Warhammer Online - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 74.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-06 17:03
Anoniem: 128025 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:14:
[...]

Ja als WP krijg ik ook wel eens wat commentaar op het healen, zeg dan steeds vaker, maak zelfmaar eens een WP en probeer het eens, heb nu een redelijke balans gevonden met de WP tussen damage en healing.
Een WP is een beetje gemiddeld in veel ipv goed in 1 of 2 dingen, een RP of AM zal bijna altijd meer healing kunnen doen.
Op mijn DoK was ik altijd de healer die het meeste healde, door de fantastische groupheals die de WP/DoK heeft. Heb een paar keer 500k gehaald, en 400k was meer regel als uitzondering. Kwestie van een goede chalice gebruiken en group heals spammen maar :P .
Single target healen kan wel wat moeilijk wezen, maar als er een squishy in de buurt staat kan rend soul (350% van dmg die je doet, healt je def target) iemand van 10% heel snel weer terug omhoog krijgen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Temple of Isha is een senario waar order in het voordeel is omdat hun spawn dichter bij ligt, je moet maar een kijken meestal is order er als het eerste. Het omgekeerde geldt voor tor anok daar is destro vaak als eerst.

Met mijn Witch hunter vind ik Temple of Isha leuk met mijn squig herder niet :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269787

Knowuse schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:13:
Temple of Isha is een senario waar order in het voordeel is omdat hun spawn dichter bij ligt, je moet maar een kijken meestal is order er als het eerste. Het omgekeerde geldt voor tor anok daar is destro vaak als eerst.

Is dat echt zo? Hoeveel verschil zit daar dan in? (ik zal het eens een keer na meten :p met time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

'k Zat net Top Places Ingame te lezen en vind dit wel een hele mooie qoute, een echte Destro waardig:

".. I've spilled the blood of many around those cliffs, and the screams of the Bright Wizards always come running right back to me when I go there. Though sometimes, the screams aren't just a memory!" - CSR Kirsty Mawhinney

>:)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238331

nieuwe info over fortress attacks:
From the From the Dev Team category we have: Tier 4 Campaign Changes - Fortresses

Greetings!

The epic battle between the forces of Order and Destruction rages on across the lands. Dark Elf against High Elf, Dwarfs pitted against their age old enemy the Greenskins, and the upstart Humans of Order wage a bitter battle against the Forces of Chaos.

Sometimes epic warfare is halted by the powerful forces of server instability. The Mythic team is fighting a WAR of our own against these Fortress Siege stability issues and is now prepared to take the next step towards the long-term goal of providing our players with a truly epic Tier 4 Campaign. We will be implementing more improvements in the coming weeks however this initial change will allow more players to experience the Tier 4 campaign to its fullest.

Players on the Phoenix Throne, Dark Crag, Vortex, and Darklands servers (with a planned deployment to all live servers to follow in the coming days) will immediately notice a change to the way that the Tier 4 Racial Pairing Fortress sieges function. We will be implementing a hard cap on the total number of players that are able to occupy the Fortress area during a siege. The purpose of this change is twofold: to improve server stability, and allow even more players to participate in, and benefit from, capital city sieges.

When the Fortress population reaches certain population thresholds, players who are attempting to enter the area of the besieged Fortress that are Rank 35 and below will be teleported to the warcamp for the region they are in. When the next area population threshold has been met, players that are Rank 37 and below will be teleported to the warcamp. The final population threshold applies to players that are Rank 39 and below. Once the total population cap has been met for the area surrounding the Fortress, all players that attempt to enter the area will be teleported back to the region’s warcamp.

It’s very important to note that the majority our players’ Fortress siege experience should not be noticeably affected by this change. Hundreds of players will still be able to participate in taking the Fortress from their enemies. This measure will help to ensure that players are able to experience these epic battles in a more reliable manner.

Because of the strategic advantage that players will always have when defending a Keep, the attacking forces will have a numeric advantage when attempting to wrest control of a Keep from the opposing realm.

So get out there, lay waste to your enemies, drive their forces before you on the field of battle and be sure to choose your allies wisely.
bron

ik ben benieuwd kunnen we eindelijk eens fatsoenlijk daar mee bezig gaan. Ookal moet ik eerst nog lost vale in om darkpromise set stuff te krijgen. heb nu gelukkig wel 4 greater wards dus kan naar LV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

Gaan ze aan instancing doen, of kan er maar 1 WB actief zijn in een siege...

Ik hoop dat ze het allemaal waar kunnen maken, naar PVE word al weken niet meer gekeken, kwalijke zaak !
Na mn huidige betaal periode (maart) maar eens kijken waar de game dan is. Het is kwalijk dat content die geschrapt is voor release nog niet voor de helft erin is gepatcht sinds launch :S
En fix die hangende animaties voor de Dark Elves is een keer, sinds begin is dat een ramp !
Er moet nog een hoop gebeuren aan deze game, het zal wel aan mij liggen maar het Age of Conan gevoel komt weer aardig bovendrijven, dat is natuurlijk niet positief.

We hebben in Europa buddy-keys nodig, dat is de enigste manier om nu nog meer mensen naar de game te trekken, ik heb ook aan aantal vrienden en iedereen wil eerst testen voordat ze gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:59
Knowuse schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:13:

Volgens mij zitten de plekken precies even ver hoor en hangt het er maar vanaf hoe snel je het level inrent. Meestal kun je op 1s voor de timer verstreken is al gaan en als je weet tot hoe ver je kunt staan voordat je teruggebounced wordt scheelt ook al weer een paar meter. Ik ben meestal als eerste en gister kwam er vlak naast me een DoK op zn cold one aanlopen. We liepen allebei strak door :)
In Tor Anroc kun je ook op een bepaald plekje staan zodat je net vooraan staat. Ik zie het als sport om als eerste bij de hotzone te zijn... al was dat slimmer als BO dan als BW ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 162077 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:53:
Gaan ze aan instancing doen, of kan er maar 1 WB actief zijn in een siege...

Ik hoop dat ze het allemaal waar kunnen maken, naar PVE word al weken niet meer gekeken, kwalijke zaak !
Na mn huidige betaal periode (maart) maar eens kijken waar de game dan is. Het is kwalijk dat content die geschrapt is voor release nog niet voor de helft erin is gepatcht sinds launch :S
En fix die hangende animaties voor de Dark Elves is een keer, sinds begin is dat een ramp !
Er moet nog een hoop gebeuren aan deze game, het zal wel aan mij liggen maar het Age of Conan gevoel komt weer aardig bovendrijven, dat is natuurlijk niet positief.

