Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Bestaat nog niet voor Europa, ter verduidelijking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:11

Trouble

Everything is awesome

Maar ze werken er wel aan volgens de site (zie Questions and Answers van 9 januari jongstleden) :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Ghehe, raad is wat ik als cadeau heb gekregen, toch WAR :D

Over paar uurtjes maar is aan beginnen, waarschijnlijk aan de chaos kant, Welke server bevat de meeste GoT'ers? :D

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Karak Azgal en Karak Hirn volgens mij. Correct me if im wrong.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MrFl0ppY schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:45:
Karak Azgal en Karak Hirn volgens mij. Correct me if im wrong.
Ik speel atm weer op Karak Azgal, hier zat vroeger Uneath, weet niet of die er nog steeds is?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
gisteren een magus aangemaakt op karak azgal, leuke sfeer zeg!

echter mis ik de gezelligheid van een nederlandse guild, is er überhaupt nog een tweakers guild ergens? of een andere gezellige NL guild =) order of chaos maakt niet uit

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277867

SpoTs schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:18:
[...]

Ik speel atm weer op Karak Azgal, hier zat vroeger Uneath, weet niet of die er nog steeds is?
Meeste van Uneath is naar The Bakery gegaan, ik weet niet of de guild Uneath nog bestaat. The Bakery is engelstalig. Ik heb eigenlijk geen idee of er wel een nederlandstalig guild is aan Destro kant op Azgal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
FuZa schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:44:
gisteren een magus aangemaakt op karak azgal, leuke sfeer zeg!

echter mis ik de gezelligheid van een nederlandse guild, is er überhaupt nog een tweakers guild ergens? of een andere gezellige NL guild =) order of chaos maakt niet uit
Er is een nederlandse casual guild genaamd dragonwake templars op karak azgal. Kijk maar eens op het forum van MMO-zone. Vooral voor het lvl'en en als je niet zo veel speelt is het een mooie guild.
SpoTs schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:18:
[...]

Hey spots, welcome back! Uneath bestaat idd niet of nauwelijks meer. Er zijn echter nog wel genoeg goede guilds aan de destro kant. Leuk dat je weer komt spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door MrFl0ppY op 26-01-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:04

Bloodclot

Jawier!

ik zit ook in dragonwake templars op azgal.

clot rank25 WP:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrFl0ppY schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:30:
[...]

Er is een nederlandse casual guild genaamd dragonwake templars op karak azgal. Kijk maar eens op het forum van MMO-zone. Vooral voor het lvl'en en als je niet zo veel speelt is het een mooie guild.

[...]

Hey spots, welcome back! Uneath bestaat idd niet of nauwelijks meer. Er zijn echter nog wel genoeg goede guilds aan de destro kant. Leuk dat je weer komt spelen.
Jah, even een tijdje laten rusten omdat ik wat dingen miste, aangezien het een goeie game is zeker de moeite waard om terug te komen. En nu de choppa ( hoop ik dan ) weer terug in het spel komt.. ga ik helemaal los. Ik zal binnenkort ff een /who " the bakery " doen en wat whisper uitdelen :) kijken of dat lukt!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:39:
[...]

Jah, even een tijdje laten rusten omdat ik wat dingen miste, aangezien het een goeie game is zeker de moeite waard om terug te komen. En nu de choppa ( hoop ik dan ) weer terug in het spel komt.. ga ik helemaal los. Ik zal binnenkort ff een /who " the bakery " doen en wat whisper uitdelen :) kijken of dat lukt!
Je kan je ook inschrijven op http://warbakery.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:37
Ik zit nu in the grey company wat een internationale guild is. Het is een wat kleinere guild maar begint wel langzaam te groeien. Erg leuke sfeer, allemaal mensen van 20-30 waardoor het casual/relaxede sfeer is, zonder teveel verwachtingen maar wel met actieve leden. Zitten in de ravensong alliance dus er zijn altijd warbands om te joinen.

Ik zat eerst in uneath maar ik ben in oktober verhuisd (ik had toen aangegeven dat ik er later weer zou zijn, en dat was toen ook geen probleem volgens de leiding van dat moment) Echter toen ik in december pas mijn account weer kon activeren bestond uneath inmiddels al niet meer en waren mijn chars guildless.Toen heb ik eigenlijk ook geen moeite gedaan om uit te zoeken wat er gebeurd was en ben ik the grey company gejoined en dat bevalt prima.

[ Voor 23% gewijzigd door Skerekrow op 26-01-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien ik nog maar r30 ben (slacker) en nog niet kan bepalen wat ik straks het leukst vind, kan ik ook niet oordelen hoe het straks, als ik echt wat aan mijn guild heb, gaat. Momenteel heb ik veel plezier met orvr en dat zal wel doorgaan tot en met r40. In the Bakery wordt er genoeg georganiseerd kwa PVE en PVP, dus dat zie ik straks allemaal wel. Er is iig meer als genoeg gepraat in allicance en guild chat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Klinkt inderdaad erg intressant. Ik heb nu een R27 BO, en ben nog een Magus gestart. Zit echter met smart te wachten op de Choppa.. hopelijk brengt Mythic (GOA) wat meer informatie naar buiten opde 29e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
mja zodra de choppa der is ga ik ook gelijk over, hoewel ik mijn squiggy ook erg begin te waarderen nu ik quick shooting gespecced ben. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:13
ik zie het al weer voor me als de slayer en de choppa geintroduceerd worden... net als met de kotbs en de black guard... nordenwatch spelen met 15 slayers / choppa's aan elke kant en een stuk of 3 / 4 andere careers :)

Wordt een mooi hak festijn ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, maar wel het voordeel dat er weer genoeg actie komt in T1/t2/t3, en een mooie gelegenheid om mijn Zealot te levellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Jij bent dapper, zou niet graag in jou schoenen staan als er 8 slayers op je afkomt stormen ;)
Anoniem: 277867 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 08:34:
Inderdaad, maar wel het voordeel dat er weer genoeg actie komt in T1/t2/t3, en een mooie gelegenheid om mijn Zealot te levellen :-)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Eerlijk gezegd denk ik dat op zo'n moment de kant wint waar de meeste healers aanwezig zijn.
Toen de blackguard en kotbs geintroduceerd werden vond ik de BG toch wel wat overpowered... waar tanks weinig damage horen te doen deed de BG behoorlijk wat en de snare + bleed was super irritant.

Vind overigens nog steeds dat de destro tanks wat aan de ehm.. krachtige kant zijn vooral in T4

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Waarschijnlijk zal de kant met de best healers winnen, zag het alleen al helemaal voor me 1 zealot in een senario met allemaal melee classes.

