Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.695 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01
je bedoelt duel core processor ipv dual core processor? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
JohnnyV76 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:31:
je bedoelt duel core processor ipv dual core processor? :)
Ja, of iemand die een dual met je wilt doen ipv een duel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 16:58
Oké ben nu toch wel een beetje teleurgesteld in Mythic/GOA. Laatst de op 1 na laatste boss van LV gedaan en mijn helm dropt. Iedereen roept al gratz Mrfloppy over TS maar ik zie nog geen lootscreen... Dus ik denk, nee hé! niet nu! En jawel hoor, ik krijg precies op dat moment een CTD. Ik krijg ze bijna nooit meer, maar nu net op dat moment: boem, desktop. Nouja ik probeer nog snel in te loggen maar het hielp niet meer. Item en lijk was weg.

Vervolgens een CSR aangemaakt en mijn verhaal gedaan. 1 van de partymembers had al met een GM gesproken en die kon precies de situatie navertellen adhv logs. Dus ik denk no problemo, ik zie dat mailtje met helm wel verschijnen... NIET DUS, krijg een lame mailtje met: in deze situaties kunnen wij items niet vergoeden... nog een keer een CSR, zelfde antwoord. Dan maar naar customer support mailen: precies hetzelfde antwoord....

Dus, door een fout in hun spel mis ik een item maar krijg hem niet terug! Lekker is dat. Echt vette minpunten! Ze geven niet eens een reden oid, alleen: "in dat soort situaties vergoeden wij geen items". Verdomme, heb er uren aan besteed die avond.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 16:25

Trouble

Everything is awesome

Ik denk dat ze dat standaard niet doen om een hoop gezeik te voorkomen. Wel lullig voor je :/

Vanvond eindelijk weer wat uren gespeeld, en gelukkig met veel plezier :)) Had vorige week een beetje een dood punt bereikt waarbij het a) niet ging en b) het ontzettend saai was. Maar nu heb ik m'n mount, lekker RVR gedaan, goed kunnen questen en meegedaan aan het Live Event. Ik denk trouwens dat ik Keg's End leuker vond, maar dat kan aan mij liggen.

Oh ja, iets anders: ik heb tegenwoordig regelmatig loot waarbij ik een item heb dat je normaal kunt repareren. Dat kan ik niet omdat het niet voor mijn career zou zijn :{ Dat was eerder toch niet zo? Vind het een beetje jammer, je kunt het ook niet Salvagen ofzo en dus gooi ik het maar weg.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
yay... vanavond eindelijk mijn eerste lvl40 gehaald. Mijn kleine healende dwergje doet nu ook met de grote jongens mee :)

Dat van het verliezen van het item is echt super lullig maar ik begrijp wel dat ze het niet kunnen en mogen doen. Snap dat je erg boos bent en mythic/GOA de schuld geeft maar dat is volgens mij bij geen enkele MMO zo dat je via een GM een item krijgt.

Ach des te blijer ben je straks als je hem wel hebt!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:23

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Na 2 maanden stil te hebben gestaan met WAR. (ik moest gewoon veel eindejaar releases spelen :)) Logde ik van de week weer in om de laatste 6 lvls te halen naar 40.

Axe Bite Pass was ondertussen uitgestorven dus guild loos en ik voelde me dus heel alleen ;) Maar waar het bij WoW erg lang duurde voor er server transfers mogelijk waren. Kon ik gelijk, zonder problem switchen. (Hulde aan GOA!) Na 2 dagen spelen, was ik gisteren samen met een maat van me lekker de hele dag aan het RVRen en besprak met hem dat het wel wenselijk was om een guild te gaan zoeken.

Ik had weinig hoop op een goeie grote guild, maar in een guild heeft gewoon veel voordelen. Dus ik trok m'n stoute schoenen aan en tike in /1 : '2 stoners lvl 36 looking for guild' en binnen no time zaten we in een lvl 28 end game guild :)

Al met al ben ik blij dat ik WAR weer gestart ben en niet terug gevallen ben naar WoW. ORvR is werkelijk geweldig en de samenwerking tussen de verschillende warbands is opmerkelijk goed. Nog 3 lvls te gaan en ik kan eindelijk een eindgame instance van binnen gaan bekijken :D

|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

JohnnyV76 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:17:
yay... vanavond eindelijk mijn eerste lvl40 gehaald. Mijn kleine healende dwergje doet nu ook met de grote jongens mee :)

Dat van het verliezen van het item is echt super lullig maar ik begrijp wel dat ze het niet kunnen en mogen doen. Snap dat je erg boos bent en mythic/GOA de schuld geeft maar dat is volgens mij bij geen enkele MMO zo dat je via een GM een item krijgt.

Ach des te blijer ben je straks als je hem wel hebt!
In WoW als iemand hem geloot had had je zo je item kunnen krijgen als je beide een report indiende. Items krijgen via een GM is nou niet echt bepaald iets zeldzaams of zo.

Wat wel zo is is dat als het helemaal niet geloot was dan is het vaak niet aan te tonen wat er werkelijk gedropt was en of het wel gedropt was en dan ben je in WoW ook genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Pheace schreef op zondag 08 februari 2009 @ 09:15:
[...]

In WoW als iemand hem geloot had had je zo je item kunnen krijgen als je beide een report indiende. Items krijgen via een GM is nou niet echt bepaald iets zeldzaams of zo.

Wat wel zo is is dat als het helemaal niet geloot was dan is het vaak niet aan te tonen wat er werkelijk gedropt was en of het wel gedropt was en dan ben je in WoW ook genaaid.
Ja dat was het hem juist, ze wisten dat ik er bij was en dat het item gedropt was. Bovendien zijn guildies ook wel eens geholpen met golden lootbags die ze door lag of CTD's niet konden bemachtigen...

Nouja volgende keer beter maar weer, vind het gewoon jammer dat ze zo iets simpels niet gewoon verhelpen en de klant weer tevreden naar huis laten keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252

meer info over aankomende uitbreiding etc:
I was lucky enough to head over to Comic Con today, not just as a guest and spectator, but as part of the Warhammer Alliance staff. While we may not have been able to get some of the great footage Ten Ton did (we don’t have the funding for that kind of stuff ) I was able to have some time with Jeff, Jess, Paul and Adam to talk about Warhammer. I highly suggest you check out Ten Ton,there's not a lot of video footage up yet, but I saw them taping. Here we’re going to have more exclusive interview material.

The panel discussion was mainly about the Valentine’s Event and the plans for the upcoming months. Paul and Jeff seemed thrilled with the inclusion of the Slayer, and Paul noted that because of the inclusion of the Slayer in the original cinematic, they "look like liars and thieves that can’t do [their] jobs.” The panel contained general details about the Choppa and Slayer, but nothing as extensive as in Adam’s demo (which I will address in a little bit).

The Land of the Dead is a new zone that resembles “Indiana Jones meet[ing] the Mummy,” according to Jeff. The area is generally for level 25+, and features a gated RvR gated dungeon. We were fortunate enough to see the general area, including the PQ area that sits right in front of the tomb. The dungeon won’t just be filled with monsters though—there will also be swinging axes and various other traps that you and your party need to navigate through safely. These traps can also be set off behind you, to hinder an approaching enemy group. This dungeon will be a slightly higher level than Lost Vale. When I asked what adjectives best describe this new area (thanks PhoenixRed for that question, they’re never going to let me live that down), it was described as “tricky, trappy, bad a**y” and several other words that they just added a –y suffix to.

Jeff and Paul then started addressing player concerns. The first was the importance of battlefield objectives, and trying to tie them to keep captures. They’re also looking into better rewards for battlefield objective defenders. Guilds will receive more incentives to capture and maintain keeps, with the possibility of keep upgrades. Because of the concern of contribution and the limited number of gold bags to gain gear, Conqueror gear may be spread to the guards in the forts.

Open RvR will have extended influence bars, to keep people fighting after an area is captured. Furthermore, there will be a new RvR section to the Tome of Knowledge, which will keep track of the people that kill you and the people you kill, providing greater incentive to kill other players.

Another concern was city capture, and how many players view it as a PvE experience. Jeff and Paul agreed that once a city is captured, it is somewhat PvE. They want to change this so that defenders can get in through the sewers possibly, and make it a more PvP experience.