We hebben in Europa buddy-keys nodig, dat is de enigste manier om nu nog meer mensen naar de game te trekken, ik heb ook aan aantal vrienden en iedereen wil eerst testen voordat ze gaan spelen...
Het is geen instancing, het is een hard/soft population cap op een enkele zone.

Dus vanaf een bepaalde pop, zeg 100, komen er geen rank 35's meer in (die proberen binnen te komen), dan vanaf 150 geen 37's meer enzovoorts. tot de max cap is berekt en dan komen er zelfs geen rank 40's meer in.
En dan zou er nog een balans cap tussen de twee zijdes zijn die net iets hoger ligt voor de attackers dan de defenders blijkbaar.

Zoiets toch :)

(disclaimer: De nummers zijn totaal fictief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
In dit rondje durf ik best te zeggen... als ze mij toch niet hadden. Vond het al zo druk maar had heel niet door dat ik de enige healer was... pas toen het rondje over was.... phew!

Ik kan er trouwens geen touw aan vast knopen over hoe de xp en renown nu verdeeld wordt. Wss krijgen tanks veel punten (xp) wanneer ze veel damage dragen maar als enige healer die zo veel gehealed heeft zou je toch ook verwachten dat je een van de hoogste bijdrages geleverd hebt. Renown lijkt gelinked te zijn aan het aantal killing blows? Dacht eerst altijd dat lage levels binnen de Tier meer renown en xp zouden krijgen maar dat lijkt hier ook niet op. Valt ook op dat alle order mensen op het screenshot cheap zijn... niemand heeft een heal potje gebruikt 8)7

http://i40.tinypic.com/25g40vn.jpg

Beetje groot plaatje, doe maar als link ;)

[ Voor 58% gewijzigd door TheZeroorez op 09-01-2009 14:33 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277867

Sjonnie dus :-) Ik zal je vanavond opzoeken in de scenario's, alleen met mijn Chosen (Rymlen) krijg ik toch wat moeilijk RP's down, misschien op mijn Marauder (Punniker) proberen.

Ik moet nodig mijn RR opschroeven, dus vanavond maar eens flink pvpen, misschien een PQ tussentijds.

Trouwens die reknown punten snap ik ook geen hout van, ik heb er vaak met verwondering naar gekeken hoe het nou werkt, maar ik vat het niet. Ik begrijp dat als je vijanden damage doet, ze ook dood moeten gaan voordat je reknown krijg, maar verder als dat kom ik niet. Ik heb wel gemerkt dat minder dood gaan bevorderlijk is voor reknown, maarja... wie weet er meer van?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 277867 op 09-01-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 277867 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:49:
Sjonnie dus :-) Ik zal je vanavond opzoeken in de scenario's, alleen met mijn Chosen (Rymlen) krijg ik toch wat moeilijk RP's down, misschien op mijn Marauder (Punniker) proberen.

Ik moet nodig mijn RR opschroeven, dus vanavond maar eens flink pvpen, misschien een PQ tussentijds.

Trouwens die reknown punten snap ik ook geen hout van, ik heb er vaak met verwondering naar gekeken hoe het nou werkt, maar ik vat het niet. Ik begrijp dat als je vijanden damage doet, ze ook dood moeten gaan voordat je reknown krijg, maar verder als dat kom ik niet. Ik heb wel gemerkt dat minder dood gaan bevorderlijk is voor reknown, maarja... wie weet er meer van?
Volgens mij heb ik je marauder wel eens gezien dacht ik ...tenminste... ik zit op Dragonback Mountains he?!
Als een BO of Chosen solo op mij gaat dan ben ik niet echt bang. HoT op mezelf en daarna gewoon de groepheal doen. Als een WE of Marauder niet komt helpen negeer ik de tank gewoon :)

Omdat ik veel T2 ORvR gespeeld heb (heb alle rewards van elk gebied) is mn renown level wel in orde. Zit op 90% naar gewone rank 24 en op ongeveer 50% voor RR24. Wel eng hoor T3 ORvR met je lvl23 runey... kan zomaar een lvl40 sorc bijvoorbeeld langs komen en pief paf poef ome Sjonnie is naar de andere wereld.... rez pls O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:32
...niemand heeft een heal potje gebruikt...
Aan de hand hiervan vroeg ik me af of dit veel wordt gebruikt in pvp gevechten? Zelf heb ik zoiets dat het niet netjes is om heal-potions op jezelf te gebruiken in een PVP gevecht, aangezien het naar mijn mening om de skills van je karakter/speler moet gaan en niet om wie de meeste sterke potions heeft meegenomen.
In m'n hele game historie heb ik namelijk in PVP nog nooit een heal potion gebruikt. PVE uiteraard wel.
Als iedereen dus gewoon allemaal heal potions gebruikt, ga ik daar ook maar eens mee beginnen. Kan soms net dat ene stukje schelen dat je net niet dood bent aan het einde van een gevecht.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Ik heb nog geen potions gebruikt in PvP, maar ik hoop daar verandering in te brengen met de Autobar addon die ik recentelijk geinstalleerd heb en die een aparte action bar op je scherm tovert waarin je potions automatisch gesorteerd zitten op sterkte (of andere criteria).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
potjes horen toch gewoon bij het spel dus waarom zou je het niet gebruiken?
Moet zeggen dat ik ze meer op mn BW gebruikte dan op mn RP... als mn eigen heal niet genoeg is doet een potje ook niet veel... kan soms net iets extras zijn.

Stel dat je nog maar een paar honderd HP over hebt en je hebt een veilig plekje gevonden. Ook heb je een dot van 100 damage per tick... dan knal ik er echt wel een potje in zodat je de DoT overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheace schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:58:
[...]

Het is geen instancing, het is een hard/soft population cap op een enkele zone.

Dus vanaf een bepaalde pop, zeg 100, komen er geen rank 35's meer in (die proberen binnen te komen), dan vanaf 150 geen 37's meer enzovoorts. tot de max cap is berekt en dan komen er zelfs geen rank 40's meer in.
En dan zou er nog een balans cap tussen de twee zijdes zijn die net iets hoger ligt voor de attackers dan de defenders blijkbaar.