Ik vind de tanks aan beide side erg krachtig zowel met damage als CC.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:16:
Eerlijk gezegd denk ik dat op zo'n moment de kant wint waar de meeste healers aanwezig zijn.
Toen de blackguard en kotbs geintroduceerd werden vond ik de BG toch wel wat overpowered... waar tanks weinig damage horen te doen deed de BG behoorlijk wat en de snare + bleed was super irritant.

Vind overigens nog steeds dat de destro tanks wat aan de ehm.. krachtige kant zijn vooral in T4
Kan ik niet ontkennen, ik moest gister wel lachen, ik had een rr erbij dus ik even naar de trainer gegaan, bleek dat ik zaterdag nacht in een goede bui al mijn reknown training had verwijderd (vergeten op apply te drukken na respec). Zondag gewoon in scenario's heel erg mijn best gedaan en lekker in de top 5 damage done meedoen. En dat zonder de extra str/toughness/weapon skill en wounds. Ach ja... drank 8)

Wat betreft de slayer / choppa in T1 straks, je kan als zealot redelijk afstand houden (hoop ik ) en dood gaan ben ik wel gewend. Zal wel een gezeik worden, kan natuurlijk geen 14 man ophouden tijdens scenario's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Knowuse schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:54:
Waarschijnlijk zal de kant met de best healers winnen, zag het alleen al helemaal voor me 1 zealot in een senario met allemaal melee classes.

Ik vind de tanks aan beide side erg krachtig zowel met damage als CC.
Ik speel nu als Runepriest in Serpents Passage maar het valt me op dat als een tank van ons tussen een groep destros staat en we hem in leven proberen te houden dan is ie zo dood terwijl de chosens en black orcs rustig in ons spawnpunt rondlopen en ze zijn gewoon niet kapot te krijgen als er een paar healers achter staan. Omgekeerd als wij "powerplay" hebben en destro een rondje in hun base gedrukt hebben dan gaan de IB's en SM's nog snel dood ook al staan wij met een paar healers erachter te healen uit volle macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:43:
[...]

Ik speel nu als Runepriest in Serpents Passage maar het valt me op dat als een tank van ons tussen een groep destros staat en we hem in leven proberen te houden dan is ie zo dood terwijl de chosens en black orcs rustig in ons spawnpunt rondlopen en ze zijn gewoon niet kapot te krijgen als er een paar healers achter staan. Omgekeerd als wij "powerplay" hebben en destro een rondje in hun base gedrukt hebben dan gaan de IB's en SM's nog snel dood ook al staan wij met een paar healers erachter te healen uit volle macht.
Het hangt ook erg van je gear en spec af, als ik dps gear aantrek (str) en een 2-hander, dan ga ik veel sneller dood. STR vind ik nu niet belangrijk meer en ik gebuik het meest defensive aura's, dat scheelt een hele boel. KotBS zijn trouwens ook moeilijk neer te krijgen, mits ze een shield hebben en geen 2H (zelfde als chosen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ik denk dat het ook wel scheelt dat er bij order nog veel minder lvl40's rond lopen dan bij destro.
Regelmatig zie ik maar 1 of 2 aan order kant en rond de 8 lvl40s bij destro.

Soms een potje met 5 lvl40 witch elfs.... tja dan hou je het niet zo lang uit. Zeker als ze samen werken dan ben je dood voordat je er ook maar 1 heal of een detaunt in kan krijgen.

Voor mijn gevoel zijn de destro tanks sterker dan de order tanks maar ik hoop dat het wat beter wordt als de verhouding tussen de levels gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Zit ik me toch een partij te prutsen met macro shit in WaR.

De macro: /cast [target=self] Holy Light werkt dus duidelijk niet
En ik heb eens gekeken in het macro systeem van WaR, maar dat komt neer op eenregelige LUA files componeren. Niet mijn sterktse kant. Bovendien kan ik niet eens vinden hoe je met een APi command een volgend of vorig target kunt selecteren.

Voorlopig dus heal macro's voor mijn shamen met behulp van mijn logitech G15.
Een macro voorbeeld is F1, 4, Left shift+tab. (Dat is Target Self, Heal Spel, Target Previous Target.)

Maar is er niet een makkelijkere manier? Is er misschien iemand die de macros wel begrijpt?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
gebruik je de squared add on niet?
Lijkt mij persoonlijk makkelijker dan al die macro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Noem me een lazy bastard of niet, maar het gaat me om het aantal clicks te verminderen. Dat ten eerste. Ten tweede makkelijk targetten, niet in de kluwen van mensen hoeven clicken, of op de portaits. In het geval van squared, vierkante hokjes.
Ten derde: het bevalt me om aanvallen te doen met nummer toetsen, dan een G-toets (van mijn logitech) te bashen en door te gaan met aanvallen. Healen zonder te veel gedoe. Beviel me goed tijdens Warcraft en vast ook tijdens Warhammer.

Mbt tot add-ons:
Ik gebruik alleen IsAssist nog maar. Zit wel een beetje te kijken naar meer, maar nog niet echt nodig.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vandaag zou het belangrijke nieuws bekend moeten worden gemaakt. Vraag me af wat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252

TheMe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:16:
Noem me een lazy bastard of niet, maar het gaat me om het aantal clicks te verminderen. Dat ten eerste. Ten tweede makkelijk targetten, niet in de kluwen van mensen hoeven clicken, of op de portaits. In het geval van squared, vierkante hokjes.
Ten derde: het bevalt me om aanvallen te doen met nummer toetsen, dan een G-toets (van mijn logitech) te bashen en door te gaan met aanvallen. Healen zonder te veel gedoe. Beviel me goed tijdens Warcraft en vast ook tijdens Warhammer.

Mbt tot add-ons:
Ik gebruik alleen IsAssist nog maar. Zit wel een beetje te kijken naar meer, maar nog niet echt nodig.
Ik moet zeggen, dat squared wel erg handig is om te gebruiken, maar dat ligt denk ik ook net aan de class die je speelt. Ik als zealot gebruik veel hot's en single heal spell dus ik vind het handig om mensen te selecteren. En ik heb het samen met IssHealbott zo ingesteld dat als ik gewoon click op een persoon ik direct mijn HOT cast en met de shift modifier cast ik mijn Big Heal.

Maar ik kan begrijpen dat je als bijvoorbeeld een DoK je dat niet nodig hebt omdat je vooral AoE heals casts en dus eigenlijk niet perse op 1 persoon hoeft te clicken.

