Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 74.694 views

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 16:58
Gisteren eindelijk mijn laatste sentinel geloot. Die gloves verrekte maar om te droppen. Maar goed, op naar darkpromise. Ik heb al 2 (eigenlijk 3) items dus ik hoop na 1.2 dat het nog maar een paar weekjes gaat duren.

Gisteren overigens ook weer een IC raid voor order. Was wel lachen maar het is wel erg lame als destro een andere instance pakt en je met 40 order de hele tijd de PQ herhaalt voor de loot. Tuurlijk, iedereen wil invader gear en zo gaat het, het beste. Maar het hele gevoel van vechten en RvR gaat verloren.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:36
Nieuwsbrief is binnen. 1.2 komt op 3 maart. Volgende week dus al. Dan start ook bitter rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 21:46
Da's snel al :)
Wordt nu wel bedenken of ik met m'n pas gerolde ironbreaker doorga (r13) of de slayer ga proberen. Gewoon eentje rollen denk ik en kijken of de speelstijl me bevalt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Skerekrow schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 07:03:
Nieuwsbrief is binnen. 1.2 komt op 3 maart. Volgende week dus al. Dan start ook bitter rivals.
Nice vanaf 10 maart is de Choppa/Slayer playable voor iedereen als ik het goed heb gezien.
Ik ga dus vanaf 10 maart een Choppa starten :d

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

En mijn account is vandaag gesloten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

En hoe zijn ze achter je login gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

huh? hij was gewoon een dagje verlopen :) alweer geregeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
heh... moet eerlijk zeggen dat je bericht iets anders deed vermoeden :)

Wat ik een beetje merk is dat de choppa immens populair is. Hoop niet dat dit tot onbalans leidt op bepaalde servers.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JohnnyV76 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:57:
heh... moet eerlijk zeggen dat je bericht iets anders deed vermoeden :)

Wat ik een beetje merk is dat de choppa immens populair is. Hoop niet dat dit tot onbalans leidt op bepaalde servers.
Ik denk dat de starterarea's weer aardig gevult gaan worden iig ;-)

Das ook wel nice.. wel weer zin om die PQ's te doen. Dat was echt cool. Wat gewoon jammer was.. is dat het op een gegeven moment uitgestorven was en er niemand meer rondliep in Tier 2 / 3

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 281234 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:44:
huh? hij was gewoon een dagje verlopen :) alweer geregeld :D
offtopic:
Pffff typisch helpdesk slachtoffer ben je ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahah :p Ik ben geen helpdeskslachtoffer, ik ben een slachtoffer van vergeetachtigheid en dergelijk waardoor hij was verlopen :p

Anyway.. Mijn eerste keuze was ook de Choppa, helaas is die destijds niet in het spel gekomen.. Ik denk zeker dat ik een Choppertje ga maken - altijd leuk natuurlijk.. Maar nu ik al zo lang met mijn lieftallige blackorcje Grummybear en zijn trouwe ros George rondhuppel, denk ik toch dat ik als main mijn tank blijf behouden..

Wat ik heel fijn vind spelen, is dat ik nu rustig iets van 5 lvls hoger aan kan vallen en dan overleef ik wel.. Ik weet niet wat een beetje goed is, maar ik heb nu (lvl 29) 701 wounds en dan ga je niet snel dood, trust me.. Ik mis dit wel heel erg bij mijn andere poppetjes (bijvoorbeeld mijn witch elf).. Hoewel ze met een klap meer schade doen dan de orc, ben je zo veel tijd kwijt aan het heen en weer lopen omdat je weer eens dood bent gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277867

MrFl0ppY schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:14:
Gisteren overigens ook weer een IC raid voor order. Was wel lachen maar het is wel erg lame als destro een andere instance pakt en je met 40 order de hele tijd de PQ herhaalt voor de loot. Tuurlijk, iedereen wil invader gear en zo gaat het, het beste. Maar het hele gevoel van vechten en RvR gaat verloren.
Een van de meest gehoorde klachten tijdens city sieges, geldt ook voor order die dit doen. Wel leuk he, beetje pq's....

Wil wel graag een echte city siege doen, met koning e.d. KA is nu wel mooi balanced, order en destro hebben elke week over en weer city sieges. Het enige probleem is dat ik dat veel leuker vind als levellen, wat ik nu echt moet gaan doen (R36) om een beetje meer te kunnen in orvr en sc. Als ik 40 ben zijn er genoeg sieges/ fort fight om de volgende gear bij elkaar te krijgen (conquerer / invader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Let wel op dat met de 1.2 patch de Black Orc een nerf krijgt mbt de "da toughest" ability. Geloof dat de self heal op lvl40 nu rond de 1k morale ligt en dat wordt straks max iets van 300. Overigens wel terecht want deze ability maakte de BO nagenoeg onverslaanbaar. Ik heb ook nog een lvl23 BO en weet nog dat ik rustig een zelfde level champ aan kon. Ben benieuwd hoe de slayer en choppa het gaan doen tegenover andere classes. Tanks zijn naar mijn mening enorm sterk in dit spel doordat ze ook flink damage kunnen doen. Als melee DPS-er ben je vaak het doelwit. Als de nieuwe classes armor ignore abilities hebben kunnen ze wel eens flink gaan huishouden... als de ranged DPS-ers ze niet eerst uitgeschakeld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JohnnyV76 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:26:
Let wel op dat met de 1.2 patch de Black Orc een nerf krijgt mbt de "da toughest" ability. Geloof dat de self heal op lvl40 nu rond de 1k morale ligt en dat wordt straks max iets van 300. Overigens wel terecht want deze ability maakte de BO nagenoeg onverslaanbaar. Ik heb ook nog een lvl23 BO en weet nog dat ik rustig een zelfde level champ aan kon. Ben benieuwd hoe de slayer en choppa het gaan doen tegenover andere classes. Tanks zijn naar mijn mening enorm sterk in dit spel doordat ze ook flink damage kunnen doen. Als melee DPS-er ben je vaak het doelwit. Als de nieuwe classes armor ignore abilities hebben kunnen ze wel eens flink gaan huishouden... als de ranged DPS-ers ze niet eerst uitgeschakeld hebben :)
Even denken wat de formule ook alweer was:

Tank>Melee>caster/ranged>Tank

was het geloof ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252

JohnnyV76 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:26:
Let wel op dat met de 1.2 patch de Black Orc een nerf krijgt mbt de "da toughest" ability. Geloof dat de self heal op lvl40 nu rond de 1k morale ligt en dat wordt straks max iets van 300. Overigens wel terecht want deze ability maakte de BO nagenoeg onverslaanbaar. Ik heb ook nog een lvl23 BO en weet nog dat ik rustig een zelfde level champ aan kon.
volgens de black orcs in mijn guild zullen de nerfs de black orcs alleen maar sterker maken, hoe dit precies zit weet ik alleen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Morgen 1.2! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