Zoiets toch :)

(disclaimer: De nummers zijn totaal fictief)
Ah, dat klinkt al een stuk beter als wat ik in gedachte had.
Ik hoop dat ze het snel gaan realiseren, ben nu 25 met mn hoogste pop, Tier4 here I come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:13:
[...]

Volgens mij heb ik je marauder wel eens gezien dacht ik ...tenminste... ik zit op Dragonback Mountains he?!
Als een BO of Chosen solo op mij gaat dan ben ik niet echt bang. HoT op mezelf en daarna gewoon de groepheal doen. Als een WE of Marauder niet komt helpen negeer ik de tank gewoon :)
JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:37:
ons guild is met de destro kant ook van axe bite pass naar karak azgal gegaan en volgens mij zit het GoT guild er ook op... lijkt me de beste keuze :)
O, wacht verkeerd gelezen, je guild met de destro kant :) Ik zit op karak azgal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ah dan staan we op die server aan dezelfde kant. Hoogste op azgal is mn WE lvl24 en mn BO lvl20... daarna ben ik aan de order kant begonnen en blijven steken. Vind ze nog steeds leuk maar moet kiezen welke ik speel... luxe probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Net nu ik het gekocht heb.
Maar dat maakt niet uit, want ik heb veel plezier in de game (Karak-Norn, Gobbo Squig herder, R8-RR6)
Ik vind het echt leuk en hoe verder je in ranks komt hoe leuker het lijkt te worden, blijf het zeker nog wel even spelen. Hopelijk is er genoeg te doen in de "end-game".

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Er is sowieso genoeg te doen... ik voorspel dat je op een gegeven moment een andere career gaat proberen en weer helemaal blij wordt van de afwisseling van andere gameplay :)
Ik speel al sinds de beta en heb nog geen een char op lvl40. De hoogste is een lvl33 Bright Wizard en daarnaast heb ik nog tal van characters varierend van lvl6 tot lvl 24.

Ik verwacht dat zo'n buddy system een goede impuls zal geven omdat het spel echt de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Nou ik heb hem ook net gekocht. Ik wou eerst een AoC prepaid card kopen, maar die is nergens meer te krijgen. Aangezien dat niet veel goeds voorspeld, WAR gekocht. Ik ben van plan een Zaelot te spelen, op een core server.

Maargoed, eerst nog installeren en patchen :(

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Hoe is de RVR voorderest nog op Karak Azgal ?... Heb daar weer een nieuwe character gemaakt, maar
destruction zuigt echt zwaar in RVR op low lvl..

Hoe is het op 40 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:37
Anoniem: 272565 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:30:
Hoe is de RVR voorderest nog op Karak Azgal ?... Heb daar weer een nieuwe character gemaakt, maar
destruction zuigt echt zwaar in RVR op low lvl..

Hoe is het op 40 ?
Precies andersom. Destro is met veel meer spelers. Order krijgt er gelukkig wel meer bij, over een paar weekjes zal het allemaal wel beter zijn uitgebalanceerd.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bij ons op Dragonback mountains is order meestal in de minderheid en ook in T4 lopen er meer destro 40-ers rond dan order 40-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286003

MrFl0ppY schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Precies andersom. Destro is met veel meer spelers. Order krijgt er gelukkig wel meer bij, over een paar weekjes zal het allemaal wel beter zijn uitgebalanceerd.
Inderdaad,
Er is veel ORVR op lvl 40. Momenteel overheerst Destro nog, maar dat zal veranderen op 1 februari :)
Dan begint KDS aan organised ORVR bij Order :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Moortn schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:30:
Ik ben van plan een Zaelot te spelen, op een core server.
Mijn zealot is blijven steken op lvl 16; veel te lastig om solo mee te questen. Als je van plan bent veel solo te questen kan je misschien beter eerst een Shaman of DoK rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

JohnnyV76 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:58:
Bij ons op Dragonback mountains is order meestal in de minderheid en ook in T4 lopen er meer destro 40-ers rond dan order 40-ers.
Oeh nog meer NLers/GoTers die op Dragonback zitten? :)
Speel graag met Nederlandser/Belgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-06 15:37
Ik ben vandaag shaman gerolled

Ik ben zelf altijd een melee speler geweest omdat casters me gewoon niet interreseerden. ik heb warrior priest gespeeld, marauder, ironbreaker in de beta en in de beta heb ik ook squigherder gespeeld. Welke ik live ook ben gaan spelen. Hoewel squigherder in het begin zwaar is word dit wel beter maar toen ik vanochtend een shaman starte was ik er gelijk weg van. Wat een heerlijke class. Het roamen/skirmishen had ik al goed onder de knie door mijns quigherder, nu kan ik healen en dpsen tegelijk, het een onderteunt het ander wat ik erg fijn vind. Hoewel ik nog maar lvl 6 ben ik lang niet alles kan beoordelen lijkt me dit echt een class die ik lang zal bijven spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Skerekrow op 11-01-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Hoe gaat het met deze game tegenwoordig? Kben 2 maanden geleden gestopt ongeveer, is er veel veranderd? Ik herken iig wel het continu van career wisselen wat ik hier lees, vertaalde zich in geen drang om te lvlen in deze game voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
oh ik level prima. ik ben met kerst begonnen aan mijn squig herder en die is nu lvl 18, daarvoor heb ik 2 maanden niet gespeeld door een verhuizing, en daarvoor speelde ik niet veel, in de beta heb ik de meeste classes gecheckt. Gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

Ik denk dat het career wisselen nog wel even blijft.. Het is natuurlijk nog een vrij nieuwe game, dus toch even kijken wat je wel/niet ligt.. Ik heb nu iets van 4 characters, maar ik speel main een Black Orc.. Grummybear is inmiddels lvl 19, renown 15 (blijft wat achter) en die vind ik erg leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Sinds 1.1 is het open RvR losgebarsten kan ik wel zeggen.. dit is wat de makers van het spel vantevoren beloofd hadden. Er zitten nog zat bugs in maar er gebeurt genoeg overal. Het wisselen van careers doe ik niet omdat ik de ene niet meer leuk vind maar omdat ik de andere ook leuk vind. Ik heb juist drang om allebei te levellen. het voordeel om alts in verschillende Tiers te hebben is dat als je het ene scenario een beetje zat begint te worden dan kun je weer even een ander scenario spelen. Ben je het met je ene class altijd DPS-er geweest dan is het ook leuk om dezelfde scenarios als healer te spelen.