Next they addressed Patch 1.2. This will be retooling itemization in places like Bastillon Stairs, cities, and the Lost Vale. As Jeff put it, it seems there’s “not enough reward for the risk.” It’s also addressing balancing issues Jeff noted, “For a PvP game our class balance is awesome […] that’s not to say there’s not problems.” 1.2 should help with the balancing and issues with crowd control. Apparently there’s also about 25 pages of bug fixes.

Around 2:30, Adam was kind enough to put on a little demo for spectators after Jeff and Paul’s poster signing. This demo included the Slayer and Choppa, and some extra tidbits that you probably haven’t heard anywhere else.

Let’s start with the Choppa/Slayer. First things first, there will be no female Slayers. They couldn’t get it past Games Workshop. Now, both classes will be able to dual wield or use great weapons, and they have different trees to accommodate different features. For example, Slayers have Giant Slayer, which utilizes skills with great weapons, Skaven Slayer, which is for AoE dual wielding, and (I believe, my notes are sloppy here) Troll Slayer, which is a balance. Slayer gets a special ability called Rip, which rips through damage absorption shields—both doing damage and eliminating the shield. This is meant to really get through to healers. The Choppa does not have this skill, and a mirror may appear on a different Destruction class. The Choppa does, however, get the infamous skill called “Get to ‘da Choppa” which not only deals damage, but has a chance to “hook” someone in melee range and pull them closer to the Choppa. So if you’re trying to run away but are still in melee range, the Choppa will pull you in.

One of the interesting techniques Mythic is using for the AoE of these classes is a randomization system. Generally, AoE attacks do less damage, but to everyone in a certain radius. Certain tactics with these classes however, will hit random players within the certain radius at random times, thus permitting a high damage output even though it’s AoE. This will keep healers on their toes, as random people will be getting hit.

Choppa/Slayer survivability depends how high their berserking rage is. When they are in their “safe zone,” they do approximately as much DPS and have around the same armor value as a White Lion or Marauder. When they berserk, however, their damage goes as high as a Witch Elf or Witch Hunter, but they also have the same armor value.

Really, really bad Slayer footage taken from a cell phone:

After the extensive Choppa/Slayer footage, Adam then talked about new guild incentives in the form of advanced mounts during Call to Arms. Advanced mounts are lightly armored, have a slight speed increase, and have a lower dismount chance. These will be offered to higher level guilds (around level 37-38 ). However, guilds around level 20 will have different color options for normal mounts, such as a black stallion for Empire. We were able to see the Dark Elf advanced mount, which was a Cold One in deep purple armor, a Chaos mount, which had spiked armor on a horse, and the Empire mount, which was a silver armored warhorse. The video footage is up now, and currently looks like this is Warhammer Alliance Exclusive Footage.

NEW MOUNTS!

Finally, I was able to score a short interview with Jeff himself. Everything was a bit crowded and a tad noisy, so I have no recordings for this unfortunately. I was able to ask him some interesting questions (and a little later, Jess) and get some great answers.

The first question I asked Jeff was about official forums. He didn’t have much to say about it since he doesn’t directly work with it, but he said the real reason behind them was so players feel they have access to the developers, something official—but he most certainly did not want to kill sites, or contract/reduce the community. He then told me to touch base with Jess in a little while.

I asked Jeff, “Based on player feedback and your own internal testing, what is the most glaring issue in RvR, and how are you remedying it?” He responded by noting how they scout out the various forums and compile 1000s of issues, so it’s hard to pick one. He added that the flow from ORvR to the zone captures is a large one, which is based off of the difficulty to get to the keep lord and the difficulty to get a group of people to drive together. One way Mythic is working on this is by retooling the rewards for capturing vs. the rewards for killing players. After patch 1.2, they will implement a “currency” system, which will allow you to gain an alternate form of “currency” for capturing keeps. Those can then be saved up to buy Conqueror gear, and possibly more.

I then asked about his recent Eurogamer interview, and his positive attitude towards the subscriber numbers, while so many others had negative reactions towards it. Jeff commented that he couldn’t really say anything about numbers (that’s MBJ’s territory), but that things are great. Mythic is expanding, and they have a bigger developer team than any other MMORPG. They work hard, and even the patch notes for 1.2 alone were 45 pages long.

Finally I asked him about the Private Test Servers. Currently they’re only open to “Core Testers,” and I was wondering if there was a plan to open them to the public, and if so, when would it be implemented. The good news is, yes, they want to open it to the public. The bad news is that there is no specific ETA for this—but Jeff did tell me that there’s a possibility that this will be implemented in 1.2.

Last but not least, I was able to ask Jess some questions about the official forums. She is optimistic about keeping community sites like Warhammer Alliance up, running, and useful. When asked if community sites would be able to gain exclusives that the official forums would not, she replied with a resounding yes. When I asked if forum names are tied to characters (resulting in multiple characters per account) or tied to accounts (resulting in a single forum character), Jess was reasonably sure that there would only be one name, but you can choose different image avatars.

Well, that’s all I have for now. I’m working on some video footage of the advanced mounts, which should be up in a little bit. I know this post is long and detailed, but I’m thrilled to share all I’ve learned with you. Jeff, Paul, Jess and crew: Thank you so much for your time, I truly appreciate it. Tomorrow I’ll be going back and covering the tournament, so you’ll get more updates tomorrow.

(P.S. Jeff, if you're reading this, go download version 99 for your phone! )
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269787

MrFl0ppY schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:55:
[...]

Ja dat was het hem juist, ze wisten dat ik er bij was en dat het item gedropt was. Bovendien zijn guildies ook wel eens geholpen met golden lootbags die ze door lag of CTD's niet konden bemachtigen...

Nouja volgende keer beter maar weer, vind het gewoon jammer dat ze zo iets simpels niet gewoon verhelpen en de klant weer tevreden naar huis laten keren.
Ik had ook een CSR aangemaakt omdat de helft van mijn gear niet mee van kleur veranderde als ik dyde. Dit CSR bericht is gewoon verwijdert.

Wat dat betreft vind ik idd dat Blizzard zijn zaken beter op orde had/heeft. maja t bljift een bruut spel :D lekker druk op Karak-Azgal!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 269787 op 08-02-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vanavond een redelijk vruchtbaar avondje :)

Eerst de sentinel helm uit warpblade en daarna nog de runestaff of the bloodmoon (+7% heal crit chance) uit Bastion Stair gehaald.

Vooral de staff wilde ik erg graag hebben. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, nog 1 item weg om alles blue te hebben op mijn DoK 11/11 :D

Dan heb ik bij chaos/empire, dark elves/high elves en greenskin/dwarfs alle rewards in de wacht gesleept. Moet nu nog alleen een elite reward bij de greenskins, een chest piece. Tis voor mij ook de 1ste keer dat het me gelukt is in elk RvR gebied in tier 1 alles te halen. Daarnaast is de DoK me erg goed bevallen, ik heb nu mijn main char gevonden in WAR :) Catie, r.11/rr.11 the Disciple of Khaine it is @ Karak Norn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Joosie200 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:45:
Zo, nog 1 item weg om alles blue te hebben op mijn DoK 11/11 :D

Dan heb ik bij chaos/empire, dark elves/high elves en greenskin/dwarfs alle rewards in de wacht gesleept. Moet nu nog alleen een elite reward bij de greenskins, een chest piece. Tis voor mij ook de 1ste keer dat het me gelukt is in elk RvR gebied in tier 1 alles te halen. Daarnaast is de DoK me erg goed bevallen, ik heb nu mijn main char gevonden in WAR :) Catie, r.11/rr.11 the Disciple of Khaine it is @ Karak Norn.
Speel zelf laatste tijd ook veel met de DoK, in het begin van Tier2 wat moeite in SC maar dat heb je volgens mij elke keer als je van Tier moet wisselen. Nu op lvl18 draai ik lekker mee in SC en RvR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb zelf ook nog een lvl14 DoK op de andere server. Ze zijn ongelooflijk sterk zeker op lvl40 met goede gear en renown bonussen.

Vooral de rend soul skill neigt een beetje naar "overpowered" toe. Was het niet een 4 hit combo die 350% van de damage healed per hit? Ik zie ze in T4 rustig van 30/40% health naar 100% health gaan door die skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 08:23:
Ik heb zelf ook nog een lvl14 DoK op de andere server. Ze zijn ongelooflijk sterk zeker op lvl40 met goede gear en renown bonussen.