We gaan het weer meemaken, T4 zullen de verschillen waarschijnlijk het meest merkbaar zijn. Mijn WP maar weer eens van stal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
1.2 komt vandaag alleen in de VS toch? Morgen is EU aan de beurt als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:53
JohnnyV76 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:04:
1.2 komt vandaag alleen in de VS toch? Morgen is EU aan de beurt als ik me niet vergis.
Volgende de nieuwsbrief toch echt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Inderdaad, ik hoor nou ook verhalen dat het een fout was in de newsletter en dat het volgende week wordt. Zou ik echt lafjes vinden. Maargoed, vooralsnog, roddels ;)

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 03-03-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
data die ik zo kon vinden waren: 3 tot 10 maart liveevent, 17 maart live-gang van de choppa voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm data zou best verkeerd kunnen zijn.. bij het vorige event waren ze ook een dag te laat (tov aankondigingen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hoe fucking slordig kan je zijn dan? Het verschil GOA en Mythic is wel weer eens merkbaar, prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Tsja, misschien komt de patch wel morgen. Woensdag is patchdag toch? Of was het nu donderdag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17
Op de Warhammer-EU website:

"Patch 1.2 is going Live Wednesday morning and we'll be doing the usual patch process; we’ll bring our servers offline at 08:00 CET and expect it to be finished by noon. This is a behemoth of a patch and we really recommend you to have a read and see what’s in store for you. We're including the highlights below and will post the full notes tomorrow."

Morgen dus :). Yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 23:42
Inderdaad vandaag :)
Ben benieuwd naar de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kan niet wachten om in te loggen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 23:42
Dat helemaal, maar helaas krijg ik geen toestemming op war te installeren op het kantoor ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
updating :) Ben ook erg benieuwd, je ziet het spel wel elke keer met sprongen voorruit gaan. Gelukkig heb ik vandaag lekker vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
MrFl0ppY schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:20:
updating :) Ben ook erg benieuwd, je ziet het spel wel elke keer met sprongen voorruit gaan. Gelukkig heb ik vandaag lekker vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je warhammeralliance moet geloven is deze patch ongeveer hel en verdoemenis voor destruction. Het forum aldaar staat helemaal vol met klagende mensen die gaan stoppen en dergelijke. Momenteel staan de zaken volgens hun ongeveer als volgt:

Tanks:
IB >> BG (IB beste tank ingame)
SM ~ BO (swordmaster heeft een buff gehad, was ook nodig)
KoTS <= CH (Chosen heeft buff gehad, impact nog niet duidelijk)
order > destro

Melee DPS:
WH > WE (rollen zijn omgedraaid, ninja buff WH)
WL = MA (Marauder nerf)
Slayer vs Choppa (geen idee)
order > destro

Ranged DPS:
BW > Sorc (BW is AoE = zerg = win)
ENG >> MA (Engineer kan ranged in Keep fights)
SW > SH (Shadow Warrior buff 1.4k crits)
order > destro

Healers:
AM = SH (Arch Mage buff, schijnt bug te zijn ze kunnen stacken, niet neer te krijgen momenteel)
WP >> DOK (Warrior Priest gebuffed en was reeds OP)
RP > ZL (verder persoonlijk niet over gelezen)
order > destro

Dus...

Om discussie hier te voorkomen (zoals op warhammeralliance), dit lees ik daar en is niet mij mening ;)

Ben erg benieuwd, vanavond maar eens checken en lijken wat er voor leuks gebeurd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 277867 op 04-03-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
No offense maar deze vergelijkingen zijn wel heel erg vanuit destro oogpunt bekeken. Je wil geen discussie maar dit soort posts geven daar juist alle aanleiding toe. Als ik jou moet geloven is elke order class beter of gelijk aan de destro classes... hmm roll eens een order character op onze server... dan wil ik je nog wel een keer horen.

Ach de ervaring zal het leren.. nu klaar met patchen dus maar eens opstarten :)

[ Voor 43% gewijzigd door JohnnyV76 op 04-03-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Het is altijd het zelfde liedje, als een class wordt generfed dan lopen die mensen gelijk te klagen die die classe speelt. Jammer voor ze, maar ik speel me classe omdat ik het een leuke class vind om te spelen. Niet omdat het een sterke dps class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Meh, ik heb de PC game maar verruild voor de tabletop game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neem het ook met een vrachtwagen zout :) Ik heb zin om vanavond te spelen en dan zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Wat ik wel fijn vind is dat er juist bij warhammer weinig over gezeurd word in verhouding tot sommige andere mmo's.
Ik snap ook niet waarom mensen zich daar zo druk om maken. Men probeerd alles goed te balanceren en werkt hier hard voor. Wat heeft mythic er aan als order sterker is dan destro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Bo is ook onder handen geweest, maar nog niet echt dat ik zeg; goh, dramatisch.. Heb de dagtaak van het live event al eventjes gehaald ^^ Hoera nieuwe titel :p

Al met al ziet de patch er goed uit.. Letterlijk that is :p In game zijn er ook wat uiterlijke dingen veranderd.. Maps zien er anders uit, makkelijker naar een andere map enzo.. Warbands en parties staan nu bovenin (bij je tombe en backpack rijtje)..

Ach, war blijft gewoon goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, net met mijn DoK de nieuwe scenario verkend. Leuk scenario is dat, een beetje gelijk aan tier 1 met de Wrath of Khaine. (of iig die ene waarbij je dus 2 punten moet innemen om punten te verzamelen) Die Twisting Tower ziet er ook donders mooi uit vind ik :) En ach m.b.t. die nerfs/buffs van classes, ik speel er geen minuut minder om met mijn DoK. Ik trok toen ik WoW speelde me er ook nooit wat van aan terwijl mijn main toen een nightelf hunter was. En ook die class werd met de nek aan gekeken omdat in 't begin er tig spelers die class uitkozen, niet goed overweg gingen met hun pets en tada: class wordt uitgehoond.

Ik vind de speelstijl van de DoK gewoon fijn :) WE is ook wel tof, net zoals SH. Maar ik heb liever dat ik langer overeind blijf in melee gevechten en heals kunnen uitdelen helpt daar mooi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Anoniem: 281234 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:24:
Mijn Bo is ook onder handen geweest, maar nog niet echt dat ik zeg; goh, dramatisch.. Heb de dagtaak van het live event al eventjes gehaald ^^ Hoera nieuwe titel :p

Al met al ziet de patch er goed uit.. Letterlijk that is :p In game zijn er ook wat uiterlijke dingen veranderd.. Maps zien er anders uit, makkelijker naar een andere map enzo.. Warbands en parties staan nu bovenin (bij je tombe en backpack rijtje)..