Het lijkt erop dat het spel een goede doorstart aan het maken is. Als straks de buddy keys uitgegeven worden zal dat nog eens een flinke impuls opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Dat mensen vaak herrollen betekent dat het spel een hoge herspeelbaarheid heeft (yay!) en verschillende careers uitproberen is nu eenmaal heel belangrijk in een spel waar het vooral om PvP draait. Ik speel bijna elke dag sinds release en mijn hoogste level is momenteel 35 omdat ik met verschillende chars speel/experimenteer. Als casual speler heb ik trouwens niet echt de drang om snel te levellen en dat hoeft ook niet omdat je in WAR vanaf de laagste levels reeds kan meevechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 16:22

Binno

. .. ... ....

Anoniem: 286003 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:14:
[...]

Inderdaad,
Er is veel ORVR op lvl 40. Momenteel overheerst Destro nog, maar dat zal veranderen op 1 februari :)
Dan begint KDS aan organised ORVR bij Order :D
Dat het wordt gezien dat het van 1 guild afhangt vind ik jammer, Azgal heeft goede guilds op Order (Herfolge, Celtic Fist etc)van wat ik begrepen heb is dat order te verspreid zit over kleinere allianties, heb net men BW (tijdelijk ivm nieuwe dwergen class) daar aangemaakt . Stz is zen naam lvl 19 inmiddels geloof ik

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

ambi schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:50:
Dat mensen vaak herrollen betekent dat het spel een hoge herspeelbaarheid heeft (yay!) en verschillende careers uitproberen is nu eenmaal heel belangrijk in een spel waar het vooral om PvP draait. Ik speel bijna elke dag sinds release en mijn hoogste level is momenteel 35 omdat ik met verschillende chars speel/experimenteer. Als casual speler heb ik trouwens niet echt de drang om snel te levellen en dat hoeft ook niet omdat je in WAR vanaf de laagste levels reeds kan meevechten :)
Dat mensen vaak herrollen betekent ook dat ze niet snel in T4 of op lvl40 terecht zullen komen, heb soms het gevoel dat dit meer speelt bij Order omdat er meer Destruction lijkt te zijn in T4 maar volgens mij heeft Destruction ook een sterkere aantrekkingskracht op veel spelers, ik speel main Order en Destruction erbij, Order op Azgal (WP lvl40 + SM lvl28 + WL18) , Destro op Norn (WE lvl18 + BO15 + Chosen lvl11), vind het goed om af te wisselen dit houd het ook leuk en fris en ook geeft het meer inzicht in het hoe en wat van andere careers en hoe die spelen, waar de sterke en zwakke punten liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Da's het leuke van WAR... zelf op low level draag je bij aan het sterker maken van je realm.
Wat een collega (die ik ook enthusiast gemaakt heb voor WAR) zei vond ik wel een goeie... Zelfs als je maar een half uurtje gespeeld heb heb je nog het idee dat je wat nuttigs gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
JohnnyV76 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:49:
Da's het leuke van WAR... zelf op low level draag je bij aan het sterker maken van je realm.
...
Ja idd en ik denk dat dit in de toekomst nog meer gaat spelen bij het locken van zones in T4. Als men in T4 nu een fort wil aanvallen wordt er nog niet echt de hulp in geroepen van de spelers in de lagere Tiers. Terwijl elke gelockte tier gewoon victory punten opleverd in T4.

De herspeelbaarheid is best goed omdat je met PvE al drie verschillende gebieden hebt die parallel lopen, het was/is echter niet mogelijk om bijvoorbeeld alleen in 1 gebied van T1-T4 te levellen. Je moet wel wat combineren met andere gebieden of ORvR of Senario's.

Ik persoonlijk level Tier 1 en 2 voornamelijk met oRvR en senario's en begin T3 en T4 meer PvE en aan het einde weer meer oRvR. PvE is helaas nodig voor gear met de juiste stats.

Je krijgt trouwens in T3 en begin T4 meer Xp zodat je sneller kunt levelen, dit was al het geval voor het einde van T4 (10 tot 15K per quest): http://herald.warhammeron...ld/NewsArticle.war?id=570

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286003

JohnnyV76 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:49:
Wat een collega (die ik ook enthusiast gemaakt heb voor WAR) zei vond ik wel een goeie... Zelfs als je maar een half uurtje gespeeld heb heb je nog het idee dat je wat nuttigs gedaan hebt.
Maar de andere uren dat je niet speelt wint de vijand weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gisteren een echte geluksdag gehad. Lang maar met 3 lesser wards rondgelopen wat als tank niet echt gunstig is. Crypts gaat net als offtank maar de tunnels wordt al erg lastig. Maar gisteren eindelijk een gold bag geloot met de helm tijdens een ochtend raid. Toen 's avonds de crypts gedaan en daar dropte de sentinel chest voor me, precies waar ik nog geen ward had. Heb er dus ineens 5! Eindelijk kan ik nu goed mee met alle instances, op naar LV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
gratz :)

Gister met een klein groepje Bastion Stairs in geweest... een paar bosses gekilled met een paar leuke items. Eerst maar eens een char naar 40 levellen want andere instances mag ik nog niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister leuke avond gehad in T3 op Azkal. Eerst met een wb BO's gepakt in chaos gebied en daarna naar alle pairings geweest om de bo's te pakken en een keep. Dat lukte, daarna doorgegaan naar een andere keep, wat niet helemaal goed ging omdat er een 2e wb van order kwam ;-) Snel weer naar chaos gebied en daar een keep gepakt (gold bag gewonnen) en daarna lang bezig geweest om die keep te verdedigen.

Had wel enorme performance problemen, de server was volgens mij ook niet echt blij. Ik heb alle details uit moeten zetten. Hebben jullie dit ook bij keepfights? Er waren op gemiddeld 60 man in de keep aan het strijden, maar het was bij mij noodzakelijk om alle grafische details uit te zetten om lekker te kunnen spelen. Ik had verwacht dat een 8800GTX op 1280x1024 full detail het wel zou moeten trekken, maar dat viel vies tegen. In ieder geval een lekkere avond gehad, 1 gold bag en een reknown rank erbij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond bij ons op Dragonback was het ook feest in T3. Er waren 2 order warbands die in elke gebied de keeps en BO's over hebben genomen. Als Runepriest ben je vaak welkom in een warband.

