natuurlijk zijn dat ik nog ontzettend noob ben :+ , maar met andere classes heb ik eigenlijk totaal geen problemen, gisteren nog een empire tank(lastige naam :P) + dwarf engineer in me uppie plat gekregen, toch weer 3k xp erbij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252

hehe, geloof me als zealot doe je geen dmg klaar. vooral op latere lv's dan.

nou ja, je doet wel eits maar het werkt totaal niet, zealots zijn atm echte healbots :(
ik ben zelf blij met mijn 40/49 zealot :)

en het is knight of the blazing sun oftewel KOTBS of gewoon gay knights etc etc :D

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 288252 op 11-03-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Choppa lvl 7, was echt een gekkenhuis gisteravond. Green is bezt and green is everywhere! public quests grinden door alles te aoe'en.. overal choppa's

Het is trouwens helemaal mijn class, :) weet zeker dat ik deze veel ga spelen. Nick van mijn choppa is Chubbychop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 21:06
gister ook even een slayer aangemaakt maar nog niet mee gespeeld. Best hilarisch om letterlijk iets van 100 oranje gekleurde mannetjes met hanekammen rond te zien rennen in het begin stukje... elke mob die spawned wordt door 5 man besprongen. Een paar guildies zijn echt met de slayer aan het spelen en er was ook iemand die een choppa is begonnen. Wat ik van beiden hoor is dat deze classes buitengewoon sterk zijn. In de region chat hoorde ik mensen al klagen dat een lvl3 slayer een lvl10 white lion outdamage-de.

Ik heb zo'n gevoel dat als er eenmaal lvl40 choppas rond lopen ik met mijn runepriest ge-one-shot wordt :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35
Gisteren had ik het lumineuze idee om een Bright Wizard aan te maken, omdat ik toch wel eens wilde weten hoe het kan dat die class mij eigenlijk altijd ownd vanaf een afstand. Nu was het misschien geen goed idee om te doen op dezelfde avond als dat de Choppa en Slayer werden gelanceerd.
De scenario's waren gewoon gevuld met deze class, met zo nu en dan nog een andere class er bij. Wel grappig om te zien, maar niet echt handig als je geen armor hebt :P
Hopelijk vanavond iets rustiger, maar dat zal wel niet, de Slayers en Choppa's zullen nu ook wel tegen het einde van T1 lopen en vandaag of morgen in T2 beginnen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Slayers .. tsja ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken.. Gister mn R8 Sorc uit de kast gepakt om ff alle R1's te ownen in de scenarios.. maar viel vies tegen.

LVL1 komt op me afremmen .. klap klap .. ik dood.. ik kom mn 3 sec dmg cast dot en 1 sec dmg cast op m krijgen.. maar dat was het ook wel.

Uiteraard lekker veilig achterin blijven staan, gelukkig zie je slayers wel aankomen in tegenstelling tot WH's. Dit ondanks ze klein en lelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Gisteren zowat alle SC's gewonnen met mijn lvl9 RP. De slayers konden zo steeds lang op de been blijven.
Ook nog even een slayer gerold, de PQ's waren wel makkelijk als je het met z'n 30gen doet.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Kunnen ze trouwens ook een soort van self-heal doen of zo?
Zo nu en dan hadden we bijna een Choppa neer en om miraculeuze wijze was die dan weer voor de helft geheald. Beetje wat ik altijd bij de heal-classes heb, maar nu was het onverwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jan_V schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:25:
Kunnen ze trouwens ook een soort van self-heal doen of zo?
Zo nu en dan hadden we bijna een Choppa neer en om miraculeuze wijze was die dan weer voor de helft geheald. Beetje wat ik altijd bij de heal-classes heb, maar nu was het onverwacht.
Van wat ik gelezen heb wel. Weet alleen niet of dat ook al op de lagere levels kan. Heb wel berichten gehoord dat er choppas waren die een regelmatig critten voor 1400 damage en zichzelf voor hetzelfde healen.
Als het idd in T1 was dan denk ik dat ie een morale 1 heal kreeg van een healer.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JohnnyV76 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:48:
[...]