Vooral de rend soul skill neigt een beetje naar "overpowered" toe. Was het niet een 4 hit combo die 350% van de damage healed per hit? Ik zie ze in T4 rustig van 30/40% health naar 100% health gaan door die skill.
Inderdaad, dat is een super skill. Mijn WP heeft daar de order tegenhanger van.
Zowiezo ben ik een erge fan van de DoK en WP!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277867

Van het weekend begonnen in T4 en blij verrast! Praag ziet er erg mooi uit, scenarios zijn ook leuk en ik kan weer opnieuw beginnen met een armor set :-)

Ik heb full-devastator set van T3, de set voldoet prima en is veel beter als alle pq / inf gear uit het PVE gebeuren in T4. Ik heb de annihilator chest gewonnen en de gloves gekocht, pas als ik 3 of 4 stuks heb van de set ga ik over naar de annihilator set. Nu R34/RR31 nog eventjes doorgaan met orvr en leuke keep fights en dan is het weer voor elkaar.

Murder Night is erg makkelijk om te completen vind ik, afgezien van de 20 marked targets (campions / hero's). Als je de marked for death quests doet, heb je zo een volle inf bar en kan je die leuke gem ophalen. Ben benieuwd of de volgende special wat moeilijker wordt, ik vind elite niet echt elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:24:

Murder Night is erg makkelijk om te completen vind ik, afgezien van de 20 marked targets (campions / hero's). Als je de marked for death quests doet, heb je zo een volle inf bar en kan je die leuke gem ophalen. Ben benieuwd of de volgende special wat moeilijker wordt, ik vind elite niet echt elite.
Dit live event is idd erg gemakkelijk. De vorige was een stuk lastiger. Nouja op zich wel relax dat je geen mobs hoeft te grinden voor de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:24:
Van het weekend begonnen in T4 en blij verrast! Praag ziet er erg mooi uit, scenarios zijn ook leuk en ik kan weer opnieuw beginnen met een armor set :-)

Ik heb full-devastator set van T3, de set voldoet prima en is veel beter als alle pq / inf gear uit het PVE gebeuren in T4. Ik heb de annihilator chest gewonnen en de gloves gekocht, pas als ik 3 of 4 stuks heb van de set ga ik over naar de annihilator set. Nu R34/RR31 nog eventjes doorgaan met orvr en leuke keep fights en dan is het weer voor elkaar.

...
Vaak is het zo dat als je verschillende delen van sets dragen, het meer oplevert dan een complete set.
Mijn Marauder R37/37 draag nog steeds 2 stukjes devastator en 2 stukjes annihilator . Heb alleen de boots nog nodig voor een complete annihilator set, maar de bonus voor de gehele set is niet echt goed. De set extra's voor de devastator set (extra crit en strength proc) voor de marauder waren trouwens beter dan de annihilator set extra's .

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:15:
[...]

Vaak is het zo dat als je verschillende delen van sets dragen, het meer oplevert dan een complete set.
Mijn Marauder R37/37 draag nog steeds 2 stukjes devastator en 2 stukjes annihilator . Heb alleen de boots nog nodig voor een complete annihilator set, maar de bonus voor de gehele set is niet echt goed. De set extra's voor de devastator set (extra crit en strength proc) voor de marauder waren trouwens beter dan de annihilator set extra's .
.... stom daar had ik niet eens naar gekeken, daar kan je natuurlijk mooie combo's mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:37:
[...]

.... stom daar had ik niet eens naar gekeken, daar kan je natuurlijk mooie combo's mee maken :)
Hehe dat had ik zo door. 3 Anni en 3 Sentinel dat was mooi +62 en +66 strength.. Kijk dat schiet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Even een snelle vraag jongens, Ik heb de game net. Iemand een idee waarom kan ik geen Europe server kiezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Woei, vanavond heb ik mijn influence vol gekregen bij de greenskins. Op naar tier 2, ik heb bij tier 1 alle RvR rewards :) En oh, er dropte vanavond ook nog een Decimator's chestpiece. Maar de reward die ik heb heet de Outlook chestpiece. De ene is geel/goud, de andere blauw. Neem aan dat die Decimator chestpiece i.c.m. de leggings beter is om voor te gaan? Verder heb ik al mijn items blauw, op 1 jewelry na. :) Op naar tier 2 met mijn DoK, kijken of ik 't kunstje kan herhalen.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 182467 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:34:
Even een snelle vraag jongens, Ik heb de game net. Iemand een idee waarom kan ik geen Europe server kiezen??
Dan heb je waarschijnlijk de US game gekocht. EU is andere publisher (GOA), dus basically zijn het 2 verschillende games wat locatie betreft.

MrFl0ppY schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:00:
[...]
Hehe dat had ik zo door. 3 Anni en 3 Sentinel dat was mooi +62 en +66 strength.. Kijk dat schiet op :)
Heb het ook wel vaker gedaan in 'een niet nader te noemen' ander spel ;) Gisteren de shoulders mogen looten, dus heb nu alweer 3/5 annihilator. De boots zijn een random rvr drop geloof ik toch? Dus die zou ik via guild / auction kunnen kopen. Het enige probleem is nog mijn rank die is te laag. De annihilator set zal wil ik wel helemaal hebben, omdat er veel meer armor op zit en dat nou eenmaal nodig ben.

Gister voor het eerst meegedaan aan een alliance orvr gebeuren in praag, heb me goed kunnen vermaken met iets van 3 wb's van KDS tegen ons. Merk wel dat alles in rvr beter georganiseerd is in T4 en dat het ook nodig is als je locks wil krijgen. Het verschil is dat iedereen wel weet dat men georganiseerd te werk moet gaan, alleen gebeurt dit vaak te weinig (ergenissen uit het verleden).

• JohnnyV76
annihilator is best ok maar straks wil je toch de sentinel / conqueror / dark promise / etc. sets hebben. Die zijn nog beter dan de annihilator.

Bij ons op dragonback mountains ligt altdorf elke dag "under siege". Moet zeggen dat het eerst nog wel leuk was maar als je elke dag tegen een zware meerderheid moet verdedigen is niet leuk. Toen ik altdorf in ging waren er 92 order tegen 173 destro. Mss ga ik me maar weer eens richten op mn destro chars op Karak Azgal. Is daar nog een actief nederlands guild?

JohnnyV76 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:13:
annihilator is best ok maar straks wil je toch de sentinel / conqueror / dark promise / etc. sets hebben. Die zijn nog beter dan de annihilator.

Bij ons op dragonback mountains ligt altdorf elke dag "under siege". Moet zeggen dat het eerst nog wel leuk was maar als je elke dag tegen een zware meerderheid moet verdedigen is niet leuk. Toen ik altdorf in ging waren er 92 order tegen 173 destro. Mss ga ik me maar weer eens richten op mn destro chars op Karak Azgal. Is daar nog een actief nederlands guild?
Weet ik, maar aangezien ik r34 ben, kan ik dus mooi voor annihilator gaan. Daarna denk ik volledig op rvr en conquerer / invader bemachtigen.

Ik ken geen puur nederlands guild op Azgal, misschien is die er wel.

Moet zeggen dat de voorlopige 1.2 patch notes er behoorlijk indrukwekkend uitzien, moet ook eerlijk zeggen dat dit wel de patch wordt waardoor ik of mijn abbo verleng of het laat voor wat het is.
Zie Warhammer

• MrFl0ppY
Zo zit net de patch notes te bekijken en ik moet zeggen dat het er allemaal erg indrukwekkend uitziet. Nieuwe graphics, mounts, loads of bugfixes, WE nerfed (YES!) etc. etc.

Alleen jammer dat ze de SM weer in de kou laten staan als het op tanken aankomt. Erg jammer, wat meer damage maar 30% AoE damage weggenomen en weer geen buffs om te tanken.

• apNia
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wanneer gaan ze eens die graphics engine verbeteren? Dat loopt echt rampzalig. Vind het leuk al die ingame meuk, maar ik vind een soepele engine toch ook wel fijn in drukke gebieden.

• JohnnyV76
apNia schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:19:
Wanneer gaan ze eens die graphics engine verbeteren? Dat loopt echt rampzalig. Vind het leuk al die ingame meuk, maar ik vind een soepele engine toch ook wel fijn in drukke gebieden.
Niet.
De game is met een bepaalde enginge gebouwd dus dat kan je niet met een patch veranderen.
Het enige wat ze kunnen doen is hem wat tweaken.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Leuke BO buffs, zit toch weer serieus te denken me BO lvl 34 te activeren. Wou laatst ook nog ff spelen maar zag dat me UI gereset was, en trok het gewoon niet het allemaal weer intestellen, daarom account gecancelt :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• apNia
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

JohnnyV76 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:54:
[...]