Jammer genoeg was er weinig weerstand dus geen epic battles. Net toen ik naar bed ging viel destro weer met success een keep aan.

Het stomme is dat ik geen lag heb ook al lopen er veel mensen rond maar zodra er wat morale skills gedaan worden met hun flitsende animaties dan zakt het bij mij in naar niveau "onspeelbaar". 1 FPS en kan geen skills meer klikken. Ik heb dit vooral bij die groene poison attack van de squig en die wervelwind attack van de tanks. Mijn systeem zou geen moeite moeten hebben met het spel (E8600 op 4,46Ghz / 4Gb DDR3 en een 4870 X2). Het kan zijn dat mijn monitor / resolutie iets te veel zijn want ik speel op een 24" monitor. Dacht dat ik het voorheen op mn 19" nooit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan bij de grafische instellingen de animaties van alleen jezelf laten zien (abilities en morale). Dat werkt erg goed, alleen is het heel vreemd spelen. Het lijkt alsof niemand wat doet, behalve jij zelf. Wat wel vreemd was is dat mijn muis ook bijna niet meer te bewegen was en idd geen skills meer kon aanklikken. Maar dan is het echt heul erg laggy. Naja, binnenkort maar weer eens aan mijn pc sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb het gister geprobeerd en het scheelt inderdaad een boel.
Had echt pech gisteravond.... zat in een warband en we gingen de keep in high pass overnemen. Toen we net aan de keep lord begonnen crashte mn pc. Toen ik snel weer in het spel kwam na een reboot hadden ze de keep al ingenomen. Daarna de volgende keep aanvallen en dat ging gelukkig goed echter.... toen de loot roll kwam stond ik niet op de lijst en mocht niet meerollen. Dat komt doordat ik dus eerder gecrasht was. Snel weer het spel afsluiten en opnieuw opstarten en toen ik weer terug kwam stond er ineens een destro warband op de deur van de keep te kloppen. Toen de eerste deur bijna doorbroken was en ik naar de keep zelf rende merkte ik ineens dat alles om me heen niet meer geupdate werd. Ik kon nog wel lopen en abilities gebruiken maar al snel zat ik terug in mn character selection screen. Kennelijk een server disconnect oid. Aangezien het toch al 00:00 was geweest ben ik maar naar bed gegaan :)

Ik kan tijden spelen zonder crash maar het lijkt dat zodra er een patch is geweest het spel een paar keer crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Gisteren was idd de hele boel gecrashed, was ook maar m'n nest ingegaan. Was trouwens niet alleen Dragonback Johnny, waren alle servers. Niemand kon er meer in bij WAR europe. Is er geen centraal punt waar al het technische nieuws wordt samengevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Is er eigenlijk iemand bezig met een nieuw topic? deze raakt een beetje overvol lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
apNia schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:09:
Gisteren was idd de hele boel gecrashed, was ook maar m'n nest ingegaan. Was trouwens niet alleen Dragonback Johnny, waren alle servers. Niemand kon er meer in bij WAR europe. Is er geen centraal punt waar al het technische nieuws wordt samengevat?
ah dat verklaart het :)
Goed om iedereen een keer op tijd naar bed te krijgen.. al die WAR junkies :P

Wat is trouwens je char op Dragonback dan kan ik je toevoegen (mits je aan order kant zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Eindelijk wat veranderingen aan Zone Control: Domination, klinkt interessant:

Paul Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Pheace schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:29:
Eindelijk wat veranderingen aan Zone Control: Domination, klinkt interessant:

Paul Podcast
hmmm op deze manier kun je wel met een kleine groep 's nachts een zone gemakkelijk overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

JohnnyV76 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:43:
[...]

ah dat verklaart het :)
Goed om iedereen een keer op tijd naar bed te krijgen.. al die WAR junkies :P

Wat is trouwens je char op Dragonback dan kan ik je toevoegen (mits je aan order kant zit)
hahaha nee sorry... Zit aan de kant die graag gehakt van je maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hihi.. patser... geef je nick nou maar aan destro kant dan laat ik je misschien leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

wees dan lief voor Okselscheet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik ga er binnenkort maar mee stoppen. Zerg-en is boring, idiote plannen van Mythic (was in DAoC op een gegeven moment ook dat ze met de absurde oplossingen kwamen) en het gebrek aan een leuk craft systeem (waar je zoals in DAoC in kon uitblinken met "masterpiece" (100%) gear is er (nog) niet). Er schijnen nog altijd bugs te zijn die in de beta al waren gemeld en de andere hoofdsteden zijn er nog altijd niet. Ow en een server transfer toestaan naar een al volle server is al helemaal idioot. Nee ik stop voorlopig maar even met MMO's. Ik zet mijn hoop op de Bioware MMO (Star Wars - The Old Republic).

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

apNia schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:04:
wees dan lief voor Okselscheet :+
Daar gaat het gerucht dat hoofdzakelijk "mature" mensen WAR spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net ff een een nieuwe fort try gedaan. De FPS bleef 20+ bij mij wat zeer goed was. Dus dat betekend wat, helaas las ik alleen dat city sieges niet zo leuk zijn maar zover zijn we op onze server nog niet.

Vanavond maar eens lost vale doen, misschien wel geluk en nog een darkpromise item. Moet daar nog wel een paar stukjes van hebben voordat ik een fatsoenlijke healer set heb.

Helaas blijft mijn RR achter nog maar 43 :( Ik merk wel dat je vooral 's avonds het beste kunt spelen want meer spelers is duidelijke meer renown en leuker, bo/keep wisselen is ongeveer het saaiste ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[b][message=31367503,noline]bo/keep wisselen is ongeveer het saaiste ooit.
Als je dat volhoudt wordt je wel RR80 blijkbaar, kijk maar naar de eerste RR80 ^^ (slototh of ziets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat klopt maar het is ultiem boring er komen geen skills aan te pas het is maar een beetje lame healen/dps doen en dat is het.