Ach, war blijft gewoon goed :D
Welke titel? :O
En ik ben momenteel lvl 13 kan ik die live event dan ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem nog niet ingeleverd :$
En jah; natuurlijk kan jij dan ook live event doen :) Ze doen dat echt wel zo dat iedereen op elk level mee kan doen.. Scenario wordt ook gewoon aangepast naar jouw level.. Nah, de setting niet natuurlijk, maar je zit als lvl 9 niet ineens met allemaal lvl 40 :)

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 281234 op 04-03-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Rofl, de WP is inderdaad sterk maar de DoK doet daar niks voor onder. Ik krijg ze echt niet plat als dps swordmaster. Sterker nog, ze lopen met 100% health uit het gevecht.

Voor de rest is het ook aardig overdreven. De BO is ook nog steeds meesterlijk sterk en gaat bijna niet neer, SH heeft ook hoge dps en een goede WE sloopt mij nog steeds.

Tot zover mijn commentaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:46
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:23:
Tanks:
IB >> BG (IB beste tank ingame)
SM ~ BO (swordmaster heeft een buff gehad, was ook nodig)
KoTS <= CH (Chosen heeft buff gehad, impact nog niet duidelijk)
order > destro
Chosen wordt aan order side vaak toch wel op r40 als beste tank gezien, voorkeur boven IB in veel gevallen. Zeker na buff wordt dit enkel sterker. IB beste tank in game valt op latere levels echt wel mee. Daarnaast zullen veel order chars toch echt BO als beste tank aanwijzen, simpelweg omdat het naast een tank ook een flinke moordmachine kan zijn :p
Melee DPS:
WH > WE (rollen zijn omgedraaid, ninja buff WH)
WL = MA (Marauder nerf)
Slayer vs Choppa (geen idee)
order > destro
WE nerf was aan een kant wel nodig, maar aan andere kant wordt WE toch ook vaak wel overrated. Tsja, WH was daarbij dan weer te zwak. Proberen te fiksen en het gaat toch weer fout :p. Sowiezo zullen er ook nu nog wel mensen zijn welk zeggen dat WE te sterk is, net als er voorheen ook waren welk WH juist te sterk vonden.

Slayer schijnt op PTS de overhand gehad te hebben, not sure hoe dat op live zit.
Ranged DPS:
BW > Sorc (BW is AoE = zerg = win)
ENG >> MA (Engineer kan ranged in Keep fights)
SW > SH (Shadow Warrior buff 1.4k crits)
order > destro
Zowel BW als Sorc hebben in keeps soortgelijke AoE skills welk ze kunnen gebruiken, met name bij keep defense en attack bij defenders zit er weinig verschil tussen. Probleem is, er is zowat nooit keep defense :p.

Magus heeft anders ook niks te klagen en kan ranged in keep fights met gemak, ze zijn 1 van de deadliest classes met name bij defense.
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:23:Healers:
AM = SH (Arch Mage buff, schijnt bug te zijn ze kunnen stacken, niet neer te krijgen momenteel)
RP > ZL (verder persoonlijk niet over gelezen)
order > destro
AM bug weet ik niet, kan best. Maarja, bug wordt toch wel snel gefixed in een hotfix dan. Niet echt iets om class balance op af te rekenen.

WP is zeker goed, en buff zal hem enkel beter maken. Maar >> DOK? Betwijfel het. DOK's heb ik vaak genoeg met soortgelijke healing van 300k+ gezien. Het enige verschil is dat meer WP's als DOK's lijken te focussen op healing, heb je dus 2 goede WP's welke healen bijvoorbeeld en per 2 scenarios slechts 1 DOK welk goed lijkt te healen, rest DPS'ed mainly.

RP > ZL verder weinig aan veranderd, maar zo heel veel schelen ze niet. ZL is met name underplayed waardoor ze minder opvallen denk ik, maar de few zealots welk er zijn zie ik toch vaak genoeg in ongeveer gelijke lijn als RP healen, over het algemeen iets van 5~10k op een scenario minder ofzo dus niet echt veel.

En zowel voor als na patch valt het in scenarios iig nog mee, win-loss is zo'n beetje 50-50 dus pretty average. En naja, open is nog niks veranderd, order heeft nog steeds de overhand op K8P maar met name omdat destro gewoon geen zak aan oRVR doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is ook maar net waar je naar kijkt: oRvR zerg-zerg / Scenario's / 1vs1 / PvE, zo heb je BW's die klagen dat ze 300 damage doen op een chosen, chosen die klagen een WP niet neer te krijgen, extreme gevallen waar men claimt dat een BW sterft tegen een AFK chosen, 6 WH's die een hele WB wipen enzovoort. Blijft altijd leuk die verhalen op warhammeralliance enzo. Het is altijd moeilijk om te bepalen hoe het echt zit, zo ook met destro <> order, als de ene groep coordinatie en communiceerd is de andere groep de lul (logischer wijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:46
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:24:
Het is ook maar net waar je naar kijkt: oRvR zerg-zerg / Scenario's / 1vs1 / PvE, zo heb je BW's die klagen dat ze 300 damage doen op een chosen, chosen die klagen een WP niet neer te krijgen, extreme gevallen waar men claimt dat een BW sterft tegen een AFK chosen, 6 WH's die een hele WB wipen enzovoort. Blijft altijd leuk die verhalen op warhammeralliance enzo. Het is altijd moeilijk om te bepalen hoe het echt zit, zo ook met destro <> order, als de ene groep coordinatie en communiceerd is de andere groep de lul (logischer wijs).
300dmg op een chosen, meh ik ben er tegen gekomen waar ik blij mee moet zijn als ik 300 op ze crit :p. 1vs1 kan je echt niet naar kijken in WAR. En sterven tegen een AFK chosen als BW is niet zo moeilijk, 100 combustion opbouwen en je bent snel dood als BW :p. Het niet kunnen spelen van je class is natuurlijk geen reden om het underpowered te noemen XD.

6 WH's, WE's, of wat dan ook een WB wipen; tsja, het kan. Het is een beetje hetzelfde als in FPS games met 10 man ofzo verliezen van 2~3 high skilled spelers. Maar uiteraard is het de groep van 10 of in geval van WAR de WB welk faalt, niet de classes :p. Maar als je gewoon een WB vs 6 WH's van gelijke skill tegenover elkaar hebt staan staan die 6 WH's dus echt 0 chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren even wat scneario's en orvr getest, gaat lekker :)
De nieuwe zone domination roept wel wat vraagtekens op, het werkt vast fantastisch op een unbalanced / uitgestorven server. Echter op KA was het de hele tijd stuivertje wisselen. We hadden Reikland in bezit, op 2 BO's na die zaten op timer. Maar het is lastig defenden > 2 keeps en 4 BO's met alle wb's verspreid over de map. Als er dan 2 wb's order aankomen dan ben je de bo zo kwijt en die is moeilijk terug te krijgen + dat er daarna weer 30 min timer op zit.