Niet.
De game is met een bepaalde enginge gebouwd dus dat kan je niet met een patch veranderen.
Het enige wat ze kunnen doen is hem wat tweaken.
sinds wanneer zijn tweaken en verbeteren verschillende dingen? ;)

Anoniem: 182467

Pheace schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 08:20:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk de US game gekocht. EU is andere publisher (GOA), dus basically zijn het 2 verschillende games wat locatie betreft.
Thanks voor de reactie :-) Maja gister geprobeert op een US server, gelukkig gewoon een perfect speelbare server

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 182467 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:56:
[...]

Thanks voor de reactie :-) Maja gister geprobeert op een US server, gelukkig gewoon een perfect speelbare server
Pak een drukke server. Phoenix Throne, Dark Crag of misschien Skull Throne, afhankelijk van wat je wil.

• MrFl0ppY
evilpin0 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:48:
Leuke BO buffs, zit toch weer serieus te denken me BO lvl 34 te activeren. Wou laatst ook nog ff spelen maar zag dat me UI gereset was, en trok het gewoon niet het allemaal weer intestellen, daarom account gecancelt :P
Rofl, ja dat is toch wel een dikke 5 min werk...

Ben overigens wel blij dat ze "Da Thoughest" gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
evilpin0 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:48:
Ja al die moeite /PUKE :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, daarnet 2 uur lang scenario gedaan. Twee ranks en renown ranks omhoog gegaan. 1 ronde Phoenix Gate was wel leuk. Ik ging via de rechterkant proberen de vlag te pakken maar een witch hunter merkte mij op. Het was een rank 18 terwijl ik rank 11 was op dat moment. Dus ik uit de voeten maken, richting een stel medespelers om zodoende support te krijgen. Enfin, dat lukte niet, dus keerde ik me om en ging 't gevecht aan. Met als uitkomst: 1 op 1 heb ik een Witchhunter rank 18 verslagen als DoK rank 12 :)

Dat was tof om te ervaren. Vind trouwens Phoenix Gate een leuke, is een beetje 't zelfde als Warsong Gulch. Sowieso, het hele capture the flag principe vind ik altijd erg tof met PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het is natuurlijk wel zo dat je op een core server altijd gebolstered wordt naar rank 18 in RvR dus ook al heb je uiteraard mindere gear dan een echte level 18 en nog niet de abilities hebt van rank 18 maar je skills worden ook geboost naar 18. Daarnaast is de DoK gewoon ijzersterk met een redelijke damage + healing.

Speel nu af en toe met de Ironbreaker van mn vrouw (rank 17). Wat een heerlijke class is dat ook.
op 100 grudge doe je flink damage en de knockback skill is zooo handig. Staan er 2 tanks op je te beuken dan klap je er een weg en vecht je met de ander. Als er wat healers de vijandelijke groep in leven staan te houden ren je er heen en beuk je er een weg. Meestal beginnen ze al te rennen als je naar ze toe komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
JohnnyV76 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 08:39:
Het is natuurlijk wel zo dat je op een core server altijd gebolstered wordt naar rank 18 in RvR dus ook al heb je uiteraard mindere gear dan een echte level 18 en nog niet de abilities hebt van rank 18 maar je skills worden ook geboost naar 18. Daarnaast is de DoK gewoon ijzersterk met een redelijke damage + healing.
De damage valt zeker ivm een WH wel mee, maar het is gewoon de healing waar je slecht doorheen komt. Als je een healer niet binnen de 1e 3 seconden dood krijgt als WH of WE kan je het eigenlijk wel vergeten in 1 op 1 als de healer weet wat die doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:29
Afgelopen weekend begonnen met een Magus bij de Desto. Is weer eens wat anders dan een IB spelen.
Moet zeggen dat het wel verfrissend is om vanaf een afstand te kunnen vechten, wel moet je dan uitkijken dat er niet iemand dichtbij komt, want dan ben je gelijk dood.

Wat me trouwens opvalt, nu ik wat meer van afstand kan kijken, is dat een BW wel enorm veel damage kan doen zeg. Heb geregeld een vuurbol op me gehad, of een aoe vuur iets die zo'n 400 tot 500 damage doet. Daarna nog wat 'kleinere' ballen a 100 tot 200 damage. Nu zorg ik er dus altijd eerst voor dat m'n focus op de BW's is, maar dat is toch nog best lastig, omdat ze ongeveer dezelfde range qua spells hebben als mijzelf en die van mij niet zo krachtig zijn op lange afstand.
Ach, misschien op latere levels iets beter. Nu nog maar R8RR8, dus kan nog van alles gebeuren.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Gisteren werd Altdorf aangevallen op Karak-Norn.
Als verdediger vond ik het wel heel gaaf om te spelen!! Leuke SC en instance.
Wat de uitkomst van het gevecht is geworden weet ik niet aangezien ze om 23:00 nog 4 uur te gaan hadden maar hopelijk hebben we de stad gehouden ;-)

Mijn WP is nu R33/RR33 helemaal op healen gespecced en merk dat ik in SC toch al gauw zo'n 350k heal! Daarmee laat ik menig lvl40 RP achter me. Ik denk dat dit komt doordat de WP net wat meer pantser heeft en daardoor wat langer doorkan aan 1 stuk.

Nog een vraagje, ik krijg geen addons geinstalleerd. Het lijkt me dat ik met Healgrid namelijk wat makkelijker kan healen.
Ik kan hem wel zien in de ui-config maar zie verder geen extra knoppen op mijn scherm/hud.
Iemand die hier het antwoord op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Jan_V schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:48:
Afgelopen weekend begonnen met een Magus bij de Desto. Is weer eens wat anders dan een IB spelen.
Moet zeggen dat het wel verfrissend is om vanaf een afstand te kunnen vechten, wel moet je dan uitkijken dat er niet iemand dichtbij komt, want dan ben je gelijk dood.

Wat me trouwens opvalt, nu ik wat meer van afstand kan kijken, is dat een BW wel enorm veel damage kan doen zeg. Heb geregeld een vuurbol op me gehad, of een aoe vuur iets die zo'n 400 tot 500 damage doet. Daarna nog wat 'kleinere' ballen a 100 tot 200 damage. Nu zorg ik er dus altijd eerst voor dat m'n focus op de BW's is, maar dat is toch nog best lastig, omdat ze ongeveer dezelfde range qua spells hebben als mijzelf en die van mij niet zo krachtig zijn op lange afstand.
Ach, misschien op latere levels iets beter. Nu nog maar R8RR8, dus kan nog van alles gebeuren.
Je moet de Magus dan ook niet met de BW vergelijken. De Sorc is daar de tegenhanger van.
Nu heb je trouwens nog erg veel last van de BW maar eind t3 zul je meer last gaan krijgen van Engi's. Deze krijgen dan erg veel AoE bommetjes die ze met de juiste tactic 98ft kunnen gooien en die alles binnen 30ft Dotten ;-).

Ik heb zowel een t3 engi als BW maar merk dat de engi in t1 en t2 een beetje underpowered is tov de BW maar nu hij op krachten is, is het na mijn WP mijn favo char (van de 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
en vergeet niet dat een BW combustion nodig heeft om zulke crits te doen en met combustion heb je kans op een explosion waarmee je jezelf om zeep helpt. Rond level 35 doet een combustion explosion iets van 700 damage op jezelf dus met een beetje pech (lees: geen of geen goede healers) ben je als BW heel snel dood.

Later hebben chosens een reflect damage aura geloof ik en er zijn verhalen waarbij een BW zichzelf heeft gedood tegen een chosen die AFK was... kun je nagaan...

@Sneezer:
Sommige add-ons hebben ook de libslash module nodig. Heb je die ook geinstalleerd?
Verder is het standaard healgrid (of squared) icoontje erg klein en ergens linksboven gezet. Door je UI te editen kun je dit ook verplaatsen en groter maken.