Van wat ik gelezen heb wel. Weet alleen niet of dat ook al op de lagere levels kan. Heb wel berichten gehoord dat er choppas waren die een regelmatig critten voor 1400 damage en zichzelf voor hetzelfde healen.
Als het idd in T1 was dan denk ik dat ie een morale 1 heal kreeg van een healer.
Wanneer word de Choppa trouwens beschikbaar voor iedereen, hij is nu alleen beschikbaar voor de mensen die de events hebben gedaan toch?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 17:28

Bloodclot

Jawier!

een week headstart. dus volgende week woensdag voor de iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bloodclot schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:18:
een week headstart. dus volgende week woensdag voor de iedereen
Toppie, ga ik volgende week woensdag daarmee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
SpoTs schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:24:
[...]
Toppie, ga ik volgende week woensdag daarmee aan de slag!
Weet zeker dat er tegen die tijd al lvl40's zullen zijn... best ziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Wel aardig trouwens dat iedereen 1 dag extra heeft gekregen op hun subscription.
Op zich zullen de meeste mensen maar een half uur tot een uur last hebben gehad (in onze tijdzone dan). Vlak na 7-en waren de servers alweer online. Las op Norn forum dat 19:05 hij online was. Om 19:10 geprobeerd en ja, gelijk kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Sterker nog, ik denk dat voor dit weekend de eerste slayers al in T4 rond hobbelen.
Gisteren de eerste lvl 17 al gezien voor ik ging slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ik zit er weer over na te denken om mn accountje maar weer es te activeren :P ook al heb ik vrijwel geen tijd. Ik vroeg me af, ik ben toendertijd begonnen op karak azgal ofzo. Uneath zat hier ook geloof ik. Zitten hier nog steeds veel nederlanders? Hoe zit het eigenlijk met de lag ingame? toen was de lag nog vrij ernstig maar ik heb gehoord dat het nu beter is geworden? Zijn er nog wel veel mensen in de starter gebieden? Ik was maar iets van rank 10 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:24:
Sterker nog, ik denk dat voor dit weekend de eerste slayers al in T4 rond hobbelen.
Gisteren de eerste lvl 17 al gezien voor ik ging slapen.
Gaat best hard.. Op zich wel goed dat deze expension + classes zijn toegevoegd.

Ik denk juist door deze patch + Trial mogelijkheden dat Warhammer een nieuwe doorstart gaat maken, wat juist alleen maar goed is. Ben blij dat Warhammer als innovatief en leuk spel niet ten onder gaat :) Heb wel weer zin om volgende week ook te starten. Kijken of ik nog wat mates mee kan trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 08:46
Ik denk dat ik ook een herstart ga maken met deze game.
Heb nu weer trek in een MMO'tje dus ...
Ik hoop dat de game weer mijn bekoring weer kan wegdragen zoals in het begin.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 19:41
Weet iemand hoe het zit met de pvp in deze game, ik ben een pvp fanaat en role-play boeit me niet zo veel(is wel leuk maar na een tijdje verveelt het me :z ). Wordt het veel gedaan? Is het competitief? En moet je om een beetje goed zijn 6 uur per dag spelen of gaat het toch meer om de skills, zoals alle mmo's beweren( maar waar geen zak van klopt :( ).
Ik heb wel wat gelezen maar ik wil het toch graag horen van mensen die het zelf doen..
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
appel00 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:22:
Weet iemand hoe het zit met de pvp in deze game, ik ben een pvp fanaat en role-play boeit me niet zo veel(is wel leuk maar na een tijdje verveelt het me :z ). Wordt het veel gedaan? Is het competitief? En moet je om een beetje goed zijn 6 uur per dag spelen of gaat het toch meer om de skills, zoals alle mmo's beweren( maar waar geen zak van klopt :( ).
Ik heb wel wat gelezen maar ik wil het toch graag horen van mensen die het zelf doen..
Thx
Het spel draait om PVP, PVE is er ook natuurlijk.
PVP is steeds en overal aanwezig en nee, je hoeft niet 6uur per dag te spelen of de beste gear te hebben om mee te doen.
maw. je kunt dit spel ook behoorlijk casual spelen en er plezier mee hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
Appel00,

Ik zit op de open RvR server Eltharon.
Je hoeft geen 6 uur te spelen om goed te zijn. Zelf speel ik 1 uur per dag. Het gaat meer om de skills en het spelen van je classe.