Twisting Tower is denk ik niet helemaal mijn ding, wel een leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het wel een erg leuk scenario moet ik zeggen :) Weer eens wat anders.. Tot nu toe is het een beetje chaotisch, dat wel.. Iedereen rent als kip zonder kop een kant op en uiteindelijk is het maar gokken waar order zich ophoudt.. Maar lekker wel twee keer gewonnen ^^ (drie keer in scenario gezeten)

De zone-domination vind ik eigenlijk wel relaxt.. Het is nu wel duidelijk waar je heen moet als je in een gebied zit waar je weinig anderen tegenkomt en toch zin hebt om een potje te rvren.. Voor mij wel een groot voordeel to be honest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
De trial is er!!!

http://www.war-europe.com/trywar

Iedereen die het spel al een poosje wilde spelen maar niet aandurfde... kom eens kijken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het gevoel dat er weer een aantal (?) servers high/high gaan worden. Lekker veel drukte in T1, ook met slayer / choppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
dragonback mountain is inmiddels aardig leeggelopen... na de toegestane server transfer is bijna iedereen naar eltharion gegaan. Eerste indruk is erg goed... lekker druk en betere sfeer.

Wordt wel een beetje treurig van de drops in de dungeons...

gister met de vaste groep sigmar's en warpblade gedaan. Groep bestaat uit: IB, SM, 2x BW, AM en ik als RP. Van alle drops kon er welgeteld 1 iemand een item gebruiken. De shoulders voor de swordmaster. We hebben 3x een sentinel pieces voor een slayer gekregen... die zit er verdorie nog niet eens in. Leuk om te salvagen maar ik loop nog met 2 devastator items rond (zonder wards). Hopelijk zorgt Lost Vale voor betere drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke item pieces mis je dan? Boots en gloves kan je op AH / guild / vendor vinden van annihilator, daar zitten lesser wards op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ik heb nu een allegaartje aan armors aan :)

Sentinel Helm
Devastator Shoulders
Devastator Chest
DarkPromise Gloves
Sentinel belt
Annihilator shoes (heb conqueror maar moet nog RR40 worden, nu bijna 39)

Darkpromise is voor een healer veruit het beste. Bij 3 pieces krijg ik de +5% heal crit chance.
Shoulders en Chest hebben dus prio nr.1 dus hopelijk heb ik wat geluk bij de komende LV run aankomend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou........ karak-hirn is dood, alle grote guilds transferrren, groot gedeelte gaat naar karak-norn, zowel order als destruction, mijn guild dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik gelezen ja, veel plezier op een nieuwe server :) Nieuwe server, nieuwe tegenstanders en lekker druk. Men heeft er vanaf gezien naar Azgal te transferren volgens mij? Op zich wel mooi, KA is nu redelijk balanced, afgezien van een beetje ongeorganiseerde destro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, de meeste grote guilds aan order en destruction kant zijn naar Norn gegaan, misschien zijn er kleinere ergens anders naartoe gegaan, dat weet ik niet.

Aan de ene kant wel ja, nieuwe mensen nieuwe kansen. maar de community die wij hadden en in principe eigenlijk het server niveau ook was gewoon super en jammer dat, dat nu weg is.

het is bijvoorbeeld frapant dat de top 3 order guilds en top 3 destruction guilds op karak norn nu oude karak hirn guilds zijn :) zegt er wel iets over hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 23:01
Oeehhh... Krijg net in mijn emailbox een trial offer voor 10 dagen. Ik baalde al dat er alleen trials zouden worden gegeven aan leden van filefront... Dus ik kan het eindelijk eens gaan proberen.

Ik heb al een tijdje niet echt meer verdiept in WAR, maar net voor hij uitkwam had ik gedacht te kiezen voor een desciple of Khaine of een Witch elf (Destruction dus). Ik heb een aantal keer gelezen dat de WE wat tegenvalt (of in ieder geval wat moeilijker is om mee te spelen) en dat misschien de disciple wat beter is in RvR. Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik wil graag gaan spelen op een OPEN server (in WoW ook altijd PvP servers gespeeld) Wat is een goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
[b][message=31600091,noline]Ik wil graag gaan spelen op een OPEN server (in WoW ook altijd PvP servers gespeeld) Wat is een goede keus?
Er is eigenlijk nog 1 echte open RvR server in Europa na het wegvallen van dragonback mountains... en dat is eltharion. We zijn er gister met ons order guild naartoe verhuisd en de eerste indruk is erg goed.

Als je destro wilt spelen dan is de DoK een sterke keus. 1vs1 zijn ze bijna niet te verslaan (healing + redelijk wat damage = auw). Je moet jezelf eerst afvragen wat voor rol je wilt spelen. Ik zelf heb verschillende classes omdat het leuk is om af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 23:01
JohnnyV76 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:44:
[...]

Er is eigenlijk nog 1 echte open RvR server in Europa na het wegvallen van dragonback mountains... en dat is eltharion. We zijn er gister met ons order guild naartoe verhuisd en de eerste indruk is erg goed.

Als je destro wilt spelen dan is de DoK een sterke keus. 1vs1 zijn ze bijna niet te verslaan (healing + redelijk wat damage = auw). Je moet jezelf eerst afvragen wat voor rol je wilt spelen. Ik zelf heb verschillende classes omdat het leuk is om af te wisselen.
Thanx voor de tip,

In WoW ben ik altijd DPS geweest, dus eigenlijk lijkt het me denk ik wel leuk een keer een wat uitgebreidere rol te hebben en ook wat healing te kunnen doen. DOK is dan gaaf omdat je ook nog behoorlijk wat damage kan doen. Ik ga het gewoon eens proberen

Gaat het eigenlijk "slecht" met WAR aangezien ze maar 1 OPEN server hebben, of is dit gewoon niet zo populair bij de WAR gemeenschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Er zijn iig wel meer Core servers dan open ja... het gaat ook niet echt super met WAR in Europa en dat is op zich erg jammer want het spel verdient beter. Ben benieuwd wat je er van vindt. :)

Denk dat de trials nog wel eens voor een impuls kunnen zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je nu een trial start heb je nog niet meteen de beschikking over een choppa / slayer, komen de 17e geloof ik en de trial is 10 dagen (just to let you know).