[ Voor 21% gewijzigd door JohnnyV76 op 16-02-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gisteren voor 't eerst meegeholpen in een warband om als eerst een Keep te verdedigen in Shadowlands. Op een gegeven moment waren de rollen omgedraaid en moesten wij de Keep weer veroveren. Vervolgens naar de Chaos/Order tier 2 gegaan en ook daar getracht de Keep binnen te komen. Dat lukte na lang aanhouden, maar eenmaal binnen konden we de trap niet op :P Alle order had zich verzameld op de 1ste verdieping en zat ons een beetje te blokken. Tot slot nog naar Marsh of Madness geweest om ook daar een paar OB's en ten slotte de Keep te proberen maar de WB was op dat moment behoorlijk uitgedund. Dus afgesloten met een paar rondes Phoenix Gate :)

En ik zit met 1 char nu bij een rank 20 guild. Shadow of Darkness. Wel grappig dat ze belasting innen op elke beloning die je krijgt, ontvang je 20 brass coins omdat je scenario party een tegenstander heeft verslagen, gaat er doodleuk 2 brass coins naar de guild kas. Lol :D En dat guilds ook stijgen in rank vind ik grappig. Alsof het zelf een char is :P Heb mijn 1ste bar nu ook vol geplempt staan met spells als rank 14/rr.14 DoK. Kan nu als tweede enchant armor omhoog krikken bij iedereen in mijn party.

Verder zijn die BW's behoorlijk imba ja op dit moment. Die gooien doodleuk het ene vuurballetje, na het andere, na de andere en hupsa 70% van je HP is weg. Mijn sorceress lukt het geeneens om dat voor elkaar te krijgen zo gemakkelijk. Das ook 1 van de redenen trouwens waarom ik als WE een Sorceress aanmaakte. Ik vond het behoorlijk irritant dat BW's zo eenvoudig van zo'n grote afstand je zonder veel boe of bah neer krijgen. Want zelfs al ga je in stealth, eenmaal uit stealth duiken ze op je af en zijn ze er als de kippen bij. WE zijn is wel handig in Phoenix Gate though. Beetje sneaken naar de vlag, vlag mee en snel er van door. Maar als DoK vind ik 't ook wel handig, want ookal kun je niet ongemerkt dichtbij komen, eer je de vlag hebt kun je je blijven healen tot je in je eigen basis bent. Gisteren was ook wel grappig, had ik na veel pogingen eindelijk de vlag te pakken. Ik probeer weg te komen via de rechterflank. Word ik doodleuk opgewacht door een welkomscommitee van een WP, BW, IB & WL. Tot zover mijn poging punten te scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Afgelopen weekend ook met m'n IB en 2 volle warbands geprobeerd om een Keep over te nemen, was geloof ik Troll Country of Mandred's. Binnen zat 1 guild-wb, we maakten geen schijn van kans. Na ongeveer een half uur te hebben aangevallen zijn we maar weg gegaan. We kwamen gewoon niet door de verdediging boven op de trap. Stond vol met BO's en wat andere gasten. Uiteraard ook goede healers. Dan merk je toch het verschil tussen een guild groep en pug's.
Was wel een prachtige battle. Onze healers continu iedereen rezzen en daarna weer aanvallen. Was super leuk.

Daarna naar een andere keep gegaan. Binnen komen was heel eenvoudig, maar eenmaal binnen zat er -weer- een guild WB binnen. Toen zijn we maar opgehouden in die area, was een stuk minder grappig voor de 2e keer.

Ook nog een keer ingemaakt met 1 volle order wb tegen 3 destro players in een keep. Ik weet niet hoe we dat hebben kunnen verliezen, maar het ging helemaal nergens over. Dat was ook gelijk het moment dat ik wel even klaar was met de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Joosie200 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:21:Verder zijn die BW's behoorlijk imba ja op dit moment. Die gooien doodleuk het ene vuurballetje, na het andere, na de andere en hupsa 70% van je HP is weg. Mijn sorceress lukt het geeneens om dat voor elkaar te krijgen zo gemakkelijk.
Ik zou zeggen... roll eens een BW en bekijk hoe makkelijk het is. Zal je nog vies tegenvallen. In de lagere Tiers is het nog redelijk maar zonder healer heb je jezelf al snel om zeep geholpen. In de hogere Tiers hebben je tegenstanders hoge resists en doen je vuurballetjes amper damage meer.

Bovendien heeft een BW amper armor dus als een tank hem gaat lastig vallen doe je geen damage meer en ga je ook snel dood. Dus als je team de BW's ongestoord hun gang laten gaan dan doet je team ook iets fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:17:
[...]

Ik zou zeggen... roll eens een BW en bekijk hoe makkelijk het is. Zal je nog vies tegenvallen. In de lagere Tiers is het nog redelijk maar zonder healer heb je jezelf al snel om zeep geholpen. In de hogere Tiers hebben je tegenstanders hoge resists en doen je vuurballetjes amper damage meer.

Bovendien heeft een BW amper armor dus als een tank hem gaat lastig vallen doe je geen damage meer en ga je ook snel dood. Dus als je team de BW's ongestoord hun gang laten gaan dan doet je team ook iets fout :)
Goed gezegd, ik heb in het begin alleen maar Order gespeeld (WP en SM) en speel nu wat vaker Destro, maar zie heel vaak in de lagere tiers (1 en 2) dat men de healers en ranged classes maar niet aan valt, dan staan er 2 BO's en een Chosen op 2 of 3 order tanks in te hakken en daarachter staan de healers hun renown lekker op te pompen, dan ga ik als DoK maar eromheen om ze iig even af te leiden, resulteerd 9 van de 10 keer in een respawn en gaan er weer mensen zeuren dat er niet gehealed wordt, dan leg ik weer even uit dat ik te druk ben met de healers aan te vallen die zij maar met rust laten. 8)7 Die mensen die dat maar niet inzien kunnen ook nooit een keep innemen die door de tegenpartij verdedigd wordt, als er naast NPC's ineens spelers in de keep zitten weten ze het niet meer. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Begin zelf nu idd door te krijgen dat het verwijderen van de healers toch wel belangrijk is, belangrijker als ik dacht. Gisteren een RP en een IB tegen 6 Destro gasten. We begonnen te vechten met de voorste, dus de IB. Een paar tellen later zagen we dat die andere een RP was, waardoor de IB maar niet dood ging. Wij uiteraard wel. Daarna maar de taktiek gewijzigd in eerst healers dood te maken en daarna de rest (er waren inmiddels versterkingen bij gekomen). Dat ging een stuk beter.

Begin nu ook wat meer kans te krijgen tegen BW's, de vuurballen komen niet allemaal door m'n verdediging.
Ook lijkt het trouwens dat als je beweegt tijdens de impact van een vuurbal, dat deze geen damage doet. Heb er niet goed op gelet, maar er komen iig geen visuals en -xxxhp in beeld. Beetje raar.
Toch gisteren 2 influence rewards gekregen in the empire tier 1 en 1 set item. Per ongeluk ook een DoK set item ge-need, omdat de naam overeen kwam met m'n andere set item, en die werd mij toegewezen. Beetje jammer dat je spullen kunt needen die niet bij jouw class horen. Dan zou die eigenlijk gedisabled moeten worden naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Jan_V schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:11:
Per ongeluk ook een DoK set item ge-need, omdat de naam overeen kwam met m'n andere set item, en die werd mij toegewezen. Beetje jammer dat je spullen kunt needen die niet bij jouw class horen. Dan zou die eigenlijk gedisabled moeten worden naar mijn mening.
Dit kun je uitzetten in de party options.
"need on use" vinkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gisteren is order er voor de eerste keer in geslaagd IC binnen te vallen op KA. Echt een mooie overwinning van de order zijde. Het begon wat traag maar nadat order destro terug had gepushed vanaf KV naar het greenskins fort ging het beter.

Er was 1 guild die het overzicht hield en warbands orders gaf, PQ's liet grinden en scenariosgroepen samenstelde. Dat werkte echt subliem. Helaas moest ik bij het innemen van het tweede fort gaan vanwege de tijd. Maar het is goed om te weten dat het mogelijk is voor order en je zag het moraal gisteren echt exploderen! Dit geeft het spel toch wel het extra gevoel wat het voor mij beter maakt dan bijvoorbeeld WoW, gewoon dat samenwerken en iets met massieve nummers voor elkaar krijgen.

"you finished 144th" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
Gisteren is order er voor de eerste keer in geslaagd IC binnen te vallen op KA. Echt een mooie overwinning van de order zijde. Het begon wat traag maar nadat order destro terug had gepushed vanaf KV naar het greenskins fort ging het beter.

Er was 1 guild die het overzicht hield en warbands orders gaf, PQ's liet grinden en scenariosgroepen samenstelde. Dat werkte echt subliem. Helaas moest ik bij het innemen van het tweede fort gaan vanwege de tijd. Maar het is goed om te weten dat het mogelijk is voor order en je zag het moraal gisteren echt exploderen! Dit geeft het spel toch wel het extra gevoel wat het voor mij beter maakt dan bijvoorbeeld WoW, gewoon dat samenwerken en iets met massieve nummers voor elkaar krijgen.