Ik zelf ben een Squig Herder. Dit beteken vooral afstand houden, wegrennen als ze dichterbij komen en lekker van afstand schieten.

Je hebt in dit spel twee soorten pvp, namelijk scenario's, waarin twee teams het tegenelkaar openen en bijvoorbeeld plakken moeten veroveren (soort battleground in WoW, alleen hoef je niet naar een NPC hiervoor) en ORvR.

Vooral ORvR kan heel leuk zijn, met name de gevechten om de keep.
Hierin verover of verdedig je een fort of bepaalde plekken.
Slaag je erin om een fort te veroveren, dan kun je goede loot verwachten.
Ook ontvang je influence voor ORvR kills, deze kun je dan weer inleveren voor gear / wapens.

Tot nu toe heb ik me prima vermaakt in het spel, ondanks dat ik niet zo vaak speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 19:41
Bedankt voor de snelle reacties Sneezzer en Dennis.
Ik ga iig de trial doen, kijken of het me een beetje bevalt, de pvp zal dan vast nog niet zoveel voorstellen, maar k kan 't altijd kopen en 'n tijdje uitproberen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
Nou, vergis je niet in tier 1.
Er is onlangs een event geweest waarin je na voltooing een van de twee nieuwe classes een week eerder kan spelen.

Het is nu een drukte van Slayers en Choppers in T1 en T2.
Trouwens, als je een character maakt op Eltharon, stuur me dan even een /tell (Poise).
Dan zorg ik wel voor een invite in een leuke guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Casual friendly !!

1. Je hoeft geen Lvl 40/80 te zijn voordat je erbij hoort. Vanaf Rank 1 kan je al het verschil maken voor jouw realm! = geen maandan lang moeten spelen farmen grinden voordat je eindelijk iets 'leuks' mag doen (Momenteel vind ik T1/2 leuker dan T4 :D)

2. Uber/End-Game/OMGWTF Gear is uiteraard beter als casual 1 uur per dag gear maar het verschil wordt vooral gemaakt door skills! = Skill > Gear

3. Over het algemeen kan je binnen 5 Minuten doen wat je wil doen. Questen, Publick Questen, Open RvR, Scenario's ligt een beetje aan de vraag maar ook zeer vaak binnen 5 Min. = 30 Minuten speeltijd is ook leuk!

4. Leuke Rested bonussen zorgen ervoor dat je in korte tijd toch genoeg kan lvlen! = Full Rested = R+1<0:45u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Dennis_k schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:54:
Nou, vergis je niet in tier 1.
Er is onlangs een event geweest waarin je na voltooing een van de twee nieuwe classes een week eerder kan spelen.Het is nu een drukte van Slayers en Choppers in T1 en T2.
Vergis je niet.. Dankzij de Trials was het voor gister ook al superdruk in T1 (Op Azgal iig) Heb 2 characters tot +/- R10 geleveld alleen maar door in Norsca te RVR-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Je ziet de opleving ook al aan dit forum. In een dag meer posts dan de afgelopen week / weken :)
Zoals ik al gezegd heb... het spel verdient ook een beter lot want het heeft ondanks de hier en daar aanwezige bugs (welk spel heeft daar geen last van) een goede basis.

Ik weet zeker dat een hoop mensen gaan blijven hangen na de trial. Zeker nu het lekker druk is op de servers is er genoeg te doen.

Voor alle nieuwe mensen... zorg ervoor dat je je inschrijft voor scenario's zodra je in het spel bent. Nordenwatch vind ik veruit de leukste en je verdient er zelfs meer xp mee dan met questen en in scenario's verdien je ook renown en renown biedt ook weer voordelen. Zo kun je bij zgn. renown merchants gear en jewelry kopen met goede bonussen en bij de renown trainer kun je je stats verhogen. 1 renown level erbij is 1 renown punt te besteden. 1 renown punt is bijvoorbeeld +3 strength erbij. Het loont dus om je renown rank op par te houden met je char level!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Vind T1 eigenlijk het leukst, lekker zergen :) T2 is een beetje chaos met de keeps, veel mensen doen daar maar wat...tenzij je natuurlijk met je guild speelt.
Vind Nordenwatch ook het leukst om te spelen. Khaine's Wrath vind ik niet echt super, zowel als Destro als Order speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277867