Er zijn eigenlijk maar 5 engelstalige server die echt actief zijn nu:
Burlok (RP)
Eltharion (oRvR)
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)

Hiervoor kon je transferren naar andere servers, maar die mogen nu weer transferren naar bovengenoemde servers. Ik hoop dat free trial / patch 1.2 en slayer / choppa toch mensen aanspoort om (weer) warhammer te gaan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 277867 op 06-03-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Is het te doen als je de mogelijkheid tot het uitproberen van Warhammer Online nu pas hebt.Wat betreft guilds en het vekrijgen van 'redelijke' gear.

In World of Warcraft is het bijna niet te doen als je achterstand oploopt.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 06-03-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
Je zult zien dat het nog behoorlijk populated is in alle tiers.
Vele mensen maken allerlei alts aan en om echt te 'winnen' is het ook noodzakelijk dat in de lage tiers wordt gevochten. Zelf vind ik het enorm gaaf dat mensen in T4 'mij' nodig hebben om in T2 wat keeps te locken.

Edit:
Gear is trouwens helemaal niet zo speciaal. Tuurlijk geeft het wel leuke bonussen, maar ook zonder het beste gear kun je prima mee vechten. Gaat allemaal om teamwork of slim te werk gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Jan_V op 06-03-2009 19:50 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Je hebt eigenlijk nooit achterstand in WAR... da's precies het mooie ervan. Als tip kan ik je meegeven dat je je in het begin de hele tijd moet inschrijven voor scenario's. Vooral Nordenwatch vind ik geweldig. Als je daar als level 1 of 2 mee hobbelt doe je nog niet zo veel maar rond 4 a 5 heb je genoeg abilities om lekker mee te doen. Door veel scenario's te spelen houd je ook je renown level gelijk met je echte level en in het begin is de gear die je kan kopen bij renown merchants (en dus een bepaald renown level vereist) behoorlijk goed.

Gear komt eigenlijk vanzelf wel en als je wat gold hebt kun je eens kijken of er iets op de AH voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
gister live event gehaald \o/ laat die choppa maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Jep, ik heb de live event ook helemaal voltooid nu, ik las dat je de Pie Assasin title weer kan halen in die nieuwe senario :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gisteren het live event ook voltooid. Ik vind het wel grappig, een beetje taarten naar elkaar toegooien :D Maar RvR is nu lastiger, want je hebt of last van de choppa's die overal en nergens zitten of last van de slayers. Althans, als je nu in RvR gebied een Keep wil aanvallen kom je ze zeker tegen nu. En dat de RvR gebieden nu ook PQ's hebben door het live event is leuk. Ik ben nu rank 20/renown 20 met mijn DoK. Nog maar 5 gold te gaan tot ik eindelijk een mooie rode dino kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 18:54

razoon

"Keep on keeping on"

Ok, ik heb een trial account en ben net begonnen te spelen. Later ben ik van plan het spel te kopen.
Ik dacht te bestellen bij Play.com. Heb ik het spel dan snel in huis?
Of iemand misschien andere suggesties waar het spel te kopen?

Wat me opviel aan de europese website is dat er geen forum is.
Welk officieel forum gebruik europeanen?

Dan zoek ik een server waar er enigszins balans tussen 'goed' en 'slecht' is (ben ff de namen vergeten). Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Play duurt het ongeveer een weekje voor dat je het in huis hebt.. Kan iets langer zijn, maar over het algemeen wel redelijk snel..
Anoniem: 277867 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 16:27:
[knip]
Er zijn eigenlijk maar 5 engelstalige server die echt actief zijn nu:
Burlok (RP)
Eltharion (oRvR)
Karak-Norn (Core)
Karak-Azgal (Core)
Karak Eight Peaks (Core)
[knip]
Als ik deze post zo zie, dan zou ik een van die servers kiezen.. Karak-Azgal is sowieso wel lekker balanced - van de anderen weet ik dat niet zo, want ik spendeer mijn tijd op Azgal (Destro ftw)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Voor goedkope cdkeys --> http://www.hotcdkey.com/Warhammer-Online-EU.html

Als je hem meteen wil moet je wel even de help contacteren na het bestellen, anders is het binnen de 24 uren ( heeft ervaring me geleerd ! )

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Koop wel het EU spel he en niet de Americaanse :P
En over de forums, die komen er snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tot die tijd is warhammeralliance.com een goed alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Frag_Zero schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:27:
Voor goedkope cdkeys --> http://www.hotcdkey.com/Warhammer-Online-EU.html

Als je hem meteen wil moet je wel even de help contacteren na het bestellen, anders is het binnen de 24 uren ( heeft ervaring me geleerd ! )
Amai, die gasten zijn wel echt mee.
Tabula Rasa- key
http://www.hotcdkey.com/Tabula-Rasa.html
Lol, servers zijn allang allemaal dicht en het spel was in febr nog gratis te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-05 11:26
Ik wil WAR gaan spelen, ik ben er al uit dat het een squid shaman word. Alleen welke server? Ik geen een core server dus geen open RvR server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zamoraak schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:01:
Ik wil WAR gaan spelen, ik ben er al uit dat het een squid shaman word. Alleen welke server? Ik geen een core server dus geen open RvR server.
het is squig herder of shaman ;) twee zeer verschillende dingen hehe :)

maar je wilt en geen core en geen Open RVR server? wat bedoel je precies? als je een server wilt die redelijke normal is om op rond te lopen kun je bijvoorbeeld karak-norn nemen, moet redelijk evenwichti zijn ondanks de totale emigratie van karak-hirn er naartoe.

p.s. mooi werk op de karak-norn warhammer alliance website flame van oude Hirn gasten naar Norn gasten en vica versa, goed popcorn werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-05 12:09
Speel het spel nu ook een weekje en toevallig op Karak Norn begonnen. Gisteravond was het in Tier 2 super druk. Met een warband of 3/4 alle keeps aan lopen vallen en ondertussen ongeveer hetzelfde aantal order warbands tegengekomen. Dit was echt het betere werk :D, als je dit vergelijkt met wow snap ik niet dat ik daar nog zo'n tijd heb zitten pvp'en :$

Speel nu een Zealot, rank 13 inmiddels. Heb ook nog een Blackorc gehad wat me voor dat ik het spel kocht me helemaal de bom leek maar viel een beetje tegen :( Zealot daar in tegen is helemaal perfect >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb het idee dat de gratis, voor iereen toegankelijke trials, de game heel goed doet :) !

Was mn Chosen alt aan het lvlen T1 en ik zag een heleboel noobvragen door r1-r5 voorbij komen wat erop zou kunnen duiden dat er toch wat nieuwe mensen bij gaan komen en blijven.