"you finished 144th" :P
Ben heel benieuwd te horen wat hun ervaring was toen ze eindelijk in de stad waren. Blijkt nogal anticlimactisch te zijn als je de forums zo leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb gisteravond weer zo veel lol gehad met de Ironbreaker van mn vrouw. Die is inmiddels lvl20 en de class spreekt gewoon erg aan.

Eerst probeerden we met een halve warband mandred's keep over te nemen maar door een aantal hoog level destro's lukte dit voor geen meter. De warband begon een beetje uit elkaar te vallen tot ik ineens zag dat de keep in Barak Varr aangevallen werd. Wat er nog over was van de warband (man of acht) begon de keep te verdedigen. De destro aanvallers waren allemaal erg hoog level (31 chosen, 31 marauder, 2x 29 sorceress, 30 Black Guard en nog een paar twintigers. Niet echt moedig om met zulke hoge levels in T2 rond te hangen maar goed... Wij hadden gelukkig ook een lvl30 kotbs en dat scheelde wel.

Het leukste moment had ik met de 31 marauder. Ik had eerst wat grudge opgebouwd en ging daarna via de postern door de keep uit naar de voorkant waar de destro aanvallers waren. Ik gooide een axe richting de marauder die me even later opmerkte en achter me aan kwam. Ik rende terug naar de postern door en de marauder volgde nog braaf en liep in mijn val :)
Zoals mensen mss. weten ligt de keep in BV op een hoge berg vlak naast de zee. Toen de marauder me ingehaald had achter de keep nam ik positie in en gebruikte mn "away with ye" skill. Toen de marauder aan zn vrije val begon stond ik op de rand van de berg en deed een /wave terwijl ik er toch een aardige glimlach uit wist te persen ;) Het duurde even voordat ie weer bij de keep was.

De keep bleef van ons en we hebben flink wat renown en influence gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
.....31 chosen, 31 marauder, 2x 29 sorceress, 30 Black Guard.....
Worden dat geen chickens als ze in een laag level tier gaan spelen?
Dacht dat T2 alleen was voor level 11 t/m 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Op een core server is dat inderdaad zo maar op een open RvR (zoals dus dragonback mountains) kun je nog 10 levels langer in een Tier blijven. Dus in dit geval zouden ze in kippen veranderen als ze 32 zouden worden. Soms wel eens vervelend hoor als je al level 23 een T3 keep wil aanvallen en er zit een groep 40-ers de keep te verdedigen. Dan kun je het shaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:42:
Op een core server is dat inderdaad zo maar op een open RvR (zoals dus dragonback mountains) kun je nog 10 levels langer in een Tier blijven. Dus in dit geval zouden ze in kippen veranderen als ze 32 zouden worden. Soms wel eens vervelend hoor als je al level 23 een T3 keep wil aanvallen en er zit een groep 40-ers de keep te verdedigen. Dan kun je het shaken :)
Ja dat klinkt wel zuur, werken de buffs/bolsters dan ook anders in de tiers op die servers?
Eigenlijk alleen op Core servers gespeeld, maar zit momenteel meer te wachten op patch 1.2, daar moet echt wel heel wat uitkomen wil het niet zover komen dat mijn abbo niet meer verlengd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
Ik was maandag een uurtje online ofzo en dacht, ik moet toch exp halen, dus laat ik sc gaan doen. Uurtje later was ik erg gefrustreerd, blijkbaar alleen maar vechten tegen premades.. Ik las het al op warhammer alliance en toen begreep ik waarom. Mooi werk van order, nou mogen jullie niet meer zeuren ;)

• Jan_V
Heb gisteren enkele addons geinstalleerd waarvan men schreef dat ze wel handig waren.
De enigen die ik nu nog geactiveerd heb is MOTH, waardoor je een leuke onhover popup krijgt als je over een poppetje heen gaat. Op zich wel handig, maar weet niet of ik hem geactiveerd hou.
Een die ik wel enorm handig vind is de SOR addon (State of Realm). Hiermee kun je precies zien hoe lang het duurt dat iets in je realm nog is gelocked. Vond ik enorm handig tijdens het rvr-en.
Kun je vantevoren alvast kijken of je naar een punt toe moet om het weer te verdedigen en zo.

Gisteren ook weer mooi wat RR gekregen. De Order en Destro wb's waren redelijk aan elkaar gewaagd. Zo nu en dan wonnen wij en daarna hun weer. Maakt het wel spannend in plaats van dat je continu voor de ingang van hun kamp zit te campen.

• MrFl0ppY
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:58:
[...]

Ik was maandag een uurtje online ofzo en dacht, ik moet toch exp halen, dus laat ik sc gaan doen. Uurtje later was ik erg gefrustreerd, blijkbaar alleen maar vechten tegen premades.. Ik las het al op warhammer alliance en toen begreep ik waarom. Mooi werk van order, nou mogen jullie niet meer zeuren ;)
Die premade KDS groepen zijn echt een hel om te tegen te vechten, believe me; I know :)

Jan_V schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:25:
Heb gisteren enkele addons geinstalleerd waarvan men schreef dat ze wel handig waren.
De enigen die ik nu nog geactiveerd heb is MOTH, waardoor je een leuke onhover popup krijgt als je over een poppetje heen gaat. Op zich wel handig, maar weet niet of ik hem geactiveerd hou.
Een die ik wel enorm handig vind is de SOR addon (State of Realm). Hiermee kun je precies zien hoe lang het duurt dat iets in je realm nog is gelocked. Vond ik enorm handig tijdens het rvr-en.
Kun je vantevoren alvast kijken of je naar een punt toe moet om het weer te verdedigen en zo.

Gisteren ook weer mooi wat RR gekregen. De Order en Destro wb's waren redelijk aan elkaar gewaagd. Zo nu en dan wonnen wij en daarna hun weer. Maakt het wel spannend in plaats van dat je continu voor de ingang van hun kamp zit te campen.
voor meer intressante addon's:

http://www.warhammerallia...ums/forumdisplay.php?f=71

mijn ui:
klik hier

iig ik ben vandaag voor het eerst echt pissig geworden, ik wil namelijk mijn vriendin's account activeren en nu staat er al de hele dag dat de activation server het niet doet, ook niet een up-date waarom het niet doet if iets, nee niks en daar ben ik flink pissig om vind dat namelijk geen nette behandeling van klanten. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

Tja, kan gebeuren toch.. Voor onderhoud of iets in die geest.. Ik snap dat het frustrerend is, maar uiteindelijk is het juist weer goed voor de klant (geupdate versies e.d.)..

Ik moet ook weer verlengen, tijd is wat dat betreft echt omgevlogen met mijn orcje :) Ik blijf het gewoon een fantastisch spel vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, ik kan het ook wel beredeneren daar niet van, het gaat me er ook niet om dat het zo lang duurt. (nou ja, what the hell al meer dan een dag?:P) maar meer om het volgende feit: "Update 11:00 CET: The network maintenance is now complete and WAR is back online. However, our login service is still not available. We'll update you when it is back online!" en daar stond eerst tot ongeveer 6 uur gisteravond dat he tijdens lunch klaar zou zijn.

Ik zou het gewoon netjes/prettig vinden dat ze een up-date geven waarom het langer duurt of ze een est hebben en dat ze die 11 uur weg halen ;)

verder zie ik erg uit om met de slayer te spelen ik ga daar maar speciaal voor op een andere server een alt rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Moet zeggen dat de UI er mooi kaal uit ziet, alleen een beetje weinig actionbar slots in het zicht, voor zover ik het kan bekijken.
Welke addons heb je hier gebruikt? Ik heb dat 'blauwe gedeelte' eerder gezien op Warhammer Allicance, maar weet zo niet meer precies welke.
Zal dit weekend wat meer rondkijken op http://war.curse.com/ voor andere fijne addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
[b][message=31528833,noline]verder zie ik erg uit om met de slayer te spelen ik ga daar maar speciaal voor op een andere server een alt rollen.
Kom dan gezellig naar de dragonback mountains. We kunnen daar wel wat hulp gebruiken en bovendien geldt de xp bonus van 20% er ook nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan_V schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:55:
[...]