Voor de mensen die net beginnen, scenario's kan goed als level 1, je krijgt de stats van lvl8 als je in een scenario komt (en lvl 18 als je de volgende tier in gaat). Je komt in een sc door te klikken op icoontje naast de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Jan_V schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:38:
Vind T1 eigenlijk het leukst, lekker zergen :) T2 is een beetje chaos met de keeps, veel mensen doen daar maar wat...tenzij je natuurlijk met je guild speelt.
Vind Nordenwatch ook het leukst om te spelen. Khaine's Wrath vind ik niet echt super, zowel als Destro als Order speler.
Doe mij T3 en T4 maar. Daar weten de meesten wat ze doen ;-)
Maar Tor-Anroc is wel het leukst met mijn Engi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:02:
[...]

Doe mij T3 en T4 maar. Daar weten de meesten wat ze doen ;-)
Maar Tor-Anroc is wel het leukst met mijn Engi!
Das wel verassend :P Tor Anroc.. hmm.. de keren dat ik daar in de lava ben gebeukt.. ontelbaar :(
nog 6 dagen en dan Choppa! Chompa.. here i come! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tor Anroc vind ik dan weer weinig aan :P Geef mij maar capture the flag scenarios. Dus o.a. Phoenix Gate in tier 2 en die ene in tier 3 heb ik van naam niet onthouden. Heb voor de lol vanmiddag ook een choppa aangemaakt. Best grappig, beetje met een halve warband met 75% choppa's en 25% andere classes public quests doen :D En de scenario's daar heeft order nu de overhand. Hoe veel rank 11/12 slayers ik wel niet ben tegen gekomen, pff. hoezo je hebt niks anders te doen :S

Het leuke aan Warhammer blijf ik vinden dat je altijd je steentje kunt bijdragen, ongeacht hoelang je speelt, welke rank je hebt. Dat maakt het meteen casual friendly, want zeker in WoW had ik af en toe wanneer ik gewoon niet speelde omdat ik belangrijkere dingen aan mijn kop had gewoon 't gevoel nadien dik achter te lopen. En dat heb ik dus 0,0 met WAR. Ik hoop daarom ook dat het mag blijven uitontwikkelen, blijven groeien en niet dat het na 1,5 jaar ofzo kopje onder gaat. De hele insteek van WAR vind ik namelijk tof, PvP wat de klok slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het leuke van WAR is inderdaad dat je bijvoorbeeld maar een half uurtje speelt en een paar questjes gedaan hebt of 1 of 2 scenario's en dan heb je nog het gevoel dat je iets nuttigs hebt gedaan en vooruitgang geboekt hebt :)

Het grote nadeel van WAR vind ik dat alle classes eigenlijk leuk zijn om te spelen en ik daarom van hot naar her ga met m'n chars.... of is dat juist een voordeel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Gisteren is de eerste Choppa van level 30 en Slayer van level 40 gespot op Norn :)
Gaat best hard.

Zelf weer lekker bezig geweest met m'n BW. Kan nu best mooi mee spelen en behoorlijke damage doen. Zeker die Scorched Earth is handig als mensen te dicht bij komen. Doet dan wel niet veel damage, maar kan net dat beetje extra zijn.
Ook is de Fiery Blast wel super sterk zeg! Het is maar goed dat die geen range van 100ft heeft, want dan zou die veel te sterk zijn. Nu moeten de vijanden tenminste nog een beetje in de buurt zijn (nou ja....80ft is nog steeds een heel eind).
Een mooi set-item gekregen met een Hard PQ. Ook ineens m'n inf van die chapter helemaal vol na het behalen van die PQ. Leuk, had ik gelijk 2 nieuwe coole items oh ja, ook nog een paar vette gloves (voor T1 dan wel te verstaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jan_V schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:51:
Gisteren is de eerste Choppa van level 30 en Slayer van level 40 gespot op Norn :)
Gaat best hard.
Volgens mij hebben die mensen gewoon lekker vrij genomen hoor. rank 40 in 2 dagen is echt gekkenwerk.. tenzij er VEEL RvR is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Heb het alleen maar van het verhaal op /1, maar is inderdaad snel. Niet eens 2 dagen. Woensdag vanaf 19:00 de servers on-line en gisteren om 21:00 het verhaal op de chat. Is dus rond de 26 uur of zo. Natuurlijk wel voordeel dat de servers zijn ge-merged en er eigenlijk continu scenario's poppen en mensen online zijn, hoewel ik wel denk dat het overdag rustiger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
SpoTs schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:55:
[...]