@ Verxx .. ik hoop dat je het vol gaat houden en dat je wat vrienden hebt waar je vaak me quest.. want solo lvlen dmv questen is best wel uitdagend voor een Zealot vanaf T3.. vroger hadden we nog een leuke versie van Winds Of Insanity.. helaas zijn die tijden voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Goed om ook eens postief nieuws te horen van een nieuwe speler. Het spel is helemaal zo slecht niet als de populariteit doet geloven. :)

de Black Orc is in het begin niet zo sterk omdat je weinig damage doet. Maar een lvl40 BO met goede gear en wat hoger renown rank is dodelijk voor mijn Rune Priest. Met veel classes is het soms even doorbijten in bepaalde level ranges. Als healer vond ik het in het begin erg makkelijk maar in T4 valt het wat tegen.

Moet ook zeggen dat op onze vorige server destro dik in de meerderheid was en er weinig lol aan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Yep, even een overzichtje van mijn chars en of het begin moeilijk was of niet.
Engi: komt pas echt op gang in T3 (heb path of the grenadier) maar komt nu boven de BW uit.
BW: doet direct veel damage.
WH: vanaf lvl 10 leuk om te spelen.
WP: vanaf lvl1 t/m 40 leuk.
RP: Solo lastig maar binnen een groep komt deze vanaf T1 tot zijn recht.

Let wel, dit is puur hoe ik het voel met de door mij gekozen mastery paths.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-05 12:09
Moet toegeven dat ik eigenlijk nog niet zo heel veel gequest heb :o 1e levels heb ik wat quests gedaan om vervolgens alleen maar te pvp'en(scenario's & orvr) of hier en daar wat PQ's te doen. Vind het alleen af en toe wel stom met de lootverdeling, probeer iedereen netjes te healen en ondertussen nog wat damage over time spells op de keep lord te gooien. Vervolgens eindig ik dat 14e oid op de lijst en krijg ik net geen loot, terwijl mijn action points niet echt meer toelaten om meer te doen :P

Maar waarschijnlijk komt dit wel goed als ik weer wat ranks ben geklommen naar rank 16/17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verxx schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:02:
Moet toegeven dat ik eigenlijk nog niet zo heel veel gequest heb :o 1e levels heb ik wat quests gedaan om vervolgens alleen maar te pvp'en(scenario's & orvr) of hier en daar wat PQ's te doen. Vind het alleen af en toe wel stom met de lootverdeling, probeer iedereen netjes te healen en ondertussen nog wat damage over time spells op de keep lord te gooien. Vervolgens eindig ik dat 14e oid op de lijst en krijg ik net geen loot, terwijl mijn action points niet echt meer toelaten om meer te doen :P

Maar waarschijnlijk komt dit wel goed als ik weer wat ranks ben geklommen naar rank 16/17
Ja dit is grotendeel puur geluk, ik kwam wel eens laatste als rank uit, en toch rolde ik in de 900 punten, toen had ik 975 ofzo en was ik eerste met looten, dan wordt je opzich wel blij als je een orange bag wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verxx schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:02:

Dit gaat inderdaad behoorlijk (zo niet totaal) random.
Ach zo zie je maar, veel rvr doen dan krijg je alles vanzelf een keer compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Vandaag weer voor de eerste keer que's op de server Karak-Azgal. Sinds de launch niet meer voorgekomen. Dat beloofd wat. Je merkte het overigens vandaag al flink, gigantische gevechten in heel tier 4. Erg leuk maar de lag is wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
Ook in de lagere Tiers is het een stuk drukker geworden. Erg gezellig. Ook de guilds en alliances zijn wat actiever. Tot nu toe bevalt WAR mij heel erg goed, leuke game die ik nog een hele tijd zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Gisteravond een Sorc gestart en het is echt megadruk in T1 met over het algemeen veel Trial mensen (veel vragen stellende mensen) afgewisseld met een paar world of fanboys die op R2 al konden vertellen wat voor schraal spel het was en dat WOF toch echt 100x beter is (vervolgens blijven ze nog wel uren doorspelen en ook echt spelen)

T1 = PQ's is weer zo druk als vanouds, 15-20 mensen bij 1 PQ heb ik meerdere malen gezien gisteravond. Ook leuk dat er in Norsca veel gehakt wordt, ik denk dat het op een gegeven moment ong 40 v 40 was.

T4 = Waar Mythic van mij nog wel het een en ander aan mag veranderen is de harde AOE dmg van bepaalde classes. Hierdoor is het bijv mogelijk om met 5-6 communicerende BW/Sorc's complete warbands dood te AOE-en. Dit lijkt me niet de bedoeling.

Een ander verbeterpunt vind ik de hoeveelheid CC in het spel. Voor een melee is het practisch onmogelijk om ook maar in de buurt te komen van de ranged dd (zonder stealth ofc)

Afgezien hiervan en dan misschien de mega lag in T4 zones vind ik het een superspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
T4 = Waar Mythic van mij nog wel het een en ander aan mag veranderen is de harde AOE dmg van bepaalde classes. Hierdoor is het bijv mogelijk om met 5-6 communicerende BW/Sorc's complete warbands dood te AOE-en. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Dit is sinds de 1.2 patch een groot probleem. Sorc en BW's maaien alles neer wat maar in de buurt komt. Keep defenses zijn ineens een stuk makkelijker. Het haalt voor de andere klassen echter de fun uit het spel op dit moment. Ik hoop dat ze dit snel fixen want ik word er aardig ziek van om als tank binnen 5 sec. dood te worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
De choppa en de slayer komen er straks wel bij, Zijn toch twee melee dps classes (wat sorcs en bws duidelijk zullen gaan merken) maar het zal zeker geen oplossing zijn bij keep sieges etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 18:57

Binno

. .. ... ....

MrFl0ppY schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:52:
[...]

Dit is sinds de 1.2 patch een groot probleem. Sorc en BW's maaien alles neer wat maar in de buurt komt. Keep defenses zijn ineens een stuk makkelijker. Het haalt voor de andere klassen echter de fun uit het spel op dit moment. Ik hoop dat ze dit snel fixen want ik word er aardig ziek van om als tank binnen 5 sec. dood te worden gemaakt.
Tijdens keeptakes draaien we met 3 tanks 3 healers in een groep anders halen ze het niet (Dit doen we overigens niet vaak we roamen meer met de guildwarband), maar het is voornamelijk het repareren van de deuren wat de aanvallers de nek om draait. 5% per keer.

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binno schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 02:58:
[...]