@ SpoTs
ik ben daar ook benieuwd naar, zoals het er nu uitziet worden er waarschijnlijk classes bekendgemaakt en een valentijn is (violentine? :D) we zullen wel zien maar ik ga er vanuit dat het 29-jan voor Amerika is dus we nog wel een paar uur te wachten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SpoTs schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:13:
Vandaag zou het belangrijke nieuws bekend moeten worden gemaakt. Vraag me af wat het word.
Het is een vooruitzicht op wat ze de komende zes maanden van plan zijn. Daar zal inderdaad de 2 classes en de valentine event bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:15:
[...]

Het is een vooruitzicht op wat ze de komende zes maanden van plan zijn. Daar zal inderdaad de 2 classes en de valentine event bij zitten.
Is wel intressant in ieder geval. Zit even te wachten namelijk want wil samen met een maat een choppa starten. dat is ook weer het punt dat ik wat actiever ga spelen :)
Skerekrow schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:48:
dan kunnen we de choppa en de slayer voor 14 feb verwachten aangezien mythic heeft aangegeven ze bij het volgende live event uit te brengen
Bron??

[ Voor 23% gewijzigd door Dakreal op 29-01-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
dan kunnen we de choppa en de slayer voor 14 feb verwachten aangezien mythic heeft aangegeven ze bij het volgende live event uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Ik dacht trouwens dat de slayer een andere naam zou hebben... iets als Hammerer...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sneezzer schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:05:
Ik dacht trouwens dat de slayer een andere naam zou hebben... iets als Hammerer...
Dat idee had ik ook, zo stond het eerder op een aantal sites (warwiki).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Dat was het originele plan ook en de hammerer heeft ook korte tijd in de beta gezeten, echter toen deze geschrapt werd is mythic in overleg gegeen met de gamesworkshop (die aanvankelijk tegen de slayer was) en blijkbaar hebben ze hier overeenstemming in weten te bereiken waardoor het toch de slayer geworden is. De slayer is natuurlijk een stuk populairder bij de warhammer-fans dan de hammerer, waardoor het wel een logische keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Skerekrow schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:18:
Dat was het originele plan ook en de hammerer heeft ook korte tijd in de beta gezeten, echter toen deze geschrapt werd is mythic in overleg gegeen met de gamesworkshop (die aanvankelijk tegen de slayer was) en blijkbaar hebben ze hier overeenstemming in weten te bereiken waardoor het toch de slayer geworden is. De slayer is natuurlijk een stuk populairder bij de warhammer-fans dan de hammerer, waardoor het wel een logische keuze is.
De slayer is ook te zien in Trailer #1 ;-) in gevecht met de Black Orc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GOA has announced that a great big "Call to Arms" update for Warhammer Online will go live from March.

Top of the bill are re-instated classes Orc Choppa and Dwarf Slayer. Both are mirrors of one another: berserk, up-close brawlers with little regard for their own safety.

These will be introduced properly in March, but players can get a head start with the new classes by completing a live Bitter Rivals event slightly earlier. This event opens a Chaos-themed Twisting Tower RvR battleground, too.

The other big feature will be a Land of the Dead zone, home to an enormous new Tomb Kings dungeon that Mythic claims to be the spiritual successor to Darkness Falls from previous MMO Dark Age of Camelot. Here, remember, all factions fought openly - albeit after starting from separate corners of the immense underground chasm.

There were also tokens to collect from hellish enemies that could be spent on equipment sold by imps. And the further down players descended the much more difficult life became, culminating in an enormous boss encounter with the Legion - a screen-filling monster made up from thousands of corpses.

The Land of the Dead will be openly contested, then, and whoever controls the area will unlock the numerous public quests and instances associated with the zone.

The Land of the Dead opens fully in June, but realms will need to complete two previous live events for access. The first, Beyond the Sands, has yet to be detailed, but will happen in April.

The second event, Rise of the Tomb Kings, unlocks the Land of the Dead for each faction, and takes place in May.

On top of all this, Mythic will be finally implementing official Warhammer Online forums, adding extra Realm Wars functionality to the website, and offering a free trial versions of the game.

Plus, this Call to Arms update is just the first of the "live expansions" planned for Warhammer Online.
bron : bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
bah, maart pas,

Ik zit me gelijk af te vragen hoe die head-start er uit gaat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Skerekrow schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:31:
bah, maart pas,

Ik zit me gelijk af te vragen hoe die head-start er uit gaat zien :)
Dat betekend dat ze binnen 6 maanden alle " geschrapte " content weer hebben toegevoegd. Ik vind dat ze goed bezig zijn :) kan ik even ergens naar uitkijken voor maart.. WAAAGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja we missen alleen de details nog, ben eigenlijk meer benieuwd wat er de aankomende periode gaat uitkomen omdat dat denk ik meer bepaald hoeveel mensen er blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jezus, maart pas. Lekker misleidend die dingen die ze opgestuurd hebben naar die grote websites :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
SpoTs schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Dat betekend dat ze binnen 6 maanden alle " geschrapte " content weer hebben toegevoegd. Ik vind dat ze goed bezig zijn :) kan ik even ergens naar uitkijken voor maart.. WAAAGH!
Nouja, er zouden toch ook 6 steden in zitten ipv van 2. Niet dat ik die andere steden mis, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GOA has announced that a great big "Call to Arms" update for Warhammer Online will go live from March
Als het hetzelfde is als bij de BG en de KotBS, dan begint er in maart een live event van 2 weken en waarbij de choppa en slayer beschikbaar worden na 12 dagen, als je alle live event hebt gehaald. Pas later is het dan beschikbaar voor mensen om de classes op de normale manier te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Op deze manier zal het inderdaad gaan. de nieuwsbrief en de site warhammeronline.com zijn er vrij duidelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrFl0ppY schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:17:
[...]

Nouja, er zouden toch ook 6 steden in zitten ipv van 2. Niet dat ik die andere steden mis, maar toch :)
Moet dit nu nog een keer uitgelegt worden? :/ er was een hele belangrijke reden dat er 4 uitgehaald zijn. Idd jammer, MAAR wel essentieel voor goede RvR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SpoTs schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:39:
[...]

Moet dit nu nog een keer uitgelegt worden? :/ er was een hele belangrijke reden dat er 4 uitgehaald zijn. Idd jammer, MAAR wel essentieel voor goede RvR.
Err, ja, de reden was dat ze niet af waren. Daarna zeiden ze inderdaad dat *achteraf* het zo beter leek omdat het zo meer geconcentreerd was. Dat was niet de reden dat ze geschrapt waren als je daarop hinte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

grappig dat ze het erin patchen van de content die bij launch erin had moeten zitten een uitbreiding noemen.
Leuke EA tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ach, ik vindt het op zich niet zo vreemd dat ze gecutte content later toevoegen. Ik vindt de term uitbreiding alleen inderdaad wel ver gaan en een beetje te veel spin. "Subscriber based content" gebruikt MJ dan graag... Zeg dan gewoon free content.