Volgens mij hebben die mensen gewoon lekker vrij genomen hoor. rank 40 in 2 dagen is echt gekkenwerk.. tenzij er VEEL RvR is.
Dat lijkt me om eerlijk te zijn onmogelijk.
Die lage lvl's doe je makkelijk 3 per uur maar vanaf lvl 10 doe je er al wat langer over en vanaf 30 krijg je echt niet meer 1 lvl per 2 uur hoor (zelfs niet met een engi als je powerlevelt a 30k punten per scenario).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:42:
[...]

Dat lijkt me om eerlijk te zijn onmogelijk.
Die lage lvl's doe je makkelijk 3 per uur maar vanaf lvl 10 doe je er al wat langer over en vanaf 30 krijg je echt niet meer 1 lvl per 2 uur hoor (zelfs niet met een engi als je powerlevelt a 30k punten per scenario).
Hij geeft toch aan dat ze al rank 40 zijn.. neem aan dat hij niet liegt.. en dit is de enige mogelijke verklaring :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
SpoTs schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:56:
[...]

Hij geeft toch aan dat ze al rank 40 zijn.. neem aan dat hij niet liegt.. en dit is de enige mogelijke verklaring :/
Oeps net wat beter gelezen, hij geeft aan dat hij het van horen zeggen heeft uit de /1:region

ps. zie ik hierboven ineens een ad voor warhammer a 29euro?

edit 29c moest 29euro zijn. Vandaag te lang in de zon denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Sneezzer op 13-03-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:59:
[...]

Oeps net wat beter gelezen, hij geeft aan dat hij het van horen zeggen heeft uit de /1:region

ps. zie ik hierboven ineens een ad voor warhammer a 29c?
Denk dat dat weer nieuw is ofzo :p maarja.. ik heb de CE van WarHammah! dus als ik een choppa start heb ik de eerste epics tenminste zo binnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je wilt kan je heel snel levellen, laats heb ik een half level gedaan (R37) in één uurtje. Gewoon naar een easy pq en alle mobs pullen, AoE, rins and repeat. Het scheelt dat ik een chosen heb dus de damage kan hebben. Ik denk als je puur grind, dat je heel hard kan levellen, alleen blijft je RR achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Powerlevellen kan ook anders. Zoek een lvl40 vriendje en ga lvl40 mobs killen. Denk rond de 800xp per kill... wss nog meer als je niet samen in een party zit en jij de mobs tagged.
Het is wel erg snel maar denk dat het haast wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
yep, en slayer en choppa hebben redelijke aoe abilitys (helemaal als je er voor specced. Dat combineren met een healer die niet in je groep zit. Dit truckje is ook bij WoW vaak gebruikt.

[ Voor 12% gewijzigd door Skerekrow op 13-03-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Skerekrow schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:27:
yep, en slayer en choppa hebben redelijke aoe abilitys (helemaal als je er voor specced. Dat combineren met een healer die niet in je groep zit. Dit truckje is ook bij WoW vaak gebruikt.
oeh das wel cool.. hoe zijn die aoe abilitys moet ik dan denken aan een soort van cleave dat je 2-5 targets raakt bv?