Tijdens keeptakes draaien we met 3 tanks 3 healers in een groep anders halen ze het niet (Dit doen we overigens niet vaak we roamen meer met de guildwarband), maar het is voornamelijk het repareren van de deuren wat de aanvallers de nek om draait. 5% per keer.
deuren repairen als verdediger is dat echt super! :D

en ik zat te denken als je het goed coördineerd en een x aantal we/wh door de postern invisible stuurt en die ff lekker huis houden op de kantelen moet dat best goed effect kunnen hebben op de verdediging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Binno schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 02:58:
[...]
maar het is voornamelijk het repareren van de deuren wat de aanvallers de nek om draait. 5% per keer.
Klopt ja, was ik alweer even vergeten.. lijkt me niet zo moeilijk aan te passen. Gewoon de deur na 1 heal een debuff geven voor 1 min. oid zodat deze niet gehealed kan worden. Die 1 minuut kan natuurlijk gebalanced worden. Misschien is 30 sec. genoeg misschien is 2 min nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMe
  • Laatst online: 07-05 15:32
Gisteravond heb ik een 10day trial aangemaakt en het spel gedownload.

Nu is de installer klaar, maar als ik het spel start en inlog op de patcher krijg ik na 2 minuten ofzo een melding "authentication failed". Het lijkt een beetje op een timeout, maar m'n internet verbinding is prima en de firewall en virusscanner uitzetten helpt niet. username/wachtwoord werkt wel op de website om in te loggen, dus het lijkt me dat ik geen verkeerde username of wachtwoord invoer

Kunnen anderen wel inloggen/spelen?

Ik hoop maar dat het niet zo'n bugfest als AoC is...

[ Voor 13% gewijzigd door MrMe op 11-03-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
Verder zou ik het zeer op prijs stellen als er wat meer gedaan wordt met warmachines.

Neem bijvoorbeeld de Siege Tower, laat deze bijvoorbeeld neergezet kunnen worden op 2 verschillende plekken die dan in een vooraf bepaalde lijn richting de keep/castle geduwd kan worden.

Deze moet dan aangeduwd worden door ong 6 man, die mee moeten lopen en niet kunnen aanvallen, zo worden tanks wat nuttiger bij het aanvallen van de buitenste muren. Uiteraard moet de Siege Tower neer te halen zijn. Hoe snel dat ding dan gaat en hoeveel HP het heeft zijn balance dingen.

mochten er dan mensen op/achter de eerste muur belanden laat ze dan iets kunnen neerhakken waardoor de deur opengaat, bijvoorbeeld een touw/ketting/balken-op-de-deur met 10k HP oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
Gisteren weer even met m'n IB gespeeld op Norn. Viel me op dat het een stuk drukker was dan voorheen, wel leuk. Ook wist de Order nu eindelijk eens een keep te bemachtigen met destro's er in aan het verdedigen. Daar zat ik op te wachten.
Op een gegeven moment dacht iedereen echter dat ze de wb-leader waren en ging iedereen commando's sturen van wat we moesten doen en wat de volgende target was. Ja, het helpt niet echt als er een paar mensen van je wb bij Mandred staan, nog een paar bij ST, een halve wb in Shadowlands en de rest nog in MoM of BV.
Ben toen maar de wb uit gestapt en een volgende gejoined. Daar luisterde iedereen tenminste wel naar de leader. Wel irritant dat iedereen nu denkt alles te weten na de merges en niemand luisterd. Hopelijk was het een eenmalig iets.

Wat doen andere IB's trouwens bij keep sieges en dan vooral in de offense? Tijdens het neerhalen van de deur ben ik eerst even vooraan gaan staan met Deflect Oil, maar die is na 30 seconden ook op en dan moet je 5 minuten wachten. Aangezien de oil een behoorlijke actieradius heeft gekregen, durf ik niet dichtbij te komen. Verder kun je niet echt damage doen van afstand met je IB om de cannons en oil kapot te krijgen.
Eenmaal binnen ben ik op de trap gaan staan met 'Hold the Line', zodat mensen achter me een beetje worden gebuffed. Ik was echter de enige die dat deed en volgens mij had de rest niet echt door wat de bedoeling van die ability was, of dat ik gewoon heel suf bezig was.
Verder nog m'n guard ability aan gezet op een rune priest (kreeg nog een bedankt-tell van hem). Echt offense kun je met een IB dus volgens mij niet spelen en is het meer om een muur te maken. Wat wel gaaf was, was dat ik continu werd gehealed.

Tijdens een keep defense is het redelijk eenvoudig. Gewoon met Hold the Line bovenaan gaan staan, guard ook aan op een healer en zo nu en dan Shield Wall morale ability aan zetten. Vergelijkbaar dus met offense, alleen is het bovenop die trap een stuk gezelliger :)

[ Voor 43% gewijzigd door Jan_V op 11-03-2009 09:06 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
MrMe schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:50:
Gisteravond heb ik een 10day trial aangemaakt en het spel gedownload.

Nu is de installer klaar, maar als ik het spel start en inlog op de patcher krijg ik na 2 minuten ofzo een melding "authentication failed". Het lijkt een beetje op een timeout, maar m'n internet verbinding is prima en de firewall en virusscanner uitzetten helpt niet. username/wachtwoord werkt wel op de website om in te loggen, dus het lijkt me dat ik geen verkeerde username of wachtwoord invoer

Kunnen anderen wel inloggen/spelen?

Ik hoop maar dat het niet zo'n bugfest als AoC is...
De servers zijn even uit de lucht ivm het toevoegen van de slayer/choppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
All characters on servers from which we have previously offered transfers will be moved to more lively servers. In order to minimize the impact on our players, we’ll commence this process 03:00 CET on Wednesday morning. Although we can’t say with certainty when the work is finished, we expect it to be done by Wednesday afternoon. During this time, all European servers will be offline and when brought back online, you should find any remaining source server characters safe and sound on a lively and active server. Further, players who completed the Bitter Rivals event will also be able to roll Slayer and Choppa!

Update 03:00 CET: The transfer process has now begun and all European servers are now offline.

Bron: www.war-europe.com

[ Voor 8% gewijzigd door TweakerMaert op 11-03-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ben ondertussen rank 22/renown 22 met mijn DoK. En ik heb eindelijk een blauwe dino :) Zit nu in tier 3 en met name met RvR merk je gewoon dat je een mount nodig hebt. Gisteren zat ik in een goed georganiseerde warband en hebben we in chaos/order pairing de beide keeps overgenomen. En die keeps in tier 3, die zijn verschillend van tier 2. Ze hebben een extra ring om het echte kasteel. Dus je moet twee deuren plat krijgen om binnen te komen. Maakt het aanvallen een stukje pittiger en het verdedigen een stukje makkelijker.