Maar goed, goed dat er mee bezig zijn het weer in te voeren uiteraard, goed dat het gratis is, alhoewel dat gewoon vanzelfsprekend zou moeten zijn naar mijn idee, tenminste voor content die een maand voor uitbrengen gecut was ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:05:
grappig dat ze het erin patchen van de content die bij launch erin had moeten zitten een uitbreiding noemen.
Leuke EA tactiek.
Tombkings gebied was geen content van de launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo zeg, ff een dagje hard ge rvr'd en hoewel ik merk dat mijn guild niet zo bijzonder goed is in Sc's omdat we geen goede fixed groups hebben, gaat het in Orvr erg goed bezig. Erg grappig om te zien dat onze wb leader de algehele destruction leader is als we fatsoenlijk spelen. We zijn daar ook best wel goed in als guild. Helaasch geen keep of lock kunnen krijgen omdat order goed weerstand bood en we een grote groep casuals tegen de core van order hadden. Goede avond gehad dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:46
Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:05:
Leuke EA tactiek.
Nieuwe content voor een toch al goed spel, het is meer dan alleen maar de 2 geknipte classes, en daarnaast hadden ze het net zo goed kunnen laten varen.

Maar gelukkig speelde je het spel toch al niet meer dus hoef je je er ook niet aan bloot te stellen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zit nu op 2 servers: Karak-Azgal en Karak-Norn.

Op Azgal zit ik met 1x mage: Heraclea (r.14/rr.14) en 1x shaman: Crommunk (r. 12/rr. 12)
Op Norn zit ik met 1x witchelf: Heraclea (r. 13/rr. 13) en 1x disciple of khaine: Catie (r. 6/rr. 6)

En ik moet zeggen die DoK begint me meer te bevallen :) Je kunt meer damage doen dan als Shaman en je kunt meer incasseren en ong. even goed healen. 't Mooie aan de witchelf vind ik dat je 1 op 1 echt sterk in de schoenen staat, maar daar staat tegenover dat je in o.a. scenario's/oRVR sneller neer gaat omdat je niet meerdere tegelijkertijd aan kan. De mage ga ik ontwikkelen naar AoE, dus middenin 't gevecht staan en zoveel mogelijk tegenstanders schade toedoen.

Verder heb ik nog even de KotbS geprobeerd maar dat is niet een klasse die bij mijn speelstijl past. Vind het jammer trouwens dat de Choppa Orc gerelateerd is, ik had gehoopt dat ie ook voor de Goblins zou zijn. Want ik geef de voorkeur aan Goblins wat betreft de Greenskins. Verder vind ik 't jammer dat per tier gebied er andere scenario's zijn. Ik vind Gates of Ekrund en Nordenwatch leuker als de scenario's in tier 2. In WoW had je gewoon telkens dezelfde, ongeacht je level. 't enige dat veranderde per 10 levels was het level van de tegenstanders. Dat je dus alleen met lvl 10 tot 19 tegen elkaar kunt vechten, 20 tot 29, 30 tot 39 enzovoort. Hier verandert met je level ook meteen alle scenario's. Wat ze dus zouden kunnen doen is alle scenario's beschikbaar maken in elke tier, maar dat je in elke tier tegen dezelfde ranks vecht zoals nu al gebeurt. Zodoende kan je je favoriete scenario blijven spelen terwijl je hoger in rank wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Hoe zit het tegenwoordig met de bevolking van de servers? kan je nog steeds makkelijk in een T1 BG komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Joosie200 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:38:
Verder vind ik 't jammer dat per tier gebied er andere scenario's zijn. Ik vind Gates of Ekrund en Nordenwatch leuker als de scenario's in tier 2. In WoW had je gewoon telkens dezelfde, ongeacht je level. 't enige dat veranderde per 10 levels was het level van de tegenstanders. Dat je dus alleen met lvl 10 tot 19 tegen elkaar kunt vechten, 20 tot 29, 30 tot 39 enzovoort. Hier verandert met je level ook meteen alle scenario's. Wat ze dus zouden kunnen doen is alle scenario's beschikbaar maken in elke tier, maar dat je in elke tier tegen dezelfde ranks vecht zoals nu al gebeurt. Zodoende kan je je favoriete scenario blijven spelen terwijl je hoger in rank wordt.
Vind ik juist fijn. de battlegrounds zijn veel meer afgestemd op wat de player op dat level kan, bovendien is er veel meer variatie. in tier3 zijn er 6 verschillende scenario's. Afwisseling genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269787

Karak-Azgal is momenteel de grootste europeese server, altijd druk en een zeer leuke communetie als je het mij vraagt!

Zit zelf bij de Order kant, veel nederlanders maar volgens mij ook zat nederlanders aan Destruction kant. (zitten daar eigenlijk ook nederlandse guilds? net als je bij Order "Het Negende Uur" en "Dragonwake templars" hebt?)
Leuke EA tactiek.
en Gab3, hoezo had die content er bij de launch in MOETEN zitten? dat snap ik niet helemaal. (Alsof je moet betalen voor Call to Arms.... nee het is juist veel leuker om op deze manier de Slayer te unlocken! zo moet je het zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Anoniem: 214426 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:59:
Hoe zit het tegenwoordig met de bevolking van de servers? kan je nog steeds makkelijk in een T1 BG komen?
Wat bedoel je met T1 BG? SC's misschien?

Ik speel order op Karak-Norn en Destro op Karak-Azgal, voor mijn gevoel zijn beide servers druk maar poppen SC's vaker op Karak-Norn.
Nu moet ik wel zeggen dat ik op Norn met 4 chars zit (T3 & T4) en op Azgal slechts 1 in T2.

De WP vind ik toch wel de prettigste class om te spelen maar ik moet zeggen dat ik de Engi ook erg begin te waarderen met zijn AoE bommen (nu 98 ft ver gooien ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren een tijdje RvR gedaan in eerst het elves tier 1 gebied om vervolgens door te gaan bij de greenskins. Met name bij de elves hadden we geruime tijd een warband met een stuk of 15 spelers. En zo stijgt je rank (zowel je level als renown) donders snel. Ben nu al rank 10 en renown 10 met mijn DoK. Quests en PQ's heb ik ditmaal nauwelijks gedaan :P Heb alle rewards bij de elves, ben hard op weg naar average bij de greenskins en hoop voordat de chicken rule in werking treedt ik ook elite heb bij chaos. Dan is dat ook meteen de 1ste keer dat het mij lukt om van elke pairing alle rewards te krijgen.