lvl 40 choppa --> Klik

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 13-03-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-05 19:08
Ik was van plan WAR te gaan proberen maar had eerst nog even de trial van WotLK gedaan. Niet moeten doen want ik was meteen helemaal hooked aan de DK na de erg vette questline. Na een aantal dagen spelen is het (nostalgische) wow moment (beetje dubbelzinnig ;)..) weer voorbij. Het is vooral een grote hoeveelheid grinden voor reputatie, gear, professions etc. PvP vind ik een stuk leuker. Raids vind ik gaaf, maar heb ik absoluut geen tijd voor (welk normaal mens kan er nou meerdere keren per week 4 uur achterelkaar spelen?? Dat deed ik allen in mijn studententijd)
Kortom ik dacht eerst.... Ik ga gewoon verder met WoW.. Ik ken het spel al dus speelt wat makkelijker en ik heb hoog level characters. Maar nu ben ik toch wel heel benieuwd naar WARhammer. Mijn vraag is even, welke server is aan te raden voor mijn trial periode? De meeste servers zijn standaard RvR en er was dacht ik maar 1 open server?? Het liefst speel ik op een open server, ik wil iedereen overal gewoon kunnen killen, maar misschien gaat dit ten koste van de fun, doordat het wellicht een minder leuke server is?

Greetz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Shodan schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:00:
Ik was van plan WAR te gaan proberen maar had eerst nog even de trial van WotLK gedaan. Niet moeten doen want ik was meteen helemaal hooked aan de DK na de erg vette questline. Na een aantal dagen spelen is het (nostalgische) wow moment (beetje dubbelzinnig ;)..) weer voorbij. Het is vooral een grote hoeveelheid grinden voor reputatie, gear, professions etc. PvP vind ik een stuk leuker. Raids vind ik gaaf, maar heb ik absoluut geen tijd voor (welk normaal mens kan er nou meerdere keren per week 4 uur achterelkaar spelen?? Dat deed ik allen in mijn studententijd)
Kortom ik dacht eerst.... Ik ga gewoon verder met WoW.. Ik ken het spel al dus speelt wat makkelijker en ik heb hoog level characters. Maar nu ben ik toch wel heel benieuwd naar WARhammer. Mijn vraag is even, welke server is aan te raden voor mijn trial periode? De meeste servers zijn standaard RvR en er was dacht ik maar 1 open server?? Het liefst speel ik op een open server, ik wil iedereen overal gewoon kunnen killen, maar misschien gaat dit ten koste van de fun, doordat het wellicht een minder leuke server is?

Greetz...
Wat het leukere is van Core Servers is dat de RvR (world PvP) afgespeelt word op centrale plekken, waarin een open server het overal kan afspelen. Door de regels van de Coreservers heb je dus betere pvp situaties omdat de pvp gecentreerd is op bepaalde plaatsen ( en geloof me dat zijn er zat :P )

Voor zover bekend spelen een hoop tweakers op Karak-Norn en Karak-Azgal. Ik ga iig vanaf volgende week weer beginnen @ Karak-Azgal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik speel op een core server maar mis heb toch wel het gevoel dat ik altijd kan killen en de strijd niet echt hoef op te zoeken hoor.
Verder kun je je dan even uit het geweld halen als je een pq wilt doen zonder nare "ninja style" acties van low level spelers die je de laatste klap geven nadat je door een npc al half dood bent geslagen.

Volgens mij zijn op dit moment alle relevante servers goed druk dus kun je echt voor je eigen voorkeur gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn eigenlijk maar 5 engelstalige server die echt actief zijn nu:
Burlok (RP)
Eltharion (oRvR)
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik Speel op Karak-Norn, die server is vooral actief geworden door een recente merge.
Of het echt iets oplevert is afwachten. Ik sta nu wel voor het eerst sinds de beta in de queue voor ik kan spelen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ah het topic is idd weer lekker druk. Misschien dat ik vanmiddag even een nieuw topic aanmaak. Lijkt me wel een goed moment daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik speel op Eltharion... de enige overgebleven engelstalige open RvR server en dat bevalt prima. Open RvR betekent niet dat je altijd en overal gekilled kan worden maar je kunt spelers tegen komen die max. 1 Tier hoger zijn. Het is opgedeeld in 4 Tiers en min of meer gekoppeld daaraan zijn de levels. T1 = lvl1 t/m 11, T2 = lvl 12 t/m 21 etc.

Je kunt op de open RvR server als beginneling dus hooguit iemand van lvl21 tegenkomen... Die overigens binnen 5 seconden gehakt van je maakt :). Als je als lvl22 T1 in gaat verander je in een kip en wordt je door een lowbie afgeslacht :)

Als je order gaat spelen op Eltharion kom ik je mss nog tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Deel 5

Deze kan dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.