Moet zeggen dat de UI er mooi kaal uit ziet, alleen een beetje weinig actionbar slots in het zicht, voor zover ik het kan bekijken.
Welke addons heb je hier gebruikt? Ik heb dat 'blauwe gedeelte' eerder gezien op Warhammer Allicance, maar weet zo niet meer precies welke.
Zal dit weekend wat meer rondkijken op http://war.curse.com/ voor andere fijne addons.
klopt, ik gebruik ook maar weinig action bars meeste healing doe ik door modifiers key voor mijn squared (met Ishealbot) wat erg goed samen gaat, dus ik zou dit nog kaler kunnen maken. Ik gebruik daarvoor vertigo, dit is een addon waardoor je meer of minder buttons kunt showen van je AB en je AB kun je ook meer of mindere rijen maken.

voor het blauwe gebruik ik xpanels dit is een addon die dus allemaal panelen geeft, door daar textures voor te downloaden kun je dit voor elkaar krijgen.

als je wilt kan ik wel mijn addonfolder uploaden?

paar andere addons die ik gebruik zijn:

pure
vertigo
squared
Ishealbot
equipmentsets
NAMBLA
Stateofrealm
zmailmod
waaghbar continued
moth
questor
cmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:19:
[...]

Kom dan gezellig naar de dragonback mountains. We kunnen daar wel wat hulp gebruiken en bovendien geldt de xp bonus van 20% er ook nog steeds!
hehe, het is wel een alt he dus veel zal ik er ws niet op spelen, heb nu namelijk een sh als alleen speel alt, een DOK om samen met mijn vriendin te lven en mijn main die nog steeds LV gear moet. :)(en potjandorie nog maar rr47 is omdat ik bijna nooit 's avonds kan spelen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
De Choppa en de Slayer zijn de spelen op de us test server.

Hier het mechaniek achter de slayer (en dus ook de choppa):
http://www.warhammerallia...s/showthread.php?t=254319

En hier de skills enz. :
http://www.warhammerallia...s/showthread.php?t=254352

Ze zullen morgen ook wel te spelen zijn op de europese test server, denk dat ik wel even een kijkje ga nemen.

edit: Je kan de Choppa en Slayer nu al spelen op de europese test server
http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en369&lang=en

[ Voor 14% gewijzigd door Knowuse op 20-02-2009 14:41 . Reden: werkelijkheid haalde me in ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup heb net vanmorgen ff al uitgeprobeerd, er waren erg veel slayers al aangemaakt, heb helaas nog niet echt kunnen spelen maar lijkt me erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Vandaag ook begonnen met warhammer online maar ik heb toch een vervelend probleem. Het lijkt niet helemaal vloeiend te gaan op mijn laptop :

C2D 2ghz
4GB
9600M GS
1366x768

Ik heb een addon geinstalleerd die mijn fps weergeeft en die zit constant boven de 40 met settings op balanced, maar toch lijkt het spel een beetje te schokken. Andere games hebben dit niet ( laptop zit op netstroom, alles op high power, powermizer af) en het is meer iets gevoelsmatig denk ik. Is dit eigen aan het spel of kan ik hier iets aan doen ?

Ook staan er op cursegaming een hele hoop addons die voor meer peformance zorgen. De meeste zijn er niet geupdate dus die ga ik niet installeren. Zijn er die echter wel de moeite waard zijn ?

Hopelijk verbeterd het schokken of raak ik eraan gewend, want dit is de eerst mmorpg die me aanspreekt na wow !

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, probeer het eens op lagere instellingen te zetten? mijn vriendin heeft op haar laptop alles op low het laagste staan en heeft geen schokken. probeer bijv ook hoever je kunt kijken wat lager te zetten en lightmap en nog een andere optie (die erbij staat) uit te zetten, dat zou ook veel moeten schelen. addons die extra performance geven.... mmm weet niet. buffthrottle werkt volgens mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Anoniem: 288252 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:59:
hmmm, probeer het eens op lagere instellingen te zetten? mijn vriendin heeft op haar laptop alles op low het laagste staan en heeft geen schokken. probeer bijv ook hoever je kunt kijken wat lager te zetten en lightmap en nog een andere optie (die erbij staat) uit te zetten, dat zou ook veel moeten schelen. addons die extra performance geven.... mmm weet niet. buffthrottle werkt volgens mij niet meer.
Echt shokken doet het niet, het is meer gevoelsmatig denk ik. Ik heb fastest fps al geprobeerd maar dan is het nog. Ik ga nu indexeren van vista eens afzetten.

Edit : net nog even gespeeld en het lijkt minder ( met indexering nog aan), lijkt me zeer gek. Ik denk dat het schokken gewoon in mijn hoofd zit 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Frag_Zero op 21-02-2009 12:03 ]

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, had je misschien geestverruimende middelen op? ;)

misschien had je een ander programma op de achtergrond draaien wat je pc belaste, ik merk namelijk wel als ik defrag/spyware/virus checker heb runnen in de background dat het vertraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik had zelf last van schokkend spelen en dergelijke als ik via wlan speelde. Na het inpluggen van een kabeltje ging het prima. Op zich wel raar, aangezien ik gewoon overal in huis Goed tot Uitstekend heb als verbinding. Een collega van me had ook problemen met draadloos gamen en Vista (wel met Call of Duty) en bij hem kwam dat door de drivers. Heeft misschien niets met jouw probleem te maken, maar toch.
Met kabeltje spelen is misschien een optie, mits je dat nog niet doet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Ik moet het nog gewoon worden denk ik. Voor de zekerheid een kabeltje aangesloten ( netwerk bestaat uit WRT54G met dd-wrt -- 1 meter lucht -- intel 5100, moet toch volstaan normaal)

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik zie dat je tegenwoordig ook items in de chat kunt koppelen (zodat je er op kunt klikken en stats bekijken).
Enig idee hoe zoiets moet? Het slepen van het item naar de chat lukt werkt in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shift click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet (geloof ik) shift + rechts klikken op het item (in je backpack of bij je "P").. Dan linkt ie hem automatisch naar de chat.. Als ik het verkeerd heb, moet je eens ctrl proberen :p Ik raak ook nog vaak genoeg in de war :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het staat hierboven al... :)
Gewoon shift - left click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohww.. Oeps :$ Nou jah, duidelijker kan het dan ook weer niet dan drie posts ;)

Net ook nog wat Warhammer lopen doen met mijn vertrouwde Orcje.. Ik zit een beetje op een dood punt (alweer), aangezien ik eigenlijk nog te laag level ben voor het volgende gebied, maar ik ben wel door alle quests heen.. Hebben meer mensen hier last van of is dit gewoon een "tank-probleem"? Ik kan namelijk makkelijk hoger levels aan, maar jah, dan ben ik dus ook weer eerder door de quests.. Ik probeer wel aardig scenario's te spelen voor zowel de renown als de XP (om een beetje op level proberen te blijven), maar dat schiet eigenlijk ook niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ga oRvR doen!

Ik ben nu met mijn DoK rank 16/rr16 en zodra ik rank 12 behaald had (door puur mee te doen aan scenario's voor de renown & xp + RvR voor volle xp & geld) ging ik naar tier 2. Vanaf dat moment nog alleen maar meegedaan in warbands om de diverse battlefield objectives van de verschillende pairings te heroveren/veroveren evenals de keeps. Ik kan mijn lol niet op, gisteren ook: een langdurige aanval van order op de keep van Shadowlands. De tanks vormden 1 dikke ondoordringbare muur, de healers stonden op de trap daar achter de tanks te healen. We kregen toch een berg influence :D

Ik heb nu de basic reward van de greenskins, alle rewards bij de elves en op weg naar een basic reward bij chaos. Nog even en ik sluit wederom het RvR gedeelte af in een tier met alle rewards :) Moet wel zeggen: de gear begint er mooier uit te zien namate je in rank stijgt. Ik heb bij mijn vorige classes (Sorceress, Shaman & Witchelf) me met name gericht op public quests, quests en scenario. Weinig tot nauwelijks aandacht besteed aan RvR. Die drie hebben dan ook niet de gear items die mijn DoK nu wel heeft. En al die moeite om mee te doen in warbands loont echt wel. Dus vanaf nu doe ik nog enkel een combi van RvR + scenario en indien beiden op zich laat wachten medespelers helpen in PQ's. Quests kunnen de boom in :P (en om eerlijk te zijn: die vond ik sowieso al saai)

Zelfs al ben je laag in level in een tier gebied, gewoon een warband joinen. Voor je het weet heb je er een level bij plus mooie items te pakken wanneer je naar de volgende tier toe kunt. Nee, sinds ik RvR ontdekt heb ben ik er niet meer bij weg te slaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:33:
Ohww.. Oeps :$ Nou jah, duidelijker kan het dan ook weer niet dan drie posts ;)