Gisteren tussen het oRvR ook nog een paar keer Nordenwatch en Ekrund gedaan en bij een aantal rondes kwam onze voltallige warband mee. Dus vanaf het begin gingen we meteen naar lighthouse toe om 't in te pikken nadat order richting fortress gaat. En bij Ekrund meteen met de meute naar 't midden toe, want veelal wanneer 't je lukt dat binnen te halen dan zit de eindoverwinning in de knip. Ben verder met alle 4 de chars nog guildloos. Ik zie wel wanneer ik me voeg bij een guild, heb ook geen flauw idee hoeveel guilds er zijn. Zo nu en dan lees ik wel berichten van: "Guild [insert name] zoekt naar leden" maar dan heb ik 't te druk met andere dingen.

Verder vind ik IB's donders irritant, want ze meppen jou zo neer (geen idee hoe die ability heet maar dan ligt de tegenstander onderuit gevloerd voor xx seconden op de grond) en tegelijkertijd krijg je geen hp van zo'n IB er vanaf. Is echt een stugge tegenstander vind ik. Tenzij je met tig anderen er tegelijkertijd op inhakt na de healers uitgeschakeld te hebben :+ Is 't trouwens zo dat Keeps pas in tier 2 voorkomen en je ze ofwel moet verdedigigen dan wel aanvallen? Want in hoeverre is dat verschillend t.o.v. battlefield objectives? Krijg je meer influence, duurt het langer? Of is dat juist in 't leven geroepen voor de clash van warbands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:56
Is een knockback ability die ze krijgen op rank 10 geloof ik. Je kunt dan inderdaad even niets. Is wel handig, maar in pvp vergeet ik dat altijd te gebruiken, dan ben ik altijd druk met m'n dot aanvallen. Met moeilijke tegenstanders in pve gebruik ik het wel. Zeker met champions, die kan ik redelijk aan van eigen level, maar meestal wel een potion nodig voor de zekerheid.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Volgens mij is de knock down een skill die de IB al heel vroeg heeft (level 4 of mss al eerder) De skill eist wel dat je een schild gebruikt en hij wordt getriggered door een block of parry. De knockdown is 3s.

Op level 14 krijg je een veel leukere skill "Away with ye" waarmee je mensen in het rond kan meppen...vooral op Tor Anroc een veel gebruikte skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:56
Hij zit bij mij op knop - geloof ik en heb de indeling van de knoppen nog niet gewijzigd, vandaar dat ik er vanuit was gegaan dat hij pas laat beschikbaar wordt (aangezien de meesten op volgorde staan). Kan zijn dat deze dan dus default wel verder op de balk staat.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Joosie200 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:23:.....Is 't trouwens zo dat Keeps pas in tier 2 voorkomen en je ze ofwel moet verdedigigen dan wel aanvallen? Want in hoeverre is dat verschillend t.o.v. battlefield objectives? Krijg je meer influence, duurt het langer? Of is dat juist in 't leven geroepen voor de clash van warbands?
Vanaf T2 komt er naast de bo's ook keeps bij en deze leverd dubbel renown op. Ook heeft een keep een loot kist zoals bij pq's, deze kist bevat altijd 3 gold bags die een mooi stukje gear van een Item set bevatten.

Verdedigers van een keep krijgen elke 10 minuten een bonus en als een aanval succesvol wordt afgeslagen krijg je nog een extra bonus.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:38

Dhrax

Prog Lord

apNia schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:15:
Jezus, maart pas. Lekker misleidend die dingen die ze opgestuurd hebben naar die grote websites :|
Maart is volgende maand al hoor ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

belfrink schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:52:
[...]

Maart is volgende maand al hoor ... |:(
Ooooooh! En als de grote wijzer op de 3 staat?

Gaat er om dat veel mensen onder de indruk waren dat de 2 classes eind januari het daglicht zouden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
apNia schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:07:
[...]

Ooooooh! En als de grote wijzer op de 3 staat?

Gaat er om dat veel mensen onder de indruk waren dat de 2 classes eind januari het daglicht zouden zien.
Wat een drama om niets zeg, als je goed nadenkt weet je dat aan het eind van de maand een nieuwsletter uit komt, dit dus ook met jawel.. "nieuws " over wat er komen gaat. Dit is dus de herintroducering van classes. Sommige mensen verwachten dat iets er instant en gratis in zit.. Gratis is in dit geval al heel wat. Kunnen sommige mmo's nog een puntje aan zuigen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

JeanLucPicard schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:45:
[...]

Nieuwe content voor een toch al goed spel, het is meer dan alleen maar de 2 geknipte classes, en daarnaast hadden ze het net zo goed kunnen laten varen.

Maar gelukkig speelde je het spel toch al niet meer dus hoef je je er ook niet aan bloot te stellen
Mijn subscription loopt nog tot eind maart. Heel misschien dat ik nog terugkom maar zo als het er nu naar uitziet niet. Een aantal mensen uit de guild zijn meegegaan naar EverQuest 2 en iedereen heeft het daar goed naar zijn zin.
Ik blijf het tot die tijd in de gaten houden want de lore en de sfeer spreken me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243601

Hey,,
Ik heb het spel weer opgepakt nadat ik ff een weekje had gespeeld voor Wotlk uitkwam, niet bevallen dus nu weer verder met WAR =). Zijn er mensen die spelen op Karak-hirn?
Mijn naam is Giimli ( ja kweet het, wat bezielde me :O ) rank 11 Engineer atm. Zou wel leuk zijn om een groepje te hebben om al die PQs etc mee te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Anoniem: 243601 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:39:
Hey,,
Ik heb het spel weer opgepakt nadat ik ff een weekje had gespeeld voor Wotlk uitkwam, niet bevallen dus nu weer verder met WAR =). Zijn er mensen die spelen op Karak-hirn?
Mijn naam is Giimli ( ja kweet het, wat bezielde me :O ) rank 11 Engineer atm. Zou wel leuk zijn om een groepje te hebben om al die PQs etc mee te doen!!
Als je pas lvl 11 bent dan zou ik denk ik switchen naar een drukke server (Karak-Azgal of Karak-Norn voor core).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Karak Hirn is toch niet zo slecht bevolkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Zo gisteren 2 wings van Lost Vale gedaan voor de 2e keer. Ging eigenlijk wel goed op de spin (boss linker wing) na. Op 1 of andere manier zijn we wel 4 of 5 keer gewiped daar. Terwijl we vorige keer maar 1 try nodig hadden. Jammer genoeg maar 1 goede cape geloot maar geen darkpromise setitems. Die droppen overigens echt weinig, voordat je die set bij elkaar hebt ben je wel even bezig. We hopen donderdag de laatste wing ook nog te doen. Vorige keer waren we tot N'Kari gekomen, die snapte we toen nog niet helemaal. Nu wel, dus deze keer moet het gaan lukken. En die dropt wel zo'n heerlijke SM zwaardje hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01 15:13

dreekj3

Mh Hmph!