Lost vale is ongeveer hetzelfde de hele instance is een beetje gapen behalve the butcher die is alleen maar zo random dat hij 'moeilijk' is. Weer geen skills nodig om daar iets te doen en dat vind ik wel jammer. Momenteel vind ik scenario's misschien nog wel het leukste om te doen omdat je daarbij goed moet opletten wat er allemaal om je heen gebeurd.

Orvr is vooral leuk als er geskirmished word omdat daar meer van je skills nodig hebt.

MAARrrrr ik blijf het een leuk spel vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pheace schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:21:
[...]
Daar gaat het gerucht dat hoofdzakelijk "mature" mensen WAR spelen :D
:D

In elke 27 jarige zit een kind ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hihi... Mijn Rune Priest genaamd Sjonnie was ook maar een probeerseltje... tot ik het toch wel erg leuk vond... nu een beetje spijt maar ach.. :)

Wat ik op onze server hoor in T4 is het flink knokken geblazen om de keeps waarbij soms uren om 1 keep gevochten wordt.

Gister mn kleine baardmans naar lvl30 RR29 gehaald dus nu de laatste zware weg naar 40 :)
Af en toe heb je van die momenten van "goed dat ik nog even online gebleven ben". Wilde eigenlijk stoppen en naar bed maar bij het inleveren van een questje in avelorn zag ik ineens dat er zich een warband aan het vormen was met wat lvl40 mensen erin (ironbreaker met zon beetje full sentinel set was leader). Nou vooruit ik ga wel even mee... uiteindelijk was het al weer 00:45 en hadden we 3 keeps overgenomen. Ome Sjonnie was erg gelukkig dat ie na de 3e keep maarliefst 2 devastator set items erbij had dus 2 gold bags gescoord had :)

Kreeg nog een kadootje van mn guild leader die hij in Bastion Stair gekregen had... de runestaff of the bloodborne. Kan hem pas over 6 levels equippen maar zoek hem maar es op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
apNia schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:02:
[...]

:D

In elke 27 jarige zit een kind ;(
Zwanger? gefeliciteerd! :D

anyway, ik wou gister een mooi slag maken met man rank, gooit een maat van me per ongeluk een glas champagne leeg over mijn toetsenbord ;( . Vanavond buurtvereniging, kan ik morgen pas weer verder :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar morgen heeft je vriendin wel een toetsenbordje voor je gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
en dat is dan wel weer lief O+

Ik hoop dat binnenkort de buddy keys/ trials beschikbaar komen. Het zou denk ik een flinke boost opleveren aan nieuwe spelers. Ik hoor heel veel mensen die (bijv uit in de beta wat mindere ervaringen hadden) het toch eerst willen proberen voordat ze er aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ik ben zelf ook beta tester geweest en moet heel eerlijk zeggen dat het spel me toen niet zo aansprak. Ik heb toen maar heel af en toe even ingelogd en wat questjes gedaan maar het boeide me niet. Toen ons lotro guild overging naar warhammer toch maar meegedaan en ben ik er toch wel een beetje verknocht aan. Ondanks de bugs die er nog inzitten is het "war is everywhere" gevoel toch sterk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:30

Bloodclot

Jawier!

Afbeeldingslocatie: http://www.keenandgraev.com/wp-content/uploads/2009/01/mysteriousmythicpackage.jpg

29 januari weten we meer.

dus, welk persoon scheert zijn kop en verft zijn haren rood?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
JEUJ slayers :D man baal ik ff datk destro speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeee, eindelijk de classen die sinds launch erin zouden moeten zitten. hahaha.
Ik speel dit spel met een groep van 6 mensen, iedereen is het na 1.5 maand zat.
Er is geen drol te doen, alle tiers zijn hetzelfdem craften is zielig, public quests grinden heb je na 2 tiers ook wel gezien, performance bij keep battles zuigt, veel animatie bugs, 1 hoofdstad, items vanaf tier3 zijn minder als eind tier2. Dungeons naja, als je het dungeons kunt noemen, meer een keldertje waar je inloopt en 3 bazen achter elkaar staan. Lvl17 dungeon met lvl 32 gaurds ervoor :S Travelen is een ware hell, overal mobs op de paden. Sommige maps hebben geeneens een flightpad. Nog steeds meerdere balance issues.
Het leukste zijn dan nog wel de scenarios. Dan het vreemde standpunt van Mythic dat die scenarios bijzaak zouden zijn, een extratje maar dat is dan wel het leukste aan die game...

Ik speel het nu dik 2.5 maand en heb echt weinig verbetering gezien, op de performance leggen ze de meeste prioriteit, ik vind content belangrijker.

Het is wel duidelijk dat dit een EA game is...

Sorry voor de lading gezeur maar ik stop ermee, uninstall, subscription stop en klaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja veel dingen die je daar zegt kan ik wel begrijpen paar puntjes om aan te stippen:

dungeons: lost vale al geprobeerd? kleine uitleg: 3 verschillende GROTE wings, elke heeft een andere look en je doet er lang over om erdoor heen te komen. Enige nadeel hier is dat het te simpel voor woorden is behalve 1 boss (the butcher) omdat die dan weer te random is.
items: een bekend probleem ja maar ook hier weer end-game word wel beter, dan is het pas duidelijk dat de set items beter zijn (dark promise/conqueror) dit combineren met losse niet set items zijn het beste
1 hoofdstad: en het probleem is? in bijv een wow had je er meerdere maar welke was bevolkt? juist ja :)
performance: geen probleem hier zelfs niet op fort sieges meer

over bugs kan ik me vinden, maar helaas dat je gaat je mist het momenteel beste gedeelte van het spel.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 238331 op 19-01-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slayer betekent ook dat er een nieuw orcje komt :D Ik blijf trouw Warhammeren.. This is da bestes war evah! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Het punt van 1 hoofdstad vind ik ook helemaal geen probleem. Nu heb je 1 redelijk drukke stad en anders 3 lege. Net als bij WoW was alleen Ogrimar en Ironforge bevolkt, de rest was helemaal uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het is wel jammer dat mensen zulke negatieve ervaringen hebben. Ik kan een minstens zo lang lijstje opnoemen van dingen die juist heel erg leuk zijn aan WAR. Ik kan me wel voorstellen als je al die tijd met 1 char gespeeld hebt dat je die speelstijl een beetje moe bent... als dat zo is zou ik zeggen... roll eens een andere career. Ik speel nu met erg veel plezier een healer (RP) maar kan me voorstellen dat ik over een poosje weer even lekker wil fikken op mn BW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MrFl0ppY schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:43:
Het punt van 1 hoofdstad vind ik ook helemaal geen probleem. Nu heb je 1 redelijk drukke stad en anders 3 lege. Net als bij WoW was alleen Ogrimar en Ironforge bevolkt, de rest was helemaal uitgestorven.
Lopen daar mensen rond dan? Van wat ik lees is er haast nooit iemand in de steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom in de City toch nog wel eens wat spelers tegen hoor.. Ik denk dat dit op hoger level ook wel meer zal worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Pheace schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:12:
[...]