Net ook nog wat Warhammer lopen doen met mijn vertrouwde Orcje.. Ik zit een beetje op een dood punt (alweer), aangezien ik eigenlijk nog te laag level ben voor het volgende gebied, maar ik ben wel door alle quests heen.. Hebben meer mensen hier last van of is dit gewoon een "tank-probleem"? Ik kan namelijk makkelijk hoger levels aan, maar jah, dan ben ik dus ook weer eerder door de quests.. Ik probeer wel aardig scenario's te spelen voor zowel de renown als de XP (om een beetje op level proberen te blijven), maar dat schiet eigenlijk ook niet op..
oRVR of je gaat naar een andere pairing om daar een zootje quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind oRvR ook erg leuk.. Beetje keeps kijken, punten overnemen.. Alleen ben ik erg vaak alleen overdag online ('s avonds gewoon minder) en overdag zijn er vaak niet zo veel mensen.. Dat vind ik wel jammer.. In het weekend neem ik het er dan ook van :p

Het afgelopen level heb ik in Chaos gebied doorgebracht.. Een beetje een samenloop van omstandigheden :) Voornaamste reden was dat ik water nodig had voor apothecary en nu ben ik vandaag lvl 150 geworden *jeuhj voor mezelf* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 11:17
Vandaag ook WAR gekocht, na een paar jaar WoW gespeeld te hebben. Was er geheel op uitgekeken eigenlijk. Zit nu met een DoK op Karak-Azgal. Ziet er allemaal erg goed uit en ben benieuwd hoe mij deze game gaat bevallen. Vooral het PvP en RvR aspect van deze game lijken mij erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=655
Nu alleen nog voor de mensen die ook een FilePlanet account hebben maar de start is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohw, kijk eens aan.. Het begin is er in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
al nieuws bekend over de release van de Choppa? ( implementatie date? )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, volgens mij niet. het zal met bitter rivals uitkomen, ik dacht ergens in maart, eind maart? ik zal wel eens voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 288252 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:43:
nee, volgens mij niet. het zal met bitter rivals uitkomen, ik dacht ergens in maart, eind maart? ik zal wel eens voor je kijken.
Toppie, tegen die tijd gaat er namelijk weer even een subscriptie komen :p Ben zo benieuwd naar Choppa, wou die eigenlijk al vanaf het begin spelen, maar toen toch maar voor BO gekozen. Gotta love zhie orcsies!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het bitter rivals event gaat wel over de slayer en de choppa maar ze zijn niet meteen speelbaar. Als je genoeg influence gehaald hebt tijdens het event (wat wss 2 weken duurt) door uiteenlopende opdrachten te doen zul je een paar dagen na het event een slayer of choppa kunnen starten. Ik denk dat ergens begin maart het event komt zodat we half / eind maart los kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Zo, ik ben Warhammer nu maar weer aan het installeren, toen hij net uitkwam heb ik het een maandje gespeeld, maar ben nu wel weer geïnteresseerd nu ik zag dat je ook met ideal kan betalen.

Zijn order en destruction nog steeds zo onevenwichtig verdeeld als in het begin, en is het als laag level nog leuk, of druk genoeg?

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 10:02
dat ligt heel erg aan de server waar je zit. Zelf zit ik op karak Azgal, daar is de bezetting goed en de verdeling ook prima, hoewel order wel altijd gold als de mindere blijkt de laatste tijd steeds vaker dat beide factions erg aan elkaar gewaagd zijn.

Overigens, over de trial, ik denk dat het voor mensen die warhammer willen proberen gunstiger is om gewoon de game te kopen dan om een filefront account aan te maken. De game kost nu nog maar 13 euro bij bijv play.com.

[ Voor 28% gewijzigd door Skerekrow op 25-02-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Is er ook toevallig iets op de site van warhammer gelijk aan the armory van WoW? Dat je dus op de site zelf in een database je chars kunt checken? Zo kun je tenminste met andere spelers je chars uitwisselen, laten zien wat je al hebt enzo. Vond ik zelf altijd wel een leuke tool, kon je zien wie wat heeft, wie waar in gespecialiseerd is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Joosie200 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:38:
Is er ook toevallig iets op de site van warhammer gelijk aan the armory van WoW? Dat je dus op de site zelf in een database je chars kunt checken? Zo kun je tenminste met andere spelers je chars uitwisselen, laten zien wat je al hebt enzo. Vond ik zelf altijd wel een leuke tool, kon je zien wie wat heeft, wie waar in gespecialiseerd is enzo.
armory werd pas 2.5 jaar na release geimplementeerd in wow. Warhammer is nog niet eens een jaar uit ( beta niet meegerekend ). Op dit moment zijn er wel wat prive projecten met een soort van Armory, maar voor zover ik weet werkt de helft nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Het event begint begin maart en duurt 7 dagen. De dag nadat het event is afgelopen kun je de slayer en de choppa spelen ( als zoals JohnnyV76 aangaf je genoeg influence hebt), een week later kan iedereen los.
Check de grab bag voor meer informatie: http://war-europe.com/#/grabbag/?lang=en&gbag=40

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Joosie200 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:38:
u vraagt wij draaien: www.wardb.com

Als je mijn main char bijvoorbeeld wilt zien: http://www.wardb.com/profile.aspx?id=457437
Gister wat leuke items uit Lost Vale (instance) gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik lees op de page van warhammer dat er een soort van vriendjes programma is; jij invite mij, ik game 7 dagen, blijf ik langer krijg jij 30dagen game tijd.
wie wil mijn vriendje worden ;-)

http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=543

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
http://www.wardb.com/profile.aspx?id=594373

Level 17 na een bende RvR gedaan te hebben. Nu heb ik 2/3 van de set: Obliterator. Ik heb ook al een bende rank 18 spullen in 1 van mijn bags klaar staan :) Zelfs een aantal rank 19, al zijn dat simpele green items. Lange tijd zat ik in een warband vanavond waar niemand de leiding nam, iedereen maar wat deed. Tot ik op een moment in een warband kwam waar alles klopte. Later mocht ik die gaan leiden en zo hebben we in MoM, BV, Mandreds Keep, Stonetroll Keep allemaal teruggepakt en SL keep met succes verdedigd. Was een lange, leuke avond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
ik ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar een nieuwe mmo ipv wow, maar hoeveel ander beter/slechter/anders is warhammer ?

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 10:02
himlims_ schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:06:
ik lees op de page van warhammer dat er een soort van vriendjes programma is; jij invite mij, ik game 7 dagen, blijf ik langer krijg jij 30dagen game tijd.
wie wil mijn vriendje worden ;-)

http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=543
Dit is alleen voor de VS
remcio schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:18:
ik ben eigenlijk al een tijdje opzoek naar een nieuwe mmo ipv wow, maar hoeveel ander beter/slechter/anders is warhammer ?
Hoewel het qua interface en besturing erg op elkaar lijkt en sommige rassen ook op elkaar lijken, empire dwarf en greenskin vs human dwarf en orc, is de opzet van de game toch heel anders. Er zijn dungeons in WAR en er zijn scenarios welke ongeveer hetzelfde werken als de battlegrounds (alleen zijn er veel meer verschillende scenarios). Het draait voornamelijk om (mass)pvp (rvr genoemd in WAR). Hier in is het moeilijk te vergelijken met WoW aangezien pvp in wow altijd een ondergeschoven kindje is geweest en hier draait juist alles er om.

[ Voor 49% gewijzigd door Skerekrow op 26-02-2009 07:26 ]

JohnnyV76 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:57:
[...]

u vraagt wij draaien: www.wardb.com

Als je mijn main char bijvoorbeeld wilt zien: http://www.wardb.com/profile.aspx?id=457437
Gister wat leuke items uit Lost Vale (instance) gehaald
Argh LV ontzettende vervelende gebugte *peep**peep**peep* instance, ik HAAT het......

en moet nog 4/5 van mijn set en nog een dagger eruit halen :(

p.s. mijn character

• JohnnyV76
Ik vind het wel meevallen met de bugs in Lost Vale. Van de week hebben we 5 bazen gedaan en ging vrij soepel. Dat jewelry piece (whitefire spinneret) is wel erg cool. Ik heb nu echt een mix van allerlei sets dus hoop snel op 3 dark promise pieces voor de +5% heal crit.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.