Skerekrow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:43:
Karak Hirn is toch niet zo slecht bevolkt?
Karak-Hirn is zeker niet slecht bevolkt! Order & Destro gaan redelijk gelijk op en iedere avond ORvR. Op Hirn zitten ook de "evil" broertjes van de "Dragonwake Templars" ;) (The Dominion).

Eergisteren trouwens LV in 3,5 uur voor het eerst gecleared, wel een craploot in die run zeg... Alleen onze DoK had bruikbare loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah the dominion die kom ik wle eens tegen. in 3.5 uur LV gecleared? daar komen wij helaas nog niet aan. binnenkort start bij ons het derde team.

@sp4nkz ik zou je graag helpen maar helaas ik speel evil ;) ik wil je wel met liefde omleggen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat ik hier gister had gepost heb ik even een healer class gemaakt, kwam uit op een Archmage. Wat een verschil zeg met mijn engineer, lijkt allemaal veel sneller te gaan. Net even RvR gedaan, gaaf man alles wat je tegen komt dotten en rennen maar :P Ben level 8 nu, dus misschien dat ik verder met me Archmage ga =)
Moet wel ongelooflijk lang wachten om zo`n rvr scenario te kunnen doen, is dat omdat ik in een laag level tier zit of is de server gewoon niet zo bevolkt?

@b.k. haha we zullen zien ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 243601 op 03-02-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

engineer is eigenlijk wel de sterkste class atm voor order, vooral in t4. Veel mensen hebben nu een lv 40 dus zijn de lower tiers leger dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Anoniem: 243601 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:57:
Nadat ik hier gister had gepost heb ik even een healer class gemaakt, kwam uit op een Archmage. Wat een verschil zeg met mijn engineer, lijkt allemaal veel sneller te gaan. Net even RvR gedaan, gaaf man alles wat je tegen komt dotten en rennen maar :P Ben level 8 nu, dus misschien dat ik verder met me Archmage ga =)
Moet wel ongelooflijk lang wachten om zo`n rvr scenario te kunnen doen, is dat omdat ik in een laag level tier zit of is de server gewoon niet zo bevolkt?

@b.k. haha we zullen zien ;)
Weinig SC komt inderdaad doordat er weinig mensen queuen. Hieruit kun je afleiden dat er weinig mensen spelen (in T1 in dit geval). Verder kun je met de engi ook geweldig snel levellen hoor. Heb zelf een WP, Engi, WH, BW aan de order zijde en een Chosen als destro, De WP en Engi zijn mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm misschien dat ik wat verkeerd doe dan ;) Komt wellicht ook doordat ik altijd de classes met een geweer/boog neem dat het nu verveeld, hunter in wow, rangers in GW etc :P Op mijn archmage iig veel meer zin om wat te doen, maar we zullen zien, kan zijn dat k er morgen weer niks aan vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 243601 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:32:
maar we zullen zien, kan zijn dat k er morgen weer niks aan vind ;)
Ik ken het gevoel wel een beetje maar dat is eigenlijk juist leuk. Bij LOTRO heb ik altijd maar 1 character gehad en had nooit echt de moed om een 2e te levellen.

Bij WAR is het zo dat je als je de ene career even zat bent je op je andere char gaat spelen en weer enorm veel lol beleeft. Ik ben nu mn runepriest naar 40 aan het halen en dat wordt mn eerste lvl40 en ik speel al sinds de beta. Nog 3 levels en dan ben ik er :)

Enkel maar healen en op de achtergrond staan gaat soms een beetje vervelen en dan vermaak ik me daarna weer prima op mn BW of WL.

Hetzelfde geldt voor de scenario's. Ik kan nu alleen nog T4 scenarios spelen met mn RP en dan is het ook weer leuk om T2 scenario's te spelen met je alt. Dit vind ik juist de kracht van WAR.... je telt niet alleen mee als je max level bent en de beste gear hebt. Ook de lagere gebieden tellen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WAR had blijkbaar nog 300k~ spelers aan het einde van december, toch wel duidelijk dat ze aardig wat kwijt zijn geraakt in die paar maanden.

http://finance.yahoo.com/...-Quarter-bw-14241127.html

Highlights

* EA was the leading publisher in North America with approximately 20 percent segment share according to NPD. In Europe, EA was number two behind Nintendo with an estimated 16 percent segment share.
* EA had 13 titles rated 80 or above in calendar 2008 – up from seven a year ago.
* FIFA 09 was EA’s best selling title with 7.8 million copies and charted at number one across all platforms in Europe in the holiday quarter.
* Rock Band was the number one title across all platforms in North America for calendar 2008, based on NPD data.
* Need for Speed Undercover sold 5.2M copies. For fiscal year 2010, the Company will launch three separate versions of Need For Speed (NFS), NFS Shift for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360® video game and entertainment system, NFS Nitro for the Wii™ and Nintendo DS™ and NFS World Online for the PC.
* LITTLEST PET SHOP sold 2.8 million copies on the Nintendo DS, Wii and PC. In the holiday quarter, it was a top-five title on the Nintendo DS in Europe and North America, based on NPD data.
* Warhammer® Online: Age of Reckoning®, an MMO from EA’s Mythic Entertainment studio, ended the quarter with over 300K paying subscribers in North America and Europe.
* EA’s digital direct-to-consumer revenue, which includes online and wireless, was $313 million year-to-date, up 27 percent year-over-year.
* Pogo™ achieved an all-time high of 1.7M paying subscribers in the quarter.
* EA Mobile™ is the world’s leading publisher of games for phones – with revenue of $50 million in the quarter – up 28 percent year-over-year.

Edit: "An MMO" ? Waarom an?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
Omdat bij afkortingen de klank geldt, EM EM OH, en dat is een klinker thus 'an'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

apNia schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 00:49:
offtopic:
Omdat bij afkortingen de klank geldt, EM EM OH, en dat is een klinker thus 'an'. :)
ooo doh, natuurlijk -_-

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:24:
engineer is eigenlijk wel de sterkste class atm voor order, vooral in t4. Veel mensen hebben nu een lv 40 dus zijn de lower tiers leger dan eerst.
Wordt vanzelf weer druk als de slayer / choppa er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Pheace schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 00:28:
WAR had blijkbaar nog 300k~ spelers aan het einde van december, toch wel duidelijk dat ze aardig wat kwijt zijn geraakt in die paar maanden.
Tja, zo kun je het ook zien natuurlijk... Ik vind 300k eigenlijk een behoorlijke achterban voor een spel dat (op dat moment) 4 maanden loopt. Ik vermoed dat ze dus circa 1mln $ per maand aan het spel overhouden, dan ben je snel uit je kosten en kun je behoorlijk door ontwikkelen, en dat is weer goed voor het spel cq de spelers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
300k is echt een hoop mensen hoor, mensen vergelijken het graag met wow met 11 mil spelers.. maar goed, Warhammer is op dit moment nog het op 1na meest gespeelde mmo geloof ik. Erg netjes imo. met Choppa/Slayer komen er vast weer zo een 50.000 - 100.000 spelers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