Lopen daar mensen rond dan? Van wat ik lees is er haast nooit iemand in de steden.
Jawel, aardig wat. Moet ook wel wat dat is de enige plek waar je bij de auction house en bank kan. Bovendien zijn er instances te vinden die iedereen doet. Het is overigens wel jammer dat je vanuit de hoofdstad geen scenario kunt joinnen. Dat zou helemaal relax zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
ja daar kwam ik gister ook achter :/ eerst vond ik het vreemd maar aan de andere kant dwingt het je ook weer om de stad te verlaten en je te mengen in de open world rvr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik mis ook een beetje het gevoel van Ogrimar van WoW. Inevitable City is leuk, maar mist sfeer en population. Ik vind sowieso qua sfeer WAR een letdown. Gisteren voor de gein Everquest 2 eens geprobeerd, en muziek is constant aanwezig, spell FX zijn beter. WAR's gameplay is gewoon verschrikkelijk goed, maar qua sfeer vind ik het echt ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mwah vind de sfeer in Altdorf eigenlijk wel goed. Ziet er geinig uit en dat marktplaatsje op het centrale plein geeft altijd wel het gevoel alsof het druk is. Bovendien zijn er ook genoeg mensen. Qua muziek is het aan het verbeteren, maar ik geef toe dat het nog wel iets meer mag zijn. Bij AoC bijvoorbeeld kreeg je stevigere muziek als je aan het vechten was, dat mag hier ook wel. Geeft je toch meer adreline in een gevecht. Bovendien leent oRvR zich hier uitstekend voor.

Mijn grootste frustratie op dit moment zijn de lage levels in de tier 4 scenarios. Lijkt wel of heel order nog lvl 30-35 is. Als ik zonder premade in een scenario ga, zijn er 9 van de 10 keer maar rond de 3 lvl 40's. Terwijl destro er altijd 5+ heeft. Gewoon niet te doen. Gisteren met 2 lvl 28's, 1 lvl 29 en 3 lvl 30's.. Ja dat win je dus gewoon never.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, ja dat is kut. Maar aan de andere kant voor het locken van een pairing is het wel relaxed. Je kunt dan met je pre-made lv 40 conquest/dark promise/vent gebruikende party en door aftellen tegelijk met meerdere groepen joinen een hele wb erin krijgen, makkelijk erover heen walsen en dan lopen die VP's wel binnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja, die hoofdsteden is natuurlijk wel zo, eentje zal het meest gebruikt worden.
Maar verder is de hele opzet van het spel naar mijn mening niet goed genoeg om mensen lang zoet te houden. Public quests zijn leuk maar heb dat wel gezien na 3 tiers.
Ik mis gewoon een goed pve gebeuren en een goed craft systeem, de pvp is leuk maar nogmaals, daar ga ik me niet maanden mee zoet houden.

Na de grandiose fail van Age of Conan en nu dus Warhammer voor mij ga ik NOOIT meer zo´n spel proberen zonder dat er een trail bij zit. Ben momenteel met EQ2 bezig, prachtig spel alleen met weinig pvp maar er zijn genoeg andere leuke dingen om je mee te vermaken ! Owjah, het ziet er ook veel mooier uit.

Misschien dat ik WAR ooit nog eens een kans geef maar dat zal wel na de eerste expansion zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Anoniem: 162077 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:36:
Ik mis gewoon een goed pve gebeuren en een goed craft systeem, de pvp is leuk maar nogmaals, daar ga ik me niet maanden mee zoet houden.
Ik zou toch denken dat het ondertussen alombekend is dat WAR om PvP draait. Dus als PvE'er is idd de kans groot dat je niet geboeid zal blijven. Anderzijds, vind ik dat het ondertussen wel tijd wordt dat ook de sieges er boeiender op worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Anoniem: 162077 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:36:
Ben momenteel met EQ2 bezig, prachtig spel alleen met weinig pvp maar er zijn genoeg andere leuke dingen om je mee te vermaken ! Owjah, het ziet er ook veel mooier uit.
:?
Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dan heb je of een oude screenshot gevonden, of een screenie van iemand met z'n instellingen wel erg laag.
Als je deze screenies ziet is het toch andere koek, want de game bestaat al een aantal jaar, dus de engine is natuurlijk ook al eens over de kop gegaan. Everquest 1's graphics engine is in 10 jaar tijd al zeker 3 keer vernieuwd:

http://everquest2.station...eenshots/dof/large/10.jpg
http://everquest2.station...eenshots/dof/large/15.jpg
http://upload.wikimedia.o...56/Eq2_level_60_mount.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ambi schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:25:
[...]

Ik zou toch denken dat het ondertussen alombekend is dat WAR om PvP draait. Dus als PvE'er is idd de kans groot dat je niet geboeid zal blijven. Anderzijds, vind ik dat het ondertussen wel tijd wordt dat ook de sieges er boeiender op worden.
Heb 2 dagen terug best een interessante keep siege meegemaakt....
Ben nog lvl30 (RP) maar via wat guild buddies vernam ik dat de laatste keep in kadrin valley die nog van order was belegerd werd door een flinke groep destros. Erheen gemapped en richting keep. Oei de toegangswegen werden flink bewaakt door destro gankers.... zo ver mogelijk langs de zijkant om proberen zo dicht mogelijk bij de keep te komen. Toen ik gespot werd kon ik nog een klein stukje sprinten maar toen was ik het haasje. Via teamspeak mn locatie doorgegeven aan een guild warrior priest die zich een stukje buiten de keep moest wagen om me te rezzen. Gelukt en snel door de achterdeur de keep in.