Heb het live event ook op tijd doorlopen dus ik kan vanmiddag een choppa aanmaken als ik wil. Maar ik ga het niet doen, ik vind de DoK veel leuker qua speelstijl. Een beetje op het slagveld kunnen uithouden terwijl je anderen van heals voorziet. Dat vind ik zelf een leuke rol om te voltooien. En m.b.t. die IB, dat is volgens mij idd alleen een class die als een blok beton in het gevecht staat. Tussen jou en zijn achterban dat is. Je krijgt hem niet gemakkelijk neer, terwijl hij wel een aantal abilities heeft om je K.O. te slaan voor luttele secondes. Of zoals ik merkte in scenarios, wordt je begraven onder een berg stenen rofl.

Enfin, op naar rank 30, op naar tier 3 elite rewards :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
DoK = overpowered :)
Later krijg je ook disable / silence abilities. De IB skill waar je het over hebt is Cave In en is inderdaad erg fijn :) 4s stun ftw

Zit nog erg te twijfelen of ik een slayer ga rollen. Heb nog zo veel andere dingen te doen...

- Mn R40 RR39 Runepriest moet nog naar RR40 (zodat ik mn conqueror boots aan kan voor een extra ward in Lost Vale) en eigenlijk RR50 voor een flinke heal crit boost.

- Mn R35 RR32 BW moet eigenlijk ook nog naar 40 gehaald worden... idd erg handig nu bij keep defense + erg leuk als je geen zin hebt om healer te zijn.

- Mn R23 RR21 IB moet ook gelevelled worden want het is ook fijn om eens niet na 3 klappen dood te gaan (wat op RP en BW wel vaak gebeurd)

Toch ben ik ook erg benieuwd naar de slayer en hoe sterk ze zijn tegen vijandelijke squishies....

Aargh... WTB spare time

[ Voor 44% gewijzigd door JohnnyV76 op 11-03-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik ga ook een slayer rollen, maar voor komende week heb ik speciaal een RP gerolt.
Waarschijnlijk wint het team dat een healer heeft, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:55:
DoK = overpowered :)
Later krijg je ook disable / silence abilities. De IB skill waar je het over hebt is Cave In en is inderdaad erg fijn :) 4s stun ftw

Zit nog erg te twijfelen of ik een slayer ga rollen. Heb nog zo veel andere dingen te doen...

- Mn R40 RR39 Runepriest moet nog naar RR40 (zodat ik mn conqueror boots aan kan voor een extra ward in Lost Vale) en eigenlijk RR50 voor een flinke heal crit boost.

- Mn R35 RR32 BW moet eigenlijk ook nog naar 40 gehaald worden... idd erg handig nu bij keep defense + erg leuk als je geen zin hebt om healer te zijn.

- Mn R23 RR21 IB moet ook gelevelled worden want het is ook fijn om eens niet na 3 klappen dood te gaan (wat op RP en BW wel vaak gebeurd)

Toch ben ik ook erg benieuwd naar de slayer en hoe sterk ze zijn tegen vijandelijke squishies....

Aargh... WTB spare time
Wel grappig dat je zegt dat DoK overpowered is, zo zal Order het zien. Al jouw drie classes worden als OP gezien door Destro ;-) Maar goed alles wat iets met group heal / AoE kan heeft op dit moment een groot voordeel in T4. Melee classes zijn redelijk de lul in keep fights e.d. Echter in scenarios doen ze het erg goed. Ik ben benieuwd of de choppa's en slayers een verschil gaan maken in T4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:52:
[...]
Wel grappig dat je zegt dat DoK overpowered is, zo zal Order het zien. Al jouw drie classes worden als OP gezien door Destro ;-) Maar goed alles wat iets met group heal / AoE kan heeft op dit moment een groot voordeel in T4. Melee classes zijn redelijk de lul in keep fights e.d. Echter in scenarios doen ze het erg goed. Ik ben benieuwd of de choppa's en slayers een verschil gaan maken in T4.
Oh maar ik bekijk het niet alleen vanuit order oogpunt hoor. Ik ben ooit mijn warhammer carriere als DoK begonnen maar ben niet verder gekomen dan lvl14. Hetzelfde geldt overigens voor de WP hoor... sinds deze classes hun boekje hebben gekregen kunnen ze dubbel zoveel healen als de pure healers en hebben ze ook nog eens dubbel zoveel armor en kunnen ze minstens dubbel zoveel damage doen.

Hoe de RunePriest als overpowered gezien kan worden mag je me uitleggen. Ik denk dat de RP op dit moment een van de zwakste classes in het hele spel is. Ik heb m.i. genoeg classes gespeeld aan beide kanten om dit te durven beweren.

De sorceress en BW zijn denk ik redelijk aan elkaar gewaagd. De pit of shades doet ook heel erg veel auw. Werd gister gestunned terwijl ik er net doorheen liep... ik overleefde het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik haal RP en WP steeds door elkaar :X En vergeten van je DoK :P

BW / Sorc AoE is niet leuk meer, gister 1vs1 met BW > stun > aoe exit, ging niet helemaal goed geloof ik, hetzelfde is met Sorc. Gisteren wel leuk in Praag, kleine groepjes tegen elkaar op de vroege avond, dat was een stuk leuker als de zerg vs zerg. Ook bitter rivals event afgemaakt en even PVE gedaan, was wel leuk in plaats van de hele tijd orvr / keep fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:32:
Ik haal RP en WP steeds door elkaar :X En vergeten van je DoK :P

BW / Sorc AoE is niet leuk meer, gister 1vs1 met BW > stun > aoe exit, ging niet helemaal goed geloof ik, hetzelfde is met Sorc. Gisteren wel leuk in Praag, kleine groepjes tegen elkaar op de vroege avond, dat was een stuk leuker als de zerg vs zerg. Ook bitter rivals event afgemaakt en even PVE gedaan, was wel leuk in plaats van de hele tijd orvr / keep fights.
Het hele probleem is de cap op de resistances. de 75% van voor 1.2 was iets te veel en de 45% van nu is iets te weinig denk ik. Denk dat 55% een goede balans zou zijn. Heb gister nog even op mn BW gespeeld en met de "increases area of effect of rain of fire by 50%" ability pomp je er enorm veel damage uit. We deden keep defense en als ik de rain of fire in de buurt van de destro groep plaatste zag ik de damage nummers rond vliegen. Weinig mooie crits trouwens... varieerde tussen 100 en 300 damage. Ach ben ook nog maar lvl35. Healers hadden het te druk om iedereen in leven te houden dus ging neer op het platform bij de oil. Werd gerezzed maar was letterlijk binnen 0,5s weer dood omdat destro de oil aan het AoE-en was. :(
We konden ze helaas niet uit "onze" (ons guild had de keep geclaimed) keep houden.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.