+ de mensen die WoW nu wel weer zat zijn (WotLK), komen er weer mensen bij die hun subscription weer activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:02:
+ de mensen die WoW nu wel weer zat zijn (WotLK), komen er weer mensen bij die hun subscription weer activeren ;)
True, persoonlijk ben ik nog erg gezellig met wotlk bezig. Dit ook met irl vrienden. Maakt het allemaal net iets leuker. Echter als Choppa komt ga ik wel weer meer tijd besteden aan WAR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Gaan de Choppa en Slayer echt zo bijzonder worden?
Ik bedoel, de marauder en WE samen met de WL en WH zijn toch ook erg goede DPS classes...
Het is natuurlijk wel erg leuk dat er weer nieuwe bij komen! Maar ik denk dat ik het maar even bij 5 chars laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Het zijn characters die berserking eigenschappen hebben, hiervoor is altijd een grote fanbase (zeker voor de slayer omdat deze een hele mooie rol in de lore heeft). Het is jammer dat dwarves en orcs op dit moment geen melee dps classes hebben en dit kan zeker een grote groep mensen aanspreken omdat dwarves en orcs erg populaire rassen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sneezzer schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:06:
[...]

Tja, zo kun je het ook zien natuurlijk... Ik vind 300k eigenlijk een behoorlijke achterban voor een spel dat (op dat moment) 4 maanden loopt. Ik vermoed dat ze dus circa 1mln $ per maand aan het spel overhouden, dan ben je snel uit je kosten en kun je behoorlijk door ontwikkelen, en dat is weer goed voor het spel cq de spelers ;-)
Zo snel nou ook weer niet hoor, Ergens tussen de 50-100 millioen gekost blijkbaar dus dan ben je nog wel een paar jaartjes bezig het terug te verdienen met 1 miljoen per maand. (even met je voorbeeld verder gaande).

Dit was ook eind december dus de kans bestaat dat de pop ondertussen verder gekrompen is waar ze in de US toch redelijk van overtuigd blijken (hoewel nieuwe introducties van content altijd weer mensen terug zullen brengen).

300k *voor* WoW was een heel goede presentatie, maar ik moet zelf zeggen dat voor een high profile MMO als WAR ze toch echt wel op beter hadden gehoopt lijkt me. En die oudere MMO's groeiden meestal naar hun top toe terwijl je het met AoC en WAR het over MMO's hebt die haast een miljoen verkochten in hun eerste maand maar dan wegzakten naar de lage honderdduizenden.
Dan nog een keer de extreem hogere investeringen vergeleken met die vroegere MMO's en dan kan je toch relatief gezien niet van hetzelfde succes spreken lijkt me, vooral niet als je ziet dat de MMO wereld dezer dagen 5-10x groter is dan toen(wat duidelijk is met de hoge initele verkoop)
SpoTs schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:58:
300k is echt een hoop mensen hoor, mensen vergelijken het graag met wow met 11 mil spelers.. maar goed, Warhammer is op dit moment nog het op 1na meest gespeelde mmo geloof ik. Erg netjes imo. met Choppa/Slayer komen er vast weer zo een 50.000 - 100.000 spelers bij.
Dit kan je echt niet meer met enige zekerheid zeggen sinds we geen cijfers hebben van de andere MMO's en WAR waarschijnlijk tussen de 200-300k hangt ergens. Als WAR gewoon gegroeit was vanaf het begin was het zeker waar geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 04-02-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheace schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:26:
[...]

Zo snel nou ook weer niet hoor, Ergens tussen de 50-100 millioen gekost blijkbaar dus dan ben je nog wel een paar jaartjes bezig het terug te verdienen met 1 miljoen per maand. (even met je voorbeeld verder gaande).

Dit was ook eind december dus de kans bestaat dat de pop ondertussen verder gekrompen is waar ze in de US toch redelijk van overtuigd blijken (hoewel nieuwe introducties van content altijd weer mensen terug zullen brengen).

300k *voor* WoW was een heel goede presentatie, maar ik moet zelf zeggen dat voor een high profile MMO als WAR ze toch echt wel op beter hadden gehoopt lijkt me. En die oudere MMO's groeiden meestal naar hun top toe terwijl je het met AoC en WAR het over MMO's hebt die haast een miljoen verkochten in hun eerste maand maar dan wegzakten naar de lage honderdduizenden.
Dan nog een keer de extreem hogere investeringen vergeleken met die vroegere MMO's en dan kan je toch relatief gezien niet van hetzelfde succes spreken lijkt me, vooral niet als je ziet dat de MMO wereld dezer dagen 5-10x groter is dan toen(wat duidelijk is met de hoge initele verkoop)

[...]

Dit kan je echt niet meer met enige zekerheid zeggen sinds we geen cijfers hebben van de andere MMO's en WAR waarschijnlijk tussen de 200-300k hangt ergens. Als WAR gewoon gegroeit was vanaf het begin was het zeker waar geweest.
De voorruitgang in de gameplay en bugfixes van WAR is echt veel beter dan die van WoW ( en dan hebben we het even over de levenslijn en levensduur ). Nu is wow ( bugloos never ) maar een stuk beter dan vroeger. Echter komen er weer andere problemen ( no instance servers available at this time ) die erg vervelend zijn en eigenlijk wel gameplay-belemmerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
[...]

Nou daar geloof ik om eerlijk te zijn niet zoveel van hoor. denk dat een tiental mln al aan de hoge kant is vwb kosten van het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 15:08
[...]

Voor WoW was er Lineage met meer dan 3 miljoen subs, ook toen al was 300k weinig.

En inderdaad, het feit dat het zo keldert, en hard! Is zeker geen gunstig teken. Er zijn veel lege servers en zelfs servers welk in het begin propvol waren worden nu al aangeboden met bonussen om op te beginnen. Soortgelijke taferelen zijn te zien geweest met bijvoorbeeld AoC en die hebben recentelijk flink huisgehouden in de hoeveelheid servers, mensen ontslagen, etc.

Ook voor WAR zijn ze wss alles behalve tevreden met dit behaalde resultaat, de productie kosten waren flink voor de game en het zal op deze manier een lange tijd duren voordat ze het weer binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sneezzer schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:28:
[...]