Eenmaal binnen ging ik een kijkje nemen op de muur en zag tot mn schrik een enorme horde, rood gekleurde, figuren die op de keep deur stonden te kloppen. We waren niet van plan de deur open te doen... integendeel... een emmer hete olie kregen ze op hun hoofd! Ik probeerde zo veel mogelijk mensen in leven te houden en indien nodig te rezzen.

Uiteindelijk ging de buitenste deur toch plat en toen begon een heel mooi gevecht. Onze tanks vormden een blok in de ingang zodat geen destro naar binnen kwam. Na een poosje vechten begonnen we zelfs wat naar buiten te drukken... steeds verder en verder tot de siege begon te vluchten. Zo dat was toch best een mooi gevecht... je voelt echt wel een beetje de spanning als je binnen staat met een enorme horde destros voor de keep deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
apNia schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:15:
Dan heb je of een oude screenshot gevonden, of een screenie van iemand met z'n instellingen wel erg laag.
Als je deze screenies ziet is het toch andere koek, want de game bestaat al een aantal jaar, dus de engine is natuurlijk ook al eens over de kop gegaan. Everquest 1's graphics engine is in 10 jaar tijd al zeker 3 keer vernieuwd:

http://everquest2.station...eenshots/dof/large/10.jpg
http://everquest2.station...eenshots/dof/large/15.jpg
http://upload.wikimedia.o...56/Eq2_level_60_mount.jpg
Alsnog ziet het er een stuk minder uit als WAR tbh :P .

Anyway ben eindelijk (weer) rank 40 met mijn BW, conflag spec }) onze guild gebruikt (vrijwel uitzonderlijk) aoe tactieken. Het is ongelooflijk gaaf om met een stel BW's met een stel tanks die de boel disabled lekker te gaan aoe spammen }) .
Blij dat ik nou ook in een georganiseerde guild zit, dit is stukken beter als op mijn dok solo scenarios in te gaan om daar khaine's embrace spammen op randoms.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik heb nooit EQ2 gespeeld maar dat is toch wel de afschuwelijkste screenshot die ik ooit van die game heb gezien zeg, niet bijzonder representatief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
De choppa is bevestigd :D http://thegreenskin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JEUHJJJJJ!!!!!!! HOERAAAA!!!!!!!! ORCJEEE!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
erg cool die pakketjes die ze naar de blogs sturen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:36
ben ook weer tergu gegaan naar everquest na spelen van warhammer, weer een drama was leuk tot tier 3 maar daarna begon het toch wel saai en zelfde koek te worden :(
mja sony ook weer blij heeft weer zieltje dr bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
lol, "Get to tha Choppa!" :9

Ze hebben af en toe wel humor bij Mythic. Echt een heel verfrissende manier van marketing al zeg ik het zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door MrFl0ppY op 23-01-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MrFl0ppY schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:11:
[...]

lol, "Get to tha Choppa!" :9

Ze hebben af en toe wel humor bij Mythic. Echt een heel verfrissende manier van marketing al zeg ik het zelf.
Die humor uitspraak bestond al lang voordat Mythic hiermee kwam hoor, dat is niet echt iets wat je hun kan aanrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Nou de manier hoe ze het gebruiken is wel uniek voor gamestudios.. er zijn er niet veel die haarverf en een tondeuse opsturen als aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheace schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:52:
[...]

Die humor uitspraak bestond al lang voordat Mythic hiermee kwam hoor, dat is niet echt iets wat je hun kan aanrekenen :)
Ow, vandaar dat het uit de film Predator uit 1987 komt... De verspreiding is echt super :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Skerekrow schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:00:
Nou de manier hoe ze het gebruiken is wel uniek voor gamestudios.. er zijn er niet veel die haarverf en een tondeuse opsturen als aankondiging.
Goed, dat is weer wat anders, dat is wel leuk inderdaad, zeg alleen maar dat iedereen al lang Get to Da choppa aan het roepen was voordat Mythic daar mee kwam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Pheace schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:52:
[...]

True, maar welk serieus bedrijf gebruikt nu zo iets als marketing? Juist none. Gewoon erg leuk gevonden en erg gericht op de internet-jeugd als ik die zo even mag noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 277867 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:26:
[...]

Ow, vandaar dat het uit de film Predator uit 1987 komt... De verspreiding is echt super :-)
Ja duh, dat Warhammer choppa fans dat al lang schreeuwen bedoel ik uiteraard voor hun Choppa's, niet dat die quote uit die film komt.
MrFl0ppY schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:43:
[...]

True, maar welk serieus bedrijf gebruikt nu zo iets als marketing? Juist none. Gewoon erg leuk gevonden en erg gericht op de internet-jeugd als ik die zo even mag noemen.
En dat ben ik ook met je eens, ik zeg alleen dat dat niet iets is waar Mythic zo even creatief mee opgekomen is of zo, de forums hangen er al vol mee sinds er over de Choppa gesproken werd :)

[ Voor 41% gewijzigd door Pheace op 23-01-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Inderdaad, deze image zwerft ook al ages rond

Afbeeldingslocatie: http://www.warfans.com/images/main/news/get_to_da_choppa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
Ja maar mythic is een van de weinig gameproducenten die op deze manier hun hints geven. Zulke aankondigingen gaan in de regel in een interview met een blog die het dan post waarna het officieel bevestigd word. Ik vind dit een veel leukere vorm van marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het plaatje hierboven is volgens mij geen choppa maar een black orc toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
bleh, wow begint me (alweer) me strot uit te komen, mischien is WAR toch wel wat voor mij :D

Iemand in de mogelijkheid om mij zo'n recruit a friend dingetje toe te gooien?

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
JohnnyV76 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 19:12:
Het plaatje hierboven is volgens mij geen choppa maar een black orc toch?
Ja, arnold (overduidelijk marauder imo) zegt tegen de blackorc get to the choppah, stond waarschijnlijk afk op spawn ofzo 8)7
FuZa schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:19:
bleh, wow begint me (alweer) me strot uit te komen, mischien is WAR toch wel wat voor mij :D

Iemand in de mogelijkheid om mij zo'n recruit a friend dingetje toe te gooien?
Bestaat (nog) niet, komt wel ooit, maar wanneer weet niemand.

Steam

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.