Nou daar geloof ik om eerlijk te zijn niet zoveel van hoor. denk dat een tiental mln al aan de hoge kant is vwb kosten van het spel...
Vrees dat ik je toch moet teleurstellen. MJ wilde niet zeggen hoeveel, hij wilde alleen zeggen dat het onder de 100 lag. En dat was echt niet op een manier van "belachelijk hoog bedrag, daar ver onder" :)

Als je denkt dat spellen niet zo veel kosten:
" I just finished listening to the Virgin Worlds MMO podcast & they were discussing what the average MMO costs for development. For example Sony's The Agency has been in development for roughly two years & has cost Sony about 60 million, that comes from the games director. The article also mentions that the game Free worlds has cost about 30 million & does not have the staff or infrastructure that AoC or Sony games have"

(even wat ik zo snel kon vinden, niet zo op gezocht)

De economie gaat ze ook niet helpen zo te zien helaas voor de mensen die hun baan kwijt zijn. Doorberekening van EA blijkbaar, alles onder EA moet inleveren:

Folks,

Mythic has always been committed to maintaining a high level of development and customer service to our MMO players. In anticipation of rumors regarding staff reductions here at Mythic today, this seems like a good time to provide some insight into the future of development, customer service, quality assurance and play testing at Mythic. Though we are resizing the team to move from a pre-launch to a post-launch size, we remain fully committed to creating and delivering the best WAR experience.

We have a very exciting schedule planned for new WAR content and that schedule is unchanged. Over the next few months, the announced "Call to Arms" live expansion events, new careers, new Tomb King themed area and RvR dungeon will be made available to our players as planned.

With respect to customer service, quality assurance and play testing, prior to the launch of WAR, we hired additional people to deal with the rush of demand associated with an MMO launch and to insure the best possible experience for our players. We accomplished that goal and as a result we had the smoothest-ever launch of a major MMO. Since the launch last year, the demand for customer service has gone down as players become more familiar with the game. Obviously, demand for a large QA and play-testing staff also falls after launch. As a result, we saw a staff reduction which is in line with the company-wide initiative. In no way does this conflict with our commitment to customer service. Staffing numbers will always map to consumer needs ? it goes up when we launch new products and expand popular ones, and comes back down as players become familiar with the game.

Although we now have fewer developers on the game than we did leading up to the launch, WAR still has a larger dev team today than we ever had for Dark Age of Camelot. At Mythic, we?re committed to maintaining the trust of WAR players ? we?re going to deliver the content and service that keeps you playing.

Mark

[ Voor 78% gewijzigd door Pheace op 04-02-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Voor de mensen hier die nog weten wie Sanya is, een kleine bevestiging van haar dat de layoffs wat meer inhielden dan alleen wat QA mensen.

"
There’s a lot I can’t say about Mythic right now. But there are three points I can make, in direct defiance of silly children on message boards:

One, the people who lost their jobs today were not just a few extra QA folks, or a couple world devs hired on for the big push to completion. The pile included some very senior people, people who expected to stay at Mythic until they retired.

Two, many of them were good people who deserved the loyalty they’d been told so much about. If anyone reading this happens to be hiring (people still do that, right?), please give me a buzz.

Three, um, and I say this with love, but the mouth breathing troglodytes who post on boards in between bouts of masturbation and nosepicking should probably shut the hell up about how this was EA’s evildoing at work. I don’t know firsthand what EA was like before they bought out Mythic, but if “acting like adults” and “allowing the studio to set their own expectations” and “paying a decent wage by the standards of the game industry” are bad things, I don’t want to work for a good company again."

Het is een moeilijke tijd voor de mensen bij dit soort companies dus mocht je een baan hebben voor ze ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
poeh zeg... na de patch van gisterochtend stond bij ons op dragonback een grote destro groep op de stoep in altdorf. Heb even een uurtje meegevochten maar hoewel de renown wel aardig ging leverde het niet zoveel XP op en de PQ rolls waren zo slecht dat ik volgens de server niet eens genoeg had bijgedragen.

Op zich was het best leuk zo de stad verdedigen met een groot front op het plein en her en der in de straten kleinere battles. Duurde nog 4 uur toen ik offline ging dus ik hoop dat order de aanval heeft kunnen afslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Is het jullie ook opgevallen dat je nu ineens naar veel meer gebieden kunt vliegen?
Wel erg prettig ;-)

Ik baal trouwens wel dat ik nu steeds een massive lootbag krijg (met mijn engi) maar dat er steeds een devastator Bullwark in zit... heb er nu al 3 maar de rest van de devastatorgear krijg ik steeds maar niet ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Sneezzer schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:44:
Is het jullie ook opgevallen dat je nu ineens naar veel meer gebieden kunt vliegen?
Wel erg prettig ;-)

Ik baal trouwens wel dat ik nu steeds een massive lootbag krijg (met mijn engi) maar dat er steeds een devastator Bullwark in zit... heb er nu al 3 maar de rest van de devastatorgear krijg ik steeds maar niet ;-(
In de laatste patch zijn in elk gebied die er nog geen had een flightmaster geplaatst ;)

En dat van de lootbags heb ik ook al meegemaakt, ik had toen op mijn WP bijna de hele Annihalator set compleet en toen ik de helm nog nodig had kreeg ik 3 keer de cassock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hehe same here met de obliterator set. ook 3x achter elkaar de chest piece (lijkt wel of dat zo gedaan is)
Jammer genoeg kon je ze ook niet salvagen :(

Later had ik juist weer mazzel toen had ik in elke bag precies het goede item.
Ben nu met mn RP bezig aan de "laatste loodjes". 77% voor lvl39 en dan nog even 1 miljoen xp verzamelen voor 40 woohoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand die een trailkey in de aanbieding heeft? ik wil deze zo graag proberen; maar ga daar niet zomaal een pakket voor kopen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 15:46
himlims_ schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:27:
iemand die een trailkey in de aanbieding heeft? ik wil deze zo graag proberen; maar ga daar niet zomaal een pakket voor kopen
Komt maart pas.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
och februari duurt nog maar een goede 3 weekjes dus het is zo maart.

Is het trouwens andere mensen ook opgevallen dat er 9 van de 10 keer gesproken wordt over een trail key ipv een trial key. Ik kan geen forum bekijken of het woord wordt er verkeerd geschreven :)

Ik zeg.. gewoon kopen die hap... die paar tientjes overleef je ook wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 15:08
JohnnyV76 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:46:
Is het trouwens andere mensen ook opgevallen dat er 9 van de 10 keer gesproken wordt over een trail key ipv een trial key. Ik kan geen forum bekijken of het woord wordt er verkeerd geschreven :)
Past in het rijtje van o.a. dual en rouge ;).
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.